Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

snamgaah schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:47:
Weet iemand een link naar een simpele PvP / co-op guide? Mag in het Engels zijn. Ik heb echt geen idee hoe ik iemand kan invaden of me juist als co-op partner aan kan bieden. Is er een manier om het makkelijker te maken om bij een vriend in de game te komen?
Hier gebruik je items voor, als je co-op wilt doen gebruik je de White Sign Soapstone om je summon sign op de grond te zetten. Als je met een vriend wil spelen moet je bij het network gedeelte in de opties een password instellen.

Om te invaden gebruik je de Red Eye Orb of wanneer je die nog niet hebt een Cracked Red Eye Orb. Deze items gebruik je gewoon in het gebied waar je wil invaden en de game gaat dan op zoek naar een wereld die aan de voorwaarden voldoet om te kunnen invaden.
Goede gebieden hiervoor zijn Halfway Fortress, High Wall of Lothric, Pontif Sulyvan en Grand Archives, maar het kan in principe bijna overal.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 28-06-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:38

snmght

imho dan he

SD5k schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Hier gebruik je items voor, als je co-op wilt doen gebruik je de White Sign Soapstone om je summon sign op de grond te zetten. Als je met een vriend wil spelen moet je bij het network gedeelte in de opties een password instellen.

Om te invaden gebruik je de Red Eye Orb of wanneer je die nog niet hebt een Cracked Red Eye Orb. Deze items gebruik je gewoon in het gebied waar je wil invaden en de game gaat dan op zoek naar een wereld die aan de voorwaarden voldoet om te kunnen invaden.
Goede gebieden hiervoor zijn Halfway Fortress, High Wall of Lothric, Pontif Sulyvan en Grand Archives, maar het kan in principe bijna overal.
Dank! Volgens mij heb ik die White Sign Soapstone in ieder geval al in mijn bezit, vanavond maar eens proberen.

Ik heb DS2 volledig offline gespeeld maar begreep toen uit het topic dat bij online spelen er sprake was van een bepaalde range in het (soul) level waar binnen je bij elkaar in de game kan komen. Ik ben nu zelf bijvoorbeeld level 30 en mijn broer level 60. Kunnen we dan bij elkaar in de game komen of moet ik eerst dichter bij zijn level zien te komen?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

snamgaah schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:38:
[...]

Dank! Volgens mij heb ik die White Sign Soapstone in ieder geval al in mijn bezit, vanavond maar eens proberen.

Ik heb DS2 volledig offline gespeeld maar begreep toen uit het topic dat bij online spelen er sprake was van een bepaalde range in het (soul) level waar binnen je bij elkaar in de game kan komen. Ik ben nu zelf bijvoorbeeld level 30 en mijn broer level 60. Kunnen we dan bij elkaar in de game komen of moet ik eerst dichter bij zijn level zien te komen?
Nee hoor, als je een password gebruikt gelden die restricties niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Japser schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:05:
Mja NG+ wacht ik nog ff mee, te snel voor een nieuwe playthrough. PVP is niet mijn ding. Toch maar een PS4 aanschaffen mss om Bloodborne te spelen :)

DS1 + DS2 ook al gedaan, DeS ook al :)
Krijg je geen spijt van, Bloodborne is een super aanvulling op de Soulsborne serie!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik ben nog niet zo ver, zit nu bij Crystal Sage, eerste twee keer weinig succes gehad maar had beiden keren een summon. Volgende keer maar even solo proberen, soms werkt dat toch juist fijner. Ondertussen ben ik ook de Black Knight in Road of Sacrifices aan het grinden want ik wil dat zwaard hebben. Ondertussen al wel 2 x zijn schild, zijn handschoenen en zijn armor (en 3 x ember ... ) gescoord, maar het zwaard wil nog niet vlotten. Rol op dit moment met de Greataxe +3 die overigens ook goed bevalt. Ik heb ook nog een Claymore +3 die wel een fijnere moveset en range heeft maar de damage van de Greataxe is echt huge, ik kan die hollows in RoS one-shotten, die crucified hollows hebben 2 meppen nodig maar gezien ze in eerste instantie zitten zijn ze ook dood voordat ze aan kunnen vallen.

In het rondje met die Black Knight scoor ik overigens veel titanite shards en embers, is namelijk ook een drop van twee crucified hollows die ik onderweg tegenkom.

Zijn er zo vroeg in het spel al manieren om Item Discovery omhoog te krijgen voor dat zwaard?

[ Voor 19% gewijzigd door snmght op 01-07-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

snamgaah schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:22:
Zijn er zo vroeg in het spel al manieren om Item Discovery omhoog te krijgen voor dat zwaard?
Jahoor, Crystal Sage verslaan zodat je de Crystal Sage's Rapier offhand kan equipen voor hogere item discovery. Daarnaast kun je door Undead Hunter Charms op een Mimic te gooien makkelijk de Symbol of Avarice krijgen, die boost je item discovery ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

SD5k schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:36:
[...]

Jahoor, Crystal Sage verslaan zodat je de Crystal Sage's Rapier offhand kan equipen voor hogere item discovery. Daarnaast kun je door Undead Hunter Charms op een Mimic te gooien makkelijk de Symbol of Avarice krijgen, die boost je item discovery ook.
Thanks, die laatste optie dan denk ik, die Black Knight zonder schild lijkt me een zware opgave..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
snamgaah schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:48:
[...]

Thanks, die laatste optie dan denk ik, die Black Knight zonder schild lijkt me een zware opgave..
Dat is geen black knight, die kom je nog wel tegen en zijn veel makkelijker om af te maken :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

corset schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:52:
[...]

Dat is geen black knight, die kom je nog wel tegen en zijn veel makkelijker om af te maken :p
Dat is wel een black knight, hij heeft tenslotte ook een Black Knight Greatsword.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
SD5k schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:45:
[...]

Dat is wel een black knight, hij heeft tenslotte ook een Black Knight Greatsword.
Derp! Ik dacht dat je de Dark Wraiths bedoelde :D die farmed iedereen daar namelijk voor hun zwaard. Never mind |:(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

corset schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:48:
[...]

Derp! Ik dacht dat je de Dark Wraiths bedoelde :D die farmed iedereen daar namelijk voor hun zwaard. Never mind |:(
Het mooie van die vergissing is dat je me nu wel op het spoor van nog een mooi zwaard hebt gezet, so thanks! Ga die gasten ook maar eens opzoeken. Als de black knight 'veel makkelijker om af te maken' is dan belooft dat weinig goeds though. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 01-07-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm wtf

YouTube: Dark Souls 3 Pontiff Sulyvahn in Anor Londo Courtyard glitch?

Pontyff in de duel area na de boss. Die is nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

:') echt hoor. Nog tien keer die Black Knight gedaan, niets. Farron's Keep in gegaan en bij de eerste Darkwraith meteen zijn zwaard. Vind hem overigens niet geweldig (op +3). Komt misschien ook omdat ik vooral STR heb en weinig DEX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

snamgaah schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:23:
:') echt hoor. Nog tien keer die Black Knight gedaan, niets. Farron's Keep in gegaan en bij de eerste Darkwraith meteen zijn zwaard. Vind hem overigens niet geweldig (op +3). Komt misschien ook omdat ik vooral STR heb en weinig DEX.
Als je een STR build hebt kun je hem het beste infusen met een heavy gem. Hij is in de laatste patch wel iets generft, de AR is omlaag gehaald maar volgens mij heeft hij nogsteeds de phantom range die hij al had. Ik vind het zelf ook maar een saai zwaard, er zijn longswords met een betere moveset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

SD5k schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 09:36:
[...]

Als je een STR build hebt kun je hem het beste infusen met een heavy gem. Hij is in de laatste patch wel iets generft, de AR is omlaag gehaald maar volgens mij heeft hij nogsteeds de phantom range die hij al had. Ik vind het zelf ook maar een saai zwaard, er zijn longswords met een betere moveset.
Ik heb nu 32 STR dus gevoelsmatig is het nog te vroeg, ik vrees dat ik de extra scaling het verlies in AR niet goed maakt.

Kun je overigens op ieder moment in het reguliere upgrade path een wapen infusen en heeft dat dan effect op het reguliere path? Met andere woorden: als ik een Darksword infuse naar Heavy Dark Sword kan ik hem dan (met dezelfde materialen als wanneer ik hem niet zou infusen) upgraden naar Heavy Dark Sword +1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

snamgaah schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:43:
[...]

Ik heb nu 32 STR dus gevoelsmatig is het nog te vroeg, ik vrees dat ik de extra scaling het verlies in AR niet goed maakt.

Kun je overigens op ieder moment in het reguliere upgrade path een wapen infusen en heeft dat dan effect op het reguliere path? Met andere woorden: als ik een Darksword infuse naar Heavy Dark Sword kan ik hem dan (met dezelfde materialen als wanneer ik hem niet zou infusen) upgraden naar Heavy Dark Sword +1?
Dat klopt, dit kun je op elk moment doen, je kunt de infusion later trouwens ook overschrijven of verwijderen. Je bent dan wel de gem die je in de eerste instantie hebt gebruikt kwijt.

32 STR is best behoorlijk hoor, de softcap zit op 40 geloof ik.

Je kan trouwens altijd even bij de blacksmith kijken wat een infusion met je scaling en AR doet voordat je hem toepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/tzcxy.jpg
"Say hello to my little friend!

Eindelijk heb ik hem! Nadat ik de shortcut achter de Crystal Lizard opende en weer voor de Black Knight ging dropte hij hem nu bij de eerste poging! Heb er Abyss Watchers mee afgemaakt. Nu de catacombs in gegaan, werd aardig verrast toen ik die lange trap aan het begin rustig af liep..

Thanks voor de tip SD5k! Zie nu inderdaad dat je het effect van infusen rustig kunt bekijken, handig! Het loont zich al wel, ik moet alleen eerst op zoek naar die Heavy Gem. En Twinkling Titanite voor my little friend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zijn er meer mensen met problemen wat betreft het summonen? In het begin werd ik al snel gesummoned en kon ik ook zelf anderen summonen, al was het nooit meer dan 1 tegelijkertijd. Maar naarmate het spel vorderde ging het steeds vaker mis. De laatste tijd is het me vrijwel geen enkele manier gelukt, wat de lol toch wel een beetje uit het spel haalt.

Nu heb ik een Airport Extreme als router en heb ik begrepen dat deze niet Xbox gecertificeerd is. Maar ook met het handmatig openzetten van de benodigde poorten krijg ik niets voor elkaar. Daar komt bij dat ik in het begin helemaal niets heb gedaan in de router, terwijl het toen wel ging.

Zou het toch aan de router liggen en heb ik gewoon pech, of is er misschien nog iets dat ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:48
Sebastian schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:26:
Zijn er meer mensen met problemen wat betreft het summonen? In het begin werd ik al snel gesummoned en kon ik ook zelf anderen summonen, al was het nooit meer dan 1 tegelijkertijd. Maar naarmate het spel vorderde ging het steeds vaker mis. De laatste tijd is het me vrijwel geen enkele manier gelukt, wat de lol toch wel een beetje uit het spel haalt.

Nu heb ik een Airport Extreme als router en heb ik begrepen dat deze niet Xbox gecertificeerd is. Maar ook met het handmatig openzetten van de benodigde poorten krijg ik niets voor elkaar. Daar komt bij dat ik in het begin helemaal niets heb gedaan in de router, terwijl het toen wel ging.

Zou het toch aan de router liggen en heb ik gewoon pech, of is er misschien nog iets dat ik over het hoofd heb gezien?
Denk niet dat het aan je router ligt, lees op de ds3 reddit wel weer mensen met een xbox die last hebben van wat jij omschrijft. Harde reset van de xbox al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Niet online
Sebastiaannn schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:46:
[...]
Denk niet dat het aan je router ligt, lees op de ds3 reddit wel weer mensen met een xbox die last hebben van wat jij omschrijft. Harde reset van de xbox al geprobeerd?
Nee, nog niet geprobeerd. Ook nog niet eerder als tip tegen gekomen :)
Maar dank je! Zal het vanavond proberen. En bovendien die Reddit thread maar eens volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Niet online
Sebastiaannn schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:46:
[...]
Helaas, heeft ook niet geholpen. In het begin leek het even goed te gaan, maar nu gaat het telkens mis. Begrijp er helemaal niks van en heb er ook even helemaal geen zin meer in zo. Begrijp alleen niet dat ik zo weinig soortgelijke ervaringenvan anderen kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sebastian schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:23:
[...]

Helaas, heeft ook niet geholpen. In het begin leek het even goed te gaan, maar nu gaat het telkens mis. Begrijp er helemaal niks van en heb er ook even helemaal geen zin meer in zo. Begrijp alleen niet dat ik zo weinig soortgelijke ervaringenvan anderen kan vinden.
Wat is het exacte probleem? Unable to summon melding? Kun je wel zelf gesummoned worden, of invaden? Zie je messages en bloodstains van andere spelers wel liggen of ook niet? ZIe je ghosts van andere spelers lopen?

In het geval van herhaaldelijk "Unable to summon" heeft het meestal niets met de verbinding te maken maar meer met het feit dat je gewoon heel snel moet summonen omdat anders een andere speler je voor is. Meestal zijn simpelweg meer mensen die willen summonen dan er summon signs beschikbaar zijn. Blijven proberen in dat geval.

Verder kan het Way of Blue covenant item er in sommige gevallen voor zorgen dat je slechts 1 persoon tegelijk kan summonen. Wanneer je dit equipped hebt en de server heeft jouw character gemarkeerd voor een mogelijke invasion dan kan het zijn dat er een summoningslot wordt gereserveerd voor een speler die je in geval van die invasion komt helpen (door dat Way of Blue item dus). Zelfs als je nog niet daadwerkelijk invaded wordt.
Of dit een bug is of zo ontworpen is door de devs weet ik niet.

Overigens ga ik ervan uit dat je weet dat je Embered moet zijn (Ember gebruiken) om iemand te kunnen summonen. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Niet online
Voxalizer schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Wat is het exacte probleem? Unable to summon melding? Kun je wel zelf gesummoned worden, of invaden? Zie je messages en bloodstains van andere spelers wel liggen of ook niet? ZIe je ghosts van andere spelers lopen?

In het geval van herhaaldelijk "Unable to summon" heeft het meestal niets met de verbinding te maken maar meer met het feit dat je gewoon heel snel moet summonen omdat anders een andere speler je voor is. Meestal zijn simpelweg meer mensen die willen summonen dan er summon signs beschikbaar zijn. Blijven proberen in dat geval.

Verder kan het Way of Blue covenant item er in sommige gevallen voor zorgen dat je slechts 1 persoon tegelijk kan summonen. Wanneer je dit equipped hebt en de server heeft jouw character gemarkeerd voor een mogelijke invasion dan kan het zijn dat er een summoningslot wordt gereserveerd voor een speler die je in geval van die invasion komt helpen (door dat Way of Blue item dus). Zelfs als je nog niet daadwerkelijk invaded wordt.
Of dit een bug is of zo ontworpen is door de devs weet ik niet.

Overigens ga ik ervan uit dat je weet dat je Embered moet zijn (Ember gebruiken) om iemand te kunnen summonen. :)
Bij het summonen en gesummoned worden krijg ik telkens de melding 'failed tot join session'.
Ik weet dat het te maken kan hebben met het iets te laat zijn, maar in die gevallen komt die melding vrijwel direct in beeld. In de andere gevallen kan het een minuut of zelfs langer duren voordat het bericht verschijnt.

Het valt meer op bij het gesummoned worden:
Zodra ik mijn sign heb neergelegd word ik binnen een minuut gesummoned, maar krijg ik al snel de melding 'failed to join session'. Wanneer ik niets doe blijft dat met gemak een half uur doorgaan; vlak nadat ik de foutmelding heb ontvangen word ik opnieuw opgeroepen om al snel weer een foutmelding te ontvangen.

Ik zie overigens de bloodstains, berichten en summon signs. Al valt het me wel op dat ik maar erg weinig signs zie, op welk tijdstip ik ook speel (ben nu al tijden bij Aldrich in Anor Londo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Topic valt een beetje stil hier :P

Ondertussen heb ik met enige traagheid nagenoeg Cathedral of the Deep afgerond. Mooi en afwisselend level wel, de baas op het einde (Deacons) sloeg overigens nergens op :/ Te simpel voor woorden. Wellicht dat mijn level (lv40) er iets mee te maken heeft maar ik had meer moeite met die Cathedral Knights in de ruimte ervoor dan met de eindbaas. Viel dus een beetje tegen. Wel is het helaas zo dat ik Patches niet meer tegen kwam op de plek waar je hem zou verwachten. Nou ja, dan hem maar even opzoeken op een andere plek.

Vanavond maar eens beginnen aan Farron Keep. :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
vhal schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:42:
Topic valt een beetje stil hier :P

Ondertussen heb ik met enige traagheid nagenoeg Cathedral of the Deep afgerond. Mooi en afwisselend level wel, de baas op het einde (Deacons) sloeg overigens nergens op :/ Te simpel voor woorden. Wellicht dat mijn level (lv40) er iets mee te maken heeft maar ik had meer moeite met die Cathedral Knights in de ruimte ervoor dan met de eindbaas. Viel dus een beetje tegen. Wel is het helaas zo dat ik Patches niet meer tegen kwam op de plek waar je hem zou verwachten. Nou ja, dan hem maar even opzoeken op een andere plek.

Vanavond maar eens beginnen aan Farron Keep. :+
De Deacons zijn de makkelijkste baas van DS3 imo. Gebied is wel leuk idd.

Patches kun je in de Cathedral tegenkomen op 2 plekken is mij opgevallen, maar heb ook al gehad dat ik hem daar helemaal niet tegenkwam, en hij me dus ook niet deed opsluiten in de tower. Maar ineens stond hij wel als merchant in Firelink.. weet niet precies hoe dat kwam...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren heb ik even een klein uurtje gespeeld, ik was gisteren al bij Abyss Watchers aangekomen en had toch wat moeite met de 2e phase. Uiteindelijk werden zijn moves toch wel voorspelbaar en had je toch genoeg tijd/ruimte om hem te trakteren op een korte combo en vervolgens weer weg te rollen. Momenteel speel ik met een +3 broadsword + shield welke ik toch erg fijn vind spelen. Helaas ziet het zwaard er nou niet bepaald boeiend uit. Uiteindelijk heb ik gisteren iets van 4 pogingen nodig gehad om deze baas neer te krijgen. Toch fijn als je weer verder kan. Vanavond maar eens verder kijken in het volgende level.
Scrisissszzz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:58:
[...]
Patches kun je in de Cathedral tegenkomen op 2 plekken is mij opgevallen, maar heb ook al gehad dat ik hem daar helemaal niet tegenkwam, en hij me dus ook niet deed opsluiten in de tower. Maar ineens stond hij wel als merchant in Firelink.. weet niet precies hoe dat kwam...
Hmm..ik moet hem nog even opzoeken in die toren nabij FS. Helaas kost de sleutel 20k souls maar ach...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

In navolging van mn sl1 run in DS2 ben ik met een DS3 sl1 run begonnen :P Rotten Greatwood first try (met een beetje geluk) gehaald, en nu aangekomen bij de Road of Sacrifices.

Qua gear heb je wel een berg meer keuze vind ik. Ik loop nu rond met een long sword en large leather shield, een crossbow erbij voor pullen/kiten, en een talisman voor een kleine extra heal. Met een paar knight armor stukken zit ik nu vlak onder de 70% load. DS2 sl1 daarentegen heb ik zo'n beetje volledig moeten two-handen met een mace om de requirements ueberhaupt te halen, maar daar waren alle stats ook 6 ipv 10.

Dancer, Oceiros en Champion Gundyr worden wel een hel denk ik, maar ik wil echt wel die prisoner's chain.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelodeon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-04-2024
Heeft er hier iemand interesse om door middel van summons elkaar te helpen met covenant items te farmen? Deze heb je nodig zodat je een covenant kan ranken en hiermee kan je weer chille items verdienen.
Offline farming is bijna niet te doen en duurt veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
mikkelodeon schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:04:
Heeft er hier iemand interesse om door middel van summons elkaar te helpen met covenant items te farmen? Deze heb je nodig zodat je een covenant kan ranken en hiermee kan je weer chille items verdienen.
Offline farming is bijna niet te doen en duurt veel te lang.
Offline farming is vooral niet leuk voor de concords. De rest dropt redelijk goed en heb je in een paar uur klaar over het algemeen. Swordgrass dropt ook redelijk goed in Farron Keep.

Als je de Gold Serpent Ring +2, Crystal sage rapier en Symbol of Avarice equiped, en je gebruikt rusted coins, is je discovery het hoogste. Je kunt ook je stats respeccen en je luck omhoog duwen. Alle beetjes helpen.

Concords duurde het langste, daarna de swordgrass. De rest heb ik met pvp gedaan bij Pontiff buiten. Dan heb je nog leuke uitdagingen tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik heb me een tijdje vastgelopen op Aldrich en de Dancer en ben toen maar verder gegaan in Irithyll Dungeon waarna ik uiteindelijk Yhorm verslagen heb. Vond dat maar een vage bossfight eigenlijk. Daarna teruggegaan naar Aldrich en had hem bij de eerste poging dood. Vervolgen werd ik naar de Dancer gebracht en ook die had ik nu in de eerste poging dood, lekker! In een halfuurtje alledrie verslagen uiteindelijk. Twijfel nu of ik eerst Consumed King's Garden door loop of eerst Lothric Castle. Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

snamgaah schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:07:
Ik heb me een tijdje vastgelopen op Aldrich en de Dancer en ben toen maar verder gegaan in Irithyll Dungeon waarna ik uiteindelijk Yhorm verslagen heb. Vond dat maar een vage bossfight eigenlijk. Daarna teruggegaan naar Aldrich en had hem bij de eerste poging dood. Vervolgen werd ik naar de Dancer gebracht en ook die had ik nu in de eerste poging dood, lekker! In een halfuurtje alledrie verslagen uiteindelijk. Twijfel nu of ik eerst Consumed King's Garden door loop of eerst Lothric Castle. Wat zouden jullie aanraden?
Consumed King's Garden of Archdragon's Peak. Lothric Castle kan ook, maakt op dit punt niet zoveel meer uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Momenteel ben ik wat aan het aanmodderen in de Catacombs, helaas lopen daar van die @#$% skeletons met die 2 sikkels in hun hand die werkelijk alle kanten op vliegen en je bovendien nog een leuke bleed debuff geven. Op zich kan ik ze wel aardig staggeren met mijn broadsword maar ik ga toch net iets te vaak dood door ‘bloodloss’ als ze even de kans krijgen.

Kan dit nou niet anders :+ Ow ja, denk je ze eindelijk neer te hebben gehad, komen enkele weer tot leven :|

Ik moet overigens wel zeggen dat het spel mij blijft boeien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

vhal schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:40:
Momenteel ben ik wat aan het aanmodderen in de Catacombs, helaas lopen daar van die @#$% skeletons met die 2 sikkels in hun hand die werkelijk alle kanten op vliegen en je bovendien nog een leuke bleed debuff geven. Op zich kan ik ze wel aardig staggeren met mijn broadsword maar ik ga toch net iets te vaak dood door ‘bloodloss’ als ze even de kans krijgen.

Kan dit nou niet anders :+ Ow ja, denk je ze eindelijk neer te hebben gehad, komen enkele weer tot leven :|

Ik moet overigens wel zeggen dat het spel mij blijft boeien.
Ik vond die gasten tot nog toe de meest vervelende vijanden. Ik kon maar geen grip op ze krijgen. Nu heb ik ook een misschien wat beperkte build gezien ik geen sorceries / miracles / pyromancies gebruik maar alleen melee + boog + soms wat resins. Maar deze gasten waren echt vreselijk, brr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

snamgaah schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Ik vond die gasten tot nog toe de meest vervelende vijanden. Ik kon maar geen grip op ze krijgen. Nu heb ik ook een misschien wat beperkte build gezien ik geen sorceries / miracles / pyromancies gebruik maar alleen melee + boog + soms wat resins. Maar deze gasten waren echt vreselijk, brr.
inmiddels ben ik er wel achter gekomen wat de beste manier is om deze gasten te verslaan en skeletons in zijn algemeenheid :P

spoiler:
doe blunt damage, dus met een hamer, mace, etc. Ze storten dan bij elke hit in elkaar waardoor de uitdaging is gereduceerd tot 0. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Dank voor de tip! Als ik weer in de Catacombs kom ga ik daar zeker gebruik van maken. :)

Inmiddels hebben de Serpents in Archdragon Peak de twijfelachtige eer overgenomen. Wat een vreselijk irritante beesten! Ik moet nu volgens mij nog 3 bosses afmaken dan heb ik ze allemaal gehad en ga ik naar NG+. Al ga ik eerst nog even proberen in ieder geval alle Titanite Slabs te scoren. Heb nu een Refined Zweihander +10 (B/B scaling), een Refined Claymore +10 (C/C scaling maar fijne moveset) en de Black Knight Greataxe +5. Ik twijfel wat ik nog meer naar +10 zal upgraden, mogelijk mijn boog (Pharis) die toch wel vaak handig is en mijn Lothric Knight Shield (nu +8). Eventueel de Black Knight Sword nog maar die moet ik eerst nog oppikken, heb wel de Greatsword +4.

Zijn er hier nog meer melee spelers en welke wapens gebruiken jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 16-08-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
snamgaah schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:26:
Dank voor de tip! Als ik weer in de Catacombs kom ga ik daar zeker gebruik van maken. :)

Inmiddels hebben de Serpents in Archdragon Peak de twijfelachtige eer overgenomen. Wat een vreselijk irritante beesten! Ik moet nu volgens mij nog 3 bosses afmaken dan heb ik ze allemaal gehad en ga ik naar NG+. Al ga ik eerst nog even proberen in ieder geval alle Titanite Slabs te scoren. Heb nu een Refined Zweihander +10 (B/B scaling), een Refined Claymore +10 (C/C scaling maar fijne moveset) en de Black Knight Greataxe +5. Ik twijfel wat ik nog meer naar +10 zal upgraden, mogelijk mijn boog (Pharis) die toch wel vaak handig is en mijn Lothric Knight Shield (nu +8). Eventueel de Black Knight Sword nog maar die moet ik eerst nog oppikken, heb wel de Greatsword +4.

Dark sword is goed, vind zelf carthus curved sword het fijnst spelen. Gewoon 2 handed, quality build en bij bosses carthus rouge gebruiken als buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

snamgaah schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:26:

Met mijn knight speel ik voornamelijk met een +X 1H broadsword en een Lothric Knight shield (of een Crest Shield welke wat lichter is maar wel 100% phy.dmg block heeft). Verder een boog om bepaalde vijanden te 'cheesen'.

Ik ben niet zo van de 2H'ers eigenlijk :X

Strava

• SD5k

SD5k

>4&X

Bandai Namco heeft aangekondigd dat ze 24 Augustus iets DS3 gerelateerds gaan aangekondigen, dat kan weinig anders zijn dan de DLC (als het maar geen merchandise is zoals toen ze een paar maanden geleden een aankondiging voor een aankondiging deden :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Ik heb een probleem, elke keer wanneer ik wil blocken met mijn schild loopt de game even vast, krijg ik een error geluidje en gaat de game weer verder. Onspeelbaar zo als het nu is, alleen wanneer ik google zie ik niemand anders met hetzelfde probleem. In het windows log zie ik geen error ofzo.

Edit: Ik heb het verholpen door de vibratie uit te zetten, wel jammer ik vind het wel wat extra's geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Nature op 19-08-2016 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 14:18

• Scrisissszzz
Ben zelf ook erg benieuwd naar de DLC, heb er zin in! Hopelijk weer iets pittiger dan de main game want superveel moeite heb ik nergens gehad.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:04:
Ben zelf ook erg benieuwd naar de DLC, heb er zin in! Hopelijk weer iets pittiger dan de main game want superveel moeite heb ik nergens gehad.
Ook niet bij de Dragon Peak?
Dat was toch behoorlijk pittig en zeker de boss Nameless King :X

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Ook niet bij de Dragon Peak?
Dat was toch behoorlijk pittig en zeker de boss Nameless King :X
Gebied zelf vond ik reuze meevallen eerlijk gezegd. Nameless King heeft me de eerste play iets van 10 pogingen gekost denk ik. Geldt ook voor de Twin Princes. Maar dat is nog lang niet zoveel als ik nodig had voor bijvoorbeeld Ebrietas of Ludwig in BB bijvoorbeeld ;) Ebrietas eerste keer zeker 30 pogingen ;) Was misschien ook nog de onervarenheid :)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:16:
[...]

Gebied zelf vond ik reuze meevallen eerlijk gezegd. Nameless King heeft me de eerste play iets van 10 pogingen gekost denk ik. Geldt ook voor de Twin Princes. Maar dat is nog lang niet zoveel als ik nodig had voor bijvoorbeeld Ebrietas of Ludwig in BB bijvoorbeeld ;) Ebrietas eerste keer zeker 30 pogingen ;) Was misschien ook nog de onervarenheid :)
Dat scheelt inderdaad wel. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de Nameless King nog niet solo omgelegd heb.
En dat terwijl ik in BB solo platinum heb gehaald...

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Dat scheelt inderdaad wel. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de Nameless King nog niet solo omgelegd heb.
En dat terwijl ik in BB solo platinum heb gehaald...
Fume ultra greatsword doet wonderen ;)

In NG++ heb ik wel met een summon gespeeld, dat was een caster. Die had alles zo liggen haha. Deed ook dikke damage met zn magic.

[ Voor 12% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-08-2016 10:21 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Fume ultra greatsword doet wonderen ;)

In NG++ heb ik wel met een summon gespeeld, dat was een caster. Die had alles zo liggen haha. Deed ook dikke damage met zn magic.

[video]
Mooi gevecht!
Ondanks een close momentje om 1:36 ben je toch wel redelijk de baas in dit gevecht.
Je dodged ook netjes door de attacks heen, dat lukt mij in DS3 nog niet heel lekker ondanks dat dat in BB lekker gaat.
Maar uiteindelijk moet ik het sowieso één keer solo doen haha.

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

Mooi gevecht!
Ondanks een close momentje om 1:36 ben je toch wel redelijk de baas in dit gevecht.
Je dodged ook netjes door de attacks heen, dat lukt mij in DS3 nog niet heel lekker ondanks dat dat in BB lekker gaat.
Maar uiteindelijk moet ik het sowieso één keer solo doen haha.
Thnx! Ja vond het ook wel lekker gaan.

Wel je equip load iig onder de 70% houden, anders ' fat roll' je, erg traag. Je mist in Dark Souls gewoon de strafe beweging, je rolt alles. Daardoor kun je niet zo snel reageren op iets dan in BB. Maar dat was helaas altijd zo in DS. Je bent dan ook geen hunter :)

Ik zou best wel eens met mijn BB hunter character door DS3 willen lopen. Zou best lekker gaan ;)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Thnx! Ja vond het ook wel lekker gaan.

Wel je equip load iig onder de 70% houden, anders ' fat roll' je, erg traag. Je mist in Dark Souls gewoon de strafe beweging, je rolt alles. Daardoor kun je niet zo snel reageren op iets dan in BB. Maar dat was helaas altijd zo in DS. Je bent dan ook geen hunter :)

Ik zou best wel eens met mijn BB hunter character door DS3 willen lopen. Zou best lekker gaan ;)
Haha, dat zou ik ook wel willen ja. Ben bang dat ik de hele wereld wel hard pwn dan ;)
Ik hoop ook dat de modding scene zich op de PC nog op DS3 gaat storten, wellicht dat daar nog wat leuks uit kan komen. Sowieso is DS3 op de PC op 60 fps wel erg lekker stiekem. Je bent ook zo weer gewend als je terug naar de PS4 gaat maar dat er een verbetering is valt eigenlijk niet te ontkennen.

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Haha, dat zou ik ook wel willen ja. Ben bang dat ik de hele wereld wel hard pwn dan ;)
Ik hoop ook dat de modding scene zich op de PC nog op DS3 gaat storten, wellicht dat daar nog wat leuks uit kan komen. Sowieso is DS3 op de PC op 60 fps wel erg lekker stiekem. Je bent ook zo weer gewend als je terug naar de PS4 gaat maar dat er een verbetering is valt eigenlijk niet te ontkennen.
Ja geloof meteen dat 60fps net dat beetje soepelheid meegeeft. Helaas trekt mijn pc echt geen games van nu op 60fps haha! DS3 op ps4 speelt wat mij betreft prima.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Ja geloof meteen dat 60fps net dat beetje soepelheid meegeeft. Helaas trekt mijn pc echt geen games van nu op 60fps haha! DS3 op ps4 speelt wat mij betreft prima.
Ach het verschil is ook weer niet zo groot dat ik mensen zou aanraden naar de PC over te stappen. En ik was ook weer een behoorlijke tijd kwijt om alle options zo in te stellen dat ik om mijn native 2k resolutie netjes 60 fps kon halen. Veel te veel settings om mee te klooien en bijna niets wordt duidelijk uitgelegd. Ik wist ook meteen weer waarom ik console gamen zo prettig vond.

Ik hoop btw wel op een PS4 neo patch zodat BB en DS3 op 60 fps speelbaar worden op de PS4 neo.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben dan wel gestopt met DS3, maar die DLC trailer is wel echt gruwelijk vet zeg. Zo benieuwd wat het volgende project van FROM wordt.

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Ik hoop btw wel op een PS4 neo patch zodat BB en DS3 op 60 fps speelbaar worden op de PS4 neo.
Ik hoop met je mee :)
bram1984 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:36:
Ik ben dan wel gestopt met DS3, maar die DLC trailer is wel echt gruwelijk vet zeg. Zo benieuwd wat het volgende project van FROM wordt.
En dan zitten er nog iets van 3 bazen in de trailer die al in de main game zitten, maar die komen na het punt waar jij gestopt bent ;)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:36:
Hier nog één. Hoe graag ik ook een BB2 zou zien. Vaak is het resultaat beter als een getalenteerd team met iets komt wat zij willen maken en niet datgene waar de fans om vragen.

• bram1984
Scrisissszzz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Ik hoop met je mee :)

[...]

En dan zitten er nog iets van 3 bazen in de trailer die al in de main game zitten, maar die komen na het punt waar jij gestopt bent ;)
Net even alle Ray Dhimitri boss fights zitten kijken. Wat laat die gast het er makkelijk uitzien. Alles solo zonder damage. Bizar. En volgens mij niet eens met zware OP builds zoals hij in Bloodborne deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

bram1984 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:22:
[...]

Net even alle Ray Dhimitri boss fights zitten kijken. Wat laat die gast het er makkelijk uitzien. Alles solo zonder damage. Bizar. En volgens mij niet eens met zware OP builds zoals hij in Bloodborne deed.
Neem aan dat je dit bedoelt: YouTube: Dark Souls 3 - All Boss Fights - SOLO, NO DAMAGE (NG+7)
Volgens mij is die gast juist gigantisch OP, als je zijn damage ziet en hoe snel hij die bazen neermaait en hoe veel damage hij doet (op NG +7!). Ik zeg niet dat het geen prestatie is maar echt indrukwekkend kan ik dit niet noemen, dan vind ik SL1 fights een stuk knapper, zoals deze SL1, no rolling, blocking or parrying tegen Soul of Cinder:
YouTube: SL1 Soul of Cinder - No Rolling, Blocking or Parrying

En dat lukt hem ook bij Nameless King:
YouTube: SL1 Nameless King No Rolling , Blocking or Parrying

[ Voor 50% gewijzigd door snmght op 25-08-2016 16:17 ]

• bram1984
Oh okay dacht ergens in de comments gelezen te hebben dat het wel meeviel. Desalniettemin knap om geen damage te ontvangen, maar een Lobos heb ik dan meer respect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:51:
Oh okay dacht ergens in de comments gelezen te hebben dat het wel meeviel. Desalniettemin knap om geen damage te ontvangen, maar een Lobos heb ik dan meer respect voor.
Ik meen dat die Dimitri gast een maxed character heeft waar hij dat mee doet. Die heeft gewoon die item dupe gebruikt en zolang doorgegaan tot hij alles op 99 had. Dan doe je wel lekkere damage ja...

Lobos doet wel knappe dingen ja, maar die gast slaapt volgens mij niet eens en speelt die spellen 24/7 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Scrisissszzz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Ik meen dat die Dimitri gast een maxed character heeft waar hij dat mee doet. Die heeft gewoon die item dupe gebruikt en zolang doorgegaan tot hij alles op 99 had. Dan doe je wel lekkere damage ja...

Lobos doet wel knappe dingen ja, maar die gast slaapt volgens mij niet eens en speelt die spellen 24/7 haha
Klopt ja. Bij die playthroughs van Lobos komt zijn chick ook regelmatig in beeld om 'm ff eten en drinken te brengen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

Klopt ja. Bij die playthroughs van Lobos komt zijn chick ook regelmatig in beeld om 'm ff eten en drinken te brengen, haha.
Tjsa, mooie manier om geld te verdienen toch ;)

Vind het alleen best een irritante vent soms met z'n subhype en welcome to the wolfpack geschreeuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik heb gerespecced naar een 'Paladin' build, geinspireerd door deze build op Fextralife: http://darksouls3.wiki.fe...ith+Quality+Paladin+Build .

Ik ben bewust voor meer attunement gegaan zodat ik geen ring nodig heb om alle buffs te combineren. Op die manier kan ik namelijk zowel de Lingering Dragoncrest als de Lightning Clutch ring combineren met de twee ringen die Equip Load boosten (en maken dat ik meer armor kan dragen). Als jullie nog tips hebben t.a.v. de build of te gebruiken ringen zijn die zeker welkom!

Gisteren heb ik er een korte video van opgenomen (zie hieronder, niet bepaald mijn beste fight maar soit..) Wat me stoorde (en wat wel vaker voorkomt) is dat de host de fog gate binnen gaat voordat ik mijn buffs kan casten. Is hier een etiquette voor die ik niet ken? Is er bijvoorbeeld een manier om aan te geven dat ik deze nog wil casten? Zeker Sacred Oath is handig om in het bijzijn van de hele party te casten. Er wordt ook vaker wel dan niet gewacht in mijn beleving maar zoals in het filmpje gaat het bij mij helaas ook vaak. Jammer en onnodig. :)

YouTube: snamgaah's Live PS4 Broadcast

[ Voor 22% gewijzigd door snmght op 05-09-2016 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

snamgaah schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:05:
Gisteren heb ik er een korte video van opgenomen (zie hieronder, niet bepaald mijn beste fight maar soit..) Wat me stoorde (en wat wel vaker voorkomt) is dat de host de fog gate binnen gaat voordat ik mijn buffs kan casten. Is hier een etiquette voor die ik niet ken? Is er bijvoorbeeld een manier om aan te geven dat ik deze nog wil casten? Zeker Sacred Oath is handig om in het bijzijn van de hele party te casten. Er wordt ook vaker wel dan niet gewacht in mijn beleving maar zoals in het filmpje gaat het bij mij helaas ook vaak. Jammer en onnodig. :)
Ik denk eerlijk gezegd dat het men bij coop gewoon vrij weinig interesseert wat voor buffs mensen willen casten aangezien het coop an sich al vrij gemakkelijk is. Een echte etiquette afgezien van het groeten en samen juichen is er verder iig niet.
Ach, en anders gewoon buffen in combat. Het gaat iig niet zoals in bijvoobeeld MMOs waar iedereen voordat een bossfight begint even lekker een tafeltje met buffvoedsel en complete raidbuffs organiseert. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:48
Na het zien van de DLC trailer heb ik er weer zin in. Ben met mn main character nog niet ng+ ingegaan. Wel alle voorgaande bosses gedaan.

Begreep dat ng+ voor de eerste bosses meevalt?

• snmght

snmght

imho dan he

Henkje.doc schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:45:
Na het zien van de DLC trailer heb ik er weer zin in. Ben met mn main character nog niet ng+ ingegaan. Wel alle voorgaande bosses gedaan.

Begreep dat ng+ voor de eerste bosses meevalt?
Ik zit pas net in NG+, heb Ludex en Vordt verslagen. Ik vond ze erg makkelijk en dat vind ik ook van de reguliere tegenstanders. Voor mijn gevoel was de stap naar NG+ in eerdere souls games een stuk groter maar ik weet eerlijk gezegd niet wat voor level ik normaalgesproken had voordat ik over ging. Ik zit nu wel al op 126 namelijk.

• Scrisissszzz
Nieuwe beelden van de DLC:

Wel jammer dat er maar 2 nieuwe boss fights in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:30
Scrisissszzz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:19:

Wel jammer dat er maar 2 nieuwe boss fights in zitten..
Heb je hier ook een bron voor?
Want mij wordt duidelijk dat er sowieso 3 inzitten: de wolf, lordvessel vasthoudend dinges, en zo npc vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

Japser

Jeej!

Ik denk dat ie bedoeld in de video alleen maar 2 bossfights. Ik vind dat t er prachtig uitziet iig, ga em iig weer in huis halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dustkiller schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:27:
[...]

Heb je hier ook een bron voor?
Want mij wordt duidelijk dat er sowieso 3 inzitten: de wolf, lordvessel vasthoudend dinges, en zo npc vrouw.
http://www.polygon.com/20...nds-on-everything-we-know

In dit artikel staat het. Miyazaki zelf heeft het gezegd. Het zijn dus 2 bossfights met 2 duidelijke fases zoals de Twin Princes.

Ik heb de season pass al gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38

JSchut

.....

Van het weekend begonnen met Dark Souls 3. Mijn tweede From game. Enige andere From game die ik gespeeld heb is Bloodborne.

Wat een game weer. Speelt echt heerlijk weg. Niks opgezocht en er blind in gegaan.
De moeilijkheid valt mij erg mee. Had het moeilijker verwacht. Maar misschien komt dat nog ;)

De eerste twee bosses waren een oneshot. De tree had ik een poging of drie nodig. Crystal Sage was na twee tries down.

Na Crystal Sage even gelevelt (level 28 nu dacht ik) en terug gegaan naar Farron Keep. Daar sta ik nu voor een boss denk ik. Ik heb een deur geopend maar ben nog niet naar binnen gegaan. Wel de bon fire vlak ervoor gevonden. Is dit een optioneel gebied? Aangezien ik Crystal Sage ook door kon lopen.

Voordat ik gister afsloot kwam ik er pas achter dat je de bon fires kan levelen :D (Gelijk 2 levels omhoog) Ik had het mijzelf dus onnodig moeilijk gemaakt. Vond al dat die flasks zo weinig health gaven haha. Wapen had ik wel al geupgrade (Ervaring uit Bloodborne gelukkig)

Ik ga trouwens helemaal op in elk hoekje uitpluizen en alle loot en npc's vinden. En hoe blijven ze het voor elkaar krijgen om me steeds weer te laten schrikken :D Ben zo op mijn hoede maar als ik even verslapt dan pakken ze me weer :)

Ook heb ik een hekel aan multiplayer dus ik gebruik geen embers, Heb de game wel online staan. Ik vind het wel leuk om alle berichten te lezen. Maar invaden enzo dat vind ik niks.

Die embers activeren toch het summonen en invaden? Werken die trouwens ook als je de game offline zou zetten? Mocht ik het ooit nodig hebben :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

JSchut schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:33:

Die embers activeren toch het summonen en invaden? Werken die trouwens ook als je de game offline zou zetten? Mocht ik het ooit nodig hebben :)
Ze vergroten je HP met 30%, dus ook offline hebben ze een functie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 11:27

-db-

Hoi

JSchut schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:33:
Na Crystal Sage even gelevelt (level 28 nu dacht ik) en terug gegaan naar Farron Keep. Daar sta ik nu voor een boss denk ik. Ik heb een deur geopend maar ben nog niet naar binnen gegaan. Wel de bon fire vlak ervoor gevonden. Is dit een optioneel gebied? Aangezien ik Crystal Sage ook door kon lopen.
Dat is een splitsing, beide zul je doorheen moeten om op een bepaald punt verder te kunnen.
De moeilijkheidsgraad verschilt niet veel.
Meer dan dat wil ik niet voor je spoilen.
Ook heb ik een hekel aan multiplayer dus ik gebruik geen embers, Heb de game wel online staan. Ik vind het wel leuk om alle berichten te lezen. Maar invaden enzo dat vind ik niks.

Het gebied waar je nu net doorheen bent is een PVP gebied. Als je hier een ember gebruikt wordt je vrij snel geninvade. Bij andere gebieden is dit niet het geval. daar kun je gewoon embers gebruiken. Zolang je geen hulp summoned wordt je maar zelden geinvade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

-db- schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:08:
[...]

Dat is een splitsing, beide zul je doorheen moeten om op een bepaald punt verder te kunnen.
De moeilijkheidsgraad verschilt niet veel.
Meer dan dat wil ik niet voor je spoilen.
1 vraagje. Kan ik gewoon deze boss doen en doorgaan of kan ik beter naar het andere gebied na Crystal Sage gaan? Ik heb heel Farron Keep al leeg op de boss na dan. Tenminste ik neem aan dat dat een boss is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:48
JSchut schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:41:
[...]

1 vraagje. Kan ik gewoon deze boss doen en doorgaan of kan ik beter naar het andere gebied na Crystal Sage gaan? Ik heb heel Farron Keep al leeg op de boss na dan. Tenminste ik neem aan dat dat een boss is :)
Je kan allebei de kanten op en je kan geen verkeerde kant kiezen, laat je lekker verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gister dus even doorgegaan. Het was inderdaad een boss waar ik niet naar binnen was gelopen.
spoiler:
Abbys Watchers. Eerste fase was erg easy. Ik dacht ook dat de boss down was toen de hp bar leeg was. Ik wist toen nog niet dat er een tweede fase kwam. :D Tweede fase was behoorlijk lastiger. Vooral omdat hij zo aggressief was.

Wel in de eerste try down maar ik had geen hp flasks meer over.

Toen terug gegaan naar Crystal Sage en daar verder gegaan.
spoiler:
Dit gebied viel mij erg mee. Minder heftig dan Farron Keep. En de deacons of the deap was niet echt een boss. Een groep hippies die zowat geen damage doen. Meteen eerste poging neer.

Daarna liep dit gebied volgens mij dood.

Ik heb wel het idee dat ik wat mis. Die gast die mij over die muur laat lopen voor een "treasure" en vervolgens de muur laat zakken. De giants had ik al gekilled. En toen ik terug ging om hem om verhaal te halen was hij weg. Of dit was het of er is ergens anders nog wat :) Herinner mij net alleen dat er nog een stuk is waar ik misschien nog heen kan gaan. De lift achter de tweede shortcut naar de bon fire. Een mob dropte daar een ring en volgens mij kan je daar naar beneden springen. Maar helemaal vergeten terug te gaan. Vanavond maar eens kijken.

Toen weer terug naar Farron Keep en door gegaan naar het gebied na de boss. Ook dit gebied voelde makkelijker aan dan Farron Keep.
spoiler:
Deze boss was iets pittiger omdat er wat dingen waren die je even uit moest vinden. Zoals z'n armbanden en z'n zwarte kots. Die kots is zowat insta kill. Na 4 tries had ik alles door en ging ook deze neer.

Voor mijn gevoel nog niet alles geexplored in dit gebied.

spoiler:
De houten brug voor de boss ben ik niet overheen gegaan. Was bang dat deze in zou storten :P Maar ben er omheen gegaan. Er staan aan het einde van de brug allemaal notes met "beware of hidden path" en "Is this a ladder". Maar geen idee hoe en wat. Er stond ook dat je de touwen moet meppen. Maar dat werkte niet. Nog maar eens verder rondkijken.

Ik ben gister ook een keer geinvade. Waarschijnlijk omdat ik een boss verslagen had welke mij daarna de ember bff gaf. Was een dude met een mega two hander. Hij sloeg mij neer en ramde bijna al mijn hp weg terwijl ik nog op de grond lag. lol

Vanavond maar even de geclearde gebieden verder onderzoeken. Ik mis een paar dingen voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Goed bezig.

Zoek maar even verder. Je hebt wat dingen gemist, maar bent goed op weg ze te vinden.
En sla nog maar eens op de touwen van die houten brug, maar doe dit aan het uiteinde van de brug, aan de kant van de boss.

Overigens heb je van de Deacons een pop gekregen. Deze geeft je toegang tot het gebied dat na de boss met de ringen komt. (gezien je het al gekregen hebt is de kans groot dat je anders nooit door hebt waar de deacons voor zijn.)

De gebieden die je nu gedaan hebt zijn inderdaad wat makkelijker. Maar dat is nu voorbij, nu wordt het weer wat pittiger. Volgens velen komt vanaf nu het spel ook pas echt op gang.

Ik wil je ook nog de tip meegeven om bij het cathedral bonfire even naar buiten te lopen en naar de waterput te gaan in de hoek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

-db- schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:43:
Ik wil je ook nog de tip meegeven om bij het cathedral bonfire even naar buiten te lopen en naar de waterput te gaan in de hoek. ;)
Je bedoeld de put meteen rechts als je buiten komt waar 1 zon aanbiddende gast zit? Daar heb ik even gestaan. Er stond ook een note van iemand. Maar kon niks. Mmmm vanavond ook maar even checken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Die put ja.
Als je de scene met patches (die je over de muur laat lopen voor treasure) gehad hebt, moet daar iets te doen zijn.

Als dat niet zo is, dan moet je in undead settlement op het einde de lift omhoog nemen naar de reus die pijlen vanaf de toren schiet. En dan halverwege van de lift af op het platform springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

-db- schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:55:
Die put ja.
Als je de scene met patches (die je over de muur laat lopen voor treasure) gehad hebt, moet daar iets te doen zijn.

Als dat niet zo is, dan moet je in undead settlement op het einde de lift omhoog nemen naar de reus die pijlen vanaf de toren schiet. En dan halverwege van de lift af op het platform springen.
Ja dat heb ik allemaal al gedaan. Alleen ben ik niet meer terug naar de put geweest nadat ik bij patches was geweest bij die muur.

Vanavond dus even terug :)

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

westergas

rikkie_pc

Spuit 11 is gisteren begonnen :)
Dark Souls 1 uit gespeelt, Dark Souls 2 kon ik niet lekker inkomen dus op de helft gestopt.
DS3 loop je met de nodige ervaring in het begin lekker doorheen, 1e stuk niet overdreven uitdagend. Maar dat zal nog wel komen vermoed ik ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• snmght

snmght

imho dan he

westergas schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:39:
Spuit 11 is gisteren begonnen :)
Dark Souls 1 uit gespeelt, Dark Souls 2 kon ik niet lekker inkomen dus op de helft gestopt.
DS3 loop je met de nodige ervaring in het begin lekker doorheen, 1e stuk niet overdreven uitdagend. Maar dat zal nog wel komen vermoed ik ;)
Ik vond DS2 om de een of andere reden ook lastiger om in te komen eigenlijk. Ik heb de main game wel uitgespeeld en de eerste DLC ook maar moet nog steeds die andere 2 DLC's afmaken. Ergens ook lekker om nog iets te ontdekken te hebben, Spuit 11 of niet. Zo heb ik Bloodborne nog niet eens aangeschaft (dat prijkt nu op mijn decemberlijstje ;) ).

Ik heb gisteren in DS3 wat stappen gemaakt met mijn Pyromancer, ik moet zeggen dat het heel veel makkelijker speelt dan met een pure melee character. Abyss Watchers ging echt probleemloos neer terwijl ik eigenlijk had verwacht dat hij resistent zou zijn tegen vuur. Volgens mij zijn mijn INT en FTH nu allebei 27, mijn flame +4 en daarnaast heb ik een fire uchigatana +3. Nog even in de Catacombs rondgedwaald en dat leek ook wel een walk in the park. Voorheen vond ik dat een vreselijke area. Al met al dus wel tevreden met deze keuze. Gebruik op dit moment hoofdzakelijk Fire Orb en Bursting Fireball voor meerdere tegenstanders tegelijk.

Als tweede linkerhand item toch maar een 100% physical block schild al twijfel ik of ik die niet achterwege moet laten om lichter te kunnen zijn. Hierdoor haal ik net geen < 30% equip load en ben ik dus maar all the way naar 69% gegaan met Fallen Knight Armor, die ziet er trouwens wel vet uit. Om toch redelijk te kunnen ontwijken heb ik gisteren die ring opgepikt in Catacombs.

Zijn er hier meer ervaren Pyromancers? Is het raadzaam om toch < 30% te gaan of is dat (ook later in de game) niet zo nodig als Pyro? Mij leek dat ik in principe toch afstand zal willen houden om te kunnen casten en dat melee een noodoplossing is of een manier om FP te sparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

westergas schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:39:
Zonder ervaring ook hoor ;) Bloodborne is mijn enige ervaring en loop er tot nu toe ook redelijk eenvoudig doorheen. De teller staat nu op 8 bosses. Waarvan er 5 een one shot waren en de andere 3 gingen tussen de 2 en 5 tries wel neer. Bloodborne was moeilijker voor mijn. Maar goed dat was mijn eerste Souls game.
-db- schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:43:
Goed bezig.

Zoek maar even verder. Je hebt wat dingen gemist, maar bent goed op weg ze te vinden.
En sla nog maar eens op de touwen van die houten brug, maar doe dit aan het uiteinde van de brug, aan de kant van de boss.

Overigens heb je van de Deacons een pop gekregen. Deze geeft je toegang tot het gebied dat na de boss met de ringen komt. (gezien je het al gekregen hebt is de kans groot dat je anders nooit door hebt waar de deacons voor zijn.)

De gebieden die je nu gedaan hebt zijn inderdaad wat makkelijker. Maar dat is nu voorbij, nu wordt het weer wat pittiger. Volgens velen komt vanaf nu het spel ook pas echt op gang.

Ik heb even bij de put gekeken en idd ik kon er nu wel wat doen. Patches later ook gevonden en
spoiler:
z'n armor gekocht en in de put gedonderd :)

Toen terug naar de brug en je moet niet op de touwtjes slaan maar op het houtwerk... Dat was mijn fout. Het gebied was iets uitdagender maar prima te doen. De boss was haast makkerlijker dan de eerste enemy in dit gebied lol. Z'n moves zijn zo obvious en langzaam. Ik liep er per ongelijk naar binnen omdat ik dacht dat je nergens anders heen kon. Toen ik daar klaar was zag ik het andere pad pas. Toen het hele gebied nog geexplored.

spoiler:
Klote kruisboog uitgezet. Wat een kut ding was dat. Had ik maar eerder geweten dat hij uit kon haha.

Vervolgens doorgegaan naar het gebied waar je de pop nodig hebt. (Volgens de notes op de brug ook). Dat gebied ben ik nu bij de tweede bonfire. Ook dit gebied is tot nu toe iets uitdagender, maar nog prima te doen. Ben benieuwd naar de boss fight hier.

• snmght

snmght

imho dan he

JSchut schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:00:
Ben benieuwd naar de boss fight hier.
Een van de pittigste aldus de meesten, waaronder ik. Ik zou hem op 2 of 3 zetten in een top 3 van lastigste bossfights in deze DS. Succes dus! ;)

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

snamgaah schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:17:
[...]

Een van de pittigste aldus de meesten, waaronder ik. Ik zou hem op 2 of 3 zetten in een top 3 van lastigste bossfights in deze DS. Succes dus! ;)
Pontiff toch?

Mja...er is een reden waarom ik DS even niet meer aanraak :/

Strava

• snmght

snmght

imho dan he

vhal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:28:
[...]

Pontiff toch?

Juistem! Is hij die reden?

• JSchut

JSchut

.....

snamgaah schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:17:
[...]
vhal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:28:
[...]
Pontiff toch?

Gister bij hem aangekomen. Inderdaad wat lastiger. Maar na een try of 6-7 lag hij. Door het killen kreeg ik wel een ember buff. Hierdoor ben ik in het gebied daarna 3 keer geinvade geweest. Waarvan 1 keer door twee man. Heb ze weten te overleven en toen was ik het zat en ben ik ergens van een berg gesprongen vlak bij de bonfire om de ember buff kwijt te raken en niet m'n souls :)

Gebied afgemaakt en in Anor Londo aangekomen.

Hier nog wel even wat rond gegeaan en
spoiler:
de grote deur geopend
. Hierna teruggegaan naar een aftakking die ik nog moest doen en toen kwam ik in Irithyll Dungeon. Wtf is dat creepy! Eerste keer dat
spoiler:
geschreeuw in een cel toen ik een item oppakte
. De tering. Ik zat tegen het plafond! :D

Alles leeggekamt en toen kwam ik in Profaned Capital. De boss die daar zit heb ik meer moeite mee gehad dan met Pontiff. Maar dit was meer omdat het even duurde voordat ik doorhad wat ik daar moest doen. Toen ik dat wist
spoiler:
was hij in 4/5 klappen weg.

spoiler:
Vanuit hier weer terug gekomen in Irithyll Dungeon en de shortcut naar de eerste bonfire geopend. De reus omgelegd en Siegward gevonden in een cel. Hier ben ik gestopt. Nu uitzoeken hoe ik hem eruit krijg! O en de jailbreaker keys gevonden dus ik moet weer even terug om wat cellen te openen in het begin vermoed ik. Heb ook nog een andere sleutel gevonden maar even geen idee meer hoe deze heet.

• snmght

snmght

imho dan he

Tussen Pontiff en Anor Londo kun je nog ergens een erg fijne ring scoren, de Ring of Favor. Als die nog niet in je bezit is loont het zich om even te checken!

• JSchut

JSchut

.....

snamgaah schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:25:
Tussen Pontiff en Anor Londo kun je nog ergens een erg fijne ring scoren, de Ring of Favor. Als die nog niet in je bezit is loont het zich om even te checken!
Die heb ik! Stond een message bij die Illusory Wall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Het gaat nog verbazingwekkend makkelijk allemaal.

Aldrich - Tot nu toe de lastigste voor mij. Wat een kut gevecht. Wel makkelijk te leren. Maar vond het ook geen leuk gevecht.

Vervolgens Dancer en Oceiros. First try.
spoiler:
Officieel was Dancer de tweede try aangezien ik de eerste keer werd geteleporteerd en bijna geen flasks had. Maar de eerste poging dat ik er zelf heen ging was hij down.

Toen Champion of Gundyr. Opzich erg makkelijk. Enige redenen dat ik er een stuk of 8 keer doodgegaan ben zijn:

- Z'n charge in de tweede fase. Als je dodged dan draait hij in z'n charge gewoon 180 graden en raakt hij je alsnog. Misschien doe ik het fout maar ik heb geen mogelijkheid gevonden om dat te kunnen ontwijken.
- Zo goed als geen rust moment om een flask te gebruiken. Duurde even voordat ik de juiste momenten herkende.

Wel grappig dat je net als in Bloodborne
spoiler:
in een kopie van de main hub komt

Ik ben nu in Lothric castle.
spoiler:
Bij de bonfire met de draken bij de brug.

Lothric castle vind ik wel een stuk uitdagender dan de andere areas. Gok dat de boss dat dan ook zal zijn :)

Mijn wapen is inmiddels +10 :)
Bonfire is ook level 10
En ik heb nu 13 flasks.

Even een vraag. Als je de "eindbaas" verslaat. Ga je dan net als in Bloodborne meteen naar NG+?
Op NG+ gezocht in dit topic en had al antwoord:
Overigens voor wie het zich afvroeg: Je gaat na het verslaan van de laatste boss niet automatisch door naar NG+. Je kunt dus nog lekker exploren, levellen, coop hulp bieden na het uitspelen, zonder direct in NG+ te zitten.
Positief want dan kan ik achteraf lezen wat ik gemist heb en nog kan doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 30-09-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Man man, wat ga jij er hard doorheen zeg. Zeker gezien je volgens mij best goed aan het verkennen bent zonder teveel op te zoeken.

Ben in voorbereiding op de DLC's opnieuw begonnen, maar je hebt me al een behoorlijk eind ingehaald inmiddels.

Aantal dingen gaan mij ook wel eenvoudig af zo een 2e keer door de game heen, maar ik heb het idee dat het iets te makkelijk is voor jou ;)

Wat betreft NG+, ik vind het persoonlijk wat tegenvallen. Je kan hooguit betere ringen / duplicaten van ringen scoren, maar de difficulty gaat best ver omlaag door je gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

djunicron schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:03:
Man man, wat ga jij er hard doorheen zeg. Zeker gezien je volgens mij best goed aan het verkennen bent zonder teveel op te zoeken.

Ben in voorbereiding op de DLC's opnieuw begonnen, maar je hebt me al een behoorlijk eind ingehaald inmiddels.

Aantal dingen gaan mij ook wel eenvoudig af zo een 2e keer door de game heen, maar ik heb het idee dat het iets te makkelijk is voor jou ;)

Wat betreft NG+, ik vind het persoonlijk wat tegenvallen. Je kan hooguit betere ringen / duplicaten van ringen scoren, maar de difficulty gaat best ver omlaag door je gear...
Hiervoor 70 80 uur bloodborne gespeeld. Wellicht dat dat me wel helpt. Verschil met bloodborne is dat deze game defensiever is en bosses zijn makkelijker maar trash mobs moeilijker.

Tot nu toe heb ik alles gedaan wat ik kon vinden. Zal gerust wat dingen gemist hebben hier en daar. Maar dat ga ik pas bekijken nadat ik hem uitgespeeld heb.

Ik probeer nu gewoon elke richting op te gaan en als ik een bonfire vind dan ga ik terug en een ander kant op. Ook lees ik veel messages. Dat helpt ook enorm.

Helaas niet veel tijd dit weekend. Maar hoop nog een stuk verder te kunnen komen.

New game plus was in bloodborne trouwens ook heel makkelijk. Ik begon daar ook liever een nieuwe char ipv New game plus.

Dlc ga ik ook wel halen denk ik. Vermaak me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Meh..The Witcher 3 met 2 DLC's helemaal uitgespeeld zonder crash, met OC op mijn GPU...DS3 kan ik nog geen 5 minuten spelen zonder dat ie vast loopt. Zonder OC dus. Format C dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Uitgespeeld. Rest van de bosses was redelijk eenvoudig.

Lords of cinder een one shot. Die was wel erg makkelijk. Die boss met z'n schild in lothric was een stuk lastiger.

Van de week kijken wat ik gemist heb. Die nameless King die ik hier voorbij zag komen heb ik niet gezien. Dus heb die sowieso gemist.

Edit: nameless King is een bitch. Al paar keer bijna dood gehad. Maar nog niet gelukt. Dit is een vette boss!

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 01-10-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Prepare to laugh:

Ik ben zojuist 3 maal op rij dood gegaan door de Deacons!! WTF!

Hebben ze dit gevecht gepatched ofzo? Ik heb echt veel meer Deacons dan ik mij kon herinneren. Vorige keren waren het er nooit meer dan 25-30, maar in de tweede fase kijk ik nu tegen 60+ van die gasten aan. En ze verzamelen massaal rondom die arch deacon. Tweemaal dood doordat ik em simpelweg niet snel genoeg kon afmaken (Ruimte zwart, cursed = dood) en éénmaal doordat ze me wisten te stunlocken met die force spell van de dikzakken. Er is werkelijk geen doorkomen aan.

Heb een non-schild dex build, gebruik bijna geen armor, grasscrest en chloro voor stamina regen - uchi / rapier voor nu, geen magic. En er is werkelijk geen doorkomen aan, de keren dat de tijd erop zat voor het gevecht heb ik denk ik 50+ deacons neergemaaid, maar uiteindelijk toch echt hopeloos verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Haha wauw geen cloud saves |:(
Nou dan beginnen we toch weer opnieuw :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nameless King down na een try of 20. Enige baas waar ik een yes gevoel had. Had meer van dit verwacht.

In New game plus even eerste twee bosses omgelegd en gelijk dancer ook haha. Te makkelijk.

Nu even wat anders spelen. Later wellicht nog m'n tweede playtrough afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Vraagje, hoe beïnvloed je huidige level van je karakter je 'sterkte' in de upcoming DLC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
JSchut schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:30:
Nameless King down na een try of 20. Enige baas waar ik een yes gevoel had. Had meer van dit verwacht.

In New game plus even eerste twee bosses omgelegd en gelijk dancer ook haha. Te makkelijk.

Nu even wat anders spelen. Later wellicht nog m'n tweede playtrough afmaken.
Ik vond de Nameless King een van de tofste bazen, samen met de Twin Princes. Die twee hebben me ook de meeste pogingen gekost.

De rest van de bazen heb ik nooit echt moeite mee gehad. Misschien max 4/5 pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:10:
[...]

Ik vond de Nameless King een van de tofste bazen, samen met de Twin Princes. Die twee hebben me ook de meeste pogingen gekost.

De rest van de bazen heb ik nooit echt moeite mee gehad. Misschien max 4/5 pogingen.
Bij de Nameless King had ik echt zo'n "YES! Die bitch!" gevoel. Bij de overige bazen meer van ok down en door.

Wel erg fijne en goede game hoor. Het niveau viel mij gewoon wat tegen. Had het een stuk lastiger verwacht. Al merk ik nu wel hoeveel makkelijker andere games zijn :D Ben nu weer bezig met de witcher 3 en dat is toch wel een paar klappen makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

JSchut schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
Had het een stuk lastiger verwacht. Al merk ik nu wel hoeveel makkelijker andere games zijn :D Ben nu weer bezig met de witcher 3 en dat is toch wel een paar klappen makkelijker.
Ik kom dus van TW3 af...dat was al 1.5 jaar het enige wat ik heb gespeeld (speel nooit lang achter elkaar). Heb wel DS ervaring maar vind het toch weer best pittig hoor, eerste begin fietste ik doorheen maar de uitdaging is er nu zeker wel!

Ben nu bij de 2e boss, Vordt en heb geen flauw idee hoe we dit aan gaan pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

westergas schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Ik kom dus van TW3 af...dat was al 1.5 jaar het enige wat ik heb gespeeld (speel nooit lang achter elkaar). Heb wel DS ervaring maar vind het toch weer best pittig hoor, eerste begin fietste ik doorheen maar de uitdaging is er nu zeker wel!

Ben nu bij de 2e boss, Vordt en heb geen flauw idee hoe we dit aan gaan pakken :P
Vordt vond ik erg eenvoudig. Gewoon:
spoiler:
de hele tijd in z'n hol kruipen :D. Enige waar je even goed moet dodgen zijn z'n charges. Maar ook die zijn redelijk eenvoudig te dodgen.

Als je constant bij hem weet te blijven dan is hij easy. Dit is wat ik mijn eerste try deed (Bloodborne aggresive style :P) En hij was meteen down.

Waarschijnlijk komt het omdat ik hiervoor al behoorlijk wat Bloodborne gespeeld had. Of wellicht dat ik wat meer veracht had omdat ik dacht dat DS3 moeilijker zou zijn dan Bloodborne.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 04-10-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

JSchut schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Waarschijnlijk komt het omdat ik hiervoor al behoorlijk wat Bloodborne gespeeld had. Of wellicht dat ik wat meer veracht had omdat ik dacht dat DS3 moeilijker zou zijn dan Bloodborne.
Waarschijnlijk zou je DS1 en DS2 ook niet al te moeilijk vinden als je ze zou spelen. Sommige mensen hebben erg veel moeite met de Souls games, anderen weer totaal niet. Ik had na het ontzettend veel spelen van DS1 en 2 met Bloodborne hetzelfde wat jij hebt met DS3. Vrij gemakkelijk. In eerste instantie denk je dan dat het gewoon een makkelijkere game is, maar in feite komt het gewoon omdat de games je goed liggen en je ervaring hebt. An sich zit er niet zo heel veel verschil in uitdaging tussen de Soulsborne games.

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste