"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Klopt, de sword/shield of 2H sword niet zo erg. De snelle rogue achtige zeker. Die kunnen me nog zeker afmaken. En als je plat wil, raak maar aan de sword/shield variant gewend, je zal ze nog heel, heel vaak zienSpud82 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:37:
Eindelijk weer eens opgepakt en merk dat de moeilijkheidsgraad wel omhoog gaat nu, in catacombs of carthus. Die vijanden met rode ogen zijn wel echt heel kut hoor.
Ik ga vanmiddag weer een nieuwe run beginnen. Of het wordt een 2H user zonder shield, of een caster. Nog niet 100% over zeker.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
(Kon toch niet aan die Controller van steam wennen, dus die had ik alweer verkocht. )
Persoonlijk de ds4, ligt net wat fijner in de hand en de sticks zijn beter imo.Crezner schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:59:
Kleine vraag welke dualshock versie zouden jullie aanraden de 3 of 4?
(Kon toch niet aan die Controller van steam wennen, dus die had ik alweer verkocht. )
Heb het inmiddels in de gaten ja! Ik speel overigens ook 2h zonder shield, best pittig soms.corset schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:06:
[...]
Klopt, de sword/shield of 2H sword niet zo erg. De snelle rogue achtige zeker. Die kunnen me nog zeker afmaken. En als je plat wil, raak maar aan de sword/shield variant gewend, je zal ze nog heel, heel vaak zien
Ik ga vanmiddag weer een nieuwe run beginnen. Of het wordt een 2H user zonder shield, of een caster. Nog niet 100% over zeker.
Inmiddels net de dancer of the boreal Valley verslagen. Op hoeveel procent van de game zit ik nu ongeveer?
Als je de andere lords hebt gehad, heb je nog te gaan:Spud82 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:58:
[...]
Heb het inmiddels in de gaten ja! Ik speel overigens ook 2h zonder hield, best pittig soms.
Inmiddels net de dancer of the boreal Valley verslagen. Op hoeveel procent van de game zit ik nu ongeveer?
Tricky 1 person boss
Tricky duo boss
en dan de laatste boss
Dit is dus wel als je al de optional areas:
Smouldering Lake
Archdragon Peak
hebt gedaan
Kolere man ik kom ineens helemaal niet meer verder na die dancer. Ladder op en rechtdoor word ik in de pan gehakt. Dus nu maar naar links gegaan, kom ik in de consumed king's garden. Dan bijt ik me daar op stuk dacht ik... Maar meteen in het begin al kom ik die mannetjes met dat grote zwarte misvormde gevaarte op hun kop tegen. Ik krijg daar echt totaal geen grip op.
Sommige vijanden zijn zwak tegen vuurSpud82 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:47:
Oke thanks!
Kolere man ik kom ineens helemaal niet meer verder na die dancer. Ladder op en rechtdoor word ik in de pan gehakt. Dus nu maar naar links gegaan, kom ik in de consumed king's garden. Dan bijt ik me daar op stuk dacht ik... Maar meteen in het begin al kom ik die mannetjes met dat grote zwarte misvormde gevaarte op hun kop tegen. Ik krijg daar echt totaal geen grip op.
Tip, neem een fire weapon meeSpud82 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:47:
Oke thanks!
Als je wil weten hoe, zie spoiler
Spring halverwege de lift af, pak de estus shard
Spring naar beneden en knuffel de muur rechts.
Ga gebouw lift in, neem lift omhoog
Kill de paar mini Thralls en healers
Open de deur
Shortcut naar begin geopend!
Ga terug naar de laatste lift, spring ook bij deze er halverwege af
Pak de Blue Dragoncrest Ring en vermoord de healer.
Spring naar beneden en maak 1 voor 1 de Lothric Knights af
Je bent bij de boss!
Op deze manier duurt de boss bij mij langer dan de Garden
Edit: oke nu toch bij de baas
[ Voor 6% gewijzigd door Spud82 op 16-05-2016 22:24 ]
De covenants op hogere SL's zijn echt bagger. Het enige aan PvP / Co-op op hogere levels is direct invaden, soap stone op de obvious spots en sunbro's.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Je hoeft niet eens een vuurwapen te hebben, gewoon een fire bomb gooien en ze zijn een paar seconden niet bezig met jouw aan te vallen, dus kan jij een paar klappen uitdelen. Rinse and repeat en met twee of drie firebombs heb je ze neer. En wat hierboven al gezegd werd, ga direct naar die lift en je kan bij je boss runs de hele garden overslaan. Alleen nog een keer door om te looten (veel titanite chunks dacht ik).Spud82 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:17:
Oké thanks, ik ben er inmiddels achter inderdaad dat vuur aan m'n wapen toevoegen het wel doet. Maar damn it tot nu toe faal ik echt keihard in die hele consumed king's garden, ga achter elkaar dood. Zou ik dan toch nog een schild moeten gaan gebruiken..
Voor de boss kom je nog twee van die sterke knights tegen. Die zou ik wel één keer verslaan omdat ze unieke drops hebben, maar daarna er gewoon lekker voorbij sprinten. Ze volgen je toch niet de boss room in.
Veel succesSpud82 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:17:
Oké thanks, ik ben er inmiddels achter inderdaad dat vuur aan m'n wapen toevoegen het wel doet. Maar damn it tot nu toe faal ik echt keihard in die hele consumed king's garden, ga achter elkaar dood. Zou ik dan toch nog een schild moeten gaan gebruiken..
Merkte het ja, simpel baasje. Daarna behoorlijk moeite gehad met Champion Gundyr, heerlijk gevecht zonder schild
Ook down, vanavond weer verder. Wel een beetje inspiratieloos dat je daar weer in hetzelfde gebied komt, maar dan in het donker.
Ik gebruikte gewoon een geupgrade torch (Fijn voor die maden bij cathedral)Invisible_man schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:20:
[...]
Je hoeft niet eens een vuurwapen te hebben, gewoon een fire bomb gooien en ze zijn een paar seconden niet bezig met jouw aan te vallen, dus kan jij een paar klappen uitdelen. Rinse and repeat en met twee of drie firebombs heb je ze neer. En wat hierboven al gezegd werd, ga direct naar die lift en je kan bij je boss runs de hele garden overslaan. Alleen nog een keer door om te looten (veel titanite chunks dacht ik).
Voor de boss kom je nog twee van die sterke knights tegen. Die zou ik wel één keer verslaan omdat ze unieke drops hebben, maar daarna er gewoon lekker voorbij sprinten. Ze volgen je toch niet de boss room in.
@CrapperDeCrap bedankt
Het heeft aardig wat te maken met de Lore van het gebied. Lees de description van Champion Gundyr's Soul maar en dan die van Iudex Gundyr.Spud82 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:55:
@corset
Merkte het ja, simpel baasje. Daarna behoorlijk moeite gehad met Champion Gundyr, heerlijk gevecht zonder schild.
Ook down, vanavond weer verder. Wel een beetje inspiratieloos dat je daar weer in hetzelfde gebied komt, maar dan in het donker.
Overigens wel blij dat je vanaf dat moment geen homeward bones meer nodig hebt
Ow oké ha, zal het dan eens lezen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik zelden iets lees in deze games...
Nee ging inderdaad prima. De enige baas die ik tot nu toe echt niet trok was Pontiff Sulyvhan. Die heb ik niet alleen kunnen doen.
Desondanks komt ook de volgende FROM game er weer in, want het blijft gewoon dikke en unieke shit.
Toch wel bijzonder dat die ervaringen zo verschillend zijn voor je. Zoveel verschil merk / voel ik niet tussen Bloodborne en DS3. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je even toe bent aan wat anders. Dat heb ik ook wel een beetje, na (pal voor het uitkomen van DS3) veel Bloodborne gedaan te hebben. En in jouw geval zal dat nog wel een tikkeltje extremer zijn vermoed ik...
Ik zou 'm persoonlijk niet wegdoen, gewoon na een paar maandjes weer eens beginnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 17-05-2016 14:31 ]
Blijkbaar, want ik vind de verschillen best wel groot (controls) en merk aan veel dingen (technisch) dat Bloodborne een exclusive is en DS een multiplat. Daarbij is de lore me gewoon iets te veel en te vaag en vind ik deze een stuk minder boeiend, net als de setting.Spud82 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:30:
@bram1984
Toch wel bijzonder dat die ervaringen zo verschillend zijn voor je. Zoveel verschil merk / voel ik niet tussen Bloodborne en DS3. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je even toe bent aan wat anders. Dat heb ik ook wel een beetje, na (pal voor het uitkomen van DS3) veel Bloodborne gedaan te hebben. En in jouw geval zal dat nog wel een tikkeltje extremer zijn vermoed ik...
Ik zou 'm persoonlijk niet wegdoen, gewoon na een paar maandjes weer eens beginnen.
Ik heb momenteel totaal niet het idee dat ik hier op korte termijn weer aan ga beginnen, dus beter nu voor een redelijke prijs verkopen, dan er straks niets meer voor kunnen vangen.
wbt fashion souls loop ik nou rond met de favor set en brass chest, best mooie combi, al kost het eigenlijk veel te veel vitality natuurlijk.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Kan ik in ng++ sirris en zijn quest beide doen? Eerst Sirris en dan meteen Leonhard gok ik?
Die verterbra dingen farmen is ook vervelend zeg.
[ Voor 10% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-05-2016 12:11 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Heb je in NG+ al een pale tongue verdiend of gevonden? Dat zou hem kunnen triggeren.Scrisissszzz schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:07:
Godsamme nog ergens de mist in gegaan in ng+ en nu kan ik die leonhard quest niet afmaken voor zn miracle. Hij is weg en niet bij rosaria.
Kan ik in ng++ sirris en zijn quest beide doen? Eerst Sirris en dan meteen Leonhard gok ik?
En Vertabrae Shackles kun je makkelijk verdienen door te invaden als Mound Maker, wie weet ga je het nog leuk vinden ook.
Zal toch verder moeten. Net 2e einde gedaan dus al te ver in ng+.SD5k schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:35:
[...]
Heb je in NG+ al een pale tongue verdiend of gevonden? Dat zou hem kunnen triggeren.
En Vertabrae Shackles kun je makkelijk verdienen door te invaden als Mound Maker, wie weet ga je het nog leuk vinden ook.
Ga maar gewoon aan ng++ beginnen en ook mn item discovery zo hoog mogelijk krijgen. Kan ik daar de resterende dingen nog doen. Hoef alleen het makkelijke einde nog dat scheelt.
Hopelijk die convenants beetje te farmen in ng++.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Probeer eens een Pale Tongue te offeren aan Rosaria, als het goed is trigger je zo de volgende stap. Mits je natuurlijk met hem gepraat hebt in Firelink en de Red Eye Orb hebt.Scrisissszzz schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:07:
Godsamme nog ergens de mist in gegaan in ng+ en nu kan ik die leonhard quest niet afmaken voor zn miracle. Hij is weg en niet bij rosaria.
Zo niet dan is er altijd NG++.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Viel me trouwens mee hoeveel npc quest lines ik nog kon completen na het defeaten van de eindbaas. Ik hoef in NG+ eigenlijk alleen Anri nog een keer te doen.
Eigenlijk is hij heel makkelijk, heb je toevallig iets gevonden in de Boss room?bukkum schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:41:
Pff wat is die yhorm the giant een Kl###$, Pas na 12x neer.Geen idee hoever ik nu ben maar dit is de eerste baas waar ik echt vaak opnieuw kon beginnen.
Ja het farmen van die covenant dingen zijn zo vervelend. Human Dregs en Sunlight Medals heb je zo, maar de rest..Clay schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:18:
Raken jullie ook zo zelden / nooit summoned als sentinel of darkmoon? Ik kan er uren mee rondlopen, maar er gebeurt nooit wat :\ Moet ik dan naar NG+14 om die miracle te halen?Ben lvl 120.
Viel me trouwens mee hoeveel npc quest lines ik nog kon completen na het defeaten van de eindbaas. Ik hoef in NG+ eigenlijk alleen Anri nog een keer te doen.
Ik heb misschien te lang gewacht en is in NG+ met level 125 eraan komen gewoon erg lastig, maar anders moet ik met een nieuw character opnieuw beginnen pfff..
Vooral die proof of a concord kept dingen als Darkmoon, wordt ook nooit gesummoned. Dus met je die Silver Knights in Anor Londo farmen voor 1 kept per uur ofzo... Als dit From zijn idee van de platinum halen lastig maken is, is het ze gelukt hoor.
Had dan gewoon Chalice dungeons nagemaakt
Ik moet in NG++ eerst Sirris doen en dan nog Leonhard, want die kan ik niet meer doen om een of andere reden. Pale tongues doneren helpt niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Scrisissszzz op 23-05-2016 13:06 ]
Ja maar dan nog vond ik m lastig.SD5k schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:43:
[...]
Eigenlijk is hij heel makkelijk, heb je toevallig iets gevonden in de Boss room?
Verwijderd
Praise the Sun!
Als ik die 30 bij elkaar heb ga ik met darkmoon aan ng++ doen en dan zie ik wel wat er gebeurd. Anders maar anor londo farmen in ng++.
Kijk, zo hoort het.Scrisissszzz schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:05:
Toch maar even aan het pvpen geslagen bij pontiff buiten en het summonen gaat best snel. Zit nu op 14 shackles. Morgenavond weer verder.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Haha ja die fight clubs nooit gedaan maar het is best grappig
Tot er een troll gesummoned wordt die ineens de host een backstab geeft haha. Iedereen terug naar zijn eigen wereld... Het voelt vooral erg goed als de gast die jij afmaakt net van 3 anderen heeft gewonnen
Dat zijn de altaren die bij de verschillende covenants horen, zoals Darkmoon of de Warriors of Sunlight. Voor iedere covenant kun je op een bepaalde manier items verzamelen. Voor de Mound Makers de Verterbra Shackles waar ik hierboven over zeurdeSideShow schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:16:
Wat ben je met die dingen die je kan offeren? Heb hier en daar al eens iets geofferd ... geen idee wat het doet eigenlijk
Als je er daar 30 van hebt offer je die bij het altaar van de goede covenant en krijg je er bijvoorbeeld een miracle of ring voor.
Iedere covenant heeft een specifieke manier van invaden of wat je moet doen. Sunlight is voor coop bijvoorbeeld.
Wellicht mis ik een aantal dingen, of algemene tips, maar dit haalt voor mij ontzettend het plezier uit het spel, ondanks dat het zeer uitdagend is. Crystal Sage had ik bijna neer, maar daar blijft het dan ook bij.
Misschien tijd voor een pauze en maar eens wat oude games uit de kast halen.
Tja. Ik kan me voorstellen dat het een taai gebied is, zeker de eerste keer als je nog niet precies weet waar je naartoe moet. Als ik je twee tips zou moeten geven:EdwardK123 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:59:
De laatste paar dagen begin ik bijna spijt te krijgen van het kopen van Dark Souls 3. Ik heb er nu ongeveer 14 uur in zitten en lekker rustig aan gedaan, maar de Road of Sacrifices is zo'n ontzettend ruk gebied (de grote krabben, de demonen met het kruis achterop) dat ik er een beetje moedeloos van begin te worden.
Wellicht mis ik een aantal dingen, of algemene tips, maar dit haalt voor mij ontzettend het plezier uit het spel, ondanks dat het zeer uitdagend is. Crystal Sage had ik bijna neer, maar daar blijft het dan ook bij.
1. Besef je goed dat je veel vijanden voorbij kunt rennen. Soms is het wat handiger om op deze manier een stukje te proberen over te slaan, of om bijvoorbeeld een volgende bonfire te vinden en van daaruit te backtracken. Vijanden achtervolgen je maar een klein stukje meestal.
2. Versla toch die Crystal Sage. Lijkt obvious maar achter deze boss zit een gebied dat goed te doen is. Road of Sacrifices splitst zich op naar twee gebieden. Gebied na Crystal Sage is de makkelijke optie van de twee. De andere optie is Farron Keep, dit gebied zal je waarschijnlijk nog een stuk lastiger vinden dan Road of Sac dus stel dat uit tot je klaar bent in het gebied achter Crystal Sage.
Ik zou nog even doorzetten als ik je was. En anders als het echt niet lukt hulp summonen?
Wat Vox zegt, je kunt vijanden gewoon voorbij rennen en later aanpakken. Die krabben heb ik de eerste keer dat ik daar zat ook met rust gelaten en later een keer aangepakt. De community is erg goed en summonen van mensen werkt erg goed.EdwardK123 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:59:
De laatste paar dagen begin ik bijna spijt te krijgen van het kopen van Dark Souls 3. Ik heb er nu ongeveer 14 uur in zitten en lekker rustig aan gedaan, maar de Road of Sacrifices is zo'n ontzettend ruk gebied (de grote krabben, de demonen met het kruis achterop) dat ik er een beetje moedeloos van begin te worden.
Tip voor de Crystal Sage z'n 2e fase, throwing knives
Thanks voor het advies! Ik bedenk me dat ik trouwens nog een aantal dingen in Undead Settlement te doen heb (Grave Key) en Siegward moet helpen met de toren. Dat zou ik in principe dus eerst kunnen doen, waarna Crystal Sage misschien een goed vervolg is.Voxalizer schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:16:
[...]
Tja. Ik kan me voorstellen dat het een taai gebied is, zeker de eerste keer als je nog niet precies weet waar je naartoe moet. Als ik je twee tips zou moeten geven:
1. Besef je goed dat je veel vijanden voorbij kunt rennen. Soms is het wat handiger om op deze manier een stukje te proberen over te slaan, of om bijvoorbeeld een volgende bonfire te vinden en van daaruit te backtracken. Vijanden achtervolgen je maar een klein stukje meestal.
2. Versla toch die Crystal Sage. Lijkt obvious maar achter deze boss zit een gebied dat goed te doen is. Road of Sacrifices splitst zich op naar twee gebieden. Gebied na Crystal Sage is de makkelijke optie van de twee. De andere optie is Farron Keep, dit gebied zal je waarschijnlijk nog een stuk lastiger vinden dan Road of Sac dus stel dat uit tot je klaar bent in het gebied achter Crystal Sage.
Ik zou nog even doorzetten als ik je was. En anders als het echt niet lukt hulp summonen?
Summonen is een goed idee, ik ben alleen niet zo te spreken over de lack aan communicatie onderling, je moet maar een beetje elkaar volgen en hopen dat de ander weet wat je aan het doen bent, of andersomScrisissszzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:29:
[...]
Wat Vox zegt, je kunt vijanden gewoon voorbij rennen en later aanpakken. Die krabben heb ik de eerste keer dat ik daar zat ook met rust gelaten en later een keer aangepakt. De community is erg goed en summonen van mensen werkt erg goed.
Tip voor de Crystal Sage z'n 2e fase, throwing knives
Niemand in je vriendenkring die de game speelt?EdwardK123 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:32:
[...]
Thanks voor het advies! Ik bedenk me dat ik trouwens nog een aantal dingen in Undead Settlement te doen heb (Grave Key) en Siegward moet helpen met de toren. Dat zou ik in principe dus eerst kunnen doen, waarna Crystal Sage misschien een goed vervolg is.
[...]
Summonen is een goed idee, ik ben alleen niet zo te spreken over de lack aan communicatie onderling, je moet maar een beetje elkaar volgen en hopen dat de ander weet wat je aan het doen bent, of andersom
Ik heb alleen mensen gesummoned in mijn 2e run, en dan voor de boss area. Dat ging prima. Klopt dat als je onbekenden hebt in een gebied ze misschien een andere kant op rennen, maar ze trekken altijd agro van vijanden
Siegward is ook een questline dus die zou ik zeker even meepakken in de Undead Settlement. Je komt m later nog een paar keer tegen en ik vind het een leuke sidequest.
De meeste mobs hebben wel een soort taktiek.EdwardK123 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:59:
de demonen met het kruis achterop
In dit geval:
Waarom vond je dat? Ik vond het namelijk een van de simpelste...Bv202 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:06:
Net de boss van Farron Keep verslagen... damn, die was best lastig
Persoonlijk vond ik de Artorias fanclub moeilijker dan de bazen ervoor (Vordt, greatwood, et cetera.)Scrisissszzz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:07:
[...]
Waarom vond je dat? Ik vond het namelijk een van de simpelste...
Wolf blood swordgrass is zo gedaanScrisissszzz schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 18:14:
Zo bijna alles bij elkaar. Alleen de wolf en concord shizzle. Dat zal wel ff gaan duren haha. Gelukkig mn item discovery gemaxed nu...
Concord is echt ruk. Niet dat het lastig is, maar het kost zoveel tijd. het is wel de makkelijkste om te farmen
Ik vind Swordgrass ook wel lang duren hoor. Het is een run van 20 seconden maar de drop rate is volgens mij niet veel hoger dan van de Concords.. Ach ja, af en toe uurtje, Spotify aan en gaancorset schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:46:
[...]
Wolf blood swordgrass is zo gedaan
Concord is echt ruk. Niet dat het lastig is, maar het kost zoveel tijd. het is wel de makkelijkste om te farmen
M'n "main" is in NG+ in de Catacombs, maar 't is wel erg makkelijk nu.
Wat de combat betreft ben ik trouwens heel erg gecharmeerd van schilden die je de sword art van je wapen laten doen ipv een parry of bash. Zo kan je bv met de gotthard twinswords vanuit een block de L2 attack doen EN chainen naar een R2 attack, alsof je aan het dualwielden was. En met de Farron Greatsword kan je een greatshield gebruiken, en toch parryen
M'n eerstvolgende slab gaat naar Gundyr's Halberd, die moveset is ook heerlijk
Je kunt voor de low level summoning range zonder risico +3 nemen. Geeft net die extra edge. Check ook of een Raw infusion niet heel mooi uitpakt op lowlevel. Met een Claymore of een Butcher knife kun je redelijk huishouden op low levels bijvoorbeeld, hoewel die laatste niet te infusen is.Clay schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:35:
Ik ga kijken of een low level char wel die sentinel/darkmoon summons krijgt, max lvl 25 a 30 oid, met een max +2 wapen ivm summoning. Het zal vast niet meevallen alles bij elkaar te harken, maar ik kijk een beetje naar een fire uchigatana, prisoner's chain ring, favor & protection en nog wat van die OP dingen. En als dat niet werkt is het iig een leuke uitdaging
Of je veel gesummoned gaat worden durf ik niet te zeggen. Ik invade zelf echt heel veel met een level 50 Rosaria in Carthus en Irithyll (+6 wapens) maar eigenlijk kom ik bijna nooit 'cops' tegen. Nu is het natuurlijk wel zo dat er veel meer invaders zijn dan cops en dat ik ze daarom bijna nooit tegenkom maar goed.
Voor veel spelers werkt deze workaround waaronder mijzelf. Het lost het probleem niet volledig op, maar het is beter dan de silver knights farm.
Mijn main account is nog nooit gesummoned als Darkmoon/Blue Sentinel, terwijl een nieuwe account waarmee ik family share non-stop gesummoned wordt met dezelfde save. Invasions en summon signs heb ik geen problemen mee.
[ Voor 25% gewijzigd door Nfear op 01-06-2016 14:59 ]
En als mogelijke uitleg van de issue: https://www.reddit.com/r/...s4_autosummon_fix/d394120After someone on the PC fix thread mentioned tey thought it was an account age issue, I made a brand new account on PS4 using my second email. I've now been getting Farron autosummons. It looks like the summon issue really is tied to how old an account is, for some strange reason. I don't know of any way to transfer console save files to new accounts, though.
Klinkt nieteens gek, en zou op alle platforms het echte issue kunnen zijn.Here's the lazy part. Grab the first user that fits within all criteria.
The list of users must be sorted by newest accounts first, which is kind of standard. For that reason, a newer account has higher odds of being taken from the pool than an older account.
[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 01-06-2016 19:05 ]
Ik zie sinds de level range is getweakt in de laatste regulation update wel veel vaker blues wanneer ik invade, dus het lijkt wel wat beter te werken voor sommige mensen.
Swordgrass en Concords duurt gewoon erg lang en ik had er misschien eerder aan moeten denken maar goed. Heb een respec gedaan en zodat ik kan casten en gooi nu gewoon sorceries op de Ghru's af bij de keep ruins bonfire tot ik ze heb, Zit nu op 10.
Heb helaas nog maar 2 concords. Dus als ik Wolfgrass klaar heb eens bedenken hoe die knights het snelste liggen en weer respeccen en dan daar maar farmen.
Geen zin om een nieuw char aan te maken en weer achter alle rings en miracles aan te gaan...
Nee idd, wat dat betreft zit de platinum wel een beetje knakig in elkaar. Maar je kan natuurlijk ook gewoon naar NG+14 gaanHeb helaas nog maar 2 concords. Dus als ik Wolfgrass klaar heb eens bedenken hoe die knights het snelste liggen en weer respeccen en dan daar maar farmen.
Geen zin om een nieuw char aan te maken en weer achter alle rings en miracles aan te gaan...
Haha idd, ik zal m in gedachten houdenClay schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:44:
[...]
Nee idd, wat dat betreft zit de platinum wel een beetje knakig in elkaar. Maar je kan natuurlijk ook gewoon naar NG+14 gaanheb je ook 30 concords
Oh, en als we toch bezig zijn met items terughalen uit DS2... Bonfire Ascetics please!
Hopelijk droppen ze een beetje
de knights:Scrisissszzz schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:50:
Zo Swordgrass ook binnen. Het enige wat ik nu nog moet zijn de concords. Heb er 4 haha.. die knights ga ik me vaak aan irriteren denk ik... ff leren hoe ik ze goed kan parrien..
Hopelijk droppen ze een beetje
Spear knight, loop naar voren. Hij doet speer horizontaal naar jou gericht. Stap naar jou rechter kant. Sta tegen z;n schild aan en R1 -> insta backstab. 2 hits extra en hij is dood
Sword/Shield Knight, ook rechts stappen. En dan gelijk naar achter om de 2e lightning melee te ontwijken. Ook tegen schild staan en R1. Done
Ik heb tijdje geleden voor iemand dit filmpje gemaakt:
YouTube: Concord grind 2
laat zien hoe het moet
Ok, cool! Zo kan het ook jacorset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:27:
[...]
de knights:
Spear knight, loop naar voren. Hij doet speer horizontaal naar jou gericht. Stap naar jou rechter kant. Sta tegen z;n schild aan en R1 -> insta backstab. 2 hits extra en hij is dood
Sword/Shield Knight, ook rechts stappen. En dan gelijk naar achter om de 2e lightning melee te ontwijken. Ook tegen schild staan en R1. Done
Ik heb tijdje geleden voor iemand dit filmpje gemaakt:
YouTube: Concord grind 2
laat zien hoe het moet
Wat ik nu deed was bij FUGS gebruiken en dan bij de spear knight charge attack zodra ik m kan locken, dan breek je zijn attack. Daarna snel 2e charge attack er achteraan. Andere knight, ook 2 charge attacks terwijl hij op je afkomt en dan liggen ze ook. Maar had gister met mijn 20 min testen geen geluk en niet 1 concord.
Hoe lang heb jij er ongeveer over gedaan? Mijn item discovery zit op 440..
daarna 20 in 1,5 uur
Was echt bizar Oo met 357 Item discovery
Vanavond maar ff kijken danI'm getting regular Watchdog/Sentinel summons when these two covenants never worked for me after many, many hours of not getting a single summon.
De dancer valt op lvl 28 niet mee trouwens
Zou wel mooi zijn, dan kan ik terug naar mn ~ SL140 main voor de platinumScrisissszzz schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:53:
Viel me gister inderdaad ook op toen ik nog Wolfgrass aan het farmen was. Werd ineens met mn SL150 zeker iedere 15 min gesummoned. Hielp mijn progress zeker
Had de wolfgrass binnen 1.5 uur binnen. item discovery van 440.Clay schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:59:
[...]
Zou wel mooi zijn, dan kan ik terug naar mn ~ SL140 main voor de platinum
Van het weekend de concords doen.
Ik ga lekker met Way of Blue aan dried fingers gebruiken, 2v2 PvP is de beste PvP!
[ Voor 8% gewijzigd door Sebastiaannn op 03-06-2016 20:03 ]
Lijkt er wel op ja, werd net tijdens het grinden voor de darkmoon met mijn lvl150 gewoon gesummoned!Sebastiaannn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:02:
Blue Sentinels en Blades of the Darkmoon schijnt na de maintenance van vannacht gefixed te zijn voor de mensen die er problemen mee hadden. =) Hoef je hopelijk niet te farmen, en geen gedoe met nieuwe accounts aanmaken.![]()
Ik ga lekker met Way of Blue aan dried fingers gebruiken, 2v2 PvP is de beste PvP!
Edit: Yesss Platinum binnen!!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Scrisissszzz op 05-06-2016 02:02 ]
https://www.reddit.com/r/...5_reg_version_108_friday/
De white hair talisman en sword master glitches worden gefixt, en het lijkt er ook op dat je voor fp skills ook daadwerkelijk altijd genoeg fp moet gaan hebben. Simple infusement builds worden in die zin ook "generft", of natuurlijk eigenlijk gefixt.
In een andere post zag ik dat tumblebuffing terug is uit DS1, ben benieuwd of dat ook nog een fix weer krijgt; maar als je een opponent een roll ziet doen en dan een weapon buffen dat eigenlijk niet te buffen is heb je er een te pakken.
Ik ben ook benieuwd of ze nog iets aan de rolling R1 van de Astora Greatsword gaan doen (enige rolling R1 van een (Ultra) Greatsword die niet te parryen is en wordt gezien als piercing damage terwijl het een slash is, dus counter bonus icm de Leo ring).
Dat was de 'truc' die ik misbruikte, lekker schieten met de Twin Princes Greatsword. Maar gelukkig staat "Adjusted the skills of twin blade weapon" er ook tussen, die Sellsword funblade Darkmoon spin to win shit die je vaak tegenkomt en op Oroboro z'n Youtube kanaal kan zien wordt hopelijk flink generft.Clay schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:26:
en het lijkt er ook op dat je voor fp skills ook daadwerkelijk altijd genoeg fp moet gaan hebben. Simple infusement builds worden in die zin ook "generft", of natuurlijk eigenlijk gefixt.
Ook Washing Pole een 'adjustment', die running attack vind ik heel irritant, wordt hopelijk wat minder. En Estoc Bestoc een nerf, prima al was die wel goed te parryen.
Dus een behoorlijk goede patch voor de balans. Met een beetje mazzel wordt die tumble-buff inderdaad ook snel gefixed, maar daar heb ik wel vertrouwen in als ik zie hoe actief ze bezig zijn.
Ben benieuwd naar vrijdag, weer lekker opnieuw uitzoeken hoe ik het beste kan winnen. Denk alleen dat een Hollow/Bleed/Luck build relatief gezien nog sterker wordt, dat lijkt mij nu het meest OP.
De Nameless King heb ik (helaas) met een summon gedaan, die boss ligt me gewoon niet ofzo. De eerste stage is simpel, maar ik heb niet het geduld om timings van die tweede stage onder de knie te krijgen, al had ik hem een keer bijna met gundyr's halberd.
De Dancer was nogal een teleurstelling. Net als in NG weer solo gedaan, maar ik kon zijn klappen nu gewoon happen, en deed zo enorm veel damage, dat het voorbij was voor ik het wist. Dit leek in niets op het epische gevecht wat het in NG was.
Dragonslayer Armor ook solo gedaan, en in tegenstelling tot m'n "normale" greatsword & board gear zeer offensief ge-twohand met een astora straightsword. In tegenstelling tot NK ligt deze boss me wel, al is dit toch wel een erg taaie en lange fight in NG+.
Iemand nog een tip voor een leuk wapen met interessante move-set en weapon art? Ik wissel nu een beetje af tussen astora straight, claymore, zweihander, gotthard en gundyr.
Profaned Greatsword is mijn favo UGS. Ding heeft een gruwelijke (en best wel grappige) L2+R2 attack en verder gewoon een lekkere moveset. Helaas niet te infusen/buffen maar heeft zelf een fire buff.Clay schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:16:
Iemand nog een tip voor een leuk wapen met interessante move-set en weapon art? Ik wissel nu een beetje af tussen astora straight, claymore, zweihander, gotthard en gundyr.
Ik heb zelf net een low-level pvp character aangemaakt: lvl20, +2 raw astora straight sword, magic weapon, flynn's ring, etc. Echt compleet anders dan lvl120 pvp, helaas kom je ook hier veel gankers tegen die via password vriendjes summonen met end-game spells, rings en wapens.
Tuurlijk is dat de favoriet, dik OP wapen omdat ie zo kapot is.SD5k schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:19:
Astora Greatsword is mijn favoriet, doet volgens mij de minste damange van alle UGS maar de moveset is zo fijn, daarnaast weegt hij minder dan de meeste normale (non-ultra) greatswords.
Klopt, dat zeg ik een paar posts eerder ook.Sebastiaannn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:24:
[...]
Tuurlijk is dat de favoriet, dik OP wapen omdat ie zo kapot is.Die rolling R1 is als enige UGS rolling attack niet te parryen en hij doet ook nog trust damage dus met een Leo ring doe je giga damage.
Gek eigenlijk dat die niet gepatched is met de laatste patch, misschien is het wel de bedoeling dat er tenminste nog één UGS de moeite waard is in PvP.
Nee hoor, die fog is er alleen nadat je een keer dood bent gegaan tegen die boss. Wel mis ik de troll fog walls die DS2 had.k1978 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:14:
Wat ik vreemd vind is dat een boss area nu aangekondigd wordt met mist.. Bij bb kan ik me nog herinneren dat soms complete verassing was als je een ruimte in liep.. En baalde dat je zoveel souls had..
Nee hoor, die fog is er ook al als je de eerste keer bij de baas aankomt in DS3SD5k schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:29:
[...]
Klopt, dat zeg ik een paar posts eerder ook.Ik gebruik de AGS sinds ik hem vond in de game, vind vooral de rolling R1 veel fijner dan de standaard stab van andere greatswords, daarnaast werkt de weapon art goed om chuggers te pakken.
[...]
Nee hoor, die fog is er alleen nadat je een keer dood bent gegaan tegen die boss. Wel mis ik de troll fog walls die DS2 had.
Dat vond ik ook opvallend. Vroeger liep je nog wel eens per ongeluk een boss arena binnen. Nu worden ze al vaker aangekondigd, maar niet allemaal. Pontiff en de Deacons bijvoorbeeld, daar is al meteen de fog te zien als je daar aankomt.
Bij de Crystal Sage en Vordt is het dan weer niet het geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-06-2016 08:26 ]
Je hebt gelijk ja, ongeveer de helft van de bosses heeft meteen al een fog gate.Scrisissszzz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:25:
[...]
Nee hoor, die fog is er ook al als je de eerste keer bij de baas aankomt in DS3
Dat vond ik ook opvallend. Vroeger liep je nog wel eens per ongeluk een boss arena binnen. Nu worden ze al vaker aangekondigd, maar niet allemaal. Pontiff en de Deacons bijvoorbeeld, daar is al meteen de fog te zien als je daar aankomt.
Bij de Crystal Sage en Vordt is het dan weer niet het geval.
loltroll fog walls
Mja, de afwezigheid van de fogwall maakt er nou een beetje trollbosses van
Heb nu trouwens de twin princes greatsword gemaakt, heeft ook een mooie moveset, en past ook prima bij mn fashion souls; lothric knight helm, dancer armor, sunless leggings en silver knight gauntlets.
Wou net zeggen huh.. Maar vind wel jammer.. Minder spannend.. Nu bij Aldrich Devourer of Gods..SD5k schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:52:
[...]
Je hebt gelijk ja, ongeveer de helft van de bosses heeft meteen al een fog gate.
Pfff deze is echt moeilijk zeg...
Die vond ik de eerste keer ook best irritant ja.. Vooral in zijn 2e fase, had het idee dat ik alleen maar aan het rollen was.. Hij heeft dan imo weinig openingen om even goed los te gaan.k1978 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:27:
[...]
Wou net zeggen huh.. Maar vind wel jammer.. Minder spannend.. Nu bij Aldrich Devourer of Gods..
Pfff deze is echt moeilijk zeg...
Afstand bewaren en een hoop pijlen doen ook al watJapser schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:19:
Pfffrt....the Nameless King...wat een hel. Ik heb nu eindelijk de phase met de draak onder controle maar dan gaat t pas echt los. Tot op heden heb ik het voor elkaar gekregen om em 2x te meppen en dan mept ie mij de grond inDat gaat nog leuk worden om deze neer te krijgen. En dan te bedenken dat ik al stiekem ff was wezen gluren bij Soul of Cinder ofzo, welke mij ook weer een lesje nederigheid bijbracht. Maargoed, we gaan vrolijk door!
Soul of Cinder met alleen Yuria gedaan voor de quest, maar haar in NG+ in leven houden is bijkans een nog grotere uitdaging dan de boss zelf doodslaan
Ook weer een paar succesvolle darkmoon summons gehad
Klopt, PvP is naar mijn idee nu al langzaam aan het sterven. Bij Pontiff kom je bijna alleen fightclubs (Clay schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:02:
Ook weer een paar succesvolle darkmoon summons gehadmaar qua pvp is het wel voornamelijk group ganking met one-shots parry repostes zeg :\ Wat een verschil met DS2 eigenlijk.

Inmiddels Demon's Souls maar weer opgepakt, de enige Souls game die ik nog uit moet spelen, daarna maar even afkicken vrees ik.
Jaaacorset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:28:
Yuria is echt nutteloos met Soul of Cinder. Je kan beter een volgeniest zakdoekje meenemen, want dat is nog steviger
Oh, ik heb haar in NG+ gewoon de grond in geramd, en dat leverde ook aardig wat opClay schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:22:
[...]
Jaaamaar ze moet het overleven om na de boss darkdrift en de black set te krijgen op haar plek in firelink shrine.
Yeaaah! The Nameless King is down =] Intens...alles ging perfect in die ene fight. Heeft ff geduurd en heb zelfs een ragequitje gedaan tijdens talloze pogingen maar nu is ie dood.Japser schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:19:
Pfffrt....the Nameless King...wat een hel. Ik heb nu eindelijk de phase met de draak onder controle maar dan gaat t pas echt los. Tot op heden heb ik het voor elkaar gekregen om em 2x te meppen en dan mept ie mij de grond inDat gaat nog leuk worden om deze neer te krijgen. En dan te bedenken dat ik al stiekem ff was wezen gluren bij Soul of Cinder ofzo, welke mij ook weer een lesje nederigheid bijbracht. Maargoed, we gaan vrolijk door!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
NG+, PVP is wat ik op dit moment aan t doen ben, evt DS1 en 2 oppakken?Japser schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:45:
Help? Dark Souls 3 zwart gat! Heb em zojuist uitgespeeld...maar nu??!Ik voel me leeg...
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
DS1 + DS2 ook al gedaan, DeS ook al
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?