Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Covenant farming is begonnen.

Ik moet:

Blade of the Darkmoon Rang 2
Watchdogs of Farron Rang 2
Rosaria's Fingers Rang 2
Moundmakers Rang 2

Ben bijna klaar met de Silver Knights, daarna tombs of Carthus (dat schijnt de slechtste te zijn, maar heb er al 4 van eerder grinden).

Als ik dat af heb, hoef ik nog maar 1 trophy. Alle ringen, en aangezien je die gewoon niet kan halen als je ook alle spells wil moet ik 1 ring laten schieten voor in NG+ :p en ach, daar liggen er genoeg :D

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 03-05-2016 10:38 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
corset schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:37:
Als ik dat af heb, hoef ik nog maar 1 trophy. Alle ringen, en aangezien je die gewoon niet kan halen als je ook alle spells wil moet ik 1 ring laten schieten voor in NG+ :p en ach, daar liggen er genoeg :D
Sowieso kan je sommige +1 en +2 ringen pas in NG+ en NG++ halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
gisteren aanbeland bij de dancer... moeilijk. :) kom nu op een fase met veel bosses denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Invisible_man schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Sowieso kan je sommige +1 en +2 ringen pas in NG+ en NG++ halen.
Je kan gewoon door naar NG++ en daar ook de NG+ ringen ophalen zelfs :) die liggen er dan ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vazyre
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09-2021
corset schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:37:
Je hebt wel alle versies van de ringen nodig voor de trophie. Voor de meeste ringen heb je dus 3 varianten nodig ( de normale, de +1 en de +2 ).

Goede nieuws is wel dat je op NG++ ook de ringen uit NG en NG+ nog kan oppikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Die ringen is niet zo erg. Video erbij in NG++ en rennen maar. Maar die andere waar je al die medals enz voor moet verzamelen pfff....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:57:
Die ringen is niet zo erg. Video erbij in NG++ en rennen maar. Maar die andere waar je al die medals enz voor moet verzamelen pfff....
Ja ben ik ook niet zo fan van, en dat je quests weer op volgorde moet doen en als je dat niet doet dan moet je verplicht weer een NG+ doen. Ik loop er redelijk snel door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik hoef alleen alle ringen nog, gaat vandaag wel lukken denk ik.

Ik heb overigens geen enkel covenant hoeven farmen, alles op natuurlijke wijze via pvp gekregen. Pale Tongues spreekt voor zich en uiteraard rank 1 :+, Moundmakers was ook erg leuk. Aldritch Faithfuls ging echt nergens over, Wolf covenant was dan wel weer erg fijn in dat gebied. Bij Blue sentinels/Dark Blades voelde ik me een beetje vies achteraf.

Rosaria 4 Life. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Platinum binnen! Voor de platinum moet je ook 1 ring halen in NG+++. Zit nu op 133 uur in NG+++ en het blijft tof. Wil met elke playtrough een andere build maken. Speel nu als pyromancy wat even wennen is maar zeker wel potentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Rico0 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:38:
Platinum binnen! Voor de platinum moet je ook 1 ring halen in NG+++. Zit nu op 133 uur in NG+++ en het blijft tof. Wil met elke playtrough een andere build maken. Speel nu als pyromancy wat even wennen is maar zeker wel potentie heeft.
spoiler:
Ik neem aan dat je de Life Ring +3 bedoeld, deze behaal je in NG++. De life ring +1 en +2 kun je in NG+ vinden (uiteraard ook in NG++ en hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Rico0 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:38:
Pyromancer was echt tof, daar heb ik NG+ mee gedaan. Toen geswitched naar tovenaartje, maar dat vond ik niet fijn spelen dus weer terug naar Pyromancer gegaan vind dat toch wel het leukste om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

Vond DS3 al behoorlijk pittig, kwam ik er na Oceriros achter dat je de Estus flask kan upgraden :F
Hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan tijdens een bossbattle doordat ik 3 slokken moest nemen om mijn levensbalk enigszins vol te krijgen... (slok twee was meestal al einde verhaal omdat die klootzakken daardoor getriggerd worden)
Niet zo heel vreemd met 8 undead boneshards op zak, daarna blies ik zo door naar het einde :P
http://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/17191065
Dat is dus het nadeel als je er blind in gaat, dat je zulke simpele dingen over het hoofd ziet...
Hier overigens ook alles solo gedaan, nu laatste dingetjes nalopen met behulp van dit forum en YouTube en op naar NG+ incl multiplayer, coop en summoning *O*

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 03-05-2016 17:39 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

justifire schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:30:
Vond DS3 al behoorlijk pittig, kwam ik er na Oceriros achter dat je de Estus flask kan upgraden :F
Hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan tijdens een bossbattle doordat ik 3 slokken moest nemen om mijn levensbalk enigszins vol te krijgen... (slok twee was meestal al einde verhaal omdat die klootzakken daardoor getriggerd worden)
Niet zo heel vreemd met 8 undead boneshards op zak, daarna blies ik zo door naar het einde :P
Dat is dus het nadeel als je er blind in gaat, dat je zulke simpele dingen over het hoofd ziet...
Hier overigens ook alles solo gedaan, nu laatste dingetjes nalopen met behulp van dit forum en YouTube en op naar NG+ incl multiplayer, coop en summoning *O*
Haha.

Hahaha.

Respect. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Tabsqt schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:49:
[...]

spoiler:
Ik neem aan dat je de Life Ring +3 bedoeld, deze behaal je in NG++. De life ring +1 en +2 kun je in NG+ vinden (uiteraard ook in NG++ en hoger)
Oh, dan had ik de platinum trofee 1 run eerder kunnen halen🤓.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
justifire schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:30:
Dat ga je nog wel houden, zit aardig wat in wat je zonder guide gewoon niet kan doen zo'n beetje :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zo, ook platinum. Het enige dat me niet is gelukt is Greirat zijn laatste strooptocht te laten overleven. Ach ja, RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-08-2021
Aldrich valt wel mee.. Behalve die zwaarden regen kwam ik er redelijk goed doorheen met een Dragonslayer Greataxe+3 maar behalve op bazen lijkt me die greataxe niet echt nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:49

-db-

Hoi

Ook weer 3 bazen neer:

Oceiros 1e poging, 2e baas waarbij me dat gelukt is, eerste was Wolnir
Champion Gundyr Niet al te moeilijk.
Old Demon King Te laat dit gebied in gegaan, daardoor zwaar overleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
-db- schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:21:
Ook weer 3 bazen neer:

Oceiros 1e poging, 2e baas waarbij me dat gelukt is, eerste was Wolnir
Champion Gundyr Niet al te moeilijk.
Old Demon King Te laat dit gebied in gegaan, daardoor zwaar overleveled.
Not bad, Oceiros is gewoon een big crystal lizard met meer hp. Vond ik wel erg jammer :(
Champion Gundyr heb ik zelf nog echt veel moeite mee. Die kick! en de range van zijn grab is bizar groot
Old Demon KIng, is gewoon een makkelijke boss :p ik had meer moeite met Tsorig in Smoldering Lake, totdat ik zijn titel ging uit testen. Toen was hij gelijk dood :+

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 04-05-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:36:
[...]

Not bad, Oceiros is gewoon een big crystal lizard met meer hp. Vond ik wel erg jammer :(
Champion Gundyr heb ik zelf nog echt veel moeite mee. Die kick! en de range van zijn grab is bizar groot
Ik vond Champion Gundyr dan weer helemaal niet zo pittig. Had hem de 2e poging, eerste keer kwam ik daar met amper estus over omdat ik het stukje ervoor liep te kloten :)

Zo heb even een overzichtje gemaakt van welke gestures en rings enz ik nog niet heb zodat ik die kan verzamelen de volgende NG++ run. Alleen die spullen verzamelen voor de covenants te levelen zie ik tegenop. Maar zoveel mogelijk mijn luck omhoog gooien en mobs farmen want pvp is niet zo mijn ding..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voxalizer schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:06:
Zo, ook platinum. Het enige dat me niet is gelukt is Greirat zijn laatste strooptocht te laten overleven. Ach ja, RIP.
Dus heeft het ook geen zin om Greirat er de derde keer opuit te sturen, toch? Zit nog in m'n eerste run, maar wil zoveel mogelijk doen... :)

Heeft t misschien impact op Patches? Op Siegward iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SqueakyClean schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:47:
[...]

Dus heeft het ook geen zin om Greirat er de derde keer opuit te sturen, toch? Zit nog in m'n eerste run, maar wil zoveel mogelijk doen... :)

Volgens mij boeit dat verder niet zo inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Scrisissszzz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:40:
[...]

Ik vond Champion Gundyr dan weer helemaal niet zo pittig. Had hem de 2e poging, eerste keer kwam ik daar met amper estus over omdat ik het stukje ervoor liep te kloten :)

Zo heb even een overzichtje gemaakt van welke gestures en rings enz ik nog niet heb zodat ik die kan verzamelen de volgende NG++ run. Alleen die spullen verzamelen voor de covenants te levelen zie ik tegenop. Maar zoveel mogelijk mijn luck omhoog gooien en mobs farmen want pvp is niet zo mijn ding..
Covenant is te doen. Heb gister alle Dregs, sunbro, 15 vertebrea en 4 proofs

Op zich zijn de meesten makkelijk te farmen (vooral die 4 heb je zo binnen. De enemies zitten echt recht naast een bonfire)

Heb gelukkig wel alle sorceries. Moet nog wat miracles en 1 pyromancy. Echter kan je niet alle spells krijgen + alle NG rings in 1 run. Je moet een soul gebruiken voor spel of ring :) En helaas de verkeerde gekozen :-( had een stuk meer gehad aan Havel's ring.
SqueakyClean schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:47:
[...]

Nee, het is onmogelijk om Greirat zijn 3e run te laten overleven. Helaas :-( Dat had ik in mijn eerste run ook fout gedaan. Het kan als volgt:

spoiler:
Undead Settlement -> overleeft hij altijd

Boreal Valley -> Overleeft hij alleen als je Siegmeyer al hebt gesproken in Boreal Valley (Soup kamer), of je stuurt patches er achter aan.

Laatste -> Niet te overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben :P maar ik ben nog steeds op zoek naar een minder lineair pad door het spel heen. Waarschijnlijk heb ik deze playthrough nu flink verziekt, maar ik vond iig wel iets :P

M'n eerste hoop was het vogelnest boven de shrine, waar je wellicht net als in DS1 een tijd kon wachten en een "curl up" zou kunnen doen om ergens anders heen te worden gevlogen. Als dat er is heb ik het nog niet ontdekt, maar ik ben iig wel een bak trades verder.

spoiler:
waaronder een waardeloze porcine shield voor een bone shard, ik probeer gewoon alles. Mn estus shard accepteerde die (gelukkig) niet

Qua progressie,
spoiler:
Daarna liet mijn vrouw zich op een veel te hoog level bij Vordt summonen, en in de host z'n wereld was het a) donker en b) ging die niet Vordt, maar de Dancer doen ... terwijl er bij ons niks gebeurt als we die ruimte binnenlopen. Via wat messages ontdekte ik dat je die hele kerk in de fik kan steken, en ik heb uiteindelijk de gok maar genomen om die vrouw neer te slaan (dit is vast niet de bedoeling, per se) en nu zit ik ergens in Lothric Castle waar het chunks regent. Aan de andere kant ben ik in Anor Londo bij Aldritch aangekomen.

Eerst dacht ik dat ik misschien in iemand z'n NG+ zat gezien het aantal souls dat de Dancer geeft aan summons, maar nadat ik hem nu zelf heb gedaan (nb solo, prachtige battle, mss wel mn fav boss tot nu toe) is het waarschijnlijk iets late-game's waar je vanzelf terecht komt als je netjes de story volgt.

Wat NPC's betreft,
spoiler:
Met het verschijnen van Patches in de nexus is Irena verdwenen, en dat zou niet aan Karla moeten liggen wat die had een vriend van me ook nog niet, dus ik heb van Patches de set van Siegward gekocht en in de put gemikt bij de Cathedral, en Patches nu eindelijk eens gewoon doodgeslagen. Nu verwacht ik dat die beschermer (Heette die Oswald? uit de Undead Settlement ook) wel ergens wraak zal komen nemen. En Greirat is nog steeds weg, wat zonde is, want die verkoopt de bolts die ik wil. Sirrius (oid, van "blessings of the moon upon your journey") heb ik ook nooit meer gezien, maar ik gok dat ik wat dingen te evil voor haar gedaan heb.

En nog een ander mysterie waar we mee zitten,
spoiler:
Boven de shrine vind je die firekeeper soul. Deze kan je aan de firekeeper in de shrine geven, die dan een verhaal houdt wat ik op had moeten schrijven, en dan volgt de optie "heal the dark sigil", maar ik HEB geen dark sigil, en diezelfde vriend van Irena en Karla hierboven vond dat bizar. Haha, geen idee!

Wij gaan pas googlen / wiki's kijken als onze eerste playthrough erop zit, maar voorlopig vermaken we ons dus prima met alles wat er gebeurt.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
iemand tips om de dancer te verslaan, heb de executioner greatsword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
shakespeare schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:04:
iemand tips om de dancer te verslaan, heb de executioner greatsword.
Vrij standaard tactiek van wat achter hem blijven (heeft een gemene grab), niet hebzuchtig worden door aan te blijven vallen en zonder stamina komen te zitten (met een greatsword dus maar één keer slaan ofzo) en vooral in de tweede fase herkennen wanneer hij zijn lange aanval gaat doen waar hij rondjes blijft draaien en je dus beter zo ver mogelijk bij hem weg kan blijven. Het is verder een hele trage bos, dus genoeg reactietijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Invisible_man op 04-05-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Clay schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:09:

spoiler:
Daarna liet mijn vrouw zich op een veel te hoog level bij Vordt summonen, en in de host z'n wereld was het a) donker en b) ging die niet Vordt, maar de Dancer doen ... terwijl er bij ons niks gebeurt als we die ruimte binnenlopen. Via wat messages ontdekte ik dat je die hele kerk in de fik kan steken, en ik heb uiteindelijk de gok maar genomen om die vrouw neer te slaan (dit is vast niet de bedoeling, per se) en nu zit ik ergens in Lothric Castle waar het chunks regent. Aan de andere kant ben ik in Anor Londo bij Aldritch aangekomen.
Dat is eigenlijk de volgende boss als je de 4 lords afgemaakt hebt :) Je hebt hem iets eerder gedaan, op zich niet erg. Wel een awesome gevecht overigens!

Overigens is invaden in dit spel echt onzin. Kom nu constant in host + 2 summons. Solo lukt dat niet. 1 op 1 heb ik in 50+ invasions nog niet gezien. Erg jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 04-05-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ik mis kennelijk van alles...
spoiler:
Waar vind ik Ludleth? Volgens internet op de troon in Firelink Shrine, maar daar zit ie niet...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
spaceboy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:34:
Ik mis kennelijk van alles...
spoiler:
Waar vind ik Ludleth? Volgens internet op de troon in Firelink Shrine, maar daar zit ie niet...
Vanaf links gezien als je in het midden staat bij de bonfire en je rug naar de hoofdingang hebt, de tweede troon. Is wel een klein mannetje en mist zijn benen, dus snel over het hoofd te zien. Maar afgezien daarvan zit hij daar al vanaf het eerste moment dat je firelink binnenkomt. Je moet alleen eerst achter de troon omhoog lopen en dan een stukje naar beneden vallen waardoor je hem inderdaad snel kan missen.

[ Voor 6% gewijzigd door Invisible_man op 04-05-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Invisible_man schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:47:
[...]

Vanaf links gezien als je in het midden staat bij de bonfire en je rug naar de hoofdingang hebt, de tweede troon. Is wel een klein mannetje en mist zijn benen, dus snel over het hoofd te zien. Maar afgezien daarvan zit hij daar al vanaf het eerste moment dat je firelink binnenkomt. Je moet alleen eerst achter de troon omhoog lopen en dan een stukje naar beneden vallen waardoor je hem inderdaad snel kan missen.
Pfffff... Echt hee... Spel bijna uitgespeeld.

Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
spaceboy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Pfffff... Echt hee... Spel bijna uitgespeeld.

Thanks!
Ach, is niet heel erg kritiek voor het uitspelen van het spel, maar zijn wel een aantal aardige wapens, spels en ringen te verkrijgen via hem die de moeite waard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:26:
[...]
Overigens is invaden in dit spel echt onzin. Kom nu constant in host + 2 summons. Solo lukt dat niet. 1 op 1 heb ik in 50+ invasions nog niet gezien. Erg jammer.
Denkfout: Invasions zijn geen duels. Voor 1 op 1 fights zonder healing en nette buigingen enzo moet je gewoon je rode summon sign gebruiken op populaire plekken. Buiten Pontiff bijvoorbeeld.

Invasions zijn prima te winnen, je moet gewoon ontzettend gemeen spelen en er de tijd voor nemen om zo'n groepje tot de laatste estusflask te zieken. En het komt nog best regelmatig voor dat je iemand in zijn eentje treft overigens, maar whats the fun in that?

Als je het puur voor de trophies doet zou ik me verre van invasions houden als ik je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
En net mijn eerste cheater tegen gekomen "Tang" kon hem geen schade doen, hij viel mij ook niet aan, dus er is een kans dat het wederzijds was. Ik dacht eerst dat het kwam door de cutscene dat die immune was,na een tijdje backstabben dacht ik dat het een lagger was dus sloeg ik wat in het rond om hem heen tot die begon te bewegen.

Toen die richting de Darkmoon bonfire ging deed ik de lift omhoog, die ging 'automatisch' omlaag dus dat was een kleine strijd, op en neer waar "Tang" soms in eenkeer voor me stond..Hield hem bezig tot onder de telefoon afging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sunbros gedaan, silver Knights bijna.

Valt me wel op hoeveel mensen nog moeite hebben met dat stuk. Silver Knights blijven tricky schijnbaar, en de Arrow attack van Aldrich ook.
Ook help ik mensen nu met Knight Slayer Tsorig in Smouldering Lake. Hoewel je die niet eens hoeft af te maken, kan je door een enemy laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Dragonslayer Armour en de broertjes liggen ook.

Dragonslayer Armour
Voor mij de moeilijkste tot nog toe. Poging of 5 mislukt, toen maar Archdragon Peak gedaan en wat geleveled. Met die extra levels had ik net de survivability bereikt om niet direct dood te gaan door zijn combo. Daarna meteen de eerste keer gelukt.
Daarom ook de speer met lightning, was eigenlijk een test, maar absoluut niet het meest efficiënte wapen tegen hem.

Lorian en Lothric
Vooral even alle aanvallen leren kennen, daarna helemaal niet meer zo moeilijk.

Nog 2 bazen over, de eindbaas en de baas van Archdragon Peak. De eindbaas heb ik op een eerste poging tot de helft dood gekregen in zijn 2e fase, dus die lijkt tot nog toe mee te vallen. Nu geen tijd om verder te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:58
Wat een topspel is dit! Uurtje of 25 er nu op zitten en verveelt nog totaal niet.

Net voorbij Abyss Watchers, dit was wel de lastigste boss tot nu toe. Eerste fase lukte gelijk in één keer en dacht ik nog: "Dit valt mee". Tot die 2e fase begon... Na een keer of 8 doodgaan maar iemand gesummond, eens kijken hoe dat gaat. Nou eerste fase ging top, tweede fase legde mijn helper bijna meteen het loodje en kon ik het dus verder alleen oplossen, maar gek genoeg lukte het deze keer dus gewoon!

Heeft iemand trouwens tips om te kunnen backstabben? Ik bedoel als ik achter een vijand sta en aanval, triggerd maar zelden de backstab. Lijkt bijna totale willekeur te zijn, maar mijn helper hier boven wist in de 1e fase Abyss meerdere malen te backstabben, alsof hij er gewoon een aparte knop voor had. Mij lukt het amper als ik achter een vijand sta die mij niet doorheeft, laat staan een bewegende vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben helemaal klaar met mensen helpen in Anor Londo.. als je zelf constant in de arrow regen gaat staan estus healen, dan zoek je het maar uit. En dat gebeurt nu ongeveer bij 6 vd 10 runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:31

nWn

In Geocentric Orbit

Heerlijk spel, 38 uur gespeeld, nu level 114 en klaar met de eerste play-through. Ik heb wel iets teveel tijd besteed aan het helpen van mensen, voelde me nogal overlevelled op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
bijna mijn eerste game klaar (lange tijd mee bezig geweest, vaak overnieuw begonnen. Zoek alleen dingen op als ik echt vast zit..
spoiler:
zoals in smouldering lake, wist niet dat dat een optional/dead end en maar een exit aan het zoeken..hah.. ben nu bij die Nameless king krijg hem maar niet in de tweede fase onder de 50%. probeer nu met Havel zijn schild en de Sunlight Straight Sword, merk wel dat best veel van zijn aanvallen door de block heen gaan. die smeerlap is wel heftig.

Maar een paar vragen voor NG+, begin je overnieuw vanaf de character creator (met al je items en gear) of blijf je zoals je het spel beëindigde? (inc. Levels) En als je bij Rosaria respec moet je al je levels gebruiken of kan je de rest 'bewaren' (zodat je niet een nieuwe char hoeft te maken voor pvp zit nu rond de level 90 dus nog niks aan de hand maar ik wil de gebieden niet overlevelen. is toch wel verfrissend zo een moeilijke spel..behalve als mensen blijven bellen tijdens een baas gevecht, was toch best vaak dat ik dacht Fuckit, ik bel ze wel terug hahaha )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Crezner schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:10:
bijna mijn eerste game klaar (lange tijd mee bezig geweest, vaak overnieuw begonnen. Zoek alleen dingen op als ik echt vast zit..
spoiler:
zoals in smouldering lake, wist niet dat dat een optional/dead end en maar een exit aan het zoeken..hah.. ben nu bij die Nameless king krijg hem maar niet in de tweede fase onder de 50%. probeer nu met Havel zijn schild en de Sunlight Straight Sword, merk wel dat best veel van zijn aanvallen door de block heen gaan. die smeerlap is wel heftig.

Maar een paar vragen voor NG+, begin je overnieuw vanaf de character creator (met al je items en gear) of blijf je zoals je het spel beëindigde? (inc. Levels) En als je bij Rosaria respec moet je al je levels gebruiken of kan je de rest 'bewaren' (zodat je niet een nieuwe char hoeft te maken voor pvp zit nu rond de level 90 dus nog niks aan de hand maar ik wil de gebieden niet overlevelen. is toch wel verfrissend zo een moeilijke spel..behalve als mensen blijven bellen tijdens een baas gevecht, was toch best vaak dat ik dacht Fuckit, ik bel ze wel terug hahaha )
Je krijgt exact hetzelfde character, key items verdwijnen, estus bewaar je :)

Je mag 5x respeccen per NG dus je kan gewoon weer 5x respeccen.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
@Greyfox1987 bedankt ^^

Werd net door steam connection naar hoofdmenu gebracht, dacht dat ze dat vorige maand op de 28ste dat gingen patchen?

[ Voor 11% gewijzigd door Crezner op 06-05-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zit nu ook bij de Nameless King. Wat een naar mannetje is dat...
Welk level is aan te raden? Ik ben nu 93. Heb niet het idee dat ik hem 'bijna heb'... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
spaceboy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 17:35:
Welk level is aan te raden? Ik ben nu 93. Heb niet het idee dat ik hem 'bijna heb'... 8)
Enige tip dat ik kan geven is, gebruik een snelle wapen op de King zelf, en dat de havel schild niet 'beter' aanvoelt dan de Lothric knight schilden (heb er zelf eentje wat opgevoerd voor meer stability, geen idee of het helpt maar ik krijg hem vaak rond 50% alleen het timen van dodge vind ik kut op die boss, aangezien die later slaat dan het lijkt.

Zelf gebruik ik de Sunlight straight sword, die heeft b/b scaling op 5+ en met 40 str 25 dex (level 91) doet die 196+194 physical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
spaceboy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 17:35:
Ik ben zelf lvl60 en ook bij de Nameless King. Die draak heb ik zo neergemept, maar het ontwijken van The King is best pittig.

Voor de rest zo goed als alles gedaan. Lvl maakt in princiepe niet veel uit, kijk maar naar al die sl1 runs.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Is er ergens een compilatie van welke wapens/weaponarts unparryable zijn?

https://www.reddit.com/r/..._and_unparryable_weapons/

[ Voor 123% gewijzigd door Crezner op 08-05-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Waarom heb je steeds van die "illusion wall" boodschappen op de grond terwijl het helemaal zo niet is? Grapjassen zeg, what are we, twelve?

En wat betekent "liar" precies in dit spel?

Verder nog even vermelden dat ik ondertussen speel op NG+ en lekker verder level dan 120 (pvp kan me echt geen moer schelen). Nameless king 2nd try neer, ben ik best trots op. Voor de eindbaas heb ik coop gedaan. Twee keer bijna dood gekregen maar had na 20 keer proberen zoiets van fuck it ... laat dit over zijn.

Verbazend wel hoe snel NG+ gaat ... bijna alles kan je ownen en afslachten :) Ben nu level 123.

[ Voor 52% gewijzigd door SideShow op 08-05-2016 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

SideShow schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:49:
Waarom heb je steeds van die "illusion wall" boodschappen op de grond terwijl het helemaal zo niet is? Grapjassen zeg, what are we, twelve?

En wat betekent "liar" precies in dit spel?
Liar slaat er meestal op dat er een incorrecte message van een ander ligt.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
W00t!!! Vandaag voor het eerst Dark Souls 3 uitgespeeld! :D Ik ging voor de Unlinking the Fire ending en dat is me gelukt :) Ben er trots op, dat ik alle drie de Dark Souls games heb uitgespeeld :) Van de week maar is een Pyro build beginnen! NG+ wacht ik nog even mee, wil liever met even met een andere personage prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Jveer schreef op maandag 09 mei 2016 @ 01:49:
NG+ wacht ik nog even mee, wil liever met even met een andere personage prutsen.
En gelijk heb je. Heb met mijn eerste character tot NG+++ gespeeld, maar de vijanden schalen niet echt mee waardoor elke uitdaging wel weg is. In DS2 had je dan bijvoorbeeld nog extra vijanden die dan ook nog eens veel sterker waren en ook bosses werden veel lastiger. Ben nu weer een nieuw character begonnen en daar haal ik veel meer uitdaging en plezier uit.

Enige reden om NG+ en NG++ te spelen zijn dan nog de +1,+2 en +3 ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb een groot deel van het weekend besteed aan het maxen van covenants.

Niet summoned worden als Darkmoon is echt zo kut. Maar ach, dan maar silver knights farmen met een podcast aan... Dat was echt de langste grind.

Daarna moundmakers. Lekker mensen invaden als mad dark spirit. Fucking grappig. "kill host or 1 other spirit" Oh loopt daar een andere mound maker. Backstab, thanks voor de 2 shackles. Toen was er iets met de servers ik werd maar niet gesummoned. Dus maar de skellies gefarmed met een podcast aan. Niet zo erg als Darkmoon, maar ook heel erg.

Watchdogs had ik al eerder gedaan. Ook een crime btw. Veel te lage droprate.

Rosario's fingers: ik ben van mening dat het sneller is de darkwraiths te farmen dan om te invaden. Ik kon ze 3 keer per minuut killen en had bijna elke keer wel een tong. Soms van allebei. Als je dat zet tegenover invaden, waar je een minuut laad tijd heb, dan de dude nog moet vinden en dan ook nog moet winnen. Ik had ze zo erg snel. In eerste instantie ging ik voor de 10 voor de ring. Maar omdat het zo snel ging, in uurtje had ik 35 van die tongen.

Aldrich kon me gestolen worden, die staf is bleh.

Sunbro's had ik al eerder gefarmed, door gewoon middagje mensen helpen met pontiff.

Daarna alle ringen die ik miste gehaald(op havel's na, die soul had ik nodig voor master of pyromancies). Save op sticky gezet en daarna op me PC.

NG+ gestart, maar nu als pyromancer. Holy shit wat is dat makkelijk. Ik had een danseres legit verslagen in m'n eerste playthrough, dus ik moest testen of de glitch werkt. Dat deed het nog, fucking grappig. Daarna Vordt verslagen, m'n chaos fire orb deed zo veel damage, hij is niet eens bij me in de buurt gekomen :S. Dus tot nu toe valt NG+ wat tegen, maar ach, al 2 ringen gevonden.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
100uur erin en nog niet uitgespeeld.. vanaf nu doe ik de bazen met summons. wordt helemaal gek anders.
embers farmen...

gaan jullie mij vertellen dat jullie alle bazen solo gedaan hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
shakespeare schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:35:
100uur erin en nog niet uitgespeeld.. vanaf nu doe ik de bazen met summons. wordt helemaal gek anders.
embers farmen...

Ja, waarom niet? Is in DS3 echt meer dan prima te doen.

Bazen zijn echt een kwestie van patronen leren, weten wanneer je kan aanvallen en wanneer moet dodgen (en hoe, soms is naar de boss toe dodgen beter dan van hem af) en wanneer je genoeg tijd hebt om te healen. Kleine tip trouwens: ga niet als een gek het maximum aantal mensen summonen, gaat de health van de baas alleen maar van omhoog. Het bij één summon houden maakt het je het makkelijkst. Tenzij je natuurlijk je summons al het werk gaat doen en zelf alleen maar wat ranged attacks doet ofzo.

Verder je estusflask geupgrade (shards en bone ash) en je wapens geupgrade?

[ Voor 3% gewijzigd door Invisible_man op 09-05-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ik zet het toch nog maar ff in spoilers, aangezien ik zelf ook nog niet verder ben dat dit;

spoiler:
Van messages in de Irithyll dungeon begrepen we dat we een gesture nodig hadden bij die dragon gast waar je de torso stone krijgt, maar dat je naar een compleet nieuwe area zou gaan was voor ons wel een enorme wtf :) Inmiddels zijn we bij de King of Storms, maar waar m'n vrouw wel aan de bel heeft getrokken wacht ik daar juist nog even mee.

Voor die bell ligt een game message met iets ala "to walk the path of dragons, do not ring the great bell", en van de smid krijg je Hawkwood Swordgrass, waar bij staat dat je naar de "Farron Mausoleum" moet komen, want "only one can walk the path of dragons". Misschien is het niets, maar ik wil dit uitzoeken voordat ik aan de bel trek.

De andere kant uit heb ik Champion Grundyr verslagen (solo), en moet ik verder in Lothric Castle. Van summons zie ik ook nog dingen die ik niet heb of weet; mensen in Ornstein set (Smough kan ik wel kopen, misschien iets niet in de goeie volgorde gedaan, want dat was in DS1 ook belangrijk), en zelfs Lautrec zijn set.
Ik probeer alles de eerste keer sowieso solo, laat me daarna een paar keer summonen om de moves van de boss te leren kennen, en kijk dan waar ik zin in heb. Solo is wel de leukere uitdaging, anders word je toch een beetje gecarried imo :P

Maar ik heb vooral gewoon plezier, en geen principes ala dat ik alles - per se - solo moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Clay schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:04:
Ik zet het toch nog maar ff in spoilers, aangezien ik zelf ook nog niet verder ben dat dit;

spoiler:
Van messages in de Irithyll dungeon begrepen we dat we een gesture nodig hadden bij die dragon gast waar je de torso stone krijgt, maar dat je naar een compleet nieuwe area zou gaan was voor ons wel een enorme wtf :) Inmiddels zijn we bij de King of Storms, maar waar m'n vrouw wel aan de bel heeft getrokken wacht ik daar juist nog even mee.

Voor die bell ligt een game message met iets ala "to walk the path of dragons, do not ring the great bell", en van de smid krijg je Hawkwood Swordgrass, waar bij staat dat je naar de "Farron Mausoleum" moet komen, want "only one can walk the path of dragons". Misschien is het niets, maar ik wil dit uitzoeken voordat ik aan de bel trek.

De andere kant uit heb ik Champion Grundyr verslagen (solo), en moet ik verder in Lothric Castle. Van summons zie ik ook nog dingen die ik niet heb of weet; mensen in Ornstein set (Smough kan ik wel kopen, misschien iets niet in de goeie volgorde gedaan, want dat was in DS1 ook belangrijk), en zelfs Lautrec zijn set.

[...]

Ik probeer alles de eerste keer sowieso solo, laat me daarna een paar keer summonen om de moves van de boss te leren kennen, en kijk dan waar ik zin in heb. Solo is wel de leukere uitdaging, anders word je toch een beetje gecarried imo :P

Maar ik heb vooral gewoon plezier, en geen principes ala dat ik alles - per se - solo moet doen.
Dan mijn vraag ook in spoilers

spoiler:
Welke gesture had je daar nodig? ik heb er een handvol geprobeerd, maar er gebeurde helemaal niks....

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
VinnieV schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:07:
[...]

spoiler:
Welke gesture had je daar nodig? ik heb er een handvol geprobeerd, maar er gebeurde helemaal niks....
spoiler:
Weet de exacte naam even niet, maar het is een zit gesture met iets van dragon in de naam die je vind nadat je de consumed king verslagen hebt in de ruimte na de bossroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:11
VinnieV schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:07:
[...]

spoiler:
spoiler:
Je bent Path of the Dragon gesture nodig, deze kun je vinden nadat je Oceiros hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

embers farmen...

Natuurlijk.

Hoeveel Vigor heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Je vraag is hierboven al beantwoord :) Die dus, en you're in for a treat, het is imo een van de vetste areas uit het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Invisible_man schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:10:
[...]

spoiler:
Weet de exacte naam even niet, maar het is een zit gesture met iets van dragon in de naam die je vind nadat je de consumed king verslagen hebt in de ruimte na de bossroom.
[quote]Invisible_man schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:10:
[...]

spoiler:

Ha mooi, zover ben ik nog niet! Ben pas in zijn tuin ;-), en die valt me nog niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
VinnieV schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:40:
[...]

[quote]Invisible_man schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:10:
[...]

spoiler:

Ha mooi, zover ben ik nog niet! Ben pas in zijn tuin ;-), en die valt me nog niet mee
Firebombs zijn het antwoord 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

embers farmen...

Ja, uitgezonderd de eindbaas. Ik wou dancer ook doen in coop maar vond nergens een summon sign. Ik was nochtans embered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Invisible_man schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:42:
[...]

Firebombs zijn het antwoord 8)
spoiler:
Of rennen en zigzaggen als een dolle dwaas (die mutaties hebben een korte leash) zou wel de twee knights afmaken, en een kleine tip, zoek goed in de garden, kan je een hoop rennen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Crezner schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:39:
[...]

spoiler:
Of rennen en zigzaggen als een dolle dwaas (die mutaties hebben een korte leash) zou wel de twee knights afmaken, en een kleine tip, zoek goed in de garden, kan je een hoop rennen schelen.
spoiler:
Die twee knights kom je alleen tegen vlak voor de boss. De eerste keer dat je ze afmaakt hebben ze nog unieke drops, maar daarna loop ik ze altijd direct voorbij. Ze volgen je toch niet de boss-room in :) ,kosten je alleen maar estus.
In combinatie met de shortcut elevator die als je halverwege er af springt je direct bij die knights brengt, kan je voor de boss-run de hele garden bypassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 17:07
Wordt gek van die eerste gast van de tweeling,zogauw ik de deur door kom is het al gebeurt.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

GRAD85 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:02:
Wordt gek van die eerste gast van de tweeling,zogauw ik de deur door kom is het al gebeurt.
Na 108 uur kan ik zeggen dat ik dit een behoorlijk makkelijke boss vind.
Rollen en van de achterkant attacken, maximaal één attack in de eerste phase.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 17:07
Ja inderdaad, ff vigor omhoog,scheelt enorm.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

SideShow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Ja, uitgezonderd de eindbaas. Ik wou dancer ook doen in coop maar vond nergens een summon sign. Ik was nochtans embered.
Vreemd, aangezien daar normaal gezien ook een NPC kan summonen.

Ik ben nu eindelijk naar NG+ gegaan, ben nu level 100 en heb 75 uur op de klok (waarvan ongeveer 10 uur co-op en 30 uur PvP). Ik ga nu vooral rushen om alle ringen te vinden, en wat NPC quests doen die mislukten of die ik heb gemist in NG.

Verder ga ik nog een Pyro en Luck character aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
SD5k schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Vreemd, aangezien daar normaal gezien ook een NPC kan summonen.
dat kan toch alleen als je vordt niet gekilled hebt? als je de normale progress volgt dan is die summon er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Invisible_man schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:56:
[...]

spoiler:
Die twee knights kom je alleen tegen vlak voor de boss. De eerste keer dat je ze afmaakt hebben ze nog unieke drops, maar daarna loop ik ze altijd direct voorbij. Ze volgen je toch niet de boss-room in :) ,kosten je alleen maar estus.
In combinatie met de shortcut elevator die als je halverwege er af springt je direct bij die knights brengt, kan je voor de boss-run de hele garden bypassen.
spoiler:
Weet ik, maar ik wou het niet helemaal spoilen, vind het zelf wel mooi om dingen uit te pluizen, alleen dead ends zoals de smouldering lake gebied heb ik echt te veel tijd verspilt.

Trouwens, YouTube: SL1 Nameless King No Rolling , Blocking or Parrying_/-\o_

Godverdomme wat voel ik me nu een noob hahaha.

[ Voor 8% gewijzigd door Crezner op 10-05-2016 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Na 42 uur op lvl 87:
Soul of Cinder
Fantastisch gevecht. Elke aanvalsvorm vraagt een andere taktiek.
Fase 2 vond ik zelf makkelijker als fase 1. Het moeilijke was dan ook vooral om fase 1 door te komen met nog wat estus over.

Nu de Nameless King nog en dan heb ik mijn eerste playtrough erop zitten, geheel solo, all bosses.

Het is van één kant ook weer jammer. Ik kan me, na een spel uitgespeeld te hebben, meestal maar moeilijk er toe zetten het nog veel te spelen. Op andere Souls games ook nooit een NG+ helemaal doorlopen en ook allemaal maar één keer echt helemaal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister nog even "snel" een boom verslagen op NG+. Dat was zowaar moeilijker dan op NG. Waarschijnlijk vanwege m'n pyro spec. Daarna road of sacrifices gedaan en ben nu bij halfway fortress/crucifixion woods. Ook die invader verslagen daar, iets wat ik gemist had in NG+. Nu even achterhalen hoe ik dat gedeelte goed doe zodat ik die gesture krijg. Terwijl die npc me invade krijg ik ook een watchdog of farron op me aars. Terwijl ik net m'n hornet ring had gewisseld zodat ik een krab de fire treatment kon geven. Gelukkig was het een R1 spammer dus, parry, reposte en dood. Farron keep bonfire gehaald en naar bed gegaan.

Tot nu toe is het echt super leuk spelen. Hidden body + Slumbering ring + FP op critical hit is echt super fun om te spelen. Ik heb een chaos wapen, dus fire clutch ring er bij. Voor bosses switch ik slumbering, hornet en sapphire voor alle pyromancy ringen en go fire on their ass. (of dark). That reminds me ik moet nog ff terug naar firelink om te babbelen met sirris en om greirat op expeditie te sturen, vergeten te doen voor die boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Even peilen: iemand van jullie al de Season Pass aangeschaft? is er al iets bekend over eventuele DLC? 25 euro voor een pass vind ik best veel, daar moet wel wat tegenover staan. Ik weet dat DS DLC over het algemeen dik in orde is, maar ik twijfel toch.....

[ Voor 0% gewijzigd door VinnieV op 10-05-2016 14:14 . Reden: typ-o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

25 euro is een prima prijs, uitgaande van de kwaliteit van de DLC van DS1, DS2 en Bloodborne. Het gaat hier ook om 2 DLC expansions, de eerste staat gepland voor de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, alle covenant farming gedaan, even wat cijfers:

10 Pale Tongues
30 Wolfblood Grass

Samen, ongeveer 2 uur grinden, 300k souls

30 Vertebrea Shackles

Uurtje werk, gewoon gesummoned worden als mad phantom in Anor Londo of de Farron Keep Perimeter bonfire, afslachten. Repeat.

30 Proof of Concord Kept

.... van 76 naar 126 gegaan alleen hierdoor. Heeft me wat tijd gekost, maar dit was echt doodsaai.

En de sunlight medals? Als je die nog moet grinden, you're doing it wrong :+ Heb er nog 40 over

Ben nu bezig met NG+, heb net Curserotten, Vordt, en Iudex neer. Nog geen echte uitdaging tegen gekomen. Hoewel dat met Abyss Watchers nog gaat veranderen denk ik.
Al 4 ringen te pakken in NG+, dus dat gaat ook lekker. nog, 17 te gaan. Waarvan de meest irritante gaat worden de Havel's Ring +1 (De mensen die het pad naar het hoogste altar in Archdragon hebben gedaan weten waarom), en degene na The Unnamed King.

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 10-05-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Pale Tongues grinden vind ik ook aardig nutteloos, die heb je ook zo bij elkaar, zelfs wanneer je niet goed bent in PvP. met auto-summon covenants snap ik het wel wanneer je nooit gesummoned wordt, gelukkig heb ik dat allemaal op low level (zowel character als weapons) gedaan.

Ben nu bezig met de Mound Maker covenant, aangezien ik die in NG heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

SD5k schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:41:
Pale Tongues grinden vind ik ook aardig nutteloos, die heb je ook zo bij elkaar, zelfs wanneer je niet goed bent in PvP. met auto-summon covenants snap ik het wel wanneer je nooit gesummoned wordt, gelukkig heb ik dat allemaal op low level (zowel character als weapons) gedaan.

Ben nu bezig met de Mound Maker covenant, aangezien ik die in NG heb gemist.
Pale Tongues farmen is sneller dan ervoor pvp-en helaas.

Stel je invade en hebt direct een match. 10 sec wachten, nog eens een loading screen van 30sec en daarna nog de target vinden(10-30sec) dan vechten, oh een gank squad dood, geen tong. Oh een gank squad, je wint, toch zeker 3-5min later(1min als je geluk hebt en de host oneshot). Of een solo host, vechten, 1-5min depending on the fight. Daarna nog load screen terug naar je eigen wereld 30 sec. Dus je bent minimaal 2min10sec bezig met 1 invasion als alles goed gaat. 6min40 als het "normaal" gaat. Misschien zelfs langer. Dat is 10 tongen per uur in een normale situatie en wanneer je de matches wint.

Ik had in 1 uur farmen 35 tongen van de 2 dark wraiths. Plus 45 dark swords die ik kan weggeven in co-op. Het is dus efficienter om dat te doen, zeker als je niet zo'n ster in pvp bent als ik. Minder leuk, dat wel, maar wel efficienter.

@corsetMaar 2 uur over die swordgrass :( dat heeft me echt 5 uur gekost of zo :S

Volgens mij heb ik nu evenveel ringen in NG+ en evenveel bosses(al heb ik dancer ook al neer). Nu bezig met de gesture sidequest(heysel) en dan nog patches(waarom zei ik nou JA :S).

Ik speel nu een "hybrid" build, eigenlijk puur pyro met 40/40 int/fai. Maar heb ook deep protection en hidden body. Gebruik daarvoor de crystal chime, het zijn toch static buffs, dus scalen van niet. Plus het scheelt me weer 1 equip item.

Maar het is echt super tof om overal langs te lopen en dan te backstabben met hidden body. Ik moet eigenlijk Rapport nog een keer proberen, that seems like fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Pale Tongues had ik 30 van in een uur of 2. Veel succes met 30 farmen in die tijd :) en dat is dan samen met 30 wolfblood Grass.

Het is niet zo erg om te doen, hell, het was het snelste stuk. Concord was het ergste om te doen. Die sword/shield silver knight kan me nog steeds afmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

En tenslotte:
Nameless king

Je ziet vaak op internet dat hij een van de moeilijkste in het spel is, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Hij heeft relatief weinig verschillende aanvallen en je ziet ze heel duidelijk aankomen. Tussendoor heb je ook nog eens alle tijd om te healen.

Dragonslayer Armor en Soul of Cinder waaren voor mij de grootste uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
-db- schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:48:
En tenslotte:
Nameless king

Je ziet vaak op internet dat hij een van de moeilijkste in het spel is, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Hij heeft relatief weinig verschillende aanvallen en je ziet ze heel duidelijk aankomen. Tussendoor heb je ook nog eens alle tijd om te healen.

Dragonslayer Armor en Soul of Cinder waaren voor mij de grootste uitdaging.
De Nameless king zelf is nog niet zo heel erg nee, alleen als hij je raakt doet hij wel meteen veel damage, maar dat zijn dan ook de aanvallen met een lange windup zodat je die al van heel ver af ziet komen.

Wat deze boss lastig maakt is denk ik vooral het eerste deel met de draak. Deze is slecht te raken (je doet eigenlijk alleen damage op zijn hoofd en hals en die heeft hij niet vaak laag genoeg voor je om hem te raken) en vooral zijn fire-attack vanuit de lucht is een gemene om te dodgen omdat hij snel buiten je beeld is. Het is dan vooral een kwestie van uithoudingsvermogen (aantal estus over na de draak).

Dragonslayer armour en Soul of Cinder vind ik dan juist weer makkelijk. Vooral kwestie van hun aanval afwachten, daar doorheen rollen en snel aanvallen. Als je dan zijn verschillende aanvallen kent en goed aanvoelt is dat ook niet zo moeilijk meer. Wanneer ik bij DSA dood gegaan was, was dat eigenlijk altijd doordat ik van de brug viel :) Maar dit zijn dan ook wel twee bosses waar ik veel coop bij gedaan heb (sunbro).

Maar al met al zijn er in DS2 zat bosses waar ik meer moeite mee heb dan in DS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De R1 spam in die vid oO het is wel de nieuwe meta geworden. Grotendeels omdat de weaponarts buiten PVP gewoon ruk zijn vaak, en het damage verschil tussen R1 en R2 niet groot genoeg is.

En Nameless is doodsimpel met Dragonslayer Greatshield.. 95% lightning block :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Invisible_man schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:03:
[...]

Maar al met al zijn er in DS2 zat bosses waar ik meer moeite mee heb dan in DS3.
Ik ben wel benieuwd welke bazen je dan bedoeld, buiten de dlc bazen om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

buiten de dlc bazen om?
Waarom die excluden? zijn gewoon deel van DS2.

Maar als je ze wil solo'en zijn de Darklurker en bv Velstadt nog best pittig. Zelfs de (gewone) Smelter demon en Old Iron King zijn nog redelijk uitdagend vergeleken met sommige DS3 bosses.

Nadeel van summonen is dat zo'n beetje elke boss een pushover wordt, met uitzondering van een handjevol bosses die gevaarlijke moves of combo's hebben waarmee ze kunnen one-shotten.

M'n vrouw hielp gister een gast bij Nameless die z'n char Kylo had genoemd, en met dual katana's en een charcoal d'r in ging. Hij pwnde hem bijna in z'n eentje, echt respect :D

spoiler:
Gister ook eindelijk de sunbro altar gevonden \o/ Mooie area die barracks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Invisible_man schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:03:
[...]

De Nameless king zelf is nog niet zo heel erg nee, alleen als hij je raakt doet hij wel meteen veel damage, maar dat zijn dan ook de aanvallen met een lange windup zodat je die al van heel ver af ziet komen.

Wat deze boss lastig maakt is denk ik vooral het eerste deel met de draak. Deze is slecht te raken (je doet eigenlijk alleen damage op zijn hoofd en hals en die heeft hij niet vaak laag genoeg voor je om hem te raken) en vooral zijn fire-attack vanuit de lucht is een gemene om te dodgen omdat hij snel buiten je beeld is. Het is dan vooral een kwestie van uithoudingsvermogen (aantal estus over na de draak).

Dragonslayer armour en Soul of Cinder vind ik dan juist weer makkelijk. Vooral kwestie van hun aanval afwachten, daar doorheen rollen en snel aanvallen. Als je dan zijn verschillende aanvallen kent en goed aanvoelt is dat ook niet zo moeilijk meer. Wanneer ik bij DSA dood gegaan was, was dat eigenlijk altijd doordat ik van de brug viel :) Maar dit zijn dan ook wel twee bosses waar ik veel coop bij gedaan heb (sunbro).

Die veel damage vind ik nog wel meevallen gezien je ruim de tijd krijgt om te healen.
De eerste fase goed doorkomen is de truc. Maar hij heeft dan wel weer weinig health in die fase. Volgens mij heeft hij bij mij op 4 pogingen maar 1 keer de kans gehad die vuur attack uit de lucht te gebruiken.
Dat stuk is vooral een gevecht met de camera.

En DSA en SoC zijn inderdaad makkelijk als je ze eenmaal goed kent, maar dat kun je van alle tegenstanders zeggen.
Ze straffen in ieder geval je fouten wel echt af met hun combos. Bij Nameless King kun je ongestraft fouten blijven maken zolang je estus hebt 8)7
corset schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:18:
De R1 spam in die vid oO het is wel de nieuwe meta geworden.
Tsja, het spel spoort je helaas ook werkelijk nergens aan ook maar iets anders te doen. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je andere aanvallen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
-db- schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:06:
[...]
Dat stuk is vooral een gevecht met de camera.
En precies daarom vind ik het een veel lastigere boss dan de rest :) Sowieso zijn meer dan de helft van mijn deaths te wijten aan de camera.
Rico0 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:37:
[...]
Ik ben wel benieuwd welke bazen je dan bedoeld, buiten de dlc bazen om?
Juist de dlc-bazen bedoel natuurlijk, maar we weten dan ook nog niet hoe de dlc van DS3 gaat zijn. Maar als ik puur kijk met hoeveel gemak ik in mijn eerste DS3 playthrough door de bazen wals en alles solo neer heb in de eerste paar pogingen en dat vergelijk met hoe dat in DS2 ging, had ik met DS2 gewoon veel meer moeite. Zal ook een deel ervaring zijn, maar met DS2 had ik ook al DS1 ervaring. Ik hoor het in lets-plays op youtube overigens ook wel dat bij voorgaande souls-games de levels voor de bosses makkelijker en de bosses moeilijker waren. Nu zijn de bosses wat makkelijker en de levels er voor ietsje moeilijker (Als je je timing bij zelfs hele eenvoudige vijanden nu mis hebt, wordt je nu veel harder afgestraft).

Maar zal denk ik ook van persoon tot persoon verschillen waar je moeite mee hebt. De enige games die ik met controller speel zijn games zoals DS (maar bijvoorbeeld ook the Witcher 3 enzo), dus sowieso ben ik als pc gamer minder behendig met camerabediening dan als console-gamers dat kunnen zijn. Met het herkennen van aanvalspatronen van bossen heb ik dus helemaal geen moeite, maar bosses die alle kanten op springen door de camera dus veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Clay schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:08:
[...]

Waarom die excluden? zijn gewoon deel van DS2.

Maar als je ze wil solo'en zijn de Darklurker en bv Velstadt nog best pittig. Zelfs de (gewone) Smelter demon en Old Iron King zijn nog redelijk uitdagend vergeleken met sommige DS3 bosses.
Omdat dat vergelijk niet geheel fair zou zijn, na de dlc van ds3 kunnen we het totale beeld vergelijken.

Jouw laatste zin kan je dus ook omdraaien, Oceiros en Nameless king zijn nog redelijk uitdagend vergeleken met smelter demon.

Ik vind de moeilijkheid over de gehele breedte prima, sommige bosses zijn gimmicky, sommige makkelijk maar ook een aantal lastig. Net als de vorige games. Wat ik wel kan stellen is dat er in ds3 een aantal bosses zit die ik bovenaan mijn lijstje zet v.w.b. memorabele gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Jouw laatste zin kan je dus ook omdraaien, Oceiros en Nameless king zijn nog redelijk uitdagend vergeleken met smelter demon.
;) true

Alle drie de games hebben hun makkelijke en moeilijke bosses natuurlijk, 't is soweiso lastig te stellen welke het moeilijkste deel is. Ik had Oceiros bv ook first try, die viel mij alleszins mee. Ik moet nameless nog doen, maar ik heb tot nu toe nog niet zo vaak een boss moeten doen om er alleen als summon al langs te komen zoals bv DS2's Fume Knight, laat staan hem zelf beaten, maar op de wiki staat ook:
Stats collected by FromSoft reveal him as the hardest boss in the game, sporting a 93% failure rate.
Over het algemeen voelen de normale creatures in DS3 moeilijker en de bosses makkelijker dan hun equivalenten in DS2, en op zich juich ik dat wel toe. 't is toch een beetje krom als je je met relatief gemak een weg tot de boss gebaand hebt, en dan op een difficulty wall stuit.

Gimmicky bosses vind ik eigenlijk een beetje jammer,
spoiler:
Yhorm bv, die je 5 keer moet slaan met storm ruler (demon's souls!) en die wyvern in dragonarch peak, al is de weg naar de plunge attack best zwaarbevochten ;)

Meest memorabele is tot nu toe de Dancer, maar ik denk dat Nameless die plek in gaat nemen :) De Pontiff vond ik ook een mooie battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Clay schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:09:
[...]

Gimmicky bosses vind ik eigenlijk een beetje jammer,
spoiler:
Yhorm bv, die je 5 keer moet slaan met storm ruler (demon's souls!) en die wyvern in dragonarch peak, al is de weg naar de plunge attack best zwaarbevochten ;)

Meest memorabele is tot nu toe de Dancer, maar ik denk dat Nameless die plek in gaat nemen :) De Pontiff vond ik ook een mooie battle.
spoiler:
Helemaal met je eens, bij de Wyvern heb ik echt lang zitten kutten, op het laatste met dragonslayer axe (deed ongeveer net zoveel schade per klap als de Dragonslayer great axe) blessed schild, hp ringen, et cetera, en maar hakken op zijn poten. en steeds rond de 10-15% levens ging ik af (die had een stomp voor uit dat ook schade deed als je rolde, zo maakte die me langzaam maar zeker af. Echt lang op gezeten tot ik dacht fuck het, wat een kut gevecht.. flinke facepalm nadat ik zag wat de bedoeling was. :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ng+ done!! Nog 16 ringen te gaan. Dagje werk en dan plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:07

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Ik ben een nieuwe NG begonnen als pyromancer nadat ik als (starting) thief vast ben gelopen bij de Abyss Watchers...in eerste instantie om te proberen maar dit bevalt me wel erg goed! Het is volgens mij veel dynamischer spelen dan puur en alleen wegrollen en meppen..

In mijn beleving moet ik Faith en Intelligence levelen om pyromancy damage te verhogen. Klopt het dat Dex de casting time beïnvloed? Dat antwoord had ik verdacht snel te pakken O-) . Een tijdje terug had ik er nog moeite om een concreet antwoord te vinden.

De uchi heb ik zowaar alweer te pakken :X ..ik ga mijn ogen even openhouden voor een polearm/spear denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Sumerechny op 11-05-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Sumerechny schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:51:
Ik ben een nieuwe NG begonnen als pyromancer nadat ik als (starting) thief vast ben gelopen bij de Abyss Watchers...in eerste instantie om te proberen maar dit bevalt me wel erg goed! Het is volgens mij veel dynamischer spelen dan puur en alleen wegrollen en meppen..

In mijn beleving moet ik Faith en Intelligence levelen om pyromancy damage te verhogen. [s]Klopt het dat Dex de casting time beïnvloed?.
kijk eens naar een sage ring, die zou ook werken op pyro spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:07

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Yokidrink schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:54:
[...]

kijk eens naar een sage ring, die zou ook werken op pyro spells
Ik had hem voorbij zien komen inderdaad, de optimale casting speed zou
spoiler:
15 dex + Sage's ring zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nou nou.. NG++ nu tot Abyss Watchers gedaan en alles ervoor. Wat een onzinnige speedrun is dit geworden.. level 127 STR build :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

corset schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:53:
Nou nou.. NG++ nu tot Abyss Watchers gedaan en alles ervoor. Wat een onzinnige speedrun is dit geworden.. level 127 STR build :-(
Geef toe, anders dan de ringen is er ook niet veel anders te doen dan bosses killen in NG's... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
True schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:59:
[...]

Geef toe, anders dan de ringen is er ook niet veel anders te doen dan bosses killen in NG's... ;(
Klopt.. ik mis wel wat verschillen inderdaad. Wat nieuwe items. Nieuwe boss abilities oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

corset schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:05:
[...]

Klopt.. ik mis wel wat verschillen inderdaad. Wat nieuwe items. Nieuwe boss abilities oid
Niet te vergeten de andere boss souls en dan resulterend in andere boss weapons welke soms echt super vet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En de plat is binnen!

Op ng++ waren armor en nameless echt een hell. Je doet nauwelijks damage en zij een stuk meer.

Ik merkte ook dat bepaalde bosses en mobs andere dingen deden. Silver knights waren wat aggresiever en de lothric knight met 2h sword was echt evil.

[ Voor 38% gewijzigd door corset op 12-05-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Dragonslayer Armour done, solo first try & blind nb. Had wel tot m'n laatste estus nodig, maar op zich vind ik het een vrij voorspelbare en prima te doen boss. Al ligt het relatieve gemak mss ook aan mn defenses en level (tegen de 100).

Als summon ook een flink aantal keer gedaan, en dan zie je idd wel dat de successrate flink laag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Clay schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:55:
Dragonslayer Armour done, solo first try & blind nb. Had wel tot m'n laatste estus nodig, maar op zich vind ik het een vrij voorspelbare en prima te doen boss. Al ligt het relatieve gemak mss ook aan mn defenses en level (tegen de 100).

Als summon ook een flink aantal keer gedaan, en dan zie je idd wel dat de successrate flink laag ligt.
Is dat in normale game? Dus geen ng+ want dan is het zwaar overlevveled :p ik eindigde ng++ op 127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Clay schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:55:

Dat viel mij inderdaad ook op toen ik mij daar een aantal keer liet sumonnen. Gaat bij deze boss vaak mis wanneer hij stunned is en iedereen als een gek op hem inhakt. Wanneer hij dan uit zijn stun komt doet hij meteen een slam atack die best wel wat damage doet. En daarnaast mensen die gewoon van de brug rollen wanneer de reling kapot is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Is dat in normale game? Dus geen ng+ want dan is het zwaar overlevveled :p ik eindigde ng++ op 127
Ja, is nog de eerste playthrough. Het voelt wel een beetje overlevelled, maar ik ben nog gewoon door de game aan het progressen, sets van de handmaiden aan het kopen, dingen upgraden en mats kopen; ik heb niet lopen farmen of bezuinigen om extreem te levellen oid :) Met volgende chars ben ik hier wsl ook wel eerder, en dan zal het een stuk meer tegenvallen wsl.
van de brug rollen wanneer de reling kapot is
Haha ja, daar kwam ik later als summon pas achter dat dit ook kon gebeuren.

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste