Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Crezner schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:04:
[...]

spoiler:
Hij bedoelt de mini boss voor die fire gem, als je die lift neemt in undead settlement, maar inplaats van helemaal naar boven te gaan, op het hout te springen als je "Hmmm" hoort. Is ook de begin Quest voor Siegward of Catarina. in dat gebied zitten ook een paar ringen verstopt
Oow dan zal ik morgen eens kijken ik heb het vermoeden dat die niet gehad hebt.
Als je de lift compleet omhoog ga dan krijg je de grotere "boss"? Op dat kasteel bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-08-2021
fevo-1190 schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:12:
[...]

Oow dan zal ik morgen eens kijken ik heb het vermoeden dat die niet gehad hebt.
Als je de lift compleet omhoog ga dan krijg je de grotere "boss"? Op dat kasteel bedoel ik dan.
spoiler:
Denk dat je aan het verkeerde gebied denkt, undead settlement is waar die optional Curse-Rotted Greatwood baas is. de lift die ik bedoel is waar die reuze boogschutter zit, en als je omlaag gaat kom je bij die Outrider knight uit, die de Irithyll Straight Sword dropped...

Die blauwe frost knight voordat je in de road of sacrifices komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben op moment vooral bezig met me Pyromancer en moet toch wel zeggen dat ie toch wel baas is. Die devourer of gods ging echt zo verdomd snel neer op NG+ was echt te cookie. Het speelt erg leuk weg maar had wel het geluk dat ik vrij veel dingen al gevonden had in mijn eerste sessie.

Als ik deze klaar heb en de dingen gevonden heb die ik wil vinden, dan maak ik van dit weer een savegame op mijn pc en gebruik het dan als basis voor andere builds :) hoef op moment ook niet zoveel mee rin levels te doen ben level 120 maar zit bij veel dingen tegen de softcap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
WeAreLegion schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:39:
Ben op moment vooral bezig met me Pyromancer en moet toch wel zeggen dat ie toch wel baas is. Die devourer of gods ging echt zo verdomd snel neer op NG+ was echt te cookie. Het speelt erg leuk weg maar had wel het geluk dat ik vrij veel dingen al gevonden had in mijn eerste sessie.

Als ik deze klaar heb en de dingen gevonden heb die ik wil vinden, dan maak ik van dit weer een savegame op mijn pc en gebruik het dan als basis voor andere builds :) hoef op moment ook niet zoveel mee rin levels te doen ben level 120 maar zit bij veel dingen tegen de softcap aan.
Ik neem aan dat je met "ik maak hier een savegame van op mijn pc" bedoeld dat je de save meerdere keren copy/paste? Zo ver ik weet kun je en zul je hiervoor gesoft banned worden. FromSoft kijkt namelijk naar je huidige savegame en vergelijkt deze met een oudere (laatste loguit waarschijnlijk) om vast te stellen of je niet hebt lopen knoeien met items/SL/etc (het knoeien hiermee is uiteraard heel makkelijk want al je character data wordt lokaal opgeslagen).

[ Voor 13% gewijzigd door Tabsqt op 26-04-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tabsqt schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:49:
[...]

Ik neem aan dat je met "ik maak hier een savegame van op mijn pc" bedoeld dat je de save meerdere keren copy/paste? Zo ver ik weet kun je en zul je hiervoor gesoft banned worden. FromSoft kijkt namelijk naar je huidige savegame en vergelijkt deze met een oudere (laatste loguit waarschijnlijk) om vast te stellen of je niet hebt lopen knoeien met items/SL/etc (het knoeien hiermee is uiteraard heel makkelijk want al je character data wordt lokaal opgeslagen).
Zou niet weten waaorm je hier gebanned voor word, je kan toch gewoon een backup maken op je pc van je savegames. Maar goed er word verder niks aangepast. Ik zet alleen soms een oude save game terug en dat kan ook gebeuren als je en save game kwijt bent en hem vanonline afhaalt, dat zegt dus helemaal niks.

Net even wat opgezocht maar zolang je niks veranderd zal dat wel meevallen. Maar goed een softban voor online zal dan wel. Ik vind het wel handig werken.

[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 26-04-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Akaendra schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:02:
draken zijn niet lief

spoiler:
Korte speelsessie vandaag, duurt een uur voor die draken enzo doodzijn met een boo, maar dan kun je eindelijk verder. Dragonslayer armor een keer geprobeerd, lijkt redelijk goed te doen te zijn zolang je de zijkanten ontwijkt zodat ie je er niet af kan meppen :P iig de shortcut van dancer naar dragonslayer, scheelt weer een hoop mobs
spoiler:
Die zijn redelijk makkelijk. Als je gewoon iets was doorgelopen dan kom je eerst bij de voet van 1 van die draken, daar zit wat corruptie op. Kill die corruptie, draak is dood, andere draak gaat slapen. Daarna kan je hetzelfde doen met de 2de draak door ook corruptie weg te halen en tada, geen draken meer
Tabsqt schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:49:
[...]

Dit is gewoon een backup maken van je save en die later terug zetten. Dat kan op consoles ook. Het voordeel is dat je die backup kan maken terwijl je 5 tongues hebt. Mocht je dan andere build willen spelen, laad je die backup, respec, klaar.

Aan de andere kant, als je er mee aan het invaden ben op SL120 dan heb je zoveel tongues dat je dit gewoon kan blijven doen.

Ik ben iig(net als wat ik met bloodborne gedaan heb) van plan om bij de laatste boss een backup te maken en kijken of ik verschillende eindes kan fixen. Ik moet die platinum trophy hebben.

Zelf gisteren een area helemaal explored minus een boss (denk ik). Ik kwam ergens langs: If you want to explore this area, do not do ..... Dus ik: okay, ik doe dat niet en explore de area eerst. Dat heb ik gedaan, maar was te onrustig om een boss te proberen. Dat doe ik vanavond wel. Mocht het een boss zijn awesome. Zo niet, dan niet.

Daarna die laatste cinder plaatsen en dan kijken wat er gebeurd. Ik hoop een boss fight, maar tegen wie dan en waar.

Ik hoop dat ik niet direct naar NG+ ga, want ik denk dat ik ga respeccen naar een dark/pyro build met hiddenbody en dark spells. Imho gemiste kans om de izalith staff niet een sorceries en pyro staff te maken, gezien de geschiedenis van die plek. Maar oh well, je kan niet alles hebben. Meestal is het in from games zo dat je vanaf NG+ of iig NG++ door alles geoneshot word, dan maar zorgen dat ik zelf alles oneshot. Plus ik heb videos gezien van slumbering dragoncrest + hidden body. its amazing. Combineer dat met hornet ring, die ring die je FP geeft per critical attack en dan een random (waarschijnlijk fire grasp of die pyro boost ring) en je kan langs alles rennen, backstabben, fireballs casten, dark spells casten en gewoon lol maken :) Voor bosses swap je de slumbering, fp crit ring weg voor meer pyro of sorc damage dependend on the fight. Ik heb er zin aan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je gaat niet direct naar NG+ je krijgt een keuze dat scheelt :)

Ik heb gewoon voor niet gekozen die save game gebackupped en vanuit daar 3 builds gemaakt :) maar speel eigenlijk alleen pyromancer op moment die vind ik toch wel erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb sinds kort ook maar Dark Sould aangeschaft om te kijken of dit iets voor mij is.

Dit heb ik geweten, want dit is echt heel moeilijk ( Nog nooit een From Software game gespeeld ).

Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, waar ik heen moet.
Ik ben nu bij nog bij de Lothric Highwall ( Na 2,5 uur ) en daar een shortcut gevonden, maar wat nu?
Blijven grinden voor meer levels zodat het wat makkelijker wordt of juist niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Roshnak schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:14:
Ik heb sinds kort ook maar Dark Sould aangeschaft om te kijken of dit iets voor mij is.

Dit heb ik geweten, want dit is echt heel moeilijk ( Nog nooit een From Software game gespeeld ).

Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, waar ik heen moet.
Ik ben nu bij nog bij de Lothric Highwall ( Na 2,5 uur ) en daar een shortcut gevonden, maar wat nu?
Blijven grinden voor meer levels zodat het wat makkelijker wordt of juist niet doen?
Welcome to Dark Souls.

Eerste en meest handige tip: Souls zijn niet belangrijk. Als je dood gaat en je verliest je souls, zet niet alles op alles om die terug te halen, dit zorgt voor stress en je gaat slechter spelen. Dit is 1 van de factoren waarom de game moeilijk is, de stress factor. Souls farmen is zo gebeurd, dus maak je geen zorgen.

Ik neem dat je met de shortcut de lift bedoeld? Vanaf de lift heb je 2 richtingen, je moet ze allebij op voor progressie. Ik zou eerst omhoog gaan, dan even je estus bijvullen. Dan naar beneden.

Ik weet niet welke class je begonnen bent, maar als knight heb je met de Longsword een fantastisch wapen, waarschijnlijk heb je al wat "titanite shards" gevonden. Upgrade je wapen naar keuze, dat maakt het waarschijnlijk veel beter dan wat souls aan levels besteden. Als je als pyro begonnen bent, dan kan je flame upgraden een optie zijn(als andre dat kan tenminste).

dus 2de tip: Vind een wapen/spell die bij je speelstijl past. Upgrade die. Daarna stop wat in vit/end/vigor(vigor is low prio gezien je toch nog geen zwaar armor kan vinden voor die tijd). Maar meer HP en stamina is handig in het begin. Ga alleen niet meer dan 20 in vit, 15 end(20 kan ook, maar beetje overkill). Stop daarna punten in de stats voor je wapen, str als je een str wapen heb, dex voor dex. Beide voor quality(longsword scaled goed met str en dex, met refined gem er op heb je een van de beste quality(str+dex) wapens). Kijk hier voor naar de letters bij het wapen, dat geeft scaling aan. E is laagst, S is hoogsts. Van E, D, C, B, A naar S dus.

Kleine edit: Mocht je echt puur voor grote wapens willen gaan, stop dan niks in dex, maar ga voor str en gooi later een Heavy gem in je wapen.

Nog een edit: wil je voor sorceries gaan: Int. Voor miracles(bijna geen damage miracles int begin, zou dit niet adviseren): faith. Voor pyromancies en dark spells(zowel pyro, sorc als miracles): int en faith.

3de tip, mocht je echt niet voorbij een boss komen, gebruik een ember. Er zijn altijd wel mensen die je willen helpen en die je dus kan summonen. Ik weet je platform niet, maar is het op PS4 kan je best helpen :)

Dat brengt me bij iets. Hebben we als tweakers community al een multiplayer password afgesproken? Zo niet, dan stem ik voor: tweakers. kleine letters om het simpel te houden. Iemand op tegen?

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 26-04-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
ye-roon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:29:
[...]
Daarna stop wat in vitVIGOR/end/vigorVIT(vigor VIT is low prio gezien je toch nog geen zwaar armor kan vinden voor die tijd). Maar meer HP en stamina is handig in het begin.
Doe maar nog even een editje ;-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
ye-roon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:08:
[...]

spoiler:
Die zijn redelijk makkelijk. Als je gewoon iets was doorgelopen dan kom je eerst bij de voet van 1 van die draken, daar zit wat corruptie op. Kill die corruptie, draak is dood, andere draak gaat slapen. Daarna kan je hetzelfde doen met de 2de draak door ook corruptie weg te halen en tada, geen draken meer

[...]

Dit is gewoon een backup maken van je save en die later terug zetten. Dat kan op consoles ook. Het voordeel is dat je die backup kan maken terwijl je 5 tongues hebt. Mocht je dan andere build willen spelen, laad je die backup, respec, klaar.

Aan de andere kant, als je er mee aan het invaden ben op SL120 dan heb je zoveel tongues dat je dit gewoon kan blijven doen.

Ik ben iig(net als wat ik met bloodborne gedaan heb) van plan om bij de laatste boss een backup te maken en kijken of ik verschillende eindes kan fixen. Ik moet die platinum trophy hebben.

Zelf gisteren een area helemaal explored minus een boss (denk ik). Ik kwam ergens langs: If you want to explore this area, do not do ..... Dus ik: okay, ik doe dat niet en explore de area eerst. Dat heb ik gedaan, maar was te onrustig om een boss te proberen. Dat doe ik vanavond wel. Mocht het een boss zijn awesome. Zo niet, dan niet.

Daarna die laatste cinder plaatsen en dan kijken wat er gebeurd. Ik hoop een boss fight, maar tegen wie dan en waar.

Ik hoop dat ik niet direct naar NG+ ga, want ik denk dat ik ga respeccen naar een dark/pyro build met hiddenbody en dark spells. Imho gemiste kans om de izalith staff niet een sorceries en pyro staff te maken, gezien de geschiedenis van die plek. Maar oh well, je kan niet alles hebben. Meestal is het in from games zo dat je vanaf NG+ of iig NG++ door alles geoneshot word, dan maar zorgen dat ik zelf alles oneshot. Plus ik heb videos gezien van slumbering dragoncrest + hidden body. its amazing. Combineer dat met hornet ring, die ring die je FP geeft per critical attack en dan een random (waarschijnlijk fire grasp of die pyro boost ring) en je kan langs alles rennen, backstabben, fireballs casten, dark spells casten en gewoon lol maken :) Voor bosses swap je de slumbering, fp crit ring weg voor meer pyro of sorc damage dependend on the fight. Ik heb er zin aan.
Je moet voor de platinum sowieso NG+ en NG++ doen op een character, aangezien in die playthroughs rings te vinden zijn die NIET in NG zitten maar puur in NG+ of NG++. En ik gok dat de laatste rings ergens achteraan NG++ liggen ;)

Dus je save backuppen puur voor de eindes boeit niet zoveel. Je moet gewoon zorgen dat je iedere playthrough een ander einde doet.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

greyfox1987 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:39:
[...]

Doe maar nog even een editje ;-)
Haal die shit altijd door elkaar. Waarom VIT niet gewoon HEALTH is zoals in elke andere game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Omdat het FROM is. Niks is logisch bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

ye-roon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:29:
[...]

Welcome to Dark Souls.

Eerste en meest handige tip: Souls zijn niet belangrijk. Als je dood gaat en je verliest je souls, zet niet alles op alles om die terug te halen, dit zorgt voor stress en je gaat slechter spelen. Dit is 1 van de factoren waarom de game moeilijk is, de stress factor. Souls farmen is zo gebeurd, dus maak je geen zorgen.

Ik neem dat je met de shortcut de lift bedoeld? Vanaf de lift heb je 2 richtingen, je moet ze allebij op voor progressie. Ik zou eerst omhoog gaan, dan even je estus bijvullen. Dan naar beneden.
Inderdaad de lift, ik ben al naar beneden gegaan en daar wat rond gelopen ( Kwam ik een dikzak tegen die ik heb kunnen killen en een 4tal ( Knights? ) waar ik toch wel wat moeite mee heb.)
spoiler:
Volgens mij zit hier ook ergens een boss.
Ik weet niet welke class je begonnen bent, maar als knight heb je met de Longsword een fantastisch wapen, waarschijnlijk heb je al wat "titanite shards" gevonden. Upgrade je wapen naar keuze, dat maakt het waarschijnlijk veel beter dan wat souls aan levels besteden. Als je als pyro begonnen bent, dan kan je flame upgraden een optie zijn(als andre dat kan tenminste).
Ik ben inderdaad een Knight, ik heb mijn punten tot nu toe verdeeld onder Str en Vigor en een aantal punten waarschijnlijk verspilt aan DEX (Ik had een Uchikatana gevonden die DEX nodig had )
dus 2de tip: Vind een wapen/spell die bij je speelstijl past. Upgrade die. Daarna stop wat in vit/end/vigor(vigor is low prio gezien je toch nog geen zwaar armor kan vinden voor die tijd). Maar meer HP en stamina is handig in het begin. Ga alleen niet meer dan 20 in vit, 15 end(20 kan ook, maar beetje overkill). Stop daarna punten in de stats voor je wapen, str als je een str wapen heb, dex voor dex. Beide voor quality(longsword scaled goed met str en dex, met refined gem er op heb je een van de beste quality(str+dex) wapens). Kijk hier voor naar de letters bij het wapen, dat geeft scaling aan. E is laagst, S is hoogsts. Van E, D, C, B, A naar S dus.
Vigor is toch voor HP en Vit voor zwaardere Armor? Ik gebruik nu inderdaad een +1 Long Sword als het goed is. ( ik vind het nog wel lastig om te kiezen welk wapen nou echt beter is ) Waar kan ik eigenlijk zien welke stat belangrijk is voor welk wapen?
Kleine edit: Mocht je echt puur voor grote wapens willen gaan, stop dan niks in dex, maar ga voor str en gooi later een Heavy gem in je wapen.

Nog een edit: wil je voor sorceries gaan: Int. Voor miracles(bijna geen damage miracles int begin, zou dit niet adviseren): faith. Voor pyromancies en dark spells(zowel pyro, sorc als miracles): int en faith.

3de tip, mocht je echt niet voorbij een boss komen, gebruik een ember. Er zijn altijd wel mensen die je willen helpen en die je dus kan summonen. Ik weet je platform niet, maar is het op PS4 kan je best helpen :)
Ik speel op de PS4
Dat brengt me bij iets. Hebben we als tweakers community al een multiplayer password afgesproken? Zo niet, dan stem ik voor: tweakers. kleine letters om het simpel te houden. Iemand op tegen?
Echt super bedankt voor de Tips, vanavond ga ik zeker wat van deze tips uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maar dan weet je toch waar je naartoe moet? De boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
vraag ik ben nu bij ithryll valley... richting end game denk ik ?
kan je met new game plus ook een ander character kiezen en je levels en gear houden.

ik vindt het jammer dat ik al zo ver ben eigenlijk.... maar wel een prachtgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

shakespeare schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:45:
vraag ik ben nu bij ithryll valley... richting end game denk ik ?
kan je met new game plus ook een ander character kiezen en je levels en gear houden.

ik vindt het jammer dat ik al zo ver ben eigenlijk.... maar wel een prachtgame.
Gewoon meer characters maken en andere dingen proberen. Je eerste playthrough doe je misschien tientallen uren over, maar daar word je steeds beter in :) Kweenie wat atm het speedrun record is, maar ik zag al 1 uur voorbij komen ergens.

Ik ga soweiso meerdere chars maken, alle questlines doen, etc.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Man, moet de Nameless King nog en dan kan ik naar endgame.
Geweldige ervaring tot zover! Mis de magie die ik voelde bij BB, maar dat was ook mn eerste From game, vind de game verder heerlijk!

Alleen, nu ben ik al 3 dagen (ja echt, 3 dagen) bezig met Nameless King, krijg m maar niet om en als ik al iemand probeer te summonen krijg ik de melding 'Unable to summon..'. Heb het gister voor het eerst geprobeerd om iemand te summonen maar dat lukte dus niet..

Vanmiddag nog maar eens proberen! Wil eigenlijk niet het spel uitspelen maar kan me ook niet weerhouden om door te gaan haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
maar doe je dan new game plus ? ik denk dat als ik klaar ben hij de kast in gaat.. vindt de multiplayer niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Ik moet zeggen dat dit spel toch wel 1 van de betere games die ik heb gespeeld. De moeilijkheidsgraad ligt vrij pittig maar des te meer voldoening krijg je uiteindelijk als je wat verder komt. Nou zit ik niet bepaald ver in het spel (UD-settlement) maar het blijft leuk om het level af te struinen naar items en shortcuts. Af en toe kom je weer tot de ontdekking dat je een specifiek gangetje heb gemist naar een nieuw gebied.

De longsword voor een Knight is wel een fijn wapen, de bijbehorende skillset past wel bij mij. Daarnaast blijft de boog wel handig om lekker veilig vanaf een afstandje iemand neer te schieten. Jammer dat je niet echt in kan zoomen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Clay schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:50:
[...]

Gewoon meer characters maken en andere dingen proberen. Je eerste playthrough doe je misschien tientallen uren over, maar daar word je steeds beter in :) Kweenie wat atm het speedrun record is, maar ik zag al 1 uur voorbij komen ergens.

Ik ga soweiso meerdere chars maken, alle questlines doen, etc.
Dat bedoelt hij niet.

Je kan respeccen bij Rosaria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
dijstr schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:50:

Alleen, nu ben ik al 3 dagen (ja echt, 3 dagen) bezig met Nameless King, krijg m maar niet om en als ik al iemand probeer te summonen krijg ik de melding 'Unable to summon..'. Heb het gister voor het eerst geprobeerd om iemand te summonen maar dat lukte dus niet..

Vanmiddag nog maar eens proberen! Wil eigenlijk niet het spel uitspelen maar kan me ook niet weerhouden om door te gaan haha!
Probeer het eens met Havel's Greatshield of Dragonslayer Greatshield, dat kun je in fase 2 en 3 alle attacks prima blocken van hem, zonder veel stamina en health verlies. Deze schilden maken het gevecht een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
@Roshnak

Ik raad aan een broadsword te upgraden, scaled beter dan de longsword.

En ik zou de Estoc vermijden, is erg sterk maar extreem saai..En het verneukt je hele timing gevoel voor andere wapens (tenminste dat had ik.)

@vhal je kan wel wat inzoomen met bow (M/K met scrollen, dus kan normaal ook met controller.)

[ Voor 17% gewijzigd door Crezner op 26-04-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Crezner schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:22:
@Roshnak

Ik raad aan een broadsword te upgraden, scaled beter dan de longsword.

En ik zou de Estoc vermijden, is erg sterk maar extreem saai..En het verneukt je hele timing gevoel voor andere wapens (tenminste dat had ik.)

@vhal je kan wel wat inzoomen met bow (M/K met scrollen, dus kan normaal ook met controller.)
Of farm een Lothric Knight Sword van die lothric knights(of je moet geluk hebben gehad bij de red eye knight die gegarandeerd 1 "lothric knight" onderdeel dropt de eerste keer dat je hem killed, al is dat random). Lothric Knight Sword is eigenlijk gewoon de balder swag sword van DS1. Plus heeft 110 critical, waardoor je backstabs en reposts sterker zijn, plus heeft betere moveset.

Ik zou overigens wel voor de longsword gaan, die paar hogere AR op de broadsword is het niet waard, gezien de moveset van de longsword beter is imho. tbh: moveset > attack rating. Tenzij de attack rating echt fucking slecht is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

bram1984 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:07:
[...]

Dat bedoelt hij niet.

Je kan respeccen bij Rosaria.
Je kan wel respeccen bij Rosaria, maar als je andere gear wil gebruiken moet je net maar de mats en boss souls overhebben om er een compleet andere build van te maken inc items en upgrades. En ik weet ook niet of je een nieuwe build waarvan je de playstyle nog moet leren kennen in NG+ wil gaan doen ;)

Persoonlijk ontwikkel ik een char en playstyle liever terwijl ik hem level vanaf NG, en gebruik ik de respec om dat wat te tunen. Maar dat mag iedereen natuurlijk zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Clay schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:31:
[...]

Je kan wel respeccen bij Rosaria, maar als je andere gear wil gebruiken moet je net maar de mats en boss souls overhebben om er een compleet andere build van te maken inc items en upgrades. En ik weet ook niet of je een nieuwe build waarvan je de playstyle nog moet leren kennen in NG+ wil gaan doen ;)

Persoonlijk ontwikkel ik een char en playstyle liever terwijl ik hem level vanaf NG, en gebruik ik de respec om dat wat te tunen. Maar dat mag iedereen natuurlijk zelf bepalen.
Ik benj van STR build naar Pyro gegaan en heb er nie tzoveel moeite mee met NG+ vind het eigenlijk zelfs echt te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 19:58
Ik ben nu SL110 en hou NG+ bewust af. Vind het leuk om mensen te helpen bij de laatste drie bosses... als een echte Sunbro. Wil dit blijven doen tot ik SL120 ben en een nieuwe character aanmaken waar ik meerdere NG+ mee doorloop. Zo heb ik een poppetje voor de meta/pvp en een poppetje voor PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik ga ook van quallity naar pyro, maar na de laatste boss. Ik wil kunnen zeggen dat ik de game met melee heb verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:41:
[...]

Ik benj van STR build naar Pyro gegaan en heb er nie tzoveel moeite mee met NG+ vind het eigenlijk zelfs echt te makkelijk.
Hoe heb je je stats verdeeld nu?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:21:
[...]

Hoe heb je je stats verdeeld nu?
Mmm als pyro zo uit me hoofd

Vig 27
End 12
Vit 13
Str 14
Dex 15
INT 40
FTH 40

Zo iets was het ongeveer, weet wel dat INT en FTH op 40 zitten alle 2, en dan chaos gem op dark sword en gaat echt als een trein :) Al zijn er betere wapens anastora's straight sword ofzo maar moet weer scales vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:25:
[...]

Vig 27
End 12
Vit 13
Str 14
Dex 15
INT 40
FTH 40

Zo iets was het ongeveer, weet wel dat INT en FTH op 40 zitten alle 2, en dan chaos gem op dark sword en gaat echt als een trein :) Al zijn er betere wapens anastora's straight sword ofzo maar moet weer scales vinden.
spoiler:
In Archdragon Peak, richting dat altaar wat uitkijkt op die massive dragon op de berg, vlak voor die area met die massive amount of snake people. Daar kan je links er langs voor een rock lizard. Daar ligt: dragonchaser ashes. Als je die geeft aan aan de shrine handmaid, kan je onbeperkt Titanite Chunks, Titanite Scales en TwinkleSprinkle kopen bij haar. Enige wat gelimiteerd blijft is Slabs.

Zelf ben ik van plan voor een chaos lothric knight sword te gaan voor de extra crit damage. Met Izalith staff voor hidden body. Slumbering voor no sound. Hornet ring voor crit damage, sapphire voor fp terug met crit. Dan nog een 4de ring. Voor bosses waar crits niet handig zijn, switchen voor de pyro rings. Moet nog ff zien hoe het werkt, maar lijkt me leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:35:
[...]

spoiler:
In Archdragon Peak, richting dat altaar wat uitkijkt op die massive dragon op de berg, vlak voor die area met die massive amount of snake people. Daar kan je links er langs voor een rock lizard. Daar ligt: dragonchaser ashes. Als je die geeft aan aan de shrine handmaid, kan je onbeperkt Titanite Chunks, Titanite Scales en TwinkleSprinkle kopen bij haar. Enige wat gelimiteerd blijft is Slabs.

Zelf ben ik van plan voor een chaos lothric knight sword te gaan voor de extra crit damage. Met Izalith staff voor hidden body. Slumbering voor no sound. Hornet ring voor crit damage, sapphire voor fp terug met crit. Dan nog een 4de ring. Voor bosses waar crits niet handig zijn, switchen voor de pyro rings. Moet nog ff zien hoe het werkt, maar lijkt me leuk :D
Ik gebruik, swamp, witch, clutch en sage ring (die is wel erg handig en wel redelijk noodzakelijk omdat je cast time behoorlijk verminder) of je moet weer meer in DEX doen. Ik zal dat wapen ook eens upgraden. Opzich zijn alle straight swords wel goed er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:25:
[...]

Vig 27
End 12
Vit 13
Str 14
Dex 15
INT 40
FTH 40

Nice, denk dat ik voordat ik NG+ inga ook ga respeccen. Nu gespeeld als melee strength met de Butcher Knife, (Heavy) Great Machete en de Fume Ultra Greatsword. Erg toffe strength wapens :)

Maar met de pyro ga je compleet andere kant op. Lijkt me wel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:51:
[...]

Nice, denk dat ik voordat ik NG+ inga ook ga respeccen. Nu gespeeld als melee strength met de Butcher Knife, (Heavy) Great Machete en de Fume Ultra Greatsword. Erg toffe strength wapens :)

Maar met de pyro ga je compleet andere kant op. Lijkt me wel tof!
Ik heb hem eigenlijk uitgspeeld met Dark Sword met een Heavy Gem. Het is nu echt wel anders, maar mobs waar ik met melee moeite mee had, daar gooi je nu een Chaos Orb naar toe en hij smelt weg :D echt fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat je ook nog kan doen is die lothric sword infusen met Dark. Het heeft dezelfde scaling(int/fth) als de chaos variant, maar zo heb je iets wat werkt tegen enemies die sterk zijn tegen fire en doe je dark damage :)

Aan de andere kant. Fire is goed tegen alles. Dit is echt de pyromancy game tbh.

[ Voor 16% gewijzigd door ye-roon op 26-04-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:11:
Wat je ook nog kan doen is die lothric sword infusen met Dark. Het heeft dezelfde scaling(int/fth) als de chaos variant, maar zo heb je iets wat werkt tegen enemies die sterk zijn tegen fire en doe je dark damage :)

Aan de andere kant. Fire is goed tegen alles. Dit is echt de pyromancy game tbh.
Ja er zijn mobs die met melee echt verrot zijn
spoiler:
Die 2 grote mobs bij adrich faithful covenant mob
die heb je met Fire echt zo dood 3 van die orbs en ze zijn kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
wtf.. zit op een Knight, en kan rustig 2 of 3 hits tanken van die grote dudes in Cathedral of the Deep, zelfde gear, stats etc op een Pyro. 1 hit = lege stam bar Oo

Toch maar even kijken wat het verschil is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@corset: Ook hetzelfde schild? De stability van het schild is wat de stamina cost bepaald bij blokken. Daarom is de Llewynn shield het beste! Het heeft uber parry frames en hoogste dmg absorb en stability van alle small shields :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
ye-roon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:28:
@corset: Ook hetzelfde schild? De stability van het schild is wat de stamina cost bepaald bij blokken. Daarom is de Llewynn shield het beste! Het heeft uber parry frames en hoogste dmg absorb en stability van alle small shields :p
Eindelijk een upgrade voor mijn Iron Round Shield gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Mijn steam controller is net binnen, weet iemand een goede config voor DS3? (de default is een ramp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Crezner schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:27:
Mijn steam controller is net binnen, weet iemand een goede config voor DS3? (de default is een ramp)
Enige wat ik kan verzinnen (heb wel zo;n controller maar speel DS op PS4) is dat je rechter pad veranderd in joystick, en verder config gebruikt zoals een xbox controller dan zou het wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Zo, weer een stukje verder gespeeld

spoiler:
Dragonslayer Armour na die eerste keer van de afgrond gemept te zijn gedaan, daarna Oceiros in een try dood, en Lorian/Lothric er ook in een try achteraan, viel wel mee allemaal. Enige irritante is al dat geteleport wat Lorian doet maar niet echt veel waarvan ik zeg dat het echt ernstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:36:
[...]

Enige wat ik kan verzinnen (heb wel zo;n controller maar speel DS op PS4) is dat je rechter pad veranderd in joystick, en verder config gebruikt zoals een xbox controller dan zou het wel moeten lukken.
Pardon voor de late reactie, was even gaan liggen. Ik zal het eens proberen, bedankt. ^^

Edit:

Net meerdere configs geprobeerd toch maar besloten die van "peewi" aan te passen. Is nog even wennen met de camera maar verder voelt het wel alsof je veel meer controle hebt dan met M/k. Al zal het wel even duren tot ik er echt aan gewend bent, dit is mijn newbie indeling.

LB item
LT block
LG counter/special
RB heavy attack
RT light attack
RG dodge/sprint/jump

Verder gewoon die van peewi in gebruik wel met hogere sensitiviteit

[ Voor 35% gewijzigd door Crezner op 26-04-2016 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 19:21
vhal schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:57:
Jammer dat je niet echt in kan zoomen :+
Wist je dat je met de D-pad een beetje in kan zoomen? Niet dat je nou echt kan snipen maar het helpt wel een beetje. Werkt ook met de binoculars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:17

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Damn...de Cathedral is wel een rot level :X

spoiler:
In mijn ogen een aantal wel erg goedkope ambushes terwijl de Deacons een eitje waren :| . De Giants vind ik wel grappig maar nu ben ik al een paar keer kansloos dood gegaan op de rafters omdat ik een pijl in m'n kop kreeg en naar beneden donder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rafters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb in Cathedral of the Deep geen draken gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:17

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 02:39:
De toegang is ook verstopt ;)
spoiler:
vanaf de cleansing bonfire is er een lift omhoog een toren in (linker deur). Als je uit de lift stapt moet je over het randje naar buiten, daar is een ladder omhoog. (de rest kan je zelf wel vinden denk ik :)

Edit: gisteren was ik iets te gefrustreerd om het Nederlandse woord te zoeken :o .

spoiler:
rafters = spanten. Zelf schiet ik hier weinig meer op...maar je kan de spanten zien als je bij de reuzen loopt.

Edit 2: En m'n eerste rage quit...bijna door dat rotstuk. Pak mijn boog om een pull te doen...sla ik perongeluk terwijl ik mijn boog in handen heb. Daardoor een stap naar voren...van het randje af! DOH :F

[ Voor 33% gewijzigd door Sumerechny op 27-04-2016 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:14
Eergisteren heb ik de game gehaald en toen heel veel gespeeld, maar niet zozeer veel verder gekomen. Liep een beetje tegen verkeerd geinveste stats aan.. had vooral vitality punten gestopt en geen vigor (hoewel ik het eerder logischer vond om vitality = health te doen dan vigor, maar a la).

Daarom ben ik gisteren opnieuw begonnen met een Knight. Spendeer nu elke paar levels een punt in END, maar vooral in VIG/STR. Ben nu bij High Wall of Lothric. Zijn er sowieso nog starter tips, wat dat betreft? Ben ook al een hele tijd geen wapen meer tegengekomen dus zit nu alsnog met Long Sword. Heeft upgraden zin of is het juist zaak om op een nieuw wapen te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 02:39:
Komt omdat hij ook daken zei en niet draken ;) klein verschilletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
EdwardK123 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:29:
Eergisteren heb ik de game gehaald en toen heel veel gespeeld, maar niet zozeer veel verder gekomen. Liep een beetje tegen verkeerd geinveste stats aan.. had vooral vitality punten gestopt en geen vigor (hoewel ik het eerder logischer vond om vitality = health te doen dan vigor, maar a la).

Daarom ben ik gisteren opnieuw begonnen met een Knight. Spendeer nu elke paar levels een punt in END, maar vooral in VIG/STR. Ben nu bij High Wall of Lothric. Zijn er sowieso nog starter tips, wat dat betreft? Ben ook al een hele tijd geen wapen meer tegengekomen dus zit nu alsnog met Long Sword. Heeft upgraden zin of is het juist zaak om op een nieuw wapen te wachten?
Ik heb tot SL65 met het beginwapen rondgelopen van de warrior :) loop nu met een Dark Sword en Black Knight Greatsword.

Dat longsword wat je hebt is een ontzettend goed wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ben nu bij die pontir wat een drama is dat zeg, ik speel zonder npc en shield. Is dit iemand gelukt? Level 50 mixed stats...

Dit gaat weer lang duren net zoals the abyss watchers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heeft iemand ooit een Repair Powder moeten gebruiken? Ik kan me herinneren dat ik ze verslond in DS1 en 2... maar heb nu een volledige, ongebruikte stack in m'n inventory.

Nog iets... waarom zitten er zo veel Shriving Stones in het spel? Die zijn echt nutteloos aangezien je infusions gewoon kunt 'overschrijven'. Je wordt er letterlijk mee doodgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:29:
Heeft iemand ooit een Repair Powder moeten gebruiken? Ik kan me herinneren dat ik ze verslond in DS1 en 2... maar heb nu een volledige, ongebruikte stack in m'n inventory.

Nog iets... waarom zitten er zo veel Shriving Stones in het spel? Die zijn echt nutteloos aangezien je infusions gewoon kunt 'overschrijven'. Je wordt er letterlijk mee doodgegooid.
Nopes geen repair powder gebruikt tot nu toe en zit tegen einde van NG+ aan. En die Stones zijn inderdaad beetje loos omdat je het inderdaad dus kan overschrijven, misschien dat mensen hun wapens weer orgineel willen hebben ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:49

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

In Dark Souls 1 werden jouw wapens niet automatisch gerepareerd wanneer je een bonfire gebruikt. Bij Dark Souls 2 en 3 is dat wel, daarom heb je nu bijna geen repair powder meer nodig.
Ik zou ook wat punten in Luck stoppen, dat helpt ook veel met het vinden van wapens e.d. Verder heeft upgraden zeker wel zin, wapens worden héél veel sterker als je dat doet. Verder in het spel krijg je meer dan genoeg materialen om al je favoriete wapens te upgraden naar tenminste +6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Kan iemand nog eens uitleggen wat precies het nut van de storage box is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner

Uit persoonlijke ervaring: denk over wat voor speelstijl je wilt (maar wacht met een caster tot ng+, pyro komt pas tot bloei in midgame, en sorcerer richting het einde.)
en als je nu str, dex, of 'quality' build ga (str+dex) stop om de zoveel levels een punt in health. doe je punten niet te veel balanceren want je maakt het jezelf een stuk moeilijker dan het nodig is.

Met de longsword zelf is niks mis mee, en het heeft altijd nut je wapen te upgraden. de 3+ upgrade spul word je later in het spel mee kapot gegooid (kan ze ook kopen als je ashes hebt ingeleverd) dus met de lage level materiaal hoef je helemaal niet op te letten.

Maar al ben je van plan om puur op str te gaan, zet genoeg punten in dex dat je toch pijl en boog kan gebruiken, er zijn veel items dat je anders niet echt bij ken. (en sommige mobs moet je echt een voor een pullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
greyfox1987 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:50:
[...]

Ik heb tot SL65 met het beginwapen rondgelopen van de warrior :) loop nu met een Dark Sword en Black Knight Greatsword.

Dat longsword wat je hebt is een ontzettend goed wapen :)
Dank! Ik zal mijn Longsword binnenkort eens upgraden met +1.
Ik zou ook wat punten in Luck stoppen, dat helpt ook veel met het vinden van wapens e.d. Verder heeft upgraden zeker wel zin, wapens worden héél veel sterker als je dat doet. Verder in het spel krijg je meer dan genoeg materialen om al je favoriete wapens te upgraden naar tenminste +6.
Will do!
Crezner schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:01:
[...]

Uit persoonlijke ervaring: denk over wat voor speelstijl je wilt (maar wacht met een caster tot ng+, pyro komt pas tot bloei in midgame, en sorcerer richting het einde.)
en als je nu str, dex, of 'quality' build ga (str+dex) stop om de zoveel levels een punt in health. doe je punten niet te veel balanceren want je maakt het jezelf een stuk moeilijker dan het nodig is.

Met de longsword zelf is niks mis mee, en het heeft altijd nut je wapen te upgraden. de 3+ upgrade spul word je later in het spel mee kapot gegooid (kan ze ook kopen als je ashes hebt ingeleverd) dus met de lage level materiaal hoef je helemaal niet op te letten.

Maar al ben je van plan om puur op str te gaan, zet genoeg punten in dex dat je toch pijl en boog kan gebruiken, er zijn veel items dat je anders niet echt bij ken. (en sommige mobs moet je echt een voor een pullen)
Dexterity is inderdaad handig. Heb echter ook een kruisboog gevonden, dus ga daar mee aan de slag denk ik.

Nogmaals dank voor alle tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
SideShow schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:52:
Als je aan NG+ begint begin je alle wapens en armour dubbel te krijgen. Cluttert je inventory! Tevens, er zijn zat dingen die je NOOIT gaat gebruiken, dus dat maakt zoeken naar spul in je inventory lastig. Prop het in de box als je toch wil hoarden zonder het te verkopen aan de handmaiden of Greirat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
EdwardK123 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:05:
[...]

Dank! Ik zal mijn Longsword binnenkort eens upgraden met +1.

[...]

Will do!

[...]

Dexterity is inderdaad handig. Heb echter ook een kruisboog gevonden, dus ga daar mee aan de slag denk ik.

Nogmaals dank voor alle tips!
1 ding: Je moet niet teveel je stats verdelen over van alles.. ik zou zelf dex nemen als je het nodig hebt voor een wapen en voor de rest alleen op strengt focussen of andersom.

Luck is overigens niet zo heel boeiend, niet als je maar 10 puntjes of iets dergelijks erin stopt.

Je wapen upgraden is zon beetje het belangrijkste wat je kan doen, dat komt altijd eerst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Ik heb trouwens ontzettende haat aan die knights met speer en een groot schild. Die met zwaard zijn nog wel te doen, maar die met speer zijn echt gruwelijk moeilijk.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SideShow schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:52:
Storage. :)

Als je 99 pijlen voor je boog kunt dragen, kun je er nog eens 99 kopen voor in je box. En die worden dan weer bijgevuld als je de Shrine bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

EdwardK123 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:55:
Ik heb trouwens ontzettende haat aan die knights met speer en een groot schild. Die met zwaard zijn nog wel te doen, maar die met speer zijn echt gruwelijk moeilijk.

Iemand tips?
Strafe naar de schild kant en backstab, maar je moet nog wel oppassen voor eventuele shield bash.

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 27-04-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
EdwardK123 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:55:

Iemand tips?
Je kan ze ook parryen met een schild.. werkt vaak best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@bram: items worden automatisch bijgevuld wanneer je rust bij bonfire ^^

Anyways, in ander nieuws. MOTHAFUCKING UITGESPEELD! omg what a rush.

Heel de game was eigenlijk wel "makkelijk" Nooit echt veel moeite gehad. Vooral niet met bosses. En dan kom je bij
spoiler:
Nameless King
oh man wat een tyfus boss, maar tegelijk ook een awesome boss. Het gevecht is denk ik mijn favoriete boss fight in welke game dan ook. Het is echt zo onwijs tof. Maar holy fucking shit wat doet die dude een damage :S Na 50 keer of meer dood gaan heb ik maar even gekeken wat ik nog meer had liggen of kon maken. Heb een groot schild gepakt met de goede defenses. Block, block, hit en zo ging hij de eerste keer dat ik het deed neer. Maar holy shit, die difficulty spike.

Daarna naar de final boss. Dat was echt een watje in vergelijk met die van de vorige alinea. Gewoon paterns leren, dodge dit, block dat, hit waar je kan, tada! :D wel paar keer dood gegaan, maar ach hoort er bij. De eerste keer fase twee ging ik dood vanwege de verandering van de muziek.
spoiler:
Ik ging zo van: wat, gwyns muziek, wat?, wat? BAM dood.

Voordat ik de laatste actie gedaan had, even mijn save gebackuped. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het mogelijk is om alle ending achievements te halen in 1 playthrough. Ik heb de trophies allemaal nu. Enige wat ik nog moet is: 1 miracle(covenant related) 1 pyromancy(covenant related) 1 ring(covenant related) en dan nog paar ringen die ik gemist heb. Dat ga ik later wel ff uitpluizen welke ik mis. Daarna de quest voor alle ringen in NG+ en NG++ e-voila, platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ye-roon schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:32:

Heel de game was eigenlijk wel "makkelijk" Nooit echt veel moeite gehad. Vooral niet met bosses. En dan kom je bij
spoiler:
Nameless King
oh man wat een tyfus boss, maar tegelijk ook een awesome boss. Het gevecht is denk ik mijn favoriete boss fight in welke game dan ook. Het is echt zo onwijs tof. Maar holy fucking shit wat doet die dude een damage :S Na 50 keer of meer dood gaan heb ik maar even gekeken wat ik nog meer had liggen of kon maken. Heb een groot schild gepakt met de goede defenses. Block, block, hit en zo ging hij de eerste keer dat ik het deed neer. Maar holy shit, die difficulty spike.

Daarna naar de final boss. Dat was echt een watje in vergelijk met die van de vorige alinea. Gewoon paterns leren, dodge dit, block dat, hit waar je kan, tada! :D wel paar keer dood gegaan, maar ach hoort er bij. De eerste keer fase twee ging ik dood vanwege de verandering van de muziek.
spoiler:

Voordat ik de laatste actie gedaan had, even mijn save gebackuped. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het mogelijk is om alle ending achievements te halen in 1 playthrough. Ik heb de trophies allemaal nu. Enige wat ik nog moet is: 1 miracle(covenant related) 1 pyromancy(covenant related) 1 ring(covenant related) en dan nog paar ringen die ik gemist heb. Dat ga ik later wel ff uitpluizen welke ik mis. Daarna de quest voor alle ringen in NG+ en NG++ e-voila, platinum.
Grappig,
spoiler:
Nameless king
vond ik dan weer één van de makkelijkere bosses.. 2 keer over gedaan. Waar ik dan wel weer veel moeite mee had was
spoiler:
Prince Lorian
terwijl die volgens mij wel super makkelijk is. Misschien kwam dat ook omdat ik te gefrustreerd raakte en toch maar weer blijf proberen. Dat is funest in Dark Souls games xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:32:

spoiler:
Nameless King

spoiler:

Mooi boss is dat inderdaad, klere ding haha.

Ik ben nu bijna klaar met NG+ op mijn Pyromancer nog even wat ringen zoeken. En dan switch ik weer van build naar sorcerrer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
ulTimaS schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:24:
[...]

Strafe naar de schild kant en backstab, maar je moet nog wel oppassen voor eventuele shield bash.
Jij bent een held, dank! Ging zo neer inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ben nu bij Abyss Watchers, maar ik begin steeds minder urgentie te voelen om naar de game terug te keren. Nog geen leuke boss tegengekomen en het grafische en gameplay technische verschil met Bloodborne begint steeds duidelijker te worden. Ook de gebieden vind ik tot nu toe bijzonder saai en oninteressant. Ik mis Yharnam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik vond de abyss watchers anders een erg tof gevecht. Niet het gebied na hun, maar wat daar nog na komt.. dan begint t pas echt vind ik :)

Al vind ik de undead settlement ook een erg tof gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Zo, uitgespeeld deze dag. Ging wel lekker vlotjes, wellicht meteen naar NG+, of nog wat mensen helpen met bosses ofzo.

spoiler:
Nameless King was echt een battle tegen de camera, phase 1 op zijn minst dan. Man man man wat is die autolock echt kut bij tijden :P stuk of 8 keer over gedaan voordat ik em neerhad. Soul of Cinder was dan weer redelijk simpel, Champion Gundyr eigenlijk ook wel en Wyvern was gewoon meh. Beste fight persoonlijk vond ik Lorian/Lothric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tijd om de game te laten rusten. Heb geen motivatie om met NG+ te starten of met nieuwe char/class te spelen. M'n plan was om mijn huidige char op SL120 te laten voor pvp en een nieuw character te maken voor meerdere NG+ runs. Maar na een half uur was ik toch weer bored. PvP trekt me ook niet zo op het moment.

De hype is er nu wel vanaf en val nu een beetje in een zwart gat. Net als wanneer je een serie gebinged hebt die je uit hebt :)

Af en toe maar eens inloggen om iemand met Nameless te helpen en een potje te sparren... om de feeling niet kwijt te raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo dat was NG+ op pyromancer :) ging als een trein, moet nog wel wat ringen zoeken maar alle bosses zijn down nu. Heb save game op PC gezet weer en ga even een sorccerer maken en daar begin ik NG++ mee :) op naar de volgende ronde! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yinx84 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:30:
Tijd om de game te laten rusten. Heb geen motivatie om met NG+ te starten of met nieuwe char/class te spelen. M'n plan was om mijn huidige char op SL120 te laten voor pvp en een nieuw character te maken voor meerdere NG+ runs. Maar na een half uur was ik toch weer bored. PvP trekt me ook niet zo op het moment.

De hype is er nu wel vanaf en val nu een beetje in een zwart gat. Net als wanneer je een serie gebinged hebt die je uit hebt :)

Af en toe maar eens inloggen om iemand met Nameless te helpen en een potje te sparren... om de feeling niet kwijt te raken!
Ik ben voorlopig nog niet klaar, maar ook nog geen enkele intentie om nog een playthrough te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 19:21

Die longsword is een goed wapen, daar kan je prima het hele spel mee uitspelen (dat kan met bijna elk wapen). Als ie je bevalt qua moveset kan je em gewoon upgraden (dat helpt veel), en binnenkort krijg je toch genoeg titanite om ook andere wapens te upgraden, is ook wel leuk om eens wat anders te proberen.
Voor de rest heb je in de early-game vooral veel aan Vig en End, de damage bonus van Strength is niet zo heel groot, zo lang je maar genoeg hebt om je favoriete wapen te gebruiken.

Nog een paar tips, in de menu's kan je op een knop drukken om uitleg te krijgen van alle stats, en als je item omschrijvingen leest kom ook je wel eens nuttige informatie tegen. Probeer de monsters 1 voor 1 te bevechten, een (kruis)boog wil daar wel eens handig voor zijn. Als je rondloopt in ember-form krijg je wat meer mee van de echte Dark Souls experience (embers zijn niet zeldzaam). En maak je niet te druk om je Souls, het is heus niet erg als je af en toe wat Souls kwijt raakt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:14:
Zo dat was NG+ op pyromancer :) ging als een trein, moet nog wel wat ringen zoeken maar alle bosses zijn down nu. Heb save game op PC gezet weer en ga even een sorccerer maken en daar begin ik NG++ mee :) op naar de volgende ronde! :D
Wat was je build? 40/40 int/faith? Chaos of Dark wapen? Rest van je stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:38:
[...]

Wat was je build? 40/40 int/faith? Chaos of Dark wapen? Rest van je stats?
SL130 (Pyromancer)

VIG 30
ATT 36
END 16
VIT 15
STR 16
DEX 17
INT 40
FTH 40
LCK 7

Met dark sword chaos infused (b /b scalling op int en fth) en gebruikte veel chaos orb die is erg nice :) gear niet echt naar gekeken liep gewoon in wat rond en ringen: sage, witch ring, swamp, en random iets :)

Ben nu beetje aan pvpen voor pale tongues maar die net code in dit spel is wel beetje slecht helaas, veel mensen met lag enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:55:
[...]

SL130 (Pyromancer)

VIG 30
ATT 36
END 16
VIT 15
STR 16
DEX 17
INT 40
FTH 40
LCK 7

Met dark sword chaos infused (b /b scalling op int en fth) en gebruikte veel chaos orb die is erg nice :) gear niet echt naar gekeken liep gewoon in wat rond en ringen: sage, witch ring, swamp, en random iets :)

Ben nu beetje aan pvpen voor pale tongues maar die net code in dit spel is wel beetje slecht helaas, veel mensen met lag enzo
Thanks.

Ik ben nu level 100, maar begonnen als herald. Wel respec gedaan naar pyro atm, maja, starting stats verlies je niet helaas, anders zou iedereen respeccen en luck op 1 laten :p maar 16 end is het waar dus? volgens mij heb ik ook al meer vit etc, ach, kan altijd nog respeccen :p ben ik toch wel van plan, zag hele mooie troll build wat perfect bij moundmaker invasions past :p ga ik zeker gebruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:59:
[...]

Thanks.

Ik ben nu level 100, maar begonnen als herald. Wel respec gedaan naar pyro atm, maja, starting stats verlies je niet helaas, anders zou iedereen respeccen en luck op 1 laten :p maar 16 end is het waar dus? volgens mij heb ik ook al meer vit etc, ach, kan altijd nog respeccen :p ben ik toch wel van plan, zag hele mooie troll build wat perfect bij moundmaker invasions past :p ga ik zeker gebruik van maken :)
16 end was prima te doen verder, op gegeven moment word je zo sterk je gooit ze wel dood met de spells zelf. :) ik heb nu paar tongues, maar wil eigenlijk die ring hebben voor dat ik ga respecen en naar NG++ ga

edit:

Okay ben nu al klaar met dat hele pvp gebeuren mensen helpen werkt prima, maar nu ik mensen moet killen raar ik ze wel maar gaat gewoon geen hp bij ze van af. Beetje jammer is dat :(

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 27-04-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nieuwe patch notes en regulation notes:

https://www.reddit.com/r/...s/4goci5/new_patch_notes/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crezner
The efficiency of the following categories has been adjusted:Short Sword Dagger, Twinsword and Magic.

Other game balance improvement and bug fixes.
Oh lala~

[ Voor 6% gewijzigd door Crezner op 27-04-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zo nu 37uur in de game en ben nu bij grand archives..
Heerlijk hoor en heb nu pas uitgevonden hoe het werkt met spell (pyro) ..
Is toch wel een fijne extra skill die je bij je heb.
Dit is me eerste soul serie en moet toegeven echt een heel verslavend spelletje.
Zal binnenkort ook een andere character maken .
Iemand enig idee op hoeveel % ik nu van de game ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

fevo-1190 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:04:
Zo nu 37uur in de game en ben nu bij grand archives..
Heerlijk hoor en heb nu pas uitgevonden hoe het werkt met spell (pyro) ..
Is toch wel een fijne extra skill die je bij je heb.
Dit is me eerste soul serie en moet toegeven echt een heel verslavend spelletje.
Zal binnenkort ook een andere character maken .
Iemand enig idee op hoeveel % ik nu van de game ben?
85% denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zo dat is best voor al dan. Had echt het gevoel dat ik pas op 50% ofzo zat.
Heb wel het gevoel dat ik veel dingen over het hoofd heb gezien.
Vind vooral de wegen naar de bosses lastiger dan de meeste bosses zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:19:
Ben nu bij Abyss Watchers, maar ik begin steeds minder urgentie te voelen om naar de game terug te keren. Nog geen leuke boss tegengekomen en het grafische en gameplay technische verschil met Bloodborne begint steeds duidelijker te worden. Ook de gebieden vind ik tot nu toe bijzonder saai en oninteressant. Ik mis Yharnam. :)
Wacht maar tot je in Ythrill komt, dan weet je ineens weer wie deze game heeft gemaakt >:)

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Nog twee bosses te gaan. Nog steeds een geweldige game. Ben nu lvl 88 en laatste items in ng aan het oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Sebastiaannn schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:19:
[...]

Die longsword is een goed wapen, daar kan je prima het hele spel mee uitspelen (dat kan met bijna elk wapen). Als ie je bevalt qua moveset kan je em gewoon upgraden (dat helpt veel), en binnenkort krijg je toch genoeg titanite om ook andere wapens te upgraden, is ook wel leuk om eens wat anders te proberen.
Voor de rest heb je in de early-game vooral veel aan Vig en End, de damage bonus van Strength is niet zo heel groot, zo lang je maar genoeg hebt om je favoriete wapen te gebruiken.

Nog een paar tips, in de menu's kan je op een knop drukken om uitleg te krijgen van alle stats, en als je item omschrijvingen leest kom ook je wel eens nuttige informatie tegen. Probeer de monsters 1 voor 1 te bevechten, een (kruis)boog wil daar wel eens handig voor zijn. Als je rondloopt in ember-form krijg je wat meer mee van de echte Dark Souls experience (embers zijn niet zeldzaam). En maak je niet te druk om je Souls, het is heus niet erg als je af en toe wat Souls kwijt raakt. Succes!
Ook u bedankt voor deze wijze woorden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:48

-db-

Hoi

In de afgelopen week redelijk wat PVP gedaan in Irithyll, op level 50.
Voor wie geïnteresseerd is zie mijn Youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCkXe7QaizXYFd6tE2Bx8_zQ

Leuke plaats om te PVP-en. Je komt er vanalles tegen. Gank squads, mensen die met 3 summons nog niet door het level komen. solo spelers die willen duelleren, solo spelers die het op een lopen zetten hopende op een blue sentinel :+ etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:15
-db- schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:51:
In de afgelopen week redelijk wat PVP gedaan in Irithyll, op level 50.
Voor wie geïnteresseerd is zie mijn Youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCkXe7QaizXYFd6tE2Bx8_zQ

Leuke plaats om te PVP-en. Je komt er vanalles tegen. Gank squads, mensen die met 3 summons nog niet door het level komen. solo spelers die willen duelleren, solo spelers die het op een lopen zetten hopende op een blue sentinel :+ etc.
Gister ook weer het nodige aan multiplayer gedaan (vooral coop sunlight medals scoren), maar kom helaas veel spelers tegen met een slechte internetverbinding waardoor ik soms de bossroom niet in kan of de boss voor mij alleen maar stilstaat en ik zonder te ontwijken ofzo gewoon op hem in kan hakken.

Wel grappig om te zien dat veel spelers zich niet beseffen dat hoe meer hulp je inschakelt bij een boss fight, hoe meer hp deze krijgt. Het beste kan je dan ook één hulp inroepen zodat de boss niet steeds de focus op je heeft en je ruim de tijd hebt om te healen en ongestoord damage te doen. Gister ook een gevecht bij de aller laatste boss waarbij de host alle sings aanklikte die hij kon vinden, inclusief de PVP (paars dacht ik) signs. Zaten we lekker met drie sun bro's de invaders af te slachten om vervolgens in notime de eindbaas nog even mee te pakken _/-\o_

Nu maar weer aan NG++ begonnen, gaat nu toch wel een stukkie sneller 8) In nog geen uur al tot aan de cathedral of the deep gekomen. Probeer wel elke NG-cycle met een andere set wapens te spelen om wat uitdaging te houden. NG was dark sword, NG+ met zweihander+shield en nu NG++ met sunglight straight sword wat fully upgraded echt een beest is en in tegenstelling tot veel boss weapons ook nog eens te buffen is voor meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vanmiddag nog even wat ringen zoeken (heb ze nu bijna allemaal voor NG+) en dan respeccen naar andere class. Het gaat wel een stuk sneller want eerste keer duurde ongeveer 67 uur (zonder guide) en nu denk ik net 10 uur hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay is aangekomen bij

spoiler:
Anor Londo, onderaan de trap, ff omhoog gegaan en de coal opgehaald bij de giant die in DS1 nog een blacksmith was :'( Mooi eerbetoon aan DS1, met een veel vriendelijker stuk knights en archers ook. Brass set en Dark Moon covenant ook gevonden, en nou moet ik een stukje terug nog verder achter die illusory wall met die trap omlaag waar 2 van die uberhonden zitten ...

Veel invaders, multiple ook, dus uiteindelijk toch maar niet-embered verdergegaan.

In de comments op reddit staat al flink wat over poise, maar op kotaku stond er ook een interessant artikel over: http://kotaku.com/the-mys...y-useless-pois-1773373128

Het lijkt gewoon uit te staan atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Clay schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:14:
* Clay is aangekomen bij

spoiler:
Anor Londo, onderaan de trap, ff omhoog gegaan en de coal opgehaald bij de giant die in DS1 nog een blacksmith was :'( Mooi eerbetoon aan DS1, met een veel vriendelijker stuk knights en archers ook. Brass set en Dark Moon covenant ook gevonden, en nou moet ik een stukje terug nog verder achter die illusory wall met die trap omlaag waar 2 van die uberhonden zitten ...

Veel invaders, multiple ook, dus uiteindelijk toch maar niet-embered verdergegaan.

In de comments op reddit staat al flink wat over poise, maar op kotaku stond er ook een interessant artikel over: http://kotaku.com/the-mys...y-useless-pois-1773373128

Het lijkt gewoon uit te staan atm.
Jah het staat ook gewoon uit het werkt niet :) dat is wel duidelijk. Ik gebruik zelf eigenlijk geen heavy armor maar als je keer zo char wil maken dan heeft dat op het moment gewoon geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

OMG HAHAHAHAHA.

Slumbering Ring + Hidden Body. Hahahahahaha.

Gisteren een beetje mee zitten spelen. Ik heb de Crystal Chime en Pyromancer flame op max level, 40/40 int/faith, chaos LKS. Ik heb gewoon hogere attack rating met dat wapen en deze spec, dan met mijn Refined Claymore +10 met 40/40 str/dex. Plus 110 crit modifier.

Dan met die 2 ringen, backstab, backstab everyone, of ren er voorbij. Oh man so much fun.

Volgende stap is attunement omhoog halen, wil een extra slot en mana. Dan hidden body, deep protection(crystal chime). Great chaos ball, dark fire orb. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:08:
OMG HAHAHAHAHA.

Slumbering Ring + Hidden Body. Hahahahahaha.

Gisteren een beetje mee zitten spelen. Ik heb de Crystal Chime en Pyromancer flame op max level, 40/40 int/faith, chaos LKS. Ik heb gewoon hogere attack rating met dat wapen en deze spec, dan met mijn Refined Claymore +10 met 40/40 str/dex. Plus 110 crit modifier.

Dan met die 2 ringen, backstab, backstab everyone, of ren er voorbij. Oh man so much fun.

Volgende stap is attunement omhoog halen, wil een extra slot en mana. Dan hidden body, deep protection(crystal chime). Great chaos ball, dark fire orb. Heb er zin in :)
Dat klinkt wel leuk :) ook maar eens save game van maken kan ik het even testen hehe. Het is wel gedoe dat save game terug zetten maar het werkt wel fijn als je dingen wil testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 19:30

vhal

ಠ_ಠ

WeAreLegion schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:11:
[...]

Dat klinkt wel leuk :) ook maar eens save game van maken kan ik het even testen hehe. Het is wel gedoe dat save game terug zetten maar het werkt wel fijn als je dingen wil testen :)
hoe werkt dit eigenlijk?

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
vhal schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:55:
[...]

hoe werkt dit eigenlijk?
Wat ik doe is mijn savegame op een USB stick zetten, die zet ik op de pc en pas daar alleen de SAVEGAME foldernaam aan naar andere naam. Per build en NG een nieuwe map zodat ik gewoon kan switchen. Als ik andere terug wil zetten pas ik die map weer aan naar SAVEGAME en zet hem weer terug. en zet hem op de PS4. Werkt als een trein en het is gewoon een backup die je terug zet dus je zal er ook niet gebanned voor worden (je edit niks aan de file zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 07:59
Speel nog steeds met broadsword wel +3.. Twijfel wel of het met een ander wapen beter zou gaan. Maar ja dan zijn ze nog niet +3 en lijkt het al snel minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:06:
Speel nog steeds met broadsword wel +3.. Twijfel wel of het met een ander wapen beter zou gaan. Maar ja dan zijn ze nog niet +3 en lijkt het al snel minder..
Het is vooral belangrijk of je move set fijn vind van een weapen. En vanuit daar zou ik ze omhoog levelen
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste