Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Akaendra schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:39:
[...]

spoiler:
Deacons is eigenlijk gewoon het rode mannetje hakken. Bij mij kwamen ze try 2 niet eens meer aan die curse toe. Het lijkt een grote swarm mobs maar je bent nooit echt in groot gevaar imo
Red ik niet met mijn Unchi hoor. Alluring Skull ook al geprobeerd. Maar er dus geen antidote tegen Curse/Dark damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Iemand die een tip heeft voor armor en wapen voor een warrior? Ben nu bij cathedral of the deep en heb nog steeds mijn starter armor, een lothric knight shield en een butcher knife. Ben eigenlijk op zoek naar een 2 hander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Butcher knife is imo 1 van de sterkste wapens op n strength build. En volgens mij zijn alle wapens 2 handed. Armor kom je vanzelf wat tegen dat je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Butcher knife en de fume knight greatsword zijn de enige wapens met A scaling op strength, ik heb tot nu in ieder geval geen andere gezien. Ben nu bij het eind volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ach, scaling is overrated. Ik kijk er eigenlijk niet eens meer naar om. Een moveset die je fijn vindt is veel belangrijker.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Voxalizer schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:17:
Ach, scaling is overrated. Ik kijk er eigenlijk niet eens meer naar om. Een moveset die je fijn vindt is veel belangrijker.
Helemaal mee eens. Precies de reden waarom ik niet met de fume knight greatsword kan spelen. Speel zelf met de greatsword doordat zijn moveset echt goed bij me past. Haalt nu op +10 een scaling van C op str en end.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Zo vandaag eens even fatsoenlijk tijd gehad om DS3 te spelen. En dat was blijkbaar nodig... 't Is ook eigenlijk geen doen, deze game, als je relatief weinig game-tijd hebt en er ook nog eens geen klote van kan.

Goed, na Bloodborne wist ik dat ik niet zou opgeven. Zo vet vind ik die FROM-games vergeleken met de rest. Maar het was wederom een zware bevalling om er goed in te komen. Blijkbaar ben ik geen snelle leerling. Bij Bloodborne deed ik er zo'n 16 uur over om Gascoine en Cleric Beast te killen. Nu bij Dark Souls 3 staat de teller op ruim 10 uur, tot aan het punt dat ik de tutorial Boss en Vordt verslagen heb. Plus nog een paar keer dat hele gebied van High Walls doorlopen heb, om de combat weer helemaal onder de knie te krijgen. Zonder de pijl en boog te gebruiken! (wat overigens hartstikke straight is om wel te doen :p)

Nu, met frisse moed, op naar de rest. Heb er weer zin in, wat een game...! P.s. ik merk dat ik die Focus Points en speciale aanvallen nauwelijks gebruik. Merken meer mensen dat op?

Verder heb ik meer strubbelingen met de camera dan met BB, lijkt het.

[ Voor 11% gewijzigd door Spud82 op 24-04-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik gebruik FP eigenlijk alleen om een vuurbal te smijten. Niet echt voor de weapon arts.

Deacons is overigens gelukt. Stelt achteraf weinig voor. Iudex vind ik echter nog steeds de moeilijkste tot nu toe (5 bazen gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik hou van de butcher knife. Genoeg damage en net snel genoeg om de meeste vijanden te staggeren. En de health tegen.. hmmmm... :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:49:
Ik gebruik FP eigenlijk alleen om een vuurbal te smijten. Niet echt voor de weapon arts.

Deacons is overigens gelukt. Stelt achteraf weinig voor. Iudex vind ik echter nog steeds de moeilijkste tot nu toe (5 bazen gehad).
Had je moeite met Deacons?
Ik dacht achteraf: wtf is dit een baas toen ik m voor t eerst deed, stelde echt niks voor. Heb letterlijk 30% damage gekregen in totaal, niet gehealed... Zal wel aan mij liggen ofzo, maar was een grote tegenvaller.
Verder erg tof, vermaak me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:48:
[...]

Had je moeite met Deacons?
Ik dacht achteraf: wtf is dit een baas toen ik m voor t eerst deed, stelde echt niks voor. Heb letterlijk 30% damage gekregen in totaal, niet gehealed... Zal wel aan mij liggen ofzo, maar was een grote tegenvaller.
Verder erg tof, vermaak me!
Nou ik werd 2 of 3 keer genakt door die Curse shit. Ik wist ook niet wat het was en waardoor het kwam. Toen ik doorhad dat je na driekwart HP gewoon door moet hakken, was het meteen klaar gelukkig.

Vraag me nu alleen af of ik klaar ben met Cathedral of the Deep.

spoiler:
Respec vrouwtje heb ik gevonden. Maar nu zijn er nog twee van die enorme poorten/bruggen die ik met een hendel naar boven heb gehaald. Alleen nog geen idee wat daar de functie van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:20:
[...]

Vraag me nu alleen af of ik klaar ben met Cathedral of the Deep.

spoiler:
Respec vrouwtje heb ik gevonden. Maar nu zijn er nog twee van die enorme poorten/bruggen die ik met een hendel naar boven heb gehaald. Alleen nog geen idee wat daar de functie van is.
Ik heb ook werkelijk geen idee waar die dingen voor zijn. Je zou zeggen om die giants in op te sluiten als ze niet zo verdomd makkelijk te killen waren.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik las hier eerder dat ze dienen als bruggen/shortcuts, maar zou niet weten hoe. En die giants volgen je niet als je er naartoe loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Volgens mij leiden ze nergens naartoe. Eentje wel, maar daar kom je in eerste instantie vanaf een andere kant en is vrij nutteloos. Die heb je ook al gevonden.

Die anderen kun je vrij goed zien. Volgens mij zit er niets aan de andere kant. Ik denk dat je met een Silvercat Ring of met Spook wel op die anderen kan springen van bovenaf, maar nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ondertussen een heel eind verder gekomen weer, gezien de items die ik vind denk ik dat ik een beetje richting het einde van het spel kom.

Wat mij alleen steeds meer gaat tegenstaan is hoe moeilijk de gebieden voor de baas zijn en hoe eenvoudig de bosses uiteindelijk zijn. En eigenlijk hoe "cheap".

De laatste boss waar ik echt moeite mee had was de Pontiff, die lijkt eigenlijk best wel op DS2 Fume knight, maar dan een stuk actiever. Maar met twee NPC summons prima te doen. Zo ook de demon in het optionele gebied.

Maar alle bosses daarna heb ik de 2e of 3e poging al gehaald, sommige zijn me daarnaast té gimmicky.
spoiler:
De giant met teveel health, waar je een zwaardje moet oprapen en equippen in de bossroom om vervolgens de boss te 5-shotten ermee? Meh.

Dancer was eigenlijk een makkelijkere versie van Pontiff / Abyss, easy te dodgen en naar mijn idee ook minder health dan beiden.

Alleen de Nameless King was weer wat lastiger, omdat het gevecht ook vooral lang duurt, de eerste fase is eigelijk gewoon wachten tot die draak vuur spuuwd, op dat moment kan je straffeloos 1/3e van z'n health wegvagen. En als de 2e Fase niet zulke lame "combo=you died" aanvallen had, was ik zonder sterven langs deze boss gekomen.

Champ Gungir was een leuke uitdaging, maar eigenlijk ook daar weer een beetje lame hoe je dood gecombo'd wordt. En eigenlijk gaar dat de uppercut + kick en de normale kick eigenlijk veel gevaarlijker zijn dan z'n wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 11:59
Afgelopen vrijdag het spel uitgespeeld, waar ik de laatste 4 eindbazen in coop heb moeten killen.
Mercenary Dex built met 2 Hander Uchigatana +10/ Sharp is echt zwaar moeilijk met bazen als je slecht ben in inschatten / timen van de aanvallen en dan naar de juiste positie wegrollen. Alle andere mobs waren vrij easy behalve the silver knights.
Na afloop was ik satisfied dat het over was en dat ik het spel heel snel retour kon brengen. Heb dit nooit met andere spellen gehad. Conclusie dit spel was echt totaal niet voor mij.
Het coop en pvp element in het spel was echt heel leuk, maar eindbazen in je eentje proberen te verslaan en dan 100x doodgaan, daar bedank ik voor. Dit spel kan je niet onderuitgezakt spelen om even te relaxen, het was bijna een volledige marathon lopen en dan heel lang blijven steken op je diepste punt van je run...

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:32:
[...]

Ik heb ook werkelijk geen idee waar die dingen voor zijn. Je zou zeggen om die giants in op te sluiten als ze niet zo verdomd makkelijk te killen waren.
Onderstaand waar het voor dient, moet je wel 2 questlines hebben gedaan:

spoiler:
Before leaving this area, continue on up the nearby stairs and you'll eventually find yourself at the Rosaria's Chamber bonfire. Speak with Rosaria to obtain the Rosaria's Fingers covenant. Do not do anything further with this covenant if you intend to do Sirris' quest line. Don't give Rosaria any Pale Tongues and don't equip the Rosaria's Fingers covenant item. We'll continue this side quest closer to the end of the game
Patches Progress: If Patches didn't spawn at the Cathedral, return to Firelink Shrine and purchase the Tower Key if you haven't already and head into the Tower behind Firelink Shrine now. As you ascend the lift to the top, you'll hear a door shut behind you. Grab the Fire Keeper's Soul at the top and then come back down to encounter Patches. He has locked the door and you'll need to drop down from the bridge onto coffins to escape.

Reden dat je het wss niet ziet is omdat je
spoiler:
de tower key bende bij firelink shrine
al gedaan hebt en mogelijk
spoiler:
Patches al gekilled hebt
.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb zin om een ander wapen te proberen. Heb een Longsword en Claymore op +10 en een Fume op +5 (is max). Daar wissel ik tussen. Heb materials om nog een wapen maar naar +10/+5 te krijgen. Iemand suggesties? Een spear of rapier lijken me misschien wel wat. Lekker verstoppen achter je greatshield met een wapen die veel range heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

http://www.gamesradar.com...&utm_campaign=buffer_grfb

Erg lollig. Vooral de laatste twee.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik probeer co-op, maar ik weet niet of ik het nu snap.

Heb de Whitesoap Stone gekocht en die gebruik ik (Embered) bij de poort naar de Deacons, en vervolgens wacht ik tot ik een ons weeg. Doe ik iets fout?

En ik begrijp dat je met bovenstaande alleen opgeroepen wordt. Hoe kan ik hulp inroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:24:
Ik probeer co-op, maar ik weet niet of ik het nu snap.

Heb de Whitesoap Stone gekocht en die gebruik ik (Embered) bij de poort naar de Deacons, en vervolgens wacht ik tot ik een ons weeg. Doe ik iets fout?

En ik begrijp dat je met bovenstaande alleen opgeroepen wordt. Hoe kan ik hulp inroepen?
Wanneer je in ember form bent zie je als het goed is allemaal summon signs op de grond, vooral bij bonfires en voor boss rooms. Wanneer je er heel weinig zien dan ben je waarschijnlijk buiten de level range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben lvl 47 geloof ik. Kun je dan al niet meer co-oppen? Ik zie een enkele summon sign bij de Deacon boss room in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
De Whitesoap stone is ervoor om zelf gesummoned te worden, je plaats dan een berichtje die andere kunnen zien in hun wereld en zo kunnen zij jouw summonen.

Om zelf iemand te summonen moet je idd embered zijn en naar gekleurde signs op de grond zoeken, geel, paars en blauw dacht ik.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:43:
Ik ben lvl 47 geloof ik. Kun je dan al niet meer co-oppen? Ik zie een enkele summon sign bij de Deacon boss room in ieder geval.
Hmm, dat zou nog wel moeten lukken hoor, zodra je een ember gebruikt moet je meestal wel even 30sec wachten tot de signs verschijnen. Ik gok dat er in dat gebied meer signs bij de bonfire staan.
Daarnaast denk ik dat er weinig aan co-op wordt gedaan bij die boss, aangezien hij vrij makkelijk is. Zorg dat je in beweging blijft, ik wist niet eens dat je daar cursed kon raken. :)
WillieWuks schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:43:
De Whitesoap stone is ervoor om zelf gesummoned te worden, je plaats dan een berichtje die andere kunnen zien in hun wereld en zo kunnen zij jouw summonen.

Om zelf iemand te summonen moet je idd embered zijn en naar gekleurde signs op de grond zoeken, geel, paars en blaauw dacht ik.
Wit en geel zijn voor co-op, paars is een soort van PvP covenant en blauwe signs bestaan niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 24-04-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ahja, kom inderdaad alleen geel en paars tegen. Wit eigenlijk niet.

Zelf heb ik de deacons gedaan rond lvl 30-35.

[ Voor 9% gewijzigd door WillieWuks op 24-04-2016 11:49 ]

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:43:
Ik kwam embered aan bij de deacons en voor de arena lag het helemaal vol met summon signs..

Maar hij is goed te doen alleen. Concentreren op de vijand met de rode rook/gloed. Rest boeit niet. Je gaat dood aan de curse als je er te lang over doet. Had ik poging 1 omdat ik dacht dat alles dood moest :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb de Deacons al, maar wilde mensen helpen om Souls te farmen. Maar daar is blijkbaar een betere plek voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 17:16
Zo, weer een lekker stukje verder gespeelt. Wel het gevoel dat ik nog lang niet alles goed heb onderzocht :P

spoiler:
Ben nu bij de Dragon Barracks, alle bosses van Yhorm tot Dancer echt pushovers.
Leuk dat ik daar doodgegaan ben. Moet nodig eens die draken neerschieten met een boog ofzo :P of naar beneden rollen wat denk ik meer de bedoeling is. Heb ook het gevoel dta ik in Anor Londo wel wat heb gemist want dat gebied is niet zo heel erg groot, beetje zelfde als profaned capital heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik zit nu met 2 bazen te stoeien die het me voor het eerst erg lastig maken. Toevallig 2 bazen met cutscene en 2 duidelijke fases... de Elder Prince en de Nameless king.. damn die klappen erop. Elder prince kom ik vaak niet eens door de 1e fase heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:08:
[...]

Onderstaand waar het voor dient, moet je wel 2 questlines hebben gedaan:

spoiler:
Before leaving this area, continue on up the nearby stairs and you'll eventually find yourself at the Rosaria's Chamber bonfire. Speak with Rosaria to obtain the Rosaria's Fingers covenant. Do not do anything further with this covenant if you intend to do Sirris' quest line. Don't give Rosaria any Pale Tongues and don't equip the Rosaria's Fingers covenant item. We'll continue this side quest closer to the end of the game
Patches Progress: If Patches didn't spawn at the Cathedral, return to Firelink Shrine and purchase the Tower Key if you haven't already and head into the Tower behind Firelink Shrine now. As you ascend the lift to the top, you'll hear a door shut behind you. Grab the Fire Keeper's Soul at the top and then come back down to encounter Patches. He has locked the door and you'll need to drop down from the bridge onto coffins to escape.

Reden dat je het wss niet ziet is omdat je
spoiler:
de tower key bende bij firelink shrine
al gedaan hebt en mogelijk
spoiler:
Patches al gekilled hebt
.
Ja, daar was ik al een tijdje achter. Ik doelde op die andere twee bruggen. Lees mijn volgende posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Als je een boss zelf al verslagen hebt zul je nooit summon signs zien liggen. Hoeft ook niet, het is als je wol helpen juist de bedoeling dat je zelf een sign plaatst. Als je vervolgens niet gesummoned wordt is dat meestal een teken dat je level te hoog is of dat er gewoon geen behoefte is.

Overigens @Bram: Je hoeft niet embered te zijn om hulp te bieden. Het hele idee is juist dat je door middel van succesvol helpen weer embered wordt.
Als je zelf hulp wil moet je wel embered zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Voxalizer op 24-04-2016 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik sta op het punt om NG+ in te gaan. Hoe gaat dat met pvp en helpen via Soapstone? Kan ik alleen met mensen spelen die ook in NG+ zitten? Of wordt er puur op SL gematched?

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 24-04-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Zo, na veel lezen (voornamelijk dit topic) en Twitch streams kijken vandaag besloten deze game te kopen.

Nog nooit eerder een Dark Souls game gespeeld, maar ik was wel toe aan wat nieuws en een wat grotere uitdaging dan de games die ik afgelopen tijd heb gespeeld. Was in The Division eigenlijk alleen nog maar de lijntjes aan het volgen naar de volgende (erg op elkaar lijkende) missies en wachtende op drops die de stats weer wat beter zouden maken, maar verder niks toevoegen.

Wel één vraag waar ik niet helemaal uit kom: ik ben als Knight begonnen en heb mijn standaard wapen 'reinforced' bij de Blacksmith met 2 titanite shard, waardoor hij +1 is. Bij het upgraden stond ook dat de verbetering op Strength scaling van D > C zou gaan. Maar nu levelde ik mijn Strength en volgens mij is mijn damage gelijk gebleven? Scaled hij dus nu niet meer mee met mijn level? (of deed hij dat daarvoor al niet..?) Zo nee, dan zal ik hem dus ook eerder moeten vervangen dan als hij wel scaled? Of heb ik het gewoon verkeerd gezien/is niet elk strength level gelijk aan +damage?

Zal vast wel een heel logisch antwoord zijn, maar de game vertelt je op dit vlak echt helemaal niks, het is dat ik mij al ingelezen had en dus wel een beetje uit de voeten kon. Af en toe ook even Google erbij (bow 1st person richten...). Verder wel een erg goede eerste indruk en bepaalde NPC's verslaan (1e boss na tut. gebied bijvoorbeeld) geeft al een bepaalde voldoening die ik al tijd niet gehad heb in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Mattor schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:25:
Wel één vraag waar ik niet helemaal uit kom: ik ben als Knight begonnen en heb mijn standaard wapen 'reinforced' bij de Blacksmith met 2 titanite shard, waardoor hij +1 is. Bij het upgraden stond ook dat de verbetering op Strength scaling van D > C zou gaan. Maar nu levelde ik mijn Strength en volgens mij is mijn damage gelijk gebleven? Scaled hij dus nu niet meer mee met mijn level? (of deed hij dat daarvoor al niet..?) Zo nee, dan zal ik hem dus ook eerder moeten vervangen dan als hij wel scaled? Of heb ik het gewoon verkeerd gezien/is niet elk strength level gelijk aan +damage?
Het zou altijd mee moeten scalen. Vreemd!

Je ziet achter de base damage van je wapen nog een waarde staan met een + ervoor. Dit is de extra dmg die je van je scaling krijgt. Je base damage wordt alleen verhoogd door reinforcen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Argh, ik praat net met Anri bij de Catacombs en ik word aangevallen door een skeleton. Ik kill de skeleton, maar raak ook haar. Nu is ze hostile. Als ik haar met rust laat, kan ik haar questline dan nog voortzetten, of blijft ze hostile als ik haar in een ander gebied tegenkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:25
jaihel schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:59:
Argh, ik praat net met Anri bij de Catacombs en ik word aangevallen door een skeleton. Ik kill de skeleton, maar raak ook haar. Nu is ze hostile. Als ik haar met rust laat, kan ik haar questline dan nog voortzetten, of blijft ze hostile als ik haar in een ander gebied tegenkom?
alt-f4 en dan opnieuw starten en hopen dat het goed is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 20:42
En gewoon weer een area over geslagen! Tjonge overal zitten geheime gangetjes en bosses ..
Zo'n fireboss echt een hele lastige denk dat ik toch even ember ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
loki504 schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:20:
[...]

alt-f4 en dan opnieuw starten en hopen dat het goed is:P
Ik ben gewoon verder gegaan (wilde het risico niet lopen dat ze zich te pletter stort). Wacht nu wel af wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
jaihel schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:25:
[...]

Ik ben gewoon verder gegaan (wilde het risico niet lopen dat ze zich te pletter stort). Wacht nu wel af wat er gaat gebeuren.
Je kan bij een standbeeld genaamd Velka in de undead settlement om absolution vragen tegen een bepaald aantal souls. Dan is de NPC weer friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Rico0 schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:41:
[...]

Je kan bij een standbeeld genaamd Velka in de undead settlement om absolution vragen tegen een bepaald aantal souls. Dan is de NPC weer friendly.
Thanks!

EDIT: 56k souls. GGWP ;w

[ Voor 5% gewijzigd door jaihel op 24-04-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Mattor schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:25:
Scaling ga je pas merken nadat je ergens tussen de 5-10 levels in strength hebt gestopt, het exacte getal weet ik even niet, de reden helaas ook niet. Ik ga er vanuit dat het iets met de base stats van het wapen te maken heeft.

Dus het wapen kun je houden, gewoon strength of dex wat meer levelen en je zult resultaat zien!
Ik sta op het punt om NG+ in te gaan. Hoe gaat dat met pvp en helpen via Soapstone? Kan ik alleen met mensen spelen die ook in NG+ zitten? Of wordt er puur op SL gematched?
Puur op SL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik begin Farron Keep nu wel beu te worden. Behalve dat het gebied echt geen ene reet aan is, heb ik ook echt geen idee waar ik naartoe moet. Ben voor m'n gevoel alleen maar rondjes aan het rennen. Iemand tips?

Snap niet waarom ze dit soort gebieden in de game stoppen. Er is echt geen zak aan. Alleen maar rollen en antidote nemen. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-08-2021
bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:06:
Ik begin Farron Keep nu wel beu te worden. Behalve dat het gebied echt geen ene reet aan is, heb ik ook echt geen idee waar ik naartoe moet. Ben voor m'n gevoel alleen maar rondjes aan het rennen. Iemand tips?

Snap niet waarom ze dit soort gebieden in de game stoppen. Er is echt geen zak aan. Alleen maar rollen en antidote nemen. Bah.
spoiler:
Neem aan dat je de swamp bedoelt? kleine tip, gebruik een dagger/bijl met een kleine dash, en spam die tot je een ons weegt, gaat veel sneller dan rollen en kan je ook zonder FP gebruiken. En je kunt ook zo de rest van het moeras gaan ontdekken zonder dat die basilisk's/elder ghru's je altijd naaien.

je moet 3 kaarsen uitmaken die zitten altijd dicht bij vuur en op een verhoging/heuvel/berg.

Heb nog nooit een DS game gespeeld, zit nu richting de 70 uur te spelen met M/K. ging in het begin wel lekker, maar toch maar een steam controller bestelt. En voor de zoveelste keer toch maar weer even rerollen, is echt de eerste keer in jaren dat ik zo verslaaft ben aan een spel.. _/-\o_ Mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Je moet je 3 fakkels aan krijgen om die grote poort te openen.
Laatste 2a3 bonfire heb je zo'n punt.
En als je hoger stukje in de map sta dan ga je de "schoorstenen" met vuur erboven zien . Daar moet je dan wezen.
Ik ga er even vanuit dat je op dat punt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zit net YT te kijken. Had ff niet door dat ik die vuurtjes uit moet maken. Morgen even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:35:
Zit net YT te kijken. Had ff niet door dat ik die vuurtjes uit moet maken. Morgen even proberen.
Als je het gebied binnen komt zie je al vuur op eilandjes enz. Die vuren moet je volgen. Die leiden je naar de plekken waar je die vuurtorens kan doven.

Zo Nameless King ligt. Maar Lorian en zn chick krijg ik niet onder de knie. Hele tijd dodge ik te vroeg of te laat. Toch eens een andere strategie bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:59:
[...]

Als je het gebied binnen komt zie je al vuur op eilandjes enz. Die vuren moet je volgen. Die leiden je naar de plekken waar je die vuurtorens kan doven.

Zo Nameless King ligt. Maar Lorian en zn chick krijg ik niet onder de knie. Hele tijd dodge ik te vroeg of te laat. Toch eens een andere strategie bedenken..
Denk dat dat komt omdat je hem een chick noemt word ie boos van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:08:
[...]

Denk dat dat komt omdat je hem een chick noemt word ie boos van :P
haha ja schijnt niet te kloppen he. Hij heeft wel zo'n stem ;)

Maar goed, vanavond weer een poging wagen, hij is volgens mij het enige wat tussen mij en de eindbaas staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:11:
[...]

haha ja schijnt niet te kloppen he. Hij heeft wel zo'n stem ;)

Maar goed, vanavond weer een poging wagen, hij is volgens mij het enige wat tussen mij en de eindbaas staat :)
Ja vond hem uit eindelijk niet zo heel moeilijk. Maar als je de andere Lords heb dan is dit de weg naar de eindbaas inderdaad :D succes in iedergeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Van het weekend aardig wat progress gemaakt. Totaal 6 bosses neergelegd. Waarvan de meeste echt super makkelijk waren in mijn ogen. Ik weet niet of ik overlevelt ben of zo, maar ik level sinds abyss watchers echt maar sporadisch als ik wat souls heb, de rest is gegaan in het kopen van alle spells en armor en wapens. Ik heb zelfs tot 2 keer toe met 200k souls even 2 keer van een brug gesprongen zodat ik ze kwijt was. Ook een keer 120k kwijt geraakt bij de klote aligator dogs. Maar nog, alle bosses gaan zo snel neer.

Over de dansles heb ik het hier eerder gehad, dus die laat ik voor nu achterwegen.

De rest even in spoilers.

Armour:
spoiler:
Moeilijkste bossfight tot nu toe. Hij raak zo hard. Hier was het: paterns leren, toen ik die door had versloeg ik hem. Maar zeker wel moeilijk verder.

Lothric:
spoiler:
In het begin denk je, omg omg omg. Maar dan heb je door dat hij eigenlijk niet teleport als je naast hem blijft en dan sloop hem. Dan komt ze broer, dan sloop je em nog een keer. en nog een keer. En dan is ze broer dood.

Oceiros:
spoiler:
Hallo Sif 3.0. Wat een makkelijk gevecht. Ik stond bij die fog door met 7/15 estus. Ik dacht, fuck it, moet het toch leren. Ik liep naar buiten met 4/15 estus. Blijf onder hem, pas dodge zijn spells, hit wanneer hij een charge gedaan heeft. Super simpel imho.

Champion:
spoiler:
OMG RESKIN. Seriously, dezelfde boss nog een keer? Oh wacht hij is een stuk sneller. Parry, visc, dood. Te makkelijk imho.

Iets wat vliegt:
spoiler:
Oh grote area. OMG WAT IS DAT. Okay, een lifebar. I can do this. 40str/35dex refined claymore +10. Ik sla z'n voet: 28 damage. WAAAAAAAAAAT? Okay er moet een gimmick zijn om hem te verslaan, net als met Yhorm. Beetje rond lopen, er blijkt een heel pad te lopen, okay dit kan ik volgen. Hier ben ik 1 keer dood gegaan omdat ik naar beneden sprong maar mis sprong :) 2 keer is het me gelukt. Uiteindelijk een Ceaseless 2.0

Daarna had ik even genoeg van DS. Het voelt echt te makkelijk als je naar de bazen kijkt. Maar de wereld is veel lastiger. Eigenlijk is de wereld en de enemies daar een grotere boss fight dan de eigenlijke boss fights. Vanavond maar weer verder met die area. Misschien is er nog een boss, ik denk het wel, want er lagen summon signs bij de bonfire, wat indiceert dat er nog een boss leeft.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Grappig. Ik vond Dragonslayer Armour echt niet spannend. Had m de 2e keer al. Echter die Lothric maakt me helemaal gek. Bij mij teleporteert hij of ik nou naast m sta of niet hoor, maakt echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben nu bij de demon king en bij ithrill.... redelijk op weg denk ik ?

vindt de bazen makkelijker als bloodborne.. verder weer een machtig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vond uiteindelijk maar 1 baas echt verrot en dat was (even in spoilers)

spoiler:
The Nameless King wat een ongelovelijke klote baas was dat. Hij heeft wel een patroon maar dan wisselt hij in eens weer of hij komt niet naar beneden. Echt niet normaal, beste boss in het hele spel (als je het mij vraagt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:13:
Ik vond uiteindelijk maar 1 baas echt verrot en dat was (even in spoilers)

spoiler:
The Nameless King wat een ongelovelijke klote baas was dat. Hij heeft wel een patroon maar dan wisselt hij in eens weer of hij komt niet naar beneden. Echt niet normaal, beste boss in het hele spel (als je het mij vraagt).
Spoilers? :P (al aangepast zie ik ;) )

spoiler:
Ik vond hem erg tof. Heeft me 4 pogingen gekost. Laatste keer staggerde ik zijn draak en daarna ook een keer hem zelf. Dat hielp erg goed om ze neer te krijgen. Zijn eigen moveset vond ik erg voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:18:
[...]

Spoilers? :P (al aangepast zie ik ;) )

spoiler:
Ik vond hem erg tof. Heeft me 4 pogingen gekost. Laatste keer staggerde ik zijn draak en daarna ook een keer hem zelf. Dat hielp erg goed om ze neer te krijgen. Zijn eigen moveset vond ik erg voorspelbaar.
Ja het is nog vroeg ;), maar goed hij was te doen maar tofste in het spel :D maar goed heb van me savegame opgeslagen op me pc en respec gedaan naar pyromancer, en dat speelt erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb nu al meerdere malen gelezen dat je het met een DEX build later in de game heel lastig gaat krijgen. Helemaal zonder schild. Een STR character met 100% schild schijnt easy mode te zijn, Pyro/Miracle build medium, en DEX met alleen rollen schijnt dus echt pittig te zijn.

Mensen hier de game al uitgespeeld zonder schild met melee wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:34:
Ik heb nu al meerdere malen gelezen dat je het met een DEX built later in de game heel lastig gaat krijgen. Helemaal zonder schild. Een STR character met 100% schild schijnt easy mode te zijn, Pyro/Miracle built medium, en DEX met alleen rollen schijnt dus echt pittig te zijn.

Ik speel met een strength build, zonder schild. Heb er vaker eentje equipped gehad, maar nooit gebruikt. Speel constant 2handed. En bij de baas voor de eindbaas is de eerste keer dat ik overweeg een 100% physical schild te gaan gebruiken omdat ik er niet goed doorheen kom.

Tot nu toe speelde het heerlijk. Lekker rollen, dodgen en meppen. Erachter komen en backstabben. Heel erg a la Bloodborne alleen zonder het strafen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:34:
Ik heb nu al meerdere malen gelezen dat je het met een DEX built later in de game heel lastig gaat krijgen. Helemaal zonder schild. Een STR character met 100% schild schijnt easy mode te zijn, Pyro/Miracle built medium, en DEX met alleen rollen schijnt dus echt pittig te zijn.

Heb een STR build de eerste run gehad, maar geen shield gebruikt eigenlijk misschien bij 2 stukjes maar eigenlijk niet bij een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dank voor de reacties. Dan ga ik gewoon lekker door. Respeccen bij Rosaria kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 14:18
bram1984 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:52:
Dank voor de reacties. Dan ga ik gewoon lekker door. Respeccen bij Rosaria kan altijd nog.
Zelf begn ik begonnen met de assasin als starter, en loop rond met een Sharp +4 Rapier. Ik ben dan wellicht nog niet zo ver maar het is tot nu toe nog goed te doen (Cathedral of the deep, catacombs al gecleared).

Samen met de Iron Round Buckler (Parry _/-\o_ ) heb ik nog weinig problemen gehad.

Die Iron Round Buckler zat bij mijn starter gear, iemand nog een goede vervanger gevonden ? (deze heeft best hoge phys% / stability in verhouding)

(20 punt in HP, 35 in dex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattor
  • Nu online
Tabsqt schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:05:
[...]

Scaling ga je pas merken nadat je ergens tussen de 5-10 levels in strength hebt gestopt, het exacte getal weet ik even niet, de reden helaas ook niet. Ik ga er vanuit dat het iets met de base stats van het wapen te maken heeft.

Dus het wapen kun je houden, gewoon strength of dex wat meer levelen en je zult resultaat zien!
Oké, bedankt!

Meende ergens gelezen te hebben dat je iets met een wapen kan doen waardoor hij wel éénmalig sterker wordt, maar daarna niet meer scaled. Zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Kan iemand mij in het kort vertellen wat dat 'hollowing' nou wel (of niet) doet? Gisteren 2x level up gegaan bij Yoel of Londor. Heb al even snel gegoogled, maar ook daar werd ik nog niet veel wijzer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Spud82 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:00:
Kan iemand mij in het kort vertellen wat dat 'hollowing' nou wel (of niet) doet? Gisteren 2x level up gegaan bij Yoel of Londor. Heb al even snel gegoogled, maar ook daar werd ik nog niet veel wijzer van...
spoiler:
Is de start voor een alternatief einde, http://www.usgamer.net/ar...ow-to-get-the-best-ending (ZWARE SPOILERS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Mattor schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:57:
[...]

Oké, bedankt!

Meende ergens gelezen te hebben dat je iets met een wapen kan doen waardoor hij wel éénmalig sterker wordt, maar daarna niet meer scaled. Zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Als je naar de blacksmith gaat en je wapen infused met een Raw gem dan gaat de scaling weg en krijgt het wapen een extra hoeveelheid base stats. Vooral in het begin van het spel is dit sterk, naarmate je meer strength/dex krijgt gaat een scaling infusion (gem) beter zijn.

Je kunt een wapen meerdere keren infusen, het is niet zo dat je je wapen weg moet doen als je een andere infusion wil.

[ Voor 9% gewijzigd door Tabsqt op 25-04-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Rann schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:10:
[...]

spoiler:
Is de start voor een alternatief einde, http://www.usgamer.net/ar...ow-to-get-the-best-ending (ZWARE SPOILERS)
In feite wil ik als noob gewoon weten als het kwaad kan dat er 99 hollowing staat in mn status? Is het einde van het spel dan slecht? Mis je quest lines of rewards?

Ik ga inderdaad geen pagina lezen vol met spoilers ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
SideShow schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:16:
[...]

In feite wil ik als noob gewoon weten als het kwaad kan dat er 99 hollowing staat in mn status? Is het einde van het spel dan slecht? Mis je quest lines of rewards?

Het maakt in dit deel niet zoveel uit. Je moet een bepaald hollowing niveau hebben inderdaad voor een van de eindes te kunnen unlocken. Maar het heeft geen effect op je stats ofzo. Het zorgt er alleen voor dat je eruit ziet als een gedroogd stuk tak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hollowing en covenants: inderdaad de 2 vaagste aspecten uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:26:
Hollowing en covenants: inderdaad de 2 vaagste aspecten uit de game.
Covenants is toch niks vaags aan eigenlijk? Zijn gewoon groeperingen die allemaal een eigen doel/missie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
WeAreLegion schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:27:
[...]

Covenants is toch niks vaags aan eigenlijk? Zijn gewoon groeperingen die allemaal een eigen doel/missie hebben.
Haha zo vaag dus. Geen idee wat het toevoegt. Ik kan uit verschillende kiezen, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
SideShow schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:16:
[...]

Exact, dit wilde ik ook weten. Het spoiler-artikel laat ik dan ook nog even links liggen. Bedankt voor de antwoorden.

Convenants laat ik in de eerste sessie nog even voor wat het is overigens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spud82 op 25-04-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattor
  • Nu online
Tabsqt schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:11:
[...]

Als je naar de blacksmith gaat en je wapen infused met een Raw gem dan gaat de scaling weg en krijgt het wapen een extra hoeveelheid base stats. Vooral in het begin van het spel is dit sterk, naarmate je meer strength/dex krijgt gaat een scaling infusion (gem) beter zijn.

Je kunt een wapen meerdere keren infusen, het is niet zo dat je je wapen weg moet doen als je een andere infusion wil.
Duidelijk, dan staat er dus ook niet meer bij de stats van het wapen 120 + 21, maar gewoon 150? (fictieve getallen) En verdwijnen ook de scaling icoontjes en letters?

Bedankt voor de uitleg! Zelf door levels heen zwerven en dingen uitzoeken vind ik niet erg, maar dit is best ingewikkeld als je het voor het eerst ziet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Covenants zijn er in verschillende varianten, zijn in principe multiplayer dingen allemaal..

Als de warrior of sunlight emblem equipped, (Co-op covenant), word je sneller gematched met andere mensen die hulp nodig hebben en veranderd je summon sign in goud. (Praise the sun!)

Way of blue is bijvoorbeeld gericht op het beschermen van anderen die geinvade worden door een red spirit (wat een pvp covenant is).

etc.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Covenants in deze game zijn wat de "guilds" zijn in skyrim(fighters guild, mage's guild) etc. Maar dan meer gefocussed op een doel dan alleen een verzameling van "fighter" en "mages".

Zoals Rann hierboven zegt, de Sunbro's zijn er om je te helpen met de game(bosses) en krijgen zodoende een orange phantom.

De way of blue, blue sentinals en *spoiler* zijn er voor mensen die anti red invaders zijn. Ben je embered en heb way of blue item aan en word je invaded, dan wordt er een blue sentinal of "spoiler* opgeroepen om je te verdedigen.

Wolfs of Farron zijn er om mensen uit de Farron Keep te houden. Ben je embered in die area's dan kan je invaded worden door Wolves, maximaal 2 wolves tegelijk. *spoilers* Faithfull werken op de zelfde manier, maar dan wat verder in het spel.

Fingers zijn red phantoms, ze willen maar 1 ding, jou dood hebben voor je tong.

Mound Makers zijn purple phantoms. Ze kunnen zowel pve enemies aanvallen, als andere phantoms als de host. Ook andere purples kunnen ze aanvallen. Zeg maar de wild card.

Alle covenants zijn Online Play. Je kan de items voor de Covenants ook van PvE mobs farmen, maar dat duurt echt fucking lang voor sommige. Dus als je voor de platinum trophy aan het gaan ben. Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Scrisissszzz schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:17:
[...]

Het maakt in dit deel niet zoveel uit. Je moet een bepaald hollowing niveau hebben inderdaad voor een van de eindes te kunnen unlocken. Maar het heeft geen effect op je stats ofzo. Het zorgt er alleen voor dat je eruit ziet als een gedroogd stuk tak ;)
Ik meende dat Hollowing ook je luck stat verhoogde...

Ah nee, dat is alleen met de Hollow gem upgrade http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Hollow+Gem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Rann schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:48:
Covenants zijn er in verschillende varianten, zijn in principe multiplayer dingen allemaal..

Als de warrior of sunlight emblem equipped, (Co-op covenant), word je sneller gematched met andere mensen die hulp nodig hebben en veranderd je summon sign in goud. (Praise the sun!)

Way of blue is bijvoorbeeld gericht op het beschermen van anderen die geinvade worden door een red spirit (wat een pvp covenant is).

etc.. ;-)
Precies! Ik vind dit echt een enorm leuke toevoeging aan de game. Ik kan me nog erg goed herinneren dat ik in DS1 voor het eerst de zon zag en er echt blij van werd, sindsdien hoor ik bij The Knights of Solaire ;-)

Het hollow zijn stamt volgens mij ook uit deel 1, waar je alleen een menselijke gedaante had als je humanity had gebruikt. Anders was je hollow en was je alleen maar op zoek naar zielerust, vervloekt en kansloos...

Als ik het even heb gehad met de SP, vermaak ik me kostelijk met het helpen van lotgenoten bij allerlei eindbazen. Het levert daarnaast fors veel souls op en, in mijn geval, Sunlight Medals, waar ik straks vast weer leuke gear mee kan kopen.Misschien vaag, maar ook gewoon de DS invulling van multiplayer

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zo, na 58 uur en levelen tot 85 zit de eerste playthrough er op.
Op één vraag hier na heb ik het helemaal blind gedaan en dat heeft toch een hoop plezier opgeleverd. Het leuke is dat ik bosses en area's genoemd zie worden die ik helemaal gemist heb dus er is nog het één en ander te ontdekken :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Mattor schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:46:
[...]

Duidelijk, dan staat er dus ook niet meer bij de stats van het wapen 120 + 21, maar gewoon 150? (fictieve getallen) En verdwijnen ook de scaling icoontjes en letters?

Bedankt voor de uitleg! Zelf door levels heen zwerven en dingen uitzoeken vind ik niet erg, maar dit is best ingewikkeld als je het voor het eerst ziet. :+
Precies!

Als je nooit eerder DS of bloodborne gespeeld hebt dan kan het inderdaad verwarrend zijn, er wordt vrijwel niets uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Voor de sentinels; word je ook een beetje regelmatig gesummoned naar way of blue gasten die invaded zijn? In DS2 heb ik een tijd als sentinel rondgelopen, maar de enige manier waarop ik wat actie had was door zelf te gaan arbiten nml.

wbt mn progressie,
spoiler:
In de catacombs de weg naar de smouldering lake gevonden door een behulpzame phantom, en die uitgeplozen tot aan de boss (of iig de fog gate, geen idee wat daar zit nog). De ballista heb ik weer aan moeten zetten om het item achter dat destructible muurtje te kunnen pakken (speckled ring, damn!) en die worm heb ik gekaasd. Twee bone dust uit die area, ziek hoor :)

spoiler:
Nu ben ik in Irithyll, de hond up die brug heb ik ook gekaasd door hem steeds te respawnen bij de ingang, de damage blijft nml. Heb het eerlijk geprobeerd, maar die infinite stamina en bijna niet te dodgen attacks zijn hopeloos.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 16:16
Clay schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:04:
Voor de sentinels; word je ook een beetje regelmatig gesummoned naar way of blue gasten die invaded zijn? In DS2 heb ik een tijd als sentinel rondgelopen, maar de enige manier waarop ik wat actie had was door zelf te gaan arbiten nml.

wbt mn progressie,
spoiler:
In de catacombs de weg naar de smouldering lake gevonden door een behulpzame phantom, en die uitgeplozen tot aan de boss (of iig de fog gate, geen idee wat daar zit nog). De ballista heb ik weer aan moeten zetten om het item achter dat destructible muurtje te kunnen pakken (speckled ring, damn!) en die worm heb ik gekaasd. Twee bone dust uit die area, ziek hoor :)

spoiler:
Nu ben ik in Irithyll, de hond up die brug heb ik ook gekaasd door hem steeds te respawnen bij de ingang, de damage blijft nml. Heb het eerlijk geprobeerd, maar die infinite stamina en bijna niet te dodgen attacks zijn hopeloos.
Ik ben nog nooit gesummoned en heb trouwens ook nog geen enkele keer hulp gehad terwijl ik vanaf het begin dat het kon die covenant active heb staan.

Nu heb ik een schijt hekel aan invaded worden dus ik loop zoveel mogelijk niet embered rond...
Normale gang van zaken bij mij: Versla boss => auto embered => binnen 5 min invaded => win of ben dood. in geval van dood gebruik ik expres geen ember meer en is het wachten op de volgende boss.

[ Voor 11% gewijzigd door Axewi op 25-04-2016 12:14 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Nu heb ik een schijt hekel aan invaded worden
Daar kan je verschillende dingen aan doen;
- Een Seed of a Giant Tree gebruiken, dan worden enemies ook hostile naar de invader. Timing is hier alles, bv als de invader toch al omsingeld is.
- Naar de boss rennen, dan worden invaders unsummoned
- Zelf hulp summonen en de invader ganken

Ik houd wel van een fair potje pvp, maar als invaders gaan healen ga ik ook alles uit de kast trekken. En met 1 assist als summon heb je er weer ember bij, dan loop ik toch liever embered rond :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Axewi schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:09:
[...]

Ik ben nog nooit gesummoned en heb trouwens ook nog geen enkele keer hulp gehad terwijl ik vanaf het begin dat het kon die covenant active heb staan.

Nu heb ik een schijt hekel aan invaded worden dus ik loop zoveel mogelijk niet embered rond...
Normale gang van zaken bij mij: Versla boss => auto embered => binnen 5 min invaded => win of ben dood. in geval van dood gebruik ik expres geen ember meer en is het wachten op de volgende boss.
Ik heb een tijdje Aldritch faithful covenant aan gehad. Dat was dikke pret. Werd aan de lopende band opgeroepen. Het gekke is dat ik het later nog eens aangezet heb en toen gebeurde er een hele avond helemaal niets. Misschien was dat omdat ik hoger level was geworden maar ik vond het wat vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik ben nog nooit geinvade... hoe kan dit ? gebruik geen embers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
shakespeare schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:08:
Als je geen embers gebruikt word je ook niet geinvade :) dat is het antwoord eigenlijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 20:55
shakespeare schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:08:
gebruik geen embers..

Daar is je antwoord. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
haha.. dat dacht ik al.

hoe zit met die covenants.. ik snap hier helemaal niks van. zijn dit gewoon type online spelers in een clan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
shakespeare schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:33:
haha.. dat dacht ik al.

hoe zit met die covenants.. ik snap hier helemaal niks van. zijn dit gewoon type online spelers in een clan ?
Iets hierboven wordt dat al besproken :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
shakespeare schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:33:
haha.. dat dacht ik al.

http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Covenants Zelf heb ik het hele weekend liggen klote met de Watch dog of farron, al zit je in undead settlement word je opgeroepen om iemand aan te vliegen als die in de crucifiction woods/swamp zit, is wel lachen. (Let erop dat je geen wapens boven 3+ hebt, en niet te hoge level, meeste summons had ik rond level 25.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Crezner schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:51:
[...]
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Covenants Zelf heb ik het hele weekend liggen klote met de Watch dog of farron, al zit je in undead settlement word je opgeroepen om iemand aan te vliegen als die in de crucifiction woods/swamp zit, is wel lachen. (Let erop dat je geen wapens boven 3+ hebt, en niet te hoge level, meeste summons had ik rond level 25.)
Waar leid je uit dat je geen wapen boven +3 mag hebben? Ik heb nog niets kunnen vinden waarin dat een nadelig effect zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb een vraagje over Sirris's questline (voor de zekerheid in spoilertekst)

spoiler:
Ik heb 'm geholpen op de brug bij Irrithyl (als summon). Zojuist Aldrich gekilled, en nu zou er een summon sign moeten zijn in de room van undead settlement, de kamer voor curse rotted greatwood. Alleen ik zie geen summonsign. Ik ben embered, heb al een keer gerefreshed, maar ik zie de sign niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
Rann schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:14:
[...]

Waar leid je uit dat je geen wapen boven +3 mag hebben? Ik heb nog niets kunnen vinden waarin dat een nadelig effect zou kunnen hebben.
je mag maar zo veel soul levels -en- wapen levels verschil hebben, anders vind je niemand binnen jou niveau.

Tenminste, ik werd niet meer gesummoned toen ik mijn wapen upgrade tot +4

Ik meen tot op 10 levels boven de host, en 40 levels eronder. en volgens reddit kan je tot op 2+ verschil hebben met de host
There is a two level window supposedly (according to the testing thread). But the catch with the Farron area is people are hesitating to upgrade their weapons, so +4s and +5s are having a hard time matching. Which is reasonable considering you don't have an endless supply of titanite until a bit after this area. +3 seemed to work out great for me, so I bet a lot of people were running around with +1s or +2s at most.
Alhoewel ondertussen zullen er wel veel mensen zijn die het spel al een keer hebben uitgespeeld. Dan zou het in principe minder uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

jaihel schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:27:
Ik heb een vraagje over Sirris's questline (voor de zekerheid in spoilertekst)

spoiler:
Ik heb 'm geholpen op de brug bij Irrithyl (als summon). Zojuist Aldrich gekilled, en nu zou er een summon sign moeten zijn in de room van undead settlement, de kamer voor curse rotted greatwood. Alleen ik zie geen summonsign. Ik ben embered, heb al een keer gerefreshed, maar ik zie de sign niet..
Kijk eens bij de shrine handmaid. Ze verkoopt een stukje bijzonder groen gras, met een flavor tekst. Als ze die niet verkoopt, dan ben je ergens mis gegaan.

spoiler:
Of je bent ondertussen Rosaria's fingers gejoined en hebt minimaal 1 tong ingeleverd/het covenant item equipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
ye-roon schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:12:
[...]

Kijk eens bij de shrine handmaid. Ze verkoopt een stukje bijzonder groen gras, met een flavor tekst. Als ze die niet verkoopt, dan ben je ergens mis gegaan.

spoiler:
Of je bent ondertussen Rosaria's fingers gejoined en hebt minimaal 1 tong ingeleverd/het covenant item equipped
spoiler:
Ik heb mijn stats opnieuw ingedeeld, dat zal het dus zijn

Helaas pindakaas, eigen schuld dikke bult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ok, de beste bazen zitten inderdaad aan het einde van de game, damn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, vind ook wel eigenlijk dat de game pas na Ithryll pas echt een beetje op gang komt. Vind het kasteel nog wel ok, maar overall spreekt de wereld me toch minder aan dan zelfs in DS2.

Geen idee hoe het komt, maar het geheel voelt als vrij "kort" aan waarbij tijd consumerende tegenstanders het nog een beetje weten te rekken. Ik had gedacht met m'n slow start dat ik er wel 30+ uur over zou doen, maar ik was er in 22 al doorheen en ik heb nog bewust rond SL90-95 een beetje lopen klooien met invaden enzo. Als ik niet de moeite had genomen om de secret area's op te zoeken, was ik misschien in 18 uur al klaar geweest met m'n eerste playthrough?

En zojuist overnieuw begonnen, cheat sheet erbij, om te kijken of ik een moeilijkere build (10 vigor limit, endurance / dex build - zonder schild en een twin weapon setup) tot een goed einde kan brengen, met een soort van 100% walkthrough (ik had ALLE questlines ergens wel kapot gemaakt de eerste keer)

In Ds1 en 2 nooit de neiging gehad alle NPC's kapot te willen maken door het "don't care, give me items" complex zeg maar, maar dat is wel wat ik voor ik naar NG+ ga met m'n eerste strength build wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Zo dat was mijn eerste playthrough. Nog niet meteen NG+ in gegaan, denk dat ik ga respeccen.. Einde gedaan met de Firekeeper erbij...

Laatste 3 bazen waren veruit het meest uitdagend voor me. Echt super toffe gevechten! :)

Ik vind het een super vet spel. Mist een beetje de epicness die ik voelde bij Bloodborne en DS1, maar zeker erg vet en ik ga zeker de 3 playthroughs volmaken, zin in :)

[ Voor 27% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-04-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ik ben nu bij ithryll valley.. Redelijke moeilijke mobs. Alle bazen zonder summons verslagen. Level 49.

Alle areas explored, alle bonfires tot nu toe open. Snap alleen niet zoveel van de npc's de helft is weg bij de firelink.. Heb ook die demon verslagen in farron keep als je omhoog gaat met de lift dat je die gast hoort mompelen.. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Undead settlement elevator area

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
shakespeare schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:27:
Ik ben nu bij ithryll valley.. Redelijke moeilijke mobs. Alle bazen zonder summons verslagen. Level 49.

Alle areas explored, alle bonfires tot nu toe open. Snap alleen niet zoveel van de npc's de helft is weg bij de firelink.. Heb ook die demon verslagen in farron keep als je omhoog gaat met de lift dat je die gast hoort mompelen.. Jullie ook?
Ik vind het coopen veel fijner .. Niet omdat je dan hulp heb , maar gewoon het spelen zelf .
Ik coop wel met vrienden uit me ps4 lijst dan.
Zodat we ook communiceren.
Ben vandaag stuk verder gekomen en beetje lopen farmen om te levellen.
Zit er alweer 33 uur in hoor heerlijk!

PS de boss bovenop de kasteel bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 17:16
draken zijn niet lief

spoiler:
Korte speelsessie vandaag, duurt een uur voor die draken enzo doodzijn met een boo, maar dan kun je eindelijk verder. Dragonslayer armor een keer geprobeerd, lijkt redelijk goed te doen te zijn zolang je de zijkanten ontwijkt zodat ie je er niet af kan meppen :P iig de shortcut van dancer naar dragonslayer, scheelt weer een hoop mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crezner
fevo-1190 schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:46:
[...]

Ik vind het coopen veel fijner .. Niet omdat je dan hulp heb , maar gewoon het spelen zelf .
Ik coop wel met vrienden uit me ps4 lijst dan.
Zodat we ook communiceren.
Ben vandaag stuk verder gekomen en beetje lopen farmen om te levellen.
Zit er alweer 33 uur in hoor heerlijk!

PS de boss bovenop de kasteel bedoel je?
spoiler:
Hij bedoelt de mini boss voor die fire gem, als je die lift neemt in undead settlement, maar inplaats van helemaal naar boven te gaan, op het hout te springen als je "Hmmm" hoort. Is ook de begin Quest voor Siegward of Catarina. in dat gebied zitten ook een paar ringen verstopt
Pagina: 1 ... 13 ... 29 Laatste