Zojuist mijn pot tegen Rabbiej gespeeld. Een kleine 5 kwartier over gedaan. Goed gespeeld Rabbiej en polijst die Mage nog maar even van je.
Game 1 - Druid vs Warlock - 0-1
Rabbiej begon met zijn Warlock. Dan weet je voor 90% zeker hoe laat het is en dat je een goed gepolijste RenoLock tegen krijgt. Overall is dit voor Druid een goede matchup. Beide hadden we een goede opening en ik hield zijn board goed leeg. Echter toen had ik Loatheb - Kodo - 1/1 - 1/1 liggen en Rabbiej pakte precies mijn Loatheb met zijn MCT. Dit was een turnaround in de game en vanaf daar liep ik constant achter de feiten aan.
Op het eind kon ik nog een beetje terugkomen maar toen zat ik al in lethal range.
Game 2 - Warrior vs Hunter - 0-2
Rabbiej had een goede aggressieve start met zijn Hunter en wist alles goed te counteren. Je weet je dat je tegen Hunter tegen de klok racet en dat voelde ook zeker zo. Op het eind had ik lethal echter had Rabbiej 2 secrets liggen waarvan 1 Beartrap was. Ik had nog een beurt extra nodig echter had Rabbiej een King Crush uit een Webspinner gekregen die voor de winst zorgde.
Game 3 - Priest vs Mage - 1-2
Het begin ontwikkelde rustig doordat we beiden antwoorden in handen hadden maar geen threats.
Uiteindelijk wist ik een board op te bouwen met big-health minions en daar had Rabbie geen antwoord op.
Game 4 - Warrior vs Mage - 2-2
De hele game verliep zoals je hoopt als Control Warrior speler. Lekker rustig t board leeghouden. Proberen om maar 1 kaart per beurt te spelen en lekker armor stacken. Mijn wapens hielden t board schoon en Justicar zorgde voor de armor.
Ook hier kon Rabbiej de grote minions niet goed verwijderen waardoor mijn Ysera hem teveel werd.
Game 5 - Druid vs Mage - 3-2
Ik kon deze game beginnen met WG waardoor je de hele pot voor loopt.Een latere Brann + Darnassus Aspirant zorgde voor een ramp van 6 naar 8 mana. Ik heb deze pot wel veel risico's genomen door niet om zijn secrets heen te spelen. Uiteindelijk werd Kel'Thuzad achter Cenarius + 2x 2/2 Rabbiej teveel.
De laatste 4 potten voelde voor mij aan als Control Warruir mirror potjes.
Ik kan niet anders dan lof hebben voor het spel van Rabbiej. Zorgde voor constante hersenbrekers aan mijn kant.
Mijn volgende wedstijden zijn ook al gepland:
Vs. Majoh 18-04-2016 om 21:30 uur
Vs. SeamusXanthus 19-04-2016 om 20:00 uur