Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo tussen 12:00 en 13:00 mijn wedstrijd tegen SeamusXanthus.
En maandag avond 21:30 mijn wedstrijd tegen Astie.

Hopelijk pak ik ergens nog een gamepje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik heb met de hakken over de sloot gewonnen van majoh, 3-2. Ik zit er dus nog in, maar dan moet ik tegen Astie winnen, en zelfs dan is het nog onzeker of ik door ga. Kans is dus erg klein, maar ga het in elk geval proberen :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Kripi#2634 speelt over enkele minuten tegen Bartske#1483, komt dat zien!

edit: we gaan nu beginnen

[ Voor 17% gewijzigd door Bartske op 15-04-2016 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik zie nog een uitslag in poule E die niet volledig is doorgegeven; Bij RimKing-MurphyLee staat wel de 3-2, maar is nog niet aangegeven wie de match heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Separhim en ik (frostyfeet) zullen zodra onze match in groep D spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the Virtual schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:39:
Ik zie nog een uitslag in poule E die niet volledig is doorgegeven; Bij RimKing-MurphyLee staat wel de 3-2, maar is nog niet aangegeven wie de match heeft gewonnen.
Aangepast!

Iedereen heeft nog 3 dagen om zijn wedstrijden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond om 21:00 speel ik tegen Rabbiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:54
Mijn match tegen qpunk/tektoon begint zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
MurphyLee#2626 gaat nu tegen Bartske#1483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Weet iemand waar Kripi#2634 is, kan hem niet vinden in Got

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

CyberAmp schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:18:
Weet iemand waar Kripi#2634 is, kan hem niet vinden in Got
d0p3y heet hij op het forum :)
Even een prive berichtje sturen dan komt het wel goed. Hij reageert daar wel op.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Bartske schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:42:
MurphyLee#2626 gaat nu tegen Bartske#1483
Murphy heeft 3-2 gewonnen, waren mooie en spannende potjes!

Helaas kreeg ik een dc terwijl ik net lethal had met mijn pally tegen zijn warrior en verloor ik dat potje dus. Toen nog teruggekomen tot 2-2 en uiteindelijk 3-2 verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

murphylee schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:45:
[...]

d0p3y heet hij op het forum :)
Even een prive berichtje sturen dan komt het wel goed. Hij reageert daar wel op.
Ik wacht op z'n reactie, ik meld maar even in het forum. Mag je ook een andere wedstrijd doen dan wat op de site staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:56
Astie en ik spelen zometeen onze match.. Komt dat zien, komt dat zien :)

@CyberAmp, je mag gewoon elke match spelen uit je groep; volgorde maakt niet uit,

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zojuist mijn pot tegen Rabbiej gespeeld. Een kleine 5 kwartier over gedaan. Goed gespeeld Rabbiej en polijst die Mage nog maar even van je. >:)

Game 1 - Druid vs Warlock - 0-1
Rabbiej begon met zijn Warlock. Dan weet je voor 90% zeker hoe laat het is en dat je een goed gepolijste RenoLock tegen krijgt. Overall is dit voor Druid een goede matchup. Beide hadden we een goede opening en ik hield zijn board goed leeg. Echter toen had ik Loatheb - Kodo - 1/1 - 1/1 liggen en Rabbiej pakte precies mijn Loatheb met zijn MCT. Dit was een turnaround in de game en vanaf daar liep ik constant achter de feiten aan.
Op het eind kon ik nog een beetje terugkomen maar toen zat ik al in lethal range.

Game 2 - Warrior vs Hunter - 0-2
Rabbiej had een goede aggressieve start met zijn Hunter en wist alles goed te counteren. Je weet je dat je tegen Hunter tegen de klok racet en dat voelde ook zeker zo. Op het eind had ik lethal echter had Rabbiej 2 secrets liggen waarvan 1 Beartrap was. Ik had nog een beurt extra nodig echter had Rabbiej een King Crush uit een Webspinner gekregen die voor de winst zorgde.

Game 3 - Priest vs Mage - 1-2
Het begin ontwikkelde rustig doordat we beiden antwoorden in handen hadden maar geen threats.
Uiteindelijk wist ik een board op te bouwen met big-health minions en daar had Rabbie geen antwoord op.

Game 4 - Warrior vs Mage - 2-2
De hele game verliep zoals je hoopt als Control Warrior speler. Lekker rustig t board leeghouden. Proberen om maar 1 kaart per beurt te spelen en lekker armor stacken. Mijn wapens hielden t board schoon en Justicar zorgde voor de armor.
Ook hier kon Rabbiej de grote minions niet goed verwijderen waardoor mijn Ysera hem teveel werd.

Game 5 - Druid vs Mage - 3-2
Ik kon deze game beginnen met WG waardoor je de hele pot voor loopt.Een latere Brann + Darnassus Aspirant zorgde voor een ramp van 6 naar 8 mana. Ik heb deze pot wel veel risico's genomen door niet om zijn secrets heen te spelen. Uiteindelijk werd Kel'Thuzad achter Cenarius + 2x 2/2 Rabbiej teveel.

De laatste 4 potten voelde voor mij aan als Control Warruir mirror potjes.
Ik kan niet anders dan lof hebben voor het spel van Rabbiej. Zorgde voor constante hersenbrekers aan mijn kant. _/-\o_ _/-\o_

Mijn volgende wedstijden zijn ook al gepland:

Vs. Majoh 18-04-2016 om 21:30 uur
Vs. SeamusXanthus 19-04-2016 om 20:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

gg :) die 2e pot met king crush was idd lollig

morgen Cyberamp#2852 vs Kripi#2634 @ 19:30u

3 - 0

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 18-04-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Ik ga mijn laatste pot spelen, tegen Volrath (Martijn1986). De winnaar is door; als ik verlies, lig ik eruit, als Volrath verliest, speelt hij nog tegen RuurdV om de tweede plek.

edit:
3-2 gewonnen, en door. Dit betekent dat NeooeN (Mofkees) is uitgeschakeld, voor zijn kansen had Volrath beide matches moeten winnen. RuurdV en Volrath moeten nu spelen om de laatste plek in de volgende fase; tegen allebei heb ik met genoegen gespeeld, ik hoop dat het me lukt die ook te kijken. :)

Waren Ruurds Spellslingers alleraardigst voor me, die van Volrath gunde me werkelijk niks. Een Cold Blood voor hem om zijn Spellslinger met mijn North Sea Kraken te laten traden, met een Antonidas Fireball als toetje, terwijl ik mocht hopen dat die Demonfuse ooit nog eens een random legendary minion zou worden.

[ Voor 67% gewijzigd door the Virtual op 18-04-2016 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen rond 21:00 ga ik tegen ruurdV spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vs. Majoh 18-04-2016 om 21:30 uur
Vs. SeamusXanthus 19-04-2016 om 20:00 uur
Die van mij hebben we verplaatst naar woensdag zelfde tijd. Er was aan mijn kant iets tussen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game tegen RuurdV gedaan 3-0 gewonnen eerste 2 games waren leuk priest vs paladin was super close had bijna verloren maar thoughtsteal had de game gelijk gemaakt.
Mage vs Rogue ging ook gelijk op tot ik met een flamestrike en arcane missles het board clearde en vanaf daar kaart advantage kreeg.
Laatste game hunter vs paladin was gewoon een stomp game en helaas niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:23:
Morgen rond 21:00 ga ik tegen ruurdV spelen.
Ik heb zojuist met 3-0 verloren na 2 leuke potten en een vrij eenzijdige laatste pot. Volrath speelde gewoon beter en had de eerste pot de rng lekker mee (Tyrion en sunwalker uit een thoughtsteal) :p
Ik heb me hoe dan ook vermaakt met het toernooi en doe volgende keer gewoon weer mee. Volrath, succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was eigenlijk een Tyrion en 7 mana 5/6 heal dude naam even kwijt.. Sunwalker was van entomb.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:27:
Was eigenlijk een Tyrion en 7 mana 5/6 heal dude naam even kwijt.. Sunwalker was van entomb.
Ah ja, das waar. Het was een Guardian of kings. Die Sunwalker was een entomb bait zodat mijn tyrion veilig zou blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja had niet veel keus op dat moment om het niet te gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0p3y
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-03 14:57
Kan iemand Boe.i/RimKing#2699 bereiken? Ik heb hem zondag al een berichtje gestuurd met de vraag of hij vanavond kan spelen, morgenavond wordt voor mij lastig, maar heb nog geen antwoord :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

d0p3y schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:15:
Kan iemand Boe.i/RimKing#2699 bereiken? Ik heb hem zondag al een berichtje gestuurd met de vraag of hij vanavond kan spelen, morgenavond wordt voor mij lastig, maar heb nog geen antwoord :| .
ik wil hem ook bereiken. morgen avond voor mij ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist mijn partij tegen SeamusXZ gespeeld.
Een leuke en wederom lange partij die ik met 3-1 heb gewonnen.
SeamusXZ succes met verhuizen en tot een volgend toernooi!

[ Voor 77% gewijzigd door Astie op 19-04-2016 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Helaas, het is niet mijn toernooi gebleken, maar was wel weer leuk om mee te doen. Daar waar ik het vorige toernooi echt heel vaak geluk had vielen er nu te vaak dingen de verkeerde kant op (vond ik zelf dan :) ). Maar uiteindelijk gewoon niet goed genoeg. Veel succes verder aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

succes met verhuizen. Ik moet nog over paar maanden... hoort ook wat stress bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Zoals duidelijk vermeld is vandaag de deadline van het toernooi. Dit betekend dat iedereen vandaag nog zijn matches kan gaan spelen en anders de nr.1 en nr.2 van dit moment doorgaan. Uiteraard kan er gemeld worden als er misbruik van wordt gemaakt(door bijv express niet te willen gaan spelen ivm stand). Dan zullen wij dit uitzoeken maar we gaan uit van jullie sportiviteit. De deadline is vanaf dag 1 bekend en we willen door met dit toernooi.

Iedereen succes!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0p3y
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-03 14:57
Hmmz, volgens mij hebben ik en Boe.i/RimKing#2699 even iets niet in de gaten gehad. Ik was bewust dat vanavond de laatste avond zou zijn, maar Boe.i zei dat hij vanavond al een match had gepland staan en het valt me nu op dat hij morgenavond 22:00 bedoelde om tegen mij te spelen (denk ik) en niet vanavond.

Beetje krommunicatie, excuus, wat wil de leiding dat we doen? (ik zal niet wakker liggen van de beslissing :))

Acties:
  • +2 Henk 'm!
We stellen de deadline 24 uur uit. Als het niet spelen van een wedstrijd nadelige gevolgen heeft voor een directe concurrent zullen wij in beraad gaan wat we hiermee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik hoop vanavond mijn match tegen frosty nog te kunnen spelen maar die weet nog niet of hij het vanavond gaat redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

RimKing#2699 mij net op PM verteld dat hij anders ging opgeven, want lukt niet met de afspraken de komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

CyberAmp schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:40:
RimKing#2699 mij net op PM verteld dat hij anders ging opgeven, want lukt niet met de afspraken de komende week.
Mocht dat zo zijn dan ben ik sowieso uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

murphylee schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:20:
[...]

Mocht dat zo zijn dan ben ik sowieso uitgeschakeld?
ik vroeg om dit op forum te melden. volgens mij weet hij niet van de deadline vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Dat snap ik, maar Rimking moet nog 3 matches spelen.
Waarschijnlijk gaat dat niet voor het eind van de week lukken. Het is maar de vraag hoe lang ze willen uitstellen.

Zoals Astie al zei:
Je hebt 24 uur de tijd om de games te spelen.

Edit:

Mocht Rimking zich moeten terug trekken dan komen deze wedstrijden te vervallen. (lijkt mij)
Mijn verloren match wordt dan omgezet. (valt me net te binnen)

Heeft Kripi geen contact met Rimking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand zich officieel terug trekt zullen zijn wedstrijden omgezet worden in een 0-3 verlies. De eventuele gevolgen voor de stand zullen automatisch doorgevoerd worden.

Wij gaan het toernooi niet nog verder uitstellen. Vanavond om 23:59 is de poulefase officieel afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
frosty en ik beginnen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
3-1 gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Helaas heb ik niet de tijd kunnen vinden om de matches te spelen. Bij deze zal ik me daarom terugtrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De final stage is gestart. De 4 spelers die in ronde 1 beginnen zijn de 4 'slechtste' nummer 2 uit de poule fase. Cyberamp was de beste nummer 2 en begint daarom in ronde 2.

Succes allemaal en vergeet niet je wedstrijd aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoricNorman - Rabbiej en TheVirtual - Vicarious moeten uiterlijk op 24-04-2016 gespeeld zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Vraagje: waarom is cyberamp de beste nummer 2 en niet ik? We staan precies gelijk in punten en doelsaldo. Vind het niet erg om extra matches te spelen maar vond het frappant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rabbiej schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:15:
Vraagje: waarom is cyberamp de beste nummer 2 en niet ik? We staan precies gelijk in punten en doelsaldo. Vind het niet erg om extra matches te spelen maar vond het frappant.
Cyberamp heeft minder games verloren. Dit zie je niet in de stand maar wel bij de uitslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Aja, dat was op mijn telefoon wat minder goed inzichtelijk. Hij heeft inderdaad 1 game minder verloren.
Ik ga een afspraak maken met Roric :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen moeten de wedstrijden gespeelt zijn maar zie nog niks aangekondigd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
De wedstrijd tussen Vicarious en mij staat gepland voor zondag, zo rond 19:30.

Ik ben ook erg benieuwd naar het verdere verloop van het toernooi, aangezien de nerfs en de nieuwe set halverwege de volgende ronde erbij komen. De posthistorie van je tegenstander doorspitten om te kijken of deze veel/weinig van de nieuwe set meteen gaat halen, om vervolgens te proberen je match respectievelijk voor/na die datum te plannen? :P

Wat wel te denken geeft; het is en blijft natuurlijk toch een Blizzard launch. Best kans dat het een periode na de expansion lastig wordt je match gespeeld te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door the Virtual op 23-04-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Astie schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:54:
Morgen moeten de wedstrijden gespeelt zijn maar zie nog niks aangekondigd. ;)
ik heb gister bericht gestuurd om te plannen, nog geen antwoord gehad. :/ (Martijn1986)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Om 17:30 zullen MurphyLee en ik onze match gaan spelen. Iedereen is weer welkom uiteraard!

Zojuist 3-0 gewonnen. MurphyLee gg en bedankt!

[ Voor 21% gewijzigd door Royy90 op 23-04-2016 17:59 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Gisteren al even gesproken met Roricnorman over onze match maar hij zat op een tablet en het was daardoor niet makkelijk om een afspraak te maken. Wat ik heb begrepen is dat het voor hem dit weekend niet mogelijk is om de match te spelen. Ik hoop dat we maandagavond onze match kunnen spelen. We zullen dus nog laten weten wanneer we onze match zullen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Morgen om 20:00 Cyberamp#2852 vs Volrath#2334 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Helaas met 3-1 verloren van TheVirtual. De RNG was me met o.a. een Reno Jackson topdeck niet heel gunstig gezind, maar verder goed gespeeld. Zelf ook wel een paar foutjes gemaakt trouwens maar denk niet dat die heel veel invloed op het eindresultaat gehad zouden hebben.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
ik heb rabbiej zojuist een bericht gestuurd voor vanavond, ik was helaas het hele weekend weg maar vanavond heb ik wel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 21:39
je kan blijkbaar nog steeds ranked gaan met custom decks, dacht dat dat aangepast was na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 21:39
waarom is de sorry taunt eruit gehaald? die ga ik wel missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Even een vraag, gaat iedereen de originele of de aangepaste OG decks gebruiken? Is beetje venijnig als je op de 27e moet spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
rabbiej en ik zullen vanaf rondom 22:30/23:00 onze match spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberAmp schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:41:
Even een vraag, gaat iedereen de originele of de aangepaste OG decks gebruiken? Is beetje venijnig als je op de 27e moet spelen.
We hanteren het Wild format. Dus alle kaarten die op het moment van je wedstrijd uit zijn mag je gebruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De game tegen Cyberamp is over ik heb 3-1 gewonnen.

Priest tegen Paladin
Cyber speelde een aggresieve paladin met veel early game pressure. Helaas kwam die tot een halt en de tyrion mind control was de laatste druppel.

Mage vs Rogue
Deze game was het vechten om board position het ging gelijk op tot het moment dat ik een rhonin en een cloaking field op hem had. Dit koste Cyber te veel kaarten om hem te verwijderen (3 ongeveer) en van daar had ik card advantage.

Hunter vs Paladin.
Weer het zelfde verhaal als tegen priest alleen hunter heeft niet zo'n goede comeback tools als priest dus deze game had ik verloren.

Hunter vs Rogue

Ook een gevecht voor board position dit was tot ongeveer beurt 7 a 8 gelijk op. Toen ik ball of spiders speelde kreeg ik er teveel card advantage voor en gebruikte Cyber een assasinate op een tallstrider en had ik vrij spel om mijn betere kaarten te spelen.

Waren leuke games thanks Cyber ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
rabbiej en ik beginnen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
De match tussen Roric en mij ging niet zonder problemen.. Nadat ik met 2-0 voorkwam zag Roric een dubbele copy van spellbreaker in mijn deck waardoor ik, ondanks dat ik de match wel won, op 2-1 kwam. Na een leuke 4e game werd het helemaal gelijk. In de 5e game had Roric de betere start maar verloor hij zijn connectie. Ik wil de 5e game wel overspelen, wat is volgens de admins de ruling in deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Rabbiej schreef op maandag 25 april 2016 @ 23:48:
De match tussen Roric en mij ging niet zonder problemen.. Nadat ik met 2-0 voorkwam zag Roric een dubbele copy van spellbreaker in mijn deck waardoor ik, ondanks dat ik de match wel won, op 2-1 kwam. Na een leuke 4e game werd het helemaal gelijk. In de 5e game had Roric de betere start maar verloor hij zijn connectie. Ik wil de 5e game wel overspelen, wat is volgens de admins de ruling in deze?
Ik ben geen admin maar er staat wel in de wedstrijdregels
.10 - Disconnect is een loss van die game. Na reconnect kan de volgende game gespeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:16:
De game tegen Cyberamp is over ik heb 3-1 gewonnen.

Priest tegen Paladin
Cyber speelde een aggresieve paladin met veel early game pressure. Helaas kwam die tot een halt en de tyrion mind control was de laatste druppel.

Mage vs Rogue
Deze game was het vechten om board position het ging gelijk op tot het moment dat ik een rhonin en een cloaking field op hem had. Dit koste Cyber te veel kaarten om hem te verwijderen (3 ongeveer) en van daar had ik card advantage.

Hunter vs Paladin.
Weer het zelfde verhaal als tegen priest alleen hunter heeft niet zo'n goede comeback tools als priest dus deze game had ik verloren.

Hunter vs Rogue

Ook een gevecht voor board position dit was tot ongeveer beurt 7 a 8 gelijk op. Toen ik ball of spiders speelde kreeg ik er teveel card advantage voor en gebruikte Cyber een assasinate op een tallstrider en had ik vrij spel om mijn betere kaarten te spelen.

Waren leuke games thanks Cyber ;).
GG mijn feedback hierop. Ik had niks gedaan met de nerfs in mijn deck, daardoor merkbaar in de problemen gekomen die ik eerder niet had. De nerfs van Knife Juggler en Blade Fury waren bijvoorbeeld voelbaar. KJ was gewoon overgenomen door Cabal Shadow Priest (WTF) en BF had gewoon teveel mana nodig dus ik kon je board niet clearen. En daarna kwam je ook met Acidic Swamp ooze...Mede daardoor is Rogue nu erg zwak. Ik had 2 verlies potjes nodig om dat door te hebben. Ik had wellicht als laatste mijn warrior moeten pakken, maar ja next time! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rabbiej schreef op maandag 25 april 2016 @ 23:48:
Als je dubbele kaart in je decks hebt zitten heb je game waar je hem voor de 2e keer speelt verloren. Speel je hem niet en houd je hem voor dood in je handen is er niets aan de hand.

Bij een disconnect heb je officieel de game verloren. Onderling kan er altijd overlegt worden of je de game opnieuw speelt. Dat is helemaal aan jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Roricnorman en ik spelen om kwart voor 11 opnieuw onze laatste match. Voor de liefhebbers om mee te kijken, jullie zijn uiteraard van harte welkom. Heel lang zal het niet duren 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Virtual en ik spelen om 20:45 onze wedstrijd. Dit is laat aangekondigd omdat er onzekerheid was over of we beiden online konden zijn.
Omdat morgen de servers niet optimaal zullen presteren spelen we het vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!
3-0 gewonnen. Eenzijdige games door o.a. slechte draws van Virtual.
Bedankt voor de deelname hopelijk tot de volgende keer!

Voor de overige deelnemers. Let op: Halve finale is best-of 7. En je mag WotOG kaarten verwerken! 8) 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Astie op 26-04-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
laatste pot word nu gedaan tussen rabbiej en mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
3-2 gewonnen van rabbiej, laatste potje met mijn priest was redelijk eenzijdig tegen zijn hunter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
Separhim en ik zullen vanavond onze match spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Mijn match tegen Roric gaat binnen enkele minuten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
3-2 zojuist gewonnen van separhim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Mooizo!

Hierbij zijn dan ook de vier halve finalisten bekend.
- Roricnorman
- Royy90
- Astie
- Volrath

De matches zijn als volgt:

Roricnorman vs Royy90
&
Astie vs Volrath

PSN Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Straks hebben we de 2 toernooi organisatoren in de finale. Doorgestoken kaart!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zondag om 20:00 uur spelen Volrath en ik de halve finale.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoricNormannum
Vicarious schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:12:
Straks hebben we de 2 toernooi organisatoren in de finale. Doorgestoken kaart!
it smells fishy..... >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
uehh Astie,,, ik denk dat ze ons doorhebben...

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om 20 uur spelen Volrath en ik de halve finale. BO7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Vanavond rond 22:45 zullen RoricNorman en ik onze match spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist heb ik met 4-3 van Volrath gewonnen. Leuke en lange pot met mooie momenten.
Na kansloze 0-2 achterstand toch nog om weten te buigen.

Volrath goed gespeeld en tot het volgende toernooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yup waren leuke games eerste 2 viel alles gewoon goed bij mij en alles op curve. Priest games waren leuk maar mijn 4de deck (shaman dit keer) moet ik meer tijd in steken want deze had helaas geen kans.

Laat maar weten wanneer de volgende is ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
roy en ik beginnen nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.twitch.tv/volrathnl/v/64001063 Voor de mensen die de games tussen mij en Astie nog willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Zojuist 4-0 gewonnen van RoricNorman. Waren leuke potjes, uitslag is misschien een beetje geflatteerd.

Dit houd dan ook in dat de finale bekend is, battle of the admins haha.

Royy90 - Astie

Er zal op tijd worden gemeld wanneer deze zal worden gespeeld zodat iedereen kan kijken.

PSN Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• the Virtual
Dus...

Als jullie voor het volgende toernooi nog mensen in de organisatie kunnen gebruiken, houd ik me aanbevolen. ;)

(Maar serieus, ik wil gerust meehelpen, hoor. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
Royy90 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:36:
Zojuist 4-0 gewonnen van RoricNorman. Waren leuke potjes, uitslag is misschien een beetje geflatteerd.

Dit houd dan ook in dat de finale bekend is, battle of the admins haha.

Royy90 - Astie

Er zal op tijd worden gemeld wanneer deze zal worden gespeeld zodat iedereen kan kijken.
ja het is was redelijk kansloos elke keer van mijn kant, maar toch een leuk gevoel gehad over het hele toernooi. Daar zaten de nodige leuke matches tussen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woensdagavond om 21:00 uur zullen Roy en ik de finale spelen. We zoeken nog iemand die de dubbele spectate kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Astie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:36:
Woensdagavond om 21:00 uur zullen Roy en ik de finale spelen. We zoeken nog iemand die de dubbele spectate kan opnemen.
Opnemen en/of streamen zou ik wel kunnen doen. Ik heb geen mic beschikbaar of charisma , dus als je er net als bij de vorige finale live-commentaar bij had willen hebben, heb je iemand anders nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the Virtual schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:16:
[...]

Opnemen en/of streamen zou ik wel kunnen doen. Ik heb geen mic beschikbaar of charisma , dus als je er net als bij de vorige finale live-commentaar bij had willen hebben, heb je iemand anders nodig.
Opnemen zou al fijn zijn. Bedankt man. Tot vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Om 21:00 start de finale :) Komt u allen

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Ok, ik had niet verwacht dat jullie jullie decks gingen aangepast hebben aan de old gods. Maar gezien het format: that makes totally sense!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Pfffff, ik had graag wat meer waar voor mijn geld gehad :(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Na een zeer spannende *kuck* finale...

Onze winnaar van Tweakers Hearthstone Special #1:
Astie!!!!

Ik ben met 4-0 aan de kant gezet deze finale. Astie had zeer goede en gebalanceerde decks gebouwd waardoor ik er helaas niet aan te pas kwam. Een terechte winnaar :)

Uiteraard zoals altijd horen we graag weer feedback voor het volgende toernooi. Mocht je ideeën hebben voor een Special toernooi, dan graag een DM naar Astie en mij.

Tot slot wil ik nog iedereen bedanken namens mij en Astie voor dit geslaagde toernooi.

Astie, GZ GG WP ETC ETC

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sorry voor de speeddate Royy, had er zeker meer van verwacht. Alleen de eerste wedstrijd Paladin mirror was 50/50, de rest was vrij eenzijdig.
Ik heb vandaag 2 uur aan de decks zitten sleutelen omdat ik niet tevreden was over mijn Warrior. Hier is een N'Zoth Paladin voor in de plaats gekomen die zijn werk prima deed. Door deze switch kon ik de betere legendarys die in mijn Warrior volop aanwezig waren verdelen over de overige decks.

Hieronder de link naar de herhaling:
https://www.twitch.tv/the_virtual/v/64553726

Iedereen bedankt voor de deelname en we hopen binnenkort het volgende toernooi aan te kondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Gefeliciteerd! Leuke matches :)

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:38
Astie, van harte.

Astie & Royy dank voor de organisatie, ik kijk uit naar een vervolg.

Zijn er mensen die hun decklists willen delen, ik ben benieuwd wat mensen gespeeld hebben? Zowel voor als na WOTOG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
magicstar schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:07:
Astie, van harte.

Zijn er mensen die hun decklists willen delen, ik ben benieuwd wat mensen gespeeld hebben? Zowel voor als na WOTOG.
Oei, deze heb ik niet meer helaas... Maar het goede nieuws is dat een vervolg niet ver weg is :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
magicstar schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:07:
Astie, van harte.

Tnx en graag gedaan.

Hieronder mijn decks die ik heb gebruikt. Voor de finale heb ik alle decks aangepast en zelfs Warrior ingerolen voor Paladin.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ge6dnKg.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SaeUXjz.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2qWRWb8.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nOlj5UH.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RTsqGcd.png
Pagina: 1 2 3 4 Laatste