Roy, Vic en jij hebben allebei 3 gewonnen en 1 verloren. Roy is eerste omdat hij een game meer heeft gewonnen dan Vic en jij. Jij verliest van Vic met 3-0 waardoor jullie op alle statistieken gelijk staan waardoor het onderlinge resultaat telt. Had jij met 3-1 verloren dan had jij doorgegaan. Het systeem is van te voren bekend gemaakt dus je wist wat je moest doen om 2e te worden. Dat is helaas niet gelukt.Mauz1978 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:10:
Was te verwachten.
Het is sowieso een raar systeem, iemand die 3 keer 3-0 wint en 1 keer 3-0 verliest, wordt gepaseert door iemand die maar twee keer 3-0 wint, maar de overige met 3-2 verliest....
Je had dit moeten behandelen als de poulewedstrijden bij een voetbal wk. (dan had ik nog 3e gestaan i know, maar dit gedoe achteraf niet gehad).
Verder baal ik enorm van de kansloze match. Ik wil niks afdoen aan Vics kwaliteiten, maar godlike draw vs enorme kutdraw doe je weinig aan, en geeft me een zure nasmaak aan dit toernooidat 1 match bepalend is in de poule terwijl de rest gewoon gewonnen is...
Het ligt dus niet aan het systeem.
De zure nasmaak kunnen wij niet wegnemen. Je zat in een sterke poule waarin er 3 personen top hebben gepresteerd. Er moet er dan 1 van de 3 afvallen, en dat ben jij geworden. Volgende keer beter!