ja het is was redelijk kansloos elke keer van mijn kant, maar toch een leuk gevoel gehad over het hele toernooi. Daar zaten de nodige leuke matches tussen!Royy90 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:36:
Zojuist 4-0 gewonnen van RoricNorman. Waren leuke potjes, uitslag is misschien een beetje geflatteerd.
Dit houd dan ook in dat de finale bekend is, battle of the admins haha.
Royy90 - Astie
Er zal op tijd worden gemeld wanneer deze zal worden gespeeld zodat iedereen kan kijken.
Woensdagavond om 21:00 uur zullen Roy en ik de finale spelen. We zoeken nog iemand die de dubbele spectate kan opnemen.
Opnemen en/of streamen zou ik wel kunnen doen. Ik heb geen mic beschikbaar of charisma , dus als je er net als bij de vorige finale live-commentaar bij had willen hebben, heb je iemand anders nodig.Astie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:36:
Woensdagavond om 21:00 uur zullen Roy en ik de finale spelen. We zoeken nog iemand die de dubbele spectate kan opnemen.
Opnemen zou al fijn zijn. Bedankt man. Tot vanavondthe Virtual schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:16:
[...]
Opnemen en/of streamen zou ik wel kunnen doen. Ik heb geen mic beschikbaar of charisma , dus als je er net als bij de vorige finale live-commentaar bij had willen hebben, heb je iemand anders nodig.
Ok, ik had niet verwacht dat jullie jullie decks gingen aangepast hebben aan de old gods. Maar gezien het format: that makes totally sense!
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Na een zeer spannende *kuck* finale...
Onze winnaar van Tweakers Hearthstone Special #1:
Astie!!!!
Ik ben met 4-0 aan de kant gezet deze finale. Astie had zeer goede en gebalanceerde decks gebouwd waardoor ik er helaas niet aan te pas kwam. Een terechte winnaar
Uiteraard zoals altijd horen we graag weer feedback voor het volgende toernooi. Mocht je ideeën hebben voor een Special toernooi, dan graag een DM naar Astie en mij.
Tot slot wil ik nog iedereen bedanken namens mij en Astie voor dit geslaagde toernooi.
Astie, GZ GG WP ETC ETC
Onze winnaar van Tweakers Hearthstone Special #1:
Astie!!!!
Ik ben met 4-0 aan de kant gezet deze finale. Astie had zeer goede en gebalanceerde decks gebouwd waardoor ik er helaas niet aan te pas kwam. Een terechte winnaar
Uiteraard zoals altijd horen we graag weer feedback voor het volgende toernooi. Mocht je ideeën hebben voor een Special toernooi, dan graag een DM naar Astie en mij.
Tot slot wil ik nog iedereen bedanken namens mij en Astie voor dit geslaagde toernooi.
Astie, GZ GG WP ETC ETC
Sorry voor de speeddate Royy, had er zeker meer van verwacht. Alleen de eerste wedstrijd Paladin mirror was 50/50, de rest was vrij eenzijdig.
Ik heb vandaag 2 uur aan de decks zitten sleutelen omdat ik niet tevreden was over mijn Warrior. Hier is een N'Zoth Paladin voor in de plaats gekomen die zijn werk prima deed. Door deze switch kon ik de betere legendarys die in mijn Warrior volop aanwezig waren verdelen over de overige decks.
Hieronder de link naar de herhaling:
https://www.twitch.tv/the_virtual/v/64553726
Iedereen bedankt voor de deelname en we hopen binnenkort het volgende toernooi aan te kondigen.
Ik heb vandaag 2 uur aan de decks zitten sleutelen omdat ik niet tevreden was over mijn Warrior. Hier is een N'Zoth Paladin voor in de plaats gekomen die zijn werk prima deed. Door deze switch kon ik de betere legendarys die in mijn Warrior volop aanwezig waren verdelen over de overige decks.
Hieronder de link naar de herhaling:
https://www.twitch.tv/the_virtual/v/64553726
Iedereen bedankt voor de deelname en we hopen binnenkort het volgende toernooi aan te kondigen.
Gefeliciteerd! Leuke matches
Atlas#22744
Astie, van harte.
Astie & Royy dank voor de organisatie, ik kijk uit naar een vervolg.
Zijn er mensen die hun decklists willen delen, ik ben benieuwd wat mensen gespeeld hebben? Zowel voor als na WOTOG.
Zijn er mensen die hun decklists willen delen, ik ben benieuwd wat mensen gespeeld hebben? Zowel voor als na WOTOG.
Oei, deze heb ik niet meer helaas... Maar het goede nieuws is dat een vervolg niet ver weg ismagicstar schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:07:
Astie, van harte.
Tnx en graag gedaan.magicstar schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:07:
Astie, van harte.
Hieronder mijn decks die ik heb gebruikt. Voor de finale heb ik alle decks aangepast en zelfs Warrior ingerolen voor Paladin.