Atlas#22744
Ik heb vanavond wel tijd! 20.30 zou ik gewoon kunnen. Laat het maar wetenMauz1978 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:12:
Wie in groep A heeft vanavond tijd? 20.30ig?
Dank je Royy90! Laatste pot was ik erg bang lol, maar ik heb de nodige mazzel gehad!Royy90 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:54:
Zojuist met 2-3 verloren van Vinnu. Waren interessante potjes om te spelen. GG Vinnu.
@Mauz: ik denk niet dat ik om 20.30 kan, word denk ik iets later. Ik message je wel ingame.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zullen wij om 20.30 losgaan dan?peponline schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:17:
[...]
Ik heb vanavond wel tijd! 20.30 zou ik gewoon kunnen. Laat het maar weten
[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 08-04-2016 16:36 ]
Something under the bed is drooling
Bij deze! Wij spelen om 20.30! Veel succesMauz1978 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:36:
[...]
Zullen wij om 20.30 losgaan dan?kan ik wellicht erna tegen vinnu
.
Atlas#22744
[ Voor 8% gewijzigd door Findail op 08-04-2016 17:40 ]
Helaas kan het vanavond niet doorgaan. Mijn zoontje is zojuist opgenomen in het ziekenhuis.Findail schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:38:
Astie en ik (Parcival in HS) spelen vanavond om 8:00 (groep
Ik neem contact met je op wanneer ik weer beschikbaar ben.
Woow, sterkte AstieAstie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:31:
[...]
Helaas kan het vanavond niet doorgaan. Mijn zoontje is zojuist opgenomen in het ziekenhuis.

Oh sorry Astie, is goed, we spelen een andere keer, en heel veel sterkte, ik hoop dat hij snel weer thuis kan komen.Helaas kan het vanavond niet doorgaan. Mijn zoontje is zojuist opgenomen in het ziekenhuis.
Verzoek: Kan iedereen bij het aankondigen gelijk de battletags erbij zetten? (en je groep evt.)
[ Voor 111% gewijzigd door Cyberamp op 08-04-2016 19:39 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
RuurdV#2902 en ik zullen proberen onze game om 2100 te spelen vanavond. (Groep C)
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Zojuist verloren helaas van Mauz (1-3), maar het waren leuke potjes!
Separhim#2289 En ik spelen morgen om 1930.
Atlas#22744
GGpeponline schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:03:
@Astie sterkte!
Zojuist verloren helaas van Mauz (1-3), maar het waren leuke potjes!
@peponline waren leuke, snelle potjes inderdaad! Succes verder in het toernooi!
was je spec?CyberAmp schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:08:
bij mij bevroor het, raar genoeg overigens en ik had niet door
spec? pc spec? hmm zie sig
oh ik was spectator idd
[ Voor 9% gewijzigd door Cyberamp op 08-04-2016 21:13 ]
Duurt langMofkees schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:52:
Astie veel sterkte!
RuurdV#2902 en ik zullen proberen onze game om 2100 te spelen vanavond. (Groep C)
Atlas#22744
En waar kan ik dat vinden ?Royy90 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:49:
Om 15:00 uur zullen Vinnu en ik het toernooi aftrappen met onze match. Iedereen is uiteraard welkom om te spectaten.
- 2x blood night in 2 decks
- proberen te winnen met mijn uber Lock, die al eens gewonnen had
i.i.g. goed gespeeld RuurdV en hoop wel een keer revenge te kunnen nemen
Atlas#22744
Thnx, jij ook goed gespeeld. Leuke potten inderdaad. Die blood knights had ik dus niet eens door..Mofkees schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:21:
zo juist 2-3 van RuurdV#2902 verloren, op twee manieren zelfs:
- 2x blood night in 2 decks
- proberen te winnen met mijn uber Lock, die al eens gewonnen had
i.i.g. goed gespeeld RuurdV en hoop wel een keer revenge te kunnen nemen
[ Voor 97% gewijzigd door Royy90 op 09-04-2016 02:33 ]
Verwijderd
Ik speel dan tegen D0p3Y aka Kripi.
Mocht je willen volgen, voeg mij/kripi toe
murphylee#2626 vs Kripi#2634
Een spannende overwinning voor Kripi. (2-3)
gg!
[ Voor 13% gewijzigd door murphylee op 09-04-2016 18:50 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Separhim heeft 3-0 gewonnen.
[ Voor 30% gewijzigd door Kasai op 09-04-2016 20:04 ]
Atlas#22744
Royy90 heeft gewonnen van mij met 3-1. Gefeliciteerd!
[ Voor 28% gewijzigd door peponline op 09-04-2016 21:46 ]
Nog meer potjes vanavond? Had wel wat meer verwacht deze zaterdag. Kan zelf ook nog wel spelen tegen Mauz of Vicarious als deze kunnen. Anders wil ik wel trainen met iemand
Ik kreeg gistermiddag van hem te horen dat hij zich helaas toch terugtrekt uit het toernooi. Ik wacht nog maar even met het daadwerkelijk invullen van de winst totdat de organisatoren hier ook bevestiging van hebben/geven. (En hoe moeten we dat dan invullen? Een 0-0 win of een 3-0 win? Als we daar verschillend in doen, kan dat invloed hebben op tiebreakers.)Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:57:
Voor Ronde 1 uit groep C heb ik Bekse een mail gestuurd op tweakers en toegevoegd op battle net maar hij heeft nog niet gereageerd op beide.
Voor de overige spelers uit groep C; iedereen die nog niet in mijn friend list stond, heb ik al een invite gestuurd. Van de avonden die we voor de poulefase hebben, kan ik in ieder geval de maandagen niet, zaterdag de 16e waarschijnlijk ook niet. Indien het beter uitkomt, zou een middag misschien ook wel kunnen. Stuur maar een berichtje via B.net/Tweakers, dan komen we wel tot een speeltijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 10-04-2016 08:13 ]
Mauz, ik denk dat ik wel kan. Anders rond 21.00 uur zeker wel.Mauz1978 schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:12:
Vanavond iemand uit A die zn match tegen mij kan spelen vanaf 20.30?
Cool, zie je vanavondNitai schreef op zondag 10 april 2016 @ 09:13:
[...]
Mauz, ik denk dat ik wel kan. Anders rond 21.00 uur zeker wel.
Potjes spelen met jengelende kinderen werkt niet echt lekker...lol
Ja het geluk was duidelijk niet aan jouw zijde. Matige draws van jouw kant, prima draws aan mijn kant en een beetje mazzel met de RNG er ook nog bovenop en dan kan het snel voorbij zijn. Hopelijk meer geluk in de rest van het toernooi!Nitai schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:28:
Net met 3-0 verloren van Vicarious, mooie potten, beetje ongeluk aan mijn kant, maar Vicarious was in topvorm. Goed gespeeld en mooie plays gemaakt!
Potjes spelen met jengelende kinderen werkt niet echt lekker...lol
Vicariously I live while the whole world dies
edit: Zojuist gewonnen met 3-0, interessante potjes weer!
edit2: Vinnu gecondoleerd
[ Voor 49% gewijzigd door Royy90 op 10-04-2016 20:08 ]
Ik ga gelijk door tegen Nightwish. Gecondoleerd Vinnu.Royy90 schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:31:
Vicarious en ik gaan nu beginnen aan onze pot
edit: Zojuist gewonnen met 3-0, interessante potjes weer!
edit2: Vinnu gecondoleerd
Mochten er mensen uit groep E willen spelen.
Stuur mij even in-game een berichtje.
Ben waarschijnlijk nog een uurtje online.
Ik heb zojuist gewonnen met 3-0 van Parcival#2583. Eén potje was zeer intens waar ik meerdere beurten op de 1 of 2 health heb gestaan. De andere waren wel een stuk vlakker en minder spannend. Maar het is zeer leuk om te doen omdat je echt niet weet wat je tegen gaat komen.
Bedankt voor het spelen!
Atlas#22744
Waren goeie potten! Spannend wordt het zeker, maar niet voor jou, jij kan achterover leunend toekijken hoe Vic en ik het moeten uitvechtenRoyy90 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:14:
Na een spannende pot met 3-1 verloren van Mauz. In onze poule wordt het nog heel spannend wie er doorgaan. Nog 1 match te gaan.
@Vicarious, wanneer zou jij kunnen? Ik zga elke avond na 20.30
Mensen toevallig de Archon Housecup gezien dit weekend op de twitch van Amaz? Een van de onderdelen was een highlander matchm waarbij ze 3 classes kregen. Erg leuk om te zien, net te laat voor nog wat inspiratie.
Atlas#22744
vs Kasai; wo 21:00
vs Frosty; vr 21:00
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Bedankt Parcival voor deze wedstrijd maar zeker ook voor de uurtjes decktesten die ik hiervoor tegen je heb mogen doen!
Ik heb mijn verwachting van dit toernooi bijgesteld naar 'in ieder geval 1 potje winnen'...
Ik ben zelf wat verlaat.. Ben er met een kwartier maar als het jou te laat wordt snap ik dat.SeamusXanthus schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:05:
Half tien speel ik tegen rabbiej
Moet tegen mij wel lukken. Alle decks zonder proef potjes gemaaktFindail schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:26:
Net glansloos verloren tegen Astie (0-3), en morgenavond ga ik om 21:00 tegen Majoh (behalve als zijn diner uit loopt... )
Ik heb mijn verwachting van dit toernooi bijgesteld naar 'in ieder geval 1 potje winnen'...zelfs 3 proefpotjes net tegen Mauz 0-3 gegaan haha.
3 - 1
[ Voor 8% gewijzigd door Cyberamp op 12-04-2016 20:32 ]
Atlas#22744
Game on!
Verwijderd
Waren leuke potjes, beide missen een aantal belangrijke kaarten waardoor we qua kaarten mooi in verhouding stonden.
[ Voor 19% gewijzigd door boe.i op 12-04-2016 21:46 ]
Uitgelopen dus... Nu vanavond rond 19:30.Findail schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:26:
Net glansloos verloren tegen Astie (0-3), en morgenavond ga ik om 21:00 tegen Majoh (behalve als zijn diner uit loopt... )
Heb daarna eventueel ook tijd voor mijn andere tegenstanders.
Was zeker leuk!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:41:
Zojuist met 3-1 van Kasai gewonnen.
Waren leuke potjes, beide missen een aantal belangrijke kaarten waardoor we qua kaarten mooi in verhouding stonden.
OT:
Ik speel vanavond tegen Tektoon om 9 uur.
Atlas#22744
Vanavond om 9 uur tegen Majoh, nog even onder voorbehoud of ik dat ga halen
Morgenavond speel ik om half 8 tegen Parcival en aansluitend (rond 9 uur) tegen Astie.
Spectators uiteraard van harte welkom.
TheVirtual en ik zijn zojuist begonnen aan onze matchthe Virtual schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:07:
Zometeen ga ik mijn match spelen tegen Mofkees (NeooeN), met waarschijnlijk vanaf zo'n 21:00 meteen de tweede tegen RuurdV.
Atlas#22744
Verwijderd
Well played
Om Ruurds RNG uit onze match een beetje goed te maken, verwacht ik dat zijn volgende Spellslingers hem gewoon zelf laten kiezen welke spells hij wil. Turn 8 Tirion is leuk; Turn 10 Tirion + Gang Up is leuker. In de laatste game ook alleen lethal kunnen vermijden door op zijn grote minion een daarmee verkregen Humility te gooien.
Haha, ja die spellslinger haal ik gelijk uit mijn deck!the Virtual schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:41:
Leuke potten gespeeld tegen Mofkees en ruurd v.
Om Ruurds RNG uit onze match een beetje goed te maken, verwacht ik dat zijn volgende Spellslingers hem gewoon zelf laten kiezen welke spells hij wil. Turn 8 Tirion is leuk; Turn 10 Tirion + Gang Up is leuker. In de laatste game ook alleen lethal kunnen vermijden door op zijn grote minion een daarmee verkregen Humility te gooien.
Het is sowieso een raar systeem, iemand die 3 keer 3-0 wint en 1 keer 3-0 verliest, wordt gepaseert door iemand die maar twee keer 3-0 wint, maar de overige met 3-2 verliest....
Je had dit moeten behandelen als de poulewedstrijden bij een voetbal wk. (dan had ik nog 3e gestaan i know, maar dit gedoe achteraf niet gehad).
Verder baal ik enorm van de kansloze match. Ik wil niks afdoen aan Vics kwaliteiten, maar godlike draw vs enorme kutdraw doe je weinig aan, en geeft me een zure nasmaak aan dit toernooidat 1 match bepalend is in de poule terwijl de rest gewoon gewonnen is...
[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 14-04-2016 18:24 ]
Mjah dat is inderdaad flink balen en daar doe je weinig aan. Ik heb nou ook niet echt het idee dat ik 'de betere speler' ben ofzoMauz1978 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:10:
Was te verwachten.
Het is sowieso een raar systeem, iemand die 3 keer 3-0 wint en 1 keer 3-0 verliest, wordt gepaseert door iemand die maar twee keer 3-0 wint, maar de overige met 3-2 verliest....
Je had dit moeten behandelen als de poulewedstrijden bij een voetbal wk. (dan had ik nog 3e gestaan i know, maar dit gedoe achteraf niet gehad).
Verder baal ik enorm van de kansloze match. Ik wil niks afdoen aan Vics kwaliteiten, maar godlike draw vs enorme kutdraw doe je weinig aan, en geeft me een zure nasmaak aan dit toernooidat 1 match bepalend is in de poule terwijl de rest gewoon gewonnen is...
Vraagje over het verloop van het toernooi.. Hoe wordt bepaald wie er automatisch doorgaan naar de kwartfinale en welke 4 er nog een tussenronde moeten spelen? Zijn dat de groepswinnaars en de beste nummer 2 die direct naar de kwartfinale gaan of gaat dat anders?
[ Voor 61% gewijzigd door Rabbiej op 14-04-2016 19:22 ]
En roy heeft verloren van VinnuVicarious schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:09:
[...]
Mjah dat is inderdaad flink balen en daar doe je weinig aan. Ik heb nou ook niet echt het idee dat ik 'de betere speler' ben ofzoGewoon een kwestie van geluk hebben in dit geval. Het jammere is ook dat er 1 uit onze poule is weggevallen, anders was het wellicht anders gelopen (hoewel ik al met 3-0 van Vinnu gewonnen had voor hij zich terugtrok om begrijpelijke redenen).