Lastig concept he, dat niet op de man spelen? Ik heb al aangegeven dat het inderdaad een aanslag is. Zullen we nu eerst even afwachten wat er precies allemaal aan de hand is. We weten nog bijna niks..Arrne schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:35:
[...]
En nu ben jij degene die flink voor lul staat. En blijft staan zolang je dat soort posts blijft maken.
Ik ben ook helemaal niet van de paniekreacties, maar enig realisme is wel op z'n plaats hoor. Kom op zeg.
Ik zal het even herhalen wat we weten:
2 aanslagen, vliegveld ("arabisch geschreeuw + schoten" + 2 explosies), metro (1 station + 1 gerucht)
10 doden, 30 gewonden (net nieuw van SkyNews)
The end, voor de rest weten we niks. Het geschreeuw en schoten is nog door niemand bevestigd, ook SkyNews geeft al aan dat we dit voorlopig even wat minder als feit moeten zien. Hoewel het wel precies binnen het beeld zou passen.
Had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, pak de amerikanen die zichzelf onsterfelijk wanen. Laat ze zien dat ze zwak zijn, op zich nog niet zo dom bedacht.Kenhas schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Twee vliegen in één klap. Wraakactie voor arrestatie en ondertussen er zeker van maken dat het zeer groot nieuws wordt in de USA
Is veronderstelling é
[ Voor 18% gewijzigd door corset op 22-03-2016 09:40 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."