Terreurniveau in België opgetrokken naar niveau 4 op school van 4.
Moet eerst weer iets gebeuren voor men dit aanpast
En dat wil je ook helemaal niet. Dan wint de terreur pas echt.Migrator schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:15:
Je kunt elk vliegveld in de openbare ruimtes met best veel spul binnenkomen; het is niet te doen iedereen die een gebouw in/uit gaat te controleren. Idem stations, drukke winkelcentra...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nee, want daar is het onderling geneuzel (soenniet etc); hier is het afzetten tegen het Westen (normen & waarden en/of kalifaat-ophemeling).DennusB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:14:
[...]
Ja en vervolgens gaan ze het hier doen? Dan mogen ze wat mij betreft gelijk weer oprotten
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Stond al lange tijd op 3, wat betekent dat een dreiging mogelijk is/verwacht wordt..ward3112 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:16:
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Als je je dan gewoon een beetje aanpast aan het gast land zou er denk ik geen probleem zijn, geen land wat op dit moment Nederlanders zou weigeren hoor. Maar ze hebben dit zelf veroorzaakt, al die idioten met hun "Allah Akbar" en bomgordels veroorzaken dat. Eigen schuld, dikke fucking bult.Twhomp schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:16:
[...]
Draai het eens om:
Op een dag wordt Nederland elke dag 100 keer gebombadeerd. Dus je vlucht. Naar het Midden-Oosten.
En die zeggen: Niks ervan, blijf maar lekker in je eigen land.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Die terroristen komen in de meeste gevallen gewoon uit Europa hoor. Je geeft de terroristen juist hun zin als je vluchtelingen die ook worden verdreven door terrorisme op een hoop gooit met de terroristen. Dat is wat ze willen: een "wij" tegen "zij".Config schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:12:
Weet je, ik ben ook om. We moeten geen honderdduizenden mensen binnen laten komen in Europa zonder papieren en backgroundchecks. C'est ca.
Bron?ward3112 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:17:
Nu aanslag in metro ook???
Vooral stations en vliegvelden. In een voetbalstadion is het wel raar dat je rondloopt met een grote rugzak of koffer met een bom erin. Op dit soort plekken waar reizigers met bagage komen, val je helemaal niet op.Migrator schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:15:
Je kunt elk vliegveld in de openbare ruimtes met best veel spul binnenkomen; het is niet te doen iedereen die een gebouw in/uit gaat te controleren. Idem stations, drukke winkelcentra...
Punctuality is the politeness of kings
Mijn punt precies. Het is naief om te denken dat je alles kunt voorkomen en je laat de terroristen winnen als je het wel probeert. Enige controle is gewenst, maar er is een optimum.ATS schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:16:
[...]
En dat wil je ook helemaal niet. Dan wint de terreur pas echt.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zo kan een overheid het ook nooit goed doen he?ward3112 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:16:
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
live nieuws vrt
[ Voor 12% gewijzigd door MrInfamous op 22-03-2016 09:20 ]
Ik durf dat soort stellingen niet in te nemen als ik 's avonds dolgelukkig aan mijn twee kinderen denk die fris gedoucht zijn en veilig in hun bed liggen met een volle buik.DennusB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:14:
[...]
Ja en vervolgens gaan ze het hier doen? Dan mogen ze wat mij betreft gelijk weer oprotten
Volgens mij bedoeld hij dat hij geen onderscheid maakt tussen IS, Al Qaida etc. Jij haalt de normale moslims er nu bijcorset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:18:
[...]
En het blinde racisme werkt dus goed in Nederland, alle islam mensen zijn nu terroristen. Enjoy your stay.. dafuq
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nee hoor, het omgedraaide is vaak wel het geval.alle islam mensen zijn nu terroristen
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Zonder bron is dat wel heel heel heel erg snel!TheRicolaa10 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:17:
Er zijn wat beveiligingsbeelden opgedoken, of het fake is weet ik niet..
https://twitter.com/vsevolod_tk/status/712190888965869568
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Inderdaad.... hun eigen achterban blijft er maar altijd stil over.. nog even en iedereen kijkt met een schuin oogSnuffel schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:19:
[...]
Nee hoor, het omgedraaide is vaak wel het geval.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Probleem is, we weten niet eens of het eens van die groeperingen zijn. Ja, de kans is 99% dat het zo is, maar kan net zo goed een nieuwe groepering zijn die wraak wil nemen voor de arrestatie van <die ene gast waarvan ik de naam niet kan/wil onthouden>.Angeloonie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:19:
[...]
Volgens mij bedoeld hij dat hij geen onderscheid maakt tussen IS, Al Qaida etc. Jij haalt de normale moslims er nu bij
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ook niet. Alleen plakken we bij islam wel het stickertje erop en als mensen een abortuskliniek in de fik steken, noemen we het niet christenterroristen...Snuffel schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:19:
[...]
Nee hoor, het omgedraaide is vaak wel het geval.
Je begrijpt toch mag ik hopen dat ze daarvoor juist vluchten. Wat jij zegt is dat mensen alleen mogen vluchten als er niemand is om voor te vluchten. Of als ze enkel vluchten voor duidelijk identificeerbare terroristen. Als het zo makkelijk was bestond terrorisme niet.DennusB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:17:
[...]
Als je je dan gewoon een beetje aanpast aan het gast land zou er denk ik geen probleem zijn, geen land wat op dit moment Nederlanders zou weigeren hoor. Maar ze hebben dit zelf veroorzaakt, al die idioten met hun "Allah Akbar" en bomgordels veroorzaken dat. Eigen schuld, dikke fucking bult.
Nee nee, niet meteen wensdenken dat ik een racist ben. En islam is geen ras, slimmie.corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:18:
[...]
En het blinde racisme werkt dus goed in Nederland, alle islam mensen zijn nu terroristen. Enjoy your stay.. dafuq
Dat snap ik, maar ze creëren de beelden toch echt zelf. Massa verkrachtingen, aanrandingen etc. Dit is alleen maar een +1 op de lijst weer.Sissors schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
[...]
Je begrijpt toch mag ik hopen dat ze daarvoor juist vluchten. Wat jij zegt is dat mensen alleen mogen vluchten als er niemand is om voor te vluchten. Of als ze enkel vluchten voor duidelijk identificeerbare terroristen. Als het zo makkelijk was bestond terrorisme niet.
Volgens wie? Iemand die een abortuskliniek in de fik steekt is volgens dezelfde definitie een terrorist, en daar mag je best christen voor zetten als het duidelijk is vanuit hun christelijke waanideeën.dreamscape schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
[...]
Ook niet. Alleen plakken we bij islam wel het stickertje erop en als mensen een abortuskliniek in de fik steken, noemen we het niet christenterroristen...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Want het schouders ophalen en wegkijken zoals men gewoonlijk in Nederland doet is aan zijn einde gekomen?corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:18:
[...]
En het blinde racisme werkt dus goed in Nederland, alle islam mensen zijn nu terroristen.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
[ Voor 9% gewijzigd door Theebag op 22-03-2016 09:24 ]
Verwijderd
..... dat is inderdaad precies wat er gaat gebeuren als we die kant in zouden vluchten. Wat een mental gymnastics er wel niet nodig zijn om jouw punt validiteit mee te geven.Twhomp schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:16:
[...]
Draai het eens om:
Op een dag wordt Nederland elke dag 100 keer gebombadeerd. Dus je vlucht. Naar het Midden-Oosten.
En die zeggen: Niks ervan, blijf maar lekker in je eigen land.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 09:23 ]
[ Voor 5% gewijzigd door FabianGTI op 22-03-2016 09:23 ]
Ligt eraan.dreamscape schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
[...]
Ook niet. Alleen plakken we bij islam wel het stickertje erop en als mensen een abortuskliniek in de fik steken, noemen we het niet christenterroristen...
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dit is waarschijnlijk preventief.ANTHONY_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
Goede Belgische livestream (VRT):
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/Livecenter/1.2607821
Deze spreken nu ook van ontruiming station Brussel-Centraal en bepaalde metro-lijnen.
Ik geloof niet in 100% zekerheid, maar wat sterkere politie/justitie mag van mij best. Preventief fouilleren, preventief huiszoeken in zo'n hoek als Molenbeek, geen probleem voor mij.Auredium schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
Er was bekend geworden na de vangs afgelopen week van Abdeslan (of wat zijn naam ook was) dat er minstens 90 terroristen met de plannen voor zelfmoordaanslagen Europa in waren geloodst.
De aanslagen die wij hier zien zijn voorbereide aanslagen die mogelijk zijn versnelt door IS gerelateerde partijen omdat al hun topmensen dood of gevangen zijn genomen. De kans is groot dat veel namen van de infiltranten in handen zijn gekomen van de geheime diensten en het leger. Een dergelijke situatie zorgt ervoor dat de infiltranten snel moeten reageren, deels onder het mom van vergelding en deels omdat de kans om te worden opgepakt met een veelvoud is vergroot.
op de vraag of er meer politie en militairen aanwezig moeten zijn kun je de wedervraag stellen of een militair met zijn (getrainde) oog een vermomende terrorist kan herkennen. Een terrorist is niet een Noord-Afrikaanse man met baard en Islamitische kleding aan maar waarschijnlijker iemand met een dikke winterjas en gympen. Probeer die maar eens te herkennen tijdens spitsuur en dan moet je hem nog stoppen.
Er zijn meldingen van schoten wat erop kan wijzen dat ze gepot waren door veiligheidsdiensten waardoor de explosiesvoortijdig zijn tot ontploffing gebracht. De kans bestaat dat ze in volle treinen met hoge snelheid zich wilde opblazen, dit zou veel meer slachtoffers hebben gemaakt.
Natuurlijk is dit allemaal speculaties maar ik probeer ze te doen op basis van de informatie die ik heb. Wat mij altijd kwaad maakt is het mediacricus. Dit is zomaar een aanslag ik schat het aantal slachtoffers < 50. Ik vind het geen grote aanslag, hij ligt in de lijnen van hoe alles gaat. maar door het mediacircus zijn we verzekerd van twee weken sociale onrust wat drechtse groeperingen laat groeien en waardoor IS gerelateerde partijen harder en met meer impact hun bedreigingen kunnen schreeuwen. Mensen zijn echt zo dom soms...maar goed mening enzo.
Dudecorset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
[...]
Zullen we even rustig afwachten wat er is? Dit bedoel ik dus, beetje rook? AANSLAG! Gelukkig werkt de wereld zo niet. En ja ik weet dat de kans groot is.
En dat is dus precies wat mij niet boeit. Allemaal kut.corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
[...]
Probleem is, we weten niet eens of het eens van die groeperingen zijn. Ja, de kans is 99% dat het zo is, maar kan net zo goed een nieuwe groepering zijn die wraak wil nemen voor de arrestatie van <die ene gast waarvan ik de naam niet kan/wil onthouden>.
[ Voor 76% gewijzigd door Config op 22-03-2016 09:25 ]
Ja, dat helpt tegen gasten die gewoon uit je eigen achterbuurt komen...Njay schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
Ik zeg grenzen dicht ... betere controles ..
Ik ben absoluut niet voor paniekerig reageren, maar kom op zegcorset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
[...]
Zullen we even rustig afwachten wat er is? Dit bedoel ik dus, beetje rook? AANSLAG! Gelukkig werkt de wereld zo niet. En ja ik weet dat de kans groot is.
Bevestigd door wie/wat/waar?Config schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:24:
Zo, de metrobom is zojuist bevestigd op Sky. Dit is gecoördineerd.
Ok, we mogen dus niet meer logisch nadenken, omdat we dan de terorristen hun zin geven.corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Totaal niet, laten we eerlijk zijn. We horen over 2 explosies, voor de rest niks. letterlijk niks, gelijk lopen de doemdenkers al luid te verkondigen "We hebben het jullie verteld! het is een aanslag!". Terrorisme gaat om angst aanjagen, dus precies gelukt toch? rationeel denken is weg bij dit soort gebeurtenissen, we praten uit emotie, niet uit goed nadenken, en dat is precies wat ze willen, want dan ga je fouten maken.
Ja als (nagenoeg) alle vluchtelingen massaverkrachters waren was het duidelijk. 'Helaas' is dat niet zo, ze vluchten juist voor diegene.DennusB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:21:
[...]
Dat snap ik, maar ze creëren de beelden toch echt zelf. Massa verkrachtingen, aanrandingen etc. Dit is alleen maar een +1 op de lijst weer.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 22-03-2016 09:25 ]
dat niet maar wel tegen de hele instroom van vluchtelingen en andere meuk uit omgrenzende landenATS schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:24:
[...]
Ja, dat helpt tegen gasten die gewoon uit je eigen achterbuurt komen...
Dude, ik ben juist degene die zegt dat je niet meteen dat soort stickertjes moet plakken. Misschien even de discussie volgen en op de juiste persoon reagerenbackupdevice schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:25:
[...]
Man echt. Er zijn vandaag onschudlige mensen die of voor werk weg moesten of op vakantie gaan in een vertrek hal opgeblazen door een of andere wazige gek die vroeger te veel op zijn hoofd is gevallen . Zullen we de discussie of we de schuld aan moslims of christenen even naast ons neer leggen of vind je de discussie belangrijker .
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Daarom zegt hij dus dat het voor hem allemaal een pot nat is. Moslimterrorist is moslimterrorist, welke "brand" ze ook voeren.corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:20:
[...]
Probleem is, we weten niet eens of het eens van die groeperingen zijn. Ja, de kans is 99% dat het zo is, maar kan net zo goed een nieuwe groepering zijn die wraak wil nemen voor de arrestatie van <die ene gast waarvan ik de naam niet kan/wil onthouden>.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Idd, en laten we hopen dat het bij de (nu) drie explosies blijft.corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:26:
SkyNews heeft zojuist aangegeven dat er nu meer slachtoffers zijn gevonden dan de eerste dode. Op dit moment is het totaal aantal doden onbekend. De nummers van 11 van het Nederlandse nieuws kloppen dus gelukkig niet, laten we hopen dat het lager is.
Denk dat het op dit moment beter is om de aanslagplegers te profilen (als ze weten wie het zijn geweest), om te kijken waar ze vandaan komen (e.g. welke buurten), dan vervolgens te gaan onderzoeken waarom dat soort gajes daar vrij rond kan lopen en daar iets aan te doen.Njay schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
Probleem is dit soort mensen wonen al in je land en hoeven dus je land niet in/Njay schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
Dude...wat had je anders verwacht?corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 22-03-2016 09:27 ]
Hoe erg het ook klinkt, laten we inderdaad hopen dat 3 explosies genoeg zijn,Jolke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Idd, en laten we hopen dat het bij de (nu) drie explosies blijft.
Hallo Geert.Njay schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
Ik vrees dat dit een geplande opzet is waarbij op meerdere plaatsen bommen afgaan.Jolke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Idd, en laten we hopen dat het bij de (nu) drie explosies blijft.
Metrostations Maalbeek en Schuman liggen naast elkaar, kan gerelateerd zijn (drukgolf door tunnel)Jolke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:24:
Metro station is dichtbij de EU centrum.
'highly likely possibility of a terrorist attack' volgens Sky.
[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 22-03-2016 09:29 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 22-03-2016 09:31 ]
Pardon me, iets te snel. Sorrydreamscape schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:26:
[...]
Dude, ik ben juist degene die zegt dat je niet meteen dat soort stickertjes moet plakken. Misschien even de discussie volgen en op de juiste persoon reageren
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
so....jouw input is aangeven wat niet werkt....?Prosac schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:28:
[...]
Hallo Geert.
Dat heeft helemaal geen zin joh. Een deel van de (eerdere) aanslagplegers heeft hun middelen vanuit Europa verkregen en is niet eens buiten de EU geweest.
Natuurlijk pik je er misschien wat Syriegangers uit, als ze gebruikelijke routes nemen. Maar smokkel is van alle tijden en grenzen dicht is schijnveiligheid.
Niks met Naïef te maken, ik laat me niet leiden door emoties en doemdenkenDamian schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:28:
Corset moet echt even wegblijven hier. Tering wat en jij naïef..
Misplaatst sarcasme.De_Bastaard schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:28:
[...]
Blanke atheisten uit de lokale villa wijk.
Oh wait.
corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:30:
[...]
Ook erg jammer dat de Wilders stemmers gelijk op het topic zijn afgekomen om te verkondigen dat hij toch wel gelijk heeft..
Erg jammer voor jou dat Wilders nu zo groot is dat puur zijn naam noemen niet genoeg meer is om discussies te winnencorset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:30:
Ook erg jammer dat de Wilders stemmers gelijk op het topic zijn afgekomen om te verkondigen dat hij toch wel gelijk heeft..
Wat is dat nu voor opmerking? Moslims zijn net als jij en ik individuen. Ik ben Feyenoordsupporter maar ik heb nul verantwoordelijkheid voor wat een aantal eikels in Rome hebben uitgevreten.Config schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Ze doen anders vrij weinig aan het corrigeren van hun eigen mensen.
Jep, voor de mensen die live updates willen:SmokingSig schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:30:
Aanslag Metro bevestigd: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/Livecenter/1.2607821
[ Voor 5% gewijzigd door corset op 22-03-2016 09:32 ]
Want dat is verboten?Config schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:30:
[...]
so....jouw input is aangeven wat niet werkt....?
[ Voor 35% gewijzigd door Prosac op 22-03-2016 09:33 ]
Volgens mij is hier nog steeds vrije meningsuiting toegestaan..albino71 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:31:
Zullen we het normaal houden en niet al te sterke meningen blaten en op de man spelen hier?
Verwijderd
Daar zijn meningen over verdeeld.D-e-n schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:31:
[...]
Wat is dat nu voor opmerking? Moslims zijn net als jij en ik individuen. Ik ben Feyenoordsupporter maar ik heb nul verantwoordelijkheid voor wat een aantal eikels in Rome hebben uitgevreten.
Kan ook 1 bom zijn, die schokgolf veroorzaakt in de tunnels.Jolke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:32:
Metrostation Schuman, Arlois en Maalbeek, aldus NOS extra journaal.
Xbox: Gulpener88
Komen nu ook onbevestigde geruchten binnen dat Schuman ook is "aangevallen"Krukar schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:32:
Betreffende metrostation is Maalbeek.
Dat gaat niet werken als de mensen die de aanslagen plegen inwoners zijn van je land . Hier geboren en getogen alleen geen enkele kans op de arbeidsmarkt gehad omdat ze nu eenmaal allochtoon zijn.Njay schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:22:
Aan de andere kant is het ook zo , in de Nederlandse maatschappij althans, dat juist moslims stelselmatig worden gediscrimineerd.... (gister nog groot in het nieuws geweest)Config schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:33:
[...]
Ja dit is daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwd, heb nu even geen bron voor je helaas. Het ging erover dat andere gemeenschappen dit wel hebben gedaan (Spaanse gastarbeiders, Indonesiërs (min of meer), Chinezen bijvoorbeeld) en daar zijn nu dus geen grote problemen mee.
Sociale cohesie is a real thing...
[ Voor 46% gewijzigd door Webgnome op 22-03-2016 09:35 ]
Een groot deel van de aanslagplegers zijn hoger opgeleid, komen uit een prima omgeving en waren zeker niet kansloos.Webgnome schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:34:
[...]
Hier geboren en getogen alleen geen enkele kans op de arbeidsmarkt gehad omdat ze nu eenmaal allochtoon zijn.
Precies. Zit je dan met je grenzen dicht. De enige die je daarmee treft is de handels- en transportsector van je land.Webgnome schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:34:
[...]
Dat gaat niet werken als de mensen die de aanslagen plegen inwoners zijn van je land .
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Is dat een ander station? Of in de buurt van wat al bekend was?PaRaDoX4 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:36:
"Trillingen onder kantoor Wetstraat 89", twittert onderstaande getuige. "Bebloede mensen komen uit de metro."
aldus rtl live blog
Twee vliegen in één klap. Wraakactie voor arrestatie en ondertussen er zeker van maken dat het zeer groot nieuws wordt in de USAcorset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:36:
Wat ik wel apart vind, waarom American Airlines? Als ze wraak willen nemen voor de arrestatie van die ene gast, waarom dan American Airlines? Oo
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Bovendien kun je de grenzen niet effectief dicht doen tenzij je langs de hele grens een hek (of een muur) plaatst. Je kunt wel braaf de officiele grensovergangen controleren, maar er is zoveel grensgebied wat totaal niet in zicht is, dat het kinderlijk eenvoudig is om mensen of wapens de grens over te krijgen als je dat wil.Webgnome schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:34:
[...]
Dat gaat niet werken als de mensen die de aanslagen plegen inwoners zijn van je land . Hier geboren en getogen alleen geen enkele kans op de arbeidsmarkt gehad omdat ze nu eenmaal allochtoon zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En waarom plegen juist dit soort mensen dan aanslagen?PWM schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:36:
[...]
Een groot deel van de aanslagplegers zijn hoger opgeleid, komen uit een prima omgeving en waren zeker niet kansloos.
Ach, wellicht gewoon willekeur. Maar kan natuurlijk ook te maken hebben met de Amerikaanse 'bemoeienis' met IS.corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:36:
Wat ik wel apart vind, waarom American Airlines? Als ze wraak willen nemen voor de arrestatie van die ene gast, waarom dan American Airlines? Oo
MaelbeekShinji schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Is dat een ander station? Of in de buurt van wat al bekend was?
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Hoe ver zijn de metrostation Maalbeek, Schuman en Arlois van elkaar vandaan?YellowOnline schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:37:
Ik heb drie jaar naast Schuman gewoond en elke dag rond deze tijd daar de metro genomen tot ik naar Berlijn verhuisde
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq