Ik wil in november een mooie fiets met riem gaan kopen. Dan ben ik verhuisd en heb ik een berging. Nu staat mijn fiets buiten aan zeer drukke nietjes, waar geregeld wel schade en gedoe is. Mijn shortlist tot nu toe was de Gazelle Marco Polo en de Batavus Dinsdag Exclusive. Enige nadeel is dat mijn huidige fiets is gesneuveld en ik misschien alvast een fiets moet kopen.
Nu Annemarie Jorritsma aan het hoofd staat van Accel is dat eigenlijk een garantie dat het mis zal gaan. Misschien toch maar in de gaten houden en hopen op een stevige aanbieding op een gegeven moment. Neem aan dat Batavus fietsen nog steeds goed te repareren zijn ook als de club failliet gaat.
Hebben jullie nog vergelijkbare aanraders met de Dinsdag Exclusive waar ik naar zou moeten kijken?
Nu Annemarie Jorritsma aan het hoofd staat van Accel is dat eigenlijk een garantie dat het mis zal gaan. Misschien toch maar in de gaten houden en hopen op een stevige aanbieding op een gegeven moment. Neem aan dat Batavus fietsen nog steeds goed te repareren zijn ook als de club failliet gaat.
Hebben jullie nog vergelijkbare aanraders met de Dinsdag Exclusive waar ik naar zou moeten kijken?
[ Voor 7% gewijzigd door DennisCle op 20-03-2024 13:51 ]