Vanmorgen bij De Fietser een uitgebreide testrit kunnen en mogen maken, 12 kilometer over de Edese en Ginkelse heide, met de Koga Supermetro 2025 denim jeans. Wat een ervaring!
Omdat ik van een elektrische fiets kom, een Tenways CGO600 Pro, moest ik wel even ‘figuurlijk’ schakelen om weer te leren schakelen. Maar nadat ik dit weer doorhad, ging vrij snel gelukkig, de testrit kunnen maken.
Ik ben 1.81 meter en dus op pad geweest met een 57 cm frame. Dit is voor mij de juiste maat. Ik heb de Koga Supermetro als licht (fietsend) en uiterst wendbaar ervaren. Ik ben verkocht en ga deze bestellen.
Omdat ik van een elektrische fiets kom, een Tenways CGO600 Pro, moest ik wel even ‘figuurlijk’ schakelen om weer te leren schakelen. Maar nadat ik dit weer doorhad, ging vrij snel gelukkig, de testrit kunnen maken.
Ik ben 1.81 meter en dus op pad geweest met een 57 cm frame. Dit is voor mij de juiste maat. Ik heb de Koga Supermetro als licht (fietsend) en uiterst wendbaar ervaren. Ik ben verkocht en ga deze bestellen.
:strip_exif()/f/image/QK4zi5py51OIJGDjRqtODsDf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mOIZMQbevtdkkHb9pz7OvYDO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WAWxmBkuHaVbOyj9V2IrJ4Ig.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rFWXcZ4Z94NRkoNVUk06bnvC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/48cs4dlplcvTQvrLVDZBt8Ib.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/24f0Mw6SrtcMmDlfNDY5z4D1.jpg?f=fotoalbum_large)