Sabre is idd een lekker toestel om te vliegen. Ben er alleen nog niet uit wat voor wapens ik er op wil gaan plakken. Zou wel tof zijn als daar een tutorial van zou zijn wat de verschillende wapens doen.
Zal vast nog wel een filmpje komen van STLYoungblood bijvoorbeeld, met wapen reviews..Anoniem: 14038 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:15:
Sabre is idd een lekker toestel om te vliegen. Ben er alleen nog niet uit wat voor wapens ik er op wil gaan plakken. Zou wel tof zijn als daar een tutorial van zou zijn wat de verschillende wapens doen.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dogtags! Tempting!
Moet alleen m'n nick doen want m'n echte naam is 2 karacters te lang
https://robertsspaceindus...n/15238-Dogtags-Available
Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P
Mijn volledige naam is 13 karakters maar opzich heeft het ook wel wat om juist je nickname te doen...Oraijon schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:16:
Dogtags! Tempting!

[ Voor 10% gewijzigd door siriouz op 12-03-2016 15:32 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Ah 15 dollar, dat valt mee. Daar kan ik het restbedrag op m'n account mooi voor gebruiken
.
Ik kom er denk ik wel mee weg door de tweede C volluit te schrijven
. Dan zit ik op 13 karakters.
Morgen gaan ze ook alweer waarschijnlijk over de 110 miljoen in funding heen.
Ik kom er denk ik wel mee weg door de tweede C volluit te schrijven
[ Voor 52% gewijzigd door Case_C op 12-03-2016 18:59 ]
Iemand trek om vanavond ff rond te vliegen?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik heb nog een hoop credits staan. Seves eens fatsoenlijk kijken. Mss wel leuk als sleutelhanger.Case_C schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:37:
Ah 15 dollar, dat valt mee. Daar kan ik het restbedrag op m'n account mooi voor gebruiken.
Ik kom er denk ik wel mee weg door de tweede C volluit te schrijven. Dan zit ik op 13 karakters.
edit: besteld
[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 13-03-2016 10:45 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Neenee! jou nickname is vanaf nu Space_CeesCase_C schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:37:
Ah 15 dollar, dat valt mee. Daar kan ik het restbedrag op m'n account mooi voor gebruiken.
Ik kom er denk ik wel mee weg door de tweede C volluit te schrijven. Dan zit ik op 13 karakters.
Ik heb al besteld dus dat gaat m niet meer worden. Wellicht noem ik de exploration craft in mn Carrack wel zo.
En ondertussen zitten ze op 110 miljoen dollar. Gaat hard zo
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
En de Comm-link van deze week:
Met wellicht eind van de week weer een concept sale
'Something new, maybe? Something... concept-y... Something... we probably won't find out about until Friday...'
Met wellicht eind van de week weer een concept sale
'Something new, maybe? Something... concept-y... Something... we probably won't find out about until Friday...'
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/322297
COMMUNITY MANAGERS LOG. 2016. Week 11. These things are all the same. It's supposed to be a week like any other, but something feels... different, somehow...
The Free Fly for all available ships is going on now. That's very different, but we started that last week. Someone forgot to include the Cutlass in the list. It'd be funny if that were done on purpose, but unfortunately it was just an oversight. That's what we get for having so many ships, I guess. I feel like there's something else ship related happening this week, though. The Prowler? Nope, just checked: it won't be ready anytime soon. Something else, then...
There's a 10 for the Chairman on Monday. Chris is in the UK for Squadron 42 work, so he filmed this before he left. I'm sure it's good. It's always good to hear directly from the Chairman himself, but that can't be what feels different.
Tuesday is the Vault Update. We used to do the Jump Point reruns on these days, but the writers put their lore posts out on Tuesdays and we thought we'd switch to Wednesdays a few weeks ago, spread the lore out a bit. That change already happened. That can't be what this is...
Wednesday is that Jump Point rerun, and it's a Bugsmashers week. I like Mark, but he's certainly weird enough to make things feel... off. This could be it, but I'm not convinced...
Thursday, Thursday, Thursday. The day that owns my week. It's Around the Verse day. We've got another Loremakers coming this week. It won't be an every week thing. These Loremakers have real jobs to do, but we'll do two up front and pick them up again in another two weeks. We also have an interview with Carl Jones. He's a big muck-a-muck with the company. Here for about 2 days and I grabbed him first thing when I walked in. Pretty standard how I pounce on these guys the minute they show up to get them on ATV. Probably why Tony doesn't make eye contact with me anymore. That can't be what's different about this week. Nobody makes eye contact with me anymore because they know I'm gonna ask them to do something for ATV if they do. Business as usual...
Friday. It must be Friday. Reverse the Verse is on Friday. Yeah, we've changed it up a bit, but it's still the same show with graphics. Changing up that intro every week is a bitch though. Don't know why I said yes to that stupid idea. Probably because it was mine... I really thought the difference this week was going to be ship related... Something new, maybe? Something... concept-y... Something... we probably won't find out about until Friday...
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, March 14th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 79 - YouTube: StarCitizen
Tuesday, March 15th
- Vault Update
- Lore Post
Wednesday, March 16th
- [1500 PST / 2300 UTC] BUGSMASHERS! Episode 21 - YouTube: StarCitizen
- Jump Point Rerun
Thursday, March 17th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.23 - YouTube: StarCitizen
Friday, March 18th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- CONCEPT SALE? Concept Sale.
Chris en Erin waren vrijdag overigens in het Foundry 42 kantoor Frankfurt. Ik mocht met mijn neef een dagje langskomen op het kantoor. Rondleiding gehad van Brian Chambers. Daarna een uurtje met Brian zitten babbelen. Toen een uur of twee met de devs meegekeken. Daarna nog een kwartiertje met Chris gebabbeld. Die zat daar lekker achter een pctje te werken nadat hij uit een vergadering kwam.Vorig jaar was deze periode ook vrij saai qua nieuws, dat kwam toen doordat Chris in de UK zat voor de SQ42 full performance shoot. Nu krijgen we wel updates, maar toch voelt het een beetje het zelfde.hype fatigue zal het wel zijn....
Ik maak er ergens deze week wel een vlogje van. Dan post ik hem hier. Moet alleen wel de beeldschermen wazig maken op de video. We hebben namelijk een NDA moeten ondertekenen.
Was een erg leuk uitje. Interessant om te zien hoe ze daar werken. Goede sfeer ook op het kantoor.
[ Voor 5% gewijzigd door jojoba007 op 15-03-2016 00:18 ]
Gaaf jojoba007! Ben benieuwd naar je blur skills
, lijkt me niet dat je daar al gezien hebt wanneer ze verwachten te releasen? Al valt dat onder de NDA natuurlijk.
10ftC is ook weer online
Met transcript via INN
10ftC is ook weer online
Met transcript via INN
[01:48] Q: Will Squadron 42 be set in the equivalent year in game as the release (2946 currently) and the PU in the future? Or will the PU be the current year and SQ42 in the past? Will further episodes be set before the PU?
A: All Squadron 42 Episodes will be set before we start the PU timeline. Squadron 42 Episode 1 will be set in 2942.
[2:58] Q: Will the physics grid be able to process damage from impacts or using the environment directly as a weapon?
A: Physics grid will be detailed to maybe do this sometime in the future but it isn’t on the short term goal list. While the grid itself will handle sudden changes in position on larger ships by making objects and people react to simulated 0G or similar but it will also be dampened probably.
[6:17] Q: Since it was mentioned before, will we still get the chance to see Pirate Swarm in Arena Commander?
A: Yes, after developing and balancing the game’s functionality we plan on adding more modes.
[8:24] Q: Will active reconnaissance, and clandestine activity be part of gameplay?
A: Yes, you will be able to use in-game mechanics specifically for the purposes of executing reconnaissance and clandestine activity.
[10:02] Q: In most games animations are done with no regard to player position or action. Will NPCs react during scripted animation or will we just bump into them? Will they use other means to make us get out of their way, like squeezing by or ordering us to move?
A: Animations will be built up from fragments based on the context of the situation, they won’t just be canned animations being played. NPCs will adjust their look procedurally. If you get in the way of an NPC then it’ll shift into locomotion to avoid you. Aiming for on-par or better than Uncharted 4.
[11:38] Q: As there is no faster than light communication is it possible for a criminal to outrun their wanted status by jumping to another system?
A: Yes. Even though players can communicate instantaneous we will ensure that all the game systems themselves propagate properly. Therefore you could commit a crime in one system, jump to another system and before your wanted status has reached it. We have also introduced the fundamentals of reputation management in 2.2: you can reduce your wanted level in Security Post Kareah and taking down/putting up satellites determines if there is coverage in an area.
[15:33] Q:Will an achievement feature be implemented at some point and if it is will it give any rewards we can use?
A: Similar to real life, your in-game character can buy mementos when visiting places and display them for others to see. Sometimes having achieved something of note somewhere will unlock certain new items in recognition of this. We are starting to see a bit of this already with the fish tank, snow globes etc.
[16:53] Q: Will it be possible to play Squadron 42 without taking part in the FPS parts?
A: Squadron 42’s gameplay is a blend of ship combat and on-foot combat. It’s primarily flying missions – there will be missions where you land, have to EVA or get stuck somewhere. There won’t be an option to not participate in FPS but do the other things, it’s a holistic experience. You won’t need to be the best FPS player to play. It’s going to be more immersive than any past Wing Commanders.
[18:13] Q: Will players be able to upgrade body parts in order to better support their intentions and missions?
A: Yes, the long-term plan is to allow players to be able to augment their body parts for enhanced capabilities.
[19:09] Q: Can players vote in UEE elections? Can they themselves become a part of the Government?
A: Voting is one of the things being discussed as a benefit for players who have decided to become citizens. There are other things being discussed as benefits for citizens but it is still early days. Short term it is doubtful players will be able to run for office but longer term it might happen one day as player participation is very important to CIG.
Ik heb heel wat vette dingen gezien die nog niet naar buiten zijn gekomen. Ze testen ook veel gameplay elementen en systemen die misschien wel nooit in de game zullen komen. Waaronder hele toffe dingen ;-). Maar goed, ik kan er helaas niets over zeggen.Case_C schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:37:
Gaaf jojoba007! Ben benieuwd naar je blur skills, lijkt me niet dat je daar al gezien hebt wanneer ze verwachten te releasen? Al valt dat onder de NDA natuurlijk.
[...]
Wat gaaf jojoba007! Ik begrijp dat je niet op de inhoud mag ingaan, maar heeft, dat wat jullie hebben mogen zien, je vertrouwen en enthousiasme in Star Citizen vergroot of had je andere dingen verwacht te zien?
Cool man! Ben nou wel benieuwd naar alles wat je hebt gezien
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ja hoor, dat zit goed!!Swychblade schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:38:
Wat gaaf jojoba007! Ik begrijp dat je niet op de inhoud mag ingaan, maar heeft, dat wat jullie hebben mogen zien, je vertrouwen en enthousiasme in Star Citizen vergroot of had je andere dingen verwacht te zien?
Hoeveel meer hebben ze dan dat ze nu hebben laten zien +-?
Ik zou ontploffen moest ik zo'n NDA ondertekenenjojoba007 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:08:
[...]
Ik maak er ergens deze week wel een vlogje van. Dan post ik hem hier. Moet alleen wel de beeldschermen wazig maken op de video. We hebben namelijk een NDA moeten ondertekenen.
Was een erg leuk uitje. Interessant om te zien hoe ze daar werken. Goede sfeer ook op het kantoor.
Wel absoluut bangelijk dat je effectief met die mensen hebt kunnen praten!
Sorry, ik kan er niet te specifiek op ingaan, ook al zou ik dat graag willen :-). Maar ik kan je verzekeren dat ik heel wat nieuwe dingen heb gezien.DoubleYouPee schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:58:
[...]
Hoeveel meer hebben ze dan dat ze nu hebben laten zien +-?
Ja, ik heb echt veel kunnen vragen. We schoven gewoon aan op een bureaustoel en konden uitgebreid meekijken met de verschillende devs. We mochten uitgebreid vragen stellen en ze lieten van alles zien. Vriendelijke lui en een prettige sfeer op de afdeling.
[ Voor 37% gewijzigd door jojoba007 op 15-03-2016 13:45 ]
speculatie, maar
nieuw concept schip dit weekend?
helemaal na deze opmerking
https://forums.robertsspa.../6463036/#Comment_6463036
https://forums.robertsspa...-schedule-march-14th-2016Friday. It must be Friday. Reverse the Verse is on Friday. Yeah, we've changed it up a bit, but it's still the same show with graphics. Changing up that intro every week is a bitch though. Don't know why I said yes to that stupid idea. Probably because it was mine... I really thought the difference this week was going to be ship related... Something new, maybe? Something... concept-y... Something... we probably won't find out about until Friday...
overigens raar dat het alleen voor wave 4 was en blijkbaar niet voor wave 5MisterMaa | MisterMaa said:
[source]
Didnt the say they will tell us the price 1 week before sale?
This was in regards to the Wave 4 Concept ships, the last of which is the Prowler. Ships we add in as development requires them (i.e. Sabre) or in future waves may or may not necessarily have the same heads up. In this case, it will not.
Mwa het kan heel goed zijn dat ze vrijdag de aankondiging doen, dat hij de week erop in de sale gaatBornhald schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:56:
speculatie, maar
[...]
https://forums.robertsspa...-schedule-march-14th-2016
[...]
overigens raar dat het alleen voor wave 4 was en blijkbaar niet voor wave 5
Ja snap ikjojoba007 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:41:
[...]
Sorry, ik kan er niet te specifiek op ingaan, ook al zou ik dat graag willen :-). Maar ik kan je verzekeren dat ik heel wat nieuwe dingen heb gezien.
Ja, ik heb echt veel kunnen vragen. We hebben ook uitgebreid mee kunnen kijken met de devs. We schoven gewoon aan op een bureaustoel en konden uitgebreid meekijken met de verschillende devs. We mochten uitgebreid vragen stellen en ze lieten van alles zien. Vriendelijke lui en een prettige sfeer op de afdeling.
Heel erg gaaf! Ik ben jaloersjojoba007 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:08:
[...]
Chris en Erin waren vrijdag overigens in het Foundry 42 kantoor Frankfurt. Ik mocht met mijn neef een dagje langskomen op het kantoor. Rondleiding gehad van Brian Chambers. Daarna een uurtje met Brian zitten babbelen. Toen een uur of twee met de devs meegekeken. Daarna nog een kwartiertje met Chris gebabbeld. Die zat daar lekker achter een pctje te werken nadat hij uit een vergadering kwam.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ja zeker. Ik ben nog steeds even hyped. Zeker na het zien van enkele gameplay elementen die ze aan het testen waren. Ik zei nog tegen de developer die dat mij liet zien: "Dit moooeeet erin komen!" Die jongens daar zijn echt trots op wat ze doen. De devs komen ook echt uit alle uithoeken.Tylocke schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:31:
[...]
Heel erg gaaf! Ik ben jaloersMag ik wel vragen of je nog steeds even hyped bent, meer hyped of juist minder?
We hadden trouwens een enorme glazen pot met Nederlands drop voor het team meegenomen. Er zat ook een developer uit Zweden. Die was daar erg blij mee aangezien dat één van de weinige landen is waar ze dat ook eten. Ik liep op een gegeven moment langs de kantine waar ze de pot met drop hadden geplaatst en toen was er al 1/4 deel uit de pot gevroten, hahaha. En het was echt een enorme pot. Je ziet het nog wel op de vlog. Wordt wel een kort vlogje hoor overigens. Kan toch niet zo veel laten zien.
Vraag me nu alleen af of ik deze al heb in één van m'n packages, morgen maar is uitpluizen. Leuk detail als subscriber kost ie me $15 en als concierge $18Greetings Subscribers! Dezelfde ook voor concierge binnengehad
We’re gearing up to begin fulfillment for all citizens who pre-ordered a standalone Starmap from the RSI store. (Please note: Starmaps that were included as part of a physical game package will be fulfilled at a later date, this only applies to standalone Starmap purchases.) If your account had one of these pledges on it, you’ll be receiving an email in the following days with additional instructions on how to confirm your shipping address.
We’ll also be listing some additional Starmap inventory in the store and as a Subscriber, you’ll have early access to this sale! On Wednesday March 16th at 11:00 AM PT/6:00 PM GMT, a limited number of Starmaps will be available to all Subscribers for $15, which includes worldwide shipping. Additional Starmap inventory will be made available to the public on Friday March 18th. You’ll be able to locate the item in the merchandise section of the RSI store- be sure you are logged into your account to view the listing.
Thanks for all of your Support!
-The Star Citizen Team
En super gaaf Jojoba, wat is de reden dat je uitgenodigd bent eigenlijk? Benieuwd (ondanks de NDA) naar je VLOG
[ Voor 6% gewijzigd door WimP op 15-03-2016 23:09 ]
blijkbaar kan je vanaf vrijdag de physical starmap (poster) kopen, als je congierge bent kan je dit al woensdag doen.
Being Concierge gives you early access to purchase the poster on Wednesday, which will be available to everyone else on Friday. Subscribers get a discounted version, as discounted merchandise is one of the subscription perks. If you are both Subscriber and Concierge, you'll have access to the discounted Subscriber version.
[ Voor 58% gewijzigd door Bornhald op 16-03-2016 00:09 ]
Guys kan iemand mij helpen met dat adwords:
ik heb 22 euro betaald en heb stom daarna pas mijn coupon toevoegd en deze was toen geactiveerd wat nu resulteert na een paar dagen met een plus tegoed van nog 49 euro (alle klikken na mijn 22 euro zijn daar al vanaf gehaald) wat moet ik nu nog betalen aan google? op mijn betalings pagina staat dat de betaling plaats vindt als de 50 euro is bereikt .. maar ik heb nog een plus tegoed??
ik snap em ff niet
ik heb 22 euro betaald en heb stom daarna pas mijn coupon toevoegd en deze was toen geactiveerd wat nu resulteert na een paar dagen met een plus tegoed van nog 49 euro (alle klikken na mijn 22 euro zijn daar al vanaf gehaald) wat moet ik nu nog betalen aan google? op mijn betalings pagina staat dat de betaling plaats vindt als de 50 euro is bereikt .. maar ik heb nog een plus tegoed??
ik snap em ff niet
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik heb een uitgebreide discussie gehad met de adwords support en wanneer je gebruik hebt gemaakt van de "spendeer €25 krijg €75" code dan MOET je €25 betalen.
(hoewel er bij mij pas €8 in rekening is gebracht maar dat lag volgens de dame aan precies de maand grens)
(hoewel er bij mij pas €8 in rekening is gebracht maar dat lag volgens de dame aan precies de maand grens)
Deze ruimte is te huur!
Ok dan moet ik dus nog 3 euri betalenMattie112 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:54:
Ik heb een uitgebreide discussie gehad met de adwords support en wanneer je gebruik hebt gemaakt van de "spendeer €25 krijg €75" code dan MOET je €25 betalen.
thx man !
De fanmade SC game is ondertussen ook halfway
, ziet er wel geinig uit imho.
https://giant.gfycat.com/FamiliarPlayfulFoxterrier.gif
https://giant.gfycat.com/FamiliarPlayfulFoxterrier.gif
Njay schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:59:
Guys kan iemand mij helpen met dat adwords:
ik snap em ff niet
Als je nog een tegoed hebt moet je sowieso niks betalen. Is je schuld meer dan 50€ wordt het direct verrekend, is het minder wordt het na 30 dagen vanzelf aangerekend.In het veld 'Huidig saldo' wordt het volgende weergegeven:
Uw accountsaldo, inclusief onbetaalde advertentiekosten en alle betalingen die u heeft uitgevoerd. Als u betalingen uitvoert om toekomstige advertentie-activiteiten te dekken, is uw saldo vaak negatief, aangegeven door haakjes. Dit betekent dat uw account een tegoed heeft dat kan worden gebruikt.
De betaalmethode die u voor uw laatste betaling heeft gebruikt.
Het bedrag, de datum en de tijd van uw laatste betaling. Alle tijden worden vermeld in Pacific Time.
Op Got is daar een hele topic over. Post evt een screenshot daar.
Edit: ah, daar staat al een hele uitleg, ik zal eventjes daar bij lezen dan.
Bij mij is €8,74 afgeboekt op 7 Januari en daarna nooit meer wat van gehoord of afgeschreven..Mattie112 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:54:
Misschien heb je mazzel er is mij in elk geval verzekerd dat die €25 afgeschreven gaat worden.... (hoewel dat nog geen garantie hoeft te zijn, helpdesks hebben meestal maar een beperkt scriptShockWave schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:46:
[...]
Bij mij is €8,74 afgeboekt op 7 Januari en daarna nooit meer wat van gehoord of afgeschreven..
Deze ruimte is te huur!
Nog een mooie screencap van wat Aegis schepen via reddit:
Maar waar zijn de Sabres nu?

en de avengers dan?Case_C schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:38:
Nog een mooie screencap van wat Aegis schepen via reddit:
[afbeelding]
Die zijn al uitgerangeerd voor het echte werk
Dat is hetzelfde als een Sherman naast een Abraham A1
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 16-03-2016 13:40 ]
TEAM AVENGER
hahah amazing Team Happy Feet !
Hoe zit het eigenlijk met de hype voor een nieuw concept?
Wat denken jullie, Mini-Miner, of Corvette?
Mijn gok is de Miner, gezien een Corvette groter aangekondigd word lijkt mij.
Blijft leuk om nieuwe schepen te zien, maar het doet me een stuk minder dan 2 jaar terug
. Ik wil die ship pipeline eens op volle toeren zien draaien, en elke paar maanden een aantal grotere schepen zien produceren!
Blijft leuk om nieuwe schepen te zien, maar het doet me een stuk minder dan 2 jaar terug
Geen idee, maar ik heb nog iets meer dan 100$ in credits staan, dus als het schoentje pastCase_C schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:28:
Blijft leuk om nieuwe schepen te zien, maar het doet me een stuk minder dan 2 jaar terug. Ik wil die ship pipeline eens op volle toeren zien draaien, en elke paar maanden een aantal grotere schepen zien produceren!
Ik ben wel benieuwd. Een Miner zou ik nog wel kunnen (en willen) gebruiken.
ik gok op de Drake Dragonfly, gezien deze al sinds hij niet is verkozen tot nieuwe starter op het forum rondzingt en dat men hem wil hebben.Case_C schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:28:
Blijft leuk om nieuwe schepen te zien, maar het doet me een stuk minder dan 2 jaar terug. Ik wil die ship pipeline eens op volle toeren zien draaien, en elke paar maanden een aantal grotere schepen zien produceren!
Ik denk ook dat ze de corvette groter gaan doen, waarschijnlijk met een of ander event of live stream. Zou wel toepasselijk zijn, gezien ze dat met de eerste corvette (idris) ook hebben gedaan.
Mijzelf ook even aangemeld voor de GoT organisation
Ben benieuwe wanneer het spel officieel gereleased wordt
.
Welkom dan bij dezeRyan1981 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:16:
Mijzelf ook even aangemeld voor de GoT organisationBen benieuwe wanneer het spel officieel gereleased wordt
.
Release van SQ42 is natuurlijk hopelijk nog dit jaar, met kort daarop volgend de Beta voor de PU!
BedanktCase_C schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:24:
[...]
Welkom dan bij deze, in 't topic en bij de org. Zag op je account dat je ook al een jaartje of 3 aan het wachten bent
.
Release van SQ42 is natuurlijk hopelijk nog dit jaar, met kort daarop volgend de Beta voor de PU!
Als ik de Art Sneak Peek zie denk ik dat er morgen een Vanduul schip de concept sale in gaat.
(Sneak Peek op 40:05)
[ Voor 43% gewijzigd door SNAFU op 17-03-2016 20:03 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
een remake van een vanduul schipSNAFU schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:59:
Als ik de Art Sneak Peek zie denk ik dat er morgen een Vanduul schip de concept sale in gaat.
[video]
Lijkt een fighter..
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 17-03-2016 20:11 ]
Mooie flair item (naast de Khartu).Bornhald schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:10:
[...]
een remake van een vanduul schipdoor esperia gemaakt.
Lijkt een fighter..
Blijkbaar heeft Ben bevestigd op twitter, dat de sneak peak de vandul Blade is, wat een light fighter is.. De scythe en glaive zijn medium fighters.
https://twitter.com/banditloaf/status/710573437140348929
https://twitter.com/banditloaf/status/710576343251955712
https://twitter.com/banditloaf/status/710573437140348929
https://twitter.com/banditloaf/status/710576343251955712
Zolang het maar niet die Blade is wat ze gaan verkopen... Dat "devalueert" de Scythe nog verder als bijzonder schip. Wel gaaf dat ze die lijn ook uitbreiden.
Oh ik miste Bornhald zn post... een Esperia remake...
, mja zouden ze de prowler niet eerst doen. Daarnaast is het vreemd dat we al een alien look a like kunnnen kopen voordat de Vanduul er zelf mee vliegen:+
vanavond een inpakronde gehad van wat glas. Dus dat kan zsm op de bus
Oh ik miste Bornhald zn post... een Esperia remake...

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 17-03-2016 23:38 ]
Na iets minder dan 4 uur PTU is patch 2.2.3 Live gegaan
Star Citizen Patch 2.2.3
Alpha Patch 2.2.3 has been released to Live and is now available for players. This patch is primarily fixes for our current top crashes.
Your launcher should show “2.2.3-333246” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Live client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Live.
Please review our current list of 2.2.0 Known Issues FAQ, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.
Important Issues:
Using the Holotable in the Revel & York hangar will cause the game client to become unresponsive.
EVA’ing back into a ship with interior physics still has rare issues such as permanent ragdoll and death.
Technical:
Fixed an issue where player could become indefinitely stuck on the loading screen.
This fix was originally implemented via hotfix over the 13th, no downtime was required.
Fixed multiple client crashes.
Fixed multiple server crashes.
Back to top
Voorop gesteld dat ik het eens ben met je stelling, maar om advocaat van de duivel te spelen:Case_C schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:36:
Zolang het maar niet die Blade is wat ze gaan verkopen... Dat "devalueert" de Scythe nog verder als bijzonder schip. Wel gaaf dat ze die lijn ook uitbreiden.
Oh ik miste Bornhald zn post... een Esperia remake..., mja zouden ze de prowler niet eerst doen. Daarnaast is het vreemd dat we al een alien look a like kunnnen kopen voordat de Vanduul er zelf mee vliegen:+
Hij verhoudt zich als de gladius ten opzichte van de hornet, en vanuit CIG geredeneerd, hoeveel is de superhornet gedevalueerd door de inbreng van de gladius, volgens mij niks..
De limited batch van de Glaive/Scythe wordt niet groter, er gaan er niet meer van rondvliegen
en de prijzen zijn niet aangepast door CIG, alleen de prijzen op de grey market zullen er onder kunnen leiden.. (en nu ik daar wat beter over nadenk, snap ik ook beter waarom nog een capital ship, daar gaat geen limiet op komen, om de "grey market" nog verder te reduceren, dat zijn namelijk nog een paar schepen die wel redelijk te verhandelen zijn)_
delete please, fout gepost.
Edit:
Deze had ik precies nog niet gezien:
Starcitizen tijdlijn
Edit:
Deze had ik precies nog niet gezien:
Starcitizen tijdlijn
Wow... die zien er wel knap uit.Case_C schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:53:
Vraag me ook af wanneer we ingame de grotere Vanduul schepen gaan zien:
https://gfycat.com/AdmiredShinyAmericanredsquirrel
[ Voor 255% gewijzigd door JanAd op 18-03-2016 14:12 ]
Vraag me ook af wanneer we ingame de grotere Vanduul schepen gaan zien:
Vanduul Blade:

In de lore is de blade gewoon een heavy fighter bomber, ipv light fighter. Dus een beetje vaag (of ze hebben het schip gedownsized).

In de lore is de blade gewoon een heavy fighter bomber, ipv light fighter. Dus een beetje vaag (of ze hebben het schip gedownsized).
Dat ziet er inderdaad niet echt uit als een 'light-fighter'.DutchWalnut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:47:
Vanduul Blade:
[afbeelding]
Maar voor een bomber was hij wellicht te klein?
Ik zat even de regeltjes door te lezen van het lid zijn van de GoT organisation en zag toen het volgende staan:
Hoe gaan jullie met deze regel om?
Nu was ik van plan pas te gaan spelen als het spel officieel uitgebracht is, dus geen alfa of beta's. Ook weet ik niet of ik er wel genoeg uren in kan stoppen om deze maandelijkse bijdrage te realiseren.Members and affiliates of the organisation pay a monthly fee to the organisation in order to achieve common goals.
Dat zijn principes die we begin 2014 hebben opgesteldRyan1981 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:14:
Ik zat even de regeltjes door te lezen van het lid zijn van de GoT organisation en zag toen het volgende staan:
[...]
Nu was ik van plan pas te gaan spelen als het spel officieel uitgebracht is, dus geen alfa of beta's. Ook weet ik niet of ik er wel genoeg uren in kan stoppen om deze maandelijkse bijdrage te realiseren.
Zowieso gaat er geen verplichting zijn waarbij je verplicht XXX UEC bedrag zou moeten opbrengen als je niet speelt. Die regel staat er momenteel meer om aan te geven dat we wel van plan zijn op de een of andere manier centraal als organisatie een budget te hebben voor grote en leuke schepen (als mede andere grote/leuke dingen die UEC gaan kosten) ingame
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 18-03-2016 16:25 ]
Ok, dat lijkt mij idd een goed plan
Moet er natuurlijk wel een mechanisme zijn waarbij je makkelijk UEC naar ORGs kan sturen en ook een manier omdat makkelijk bij te houden als ORG..
Er moeten nog zoveel systemen komen voor organisaties om fijn te werkenDoubleYouPee schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:55:
Moet er natuurlijk wel een mechanisme zijn waarbij je makkelijk UEC naar ORGs kan sturen en ook een manier omdat makkelijk bij te houden als ORG..
Eind dit jaar komt de eerste singleplayer episode?
De verwachting is van wel.. in een trailer werd 2016 genoemd. Als het komt wordt het wel laat december denk ik... maarja zou me niks verbazen als het wordt uitgesteld.whatupdoc schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:58:
Eind dit jaar komt de eerste singleplayer episode?
[ Voor 8% gewijzigd door DoubleYouPee op 18-03-2016 17:15 ]
Het is net iets uit de star trek universe maar dan met meer punten en detailsDutchWalnut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:47:
Vanduul Blade:
[afbeelding]
Trouwens Tylocke nog bedankt voor dit hé:Tylocke schreef op:
[...]

Ohja:
https://robertsspaceindus...uncement-From-Esperia-Inc
https://robertsspaceindus...ade/Esperia-Vanduul-Blade

275,28€

edit: aha, als ik vanaf m'n Khartu upgrade is het perfect binnen de credits die ik nog heb staan

Doet me trouwens nogal aan een Romulan Warbird denken:

[ Voor 54% gewijzigd door JanAd op 18-03-2016 18:18 ]
Let wel, €275,28 voor een light fighter.JanAd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:04:
275,28€te duur voor mij atm..
edit: aha, als ik vanaf m'n Khartu upgrade is het perfect binnen de credits die ik nog heb staan
Dan moet ie echt 2,75 keer beter zijn dan de Gladius voor die prijs.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
idd, beetje gek die prijs. Ik hou m'n Khartu en de credits wel.SNAFU schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:35:
[...]
Let wel, €275,28 voor een light fighter.
Dan moet ie echt 2,75 keer beter zijn dan de Gladius voor die prijs.
Haha, het lijkt me ook zeer stug dat dit schip goed verkoopt als concept.
En wat weerhoud je ervan om 'm ingame te kopen als het toch een "replica" is
. Dan is het toch gewoon productiewerk.
Gok dat deze het slechtst gaat doen van alle concepts.
Behind the scenes met Andy Serkis:
Wellicht wat spoilers
En wat weerhoud je ervan om 'm ingame te kopen als het toch een "replica" is
Gok dat deze het slechtst gaat doen van alle concepts.
Behind the scenes met Andy Serkis:
Wellicht wat spoilers
spoiler:
Ze spelen namelijk Vanduul
, dus de taal is al gereed
Er zullen vast nog wel een paar whales zijn die 'm kopenBornhald schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:18:
en hij is tekoop
250 USD ex btw of te wel €275.28 EUR Tax Included:
[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 18-03-2016 19:22 ]
en hij is tekoop
[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 18-03-2016 19:19 ]
Schandalige prijs voor een light fighter. Argument dat ze hem hierdoor limited willen houden slaat ook nergens op want dan moet je hem gewoon in beperkte kwantiteit verkopen

Schijnbaar is er tegelijk een flyable ship sale:
https://robertsspaceindus...n/15251-Flyable-Ship-Sale
Anoniem: 14038
Lastig als je een P-72 in je hangar hebt je die maar blijft influisteren 'upgrade me', 'upgrade meeeh'
zoals ik op het forum las, een Gladius met een Vandul skin voor meer dan 2x de prijs..Jorrie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:45:
Schandalige prijs voor een light fighter. Argument dat ze hem hierdoor limited willen houden slaat ook nergens op want dan moet je hem gewoon in beperkte kwantiteit verkopen
Je moet wel heel graag een vandul schip willen, je had ook een retalliator kunnen hebben, een caterpillar was goedkoper, of als je toch meer voor fighters wil gaan, wat dacht je van de Vanguard of redeemer. Of toch een beetje meer All round, met een constellation..
Wat ik dus probeer aan te tonen dat voor een gewone fighter de prijs een beetje (heel erg) over de top is.
Althans dat vind ik.
Zal wel weer een comment komen van Ben in de trend van wat je zegt..
die zitten er altijd, maar het blijft zo jammer, waarom moet het, ook relatief, nu zo een duur schip zijn.Case_C schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:44:
Er zullen vast nog wel een paar whales zijn die 'm kopen
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 18-03-2016 20:32 ]
Over een week krijgen we weer een mooie fan-made fund-raiser analitic die laat zien wat dit schip heeft opgebracht tegenover de restBornhald schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:18:
[...]
die zitten er altijd, maar het blijft zo jammer, waarom moet het, ook relatief, nu zo een duur schip zijn.
Of er zijn zoveel nieuwe backers die ook zo'n schip willen dat ze gewoon even 300 euro eraan uitgeven. Verdorie dat is bijna evenveel als m'n Carrack heeft gekost

Ah, iemand suggesties, wat kan je van een Gladius maken als je er nog 110$ aan credits hebt staan?Case_C schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:46:
Schijnbaar is er tegelijk een flyable ship sale:
Wil je een Cargo-Hauler? > Constelation TaurusJanAd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:42:
[...]
Ah, iemand suggesties, wat kan je van een Gladius maken als je er nog 110$ aan credits hebt staan?
Fighter? > Super-Hornet (OP firepower) , of Sabre (Stealth ooit
Upgradable schip > Base Tali.
een 2e gladius om de eerste gezelschap te houden?JanAd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:42:
[...]
Ah, iemand suggesties, wat kan je van een Gladius maken als je er nog 110$ aan credits hebt staan?
starfarer post filmpje (ship shape)
https://robertsspaceindus...come-Aboard-The-Starfarer
in de hangar ........
edit
blijkbaar extra large hangar room erbij
[ Voor 216% gewijzigd door Bornhald op 18-03-2016 20:49 ]
De Super Hornet heb ik alCase_C schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:45:
[...]
Wil je een Cargo-Hauler? > Constelation Taurus
Fighter? > Super-Hornet (OP firepower) , of Sabre (Stealth ooit)
Upgradable schip > Base Tali.
Ofwel gewoon laten staan en mij niet weer eens laten meeslepen
Die Starfarer!!!!
Pfff kun je nagaan als alle grote schepen deze kwaliteit hebben... dat is echt fantastisch!
Nu hopen dat ze het zeer de moeite waard maken om schepen volledig over te nemen ipv op te blazen.
Gok dat FPS in zulke schepen niet geheel uncommon gaan zijn
.
Pfff kun je nagaan als alle grote schepen deze kwaliteit hebben... dat is echt fantastisch!
Nu hopen dat ze het zeer de moeite waard maken om schepen volledig over te nemen ipv op te blazen.
Gok dat FPS in zulke schepen niet geheel uncommon gaan zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 18-03-2016 21:04 ]
Wat een hangarflair zeg, die blade 
Wie verzint die prijzen nou? Ze zijn niet eens omgebouwd, maar zelfs replica's.

Nieuwe tier schepen, nieuwe prijzen. En het zal alleen nog maar duurder gaan worden.Fordox schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:31:
Wat een hangarflair zeg, die blade
Wees verrstandig en jat er 1 in-game. :-)
Anoniem: 14038
Laten wij het 'bevrijden' noemen.DutchWalnut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:49:
Wees verrstandig en jat er 1 in-game. :-)
Net ff potje vanduul coop gedaan.
Was een gast met een Sabre die maakte gehakt van de vanduul.
Toen wij op 2k zaten zat hij al op 20k. (Met een vanilla sabre)
Bizar hoe groot het verschil kan zijn.
Ik wacht ook wel op de Concept Sales van volgende maand, mss dat daar nog wat interessants tussen zit. Mss wel de R8.. zou leuk zijn 
http://i.imgur.com/hWj1ca7.png
Werd wakker van een PTU 2.3.0 uitnodiging. Xi'an flight ready, Starfarer in de Hangar. In plaats van te vloeken en me om te draaien toch maar even achter de computer duiken
Drie posts aan features and bugfixes.
Snel filmpje van de Khartu-al + nieuwe QD animatie @ YouTube: Khartu'al flight ready - PTU 2.3.0 heavy wip
Drie posts aan features and bugfixes.
Snel filmpje van de Khartu-al + nieuwe QD animatie @ YouTube: Khartu'al flight ready - PTU 2.3.0 heavy wip
[ Voor 26% gewijzigd door Metzer90 op 19-03-2016 08:13 ]
Die kwam toch niet in de Sale, was SQ42 exclusive.Brandonchat schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 04:50:
Ik wacht ook wel op de Concept Sales van volgende maand, mss dat daar nog wat interessants tussen zit. Mss wel de R8.. zou leuk zijn
Dat wordt de PC maar eens een keer weer aanslingeren.Metzer90 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 06:06:
Werd wakker van een PTU 2.3.0 uitnodiging. Xi'an flight ready, Starfarer in de Hangar. In plaats van te vloeken en me om te draaien toch maar even achter de computer duiken![]()
[video]
Die geluiden... de animaties... omg
[ Voor 48% gewijzigd door DutchWalnut op 19-03-2016 08:38 ]
Wat PTU 2.3? Dat was onverwacht snel!!!
Geweldig filmpje ook Metzer90
Geweldig filmpje ook Metzer90
Om eerlijk te zijn, het is de moeite nog niet waard. Is erg buggy qua animaties. flight model is niet af, maar ze is wel mooi!DutchWalnut schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:36:
Dat wordt de PC maar eens een keer weer aanslingeren.
Die geluiden... de animaties... omg
Oh, starfarer filmpje. Walkaround, ding is echt gigantisch.
[ Voor 14% gewijzigd door Metzer90 op 19-03-2016 10:14 ]
@5:56 Zo te zien heeft de SF dus ook wel ruimte om nog wat te smokkelen.Metzer90 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:14:
[...]
Om eerlijk te zijn, het is de moeite nog niet waard. Is erg buggy qua animaties. flight model is niet af, maar ze is wel mooi!
[video]
Of voor non-FPS fans je te verstoppen voor wanneer er boarders zijn
Dit schip en het design laat echt geweldig goed zien waar ze heen willen met on-board gameplay! Nu hopen dat het ook leuk word

Is dit plaatje trouwens accuraat
Ik heb dat schip toch niet, dus mij hebben ze er niet meeDutchWalnut schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Ja ik wil het filmpje eigenlijk niet zien, meer omdat ik er zelf wel lopen, maar kon het niet laten.
Man, je kunt er in verdwalen ook
Verstoppertje in de SF, dat gaat het helemaal worden in Maart-April
[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 19-03-2016 10:58 ]
Ja ik wil het filmpje eigenlijk niet zien, meer omdat ik er zelf wel lopenMetzer90 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:14:
[...]
Om eerlijk te zijn, het is de moeite nog niet waard. Is erg buggy qua animaties. flight model is niet af, maar ze is wel mooi!
[video]
Die captain's quarter.. wat gaaf! en die Quantum travel animatie van de Khartu'al is het bijna waard om het schip voor aan te schaffen. Heb 2.2 overgeslagen, maar 2.3 ga ik zeker weer veel spelen.
Ik raak in de retaliator al verdwaald..DutchWalnut schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Ja ik wil het filmpje eigenlijk niet zien, meer omdat ik er zelf wel lopen, maar kon het niet laten.
Heb er net in rondgelopen maar het ding is echt groot. Je kan redelijk makkelijk de weg kwijtraken. Heel erg tof ding. FPS spelen op zo'n schip lijkt me erg gaaf.DutchWalnut schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Wel wat rare dingen. In principe kan je makkelijk 7 crew + 1 captain hun plekken laten innemen. 4 crew seats + 3 turrets en de captains chair. Echter, er zijn maar 6 crew bedden en 1 in de captain's quarters. Daarnaast zijn er maar 4 lockers voor de crew. Beetje vreemd, maar mag de pret niet drukken.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
whoop 2.3 werkt weer lekker
net weer rondjes gevlogen met diverse schepen
en nog maar 4 recruits to mijn gladius
kan je deze trouwens omsmelten?
Ik ben benieuwd, nu nog op werk maar wil er graag in rondlopen.. haha spannend.Tylocke schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:04:
[...]
Heb er net in rondgelopen maar het ding is echt groot. Je kan redelijk makkelijk de weg kwijtraken. Heel erg tof ding. FPS spelen op zo'n schip lijkt me erg gaaf.
Wel wat rare dingen. In principe kan je makkelijk 7 crew + 1 captain hun plekken laten innemen. 4 crew seats + 3 turrets en de captains chair. Echter, er zijn maar 6 crew bedden en 1 in de captain's quarters. Daarnaast zijn er maar 4 lockers voor de crew. Beetje vreemd, maar mag de pret niet drukken.
Maar goed dat er fouten in zitten, mag de pret inderdaad niet drukken.
Nee, want de gladius heeft je niets gekost en daarom krijg je geen credits.Njay schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:08:
whoop 2.3 werkt weer lekkernet weer rondjes gevlogen met diverse schepen
en nog maar 4 recruits to mijn gladius
kan je deze trouwens omsmelten?
DoubleYouPee schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Ik raak in de retaliator al verdwaald..
2 Crew per bedTylocke schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:04:
[...]
Klopt maar wel beide kanten op vanaf de ingang