Korte update mbt mijn wakelocks. Bijzonder is het wel, gisteravond helemaal opnieuw geflasht en (een backup terug gezet) en weer zijn de wakelocks terug. Wel vermoed ik dat er in de MM op zowel PHN als VDF een bug zit met betrekking tot Android OS. Deze blijft namelijk gewoon actief.
Oplossingen op XDA zijn er genoeg en ik heb een boel synchronisatie dingen uitgezet die ik niet gebruik, ook heb ik alle instellingen van bijvoorbeeld wifi, bluetooth en nfc (die dus aan stond?) nagelopen en aangepast waar nodig.
Nog steeds heb ik een drain:
Zowel mijn Email wakelock als Android OS wakelock verschijnen en verdwijnen met regelmaat bovenaan de lijst. Ik vermoed wel dat ik gewoon opnieuw moet beginnen, alleen mijn bestanden zoals muziek en foto's terug moet zetten en dan de applicaties helemaal opnieuw moet installeren.
De 3 tot 5 SoT die sommige halen red ik bij lange na niet:
Jammer is het wel moet ik zeggen, aangezien ik dus ook niet terug kan naar Lollipop. Die zorgt namelijk dat ik een dm_verity_verification FAIL krijg in mijn recovery. Google leert mij dat de Bootloader het OS en de partities nakijkt en blokkeert als hier iets niet aan klopt, dit is onderdeel van de veiligheid?
Ik redde normaal gesproken ruimschoots:
1 accu lading, 1 dag en meer dan 4 uur SoT
[
Voor 6% gewijzigd door
Mrjraider op 09-03-2016 20:59
]