Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Gerjannn schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:37:
[...]

Heb hem nu 1 dag, en bij mij werkt ie echt veel beter dan 5.1.1. fingerprint is sneller, multitasking is ongeveer dubbel zo goed, scrollen gaat vloeiender, animaties zijn heerlijk, etc. Ik ben nog niet tegen rare zaken aangelopen.
Heb je het over XEF of THL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:58
XEF, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-06 15:12

Zorian

What the fox?

Untouchablezz20 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:07:
Hoe is jullie ervaring tot nu toe met de XEF? Hier bevalt die prima, maar lees op XDA dat er wat issues zijn met de XEF. Daarbij wordt aangeraden om de THL(Thailand) MM te flashen. De heeft een nieuwere build, en changelist is nieuwer. Iemand hier die THL al geflashed heeft?
Heb je daar een linkje naartoe? Ben wel benieuwd wat dan die issues zouden moeten wezen. Rom draait namelijk als een tierelier hier. Gewoon stock met root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Zorian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:50:
[...]

Heb je daar een linkje naartoe? Ben wel benieuwd wat dan die issues zouden moeten wezen. Rom draait namelijk als een tierelier hier. Gewoon stock met root.
Ja; http://forum.xda-develope...ch.php?searchid=406856513. Check vooral de nieuwe berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FreshMaker schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Ik kwam uiteindelijk uit op de WMM powersave functie in de modem/router
Een aantal modems / routers hebben deze niet helemaal goed geïmplementeerd, en als een device dan langere tijd in rust is, lijkt het zich af te melden.
Er is dan wel een verbinding, maar niet alles komt dan door.
Voornamlijk WA lijkt hier dus last van te hebben

http://www.wi-fi.org/know...-does-wmm-power-save-work

Omzetten hiervan naar disabled loste voor mij het probleem grotendeels op.
( als in, mijn familie thuis klaagt niet meer over niet ontvangen berichten ;) )
Dit is inderdaad wat ik bedoelde. Weet alleen niet of het in de Ziggo modems zit als instelling, zal vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

Aghanim schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:26:
[...]
Dit is inderdaad wat ik bedoelde. Weet alleen niet of het in de Ziggo modems zit als instelling, zal vanavond eens kijken.
Ik heb de Technicolor TC7200 en daar zit het in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:52
Aghanim schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:26:
[...]

Die zit er inderdaad in en ik heb deze optie: WMM energiebesparing uitgeschakeld. Nu werkt mijn S6 ook beter met Whatsapp Web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thanks! Kan ik die versie gewoon over de XEU/XEF heen flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hoor, of dan ook de CSC code wordt overgenomen is de vraag. Maar het kan gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe is de accu nu bij de meeste mensen na de update? Aangezien de S7 eraan komt is de S6 nu best een leuke optie. Alleen moet de accu niet al leeg zijn voordat je halverwege de dag bent :')

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb daar met Lollipop al geen last van :) De update naar MM zou verbetering brengen qua accu gebruik in voornamelijk standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 192811 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:32:
[...]

Ik heb de Technicolor TC7200 en daar zit het in.
Daar staat het onder de wifi settings inderdaad. Het punt bij mij is dat ik geen wifi gebruik op de Ziggo modem. Deze gaat direct door naar mijn TP-Link die het wifi netwerk host. Bij mij is het helaas niet mogelijk het Ziggo modem in bridge te zetten omdat er naar meerdere verdiepingen netwerkkabels lopen vanuit de meterkast. Zal eens kijken of mijn TP-Link deze optie ook heeft, al vraag ik me af of dit dan het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Mrjraider schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:19:
Ik heb daar met Lollipop al geen last van :) De update naar MM zou verbetering brengen qua accu gebruik in voornamelijk standby tijd.
Wat is je SoT nu ongeveer?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF inhaken;
Ik heb met 5.1.1 al ruim 2 dagen en 6 uur SOT gehaald met nog 20% over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
Ik vind de S6 niet genoeg batterij hebben om na een werkdag ergens nog een avondje heen te gaan. Dan is hij vaak rond 20:00 dood. Voor de gewone werkdag en rond 17:00 aan de autolader is het goed genoeg

Dit is met 5.1.1 en hoop met 6.0 wat procenten te besparen als ik mijn telefoon niet gebruik op het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Zorian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:46:
[...]

Thanks! Kan ik die versie gewoon over de XEU/XEF heen flashen?
Heb je het al geprobeerd? Ben benieuwd of het echt beter is dan de XEF versie. Weet alleen niet of je ook met pit files moet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwaar gebruik: red de volle dag met veel muziek en veel online en dan vaak 3/4 SoT. Soms haal ik ander halve dag met 5/6 SoT :) Prima dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 09:13
Ik rij sochtends vers van de lader ongeveer 45 min met Flitsmeister en Waze aan. Tot nu toe koste dat ongeveer 4%. De laatste tij loopt dat op naar 6 a 7 %. Verre van objectieve meting, maar zou indicatie kunnen zijn dat de batterij capaciteit achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

kwaazaar schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:53:
Ik rij sochtends vers van de lader ongeveer 45 min met Flitsmeister en Waze aan. Tot nu toe koste dat ongeveer 4%. De laatste tij loopt dat op naar 6 a 7 %. Verre van objectieve meting, maar zou indicatie kunnen zijn dat de batterij capaciteit achteruit gaat.
Batterijen die niet achteruit gaan, bestaan volgens mij nog niet dus ja, dit was te verwachten. Vandaar ook dat veel mensen het jammer vinden dat de batterij niet vervangen kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Untouchablezz20 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:36:
[...]

Heb je het al geprobeerd? Ben benieuwd of het echt beter is dan de XEF versie. Weet alleen niet of je ook met pit files moet gaan werken.
Nog niet, ga het zometeen doen. Pit files blijf ik zelf heel ver bij uit de buurt. Dat kan enorm fout gaan als je daar een foutje mee maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
accuduur met elkaar vergelijken heeft geen zin. Dat is bij iedereeen anders omdat het gebruik en omstandigheden anders zijn.

Als ik gewoon op mn werk ben of thuis dan haal ik een betere accuduur als dat ik bijv. op vakantie ben. Andere omstandigheden en gebruik?

- Signaal sterkte is van belang.
- Schermhelderheid
- Wat doe je met je telefoon. Web browsen, muziek luisteren, gamen, camera gebruik, of wat youtuben enz..
- Welke apps draai je allemaal.

Mijn ervaring is dat de accuduur sinds MM ietsje beter is geworden.

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 29-02-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

EJSEJS schreef op zondag 28 februari 2016 @ 10:54:
[...]

Ik vind de batterij duur (na een paar kleine aanpassingen gedaan te hebben, zie uitleg hieronder) van de S6 juist heel goed, mijn batterij staat na 25 uur gebruik op 52% met een screentime van 2:51 uur, wat ik persoonlijk meer dan genoeg vind voor een smartphone batterij...

Ik heb het volgende gedaan om de accu duur op mijn S6 te verbeteren, ik heb via de app "Package Disabler Pro" (kun je in de playstore kopen voor nog geen 2 euro) de volgende apps uitgezet, Briefing, Facebook (deze verbruikt echt heel veel van de batterij, ik bekijk facebook nu gewoon via de browser), Gear VR, Google play boeken, Google play games, Google play kios, Hangouts, Samsung Internet browser (ik gebruik Chrome), Peel Smart Remote, S Health, Samsung print service & Skype. En tot slot heb ik Google-Now uitgezet, wat ook een zeer positief resultaat gaf op de batterij duur.
Misschien een stomme vraag, maar verbruikt de Facebook app ook (veel) v/d batterij wanneer je niet ingelogd bent in de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 17:28
(jarig!)
Heb al een aantal reboots gedaan, en nog steeds kan ik de saturatie in het bloed niet meer meten. Alleen de optie voor je hartslag staat er nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:15

jerry_a

doei

Bioflap schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:46:
Heb al een aantal reboots gedaan, en nog steeds kan ik de saturatie in het bloed niet meer meten. Alleen de optie voor je hartslag staat er nog..
Ik hoop dat hij het met PHN weer gaat doen. Het schijnt regiogebonden te zijn.

http://forum.xda-develope...r-s-health-t3105632/page2

[ Voor 16% gewijzigd door jerry_a op 29-02-2016 22:25 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ik vroeg mij af of mensen met een unlocked S5 vorig jaar ook zolang hebben moeten wachten.

Bij HTC had ik het idee dat de update er wel in dec of januari het jaar erna wereldwijd beschikbaar was op de losse toestellen.

Ik denk dat mensen met een S5 nu voorbeeld zijn hoe ik straks met mijn S6 op Android N moet wachten en daar wordt ik niet vrolijk van. Mogelijk toch een Nexus als volgend toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-06 22:58
En wanneer komt Samsung Pay nou eens eindelijk? Vorig jaar op MWC aangekondigd, dit jaar wat landen erbij met MWC.. Maar wanneer Nederland?
Ik kan niet wachten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Als je Rabobank hebt kan je al contactloos betalen met je telefoon. ING ook meen ik, maar daar zit ik niet bij dus dat weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:49
Kappade schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:09:
Ik vroeg mij af of mensen met een unlocked S5 vorig jaar ook zolang hebben moeten wachten.

Bij HTC had ik het idee dat de update er wel in dec of januari het jaar erna wereldwijd beschikbaar was op de losse toestellen.

Ik denk dat mensen met een S5 nu voorbeeld zijn hoe ik straks met mijn S6 op Android N moet wachten en daar wordt ik niet vrolijk van. Mogelijk toch een Nexus als volgend toestel
Is het niet de NL consumentenbond die Samsung, vanwege haar updatebeleid, voor de rechter daagt.

Ik vermoed dat wij als laatste de update mogen verwachten, met speciale dank aan de Consumentenbond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-06 09:44
Dit is ook de laatste Samsung die ik neem. Ik stap weer over naar Nexus hierna.
Eenmaal de uitstap gedaan en de telefoon is prachtig. Er draait echter zoveel op de achtergrond dat de telefoon niet eens 3 apps tegelijk kan draaien. Dat is nog 1 van mijn grootste ergernissen. De S7 ziet er ook weer prachtig uit, maar voor mij weer een Nexus de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crawl NL schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 05:44:
[...]

Is het niet de NL consumentenbond die Samsung, vanwege haar updatebeleid, voor de rechter daagt.

Ik vermoed dat wij als laatste de update mogen verwachten, met speciale dank aan de Consumentenbond :)
Haha, ja, de bond wordt bedankt! ;) Ik vond/vind dat trouwens een ontzettend domme toestand, die rechtszaak. Alsof alleen Samsung oudere toestellen niet up to date houdt. Er zit toch ook gewoon een grens aan hoe lang je oude hardware kan ondersteunen? Typisch Nederlands verwend geneuzel. Mijn oude HTC heeft NOOIT een update gehad naar een volgende Android versie dus dan kun je hen ook wel aanklagen. Soms irriteer ik me mateloos aan het verwende kind gedrag van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 22:54
Moet zeggen dat ik de S6 met Marshmallow zeker sneller vind. Mooi dat het toestel toch nog sneller kan. Batterij vind ik wel echt matig en dit had ik voorheen niet. Ik moet nu echt uitkijken met m'n batterij anders red ik het niet om met wat batterij thuis te komen. Heb verder niks negatiefs veranderd. Ik merk dat pushmail veel meer batterij slurpt dan voorheen het geval was. Zonder spaarstand kom ik de dag helemaal niet meer door.

Verder werkt Adguard ook voor geen meter. Krijg dan dat m'n connectie refused is. Dus ik moet Adguard nu uitzetten en zit weer naar ads te kijken #fml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog steeds lollipop met een marshmallow thema van Samsung eroverheen :+

@hierboven
Is het een update geweest of heb je deze zelf geflashed? Als dat laatste zonder reset is dan kan je inderdaad accu issues krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:07

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

jip_86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:16:
Als je Rabobank hebt kan je al contactloos betalen met je telefoon. ING ook meen ik, maar daar zit ik niet bij dus dat weet ik niet precies.
ING heeft ook al een tijdje contactdoos betalen. Gebruik het heel veel, en met samsung cover om mijn toetel werkt het nog steeds super. (Wel 0.50 cent per maand na 6 maanden 8)7 )

Snap zowiezo niet wat je met Samsung pay moet wanneer je via je bank draadloos kan betalen.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Mother_Goozz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:20:
[...]

ING heeft ook al een tijdje contactdoos betalen. Gebruik het heel veel, en met samsung cover om mijn toetel werkt het nog steeds super. (Wel 0.50 cent per maand na 6 maanden 8)7 )

Snap zowiezo niet wat je met Samsung pay moet wanneer je via je bank draadloos kan betalen.
Ik heb ABN Amro, die bieden momenteel nog geen optie om via telefoon, contactloos te betalen.

Tevens, Samsung Pay ondersteunt ook de oude magneetstrip waardoor je in veeeeeel meer winkels kunt betalen. Dit is voor zover ik weet niet het geval met de contactloze mogelijkheden van je bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 02:02
Had hiervoor een S5 Plus en nu een S6, is die synchronisatie bij sommige van jullie ook zo langzaam.
Soms pak ik mijn mobiel en ineens zijn er emails van uren geleden....
Heb alles gewoon op syncro staan zonder schemas en dag en nacht aan (data en wifi).
Bij de S5 nooit last van....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:55:
Er draait echter zoveel op de achtergrond dat de telefoon niet eens 3 apps tegelijk kan draaien. Dat is nog 1 van mijn grootste ergernissen.
3 apps?

ik kan ongeveer 8 apps draaien voordat er eentje afgesloten wordt. Wat moet je met meer vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:38
Hoe test je zoiets? Ik heb altijd maar 1 app op de voorgrond open en die draait altijd prima.
Websites lopen ook gewoon altijd door in hun tabjes, dus daar ook geen last (in tegenstelling tot mn iPad, die alle tabs opnieuw laadt, als je naar de betreffende tab gaat).

En welke last heb je ervan als er op de achtergrond iets wordt gesloten? Ik heb nooit het idee dat iets niet synched oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hoe goed werkt bij jullie Pushbullet eigenlijk? Als ik het een dag niet gebruikt heb o.i.d., dan lijkt de telefoon die app onderhuids ook wel te killen o.i.d.. Als je de app vervolgens weer handmatig opent, krijg je weer een berg berichten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:29

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Garret1410 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:23:
[...]

3 apps?

ik kan ongeveer 8 apps draaien voordat er eentje afgesloten wordt. Wat moet je met meer vraag ik me af.
Zodra ik een spelletje open hebt staan en ik even Tweakers- en me mail check opent het spelletje helemaal opnieuw. Je kan niet gewoon verder gaan waar je gebleven was. Waar dit met de Nexus vele male beter ging. Ik heb al echt een legio apps uitgeschakeld met de package disabler. Maar toch mag dit niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samsung is inderdaad erg agressief geweest met het werkgeheugen beleid. In marshmallow zou dit beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Zodra ik een spelletje open hebt staan en ik even Tweakers- en me mail check opent het spelletje helemaal opnieuw. Je kan niet gewoon verder gaan waar je gebleven was. Waar dit met de Nexus vele male beter ging. Ik heb al echt een legio apps uitgeschakeld met de package disabler. Maar toch mag dit niet baten.
spelletjes zijn vaak reden dat apps sneller afgesloten wordt. Maar ik weet niet of je al 6.0 draaid maar die heeft een iets beter ram management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-06 11:51
Vanmorgen geprobeerd de XEF versie te flashen met Odin, geen succes. Toen de THL geprobeerd, kreeg een fail en met het opstarten krijg ik een factory reset Galaxy S6. Great |:(

Nu maar eens kijken of ik hem terug kan krijgen in de originele staat, maar ik vrees het ergste...

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Een ideale app om automatisch berichten van je telefoon op je pc te krijgen. Ook kan je dingen van je pc naar je telefoon sturen (bijvoorbeeld links, met een Chrome plugin).

Bij Whatsapp is het ook wel handig. Als je daarvan een berichtje krijgt op je telefoon, krijg je ook een notificatie op je pc. Als je daar op die notificatie klikt, opent hij Whatsapp in de browser en kan je meteen reageren.

Alleen stopt de app bij mij heel vaak op men S6. Op mijn nexus 4 bleef het altijd netjes draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.H.
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-04 06:31
Ik hoor veel dingen over verschillende regio codes en dergelijke. Zoals XEF en PHN. Maar welke versie is geschikt voor mijn toestel?

De huidige buildnummer is LMY47X.G920FXXU3COI9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor het geval de update binnenkort uitkomt voor mijn S6 en ik 'm wil hebben: maakt het nog uit als ik eerst een factory reset doe en dan meteen de update? Misschien dat dat problemen voorkomt...? Ik moet sowieso alles wat ik heb uitgezet via Package Disabler eerst weer aanzetten, begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Rub3s schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:32:
Hoe goed werkt bij jullie Pushbullet eigenlijk? Als ik het een dag niet gebruikt heb o.i.d., dan lijkt de telefoon die app onderhuids ook wel te killen o.i.d.. Als je de app vervolgens weer handmatig opent, krijg je weer een berg berichten binnen.
Bij mij werkt het prima ondanks dat ik de app vrijwel nooit handmatig start. Check bij batterij > details app optimalisatie aanstaat en zet deze eens uit (zorgt in mijn ogen meer voor problemen dan dat het goed doet) of voeg Pushbullet toe als Nooit optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Dubrillion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:55:
Dit is ook de laatste Samsung die ik neem. Ik stap weer over naar Nexus hierna.
Eenmaal de uitstap gedaan en de telefoon is prachtig. Er draait echter zoveel op de achtergrond dat de telefoon niet eens 3 apps tegelijk kan draaien. Dat is nog 1 van mijn grootste ergernissen. De S7 ziet er ook weer prachtig uit, maar voor mij weer een Nexus de volgende keer.
Eens, voor mij precies hetzelfde, dit doe ik nooit meer. Zou een high end telefoon moeten zijn, maar een aantal dingen zijn gewoon tergend traag (google keyboard bijvoorbeeld) waardoor ik dat gevoel totaal niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Kappade schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Bij mij werkt het prima ondanks dat ik de app vrijwel nooit handmatig start. Check bij batterij > details app optimalisatie aanstaat en zet deze eens uit (zorgt in mijn ogen meer voor problemen dan dat het goed doet) of voeg Pushbullet toe als Nooit optimaliseren.
Thx, dat moet het zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
PhoeniX- schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:20:
[...]

Eens, voor mij precies hetzelfde, dit doe ik nooit meer. Zou een high end telefoon moeten zijn, maar een aantal dingen zijn gewoon tergend traag (google keyboard bijvoorbeeld) waardoor ik dat gevoel totaal niet heb.
Verschrikkelijk inderdaad. Je moet soms tien seconden wachten voor je toetsenbord verschijnt. Zelfs als je het Samsung Toetsenbord helemaal uitschakeld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 01:28
Dubrillion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Verschrikkelijk inderdaad. Je moet soms tien seconden wachten voor je toetsenbord verschijnt. Zelfs als je het Samsung Toetsenbord helemaal uitschakeld..
Zelfs met SwiftKey duurt dit langer dan het hoort. Allemaal door dat achterlijke RAM management van Samsung...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
Ik gebruik Swype als toetsenbord, en heb nergens last van (of ik weet niet beter). Alleen als Swype een update heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-06 14:58

WCA

Ik gebruik ook swiftkey, en heb in package disabler het samsung toetsenbord uitgezet. Nergens last van :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
GreNade schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:14:
Ik gebruik ook swiftkey, en heb in package disabler het samsung toetsenbord uitgezet. Nergens last van :)
Ik ook, het duurt ook geen 10 seconden zoals hier boven wordt gezegd, maar je merkt dat het toetsenbord moet laden, ~0.5 seconden. Een Nexus 5 met slechtere specs voor de helft van het geld, heeft dat niet.

Je merkt het pas als je een Nexus hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Richh schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Ik ook, het duurt ook geen 10 seconden zoals hier boven wordt gezegd, maar je merkt dat het toetsenbord moet laden, ~0.5 seconden. Een Nexus 5 met slechtere specs voor de helft van het geld, heeft dat niet.

Ik heb geen nexus gehad, wel een xperia Z1c met een stock android rom er op. Het gaat net zo snel als daar eigenlijk. Gewoon instant.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.H.
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-04 06:31
R.H. schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:41:
Ik hoor veel dingen over verschillende regio codes en dergelijke. Zoals XEF en PHN. Maar welke versie is geschikt voor mijn toestel?

De huidige buildnummer is LMY47X.G920FXXU3COI9
Schijnbaar heeft dat er niks mee te maken. CSC code is DBT .. blijkbaar is mijn telefoon duits :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
GreNade schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:14:
10 is wellicht overdreven, maar het duurt (bij mij) wel zo lang dat je het input veld nog 3x aanraakt omdat je denk dat het niet lukte. Ik kan het samsung keyboard ook niet disablen helaas in de application manager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

PhoeniX- schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:28:
[...]

10 is wellicht overdreven, maar het duurt (bij mij) wel zo lang dat je het input veld nog 3x aanraakt omdat je denk dat het niet lukte. Ik kan het samsung keyboard ook niet disablen helaas in de application manager.
Dat heb ik zeker niet, ik gebruik het programma package disabler uit de play store overigens. Die kan meer disablen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:10
[...]

Ja dit is heel erg irritant! Ben benieuwd of dit nog steeds is in MM. Iemand die dat kan checken?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Ik heb zo nu en dan een korte hapering wat het oproepen van het Swiftkey toetsenbord betreft maar niks om me druk over te maken. En zeker niks om naar een andere mobiel te willen switchen.

Ik heb trouwens speciaal voor het disablen van het Samsung toetsenbord Package Disabler gekocht: dat default toetsenbord probeerde elke dag wel een paar keer weer default te worden en ik moest steeds kiezen voor Swiftkey. Heel irritant. Met Package Disabler was dat in een paar seconden opgelost. En vervolgens heb ik die app gebruikt om allerlei zaken uit te zetten waardoor mijn batterij echt stukken beter presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:33:
Ik heb trouwens speciaal voor het disablen van het Samsung toetsenbord Package Disabler gekocht: dat default toetsenbord probeerde elke dag wel een paar keer weer default te worden
...
GreNade schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:31:
Dat heb ik zeker niet, ik gebruik het programma package disabler uit de play store overigens. Die kan meer disablen.
Kijk, dat is dus wel een aanrader als ik het zo lees. Ik ga de app gelijk proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik ga package disabler denk ook maar proberen. Is er ergens een lijstje te vinden welke processen veilig uitgeschakeld kunnen worden? Ik las namelijk ook regelmatig reacties van mensen die tegen problemen aanliepen, ondanks dat het uitschakelen in eerste instantie niet deed vermoeden dat er problemen zouden optreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 08:47
Wat je ook kunt doen is een andere ROM. Heb je nog steeds een Samsung S6 ROM, maar hij gaat VEEEL beter om met je RAM/memory management. Ook heeft hij 1,5GB (!) van de originele ROM kunnen deleten.

Ik heb deze er meteen opgezet nadat ik het helemaal beu was dat Samsung van alles zo maar afsloot (ik gebruik Swype ipv swiftkey, en deze werd ook de hele tijd afgesloten/opnieuw opgestart).

Deze ROM voorkomt dat (staat ook in de feature list):
http://forum.xda-develope...-mod-edition-1-0-t3094423

Quote:
'- Fixed the Swiftkey (and other apps too!) reloading problem (apps no longer get killed in the background!)'

Echt een verademing die custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monda schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:08:
Ik ga package disabler denk ook maar proberen. Is er ergens een lijstje te vinden welke processen veilig uitgeschakeld kunnen worden? Ik las namelijk ook regelmatig reacties van mensen die tegen problemen aanliepen, ondanks dat het uitschakelen in eerste instantie niet deed vermoeden dat er problemen zouden optreden...
Nou, her en der zijn lijsten te vinden maar persoonlijk vertrouw ik die niet allemaal (en ik zou ook zeker NIET de ingebouwde optie gebruiken die alle bloatware uitzet want die zet echt teveel uit). Ik heb persoonlijk ALLEEN uitgezet waarvan ik 100% zeker wist wat het was en wat het deed. Dus de voor de hand liggende apps maar ook dingen die ik steeds zag terugkomen in de lijst van openstaande apps. (Om te zien wat in gebruik is, gebruik ik trouwens niet Instellingen > Applicatiebeheer > Actief maar SmartManager > RAM want die laatste laat echt véél meer zien!) Ik heb die lijst in Smart Manager gewoon een paar dagen in de gaten gehouden en elke keer als ik iets zag waarvan ik dacht: is dit nodig?, zocht ik uit wat het was (veelal was dat meteen wel duidelijk) en zette ik het uit in Package Disabler. (EDIT: deze methode heeft wel tot gevolg dat ik nu diverse dingen alsnog aan heb staan omdat ik geen idee heb wat ze doen, maar wat ik wél uitheb, scheelt al genoeg.)

Kost allemaal wat meer tijd dan simpelweg een lijst van iemand anders gebruiken, maar dat heb ik er graag voor over.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-03-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
^^ helemaal eens.

Als je de ingebouwde lijst van package disabler gebruikt, laat hij alleen het minimale draaien wat nodig is om je telefoon te laten functioneren. Maar van een smartphone is dan niet echt sprake meer.

Er zijn een paar apps die nutteloos energie verbruiken en die je niet nodig hebt. Die zet je uit, de rest kan je gewoon met rust laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:16:
[...]

vraag me af als ik een Samsung keyboard op een Nexus installeer, of dat problemen zou geven.

Samsung toetsenbord in Marshmallow heeft in ieder geval geen prestatie problemen. Ik wil wel eens een ander keyboard proberen om te zien of het in Marshmallow beter werkt.

Edit: tot nu toe nog geen vertraging ontdekt. Maar wat voordelen heeft het google toetsenbord. Kan net zo goed uit de theme store een material thema downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door Garret1410 op 01-03-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Monda schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:08:
Ik vond dit topic wel handig. Ik heb nu zo'n 167 apps uitgezet. Natuurlijk erg persoonlijk met wat je gebruikt, maar ik vond het een goed begin :)

De extreme veroorzaakte wel wat problemen, heb de basic gebruikt, en daarvan uit meer gaan uitzetten wat ik totaal niet gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Garret1410 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:38:
[...]

vraag me af als ik een Samsung keyboard op een Nexus installeer, of dat problemen zou geven.

Samsung toetsenbord in Marshmallow heeft in ieder geval geen prestatie problemen. Ik wil wel eens een ander keyboard proberen om te zien of het in Marshmallow beter werkt.

Edit: tot nu toe nog geen vertraging ontdekt. Maar wat voordelen heeft het google toetsenbord. Kan net zo goed uit de theme store een material thema downloaden.
Ik heb Swiftkey, geen Google Toetsenbord. Het maakt niet uit welke toetsenbord-app je gebruikt, het ligt aan het belachelijke RAM-management op de 3GB-tellende S6.

Het probleem is dat de S6 de toetsenbord-applicatie niet in het RAM vasthoudt, waardoor het hele toetsenbord opnieuw mag initialiseren als je 'm aanroept. Dat duurt (zeker als hij andere dingen op de achtergrond erbij doet) een fractie van een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Mother_Goozz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Ik vond dit topic wel handig. Ik heb nu zo'n 167 apps uitgezet. Natuurlijk erg persoonlijk met wat je gebruikt, maar ik vond het een goed begin :)

De extreme veroorzaakte wel wat problemen, heb de basic gebruikt, en daarvan uit meer gaan uitzetten wat ik totaal niet gebruik.
Oke thnx, ga eens uitzoeken. Ik begreep ook dat je geen root hoeft te hebben. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Monda schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:17:
[...]

Oke thnx, ga eens uitzoeken. Ik begreep ook dat je geen root hoeft te hebben. Ben benieuwd!
Klopt :) ik heb mijn toestel stock zonder root, deze app is echt geweldig omdat het geen root toegang nodig heeft. Ben je meteen van die enorme hoeveelheid samsung rotzooi af.

[ Voor 8% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 01-03-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga die app ook maar eens proberen. Nu moet snel MarschMellow komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:13
MM (doze) en package disabler = _/-\o_

Vandaag ziek ik bed gelegen, dus S6 niet aangeraakt, Wifi steeds aan, 4g steeds aan, lokatie services op powersave. Sync schedule overdag om het uur, s'nachts om de 4u en dit is het resulaat;

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pjLCbknvDkMu6vj9MlRu2xkH/medium.png

bat2

bat3

Ok geen standaard gebruik, maar het toont dus aan dat doze zijn werk doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 12:12
Iemand hier die langere tijd de s6 edge gehad heeft en iets kan roepen over de nadelen waarvan het vermoeden heerst dat deze niet voorkomen bij een normaal scherm?

Mij lijkt het edge scherm namelijk echt een nadeel bij foto's / games / fullscreen video's omdat een deel van je beeld gedeeltelijk "weg valt" en bij een beetje omgevingslicht heb je meteen reflectie in de edges waardoor je ook een stuk beeld kwijt bent. (En hoe zit dit in een donkere ruimte / 's avonds, lijkt het dan 1 groot scherm of zie je alsnog de rondingen?) Dat soort argumenten ben ik naar op zoek...

Waarom? Ik twijfel bij de s7 echt enorm tussen de edge en normale versie. De edge is wat groter en meer battery life en ziet echt flex uit in het zwart imo. Ik kan de normale echter niet loslaten omdat ik bij de S6 de edge variant echt klote vond. Wellicht wegen de nadelen die ik hierboven noem voor de meesten niet zo zwaar als ik dacht enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IKON schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:14:
Iemand hier die langere tijd de s6 edge gehad heeft en iets kan roepen over de nadelen waarvan het vermoeden heerst dat deze niet voorkomen bij een normaal scherm?

Mij lijkt het edge scherm namelijk echt een nadeel bij foto's / games / fullscreen video's omdat een deel van je beeld gedeeltelijk "weg valt" en bij een beetje omgevingslicht heb je meteen reflectie in de edges waardoor je ook een stuk beeld kwijt bent. (En hoe zit dit in een donkere ruimte / 's avonds, lijkt het dan 1 groot scherm of zie je alsnog de rondingen?) Dat soort argumenten ben ik naar op zoek...

Waarom? Ik twijfel bij de s7 echt enorm tussen de edge en normale versie. De edge is wat groter en meer battery life en ziet echt flex uit in het zwart imo. Ik kan de normale echter niet loslaten omdat ik bij de S6 de edge variant echt klote vond. Wellicht wegen de nadelen die ik hierboven noem voor de meesten niet zo zwaar als ik dacht enz.
Je noemt alle redenen op waarom ik geen Edge heb gekocht. Ik irriteer me niet snel aan iets wat hardware betreft maar dat Edge scherm, die rondingen... Ik vind het ver-schrik-ke-lijk. :X |:( Ontzettend irritant. Ik wil gewoon het hele scherm zien, punt uit. Zelfs als de prijzen andersom waren geweest (S6 duurder dan de Edge) zou ik 100% zeker weten de S6 kopen. Ik snap eigenlijk echt niet dat iemand plezier kan beleven aan dat Edge scherm. Serieus, ik kan me niet echt herinneren zo'n hekel te hebben gehad op hardware gebied aan zoiets als dit scherm. Maar goed, het zal zeer persoonlijk zijn... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 01-03-2016 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:58:
[...]

Je noemt alle redenen op waarom ik geen Edge heb gekocht. Ik irriteer me niet snel aan iets wat hardware betreft maar dat Edge scherm, die rondingen... Ik vind het ver-schrik-ke-lijk. :X |:( Ontzettend irritant. Ik wil gewoon het hele scherm zien, punt uit. Zelfs als de prijzen andersom waren geweest (S6 duurder dan de Edge) zou ik 100% zeker weten de S6 kopen. Ik snap eigenlijk echt niet dat iemand plezier kan beleven aan dat Edge scherm. Serieus, ik kan me niet echt herinneren zo'n hekel te hebben gehad op hardware gebied aan zoiets als dit scherm. Maar goed, het zal zeer persoonlijk zijn... ;)
Nope...same here! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S6 edge vond ik de 5 euro extra in de maand niet waard. :) de gewone S6 voldoet perfect met een perfect scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mrjraider schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:14:
S6 edge vond ik de 5 euro extra in de maand niet waard. :) de gewone S6 voldoet perfect met een perfect scherm :)
Ah, gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Mother_Goozz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:25:
[...]

Klopt :) ik heb mijn toestel stock zonder root, deze app is echt geweldig omdat het geen root toegang nodig heeft. Ben je meteen van die enorme hoeveelheid samsung rotzooi af.
Werkt Package Disabler ook prima met Marshmallow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508719

De 4.3 versie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:59
IKON schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:14:

Ik heb de edge nu sinds de release en in eerste instantie puur gekozen om het design. Edge functionaliteit is namelijk nihil, maar dat maakt(e) mij niets uit. Vind het toestel zo veel mooier dan de normale S6. Ik had wel in het begin de afspraak met mijzelf dat ik het toestel terug zou brengen wanneer de edge randen mij in de weg zouden zitten bij het vasthouden, het onbedoeld aanraken van het scherm door de kromming of bij het kijken naar het scherm, kijk namelijk erg veel series op mijn telefoon als ik in bed lig.
Ik heb dus echt 0,0 last van al het bovenstaande. De buiging is zooo minimaal dat er helemaal niets wegvalt op het scherm. De zaken die jij en de anderen onder je noemen kan ik mij dus totaal niet in vinden :)
Als jij het de extra kosten waard vindt puur voor het design zou ik dus zeggen DOEN. Ik zou zo opnieuw dezelfde keuze maken _/-\o_
Verder een top toestel. Het enige waar ik mij echt aan stoor is de accuduur.

NB. Ga zelf eens lekker spelen in een winkel en kijk wat je ervan vindt :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als Package Disabler 4.3 marshmallow ondersteund dan is dat ook voor 4.4 of hoger.

[ Voor 11% gewijzigd door Gismo1979 op 01-03-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Gismo1979 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:39:
Als Package Disabler 4.3 marshmallow ondersteund dan is dat ook voor 4.4 of hoger.
Lijkt me in principe wel logisch natuurlijk, maar ik las het op een manier alsof het in 4.4 om wat voor reden dan ook niet werkte (bug of iets).

Maar in ieder geval bedankt voor antwoord, zodra PHN 6.0 er eindelijk is ook naar meteen package disabler erbij gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 23:28
Me too :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
michaelw1998 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:05:
[...]

Lijkt me in principe wel logisch natuurlijk, maar ik las het op een manier alsof het in 4.4 om wat voor reden dan ook niet werkte (bug of iets).

Maar in ieder geval bedankt voor antwoord, zodra PHN 6.0 er eindelijk is ook naar meteen package disabler erbij gebruiken :)
De nieuwste versie is toch 4.3( store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Monda schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:27:
[...]

De nieuwste versie is toch 4.3( store)
4.4 bij mij toen ik keek via Play Store op PC. Zojuist app gekocht, staat zelfs al op versie 4.5 (vandaag update uitgekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
michaelw1998 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:45:
[...]

4.4 bij mij toen ik keek via Play Store op PC. Zojuist app gekocht, staat zelfs al op versie 4.5 (vandaag update uitgekomen).
Je hebt helemaal gelijk... Zal de late dienst wel geweest zijn... 😉 Ty.
Is bij jullie ook, dat wanneer je op een proces drukt, het info schermpje wat dan volgt, niet goed wordt weergegeven? Er valt een groot stuk weg...

[ Voor 18% gewijzigd door Monda op 02-03-2016 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Dubrillion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Ik heb helemaal geen probleem met het Google TB.
Gebruik het altijd en is met zo snel als op m'n Nexus 5.
Meteen geïnstalleerd nadat ik de telefoon in mei kreeg. (S6 edge 128GB, geroot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Dat is ook precies mijn mening.
Las vandaag trouwens dat de pre-order verhouding voor de S7 ook dik in het voordeel van de edge uitvalt met zo'n 65% tegenover 35%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:55:
[...]

Ik heb Swiftkey, geen Google Toetsenbord. Het maakt niet uit welke toetsenbord-app je gebruikt, het ligt aan het belachelijke RAM-management op de 3GB-tellende S6.

Het probleem is dat de S6 de toetsenbord-applicatie niet in het RAM vasthoudt, waardoor het hele toetsenbord opnieuw mag initialiseren als je 'm aanroept. Dat duurt (zeker als hij andere dingen op de achtergrond erbij doet) een fractie van een seconde.
Klopt maar dat is met 5.1.1 het geval. Ik draai meest van de tijd een custom ROM met de keyboard fix.

Nu heb ik stock 6.0 erop en tot nog toe geen problemen. Heb gisteren even het google toetsenbord geïnstalleerd en werkt nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Garret1410 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:11:
[...]

Klopt maar dat is met 5.1.1 het geval. Ik draai meest van de tijd een custom ROM met de keyboard fix.

Nu heb ik stock 6.0 erop en tot nog toe geen problemen. Heb gisteren even het google toetsenbord geïnstalleerd en werkt nog goed.
Precies, maar onder andere mijn Rabo Wallet app vereist de stock rom :P
Kan niet wachten tot 6.0 gewoon OTA beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:58:
[...]

Heb de S7 edge besteld omdat het er zo mooi uitziet. Lijkt alsof er geen bezels meer zijn en groter scherm en accu.

De punten die jij aanhaalt vind ik echt minimaal. Ik heb geen last van het gebogen scherm. Vind ook niet dat er beeld mist of zo want ik zie gewoon het hele scherm, alleen iets gebogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Werkt bij iemand hier nog de sfinder door de home button vast te houden? Ik kan nergens de optie vinden om dit aan/uit te zetten, vond het wel handig namelijk. Of heb ik teveel lopen disabled met package pro. S Finder werkt wel vanuit de dropdown menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:38

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Samsung is lekker bezig met uitrollen van de MM update.

voor de S6 Edge vandaag: HUI / COA / DHR / CRO / MBM / DDE / DTM

Bron:http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G925F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349508

wsnlk een domme vraag maar ik kan het niet vinden....
Hoe kan ik meerdere fingerprints toevoegen ?.
Heb blijkbaar alleen de mogelijkheid om maar 1 fingerprint te gebruiken of ik zie er naast...
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
WishmasterNL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:00:
Samsung is lekker bezig met uitrollen van de MM update.

voor de S6 Edge vandaag: HUI / COA / DHR / CRO / MBM / DDE / DTM

Bron:http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G925F
Het viel me ook al op dat de uitrol nu eindelijk vorm begint te krijgen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:38

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Anoniem: 349508 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:05:
wsnlk een domme vraag maar ik kan het niet vinden....
Hoe kan ik meerdere fingerprints toevoegen ?.
Heb blijkbaar alleen de mogelijkheid om maar 1 fingerprint te gebruiken of ik zie er naast...
Alvast bedankt.
Instellingen > Schermvergendeling en beveiliging > Vingerafdrukken > Vingerafdruk toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:08:
[...]
Het viel me ook al op dat de uitrol nu eindelijk vorm begint te krijgen.
Voor de 920 alleen MOB vandaag (tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister006
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:16
PHN duurt erg lang...
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's