Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

UltraInstinct schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:09:
De lol community zijn gewoon 95% feeders die het normaal vinden om level 1 dood te gaan, maar niet normaal vinden als je ze daaroo aanspreekt en gelijk met 'report for flame' spammen terwijl door hun speelstijl de game al over is. En mijn gebruik van het woord kanker past overigens helemaal bij de lol community, ik scheld niet met kanker of wens niemand zon verschrikkelijke ziekte. Alleen de lol comminuty is een pure tumor wat steeds groter en groter wordt tot je jezelf verliest.
Ik denk dat het voor de rest ook beter is dat jij stopt inderdaad, gezien jou bewoording ben jij onderdeel van de community waar jij op doelt. Ik tilt vrijwel nooit en speel alleen maar ranked... maar ik speel dan ook structureel met /muteall (Ik heb al 6x promo`s gedaan naar Gold en zit wederom in S1... dus tjah hoort erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
UltraInstinct schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:09:
De lol community zijn gewoon 95% feeders die het normaal vinden om level 1 dood te gaan, maar niet normaal vinden als je ze daaroo aanspreekt en gelijk met 'report for flame' spammen terwijl door hun speelstijl de game al over is. En mijn gebruik van het woord kanker past overigens helemaal bij de lol community, ik scheld niet met kanker of wens niemand zon verschrikkelijke ziekte. Alleen de lol comminuty is een pure tumor wat steeds groter en groter wordt tot je jezelf verliest.
Ik speel dit spel nu ook al een tijdje! Het blijft een leuk spel om te spelen.

Zelf durf ik eerlijk zeggen dat ik nu in de rank bronze zit. Ook daar al aantal keer mijn promo's verloren.
Gewoon niet aan te doen is nu eenmaal zo.

Gelijk de meeste zeggen TAB--> MUTE en je focus gaat al een stuk hoger dan normal.
Als je loopt te schelden naar iedereen in het spel dan gaat iedereen zijn focus verliezen in het spel.

Je mag ook niet vergeten het is een teamspel en dat is niet gemakkelijk als je met speler's moet spelen die je niet kent.
Veel speler's willen alleen maar goeie stats hebben en denken niet aan het team!

Gelijk dat ik jou reactie's hier nu lees , vermoed ik en denk niet ik alleen hier op het forum dat je een..... bent :) Je slaat tilt. :)

Nog veel succes er mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Sorry hoor ik wil niemand beledigen maar als ik silver of bronze zou zijn en heletijd zou verliezen zou het me niks schelen. Als je master/challenger heel graag een keer wilt bereiken en je krijgt zulke figuren in je team dan ga je wel zitten flamen hoor. Heb lol btw verwijderd ga het niet meer aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
UltraInstinct schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:28:
Sorry hoor ik wil niemand beledigen maar als ik silver of bronze zou zijn en heletijd zou verliezen zou het me niks schelen. Als je master/challenger heel graag een keer wilt bereiken en je krijgt zulke figuren in je team dan ga je wel zitten flamen hoor. Heb lol btw verwijderd ga het niet meer aanraken.
Welke rank speelde je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Diamond 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Netjes. Echter krijgt iedereen te maken met feeders/afkers etc. Als je nu al Diamond 1 bent, dan zal je Master toch moeten kunnen halen. Gewoon relax blijven. Wat is je op.gg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:12
Dat iemand in bronze of silver zit betekend niet direct dat diegene ook alles verliest 8)7 sterker nog; de gemiddelde bronze/silver speler zal het zelfde doel hebben als jij hebt; de volgende rank behalen.

En als je door zulke figuren gaat flamen; wie heb je dan feitelijk te pakken? Zij gaan er echt niet ineens perfect van spelen hoor. Anyway; als je het inderdaad hebt verwijderd dan weet je een ding in ieder geval zeker; je gaat master/challenger niet bereiken, en dan is het wel erg makkelijk afgeven om de community daar maar de schuld van geven. Ik zie echter simpelweg een opgever die op een nogal bekrompen wijze alles behalve zichzelf de schuld geeft.

Beetje zoals een groot deel het grootste deel van de community is eigenlijk :+

[ Voor 39% gewijzigd door Jaap. op 01-03-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
Jaap. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:16:
[...]

Dat iemand in bronze of silver zit betekend niet direct dat diegene ook alles verliest 8)7 sterker nog; de gemiddelde bronze/silver speler zal het zelfde doel hebben als jij hebt; de volgende rank behalen.

En als je door zulke figuren gaat flamen; wie heb je dan feitelijk te pakken? Zij gaan er echt niet ineens perfect van spelen hoor. Anyway; als je het inderdaad hebt verwijderd dan weet je een ding in ieder geval zeker; je gaat master/challenger niet bereiken, en dan is het wel erg makkelijk afgeven om de community daar maar de schuld van geven. Ik zie echter simpelweg een opgever die op een nogal bekrompen wijze alles behalve zichzelf de schuld geeft.

Beetje zoals een groot deel het grootste deel van de community is eigenlijk :+
Echter om nog een beetje hier op aan te vullen, opgeven en alles en iedereen de schuld geven is eigenlijk best wel gedrag van iemand met de rank bronze/silver(myself included :*) )

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:32:
[...]

Echter om nog een beetje hier op aan te vullen, opgeven en alles en iedereen de schuld geven is eigenlijk best wel gedrag van iemand met de rank bronze/silver(myself included :*) )
Geloof me; dat komt in Gold, Plat en blijkbaar Diamond dus ook gewoon voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Jaap. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:46:
[...]

Geloof me; dat komt in Gold, Plat en blijkbaar Diamond dus ook gewoon voor..
Oh ik geloof je wel hoor, heb vaak zat in normals met/tegen zulk soort gasten gespeeld XD

Zelf helaas eergisteren een slechte dag gehad en 3 potjes verloren waardoor ik bijna al mijn lp weer kwijt ben en ook erg boos werd(een Aatrox die met ff op lvl 2 weet te tower diven en er mee weg komt vanwege zijn passive... en 2 keer een jungler die niks anders deed dan dood gaan(waaronder 1 keer aan raptors...) en je 0 ganks of hulp van krijgt, moet ook zeggen dat ik zelf ook niet lekker speelde op de laatste game na waar ik op top gelijk ging maar doordat alle andere lanes aan het verliezen waren(en dus ook de jungler die aan het feeden was) moest ik veiliger spelen en dus liep ik een achterstand op en was die game ook vrij snel een loss.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:59
Sorry hoor ik wil niemand beledigen maar als ik silver of bronze zou zijn en heletijd zou verliezen zou het me niks schelen. Als je master/challenger heel graag een keer wilt bereiken en je krijgt zulke figuren in je team dan ga je wel zitten flamen hoor.
Beetje vreemde reactie. Ik kende een top 20 challenger speler (toen hij nog speelde) en die was altijd rustig. Dus het is onzin dat wanneer je in een hoge league speelt je wel toxic mag zijn. Overigens is het verschil in kwaliteit tussen top challenger en high diamond ongeveer even groot als het verschil tussen die high diamond met silver.

Iedereen heeft wel eens zijn/haar potje niet. Of iemand heeft niet zijn/haar role gekregen en de tegenstander is juist een one trick pony welke hard aan het klimmen is naar master/diamond. Dat soort potjes zitten er gewoon bij.

Het blijft ook gewoon een teamspel, dat kan het nadeel zijn. Zelf speel ik al enige tijd geen LoL meer, maar een 12 vs 12 spel. Daar ben ik niet slecht in, volgens een statssite 'great' en daar zitten maar 2 categorieën boven. Mijn soloQ winrate is 'maar' 54.5% dus ik verlies nog aardig wat potjes. Dat komt gewoon door de team afhankelijkheid. De duoQ winrate is al 75%, dus daar kan je zien hoeveel impact het heeft om samen te spelen. En ja, wanneer je dan met een team vol dodo's zit word je alsnog afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Het probleem wat veel mensen hebben is "e-sports". De LCS zeg maar. Daar zien ze dat iemand de boel keihard owned met een champ in een vage rol met een nog vagere item build. Dan gaan ze zelf de queue in zonder die champ ooit gespeeld te hebben, vervolgens gaan ze die build en denken dat ze god op aarde zijn. De kunst is om die mensen te negeren en zelf je ding te doen. Zelf mee doen, mja niet goed voor je gezondheid.

Maar er zijn wel bepaalde rollen die "toxic" mensen aantrekt. Dat heeft met de naam/bijnaam van de rol te maken. De bot en mid rol of adc en apc. Vooral dat woordje: "carry" is wat ze in hun ogen het "recht" geeft om de baas te spelen en te doen alsof ze de beste persoon op aarde zijn.

Ik main zelf support en weet de meeste van mijn champs wel zo te spelen dat wanneer ik een kill kan pakken ik daarvoor ga, maar dan heb je altijd nog je halfje naast je waar van je maar moet afwachten of hij mee trade of dat hij denkt dat elke geraakte ability een all in is, flash heal alles en hij heeft FB weg gegeven.

Van de week had ik een ADC die zo veel aan het typen was over dingen. OA dat ik moest stoppen met proberen te killen van de enemy, want we konden niet vechten. In essentie had hij een punt, maar dat was dan ook niet wat ik aan het doen was. Ik was gewoon lekker aant poken zodat niet ze niet all in op ons konden. Maar hij snapte het concept poken niet en vond dat hetzelfde als het proberen te killen van enemies.

In mijn ervaring in silver(flex) en high gold(pro). Meest toxic lanes 1)Mid, 2)Bot, 3)Jungle 4)Top, Support geen mening want dat ben ik zelf meestal. Waarbij ik moet zeggen dat ik bijna nooit een Top zie of flamen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Zieke Gnoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-07 14:50
Goed dat je het verwijderd hebt.
Ik snap je frustratie, teamgenoten kunnen (en doen het maar al te vaak) je potjes voor je verliezen, en zeker als je op een hoger niveau speelt wordt het steeds moeilijker om iets solo over de streep te trekken.

Ik zie dat in een 5 tegen 5 game echter als een gegeven, en juist ook het mooie aan dit spel. Ik heb meer plezier van een goed uitgevoerde team strategie dan als ik iemand solo outplay.
Dat gezegd hebbende is het enorm frustrerend als je competitief ingesteld bent en je teamgenoten doen niet hun uiterste best om te winnen. Ik kan daar ook niet altijd even goed mee omgaan. Daarom speel ik nauwelijks nog soloranked, en ga ik voor normals en flex ranked met vrienden (nooit alleen), zodat ik mijn goede humeur een beetje kan beschermen. ;)

Naar mijn mening is flamen nooit oké, ook al gooit iemand er expres met de pet naar. Zo iemand kan ook gewoon een rotdag hebben, het enige waar ik zelf invloed op heb is dat ik me niet laat meesleuren.

Ik las net trouwens dat er volgende patch voicechat voor parties beschikbaar is. Zou daar nou echt behoefte aan zijn? Als ik premade speel zitten we sowieso al op discord, het zijn juist de niet premades waar de communicatie beter mee kan. Al begrijp ik goed dat Rito zijn spelers wil beschermen tegen nog meer potentiële flame. :P
ye-roon schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:27:
In mijn ervaring in silver(flex) en high gold(pro). Meest toxic lanes 1)Mid, 2)Bot, 3)Jungle 4)Top, Support geen mening want dat ben ik zelf meestal. Waarbij ik moet zeggen dat ik bijna nooit een Top zie of flamen.
Grappig, ik heb heel andere ervaringen. Ik zie dat support (main ik zelf ook) vaak autofilled wordt, en die mensen vervolgens gaan flamen of trollen, omdat ze support niet leuk vinden. Verder zijn het voornamelijk Riven, Yasuo en Zed onetricks die óf flamen, of trollen omdat hun champion gebanned wordt. Ik denk echt dat als ze die champions zouden verwijderen League of Legends een stuk vriendelijker zou worden.

Jungle wordt meestal vooral geflamed, omdat iedereen vind dat hij hun laan moet ganken, hoe dan ook, en als die dat niet doet is die slecht en nutteloos. Kappa Kappa

[ Voor 21% gewijzigd door De Zieke Gnoe op 21-03-2018 13:58 ]

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
M.b.t. NA LCS

spoiler:
Geen idee of mensen nog gekeken hebben naar de NA LCS kwartfinales voor dit gedeelte van de split. Toch een keer TSM die niet aan het langste touwtje trekt, ze gingen toch best wel hard ten onder aan Clutch Gaming.

Zou de arrogantie omtrent TSM nou een keer afnemen (vast niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Ja heb gekeken :) vond het een mooie match. 8)

Ik speel sinds een maandje of 2 lol en ook Dota. Ben nog echt aan het ontdekken hoe de champs in elkaar zitten. En wat ik lekker vind spelen. Speel nu alleen nog tegen 5 vs bots.

Is er een NL discord groep /van tweakers waar mensen mee spelen? Want ik wil nog wel eens wat vragen stellen. Ik hoor alleen maar dat de community niet zo best is. En dat weerhoudt mij echt om vragen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
jaar of twee geleden gestopt met spelen aangezien riot mijn account tijdens de grote storing had verwijderd en niet mee werkte aan het herstellen ervan (bijna alle champs, incl. limited skins (ufo corki, grey warwick etc.))

Nu weer beetje aan het spelen met een nieuw account.
Echter kan ik nu alleen maar aan champs komen door geld erin te duwen en meerdere levels up te gaan voor ik keer genoeg be heb?

zo te merken krijg je niks meer per match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
badboyqxy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:54:
jaar of twee geleden gestopt met spelen aangezien riot mijn account tijdens de grote storing had verwijderd en niet mee werkte aan het herstellen ervan (bijna alle champs, incl. limited skins (ufo corki, grey warwick etc.))

Nu weer beetje aan het spelen met een nieuw account.
Echter kan ik nu alleen maar aan champs komen door geld erin te duwen en meerdere levels up te gaan voor ik keer genoeg be heb?

zo te merken krijg je niks meer per match
Je krijgt essence. Niet persé per gespeelde match volgens mij, maar wel uit kistjes.
Met games te spelen komen er kistjes vrij, daatuit krijg je champion chards. Deze kunnen upgraden naar een champion, of 'disenchanten' naar blue essence.
Dat laatste kun je dan weer gebruiken om champions te kopen in de store, of een kaartje te upgraden tegen gereduceerd tarief.

Ik ken ook niet alle ins en outs, ik had namelijk alle champions al toen dit veranderde en heb de daarop nieuwkomers steeds gekocht van blue essence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Suicyder schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:50:
M.b.t. NA LCS

spoiler:
Geen idee of mensen nog gekeken hebben naar de NA LCS kwartfinales voor dit gedeelte van de split. Toch een keer TSM die niet aan het langste touwtje trekt, ze gingen toch best wel hard ten onder aan Clutch Gaming.

Zou de arrogantie omtrent TSM nou een keer afnemen (vast niet)
spoiler:
Heb vanaf de tweede game gekeken en vond overall TSM een erg onmachtige indruk maken. Uiteraard kwam dit ook door het erg goede teamwork van CG. Met name de laatste match was erg pijnlijk voor TSM; ze begonnen redelijk voortvarend, Bjergsen op 'zijn Syndra', maar ze werden op alle fronten onwijs afgetroefd en afgestraft door CG. Terechte winnaars.

Overigens snap ik het verwijten dat ze arrogant zijn niet helemaal; is Febiven dan ook arrogant? Hij gaf in z'n post game interview terloops maar even aan dat hij verwacht de finale te halen want 'daar horen ze.'

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 26-03-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Gezocht een team om samen 5-man premade te kunnen doen.

Speel top lane/jungle op dit moment sinds dit seizoen. Alle voorgaande seizoen mainde ik support (en doe het nog steeds hier en daar als t nodig is).

Normalister speel ik met gold/plat spelers. Voorheen was ik ook gold, ben zelf nog maar net begonnen dit seizoen en dus weer in silver :p.

Iemand tips waar ik 5 man premade kan vinden?

[ Voor 21% gewijzigd door Squishie op 28-03-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
Squishie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:24:
Gezocht een team om samen 5-man premade te kunnen doen.

Speel top lane/jungle op dit moment sinds dit seizoen. Alle voorgaande seizoen mainde ik support (en doe het nog steeds hier en daar als t nodig is).

Iemand tips waar ik 5 man premade kan vinden?
ik heb ook geen idee waar je zo iets kan vinden. Ben ook weer begonnen met league, in de hoop dat mijn ranked season dit keer een beetje redelijk gaat. Mijn afgelopen seasons alleen maar met vriend van me gespeeld (die net level 30 waren) en dan kom je helaas uit in de bronze elo hell. speel momenteel eingelijk een beetje van alles, aangezien ik niet zo goed weet welke lane ik wil spelen. Eigenlijk bijna altijd mid gespeeld, maar vind het om een of andere reden toch niet meer de leukste lane. Ben nu meer naar top aan het trekken, en speel hier en daar een keer support. eigenlijk wel op zoek naar wat meer duo partners om wat ranked mee te doen. Moet alleen wel mijn placement matches nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Zieke Gnoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-07 14:50
5 man premade vinden vind ik ook moeilijk, ik heb wat vrienden waarmee we vaak een clubje van 3-4 man vinden, omdat nooit iedereen kan. 4 is jammer omdat je dan van Rito geen flex mag doen. :p

Ik dool zelf rond in gold, ik heet de zieke gnoe en toevoegen om te kijken of het wat klikt kan natuurlijk altijd. ;)

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik zou ook graag vaker duo/5-man spelen, maar speel nogal onregelmatig en kom qua ranked ook niet boven bronze uit... :$
Joerojin / support main, en ook nog met m'n placements bezig (alles boven bronze IV is winst :/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@JoeBravo Support in Bronze: Speel dingen als Brand/Zyra en REK FACE. Zelfs tot mid silver kan je brand echt spammen. Pas wel op dat je niet je abilities spammed. Maar als brand op level 3 een E>Q>W combo landen als je daarvoor al wat gepoked hebt is bijna altijd een kill. Voor die tijd een W>Q kan ook een kill zijn als je supportADC mee aanvalt. Helemaal omdat de enemy halfjes vaak te ver terug spelen zodat ze hun lane buddy niet kunnen helpen.

Na mid silver zijn Brand en Zyra nog steeds super viable maar is het verstandiger om naar matchups te kijken. Al kan je nog steeds echt enorm hard ownen ver in plat van wat ik begrijp (ben zelf gold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ye-roon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:07:
@JoeBravo Support in Bronze: Speel dingen als Brand/Zyra en REK FACE. Zelfs tot mid silver kan je brand echt spammen. Pas wel op dat je niet je abilities spammed. Maar als brand op level 3 een E>Q>W combo landen als je daarvoor al wat gepoked hebt is bijna altijd een kill. Voor die tijd een W>Q kan ook een kill zijn als je supportADC mee aanvalt. Helemaal omdat de enemy halfjes vaak te ver terug spelen zodat ze hun lane buddy niet kunnen helpen.

Na mid silver zijn Brand en Zyra nog steeds super viable maar is het verstandiger om naar matchups te kijken. Al kan je nog steeds echt enorm hard ownen ver in plat van wat ik begrijp (ben zelf gold).
klein probleem: ik ben een slechte Brand speler :X

Zyra gaat wel ok, maar ben gewoon beter in Braum, Morgana, Leona etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

JoeBravo schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:43:
[...]

klein probleem: ik ben een slechte Brand speler :X

Zyra gaat wel ok, maar ben gewoon beter in Braum, Morgana, Leona etc.
Interesant. Brand is een makkelijkere en veiligere champ dan Zyra. Je moet alleen niet perse E>Q willen doen want dan kom je te dichtbij vanwege lage range van E. Maar op brons moet je makkelijk E>Q>W kunnen doen, paar auto attacks en misschien je ignite er op en je hebt lane gewonnen. Daarna in team fight gooi je W midden in ze, gooi je R op iemand je Q er achter aan en druk een keertje E in en je hebt 4 man die die mooie passive circle omzich hebben en elkaar aansteken met vuur. Bij Zyra moet je R mikken en als die mis is ist mis.

Zelf ben ik goed aan het klimmen met Morg nu, gebruik de setup van deze dude: http://na.op.gg/summoner/userName=omniumcontraomne hij legt hier z'n keuzes uit: YouTube: Morgana.

Zelf zou ik niet voor Absolute Focus gaan, zeker niet in clownfiesta brons. Maar Celerity, heb je slechte game dan krijg je op level 10 toch 10% cdr extra en met je core build zit je al snel aan 40 bonus AP wat je met AF pas hebt op level 18 en dan alleen wanneer je boven de 70% HP bent. Met Celerity is het permanent.

Maar die build focussed meer op E dan op Q en W. Moet zeggen, als je op level 9 een 500 magic damage shield op je ADC plakt waardoor z'n healthbar met meer dan 50% omhoog gaat zie je de enemies gewoon schrikken en terug lopen waardoor ze vaak snel dood zijn. Werkt echt super.

Sowieso met huidige runes, voor enchanters en mage supports: Sorcery tree als main tree en dan aery/comet hangt van champ af. En dan Resolve als 2de tree. Bone plating is echt super sterk in lane en zorgt dat je veel kan traden en dus heb je die op alles. Dan als 2de keuze Revitalize als je meer een enchanter speelt of die nieuwe Crysalis als je wat meer AP wil later in het spel maar tankier wil zijn int begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ye-roon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:17:
[...]

Interesant. Brand is een makkelijkere en veiligere champ dan Zyra. Je moet alleen niet perse E>Q willen doen want dan kom je te dichtbij vanwege lage range van E. Maar op brons moet je makkelijk E>Q>W kunnen doen, paar auto attacks en misschien je ignite er op en je hebt lane gewonnen. Daarna in team fight gooi je W midden in ze, gooi je R op iemand je Q er achter aan en druk een keertje E in en je hebt 4 man die die mooie passive circle omzich hebben en elkaar aansteken met vuur. Bij Zyra moet je R mikken en als die mis is ist mis.

Zelf ben ik goed aan het klimmen met Morg nu, gebruik de setup van deze dude: http://na.op.gg/summoner/userName=omniumcontraomne hij legt hier z'n keuzes uit: YouTube: Morgana.

Zelf zou ik niet voor Absolute Focus gaan, zeker niet in clownfiesta brons. Maar Celerity, heb je slechte game dan krijg je op level 10 toch 10% cdr extra en met je core build zit je al snel aan 40 bonus AP wat je met AF pas hebt op level 18 en dan alleen wanneer je boven de 70% HP bent. Met Celerity is het permanent.

Maar die build focussed meer op E dan op Q en W. Moet zeggen, als je op level 9 een 500 magic damage shield op je ADC plakt waardoor z'n healthbar met meer dan 50% omhoog gaat zie je de enemies gewoon schrikken en terug lopen waardoor ze vaak snel dood zijn. Werkt echt super.

Sowieso met huidige runes, voor enchanters en mage supports: Sorcery tree als main tree en dan aery/comet hangt van champ af. En dan Resolve als 2de tree. Bone plating is echt super sterk in lane en zorgt dat je veel kan traden en dus heb je die op alles. Dan als 2de keuze Revitalize als je meer een enchanter speelt of die nieuwe Crysalis als je wat meer AP wil later in het spel maar tankier wil zijn int begin.
Brand is inderdaad niet de moeilijkste champ, wel erg mana hungry als je abilities spamt.
Ben deze ook beetje aan het oefenen om als one trick pony door naar silver te gaan.
Zyra ligt mij niet zo na haar rework, ze werkt ongeveer het zelfde maar het is net iets te veel anders, wellicht als ik haar vaker zou spelen zou ik er wel aan kunnen wennen.
@JoeBravo Dit soort picks kunnen inderdaad helpen(i know season 3 a 4 met alleen morg mezelf naar silver geonetricked).
Wat ook werkt is vind een support waar je echt goed in bent, bvb leona en speel deze alleen en neem je ADC op sleeptouw, ping wanneer en op wie je gaat engagen en als support Ward goed en hou dit ook in de gaten(bvb river, en bush jungle entrance onder draak).

Ik heb tegenwoordig naast support ook weer toplane opgepakt en dit gaat niet onaardig, voornamelijk mijn oude sterke picks werken goed(garen, trundle), de huidige op picks ben ik nog een beetje iffy, Vladimir ben ik niet zo goed, Sion begint weer een beetje te komen, ETC ETC.

Verder voor t eerst in 2 jaar weer eens ADC gespeeld XD ik zuig zo hard met ADC dat is niet normaal, toch ging t potje niet verkeerd. 10/6/7 als kda waarbij ik wel moet zeggen dat ik een goede support had. Voornamelijk met het lasthitten had ik een probleem, ik ben toplane damage gewend voor lasthitten XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Net een game. Ik was Jhin

ik : 10/1/36 - 17 cs
Brand : 10/3//30 - 28 cs
Swain : 11/3/34 - 16 cs
Sona : 4/4/43 -11 cs
Jinx : 19/2/30 - 61 cs

Jinx S+
Brand S-

ik en swain niks .. Hoe werkt dat S+ enzo eigenlijk :D telt CS ook mee?
Ik was ook 2e in gold earned.

[ Voor 5% gewijzigd door Solid Seal op 08-04-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Solid Seal schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:43:
Net een game. Ik was Jhin

ik : 10/1/36 - 17 cs
Brand : 10/3//30 - 28 cs
Swain : 11/3/34 - 16 cs
Sona : 4/4/43 -11 cs
Jinx : 19/2/30 - 61 cs

Jinx S+
Brand S-

ik en swain niks .. Hoe werkt dat S+ enzo eigenlijk :D telt CS ook mee?
Ik was ook 2e in gold earned.
Aan de cs scores en assists te zien is dit aan ARAM game.

Een S(-/+) staat voor een game op die champ die goed genoeg is voor in de 5% beste games op die champ,.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@Solid Seal Wat Martin0 zegt, maar dan even aangevuld: Ranks zijn een combinatie van (game type + stats +tijd in de game) / X. Dat word vergeleken met de scores van dezelfde champs in zelfde game type en time en op basis daarvan krijg je een score. Maar een 46KDA, dat moet idd een ARAM geweest zijn. Want als je daar op komt in SoloQ dan heb je een game gehad van 75min of zo en dan is het heel moeilijk om een S te krijgen omdat de game zo lang geduurt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Martin0 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:09:
[...]

Aan de cs scores en assists te zien is dit aan ARAM game.

Een S(-/+) staat voor een game op die champ die goed genoeg is voor in de 5% beste games op die champ,.
ye-roon schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:13:
@Solid Seal Wat Martin0 zegt, maar dan even aangevuld: Ranks zijn een combinatie van (game type + stats +tijd in de game) / X. Dat word vergeleken met de scores van dezelfde champs in zelfde game type en time en op basis daarvan krijg je een score. Maar een 46KDA, dat moet idd een ARAM geweest zijn. Want als je daar op komt in SoloQ dan heb je een game gehad van 75min of zo en dan is het heel moeilijk om een S te krijgen omdat de game zo lang geduurt heeft.
Ja was inderdaad een ARAM game (speel eigenlijk alleen ARAM :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Woei! Dit weekend in flex naar Gold gepromoveerd. Doel 1 voor dit seizoen gehaald. Zo kan ik een beetje op m'n "niveau" nieuwe/andere champs oefenen in een ranked setting. Voor kan de focus op SoloQ. Daar is het doel hoog Gold misschien Plat, ik zie wel wat er lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Wauw.... dit weekeind verhuisd, maar pc nog niet verplaatst. Dacht gisteren, speel potje op laptop, op zich alles prima.
Maarrrrr door de lagere resolutie van de laptop (1368x768), kan ik niet bij de knoppen om items te verkopen of undo te klikken.... WTF rito! HUD verkleinen etc hielp ook geen steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/d57f28b9c956355279bd2bd60dce1acb/tumblr_ovd5hj498Z1toamj8o1_500.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Hahahahaha

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
LOL

(pun intended :') )

Ik vind de Sjokz+Quickshot announcers wel geslaagd overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

haha :D

mja, voor een game die veel gespeeld word is het topic niet zo actief hier. waarschijnlijk vanwege reddit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
ye-roon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:07:
mja, voor een game die veel gespeeld word is het topic niet zo actief hier. waarschijnlijk vanwege reddit :)
Kunnen we wel weer eens verandering in brengen :P

Een klaagzang over het gehalte nubs in ranked?
Een klaagzang over het idiote champ-design van Rito these days?
Een klaagzang over die EU-caster Medic wiens stemgeluid niet om aan te horen is?
Een klaagzang over Jaap? :P

You name it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Nou om dan toch wat leven in de brouwerij te brengen.

Wat zijn de meningen over MSI?

Mijn mening is over het algemeen:
FW -> Verrassend.
RNG -> Goed maar wel redelijk 1 trick pony via uzi.
KZ -> tegenvaller.
FNC -> Slechter dan gehoopt
TL -> Mooie comeback.
Evos -> zoals verwacht.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Martin0 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:43:

Mijn mening is over het algemeen:
FW -> Verrassend.
RNG -> Goed maar wel redelijk 1 trick pony via uzi.
KZ -> tegenvaller.
FNC -> Slechter dan gehoopt
TL -> Mooie comeback.
Evos -> zoals verwacht.
Denk dat er weinig tegen die evaluatie in te brengen valt.

Positieve uitzondering bij FNC: Caps, hij speelde opvallend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ye-roon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:07:
haha :D

Wellicht dat, voor mij persoonlijk is het voornamelijk vanwege mijn afnemende interesse in de game; speel nog wel regelmatig potjes, maar het boeit me gewoon niet zoveel meer eigenlijk. Lees ook amper nog patchnotes etc, kijk eigenlijk meer streams vanwege de streamers dan vanwege de game en Fortnite :D
Het hoeft natuurlijk geen spamtopic te worden he ;)
Martin0 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:43:

Het kan/kon mij niet zo heel veel boeien. Op basis van wat ik de afgelopen maanden wel van TL heb gezien had ik van hen iets meer verwacht wellicht, anderzijds is het wellicht ook de tegenstand die simpelweg beter is.

[ Voor 38% gewijzigd door Jaap. op 17-05-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@Koekiemonsterr @Jaap. we kunnen er ook een tilt topic van maken waar we iedereen helemaal kapot schelden, waar de mid laner eerst moet inpushen voordat hij roamed, waar de toplaner z'n f-ing teleport moet gebruiken, waar de gvd jungler moet stoppen met pve-en en z'n lanes aan een voorsprong moet helpen want de enemy jungler doet dat ook! waar de adc eens moet right clicken, want A D C en waar de support als een braaf bijtje via de honing aan de reet van de adc geplakt blijft want JE BENT ER VOOR MIJ NIET VOOR DE REST VAN HET TEAM.

Maar dat is zo negatief. En EUW is al de meest toxic omgeving. Ach, we moeten maar zo denken, al die kiddos gaan nu naar fortnite want Ninja heeft 300k viewers!!!! dus er blijven meer mensen die dat niet doen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ye-roon schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:32:
@Koekiemonsterr @Jaap. we kunnen er ook een tilt topic van maken waar we iedereen helemaal kapot schelden, waar de mid laner eerst moet inpushen voordat hij roamed, waar de toplaner z'n f-ing teleport moet gebruiken, waar de gvd jungler moet stoppen met pve-en en z'n lanes aan een voorsprong moet helpen want de enemy jungler doet dat ook! waar de adc eens moet right clicken, want A D C en waar de support als een braaf bijtje via de honing aan de reet van de adc geplakt blijft want JE BENT ER VOOR MIJ NIET VOOR DE REST VAN HET TEAM.

Maar dat is zo negatief. En EUW is al de meest toxic omgeving. Ach, we moeten maar zo denken, al die kiddos gaan nu naar fortnite want Ninja heeft 300k viewers!!!! dus er blijven meer mensen die dat niet doen over.
Dus, wat is je voorstel? ;)

Hoewel Fortnite zeker playerbase zal wegtrekken van League, mezelf included, denk ik niet dat je dit gaat merken in games. De grote reden waarom League community zo toxic is, ik pak 'm maar even als geheel, want waaruit je opmaakt dat EUW het ergste is ontgaat me even, is omdat je niet alleen speelt maar een afhankelijkheid hebt van 4 random teamgenoten. Een afhankelijkheid die de afgelopen jaren alleen maar gegroeid is door Riot's focus op teamplay. Daarnaast; de uitlaatklep die Riot geïmplementeerd laat, de chat, geeft simpelweg de mogelijkheid tot flamen en toxic zijn. Als die mogelijkheid er blijft gaat het ook niet minder worden.

Daarnaast voegt het hele rank gebeuren een extra drijfveer en fanatisme toe welke het slechtste in mensen naar boven haalt, zeker als ze buiten hun schuld om verliezen. Dat voelt namelijk als benadeeld worden.

Als je dan Fortnite bekijkt; laagdrempelig en individueel. Je bent zo goed als je zelf schiet. Als ik daar dood ga en een potje verlies zijn er letterlijk maar twee redenen waardoor dit is: a) ik maakte zelf een fout waardoor ik doodging of b) de persoon die me doodschoot was simpelweg beter. Maar het allerbelangrijkste waarom Fortnite mij steeds meer trekt, of beter gezegd League me steeds minder trekt: als ik in Fortnite een kutgame heb ben ik er na maximaal 5 minuten klaar mee; want dan ben ik gekilled en is het klaar. Bij League ben ik zelfs dan afhankelijk van mijn 4 teamgenoten en hun wil om ook een verlies te accepteren. Realiteit laat zien dat in 8/10 potjes je altijd voor 30+ gegijzeld bent in het potje. Dat is simpelweg te lang als de tijd die je hebt om te gamen minder wordt en je die tijd op een leuke manier wil besteden.

League is simpelweg niet (zo) leuk meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Nou ik speel het nu 2 maanden en ik vind het eigenlijk wel een hele leuke game. Ik mis alleen wat begeleiding. Bot en top ben ik aan het spelen. Vraag mij alleen af hoe ik de rest van de Heroes moet unlocken. Ben nu lvl16 en alleen tegen ai gespeeld met anderen.
Is er ergens een IRC / discord channel oid waar NL zit die ook lol spelen?

[ Voor 1% gewijzigd door Pallas op 20-05-2018 00:11 . Reden: Discord toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik speel gemiddeld 1 ranked game per avond om te zien hoe hoog ik kan eindigen.
Momenteel S4 maar ik merk toch wel dat dit wat onder mijn niveau is.. met 26-30 lp per win denk de game dit ook :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Pallas schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:10:
Nou ik speel het nu 2 maanden en ik vind het eigenlijk wel een hele leuke game. Ik mis alleen wat begeleiding. Bot en top ben ik aan het spelen. Vraag mij alleen af hoe ik de rest van de Heroes moet unlocken. Ben nu lvl16 en alleen tegen ai gespeeld met anderen.
Is er ergens een IRC / discord channel oid waar NL zit die ook lol spelen?
Oh begrijp Jaap niet verkeerd hoor. Als je league net start, is het een zeer vermakelijke game. Dat had ik en dat had waarschijnlijk iedereen in dit topic. Het probleem zit hem er echter in dat door de jaren heen is de game vele malen veranderd, soms leuke en goede changes, soms zeer irritante en onnodige changes.

En dan krijg je de welbekende emmer die langzamerhand een keer gaat overlopen. Dat heeft menigeen hier al ondervonden en dat zal de komende jaren ook nog wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Daarnaast speel ik ook mijn games nog gewoon hoor, blijf het nog enigszins leuk vinden, alleen niet meer in dezelfde mate als een paar jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBravo
Had gisteravond graag Pyke geprobeerd, maar dat was echt onmogelijk. Sowieso een draft game in komen was al een opgave met alle pyke-got-banned/picked-before-me-dodgers :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
JoeBravo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:36:
Had gisteravond graag Pyke geprobeerd, maar dat was echt onmogelijk. Sowieso een draft game in komen was al een opgave met alle pyke-got-banned/picked-before-me-dodgers :|
Heb hem al een aantal potjes gespeeld. De eerste paar ging ik gruwelijk hard, daarna ging het wat minder. Merk toch wel dat hij geen sterkte teamfighter is. Om je stun te landen moet je in een teamfight springen... aangezien je geen health krijgt van health items wordt je vaak ge-oneshot. De hook (Q) kan je vaak alleen maar op de tanky frontline hitten.

In lane een prima champion, in teamfights ben ik nog niet overtuigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
overdoseh schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:03:
[...]

Heb hem al een aantal potjes gespeeld. De eerste paar ging ik gruwelijk hard, daarna ging het wat minder. Merk toch wel dat hij geen sterkte teamfighter is. Om je stun te landen moet je in een teamfight springen... aangezien je geen health krijgt van health items wordt je vaak ge-oneshot. De hook (Q) kan je vaak alleen maar op de tanky frontline hitten.

In lane een prima champion, in teamfights ben ik nog niet overtuigd.
Daar het een assassin is zal hij nooit goed kunnen teamfighten. Daar zijn asssassins nou eenmaal niet voor gemaakt.
Je zal als assassin juist bij een teamfight moeten flanken zodat je via die manier bij de backline komt en die kan elimineren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Martin0 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:32:
[...]

Daar het een assassin is zal hij nooit goed kunnen teamfighten. Daar zijn asssassins nou eenmaal niet voor gemaakt.
Je zal als assassin juist bij een teamfight moeten flanken zodat je via die manier bij de backline komt en die kan elimineren.
Daarmee geef je ook wel redelijk het probleem aan. Als support heb je waarschijnlijk te weinig dmg output om iemand te elimineren. Maar goed, je kan je focussen op low hp targets idd, en je kans afwachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik heb Pyke ook al als support gespeeld (support main) en moet toch zeggen dat het een beest van een champ is.Vooral in lane phase. Mijn adc stond na 10min 6/1 en ik 1/1. Dan heb je al een groot voordeel voor de rest van de game.
In teamfights is hij inderdaad wat minder omdat je squishy bent maar daar helpt je Z voor. Als je gefocust word ontsnap ik snel even, hp regen, en dan duik ik er opnieuw in met hook of stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
overdoseh schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:52:
[...]

Daarmee geef je ook wel redelijk het probleem aan. Als support heb je waarschijnlijk te weinig dmg output om iemand te elimineren. Maar goed, je kan je focussen op low hp targets idd, en je kans afwachten :).
Ah oke, nee ik dacht dat pyke meer een jungler was dan support maar zie nu inderdaad dat hij meer als support gespeeld wordt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Valdourian schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 07:31:
Ik heb Pyke ook al als support gespeeld (support main) en moet toch zeggen dat het een beest van een champ is.Vooral in lane phase. Mijn adc stond na 10min 6/1 en ik 1/1. Dan heb je al een groot voordeel voor de rest van de game.
In teamfights is hij inderdaad wat minder omdat je squishy bent maar daar helpt je Z voor. Als je gefocust word ontsnap ik snel even, hp regen, en dan duik ik er opnieuw in met hook of stun.
Uiteraard kan je soms een goed potje hebben. Maar zijn winrate zegt genoeg: 42.70% winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
overdoseh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:18:
[...]

Uiteraard kan je soms een goed potje hebben. Maar zijn winrate zegt genoeg: 42.70% winrate.
Nier geheel realistisch op dit moment nog, gezien nu iedere jandoedel hem aan het spelen is. Ook die niet met een dergelijke champ overweg kan of de bijkomende rol speelt. Wel lijkt hij niet direct ridicuul OP te zijn, tenzij je met zijn skillset overweg kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
De trieste LoL community zal ook nooit veranderen... Ik speel vooral andere games, soms nog een Aram tussendoor. Vandaag weer eens een normal gedaan. Wukong jungle, werkt altijd wel. Maar helaas verloren want 2 afk. Een Sivir die begon te janken omdat ze nog geen gank hadden gehad; joh, misschien moet je niet zo hard pushen dan! En een Heimer die een serie voor meiden wilde gaan kijken en afk ging toen wij niet surrenderden. Daarom was ik dus gestopt met LoL, kost gelijk zoveel tijd zo'n potje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Ik ben sinds januari ongeveer gestopt. Begonnen in 2012, pauze gehad van 6 mnd in 2012 en 9mnd in 2015 en nu dan permanent gestopt. Het was een mooie run, veel geld en tijd uitgegeven en 3 seasons diamond geweest :)
Helaas was ik over het spel heen gegroeid of gewoon klaar met de matige game development van Riot. Ik hou wel van grote veranderingen in games en aanpassingen, maar sinds season 4 vind ik het minder en minder worden.
Misschien dat ik volgens seizoen weer even terug kom mochten de veranderingen groot genoeg worden, maar gezien de tijd die ik kwijt eraan was doe ik dit liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Veranderingen vallen nog wel mee, ze zijn redelijk snel door te krijgen. Ik vergiste mijzelf gisteren ook, 2x een execute in de jungle maar dat valt bij die normals wel weer op te vangen.

Alleen die toxic community blijft en het heeft zoveel impact, daar stoor ik mij aan! Met een normal ben je achteraf toch een hoop tijd kwijt omdat iemand AFK gaat en die tijd voelt echt useless. Laatste tijd speel ik World of Warships (en voorheen ook veel World of Tanks), maar daar is de impact van een AFK'er vele malen kleiner en je verliest niet zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
TheBrut3 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:59:
Veranderingen vallen nog wel mee, ze zijn redelijk snel door te krijgen. Ik vergiste mijzelf gisteren ook, 2x een execute in de jungle maar dat valt bij die normals wel weer op te vangen.

Alleen die toxic community blijft en het heeft zoveel impact, daar stoor ik mij aan! Met een normal ben je achteraf toch een hoop tijd kwijt omdat iemand AFK gaat en die tijd voelt echt useless. Laatste tijd speel ik World of Warships (en voorheen ook veel World of Tanks), maar daar is de impact van een AFK'er vele malen kleiner en je verliest niet zoveel tijd.
Ook dat inderdaad. Mensen zeggen "technisch gezien ga je sneller omhoog door AFKers, want ze zitten statistisch gezien vaker in de tegenstanders team". Tuurlijk is dit waar, maar als er 20 keer een AFK'er per season in mijn team zit en 25 keer in de enemy team, heb ik wel mooi 40 potjes voor niks gespeeld (want totaal +5 free wins). 40 potjes met een 5min queue, 10 min champ select + load screen + gemiddeld 33min speeltijd ofzo. Dat is zo'n 22 uur speeltijd waar je basically nutteloos aan het rondlopen bent omdat of een enemy of ally AFK is |:(
Oh en leave je? Jammer joh, nu verlies je altijd LP en krijg je een ban of 30min queue wait timer aan je broek 8)7
Zo triest dat in 8 jaar Riot nog niks nuttigs heeft gevonden op mensen die expres AFK gaan. Nog een rede dat ik er klaar mee ben.

Nog erger zijn trolls trouwens. Ze ganken je midlane op een kut tijdstip, 10 CS ofzo under je turret, je bent 1/3e HP, als enemy jungler dichtbij is wordt je sowieso double killed door de countergank. Dus je pingt die jungler terug en hij gaat er toch in en gaat 1v1 of 1v2 dood.
Flame rage, int, tilt, schelden als een 10 jarig verwend kind, ook al was jou call de juiste :+ Verschrikkelijk, en dat was in diamond 5 waar je toch wel kan verwachten dat jungler enige "logical thinking" hebben? :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Santee schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:11:
Nog erger zijn trolls trouwens. Ze ganken je midlane op een kut tijdstip, 10 CS ofzo under je turret, je bent 1/3e HP, als enemy jungler dichtbij is wordt je sowieso double killed door de countergank. Dus je pingt die jungler terug en hij gaat er toch in en gaat 1v1 of 1v2 dood.
Flame rage, int, tilt, schelden als een 10 jarig verwend kind, ook al was jou call de juiste :+ Verschrikkelijk, en dat was in diamond 5 waar je toch wel kan verwachten dat jungler enige "logical thinking" hebben? :z :z
Nog erger, degene die de junglers blamen :+
Ik kreeg dat potje ook de blame van Sivir. Maar die botlane stond steeds onder de turret van de tegenstanders zonder zelf goed vision te hebben, dus elke gank van Udyr was bingo. Zelf speel ik normals meestal tussen de bronze/silver/gold spelers.

Ik ben mijzelf ook echt wel bewust dat ik niet de beste ben en soms eens helemaal kapot wordt gemaakt. Mijn laatste normal voor gisteren waren wij premade (4 of 5 man), tegenstanders allemaal AD dus ik denk: Fuck yea, Rammustime! Alleen deze jongen was Smite vergeten 8)7 Tegenwoordig ben je in de jungle dan gewoon echt kei hard genaaid. Want zonder smite geen jungle items en die geven dan weer extra XP als je mobs killed. Ik was nog level 3 toen de laners al level 6 waren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
TheBrut3 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:29:
[...]

Nog erger, degene die de junglers blamen :+
Ik kreeg dat potje ook de blame van Sivir. Maar die botlane stond steeds onder de turret van de tegenstanders zonder zelf goed vision te hebben, dus elke gank van Udyr was bingo. Zelf speel ik normals meestal tussen de bronze/silver/gold spelers.

Ik ben mijzelf ook echt wel bewust dat ik niet de beste ben en soms eens helemaal kapot wordt gemaakt. Mijn laatste normal voor gisteren waren wij premade (4 of 5 man), tegenstanders allemaal AD dus ik denk: Fuck yea, Rammustime! Alleen deze jongen was Smite vergeten 8)7 Tegenwoordig ben je in de jungle dan gewoon echt kei hard genaaid. Want zonder smite geen jungle items en die geven dan weer extra XP als je mobs killed. Ik was nog level 3 toen de laners al level 6 waren |:(
Als je smite vergeet kan je beter gewoon leaven en de andere 4 laten remaken. Junglen zonder smite is inderdaad zonde van iedereens tijd. Je hoort (idd hoort, in lower elo's verpesten mensen het vaak genoeg) geen enkele drake/baron te kunnen pakken en komt zo 3 levels achter op de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleafers
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 08:26
Voor de mensen die hier allemaal nog league spelen. Waarschijnlijk bij de volgende patch komt ARURF weer uit als rotation game. Momenteel zit ik op de PBE en we hebben al ongeveer een week ARURF.

Dus zet het in je agenda! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ze moeten gewoon elke week een random mode aa zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:32
Mensen die nog casual league spelen? En opzoek zijn naar iemand om mee samen te spelen.

Voeg mijn main toe: GoldenPine

Of mijn Smurf: VenomStarz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Inhumanous schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:02:
Mensen die nog casual league spelen? En opzoek zijn naar iemand om mee samen te spelen.

Voeg mijn main toe: GoldenPine

Of mijn Smurf: VenomStarz
Wat zijn je ranks? :)

[ Voor 86% gewijzigd door Jaap. op 26-07-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:32
Op me main zit ik nu in gold V

En me smurf heeft net level 29 aangetikt dus ik denk van het weekend maar is me placement matches spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Inhumanous schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 06:31:
[...]

Op me main zit ik nu in gold V

En me smurf heeft net level 29 aangetikt dus ik denk van het weekend maar is me placement matches spelen.
Ah dat kan, ik zal je vanavond wel even toevoegen. Dwarrel zelf ook rond dat elo, dus dat moet goed komen.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

En schop na een tijd weer niet gespeeld te hebben toch maar weer de boel aangeslingerd zo aan het einde van Season 8. Brengt me wel gelijk op een aantal vragen :)

- Is er inmiddels een discord server vanuit tweakers ?
- Wat zijn momenteel een beetje de "defaul generieke" rune pages per Lane/Type ?
- Zijn er clans of iets dergelijks of vaste teams etc ? Ik ben namelijk wel opzoek naar wat gezelligheid onderling.

Of zijn we met zijn alle nog steeds gedoemd om afzonderlijk (SoloQ) van elkaar te spelen ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
@ShadowBumble
Welkom terug.

Geen idee, wellicht dat het in de Start topic staat.

- Wat zijn momenteel een beetje de "defaul generieke" rune pages per Lane/Type ?
Uhm runes zijn veelal champion(type) gebonden, wellicht beetje goede richtlijnen?:
Tanks: resolve main / iets secondary
fighters: Precision (main)/ sorcery of domination (secondary)
assassin: domination (main) / sorcery of precision (secondary)
mage: Sorcery(main) / inspiration of domination (secondary)
Marksman: precision(main) / inspiration/sorcery/domination(secondary)
sup: inspiration/sorcery (main) / sorcery/domination/inspiration (secondary)

- Zijn er clans of iets dergelijks of vaste teams etc ? Ik ben namelijk wel opzoek naar wat gezelligheid onderling.
Niet dat ik weet, speel altijd al beetje solo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerekool_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:11
ShadowBumble schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:19:
En schop na een tijd weer niet gespeeld te hebben toch maar weer de boel aangeslingerd zo aan het einde van Season 8. Brengt me wel gelijk op een aantal vragen :)

Of zijn we met zijn alle nog steeds gedoemd om afzonderlijk (SoloQ) van elkaar te spelen ?
Eigenlijk wil ik ook nog wel wat placements en ranked gaan spelen tegen het einde van het seizoen om toch weer minstens in Gold te eindigen.

Echter soloQ was een tijd terug zo toxic dat ik afgelopen jaar alleen nog casual wat gespeeld heb.

Voeg me maar toe wie wil duoQ'en of in teamverband wil spelen: "Maakt niet uit"

[ Voor 3% gewijzigd door Boerekool_ op 17-08-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee

Einde? :P Eindigt het seizoen niet eind november altijd? Dat is nog ruim 3 maanden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Santee schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:18:
[...]

Einde? :P Eindigt het seizoen niet eind november altijd? Dat is nog ruim 3 maanden O-)
Tijd is relatief :) Duur ook :) 3 Maanden is waarschijnlijk voor mij niet genoeg om toch nog even snel in "Gold" te eindigen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26

- Ik denk niet dat er een Discord server is voor League, de populariteit is in de jaren hard afgenomen (getuige ook de snelheid van dit topic). In de oude client was er nog een GoT group chat, dat is later nooit meer revived (vanwege gemis in de nieuwe client)
- Er zijn nu presets met Runes, maar het beste kan je nog wel hier kijken https://runeforge.gg/ en zelf een aantal sets aanmaken. Voor Tanks zowiezo bone plating ook nemen. Kijk ook wat de pro players doen https://www.probuilds.net/ en neem daar inspiratie uit.
- Ik denk dat de juice er door de jaren uit is gegaan, in ieder geval voor mij, alle champions die ik in seizoen 3 had gemastered, zijn tot op het bot generfed of gereworked, en als ik dan opnieuw een champion mastererde was die weer aan de beurt, op een gegeven moment was ik het gewoon zat en moe ervan. 1 ding is duidelijk waar Riot heen wil, geen carry champs en veel focus rondom team fights en Baron dances. Ik speel nu enkel casual en ranked boeit me al paar seizoenen niet meer.

[ Voor 49% gewijzigd door Turismo op 17-08-2018 19:38 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Finaledag!
Gisteren al leuke matches gezien voor P3, vooral in NA. Ben benieuwd wat vandaag ons gaat brengen.

• Martin0
Hmm geweldig.
Net de patchnotes van 8.18 gelezen.
Riot heeft echt een hekel aan de troll(trundle) ze hebben hem al de grond in generfd en nu nerfen ze hem nog verder, daar gaat mijn main voor de toplane.
Wellicht toch maar eens wat extra champs in de toplane oppakken met wat meer snowbal potential(trynda, jayce)

Twitch

• Damien
Martin0 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:29:
Hmm geweldig.
Net de patchnotes van 8.18 gelezen.
Riot heeft echt een hekel aan de troll(trundle) ze hebben hem al de grond in generfd en nu nerfen ze hem nog verder, daar gaat mijn main voor de toplane.
Wellicht toch maar eens wat extra champs in de toplane oppakken met wat meer snowbal potential(trynda, jayce)
Je bent nog 1 van de weinige spelers gok ik zo? ;)

Is het spelletje nog net zo leuk als 5 jaar geleden?

• Martin0
Damien schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:01:
[...]

Ik speel het tegenwoordig wat meer casual dan dat ik dat vroeger deed en probeer me wat minder te ergeren aan andere maar het spel zelf is opzich nog wel leuk wel erg repetitive maar goed wissel een keer met aram en de lol blijft.
Verder ben ik van rol gewisseld van main support weer terug naar main toplane en daardoor is wel weer wat leuker geworden en zeker omdat ik nu wat nieuwe champs probeer op te pakken maar voor de rest.
Ben nog altijd silver scrub en speel te weinig om beter te worden :P

Twitch

• overdoseh
Damien schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:01:
[...]

Speel het ook weer sinds een aantal dagen. Even eruit geweest ivm de WoW expension... maar die grind heb ik nu ook wel weer gezien.

Riot is nu verschillende nieuwe game modussen aan het introduceren. Ik vond de Nexus mode erg vet (weet de naam niet precies meer). Dit deed me denken aan Heroes of the Storm, waarbij je om de zoveel tijd een random objective krijgt die je probeert te winnen met je team. Dit geeft je dan een grappige buff. Voorbeelden zijn dat je minions random caitlyn ults afschieten, of ineens een blitzcrank hook hebben. Andere voorbeelden zijn een dik shield voor je team, een catapult zodat je jezelf vanuit spawn snel naar een punt op de map kan schieten, of een guardian angel voor het gehele team. Het is overigens ook op een geheel nieuwe map. Wat kleiner dat Summoners Rift. Helaas is de gamemode nu niet meer speelbaar, en is er nu een PVE scenario (co-op).

League blijft immens populair, met een grote player base!

• Martin0
overdoseh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:39:
[...]

Speel het ook weer sinds een aantal dagen. Even eruit geweest ivm de WoW expension... maar die grind heb ik nu ook wel weer gezien.

Riot is nu verschillende nieuwe game modussen aan het introduceren. Ik vond de Nexus mode erg vet (weet de naam niet precies meer). Dit deed me denken aan Heroes of the Storm, waarbij je om de zoveel tijd een random objective krijgt die je probeert te winnen met je team. Dit geeft je dan een grappige buff. Voorbeelden zijn dat je minions random caitlyn ults afschieten, of ineens een blitzcrank hook hebben. Andere voorbeelden zijn een dik shield voor je team, een catapult zodat je jezelf vanuit spawn snel naar een punt op de map kan schieten, of een guardian angel voor het gehele team. Het is overigens ook op een geheel nieuwe map. Wat kleiner dat Summoners Rift. Helaas is de gamemode nu niet meer speelbaar, en is er nu een PVE scenario (co-op).

Nexus blitz bedoel je.
Die was inderdaad actief tot 8.18 als Beta.
Vermoedelijk dat hij terug komt.
De nieuwe gamemodes wel gespeeld maar is niet heel anders dan dat de star guardian mode was.

Twitch

• Jaap.
overdoseh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:39:
[...]

Ik zou daar de cijfers wel van willen zien. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat League nog net zo populair is als enkele jaren terug. Met de opkomst van Fortnite, de nieuwe WoW, Blackout en straks BF 5 kan ik me niet voorstellen dat er geen mensen afhaken.

Kijk alleen naar dit topic, er gebeurt op een enkele opleving geen reet meer. Als ik vervolgens op Twitch kijk trekken League streamers in de verste verte niet meer de kijkers die ze voorheen hadden en ook LCS wedstrijden worden een stuk minder bekeken.

Overall kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat League op z;n retour is en die indruk wordt gesterkt door alle nieuwe game modes die Riot lanceert om te kijken wat aan slaat. Misschien moeten ze eens een Battle Royale variant proberen, dat schijnt redelijk populair te zijn :+

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik heb even niet gekeken in dit topic, maar ik schrik inderdaad van het gebrek aan activiteit. Hoe gaat het met LCS bijvoorbeeld? Deze was toch altijd wel groot van opzet en had een aardig publiek, is dat dan nu ook ingezakt of blijven er nog wel kijkers?

En dan gelijk ook mijn volgende vraag; waar gaat iedereen naartoe? Massaal aan de Battle Royale?

Wat ik aan League altijd het mooiste vond was de spanning ook om het te kijken op Twitch en bij ESports evenementen, dat heb ik bij een Fortnite of andere shooters een heel stuk minder.

• Martin0
tuinïnen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:10:
Ik heb even niet gekeken in dit topic, maar ik schrik inderdaad van het gebrek aan activiteit. Hoe gaat het met LCS bijvoorbeeld? Deze was toch altijd wel groot van opzet en had een aardig publiek, is dat dan nu ook ingezakt of blijven er nog wel kijkers?

En dan gelijk ook mijn volgende vraag; waar gaat iedereen naartoe? Massaal aan de Battle Royale?

Wat ik aan League altijd het mooiste vond was de spanning ook om het te kijken op Twitch en bij ESports evenementen, dat heb ik bij een Fortnite of andere shooters een heel stuk minder.
LCS is nog steeds groot in opzet echter durf ik het niet te zeggen kwa "kijkcijfers".
Om eerlijk te zijn is de LCS de afgelopen summer split best intressant zowel in EU als in NA, de teams liggen dicht bij elkaar en in EU kon in de laatste week tot plek 4 of 5 nog 1e worden waar dat in NA geloof ik zelfs nog 7 team vochten om een playoff plek en ook plek 5 nog 1e kon worden.

Twitch

• Jaap.
tuinïnen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:10:

Ik kan alleen over mezelf praten en persoonlijk boeit me LCS niet meer zoveel en dit heeft meerdere oorzaken. In het kort is het voor mij een gebrek aan identificeerbaarheid met teams: de samenstelling ervan switcht elk jaar dusdanig dat dit lastig is. Hoewel dit voor een ieder anders kan zijn vind ik dat persoonlijk een nadeel. Daarnaast volgt elke game in grote lijnen hetzelfde stramien en dat heb ik over de afgelopen jaren genoeg gezien denk ik: match start > optioneel een invade > laning > first turret contest > first drake fight > dan komt de dans omtrent baron > en als het zover komt een standoff voor de Elder / 2nd baron.

Bovenstaande geldt ook voor solo queue; alles draait om teamwork en daardoor kan je als individu prima een game verliezen, maar 'm winnen is onmogelijk. Ik speel de game sinds season one, maar het boeit me simpelweg niet meer zo op dit moment. Ik speel bij gebrek aan een andere game die me bezighoudt zo links en rechts nog wel wat potjes, maar niet in de mate van voorgaande jaren.

Ik speel op dit moment van alles en nog wat, omdat er niet echt iets wat me dusdanig boeit dat het me langere tijd bezig houdt. Nog een weekje en dan komt de nieuwe FIFA en dan ben ik in ieder geval tot de kerst weer onder de pannen :)
Martin0 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:57:
[...]
LCS is nog steeds groot in opzet echter durf ik het niet te zeggen kwa "kijkcijfers".
Ik heb ook geen exacte cijfers, het valt me alleen op als ik op Twitch rondkijk, dat NA LCS uitzendingen krap aan 100k viewers krijgen (wat nog steeds best veel is), waar dit voorheen makkelijk het dubbele of nog meer was. Wat andere regionen doen weet ik niet omdat ik die nooit echt heb gevolgd, maar ik verwacht niet dat die een heel ander beeld laten zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 13-09-2018 15:27 ]

• Martin0
Jaap. schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:25:
[...]

Ik kan alleen over mezelf praten en persoonlijk boeit me LCS niet meer zoveel en dit heeft meerdere oorzaken. In het kort is het voor mij een gebrek aan identificeerbaarheid met teams: de samenstelling ervan switcht elk jaar dusdanig dat dit lastig is. Hoewel dit voor een ieder anders kan zijn vind ik dat persoonlijk een nadeel. Daarnaast volgt elke game in grote lijnen hetzelfde stramien en dat heb ik over de afgelopen jaren genoeg gezien denk ik: match start > optioneel een invade > laning > first turret contest > first drake fight > dan komt de dans omtrent baron > en als het zover komt een standoff voor de Elder / 2nd baron.

Bovenstaande geldt ook voor solo queue; alles draait om teamwork en daardoor kan je als individu prima een game verliezen, maar 'm winnen is onmogelijk. Ik speel de game sinds season one, maar het boeit me simpelweg niet meer zo op dit moment. Ik speel bij gebrek aan een andere game die me bezighoudt zo links en rechts nog wel wat potjes, maar niet in de mate van voorgaande jaren.

Ik speel op dit moment van alles en nog wat, omdat er niet echt iets wat me dusdanig boeit dat het me langere tijd bezig houdt. Nog een weekje en dan komt de nieuwe FIFA en dan ben ik in ieder geval tot de kerst weer onder de pannen :)

[...]

Ik heb ook geen exacte cijfers, het valt me alleen op als ik op Twitch rondkijk, dat NA LCS uitzendingen krap aan 100k viewers krijgen (wat nog steeds best veel is), waar dit voorheen makkelijk het dubbele of nog meer was. Wat andere regionen doen weet ik niet omdat ik die nooit echt heb gevolgd, maar ik verwacht niet dat die een heel ander beeld laten zien.
Denk dat het grootte verschil ook is op welk niveau je het spel speelt, op hoger level zal een slechte play sneller afgestraft worden waar dat ze dat op low elo nog weglaten en je makkelijk een game kan carrien, vandaar dat ik ook wat meer richting de tryndamere's en andere splitpushers aan het trekken ben omdat deze gewoon de game kunnen winnen late game(door constant maar towers en objectives te pakken ipv teamfighten).(ik zeg neit dat ik dusdanig goed ben dat ik dit ook daadwerkelijk 75% van de tijd kan doen wss met mijn huidige skill van de champs kan ik het 40% van de tijd ofzo).
Jij speelde als ik het me goed herinner hoog gold? daar zal deze strategie waarschijnlijk minder goed werken en zal je meer moeite hebben om de game te carrien.

[edit]

Moet ook wel zeggen dat ik de "oude" dagen van lol mis hoor, waar dingen als AD sion met zijn oude kit erg leuk waren om te spelen.
(voor de nieuwe spelers, de oude kit van Sion had op E een ad steriod die health per hit kosten, als dit actief was dan kreeg je per kill afhankelijk van de lvl van de skill tot 3 hp. End game AD Sion was dus dat je sterker was dan een AD carry omdat je dezelfde items had (ongeveer) en je door je E skill(ad steriod) 65 AD erboven op kreeg. daarnaast gaf je Ult je voor 20 seconden 100 Lifesteal en 50% attack speed.
Alleen omdat je als je een beetje farmde redelijk wat hp kreeg was je lastig tot moeilijk te killen(daarnaast gaf je passive ook nog een 40% kans dat je 50 damage minder kreeg van AA, had je een stun die magic damage deed en een shield). Of wat ook leuk werkte: 5 Archangel's Staff's met 1 deathcap op karthus(vroeger kon je deze nog stacken waardoor je gigantisch veel mana had en door de passive(x aantal mana = x aantal ap) ook veel AP). Of het mooiste van alles ATMOGGS, er was een item Atmas impaler die gaf je AD gelijk aan 1,5 % van je max health. dit in combinatie met de oude warmoggs welke je hp gaf met een stacking effect tot maximaal 450 HP welke je ook op elkaar kon stacken gezien unique passives niet bestonden.

[ Voor 19% gewijzigd door Martin0 op 14-09-2018 10:03 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Toch was de BO5 in de LCS daarjuist weer vermakelijk. Alleen jammer van alle throws van MSF! Ze waren wel iets sterker, maar er zaten zoveel domme plays/fouten tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En weer een BO5 in EUW. Wel grappig, NA is al 2 avonden op rij een rollover.
LCK ook nice, 1 team wat gewoon de hele RQ door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
TheBrut3 schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:36:
En weer een BO5 in EUW. Wel grappig, NA is al 2 avonden op rij een rollover.
LCK ook nice, 1 team wat gewoon de hele RQ door komt.
De gaunlet is inderdaad wel een aantal mooie potjes geweest. Volgens mij in EU telkens 5 games(edit: gisteren was maar 4 games.)
NA telkens 3-0. Heb ook een paar potjes gezien van LCK die waren ook wel spannend.

spoiler:
En een keer geen TSM op worlds.

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 17-09-2018 13:59 ]

Twitch

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:12

Bronze krijgt een nieuw afvoer putje :+ IRON _/-\o_

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBravo
gelukkig, m'n wood division skillniveau blijft zo tenminste nog verborgen.

Iron 4 Life!
Iron is life, Iron is love!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap.
Wat een ontzettende boel onzin.. 2 divisions bijvoegen, terwijl je over alle divisions van 5 naar 4 tiers gaat. Dan wordt de ladder toch niets langer van zodat je grotere stappen kan maken als je skill groeit? Je krijgt alleen een kalibratie waarbij de waardering van ranks ietwat gaat schuiven: Iron wordt het nieuwe bronze, dus mensen die straks in bronze landen voelen zich zoals silvers nu. Big deal.. Laat ze die zinloze promo's er uithalen, dat neemt meer frustratie weg dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mochten mensen intresse in worlds hebben maar nog niks gezien hebben(vanwege uitslag van de draw zit het achter een spoiler):

spoiler:
Mijn mening over de draft:
Groep A: FW en Afreeca zouden deze groep wel moeten overleven.
Groep B: Group of doom: Vit waarschijnlijk kansloos, RNG en Gen.g zouden hier door moeten gaan
Groep C: KT zou deze groep makkelijk moeten winnen, afhankelijk van welk team er doorstroomt vanuit de groep fase zou plek 2 spannend moeten zijn.
Groep D: Zou IG en FNC makkelijk door moeten kunnen, doordat er eu, na en china al in de groep zitten is vanuit de groepfase sowieso een wildcard team.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Worlds is al even bezig, leuke games gezien tussendoor.

Pick'em groep voor de mensen die deze hebben ingevuld:
http://pickem.lolesports....TRrUaZqR7b2K534UzC/720074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Martin0 schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:51:
spoiler:
Mijn mening over de draft:
Groep A: FW en Afreeca zouden deze groep wel moeten overleven.
Toch niet, EUW baby! :o Heimerdongerrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
TheBrut3 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:09:
[...]

Toch niet, EUW baby! :o Heimerdongerrr!
EUW doet het inderdaad beter dan verwacht maar dat vind ik totaal niet erg :+

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

EUW doet het inderdaad beter dan verwacht maar dat vind ik totaal niet erg :+
Had zondag nog even gekeken, maar C9 speelt ook niet onverdienstelijk..

Edit: Ook Fnatic (met name Caps) ziet er erg sterk uit.. Benieuwd of ze dat door kunnen zetten..

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 17-10-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mooi dat er 2 EU teams door zijn naar de 2e ronde en maar 1 NA team :+
Volgende ronde wordt wel spannend voor EU, best een grote kans dat ze dan gelijk klaar zijn. Ook C9 gaat het moeilijk krijgen, dus ik zie het zomaar gebeuren dat er in de halve finale 4 Aziatische teams staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
TheBrut3 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:24:
Mooi dat er 2 EU teams door zijn naar de 2e ronde en maar 1 NA team :+
Volgende ronde wordt wel spannend voor EU, best een grote kans dat ze dan gelijk klaar zijn. Ook C9 gaat het moeilijk krijgen, dus ik zie het zomaar gebeuren dat er in de halve finale 4 Aziatische teams staan.
Evengoed een grote kans dat Fnatic de finale gaat halen. #Euphoria :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JoeBravo schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:22:
[...]

Evengoed een grote kans dat Fnatic de finale gaat halen. #Euphoria :P
Als Fnatic zo door blijft spelen zie ik ze nog wel kampioen worden ook.
Bedoel enige team wat nog geen echte zwakheden heeft laten zien is KT maar ook die zijn te breken :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Tijd lang geleden dat ik heb gespeeld. Keek de laatste dag van Worlds. Shit blijft echt genieten. Veel nieuwe champs maar het kijken van league never gets old. Leuk om te zien dat Rekkles er nog is, en Doublelift. Stopte rond S3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shiiiit, G2 heeft echt netjes gewonnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een spannende dag @ Worlds :o Beide tot game 5 en G2 wint gewoon van RNG :o
Beide favorieten voor de titel liggen er uit.... Dus wie zal het nu gaan worden?

[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 20-10-2018 15:08 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 41 Laatste