Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
overdoseh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:33:
Ben vrijwel direct in m'n promos naar gold beland na gisteren. Eens kijken of we vanavond gold gaan halen.. moet lukken! Sejuani jungle gaat heerlijk in ieder geval. 5W/1L
Niet gelukt. 2x promos gefaald. Zelfs op 2-0 gefaald. Door een enorm harde loss 2-1. Daarna 10k voor midgame, enorme troll teammates die denken dat ze al gewonnen hebben, waardoor de enemys baron pakken door een paar single picks. Niet meer te stoppen doordat hun ADC alle kills pakte. 3e game stonden we 8k voor, weer een loss, exact hetzelfde liedje. Nu weer op een beschamende 56 LP. League trolled me vrij hard nu, als ik 8-1 ga verliezen nog alle 4 mijn teammates de lanes.. (ik speel jungle). Laten we hopen dat ik wat meer geluk krijg en snel uit deze zilvere hel kom. Mijn ervaring ik gold was dat alles veel gemakkelijker ging. De ondergrens is daar gewoon veel hoger. Je mag van mij best een slechte pot hebben, maar elke 3 min blijven doodgaan keer op keer 8)7 .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovialgent
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-03 15:34
overdoseh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:03:
[...]

Niet gelukt. 2x promos gefaald. Zelfs op 2-0 gefaald. Door een enorm harde loss 2-1. Daarna 10k voor midgame, enorme troll teammates die denken dat ze al gewonnen hebben, waardoor de enemys baron pakken door een paar single picks. Niet meer te stoppen doordat hun ADC alle kills pakte. 3e game stonden we 8k voor, weer een loss, exact hetzelfde liedje. Nu weer op een beschamende 56 LP. League trolled me vrij hard nu, als ik 8-1 ga verliezen nog alle 4 mijn teammates de lanes.. (ik speel jungle). Laten we hopen dat ik wat meer geluk krijg en snel uit deze zilvere hel kom. Mijn ervaring ik gold was dat alles veel gemakkelijker ging. De ondergrens is daar gewoon veel hoger. Je mag van mij best een slechte pot hebben, maar elke 3 min blijven doodgaan keer op keer 8)7 .....
Speel zelf al een tijdje geen league maar maar wil het wel terug oppakken maar als jungle kan je best je kills ook eens afgeven aan lanes om zo hun positie wat sterker te maken denk ik dan of zit ik fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Jovialgent schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Speel zelf al een tijdje geen league maar maar wil het wel terug oppakken maar als jungle kan je best je kills ook eens afgeven aan lanes om zo hun positie wat sterker te maken denk ik dan of zit ik fout? :?
Natuurlijk geef ik mijn laners kills. Maar vaak zijn het close fights waarin het makkelijk weggeven niet altijd gaat. Als ik Rammus / Sejuani pak, probeer ik altijd de kills aan de laners te geven. Echter met een Elise heb je vrij veel burst, waardoor je makkelijker wat kills pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
overdoseh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Natuurlijk geef ik mijn laners kills. Maar vaak zijn het close fights waarin het makkelijk weggeven niet altijd gaat. Als ik Rammus / Sejuani pak, probeer ik altijd de kills aan de laners te geven. Echter met een Elise heb je vrij veel burst, waardoor je makkelijker wat kills pakt.
Hehe dat probleem is bekend hoor, ik heb als main support vaak zat dat je nog de kill secured omdat adc er niet bij kan of dat je een ap support speelt(morgana bvb) waarbij je burst net iets hoger is dan je dacht, of net een laatste tick geeft ipv de aa van je adc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Martin0 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Hehe dat probleem is bekend hoor, ik heb als main support vaak zat dat je nog de kill secured omdat adc er niet bij kan of dat je een ap support speelt(morgana bvb) waarbij je burst net iets hoger is dan je dacht, of net een laatste tick geeft ipv de aa van je adc.
En dat is ook prima. Je ADC komt wat langzamer op gang daardoor misschien, van de andere kant, een dode ADC van je tegenstander kan niet farmen.

Denk ik gold, niet in kills/score. Een kill op botlane breng simpelweg 175 gold aan assist en 300 gold aan de kill. 475 gold wat je tegenstander niet heeft. Dan kun je waarschijnlijk ook een volledige wave erbij pakken (+/- 110 gold ofso?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Morgana heeft geen burst.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Niet echt meer nee. Met de Thunderlords masterie wel natuurlijk. Martin praat over het verlden uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Geen burst? Als je je Q hit + W + Ult + ignite. Dan kan je enorm veel dmg doen. Zeker als je wat AP bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

overdoseh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:37:
[...]

Geen burst? Als je je Q hit + W + Ult + ignite. Dan kan je enorm veel dmg doen. Zeker als je wat AP bouwt.
We hebben het over support morgana he :X

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Wootlock schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:46:
[...]

We hebben het over support morgana he :X
Ik ook, maar blijkbaar ben je het niet met me eens. Np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Veel damage doen ≠ burst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Burst is inderdaad niet de juiste benaming gezien morgana meer damage over time is dan burst.

(daarnaast is de damage van morgana inderdaad bedroevend de laatste tijd maar dat heeft ook te maken met de nieuwe runes + support items, meestal bouw je pas AP aan het einde van de game waardoor je damage output bedroevend is)

[ Voor 32% gewijzigd door Martin0 op 30-01-2018 12:37 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Burst is inderdaad niet de juiste benaming gezien morgana meer damage over time is dan burst.

(daarnaast is de damage van morgana inderdaad bedroevend de laatste tijd maar dat heeft ook te maken met de nieuwe runes + support items, meestal bouw je pas AP aan het einde van de game waardoor je damage output bedroevend is)
True, maar je pakt Morgana support (in mijn beleving) ook niet voor de damage; dan kan je beter Zyra of Brand pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Jaap. schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:59:
[...]

True, maar je pakt Morgana support (in mijn beleving) ook niet voor de damage; dan kan je beter Zyra of Brand pakken..
Of zoë. echter omdat ik season 4 a 5 morgana gewend bent(vorig jaar amper league gespeeld) ga ik er nog steeds van uit dat ze wel iets damage doet maar dat is nu helemaal niet meer.

Ga sowieso tegenwoordig meer voor Leona/braum/tahm. (in de afgelopen 13 games 1x s op leo en 1 x s op braum dus doe toch iets goed :P)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Of zoë. echter omdat ik season 4 a 5 morgana gewend bent(vorig jaar amper league gespeeld) ga ik er nog steeds van uit dat ze wel iets damage doet maar dat is nu helemaal niet meer.

Ga sowieso tegenwoordig meer voor Leona/braum/tahm. (in de afgelopen 13 games 1x s op leo en 1 x s op braum dus doe toch iets goed :P)
Kan maar dan moet je wel je bubbles raken. Ik zie haar best regelmatig als support, en word eigenlijk altijd een beetje droevig want ze is buiten haar CC echt compleet nutteloos als support. Ja ze heeft hoge damage, maar die moet je dan wel raken.. Dan toch liever Morgana die misschien net iets minder damage doet, maar in ieder geval een niet te missen ult en blackshield brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Persoonlijk vind ik Tahm echt enorm sterk. Ik merk dat 9/10x mijn botlane helemaal slecht gaat. ADC is niet mijn ding. Maar met Tahm kan je zo hard carryen. Je kan je carry belachelijk goed protecten en je bent enorm tankie. Als je een slechte ADC hebt kan voorkomen dat hij enorm veel deaths krijgt. En in teamfights protect ik dan bijv. liever de high dmg top of mid, zodat je de games binnenhaalt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleafers
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 08:26
@Jaap. / topic starters:

Zouden misschien de volgende 2 streamers erbij kunnen? Dit zijn vooral streamers die ook bezig zijn met de meta en leggen het ook uit. Misschien handig voor mensen die willen gaan beginnen met het spel.

Toplaner: solorenektononly
twitch:
https://www.twitch.tv/solorenektononly
youtube:
YouTube: SoloRenektonOnly

met name Jungle (soms ook andere lanes): foxdrop

Twitch: https://www.twitch.tv/foxdrop

youtube:
YouTube: foxdropLoL - Be a Better League Player

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
sleafers schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:15:
@Jaap. / topic starters:

Zouden misschien de volgende 2 streamers erbij kunnen? Dit zijn vooral streamers die ook bezig zijn met de meta en leggen het ook uit. Misschien handig voor mensen die willen gaan beginnen met het spel.

Toplaner: solorenektononly
twitch:
https://www.twitch.tv/solorenektononly
youtube:
YouTube: SoloRenektonOnly

met name Jungle (soms ook andere lanes): foxdrop

Twitch: https://www.twitch.tv/foxdrop

youtube:
YouTube: foxdropLoL - Be a Better League Player
Ik zal vanavond of morgen de TS wel even bijwerken, is ook al weer ruime tijd geleden.
Zal deze dan erbij toevoegen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag sinds jaren weer een potje gedaan, ken de nieuwe runes en champs nog niet.
Was leuk om te doen, wel even wennen om op een macbook te spelen ipv een dikke game pc met een 27 inch scherm :+
ARAM voelde als vanouds, maar moet me eens verdiepen in die runes.
Zie dat er net weer een seizoen is gestart, dus leuk om misschien ook weer wat ranked te gaan spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:25:
Vandaag sinds jaren weer een potje gedaan, ken de nieuwe runes en champs nog niet.
Was leuk om te doen, wel even wennen om op een macbook te spelen ipv een dikke game pc met een 27 inch scherm :+
ARAM voelde als vanouds, maar moet me eens verdiepen in die runes.
Zie dat er net weer een seizoen is gestart, dus leuk om misschien ook weer wat ranked te gaan spelen :)
Ik ben sinds twee jaar ook weer eens bezig. De nieuwe runes zijn een hele verbetering. i.p.v. 30 masteries en 27 runes te kiezen heb je nu nog maar paar nieuwe runes te kiezen.

Eigenlijk is LoL net fietsen, je verleert het niet. Ik ga maar weer eens focussen op een paar champions voordat ik weer ranked gaan doen.

Ik moet nog wel even bedenken wat ik met de 30k blue essence ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jaap. schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Ik zal vanavond of morgen de TS wel even bijwerken, is ook al weer ruime tijd geleden.
Zal deze dan erbij toevoegen d:)b
@Koekiemonsterr enig idee waarom ik TS niet kan bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
Jaap. schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:49:
[...]

@Koekiemonsterr enig idee waarom ik TS niet kan bewerken?
Je bént de TS zou ik bijna zeggen, dunno, ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:10:
[...]

Je bént de TS zou ik bijna zeggen, dunno, ff kijken
ter info, ik kan het ook niet.
Mis het knopje "wijzig"

Ik hoef trouwens niet per sé meer TS te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xanthian schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:12:
[...]

ter info, ik kan het ook niet.
Mis het knopje "wijzig"

Ik hoef trouwens niet per sé meer TS te zijn
Die miste ik ook inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Jaap. schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:34:
[...]

Die miste ik ook inderdaad.
Stond kennelijk een lock op de TS, zou er nu af moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:49:
[...]

Stond kennelijk een lock op de TS, zou er nu af moeten zijn.
Yes; top. Zal straks even kijken of ik even tijd kan maken om het bij te werken.

Edit: en done :)
@sleafers

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 05-02-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Iemand enig idee wat er met je rank is gebeurd na twee seizoenen niet gespeeld te hebben?
In Season 5 ben ik Gold 1 geëindigd. Inmiddels twee soft resets gehad van seizoen 6 en 7 dus ik ben benieuwd waar ik nu zal uitkomen.

Eerst nog maar even maar normal games doen en dan maar door naar promo's.
Ik zie trouwens dat er een aantal bekende champions goed in de meta zitten zoals Shyvana, Udyr, Nasus en Malphite. Dit gaat wel goed komen. Alleen jammer dat mijn beste champion Hecarim niet héél goed doet in de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Xanthian schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:12:
Iemand enig idee wat er met je rank is gebeurd na twee seizoenen niet gespeeld te hebben?
In Season 5 ben ik Gold 1 geëindigd. Inmiddels twee soft resets gehad van seizoen 6 en 7 dus ik ben benieuwd waar ik nu zal uitkomen.

Ik zie trouwens dat er een aantal bekende champions goed in de meta zitten zoals Shyvana, Udyr, Nasus en Malphite. Dit gaat wel goed komen. Alleen jammer dat mijn beste champion Hecarim niet héél goed doet in de meta.
Als je 5-5 placements speelt verwacht ik dat je laag in zilver uit gaat komen: Silver 5 gok ik. Moeilijk te zeggen though. Een plat 5 kwam na 6-4 uit in Silver 3. Maar die had zijn MMR best verpest in preseason.

Gewoon spelen en kijken waar je beland. Ik zit best vast in Silver 1. Heb 4x min promos verloren met ontelbaar veel AFK's / Ragequiters in mijn team. De promocurse zit er goed in. Ik hou me vast aan het feit dat ik zelf niet slecht (lees: goed) gespeeld heb in de promos en dat het vanzelf een keer goed moet komen... Mijn aim was platinum dit season. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Hoge gold zal ik ook wel tevreden mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzema
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-03 20:45
Xanthian schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:12:

Zelf was ik silver 4 in season 6 heb season 7 niet gespeeld ben in season 8 6:4 in promo's gegaan en silver 1 geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Silver blijft toch wel mooie boel hoor.

Uiteindelijk een win waarbij ik met Corki (mid) op 11/4/12 eindig, maar het geklaag....over het 'feit' dat ik AD zou zijn. "OMG why you pick a doran's blade". Misschien omdat Corki doorgaans overall grofweg 90% magic dmg doet en zijn aa's al tijdenlang 80% magic dmg doen?

In dezelfde game nog een leuke actie: We acen het enemy team op minuut 27, zijn met 4 man over, baron is up, appeltje eitje zou je zeggen....nope. Terwijl Yi al bezig is met Baron en ik daar ook aankom, heeft bot lane besloten in plaats daarvan gezellig de (non-elder) draak te doen. Uiteindelijk moeten we terugtrekken want nog teveel baron dmg en te weinig dmg van ons tweeën. Moeten recallen en ondertussen pakt natuurlijk het tot leven gekomen enemy team een easy baron.

Silver adventures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:12:

Uiteindelijk een win waarbij ik met Corki (mid) op 11/4/12 eindig, maar het geklaag....over het 'feit' dat ik AD zou zijn. "OMG why you pick a doran's blade". Misschien omdat Corki doorgaans overall grofweg 90% magic dmg doet en zijn aa's al tijdenlang 80% magic dmg doen?

In dezelfde game nog een leuke actie: We acen het enemy team op minuut 27, zijn met 4 man over, baron is up, appeltje eitje zou je zeggen....nope. Terwijl Yi al bezig is met Baron en ik daar ook aankom, heeft bot lane besloten in plaats daarvan gezellig de (non-elder) draak te doen. Uiteindelijk moeten we terugtrekken want nog teveel baron dmg en te weinig dmg van ons tweeën. Moeten recallen en ondertussen pakt natuurlijk het tot leven gekomen enemy team een easy baron.

Placements waren waardeloos 2-8, toch nog silver 2, hoger dan verwacht.
Ik denk dat Silver ook wel mijn niveau is nu.

Kennelijk maak ik toch te vaak foute beslissingen. Solo dragon pakken, foute engages, niet genoeg ganken, etc. Ik merk dat ik vaak het farmen van de jungle belangrijker vindt dan een lane te ganken. Maar ook heb ik vaak het idee dat het toch geen zin heeft.

Favoriete champion is toch wel Warwick. Lekker snel, veel damage en ook niet te moeilijk.
Daarna komt Sejuani, maar daar is nog geen game mee gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Koekiemonsterr schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:12:

Ennnnnnnnnnnnn daar gaat mijn motivatie om League weer op te starten. Thanks Koekie :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damien schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:13:
[...]

Ennnnnnnnnnnnn daar gaat mijn motivatie om League weer op te starten. Thanks Koekie :)
Je mag niet liegen ;)
jij had helemaal geen motivatie :p

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 13-02-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damien schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:13:
[...]

Oh maar laat mij je prille 'motivatie' vooral niet wegnemen!

Het is best komisch om je eigen jungler te zien suiciden op een fed Illaoi of de 17/2 fed enemy Yi....fun for the whole family! :)

Het blijft hilarisch om te werken met doofstomme bot laners die ondanks 10 pings, zat tijd om te reageren en een zichtbare roam door de rivier nog lekker blijven hangen als een stel volleerde hangjongeren. Enig!

En dan heb je ook nog een lachwekkend 'balance'-team bij Rito, die mijn Viktor al anderhalf seizoen in de grond trapt maar een OP Kata of Zoe gewoon (nog) vrolijk laten rondhuppelen.

Kortom, wat let je, Damien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Oh maar laat mij je prille 'motivatie' vooral niet wegnemen!

Het is best komisch om je eigen jungler te zien suiciden op een fed Illaoi of de 17/2 fed enemy Yi....fun for the whole family! :)

Het blijft hilarisch om te werken met doofstomme bot laners die ondanks 10 pings, zat tijd om te reageren en een zichtbare roam door de rivier nog lekker blijven hangen als een stel volleerde hangjongeren. Enig!

En dan heb je ook nog een lachwekkend 'balance'-team bij Rito, die mijn Viktor al anderhalf seizoen in de grond trapt maar een OP Kata of Zoe gewoon (nog) vrolijk laten rondhuppelen.

Kortom, wat let je, Damien? :P
Waarom joinen jullie mij gewoon niet in Bronze?

Waar ADC's vanuit het niets zonder enige reden beginnen te flamen en bij iedere teamfight in een sidelane staan te pushen(Waar er gewoon op ons ge-engaged wordt onder de turret omdat het toch 4 vs 5 is)

Waar ADC's letterlijk niks doen, heel de game farmen en dan tijdens een teamfight in de backline aan het wegrennen zijn, of voorin het gevecht staan om geoneshot te worden.

Waar junglers 40 minuten aan het farmen zijn waar de enemy jungler iedere lane ongeveer 10 keer gegankt heeft.

Waar de ADC's van de enemy precies weten wat te doen en kunnen carrien en jij als support gewoon kansloos staat gezien je ADC het iq heeft van een zeepok...

Of te wel life of a bronze support!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Eindelijk naar gold V. Na heftige, al eerder omschreven Silver adventures die meerdere mensen hier hebben gehad zo te lezen.. Je moet er toch even doorheen. Doorgaans wordt het vanaf Gold wel wat minder frustrerend.. maar natuurlijk kan je net mensen treffen die perongeluk in Gold gekomen zijn, of net een slechte pot hebben.

Nu lekker rustig proberen te klimmen en kijken of ik in Platinum kan komen. Mijn advies is wel om een duo partner te vinden. Scheelt toch erg veel als je in ieder geval iemand hebt waar je op aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin, je vergeet die drie flashes aan het begin van de game tijdens de invade zodat de ADC van de tegenstander zijn eerste potion al opheeft voordat hij ook maar een minion heeft gezien. Soms gebruikt hij zelfs al heal dan, gevolg door minimaal 1x '/all Worth'.

Of supports die meer autoattacks op minions doen dan de ADC, en na 8 minuten een kwaaie Jungler die roep 'stop pushing ffs' en die support 'he can't even farm'.

En het mooiste van alles? Wij doen er als medebronzies net zo hard aan mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wat een cynisme :+

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 13-02-2018 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Jaap. schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Je mag niet liegen ;)
jij had helemaal geen motivatie :p
Nu ik helemaal "solo" speel, is de motivatie er misschien een beetje. Echter wil het nog niet doorzetten. Dat ligt overigens niet aan league alleen, ik heb het met veel meer games nu. Kwaliteit in games over het algemeen is de laatste jaren hard achteruit gegaan. Singleplayers met minder dan 8 uur speeltijd etc, Balance issues in eigenlijk zo'n beetje alle games behalve CS:GO. En het smurfen in games is ook niet echt waar ik vrolijk van wordt. 1 of andere droeftoeter die eigenlijk zelf in diep diep bronze thuishoort wordt naar een plek gebracht waar hij nooit van zijn leven thuishoort. Ik heb zelf ooit een account overgenomen van iemand die platinum was, speelde een aantal games en kwam er al snel achter dat dit niet het niveau was waar ik hoor te spelen. Echter hou je jezelf dan voor de gek dat het je teammates zijn, dat je gewoon pech hebt. Nee... je hoort er niet ;).
ARAM it is!

Overigens wederom iets wat ik niet begrijp in games is het enorm hoge gehalte aan frustraties, hoe vaak iemand wel niet zijn masteryrank loopt te spammen of die emoticon, om maar aan te tonen "hoe goed hij wel niet is", maar aan het einde van de game wel even 1/9/1 staan en hard gecarried te zijn door zijn medespelers. Wederom iets wat League niet uniek maakt want het komt echt in alle games voor. Overwatch heeft ook zo'n fijne spamoptie met sprays en geluidjes. Dingen die ik er per direct uit zou halen, aangezien het 0,0 meerwaarde aan een game geeft en ipv sportief in de meest onsportieve vorm tot uiting komt.

/rant off :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:22:
Martin, je vergeet die drie flashes aan het begin van de game tijdens de invade zodat de ADC van de tegenstander zijn eerste potion al opheeft voordat hij ook maar een minion heeft gezien. Soms gebruikt hij zelfs al heal dan, gevolg door minimaal 1x '/all Worth'.

Of supports die meer autoattacks op minions doen dan de ADC, en na 8 minuten een kwaaie Jungler die roep 'stop pushing ffs' en die support 'he can't even farm'.

En het mooiste van alles? Wij doen er als medebronzies net zo hard aan mee :D
Zeker, ik heb vaak zat misplays maar goed ik vind van mezelf ook dat ik meer een leiderrol op moet pakken en daar moet ik nog steeds in groeien :P
Gisteren nog, ff een normal gedaan als brand support because why not, ging uit eindelijk 5/0 zonder dat Draven ADC een kill had, passive too stronk? Maar goed, ook ff niet opletten en was overextended en 3 vs 1 en dood. Heb ik overigens wel netjes mijn excuses voor aangeboden want dat was ook zeker mijn fout.

https://matchhistory.euw....009946/34652434?tab=stats
(wel hoogste damage aan champs van de game)

[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 13-02-2018 13:29 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damien schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:48:
[...]

Nu ik helemaal "solo" speel, is de motivatie er misschien een beetje. Echter wil het nog niet doorzetten. Dat ligt overigens niet aan league alleen, ik heb het met veel meer games nu. Kwaliteit in games over het algemeen is de laatste jaren hard achteruit gegaan. Singleplayers met minder dan 8 uur speeltijd etc, Balance issues in eigenlijk zo'n beetje alle games behalve CS:GO. En het smurfen in games is ook niet echt waar ik vrolijk van wordt. 1 of andere droeftoeter die eigenlijk zelf in diep diep bronze thuishoort wordt naar een plek gebracht waar hij nooit van zijn leven thuishoort. Ik heb zelf ooit een account overgenomen van iemand die platinum was, speelde een aantal games en kwam er al snel achter dat dit niet het niveau was waar ik hoor te spelen. Echter hou je jezelf dan voor de gek dat het je teammates zijn, dat je gewoon pech hebt. Nee... je hoort er niet ;).
Ik heb hetzelfde; probeer ook een boel andere games, maar niets kan echt langere tijd boeien. Volgens mij hadden we het hier ook al eens over enige tijd terug.. Ik blijf toch elke keer terugkomen bij League omdat ik het spel in de kern gewoon leuk blijf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Martin0 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Waar ADC's vanuit het niets zonder enige reden beginnen te flamen en bij iedere teamfight in een sidelane staan te pushen(Waar er gewoon op ons ge-engaged wordt onder de turret omdat het toch 4 vs 5 is)

Waar ADC's letterlijk niks doen, heel de game farmen en dan tijdens een teamfight in de backline aan het wegrennen zijn, of voorin het gevecht staan om geoneshot te worden.

Waar junglers 40 minuten aan het farmen zijn waar de enemy jungler iedere lane ongeveer 10 keer gegankt heeft.

Waar de ADC's van de enemy precies weten wat te doen en kunnen carrien en jij als support gewoon kansloos staat gezien je ADC het iq heeft van een zeepok...

Als iedereen zo slecht is, is het toch appeltje eitje uit bronze te komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:24:
[...]

Als iedereen zo slecht is, is het toch appeltje eitje uit bronze te komen :*)
Niet als de tegenstander wel gewoon goed speelt ;)

Gisteren ook een potje verloren omdat de tegenstander gewoon beter was, had zelf ook geen lekkere game maakte ook te veel fouten enzo, potje daarna ging in ieder geval een stuk beter.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Martin0 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:02:
[...]

Niet als de tegenstander wel gewoon goed speelt ;)

Gisteren ook een potje verloren omdat de tegenstander gewoon beter was, had zelf ook geen lekkere game maakte ook te veel fouten enzo, potje daarna ging in ieder geval een stuk beter.
Tja die games zitten er altijd bij. Ik had gister alleen maar troll games, mensen blijven Katarina bannen. Ik heb ondertussen liever dat Riot haar gewoon terug nerfed naar 48% winrate :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Martin0 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Maar zijn beide teams niet Bronze dan? Spreek je jezelf neit tegen nu?:P
Je kunt als support zijnde in Bronze zeer makkelijk carryen, dus het hoeft niet aan je team te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hemical schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:52:
[...]

Maar zijn beide teams niet Bronze dan? Spreek je jezelf neit tegen nu?:P
Je kunt als support zijnde in Bronze zeer makkelijk carryen, dus het hoeft niet aan je team te liggen.
Nee ik word over het algemeen gematched met en tegen een mix match van midden/laag silver en hoog bronze.
Is dit makkelijk te carrien, soms wel, soms niet, er vanuit gaand dat mijn eigen niveau ook wel zo rond silver III ligt. Vaak is het zelf zo dat ik gewoon ene sterk potje speel vanuit de support positie maar niet goed genoeg om te carrien, daar ik natuurlijk ook nog steeds vele fouten maak en zeker niet heilig ben. Zoals ik in een eerdere post al aan gaf ik probeer voornamelijk in de leider rol te groeien zodat ik mijn ADC een beetje kan leiden in de lane zodat we deze kunnen winnen en vanuit daar verder kunnen snowballen alleen dit is lastiger gezegd dan gedaan.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Martin0 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Nee ik word over het algemeen gematched met en tegen een mix match van midden/laag silver en hoog bronze.
Is dit makkelijk te carrien, soms wel, soms niet, er vanuit gaand dat mijn eigen niveau ook wel zo rond silver III ligt. Vaak is het zelf zo dat ik gewoon ene sterk potje speel vanuit de support positie maar niet goed genoeg om te carrien, daar ik natuurlijk ook nog steeds vele fouten maak en zeker niet heilig ben. Zoals ik in een eerdere post al aan gaf ik probeer voornamelijk in de leider rol te groeien zodat ik mijn ADC een beetje kan leiden in de lane zodat we deze kunnen winnen en vanuit daar verder kunnen snowballen alleen dit is lastiger gezegd dan gedaan.
Mijn advies, als je onder je niveau speelt en je hebt het idee dat je tevaak slechte matches hebt: ga een solo lane spelen. Uiteraard kan je met support carryen, maar in lage elo's zoals Bronze en Silver is dit gewoon vrij lastig. Je bent afhankelijk van de follow up van je ADC. Je zal niet vaak een 1vs2 als support winnen namelijk. Natuurlijk kan je op andere manieren wel carryen als support.. maar in lage elo's en zeker als je te laag zit voor je kunnen - moet je gewoon een snowball champion pakken en iedereen kapot maken. :9

• Koekiemonsterr
Santee schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:15:
[...]

Tja die games zitten er altijd bij. Ik had gister alleen maar troll games, mensen blijven Katarina bannen. Ik heb ondertussen liever dat Riot haar gewoon terug nerfed naar 48% winrate :')
En terecht :P Het is dat Zoe helemaal idioot OP is, maar Kata zou ik anders bijna standaard bannen.

• Santee
Koekiemonsterr schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:55:
[...]

En terecht :P Het is dat Zoe helemaal idioot OP is, maar Kata zou ik anders bijna standaard bannen.
Haha ja Kata is irritant. Vooral als ze 5 random kills krijgt early en je hebt geen goede team comp tegen haar. Maar goed, in ranked moet je gewoon slim pikken en double exhaust runnen. Kat kan niks vs een Kassadin/Sejuani/Janna/Xayah team bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

Na het zien van een docu over professionele gamers kwam deze game ook voorbij in de docu. Niet dat ik nu een profi wil worden maar wil deze game gewoon eens wat proberen.

Is deze game een beetje te spelen als je net instapt? Of wordt je direct in het diepe gegooit en moet je het jezelf maar uitvogelen?

Ben hem op dit moment aan het downloaden en ga dan maar eens kijken waar ik bij uit kom. Hopelijk is het instapniveau niet extreem hoog.

Mensen die me willen toevoegen: Mijn naam is Oxigeon

EDIT:
Onderstaand dan de link van mijn eerste match. Heb deze gespeeld met Darius omdat dit een sterke gast schijnt te zijn. Denk persoonlijk (ben nog geen expert) Dat ik bij de top 2 van deze pot behoor. Toch flink wat werk verzet en alleen mijn lane gecleared.
Verder wel nog een vraagje... Wat doet een Ward precies? Heb deze een keertje in wat struikjes geplaatst.
https://matchhistory.euw....496/26400213?tab=overview

Is het verder verstandig dat ik een champion koop? Ik heb 750RP. Er zijn er nu een aantal in de aanbieding die voor minder dan dat bedrag te koop zijn. Hierdoor zorg je er natuurlijk voor dat je een speciale band opbouwt met die champion. Al weet ik niet welke dat dan precies moet worden.

[ Voor 48% gewijzigd door Oxigeon op 18-02-2018 17:42 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Potje ARAM met 4 uit dezelfde club/clan/whatever... allemaal AFK en trollen en daarna mij blamen voor verlies met reports... ik ga er maar vanuit dat Riot machine learning algoritmes t goed doen. Zo jammer hoe zo'n groepje een game volledig kan verpesten, soms lijkt t echt alsof alleen 12-jarigen dit spelen oid :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Oxigeon schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:08:
Na het zien van een docu over professionele gamers kwam deze game ook voorbij in de docu. Niet dat ik nu een profi wil worden maar wil deze game gewoon eens wat proberen.

Is deze game een beetje te spelen als je net instapt? Of wordt je direct in het diepe gegooit en moet je het jezelf maar uitvogelen?

Ben hem op dit moment aan het downloaden en ga dan maar eens kijken waar ik bij uit kom. Hopelijk is het instapniveau niet extreem hoog.

Mensen die me willen toevoegen: Mijn naam is Oxigeon

EDIT:
Onderstaand dan de link van mijn eerste match. Heb deze gespeeld met Darius omdat dit een sterke gast schijnt te zijn. Denk persoonlijk (ben nog geen expert) Dat ik bij de top 2 van deze pot behoor. Toch flink wat werk verzet en alleen mijn lane gecleared.
Verder wel nog een vraagje... Wat doet een Ward precies? Heb deze een keertje in wat struikjes geplaatst.
https://matchhistory.euw....496/26400213?tab=overview

Is het verder verstandig dat ik een champion koop? Ik heb 750RP. Er zijn er nu een aantal in de aanbieding die voor minder dan dat bedrag te koop zijn. Hierdoor zorg je er natuurlijk voor dat je een speciale band opbouwt met die champion. Al weet ik niet welke dat dan precies moet worden.
Allereerst zou ik me vooral veel inlezen / inkijken bij streams zodat je een beetje een idee krijgt wat de bedoeling is. League is (voornamelijk door het enorme aanbod aan verschillende champions en items) geen eenvoudige game om op te pakken en zal zeker wat tijd kosten. Tel daar de 'fantastische' community bij op en je hebt een redelijk steile leercurve.

Een ward geeft je vision op een bepaalde plek; dus je kan bijvoorbeeld zien of er vanuit de rivier iemand naar je toe komt. Echter zit er wel een timer op en na verloop van tijd expired de ward en wordt het weer donker.

Waar je de RP voor gebruikt is een persoonlijk dingetje: in principe kan je alle champions vrijspelen door veel te spelen. Hiermee level je > verdien je blue essence > kan je champions kopen. RP (kan je kopen voor euro's) kan je gebruiken om of dat proces te versnellen (dus sneller champions vrijspelen) of maar er zijn ook skins (enkel uiterlijke afwijkingen) die je enkel met RP kan kopen.

Wat voor jou wijsheid is zul je zelf moeten beslissen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Oxigeon schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:08:

........................

Ter aanvulling op Jaap:
Ik zou na een paar games niet direct champions gaan kopen. Hou je RP nog even in je zak, elke week zijn free to play champions en op die manier kun je een hoop proberen. Nu zit je vaak nog met 'vreemde' teamsamenstellingen en wordt er nog gespeeld zonder bijvoorbeeld een jungler.

Ga lekker verkennen, leer de basics en kijk of je de game wat vind.
Laat je niet afschrikken wanneer je straks een aantal games verliest - je zult ongetwijfeld wat smurfs tegen gaan komen (ervaren spelers met een nieuwe 2e account), en die lachen je gewoon uit in een duel.

En zoals Jaap al zei, doe ook je huiswerk, kijk filmpjes als je dat leuk vind, maar lees je op zijn minst in in de basis van de game. Dan begrijp je een aantal dingen een stuk beter waardoor het leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Beide bedankt. Zal na het werk eens eea gaan bekijken. Is het dan verstandig filmpjes te kijken van een al finale of random van iemand die bv in Platinum zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
Jaap. schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:10:
[...]
in principe kan je alle champions vrijspelen door veel te spelen.
Goodluck XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Oxigeon schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:58:
Beide bedankt. Zal na het werk eens eea gaan bekijken. Is het dan verstandig filmpjes te kijken van een al finale of random van iemand die bv in Platinum zit
Je kan weliswaar een finale of andere toernooi gerelateerde matches bekijken, dat zal zeker niet schaden. Maar let wel op dat dit een compleet ander niveau is, alleen al doordat ze alle 5 daadwerkelijk communiceren.
Je kan beter op Twitch zoeken naar iemand die je leuk vind om te kijken, champions speelt die jij interessant vind en veel uitleg geeft. Zelf kijk ik graag naar SirhcEz vanwege zijn muziek en specifieke champions.
Persoonlijk niet nodig; heb ze allemaal al. Maar goed ik speel ook al een tijdje.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
Jaap. schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:11:
[...]

[...]

Persoonlijk niet nodig; heb ze allemaal al. Maar goed ik speel ook al een tijdje.. :+
Ik miste er zelf een stuk of 10. Speelde vanaf S2. Hier heb ik dan wel de champion packs gekocht, en vast nog wel losse champs met RP. Speelde toen best veel, maar heb ze nooit allemaal kunnen behalen. Nadeel was dat je toen wel veel IP aan runes/runepages moest uitgeven om enigzins competitief te zijn, dus wellicht dat je nu sneller aan je collectie komt. Daar tegenover krijg je nu kistjes wanneer je een level omhoog gaat, maar hier kunnen ook skins/emotes/wardskins inzitten wat niet ten goede komt van het uitbreiden van je collectie.

Maar moet zeggen, speel sinds dit seizoen weer met een nieuw account en champs vrij spelen gaat voor mijn gevoel zeer langzaam.

@Oxigeon Spelen is inderdaad de enige manier om het spel echt onder de knie te krijgen. Streamers en/of LCS kijken heeft pas meer waarde zodra je enigzins weet wat er op het scherm gebeurt. Waar je misschien iets aan hebt zijn guides (lolking.net) of buildpaths (probuilds.net).

Verder kan ik je adviseren om alle Free to Play champions minimaal een keer te testen, desnoods in een custom game. Zelf de skills gebruiken heb je meer aan als een tooltip lezen.

Overigens kun je als het goed is Tristana, Garen en Alistar gratis krijgen. Heb de link niet bij de hand, maar als je googled op Free LoL Skins Tristana, Garen Alistar dan zul je het wel vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Hemical op 19-02-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik speel nu een kleine 6 jaar maar heb nooit Ranked games gedaan omdat ik denk dat ik niet goed genoeg ben. Ben echt een casual player . Ik speel ook voornamelijk ARAM.

Ben redelijk goed met Sona (level 7 als ik de juiste items een keer krijg)

Hoe was jullie eerste ranked en moet ik het gewoon een keer doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Solid Seal schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:15:
Ik heb 1 keer ranked gedaan en vooraf heb ik gezegd dat t de eerste keer was en daarna kreeg ik bij ieder dingetje de schuld... aan t einde van de pot had ik de meeste kills, meeste damage en m'n lane was vrij van torens maar het lag toch echt aan mijn, prima hoor. Daarna niet meteen meer de behoefte gehad om ranked te doen, ik hecht ook niet zoveel aan het labeltje "brons 5" die ik bij m'n naam zou krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik speel nu een kleine 6 jaar maar heb nooit Ranked games gedaan omdat ik denk dat ik niet goed genoeg ben. Ben echt een casual player . Ik speel ook voornamelijk ARAM.

Hoe kun je nu te slecht zijn voor ranked? Voor mij brengt het een extra uitdaging met zich mee en ik eindig elk seizoen silver 5 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Ero-Sensei schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:22:
[...]

Hoe kun je nu te slecht zijn voor ranked? Voor mij brengt het een extra uitdaging met zich mee en ik eindig elk seizoen silver 5 :D.
Ja weet ik het . Ik doe gewoon soms domme dingen. Dat ik denk dat ik iemand wel aankan en dan een gevecht ingaan met 1% mana (of HP :D ) dat soort dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Solid Seal schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Ja weet ik het . Ik doe gewoon soms domme dingen. Dat ik denk dat ik iemand wel aankan en dan een gevecht ingaan met 1% mana (of HP :D ) dat soort dingen :D
Prima, dan ben je goed genoeg voor Bronze en niet voor Diamond. Nog steeds goed genoeg voor ranked dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Ero-Sensei schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Prima, dan ben je goed genoeg voor Bronze en niet voor Diamond. Nog steeds goed genoeg voor ranked dus.
Hahaha ... ja dat dan weer wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Ik heb 1 keer ranked gedaan en vooraf heb ik gezegd dat t de eerste keer was en daarna kreeg ik bij ieder dingetje de schuld... aan t einde van de pot had ik de meeste kills, meeste damage en m'n lane was vrij van torens maar het lag toch echt aan mijn, prima hoor. Daarna niet meteen meer de behoefte gehad om ranked te doen, ik hecht ook niet zoveel aan het labeltje "brons 5" die ik bij m'n naam zou krijgen :+
Herkenbaar, maar daar moet je je gewoon voor afsluiten en vervelende mensen gewoon muten.

Je moet het feitelijk zo zien: ranked is gewoon wat meer prestatiegericht dan normal. Als je daar behoefte aan hebt: ja, ga ranked spelen. Als je Aram leuker vind; blijf Aram spelen. Of wissel af. Doe waar je zin in hebt :)

Ikzelf speel enkel en alleen ranked omdat ik het gevoel hebt dat mensen (mezelf inclusief) in normals maar wat doen en dingen proberen. Ik speel vanwege het wedstrijdelement en wil dus winnen en zit dan dus niet te wachten op iemand die AP Yasuo of Attack Speed Heimerdinger gaat proberen.. Ondanks dat echt niet elke rankedgame vrij van dit soort activiteiten is, heb ik wel het idee dat mensen in ranked net wat meer hun best doen (wat ook het verhoogde frustratiteniveau enigszins verklaard als het niet lukt) en dat past gewoon beter bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik speel veel ranked en ben in seizoen 4 begonnen, toen ook in Bronze 5 gestaag eindig ik nu steeds hoger. Speel momenteel Silver 4 en doel is om Gold te behalen dit seizoen. Ik heb inmiddels drie keer van B5 naar S5 moeten klimmen geloof mij dat vereist engelen geduld en /mute all.

Beste tip die ik kan geven voor ranked is /mute all er zitten gewoon te veel toxic mensen die altijd naar anderen wijzen in low elo... of je het nu wilt of niet je gaat je eraan ergeren of laat je beinvloeden... wanneer je het niet ziet zal je gewoon rustig blijven en proberen zo goed mogelijk je best te doen.

Ik heb twee seizoenen lang gedacht dat is niet nodig ze zijn niet allemaal zo toxic dat valt allemaal wel mee, nee dat valt niet mee... zeker niet als jungler (mijn main role)

Als iemand bij wijze van zijn hele lane pushed zonder enige vorm van vision en dan twee keer doodgaat door de enemy jungler dan is dat pertinent mijn fout ookal kan ik die lane niet ganken want is te pushed ookal kan hij/zij zelf wards kopen... dat is maar een klein voorbeeld.

Ander voorbeeld alle champions hebben een soort van counter picks... word iemand gecounter picked dan moet ik maar zorgen dat hij/zij niet 4x doodgaat... daarvoor heb je een pick and ban phase om te counterpicken of om champions te kiezen die lastig te counteren zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Lienuks op 19-02-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Overigens kun je als het goed is Tristana, Garen en Alistar gratis krijgen. Heb de link niet bij de hand, maar als je googled op Free LoL Skins Tristana, Garen Alistar dan zul je het wel vinden.
Bedankt. Deze heb ik me zojuist opgepikt op Garen na. Ik moet hun volgen op Twitter. Ben benieuwd hoe ik daarvan de code krijg. De overige 2 heb ik al kunnen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:10:
[...]

Bedankt. Deze heb ik me zojuist opgepikt op Garen na. Ik moet hun volgen op Twitter. Ben benieuwd hoe ik daarvan de code krijg. De overige 2 heb ik al kunnen activeren.
Welke heb jij gebruikt dan? Ik krijg wel codes maar ze willen niet activeren ondanks dat er bij staat op de pagina dat t voor EUW is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Deze melding krijg ik bij Garen nu ook. Dus de servers ofzo zullen er wel ff uitliggen
EDIT:

Een support ticket aangemaakt en het probleem is binnen een half uur verholpen. Ondertussen heb ik ze nu dus ook alle drie erbij gekregen wat mijn totaal op 4 zet.

Gisteren toen ik level 4 werd heb ik namelijk ook nog "Brand" gekregen. Wel een beetje jammer dat je geen melding krijgt waarom en hoe je deze hebt bemachtigd

[ Voor 66% gewijzigd door Oxigeon op 19-02-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:45:
Deze melding krijg ik bij Garen nu ook. Dus de servers ofzo zullen er wel ff uitliggen
EDIT:

Een support ticket aangemaakt en het probleem is binnen een half uur verholpen. Ondertussen heb ik ze nu dus ook alle drie erbij gekregen wat mijn totaal op 4 zet.

Gisteren toen ik level 4 werd heb ik namelijk ook nog "Brand" gekregen. Wel een beetje jammer dat je geen melding krijgt waarom en hoe je deze hebt bemachtigd
Zal ook een support ticket maken dan... beide codes geven aan dat ze niet voor de juiste region zijn namelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog eens wat potjes online gespeeld. Ik merk toch wel dat ik Coop vs AI ongeveer gelijk lig met de nummer 2 in een potje qua kills/money/minions killed.

Echter als ik een gewoon potje inga krijg ik geen minions gekillt en krijg ik al helemaal geen champions gekillt. Enigse dat ik gekillt krijg is mezelf :P. Gisteren heb ik mezelf wel "Ashe" kado gedaan omdat deze maar 300 koste. Ik merkte daarna wel dat ik meer minions gekillt kreeg maar verder wil het evengoed nog niet echt lukken. Ik doe iets fout.

Voor een potje geef ik bij mijn team aan dat ik nieuw ben. Waarom er dan nog gasten zijn die iedereen de huid volschelden snap ik dan niet. Er zijn gewoon gasten die schelden op iedereen (en zelf maken ze niks paraat dan ik).

Was gisteren zelfs zo erg dat iemand maar surrender begon te roepen en een vote starte om de minuut. Je was meer tijd kwijt die vote te beantwoorden dan door te vechten.

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 20-02-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Oxigeon schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:50:
Gisteren nog eens wat potjes online gespeeld. Ik merk toch wel dat ik Coop vs AI ongeveer gelijk lig met de nummer 2 in een potje qua kills/money/minions killed.

Echter als ik een gewoon potje inga krijg ik geen minions gekillt en krijg ik al helemaal geen champions gekillt. Enigse dat ik gekillt krijg is mezelf :P. Gisteren heb ik mezelf wel "Ashe" kado gedaan omdat deze maar 300 koste. Ik merkte daarna wel dat ik meer minions gekillt kreeg maar verder wil het evengoed nog niet echt lukken. Ik doe iets fout.

Voor een potje geef ik bij mijn team aan dat ik nieuw ben. Waarom er dan nog gasten zijn die iedereen de huid volschelden snap ik dan niet. Er zijn gewoon gasten die schelden op iedereen (en zelf maken ze niks paraat dan ik).

Was gisteren zelfs zo erg dat iemand maar surrender begon te roepen en een vote starte om de minuut. Je was meer tijd kwijt die vote te beantwoorden dan door te vechten.
Minions killen is leuk, de kunst is om ze te 'lasthitten'. In theorie hoef je elke minion maar 1x te raken. Daar kun je in bot-game prima op oefenen. Vooral omdat je tegenstander je niet bij elke verkeerde positioning afstraft.
In botgames kun je ook kijken hoe minions zich gedragen, hoeveel damage je turret op ze doen enz.

Bijvoorbeeld:
De voorste 3 minions zijn melee - en wat 'sterker'. De achterste 3 zijn casters en wat zwakker.
De melee minion kan 2 turrets shots aan, daarna heb je nog 1 autoattack nodig om hem te killen.
De caster minion moet je eerst autoattacken, daarna turretshot daarna nog 1x autoattack.

Als je dat onder de knie hebt kun je dus efficient farmen onder je eigen turret (relatief veilig).

Wil je echt skillshots oefenen en je positionering dan zul je toch PVP games moeten doen. Lekker veel verliezen, boeit nu toch nog niet (buiten spelplezier). Leer items kennen, kijk naar wat de tegenstander doet en koopt. Ook leer je 2x zo snel champions kennen (die van jezelf en je lane-opponent).

Stel jezelf een doel wat realistisch is. Dus niet ik wil deze game 20-0-20 eindigen, maar ik wil na 15 minuten 80 farm hebben. Op die manier kun je opbouwen, leren en voldoening halen ondanks het feit dat de rest misschien wat beter is.

Na een aantal games zal het kaf wel van het koren gescheiden zijn - oftewel, de smurfs krijgen een hogere waardering (MMR) dan jij. LOL zal ongeveer gelijke MMR tegen elkaar zetten. Op een gegeven moment speel je dus met vooral mensen van je eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh

Get used to it ;) . Anders gewoon /muteteam of /muteall typen.. hoor je dat geklaag niet meer. Leuk om te zien dat er nog mensen zijn die als volledige newbie dit spel oppakken. Heb er zelf zo'n 3000 uur inzitten... Ik zag de goede tip voorbij komen om alle free champs in ieder geval een keer te spelen. Je wordt enorm veel beter als je ongeveer weet wat de champion kan waar je tegen speelt. Zo weet je precies wanneer je hem moet aanvallen - en welke skills je bijv. moet dodgen.

Kennis is macht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

Hier kan je het beste aan wennen inderdaad; hoe klote ook, maar dit is nu eenmaal zo. Er zijn echt een boel rotte appelen, maar gewoon muten, dan heb je er ook geen last meer van. Verder zou ik als ik jou was, je wil het spel immers leren, nog niet zoveel aandacht besteden aan (interactie met) je teamgenoten en lekker op jezelf focussen en je van daaruit proberen te verbeteren.

Zoals hierboven aangegeven gaat het bij minions killen enkel om de last hit; die levert namelijk geld op. Het is dus belangrijk om zo te timen dat je die laatste hit uitdeelt en het gold krijgt.

Verder staan in de openingspost ook wel een aantal handige links mbt wat te bouwen etc. Daarnaast zijn er zowel in tekst als in video vorm best goede ; in depth guides' te vinden als je zoekt op google of youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jaap. schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:10:
[...]

Hier kan je het beste aan wennen inderdaad; hoe klote ook, maar dit is nu eenmaal zo. Er zijn echt een boel rotte appelen, maar gewoon muten, dan heb je er ook geen last meer van. Verder zou ik als ik jou was, je wil het spel immers leren, nog niet zoveel aandacht besteden aan (interactie met) je teamgenoten en lekker op jezelf focussen en je van daaruit proberen te verbeteren.

Zoals hierboven aangegeven gaat het bij minions killen enkel om de last hit; die levert namelijk geld op. Het is dus belangrijk om zo te timen dat je die laatste hit uitdeelt en het gold krijgt.

Verder staan in de openingspost ook wel een aantal handige links mbt wat te bouwen etc. Daarnaast zijn er zowel in tekst als in video vorm best goede ; in depth guides' te vinden als je zoekt op google of youtube.
Ik moet zeggen dat ik ook al verschillende info heb gelezen op https://www.mobafire.com/league-of-legends/ashe-guide
Hier staan toch ook wel wat waardevolle dingen in. Al denk ik dat je in het begin nog het meeste leert door zelf te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Oxigeon schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook al verschillende info heb gelezen op https://www.mobafire.com/league-of-legends/ashe-guide
Hier staan toch ook wel wat waardevolle dingen in. Al denk ik dat je in het begin nog het meeste leert door zelf te experimenteren.
Doe je zelf een plezier en gebruik geen Mobafire.
Het is niet echt slecht voor een beginnende speler maar er staat (stond) ook veel rotzooi tussen.

Ik gebruikte altijd www.lolking.net
Hier heb je een redelijke Ashe guide. http://www.lolking.net/bu...rdevoir101s-Guide-to-Ashe

Op youtube zoeken naar een Ashe guide werkt vast ook wel. Dan kun je bepaalde trucjes zien.

edit: Mobafire heeft tegenwoordig wel behoorlijke guides zo te zien.
Dit was vroeger wel anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanthian op 20-02-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Voor als je echt wat verder in het spel zit zou je eventueel nog de android app lolsumo gebruiken, deze geeft zowel ingame info als achter hoe je het potje gespeeld heeft(wat dus verbeter punten zijn) daarnaast zijn er nog andere features met geld vrij te kopen(abbonement) verder kan je ook 1 keer je build laten controleren van een gespeeld potje per 12 uur geloof ik(in de free version).

Ook welke makkelijk is voor als je wat verder in het spel zit is bvb champion.gg, deze geeft op iedere rol elke champ welke er x aantal games gespeeld zijn, welke item combinaties de meeste wins hebben en welke matchups het beste werken, hierbij kan je dan ook een niveau instellen van bronze tot platinum+.

Twitch

• Xanthian
Ik kan Tanks, bruiser, mages en supports op redelijk niveau spelen. Maar Assasins en ADC zijn echt slecht. Daarom ga ik de komende tijd maar eens op dat soort champions focussen. Mijn team gaat er niet blij van worden en ik heb ook geen zin om een smurf account te maken. Maar het moet toch gebeuren.

Voor Assasins ga ik concentreren op Rengar, Kha en Evelynn. ADC's worden Ashe, Sivir en héél misschien Xayah

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Xanthian schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:34:
Ik kan Tanks, bruiser, mages en supports op redelijk niveau spelen. Maar Assasins en ADC zijn echt slecht. Daarom ga ik de komende tijd maar eens op dat soort champions focussen. Mijn team gaat er niet blij van worden en ik heb ook geen zin om een smurf account te maken. Maar het moet toch gebeuren.

Voor Assasins ga ik concentreren op Rengar, Kha en Evelynn. ADC's worden Ashe, Sivir en héél misschien Xayah
Ik leg altijd mijn focus op een main rol/lane, waarin ik een handje vol champions door en door ken en de rest fatsoenlijk kan spelen. En dan gebruik ik flex wel om te spelen en uit te proberen waar ik zin in heb _/-\o_
Dit houdt voor mij het spel competitief(vooruitgang solo/duo) en leuk om met vrienden plezier te hebben en te kunnen lachen in flex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
T-homas schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:47:
[...]

Ik leg altijd mijn focus op een main rol/lane, waarin ik een handje vol champions door en door ken en de rest fatsoenlijk kan spelen. En dan gebruik ik flex wel om te spelen en uit te proberen waar ik zin in heb _/-\o_
Dit houdt voor mij het spel competitief(vooruitgang solo/duo) en leuk om met vrienden plezier te hebben en te kunnen lachen in flex.
Ik doe hetzelfde. Was "vroeger" main support, toen naar Jungle geswitched.. merkte toch dat ik teveel games verloor doordat mijn bot enorm aan het feeden was. Hierdoor maar weer support gegaan, vaak met een duo partner winnen we heel veel games.

Champion pool hierin is vrij breed. Vind het leuk om champions af te wisselen en pak eigenlijk 95% een champion die onze champ comp versterkt. Ik denk dat je hierdoor de meeste matches wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
overdoseh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Ik doe hetzelfde. Was "vroeger" main support, toen naar Jungle geswitched.. merkte toch dat ik teveel games verloor doordat mijn bot enorm aan het feeden was. Hierdoor maar weer support gegaan, vaak met een duo partner winnen we heel veel games.

Champion pool hierin is vrij breed. Vind het leuk om champions af te wisselen en pak eigenlijk 95% een champion die onze champ comp versterkt. Ik denk dat je hierdoor de meeste matches wint.
Ik heb er tot nu toe nog maar eentje nodig gehad dit season :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VcMsT80.png

Speel ook wel andere supports, maar Taric is mijn favoriet en insta-pick als ik nog niet weet wat de andere tegenstanders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
T-homas schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Ik heb er tot nu toe nog maar eentje nodig gehad dit season :+
[afbeelding]

Speel ook wel andere supports, maar Taric is mijn favoriet en insta-pick als ik nog niet weet wat de andere tegenstanders gaan doen.
Netjes! Welke rank speel je? 74% winrate obv 78 games is wel heel erg hoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
overdoseh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:49:
[...]

Netjes! Welke rank speel je? 74% winrate obv 78 games is wel heel erg hoog!
Zit nu in mijn promo's naar diamond, maar ben bang dat het unwinnable promo-games tijd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Dit spel is puur cancer op het hoogste niveau.
Niet te geloven hoe het alleen maar draait hoe goed je hele team speelt.
Als 1 idioot van de vijf raar begint te spelen en te feeden is het 95% over en niks meer te doen.
Ik speel games sinds mijn 10de en LOL is het enigste spel waar ik ernstige woede aanvallen van heb gekregen!

Heb dat tering spel van mijn pc afgegooid en nooit meer dat ik het ga aanraken.
Bizar gewoon dat elke fucking potje er 1 persoon is die het moet verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Al een paar dagen bezig om ADC te leren spelen.

Laning phase gaat wel redelijk, al hoewel het CS'en beter kan. Zeker early game voor mijn eerste item mis ik gewoon te veel minions. Dat is iets wat wel goed komt met meer ervaring.

Ik moet echt wennen aan hoe squishy een adc is. Een verkeerde beweging of beslissing en je bent dood. Ik heb een aantal keer gehad dat ik gewoon verkeerd stond tijdens een teamfight waardoor je wordt afgemaakt door een midlaner of toplaner. Maar ik heb ook teamfights gehad waar niemand je direct kan raken en dan kan je gewoon full dps op de frontline schieten.

Gisteren heb ik Xayah gekocht en daar twee bot games mee gedaan. Dat voelde goed aan dus eertijds ook mee spelen in normal games.

Waar ik wel moeite mee heb is klikken op de ranged champion in teamfights. Als dat snel en hectisch moet gebeuren dan gaat dat wel eens fout. Ook kiten is een probleem, zelfs met Ashe. Champions zoals Garen en Darius gaat nog wel maar iedereen met een dash komt bij en je gaat dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
UltraInstinct schreef op maandag 26 februari 2018 @ 03:04:
Als 1 idioot van de vijf raar begint te spelen en te feeden is het 95% over en niks meer te doen.
Ik speel games sinds mijn 10de en LOL is het enigste spel waar ik ernstige woede aanvallen van heb gekregen!

Volgens mij is er iemand boos O-). Je hebt dit soort potjes er zeker bij zitten.. echter is het zaak om hier over heen te stappen.

Zo te lezen heb je een juiste keuze gemaakt door het spel van je PC af te mikken. Je moet jezelf er niet in verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Xanthian schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:46:
Al een paar dagen bezig om ADC te leren spelen.

Laning phase gaat wel redelijk, al hoewel het CS'en beter kan. Zeker early game voor mijn eerste item mis ik gewoon te veel minions. Dat is iets wat wel goed komt met meer ervaring.

Ik moet echt wennen aan hoe squishy een adc is. Een verkeerde beweging of beslissing en je bent dood. Ik heb een aantal keer gehad dat ik gewoon verkeerd stond tijdens een teamfight waardoor je wordt afgemaakt door een midlaner of toplaner. Maar ik heb ook teamfights gehad waar niemand je direct kan raken en dan kan je gewoon full dps op de frontline schieten.

Gisteren heb ik Xayah gekocht en daar twee bot games mee gedaan. Dat voelde goed aan dus eertijds ook mee spelen in normal games.

Waar ik wel moeite mee heb is klikken op de ranged champion in teamfights. Als dat snel en hectisch moet gebeuren dan gaat dat wel eens fout. Ook kiten is een probleem, zelfs met Ashe. Champions zoals Garen en Darius gaat nog wel maar iedereen met een dash komt bij en je gaat dood.
Goed bezig! Kiten is met Ashe ook erg moeilijk. Ze heeft namelijk geen echte escapes. Tristana heeft bijvoorbeeld rocket jump waardoor hij simpel weg kan springen bij ganks / engages van enemies. Tristana is sowieso aan te raden aangezien ze erg sterk is momenteel. Xayah heeft met haar ult ook een goede save, waarmee je een mispositioning kan compenseren met je ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
overdoseh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:47:
[...]

Goed bezig! Kiten is met Ashe ook erg moeilijk. Ze heeft namelijk geen echte escapes. Tristana heeft bijvoorbeeld rocket jump waardoor hij simpel weg kan springen bij ganks / engages van enemies. Tristana is sowieso aan te raden aangezien ze erg sterk is momenteel. Xayah heeft met haar ult ook een goede save, waarmee je een mispositioning kan compenseren met je ult.
Xayah voelt inderdaad beter aan dan Ashe. Niet alleen heeft Xayah nog iets van een escape in de ult maar de W geeft ook een handige movement speed buff. Daarnaast heeft ze ook wel een lekker waveclear met de feathers, Q en een Statik Shiv.

Ik vindt Ashe wel sterk in lane omdat je dan bijna altijd je Q beschikbaar hebt. Met W heb je overigens een prima poke en mogelijkheid om te chasen of te kiten zolang een champion geen dash of andere gap closers heeft.

Tristana wacht ik nog even mee tot na de nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

Dan moet je Weekend League in Fifa eens proberen, erger dan dat wordt het niet. :+

Maar zonder gekheid; als je het voor je zelf niet zonder boos te worden kan spelen zou ik de tijd inderdaad anders gaan besteden. Ben het wel met je eens dat je veel te veel afhankelijk bent van die clowns en als er één de boel begint te verstieren je ook nog eens hostage gehouden wordt tot de enemy het blieft te finishen (want surrenderen doen ze natuurlijk nooit).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ero-Sensei

'cancer' 'idioot' ' tering spel' 'fucking potje'.

Zonde dat de LoL community jou moet gaan missen zeg, je komt absoluut over als het beste paard van stal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
Ero-sensei faal zelf 3x je promos omdat er iemand 0-6 zit te gaan en vervolgens niet wilt surrenderen. Kijken of jij dan niet gaat zitten schelden. Zeker een type die alleen maar normal speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
UltraInstinct schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:34:
Ero-sensei faal zelf 3x je promos omdat er iemand 0-6 zit te gaan en vervolgens niet wilt surrenderen. Kijken of jij dan niet gaat zitten schelden. Zeker een type die alleen maar normal speelt?
Ik heb m'n pormo naar Gold ook pas na de 5e keer gehaald. Het komt ooit goed ;). Ik had ook gewoon veel pech, ontelbaar vaak een AFK'er in mijn team tijdens promos. Je moet er mee dealen. Als je dat niet kan, moet je deze game niet spelen.

Welke rank speel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
UltraInstinct schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:34:
Story of my (LoL)life. Het gebeurd iedereen, en ja, ook ik zit wel eens te godvaren achter mijn beeldscherm.

Maar als het verschil tussen jouw taalgebruik en het mijne jou niet opvalt (en dan op een forum, niet in het 'heetst van de LoL strijd') dan zeg ik simpelweg dat de lol-community je niet zal missen.

Sowieso het gebruik van kanker om een punt duidelijk te maken duidt op een gebrek aan.. heel veel.

Misschien is het normaal wat je allemaal neerplempt en ben ik een gevoelige oude zeur aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
De lol community zijn gewoon 95% feeders die het normaal vinden om level 1 dood te gaan, maar niet normaal vinden als je ze daaroo aanspreekt en gelijk met 'report for flame' spammen terwijl door hun speelstijl de game al over is. En mijn gebruik van het woord kanker past overigens helemaal bij de lol community, ik scheld niet met kanker of wens niemand zon verschrikkelijke ziekte. Alleen de lol comminuty is een pure tumor wat steeds groter en groter wordt tot je jezelf verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:26
UltraInstinct schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:09:
De lol community zijn gewoon 95% feeders die het normaal vinden om level 1 dood te gaan, maar niet normaal vinden als je ze daaroo aanspreekt en gelijk met 'report for flame' spammen terwijl door hun speelstijl de game al over is. En mijn gebruik van het woord kanker past overigens helemaal bij de lol community, ik scheld niet met kanker of wens niemand zon verschrikkelijke ziekte. Alleen de lol comminuty is een pure tumor wat steeds groter en groter wordt tot je jezelf verliest.
Volgens mij is er iemand boos O-). Je hebt dit soort potjes er zeker bij zitten.. echter is het zaak om hier over heen te stappen.

Zo te lezen heb je een juiste keuze gemaakt door het spel van je PC af te mikken. Je moet jezelf er niet in verliezen ;)
Dit dus, waarom maak je er jezelf nog zo druk over? Het is jouw game niet, klaar. einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Hoewel je wel een punt hebt, ben je met jou instelling en taalgebruik simpelweg onderdeel van het probleem. Je voegt namelijk niets toe en zult het enkel verergeren, want elke game waarin je mensen aanspreekt zal veranderen in een flamefest. Beter mute je iedereen en focus je op jezelf; je bent namelijk zelf de enige factor die je wel elke game opnieuw in de hand hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 26-02-2018 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
je bent namelijk zelf de enige factor die je wel elke game opnieuw in de hand hebt.
Dat vraag ik me in dit geval af :P

(grapje hè, om het eis ijs te breken)

[ Voor 3% gewijzigd door Ero-Sensei op 26-02-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:03:
[...]

Dat vraag ik me in dit geval af :P

(grapje hè, om het eis ijs te breken)
:+

In theorie ...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Mijn advies voor je is om te stoppen. Je geeft eigenlijk aan dat je jezelf verloren hebt in het spel. Dat is een teken om, in ieder geval tijdelijk, te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Leuke sale op dit moment. Star Guardian skins zijn met leuke kortingen te kopen voor de geïnteresseerden.

Skin Price (RP
Star Guardian Miss Fortune 1350-->975
Star Guardian Soraka 1350-->975
Star Guardian Syndra 1350-->975
Star Guardian Ahri 1820-->1350
Star Guardian Ezreal 1350-->975

Skin Price (RP) Normal price Sale Price (RP)
Star Guardian Lux 1350-->675
Star Guardian Janna 1350-->675
Star Guardian Poppy 1350-->675
Star Guardian Lulu 1350-->675

Ik heb zelf Star Guardian Janna en Lulu gekocht ^^

https://na.leagueoflegend...stand-together-22618-3518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
overdoseh schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:18:
Leuke sale op dit moment. Star Guardian skins zijn met leuke kortingen te kopen voor de geïnteresseerden.

Skin Price (RP
Star Guardian Miss Fortune 1350-->975
Star Guardian Soraka 1350-->975
Star Guardian Syndra 1350-->975
Star Guardian Ahri 1820-->1350
Star Guardian Ezreal 1350-->975

Skin Price (RP) Normal price Sale Price (RP)
Star Guardian Lux 1350-->675
Star Guardian Janna 1350-->675
Star Guardian Poppy 1350-->675
Star Guardian Lulu 1350-->675

Ik heb zelf Star Guardian Janna en Lulu gekocht ^^

https://na.leagueoflegend...stand-together-22618-3518
Geen aparte korting voor Jinx?
Er is wel een bundel maar die vindt ik duur...
Jinx is net degene die ik wel wil hebben.
Pagina: 1 ... 36 ... 41 Laatste