Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
Fordox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:58:
[...]

Wat????
Ze hebben de OP as fuck Pantheon gebufft?
Tja, als iets al tijdenlang duidelijk is, is het wel het feit dat Rito niks bakt van balance. En het boeit ze volgens mij ook weinig. En dan maken ze het zichzelf ook weer onnodig moeilijk met al die nieuwe Runed Reforged shizzle. Maar goed, daar is preseason ook voor; het moet eigenlijk pas in loop van januari weer beetje ok zijn. Dus verwacht nu vooral een hoop onbalans :P
Jaap. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:51:
[...]

Ach; weinig bijzonder toch; enkel de naam/image veranderd. Enige wat ik wel vind is dat de rune changes een dikke middelvinger is naar spelers die al jaren veel hebben hebben gespeeld en dus al veel runes/pages hebben vergaard met 'zuurverdiende' IP, terwijl dat nu integraal gratis wordt. Ja je krijgt er een bak blue essence voor terug waar ik vervolgens niets mee kan kopen want ik heb alle champions al. Hoera!
Verder nog niet op de hoogte van de changes.
Eens, die wijziging van ip naar blue essence...wat moet je ermee. Het 'spaarargument' vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind het wel jammer dat die rune pages nu foetsie zijn. Was soms best leuk om met speciale rune pages bijvoorbeeld ad assassins tegemoet te treden met baklading aan armor, of xp runes als jungler zodat je eerder lvl 3 bent. Dat soort dingen. Die Rune Reforged onzin zal dat misschien wel deels vervangen en ja geweldig dat het allemaal actiever wordt met die dingen, maar ik sta niet te springen.

[ Voor 50% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-11-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:45
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:14:
[...]

Eens, die wijziging van ip naar blue essence...wat moet je ermee. Het 'spaarargument' vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind het wel jammer dat die rune pages nu foetsie zijn. Was soms best leuk om met speciale rune pages bijvoorbeeld ad assassins tegemoet te treden met baklading aan armor, of xp runes als jungler zodat je eerder lvl 3 bent. Dat soort dingen. Die Rune Reforged onzin zal dat misschien wel deels vervangen en ja geweldig dat het allemaal actiever wordt met die dingen, maar ik sta niet te springen.
Ik snap wel waarom ze het Rune/Mastery-gebeuren doen; enerzijds vernieuwend. Er komt ongetwijfeld een iets andere dynamiek en dat is op zich niet verkeerd. De blastcones etc was iedereen in het begin ook vrij sceptisch over en nu hoor/lees je er ook neits meer over. Ook met de nieuwe runes zul je vast weer out of the box dingen kunnen gaan doen.

Maar voor Rito belangrijker; de instap tot de game wordt toegankelijker. Als je als nieuwe speler eerst al moet spelen tot level 30 en dan ook nog eens een rits games moet spammen om relevante runes te verkrijgen. Dat is al met al een behoorlijke steile aanloop en investering van tijd voor je (qua setup) gelijkwaardig mee kan doen. Nu kan je je zuurverdiende ip 'blue essence' direct investeren in poppetjes, waardoor je sneller skins kan kopen voor deze poppetjes. Rito is niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Jaap. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:18:
[...]

Ik snap wel waarom ze het Rune/Mastery-gebeuren doen; enerzijds vernieuwend. Er komt ongetwijfeld een iets andere dynamiek en dat is op zich niet verkeerd. De blastcones etc was iedereen in het begin ook vrij sceptisch over en nu hoor/lees je er ook neits meer over. Ook met de nieuwe runes zul je vast weer out of the box dingen kunnen gaan doen.

Maar voor Rito belangrijker; de instap tot de game wordt toegankelijker. Als je als nieuwe speler eerst al moet spelen tot level 30 en dan ook nog eens een rits games moet spammen om relevante runes te verkrijgen. Dat is al met al een behoorlijke steile aanloop en investering van tijd voor je (qua setup) gelijkwaardig mee kan doen. Nu kan je je zuurverdiende ip 'blue essence' direct investeren in poppetjes, waardoor je sneller skins kan kopen voor deze poppetjes. Rito is niet gek ;)
Precies, but I dont like it :)

En verdomme Viktor is ook nog altijd niet geboost :P Slechts 46% winrate en al hele seizoen trash eigenlijk, maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:14:
[...]
En verdomme Viktor is ook nog altijd niet geboost :P Slechts 46% winrate en al hele seizoen trash eigenlijk, maar niks.
Wie weet doen de runes/mastery changes 'm wel goed. Of bedenken ze nog iets in preseason wat 'm goed doet. Hij heeft in ieder geval een nieuwe skin gekregen, dus wel iets aandacht.. ;)

Ik ben overigens wel enorm benieuwd naar de nieuwe champion; ziet er grappig uit en heeft een leuke kit :)
Laatste champion waar ik dusdanig enthousiast over was (pre release) was Taliyah; en die kan ik dus echt niet spelen, dus hopelijk loopt dit beter af ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Jaap. op 07-11-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Weet iemand of Honor level gereset word? En is dit dan aan het eind van het seizoen of aan de start van het nieuw seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Jaap. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:30:
[...]

Wie weet doen de runes/mastery changes 'm wel goed. Of bedenken ze nog iets in preseason wat 'm goed doet. Hij heeft in ieder geval een nieuwe skin gekregen, dus wel iets aandacht.. ;)
Wat in ieder geval helpt is dat rune-ding dat je met te weinig moneyz toch al een item kan kopen (de hoeveelheid gold kan tot bepaalde hoogte negatief worden). Aangezien Viktor eerst 1250+1000g moet besteden voor hexcore-upgrades, is dat wel behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Valdourian schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:08:
Weet iemand of Honor level gereset word? En is dit dan aan het eind van het seizoen of aan de start van het nieuw seizoen?
Krijgt geen reset verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Dat denk ik ook niet, je aantal honors resette namelijk ook niet tussen S4 en 5 (geloof dat het in S4 geintroduceerd was).

Ik kan momenteel nog niet echt wennen aan die nieuwe runes, soms lijk het wel dat ze niet helemaal doen wat ze zeggen wat ze doen of Minder sterk zijn dat de combinatie masteries+runes zoals vroeger waardoor ik damage of tankyness "Mis".

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kan er mij iemand inviten in de got club?
Ik ben momenteel Gold 5 en main support. Altijd in voor een paar potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:20
Mij ook graag, nog steeds niet gevonden hoe :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:17
Valdourian schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:08:
Omdat de antwoorden hierop alleen maar "ik denk" en "ik verwacht" zijn, bij deze even een sluitend antwoord: Ja, honor level wordt gereset. Omdat er rewards aan verbonden zijn, net als het ranked systeem, mag je volgend seizoen opnieuw bewijzen dat je honorable bent. Deze reset zal net als ranked aan het begin van het nieuwe seizoen plaatsvinden. Na de reset start je op honor level 2.

Bron:
YouTube: Honor Explained - League of Legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeefuik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik moet zeggen dat ik sinds de invoer van het nieuwe Honor systeem weinig tot geen afk-ers e.d. ben tegengekomen. Zeker sinds ik honor level 5 ben.

Ik zou ook graag uitgenodigd worden voor de GoT Club. Speel momenteel vooral jungle en support! Summonernaam is Zeefuik. Speel in silver 3 maar niet veel ranked gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Zeefuik schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:11:
Ik moet zeggen dat ik sinds de invoer van het nieuwe Honor systeem weinig tot geen afk-ers e.d. ben tegengekomen. Zeker sinds ik honor level 5 ben.

Ik zou ook graag uitgenodigd worden voor de GoT Club. Speel momenteel vooral jungle en support! Summonernaam is Zeefuik. Speel in silver 3 maar niet veel ranked gespeeld!
Ik zie weinig verandering in gedrag als ik eerlijk moet zijn. Daarnaast vraag ik me ook echt af hoe accuraat het hele gebeuren is; zie vaak genoeg iemand in loading met zo'n mooi bannertje die vervolgens in game compleet los gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeefuik
Moet zeggen dat ik vooral normals speel hoor, misschien is dat anders dan ranked? Ook apart dat er dan dus zo'n groot verschil tussen zit! Jammer ook wel! Maar allicht dat mensen ook honor geven omdat iemand 20 kills heeft o.i.d. Betekend inderdaad niet per-se dat je je ook maar goed gedragen hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Zeefuik schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:19:
Moet zeggen dat ik vooral normals speel hoor, misschien is dat anders dan ranked? Ook apart dat er dan dus zo'n groot verschil tussen zit! Jammer ook wel! Maar allicht dat mensen ook honor geven omdat iemand 20 kills heeft o.i.d. Betekend inderdaad niet per-se dat je je ook maar goed gedragen hebt!
Ik speel enkel ranked dus of er verschil in zit weet ik niet, maar in ranked valt het me wel op dat mensen nogal snel behoorlijk emotioneel worden als het begin niet lekker is of er een lane niet loopt. Waarna anderen weer gaan reageren, etc etc.. Het is nog meer regel dan uitzondering in mijn beleving en toch zie ik mensen allemaal met level 4 en 5 honor rond lopen..

Wat ik persoonlijk dan wel weer een beperking vind is dat je enkel je eigen team kan honoren. Er zijn best matches waarin een enemy de game dusdanig carried dat ik liever hem/haar honor omdat diegene het echt verdiend dan dat ik moet kiezen uit wie van mijn 4 mede-apen het minst toxic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeefuik
Misschien komt dat omdat ranked meer ergens om gaat? Dat mensen dan toch hun frustratie niet voor zich kunnen houden? Een normal is tenslotte maar een normal. Maar goed, dan is het jammer dat die mensen wel 4 of 5 honor hebben, gaat er toch ergens iets niet goed.

Dat ben ik met je eens. Speel toch wel eens een potje waarin er een speler van de tegenstander het gewoon goed doet en ook sportief is, die zou ik ook graag kunnen honoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hmm Zou dan wel de eerste keer zijn dat het honor gereset wordt.
Daarnaast zie ik dat champions.gg geupdate is, kan ik gaan stoeien met verschillende rune builds.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Martin0 schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:39:
Hmm Zou dan wel de eerste keer zijn dat het honor gereset wordt.
Daarnaast zie ik dat champions.gg geupdate is, kan ik gaan stoeien met verschillende rune builds.
Niet ‘zou zijn’ maar ‘gaat zijn’, aangezien Riot zelf aangeeft dat het daadwerkelijk gaat gebeuren en het geen gerucht is. Dat het voorheen nooit gereset werd is logisch, aangezien het nu een totaal nieuw en anders systeem is en er rewards aan zijn verbonden wat vroeger niet zo was. Toen was er precies 0 reden om een reset te doen aangezien het toen niets opleverde behalve een getalletje op je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Honor is gereset bij de invoer van het nieuwe systeem. Toen begon ook iedereen 'met een schone lei' op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Snap nog steeds weinig van t IP/BE gebeuren... onder de streep merk ik dat ik nu eigenlijk niks meer krijg terwijl dat eerst wel zo was. Wat moet ik nu precies doen om BE te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Cartman! schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:37:
Snap nog steeds weinig van t IP/BE gebeuren... onder de streep merk ik dat ik nu eigenlijk niks meer krijg terwijl dat eerst wel zo was. Wat moet ik nu precies doen om BE te krijgen?
Door lvl up te gaan krijg je nu rewards bvb een capsule waarmee je shards en dergelijke krijgt, mocht je deze niet willen kan je ze inwisselen voor BE, verder heb je hier ook de kans op BE Orbs welke BE geven geloof ik.

https://euw.leagueoflegen.../features/level-beyond-30

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Je krijgt nu geen LP/BE na het spelen van een game. Je krijgt je BE door te levelen. Met een level up krijg je een capsule, en in die capsule zitten championshards (ala Blue essence systeem voor preseason). Die kun je dus disenchanten. Ik vind wel dat dit aangepast mag worden, want je krijgt nu ongeveer 1500 BE per capsule. Beetje weinig.

Hoe je nu aan nieuwe champs komt: Je spaart 3 shards, je unlocked 1 of 2 shards met BE, of je koopt de champ voor de volle prijs in de store.

Hoe je ook aan BE kan komen, is om missies te winnen die soms voorbij komen bij events. Dan krijg je waarschijnlijk Orbs.

En voor de mensen die het niet weten:
Tijdelijk is er een Blue essence store gebeuren. Opzich niet heel interessant, maar Chroma's kun je nu wel kopen met BE :D Een beetje zoals het heel vroeger was met LP :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 13-11-2017 14:47 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Fordox schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:46:
Je krijgt nu geen LP/BE na het spelen van een game. Je krijgt je BE door te levelen. Met een level up krijg je een capsule, en in die capsule zitten championshards (ala Blue essence systeem voor preseason). Die kun je dus disenchanten. Ik vind wel dat dit aangepast mag worden, want je krijgt nu ongeveer 1500 BE per capsule. Beetje weinig.
Ik weet niet meer exact waar ik het heb gelezen; maar Rito heeft ergens een rekenvoorbeeld gemaakt tussen de nieuwe en oude situatie. Onderaan de streep zijn je inkomsten nu afhankelijk van wat je pulled, maar in het slechtste geval is het ten minste vergelijkbaar met de oude situatie, maar de kans dat je betere rewards hebt is groter.

Zelf kreeg ik op levelup een Rumble shard a 960 BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Martin0 schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:10:
[...]

Door lvl up te gaan krijg je nu rewards bvb een capsule waarmee je shards en dergelijke krijgt, mocht je deze niet willen kan je ze inwisselen voor BE, verder heb je hier ook de kans op BE Orbs welke BE geven geloof ik.

https://euw.leagueoflegen.../features/level-beyond-30
Dus als je graag dezelfde champ speelt level je weinig/niet en krijg je dus moeilijk BE? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:19:
[...]

Dus als je graag dezelfde champ speelt level je weinig/niet en krijg je dus moeilijk BE? :{
Als je nu gewoon even googled, league forum of surrender@20 checkt... 8)7

De level cap is removed en door nu verder te levellen krijg je capsules. Heeft dus niets te maken met levellen op champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jaap. schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:02:
[...]

Als je nu gewoon even googled, league forum of surrender@20 checkt... 8)7

De level cap is removed en door nu verder te levellen krijg je capsules. Heeft dus niets te maken met levellen op champions.
Of ik gebruik een ander forum waar mensen het duidelijker uitleggen, hadden we maar zo'n forum in Nederland :o Dank voor de uitleg dus bij deze, logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:20
Ik heb nu 2 levels erbij, eerste capsule was een katarina champion shard, tweede level up kreeg ik 2 champion shards en een BE capsule. Volgens mij, hoe hoger je level hoe meer er in de capsule zit, maar misschien is het ook wel compleet random.

Ik heb nu wel het idee dat er erg veel tijd zit tussen rewards, waardoor het voelt alsof je een hele tijds 'niets' krijgt voor het spelen, en het voelt voor mij gevoelsmatig aan alsof je onder de streep minder overhoud. Maar de changes zijn net live, eerst maar even afwachten en kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:03:
[...]

Of ik gebruik een ander forum waar mensen het duidelijker uitleggen, hadden we maar zo'n forum in Nederland :o Dank voor de uitleg dus bij deze, logisch.
Of je doet even niet extreem butthurt bij ietwat kritiek op je eigen input. Kom op zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jaap. schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:41:
[...]

Of je doet even niet extreem butthurt bij ietwat kritiek op je eigen input. Kom op zeg..
Iets vriendelijker mag best hoor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:14:
[...]

Iets vriendelijker mag best hoor :*
Interpretatie dan i guess; bedoel er niets verkeerd mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

gisterenavond eigenlijk blind een potje gedaan omdat ik mij verveelde (snel na study even) afgezien dat ik blijkbaar nog steeds Thresh kan spelen is echt de rest complete blur :) Volgende week maar even verdiepen dus in het nieuwe systeem.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De Ranked rewards zijn binnen!
Nieuwe Icons, Honor wards, Graves skins en Ranked borders zijn toegepast :) (je hebt hier geen melding over gekregen in de client..)
De Honor wards zijn wel iets groter dan ik had verwacht. Opzich zijn ze best mooi, al vind ik de essence collector ward ook best tof. Als je honor 5 hebt, krijg je helaas niet de honor 3 en 4 wards.

offtopic:
Tweakers is geen helpdesk. Een regel in dit forum is om eerst even zelf onderzoek te doen voordat je je vragen stelt, zodat het kwaliteit van Tweakers hoog blijft :)
Ik heb ergere correcties langs zien komen dan die van Jaap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Fordox schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:23:
Nieuwe Icons, Honor wards, Graves skins en Ranked borders zijn toegepast :) (je hebt hier geen melding over gekregen in de client..)
De Honor wards zijn wel iets groter dan ik had verwacht. Opzich zijn ze best mooi, al vind ik de essence collector ward ook best tof. Als je honor 5 hebt, krijg je helaas niet de honor 3 en 4 wards.

offtopic:
Tweakers is geen helpdesk. Een regel in dit forum is om eerst even zelf onderzoek te doen voordat je je vragen stelt, zodat het kwaliteit van Tweakers hoog blijft :)
Scheelt dat ik lvl 4 ben en die is best wel mooi ^^ vind dat oranje maar niks.

Wil trouwens nog een kleine correctie maken op een eerdere post van je, Je had het over LP maar vroeger was het IP(Influence Points) :>.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ochja klopt, ik dacht dat het League Points waren 8)7 Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:19

offtopic:
Oooo dit verklaart waarom mijn platinum border van vorige seizoen gisteren er niet meer was, eergisteren stond die er nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nu is je border Diamond? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush

offtopic:
Zowel bij mezelf als in mn friendlist zie ik nog geen nieuwe rewards. Alleen de honor ward had ik vanaf dag 1 van preseason al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ze staan niet op je profile page. Je ziet je border alleen ingame.
Je wards en skins staan in je store page bij je account en dan in je purchase history.

Ik kreeg mijn Honor ward op 11 november en mijn victorious wards + icons op de 13e.

Ik heb ondertussen ook mijn BE verspilt aan chroma's :9
- Morgana Haunt Toxic
- Bard Bloom Sage
- Blitzcrank Steel Molten
- Warlord Shen Catseye
- Firecracker Jinx Citrine

En ik wil nog de Zac Chroma, maar ik hoop voor 27 november (de tijd dat je chroma's nog kan kopen met BE) een Zac champ shard te krijgen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Fordox op 14-11-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04:36
Zo, gisteren weer eens even gespeeld sinds tijden. Wel nog Worlds gevolgd en kijk zo af en toe wat dingen op Youtube, zo zie ik de veranderingen voorbij komen. Maar dit is wel flink zeg, heel veel veranderd! Tijd om me eens te verdiepen in alle veranderingen. Zag hele toffe dingen voorbij komen, waar je volgens mij met de nodige verdieping leuke dingen mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Ik moet ook zeggen, tot nu toe lijken de veranderingen erg positief. Bepaalde runes kunnen echt het verschil maken of echt een toegevoegde waarde leveren aan een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik weet niet wat ik van die nieuwe runes moet denken. Er zitten toffe dingen bij en je kan je champ nu op veel verschillende manieren spelen (hoewel er altijd een meta build zal zijn en iedereen dezelfde runes zal kiezen).
Er moet alleszinds nog heel wat balanced worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Het lijkt nu in ieder geval niet af te stevenen op een tank meta :+

• Recrush
Fordox schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:25:
Ze staan niet op je profile page. Je ziet je border alleen ingame.
Je wards en skins staan in je store page bij je account en dan in je purchase history.

Ik kreeg mijn Honor ward op 11 november en mijn victorious wards + icons op de 13e.
Dit is het vierde seizoen dat ik rewards krijg dus ik weet hoe ze uitgedeeld worden en waar ze verschijnen en bij mij zijn ze daadwerkelijk gisteravond pas aan mijn account toegevoegd. Wat ik bedoelde met mijn friendslist is dat de meesten gelijk hun nieuwe ranked summoner icon showen en op dat moment niemand in mijn friendslist ze nog had.

• Zeefuik
Zelfde met de borders. Die waren eergisteren bij mij ineens ook even weg, maar nu zijn ze er weer!

Even met de runes gespeeld en wat ingelezen. Tof dat er nu (voor zover het lijkt) meer diversiteit inzit. Dus dat beloof wel wat goeds. Sommige moeten nog wel wat bijgeschaafd worden, maar daar is het natuurlijk pre-season voor! Ben heel benieuwd hoe het er bij de pro's aan toe gaat als LCS straks weer begonnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Waarom lijkt niemand de moeite te nemen om AFK spelers te rapporteren? Ik speel net t zoveelste 5vs3 potje en niemand lijkt te boeien :( AFK keihard aanpakken, 1 keer kan gebeuren, 2 keer een paar uur niet inloggen, 3 keer een paar dagen, etc.

[ Voor 28% gewijzigd door Cartman! op 18-11-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Cartman! schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:11:
Waarom lijkt niemand de moeite te nemen om AFK spelers te rapporteren? Ik speel net t zoveelste 5vs3 potje en niemand lijkt te boeien :( AFK keihard aanpakken, 1 keer kan gebeuren, 2 keer een paar uur niet inloggen, 3 keer een paar dagen, etc.
Tot jij zelf een dc krijgt? Of iemand aan de voordeur staat? Of door een andere reden plots weg moet?

Ik ben gisteren 2 maal afk "moeten" gaan doordat mijn zieke dochtertje in haar bed lag te huilen. Vind ik ook niet leuk maar dat ik daardoor dagen niet zou mogen/kunnen spelen vind ik nogal bullshit.
Riot houd ook rekening dat je nog een ander leven hebt buiten lol. Als je een potje speelt van doorsnee 30-45min kan het weleens voorkomen dat er in die tijd iets anders tussen komt.

Schelden en flamen enzo kan je achterwege laten en daar delen ze dan ook chat bans voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Valdourian schreef op zondag 19 november 2017 @ 06:59:
[...]

Tot jij zelf een dc krijgt? Of iemand aan de voordeur staat? Of door een andere reden plots weg moet?

Ik ben gisteren 2 maal afk "moeten" gaan doordat mijn zieke dochtertje in haar bed lag te huilen. Vind ik ook niet leuk maar dat ik daardoor dagen niet zou mogen/kunnen spelen vind ik nogal bullshit.
Riot houd ook rekening dat je nog een ander leven hebt buiten lol. Als je een potje speelt van doorsnee 30-45min kan het weleens voorkomen dat er in die tijd iets anders tussen komt.
Als iemand n game start en direct AFK is en daarna ook niet meer terugkomt dan is dat gewoon heel vervelend voor het team. Een keer een paar minuutjes er tussenuit is ook onhandig maar kan met een excuus richting het team prima gebeuren. Daarom denk ik juist dat n cooldown periode prima kan werken, als iemand vaak AFK is heeft die daar extra nadeel aan. Iemand die t incidenteel doet zal er weinig hinder van hebben. N beetje als uit disconnecten tijdens champion select eruit stappen zegmaar.

Als jij n beter idee hebt hoor ik t overigens graag; ongeveer 30% van m'n potjes worden verpest door AFK spelers en het doet enorm afbreuk aan het plezier wat ik heb aan t spel. Als Riot er niks op kan verzinnen dan ga ik maar eens orienteren op andere games.
Schelden en flamen enzo kan je achterwege laten en daar delen ze dan ook chat bans voor uit.
En terecht, dat geneuzel voegt niks toe aan t spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 19-11-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben het eens voor Ranked dat de straffen hoger mogen, maar dat mensen wel gewoon Normals mogen doen.
Natuurlijk komt het voor met overmacht dat je een keer niet kan spelen, maar je kan ook gewoon een keer Ranked laten liggen als je dochter ziek is en het mogelijk kan zijn dat ze aandacht nodig heeft ;)

AFK in Normals vind ik minder een probleem dan in Ranked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
[...]

Opvallende argumentatie; interessant! Ik heb zelf ook een dochter en ik kies er bewust voor geen potje LoL te starten als de kans groot is dat ik tussendoor ineens weg moet. Tuurlijk kan het incidenteel een keer voorkomen, maar als mijn dochter ziek is of nog niet goed slaapt, dan ga ik geen 30-45 min game starten en al helemaal geen ranked! Want afk'ers bij ranked zijn helemaal vervelend... Wat ik dan wel doe? Een andere game of een film/serie kijken. Bij twijfel start ik nog wel eens een aram, want die zijn tegenwoordig toch vaak binnen 15min voorbij :')

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Niemand had het toch over ranked?
Het waren dan ook normals die ik speelde, want ranked is closed voor de moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ranked of niet...AFK gaan zorgt er 99/100 keer voor dat je team verliest en in n game van 30 tot 60 minuten is dat gewoon gruwelijk vervelend, zeker als je maar tijd hebt voor 1 a 2 potjes per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Cartman! schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:55:
Ranked of niet...AFK gaan zorgt er 99/100 keer voor dat je team verliest en in n game van 30 tot 60 minuten is dat gewoon gruwelijk vervelend, zeker als je maar tijd hebt voor 1 a 2 potjes per dag.
Heb jij games van 60 minuten? Max ligt bij mij toch echt op 35, tegenwoordig zijn de meeste na 25 minuten wel gespeeld.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Laatst online: 06-11-2024
Rasmalluin schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:50:
[...]

Opvallende argumentatie; interessant! Ik heb zelf ook een dochter en ik kies er bewust voor geen potje LoL te starten als de kans groot is dat ik tussendoor ineens weg moet. Tuurlijk kan het incidenteel een keer voorkomen, maar als mijn dochter ziek is of nog niet goed slaapt, dan ga ik geen 30-45 min game starten en al helemaal geen ranked! Want afk'ers bij ranked zijn helemaal vervelend... Wat ik dan wel doe? Een andere game of een film/serie kijken. Bij twijfel start ik nog wel eens een aram, want die zijn tegenwoordig toch vaak binnen 15min voorbij :')
Het is mij ook vaak opgevallen dat men door connectie problemen afk is. Had zelfs enkele weken erg veel last, niet alleen van lag, maar ook dat ik geen connectie kon maken. Met behulp van Riot support en mijn provider is dit nu gelukkig gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Damien schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:16:
[...]

Heb jij games van 60 minuten? Max ligt bij mij toch echt op 35, tegenwoordig zijn de meeste na 25 minuten wel gespeeld.
Soms wel ja, gemiddeld rond de 35 a 40 minuten denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mijn recente matches op de rift:
34:05
37:35
35:11
37:39
30:30
Rest is allemaal ARAM :+
Ik kom zo te zien niet echt onder de 30 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Nou de 'vlucht naar de VS' lijkt nu toch echt een feit:

Febiven waarschijnlijk naar een van die nieuwe teams van een van die NBA-teams, en Sven Mithy naar TSM. Benieuwd of EU nog een beetje een goed team over houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Mogelijk dat G2 als nieuwe jungler ene 'Peanut' krijgt.

Edit: Nope, Longzhu heeft Peanut ingelijfd.

[ Voor 29% gewijzigd door Skyclad op 25-11-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
9 potjes ARAM gedaan waarvan in 8 iemand AFK was in m'n team en in 4 potjes waren er botters actief.... niet te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

[...]
Schelden en flamen omdat iemand even AFK was voor wat dan ook is idioot.

Uit je plaat gaan omdat 4/5 van je team aan het feeden is, en gewoon schijt heeft als je zegt "please stop feeding" daarentegen... :( Respect houdt wat mij betreft op als je min of meer opzettelijk het spelplezier van anderen verpest en je domweg weigert je gedrag aan te passen.

[ Voor 14% gewijzigd door mindcrash op 26-11-2017 00:32 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
Het blijft een moeilijk punt, dat AFK gaan. Je weet de reden natuurlijk niet. De laatste aantal potjes die ik heb gespeeld viel het mee, maar net na de patch was het toch wel gortig hoor. Gewoon AFK report sturen, als het vaker gebeurt krijgen ze die ban echt wel. Enige wat je zelf kan doen is niet tilten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Volgens mij heb ik iets gemist.
Ik speel 1 game en win deze en ontvang 2 epic skins ? (Star guardian Ezreal en Super galaxy Gnar)
Wat heb ik over het hoofd gezien ? :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Wootlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:38:
Volgens mij heb ik iets gemist.
Ik speel 1 game en win deze en ontvang 2 epic skins ? (Star guardian Ezreal en Super galaxy Gnar)
Wat heb ik over het hoofd gezien ? :P
Het feit dat je geld hebt uitgeven aan runepages in het verleden. Dus indirect heb je wel voor de skins betaald ;) Ik kwam er met 5 skins vanaf.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damien schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:09:
[...]

Het feit dat je geld hebt uitgeven aan runepages in het verleden. Dus indirect heb je wel voor de skins betaald ;) Ik kwam er met 5 skins vanaf.
Misschien ook maar eens inloggen dan, heb het spel al maanden niet meer aangeraakt en alleen zijdelings Worlds een beetje gevolgd (surprise: Korea wint!)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damien schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:09:
[...]

Ah ja heb er inderdaad 2 gekocht.
Dat verklaard het :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

DVDL schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:16:
Het blijft een moeilijk punt, dat AFK gaan. Je weet de reden natuurlijk niet. De laatste aantal potjes die ik heb gespeeld viel het mee, maar net na de patch was het toch wel gortig hoor. Gewoon AFK report sturen, als het vaker gebeurt krijgen ze die ban echt wel. Enige wat je zelf kan doen is niet tilten.
Als mn game slecht gaat focus ik me op mn eigen spel. gewoon oefenen met CS'en bijvoorbeeld :9 het controlleren van een champ is soms al leuk genoeg. Beetje clutchen enzo, kijken of je ergens overheen kan dashen, iemand stomweg proberen te 1v1'en, dat soort dingen.
Als m'n andere teammates het niet meer serieus nemen, speel ik ook voor mn eigen lol :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 28-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Is er toevallig nog een actieve club?

Speel weer sinds een tijdje, voornamelijk normals en aram met wat vrienden (als ze online zijn).
Af en toe een flex queue vind ik ook prima.
Maar mis nu af en toe iemand om mee te spelen.

Normale ranked doe ik pas aan het einde van het seizoen, dus ben je op zoek naar een pure ranked partner, dan ben ik niet je persoon.

IGN: Maxxus

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Laatst online: 27-03 16:10
Heeft Tweakers ook een LoL discord channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Maxxus schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:34:
Is er toevallig nog een actieve club?

Speel weer sinds een tijdje, voornamelijk normals en aram met wat vrienden (als ze online zijn).
Af en toe een flex queue vind ik ook prima.
Maar mis nu af en toe iemand om mee te spelen.

Normale ranked doe ik pas aan het einde van het seizoen, dus ben je op zoek naar een pure ranked partner, dan ben ik niet je persoon.

IGN: Maxxus
ik ga je na me pot ARAM even toevoegen! ik ben naar precies hetzelfde opzoek gewoon wat mensen die casual spelen, arams of flex que's

Ign: GoldenPine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:25
Het spel speel ik ook nog zelden, zie hier nu ook pas hoe dood het topic is, maar de eSports volg ik nog wel. Moet eerlijk zeggen dat ik, en vele met mij, de winnaar zeer verrassend vonden. De LCK teams vond ik tegenvallen, vooral Longzhu (welke vooraf echt vaak als winnaar werd getipt). Maar LPL stelde gewoon nog veel meer teleur, terwijl ze daar echt goede spelers en teams hebben. Dat heeft All Stars wel laten zien. LCK is in mijn ogen niet meer oppermachtig, Azië wel. Alle 4 de knockout teams van All Stars kwamen uit Azië.

• Fordox

Fordox

00101010

All stars is een heel aparte situatie in esports, gezien het spel gaat om team games.
Bij all-stars worden er een zooi spelers bij elkaar gegooid die vrij weinig op elkaar zijn ingespeeld, dus dan is de game vaak wat meer 'all over the place' dan gestructureerd. 1v1 en laning skill is dan essentieel, maar juist in groepsverband met veel oefeningen zijn de Koreanen vaak beter.

Perkz (midlaner G2) had een AMA gedaan in Reddit waarin hij heel veel lof had voor Caps (midlaner Fnatic) en ook zei dat Faker in lane niet heel bijzonder is als dat je zou denken.

En gezien Amerika geen teamspelers zijn en Bjergsen vaak hoog komt in de 1v1, vind ik het ook niet heel bijzonder dat TSM het beste team van Amerika is maar er zo weer uit wordt geknikkerd in Worlds :+

All-stars moet weer een fun competitie zijn. Ik miste de 1v1 van de casters en de 1-for-all game modes. Of de games waar iedereen van rol switcht. Gewoon wat anders dan 'weer' brackets en group stages.
All-stars hoort geen competitie te zijn en daar zitten we ook niet echt op te wachten na Worlds. Iedereen was ook super try-hard en de enige games waar ik om kon lachen waren de 1v1 mirror match-ups van Rekkles.

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Medio januari zal Season 8 van start gaan. Hebben jullie voornemens om dingen anders te gaan doen? Op welke rank aimen jullie en hoe denken jullie dit te gaan bereiken?

Ik ga minimaal voor gold en "main" jungle. Vi vind ik enorm fijn en daar win ik behoorlijk veel games mee. Echter heb ik de slechte eigenschap dat ik het saai vind worden als ik met een champion een aantal games achter elkaar win, dus wil ik continu wat nieuws. Dr. Mundo bevalt me ook prima, zijn enorme tankvermogen en onderschatte damage (vooral als hij Low is) laten me veel games winnen. Uiteraard probeer ik me aan te passen aan "the needs" van het team. Ik ben overigens wel wat minder van de assasins. Past niet zo in mijn speelstijl... Degene die ik doorgaans speel zijn:
Vi : bruiser
Udyr: bruiser
Jarvan: bruiser/tank
Dr Mundo: Tank
Amumu: Tank/AP
Nidalee/Elise: AP

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Dan moet je zeker Zac eens proberen. Daarmee heb ik afgelopen seizoen gold gehaald (ik main jungle). Ook na de nerfs is Zac nog erg sterk, voornamelijk door de hoeveelheid CC. Je moet alleen wel een team hebben dat een goede follow up qua damage doet. Verder speelde ik voornamelijk Jarvan en Warwick, beide als hoofdzakelijk als bruiser.

Sinds de komst van Zoe speel ik af en toe mid. Ik vind de champ gewoon leuk en in de jungle is ze geen groot succes :') Volgend seizoen dus jungle/mid en weer gold halen, maar wellicht nog hoger. Dit hangt echter ook af hoeveel ik kan spelen, want de afgelopen weken was dat niet zoveel...

Wat betreft All stars: na vorig jaar zag ik echt uit naar All stars dit jaar. Maar na het zien van de eerste try hard 5vs5 matches zonder bijzondere picks en tricks, ben ik eerlijk gezegd afgehaakt. Ik vind All stars alleen leuk vanwege de nieuwe dingen, rare picks, nieuwe game modes etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Rasmalluin op 14-12-2017 14:42 ]

IGN: Rasmalluin

• Fordox

Fordox

00101010

Yep. All-stars competatief is een beetje als mosterd na de maaltijd met Worlds. geef ons pro-fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Toch maar support opgepakt en onetrick VelKoz xD

Op main en smurf gaat het wel prima... Zo doorgaan en binnen 3 weken plat.

http://euw.op.gg/summoner/userName=DND
http://euw.op.gg/summoner/userName=HugzSkate

Paar keer verloren door alle verliezende lanes... kan gebeuren... Rakan is weg.. Puur VelKoz indien gebanned Karma. Indien echt een noodzakelijke tank nodig dan Blitz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

TheBrut3 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:38:
[...]

Het spel speel ik ook nog zelden, zie hier nu ook pas hoe dood het topic is, maar de eSports volg ik nog wel. Moet eerlijk zeggen dat ik, en vele met mij, de winnaar zeer verrassend vonden. De LCK teams vond ik tegenvallen, vooral Longzhu (welke vooraf echt vaak als winnaar werd getipt). Maar LPL stelde gewoon nog veel meer teleur, terwijl ze daar echt goede spelers en teams hebben. Dat heeft All Stars wel laten zien. LCK is in mijn ogen niet meer oppermachtig, Azië wel. Alle 4 de knockout teams van All Stars kwamen uit Azië.
Het was voor mij totaal geen verrassing omdat die Koreanen beter met druk omgaan. LPL teams worden altijd gehyped tijdens het seizoen maar op Worlds zijn ze vaak maar nauwelijks beter dan de NA en EU teams. Overigens zie ik China wel voorlopig als enige potentiele region die ook eens Worlds kan winnen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Spuitelf schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:23:
Toch maar support opgepakt en onetrick VelKoz xD

Op main en smurf gaat het wel prima... Zo doorgaan en binnen 3 weken plat.

http://euw.op.gg/summoner/userName=DND
http://euw.op.gg/summoner/userName=HugzSkate

Paar keer verloren door alle verliezende lanes... kan gebeuren... Rakan is weg.. Puur VelKoz indien gebanned Karma. Indien echt een noodzakelijke tank nodig dan Blitz.
Ik speel ook graag Velkoz, doet lekker veel damage maar je bent de zak zodra ze je ganken want dan ben je altijd te sloom :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:25
Niet als je ze aan ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Cartman! schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:01:
[...]

Ik speel ook graag Velkoz, doet lekker veel damage maar je bent de zak zodra ze je ganken want dan ben je altijd te sloom :Z
Goede vision.... en je moet je skillshots wel hitten xD

Over het algemeen gaat het 90% van de tijd goed. Alleen zodra ik zie dat ze allemaal mobile champs hebben moet ik een andere champ pakken.. anders naai ik mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
mensen die deze kerst vakantie nog wat casual games willen spelen en eventueel ARAMS ?

Voeg me toe: GoldenPine

of antwoord hier:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
bestaat trouwens de tweakers groep nog ? zoja ? kan iemand mij daarvoor invite ?

• Zeefuik
Dat vraag ik me ook af! En hebben we een Discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Laatst online: 27-03 16:10
Ja is er een Discord channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Na de Ezreal jungle meta/hype zie ik nu steeds meer Renekton jungle (ook op stream etc). Heb hem zelf gisteren even gespeeld. Ondanks de verloren pot ging het vrij aardig. Zijn kit leent zich vrij goed voor ganks (dash + stun + ult om eventueel tower hits te tanken) en jungle clearance (AOE dmg + healing met Q).

Iemand anders ervaring mee?

Duurt niet lang meer tot het nieuwe season start, heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08 11:13
Speel niet veel meer, zit in gold, speel altijd out of meta mss ga ik oo kwel weer keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik speel het liefst support en dan ook champs die niet voor de hand liggen.
Swain support of MF support bijvoorbeeld. En het grappigste van al is dat dit nog werkt ook :)
Het voordeel hieraan vind ik dat je late game met 5 echte dmg dealers zit en win hierdoor het grootste deel van mijn games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenaardig
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-05 11:12
Voor het nieuwe seizoen die 16 jan van start gaat, zoeken wij nog een 5e speler voor ranked. Liefst main mid of top met rank gold/plat. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Ikbenaardig schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:24:
Voor het nieuwe seizoen die 16 jan van start gaat, zoeken wij nog een 5e speler voor ranked. Liefst main mid of top met rank gold/plat. Iemand interesse?
Heb helaas nog geen rank, maar wil wel graag ranked gaan spelen. 8)7

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodperiod
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01-2023
Ikbenaardig schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:24:
Ik heb wel interesse, mijn username is; bloodperiod.
Vorig seizoen plat 4, speel het liefste mid/sup maar kan elke lane wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Hoe zijn jullie placements gegaan?

Volgens mij ben ik in Silver 2 geeindigd Season 7 (wat later begonnen met solo/duo)
Gold 4 geeindigd preseason (met hoge MMR want won bijna alles in gold).

3 wins 7 losses. Verschrikkelijke potjes haha.. Toch nog in silver 1 geplaced. Niet ontevreden. Nu snel gold worden en op naar Plat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
Sta nu 6-2 nadat ik in het vorige seizoen misschien 40 potjes in totaal heb gespeeld. Hoop te beginnen in gold en weer terug te komen naar plat waar ik in season 5 en 6 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
YouR schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:57:
Sta nu 6-2 nadat ik in het vorige seizoen misschien 40 potjes in totaal heb gespeeld. Hoop te beginnen in gold en weer terug te komen naar plat waar ik in season 5 en 6 zat.
Welke rank ben je geëindigd voor het nieuwe season startte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Hee komt het topic weer uit de winterslaap? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
Koekiemonsterr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:27:
New season, new dreams 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
overdoseh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:21:
[...]

Welke rank ben je geëindigd voor het nieuwe season startte?
Ik dacht dat ik net een promo had gehaald naar gold 3 of 4, was nog niet zo happig op mijn rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Koekiemonsterr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:27:
Opnieuw een seizoen vol ambitie. Meer challengers dan bronzies over een paar maanden.

Maar in werkelijkheid ben ik eindelijk een seizoen niet Silver 5 of 4 geëindigd; het was Bronze 1 ditmaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodperiod
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01-2023
Ben met 3 wins 7 losses in gold 4 geplaatst.
Wat een schijt potjes waren dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bronze the dream 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:24
I'm all wood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Ben vrijwel direct in m'n promos naar gold beland na gisteren. Eens kijken of we vanavond gold gaan halen.. moet lukken! Sejuani jungle gaat heerlijk in ieder geval. 5W/1L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Kijkt er iemand naar alle (of iig veel) leagues?

GAM vs FFQ, SKT vs JAG, en een groot aantal EU en NA LCS matches zijn interessant om te zien :D
Pagina: 1 ... 35 ... 41 Laatste