Tja, als iets al tijdenlang duidelijk is, is het wel het feit dat Rito niks bakt van balance. En het boeit ze volgens mij ook weinig. En dan maken ze het zichzelf ook weer onnodig moeilijk met al die nieuwe Runed Reforged shizzle. Maar goed, daar is preseason ook voor; het moet eigenlijk pas in loop van januari weer beetje ok zijn. Dus verwacht nu vooral een hoop onbalansFordox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:58:
[...]
Wat????
Ze hebben de OP as fuck Pantheon gebufft?
Eens, die wijziging van ip naar blue essence...wat moet je ermee. Het 'spaarargument' vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind het wel jammer dat die rune pages nu foetsie zijn. Was soms best leuk om met speciale rune pages bijvoorbeeld ad assassins tegemoet te treden met baklading aan armor, of xp runes als jungler zodat je eerder lvl 3 bent. Dat soort dingen. Die Rune Reforged onzin zal dat misschien wel deels vervangen en ja geweldig dat het allemaal actiever wordt met die dingen, maar ik sta niet te springen.Jaap. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:51:
[...]
Ach; weinig bijzonder toch; enkel de naam/image veranderd. Enige wat ik wel vind is dat de rune changes een dikke middelvinger is naar spelers die al jaren veel hebben hebben gespeeld en dus al veel runes/pages hebben vergaard met 'zuurverdiende' IP, terwijl dat nu integraal gratis wordt. Ja je krijgt er een bak blue essence voor terug waar ik vervolgens niets mee kan kopen want ik heb alle champions al. Hoera!
Verder nog niet op de hoogte van de changes.
[ Voor 50% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-11-2017 18:21 ]