Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/11izt3a.jpg

Leuk man dat ranked!

[specs]

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Worlds Pick'em is er weer :) : http://pickem.euw.lolesports.com/en-GB#welcome

Ik heb ook dit jaar een leaderboard aangemaakt, hierzo, voor wie het leuk vindt om eigen prestaties met die van mede-tweakers te vergelijken.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

the Virtual schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:27:
Worlds Pick'em is er weer :) : http://pickem.euw.lolesports.com/en-GB#welcome

Ik heb ook dit jaar een leaderboard aangemaakt, hierzo, voor wie het leuk vindt om eigen prestaties met die van mede-tweakers te vergelijken.
Pff zet je fnatic op 4 in de poule? :(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Mystos
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-07 14:08
Hey, nieuw op tweakers.
Leuk dat de league community er ook is :)
Wie denken jullie die de Worlds gaat winnen? ik hoop G2, maar ik ben bang dat het weer TSM of SKT T1 gaat winnen, Fnatic ziet er dit jaar ook weer erg sterk uit, we zullen moeten afwachten.

• Mystos
semidevidra schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:24:
[...]

Annie met burning keystone mastery is beste voor haar imo.
Dat ligt aan je speelstijl, ik vind thunderlords erg fijn vanwege de earlygame power

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:20
Mystos schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:54:
Hey, nieuw op tweakers.
Leuk dat de league community er ook is :)
Wie denken jullie die de Worlds gaat winnen? ik hoop G2, maar ik ben bang dat het weer TSM of SKT T1 gaat winnen, Fnatic ziet er dit jaar ook weer erg sterk uit, we zullen moeten afwachten.
Weer TSM? TSM heeft eigenlijk op worlds nog nooit iets geweldigs behaald, SKT of elk ander koreaans(Galaxy/Longzhu) team wordt waarschijnlijk zwaar dominant, maar je weet het niet soms kan een 'westers' team nog leuke dingen behalen (origen/fnatic 2 seasons terug halve finale, vorig seizoen h2k, NA daarentegen stelt vaak teleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik hoop dat Fnatic de top 3 weer haalt en een goeie kwart finale wint van TSM. Dan ben ik al tevreden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
lhjlu schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

Weer TSM? TSM heeft eigenlijk op worlds nog nooit iets geweldigs behaald, SKT of elk ander koreaans(Galaxy/Longzhu) team wordt waarschijnlijk zwaar dominant, maar je weet het niet soms kan een 'westers' team nog leuke dingen behalen (origen/fnatic 2 seasons terug halve finale, vorig seizoen h2k, NA daarentegen stelt vaak teleur).
Wordt een Koreaanse finale denk ik, hoop dat SKT (dominant) gaat winnen.
Misschien dat enkele LPL teams uitblinken?
WE en RNG zijn best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk niet dat SKT heel dominant zal zijn. Ze hebben de LCK dit jaar ook niet gewonnen van Longzhu, dus dat wordt nog interessant. Ook is hun team veranderd t.o.v. vorig jaar. Ik gok eerlijk gezegd dat ze tweede of derde worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystos
lhjlu schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:08:
[...]

daar heb gelijk in, maar TSM is een favoriet van veel mensen (niet van mij) is hoop inderdaad dat een fnatic of G2 ver komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:20
Mystos schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

daar heb gelijk in, maar TSM is een favoriet van veel mensen (niet van mij) is hoop inderdaad dat een fnatic of G2 ver komt.
TSM heeft veel fans, betekent niet dat ze favoriet zijn. Veel mensen hopen het, maar realistisch is het niet. Ik gok eerder op longzhu, of skt. G2 en TSM moeten er maar het beste van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

TSM is wel alwéér eerste geworden in NA deze split en ze staan heel sterk. Ik denk dat ze de Koreanen misschien wel eens kunnen verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:31
Voor Europa hoop ik dat Fnatic toch weer wat waar kan maken, hun trackrecord op internationale toernooien is toch wat indrukwekkender dan die van G2. MisFits verwacht ik weinig van. Wel moet ik zeggen dat Fnatic earlygame zwak is, dat kunnen teams gaan uitbuiten als ze daar niets aan doen.

TSM heeft een hele goede split laten zien, lijkt wat stabieler qua spel. Moet ik er wel bij zeggen dat als er iemand in het team minder draait het kaartenhuis snel in elkaar zakt.
Immortals en Cloud 9 weet je het nooit mee. Ik vind beide teams erg wisselvallig.

Wat betreft SKT, die zullen er wel weer gewoon staan, vorig jaar waren ze ook na een matige seizoensstart net als dit seizoen toch zeer duidelijk en stabiel aanwezig.

Ik hoop vooral dat de EULCS teams niet ongenadig hard onderuit gaan met zijn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Misfits kan opzich best wel wat laten zien, ze hebben de oudere spelers van Origin die eerder op internationale toernooien het niet slecht deden.
Ook zou ik C9 best stabiel noemen. Ze hebben geen enkel verlies geleden tot nu toe en C9 is een best grote organisatie in de Esports scene. Ze kunnen zich beter acclimatiseren aan het internationale aspect van Esports in dat opzicht.

Het kan alle kanten op, maar ik denk sowieso dat we hele mooie games en plays zullen zien!

[ Voor 3% gewijzigd door Fordox op 03-10-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Fordox schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:26:
Ik denk niet dat SKT heel dominant zal zijn. Ze hebben de LCK dit jaar ook niet gewonnen van Longzhu, dus dat wordt nog interessant. Ook is hun team veranderd t.o.v. vorig jaar. Ik gok eerlijk gezegd dat ze tweede of derde worden.
ik heb hun de laatste tijd niet meer zien spelen helaas.
Ben benieuwd hoeveel ze improved zijn in de tussentijd, vond het echt jammer dat ze verloren van Long Zhu Gaming.
Gedurende MSI waren ze heel erg dominant geweest en toen kwam de meta switch waar Peanut waardeloos geworden was.
Zijn Lee Sin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Ik hoop ook op Fnatic maar die hebben wel al wat steekjes laten vallen. Uiteindelijk zal SKT, Longzhu of SSG winnen denk ik.

Wat ik wel leuk vind dit jaar is de diversiteit aan champions. Vorige twee jaar als ik mij kan herinneren, waren er een stuk of 15 champions goed in de meta. Het lijkt nu wel of er meer balans is. Tuurlijk zijn er een paar op champions maar er worden in ieder geval wel veel verschillende gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeefuik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik ben benieuwd. Heb me in ieder geval aangesloten bij de Tweakers groep om eens te kijken wie er het meeste verstand van heeft (of het beste gokt haha!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Wtf was die GAM v.s. Fnatic game? :')
Het was heel bijzonder om naar te kijken, that's for sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Fordox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:57:
spoiler:
Wtf was die GAM v.s. Fnatic game? :')
Het was heel bijzonder om naar te kijken, that's for sure.
spoiler:
GAM is niet vergelijkbaar met andere Wildcard teams. Dat is alsof je FW en SKT tot Wildcards benoemt omdat ze uit kleine landen komen ipv uit grote regios.

GAM heeft een extreem aggressieve speelstijl en heeft sinds MSI nog wat verbeteringen aangebracht aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
spoiler:
Waar komt al dat vertrouwen in Fnatic (@Mystos? en Misfits (@Fordox) vandaan? :)

Ik gaf op voorhand al geen cent voor hun kansen, en helaas was dat terecht.

Fnatic kwam al allerminst clean door de voorrondes, mede dankzij een Caps die ronduit slecht was en een Broxah die nou ook niet echt denderend was. En dan nu worden ze domweg verrast door de Nocturne cheeze van Gigabyte Marines en die game tegen Immortals hadden ze nooit mogen verliezen. Rekkles met suicide late 50 min flash, en eerder hadden ze al volstrekt onnodig 2 barons weggegeven. Als je toch al wisselvallig bent en dan ook nog zulke bronze fouten maakt...

Misifts hadden natuurlijk nooit op Worlds mogen staan, maar ja, dat zegt alles over het algehele niveau in EU atm. Hun game tegen Team WE was bedroevend. Rookie mistakes (tristana die op verkeerde moment jumped uit een inslidende J4, te vroegen flashen zodat j4 lulu eenvoudig vastzet met zijn ult, etc), nul initiatief, geen lane swap terwijl de Misfits toplaner toch aardig de top lane aan het inpushen was, en een jungler die TOTAAL afwezig was.

G2 was ook niet best tegen Samsung Galaxy, maar goed, dat is ook geen group waar ze normaal gesproken uit komen. Ze zijn imo echter wel het enige EU team met enige potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Ik ben het er niet helemal mee eens. Misfits is ook wel slecht ja, maar Fnatic is best goed bezig.
De nocturne was het probleem niet bij hun GAM game. GAM had een dual toplane waar sOAZ echt slecht mee om ging. Ze hadden ook moeten swappen op dat punt.
Broxah vind ik juist goed, zijn early ganks waren heel sterk tegen Immortals en hij heeft Rekkles goed opweg geholpen in de early game. Caps is inderdaad heel inconsistent maar speelde vandaag best goed. Het enige probleem was dat hij geen kills had gekregen van Rekkles of Broxah waardoor hij steeds net niet genoeg damage deed. sOAZ had een Maokai pick in een Jayce, wat heel slecht afliep voor sOAZ.
De twee weggegeven Barons en ook drakes waren heel slecht vanuit sOAZ z'n kant met zijn chogath, hij heeft geen enkele epic monster ge-ult, laat staan op het goede moment.

De laatste suicide van Rekkles was zeer riskant. Als de Taliah niet had geflasht, was zij dood geweest en kon juist Fnatic turnen. Ik had verwacht dat Rekkles de flash wel in z'n hoofd had, maar dat was inderdaad misplayed, net op het verkeerde moment, terwijl hij verder een hele sterke game had. Hij was de enige carry met kills onder de gordel en toen kon Immortals natuurlijk wel goed terug vechten.

Wat ik heb ergste vond, was dat ze met de double infernal elder drake geen enkel gevecht hebben opgezocht. Hun damage zou immens zijn geweest, maar ze deden er niks mee! De Broxah steal van de elder was wel echt perfect.

Misfits werd gewoon gestompt, maar wat verwacht je van die match up :p Ik denk ook niet dat ze uit de poule komen.

Al met al zie ik ook dat het niveau van EU inderdaad slecht/inconsistent is helaas. NA is ook niet veel beter. Ik denk dat het een volledig aziatische top 5 wordt in dit tempo.

Update:
spoiler:
Zijn wij ff lekker uitgeluld door Misfits :p
...
X2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
spoiler:
Ik zie Group B zotheid, jammer dat ik niet live kan meekijken. Maar een 3way tiebreaker is toch wel bijzonder. IMT vs FNC (langste games) en dan winnaar tegen GAM voor de 2e plaats.

7(8)7

edit:
Whoeii FNC wint en mogen door tegen GAM

[ Voor 12% gewijzigd door Suicyder op 12-10-2017 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De Eve rework ziet er voor geen meter uit.. Misschien had ze 't nodig omdat ze redelijk zwak was, maar deze skills vind ik er ook meh.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
spoiler:
Fnatic!!! *O* *O* *O*

Belachelijke dag na de 0-3 vorige week en de 3way tie en 8 uur spelen hebben ze de 2e plek in de groep.

Daarnaast IMT last van de NA curse, superslechte 2e week waar ze de eerst game tegen FNC hadden moeten pakken maar weggooiden.

[ Voor 30% gewijzigd door Suicyder op 12-10-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Zijn wij even snoeihard uitgeluld :D
Ik ben zo intens gelukkig, ik zie nog hoop voor fnatic :) Zoals ik al zei, ik wil ze zien winnen van TSM in de quarter finals :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Totaal uitgeluld ja :P Dat heb je hè als je je aan voorspellingen waagt :) Toch nog maar eentje dan: ik denk dat G2, ondanks hun zeker niet onaardige prestaties tot nu, het toch niet gaan redden. Misfits durf ik niks meer over te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Fnatic _0_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Koekiemonsterr schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:15:
spoiler:
Totaal uitgeluld ja :P Dat heb je hè als je je aan voorspellingen waagt :) Toch nog maar eentje dan: ik denk dat G2, ondanks hun zeker niet onaardige prestaties tot nu, het toch niet gaan redden. Misfits durf ik niks meer over te zeggen :P
spoiler:
Voor mijn pick'em was het niet slecht, alleen snap niet dat Gigabyte marines en IMM niet een tiebreaker moesten spelen voor plaats 3 en 4, want dat had mijn groep namelijk perfect kunnen maken.
Misfits komt aardig verassend uit de hoek, dat had ik totaal niet verwacht gezien ik hun als 4 had staan onder de flash wolves zelfs.
G2 zie ik het ook niet redden, denk dat SSG nog wel een schepje er boven op gaat doen en dat we een tiebreaker gaan krijgen om 1e plek tussen SSG en RNG.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
spoiler:
Wat een games had het nooit verwacht van FNC.
Wel goed voor mijn Pick Em heb nu 16 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Koekiemonsterr schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:15:
spoiler:
Goedzo, en nu je mond houden over mijn hoop :+
Martin0 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:04:
spoiler:
Voor mijn pick'em was het niet slecht, alleen snap niet dat Gigabyte marines en IMM niet een tiebreaker moesten spelen voor plaats 3 en 4, want dat had mijn groep namelijk perfect kunnen maken.
Misfits komt aardig verassend uit de hoek, dat had ik totaal niet verwacht gezien ik hun als 4 had staan onder de flash wolves zelfs.
G2 zie ik het ook niet redden, denk dat SSG nog wel een schepje er boven op gaat doen en dat we een tiebreaker gaan krijgen om 1e plek tussen SSG en RNG.
De tie breaker was niet nodig gezien het al bepaald was aan de hand van gametijden. Het team met de kortste win tijden krijgt first seed

Trouwens:
Tot in hoeverre moet alles in spoiler tags? Zijn er mensen die er baat bij hebben?
En het is een live event, geen serie. Mensen spoilen ook altijd de races van Max Verstappen en de scores van voetbal omdat het live events zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 12-10-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Fordox schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:26:
Tot in hoeverre moet alles in spoiler tags? Zijn er mensen die er baat bij hebben?
En het is een live event, geen serie. Mensen spoilen ook altijd de races van Max Verstappen en de scores van voetbal omdat het live events zijn.
Ach, het zal niet heel veel uitmaken hier, maar omdat men elders kennelijk zaken spoilen, wil dat nog niet zeggen dat we dat hier ook maar moeten doen. Besides, nu heb je nog de illusie dat er heel interessante punten worden aangesneden achter het zwarte gordijn :P Hou die tags maar gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Reden dat ik die spoilers gebruik is omdat het live event best wel lastig is qua tijden. Er zullen genoeg mensen zijn die de matches willen kijken zonder dat ze het resultaat willen weten, daar kunnen ze nu zelf voor kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Rated T for Troll™
;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MXpdMAU.jpg?1%5D

?

[ Voor 3% gewijzigd door Fanatic_FS op 13-10-2017 19:38 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Whee goede dag voor mijn Pick'em scores *O*

spoiler:
Jammer dat G2 niet kon blijven stunten na de overwinning op RNG, RNG speler gaf aan dat ze zo vroeg op de dag nog niet echt wakker waren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
haha bye bye TSM, leuk voor al die NA-watchers hier in het topic :P
Misfits krijgen nu waarschijnlijk een Koreaans topteam dus dat zal niks worden, maar wow wat is tsm door zijn hoeven gezakt. Hun early game en impact van svenskeren is in meerdere games zo slecht geweest. En leuk die Jayce pick, laat dat nou maar aan Longzhu over.

[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-10-2017 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

EU >> NA :+
Afbeeldingslocatie: http://dailypicdump.com/media/20170103/achieve-world-peace.gif

[ Voor 78% gewijzigd door Fordox op 14-10-2017 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:44:
spoiler:
haha bye bye TSM, leuk voor al die NA-watchers hier in het topic :P
Misfits krijgen nu waarschijnlijk een Koreaans topteam dus dat zal niks worden, maar wow wat is tsm door zijn hoeven gezakt. Hun early game en impact van svenskeren is in meerdere games zo slecht geweest. En leuk die Jayce pick, laat dat nou maar aan Longzhu over.
TEE ESS EMM, Hoeveel seizoenen zijn ze al shit op worlds? Gewoon blijven klappen! :*) ;w ;w ;w

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystos
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:39:
spoiler:
Waar komt al dat vertrouwen in Fnatic (@Mystos? en Misfits (@Fordox) vandaan? :)

Ik gaf op voorhand al geen cent voor hun kansen, en helaas was dat terecht.

Fnatic kwam al allerminst clean door de voorrondes, mede dankzij een Caps die ronduit slecht was en een Broxah die nou ook niet echt denderend was. En dan nu worden ze domweg verrast door de Nocturne cheeze van Gigabyte Marines en die game tegen Immortals hadden ze nooit mogen verliezen. Rekkles met suicide late 50 min flash, en eerder hadden ze al volstrekt onnodig 2 barons weggegeven. Als je toch al wisselvallig bent en dan ook nog zulke bronze fouten maakt...

Misifts hadden natuurlijk nooit op Worlds mogen staan, maar ja, dat zegt alles over het algehele niveau in EU atm. Hun game tegen Team WE was bedroevend. Rookie mistakes (tristana die op verkeerde moment jumped uit een inslidende J4, te vroegen flashen zodat j4 lulu eenvoudig vastzet met zijn ult, etc), nul initiatief, geen lane swap terwijl de Misfits toplaner toch aardig de top lane aan het inpushen was, en een jungler die TOTAAL afwezig was.

G2 was ook niet best tegen Samsung Galaxy, maar goed, dat is ook geen group waar ze normaal gesproken uit komen. Ze zijn imo echter wel het enige EU team met enige potentie.
Hiervandaan :)

Ze zijn beide door naar de kwartfinales...
G2 zat inderdaad in veruit de moeilijkste groep dus van hun is het logisch dat ze niet door zijn, dat ben ik het met je eens en het EU niveau is inderdaad wel eens beter geweest.
Maar ze hebben het tot de kwartfinales gered, daar gaat het om toch? :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Misfits heeft TSM eruit geknikkerd, daar gaat het mij om :) Fnatic heeft geen kans om in de finale te komen met RNG en waarschijnlijk SKT T1 als tegenstanders, maar ik blijf voor ze rooten :)
Misfits geef ik de halve finale ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
spoiler:
Ja leuke series nog geweest. Met TSM vs MSF voorop, heerlijk!
Leuke (zeer onwaarschijnlijke) halve finale, MSF vs FNC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Suicyder schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:00:
spoiler:
Ja leuke series nog geweest. Met TSM vs MSF voorop, heerlijk!
Leuke (zeer onwaarschijnlijke) halve finale, MSF vs FNC :P
Keep on dreaming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
@Koekiemonsterr
Heh zou slecht zijn voor mijn Pick'em scores, maar het zou ook wel weer complete humor zijn als het gebeurd :P (en nogmaals, highly unlikely :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ga mn schoen opeten als de finale C9 tegen Misfits is :+
En dan beide schoenen als C9 wint

[ Voor 22% gewijzigd door Fordox op 16-10-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Fordox schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:40:
Ik ga mn schoen opeten als de finale C9 tegen Misfits is :+
En dan beide schoenen als C9 wint
Ik heb me er nét van kunnen weerhouden die tekst 'stiekem' even aan te passen, zodat je je schoen zou opeten bij de finale SKT vs Longzhu ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat is totale machtsmisbruik!

Maar ik zou het wel hilarisch vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Daar gaat mn pickem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
spoiler:
Inderdaad, daar gaat de pick'em van een heleboel mensen. Waaronder mijne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Suicyder schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:13:
spoiler:
Inderdaad, daar gaat de pick'em van een heleboel mensen. Waaronder mijne :+
spoiler:
Same here. Had wel verwacht dat LZ een stukje sterker zou zijn..

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Same here, na de eerste match mijn pickem alweer verneukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wacht... kijken we nu Misfits tegen SKT....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
omg ik hoop zo dat misfits wint

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Zo dit waren nog eens boeiende spannende matches, met leuke onverwachte explosieve picks. Wat kwamen ze dichtbij, de Misfits, maar helaas net niet

[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 20-10-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Het was Echt superclose, ik gaf Misfits nog echt een hele goede kans met hun 3 infernals, maar helaas heeft SKT de smite gewonnen :( Als Misfits de smite had, was de game compleet anders verlopen.

Al met al, de meest interessante en legendarische game die ik in tijden heb gezien! Nu rooten voor Fnatic!

Misfits mag 100000% trots zijn over hoever ze het hebben gemaakt en mogen zeker pronken met hun 2 grote overwinningen op skt! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 20-10-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
spoiler:
Ik had het ze zo gegund!
Maar ondanks alles, wat een geweldige pot! Ik dacht echt dat dit 3-0 SKT zou gaan worden.

Hopen dat Fnatic morgen een plekje weet te veroveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
:'( Ze stonden zo vaak voor maar elke keer hebben ze gethrowed.. Hun late game shotcalling is slecht dit seizoen helaas.
Rekkles had het moeilijk met het verlies, wat ik ook kan begrijpen, want hij is de shotcaller en hij voelt alle druk en nu is het ingestort.
Ookal bleef hij wel iets te lang in die stoel zitten, alsof ie een miljoen heeft gewed dat ie in de finale kwam :p

Zonde. Ze waren goed bezig, alleen die late game fouten, dat maakt het verlies veel zwaarder dan anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 21-10-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Nou dat blijven zitten van Rekkles is ook wel deels theater volgens mij, en niet bepaald netjes, maar goed. Fnatic was weer als 'vanouds': throwen, fouten, steeds de kaas van het brood laten eten. Het zijn ook echt debiele fouten voor dat niveau, zoals keer op keer het laten aankomen op een 50/50 baron smite (en het dan met seju + cho nog verliezen ook), terwijl je de enemy jungler makkelijk weg had kunnen zonen of via spells uit de pit had kunnen houden. Of die eindeloze dorans shields/swords ipv control wards; wij mogen dat doen op ons bescheiden niveau, maar toch niet een stel pro's die proberen Worlds te winnen...Het gebrek aan vision kostte hen juist game 1. Overigens, Caps viel ook weer tegen.

Dat is altijd het verschil tussen EU en LPL/LCK: de Aziatische teams maken domweg minder fouten en slaan sneller en beter toe. Jammer, want Fnatic had eigenlijk de eerste twee games kunnen en moeten winnen. Dat is dan in ieder geval nog het positieve van dit alles: ze waren opgewassen tegen RNG en datzelfde gold zowaar in enige mate voor Misfits tegen SKT. Kennelijk is EU zo slecht nog niet atm.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-10-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
spoiler:
En met de overwinning van Team WE is het Aziatische beeld compleet, moet ik wel zeggen dat ze het erg moeilijk gehad hebben met C9.

Het enige team wat overtuigend naar de halve finale is gegaan is Samsung, ben toch wel benieuwd wie er gaat winnen, want de verschillen lijken niet al te groot op Samsung na, maar hoe spelen die tegen andere Aziatische teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Ik had SKT vs LZ staan voor de finale, maar het zou me niet verbazen als het RNG vs SSG gaat worden. Ook al sluit ik SKT vs SSG ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
Wow, wat een hoop zwarte balken hier, het lijkt wel een wikileaks rapport! :P

spoiler:
Ik heb SKT vs SSG staan voor m'n finale, maar als ik kijk naar het spel van SKT tegen MSF, dan betwijfel ik of ze het überhaupt gaan redden tegen RNG. Het waren in ieder geval enorm vermakelijke potjes, dat dan wel. En damn, ik had het MSF (ondanks al mn picks) zo hard gegund om te winnen van SKT... wat deden die jongens dat mooi zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Tip van de dag: pak Galio mid (of evt top) en bouw aardig wat AP en 1 of 2 tank items. Zo op....

Ik dacht dat de Rito oenen de laatste ap scaling changes van hem weer hadden teruggedraaid, maar niet dus. Zal wel weer hotfix komen ofzo, dus enjoy it while it lasts :P

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-10-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Klopt, gisteravond even voor de fun AP Galio jungle gekozen. Was niet echt een groot succes, maar late game AP damage was wel leuk ;)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Uh wat blijf ik Jhin toch een nutteloze ADC blijven zeg.
Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens 2 normals gespeeld.
Werd bij beide in support gepusht, geen probleem maar met Jhin als ADC.
1e potje was de jhin zo nutteloos dat als support ik zelf 1k damage meer had tegen champions.
Bij het 2e potje had de Jhin ook maar 1,2k damage meer als ik als tank support, onze tank top had ook 12 k meer.

Hehe maar zo kan het natuurlijk ook, laatste potje gisteren(26-10) mocht ik weer support en toen pakte ik maar Leona(OP), ADC wilde eerst Jhin pakken, ik vroeg netjes of hij een andere wilde spelen en toen pakte hij/zij xayah, top potje gehad:
http://matchhistory.euw.l...443/34652434?tab=overview

[ Voor 29% gewijzigd door Martin0 op 27-10-2017 09:42 . Reden: Leona game toegevoegd. ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:34:
Uh wat blijf ik Jhin toch een nutteloze ADC blijven zeg.
Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens 2 normals gespeeld.
Werd bij beide in support gepusht, geen probleem maar met Jhin als ADC.
1e potje was de jhin zo nutteloos dat als support ik zelf 1k damage meer had tegen champions.
Bij het 2e potje had de Jhin ook maar 1,2k damage meer als ik als tank support, onze tank top had ook 12 k meer.

Hehe maar zo kan het natuurlijk ook, laatste potje gisteren(26-10) mocht ik weer support en toen pakte ik maar Leona(OP), ADC wilde eerst Jhin pakken, ik vroeg netjes of hij een andere wilde spelen en toen pakte hij/zij xayah, top potje gehad:
http://matchhistory.euw.l...443/34652434?tab=overview
Tja, Jhin was tot voor kort misschien niet beste keuze, maar kan best wel weer wat meer terugkomen nu ardent censer item generft is toch?

Denk dat dit veel meer een kwestie is van hoe goed/slecht is de speler, dan de champ, zoals dat meestal het geval is. Als de speler gewoon goed zijn ding doet maakt vaak niet zoveel uit of de champ meta is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:02:
[...]

Tja, Jhin was tot voor kort misschien niet beste keuze, maar kan best wel weer wat meer terugkomen nu ardent censer item generft is toch?

Denk dat dit veel meer een kwestie is van hoe goed/slecht is de speler, dan de champ, zoals dat meestal het geval is. Als de speler gewoon goed zijn ding doet maakt vaak niet zoveel uit of de champ meta is of niet.
ardent censer generfd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ja, zie 7.21 patch notes. Qua Ardent Censer:

ATTACK SPEED BUFF20-35% ⇒ 10-30%
ON-HIT MAGIC DAMAGE BUFF20-35 ⇒ 5-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ardent Censer werkte juist leuk op Jhin, door de attack speed buff van 35% kreeg hij een Bonus AD buff van bijna 9% op lategame door middel van z'n passive, wat best heel erg sterk is.
Als je Ardent rusht, kreeg hij 5% in laning phase extra wat nu helaas 2,5 is.
he gains 2% - 40% (based on level) (+ 4% per 10% critical strike chance) (+ 2.5% per 10% bonus attack speed) AD as bonus attack damage.
Je moet hem een ardent geven wanneer hij ult en je springt als support verder de teamfight in.

Jhin vind ik eigenlijk alles behalve nutteloos. Ik heb vaker een Jhin gehad, en elke keer doen ze belachelijk veel damage. Je moet er alleen voor zorgen dat Jhin een escape heeft en je moet hem de damage laten doen. Of je moet hard in gaan als een Leona, waardoor hij met zijn snare een CC chain kan doen. De range van een Jhin moet je ook goed gebruiken. (en kijk naar z'n shots voordat je in gaat. Vaak wil je dat de jhin 3 schoten heeft zodat hij snel bij z'n 4e crit is, maar ook een beetje DPS heeft. Zo win je trades best makkelijk)
Een full AP support werkt dan ook niet goed met een Jhin, tenzij je goed kan zonen en de Jhin makkelijk kan freefarmen.

[ Voor 47% gewijzigd door Fordox op 01-11-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Fordox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:46:
Ardent Censer werkte juist leuk op Jhin, door de attack speed buff van 35% kreeg hij een Bonus AD buff van bijna 9% op lategame door middel van z'n passive, wat best heel erg sterk is.
Als je Ardent rusht, kreeg hij 5% in laning phase extra wat nu helaas 2,5 is.

[...]

Je moet hem een ardent geven wanneer hij ult en je springt als support verder de teamfight in.

Jhin vind ik eigenlijk alles behalve nutteloos. Ik heb vaker een Jhin gehad, en elke keer doen ze belachelijk veel damage. Je moet er alleen voor zorgen dat Jhin een escape heeft en je moet hem de damage laten doen. Of je moet hard in gaan als een Leona, waardoor hij met zijn snare een CC chain kan doen. De range van een Jhin moet je ook goed gebruiken. (en kijk naar z'n shots voordat je in gaat. Vaak wil je dat de jhin 3 schoten heeft zodat hij snel bij z'n 4e crit is, maar ook een beetje DPS heeft. Zo win je trades best makkelijk)
Een full AP support werkt dan ook niet goed met een Jhin, tenzij je goed kan zonen en de Jhin makkelijk kan freefarmen.
Dat klopt maar hou er ook rekening mee dat ik op niveau hoog bronze, laag zilver zit(ookal speel ik normals), Daar kan de gemiddelde speler net met zijn gezicht over zijn toetsenbord heen rollen om garen te spelen. Maar ff zonder gein, zoals jij het beschrijft klinkt dat meer hoog gold en hoger.
De Jhins waar ik mee kom staan op ult afstand, doen alleen een ult en dat is hun contributie in het teamfight, daarmee doen ze net 300 damage omdat ze maar 1 shot raken welke niet eens de laatste is.
In de laning fase doen ze over het algemeen ook niet veel ook niet als je de enemy zoned. Ze farmen en dat is het, geen harras of wat dan ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Martin0 op 01-11-2017 10:52 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Martin0 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:50:
[...]

Dat klopt maar hou er ook rekening mee dat ik op niveau hoog bronze, laag zilver zit(ookal speel ik normals), Daar kan de gemiddelde speler net met zijn gezicht over zijn toetsenbord heen rollen om garen te spelen. Maar ff zonder gein, zoals jij het beschrijft klinkt dat meer hoog gold en hoger.
De Jhins waar ik mee kom staan op ult afstand, doen alleen een ult en dat is hun contributie in het teamfight, daarmee doen ze net 300 damage omdat ze maar 1 shot raken welke niet eens de laatste is.
In de laning fase doen ze over het algemeen ook niet veel ook niet als je de enemy zoned. Ze farmen en dat is het, geen harras of wat dan ook.
Ik ben zilver 3 :+ Maar de laatste tijd klim ik sneller omdat ik mijn support champs en speelstijl verander aan de ADC die ik heb.
Waar je ook rekening mee moet houden: De adc is op low-elo vaak getunnelt op farm dus je moet als support de shotcalling doen. Vooral dan moet je er rekening mee houden dat je adc met z'n gezicht over het toetsenbord rolt :p
Denk als een bronzie!

Hoe ik low-elo bronze jhins voor me zie:
* Ze willen altijd hun 4e shot gebruiken voor execute van een cannon minion of als een poke
* Ze willen altijd hun W direct gooien wanneer je in gaat
* Hun bouncing grenade flikkeren ze in de teamfight of backline van minions

Wat je hiermee kan doen:
Je gaat in als support wanneer de minion wave's een beetje goed uitkomen en de jhin 3 schoten heeft. De Jihn doet een W, met een beetje mazzel raakt hij :+
Hij auto'd 1 keer, gooit zn bouncing grenade, auto'd nog eens en dan heeft hij zn 4e crit shot. Hij wil z'n afstand houden want hij is een mietje, maar z'n critshot jeukt altijd in z'n geweer dus die gooit hij er nog eens in.
E voila, je hebt een combo met een hele goede poke :p

En nu weet je ook direct hoe je een Jhin countered. Kijhard erin gaan wanneer hij reload of alleen z'n crit heeft, of z'n bouncing grenade net heeft gegooit. Als hij z'n crit heeft bij een cannon wave weet je dat hij naar voren loopt voor die cannon.
En nu jij dit ook weet, weet je precies wanneer je een escape moet bewaren voor je eigen Jhin :p

Calculated af. Daarom vind ik Jhin supporten juist makkelijk in low-elo, gezien je precies weet wat hij wil.
Als je Jhin echt super passief is, laat hem gewoon free farmen en probeer hem in leven te houden. Zoals ten alle tijde weten waar hun jungler is of anticiperen wanneer je tegenstander hard wil gaan. Ga desnoods roamen.
Niks mis met een farmende adc die in laning phase passief is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 01-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Fordox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:36:
[...]

Ik ben zilver 3 :+ Maar de laatste tijd klim ik sneller omdat ik mijn support champs en speelstijl verander aan de ADC die ik heb.
Waar je ook rekening mee moet houden: De adc is op low-elo vaak getunnelt op farm dus je moet als support de shotcalling doen. Vooral dan moet je er rekening mee houden dat je adc met z'n gezicht over het toetsenbord rolt :p
Denk als een bronzie!

Hoe ik low-elo bronze jhins voor me zie:
* Ze willen altijd hun 4e shot gebruiken voor execute van een cannon minion of als een poke
* Ze willen altijd hun W direct gooien wanneer je in gaat
* Hun bouncing grenade flikkeren ze in de teamfight of backline van minions

Wat je hiermee kan doen:
Je gaat in als support wanneer de minion wave's een beetje goed uitkomen en de jhin 3 schoten heeft. De Jihn doet een W, met een beetje mazzel raakt hij :+
Hij auto'd 1 keer, gooit zn bouncing grenade, auto'd nog eens en dan heeft hij zn 4e crit shot. Hij wil z'n afstand houden want hij is een mietje, maar z'n critshot jeukt altijd in z'n geweer dus die gooit hij er nog eens in.
E voila, je hebt een combo met een hele goede poke :p

En nu weet je ook direct hoe je een Jhin countered. Kijhard erin gaan wanneer hij reload of alleen z'n crit heeft, of z'n bouncing grenade net heeft gegooit. Als hij z'n crit heeft bij een cannon wave weet je dat hij naar voren loopt voor die cannon.
En nu jij dit ook weet, weet je precies wanneer je een escape moet bewaren voor je eigen Jhin :p

Calculated af. Daarom vind ik Jhin supporten juist makkelijk in low-elo, gezien je precies weet wat hij wil.
Als je Jhin echt super passief is, laat hem gewoon free farmen en probeer hem in leven te houden. Zoals ten alle tijde weten waar hun jungler is of anticiperen wanneer je tegenstander hard wil gaan. Ga desnoods roamen.
Niks mis met een farmende adc die in laning phase passief is ;)
Ik zie en snap je punt(en) alleen ik heb het wel over bronze/silver Jhins, die weten net dat er een minimap aanwezig is in dit spel dus die zien de jungler never nooit aan komen ondanks dat botlane verlicht is als een kerstboom en je 16 keer pingt.
Daarnaast speel ik meestal iets als Tresh of Braum naast Jhin, zodat hij een escape heeft of je bergen damage kan blokken. Helaas is het zo dat ze never nooit op de latern klikken..
Daarnaast Jhin supporten ligt mij gewoon niet, is ook de enige ADC welke mij niet lekker ligt om te supporten.
De rest heb ik meestal geen problemen mee, zoals bijvoorbeeld de xayah in de leona game. Daarnaast was dat ook een game op een van me eerste main champions waar ik als een trein ging daar niet van :P
Maar ook ligt de meta me momenteel niet echt, ik ben niet zo van de schield en heal champions, meer van de tanky in your face champions zoals Leona en Braum. Neemt natuurlijk niet weg dat ik wel support champs als Janna en zo beheers.

Moet ook zeggen, momenteel zit ik in een sabbatical kwa ranked. Volgend seizoen ga ik er weer vol op klappen maar wil me ook meer gaan focussen op andere lanes.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Gebruik Tahm Kench als je in zn face wil zitten. Als de ADC iets doet wat je niet wil, vreet je hem op. Alistar is op het moment ook meta.

Verder heb ik ook veel succes gehad met Nautilus icm Jhin, omdat je iedereen achterna kan zitten en kan jhin heerlijk z'n afstand houden.
En anders: pak een support om mee te roamen en laat je ADC in de steek :p Gank met eem Morgana oid.

En de grootste openbaring die ik in tijden heb gehad in low elo: Koop bijna altijd mobi-boots. Zo kun je snel players redden of aanwezig zijn in een teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Fordox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:09:
Gebruik Tahm Kench als je in zn face wil zitten. Als de ADC iets doet wat je niet wil, vreet je hem op. Alistar is op het moment ook meta.

Verder heb ik ook veel succes gehad met Nautilus icm Jhin, omdat je iedereen achterna kan zitten en kan jhin heerlijk z'n afstand houden.
En anders: pak een support om mee te roamen en laat je ADC in de steek :p Gank met eem Morgana oid.

En de grootste openbaring die ik in tijden heb gehad in low elo: Koop bijna altijd mobi-boots. Zo kun je snel players redden of aanwezig zijn in een teamfight.
Dit doe ik dus ook.
Ik ben main support en probeer altijd bij de adc te blijven maar als ik zie dat die echt nx waard is ga ik constant mid en top roamen om daar te gaan helpen. En meestal pakt dit goed uit.
De adc gaat dan wel beginnen zagen in de meeste gevallen maar daar dient de mute knop voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Support moet het hele team supporten, niet alleen de ADC ;)
Ik help mn adc vaak wel met uitpushen van een wave of ik loop meet met de jungler voor een gank wanneer botlane is gepusht. Het is best wel een goede manier voor een set-up van een gank op low elo.

Als de enemy ziet dat het 2v1 is, gaan ze mooi pushen, waardoor ze onder jouw turret komen te staan en dan loop je met je jungler/midlaner via de river om te ganken. Ez kills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
sinds gister met 2 vrienden weer bezig met LoL, ben pas level 12 dus het komt nog, en vooral mijn champion pool is wat kaal..

Gnar
Kayle
Sona
Soraka
Taric
Thresh
Zilean

Waarbij Thresh veruit mijn favoriet is. Gister wel Warwick erbij gekocht.

Het is wel leuker met een groepje te spelen. Vooral omdat de samenwerken en plannen wat makkelijker gaat. (Ik kies support, iemand locked Darius. Andere speler kiest support). Dus zijn Darius en ik maar Top gegaan, en jungle warwick + andere support bottom.
Ik kan niet meer wisselen met Thresh, dus niet mijn probleem :+

Playerbase is wel heerlijk niveau 0. Ze kennen 1 woord: Report

Teemo in andere team met 16/0/0? "Omg reported"
Thresh krijgt een Killing blow? "Report Thresh!"

Heerlijk als je dan met 3 man toch nog lol kan hebben :D

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 02-11-2017 11:15 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Haha ik ken dat, gisteren een spelletje gespeeld (normal dan nog) als Sona want ik main sup.
37 min in het spel nam ik mijn 1e kill doordat Sona gewoonweg zoveel dmg doet met haar Q en direct gingen ze me reporten voor ks :D
Daarna wou ik Gnar top eens spelen voor de 1e keer, ik stond onder mijn turret te farmen omdat ik de champ nog niet kende en ze besprongen me met 3 en ik was dood. Reported for feeding...

Van bij de start iedereen muten is de enige manier dat ik zorgeloos kan spelen want het niveau in lol ligt inderdaad onder het vriespunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben de afgelopen tijd aardig aan het klimmen, en ik moet zeggen dat de salty players steeds minder worden.
Wanneer iemand zegt dat je feed, moet je zeggen "we are all bronze, not challanger" en dan houden ze zich wel rustig :p
Positief blijven in de game is stap 1 om te winnen in low-elo als je het mij vraagt. Muten is niet nodig, probeer zo gayly as possible te zijn :p Overdreven positief werkt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Fordox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:41:
Ik ben de afgelopen tijd aardig aan het klimmen, en ik moet zeggen dat de salty players steeds minder worden.
Wanneer iemand zegt dat je feed, moet je zeggen "we are all bronze, not challanger" en dan houden ze zich wel rustig :p
Positief blijven in de game is stap 1 om te winnen in low-elo als je het mij vraagt. Muten is niet nodig, probeer zo gayly as possible te zijn :p Overdreven positief werkt altijd
Nou ik zit sinds kort in D4 en het lijkt wel hoe hoger ik klim hoe erger het wordt met die lui. Af en toe zo tempted om express te verliezen, maar dat wil ik de rest van het team niet aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Fordox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:09:

Leona blijft het ook zeer goed doen. Helaas pak ik te veel kills omdat de ADC net niet de kill pakt, maar als ik de kill pak dan zeuren ze over het algemeen niet. Vaak geven ze tegenwoord als reactie dat ze er niet bij kunnen oid.

Nasus toplane is low elo ook gewoon leuk. Laatst had ik ook 900 stacks in 30 minuten tegen een counter (Cho Gath). We wonnen gewoonweg omdat de tegenstander mij ging focussen en ik in teamfights gewoonweg 4 ults op mijn dak kreeg. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

rdlfcuboy schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:44:
[...]

Nou ik zit sinds kort in D4 en het lijkt wel hoe hoger ik klim hoe erger het wordt met die lui. Af en toe zo tempted om express te verliezen, maar dat wil ik de rest van het team niet aandoen.
Rumor has it dat D5 spelers het meest irritant zijn, omdat ze dan eindelijk het gevoel hebben dat ze een big shot zijn :p

On another note:
Ik heb mn Elementalist Lux skinshard eindelijk permanent kunnen maken :D Free 20 bucks skin!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:47
spoiler:
Nou, dat ging snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Wat een matches, fantastische plays gezien! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
spoiler:
SSG wint met 3-0 van SKT, wow!

echt zielig voor faker wel :'(

[ Voor 22% gewijzigd door atvokado op 04-11-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
spoiler: title
Damn! Get rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Jaap. schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:16:
Hij is in ieder geval vrij vol van zichzelf :r
Hij heeft wel zijn wens gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dannyo90 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:08:
[...]

Wat een matches, fantastische plays gezien! _/-\o_
spoiler:
Game 1 was anders wel redelijk saai :p
En de picks bleven ook steeds hetzelfde.. Al vond ik de Fervor Leona wel leuk afgekeken van Misfits :p

Ik denk uiteindelijk dat het bij SKT mis ging bij Peanut.
De eerdere games tegen Misfits en RNG gingen slecht voor SKT tot Peanut werd gewisselt voor Blank. En wanneer Blank speelde, speelde Blank veel meer proactief voor zijn laners.
Ik heb ook het gevoel alsof de meta gewoon niet handig is vopor peanut. Hij was goed met zijn Khazix eerder, maar op Gragas of J4 is hij geen exceptionele speler.
Ook was de botlane van SKT volledig onderdanig aan de botlane van SSG. De enige goede spelers van finalist niveau waren Faker en Huni. Maar zelfs zij kunnen de games niet carryen.
Ik verwacht ergens dat Faker opzoek gaat naar een ander team.

Wat ik ook hoop, is dat Ignar (support van Misfits) naar Fnatic gaat en dat iemand anders dan Rekkles de shotcalling doet. Een ADC is gewoon te druk in lane om dat te kunnen doen. Ik hoop dat Broxah genoeg ervaring krijgt in de pro-scene om dat over te nemen van Rekkles.
Als Odoamne van H2K dan ook de positie van sOAZ overneemt, lijkt mij Fnatic het all star team dat we willen zien :)

Als ik dus een all-start EU LCS team heb zou het zijn:
top: Odoamne
Jungler: Broxah
Mid: Caps/Perkz (misschien PowerOfEvil)
Bot: Rekkles
Supp: Ignar

Waarom zoveel keuzes voor mid:
Caps heeft groeipotentie (hij is een nieuweling in de pro scene) en een aardige teamfight. Perkz' laning phase is ronduit beter dan bijna iedereen in de EU LCS en PoE heeft Faker goed onder controle kunnen houden in de MSF vs SKT games.

Leuk een beetje theory crafting zo :p

[ Voor 69% gewijzigd door Fordox op 06-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Morgen einde van het seizoen; iedereen tevreden met de rang die ze hebben gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Jaap. schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:34:
Morgen einde van het seizoen; iedereen tevreden met de rang die ze hebben gehaald?
Dit seizoen eindelijk Diamond gehaald.
Ondanks dat ik toch meer van de AP support ben (morg, Zyra, Brand) heb ik mezelf aardig weten te redden met janna en soraka. Uiteindelijk dus dik tevreden, diamond gehaald met out of my comfort champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Sinds een maand weer begonnen met spelen en geëindigd in gold. Komend seizoen ga ik voor Dia. Moet lukken als ik me wat meer dedicate naar een kleinere champion pool :)

Ik speel Jungle/Support en speel nu voornamelijk: Warwick, Twitch en Xin Zhao sinds kort. Als support Vel'Koz omdat deze me enorm goed ligt. Wil als 2e support nog wel Rakan spelen, maar moeilijk mee te carryen als je adc toch niet goed blijkt te zijn. Met velkoz kan ik het alleen nog wel af als ik me goed positioneer.

http://euw.op.gg/summoner/userName=dnd

Zijn er mensen in dia die mij willen "begeleiden" de komende tijd? Zou enorm op prijs gesteld worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Aapje! op 06-11-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zilver 3, stijgen gaat langzaam in league. Je moet veel spelen om ergens te komen. je moet 4-5 wins op rij halen om in de volgende promos te zitten, en dat is nog wel eens lastig :+
Ik heb mijn speelstijl enorm veranderd en veel meer inzage gekregen in de game waardoor ik met casual spelen in de afgelopen 3 weken gestegen ben vanaf promos naar zilver 5. Ik voel mijzelf ook nog steeds een groentje (ik speel sinds de introductie van Jhin), maar ik zie nu waar ik aan kan verbeteren :)
Ook heb ik veel samen gespeeld met een vriend van me. We hebben dezelfde games gespeeld maar hij begon vanaf gold 3 waardoor hij nu plat 5 heeft gehaald wat hij vorig seizoen ook was.
Ik hoop na pre-season al snel gold te halen! :) Mijn doel is ook plat 5 voor eind volgend seizoen.

Ik ben nu support main, net als vele andere Nederlanders wat ik hier zie. Misschien ga ik nog een keer de overstap maken naar Jungle, gezien ik laning best saai vind en het liever wil houden op map-play en objectives.

[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 06-11-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:05
Ik speel eigenlijk alleen maar ranked aan het einde van het seizoen voor de rewards. Een week of anderhalf geleden Gold in solo/duo gehaald en eergisteren in flex. Dikke prima. Mn mains zijn Lee jungle en Jhin adc, maar in mn laatste flex potjes weer eens Lucian uit de kast getrokken wat ik lang niet gedaan hebt door zijn debiele 45% winrate, maar drie van de drie gewonnen. Voelde vertrouwd dus denk dat ondanks winrates en viability het belangrijkst nog blijft of een champ goed bij je past of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Uiteindelijk dit seizoen gold gehaald, dus mijn doel bereikt. Volgend seizoen leg ik de lat gewoon iets hoger en gaan we voor plat. Ik speel de laatste tijd echter wel minder dan voorheen en merk dat ik daardoor meer fouten maak. Maar goed, het gaat om de fun en door samen met vrienden te spelen is het al snel gezellig :)

Trouwens, wat vinden jullie van de preseason changes? Linkje

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben benieuwd wat het gaat doen met de meta. Alles word overhoop gehaald en elke champ moet balanced worden met het nieuwe systeem.
Ik denk dat Riot genoeg werk krijgt om zwakke champs te buffen en overdreven goede champs te nerfen.

YouTube: PRESS THE ATTACK LUCIAN IS GOD TIER!!! LUCIAN MID WITH NEW RUNES IS ...
Hier heb je Lucian met de nieuwe runes op de PBE server. Als je dat zo ziet is Lucian direct in de top :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Goud gehaald, echter weet ik niet of het volgend seizoen nog een rank gaat worden. Het is eigenlijk ook wel best geweest zo.

Rest van de tekst maar gedelete ;) schijnbaar kan ik maar weinig positiefs over League melden. Succes om de lat hoger te leggen voor alle grinders in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Jaap. schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:34:
Yep Unranked w00p w00p, nee haha ik had deze sabbatical echt nodig, ben nu weer helemaal fired up om in 2018 te knallen en misschien eindelijk een gold te halen(of hoog silver ben ik ook tevreden :P )

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:31:
[...]

Yep Unranked w00p w00p, nee haha ik had deze sabbatical echt nodig, ben nu weer helemaal fired up om in 2018 te knallen en misschien eindelijk een gold te halen(of hoog silver ben ik ook tevreden :P )
You go girl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Kon je het weer niet laten :P

----------------------

Patch notes pre season zijn uit:

https://euw.leagueoflegen...tes/patch/patch-722-notes

Wat vinden jullie van ip wordt blue essence?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:04:
[...]

Wat vinden jullie van ip wordt blue essence?
Ach; weinig bijzonder toch; enkel de naam/image veranderd. Enige wat ik wel vind is dat de rune changes een dikke middelvinger is naar spelers die al jaren veel hebben hebben gespeeld en dus al veel runes/pages hebben vergaard met 'zuurverdiende' IP, terwijl dat nu integraal gratis wordt. Ja je krijgt er een bak blue essence voor terug waar ik vervolgens niets mee kan kopen want ik heb alle champions al. Hoera!
Verder nog niet op de hoogte van de changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wat????
Ze hebben de OP as fuck Pantheon gebufft?

Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste