Valdourian schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:08:
[...]
De kans dat je meerdere games met dezelfde spelers in je team komt is enorm klein.
De enige waarvoor je het spel dus verpest als je constant uitvalt is voor jezelf. Die andere spelers die jou eens in party hebben en waarbij je dc'd ben je na dat ene spelletje weer kwijt. Die doen dus na dat ene potje gelukkig verder met ranken.
Ik wil maar zeggen, heb je slechte verbinding dan kloot je alleen jezelf in ranked. Dan moeten anderen je niet verbieden ranked te spelen omdat zij je toevallig 1 keer tegenkomen in hun team.
Oja, als jij eens een slecht spel hebt door zo iemand en je bent 30 minuten van je tijd "verknald" dan zoek je misschien beter een nieuwe hobby.
Goed spelen of slecht spelen hoort bij gamen en iedere minuut die ik speel vind ik niet verknald want het is mijn hobby en ik heb er gerust mijn tijd voor over. Ok, het kan soms frustrerend zijn maar ik heb nooit een avond gehad dat ik dacht, "nu is mijn hele avond verpest."
Integendeel, een goede avond is een game-avond
Je zal vast al spelletjes verloren hebben door jouw eigen schuld. Wel sneu dat jij je eigen tijd dan verknald...
Wij gaan het niet eens worden denk ik. Nee je kloot niet alleen jezelf, zoals ik zei je hebt 4 teammates, en dan kan jij zo hoog en laag gaan springen als je wilt, maar je verkloot voor die mensen gewoon hun spel, klaar. Als ik ranked speel dan speel ik om te winnen en verwacht ik van mijn teammates dat ze dat ook doen.
Jij hebt een houding na mij de zondvloed. Zijn dus inderdaad mensen waaronder jou die denken, ach dat ene spelletje wat maakt dat nou uit.. Nou, er zijn met jou nog een horde mensen die er zo over denken, en wat is het resultaat? Ik heb (eigen ervaring dus) rustig om de avond een of twee potjes met mensen die ranked gaan spelen en dan de hele tijd hun ping lopen te pingen (2k ms yeey), constant disconnecten of zelfs helemaal niet meer terug komen. En als dit dus keer op keer opnieuw gebeurd en je daardoor potjes krijgt die gewoon echt echt niet meer leuk zijn om te spelen, eenzijdig ingemaakt worden is niet leuk en al helemaal niet als je daar niks aan kan doen (vind jij ook niet leuk).
En nee, dat 'verpest niet mijn hele avond', dat leg jij mij in de mond. (oh enne, als het je hobby is, misschien moet je dan ook een beetje investeren in je hobby? al is het alleen maar voor jezelf?)
garriej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:47:
[...]
Dus ja, met mijn 1/2 potjes in de week ben ik aardig iemand die "aankloot". En ik kijk er precies andersom tegen aan, ik kan het niet zo serieus nemen. De enige constante factor ben jezelf, zolang je winrate boven de 51% wordt je rank hoger. Naar je teammaten kijken heeft geen enkele zin.
helemaal mee eens, zeker in game.
Zolang je je best doet en je equipment op orde is vind ik zelf alles best. Zal mij ook niet zien flamen als mensen dood gaan of slechte moves maken, ik maak er zelf zat. Daar is immers het ranking systeem ook voor komt vanzelf terecht op je huidige niveau. Waar ik zelf wel heel slecht tegen kan is ranked gaan spelen terwijl je weet dat je internet slecht is, of je muis half kapot, crashende pc. Of expres proberen te verliezen in game, die heb er ook tussen. Verder vind ik alles fair game
[
Voor 24% gewijzigd door
!GN!T!ON op 05-09-2017 22:01
]