Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Is er al ergens een kalender bekend met de hele game rotation?

Elk weekend verheug ik mij op URF en krijg alleen maar die onzin troep als Dark Star Singularity en Ascension..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weer een potje verloren doordat iemand AFK was, dat moeten ze echt nog harder aanpakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 21:50

Khaine

Python liefhebber

Cartman! schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:14:
Weer een potje verloren doordat iemand AFK was, dat moeten ze echt nog harder aanpakken :(
Agree. Lastig is alleen wel dat sommigen halverwege de match ineens verschijnen. Heb vaak zat teammates waarbij de client gecrashed is. Die komen minuut 7 met fikse achterstand ineens het spel in. Die bestraffen zou ik te ver vinden gaan.

In wood division 3 (Waar ik zit) kom je op ARAM ook nog regelmatig bots tegen. En dan niet van die goed uitgedoktorde varianten, maar gewoon letterlijk rechtdoor lopen en basic attacks gebruiken.
Daar mogen ze w.m.b. ook wel gewoon accounts voor banen.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:03
Cartman! schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:14:
Heb je gelijk in, alleen zijn er ook veel waarbij de client crasht of inet uitvalt en om dan gestraft te worden met een ban is ook niet echt leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dan zou je als team gewoon moeten kunnen overgeven zonder dat dit de boeken ingaat als een loss. Uit 10 potjes heb ik meestal 3 potjes die mislukken doordat je 4vs5 speelt, 3 potjes met trolls en dan 4 die "echt" een uitkomst van win/verlies hebben omdat iedereen lekker in z'n spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:16
Als nog iemand zin heeft om the duo'en. Ik heb de komende weken vakantie en wil proberen te climben naar gold. Speel altijd lee sin en zit stuck in silver atm :). Ben in flex que gold.

Ingame name: eddiejan

[ Voor 5% gewijzigd door ed14n op 05-08-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ed14n schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:22:
Als nog iemand zin heeft om the duo'en. Ik heb de komende weken vakantie en wil proberen te climben naar gold. Speel altijd lee sin en zit stuck in silver atm :). Ben in flex que gold.

Ingame name: eddiejan
Lijkt mij wel leuk. Ik ben een Silver 2 top laner. ingame name Carnagy83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Die nieuwe champ(Ornn, the Fire Below the Mountain) lijkt me best intressant.
Je hoeft niet meer back om te shoppen dus lane advantage, daarnaast de upgrade functie.
Gaat als potjes echt late gaan misschien wel groot verschil maken.
Daarnaast lijk het een tanky toplaner te zijn,

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Wat nou als we een discord aanmaken voor in ieder geval mensen van hier om samen mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:20
wil wel meespelen, was vorig seizoen S3, nu schommel ik hard tussen B4 en B1. Ben het eigenljk een beetje beu. constante geflame en getroll begint me echt op de zenuwen te werken, precies wat cartman zegt.

Misschien dat beetje meer groepen met 'bekenden' beter werkt., mn league is iggnition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
!GN!T!ON schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:16:
constante geflame en getroll begint me echt op de zenuwen te werken, precies wat cartman zegt.

Misschien dat beetje meer groepen met 'bekenden' beter werkt., mn league is iggnition.
kzou zeggen join het tweakers club binnen LoL. En ik denk door de zomervakantie dat het flame niveau flink gestegen is

• Valdourian
Voor de geïnteresseerden heb ik een Discord server met vrienden van me en al wat "buitenstaanders".
Heel leuke groep en er zijn er meestal iedere dag een paar online.

https://discord.gg/kYaDrJn

Er wordt vooral LoL en CS:GO gespeeld maar indien er meer volk komt en meer games gespeeld worden kunnen we steeds kanalen bijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ho-ly shit! Wat kan dat random URF frustrerend zijn, nu al een paar keer een potje gehad waar de tegenstanders echt TE op champs krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

TheBrut3 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:15:
Ho-ly shit! Wat kan dat random URF frustrerend zijn, nu al een paar keer een potje gehad waar de tegenstanders echt TE op champs krijgen.
Yup. URF zelf is leuk omdat het dan om teamcompo gaat. Nu is het helaas iets TE. ARAM is net zo random, maar dan in ieder geval meestal niet afhankelijk van 1 persoon.

Meestal dan he, ik kom net uit een potje waar tegenstanders Yi het hele team op handen naar overwinning heeft gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Karthus, Morgana en Pantheon vond ik ook zomaar een pain in the ass. En ik heb zelf Zed en Karma gehad, OP OP!

Edit: Net een potje met Jax. Die is echt super OP in URF na de laning! Ik stond op een gegeven moment 0-9-0 en eindig met 24-10-1 en een killingspree van 20. Laning was even klote omdat we als 2 melee tegen Alistar en Tristana stonden.

[ Voor 52% gewijzigd door TheBrut3 op 13-08-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo iedereen,

Zit met een vraagje of er hier nog mensen zijn die veel last hebben van lag eigenlijk.
Mijn internet zelf gaat goed zonder problemen!
Enkel als ik League of legends speel dan onder vind ik veel schokken en mijn fps zakt naar de 30.

Een paar weken geleden had ik dit niet en nu opeens wel.

Nog mensen die dit mee gemaakt hebben.??

Met vriendelijke groeten,
Deefje85 aka Crossfire07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nieuw dieptepunt bereikt... je start en direct zijn er 2 van de 5 AFK/disconnected. Gelukkig detecteert het spel dat en mag je een remake doen, vervolgens slaan de andere 2 dat af :| Ik ga geen 5vs3 spelen want dat is gewoon 100% een loss, gaan ze vervolgens op mij zeiken. Ik doe n surrender op 15min terwijl alle outer turrets al weg zijn en ook dat wordt afgeslagen. Stomme trolls :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Deefje85 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:08:
Zit met een vraagje of er hier nog mensen zijn die veel last hebben van lag eigenlijk.
Ik zit vrij constant op 11ms elke match. Ook geen framedrops meer te bekennen. Dus nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Laatst online: 19-09 04:36
Deefje85 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:08:
Hallo iedereen,

Mijn internet zelf gaat goed zonder problemen!
Enkel als ik League of legends speel dan onder vind ik veel schokken en mijn fps zakt naar de 30.

Een paar weken geleden had ik dit niet en nu opeens wel.

Nog mensen die dit mee gemaakt hebben.??

Met vriendelijke groeten,
Deefje85 aka Crossfire07
FPS-drops hebben dan ook niets te maken met je internetsnelheid, maar met de specs van je pc :)

Als je het aantal ms (rechtsbovenin te zien, met uit m'n hoofd CTRL+F) ziet stijgen heb je last van lag door je internetverbinding. Als je een FPS-drop ervaart (FPS zakt in en je game voelt traag aan) gaat er iets hardware/softwarematig mis. Je PC kan dan de game niet bijhouden. Dan moet je het zoeken in danwel drivers, of je hebt betere hardware nodig (je PC kan het simpelweg niet aan ;)). Of de graphics iets omlaag gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
jakob558 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:01:
[...]

FPS-drops hebben dan ook niets te maken met je internetsnelheid, maar met de specs van je pc :)

Als je het aantal ms (rechtsbovenin te zien, met uit m'n hoofd CTRL+F) ziet stijgen heb je last van lag door je internetverbinding. Als je een FPS-drop ervaart (FPS zakt in en je game voelt traag aan) gaat er iets hardware/softwarematig mis. Je PC kan dan de game niet bijhouden. Dan moet je het zoeken in danwel drivers, of je hebt betere hardware nodig (je PC kan het simpelweg niet aan ;)). Of de graphics iets omlaag gooien.
Eens moeten kijken dan naar de hardware of de drivers (die zijn up to date).
Alvast bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat wil je zeggen met de smileys? Dat het treurig is dat Riot Games geld verdient aan het imago van Edgar Davids? Lees vooral alle comments ook even op die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 22:51
Cartman! schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Wat wil je zeggen met de smileys? Dat het treurig is dat Riot Games geld verdient aan het imago van Edgar Davids? Lees vooral alle comments ook even op die pagina.
Hoewel het handelen van Riot ook niet echt de schoonheidsprijs verdiend, snap ik niet dat Davids er een hele rechtszaak van maakt voor een paar grijpstuivers. Als ze hem nu werkelijk schade hadden berokkend had ik het nog kunnen begrijpen, maar omdat een character ietwat op jou gebaseerd is alles in het werk stellen om er persoonlijk beter van te worden. Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden.

Overigens; comments op de Telegraaf, daar blijf ik het liefst ver van.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 14-08-2017 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jaap. schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Hoewel het handelen van Riot ook niet echt de schoonheidsprijs verdiend, snap ik niet dat Davids er een hele rechtszaak van maakt voor een paar grijpstuivers. Als ze hem nu werkelijk schade hadden berokkend had ik het nog kunnen begrijpen, maar omdat een character ietwat op jou gebaseerd is alles in het werk stellen om er persoonlijk beter van te worden. Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden.
Riot pakt een paar euro per verkoop op zo'n skin en gebruikt simpelweg het imago wat hij heeft opgebouwd. Als ze een skin zouden maken van een bekende popartiest zonder toestemming zal het ook logisch zijn als die er wat voor wil zien (of een Mario skin zonder dat met Nintendo af te stemmen). Met een active playerbase van vele tientallen miljoenen zal het ook niet om "grijpstuivers" gaan.
Ik dacht dat je t artikel op Tweakers had gelinkt: nieuws: Edgar Davids wint rechtszaak over gelijkenis met League of Legends-skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Jaap. schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Dat is mee profiteren van het succes en bekendheid van een ander.
Hadden ze het nu eerst met hem overlegd en hem in de opbrengst laten meedelen zou het allemaal zo ver niet gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Goed, ik kom dus van Dota 2 af (bijna 5k aan uren en 4k mmr) puur om eens te kijken hoe LoL bevalt. Ik moet zeggen dat het even wennen is om champions te leren kennen, maar heb er nu een paar gespeeld en bevalt mij prima.

Moet wel zeggen dat de complexiteit wat lager is en sommige spelers dingen doen waar ik mij als beginnende LoL speler toch over verbaas (Jungle farmen na team ace, geen map awareness).

Zit inmiddels op level 16 en meeste potjes rol ik over mensen heen (5 losses over 12 matches http://matchhistory.euw.l...384245/32530730?tab=stats)

Iemand nog tips ? Tot nu speelde ik Ashe, Teemo, Sivir, Brand, Miss Fortune en Blitzcrank, maar vooral Sivir valt prima in mijn straatje ! :-)

Thx

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:49:
[...]

Riot pakt een paar euro per verkoop op zo'n skin en gebruikt simpelweg het imago wat hij heeft opgebouwd. Als ze een skin zouden maken van een bekende popartiest zonder toestemming zal het ook logisch zijn als die er wat voor wil zien (of een Mario skin zonder dat met Nintendo af te stemmen). Met een active playerbase van vele tientallen miljoenen zal het ook niet om "grijpstuivers" gaan.
De voorbeelden die jij aandraagt zijn echter wel wat concreter en specifieker dan 'heeft gediend als inspiratie.'
Dan zijn nog wel meer skins die voor een dergelijke zaak in aanmerking komen aangezien de inspiratie een ander persoon of character is geweest.

Ik snap echter wel hoe het werkt, maar persoonlijk vind ik dat juist het treurige. De enige motivatie is een financiële. Als hij er nu op enigerwijze schade door had geleden had ik de vervolgstap nog wat beter kunnen begrijpen. Hij had ook kunnen denken; grappig dat ze een poppetje hebben gemaakt dat op mij lijkt. Maar goed; dat Davids ethiek net wat minder belangrijk vind dan euro's hebben we afgelopen week al kunnen zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Jaap. schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:52:
[...]

De voorbeelden die jij aandraagt zijn echter wel wat concreter en specifieker dan 'heeft gediend als inspiratie.'
Dan zijn nog wel meer skins die voor een dergelijke zaak in aanmerking komen aangezien de inspiratie een ander persoon of character is geweest.

...
Zoals deze? Linkje

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jaap. schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:52:
[...]
Ik snap echter wel hoe het werkt, maar persoonlijk vind ik dat juist het treurige. De enige motivatie is een financiële.
Natuurlijk, Riot is toch ook geen liefdadigheidsinstelling? Die maken zo'n skin om geld te verdienen dankzij een imago wat iemand anders heeft opgebouwd. Ik vind het heel normaal dat hij daar een bepaald deel van wil hebben. EA heeft hem toch ook niet zonder te betalen op de cover van hun FIFA game gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:25:
[...]

Natuurlijk, Riot is toch ook geen liefdadigheidsinstelling? Die maken zo'n skin om geld te verdienen dankzij een imago wat iemand anders heeft opgebouwd. Ik vind het heel normaal dat hij daar een bepaald deel van wil hebben. EA heeft hem toch ook niet zonder te betalen op de cover van hun FIFA game gezet.
Dat is nogal een verschil; bij EA is het daadwerkelijk Davids die op de cover staat en wie het voor moet stellen. Riot heeft hem enkel als inspiratie gebruikt voor de skin, dus het is geen één op één kopie. Anyways; het zij zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jaap. schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:22:
[...]
Riot heeft hem enkel als inspiratie gebruikt voor de skin, dus het is geen één op één kopie.
De rechter heeft anders bepaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Cartman! schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:09:
[...]

De rechter heeft anders bepaald ;)
De rechter heeft bepaald hoe Riot de skin heeft ontwikkeld? Nee, de rechter heeft bepaald dat de skin er te veel op lijkt en dat daarom Davids recht heeft op portretrechten. Dat is wat anders dan wat jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jaap. schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:42:
[...]

De rechter heeft bepaald hoe Riot de skin heeft ontwikkeld? Nee, de rechter heeft bepaald dat de skin er te veel op lijkt en dat daarom Davids recht heeft op portretrechten. Dat is wat anders dan wat jij zegt.
Als ik naar de foto's kijk dan vind ik het persoonlijk echt een kopie ieder geval. De uitkomst is dat Edgar Davids in het gelijk gesteld is ieder geval ten nadele van Riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
Insehh schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:46:
Goed, ik kom dus van Dota 2 af (bijna 5k aan uren en 4k mmr) puur om eens te kijken hoe LoL bevalt. Ik moet zeggen dat het even wennen is om champions te leren kennen, maar heb er nu een paar gespeeld en bevalt mij prima.

Moet wel zeggen dat de complexiteit wat lager is en sommige spelers dingen doen waar ik mij als beginnende LoL speler toch over verbaas (Jungle farmen na team ace, geen map awareness).
Wen er maar aan :) Als je straks lvl 30 bent en op gegeven moment zou besluiten om ranked te gaan doen; het wordt er helaas niet beter op. Zelfs niet in Diamond en hoger, als we Rorda nog altijd mogen geloven :)

LoL is in vergelijking met Dota 2 iets makkelijker om in te stappen en is/voelt wat minder hardcore. Dus zal het ongetwijfeld meer nubs aantrekken. Komt bij dat de game enorm groot is dus hele volksstammen spelen het, en slechts weinigen beschouwen ranked als iets dat je toch enigszins serieus dient te nemen. Tel uit je winst.

Map awareness is inderdaad een van de grootste problemen. Zelfs al ping je 100x op hun neus en is de aankomende ganking squad al 10 seconden lang zichtbaar, dan nog laat men zich doorgaans verrassen op de bot lane.

Daarnaast snappen maar weinig spelers wat voor speelstijl past bij de gekozen comp of champ. En zo zijn er nog 101 dingen. Veel plezier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Koekiemonsterr schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 00:09:
[...]

Daarnaast snappen maar weinig spelers wat voor speelstijl past bij de gekozen comp of champ. En zo zijn er nog 101 dingen. Veel plezier :P
Jij gaat er dan vanuit dat mensen in ranked(zelf ben ik Silver II in flex) uberhaupt nadenken over een teamcomp. Dat vind ik ook zo frustrerend als main support. De teamcomps zijn vaak zo unbalanced waardoor je elke teamfight automatisch verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
assn schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Jij gaat er dan vanuit dat mensen in ranked(zelf ben ik Silver II in flex) uberhaupt nadenken over een teamcomp. Dat vind ik ook zo frustrerend als main support. De teamcomps zijn vaak zo unbalanced waardoor je elke teamfight automatisch verliest.
Helaas ga ik daar allang niet meer vanuit :P Maar ik vind wel dat men in ranked daar best wat meer bij stil zou mogen staan, ongeacht het niveau. Maar goed, wishful thinking.

Mensen picken doorgaans toch wat ze zelf willen spelen en letten vaak niet op (enemy) teamcomp of overvloed aan ad/ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Koekiemonsterr schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Helaas ga ik daar allang niet meer vanuit :P Maar ik vind wel dat men in ranked daar best wat meer bij stil zou mogen staan, ongeacht het niveau. Maar goed, wishful thinking.

Mensen picken doorgaans toch wat ze zelf willen spelen en letten vaak niet op (enemy) teamcomp of overvloed aan ad/ap.
Thanks !

Hoe werkt dit eigenlijk, krijg ik mijn rank te zien als ik lvl 30 wordt en eerste ranked pot speel ?

De enige ekte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Insehh schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:12:
[...]

Thanks !

Hoe werkt dit eigenlijk, krijg ik mijn rank te zien als ik lvl 30 wordt en eerste ranked pot speel ?
Als je level 30 bent en je besluit ranked te gaan doen speel je eerst 10 placement matches. Aan de hand van het aantal wins/losses in die matches zal je je rank gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Ik zie in de OP dat ik een channel "GoT" kan joinen, maar ik vind niet terug hoe in de UI. Is er een bepaalde TS/discord waar jullie veel zitten ?

De enige ekte...

• Jaap.
He jammer Koek, volgens de laatste berichten zijn de Yasuo adjustments weer terug gedraaid. Jou kennende was je vast al een heel proza aan het schrijven over je zo geliefde champ, maar die kan dus de prullenbak in ;)

• Koekiemonsterr
Jaap. schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:51:
He jammer Koek, volgens de laatste berichten zijn de Yasuo adjustments weer terug gedraaid. Jou kennende was je vast al een heel proza aan het schrijven over je zo geliefde champ, maar die kan dus de prullenbak in ;)
Damn, daar gaat mijn 1-page-moment-of-fame :P

Ik zag dat rijtje boosts van zijn base stats en een nóg groter ult-range langs komen....echt hoe ze dat überhaupt hebben kunnen overwegen. Maar goed, vandaag de dag is niks te gek bij Rito 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-08-2017 17:58 ]

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:55:
[...]

Damn, daar gaat mijn 1-page-moment-of-fame :P

Ik zag dat rijtje boosts van zijn base stats en een nóg groter ult-range langs komen....echt hoe ze dat überhaupt hebben kunnen overwegen. Maar goed, vandaag de dag is niks te gek bij Rito 8)7
Tja, het blijft verbazingwekkend hoe ze soms dingen kunnen verzinnen, dit keer kwamen ze er gelukkig op tijd achter dat het wellicht geen handige buff was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 22:55
Als er hier nog mensen zijn die en duo-parter zoeken tussen Gold 2 - Plat 2 graag mij even DM-en :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Laatst online: 02-09 17:31
Koekiemonsterr schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 00:09:
[...]
Map awareness is inderdaad een van de grootste problemen. Zelfs al ping je 100x op hun neus en is de aankomende ganking squad al 10 seconden lang zichtbaar, dan nog laat men zich doorgaans verrassen op de bot lane.
Man, man ik herken dit al te vaak. Ik zit als support 10x onze Vayne te terug pingen (beide zijn we op 50 hp) omdat mid + jungle + enemy adc eraan komt. Krijgt ik vervolgens 10 minuten een scheld kanonnade omdat ik haar alleen liet tegen 3 en ging hij vervolgens afk, dag dag promo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
Swagger schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:42:
[...]

Man, man ik herken dit al te vaak. Ik zit als support 10x onze Vayne te terug pingen (beide zijn we op 50 hp) omdat mid + jungle + enemy adc eraan komt. Krijgt ik vervolgens 10 minuten een scheld kanonnade omdat ik haar alleen liet tegen 3 en ging hij vervolgens afk, dag dag promo's.
/mute all, spelen en als mensen afk gaan gewoon reporten en door gaan.
Er is letterlijk niks dat je kan doen tegen die mensen. Hooguit positief blijven praten en hopen dat ze blijft.
Riot mag die mensen trouwens ook veel harder aanpakken, 1x express afk moet gewoon -100lp worden en snel in bans resulten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:10:
[...]

/mute all, spelen en als mensen afk gaan gewoon reporten en door gaan.
Er is letterlijk niks dat je kan doen tegen die mensen. Hooguit positief blijven praten en hopen dat ze blijft.
Riot mag die mensen trouwens ook veel harder aanpakken, 1x express afk moet gewoon -100lp worden en snel in bans resulten.
Maar dan benadeel je ook mensen welke er misschien niks aan kunnen doen, ik heb namelijk ook al meerdere keren gehad dat mijn client corrupt raakte waardoor de game crashed of dat mijn laptop crashed(want ja he niet iedereen heeft super hardware).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Martin0 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:37:
[...]

Maar dan benadeel je ook mensen welke er misschien niks aan kunnen doen, ik heb namelijk ook al meerdere keren gehad dat mijn client corrupt raakte waardoor de game crashed of dat mijn laptop crashed(want ja he niet iedereen heeft super hardware).
Dus je vindt het eerlijker dat 4 onschuldige mensen een game verliezen +40 minuten game tijd verliezen omdat jou hardware niet voldoende is? ;)
Ik vind dat iedereen zelf zijn eigen setup op orde moet hebben en als er iets mis gaat je zeld verantwoordelijk bent. Maar goed Riot zal toch niet harder straffen, enige waar ze hard tegen optreden zijm bepaalde scheldwoorden. Als mensen ineens gaat trollen of inten gebeurt er 10/10 niks met ze. Je moet letterlijk disco nunu 0/25 gaan als je een ban wilt krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Dus je vindt het eerlijker dat 4 onschuldige mensen een game verliezen +40 minuten game tijd verliezen omdat jou hardware niet voldoende is? ;)
Ik vind dat iedereen zelf zijn eigen setup op orde moet hebben en als er iets mis gaat je zeld verantwoordelijk bent. Maar goed Riot zal toch niet harder straffen, enige waar ze hard tegen optreden zijm bepaalde scheldwoorden. Als mensen ineens gaat trollen of inten gebeurt er 10/10 niks met ze. Je moet letterlijk disco nunu 0/25 gaan als je een ban wilt krijgen :')
Eerlijker nee, maar er zit een verschil in met opzet afk gaan en een crash krijgen (welke jij of wie dan ook krijgen want ja hardware kan altijd falen/ zelfs software kan falen).

Ja Rito mag zeker harder gaan straffen, daar ben ik het zeker mee eens maar je moet niet mensen gaan straffen die er niet altijd iets aan kunnen doen, en daarnaast meestal komen mensen na een crash ook weer terug.
Maar goed hierin kan je ook geen onderscheid maken dus als ze afk strenger gaan straffen zullen er ook "onschuldige" gestraft worden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Martin0 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:52:
[...]

Eerlijker nee, maar er zit een verschil in met opzet afk gaan en een crash krijgen (welke jij of wie dan ook krijgen want ja hardware kan altijd falen/ zelfs software kan falen).

Ja Rito mag zeker harder gaan straffen, daar ben ik het zeker mee eens maar je moet niet mensen gaan straffen die er niet altijd iets aan kunnen doen, en daarnaast meestal komen mensen na een crash ook weer terug.
Maar goed hierin kan je ook geen onderscheid maken dus als ze afk strenger gaan straffen zullen er ook "onschuldige" gestraft worden.
Nee ok als iemand DCed en 3 minuten later terug is is het geen punt. Had het meer over de permanente AFKers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Dag iedereen,

Ik heb vandaag geprobeerd om mijn broertje aan het verstand te brengen dat je niet je Annie Mastery page voor elke mid laner moet gebruiken omdat dat niet matched bij de abilitys van elke andere champ. Hij bleef verschrikkelijk eigenwijs volhouden dat dat onzin is en dat je gewoon de annie page kan gebruiken.

Wil ieder ander eens inhaken hierop :)?

Vanzelf spreken lijken veel pages op elkaar maar kleine aanpassingen per champ kunnen op een goed niveau aardig verschil opleveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Lekiame op 23-08-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Lekiame schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:36:
Dag iedereen,

Ik heb vandaag geprobeerd om mijn broertje aan het verstand te brengen dat je niet je Annie Mastery page voor elke mid laner moet gebruiken omdat dat niet matched bij de abilitys van elke andere champ. Hij bleef verschrikkelijk eigenwijs volhouden dat dat onzin is en dat je gewoon de annie page kan gebruiken.

Wil ieder ander eens inhaken hierop :)?

Vanzelf spreken lijken veel pages op elkaar maar kleine aanpassingen per champ kunnen op een goed niveau aardig verschil opleveren.
Tja, in principe kun je zo'n standaard mid ap mage rune page wel voor zo'n beetje alle ap mids nemen.

Ik ben geen Annie-speler, maar lijkt me niet dat je specifiek op Annie nou heel andere runes neemt dan op welke gemiddelde andere ap mid champ.

Het is meestal een combi van AP quints, scaling hp seals, magic pen reds en iets van (scaling)MR glyphs en/of (scaling)cdr glyphs. Wellicht nog wel eens wat variatie met movement speed quint(s) ofzo, maar in principe is dit de standaard ap mid rune setup, afhankelijk van persoonlijke voorkeuren ook.

Met een paar rune changes voor een specifieke andere champ, daar ga je de oorlog ook niet mee winnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-08-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
We hebben het hier niet over Rune pages hé maar over Mastery pages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Lekiame schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:39:
We hebben het hier niet over Rune pages hé maar over Mastery pages
Aha, zeg dat dan :P Ik lette goed op maar niet heus 8)7

Tja, ik denk dat hier ongeveer hetzelfde geldt. Thunderlord lijkt me voor Annie vrij standaard en dan kun je verder het meeste wel invullen. Accentverschillen hier en daar zullen niet enorm veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Hoe je speelt heeft 99x meer impact dat je masteries. Je keystone is belangrijk en de rest is paar extra procent. Ik zou idd niet met Annie masteries spelen elke game en gewoon je masteries hier en daar aanpassen aan tegen wie je speelt en met wie je speelt, maar het is geen dag en nacht verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Nog mensen een beetje EU LCS gekeken de afgelopen tijd?

Volgens mij wordt het een grote afgang voor EU teams op Worlds.

We krijgen nu dus al sowieso Misfits en G2 voor Worlds. G2 ok, terecht, maar Misfits? Hele seizoen subtop maar niet meer dan dat. Nu ineens een opleving en dan krijgen we hen om ons te vertegenwoordigen. Zo'n beetje iedereen kan van iedereen winnen op het moment, niemand steekt er met kop en schouders bovenuit. En Rift Rivals was al een veeg teken...Dat wordt nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Is het niet in elke sport dat er soms favorieten afvallen en soms underdogs doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Damn.. ik heb 1 jaar geen League of Legends gespeeld en wat een nieuwe champs, andere routes in de jungle etc..

Wennen!!!!

Heeft er iemand een guide (video) met de laatste grote wijzigingen qua gameplay?

Champions leer in zelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Laatst online: 17-09 20:33
Een beetje last minute, maar dat is wel goed met al die agenda-afspraken van een hedendaagse werkdag.

Wie gaan er naar de EU LCS Finals in Parijs / wie heeft er zin om mee te gaan? Het is a.s. zaterdag 2 en 3 september. Tickets kosten afhankelijk van je plek voor 2 dagen €40 of €50.

Groeten,
Joost

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Martin0 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:52:
[...]

Dat zal zeker, maar een -50 LP bij AFK gaan lijkt me een prima straf.
Ben je binnen 5 minuten weer terug, prima niks aan de hand.
Ben je dat niet - helaas pindakaas. Na x keer binnen x games --> ranked ban

Die enkele persoon waarvan inderdaad zijn videokaart is verbrand, die heeft andere dingen om zich druk over te maken dan 50 LP :).

Op deze manier haal je 99% van de AFK frustratie weg!

Bij Diablo II had je 'Hardcore' en 'Softcore'. Als je bij hardcore dood ging was je alles kwijt; ook als dit gebeurde door een systeemcrash, lag of wat dan ook.
Zo zou ranked ook benaderd moeten worden: wil je in competetief verband gamen, dan zorg je voor je eigen randvoorwaarden: degelijk internet, degelijke apparatuur.

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-02 13:19
Als er iemand samen wilt spelen, add me: ExplöringUranus :D
Ben gold 1 in soloQ en plat5 in flex

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSrs op 31-08-2017 15:42 ]

• Valdourian
Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:13:
[...]

Die enkele persoon waarvan inderdaad zijn videokaart is verbrand, die heeft andere dingen om zich druk over te maken dan 50 LP :).

Op deze manier haal je 99% van de AFK frustratie weg!

Bij Diablo II had je 'Hardcore' en 'Softcore'. Als je bij hardcore dood ging was je alles kwijt; ook als dit gebeurde door een systeemcrash, lag of wat dan ook.
Zo zou ranked ook benaderd moeten worden: wil je in competetief verband gamen, dan zorg je voor je eigen randvoorwaarden: degelijk internet, degelijke apparatuur.
Dus mensen die zich geen beest van een pc kunnen veroorloven mogen geen ranked spelen volgens jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
nou ja. het is nou niet dat je voor League een beest van een pc nodig hebt.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Valdourian schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

Dus mensen die zich geen beest van een pc kunnen veroorloven mogen geen ranked spelen volgens jou?
Wat een flauwe reactie. Ik heb mijn betoog nu 10x nagelezen en daar staat volgens mij nergens in dat LOL ranked op 4k gespeeld moet worden. Met een 10 jaar oude PC kan je LOL spelen, zonder problemen en zonder het speelplezier van anderen te bederven.

Als je op donderdagavond op het trapveldje gaat voetballen, dan mag je de schoenen aan doen die je wil, al doe je het in je blote kont.
Als je op zaterdagmiddag KNVB competitie voetbalt dan mag je niet mee doen zonder voetbalschoenen, scheenbeschermers en 10x hetzelfde shirt, broek en sokken binnen een team.
Er is geen enkele beleidsbepaler die zegt dat die voetbalschoenen de duurste en nieuwste moeten zijn, die mogen gerust 10 jaar oud zijn zolang ze maar voldoen aan de eis van een voetbalschoen.

Dus; als je als game zo ontzettend serieus genomen wilt worden als e-sport, dan mag je ook eisen stellen aan de randvoorwaarden van je leden.

Dus nee, je hoeft geen beest van een PC te hebben. Maar ja: je moet zorgen dat je PC functioneert, een stabiele internet verbinding heeft.
Ranked is namelijk competetief spelen, en of dat nou 6e klas amateurs of eredivisie is doet dan niet ter zake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ero-Sensei schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:13:
[...]
wil je in competetief verband gamen, dan zorg je voor je eigen randvoorwaarden: degelijk internet, degelijke apparatuur.
Hier zeg je nochtans letterlijk dat als je ranked wil spelen dat je goed internet en apparatuur moet hebben...
Dus vind je wel dat mensen moeten investeren omdat ze eens een spelletje willen spelen?

En een ranked spelletje in LoL vergelijken met een officiële voetbalmatch gaan spelen? Laat me niet lachen.
Er is niets officieel aan een spelletje ranked. Het is gewoon een feature in het spel om het wat spannender te maken en de mensen iets te geven waar ze zich kunnen in opwerken. Het is geen LCS die je speelt hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Valdourian schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:56:
[...]

Hier zeg je nochtans letterlijk dat als je ranked wil spelen dat je goed internet en apparatuur moet hebben...
Dus vind je wel dat mensen moeten investeren omdat ze eens een spelletje willen spelen?

En een ranked spelletje in LoL vergelijken met een officiële voetbalmatch gaan spelen? Laat me niet lachen.
Er is niets officieel aan een spelletje ranked. Het is gewoon een feature in het spel om het wat spannender te maken en de mensen iets te geven waar ze zich kunnen in opwerken. Het is geen LCS die je speelt hoor 8)7
Ik denk niet dat Ero nou echt een serieuze investering bedoelde; neem aan dat hij doelde op gewoon een fatsoenlijke pc en dito internetverbinding. En dat mag je inderdaad op zijn minst verwachten. Dat kost ook geen drol, mede omdat LoL allesbehalve een NASA-pc vereist.

Een beetje fatsoenlijke verbinding valt nog wel eens tegen, maar persoonlijk heb ik 10x meer last van de trolls/nubs dan de in dit seizoen vrij sporadische afk'er/dc'er. Heb idee dat dat laatste vorige seizoenen erger was, maar kan ook gewoon toeval zijn.

En ranked is inderdaad 'slechts' een feature, maar helaas beschouwt men het ook zo, en laat Rito het allemaal toe. "Het is toch slechts een spelletje?", zeggen ze dan terwijl ze 0/10 staan na 15 mins. Zeg je er wat van, krijg je reports en uiteindelijk chat bans enzo, maar de idioot die ranked niet serieus neemt en lekker blijft aankloten mag vrolijk doorgaan. Zoiets valt niet heel eenvoudig aan te pakken, maar als je echt wil, dan kan het best. Maar goed, Rito doet puur aan halfslachtige zogenaamde 'flame-bestrijding', want dat doet het ook goed voor de PR. En voor de rest doen ze vrijwel niks. Want de troll koopt vast weer een nieuwe skin, dus daar doen we niks aan, want dat betekent $$$....

[ Voor 27% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-09-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
[...]

Ranked. Dus niet casual. Dus 'officieel'.
Onbegrijpelijk dat de E-sports scene zo serieus genomen wil worden, maar dat ranked gaming dan maar gewoon casual opgevat genomen moet worden.

Ik denk dat de voetbalmetafoor een prima vergelijking is. Het enige verschil is dat het ene achter je bureatje gebeurd, en het andere op een grasveld. Beide is het op het amateur niveau in zekere zin onzinnig als je het vermaakt eraf haalt. En zoals je bij een voetbalwedstrijd mag verwachten dat je van je teamgenoten op aan kan, maar je dat bij games ook.

Waarom zou je niet gewoon GEEN ranked kunnen spelen als je geen betrouwbare hardware hebt?
Dus nee, geen mega investering, simpelweg voldoen aan de randvoorwaarden. Zoals elke Tweaker ongetwijfeld weet, heb je niet veel nodig om LoL te kunnen spelen. Softwarematige problemen die zijn zimpel op te lossen, met in het ergste geval een reïnstall van Windows.

Hardwarematig moet je wel een heel oud beestje hebben wil het niet lukken. En ja, dan is het inderdaad tijd om je wensen aan te passen, of nieuwe 'voetbalschoenen' te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
[...]

Met mijn laptop uit 2014 met iGPU kon ik prima stabiel league spelen op 50-80fps. Je kan league letterlijk met een 10 jaar oude game PC prima spelen. "goed" internet en apparatuur is dus niet nodig, zelfs met een half brakke verbinding met 100ping kan je spelen, als je maar niet constant DCed.

Ik heb liever dat de ene persoon een LP/ranked restriction krijgt omdat die niet de moeite neemt om een normale stabiele internetverbinding (anno 2017, hallo?) te krijgen met een normale computer, dan dat 4 andere team leden LP verliezen door het geneuzel van 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
[...]

Het is wat de persoon er zelf als waarde aan hangt. Overigens op amateurbasis speel je ook geen Champion's League dus wat je nu bedoeld te zeggen snap ik niet? Dus dan moet alles wel in orde zijn, maar "online" fungeren andere regels? Een aantal jaren terug kwam hier al eens de discussie voorbij om een soort instap-eis te stellen aan ranked. Destijds ging het om het hebben van fatsoenlijke runes (dus geen tier 1 en tier 2 rommel, maar gewoon tier 3 en een volledige pagina), merendeel omdat games vaak verpest werden door een stel kids dat met lege pagina's etc rondliep.

Gelukkig heeft Riot ook ingezien dat dit een struikelblok vormt om een game interessant te houden qua competitie en zijn ze druk bezig om dat fatsoenlijk in te vullen. Maar dit probleem lag bij Riot, aangezien die verantwoordelijk waren voor de IP prijzen en de IP gain per match.

Maar de verbinding en de hardware ligt bij de persoon. "Gewoon een spelletje spelen" dat kan prima met alle modes die LoL met zich meebrengt. Echter ranked is bedacht voor de mensen die serieus aan het werk willen en willen kijken waar ze staan. Dan mag je verwachten dat men daar zelf ook een bijdrage aan levert door een fatsoenlijke internetverbinding en hardware daarin mee te brengen. Als LoL nu bestond uit 1 gamemode die toevallig ranked zou zijn, ja prima je hebt groot gelijk. Maar dat is dus niet het geval.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Stel nu dat ik in één of ander apenland woon en de internetverbinding echt op nx trekt.
Ik wil ranked spelen omdat ik iets wil die ik kan opbouwen (mijn rank) en niet eindeloos "nutteloze" normals wil doen. Normals is om nieuwe champs te testen.
Sorry, maar wie zijn jullie dan om mij te verbieden ranked te spelen?
Als jullie het willen zoals jullie vertellen, dan moet Riot maar afkomen met testen/eisen/weetikwatallemaal om iedereen zijn pc te controleren en ranked toe te staan voor die persoon.
Maar dat gebeurd niet en zal niet gebeuren, dus iedereen kan en mag ranked spelen met wat voor hardware ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Valdourian schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:33:
Stel nu dat ik in één of ander apenland woon en de internetverbinding echt op nx trekt.
Ik wil ranked spelen omdat ik iets wil die ik kan opbouwen (mijn rank) en niet eindeloos "nutteloze" normals wil doen. Normals is om nieuwe champs te testen.
Sorry, maar wie zijn jullie dan om mij te verbieden ranked te spelen?
Als jullie het willen zoals jullie vertellen, dan moet Riot maar afkomen met testen/eisen/weetikwatallemaal om iedereen zijn pc te controleren en ranked toe te staan voor die persoon.
Maar dat gebeurd niet en zal niet gebeuren, dus iedereen kan en mag ranked spelen met wat voor hardware ook.
Tja, om eerlijk te zijn vind ik het dus niet kunnen en eigenlijk onbeschoft als je weet dat je een slechte internetverbinding hebt met regelmatig hoge ping en/of uitval. Je zit bij League immers niet alleen in het spel, je hebt vier teamgenoten, waarvan je dus willens en wetens gewoon het spel voor verpest (gemiddeld 30 minuten per potje, 4 spelers, 2 uur verknald). Zeker in ranked vind ik dat not done, sorry.

Dat riot dan maar moet komen met eisen en weet ik wat, ja, dat vind ik ook. Maar omdat dat er niet is geeft je dat geen vrij briefje om maar het spel te verklooien voor je team. Ga dan lekker een 1V1 spel ranked spelen, starcraft ofzo... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

En ranked is inderdaad 'slechts' een feature, maar helaas beschouwt men het ook zo, en laat Rito het allemaal toe. "Het is toch slechts een spelletje?", zeggen ze dan terwijl ze 0/10 staan na 15 mins. Zeg je er wat van, krijg je reports en uiteindelijk chat bans enzo, maar de idioot die ranked niet serieus neemt en lekker blijft aankloten mag vrolijk doorgaan.
Ach ik speel af en toe is een potje, meestal flex met vrienden. Ik denk 1/2 keer in de week alleen, dan speel ik ook ranked. Anders heb ik t gevoel dat er helemaal geen waarde aan zit. En dan is het wel is voorgekomen dat ik 0/6 sta na 15 minuten ja. Daar baal ik dan zelf best van, want ik speel ook liever wel gewoon goed, maar soms is de tegenstander beter.

Als er dan ook nog een idioot is die de paar uur die ik heb in de week dat ik überhaupt kan spelen "verpest" door te schelden kan die persoon inderdaad een report verwachten. Er is niemand die in silver(want daar speel ik) zit omdat ze af en toe iemand tegen komen die 0/6 in lane gaat, in silver zit je omdat je slecht bent of omdat je niet genoeg speelt.

Dus ja, met mijn 1/2 potjes in de week ben ik aardig iemand die "aankloot". En ik kijk er precies andersom tegen aan, ik kan het niet zo serieus nemen. De enige constante factor ben jezelf, zolang je winrate boven de 51% wordt je rank hoger. Naar je teammaten kijken heeft geen enkele zin.

Ik merk ook dat ik veel slechter speel en mindere scores haal als ik zo weinig speel in de week. Maar mag ik dan geen ranked spelen omdat ik er niet genoeg tijd voor heb?
https://euw.op.gg/summoner/userName=garriej mn Op.gg bevestigd dat voor je.(de normals zijn of wel 5v5(rank verschil te groot) of toen ik met 4 mensen speelde(geen flex)

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 05-09-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
!GN!T!ON schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:13:
[...]

Tja, om eerlijk te zijn vind ik het dus niet kunnen en eigenlijk onbeschoft als je weet dat je een slechte internetverbinding hebt met regelmatig hoge ping en/of uitval. Je zit bij League immers niet alleen in het spel, je hebt vier teamgenoten, waarvan je dus willens en wetens gewoon het spel voor verpest (gemiddeld 30 minuten per potje, 4 spelers, 2 uur verknald). Zeker in ranked vind ik dat not done, sorry.

Dat riot dan maar moet komen met eisen en weet ik wat, ja, dat vind ik ook. Maar omdat dat er niet is geeft je dat geen vrij briefje om maar het spel te verklooien voor je team. Ga dan lekker een 1V1 spel ranked spelen, starcraft ofzo... }:O
De kans dat je meerdere games met dezelfde spelers in je team komt is enorm klein.
De enige waarvoor je het spel dus verpest als je constant uitvalt is voor jezelf. Die andere spelers die jou eens in party hebben en waarbij je dc'd ben je na dat ene spelletje weer kwijt. Die doen dus na dat ene potje gelukkig verder met ranken.
Ik wil maar zeggen, heb je slechte verbinding dan kloot je alleen jezelf in ranked. Dan moeten anderen je niet verbieden ranked te spelen omdat zij je toevallig 1 keer tegenkomen in hun team.

Oja, als jij eens een slecht spel hebt door zo iemand en je bent 30 minuten van je tijd "verknald" dan zoek je misschien beter een nieuwe hobby.
Goed spelen of slecht spelen hoort bij gamen en iedere minuut die ik speel vind ik niet verknald want het is mijn hobby en ik heb er gerust mijn tijd voor over. Ok, het kan soms frustrerend zijn maar ik heb nooit een avond gehad dat ik dacht, "nu is mijn hele avond verpest."
Integendeel, een goede avond is een game-avond 8)
Je zal vast al spelletjes verloren hebben door jouw eigen schuld. Wel sneu dat jij je eigen tijd dan verknald...

[ Voor 18% gewijzigd door Valdourian op 05-09-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Valdourian schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:08:
[...]

De kans dat je meerdere games met dezelfde spelers in je team komt is enorm klein.
De enige waarvoor je het spel dus verpest als je constant uitvalt is voor jezelf. Die andere spelers die jou eens in party hebben en waarbij je dc'd ben je na dat ene spelletje weer kwijt. Die doen dus na dat ene potje gelukkig verder met ranken.
Ik wil maar zeggen, heb je slechte verbinding dan kloot je alleen jezelf in ranked. Dan moeten anderen je niet verbieden ranked te spelen omdat zij je toevallig 1 keer tegenkomen in hun team.

Oja, als jij eens een slecht spel hebt door zo iemand en je bent 30 minuten van je tijd "verknald" dan zoek je misschien beter een nieuwe hobby.
Goed spelen of slecht spelen hoort bij gamen en iedere minuut die ik speel vind ik niet verknald want het is mijn hobby en ik heb er gerust mijn tijd voor over. Ok, het kan soms frustrerend zijn maar ik heb nooit een avond gehad dat ik dacht, "nu is mijn hele avond verpest."
Integendeel, een goede avond is een game-avond 8)
Je zal vast al spelletjes verloren hebben door jouw eigen schuld. Wel sneu dat jij je eigen tijd dan verknald...
Wij gaan het niet eens worden denk ik. Nee je kloot niet alleen jezelf, zoals ik zei je hebt 4 teammates, en dan kan jij zo hoog en laag gaan springen als je wilt, maar je verkloot voor die mensen gewoon hun spel, klaar. Als ik ranked speel dan speel ik om te winnen en verwacht ik van mijn teammates dat ze dat ook doen.

Jij hebt een houding na mij de zondvloed. Zijn dus inderdaad mensen waaronder jou die denken, ach dat ene spelletje wat maakt dat nou uit.. Nou, er zijn met jou nog een horde mensen die er zo over denken, en wat is het resultaat? Ik heb (eigen ervaring dus) rustig om de avond een of twee potjes met mensen die ranked gaan spelen en dan de hele tijd hun ping lopen te pingen (2k ms yeey), constant disconnecten of zelfs helemaal niet meer terug komen. En als dit dus keer op keer opnieuw gebeurd en je daardoor potjes krijgt die gewoon echt echt niet meer leuk zijn om te spelen, eenzijdig ingemaakt worden is niet leuk en al helemaal niet als je daar niks aan kan doen (vind jij ook niet leuk).

En nee, dat 'verpest niet mijn hele avond', dat leg jij mij in de mond. (oh enne, als het je hobby is, misschien moet je dan ook een beetje investeren in je hobby? al is het alleen maar voor jezelf?)
garriej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:47:
[...]
Dus ja, met mijn 1/2 potjes in de week ben ik aardig iemand die "aankloot". En ik kijk er precies andersom tegen aan, ik kan het niet zo serieus nemen. De enige constante factor ben jezelf, zolang je winrate boven de 51% wordt je rank hoger. Naar je teammaten kijken heeft geen enkele zin.
helemaal mee eens, zeker in game.
garriej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:47:
[...]
Ik merk ook dat ik veel slechter speel en mindere scores haal als ik zo weinig speel in de week. Maar mag ik dan geen ranked spelen omdat ik er niet genoeg tijd voor heb?
https://euw.op.gg/summoner/userName=garriej mn Op.gg bevestigd dat voor je.(de normals zijn of wel 5v5(rank verschil te groot) of toen ik met 4 mensen speelde(geen flex)
Zolang je je best doet en je equipment op orde is vind ik zelf alles best. Zal mij ook niet zien flamen als mensen dood gaan of slechte moves maken, ik maak er zelf zat. Daar is immers het ranking systeem ook voor komt vanzelf terecht op je huidige niveau. Waar ik zelf wel heel slecht tegen kan is ranked gaan spelen terwijl je weet dat je internet slecht is, of je muis half kapot, crashende pc. Of expres proberen te verliezen in game, die heb er ook tussen. Verder vind ik alles fair game }:O

[ Voor 24% gewijzigd door !GN!T!ON op 05-09-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 14:26
https://dotesports.com/league-of-legends/eu-lcs-splitting-regional-leagues-relegation-going-away-17164

ik betwijfel ten zeerste of dit de kwaliteit ten goede komt...
teveel teams te ver uit elkaar, waardoor kwaliteit uitgesmeerd wordt en EU als regio zwakker (vs US/KR etc).

gokje:
- London: Fnatic, H2K, Misfits, ... (+3 nodig)
- Paris: PSG, Vitality, Millenium, ... (+3 nodig)
- Berlin: UOL, Roccat, Splyce, S04, NIP, MM (zowaar gevuld)
- Barcelona: G2, Giants, Origen, ... (+3 nodig)

nu weet ik niet heel veel van de challenger series etc, maar volgens mij zijn er niet heel veel goede teams beschikbaar om alle regios goed te vullen en deze competities niet te degraderen tot een formaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Met het oog op de toekomst is dit geen slechte ontwikkeling. Er is immers veel ruimte om te groeien qua aantal spelers en teams. Voor de komende periode zal het echter betekenen dat teams tegen minder goede teams zullen spelen in de regionale league. Dit zal de kwaliteit niet ten goede komen.

Ik ben benieuwd hoe ze dit verder gaan vormgeven, onder andere qua speelschema. Je krijgt dus een regionale league (met spring en summer splits), greater league (hoe vaak?) en vervolgens MSI en Worlds.
Omdat de regionale leagues uit 6 i.p.v. 10 teams bestaan zal het aantal games per split naar beneden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Koekiemonsterr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:27:
[...]

Aha, zeg dat dan :P Ik lette goed op maar niet heus 8)7

Tja, ik denk dat hier ongeveer hetzelfde geldt. Thunderlord lijkt me voor Annie vrij standaard en dan kun je verder het meeste wel invullen. Accentverschillen hier en daar zullen niet enorm veel verschil maken.
Annie met burning keystone mastery is beste voor haar imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
!GN!T!ON schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:52:
[...]

(oh enne, als het je hobby is, misschien moet je dan ook een beetje investeren in je hobby? al is het alleen maar voor jezelf?)
Het ging hier niet over mij... mijn hardware is volledig in orde.
De discussie ging over het algemeen dat iedereen goeie pc/internet/... MOET hebben om lol te spelen.
Waarop ik tegenin ging dat je de mensen niet kan verplichten om duur internet abbo enzo te moeten betalen omdat ze eens een spelletje willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Valdourian schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:14:
[...]

De discussie ging over het algemeen dat iedereen goeie pc/internet/... MOET hebben om lol te spelen.
Waarop ik tegenin ging dat je de mensen niet kan verplichten om duur internet abbo enzo te moeten betalen omdat ze eens een spelletje willen spelen...
Waarom kan je dat niet verplichten? Dat doen ontwikkelaars met nieuwe games toch constant? Reken er maar op dat als je straks de nieuwe GTA wil spelen dat je pc in orde moet zijn om de game te kunnen trekken. Ben je noet bereid dit te doen kan je de game niet draaien. Zo moeilijk is het toch niet?

Het is juist een zwaktebod dat Riot alleen kijkt naar je level en het aantal toegeëigende champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Jaap. schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:36:
[...]

Waarom kan je dat niet verplichten? Dat doen ontwikkelaars met nieuwe games toch constant? Reken er maar op dat als je straks de nieuwe GTA wil spelen dat je pc in orde moet zijn om de game te kunnen trekken. Ben je noet bereid dit te doen kan je de game niet draaien. Zo moeilijk is het toch niet?

Het is juist een zwaktebod dat Riot alleen kijkt naar je level en het aantal toegeëigende champions.
Nu heb jij het over je hardware in je pc. Daar kunnen ontwikkelaars inderdaad eisen aan stellen.
Wij hadden het over al dan niet snel en stabiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Valdourian schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:00:
[...]

Nu heb jij het over je hardware in je pc. Daar kunnen ontwikkelaars inderdaad eisen aan stellen.
Naar mijn interpretatie ging het over de setup in het algemeen, waarbij internetverbinding er uit werd gelicht als voorbeeld, maar dan nog; ook voor wat betreft internet snelheid zijn er voorbeelden waarbij (naar mijn idee buitengewoon juist en wenselijk) een drempel wordt gehanteerd. Bijvoorbeeld bij Battlefield (en ongetwijfeld bij CS net zo) zijn er servers waarbij je simpelweg wordt gekicked als je ping boven een bepaalde waarde komt. Prima, want ik zit niet te wachten op iemand die al laggend voorbij komt fietsen en daardoor niet te raken is. Dat je dan de game niet kan spelen; jammer dan; des te meer reden om eens kritisch naar je setup te kijken.

Bij het voetbal mag je ook niet meedoen als je geen scheenbeschermers wenst te kopen, om even terug te refereren aan de reeds gebruikte vergelijking.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 06-09-2017 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JoeBravo schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:28:
https://dotesports.com/league-of-legends/eu-lcs-splitting-regional-leagues-relegation-going-away-17164

teveel teams te ver uit elkaar, waardoor kwaliteit uitgesmeerd wordt en EU als regio zwakker (vs US/KR etc).

gokje:

nu weet ik niet heel veel van de challenger series etc, maar volgens mij zijn er niet heel veel goede teams beschikbaar om alle regios goed te vullen en deze competities niet te degraderen tot een formaliteit...
Lijkt me ook geen goede oplossing dit, rare versnippering.

Dat er voor de EU LCS iets moest veranderen, was zonneklaar. H2K dreigde EU te verlaten, meerdere teams wilden zich aanmelden voor de NA LCS. En geef ze eens ongelijk. Rito strijkt bakken met geld op, maar de teams houden flinke rode cijfers. De financiële kant is zoveel beter in NA, zowel voor spelers als voor teams.

Maar goed, ik zie niet in wat dit gaat verbeteren. Want het is geloof ik nog geen franchise-systeem, zoals in NA.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Valdourian schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:00:
[...]

Het gaat niet om snel internet, wel om stabiel internet. Als jij 20x DC'ed tijdens een game verpest je de game voor 9 anderen en niet alleen voor jezelf. Weet jij dat je zo'n brakke verbinding hebt, dan weet je ook gelijk dat je in ranked 9 van de 10x een loss zult hebben. Dus die onzin over "ik wil een rank halen, ik wil voor iets spelen", dat is erg vaak ik. Laat "ik" dan ook eens zorgen dat je zooi op orde is zodat je ook daadwerkelijk daar serieus mee bezig kunt. Anders heeft het totaal geen meerwaarde.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Ero-Sensei
Valdourian schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:14:
[...]

Niet perongeluk expres een paar cruciale dingen weglaten of veranderen als je dat goed uitkomt, ik zal je zin aanpassen en hoop dat je dan de cruciale punten welke ik telkens aangedragen heb in acht wilt nemen:

De discussie ging over het algemeen dat iedereen goeie degelijke stabiele pc/internet/... MOET hebben om RANKED lol te spelen.

En je laatste zin is precies de reden waarom we langs elkaar heen blijven praten. Jij hebt het over het verplichten van dure abonnementen en hardware. Ik heb het over stabiel randvoorwaarden creëren.

Die randvoorwaarden kunnen de volgende dingen zijn:

- IPV slechte Wifi een kabeltje gebruiken: € 5.00
- Geen mogelijkheid tot kabel trekken: € 30.- voor een powerline
- Reïnstall van Windows: GRATIS
- Drivers updaten: GRATIS
- Pas ranked gaan spelen als je huisgenoten niet volle bak aan het torrenten zijn: GRATIS
- In plaats van ranked aanklikken klikken op 'Normal blind mode' Normal draf pick' 'ARAM': jawel helemaal GRATIS.

Dus voor € 30.- maximaal zijn de meeste problemen opgelost. Dat is nog minder als wanneer je een niet gratis game wil spelen. En nogmaals, het hele sanctiebeleid wat ik in mijn eerste reactie op deze discussie weergaf is gestoeld op ranked games.

Wanneer je hele PC of internet abbo niet voldoet voor een game als LOL dan wordt inderdaad de investering hoger. Echter mag je je dan afvragen of je moet willen gamen - want dat is niet als voetballen zonder voetbalschoenen, dat is als voetballen zonder voeten. Een soort digitale invalide zeg maar :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maar wat nou als je op het platteland woont en je geen betere verbinding kunt krijgen en er 1 van de 15 potjes uitgegooid wordt? Moet je dan maar helemaal niet meer spelen of neem je dat ene potje voor lief.

Want er is niemand die elke game problemen heeft, dat geloof ik echt niet.

• Ero-Sensei
garriej schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:13:
Maar wat nou als je op het platteland woont en je geen betere verbinding kunt krijgen en er 1 van de 15 potjes uitgegooid wordt? Moet je dan maar helemaal niet meer spelen of neem je dat ene potje voor lief.
Ik quote even mezelf:
In jouw voorbeeld: Ook op het platte land kun je binnen die 5 minuten weer terug zijn.
Daarnaast kan je op de plekken waar de dikgedrukte 'x' staat ook een getal van 1 en 16 zetten. Dan is 1 op de 15 games geen probleem.

Ik vind overigens dat wanneer je in 6.6% (1 op 15) van de games (blijvende) problemen hebt, dat het best veel is, maar begrijp dat dat voor jezelf nog geen reden is om het risico niet te nemen. Het gaat immers 18 games achter elkaar goed volgens de statistiek :).
Want er is niemand die elke game problemen heeft, dat geloof ik echt niet.
Dat lijkt me ook sterk. Echter gezien de hoeveelheid games dat ik mensen een ping van 500+ zie quoten (minimaal 20% vd games)zouden ze dan wel verdacht vaak in mijn game zitten. En ook dat lijkt me sterk.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ero-Sensei schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:26:
[...]

Ik quote even mezelf:

[...]

In jouw voorbeeld: Ook op het platte land kun je binnen die 5 minuten weer terug zijn.
Daarnaast kan je op de plekken waar de dikgedrukte 'x' staat ook een getal van 1 en 16 zetten. Dan is 1 op de 15 games geen probleem.

Ik vind overigens dat wanneer je in 6.6% (1 op 15) van de games (blijvende) problemen hebt, dat het best veel is, maar begrijp dat dat voor jezelf nog geen reden is om het risico niet te nemen. Het gaat immers 18 games achter elkaar goed volgens de statistiek :).

[...]

Dat lijkt me ook sterk. Echter gezien de hoeveelheid games dat ik mensen een ping van 500+ zie quoten (minimaal 20% vd games)zouden ze dan wel verdacht vaak in mijn game zitten. En ook dat lijkt me sterk.
Dan zijn we het toch redelijk met elkaar eens :)

Ik heb zelf nooit problemen trouwens kwa verbinding, pc of andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Even een vraagje: wie van jullie gebruikt de Overwolf app 'LoLwizz'? Hiermee kun je tijdens het laden van de game de statistieken zien van beide teams, zoals runes, rank, ranked-games op de betreffende champ per speler etc.

En wie van jullie gebruikt de Overwolf app 'ReplayHUD'? Hiermee worden de clips van al je kills en assists automatisch opgenomen en op je pc opgeslagen. Je kan zelfs ingame je dead terugkijken als je dat wilt d.m.v. een overlay. Een tijdje terug deze app super, maar sinds enkele weken worden niet al mijn kills opgenomen en zijn veel clips vaak te kort (enkele seconde voor de kill, waardoor een groot deel van de teamfight niet is opgenomen terwijl het volgens de instellingen wel zou moeten)... Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

!GN!T!ON schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:52:
[...]

Wij gaan het niet eens worden denk ik. Nee je kloot niet alleen jezelf, zoals ik zei je hebt 4 teammates, en dan kan jij zo hoog en laag gaan springen als je wilt, maar je verkloot voor die mensen gewoon hun spel, klaar. Als ik ranked speel dan speel ik om te winnen en verwacht ik van mijn teammates dat ze dat ook doen.

Jij hebt een houding na mij de zondvloed. Zijn dus inderdaad mensen waaronder jou die denken, ach dat ene spelletje wat maakt dat nou uit.. Nou, er zijn met jou nog een horde mensen die er zo over denken, en wat is het resultaat? Ik heb (eigen ervaring dus) rustig om de avond een of twee potjes met mensen die ranked gaan spelen en dan de hele tijd hun ping lopen te pingen (2k ms yeey), constant disconnecten of zelfs helemaal niet meer terug komen. En als dit dus keer op keer opnieuw gebeurd en je daardoor potjes krijgt die gewoon echt echt niet meer leuk zijn om te spelen, eenzijdig ingemaakt worden is niet leuk en al helemaal niet als je daar niks aan kan doen (vind jij ook niet leuk).

En nee, dat 'verpest niet mijn hele avond', dat leg jij mij in de mond. (oh enne, als het je hobby is, misschien moet je dan ook een beetje investeren in je hobby? al is het alleen maar voor jezelf?)
Dat dit uberhaupt een punt van discussie is geeft wel aan hoe hard Riot faalt in sommige zaken. Als een speler in een groot deel van zijn games disconnect moet diegene gewoon niet eens meer de keuze krijgen om de game voor anderen te verkloten. Winnen of verliezen maakt me voor de fun die ik in een game heb niet zoveel uit (tuurlijk is winnen iets bevredigender, maar een verlies is geen verspilde tijd), maar een 4v5 spelen (of nog erger een 4v6 als die ene ook nog loopt te feeden met zijn 2k ping) is alleen maar frustrerend.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JoeBravo schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:28:

gokje:

Het lijkt zwakker, maar het idee is dus dat er 2 competities lopen:
- De regionale competitie waarin je speelt tegen teams uit je eigen regio
- Een overkoepelende competitie met de sterkste teams waarin de plaatsen voor Worlds worden verdeeld. De regionale competitie is met name om je voor deze competitie te plaatsen

Ik ben met name benieuwd of ze het gevuld krijgen en of de interesse er is voor zoveel matches maar ik schiet het plan niet bij voorbaat af.

Vicariously I live while the whole world dies

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:28:
[...]

Het lijkt zwakker, maar het idee is dus dat er 2 competities lopen:
- De regionale competitie waarin je speelt tegen teams uit je eigen regio
- Een overkoepelende competitie met de sterkste teams waarin de plaatsen voor Worlds worden verdeeld. De regionale competitie is met name om je voor deze competitie te plaatsen

Ik ben met name benieuwd of ze het gevuld krijgen en of de interesse er is voor zoveel matches maar ik schiet het plan niet bij voorbaat af.
Meer matches is denk ik niet perse verkeerd, alleen de grote vraag is: gaan ze hiermee meer geld binnenhalen?

Dat is de hele reden voor deze overhaul. Het probleem is dat de teams, in tegenstelling tot in NA, niet echt in staat zijn sponsors aan te trekken, want ja, naar welk hoofdkantoor van bijvoorbeeld T-Mobile moet bijvoorbeeld een G2 stappen?

Ze spelen in Berlijn, maar de organisatie heeft Spaanse roots, terwijl het hele team één groot internationaal gezelschap is. Niet voor niets hebben meerdere teams overwogen om over te stappen naar NA, en H2K vertrekt misschien zelfs nog. Rito steekt de inkomsten mooi in hun zak, terwijl de Europese teams flinke verliezen blijven noteren. Door je nu aan één stad te verbinden, verbetert de sponsorsituatie wellicht iets, maar lijkt me niet dat het ineens stukken beter wordt. In NA heb je franchiseconstructies.

Btw, TSM is me een partij lucky met de loting voor Worlds. Ze moeten tegen Misfits (walkover waarschijnlijk) en Flash Wolves. De sterke teams uit Korea en China komen ze eventueel pas na group fase tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richardlol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10-2024
Speel zelf graag weer een potje tegenwoordig. Nickname is 'Numerodeep' dus voeg me toe^^. Duo'en is toch wat leuker. Zit overigens in mijn promo's dus geen diamonds graag haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:01:
[...]

Btw, TSM is me een partij lucky met de loting voor Worlds. Ze moeten tegen Misfits (walkover waarschijnlijk) en Flash Wolves. De sterke teams uit Korea en China komen ze eventueel pas na group fase tegen.
Rigged,

TSM moet en zal de groep fase verlaten.
Staat allemaal in het script van Riot. :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:59
Mensen de voorrondes voor de Worlds een beetje gekeken? Dag 4 aan de gang nu geloof ik (groepsfase) en dan knockout (best of 5) voor laatste plaatsingen.

spoiler:
Even wat door de matches van Fnatic geklikt, 1e game was gewoon een dikke stomp door de vroege fouten/over(of onder)schattingen van de tegenstander, maar de 2e game bleven ze wel rustig maar vond ik slordig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Suicyder schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:11:
Mensen de voorrondes voor de Worlds een beetje gekeken? Dag 4 aan de gang nu geloof ik (groepsfase) en dan knockout (best of 5) voor laatste plaatsingen.

spoiler:
Even wat door de matches van Fnatic geklikt, 1e game was gewoon een dikke stomp door de vroege fouten/over(of onder)schattingen van de tegenstander, maar de 2e game bleven ze wel rustig maar vond ik slordig spel.
spoiler:
Ja ik heb gekeken, C9 -> clean, WE -> Clean, FNC -> Sloppy, maar rustig idd, groep D zijn ook leuke matches tussen FB en HKA. Zie FNC wel 4-0 gaan, daarnaast lijkt het dat FB op het moment de edge heeft over HKA maar die moeten nog tegen elkaar.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na de dag vandaag de volgende KO rondes (Mijn voorspellingen staan tusen haakjes er achter)
:

FNC - HKA (3-2)
FB - ONE (3-2 of 2 - 3)
WE - YG ( 3-0 of 3-1)
C9 - LYN ( 3-0 of 3-1)

[ Voor 17% gewijzigd door Martin0 op 26-09-2017 16:46 . Reden: Aanvulling informatie spoiler ]

Twitch

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Ik volg Worlds ook wel aardig en ik ben best hyped en ik root voor Fnatic :) hierbij mijn analyze van de games:
spoiler:
Fnatic doet het best goed met Rekkles en Soaz. Caps is een beetje sloppy aan het worden helaas en ik hoop dat ze dat eruit kunnen halen, al heeft hij ook zeker zijn goede momenten.
Fnatic had het alleen echt lastig tegen Young Gaming omdat Rekkles een late game ADC had en bijna werd gecountered door BigKoro in early game. BigKoro was ook echt in topvorm en zelfs na die lane dominance had Rekkles het toch relatief goed opgepakt met zijn CS skills.
Ook vind ik Rekkles keuze om bij een Janna een Relic Shield te gebruiken als start item een beetje out of the box. Hierdoor heeft Janna wel eerder haar Ardent Scenser maar dat maakt Rekkles ook nog minder in de early game.

Ik ben ook zeer onder de indruk van Broxah z'n stabiele performance. Heerlijke speler die weinig fouten maakt :)

Ik had ook een beetje het gevoel alsof YG de Afreeca freeks van SKT T1 zijn. Dus nu maar hopen dat Fnatic het in phase 2 weer kan oppaken zoals ze waren :)

Als ze Tristana niet hadden generfed de vorige patch, zou ik Fnatic een heel hoge kans geven om ver te komen. Nu nog steeds, maar wel iets minder. Ik hoop dat ze vaker overstappen op de Varus of Xayah.

Mijn voorspelling voor Fnatic tegen HKA: 3-1 of 3-2. Dan is de group stage en ik hoop dat Fnatic in group B uitkomt, wat best logisch zou zijn.

Edit:
spoiler:
Nou mijn voorspelling was best off, Fnatic heeft gewonnen met 3-0 en Caps deed het geweldig :p

[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 28-09-2017 12:41 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Speelt er hier iemand native op een iMac of Macbook? Ik ben benieuwd naar de performance i.v.m. het aanschaffen van een iMac.

Ik lees wisselende verhalen dat het allemaal nog niet zo lekker loopt. Ik wil geen game PC kopen, aangezien ik alleen af en toe een potje ranked LoL speel en verder niet game. Een imac is wat mooier in de woonkamer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:04:
Speelt er hier iemand native op een iMac of Macbook? Ik ben benieuwd naar de performance i.v.m. het aanschaffen van een iMac.

Ik lees wisselende verhalen dat het allemaal nog niet zo lekker loopt. Ik wil geen game PC kopen, aangezien ik alleen af en toe een potje ranked LoL speel en verder niet game. Een imac is wat mooier in de woonkamer :P
Draai league al jaren op mijn Macbook Pro uit mid 2012 (650m 512mb, 8GB ram, SSD), meestal icm. met een externe monitor (1920x1200). Draait op Medium settings als een trein. Dus een nieuwe(re) iMac moet het kunnen draaien met 2 vingers in de neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
spoiler:
Lijkt erop dat c9 de short end of the deal heeft gekregen:

Groep A:
EDG
SKT
AHQ
C9

Groep B:
Longzhou
immortals
gigabyte marines
FNC

Groep C:
G2
RNG
SSG
FB

Groep D:
FW
MFS
TSM
WE

(als ik wat afkortingen vergeten/fout heb sorry ik weet ze helaas niet allemaal).

Twitch

Pagina: 1 ... 33 ... 41 Laatste