Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Martin0 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:55:
[...]

Dat komt omdat nederlanders de enige zijn die zo fcked up zijn om met die ziekte te schelden.
Bij andere landen is dat soort dingen echt taboo.
En je opmerking over duitsers en fransen.
Ja daar zijn er meer van maar in mijn tijd in lol, ik heb er weinig last van gehad, toxic of niet, nationaliteit intresseert niet, ze zijn toxic of ze zijn het niet.
Funny thing is, ze gebruiken die ziekte ook in het Engels...
Ik lach me altijd dood om hun, zo schaamteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Trolls heb je in alle landen in vergelijkbare mate. Wat ik wel vervelend vind is als je een premade Frans groepje in je team hebt, dat ze dan alleen maar Frans tegen elkaar gaan lullen. Andere landen lijken dat minder vaak te doen; meestal als ik dat zie gaat het om Fransen. Ze weigeren dan ook met de rest van het team in het Engels te communiceren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:30
Ik snap dat een champ beter is tegen de ene dan de ander, maar Ashe vs Yi of Olaf is gewoon lachwekkend. Vanwege hun ulti kún je niet critten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yowkah
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 11:28
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:51:
Ik snap dat een champ beter is tegen de ene dan de ander, maar Ashe vs Yi of Olaf is gewoon lachwekkend. Vanwege hun ulti kún je niet critten.
tja... het is dan ook wel hun enige rol in het spel om squishy's op te blazen... Tegen olaf werkt alleen kiten tot zijn ult voorbij en het liefst hulp van je support voor heals en movementspeed buffs, Tegen yi is het goed bij je teammates met CC blijven staan en met je ult wachten tot na zijn alphastrike. dan heb je nog wel een kans. Maar anders ben ik het compleet met je eens ( als ADC die veel ashe speelt)

Daarnaast zijn botrk en GA wel echt items die je wilt hebben tegen hun beide....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Gisteren een potje Twisted Treeline 3v3 gespeeld tegen wat Duitse spelers.

Die begonnen opeens in het Duits naar ons te schelden joh... heel 'stoer' hoor...
( wel nadat wij een beetje de hoop hadden opgegeven tegen Galio, Yasuo en Pantheon..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Dit weekend weer genoten van Roccat, ik blijf een zwak voor dat team hebben door de toch wat aparte teamplay. Bij een 1-0 achterstand in de 2e game bouwt Fnatic rustig zijn voorsprong uit en nadert geleidelijk de Nexus van Roccat. Na 45 mins vindt Roccat het mooi geweest, rushed de midlane en maait de Nexus neer van Fnatic. In de derde game zit Fnatic in zak en as zijn ze gebroken en deze wint Roccat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
tuinïnen schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:51:
Dit weekend weer genoten van Roccat, ik blijf een zwak voor dat team hebben door de toch wat aparte teamplay. Bij een 1-0 achterstand in de 2e game bouwt Fnatic rustig zijn voorsprong uit en nadert geleidelijk de Nexus van Roccat. Na 45 mins vindt Roccat het mooi geweest, rushed de midlane en maait de Nexus neer van Fnatic. In de derde game zit Fnatic in zak en as zijn ze gebroken en deze wint Roccat ook.
Heb je gisteren toevallig nog SKT vs AFS gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
tuinïnen schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:51:
Nah niet helemaal goed uitgelegd.
Fnatic speelde te lang en passief in Game 2 waardoor ze full lategame raakte waarin de champs van roccat beter zijn en hun voorsprong niets meer uitmaaktte en als FNC dan ook een baron laten stealen dan is het inderdaad snel game over.
Over Game 3 ben ik het met je eens, daar was ROC een stuk sterker dan FNC.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Wat een leuk spel is het toch af en toe.............. dacht gister even lekker een potje te spelen, krijg als role "Top". kom in de champion pick , vraagt iemand of ik wil ruilen (waar ik overigens niet zoveel zin in had). zegt hij vervolgens, ok ill just take op then :/.. het leuke was dat hij last pick was en het ook nog echt deed. ik bijdehand gewoon top gelopen en ff een level 1 kill gemaakt op Teemo. daarna toch maar tp gebruikt naar bot lane om daar verder te gaan. helaas bleek mijn team ook niet echt de beste spelers te hebben... uiteindelijk nog NET kunnen winnen met een score van 26/6/15 op fiora >:) . wel jammer dat er vaker van dit soort dingen gebeuren in dit spelletje, maakt alleen spelen dus gewoon echt kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:23
Zou ik svp ook een invite voor de GoT club mogen?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
spoiler:
So that just happend, Wat een stomp partij van FNC.
H2K kon echt niks inbrengen, ja eerste 10 minuten in game 2 maar na die teamfight op mid was het klaar.
(is ook te zien in fantasy league: Team h2k 4 punten!!, hoogste speler: Febi 13 en een beetje punten!)

Game tussen vit en msf was trouwens ook wel vet, minder spectaculair maar wel spannend.

[ Voor 15% gewijzigd door Martin0 op 23-06-2017 10:27 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:59:
[...]

Tja, ik eindigde vorig seizoen ook in p5, maar ik kom nou al een tijd geen steek verder in gold. En daar doe je niet zoveel aan.

Zo ging dat vorig seizoen bij mij overigens net zo. Tijdenlang kom je in gold geen meter vooruit, en als je je daar eens over beklaagt krijg je die wijsneuzen die zeggen: 'dan hoor je dus in gold thuis'. Onzin, en dat bleek later ook wel, want als het een beetje meezit kun je in no time ook flink stijgen en dan komt p5 al zo in zicht.

Uiteindelijk kun je op basis van stats, itemskeuzes, etc analyseren tot je een ons weegt, en dat kan tot op zekere hoogte best helpen, maar je moet ook gewoon accepteren dat je sterk afhankelijk bent van de geluksfactor.

Als je niet zelf met kop en schouders boven het niveau uitsteekt, dan zal je ook wat geluk moeten hebben met de teammates. Ja daar hebben we geen invloed op, dus ja je moet op jezelf focussen, en ja het enemy team heeft op zich net zo veel kans op nubs in hun team, maar dat neemt niet weg dat je zelfs bij betere eigen prestaties nog altijd erg afhankelijk van anderen bent.

Mijn laatste game was een mooi voorbeeld van de gelukfactor...of het gebrek eraan.

Ik beuk met Ahri de enemy Ekko al vanaf het begin de lane uit door goeie poke. Mijn cs lead breidt zich almaar uit (al snel 20+ cs en na 40 mins 100+) en ik heb zijn tower al grotendeels neer terwijl die van mij nog fier overeind staat. Maar dan begint bot lane om onverklaarbare redenen ineens te feeden. Gevolg: enemy Twitch wordt mega sterk en omdat enemy team veel beter samen speelde en collectief op zaken reageerde, was het al snel duidelijk dat dit normaal gesproken niet meer te winnen was. Onze Nasus was er nooit wanneer hij nodig was en enemy Teemo was toch ook al veel te sterk geworden. Combinatie van onnodig gefeed en gebrek aan inzicht in wanneer te roteren, en je bent weer een loss rijker. Terwijl ik mid duidelijk aan het winnen was met flinke cs lead en voorsprong op tower. Had wellicht nog net iets beter kunnen doen en Ekko ook 1v1 moeten pakken, en wellicht een keer vaker moeten roamen, maar dat had nog weinig uitgehaald. Dikke cs lead, veel pressure op mid en op tower, enemy Ekko die ik vrij klein heb gehouden de hele game, maar het wordt allemaal volledig teniet gedaan door feedende teammates. Olee.

[...]

Yup, compleet. En werd inderdaad interessante strijd :) Meer zal ik niet zeggen.
Geluk speelt zeker mee in paar games, maar als in 200 games op gelijk niveau speelt en zit zit je daar goed hoor. Dat je 9 maanden terug platinum speelde betekent niet automatisch dat je nu weer plat niveau zit. EUW server is gegroeid afgelopen jaar en wellicht spelen meer nieuwe mensen ranked, of deze meta past minder bij je of je bent gewoon zelfde niveau gebleven terwijl de rest beter wordt.
Ik ben ook gezakt naar pla5 en nu net weer terug in plat2 terwijl ik eind vorig jaar best easy uiteindelijk diamond werd, maar ik moet gewoon enkele weken veel spelen en echt "de game bestuderen" en leren om verder te komen.

Soms zit je in elo waar je niet "hoort", speel je weer wat meer dan kom je vanzelf terug. Waar jij op quote, als je plat5 was en nu niet eens silver2 je lane kan winnen dat zit je waarschijnlijk nu dichtbij je werkelijke rank dat je vorig jaar zat, of je speelt een champ met schijt lane matchups :X
Valdourian schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:06:
[...]

Hey,
lijkt me wel leuk, ik voeg je vanavond toe als ik online kom (denk vanaf 19u).
Ik speel nog maar lol sinds vorige zomer en ben tot silver 4 geraakt in seizoen 6.
Ben nu bronze 3 en geraak niet verder door afkers, feeders en trollers in mijn team.
Ik speel meestal met irl vrienden maar die zijn niet zoveel online als ik en we kunnen altijd nog iemand gebruiken voor flex :)
Ik main jungle en support. We hebben ook onze eigen discord server, dus moest je nog geen discord hebben moet je dit absoluut eens downloaden. Ik geef je dan wel de link als ik je ingame zie.
Als jij nooit trollt en afk gaat hebben je tegenstanders altijd meer kans op een troll en afk, als je na 100 ish games nog steeds "vast" zit ben je gewoon niet genoeg bezig met jezelf te verbeteren.

[ Voor 11% gewijzigd door Santee op 29-06-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Valdourian schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:06:
[...]
Hey,
lijkt me wel leuk, ik voeg je vanavond toe als ik online kom (denk vanaf 19u).
Ik speel nog maar lol sinds vorige zomer en ben tot silver 4 geraakt in seizoen 6.
Ben nu bronze 3 en geraak niet verder door afkers, feeders en trollers in mijn team.
Ik speel meestal met irl vrienden maar die zijn niet zoveel online als ik en we kunnen altijd nog iemand gebruiken voor flex :)
Ik main jungle en support. We hebben ook onze eigen discord server, dus moest je nog geen discord hebben moet je dit absoluut eens downloaden. Ik geef je dan wel de link als ik je ingame zie.
Misschien toch maar is samen wat ranked gaan spelen dan. Vrienden van me gaan alleen maar minder en minder spelen, en wil toch wel een keer die bronze league uit. laatste tijd niet veel ranked gespeeld omdat ik een lane swap heb gedaan naar top. moest weer een beetje wennen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Daradius schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:19:
[...]

Misschien toch maar is samen wat ranked gaan spelen dan. Vrienden van me gaan alleen maar minder en minder spelen, en wil toch wel een keer die bronze league uit. laatste tijd niet veel ranked gespeeld omdat ik een lane swap heb gedaan naar top. moest weer een beetje wennen dus.
Ik weet niet hoe je speelt, maar kan mss wel duo met je doen.
Haal ik je uit Bronze league misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
semidevidra schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:24:
[...]

Ik weet niet hoe je speelt, maar kan mss wel duo met je doen.
Haal ik je uit Bronze league misschien.
:D lijkt me chill om duo que te doen. zit momenteel on bronze omdat ik nooit serieus ranked gespeeld heb, dus me mmr is gwn 0 van voorgaande seasons. We kunnen wel eerst ff potje normal draft doen, kan je even zien hoe ik speel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Daradius schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:29:
[...]

:D lijkt me chill om duo que te doen. zit momenteel on bronze omdat ik nooit serieus ranked gespeeld heb, dus me mmr is gwn 0 van voorgaande seasons. We kunnen wel eerst ff potje normal draft doen, kan je even zien hoe ik speel :) .
Hahaha is goed hoor (wat is je IGN? voeg ik je nu op de app toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
semidevidra schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:40:
[...]

Hahaha is goed hoor (wat is je IGN? voeg ik je nu op de app toe)
In game name is net als op tweakers Daradius. zal wel pas zondag weer online zijn wegens een evenement :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Daradius schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:42:
[...]

In game name is net als op tweakers Daradius. zal wel pas zondag weer online zijn wegens een evenement :).
Als het goed is heb ik je de friend request verzonden.
ik zie je zondag wel tegemoet wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
semidevidra schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Als het goed is heb ik je de friend request verzonden.
ik zie je zondag wel tegemoet wss.
Yes, heb hem binnen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 09:20
Ik ben gisteren begonnen met LoL maar het is nog erg "willekeurig op andere minions/champions klikken" voor mij. Ook lees ik hier dat er spelers "toplaners" en "midlaners" zijn. Zijn er verschillen in lanes? Ik mis in de TS nog een soort van beginners guide die de basics en ook tactieken in de game uitlegt. Is er een goeie beginners guide te vinden of is er een Tweaker die voor mij een beginners guide wil schrijven? Hiermee bedoel ik niet wat alle knoppen betekenen en wat bijv. een Nexus is, dat snap ik al, maar een guide die je uitlegd op welke manier je het spel moet spelen.

Alvast bedankt :)

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 21:50

Khaine

Python liefhebber

MazzaG schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:34:
Ik ben gisteren begonnen met LoL maar het is nog erg "willekeurig op andere minions/champions klikken" voor mij. Ook lees ik hier dat er spelers "toplaners" en "midlaners" zijn. Zijn er verschillen in lanes? Ik mis in de TS nog een soort van beginners guide die de basics en ook tactieken in de game uitlegt. Is er een goeie beginners guide te vinden of is er een Tweaker die voor mij een beginners guide wil schrijven? Hiermee bedoel ik niet wat alle knoppen betekenen en wat bijv. een Nexus is, dat snap ik al, maar een guide die je uitlegd op welke manier je het spel moet spelen.

Alvast bedankt :)
Zoiets?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 09:20
Top! Raar dat die niet in mijn Youtube zoekresultaten stond 7(8)7, hij is erg informatief. Bedankt!

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
MazzaG schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:39:
[...]

Top! Raar dat die niet in mijn Youtube zoekresultaten stond 7(8)7, hij is erg informatief. Bedankt!
In het begin was het echt geniaal toen ik pas begon.
Ik bouwde van de meest gekke dingen en het werkte ook.
Nooit een guide erbij gepakt o.i.d.
Ik kijk nu voornamelijk naar LCK (Korea) om wat bij te spijkeren.
Het vergroten van de zicht op de mini map (iedereen bijdragen dmv control wards en goed gebruik van je trinket)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Ik bak er de laatste tijd echt helemaal niks meer van _O- . dacht gister ff lekker wat potjes te gaan doen, maar letterlijk alles verloren :/ . misschien toch maar stoppen met dat ge lane swap en terug gaan naar mid. enige lane die ik een beetje fatsoenlijk kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Daradius schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:17:
Ik bak er de laatste tijd echt helemaal niks meer van _O- . dacht gister ff lekker wat potjes te gaan doen, maar letterlijk alles verloren :/ . misschien toch maar stoppen met dat ge lane swap en terug gaan naar mid. enige lane die ik een beetje fatsoenlijk kan spelen.
Ha.. Ha... god wat waren dat vreselijke potjes gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Daradius schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:17:
Zit in D5 en verloor de laatste tijd ook erg veel als support main.
Nu maar ff geswitched naar Orianna mid en ik win ineens verassend veel games.
Soms kan het dus lonen om van lane te swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
Ik moet uberhaubt weer eens normals gaan spelen. Alleen geen idee welke lane.... jungle sowieso niet, op een of andere manier is dat iets wat me niet goed af gaat. Clear gaat prima, ganken soms wel, soms niet.

Heb in het verleden ADC gespeeld, maar mis een "vaste" support. Zou zelf wel support kunnen gaan maar dan wil ik weer een ADC waar ik vaker mee (kan) spelen. Dus dan kom ik mid of top, mid redelijk veel gedaan, meh ik zie wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 10:41
Suicyder schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:07:
Ik moet uberhaubt weer eens normals gaan spelen. Alleen geen idee welke lane.... jungle sowieso niet, op een of andere manier is dat iets wat me niet goed af gaat. Clear gaat prima, ganken soms wel, soms niet.

Heb in het verleden ADC gespeeld, maar mis een "vaste" support. Zou zelf wel support kunnen gaan maar dan wil ik weer een ADC waar ik vaker mee (kan) spelen. Dus dan kom ik mid of top, mid redelijk veel gedaan, meh ik zie wel :P
Welke rank ben je? Ik speel redelijk vaak ADC, maar de supports in gold zijn zo wisselvallig dat je echt mazzel moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
semidevidra schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:57:
[...]

Ha.. Ha... god wat waren dat vreselijke potjes gisteren
haha ja echt bizar, ik had nog hoop in een paar van die poro king games... maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
rdlfcuboy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:03:
[...]

Zit in D5 en verloor de laatste tijd ook erg veel als support main.
Nu maar ff geswitched naar Orianna mid en ik win ineens verassend veel games.
Soms kan het dus lonen om van lane te swappen.
ik ben bronze 1, maar winnen zit er niet echt in. Speel ik normals, win ik toch wel 70% van de games. ga ik ranked, gaat mijn win rate ook gelijk naar 0%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
@Spectre
Geen, heb afgelopen seizoen geen ranked gespeeld en dit seizoen ook nog niet.

En als support moet ik het hebben van bijvoorbeeld Tresh of poke AP (Karma etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 10:41
Suicyder schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:42:
@Spectre
Geen, heb afgelopen seizoen geen ranked gespeeld en dit seizoen ook nog niet.

En als support moet ik het hebben van bijvoorbeeld Tresh of poke AP (Karma etc)
Voeg me maar toe als je wilt: ImHotAndSexy. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Daradius schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:30:
[...]

ik ben bronze 1, maar winnen zit er niet echt in. Speel ik normals, win ik toch wel 70% van de games. ga ik ranked, gaat mijn win rate ook gelijk naar 0%....
Welke lane speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
eigenlijk altijd mid / jungle gespeeld (maar nooit serieus ranked.) geswitched naar top / adc en ranked gaan spelen. bak er op het moment helemaal niks van in die lanes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Daradius schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:04:
[...]

eigenlijk altijd mid / jungle gespeeld (maar nooit serieus ranked.) geswitched naar top / adc en ranked gaan spelen. bak er op het moment helemaal niks van in die lanes :P
Het is bijna onmogelijk om solo uit bronze silver te komen als je geen solo lane speelt. Dus zou als ik jou was gaan focussen op mid/top en dan van die cheesy champs spelen. Ik ben in gold gekomen door alleen maar annie te spelen. Als je die champ een beetje goed kan, win je echt veel games. Gewoon lekker farmen tot level 6 en daarna komen de flash plays. Natuurlijk win je niet alles maar je zult zien dat op het moment dat je solo speelt en focust op 1 OP champ, je echt veel meer games gaat winnen. Meer voorbeelden van op champs in die leagues: Tryndamere, Lissandra, Mundo (ja echt), Cassiopea, Lux. Zo zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet. Mijn tip, ga Annie mid mainen tot Gold. Saai ? zeker, maar je winrate moet wel omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Ik speel al met Daradius :P.

Nog steeds lukt het niet hoor.
Solo is praktisch onmogelijk... gisteren een potje gehad en ik ben verbaasd hoe zwaar boos ik om een game kan zijn,,, *insert mega facepalm*/
Speel nu voornamelijk orianna mid (switch heel af en toe naar annie of brand)
Ik kan alle lanes maar heb voorkeur voor mid:P
mij toevoegen mag altijd: yiuutjeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
rdlfcuboy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:14:
[...]

Het is bijna onmogelijk om solo uit bronze silver te komen als je geen solo lane speelt. Dus zou als ik jou was gaan focussen op mid/top en dan van die cheesy champs spelen. Ik ben in gold gekomen door alleen maar annie te spelen. Als je die champ een beetje goed kan, win je echt veel games. Gewoon lekker farmen tot level 6 en daarna komen de flash plays. Natuurlijk win je niet alles maar je zult zien dat op het moment dat je solo speelt en focust op 1 OP champ, je echt veel meer games gaat winnen. Meer voorbeelden van op champs in die leagues: Tryndamere, Lissandra, Mundo (ja echt), Cassiopea, Lux. Zo zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet. Mijn tip, ga Annie mid mainen tot Gold. Saai ? zeker, maar je winrate moet wel omhoog gaan.
Heb me toch al aantal jaren als main support met enige moeite uit bronze weten te spelen, Sterker nog ben doordat ik support ging spelen juist uit bronze gekomen.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je bent en hoe je kan aanpassen aan de game. Is je ADC slecht, zeg dat hij safe moet gaan farmen terwijl jij gaat roamen om andere lanes op voorsprong te krijgen en via die manier de game te winnen. Probeer ook altijd netjes en aardig te zijn tegen je ADC als support zijnde zodat hij beter zijn best gaat doen, daarnaast is goed blijven warden een pre, ping ook als je als support iets ziet aankomen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Martin0 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:19:
[...]

Heb me toch al aantal jaren als main support met enige moeite uit bronze weten te spelen, Sterker nog ben doordat ik support ging spelen juist uit bronze gekomen.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je bent en hoe je kan aanpassen aan de game. Is je ADC slecht, zeg dat hij safe moet gaan farmen terwijl jij gaat roamen om andere lanes op voorsprong te krijgen en via die manier de game te winnen. Probeer ook altijd netjes en aardig te zijn tegen je ADC als support zijnde zodat hij beter zijn best gaat doen, daarnaast is goed blijven warden een pre, ping ook als je als support iets ziet aankomen.
Vind het heel knap dat je als solo support uit bronze bent gekomen. Hoeveel games heb je daarvoor gespeeld en welke champs speel je over het algemeen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
rdlfcuboy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:21:
[...]

Vind het heel knap dat je als solo support uit bronze bent gekomen. Hoeveel games heb je daarvoor gespeeld en welke champs speel je over het algemeen ?
Speelde eigenlijk bijna iedere support champ maar mainde voornamelijk: Morgana, Tahm en Veigar in het laatste seizoen. Heb ook veel Leona, Tresh, Braum en Annie support games gespeeld.

En aantal games:
2016: 38 ( s5 of s4 geeindigd)
2015: 34 ( s4 geeindigd)
2014: 226 ( s5 geeindigd)

Dat is total games gespeeld.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Wat je rol ook is, je maakt deel uit van het team en je goeie vaardigheden kunnen soms net dat tikje geven om games te winnen. Want zoals je weet kan een foutje na 45 minuten gelijk al je hele game kosten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Shadow771 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:53:
Wat je rol ook is, je maakt deel uit van het team en je goeie vaardigheden kunnen soms net dat tikje geven om games te winnen. Want zoals je weet kan een foutje na 45 minuten gelijk al je hele game kosten..
best onmogelijk als je 2/0 gaat op top, maar je bot lane al 0/9 staat op 10 minuten... kut bronze league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Shadow771 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:53:
Mensen geven al op in minuut 15 als het slecht gaat terwijl de game nog gewonnen kan worden door betere teamplay/shot calling.............................................
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
#NeverGiveUp

Het ligt niet altijd aan teamplay/shotcalling, soms moeten mensen ook leren een stapje voorzichtiger te spelen en als ze vaak geganked worden misschien een keer warden 8)7 en natuurlijk ook te kijken naar de minimap of er iemand over wards heen loopt enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Na twee weken in D5 toch een beetje hard stuck gevoel.
Toen maar besloten om een paar potjes mid en top te gaan spelen voor de fun.
7 straight wins naar D4 promo's ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:43
Lukt het jullie om in te loggen?
Ik krijg een foutmelding "unable to connect to the login que" dit terwijl alles up is.

Ik heb zojuist nog mijn pw veranderd.
Zodra ik op de http://euw.leagueoflegends.com/ site wil in loggen krijg ik ook een time oiut

Hmm, het is gelukt om op de site in te loggen.
Hier staat een melding dat er inlogproblemen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door cable-one op 05-07-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Werven van nieuwe clanleden is niet de bedoeling; lees even het beleid erop na.

[ Voor 77% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-07-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Suicyder schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:49:
#NeverGiveUp

Het ligt niet altijd aan teamplay/shotcalling, soms moeten mensen ook leren een stapje voorzichtiger te spelen en als ze vaak geganked worden misschien een keer warden 8)7 en natuurlijk ook te kijken naar de minimap of er iemand over wards heen loopt enzo :P
Mensen duiken er allemaal in als iemand gaat pingen dat ie wilt engagen terwijl dat niet moest
no vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 18:35
Iemand die af en toe ranked duo wil spelen? Zit momenteel plat V omdat ik al een tijd niet gespeeld heb. Speel momenteel niet zo gek veel maar who knows. IGN: The navigat0r

Speel eigenlijk overal behalve jungle, beste lane is mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb wat normals gedaan afgelopen week, best wel wennen weer :P

Ga echt mijn plek nog moeten vinden, oh well :)

spoiler:
Nog meer mensen Rift Rivals gekeken? Wat een matig weekeind voor EU zeg. De NA teams waren gewoon beter.
EU heeft zich blijkbaar te makkelijk laten lezen, met als toppunt G2. Fnatic is duidelijk ook niet zo onverslaanbaar als ze in de LCS leken, zaten ook wel bijzondere picks bij, maar al met al, slechte zaak.

Matige dragon control, matig warden en hoe vaak zijn midlaners wel niet geraakt door een Ashe Arrow van doubelift en hoe vaak hebben ze TSM welk niet Syndra gegeven terwijl Bjergsen er erg goed op blijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
TweakerLuke schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:19:
Iemand die af en toe ranked duo wil spelen? Zit momenteel plat V omdat ik al een tijd niet gespeeld heb. Speel momenteel niet zo gek veel maar who knows. IGN: The navigat0r

Speel eigenlijk overal behalve jungle, beste lane is mid.
Hoewel ik graag (normaal) ranked wil spelen, vrees ik dat onze ranks te erg verschillen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ja voor mij hetzelfde, ik vrees dat ik mezelf eerst weer even bij moet trainen om in gold terecht te komen, laat staan meer :+

Beetje weinig normals gedaan afgelopen jaar, dat ga je toch merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
semidevidra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:53:
[...]

Hoewel ik graag (normaal) ranked wil spelen, vrees ik dat onze ranks te erg verschillen ;w
Welke rank ben je? Ik ga komende 3 dagen wat meer games spelen en dan hoop ik snel wat hoger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Suicyder schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:45:
Ik heb wat normals gedaan afgelopen week, best wel wennen weer :P

Ga echt mijn plek nog moeten vinden, oh well :)

spoiler:
Nog meer mensen Rift Rivals gekeken? Wat een matig weekeind voor EU zeg. De NA teams waren gewoon beter.
EU heeft zich blijkbaar te makkelijk laten lezen, met als toppunt G2. Fnatic is duidelijk ook niet zo onverslaanbaar als ze in de LCS leken, zaten ook wel bijzondere picks bij, maar al met al, slechte zaak.

Matige dragon control, matig warden en hoe vaak zijn midlaners wel niet geraakt door een Ashe Arrow van doubelift en hoe vaak hebben ze TSM welk niet Syndra gegeven terwijl Bjergsen er erg goed op blijkt....
NA maakt gewoon betere stappen.
Er wordt daar serieus geld in sommige teams gepompt.
EU hobbelt er maar beetje achteraan.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
TweakerLuke schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:51:
[...]

Welke rank ben je? Ik ga komende 3 dagen wat meer games spelen en dan hoop ik snel wat hoger te zijn.
Silver 3... best redelijk na 2 jaar niet gespeeld te hebben XD 8)7 denk niet dat je met mij samen wilt spelen voor ranked
Wootlock schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:06:
[...]

NA maakt gewoon betere stappen.
Er wordt daar serieus geld in sommige teams gepompt.
EU hobbelt er maar beetje achteraan.
Hebben jullie ook de Red Rift gezien? (LPL, LCK en LMS)
Schandalig slecht gespeeld door de team die zou moeten winnen...

[ Voor 34% gewijzigd door semidevidra op 10-07-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
semidevidra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:48:
[...]

Silver 3... best redelijk na 2 jaar niet gespeeld te hebben XD 8)7 denk niet dat je met mij samen wilt spelen voor ranked

[...]

Hebben jullie ook de Red Rift gezien? (LPL, LCK en LMS)
Schandalig slecht gespeeld door de team die zou moeten winnen...
Nouja ik wil het wel maar volgens mij kan ik alleen met gold samenspelen zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
TweakerLuke schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:58:
[...]

Nouja ik wil het wel maar volgens mij kan ik alleen met gold samenspelen zo :/
Oh ja chipss..
Moet ik deze week ff flink aanpoten dan...
IGN>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
Suicyder schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:45:

Ja het was niet best vanuit EU-perspectief. Zo geweldig is NA ook niet, maar als EU niet beter dan dit is, en niet heel snel wat stappen gaat maken, dan hoeven ze niet eens naar Worlds af te reizen.

Vooral de drafts (ban inderdaad die Syndra eens tegen Bjergsen), mid, jungle en early game waren echt heel matig.

G2 lijkt te afhankelijk van de vorm van zijn spelers; als dat niet veel soeps is, blijft er ook niet veel over. En met hun stijl zijn Fnatic en UOL volledig door de mand gevallen. Enig hoor, dat gelul bij UOL van hun geweldige teamfights, maar als je tegen degelijke tegenstanders de early en mid game zo uit handen geeft, dan gaat die ene teamfight je ook niet meer redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
semidevidra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:10:
[...]

Oh ja chipss..
Moet ik deze week ff flink aanpoten dan...
IGN>?
The navigat0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Request sent (yiuutjeee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 10:53
Nieuwe skins, voor mensen die geïntereseert zijn:

YouTube: Social Omega PBE Teaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Nieuwe champ is uit en wat heeft rito hier een slechte zaak geleverd. Ik vraag me wel af of de champ getest is voor de release? Het feit dat je van de map kan aflopen en daar dood leuk kan gaan teleporten is wel heel erg. Zo vond ik nog andere bugs die gewoon echt niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

erwin26 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:23:
Nieuwe champ is uit en wat heeft rito hier een slechte zaak geleverd. Ik vraag me wel af of de champ getest is voor de release? Het feit dat je van de map kan aflopen en daar dood leuk kan gaan teleporten is wel heel erg. Zo vond ik nog andere bugs die gewoon echt niet kunnen.
Champions worden zeker wel getest, maar ik vraag mij af hoe erg Riot dit vind? Voor mijn gevoel leveren ze liever een overpowered champ af, dan een underpowered champ. Gezien dit gewoon beter verkoopt!

Het merendeel van de nieuwe champs is dan ook eerder te sterk dan te zwak (al zijn er zeker ook wel "zwakke" champs uit gekomen).

Anyways, dat is mijn alu hoedje theorie :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Dreanor schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:27:
[...]

Champions worden zeker wel getest, maar ik vraag mij af hoe erg Riot dit vind? Voor mijn gevoel leveren ze liever een overpowered champ af, dan een underpowered champ. Gezien dit gewoon beter verkoopt!

Het merendeel van de nieuwe champs is dan ook eerder te sterk dan te zwak (al zijn er zeker ook wel "zwakke" champs uit gekomen).

Anyways, dat is mijn alu hoedje theorie :P
Dat klopt zeker, vaak zijn ze de overpowerd in begin voor de verkoop, maar een bugged champ uitbrengen vind ik toch anders. Gisteren nog een bug gevonden op die champ. Ik kon ulti casten terwijl de enemey champ ver uit de cast range was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:30
4 potjes ARAM, 3 keer met bots. Is dit nieuw? Kopen geen items, zeggen niks, gaan nonstop dood. Haalt de fun er heel snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Misschien dat ze tegenwoordig teveel worden gereport op summoner's rift, en proberen ze nu te levellen op ARAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
ik heb nog nooit bots gezien in ARAM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 12:48
Shadow771 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:40:
ik heb nog nooit bots gezien in ARAM...
Er zijn veel level bots die enkel aram spammen. Als je eenmaal level 30 bent zul je ze niet meer zo snel tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 21:50

Khaine

Python liefhebber

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:11:
4 potjes ARAM, 3 keer met bots. Is dit nieuw? Kopen geen items, zeggen niks, gaan nonstop dood. Haalt de fun er heel snel uit.
Het lijkt wel iets van de laatste 2 weken te zijn. Zo had ik gisteren zelfde situatie. Enemy team had een 0/23/2 sejuani. Daar is voor hun niet tegenop te boxen. Enige wat je echt kunt doen is achteraf reporten.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Junia schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:58:
[...]

Er zijn veel level bots die enkel aram spammen. Als je eenmaal level 30 bent zul je ze niet meer zo snel tegenkomen.
dat zal het vast wel zijn dan. ik speel dit spel al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij in het kort uitleggen wat Kayn precies doet/kan. Riot begint er een beetje een hobby van te maken om abilities te bedenken van een half-a4tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:54:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat Kayn precies doet/kan. Riot begint er een beetje een hobby van te maken om abilities te bedenken van een half-a4tje.
Als basis heeft Kayn de mogelijkheid om te kiezen tussen een fighter en een soort van assasin gevalletje. Je moet eerst 100% halen op je passive. Je krijgt punten om enemy champs te hitten. Eenmaal 100% moet je 4 minuten wachten voordat je kant kan kiezen.

Q - Is een dash die vervolgens nog een spin doet om zich heen. De DMG kan dus 2x op 1 gasjes worden uitgevoerd. Je kan ook over walls heen met deze dash.

Q - Rode gasje - Doet % dmg op hun HP als extra.

Q - Blauwe gasje - niks extra's

W - slaat in de grond in de richting van je wijzer en doet slow dmg, je kan niet lopen tijdens het casten. Cast time is 1 seconde dacht ik uit mijn hoofd. Denk beetje aan Sion.

W - Rode vorm - Je slow wordt nu een knock up van 1 seconde.

W - Blauwe vorm - Je kan lopen tijdens het casten en de range van je skill wordt groter. Je behoud de slow.

E - Kun je elke muur heen lopen. Je hebt 1,5 seconde om de eerste muur te halen dan 5 tot 9 seconde om andere muren te doen. Scheelt per level en ja je kan out of map lopen. Je bent tragetable door skills en turrets als je in de muur zit. Tevens krijg je HP terug als je uit de muur kom. En je krijgt MS als je hem aan zet. Buiten of in de muren.

E - Rode vorm - Geen bonus

E - Blauwe vorm - Nog meer MS en je bent bestand tegen slows.

R - Nu ga je in de enemy champ zitten en doe je dmg op de klasse die je hebt gekozen. Je moet eerst de enemy hitten en dan kun je pas ulti doen. De enemy kan gewoon lopen en jouw de turret in gooien als het waren.

R - Rode vorm - Je dealt % van enemy HP en je healt % weer terug.

R - Blauwe vorm - Ulti kan van verdere afstand worden gecast en je passive wordt gereset.

Rode vorm passive - Elke skill die je hit op champions geeft zoveel % hp terug

Blauwe vorm passive - Doe je meer bonus dmg als je in combat gaat voor de eerste paar seconde.

Gameplay?

Ik heb alleen rood gespeeld. Wat ik het fijnst vond is dat je via de muren loopt en dan zo de enemy in de rug aanvalt met je knock up en daarna de dash doet. Meteen je ulti in en zorgen dat je dicht bij een muur staat als je uit je ulti gaat. Zo kun je meteen je e gebruiken en in de muur gaan. Enemy is vaak al dood als je combo goed doet en loop jij zo uit de turret of fight.

Beetje in het kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:54:
Er is al sinds enige tijd een sandbox-modus; daar kun je naar hartenlust dingen uitproberen. Dat scheelt dan weer een half boekwerk aan toelichting hier :P

Maar toegegeven, Rito maakt al sinds enige tijd bijna voortdurend champions met idioot lange en nodeloos ingewikkelde abilities. Ze verwarren origineel design nogal eens met complexiteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:58:
[...]

Er is al sinds enige tijd een sandbox-modus; daar kun je naar hartenlust dingen uitproberen. Dat scheelt dan weer een half boekwerk aan toelichting hier :P

Maar toegegeven, Rito maakt al sinds enige tijd bijna voortdurend champions met idioot lange en nodeloos ingewikkelde abilities. Ze verwarren origineel design nogal eens met complexiteit....
Ik heb veel liever champions zoals Xayah, daar is het tenminste duidelijk wat alles doet.

Moet zeggen dat ook qua duidelijkheid niet goed zichtbaar is wat Kayn precies doet met zijn ult. Als iemand die nooit de ability heeft gelezen is het letterlijk maar gokken wtf er gebeurd. Ik ken weinig ultimates die zo onduidelijk zijn als die van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:27:
[...]

Ik heb veel liever champions zoals Xayah, daar is het tenminste duidelijk wat alles doet.

Moet zeggen dat ook qua duidelijkheid niet goed zichtbaar is wat Kayn precies doet met zijn ult. Als iemand die nooit de ability heeft gelezen is het letterlijk maar gokken wtf er gebeurd. Ik ken weinig ultimates die zo onduidelijk zijn als die van hem.
Kayn zijn ult hangt af van de vorm dat hij is op dat moment, verder is hij untargetable wanneer hij in zijn ult zit(je kan het zien als een death mark van zed)
in zijn shadow assassin form geneest hij volgens mij een percent aan damage dealt met ult en in zijn andere vorm(darkin) doet hij percent damage aan schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

semidevidra schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:43:
[...]

Kayn zijn ult hangt af van de vorm dat hij is op dat moment, verder is hij untargetable wanneer hij in zijn ult zit(je kan het zien als een death mark van zed)
in zijn shadow assassin form geneest hij volgens mij een percent aan damage dealt met ult en in zijn andere vorm(darkin) doet hij percent damage aan schade.
Ik weet wat de ult doet, maar ik zeg alleen dat het voor visual clarity ongeveer de slechtste ult in de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:57:
[...]

Ik weet wat de ult doet, maar ik zeg alleen dat het voor visual clarity ongeveer de slechtste ult in de game is.
oohh, zolang zijn ult maar doet wat die moet doen vind ik het best.
Ik heb die champ nog niet en ben ook niet van plan om hem te kopen/spelen.

Het enige leuke aan de champ is dat je kan switchen van darkin/shadow assassin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

w000h000, deze zaterdag gold geworden! Met alleen support spelen(1 game mid of zo, maar ik krijg nooit m'n offrole). Super blij :D. M'n doel i is bereikt, nu is kijken hoe hoog ik kan worden. Maar met een veel relaxtere insteek :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ye-roon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:03:
w000h000, deze zaterdag gold geworden! Met alleen support spelen(1 game mid of zo, maar ik krijg nooit m'n offrole). Super blij :D. M'n doel i is bereikt, nu is kijken hoe hoog ik kan worden. Maar met een veel relaxtere insteek :)
Proficiat! Lang over gedaan? Het lijkt me persoonlijk erg lastig om als support te klimmen, omdat je best wel afhankelijk bent van je adc.

Welke champions speel je als support?

Ik ben zelf Swain top aan het spelen en probeer die te mainen. Zit nu op een winrate van 53% en dat zal wel wat verbeteren nog. Ik moet nog erg wennen aan het CS-en met hem, maar vindt het heerlijk spelen. Speel nu in Silver 2 en hoop over een paar weekjes weer een stukje gestegen te zijn :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Carnagy schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:34:
[...]

Proficiat! Lang over gedaan? Het lijkt me persoonlijk erg lastig om als support te klimmen, omdat je best wel afhankelijk bent van je adc.

Welke champions speel je als support?

Ik ben zelf Swain top aan het spelen en probeer die te mainen. Zit nu op een winrate van 53% en dat zal wel wat verbeteren nog. Ik moet nog erg wennen aan het CS-en met hem, maar vindt het heerlijk spelen. Speel nu in Silver 2 en hoop over een paar weekjes weer een stukje gestegen te zijn :-)
Ik speelde in het begin van het seizoen vooral Zyra/Brand, maar dat was ook de "adc2k17" periode. ADC's waren toen zo zwak dat je gewoon meer damage nodig had. Toen kwam de meta change, met support item quests en zo. Van S2 naar S5 0lp gezakt, met 20 losses meer dan wins.

Ik was vroeger altijd goed Janna speler, nooit echt fan van Sona. Maar de itemisation en dan met name Athene's, was zo goed voor Sona dat ik haar ben gaan spelen. Enorm had geklommen met Sona toen, ik heb geloof ik 70% winrate op haar in soloQ nu. Laatste patch vooral Janna gespeeld. Janna is pick or ban tbh nu, maar niemand doet dat, want ze maakt geen flashy kills en mensen zien die vi, kat en trynd knockup terwijl ze tegelijk naar je team dashen niet als je team helpen. Ik heb nu ook 63% winrate op Janna in soloQ. Ardent sensor is gewoon te overpowered, maar ze doen er niets aan :)

Daarnaas heb ik nog een comfort pick in morgana en blitz. Maar die speel ik niet veel.

Ik zou graag meer thresh spelen, maar mensen in deze rating zien een thresh hook te vaak aan voor een blitz hook en gaan all in en dood. Misschien nu ik wat hoger ben eens oppakken.

Als tank speel ik meestal Leona, maar huidige meta = enchanters all the way en je gimped jezelf beetje met leona, want die heeft maar 1 richting en dat is er in duiken. Geen verdere disengage en als je team niet volgt ben je dood.

Laatste tijd wel Tahm Kench aan het oefen in normals, dat is denk wel beste tank momenteel.

Over "afhankelijk van adc" daar heb je zyra/brand voor. Maar nu ook met Janna als m'n adc zuigt dan ga ik op zoek naar een andere AD champ in m'n team die het wel goed doet (of juist slecht). De game waarmee ik naar Gold ben gegaan, zat ik met een Vi die maar 1 richting had en dat was het liefst in der eentje in 5 man duiken. Maar ze deed wel bakken damage en kon mensen uitschakelen. Dan kan ik eikel zijn en Vi niet shielden, maar dan hebben we 1 persoon minder en dan hebben zij geld voor de kill. Gelukkig had ik een adc die niet ging split pushen en wist wanneer ze terug moest trekken, dus ik kon elke keer net op tijd die Vi redden, waardoor enemy team greedy werd om die 5% hp van vi af te beuken en wij ze af konden maken. Volgens lolskill had ik 42% kans om die game te winnen, maar uit eindelijk gewoon hard gewonnen door shields + heal + ardent senser.

Op het moment, though, speel Janna, je kan niet beter gaan dan dat. Wil je wat meer damage presure maar toch iedereen ardent geven, speel Sona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
ye-roon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:47:
[...]

Ik speelde in het begin van het seizoen vooral Zyra/Brand, maar dat was ook de "adc2k17" periode. ADC's waren toen zo zwak dat je gewoon meer damage nodig had. Toen kwam de meta change, met support item quests en zo. Van S2 naar S5 0lp gezakt, met 20 losses meer dan wins.

Ik was vroeger altijd goed Janna speler, nooit echt fan van Sona. Maar de itemisation en dan met name Athene's, was zo goed voor Sona dat ik haar ben gaan spelen. Enorm had geklommen met Sona toen, ik heb geloof ik 70% winrate op haar in soloQ nu. Laatste patch vooral Janna gespeeld. Janna is pick or ban tbh nu, maar niemand doet dat, want ze maakt geen flashy kills en mensen zien die vi, kat en trynd knockup terwijl ze tegelijk naar je team dashen niet als je team helpen. Ik heb nu ook 63% winrate op Janna in soloQ. Ardent sensor is gewoon te overpowered, maar ze doen er niets aan :)

Daarnaas heb ik nog een comfort pick in morgana en blitz. Maar die speel ik niet veel.

Ik zou graag meer thresh spelen, maar mensen in deze rating zien een thresh hook te vaak aan voor een blitz hook en gaan all in en dood. Misschien nu ik wat hoger ben eens oppakken.

Als tank speel ik meestal Leona, maar huidige meta = enchanters all the way en je gimped jezelf beetje met leona, want die heeft maar 1 richting en dat is er in duiken. Geen verdere disengage en als je team niet volgt ben je dood.

Laatste tijd wel Tahm Kench aan het oefen in normals, dat is denk wel beste tank momenteel.

Over "afhankelijk van adc" daar heb je zyra/brand voor. Maar nu ook met Janna als m'n adc zuigt dan ga ik op zoek naar een andere AD champ in m'n team die het wel goed doet (of juist slecht). De game waarmee ik naar Gold ben gegaan, zat ik met een Vi die maar 1 richting had en dat was het liefst in der eentje in 5 man duiken. Maar ze deed wel bakken damage en kon mensen uitschakelen. Dan kan ik eikel zijn en Vi niet shielden, maar dan hebben we 1 persoon minder en dan hebben zij geld voor de kill. Gelukkig had ik een adc die niet ging split pushen en wist wanneer ze terug moest trekken, dus ik kon elke keer net op tijd die Vi redden, waardoor enemy team greedy werd om die 5% hp van vi af te beuken en wij ze af konden maken. Volgens lolskill had ik 42% kans om die game te winnen, maar uit eindelijk gewoon hard gewonnen door shields + heal + ardent senser.

Op het moment, though, speel Janna, je kan niet beter gaan dan dat. Wil je wat meer damage presure maar toch iedereen ardent geven, speel Sona.
Als (oud) support main zijnde is brand mijn comfort pick nu alistar/maokai minder zijn geworden.
Brand punished de jglr enorm als er geganked wordt door enemy team vind ik.
Mening over Thresh hook, moet wel vaak op de high damage potential units zijn.
Vervolgens mag je best vol op ingaan, maar land gewoon je crowd control abilities.

Ik ben ook gold geworden na veel stressvolle potjes, met Annie mid _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
League is net fietsen, ook al doe je er bijna een jaar niets meer mee, je verleert het niet zo snel.
Dit weekend weer eens voorzichtig wat potjes gespeeld om even in te komen. Tegen andere gold en plats had ik niet zoveel moeite, ondanks het feit dat ik aardig wat misclicks had en soms de champion niet helemaal onder controle had kon ik aardig meekomen in lane.

Ik heb meer moeite met de nieuwe meta en items. Sommige builds zijn flink aangepast sinds ik voor het laatst speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Xanthian schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:05:
League is net fietsen, ook al doe je er bijna een jaar niets meer mee, je verleert het niet zo snel.
Dit weekend weer eens voorzichtig wat potjes gespeeld om even in te komen. Tegen andere gold en plats had ik niet zoveel moeite, ondanks het feit dat ik aardig wat misclicks had en soms de champion niet helemaal onder controle had kon ik aardig meekomen in lane.

Ik heb meer moeite met de nieuwe meta en items. Sommige builds zijn flink aangepast sinds ik voor het laatst speelde.
Zolang je het maar leuk vindt, daar draait het allemaal om! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xanthian schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:05:
Last game -> December 2015 gisteravond weer eens ingelogd om een potje te gamen, wat blijkt echt alles op de schop gegooid kwa UI en hoe de queues nu werken en dus maar weer uitgelogd om vervolgens op te zoeken wat er allemaal veranderd is :)

Misschien niet helemaal verleren maar in ieder geval genoeg om weer eens een herhaling te doen van alles :)
Wel leuk om te zien dat in iedergeval 3 mensen van GoT me ingame benaderde met de melding in de trant van "Je leeft nog!"

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 25-07-2017 14:53 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:03
ik had eens lolflavor geïnstalleerd om te proberen maar wil het er terug af.
Maar ik kan niet vinden hoe ik die builds nu uit lol krijg.. iemand die kan helpen?
Ik heb het programma al verwijderd maar die builds blijf ik ingame zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Valdourian schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:01:
Maar ik kan niet vinden hoe ik die builds nu uit lol krijg.. iemand die kan helpen?
Waarschijnlijk heeft dit je item set aangepast.

Dit kan je vinden in de client: Collections > Items. Je kan daar je eigen item sets maken en waarschijnlijk heeft die third party tool ze daar opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Valdourian schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:01:
Item sets worden opgeslagen in [league install folder]\Config\

Bijboorbeeld: \League of Legends\Config\Champions\Aatrox\Recommended\
• Sets met een naam als RIOT_ItemSet_77.json zijn de sets die je zelf via de client maakt. (Deze komen ook in \League of Legends\Config\ItemSets.json te staan.)
CIFY_Aatrox_lolflavor_jungle.json is een set die ik via Championify heb binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
the Virtual schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:48:
[...]

Item sets worden opgeslagen in [league install folder]\Config\

Bijboorbeeld: \League of Legends\Config\Champions\Aatrox\Recommended\
• Sets met een naam als RIOT_ItemSet_77.json zijn de sets die je zelf via de client maakt. (Deze komen ook in \League of Legends\Config\ItemSets.json te staan.)
CIFY_Aatrox_lolflavor_jungle.json is een set die ik via Championify heb binnengehaald.
daar heb ik ze inderdaad gevonden en kunnen verwijderen :)
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
...verkeerde plek.

[ Voor 96% gewijzigd door Xanthian op 28-07-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Pfff, alsof Yasuo's windwall nog niet OP en voor zijn role misplaatst genoeg was....kom we gaan het buffen.

Echt wat rito met de laatste patches ook allemaal heeft veranderd, chaos.

Trouwens, nieuwe Urgot heb ik een keer geprobeerd. Vrij nutteloze champ imo, voor zover dat hout snijdt zo'n korte tijd nadat ie uit is.

[ Voor 33% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-07-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:17:
Pfff, alsof Yasuo's windwall nog niet OP en voor zijn role misplaatst genoeg was....kom we gaan het buffen.

Echt wat rito met de laatste patches ook allemaal heeft veranderd, chaos.

Trouwens, nieuwe Urgot heb ik een keer geprobeerd. Vrij nutteloze champ imo, voor zover dat hout snijdt zo'n korte tijd nadat ie uit is.
Gelukkig was hij laatst wel generfed. Trouwens vind ik dit een prima balance idee. Zwakker shield, dus je kan hem vaker damage doen, en kortere CD op windwall. Dikke prima, als hij windwall gebruikt eromheen spelen en dan traden als zn windwall neer is. Zo schift je meer van zijn kits power van automatisch (shield) naar skill (windwall).

Urgot is idd een vaag verhaal. Je kan echt niet in hem rennen zonder minions als hij W aanzet, maar over het algemeen zeer immobile en behalve zijn ult ook geen echte damage ofzo. Ik denk dat hij over een maandje weer in de vergetelheid zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Santee op 30-07-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Voor het eerst in een jaar een paar potjes soloQ gespeeld en wat een drama is dat.

Het aantal jankmuilen is nog groter dan dat het al was... Zodra 1 persoon slecht speelt is het gelijk een retard en moet hij het spel uninstallen. Natuurlijk zijn degenen met de grootste bek altijd diamond spelers die aan het smurfen zijn.

Wat is er gebeurd met gewoon netjes zijn? Het lijkt wel of de ware aard van sommige mensen naar boven komt op internet.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blaat schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:10:
Voor het eerst in een jaar een paar potjes soloQ gespeeld en wat een drama is dat.

Het aantal jankmuilen is nog groter dan dat het al was... Zodra 1 persoon slecht speelt is het gelijk een retard en moet hij het spel uninstallen. Natuurlijk zijn degenen met de grootste bek altijd diamond spelers die aan het smurfen zijn.

Wat is er gebeurd met gewoon netjes zijn? Het lijkt wel of de ware aard van sommige mensen naar boven komt op internet.
Ruim de helft van de potjes maak ik dit mee... iemand zit zichtbaar de boel te verstieren, de sfeer is direct slecht omdat er iemand dood ging of iemand is simpelweg AFK. Ondanks dat ik individueel vaak best OK speel zijn heb ik er n waardeloze W/L ratio door :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Cartman! schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:29:
[...]

Ruim de helft van de potjes maak ik dit mee... iemand zit zichtbaar de boel te verstieren, de sfeer is direct slecht omdat er iemand dood ging of iemand is simpelweg AFK. Ondanks dat ik individueel vaak best OK speel zijn heb ik er n waardeloze W/L ratio door :{
Zou het ook gerelateerd zijn aan de ELO waar ik in speel?

Ik zit in de regio hoog Silver en laag Gold te fröbelen en ik kan me zo voorstellen dat het in platinum en diamond allemaal een stuk minder erg is.

Naja... Ik kan iig eer halen uit het feit dat ik elke game een honor badge boven mijn portrait heb staan. Jungle Rammus en support Soraka mainen zorgt vaak voor veel dankbaarheid bij de niet-toxic teammates, zeker als je je van je vriendelijke kant laat zien. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kennen jullie nederlandstalige clubs die ik zou kunnen joinen?
Ik speel met een paar irl vrienden maar die zijn niet iedere dag online zoals ik :)
En met een full random team spelen vind ik niet zo aangenaam. Al dat flamen, feeden en afken constant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:39
Ik werd ook een beetje moe van de negativiteit in games. Speelde League al best een tijd, vriendengroep waar ik veel mee speelde werd gauw minder actief, en daarmee ik ook. Krijg nu weer zin om het op te pakken, maar soloQ verveelt me heel snel. Dus eigenlijk dezelfde vraag als hierboven; zijn er wat leuke Nederlandse groepen waar vaak mensen online zijn om mee te spelen? Is de GoT-chat nog een beetje actief in LoL? (dat laatste zal ik zelf vanavond eens checken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Valdourian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:37:
Kennen jullie nederlandstalige clubs die ik zou kunnen joinen?
Ik speel met een paar irl vrienden maar die zijn niet iedere dag online zoals ik :)
En met een full random team spelen vind ik niet zo aangenaam. Al dat flamen, feeden en afken constant...
jakob558 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:59:
Ik werd ook een beetje moe van de negativiteit in games. Speelde League al best een tijd, vriendengroep waar ik veel mee speelde werd gauw minder actief, en daarmee ik ook. Krijg nu weer zin om het op te pakken, maar soloQ verveelt me heel snel. Dus eigenlijk dezelfde vraag als hierboven; zijn er wat leuke Nederlandse groepen waar vaak mensen online zijn om mee te spelen? Is de GoT-chat nog een beetje actief in LoL? (dat laatste zal ik zelf vanavond eens checken ;))
Ik speel in de meeste gevallen met een zooitje vrienden, maar ook leuke gasten die we bij het spelen ontmoet hebben. We zijn echter nog met te weinig om altijd mensen online te hebben. We hebben een discord channel dus als jullie bereid zijn lekker te kletsen tijdens het gamen moeten jullie me maar even een DM sturen, dan voeg ik jullie toe. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Speel nu bijna een maand geen League meer en mis het ook tot op heden geen moment. League de game vindt ik op zich best een leuke game. Echter toen ik na ging waarom ik de lol (hurhur) niet meer in League kon vinden kwam ik op een aantal punten terecht:

1.) De community: Ik denk als ik terugkijk op de games die ik speelde zaten er 2 leuke/goede games tussen de 10 games die ik zou spelen. De rest zou opgevuld worden met puberende ragers, afk'ers, feeders en al het andere uitschot wat geen titel kan hebben.

2.) Het gameverloop: Je kunt een game 30 tot 40 minuten geweldig spelen en 1 foutje of verkeerde engage door iemand in je team of jijzelf en je ziet vervolgens een defeat op je scherm staan. Maw al het werk vooraf wordt in 1 klap teniet gedaan. Natuurlijk biedt dit snellere games maar imo is er hierdoor te veel gefocussed op kwantiteit ipv kwaliteit.

3.) Champions: Het is hier regelmatig voorbij gekomen bij de release van een nieuwe champion dat deze weer of een te complexe kit had waardoor hij amper tot niet aangeraakt gaat worden of een kit heeft die weer net iets specialer is dan een oudere champion in de game die simpelweg nutteloos wordt gemaakt als pick. Balance blijf ik een issue vinden in League dat simpelweg nooit echt fatsoenlijk is aangepakt.

4.) Towers: First tower bonus vindt ik een plus echter een tower in de game biedt tot level 3 nog enigszins wat backup. Echter vanaf dat punt doen de towers te weinig om nog echt strategisch/tactisch gebruikt te worden. Of je moet het geluk hebben dat het enemy team volledige tunnelvision beheerst. Wat ik graag zou zien is dat towers naarmate de game vordert meelevellen in power. Zodat een lane die al slecht gaat niet een farmfest wordt voor de enemy jungler en de laners.

5.) Items: De nieuwe items ten tijde dat ik nog speelde vond ik een goede aanvulling, echter de buildpaths vond ik weer vrij dramatisch. Mede het gebrek aan space in je inventory zorgt er uiteindelijk weer voor dat je met minder dan de helft rondloopt terwijl je langzaam je gold binnenharkt.

6.) Winningsprees/Losingsprees: Ook zoiets moois in League waar ik werkelijk waar het nut niet van begrijp. Als je een goede streak hebt, waarom is het dan nodig dat je sowieso wat teammates in je team krijgt die op een enorme losingstreak zijn? Deze game is inmiddels zo veranderd dat het solo-carryen erg lastig is geworden, oftewel ineens met 3 mensen in je team zitten die zo negatief zijn geworden omdat ze alleen maar verliezen heeft totaal geen meerwaarde meer. Het is niet dat ze ineens onder jouw invloed veranderen in godlike spelers die al hun losses zijn vergeten. Hou het gewoon random bij wie je inkomt en ga niet ineens de moeilijkheidsgraad qua team verhogen. Prima als je random een paar mensen erbij krijgt met een losingstreak, maar maak het niet moedwillig.

Het verbaast me dan ook nog steeds dat deze game na 8 jaar nog steeds vrolijk de nummer 1 game is, ondanks alle veranderingen. Of men is zo verliefd op de game die steeds meer een abusive girlfriend begint te worden of men kan simpelweg niet rondkijken of iets beters vinden waar ze hun tijd in verdrijven. Nogmaals, ik heb mij grotendeels van mijn tijd in League prima vermaakt. Ik blijf het ook nog steeds 1 van de betere games vinden die ik gespeeld heb. Maar ik vraag me af wat mensen na 8 jaar nog zo "into League" maakt/houdt. Ik zou graag jullie mening horen. Tuurlijk je hoeft het niet met mij eens te zijn, dat is je goed recht, maar geef dan aub de redenen waarom deze game het nog steeds voor jullie is.

Overigens ben ik blij dat League nog niet is begonnen om voice-chat te introduceren. Volgens mij heb ik in het verleden mij daar positief over uitgelaten, maar dat neem ik oprecht terug na het spelen van meerdere games met VOIP. Hoe vaak ik wel niet eindig met het muten van de halve server is ronduit lachwekkend. Dat is iets wat er in League echt niet nog bij hoeft te komen. Zeker niet gezien de community die weinig verschilt met andere games. (ja de meeste communities zijn toxic as fuck. Enige waarbij het meeviel was Diablo 3).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damien schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:01:
Overigens ben ik blij dat League nog niet is begonnen om voice-chat te introduceren.
You were saying? :P Het lijkt er - helaas - aan te gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

You were saying? :P Het lijkt er - helaas - aan te gaan komen.
Gaat echt geen meerwaarde worden spijtig genoeg. Op die 2 leuke games na... per 10.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blaat schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:06:
Ik speel in de meeste gevallen met een zooitje vrienden, maar ook leuke gasten die we bij het spelen ontmoet hebben. We zijn echter nog met te weinig om altijd mensen online te hebben. We hebben een discord channel dus als jullie bereid zijn lekker te kletsen tijdens het gamen moeten jullie me maar even een DM sturen, dan voeg ik jullie toe. :)
Vroegah hadden we ook een teamspeak server waar we met zijn allen op zaten, maar met het verdwijnen van de ingame chat kanalen mis ik de interactie ook wel een beetje.

Zeker nu er ook nog zoiets bestaat als Clubs etc.
Het verbaast me dan ook nog steeds dat deze game na 8 jaar nog steeds vrolijk de nummer 1 game is, ondanks alle veranderingen. Of men is zo verliefd op de game die steeds meer een abusive girlfriend begint te worden of men kan simpelweg niet rondkijken of iets beters vinden waar ze hun tijd in verdrijven. Nogmaals, ik heb mij grotendeels van mijn tijd in League prima vermaakt. Ik blijf het ook nog steeds 1 van de betere games vinden die ik gespeeld heb. Maar ik vraag me af wat mensen na 8 jaar nog zo "into League" maakt/houdt. Ik zou graag jullie mening horen. Tuurlijk je hoeft het niet met mij eens te zijn, dat is je goed recht, maar geef dan aub de redenen waarom deze game het nog steeds voor jullie is.
Ik vermoed ook omdat League niet bedoelde is om constant die hard te spelen, Ik vermaak me kostelijk weer nu een periode van ruim een jaar niet gespeeld te hebben. Echter wat ik wel doe is gewoon chat helemaal negeren. ( Reden ook waarom voice chat geen succes gaat worden bij League ),

De reden dat dit nummer 1 is is om dezelfde reden als dat WoW ook nog populair is namelijk de tijd/kosten die men erin heeft gestoken is wat zijn waarde behoud de rest eigenlijk niet.
Overigens ben ik blij dat League nog niet is begonnen om voice-chat te introduceren. Volgens mij heb ik in het verleden mij daar positief over uitgelaten, maar dat neem ik oprecht terug na het spelen van meerdere games met VOIP. Hoe vaak ik wel niet eindig met het muten van de halve server is ronduit lachwekkend. Dat is iets wat er in League echt niet nog bij hoeft te komen. Zeker niet gezien de community die weinig verschilt met andere games. (ja de meeste communities zijn toxic as fuck. Enige waarbij het meeviel was Diablo 3).
Inderdaad D3 is een hele fijne community speel ik ook met zeer grote regelmaat ( nu weer even niet overigens) maar ik zit nog wel meerdere malen per week met ze op teamspeak terwijl wel andere games spelen.

[ Voor 61% gewijzigd door ShadowBumble op 04-08-2017 11:40 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste