Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hier een lvl 21 speler :) Is er nog een plekje voor een nieuweling over in de GoT club? Zou het tof vinden! d:)b

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Even een vraagje van iemand die niet normaal in dit topic kijkt:
Sinds twee weken doen mijn muisknoppen het niet meer in LoL. Ook het mappen van de muisknoppen aan keyboardtoetsen werkt niet in de client (elders op de PC doen de knoppen het wel, ook met toetsenbordaanwijzing). Geprobeerd met Setpoint en twee open source programma's.

Weten jullie of er een workaround is waardoor dit wel weer te doen is?
Ik speel met mijn summoner spells op muis 4/5 en dit is een zeer gemis dat dit niet meer werkt :'(

Overigens, ik heb gezocht in het topic, maar het werd zover ik kon zien nog nergens besproken (aangenomen dat ik goede zoektermen heb gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:03
Ik vroeg me af of er een got club was in lol ofzo?
of kent iemand een club voor nederlandstaligen? Zou fijn zijn om met wat meer mensen samen te kunnen spelen.

Alsook, in de starttopic staat er een link naar Lolbuilder. Dat programma dat je kan downloaden die je ingame dan zegt welke items enzo je moet kopen, is dat veilig?

[ Voor 34% gewijzigd door Valdourian op 01-05-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:05
Valdourian schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:19:
Ik vroeg me af of er een got club was in lol ofzo?
of kent iemand een club voor nederlandstaligen? Zou fijn zijn om met wat meer mensen samen te kunnen spelen.

Alsook, in de starttopic staat er een link naar Lolbuilder. Dat programma dat je kan downloaden die je ingame dan zegt welke items enzo je moet kopen, is dat veilig?
Er is de GoT chat die je kan joinen, ik weet niet in hoeverre die nog actief is, gaat beetje met pieken en dalen wat dat betreft.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Turismo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:05:
[...]

Er is de GoT chat die je kan joinen, ik weet niet in hoeverre die nog actief is, gaat beetje met pieken en dalen wat dat betreft.
en hoe doe ik dat? Met die nieuwe client weet ik niet hoe je van die chats kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:05
Valdourian schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:07:
[...]

en hoe doe ik dat? Met die nieuwe client weet ik niet hoe je van die chats kan joinen.
oef, volgens mij kan dat idd niet met de nieuwe client. Zie de optie zelf ook niet en Google bevestigd inderdaad ook dat Public chat niet in de beta client zit.

Ik lees dat er inderdaad wel een Invite Only groep en ook een Teamspeak chat. Moet je mischien even therobber PB sturen
therobber in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 12"

Over dat Lolbuilder trouwens dat ken ik niet, maar ik gebruik zelf Overwolf die heeft ook een overlay ingame welke items het meeste gekocht zijn op welke champ en welke abilities je in welke volgorde moet levelen.
http://store.overwolf.com/app/LoLwiz

[ Voor 39% gewijzigd door Turismo op 01-05-2017 22:21 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
In een normale game kan je met scripts best hoog komen, totdat je game knowledge, decision making je de strop om doen. In een normale game kan een mid lane challenger een scripter redelijk snel herkennen en gewoon winnen op decision making. Wel mooi dat ze 3 skill shots champs picken vs een scripter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ok, ligt het nu aan mij of wat is dit?

Ik mainde support maar ben overgestapt naar jungler omdat ik uit bronze wil geraken...
Nu bevalt mij dit zeer goed en doe ik het meestal wel goed ook.
Maar ik word telkens uitgemaakt voor ks...

Ik gank lanes die aan het verliezen zijn of waar de enemy serieus aan het pushen is, ik ping telkens ik naar een lane ga. Eens ik in de lane ben, gooi ik alles wat ik heb op de enemy en pak ik meestal de kill.
Mag dit niet als jgler? Moet ik de kills aan de laner geven? Of kom ik telkens bij een bende retards terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Valdourian schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:51:

Ik mainde support maar ben overgestapt naar jungler omdat ik uit bronze wil geraken...

Ik gank lanes die aan het verliezen zijn of waar de enemy serieus aan het pushen is, ik ping telkens ik naar een lane ga. Eens ik in de lane ben, gooi ik alles wat ik heb op de enemy en pak ik meestal de kill.
Mag dit niet als jgler? Moet ik de kills aan de laner geven? Of kom ik telkens bij een bende retards terecht?
Beetje van beiden.
Als je verliezende lanen gankt is het beter om die laner de kill te geven om hem via die manier terug in de game te krijgen(300 gold vs 150).
Aan de andere kant vind ik ook dat de laner niet moet zeuren, hij krijgt gold, de druk is even weg van de laan waardoor hij kan farmen en weer kan inlopen/uitlopen op zijn directe tegenstander.

Hetzelfde is met support hoor, Ben afgelopen 2 a 3 seizoenen ook main support geweest.
Als je de kill pakt dan ben je meestal slecht en waka waka waka.
Nou moet ik zeggen dat ik meestal wel aan de hogere kant van bronze zat( bronze III en hoger) waardoor je toch de wat meer "betere" spelers krijgt. Deze zeuren wat minder naar mijn beleving.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik speel zelf Sona support als main en kan heel vaak een kill pakken zodat ik later hard kan scalen met AP. Uiteindelijk profiteert daar het hele team van in teamfights dmv snelheid, heals en damage.

Toch laat ik het meestal achterwege, al is het maar om de ADC niet te laten ragen en deze natuurlijk zsm AD op te laten bouwen. Dat is namelijk het enige wat ze kunnen, en je neemt dan heel wat wind uit de zeilen door zelf het gold te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valdourian schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:51:

Zolang de kill maar gemaakt worden, dan kun je beter iets teveel wasten aan summoners e.d., dan het verliezen. Vervolgens met de kill kan er weer meer druk gezet worden op de lane of andere objectives. En zodra ze beginnen te zeuren, dan de mute knop gebruiken. En pas op met verliezende lanes ganken, vaak staan ze al te ver achter, zodat je je aandacht beter op een ander deel van de map moet gaan focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Zojuist gedownload, even kijken of dit wat voor mij is. :9

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

SwooX schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:32:
Zojuist gedownload, even kijken of dit wat voor mij is. :9
Wees geduldig :P Spel heeft grote learning curve als je MOBA's nog nooit gespeeld hebt.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Martin0 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:49:
[...]

Beetje van beiden.
Als je verliezende lanen gankt is het beter om die laner de kill te geven om hem via die manier terug in de game te krijgen(300 gold vs 150).
Aan de andere kant vind ik ook dat de laner niet moet zeuren, hij krijgt gold, de druk is even weg van de laan waardoor hij kan farmen en weer kan inlopen/uitlopen op zijn directe tegenstander.

Hetzelfde is met support hoor, Ben afgelopen 2 a 3 seizoenen ook main support geweest.
Als je de kill pakt dan ben je meestal slecht en waka waka waka.
Nou moet ik zeggen dat ik meestal wel aan de hogere kant van bronze zat( bronze III en hoger) waardoor je toch de wat meer "betere" spelers krijgt. Deze zeuren wat minder naar mijn beleving.
Ja precies, zo denk ik er ook over. Ik geef de kill graag aan de laner maar soms zit die te ver of zie ik dat de enemy gaat kunnen ontsnappen, dus dan neem ik hem maar.
Aan de andere kant staan zij (laner) 2 minions waves voor op hun tegenstander en kan er mss een turret genomen worden. Dus dan hebben zij daar al minstens zoveel gold voor dan de kill.

Achja, bronze will be bronze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 17:30

Liveshort

Certified Crazy Person

Nivve schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:27:
Even een vraagje van iemand die niet normaal in dit topic kijkt:
Sinds twee weken doen mijn muisknoppen het niet meer in LoL. Ook het mappen van de muisknoppen aan keyboardtoetsen werkt niet in de client (elders op de PC doen de knoppen het wel, ook met toetsenbordaanwijzing). Geprobeerd met Setpoint en twee open source programma's.

Weten jullie of er een workaround is waardoor dit wel weer te doen is?
Ik speel met mijn summoner spells op muis 4/5 en dit is een zeer gemis dat dit niet meer werkt :'(

Overigens, ik heb gezocht in het topic, maar het werd zover ik kon zien nog nergens besproken (aangenomen dat ik goede zoektermen heb gebruikt).
Er is een kans dat ze dat uit de client hebben gehaald om eea met macros op muizen te voorkomen. Dat het mappen van knoppen niet werkt is niet heel gek, daar LoL direct de keystrokes uitleest, en de softwarelaag van Windows bypassed. Dit heeft als grote voordeel dat onze waarde vrienden dvorak typisten gewoon native kunnen spelen zonder tussen toetsenbordindelingen te schakelen, maar zorgt er ook voor dat softwarekoppelingen niet werken.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Liveshort schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 23:38:
[...]

Er is een kans dat ze dat uit de client hebben gehaald om eea met macros op muizen te voorkomen. Dat het mappen van knoppen niet werkt is niet heel gek, daar LoL direct de keystrokes uitleest, en de softwarelaag van Windows bypassed. Dit heeft als grote voordeel dat onze waarde vrienden dvorak typisten gewoon native kunnen spelen zonder tussen toetsenbordindelingen te schakelen, maar zorgt er ook voor dat softwarekoppelingen niet werken.
Klinkt op zich heel logisch, al is het erg jammer. Wist niet eens dat macro's een ding waren in LoL :+
Dank voor de uitleg, kon het nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Volgen jullie MSI nog een beetje? 2 van de 3 wildcard teams zijn er nu uit, alleen G2 is nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Skyclad schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:16:
Volgen jullie MSI nog een beetje? 2 van de 3 wildcard teams zijn er nu uit, alleen G2 is nog over.
Ik vermaak me echt goed met de matches van Gigabyte Marines. Geen strak geplande acties, geen maximaal 4 kills per match, maar gewoon complete chaos en harde actie. Super entertaining to watch. G2 heeft ook paar goede matches gehad zo. De rest is gewoon beetje saai gecalculeerd gespeeld met 1 mooie teamfight gevolgd door een kapotte nexus.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Om eerlijk te zijn vraag ik me af of NA en EU wel zoveel vaste plekken bij Worlds verdienen. Zuid-Korea ok, maar de rest? China doet het met WE iets beter momenteel dan veel teams de afgelopen jaren bij Worlds, maar EU en NA geven nou niet echt de indruk dat ze op hetzelfde niveau zitten.

Zowel TSM in NA als G2 in EU lijken volledig gericht op hun eigen regio counteren, en kunnen niet goed omgaan met speelstijlen in andere regios. Ik denk dat een groot deel van de kracht van de Wildcard regios ligt in het feit dat ze meer onderlinge tournooien hebben. EU en NA spelen alleen bij Worlds, MSI en IEM tegen anderen (en wanneer ze in andere regios gaan oefenen), maar dat doen de Wildcards ook, en die hebben ook nog 2x per jaar de International Wildcard Qualifier.

Als ze zouden zeggen 'max 3 teams per regio' en alleen de top 2 gaan automatisch door naar Worlds, dan zou je een ICWQ kunnen hebben waar ook de nr 3s uit de verschillende regios aan mee kunnen doen. Als je dan een sterk team hebt komt die vanzelf in Worlds, als het een zwak team is kan een Wildcard land meer seeds krijgen.

Edit:
http://www.lolesports.com...world-championship-update

Kennelijk hadden ze daar ook aan gedacht :D

[ Voor 5% gewijzigd door Skyclad op 21-05-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 17:59
Ik dacht dat ik League toch echt achter mij had gelaten. Man man man. Na mijzelf voor te liegen "Één potje per dag kan geen kwaard", "Gewoon voor de lol, rank doet er niet aan toe", heb ik mijzelf weer echt overgegeven aan deze game. En nu weet ik weer waardoor het komt. Als je wint met je team, waarbij iedereen echt elkaar heeft aangevuld, krijg ik een euforisch gevoel. Dát gevoel wil je altijd hebben, dat is wat ik miste bij League denk ik.

Was high silver/low gold support. Ben nu weer begonnen. Als ik de tijd ervoor heb speel ik echt de hele dag door. Mjah ik werk dan ook veel dus ik gun het mezelf wel :P

Kijken waar ik beland over een tijd. Heb nu Gold promo's. Maar jullie weten Riot's algoritme; win veel games, verlies veel games, win veel games, verlies veel games. Wanneer ik win lijkt het of ik en mijn team onverslaanbaar is. Maar na een winstreak sta je opeens tegen high golds/low plats. En dan lijkt het alsof ik het spel helemaal niet ken na korte tijd keihard ingemaakt worden voor 5-6 games. Dan weer terug naar normale games. Moet nog veel leren (vaker op de minimap kijken :P ). Maar eerlijk is eerlijk, ik heb league wel gemist.

Nick: iNFERNO5k

[ Voor 0% gewijzigd door inf3rno89 op 17-05-2017 23:02 . Reden: nickname toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
inf3rno89 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:01:
Ik dacht dat ik League toch echt achter mij had gelaten. Man man man. Na mijzelf voor te liegen "Één potje per dag kan geen kwaard", "Gewoon voor de lol, rank doet er niet aan toe", heb ik mijzelf weer echt overgegeven aan deze game. En nu weet ik weer waardoor het komt. Als je wint met je team, waarbij iedereen echt elkaar heeft aangevuld, krijg ik een euforisch gevoel. Dát gevoel wil je altijd hebben, dat is wat ik miste bij League denk ik.

Was high silver/low gold support. Ben nu weer begonnen. Als ik de tijd ervoor heb speel ik echt de hele dag door. Mjah ik werk dan ook veel dus ik gun het mezelf wel :P

Kijken waar ik beland over een tijd. Heb nu Gold promo's. Maar jullie weten Riot's algoritme; win veel games, verlies veel games, win veel games, verlies veel games. Wanneer ik win lijkt het of ik en mijn team onverslaanbaar is. Maar na een winstreak sta je opeens tegen high golds/low plats. En dan lijkt het alsof ik het spel helemaal niet ken na korte tijd keihard ingemaakt worden voor 5-6 games. Dan weer terug naar normale games. Moet nog veel leren (vaker op de minimap kijken :P ). Maar eerlijk is eerlijk, ik heb league wel gemist.

Nick: iNFERNO5k
Is ook zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:33
Skyclad schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:16:
Jazeker! Ik speel bijna geen LoL meer, maar vind het echt tof om te kijken! Lopen zwaar achter in EU/NL als het aankomt op E-sports, geen enkel café had het aanstaan op de TV:p

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ach, "we" zijn boven verwachting 2e geworden.. kan youngbuck nog een beetje de Nederlandse eer hoog houden ;-). Verbaast me wel hoe weinig aandacht er op t.net is voor MSI... LoL is de grootste E-sport ter wereld? En voor een mid-season toernooi is een $1.650.000 prize pool ook niet niets...

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Electrowolf schreef op maandag 22 mei 2017 @ 02:22:
Ach, "we" zijn boven verwachting 2e geworden.. kan youngbuck nog een beetje de Nederlandse eer hoog houden ;-). Verbaast me wel hoe weinig aandacht er op t.net is voor MSI... LoL is de grootste E-sport ter wereld? En voor een mid-season toernooi is een $1.650.000 prize pool ook niet niets...
Nou om eerlijk te zijn, heb de groepstage niet volledig gevolgd vanwege dat ik ook gewoon optijd op me werk moet zijn en er niet uit wil zien als een zombie, maar daar leek het erop dat G2 als team 5 of 6 ging eindigen op een gegeven moment.
Vond het wel mooi hoe dat de "Zwakke schakels"(Trick en Expect) een goede set games hebben gehad waarin ze eindelijk hebben laten zien wat ze kunnen.

Wie ik in de finale wel tegen vond vallen was Mithy, heeft eigenlijk vrij weinig laten zien of gedaan.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Tja, het eeuwige probleem van supports ;-). Maar het feit dat ze bot lanes hebben gewonnen is ook op zijn conto te schrijven. Als ik het goed heb onthouden heeft hij er ook nog een paar fights daar geïnitieerd. Dat Wolf de MVP is geworden heeft veel te maken met z'n flash-Zyra actie en het opeten van z'n teamgenoten.. Mithy's Thresh werd daardoor bijna gehardcountered :/.

Maar inderdaad, initieel dacht ik dat ze 5e zouden worden gezien hun speelstijl na game 1 (1e game tegen SKT was ook best mooi). Tegen WE zag je echter een totaal ander team, dus dat belooft nog wat voor de volgende split in de EU. Hopelijk hebben ze hun vakantie dit keer beter gepland :o.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54
Electrowolf schreef op maandag 22 mei 2017 @ 02:22:
Tja het is hier niet meer zo druk als voorheen :)

G2 had duidelijk wel de potentie om het goed te doen; mooi dat dat er uiteindelijk redelijk uit kwam, mede door goeie drafts en een goede Trick/Perkz en ook wel Expect. SKT heeft ze niet afgetroefd op mechanics ofzo, het is puur het toeslaan op juiste momenten en de coördinatie die bij hen nog altijd superieur is. G2 liet simpelweg teveel liggen. Heb je een 4/0 Jayce met Perkz en een 0/4 Faker, en dan nog laat je Peanut op Lee Sin in zijn eentje de infernal drake stelen. Of een bot lane van SKT die beide geen flashes meer hebben, maar dan arriveert de gank party te vroeg, nog voordat G2's bot lane er was. Ja, lekker handig. Bij dat soort kansjes slaat SKT genadeloos toe. Dat maakt nog altijd het verschil. Maar wel goed om te zien dat SKT toch niet meer zo enorm dominant lijkt als voorheen. Maar goed, nog sterk zat om iedereen weer te kijk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Tja, next level lol spelen.. wordt het eindelijk weer een denksport ;-).

We gaan zien tijdens de volgende EULCS split of ze er echt iets van hebben opgestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Electrowolf schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:04:
Tja, het eeuwige probleem van supports ;-). Maar het feit dat ze bot lanes hebben gewonnen is ook op zijn conto te schrijven. Als ik het goed heb onthouden heeft hij er ook nog een paar fights daar geïnitieerd. Dat Wolf de MVP is geworden heeft veel te maken met z'n flash-Zyra actie en het opeten van z'n teamgenoten.. Mithy's Thresh werd daardoor bijna gehardcountered :/.

Maar inderdaad, initieel dacht ik dat ze 5e zouden worden gezien hun speelstijl na game 1 (1e game tegen SKT was ook best mooi). Tegen WE zag je echter een totaal ander team, dus dat belooft nog wat voor de volgende split in de EU. Hopelijk hebben ze hun vakantie dit keer beter gepland :o.
Als main support voor afgelopen 2 seizoenen (heb een sabbatical dit seizoen), is dit een ja en nee gevalletje.
Zoals je zelf al zegt Wolf heeft mvp om een paar momenten maar dat is juist het support zijn, maar zelf heb ik Mithy voornamlijk niet gezien of dat hij weinig deed, dat hij gecounterd werd door tahm is natuurlijk spijtig maar daar kan je ook op inspelen, (teminste op mijn bronze/silver niveau) daarnaast weet ik niet of hij tresh in tahm gepickt heeft of andersom(inmiddels even snel in mijn esports app gekeken, beide waren pick 3 dus is afhankelijk van wie er first pick had in game 4 geloof dat het g2 was dus zou betekenen dat het counterpick was van wolf).
Daarnaast net als wat koek aangeeft, Game 1 hadden ze beter moeten uitspelen bedoel als je een 3/0/1 jayce hebt(4e kill op faker kwam op naam van expect) hebt tegen over een 0/4/0 faker op cassio moet je dat gewoon goed uitspelen. Maar des ondanks vond ik G2 erg goed overkomen in games 1,2 en 3. In game 4 waren ze het gewoon kwijt en konden ze niks. Ben eigenlijk benieuwd hoe de summer split gaat zijn want aan het einde van het seizoen kwam Fnatic toch erg sterk over. Ook H2k en unicorns deden het goed. Misschien wel een 4 team battle voor 1e plaats.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Martin0 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:13:
[...]

Zoals je zelf al zegt Wolf heeft mvp om een paar momenten maar dat is juist het support zijn, maar zelf heb ik Mithy voornamlijk niet gezien of dat hij weinig deed, dat hij gecounterd werd door tahm is natuurlijk spijtig maar daar kan je ook op inspelen, (teminste op mijn bronze/silver niveau) daarnaast weet ik niet of hij tresh in tahm gepickt heeft of andersom(inmiddels even snel in mijn esports app gekeken, beide waren pick 3 dus is afhankelijk van wie er first pick had in game 4 geloof dat het g2 was dus zou betekenen dat het counterpick was van wolf).
Het was een counterpick Tahm (blind pick Thresh).

Als je de VOD bekijkt krijg je ook een hele uitleg van de casters wat het verschil is tussen Wolf's Tahm en "normale" Tahm spelers. Uiteindelijk had Trick aan het einde nog wel een leuke play die hier juist tegen werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Electrowolf schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:42:
[...]

Het was een counterpick Tahm (blind pick Thresh).

Als je de VOD bekijkt krijg je ook een hele uitleg van de casters wat het verschil is tussen Wolf's Tahm en "normale" Tahm spelers. Uiteindelijk had Trick aan het einde nog wel een leuke play die hier juist tegen werkte.
Je bedoeld de Lee Sin ult terug zijn team in zodra hij een teammaat opgeslokt had.
Dat zijn opzich vrij normale plays tegen een tahm, tahm is namelijk op zichzelf niet de sterkste teamfighter vanwege dat hij 3 stacks moet hebben wil hij effectief zijn met een stun.(na zijn teammaat opslok ding dan he).

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostsozee
Ik vind het ook wel raar dat er zo weinig aandacht voor MSI was op Tweakers. Naar mijn idee is E-sports echt een blijvertje en is LoL er zéér groot in.

Persoonlijk vond ik Perkz niet zo sterk in game 3 en 4. Lijkt er toch een beetje op dat hij alleen echt uit de verf komt als het goed gaat. Gaat het minder goed dan zag ik hem geen game changer zijn. De andere leken iets meer wendbaarheid. Al met al hebben ze wel tof gepresteerd, eerst bijna niet door zijn en dan gewoon in de finale staan en een game winnen tegen SKT.

Krijg er kriebels van om in NL een toernooi te gaan organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:57
Ik heb MSI wel grotendeels gekeken maar niet gepost hier. Ik ben blij dat er toch weer een EULCS team door gestroomd is en verder gekomen is dan de NALCS, maar om SKT te verslaan moet er nog genoeg veranderen.

Neem bijvoorbeeld de 1e match, sure Faker staat 0/4/0, maar SKT als team staat nog geen 2K gold achter en heeft een dragon. Verschil is dat als SKT voor komt door 1 lane te slopen ze gelijk op andere gebieden op de kaart ook extra gold pakken.

Ik ben benieuwd of er in EU een team op kan staan in de Summer Split die G2 het lastig gaat maken om zo het niveau ook te verhogen in de EULCS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
joostsozee schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:32:
Ik vind het ook wel raar dat er zo weinig aandacht voor MSI was op Tweakers. Naar mijn idee is E-sports echt een blijvertje en is LoL er zéér groot in.

Persoonlijk vond ik Perkz niet zo sterk in game 3 en 4. Lijkt er toch een beetje op dat hij alleen echt uit de verf komt als het goed gaat. Gaat het minder goed dan zag ik hem geen game changer zijn. De andere leken iets meer wendbaarheid. Al met al hebben ze wel tof gepresteerd, eerst bijna niet door zijn en dan gewoon in de finale staan en een game winnen tegen SKT.

Krijg er kriebels van om in NL een toernooi te gaan organiseren.
Dus waar waren jouw dagelijkse updates en meningen over de MSI matches? :) Iemand moet de 'aanstichter' zijn om de discussie op gang te laten komen ;)

Tja Perkz maakte ook fouten, was niet altijd top, maar als je overall bekijkt gedurende de hele MSI heeft ie toch echt wel zijn visitekaartje afgegeven.

Kan nog leuk worden voor de summer split. Als Fnatic het niveau van playoffs kan vasthouden, en H2k beetje hun niveau haalt, dan heb je nog Unicorns en G2 uiteraard. En wie weet wat er nog voor nieuwe teams bij komen. Ninjas in Pyjamas werd al genoemd, met onder andere een paar Koreanen en Shook in de jungle, dus weer ruimte voor wat chauvinisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:56:
[...]

Tja het is hier niet meer zo druk als voorheen :)
De uberspammers van weleer (Damien, Rudy, jij en ik met name 8) ) zijn er nog maar weinig :D Ik heb denk ik LoL al zo'n 2 a 3 maanden niet meer aangeraakt. MSI heb ik zijdelings nog wel gevolgd maar om heel eerlijk te zijn kan ook competitief LoL me niet echt meer boeien. Leuk trouwens voor G2 dat ze de finale halen, maar ook zij gingen in de group stage gewoon 4-6 en zijn door een tie-breaker rule uiteindelijk naar de semi's gegaan. Zo indrukwekkend was het dus allemaal niet, zeker omdat WE ook een redelijk matig team is.

Wel stelde TSM wederom teleur. Ik had niet veel van ze verwacht omdat ze met Wildturtle aanzienlijk minder sterk zijn dan met DoubleLift (niet alleen vanwege zijn skills maar ook zijn persoonlijkheid, TSM speelt als bange haasjes zonder hem), maar semi finals had er toch zeker wel in moeten zitten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Gister voor het eerst in diamond promo's gekomen.
Eerste game gelijk een AFK.
Tweede game een lee sin jungle en een top die in 10 minuten 3 double kills weg geven.
Derde game stonden we minstens 15k gold achter maar uiteindelijk alsnog gewonnen.
Vierde game filled midlane gekregen waar ik zelfs met 5 man ori ulti's niet kon carryen.

RIP.
Vanavond next try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 14:26
Ik weet nog niet wat ik van het hele IEM & Rift Rivals verhaal moet vinden.
De redenatie om de spring/summer split te handhaven (o.a.) om een financiële basis (door gegarandeerde screentime voor sponsoren) voor zoveel mogelijk teams mogelijk te blijven maken lijkt mij valide, maar het aantal mogelijkheden om competetief (met name) tegen koreaanse teams te spelen en daardoor te groeien neemt zo wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Dus waar waren jouw dagelijkse updates en meningen over de MSI matches? :) Iemand moet de 'aanstichter' zijn om de discussie op gang te laten komen ;)
Ik was nog niet zo bekend met dit topic op Tweakers, nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:16
mensen die hier nog spelen? ik ben op dit moment level 18 dus kan alleen normals of ARAMS doen bij intresse voeg me toe:

VenomStarz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Dames en heren.

Summer split begint weer.
Verwachtingen?

ps. Japie, wil jij weer een fantasy league opzetten?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Ben zelf benieuwd naar Roccat. Eindigde Spring heel goed met sterke teamplay.

Ik vind het ook altijd leuk een underdog te kiezen, anders kijkt het ook ietwat taai weg al die potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:25:
[...]
De uberspammers van weleer (Damien, Rudy, jij en ik met name 8) ) zijn er nog maar weinig :D
Uberspammers, hoe kom je dáár nou bij :P
Martin0 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:00:
Dames en heren.

Verwachtingen?
Lastig, maar zal best wel eens leuk kunnen gaan worden. Fnatic en Roccat deden het aan einde van spring split behoorlijk goed; hopelijk kunnen ze daar vervolg aan geven. Ninjas in Pyjamas kan nog leuk worden met Shook en Koreanen. En dan als H2k en Splyce weer beetje hun niveau halen, dan heb je met uiteraard G2 als favoriet een aardig competitief clubje waarbij het wel eens veel spannender kan worden dan in de spring split.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:47:
[...]

Uberspammers, hoe kom je dáár nou bij :P

[...]

Lastig, maar zal best wel eens leuk kunnen gaan worden. Fnatic en Roccat deden het aan einde van spring split behoorlijk goed; hopelijk kunnen ze daar vervolg aan geven. Ninjas in Pyjamas kan nog leuk worden met Shook en Koreanen. En dan als H2k en Splyce weer beetje hun niveau halen, dan heb je met uiteraard G2 als favoriet een aardig competitief clubje waarbij het wel eens veel spannender kan worden dan in de spring split.
Vermoed inderdaad dat G2 het wel goed gaat doen, UOL en H2K ook wel, Fnatic en Splyce is nog even afzien en kijken wat de nieuwe teams doen, Shook ben ik geen fan van, Vaak underpreformed hij, is eigenlijk alleen echt goed op Rengar als ik naar eerdere optredens kijken en kan herinneren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:36
Martin0 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:00:
Dames en heren.

Verwachtingen?

ps. Japie, wil jij weer een fantasy league opzetten?
Yes, ga ik doen :) Joinen kan via: klik klik klik

Ik ga er voor de verandering eens compleet verwachtingsloos in, aangezien ik (buiten de finale van MSI) de laatste weken/maanden eigenlijk niets meer heb gevolgd. Ik laat me verrassen :) wordt een leuke draft :+

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 31-05-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Yes, ga ik doen :) Joinen kan via: klik klik klik

Ik ga er voor de verandering eens compleet verwachtingsloos in, aangezien ik (buiten de finale van MSI) de laatste weken/maanden eigenlijk niets meer heb gevolgd. Ik laat me verrassen :) wordt een leuke draft :+
Dank je wel Japie!

Loser squad 3 is een feit!

De volgende wijziging maakt eu spelers nu ook weer viable:
Scoring Update! For EU teams with only 1 match scheduled in a week, those teams and their players will earn double points for that match.

[ Voor 15% gewijzigd door Martin0 op 31-05-2017 13:40 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik moet mn titel natuurlijk verdedigen dus ik ben weer van de partij.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet het is, vorig seizoen peakte ik op p5, maar zat meestal in g1. Maar nu zit ik hardstuck in s2. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik uit deze ellende kom. Zelfs verlies ik ongeveer 30% van de tijd lane, win ongeveer 40% en 30% gelijk. Ik heb het gevoel dat dit 60% van de tijd een slechte uitkomst geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Geen idee wie gisteren allemaal lcs hebben zitten kijken maar voor de zekerheid: Spoiler Alert!!!

spoiler:
Mooie 1e dag hoor van de LCS.
Game 1: H2K en Splyce gingen gelijk op maar H2K is toch net iets beter wat ik wel had verwacht.
Game 2: Fnatic heeft een statement gemaakt zeg. Game 1 ging nog wel gelijk op totdat Rekkles goed ging. maar Game 2: Jesiz liet even zien waar hij van gemaakt was en ook Rekkles ging lekker, gevolg snelste game van dit seizoen. Denk dat Misfits toch kakuo hard missen. Maxlore vind ik sowieso al geen geweldige jungler en dat heeft hij nu weer bewezen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:28:
Ik weet niet het is, vorig seizoen peakte ik op p5, maar zat meestal in g1. Maar nu zit ik hardstuck in s2. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik uit deze ellende kom. Zelfs verlies ik ongeveer 30% van de tijd lane, win ongeveer 40% en 30% gelijk. Ik heb het gevoel dat dit 60% van de tijd een slechte uitkomst geeft.
Dit je op.gg https://euw.op.gg/summoner/userName=koeitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok puur kijkend naar je op.gg en de stats daarvan:

-Speel veel minder champs, als je een aantal vaste champs vasthoud, dan heb je overall een hoger niveau per game.
-Ik zie dat je 3 rollen speelt en qua succes en carry potentieel heb je meeste succes op adc, toplane, support.
-Als je support bent, haal altijd een sightstone, gewoon altijd.
-Voor niet full ap supports zoals blitz/karma/thresh etc, is het eigenlijk altijd qua items sighstone/boots/redemption/locket/vrije items
-Stop met yasuo spelen, je gaat teveel dood en geen goeie kda.
-voor toplane lijk je van auto attack champs te houden zoals jax/fiora/irelia/yasuo. Pak fiora/irelia. Goeie splitpushers en als ze 2 of 3 items hebben, kunnen ze vaak 1vs2.
-Je beste adcs in volgorde zijn cait/xayah/ez. Cait is nu in 7.11 wat generfed, maar lijkt voor alsnog een top tier adc en xayah blijft het ook. Kunnen goed lanen en ook goed teamfighten. Misschien hier de ez aanhouden als backup als ze gebanned of gepickt zijn.
- Je cs wisselt nogal, de ene keer heb je 70cs/10min, andere keer 50cs/10min. Dit heb je in zowel wins als losses, dus wordt beter in csen.
-Een enkele keer heb je ook ignite of exhaust op je adc, de enige summoner spel die je gebruikt als adc blijft toch heal.
-In sommige losses lijk je tilted en dan ga je rare build volgordes aan houden. Zoals gisteren een vayne pot, dan bouw je ninja tabi met mercurial. Bouw dan gewoon qss ipv het hele item en doe verder je normale build.
-Op probuilds.net en champion.gg zijn goeie buildvolgordes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Ok puur kijkend naar je op.gg en de stats daarvan:

-Speel veel minder champs, als je een aantal vaste champs vasthoud, dan heb je overall een hoger niveau per game.
Die heb ik: Xayah, Cait + Yasuo, Jax, Fiora
-Ik zie dat je 3 rollen speelt en qua succes en carry potentieel heb je meeste succes op adc, toplane, support.
-Als je support bent, haal altijd een sightstone, gewoon altijd.
-Voor niet full ap supports zoals blitz/karma/thresh etc, is het eigenlijk altijd qua items sighstone/boots/redemption/locket/vrije items
Dat is mijn Blitz build ja, de andere supports speel ik niet. Het is meestal autofill.
-Stop met yasuo spelen, je gaat teveel dood en geen goeie kda.
Really? Volgens de stats op lolking is mijn kda flink hoger dan het gemiddelde op elk niveau (bronze - challenger). Het is de champion waarmee ik verreweg het minst vaak lane verlies. Ik moet juist aggresiever spelen en mee damage doen als ik die charts mag geloven ;).
-voor toplane lijk je van auto attack champs te houden zoals jax/fiora/irelia/yasuo. Pak fiora/irelia. Goeie splitpushers en als ze 2 of 3 items hebben, kunnen ze vaak 1vs2.
Ja, die speel ik dus al. Ik denk dat daar mijn probleem ligt. De meeste teams weten nie hoe ze met een splitpusher moeten spelen.
-Je beste adcs in volgorde zijn cait/xayah/ez. Cait is nu in 7.11 wat generfed, maar lijkt voor alsnog een top tier adc en xayah blijft het ook. Kunnen goed lanen en ook goed teamfighten. Misschien hier de ez aanhouden als backup als ze gebanned of gepickt zijn.
- Je cs wisselt nogal, de ene keer heb je 70cs/10min, andere keer 50cs/10min. Dit heb je in zowel wins als losses, dus wordt beter in csen.
Jep, daar ben ik van op de hoogte.
-Een enkele keer heb je ook ignite of exhaust op je adc, de enige summoner spel die je gebruikt als adc blijft toch heal.
Dat was een midlane Lucian game, waarbij ik even ging in lane maar veel roamde om top/jungle te snowballen. Maar botlane was te hard aan het feeden. Niet representatief.
-In sommige losses lijk je tilted en dan ga je rare build volgordes aan houden. Zoals gisteren een vayne pot, dan bouw je ninja tabi met mercurial. Bouw dan gewoon qss ipv het hele item en doe verder je normale build.
Toplane vayne tegen ad Teemo (mixed damage en in de tijd van een blind zou hij een 1v1 winnen). Tot aan 120 cs 100% gelijk qua cs/gold. Als Vayne lijkt mij dat een prima resultaat, alleen was wederom de rest van m'n team aan het feeden. Dan valt er weinig meer te winnen. De Teemo was ook constant in lane en we hadden beiden 0 deaths 0 kills 0 assists terwijl de rest van m'n team globaal gezien iets van 1-12-1 was.
-Op probuilds.net en champion.gg zijn goeie buildvolgordes te vinden.
Elke build die je bij mij ziet heeft z'n logica ;). Builds staan niet vast. Ik tilt niet qua build.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2017 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[...]
Je vergeet Cleanse.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Waarom probeer je je zo te verdedigen? Zo komt het niet echt over dat je open staat voor feedback.

Daarnaast zie ik je in je post meermalen afgeven op teammates, waar je 0,0 invloed op hebt.
Houd het bij jezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik was dit topic helemaal vergeten, wat heb ik hier een paar jaar geleden veel gepost zeg.

Ook weer een aantal weken aan 't spelen. Nou was ik "vroeger" al niet zo goed. Maar tegenwoordig is het ECHT rampzalig :+ https://euw.op.gg/summoner/userName=garriej Het gaat op veel punten fout, maar de tunnelvisie en de chase zijn toch wel de grootste veroorzaker van het aantal deaths.

Ach, gewoon even wat meer spelen en dan kom ik wel weer in de "flow" denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Waarom probeer je je zo te verdedigen? Zo komt het niet echt over dat je open staat voor feedback.

Daarnaast zie ik je in je post meermalen afgeven op teammates, waar je 0,0 invloed op hebt.
Houd het bij jezelf!
Omdat de juiste builds en cs nogal inkoppertjes zijn. Verder een analyse die niet lijkt te stroken met de data die beschikbaar is. En natuurlijk n=1 analyses.

Ik denk vooral dat ik zelf aggresiever moet spelen. Solo kills ga ik zelden voor in de eerste 10 minuten, terwijl anderen dat wel doen. Ik heb al zoveel potjes Nasus onder m'n riem van jaren geleden dat ik zelf die aggresiviteit van anderen kan opvangen, maar de andere lanes zijn vrijwel altijd een snowball (positief en negatief). Misschien proberen zelf mijn lane meer te snowballen. Normaal ga ik alleen voor 2v1's en chase ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Martin0 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:08:
Geen idee wie gisteren allemaal lcs hebben zitten kijken maar voor de zekerheid: Spoiler Alert!!!

...
spoiler:
Knetters die 2e game van Fnatic zeg, de eerste waren ze nog wat voorzichtig, maar wel duidelijk beter, de 2e was gewoon een ROFLstomp. Maxlore was nergens, die zal nog flink moeten trekken aan zijn spel.
Overigens snapte ik game 2 de keuze voor 1st round Varus niet helemaal van MisFits, ja het is een leuke champ, maar hij is niet mobiel genoeg, nu kon Fnatic er ook nog eens op aanpassen. Moet ik er wel bij zeggen dat Ignar in game 2 wel heel vaak gepakt werd....

Splyce/H2K had net zo goed 3 games kunnen zijn, met wel verdiende overwinning H2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Omdat de juiste builds en cs nogal inkoppertjes zijn. Verder een analyse die niet lijkt te stroken met de data die beschikbaar is. En natuurlijk n=1 analyses.

Ik denk vooral dat ik zelf aggresiever moet spelen. Solo kills ga ik zelden voor in de eerste 10 minuten, terwijl anderen dat wel doen. Ik heb al zoveel potjes Nasus onder m'n riem van jaren geleden dat ik zelf die aggresiviteit van anderen kan opvangen, maar de andere lanes zijn vrijwel altijd een snowball (positief en negatief). Misschien proberen zelf mijn lane meer te snowballen. Normaal ga ik alleen voor 2v1's en chase ik nooit.
Ze zijn dan wel inkoppertjes, maar ze zijn gewoon niet goed punt. Voor de rest ga je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Ze zijn dan wel inkoppertjes, maar ze zijn gewoon niet goed punt. Voor de rest ga je gang.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar in welke gevallen heeft heal de voorkeur midlane? Je speelt tegen veel Morello gebruikers. De opties zijn mijn inziens exhaust, ignite, tp, cleanse en barrier in dat geval. Maar misschien heb ik het verkeerd.

Op welke manier is een combinatie van een mr + ad item en Tabi een slechte keus tegen een mixed damage auto attack lane? Ik ka begrijpen dat die build traag is, maar voor een lane waar je waarschijnlijk toch in gelockt zit lijkt mij dat niet erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Overigens, ik wou dat ik dit kon, maar ik verveel me altijd dood na een x aantal potjes op dezelfde champ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar in welke gevallen heeft heal de voorkeur midlane? Je speelt tegen veel Morello gebruikers. De opties zijn mijn inziens exhaust, ignite, tp, cleanse en barrier in dat geval. Maar misschien heb ik het verkeerd.

Op welke manier is een combinatie van een mr + ad item en Tabi een slechte keus tegen een mixed damage auto attack lane? Ik ka begrijpen dat die build traag is, maar voor een lane waar je waarschijnlijk toch in gelockt zit lijkt mij dat niet erg.
Dan kan je heel veel situaties bij langs. Maar voor de vayne situatie is het handiger om qss te bouwen en dan een core item verder te bouwen. Omdat Vayne een late gamechamp heeft, dan heb je niet alleen meer damage in lane, maar gedurende het hele potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Een schaamteloos kickje, nog 2 spots voor de Tweakers Fantasy LCS: klik klik klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:18
JapieTalent schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:05:
Een schaamteloos kickje, nog 2 spots voor de Tweakers Fantasy LCS: klik klik klik
Leuk, in ben als laatste gejoined. Vorige split niet zo intensief gevolgd, maar deze summer split heb ik zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Nice, vanavond draften of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
mensen die hier nog samen normals/ARAMS willen doen.

ik ben op dit moment level 21 ben niet extreem goed maar wel zo gezellig als je met meerdere speelt en er van kan leren.

ingame naam: VenomStarz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
JapieTalent schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:23:
Nice, vanavond draften of morgen?
Voor mij allebei prima, maar als het vanavond wordt, moet ik dat even op tijd weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
Voorkeur voor morgen draften!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
Shit heb ik nu een Tweakers tournament gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik heb zo'n 1,5 jaar niet gespeeld en wilde gisteren voor het eerst weer een potje doen, maar ik kwam erachter dat je niet meer per se kunt solo queuen met 1 champ op een bepaalde lane. Klopt dat? Ik kon alleen maar 2 voorkeuren voor lanes aangeven en meer niet. In het verleden kon je gewoon een champ kiezen en een lane en dan kon je gewoon spelen (zonder al dat gemekker van die toxic community). Zie ik iets over het hoofd of is die optie gewoon verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Navuri schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:45:
Ik heb zo'n 1,5 jaar niet gespeeld en wilde gisteren voor het eerst weer een potje doen, maar ik kwam erachter dat je niet meer per se kunt solo queuen met 1 champ op een bepaalde lane. Klopt dat? Ik kon alleen maar 2 voorkeuren voor lanes aangeven en meer niet. In het verleden kon je gewoon een champ kiezen en een lane en dan kon je gewoon spelen (zonder al dat gemekker van die toxic community). Zie ik iets over het hoofd of is die optie gewoon verwijderd?
Dat was de oude teambuilder functie, die is komen te vervallen een daar is dit systeem voor teruggekomen.

Btw heren vanavond 9 uur draft?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Dat was de oude teambuilder functie, die is komen te vervallen een daar is dit systeem voor teruggekomen.

Btw heren vanavond 9 uur draft?
Dat was ook mijn idee. Best of luck all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Bestaat er nog geen GoT club?
Ik zou wel willen joinen anders :) Ik main jungle en support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
JapieTalent schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:14:
[...]

Dat was ook mijn idee. Best of luck all!
Half 10 red ik denk ik wel

[edit] Ik ben er!

[ Voor 5% gewijzigd door lhjlu op 05-06-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
Vanavond of vanmiddag iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
ben op zoek naar iemand waarmee ik savonds wat actiever ranked kan spelen. main zelfs het liefst jungle / mid. heb in het verleden eigenlijk bijna geen ranked gespeeld (stopte meestal na me placements weer). in het huidige season ben ik in bronze 1 beland (na 6/10 te winnen in me placements), moet zeggen dat ik het meestal wel erg makkelijk vind, alleen maken me team maten het meestal erg moeilijk. Ik zoek iemand die het leuk lijkt om wat actiever ranked te gaan spelen, en zo ver mogelijk te komen. als je het leuk lijkt kan je me toevoegen, mijn nick in game is Daradius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Daradius schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:11:
ben op zoek naar iemand waarmee ik savonds wat actiever ranked kan spelen. main zelfs het liefst jungle / mid. heb in het verleden eigenlijk bijna geen ranked gespeeld (stopte meestal na me placements weer). in het huidige season ben ik in bronze 1 beland (na 6/10 te winnen in me placements), moet zeggen dat ik het meestal wel erg makkelijk vind, alleen maken me team maten het meestal erg moeilijk. Ik zoek iemand die het leuk lijkt om wat actiever ranked te gaan spelen, en zo ver mogelijk te komen. als je het leuk lijkt kan je me toevoegen, mijn nick in game is Daradius.
Hey,
lijkt me wel leuk, ik voeg je vanavond toe als ik online kom (denk vanaf 19u).
Ik speel nog maar lol sinds vorige zomer en ben tot silver 4 geraakt in seizoen 6.
Ben nu bronze 3 en geraak niet verder door afkers, feeders en trollers in mijn team.
Ik speel meestal met irl vrienden maar die zijn niet zoveel online als ik en we kunnen altijd nog iemand gebruiken voor flex :)
Ik main jungle en support. We hebben ook onze eigen discord server, dus moest je nog geen discord hebben moet je dit absoluut eens downloaden. Ik geef je dan wel de link als ik je ingame zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Beste Luitjes,

Voorspellingen voor vandaag?

Msf - NIP
G2 - FNC

Mijn verwachtingen:
spoiler:
msf 2 - NIP 1
G2 1 - FNC 2 | Sidenote: Als FNC het niveau haalt van vorige week

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 10:41
Martin0 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:38:
Beste Luitjes,

Voorspellingen voor vandaag?

Msf - NIP
G2 - FNC

Mijn verwachtingen:
spoiler:
msf 2 - NIP 1
G2 1 - FNC 2 | Sidenote: Als FNC het niveau haalt van vorige week
Gezien G2's sterke vertoning op MSI ga ik toch voor G2. Ben meer benieuwd naar CLG-TSM. CLG leek erg sterk vorige week en TSM maakt toch een erg matige indruk tegen IMT. Hoop dat TSM hun shotcalling snel kan terugkrijgen op het niveau van de vorige summer split.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:49:
[...]

De solo kills zijn meer een kwestie van inschattingsvermogen.... ik heb al in een enorm lange tijd geen league of legends meer gespeeld en god wat mis ik het. Ik volg nog wel LCK (voornamelijk Team SKT). Ik speelde pre nerf maokai top en kon makkelijk solo kills maken. Hou je gewoon bezig met CS en de juiste TP's naar botlane voor first brick(tower).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

G2 tegen FNC lijkt wel een interessante pot te gaan worden.

Is G2 inmiddels compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:28:
Tja, ik eindigde vorig seizoen ook in p5, maar ik kom nou al een tijd geen steek verder in gold. En daar doe je niet zoveel aan.

Zo ging dat vorig seizoen bij mij overigens net zo. Tijdenlang kom je in gold geen meter vooruit, en als je je daar eens over beklaagt krijg je die wijsneuzen die zeggen: 'dan hoor je dus in gold thuis'. Onzin, en dat bleek later ook wel, want als het een beetje meezit kun je in no time ook flink stijgen en dan komt p5 al zo in zicht.

Uiteindelijk kun je op basis van stats, itemskeuzes, etc analyseren tot je een ons weegt, en dat kan tot op zekere hoogte best helpen, maar je moet ook gewoon accepteren dat je sterk afhankelijk bent van de geluksfactor.

Als je niet zelf met kop en schouders boven het niveau uitsteekt, dan zal je ook wat geluk moeten hebben met de teammates. Ja daar hebben we geen invloed op, dus ja je moet op jezelf focussen, en ja het enemy team heeft op zich net zo veel kans op nubs in hun team, maar dat neemt niet weg dat je zelfs bij betere eigen prestaties nog altijd erg afhankelijk van anderen bent.

Mijn laatste game was een mooi voorbeeld van de gelukfactor...of het gebrek eraan.

Ik beuk met Ahri de enemy Ekko al vanaf het begin de lane uit door goeie poke. Mijn cs lead breidt zich almaar uit (al snel 20+ cs en na 40 mins 100+) en ik heb zijn tower al grotendeels neer terwijl die van mij nog fier overeind staat. Maar dan begint bot lane om onverklaarbare redenen ineens te feeden. Gevolg: enemy Twitch wordt mega sterk en omdat enemy team veel beter samen speelde en collectief op zaken reageerde, was het al snel duidelijk dat dit normaal gesproken niet meer te winnen was. Onze Nasus was er nooit wanneer hij nodig was en enemy Teemo was toch ook al veel te sterk geworden. Combinatie van onnodig gefeed en gebrek aan inzicht in wanneer te roteren, en je bent weer een loss rijker. Terwijl ik mid duidelijk aan het winnen was met flinke cs lead en voorsprong op tower. Had wellicht nog net iets beter kunnen doen en Ekko ook 1v1 moeten pakken, en wellicht een keer vaker moeten roamen, maar dat had nog weinig uitgehaald. Dikke cs lead, veel pressure op mid en op tower, enemy Ekko die ik vrij klein heb gehouden de hele game, maar het wordt allemaal volledig teniet gedaan door feedende teammates. Olee.
tuinïnen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:49:
G2 tegen FNC lijkt wel een interessante pot te gaan worden.

Is G2 inmiddels compleet?
Yup, compleet. En werd inderdaad interessante strijd :) Meer zal ik niet zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-06-2017 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:59:
[...]
Yup, compleet. En werd inderdaad interessante strijd :) Meer zal ik niet zeggen.
spoiler:
Leuke games sowieso gisteren, MSF/NIP staat krom van rare keuzes en fouten, maar ondanks de uitslag was het best leuk om te kijken. NIP verwacht ik nog wel wat van, hun earlygame is soms zo sterk dat het van de zotte is dat ze vervolgens alles in de prullenbak gooien.

FNC vs G2, eindelijk 3 games :+
Leuke match en denk dat G2 het vooral zichzelf moeilijk gemaakt heeft door de combo van Kennen en Shen weg te geven tijdens picks&bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Weet iemand hoe het ranken in Flex gaat? In de afgelopen weken heb ik een paar potjes Ranked Flex gedaan en nu 9/10 placement matches gehad. Ik weet dat het daarbij alleen om win of loss gaat, dus dat individuele stats verder niets toevoegen aan de rank die ik uiteindelijk krijg toebedeeld.

Maar hoe zit dat na de placements? Stel ik speel standaard als 5-man premade groep en we winnen 80% van de matches. Ranken we dan alle 5 even snel omhoog qua +LP etc? Of krijgen de echte carriers (met over het algemeen meer damage per game, kills, cs en dergelijke) meer LP?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Rasmalluin schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:36:
Weet iemand hoe het ranken in Flex gaat? In de afgelopen weken heb ik een paar potjes Ranked Flex gedaan en nu 9/10 placement matches gehad. Ik weet dat het daarbij alleen om win of loss gaat, dus dat individuele stats verder niets toevoegen aan de rank die ik uiteindelijk krijg toebedeeld.

Maar hoe zit dat na de placements? Stel ik speel standaard als 5-man premade groep en we winnen 80% van de matches. Ranken we dan alle 5 even snel omhoog qua +LP etc? Of krijgen de echte carriers (met over het algemeen meer damage per game, kills, cs en dergelijke) meer LP?
Stats maakt niks uit voor LP gain. Qua placement is het als je in de pre-season niet hebt gespeeld super random. Sommige worden in bronze geplaatst en sommige in plat. De kwaliteit van de flex games als je 1-2-3 man queued zijn super hit or miss, nog erger dan solo Q. Solo Q dia vs silvers kom ik regelmatig tegen en soms winnen de silvers :P

Animu~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit spel is echt onspeelbaar als je niet met bekenden speelt. Weer 3 van de 3 potjes verloren omdat er iemand AFK was of omdat er alleen maar gedoe is omdat iemand niet leest en denkt dat ie top kan zijn waardoor je al n verkeerde start hebt. Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Cartman! schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:58:
Dit spel is echt onspeelbaar als je niet met bekenden speelt. Weer 3 van de 3 potjes verloren omdat er iemand AFK was of omdat er alleen maar gedoe is omdat iemand niet leest en denkt dat ie top kan zijn waardoor je al n verkeerde start hebt. Zucht :(
je mag altijd mij toevoegen voor wat normale games of arams

ingame naam: VenomStarz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die de eigenlijk willen dodgen zodra je doorhebt dat je met Fransen speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:57:
Zijn er meer mensen die de eigenlijk willen dodgen zodra je doorhebt dat je met Fransen speelt?
Ik speel regelmatig met een buddy die frans is, en inderdaad, wil elke keer dodgen.

spoiler:
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:57:
Mwah dat valt mee, ik heb het niet zo op duitse lol spelers :+ Die schieten zo snel uit de pan. Als ze merken dat er nog een duitser is dan beheersen de engelse taal helmaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamenuubzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik en een paar vrienden zijn nog op zoek naar mensen voor flex queue plus normals!
Voel je vrij om mij even te adden als je rond Gold/Silver zit: Haldira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 10:53
Iemand die rond gold zit en 3v3 ranked wil doen? Ik word een beetje gek van de mensen waar ik mee in een team gezet word, nu 3 potjes achter elkaar gehad waarbij mijn teammates meer bezig zijn met elkaar te flamen dan het spel te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh weer 2 games met Fransen. Wat een ellende. Ik hoop echt dat er een keer een UK+Benelux+Ger server komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:10:
Ugh weer 2 games met Fransen. Wat een ellende. Ik hoop echt dat er een keer een UK+Benelux+Ger server komt.
Asjeblieft geen Duitsers............... ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik wil dodgen zodra er een yi of yasuo in mn team zit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turken zijn het ergst imo. Ze spammen de hele game de /all chat vol met rare Erdogan propoganda. En als je vraagt of ze engels kunnen praten gooien ze wat turks geblaat naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

semidevidra schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:26:
[...]

Asjeblieft geen Duitsers............... ;w ;w
Aub geen Nederlanders.

Zodra ik door heb dat iemand Nederlands is is het vaak al te laat en heb ik een troll in het team. Het schelden met ziektes is niet normaal en beschamend.

Ik vermoed, op basis van 15 jaar game/E-Sports-ervaring, inderdaad dat Duitsers of Scandinaviërs de minste toxic spelers hebben, uitzonderingen bevestigen uiteraard de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
tuinïnen schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:57:
[...]

Aub geen Nederlanders.

Zodra ik door heb dat iemand Nederlands is is het vaak al te laat en heb ik een troll in het team. Het schelden met ziektes is niet normaal en beschamend.

Ik vermoed, op basis van 15 jaar game/E-Sports-ervaring, inderdaad dat Duitsers of Scandinaviërs de minste toxic spelers hebben, uitzonderingen bevestigen uiteraard de regel.
Met Nederlanders kan ik nog wel redelijk gamen, Fransen net als Duitsers.
Maar de meeste Duitsers, waar ik mee heb gespeeld.
Ze spreken geen Engels, blijven maar in het Duits door praten.
Zero teamplay en uiteindelijk zijn ze afk..............
Ik heb heel weinig met Scandinaviërs gespeeld helaas, om daar een oordeel over te vellen.
Ik wil binnenkort weer gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Mag ik een invite voor de GoT club? GoT chat is wel heel leeg ;)
Ingame name: Samperor

Was een tijdje niet online, vanwege buitenland. Dat ga ik nu weer inhalen :D

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ach, elke nationaliteit zal z'n rotte appels wel hebben. Overigens is de kans dat je Fransen of Duitsers eerder als toxic ervaart dan Nederlanders of Zweden ook logisch: daar zijn er net ff wat meer van in aantal. Daarnaast is het is ook maar net wat je ervaart en hoe je er zelf in staat. Gelukkig zijn er de mute en mute ping buttons.

Wat mij persoonlijk wel opvalt wanneer een game een flamefest wordt; is dat je Nederlanders er vrijwel altijd meteen uit filtert obv een specifieke ziekte. Zo kansloos.. :N

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 14-06-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:27:
Ach, elke nationaliteit zal z'n rotte appels wel hebben. Overigens is de kans dat je Fransen of Duitsers eerder als toxic ervaart dan Nederlanders of Zweden ook logisch: daar zijn er net ff wat meer van in aantal. Daarnaast is het is ook maar net wat je ervaart en hoe je er zelf in staat. Gelukkig zijn er de mute en mute ping buttons.

Wat mij persoonlijk wel opvalt wanneer een game een flamefest wordt; is dat je Nederlanders er vrijwel altijd meteen uit filtert obv een specifieke ziekte. Zo kansloos.. :N
Dat komt omdat nederlanders de enige zijn die zo fcked up zijn om met die ziekte te schelden.
Bij andere landen is dat soort dingen echt taboo.
En je opmerking over duitsers en fransen.
Ja daar zijn er meer van maar in mijn tijd in lol, ik heb er weinig last van gehad, toxic of niet, nationaliteit intresseert niet, ze zijn toxic of ze zijn het niet.

Twitch

Pagina: 1 ... 31 ... 41 Laatste