Ik speelde er altijd mee dus van mij hadden ze het wel zo mogen houdenValdourian schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:38:
[...]
mocht wel eens ook, niet?
Evenals die katarina en yasuo..
Ach, ze lijken mij alle 3 nog in prima positie hoor. En het scheelt weer 2 standaard bans, gelukkig maar, want we hebben er weer een standaard ban met Warwick bij.servival7 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:13:
[...]
Ik speelde er altijd mee dus van mij hadden ze het wel zo mogen houden
Probeer het nu met Jayce. Ook een fijne champion.
ben zelf league weer een beetje aan het oppakken, en wil dit keer wel wat serieuzer ranked gaan spelen
. twijfel alleen of ik terug de jungle in zal gaan, of te switchen naar top lane.
ben zelf ook een beetje op zoek naar wat nieuwe mensen om mee te spelen, bijna iedereen waar ik mee speelde is zo een beetje gestopt. is er iets van een tweakers groep? of zijn er mensen die wel een keer zin hebben om wat games te spelen. in game name is Daradius
ben zelf ook een beetje op zoek naar wat nieuwe mensen om mee te spelen, bijna iedereen waar ik mee speelde is zo een beetje gestopt. is er iets van een tweakers groep? of zijn er mensen die wel een keer zin hebben om wat games te spelen. in game name is Daradius
Waarom niet beiden? Je moet toch een first en second pick aangeven. Ik speel zelf ook vooral jungle en top dus die twee roles kies ik. En of ik first pick jungle kies op top hangt dan weer af van mn mood op dat moment
haha daar heb je gelijk in ja, was even vergeten dat je 2 roles moest kiezen.!GN!T!ON schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:48:
Waarom niet beiden? Je moet toch een first en second pick aangeven. Ik speel zelf ook vooral jungle en top dus die twee roles kies ik. En of ik first pick jungle kies op top hangt dan weer af van mn mood op dat moment
Hallo,
mocht je net als ik op zoek zijn naar mensen die graag in teamverband willen spelen voeg me dan toe. Ik ben nu lvl 24 en vind verschillende rollen leuk om te doen.
Vidamorte kun je toevoegen. Ik ben geen Superpro of zoiets maar ik speel serieus en om te winnen.Ben op veel verschillende tijden online.
Ik hoor graag van jullie. Verder stream ik ook af en toe, dus als je iemand vaak dood wil zien gaan check www.twitch.tv/onbekendespeler.
mocht je net als ik op zoek zijn naar mensen die graag in teamverband willen spelen voeg me dan toe. Ik ben nu lvl 24 en vind verschillende rollen leuk om te doen.
Vidamorte kun je toevoegen. Ik ben geen Superpro of zoiets maar ik speel serieus en om te winnen.Ben op veel verschillende tijden online.
Ik hoor graag van jullie. Verder stream ik ook af en toe, dus als je iemand vaak dood wil zien gaan check www.twitch.tv/onbekendespeler.
Laatste twee seizoenen niet echt actief geweest. Nu weer helemaal into the game. Echter frustreer ik me weer als ouderwets
. Ging van 5-1 wins naar 7-13. Zilver 5 nu, in season 3 als ik het me goed herinner naar platinum promos gezeten.. dus ik kan wel beter. Uiteraard heb ik zelf ook wel eens slechte potjes, maar ik denk dat in 75% van de gevallen redelijk tot goed doe in m'n lane / als jungler. Keer op keer dat er 2 teammates enorm aan het feeden zijn
(zoals bij zovele
). Maar goed, die 10 loss streak kan de volgende keer ook een 10 win streak worden! Moet zelf ook wennen aan de vele veranderingen, buffs van dragons, jungle creeps, plantjes etc.
Speel nu voornamelijk jungle: Nocturne / Vi. Maar wissel graag af met champions als Nidalee, Hecarim, Nidalee of Jarvan.

Speel nu voornamelijk jungle: Nocturne / Vi. Maar wissel graag af met champions als Nidalee, Hecarim, Nidalee of Jarvan.
[ Voor 7% gewijzigd door overdoseh op 06-02-2017 12:20 ]
Verwijderd
Haal daar nidalee en j4 vanaf, en dan de overige 3 champs mainen, dan gaat het nog beter! Dan wordt het een 15win streak straks.
Ik vind variatie ook wel belangrijk in het plezier hebben. Maar ik snap zeker wat je bedoeld ja. Gisteren ging het al wat beter, iig 50% winrate (gisteren).Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:20:
Haal daar nidalee en j4 vanaf, en dan de overige 3 champs mainen, dan gaat het nog beter! Dan wordt het een 15win streak straks.
Heca is natuurlijk heerlijk laag elo, vol erin janken en dan maar kijken wat er gebeurt. Zelfde wat mij betreft met XZ nog steeds, maar dan tank bouwen.[b][message=50143615,noline]
Ik probeer een "smurf" te levelen in EUW, ik was vergeten wat voor werk dat was. Het is overigens m'n enige account na jaren te hebben gespeeld in NA.
Noc, Heca en Vi bevinden zich wellicht in een iets betere positie atm, maar véél belangrijker dan de champkeuze zijn de ingame tactische keuzes die je als jungler maakt. De precieze champ is dan minder van belang, mits je de sterke punten van de specifieke jungle champ wel probeert uit te buiten.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:20:
En zo is het. Al speel je Miss Fortune in de jungle, alleen je aanwezigheid op de juiste plaats kan al genoeg doen.Koekiemonsterr schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:21:
[...]
Noc, Heca en Vi bevinden zich wellicht in een iets betere positie atm, maar véél belangrijker dan de champkeuze zijn de ingame tactische keuzes die je als jungler maakt. De precieze champ is dan minder van belang, mits je de sterke punten van de specifieke jungle champ wel probeert uit te buiten.
Gisteren had ik een game wat daar een prima voorbeeld van is: Een vrij goede Volibear in de jungle, hij stond zelfs op een gegeven moment 5-1. Echter had hij het vermogen om constant aan de verkeerde kant van de map te zijn, waardoor alle drie de lanes de hele tijd onder druk stonden. Na 15 minuten begin je dat te zien in farm, en wat deaths.
Hij beheerste zijn champion prima, hij had een goede build, maar verklootte de game vanwege zijn onvermogen tot junglen.
Was zelf erg lang main jungler, en kan me hier in sommige games wel in vinden ja. vond het soms erg lastig om beslissingen te nemen in games waar al je lanes aan het verliezen zijn. continu de vraag of je nog even bot of top / bot / mid wil ganken terwijl je daar eigenlijk geen tijd voor hebt (jungle clear is namelijk ook erg belangerijk, anders raak je vrij snel underleveled). als je als jungler in zo een situatie komt is de game al vrij snel voorbij ja.Ero-Sensei schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:19:
[...]
En zo is het. Al speel je Miss Fortune in de jungle, alleen je aanwezigheid op de juiste plaats kan al genoeg doen.
Gisteren had ik een game wat daar een prima voorbeeld van is: Een vrij goede Volibear in de jungle, hij stond zelfs op een gegeven moment 5-1. Echter had hij het vermogen om constant aan de verkeerde kant van de map te zijn, waardoor alle drie de lanes de hele tijd onder druk stonden. Na 15 minuten begin je dat te zien in farm, en wat deaths.
Hij beheerste zijn champion prima, hij had een goede build, maar verklootte de game vanwege zijn onvermogen tot junglen.
[ Voor 3% gewijzigd door Daradius op 14-02-2017 14:23 ]
Als een Volibear 5-1 staat doet hij wel iets goed. Het is ook geen champion die counter jungled dus 5 kills van de andere jungler lijkt me sterk. Een 5-1 Volibear geeft echt wel pressure op 15 minuten.Ero-Sensei schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:19:
[...]
En zo is het. Al speel je Miss Fortune in de jungle, alleen je aanwezigheid op de juiste plaats kan al genoeg doen.
Iedereen klaagt altijd over de jungler en de beleving van een laner is héél anders dan die van de jungler zelf. Het zijn niet allemaal LCS spelers die altijd precies op het juiste moment uit het bosje komen voor je.
En dan is er nog iets, als een laner al drie keer dood is gegaan en enkele kleine teamfights willen niet lukken dan houd de jungler het ook voor gezien. Die gaat dan lekker ergens een lane pushen en een toren pakken om te hopen zo een game te winnen, wat Volibear overigens prima kan.
Als een Volibear 5-1 staat heeft hij de afgelopen minuten iets/meerdere dingen goed gedaan. Als hij vervolgens telkens op de verkeerde plek is (topside terwijl drake spawned, botside terwijl het enemy team top grouped etc) kan hij het alsnog eigenhandig weggeven.Xanthian schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:04:
[...]
Als een Volibear 5-1 staat doet hij wel iets goed. Het is ook geen champion die counter jungled dus 5 kills van de andere jungler lijkt me sterk. Een 5-1 Volibear geeft echt wel pressure op 15 minuten.
Iedereen klaagt altijd over de jungler en de beleving van een laner is héél anders dan die van de jungler zelf. Het zijn niet allemaal LCS spelers die altijd precies op het juiste moment uit het bosje komen voor je.
En dan is er nog iets, als een laner al drie keer dood is gegaan en enkele kleine teamfights willen niet lukken dan houd de jungler het ook voor gezien. Die gaat dan lekker ergens een lane pushen en een toren pakken om te hopen zo een game te winnen, wat Volibear overigens prima kan.
Neemt overigens niet weg dat in dit geval de jungler net zo goed elke andere rol kan zijn.
Ben gestopt met junglen omdat ik gewoon gek werd van het geflame. vaak zat games dat bot lane 2v2 4x dood gaat in 5 minuten, en dan het maar op mij af schuift dat ik maar had moeten komen ganken. ben weer lekker terug gegaan naar adc
kan nu premade met een maatje van me die support mained. veel leuker dus
Als iemand nog een support main zoekt, ik kom steeds dichter bij de level 30. Blijkbaar wordt ik nu al bijna alleen gematched met diamonds dus ik zal toch iets goeds doen.
Normal is geen ranked. Ga maar gewoon je placements doen, vrijwel niemand kan diamond worden in het 1e season dat ze ranked spelen, of je moet paar honderd games spelen en al veel ervaring hebben met moba's en allemaal youtube videos kijken hoe te improven. Als je gewoon een beetje speelt pre 30 kan je nooit op diamond niveau zitten.Swagger schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:04:
Als iemand nog een support main zoekt, ik kom steeds dichter bij de level 30. Blijkbaar wordt ik nu al bijna alleen gematched met diamonds dus ik zal toch iets goeds doen.
Na een lange tijd gestopt te zijn geweest met LOL wil ik het weer gaan oppakken.
Momenteel in Silver 5 en bezig met Support te mainen.
Mochten er mensen zijn om te Duo ranken: XethaX
Momenteel in Silver 5 en bezig met Support te mainen.
Mochten er mensen zijn om te Duo ranken: XethaX
Haha.. steeds dichter bij level 30. Dan kom je net kijken. En dat zeg ik niet om te trollen. Maar iemand die nog geen lvl 30 is, is niet beter dan een lage bronze. En dat is ook logisch, want de game is zo enorm uitgebreid- met zoveel verschillende tactische varianten, dat je gewoon nog te weinig gespeeld hebt. Ik heb er meer dan 2200 uur inzitten en blijf me verbazen. Een tijdje eruit geweest- en nu is het al een zware klus om van zilver naar goud te gaan.Swagger schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:04:
overdoseh schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:31:
[...]
Haha.. steeds dichter bij level 30. Dan kom je net kijken. En dat zeg ik niet om te trollen. Maar iemand die nog geen lvl 30 is, is niet beter dan een lage bronze. En dat is ook logisch, want de game is zo enorm uitgebreid- met zoveel verschillende tactische varianten, dat je gewoon nog te weinig gespeeld hebt. Ik heb er meer dan 2200 uur inzitten en blijf me verbazen. Een tijdje eruit geweest- en nu is het al een zware klus om van zilver naar goud te gaan.
Vroegâh, had ik een Diamond account in EUW, dat was in season 2. Deze heb ik ergens halverwege season 3 verkocht met minimaal 4000 games gespeeld. Daarna heb ik een account gemaakt om wat voor de grap te spelen met wat vrienden in NA, daar speelde ik ook voornamelijk support Janna/Thresh/Zyra ik heb daar nooit serieus ranked gespeeld en het was vooral wat kutten met vrienden, volgens mij ben ik daar een keer Gold geworden. Op een Braziliaanse account heb ik wat serieuzer gespeeld en daar heb ik Challenger gehaald, toegegeven dat ik enkel met een vriend speelde die vanaf season 2 al Challenger was (dit was in season 5). Bovendien nam hij het decision making gedeelte op zich, dat is in mijn ogen het grootste gedeelte. Nu heb ik net dus weer een EUW account gemaakt na jaren afwezigheid. Nu ben ik op dit moment zeker geen Diamond player maar ik heb al redelijk wat ervaring, het zou me niet verbazen als ik in totaal al 6/7000 games gespeeld heb. Maar het klopt dat ik nu weer moet wennen aan de meta. De mechanics heb ik in ieder geval voor het grootste deel wel onder de knie.Santee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:58:
[...]
Normal is geen ranked. Ga maar gewoon je placements doen, vrijwel niemand kan diamond worden in het 1e season dat ze ranked spelen, of je moet paar honderd games spelen en al veel ervaring hebben met moba's en allemaal youtube videos kijken hoe te improven. Als je gewoon een beetje speelt pre 30 kan je nooit op diamond niveau zitten.
Dat is een heel groot verschil met een nieuwe player of course 
Hoe was challenger Brasil trouwens? Ik krijg altijd een beetje het memo dat servers buiten NA, EUW, China, TW en KR veel lager niveau zijn.
Hoe was challenger Brasil trouwens? Ik krijg altijd een beetje het memo dat servers buiten NA, EUW, China, TW en KR veel lager niveau zijn.
Ik heb niets gezegd! Excuses, dat wist ik niet. Je hebt de bagage om Diamond te halen! Good luck!Swagger schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:47:
[...]
[...]
Vroegâh, had ik een Diamond account in EUW, dat was in season 2. Deze heb ik ergens halverwege season 3 verkocht met minimaal 4000 games gespeeld. Daarna heb ik een account gemaakt om wat voor de grap te spelen met wat vrienden in NA, daar speelde ik ook voornamelijk support Janna/Thresh/Zyra ik heb daar nooit serieus ranked gespeeld en het was vooral wat kutten met vrienden, volgens mij ben ik daar een keer Gold geworden. Op een Braziliaanse account heb ik wat serieuzer gespeeld en daar heb ik Challenger gehaald, toegegeven dat ik enkel met een vriend speelde die vanaf season 2 al Challenger was (dit was in season 5). Bovendien nam hij het decision making gedeelte op zich, dat is in mijn ogen het grootste gedeelte. Nu heb ik net dus weer een EUW account gemaakt na jaren afwezigheid. Nu ben ik op dit moment zeker geen Diamond player maar ik heb al redelijk wat ervaring, het zou me niet verbazen als ik in totaal al 6/7000 games gespeeld heb. Maar het klopt dat ik nu weer moet wennen aan de meta. De mechanics heb ik in ieder geval voor het grootste deel wel onder de knie.
Ik heb denk ik 4 maanden niet gespeeld. Maar vanmorgen toch maar weer de installatie gestart. LCS kijken geeft weer zin om te spelen. Bovendien ben ik lang genoeg afwezig geweest dus het wordt weer tijd om lekker te ranken.
Ik denk dat ik dit keer andere type champions ga spelen. Voorheen speelde ik meestal tanks en bruisers, maar ik ga nu voor de assasins en DPS. Ik vind het jammer dat Master Yi nog steeds in het afvoerputje van League leeft want anders was ik die gaan mainen.
Voor de jungle heb ik weer zin om Kha, Graves en Shyvana te pakken en voor top lane denk ik aan Kled en Garen.
Ik denk dat ik dit keer andere type champions ga spelen. Voorheen speelde ik meestal tanks en bruisers, maar ik ga nu voor de assasins en DPS. Ik vind het jammer dat Master Yi nog steeds in het afvoerputje van League leeft want anders was ik die gaan mainen.
Voor de jungle heb ik weer zin om Kha, Graves en Shyvana te pakken en voor top lane denk ik aan Kled en Garen.
Yes! En dat was leuk ook
Speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar ARAM, dus ARURF is een soort best-of-both. 8 Potjes gespeeld met random mensen en 5 gewonnen
Sommige tanks/supports/bruisers zijn echt scary in URF. Full AP Malph of AD Poppy b.v.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Jongens,
Is er nog steeds een speciale tweakers groep op LoL?
Anders wil ik vanavond wel graag met iemand duo'en vanavond. Mijn naam is Saxanderidie ^^ en zit nog in de ranked placements.
Edit: Ben Silver 3 uit de placements gekomen
Anders wil ik vanavond wel graag met iemand duo'en vanavond. Mijn naam is Saxanderidie ^^ en zit nog in de ranked placements.
[ Voor 11% gewijzigd door Richardlol op 03-03-2017 12:10 ]
Yes die is er nog steeds echter via die nieuwe client is het beetje klote vind ik.Richardlol schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:26:
Jongens,
voeg me even toe op LoL "Robjah".
ik weet niet of er nog plek vrij is in de groep maar zal ff kijken om je uit te laten nodigen vanavond.
je kan ook altijd naar ts.sqry.eu komen op Teamspeak daar zijn vaak mensen te vinden voor LoL en ook voor andere games mocht je nog andere games spelen
Hoi allemaal, ik ben ook nog op zoek naar wat nieuwe mensen om af en toe mee te spelen. Ik ben een Zyra main, maar heb aardig wat op alle posities gespeeld door de jaren heen. Over het algemeen gold, maar nu na placements in silver 1 beland.
Voeg me toe als je wil: De Zieke Gnoe
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
Hier nog een Zyra mainDe Zieke Gnoe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:54:
Hoi allemaal, ik ben ook nog op zoek naar wat nieuwe mensen om af en toe mee te spelen. Ik ben een Zyra main, maar heb aardig wat op alle posities gespeeld door de jaren heen. Over het algemeen gold, maar nu na placements in silver 1 beland.Voeg me toe als je wil: De Zieke Gnoe
Zie reactie hierboven je bent altijd welkome op teamspeak.
Hoe meer mensen daar naar toe komen hoe vaker er samen gespeeld kan worden
Leuk! Our seasons are reversed: My spring, your fall.therobber schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Hier nog een Zyra main
Zie reactie hierboven je bent altijd welkome op teamspeak.
Hoe meer mensen daar naar toe komen hoe vaker er samen gespeeld kan worden
Ik gebruik geen teamspeak, al mijn leaguegenoten gebruiken skype. Maar bedankt voor het aanbod!
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
Speel zelf ook weer veel leauge de laatste tijd. Ben weer op zoek naar wat mensen om wat ranked mee te spelen. Vorige season me ranked een beetje verkloot door 2 vrienden mee te nemen (die net level 30 waren). Moet mijn placements nog doen in dit huidige season. voorgaande seasons eigenlijk vrij weinig ranked gespeeld omdat ik alleen spelen gewoon een beetje zaai vind. Main zelf voornamelijk adc nu, maar mid of jungle vind ik ook geen probleem. mochten er dus nog mensen zijn die zin hebben in duo que, dan hoor ik het graag. mijn in game name is : Daradius
Tof zal je toevoegen! Mijn LoL naam is Saxanderidie en speel vooral Zac jungle of Blitz/Morgana support! ^.^^Daradius schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:26:
Speel zelf ook weer veel leauge de laatste tijd. Ben weer op zoek naar wat mensen om wat ranked mee te spelen. Vorige season me ranked een beetje verkloot door 2 vrienden mee te nemen (die net level 30 waren). Moet mijn placements nog doen in dit huidige season. voorgaande seasons eigenlijk vrij weinig ranked gespeeld omdat ik alleen spelen gewoon een beetje zaai vind. Main zelf voornamelijk adc nu, maar mid of jungle vind ik ook geen probleem. mochten er dus nog mensen zijn die zin hebben in duo que, dan hoor ik het graag. mijn in game name is : Daradius
Leuk om te horen ! heb weer wat meer vrienden overgehaald om weer te gaan spelen, en moet zeggen dat ik het toch wel weer erg leuk vind de laatste paar dagen. Ik zie je vanzelf wel online verschijnen zodat we paar matches kunnen spelenRichardlol schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:03:
[...]
Tof zal je toevoegen! Mijn LoL naam is Saxanderidie en speel vooral Zac jungle of Blitz/Morgana support! ^.^^

nieuwe patch is live.
In patch 7.6 komt Galio rework en een paar nieuwe skins

die nieuwe cogmaw skin
, die moet ik sowizo hebben
Hier nog eenDaradius schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:09:
die nieuwe cogmaw skin, die moet ik sowizo hebben
heb 2 mopsjes hier thuis rond lopen
Weet niet wie er gisteren de LCS heeft gekeken maar:
spoiler:
Wat zuur voor Giants zeg, Game 2 in de tas hebben en onderhand al onderweg naar huis toe en dan remake en 2 keer verliezen..
Daarnaast vond de series tussen OG en ROC ook wel een interessante.
Daarnaast vond de series tussen OG en ROC ook wel een interessante.
Mijn League of Legends Client is aan het update niet meer gespeeld sinds 6-8 maanden geleden.
Nieuw account aangemaakt dus moet weer naar level 30 grinden.
Hier nog mensen die het zien zitten om af en toe met een noob samen te spelen
Oh mijn god ik keek gister (eergisteren?) die Origen vs Roccat match, wat een clown fiesta was dat xD Zie nu trouwens pas dat Origen echt helemaal onderaan staat
xPeke back to mid?

Ik blijf momenteel te lang op zilver 3 hangen. Ben van Bronze 3 naar Zilver 3 gegaan door voornamelijk te junglen (en hier en daar te supporten). Voornamelijk CC gerichte junglers/supports, omdat ik graag mijn team help.
Ben er toch wel achtergekomen dat ik me kapot frustreer aan de keuzes van mijn team. En aangezien ik zelf geen carry heb, heb ik heb gevoel dat ik te weinig invloed op het resultaat. Ik ga nu switchen naar ADC. Het last hitten moet ik weer even masteren, maar de teamfights en trades gaan al goed. Hopen dat ik snel weer gold word
.
Ben er toch wel achtergekomen dat ik me kapot frustreer aan de keuzes van mijn team. En aangezien ik zelf geen carry heb, heb ik heb gevoel dat ik te weinig invloed op het resultaat. Ik ga nu switchen naar ADC. Het last hitten moet ik weer even masteren, maar de teamfights en trades gaan al goed. Hopen dat ik snel weer gold word
Naar mijn beleving kan je beter duo'en. Scheelt weer een mogelijke idioot als teammate plus over het algemeen is duo ook leuker dan solo grinden.overdoseh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:36:
Ik blijf momenteel te lang op zilver 3 hangen. Ben van Bronze 3 naar Zilver 3 gegaan door voornamelijk te junglen (en hier en daar te supporten). Voornamelijk CC gerichte junglers/supports, omdat ik graag mijn team help.
Ben er toch wel achtergekomen dat ik me kapot frustreer aan de keuzes van mijn team. En aangezien ik zelf geen carry heb, heb ik heb gevoel dat ik te weinig invloed op het resultaat. Ik ga nu switchen naar ADC. Het last hitten moet ik weer even masteren, maar de teamfights en trades gaan al goed. Hopen dat ik snel weer gold word.
tuurlijk, ik vind het altijd wel leuk om mensen opweg te helpenInhumanous schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:46:
Mijn League of Legends Client is aan het update niet meer gespeeld sinds 6-8 maanden geleden.
Silver kom je niet uit als support. Ik main zelf support en heb in silver en low gold veel top en mid gespeeld. Champs als lissandra en annie zijn altijd belachelijk sterk als je een beetje kunt farmen. Vanaf gold 2 weer geswitched naar support en zit nu in promo''s naar plat 3. Probeer dit seizoen eindelijk een keer diamond te halen.overdoseh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:36:
Ben er toch wel achtergekomen dat ik me kapot frustreer aan de keuzes van mijn team. En aangezien ik zelf geen carry heb, heb ik heb gevoel dat ik te weinig invloed op het resultaat. Ik ga nu switchen naar ADC. Het last hitten moet ik weer even masteren, maar de teamfights en trades gaan al goed. Hopen dat ik snel weer gold word.
Iemand toevallig de nieuwe Galio geprobeerd (PBE?). Het lijkt me een heel aardige support met al die cc, met name tegen champs als Sona/Morgana die veel AP dmg doen.
Ben benieuwd naar de bevindingen.
mensen die hier nog moeten levelen naar 30? ik heb sinds vorige week LoL weer opgepakt. en vandaag mijn allereerste account terug gevonden in wat word documenten. deze is pas level 6 maar heeft wel de King Rammus skin & Ufi Corki skin. ik weet niet hoe rare deze op dit moment zijn maar aangezien je deze tijdens de beta en het eerste jaar van LoL kreeg lijken mij deze toch wel redelijk Rare.
nu weer naar level 30 pushen wat patches doorlezen maar vooral lekker spelen. zou wel zo gezellig zijn als ik met andere tweakers het pad naar level 30 kan bewandelen.
stuur me gerust een PM of voeg me toe: VenomStarz
nu weer naar level 30 pushen wat patches doorlezen maar vooral lekker spelen. zou wel zo gezellig zijn als ik met andere tweakers het pad naar level 30 kan bewandelen.
stuur me gerust een PM of voeg me toe: VenomStarz
Ik speel inmiddels anderhalf jaar LoL en ben beide skins nog nooit tegenkomenInhumanous schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:47:
mensen die hier nog moeten levelen naar 30? ik heb sinds vorige week LoL weer opgepakt. en vandaag mijn allereerste account terug gevonden in wat word documenten. deze is pas level 6 maar heeft wel de King Rammus skin & Ufi Corki skin. ik weet niet hoe rare deze op dit moment zijn maar aangezien je deze tijdens de beta en het eerste jaar van LoL kreeg lijken mij deze toch wel redelijk Rare.
stuur me gerust een PM of voeg me toe: Albillo
is er overgens nog een tweakers groep waar iemand mij voor kan uitnodigen?
ingame name: VenomStarz
ingame name: VenomStarz
Wat valt te doen tegen AFK players? Ik zit net 5vs2 te spelen maar als ik weg wil gaan krijg ik een waarschuwing dat ik een penalty kan krijgen. M'n 3 matches gisteren bij 3vs3 ook t zelfde verhaal dat ik op t eind 1vs3 zit te spelen. Dat is toch niet normaal? 
Ah, op t eindscherm kun je wel report doen voor AFK zo te zien. Dat maar gedaan...
Ah, op t eindscherm kun je wel report doen voor AFK zo te zien. Dat maar gedaan...
[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 26-03-2017 13:51 ]
Ik speel nu 7 jaar zit laatste 3 jaar vast in dia 5
Ingame naam TTheFap als je een keer zin heb in een game.

Heren van de tweakers fantasy league,
Het was me weer een genoegen, 4 man op plaats 1 alleen gescheiden door een totaal van circa 400 punten.
Gratz aan vicarious voor het winnen.
Aankomende split maar weer !
Het was me weer een genoegen, 4 man op plaats 1 alleen gescheiden door een totaal van circa 400 punten.
Idem, grats Vica.Martin0 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:48:
Wel lichtelijk teleurstellend dat ik na 8 weken koploper er op de laatste dag naast pis
Idem. Ik speel nu 2 jaar en zit dik 1,5 jaar vast in Wood3.TThemen schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:59:
Ik speel nu 7 jaar zit laatste 3 jaar vast in dia 5![]()
Eigenlijk speel ik alleen maar ARAM. Leukste modus thus far.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
En dat terwijl ik veel te laat doorhad dat stixxay en adrian helmaal niet speelden in de laatste rondeJapieTalent schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:15:
[...]
Idem, grats Vica.
Wel lichtelijk teleurstellend dat ik na 8 weken koploper er op de laatste dag naast pis
Was leuk inderdaad! Maar de grootste pechvogel is Kokkie. 2e in punten maar 7e geeindigd omdat hij de meeste punten tegen had en dus steeds nipt verloor
Vicariously I live while the whole world dies
Ik denk dat ik bijna 6 maanden geen League meer heb gespeeld, maar toch verleer je het niet na zo'n periode. Eerst even op mijn smurf gespeeld om mijn skills te testen maar die zijn nog wel in orde. Ik heb de meeste moeite met de nieuwe dingen in het spel.
Nog maar even wat normals doen op mijn main account en dan maar weer eens ranked gaan spelen.
Nog maar even wat normals doen op mijn main account en dan maar weer eens ranked gaan spelen.
Ja ik heb em een paar keer geprobeerd, maar ben nog niet overtuigd.Ero-Sensei schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:52:
Iemand toevallig de nieuwe Galio geprobeerd (PBE?). Het lijkt me een heel aardige support met al die cc, met name tegen champs als Sona/Morgana die veel AP dmg doen.
Vind het met name lastig om vast te stellen wat nou echt zijn ideale lane/rol is.
Ik heb hem twee keer op top gespeeld. Had licht de overhand tegen achtereenvolgens Irelia en Fiora, maar zodra je lvl 6 bereikt hebben zij automatisch een voordeel, omdat hun ults prima werken in 1v1 situaties. Galio kan geen bal met zijn ult 1v1. Dat maakt hem niet direct een ideale top laner; het kan, maar het heeft zijn beperkingen.
Galio op mid, niet geprobeerd maar lijkt me ook geen groot succes. Zijn Q is leuk, maar te voorspelbaar en te weinig om er niet langzaam uit te worden gepoked door de gemiddelde ap mage. Denk dat ie nog wel vrij aardig werkt tegen de meer assassin-achtige types, met name de kata's, akali's en ekko's door hun ap dmg.
Jungle dan? Maybe. Met Q, de aa passive proc, knockup en taunt/dmg reduction moet het wel een redelijke clear opleveren. In theorie kan je met zijn E dash, taunt en Q ook nog best aardig ganken, en met R natuurlijk helemaal. Lijkt me niet de beste ganker ooit, maar het zou kunnen.
Support? Misschien nog wel zijn beste rol. Q is prima zoning tool, al mist het een slow o.i.d. W is leuke voor wat meer tankyness en de taunt natuurlijk. E is prima escape, engage, defensieve tool. En R is uiteraard ook leuk als support.
Volgens mij zijn er op elke lane wel betere champs te spelen. Galio is niet slecht, maar ik ben nog niet overtuigd. Vind ook dat er teveel vertraging zit in zijn E dash en voordat hij via zijn ult daadwerkelijk in de grond op het doelwit smakt. Wellicht moeten de pro's ons maar vertellen hoe we hem het beste kunnen spelen en met welke items
Dit was week na week ergeren. Maar ach ik kan niet altijd winnen. Ik vond het overigens ook vreemd dat EU af en toe maar een game in de week had.Vicarious schreef op maandag 27 maart 2017 @ 23:40:
[...]
En dat terwijl ik veel te laat doorhad dat stixxay en adrian helmaal niet speelden in de laatste ronde![]()
Was leuk inderdaad! Maar de grootste pechvogel is Kokkie. 2e in punten maar 7e geeindigd omdat hij de meeste punten tegen had en dus steeds nipt verloor
Dat komt doordat de EU nu een nieuw systeem heeft van 2 groepen waar ze 2 keer uitkomen tegen de andere teams in hun eigen groep en 1 keer uitkomen tegen de teams in de andere groep, Leuk voor spectakel enzo slecht voor fantasy.kokkie1 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:05:
[...]
Dit was week na week ergeren. Maar ach ik kan niet altijd winnen. Ik vond het overigens ook vreemd dat EU af en toe maar een game in de week had.
Zelf was ik hiervan ook niet op de hoogte maar toch genoeg kunnen aanpassen om wat weken te kunnen winnen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
spoiler:
Zo dat was ff spannend in groep A, Fnatic en Roccat.
Wel mooie strijd!
Wel mooie strijd!
[ Voor 15% gewijzigd door Martin0 op 03-04-2017 10:38 ]
iemand rond plat 3 die een keertje duo wil? ik main support
wil echt graag diamond halen
wil echt graag diamond halen
Wat houd dit in?Martin0 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:48:
Spelen jullie zo hoog ?
LCS Fantasy is een spelletje waarbij je vanuit alle EU/NA LCS spelers een team kiest en op basis van de werkelijke prestaties punten krijgt. Met een aantal mensen vanuit het topic maken we de laatste 2 of 3 jaar een eigen league om te kijken welke Tweaker het meeste LCS verstand geluk heeft.
Zoals je kon lezen is het inmiddels afgelopen, maar ik zal bij de volgende mogelijkheid weer een league aanmaken en de link hier posten, dus mocht je geïnteresseerd zijn geef je dan vooral op. Mocht je meer informatie willen kan je simpel even googlen op LCS Fantasy League.
[ Voor 24% gewijzigd door Jaap. op 06-04-2017 11:54 ]
Ziet er wel leuk uit om te doen! WIl het de volgende keer wel proberen!JapieTalent schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:48:
[...]
LCS Fantasy is een spelletje waarbij je vanuit alle EU/NA LCS spelers een team kiest en op basis van de werkelijke prestaties punten krijgt. Met een aantal mensen vanuit het topic maken we de laatste 2 of 3 jaar een eigen league om te kijken welke Tweaker het meeste LCS verstand geluk heeft.
Zoals je kon lezen is het inmiddels afgelopen, maar ik zal bij de volgende mogelijkheid weer een league aanmaken en de link hier posten, dus mocht je geïnteresseerd zijn geef je dan vooral op. Mocht je meer informatie willen kan je simpel even googlen op LCS Fantasy League.
Ik was even in de war haha ik dacht dat jullie samen een team hadden die mee deed aan de LCS

Dat kan, mits je er op tijd bij bent. Een league biedt plaats aan 8 personenen, maar anders kan er natuurlijk een tweede gemaakt worden.rdlfcuboy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:53:
[...]
Ziet er wel leuk uit om te doen! WIl het de volgende keer wel proberen!
Ik was even in de war haha ik dacht dat jullie samen een team hadden die mee deed aan de LCS
En dat laatste: was het maar zo'n feest, in solo queue dobber ik nog netjes in Silver. Traditioneel heb ik ook dit jaar weer de grootst mogelijke moeite om van hieruit naar Gold te komen. Het blijft echt fantastisch (frustrerend) wat je af en toe tegen komt
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Daarbij blijven de vijfde divisies altijd het ergste (silver 5, gold 5, plat 5) daar zitten echt de mensen die het niet boeit als ze verliezen. Ben dit seizoen voor het eerst hard op weg naar diamond als main support. Ben benieuwd of ik het kan halen.JapieTalent schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:55:
[...]
Dat kan, mits je er op tijd bij bent. Een league biedt plaats aan 8 personenen, maar anders kan er natuurlijk een tweede gemaakt worden.
En dat laatste: was het maar zo'n feest, in solo queue dobber ik nog netjes in Silver. Traditioneel heb ik ook dit jaar weer de grootst mogelijke moeite om van hieruit naar Gold te komen. Het blijft echt fantastisch (frustrerend) wat je af en toe tegen komt
Netjes! ik heb nog niet echt serieus ranked gespeeld. heb afgelopen seasons mijn placements wel gedaan, maar met wat mensen die nieuw waren in het spel. Wil in dit huidige season wel wat serieuser ranked gaan spelen. heb momenteel 3 placements gedaan en alle 3 gewonnen. vind het alleen altijd een beetje zaai om in me eentje ranked te spelen, maar daar moet ik helaas toch aan gaan geloven denk ik. Dus toch maar even kijken hoe ver ik in huidge season kan komen. main voornamelijk top en mid lane.rdlfcuboy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:57:
[...]
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Daarbij blijven de vijfde divisies altijd het ergste (silver 5, gold 5, plat 5) daar zitten echt de mensen die het niet boeit als ze verliezen. Ben dit seizoen voor het eerst hard op weg naar diamond als main support. Ben benieuwd of ik het kan halen.
Nice, mooi doel. Welke supports speel je voornamelijk? Gevoelsmatig mis ik toch impact als support in silver, waardoor ik er op het moment maar even van ben afgestapt en me maar even focus op andere lanes. Voornamelijk de communicatie is zo uitermate beroerd (maar dat geldt voor alle lanes, al merk je dat als duolane net ff iets meer), mensen luisteren gewoon niet / willen niet communiceren. Behalve dan als ze weer eens dood neer vallen, dan weten ze het keyboard wel te vindenrdlfcuboy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:57:
[...]
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Daarbij blijven de vijfde divisies altijd het ergste (silver 5, gold 5, plat 5) daar zitten echt de mensen die het niet boeit als ze verliezen. Ben dit seizoen voor het eerst hard op weg naar diamond als main support. Ben benieuwd of ik het kan halen.
De 5 divisies zijn ook een soort van afvoerputjes doordat mensen er kunstmatig blijven hangen, doordat demoten uit een tier zo lastig is. Maar eerlijk gezegd zie ik dit seizoen weinig/minder verschil tussen silver V en II waar ik nu in hang.
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 06-04-2017 13:35 ]
Het is wel doenbaar naar mijn mening. Vooral met mage supports. Normaal gesproken main ik Zilean (vooral omwille van de grote drang om in Silver en Gold league gewoon 5v5 midlane te clashen en dan heb je best wel wat game invloed met een goed geplaatste team stun met je bombs en kan je die ene idioot die er yolo in vliegt ulten) maar in een groot deel van mijn games heb ik ook wel Brand gepicked om gewoon massive damage te doen met je skill combo's.rdlfcuboy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:09:
[...]
Silver kom je niet uit als support. Ik main zelf support en heb in silver en low gold veel top en mid gespeeld. Champs als lissandra en annie zijn altijd belachelijk sterk als je een beetje kunt farmen. Vanaf gold 2 weer geswitched naar support en zit nu in promo''s naar plat 3. Probeer dit seizoen eindelijk een keer diamond te halen.
Met een support als Braum, Taric, ... heb je (naar mijn mening) te weinig invloed op de game om jezelf echt naar een hogere divisie te carryen.
Nu zit ik in Plat V terwijl ik met moeite in Gold V geraakt ben het voorbije seizoen.
Gewoon een high-damage support spelen, Zyra of Brand, of misschien veel CC zoals Nautilus en Thresh. Goed warden en veel pingen, . Soms moet je ook gewoon zelf gaan en dan volgen mensen vanzelf wel. Met een ondersteunende support zoals Janna, Lulu of Nami ben je gewoon afhankelijk van een goede ADC of jungler. En die zijn op lage ranks bijna niet te vinden.JapieTalent schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:35:
[...]
Nice, mooi doel. Welke supports speel je voornamelijk? Gevoelsmatig mis ik toch impact als support in silver
Top en mid zijn prima lanes om silver en gold door te komen. Daarna moet je je wel echt focussen op één main lane.Daradius schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:14:
[...]
Netjes! ik heb nog niet echt serieus ranked gespeeld. heb afgelopen seasons mijn placements wel gedaan, maar met wat mensen die nieuw waren in het spel. Wil in dit huidige season wel wat serieuser ranked gaan spelen. heb momenteel 3 placements gedaan en alle 3 gewonnen. vind het alleen altijd een beetje zaai om in me eentje ranked te spelen, maar daar moet ik helaas toch aan gaan geloven denk ik. Dus toch maar even kijken hoe ver ik in huidge season kan komen. main voornamelijk top en mid lane.
Ik speel voornamelijk karma en morgana. Heb ook echt belachelijke winrates op die champs. Karma is early gewoon bijna niet te verslaan en de cc van morgana is voor ieder team altijd goed. Heel af en toe speel ik iets van een janna als ik een hypercarry (jinx, vayne) moet beschermen. Maar de voorkeur gaat echt uit naar Karma en Morgana. Tanky supports speel ik bijna niet en supports als zyra,brand zilean zijn naar mijn mening te zwak om consistent goed mee te spelen.JapieTalent schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:35:
[...]
Nice, mooi doel. Welke supports speel je voornamelijk? Gevoelsmatig mis ik toch impact als support in silver, waardoor ik er op het moment maar even van ben afgestapt en me maar even focus op andere lanes. Voornamelijk de communicatie is zo uitermate beroerd (maar dat geldt voor alle lanes, al merk je dat als duolane net ff iets meer), mensen luisteren gewoon niet / willen niet communiceren. Behalve dan als ze weer eens dood neer vallen, dan weten ze het keyboard wel te vinden
De 5 divisies zijn ook een soort van afvoerputjes doordat mensen er kunstmatig blijven hangen, doordat demoten uit een tier zo lastig is. Maar eerlijk gezegd zie ik dit seizoen weinig/minder verschil tussen silver V en II waar ik nu in hang.
Ik ben van nature ook echt een support die gaat roamen en met karma's combo E W en morgana Q heb je met cc toch snel wel een midlaner down.
[ Voor 3% gewijzigd door Whiteflashh op 06-04-2017 14:00 ]
Swagger schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:46:
[...]
Gewoon een high-damage support spelen, Zyra of Brand, of misschien veel CC zoals Nautilus en Thresh. Goed warden en veel pingen, . Soms moet je ook gewoon zelf gaan en dan volgen mensen vanzelf wel. Met een ondersteunende support zoals Janna, Lulu of Nami ben je gewoon afhankelijk van een goede ADC of jungler. En die zijn op lage ranks bijna niet te vinden.
Ik ben zelf erg fan van Sona, Nami en Thresh, omdat die allen naar mijn idee een erg leuke/complete kit hebben. Wellicht toch een idee om inderdaad eens een Karma of Morgana erbij pakken. Zyra heb ik geprobeerd maar ligt me niet, terwijl ik Brand toch geschikter vind als midlaner. De enige reden dat deze twee ook als support kunnen werken is vanwege de grote damage. Als deze wegvalt blijft er weinig support over.rdlfcuboy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:59:
[...]
Ik speel voornamelijk karma en morgana. Heb ook echt belachelijke winrates op die champs. Karma is early gewoon bijna niet te verslaan en de cc van morgana is voor ieder team altijd goed. Heel af en toe speel ik iets van een janna als ik een hypercarry (jinx, vayne) moet beschermen. Maar de voorkeur gaat echt uit naar Karma en Morgana. Tanky supports speel ik bijna niet en supports als zyra,brand zilean zijn naar mijn mening te zwak om consistent goed mee te spelen.
Ik ben van nature ook echt een support die gaat roamen en met karma's combo E W en morgana Q heb je met cc toch snel wel een midlaner down.
Maar zoals ik al zei ga ik eerst proberen om via mid/top weer hoog gold te komen, en van daaruit weer de support role op te pakken.
Ja ik speel laatste tijd vaker op mijn broers account (om hem ff naar 30 te helpen). Kom vaak tegen mensen van level 30 die vorige season silver / gold waren. Moet eerlijk zeggen dat ik op mid niet echt een probleem heb met deze mensen te out lanen. Lekker rustig farmen, lane inpushen wanneer nodig en niet te aggresive spelen, goed warden tegen de enemy jungler en dan is de lane zo gewonnen. Merk dat 9/10 spelers uit die ranks niet bepaald op hun farm letten, en veel liever gewoon vet agressive er in duiken. Ik ben zelf wel iemand die echt op objective speelt. De kills maken me daarom ook niet zoveel uit, zijn alleen maar mooi meegenomen.rdlfcuboy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:59:
[...]
Top en mid zijn prima lanes om silver en gold door te komen. Daarna moet je je wel echt focussen op één main lane.
Ik speel zelf voor het eerst ranked dit seizoen. Al speel ik al best lang league. Ik main ook support gezien ik me dan bezig kan houden met het tactitische aspect van league tegenover "must cs properly".rdlfcuboy schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:59:
[...]
Top en mid zijn prima lanes om silver en gold door te komen. Daarna moet je je wel echt focussen op één main lane.
[...]
Ik speel voornamelijk karma en morgana. Heb ook echt belachelijke winrates op die champs. Karma is early gewoon bijna niet te verslaan en de cc van morgana is voor ieder team altijd goed. Heel af en toe speel ik iets van een janna als ik een hypercarry (jinx, vayne) moet beschermen. Maar de voorkeur gaat echt uit naar Karma en Morgana. Tanky supports speel ik bijna niet en supports als zyra,brand zilean zijn naar mijn mening te zwak om consistent goed mee te spelen.
Na een geweldige placement sessie in soloQ(3 gewonnen, 7 verloren) Gaat het nu wel redelijk. (Dat tegenover flexqueue waar ik 9-1 ben gegaan als support in placements). Ik begon in b1 en ben nu 1 win verwijderd van s3 placements en dan eindelijk positieve win rate sinds placements (ja ik ben uit brons hell en door s5 gekomen met negatieve winrate overall).
Anyway, wat ik ik merk op deze rating, ADC's zijn fucking halfjes. 9 van de 10 hebben maar 1 modus: ATTACK. Oogkleppen op en gaan. Hoe vaak ik niet een vayne heb die level 6 word, direct op "R" drukt en tumble tumble door volle minion wave midden in de enemy support en adc gaat staan en dan dood gaat en dan mij de schuld geef terwijl ik niet eens in de buurt kan komen in die 2 seconde dat het duurt voordat die dood is.
Goed, omdat adc's halfjes zijn is er 1 remedie of eigenlijk 2, misschien 3. De remedie: Zyra. Als het halfje er in springt en dood gaat voordat ik in de buurt ben. Root, w, w, Q, Ult, double kill. aahhhh moneys. Of Brand. Of Vel'Koz. Ah you get the point. Ik heb geleerd dat ik gewoon egoistich moet zijn en zelf stuff dood moet maken want die adc maakt dat dus vaak niet.
Het liefst speel ik Thresh. Echter een lantern plaatsen zodat je jungle zo in de lane is en dan pas z'n gapcloser hoeft te gebruiken snapt men hier ook niet. Of als je een team fight hebt waar er 1 iemand 1% hp heeft en dat dan de tank je lantern pakt. Janna en Raka zijn ook te passief. Als ik zie dat iemand raka pakt dan pak ik meestal Brand. Je kan namelijk niet healen als je stunned ben en in de fik staat.
Begrijp me niet verkeerd, mijn fav champ is Janna, ik heb zoveel uur op haar zitten in normals en met een team wat begrijp wat het spel is kan je als een Janna echt het verschil maken. Maar op deze rating, gewoon mensen op blazen met AP supports. Oh en neem geen Annie of Lux, die lijken goed te werken maar hun mana costs zijn gewoon te hoog.
Kwa mix util/damage zijn er momenteel 3: Morgana, Karma, Lulu. Waarvan Lulu echt een ongelofelijk beest is momenteel. Ik heb echt games gehad die ik niet had kunnen winnen met zyra/brand maar waar lulu het verschil maakte. De Morgana Q is zo. super. lang. Dat weet je als je daar door geraakt word. Het probleem is dat die goed te dodgen is. Haar ult is okay, maar supports die first item zonya gaan zonder sightstone en eotw/fqc snappen het niet. Karma heb ik zelf niet veel succes mee in soloq, die ult+shield is super goed, maar nog beter met communicatie. Of op hogere rating(zie mijn verhaal over thresh).
Tank supports zijn gewoon meh in huidge meta. Melee zijn is een enorm nadeel en een goede ranged support zal je auto attacken wanneer je shield last hit wil doen. Dat gezegd hebbende. Blitz is nog steeds een beest. Als enemy team niet 4 mensen met een dash/escape/miniflash hebben dan wil ik blitz nog wel is spelen voor de free kill die elke hook is. Sidenote: Lulu is dus goed vanwege al die champs met dashes, polymorph stopt dat compleet. Een andere goede is Naut. Helemaal met stoneborn pack. Maar wat hem vooral zo goed maakt is zijn massive size. Ga in je adc staan en de enemy raakt jou meer dan de adc omdat ze misclikken. Een persoonlijk favoriet van mij is Leona. Maar dat is puur omdat de champ me goed ligt.
Even opgesomt:
Zyra/Brand/Vel'koz: aggressive support, lane bully en DIKKE DAMAGE. Heb je maar tijd om er 1 te leren, zyra. Beste damage support op het moment. Waarbij Brand grootse burst heeft en Vel'koz de langste range.
Karma/Morg/Lulu: Voor wanneer je weg kan komen met iets minder damage en je utility meer op prijs gesteld word. Waarbij Lulu wel echt de sterkste support in de game is.
Janna/Soraka: lean back, passive support voor wanneer je moe bent of je autofilled ben. Hier nog iets toevoegen: blijf aub weg van Sona, Sona heeft NIETS wat haar beter maakt dan Janna/raka. Sona's enige stun is ult en voor de rest doet ze best wat damage int begin maar dat valt heel snel weg. Janna heeft shield, heal, slow, knockup. Raka heeft aoe heal, singletarget heal, silence, slow.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Met veel dingen ben ik het met je eens hoor. Niet alleen ADC's zijn in silver halfjes. De mensen daar snappen eigenlijk gewoon het spel niet. Je hebt mensen met prima mechanics daar, maar splitpushen, lane swapping, rotations, roaming dat zijn onderwerpen waar ze daar weinig van begrijpen. Dat word echt pas leuker in hoog gold. Ik zou je toch aanraden om geen support te spelen in die divisies want uiteindelijk duurt het alleen maar langer om door te komen.ye-roon schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:47:
[...]
Even opgesomt:
Zyra/Brand/Vel'koz: aggressive support, lane bully en DIKKE DAMAGE. Heb je maar tijd om er 1 te leren, zyra. Beste damage support op het moment. Waarbij Brand grootse burst heeft en Vel'koz de langste range.
Karma/Morg/Lulu: Voor wanneer je weg kan komen met iets minder damage en je utility meer op prijs gesteld word. Waarbij Lulu wel echt de sterkste support in de game is.
Janna/Soraka: lean back, passive support voor wanneer je moe bent of je autofilled ben. Hier nog iets toevoegen: blijf aub weg van Sona, Sona heeft NIETS wat haar beter maakt dan Janna/raka. Sona's enige stun is ult en voor de rest doet ze best wat damage int begin maar dat valt heel snel weg. Janna heeft shield, heal, slow, knockup. Raka heeft aoe heal, singletarget heal, silence, slow.
Ja je moet natuurlijk ook gewoon spelen wat je zelf het beste ligt. toen ik dit seizoen in silver 2 moest beginnen heb ik gewoon mid en top gespeeld tot in gold 2. Met champions als lissandra en annie kom je met goed farmen al een heel eind. Sona en nami ben ik geen fan van, nami zie ik nog wel lukken als je geen enemy engage champ hebt maar sona is voor mijn gevoel veel te snel dood te krijgen. Aan een goede thresh heb je altijd wel wat. Éen hook of goede lantarn kan de game redden.JapieTalent schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:34:
[...]
[...]
Ik ben zelf erg fan van Sona, Nami en Thresh, omdat die allen naar mijn idee een erg leuke/complete kit hebben. Wellicht toch een idee om inderdaad eens een Karma of Morgana erbij pakken. Zyra heb ik geprobeerd maar ligt me niet, terwijl ik Brand toch geschikter vind als midlaner. De enige reden dat deze twee ook als support kunnen werken is vanwege de grote damage. Als deze wegvalt blijft er weinig support over.
Maar zoals ik al zei ga ik eerst proberen om via mid/top weer hoog gold te komen, en van daaruit weer de support role op te pakken.
De instelling die jij hebt is precies de instelling om verder te komen in de divisies. Alleen met goed farmen kun je al hoog in gold komen. Natuurlijk verlies je potjes door teammates, maar het gaat erom dat je zelf consistent goed blijft spelen. Focus op jezelf en probeer iedere keer te bedenken hoe je zelf beter kan spelen, wards spelen hierbij een belangrijke rol.Daradius schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:41:
[...]
Ja ik speel laatste tijd vaker op mijn broers account (om hem ff naar 30 te helpen). Kom vaak tegen mensen van level 30 die vorige season silver / gold waren. Moet eerlijk zeggen dat ik op mid niet echt een probleem heb met deze mensen te out lanen. Lekker rustig farmen, lane inpushen wanneer nodig en niet te aggresive spelen, goed warden tegen de enemy jungler en dan is de lane zo gewonnen. Merk dat 9/10 spelers uit die ranks niet bepaald op hun farm letten, en veel liever gewoon vet agressive er in duiken. Ik ben zelf wel iemand die echt op objective speelt. De kills maken me daarom ook niet zoveel uit, zijn alleen maar mooi meegenomen.
Als je benieuwd ben naar mijn rates met morg en karma: ik heet rdlfcuboy op euw.
Verwijderd
En eigenlijk voor elke mage support is het eigenlijk sightstone/redemption/locket als build. En ik speel vooral veel karma support. En in mid/late game kan ik redelijk teamfighten en en met alle healing/shields kan ik hierdoor vaak teamfights in ons voordeel laten vallen.
sightstone is mandatory voor iedere support. Als je karma speelt moet je juist early zoveel mogelijk druk zetten. probeer de enemy te zonen. Heel af en toe build ik ook nog een banner of command. Belachelijk hoeveel gold en lane pressure je daarvan krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:52:
En eigenlijk voor elke mage support is het eigenlijk sightstone/redemption/locket als build. En ik speel vooral veel karma support. En in mid/late game kan ik redelijk teamfighten en en met alle healing/shields kan ik hierdoor vaak teamfights in ons voordeel laten vallen.
Prachtige first blood in FNC vs H2K game 2:
YouTube: H2K vs Fnatic Game 2 - Quarterfinals EU LCS Playoffs Spring 2017 - H...
YouTube: H2K vs Fnatic Game 2 - Quarterfinals EU LCS Playoffs Spring 2017 - H...
@Skyclad Ja die first blood was prachtig. Sowieso erg sterke serie van het winnende team en dan ook nog eens die picks
pfffffff ik ben gister dus even echt hard getrolled door riot. Ik stond gister dus op 4wins op rij, waar ik bij de eerste 3 + 20 lp kreeg. Voor de vierde ineens maar +19. Gisteren 5de game op rij gewonnen. 99LP....... Inmiddels een 6de op rij gewonnen en wel in promo's maar blah.
Vanavond maar eens kijken of ik door die promo's kom, maar na 6 win streak kan ik alleen maar verliezen dus we zien wel. Gewoon int koppie hebben dat verliezen zeer reëel is dan kan het alleen maar mee vallen. Al zou het wel mooi zijn als ik ze beide win, 8 op rij gewonnen dan. Daarmee op 67wins58losses in soloQ, dat moet wonderen doen voor m'n mmr.
Al begrijp ik weinig van hoe sommige mensen spelen, halen een kill soms 2, terwijl andere lanes bezig zijn en dan gaan ze terug naar de basis zonder de wave in te pushen of gewoon de toren te pakken. Vooral mid laners hebben daar handje van, terwijl die mid toren misschien wel de belangrijkste toren in de game is. Gewoon weg tikken die handel, de map openen en je lead uitbreiden ipv de enemy kans geven om terug te komen.
De game waar ik mee in de promo's ben gekomen was zo'n game. We winnen early game, bot beide torens down, top ook, mid alleen eerste. Kills gaan goed, alles okay. Maar er wordt niet doorgepushed en de enemy vayne kan sterk worden. Zo sterk dat ze terug pushen, ze heeft 2 penta's gehaald in die game omdat onze assasin all in gaat op de leona
Uiteindelijk waren team fights vaak 4v4 deaths. Ook al hadden we twee inhibs down. Onze shaco jungle had wat gesplit wat goed uitkwam. De winst kwam toen ik met onze jayce via mid hun basis in liep en vayne zomaar in m'n stun liep en met m'n pillar of flame plus jayce hammer die vayne kapot stampte. Daarna was hun coordinatie weg en pushte we nexus torens + nexus down.
Vanavond maar eens kijken of ik door die promo's kom, maar na 6 win streak kan ik alleen maar verliezen dus we zien wel. Gewoon int koppie hebben dat verliezen zeer reëel is dan kan het alleen maar mee vallen. Al zou het wel mooi zijn als ik ze beide win, 8 op rij gewonnen dan. Daarmee op 67wins58losses in soloQ, dat moet wonderen doen voor m'n mmr.
Al begrijp ik weinig van hoe sommige mensen spelen, halen een kill soms 2, terwijl andere lanes bezig zijn en dan gaan ze terug naar de basis zonder de wave in te pushen of gewoon de toren te pakken. Vooral mid laners hebben daar handje van, terwijl die mid toren misschien wel de belangrijkste toren in de game is. Gewoon weg tikken die handel, de map openen en je lead uitbreiden ipv de enemy kans geven om terug te komen.
De game waar ik mee in de promo's ben gekomen was zo'n game. We winnen early game, bot beide torens down, top ook, mid alleen eerste. Kills gaan goed, alles okay. Maar er wordt niet doorgepushed en de enemy vayne kan sterk worden. Zo sterk dat ze terug pushen, ze heeft 2 penta's gehaald in die game omdat onze assasin all in gaat op de leona
Ik heb een tijdje niet gespeeld (2/3 jaar) en enkele weken geleden weer begonnen. Heb het gevoel dat ik aardig mee kan in normals en ben nu voor het eerst (ooit) met ranked (placement) begonnen.
Twee games gespeeld en beiden een loss, heb het gevoel dat er best een verschil in niveau zit en merk dat ik zelf wat voorzichtiger ben dan in normals wat mijn spel niet altijd ten goede komt.
Ik wil voornamelijk ranked spelen voor wat serieuzere games en een kleiner verschil in niveau, maar begin zo wel enigszins al te twijfelen aan mijn kunde.
Twee games gespeeld en beiden een loss, heb het gevoel dat er best een verschil in niveau zit en merk dat ik zelf wat voorzichtiger ben dan in normals wat mijn spel niet altijd ten goede komt.
Ik wil voornamelijk ranked spelen voor wat serieuzere games en een kleiner verschil in niveau, maar begin zo wel enigszins al te twijfelen aan mijn kunde.
Gewoon spelen en je placements afmaken. je kan een paar keer pech gehad hebben, uiteindelijk kom je terecht waar je ongeveer hoort te zijn. Vanaf daar kan je gaan klimmen.tuinïnen schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:02:
Ik heb een tijdje niet gespeeld (2/3 jaar) en enkele weken geleden weer begonnen. Heb het gevoel dat ik aardig mee kan in normals en ben nu voor het eerst (ooit) met ranked (placement) begonnen.
Ik speel weer een beetje, nu 6 games op rij gewonnen, bijna plat1 promo's. Ik merk de Kat nerfs wel, gelukkig is ze bijna niet meer gebanned nu (EINDELIJK), maar haar early E cooldown is echt zoveel hoger geworden. 1.1S extra CD na de refund voor level 1 E. Probeer nu wat uit met 7.5/10% flat CDR en 2/3 early points into E voor ik Q max.
Het helpt wel, maar je farming/poke/all in is wel veel slechter dan voor deze nerf,
Het helpt wel, maar je farming/poke/all in is wel veel slechter dan voor deze nerf,
Niet teveel twijfelen aan je kunde, zou ik zeggentuinïnen schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:02:
Vind de nerfs wel terecht. Ik vind haar nog altijd zoveel sterker dan vóór de remake.Santee schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:27:
Ik speel weer een beetje, nu 6 games op rij gewonnen, bijna plat1 promo's. Ik merk de Kat nerfs wel, gelukkig is ze bijna niet meer gebanned nu (EINDELIJK), maar haar early E cooldown is echt zoveel hoger geworden. 1.1S extra CD na de refund voor level 1 E. Probeer nu wat uit met 7.5/10% flat CDR en 2/3 early points into E voor ik Q max.
Toen hoefde ik pre lvl 6 niet echt bang te zijn. Nu moet je pre lvl 6 veel meer op je hoede zijn als ap mage. Zeker als je een type Xerath/Velkoz speelt die heel sterk afhankelijk zijn van (trage) skillshots. Het gespring naar de mesjes is zo'n sterke zoning tool.
Ze waren ook terecht, ze is (net als de meeste nieuwe/reworked champs) te sterk released, zit op lage winrate omdat mensen haar nog niet geleerd hebben en wanneer ze haar door krijgen stijgt de winrate sterk. Vorige patch was deze zo'n 52.5% and rising, dus nerf was wel terecht (Ahri 54% voor 5 patches lang, waar blijft de nerf?Koekiemonsterr schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:02:
[...]
Vind de nerfs wel terecht. Ik vind haar nog altijd zoveel sterker dan vóór de remake.
Toen hoefde ik pre lvl 6 niet echt bang te zijn. Nu moet je pre lvl 6 veel meer op je hoede zijn als ap mage. Zeker als je een type Xerath/Velkoz speelt die heel sterk afhankelijk zijn van (trage) skillshots. Het gespring naar de mesjes is zo'n sterke zoning tool.
Daarom hebben ze Kat ook reworked, voor level 6 kon je met oude kat alleen maar onder je tower zitten en beetje Q farmen, super saai. Nu de E nerfed is hoef je pre-6 nog een beetje bang te zijn, maar niet zo erg als 4 maanden geleden toen ik simpelweg elke game first blood pakte
Xeraith en Velkoz zijn idd niet hele goede matchups tegen Kat. Xerath kan trouwens prima safe farmen, zo lang je maar wave control hebt mid, want zodra jou wave pushed tegen Kat kan ze free farmen en ben je als Velkoz/Xerath heeeel makkelijk te ganken.
Ja die statistiek en de roep om nerfs heb ik ook al langs zien komen. De cijfers liegen (meestal) niet, maar in dit geval zouden Ahri nerfs bijzonder dom zijnSantee schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:06:
[...]
Ahri 54% voor 5 patches lang, waar blijft de nerf?
Er is namelijk helemaal geen reden om Ahri te nerfen. Er is niks in de afgelopen tijd aan haar veranderd of iets qua items wat haar sterker heeft gemaakt. Ze is niet de sterkste ap mid late game, niet erg sterk early game, niet de beste teamfighter, niet de beste burst, etc.
Ze is gewoon decent, behoorlijk safe, niet bijzonder moeilijk om een beetje leuk mee voor de dag te komen. En als dan een LCS dude als Bjergsen haar oppakt, doet ineens de hele goegemeente hem na, en blijkt ze het goed te doen in de statistieken en dan moet ze meteen maar generft worden?
Ahri was in het verleden, toen de DFG er nog was, veel meer een bursty assassin. Later is die burst overgezet naar haar charm: als je die landde dan deed je een bak dmg met de volgende spells. Dat is ook verwijderd; haar directe burst verdween grotendeels ten faveure van nog wat meer mobility in haar Q. Voor serieuze dmg moet je met Ahri wel echt eerst wat items hebben.
Als je die dmg verder nerft is Ahri echt al snel te zwak. Wellicht kun je die Q speed up nog iets nerfen. Of desnoods de passive sustain. Maar Ahri zou ik nou echt niet willen plaatsen in het rijtje kandidaten voor de nerf hammer.
Ahri nerfs zijn niet dom, alles boven 53% winrate is gewoon nerfable. Probleem is dat Riot afgelopen half jaar constant elke mid laner die meta werd nerfte, waardoor andere altijd redelijk viable champions relatief steeds sterker worden. Kat nerfed, Zed nerfed, A-Soul nerfed, LB nerfed, kan nog wel tijdje door gaan. Jammer maar helaas, en nerfs hoeven niet groot te zijn. Kleine change op mana cost of health regen kan je al zo 2% winrate kosten,
http://champion.gg/champion/Ahri/Middle
Play en win rate laten zien dat er wel wat moet gebeuren. Steady increasing play rate met vasthoudende 54% winrate.
http://champion.gg/champion/Ahri/Middle
Play en win rate laten zien dat er wel wat moet gebeuren. Steady increasing play rate met vasthoudende 54% winrate.
[ Voor 15% gewijzigd door Santee op 14-04-2017 23:00 ]
Een mede tweaker die veel IP over heeft? Het is nu mogelijk om Rakan en Xayah als gift te geven waardoor je zelf een icon krijgt.
jammer genoeg nog niet ip hoop rakhan te krijg door random rol
Ik heb wel wat ip over.xGROOVER schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:27:
Een mede tweaker die veel IP over heeft? Het is nu mogelijk om Rakan en Xayah als gift te geven waardoor je zelf een icon krijgt.
A good leader inspires by example. But if that fails, brutal violence will do just as well - Gnarl
Gisteren is er toch iets raars gebeurd. Even wat voor geschiedenis. Ik ben afgelopen zondag naar Silver2 promoted. De eerste game verloren, de tweede gedodged (top wilde vayne, maar adc sniped vayne, top gaat draven en drama in chat, aka, ik dodge). Dus ik stond op -3. Daarna 2 gewonnen, +19 en +21. Dus ik stond op 37 lp. Ik verlies er 1, -19, okay, m'n MMR is okay, ik verlies minder dan ik win. Verlies de volgende. 0lp.
Gister avond, zitten in game, enemy support is er niet. Remake. Volgende game, enemy jungle is er niet, remake. Daarna nog keer queued, verloren. M'n eerste game verloren sinds ik op 0lp sta. M'n winrate is 69-61. Wordt ik gvd na 1 los op 0lp gedemote. Ik zat echt ff van: HUH?? Zit nu op 75lp, dus het is niet een ramp en ik krijg een gratis win in volgende promo. Ik kom ook wel weer terug. Maar dit was echt ff een moment van RITO PLZ!
Gister avond, zitten in game, enemy support is er niet. Remake. Volgende game, enemy jungle is er niet, remake. Daarna nog keer queued, verloren. M'n eerste game verloren sinds ik op 0lp sta. M'n winrate is 69-61. Wordt ik gvd na 1 los op 0lp gedemote. Ik zat echt ff van: HUH?? Zit nu op 75lp, dus het is niet een ramp en ik krijg een gratis win in volgende promo. Ik kom ook wel weer terug. Maar dit was echt ff een moment van RITO PLZ!
Hebben jullie ook zoveel last van disconnects en crashes van de client tegenwoordig? Om de pakweg 3-4 games heb ik wel een game waarbij de launcher niet wil loaden. Killen van het proces helpt dan ook niet, ik kill het je moet terug inloggen, vervolgens blijft hij zeuren dat hij niet kan reconnecten. Als ik dan de pc reboot gaat het plots wel terug. Echt vreemd en irritant
.
Ik had veel last van crashes on startup bij de vorige patch, heb t maar laten gaan omdat nog een keer starten het vaak wel werkte en ik niet heel actief meer speel.
Met de laatste patch heb ik daar geen last meer van dus heeft zichzelf opgelost.
Wat je kan proberen is het volgende, vaak is je client dan brak gepatched.
Staan hier een aantal oplossingen http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=3856920
Meestal helpt deze voor Client/launcher crashes
Go to" C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects"
Delete the Folder called "lol_launcher"
Relaunch League of Legends
Patcher will download a new "lol_launcher"
Met de laatste patch heb ik daar geen last meer van dus heeft zichzelf opgelost.
Staan hier een aantal oplossingen http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=3856920
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Zo werkt het nu eenmaal. Als je boven de 0 lp bent geweest en je komt weer op 0, dan is dat erop of eronder (behalve in de 5e divisies geloof ik)ye-roon schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:09:
Gisteren is er toch iets raars gebeurd. Even wat voor geschiedenis. Ik ben afgelopen zondag naar Silver2 promoted. De eerste game verloren, de tweede gedodged (top wilde vayne, maar adc sniped vayne, top gaat draven en drama in chat, aka, ik dodge). Dus ik stond op -3. Daarna 2 gewonnen, +19 en +21. Dus ik stond op 37 lp. Ik verlies er 1, -19, okay, m'n MMR is okay, ik verlies minder dan ik win. Verlies de volgende. 0lp.
Overigens zouden ze van mij een aantal dingen mogen aanpassen, om toevalligheden wat te voorkomen:
- remake systeem uitbreiden: ik heb een pokkehekel aan remakes, want het kost zoveel tijd. Maargoed, het is beter dan 4vs5. Maar laat het systeem herkennen wanneer er mensen disconnecten. Nu is het zo als iemand de eerste 30 seconden er wel was, en vervolgens disconnect, dat je niet meer kan remaken. Erg zuur vind ik dat, en et gebeurd mij net wat te vaak.
- 5 bans per team graag: Je kan wel champions blijven uitbrengen, je kan wel champions blijven reworken. Dat je ze meteen OP maakt voor de verkoopcijfers kan ik ook nog mee leven, maar zorg dan wel dat we er in competetief verband niet tegen móeten spelen.
- Minder tijd om te picken. In navolging van het vorige punt, geef de mensen 10 seconden korter de tijd, zodat je zorgt dat mensen daadwerkelijk actief zijn in de pick/ban fase (ook onderdeel van een game vind ik) en zodat we niet zolang meer moeten wachten. Zeker wanneer er 4 bans bijkomen.
Ga ik eens proberen danTurismo schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:57:
Ik had veel last van crashes on startup bij de vorige patch, heb t maar laten gaan omdat nog een keer starten het vaak wel werkte en ik niet heel actief meer speel.
poro king blijft de leukste tijdelijke game-mod vind ik
1 for all en URFShadow771 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:20:
poro king blijft de leukste tijdelijke game-mod vind ik
Maar meningen moeten verschillen, anders zou iedereen hetzelfde willen spelen (ook zelfde champs)