Zou in combinatie met extra AP itemization ook wat meer mogelijkheden voor het bouwen van CDR zien. Als je naast je Morello nog CDR wilt bouwen moet je investeren in defensive stats en inleveren op damage. Wat mij betreft zit daar nog een gat dat opgevuld kan worden dat misschien ook voor wat meer diversiteit aan AP builds kan geven.Santee schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:40:
[...]
Paar dingen zijn idd nog beetje meh. Plants zijn tot nu toe niet heel erg, maar voegen ook niet echt wat toe.
ADCs zijn vrijwel allemaal useless tot late game behalve caitlyn.
Armor pen is teveel generfed imo.
Sommige champs als Rengar en LB zijn nog steeds anti-fun om tegen te spelen. Early game passive damage van Leblanc is veel te hoog imo en Rengar anti CC slaat nergens op.
Locket en redemption zijn nog steeds OP, vindt ook Scarra. Zou graag hebben gezien dat Riot in preseason dit allemaal aangepakt had en nog wat grote changes erin had gegooid. Iets wat ik heel graag had gezien waren nog wat nieuwe AP items. Ik main Katarina en voor haar zijn de items eigenlijk al sinds Ludens echo (bijna 2 jaar terug) hetzelfde. Sinds de rework bouw je wel andere items, maar nu is ook de AP van Rylais de grond ingeboord![]()
Wil graag nog wat manaless 100+ AP items zien.
Herkenbaar. Ik kan het ook niet meer opbrengen om meerdere potjes achtereen te spelen, terwijl ik daar voorheen toch geen moeite mee had. Het boeit gewoon niet meer zoveel. En ondanks dat Rito weliswaar probeert te innoveren en het aantrekkelijk te houden is er inhoudelijk in de basis eigenlijk niets veranderd tov seizoen 1.Damien schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:19:
[...]
Mostly lurking, in de hoop dat ik iets zie waardoor LoL misschien toch weer aantrekkelijk wordt om te spelen. Tot op heden iig niet. Kan maar zo gebeuren dat ik dit seizoen niet eens meer de moeite doe om Gold aan te tikken, het is me echt allemaal te "meh" geworden.
De 'team ervaring' helpt 9/10 potjes ook niet mee natuurlijk.
Licht bane en ab? Hoewel dit items zijn die je niet altijd wilt kopen op bepaalde ap champions..Recrush schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:54:
[...]
Zou in combinatie met extra AP itemization ook wat meer mogelijkheden voor het bouwen van CDR zien. Als je naast je Morello nog CDR wilt bouwen moet je investeren in defensive stats en inleveren op damage. Wat mij betreft zit daar nog een gat dat opgevuld kan worden dat misschien ook voor wat meer diversiteit aan AP builds kan geven.
Inderdaad jammer dat ryl geen 100 ap meer geeft ja, vond het toch wel 1 van de beste 100 ap items

De anti-fun kan ik me helemaal in vinden!Santee schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:40:
[...]
Paar dingen zijn idd nog beetje meh. Plants zijn tot nu toe niet heel erg, maar voegen ook niet echt wat toe.
ADCs zijn vrijwel allemaal useless tot late game behalve caitlyn.
Armor pen is teveel generfed imo.
Sommige champs als Rengar en LB zijn nog steeds anti-fun om tegen te spelen. Early game passive damage van Leblanc is veel te hoog imo en Rengar anti CC slaat nergens op.
Wat betreft de ADCs iets minder. Vind zelf Vayne/Jhin vrij sterk, ook al wat earlier in de game. Om die reden beter dan Caitlyn denk ik. Twitch ook wel lekker sterk early.
Maar de anti-fun champs maken ADCs sowieso vrij useless
Ik ben zelf geen adc main maar ik hoor high elo mensen zoals imaqtpie op het moment wel zeggen dat adc unbalanced is. Vayne = late game en als ze meta is weet je dat er iets niet kloptRemcoww schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:37:
[...]
De anti-fun kan ik me helemaal in vinden!
Wat betreft de ADCs iets minder. Vind zelf Vayne/Jhin vrij sterk, ook al wat earlier in de game. Om die reden beter dan Caitlyn denk ik. Twitch ook wel lekker sterk early.
Maar de anti-fun champs maken ADCs sowieso vrij useless
Caitlyn is vrij goed atm vanwege haar sterk early mid en late. Twitch is idd freaking sterk mid/late to late.
Verwijderd
Hallo,
Gewoon even proberen of ik hier antwoord kan krijgen.
Ik kreeg gisteren een mail in mijn inbox waar Riot games mij welkom heette met mijn nieuwe account onder de naam droldemol.
Ik heb in mijn leven nog nooit League of Legends gespeeld en heb er eerlijk gezegd ook bitter weinig interesse in. Ik vermoed dat iemand mijn e-mail gebruikt heeft om een account aan te maken en dat staat me niet echt aan eerlijk gezegd.
Mijn probleem is dat ik geprobeerd heb om Riot te contacteren via de site, maar blijkbaar om tickets in te dienen, moet je ingelogd zijn.
Weet er iemand een manier om Riot te bereiken met dergelijke problemen om die account op te zeggen?
Gewoon even proberen of ik hier antwoord kan krijgen.
Ik kreeg gisteren een mail in mijn inbox waar Riot games mij welkom heette met mijn nieuwe account onder de naam droldemol.
Ik heb in mijn leven nog nooit League of Legends gespeeld en heb er eerlijk gezegd ook bitter weinig interesse in. Ik vermoed dat iemand mijn e-mail gebruikt heeft om een account aan te maken en dat staat me niet echt aan eerlijk gezegd.
Mijn probleem is dat ik geprobeerd heb om Riot te contacteren via de site, maar blijkbaar om tickets in te dienen, moet je ingelogd zijn.
Weet er iemand een manier om Riot te bereiken met dergelijke problemen om die account op te zeggen?
Nieuw wachtwoord aanvragen en je account opzeggen?
Dat zou ik ook aanraden. Je kan anders een mailtje naar abuse@riotgames.com of support@riotgames.com sturen, zeker dat eerste adres zou bekeken moeten worden. Helaas betekent dit niet altijd dat er ook wat mee gedaan wordt. Dus het wachtwoord veranderen is de snelste optie. Als je gewoon de account laat bestaan en alle email notificaties waar mogelijk afzegt kan je ook zorgen dat ze je email niet kunnen gebruiken om een nieuwe account aan te maken.
Of je gaat ook spelen!
Of je gaat ook spelen!
Verwijderd
Hehe, niet meteen mijn type spel, ik hou het liever asociaal offline
.
Super bedankt, ik ga het meteen proberen
Super bedankt, ik ga het meteen proberen
4 games achter elkaar gewonnen, nu promo's naar gold1. Kreeg 2 wins geleden +29lp dus mmr zit wel snor. Je kan nooit van gold2 naar plat5 promoten zeker?
2 games met de nieuwe champion gespeeld. Zeker leuk om te spelen. De ult is lachen omdat niemand hem nog snapt, ze proberen er allemaal uit te rennen zonder terug te vechten
Gisteren game weer even aan gehad. Even aanvoelen in ARAM. Viel me alleen op dat het normale GoT chat kanaal weg is in de nieuwe cliënt? Of ligt dat aan mij. Zo ja kan ik dan een invite krijgen ingame voor de groep? (zou sowieso fijn zijn, ingame naam zelfde als username hier)
Volgens mij is die nieuwe champ best overtuned (typical Riot style). Heb er een in mn team gehad en ze crushde Fiora echt hard. Van wat ik heb gezien op Reddit is haar mobility insane en doet ze ook shitton aan true damage.bronce schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:04:
2 games met de nieuwe champion gespeeld. Zeker leuk om te spelen. De ult is lachen omdat niemand hem nog snapt, ze proberen er allemaal uit te rennen zonder terug te vechten
Dat ligt denk ik meer aan dat die Fiora slecht isSantee schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:37:
[...]
Volgens mij is die nieuwe champ best overtuned (typical Riot style). Heb er een in mn team gehad en ze crushde Fiora echt hard. Van wat ik heb gezien op Reddit is haar mobility insane en doet ze ook shitton aan true damage.
Ze heeft wel zat counterplay. Tegen Kennen lanen is echt een hel heb ik al gemerkt. Want je kan niet engagen als Kennen E heeft (en hij gaat je poken voor elke CS), en als je ult doet kennen ulten. Enige reden dat ik Kennen paar keer kon killen was omdat ie slecht was en zijn E random gebruikte, dan kan je all innen.
Tegen poppy nog niet gespeeld, maar die kan je dash stoppen en je in de wall duwen omdat je vanaf een wall komt. En ze kan je uit je eigen ult slaan.
Riven en Renekton kunnen dashen voor je E land en dan terug traden met stun. Pantheon zal ook wel sterk zijn maar goed die is sterk tegen iedereen in lane.
Ik vind haar vrij mager in team-fights. Haar waveclear is ook matig. Splitpushen is wel sterk vanwege 1V1/1V2 potentie en towers gaan zo snel neer met AA en Q resets. Q werkt op towers.
Vooral haar mobility is over the top. Je kan gewoon 3/4x een flash range afleggen met die dash als je over een muur gaat. Dat is toch absurd?
Klopt, ik heb een paar keer met haar in een team gezeten waarbij ze ging junglen. Ganks komen dan echt vanuit het niets en met de ult is de kans op een kill vrij groot.
IGN: Rasmalluin
Yaaay plat5 net gehaald (ging eerst 2-2). Jayce is een leuke counter to Kat (zeker met exhaust) ^^
Ik lees hier nog steeds af en toe. Maar zo te zien mis ik niets.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met exhaust dan met Jacye.Santee schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:06:
Yaaay plat5 net gehaald (ging eerst 2-2). Jayce is een leuke counter to Kat (zeker met exhaust) ^^
"Don't let your dreams be memes"
Same, langzaam bloedt het dood zo lijkt hetXanthian schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:05:
Ik lees hier nog steeds af en toe. Maar zo te zien mis ik niets.
Uhm nee, Jayce is een super grote counter to Kat ook zonder exhaust. Maw werkt super goed op hem, E interrupt je ult, met Q kan hij je daggers ontwijken of je chasen en hij kan je hele early game poken.Wootlock schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:30:
[...]
Ik denk dat dat meer te maken heeft met exhaust dan met Jacye.
bronce schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:30:
[...]
Pantheon zal ook wel sterk zijn maar goed die is sterk tegen iedereen in lane.

Hoihoi!
Is er ergens een lijst met tweakers-lol-spelers? Of kan je een GoT groep joinen op lol ofzo?
Ik speel voornamelijk met 3-4 irl vrienden maar die zijn niet zo vaak online als ik, en alleen spelen vind ik niet zo tof
Mss ff bijplaatsen, ik main support.
Is er ergens een lijst met tweakers-lol-spelers? Of kan je een GoT groep joinen op lol ofzo?
Ik speel voornamelijk met 3-4 irl vrienden maar die zijn niet zo vaak online als ik, en alleen spelen vind ik niet zo tof
Mss ff bijplaatsen, ik main support.
[ Voor 8% gewijzigd door Valdourian op 20-12-2016 15:57 ]
SuccesIn-game kun je met andere Tweakers spelen door het channel "GoT" te joinen vanuit je messenger.
Eveneens is er sinds 21-04-2016 weer een teamspeakserver beschikbaar. Tweaker 'DennisM6' ('Mehh' is zijn nick op teamspeak) is zo vriendelijk geweest een server waarop hij admin is, open te stellen voor ons. Iedereen op die server met een H3nk tag is moderator/admin.
Er zijn vooralsnog 3 aparte kanalen aangemaakt speciaal voor ons Tweakers. Kunnen er eventueel meer worden.
Server ip: 5.200.23.149:10092 (geen password)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit had me 2 jaar geleden zo over de zeik kunnen krijgen. Gelukkig boeit League me niet meer
. Bronze here I come!

1/7, wearing that Mejai's with pride!

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 20-12-2016 18:30 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Niks mis met bronze: 

Krijg trouwens wel +25 lp per win en iets van -11 per lose dus climb super snel. Sinds 8 placements lose win ik bijna alles.

Krijg trouwens wel +25 lp per win en iets van -11 per lose dus climb super snel. Sinds 8 placements lose win ik bijna alles.
Mocht het daar vol zitten ben je ook altijd welkom op mijn teamspeak server ts3.sqry.eu
Hier zijn genoeg kanalen aanwezig voor League en ook vaak mensen van Got te vinden
Ach league blijft een loterry in ~40% van je games. 20% insta loose door teammates troll/feed, 20% instawin door enemy feed win. Dan heb je nog 20% van de games waar jou team je carried voor niks en 40% waar ik daadwerkelijk hard mijn best moet doen om te winnenDamien schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:29:
Dit had me 2 jaar geleden zo over de zeik kunnen krijgen. Gelukkig boeit League me niet meer. Bronze here I come!
[afbeelding]
Heb trouwens voor het eerst in mijn leven een devision geskipped op m'n main account, van plat5 naar plat3
hoe join ik de got chatroom in de nieuwe client??
Volgens mij zit ik met een 4 man premade, waren vorig seizoen allemaal Gold 5... Maar die ranked stats, hoe kan het Gold 5 zijn? 
10 /122
17 /206
47 /388
10 /122
17 /206
47 /388
iemand low elo ranked ?
need 1
need 1
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Hoe diep is iedereen gedropt na de reset? Ik was Plat 2 en in mijn promo matches had ik 6 gewonnen 4 verloren en boem. silver 3.. Gold had ik verwacht net als vorig jaar maar 2 divisies lager woww
Ben nu bezig om terug te climben momenteel gold 5 met 20+ per win.. moet snel lukken hopelijk. Maar we weten allemaal wat voor games je soms hebt door bepaalde spelers
Ik was Silver 4 (niet veel ranked gespeeld vorig seizoen omdat ik nog maar sinds deze zomer speel).
Ben nu na placements in bronze 4 gestart en nu inmiddels bijna promo's naar bronze 2. Langzaam maar zeker stijgen we terug, ik win de meeste games wel.
Tweakers mogen mij altijd toevoegen doordat ik niet weet hoe je het got channel joined en omdat mss niet alle tweakers in het got channel zitten.
Ik heet ingame ook Valdourian. Ben vrijwel iedere dag online en ik main support (Vel'koz, Sona, Morgana, Braum,...) Speel tegenwoordig meestal Vel'koz, heb winrate van 83%
Ben nu na placements in bronze 4 gestart en nu inmiddels bijna promo's naar bronze 2. Langzaam maar zeker stijgen we terug, ik win de meeste games wel.
Tweakers mogen mij altijd toevoegen doordat ik niet weet hoe je het got channel joined en omdat mss niet alle tweakers in het got channel zitten.
Ik heet ingame ook Valdourian. Ben vrijwel iedere dag online en ik main support (Vel'koz, Sona, Morgana, Braum,...) Speel tegenwoordig meestal Vel'koz, heb winrate van 83%
Heb je het over solo of flex? Ik ben na een niet al te denderende flex placement maar 2 divisions omlaag gegaan t.a.v. vorig seizoen. Met ranked solo/duo nog geen placements gedaan.
Wat is de ervaring qua matchmaking met flex q en dan met meerdere mensen spelen met een groot elo verschil? Of zit er nog steeds een limit op zoals max 5 divisions van elkaar vandaan?
Lijkt me best leuk om op mn main met maatjes te spelen die lager elo hebben, zou mogelijk de hoeveelheid smurfs een beetje kunnen reduceren.
Wat is de ervaring qua matchmaking met flex q en dan met meerdere mensen spelen met een groot elo verschil? Of zit er nog steeds een limit op zoals max 5 divisions van elkaar vandaan?
Lijkt me best leuk om op mn main met maatjes te spelen die lager elo hebben, zou mogelijk de hoeveelheid smurfs een beetje kunnen reduceren.
[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 25-12-2016 16:59 ]
Is bug, wins zijn van dit season, games van vorig erbij.TheBrut3 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:05:
Volgens mij zit ik met een 4 man premade, waren vorig seizoen allemaal Gold 5... Maar die ranked stats, hoe kan het Gold 5 zijn?
10 /122
17 /206
47 /388
ik heb het over solo/duo. Flex zit ik nog in placements.Junia schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:57:
Heb je het over solo of flex? Ik ben na een niet al te denderende flex placement maar 2 divisions omlaag gegaan t.a.v. vorig seizoen. Met ranked solo/duo nog geen placements gedaan.
Ik moet zeggen dat de sfeer in mijn games de laatste tijd sinds s7 een stuk beter Is. Weinig flame en veel mensen die gewoon proberen te winnen. Zit nu in s2 en speel veel met s6 gold/plat mensen die bezig zijn met hun climb terug omhoog
net begonnen add me als je samen wilt spelen ben veel online
Ik heb helaas die ervaring nog niet. meestal is er na 5 minuten al gezeik. Had in mn promos van bronze 2 een garen die ging feeden in de lane. 1/20 tegen een teemo zorgde ervoor dat hun team ging snowballen. Eigenlijk is het niet beter geworden. Ben nu inmiddels een game of 4/5 verder en de sfeer is nog exact hetzelfde.Crysania schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:23:
Ik moet zeggen dat de sfeer in mijn games de laatste tijd sinds s7 een stuk beter Is. Weinig flame en veel mensen die gewoon proberen te winnen. Zit nu in s2 en speel veel met s6 gold/plat mensen die bezig zijn met hun climb terug omhoog
Misschien is het beter in silver, maar ik hoop dat ik hier snel uit ben. geen lol aan zo
Ik vind het juist dit seizoen inderdaad weer een stuk leuker. Ik heb ook het idee dat veel meer champions een stuk viable zijn.
Misschien ligt het er wel aan dat mensen tegenwoordig mastery points krijgen, en daarom toch vaker kiezen voor comfort picks en minder voor counterpicks die ze eigenlijk niet goed kunnen.
Misschien ligt het er wel aan dat mensen tegenwoordig mastery points krijgen, en daarom toch vaker kiezen voor comfort picks en minder voor counterpicks die ze eigenlijk niet goed kunnen.
/Mute allCarnagy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:44:
[...]
Ik heb helaas die ervaring nog niet. meestal is er na 5 minuten al gezeik. Had in mn promos van bronze 2 een garen die ging feeden in de lane. 1/20 tegen een teemo zorgde ervoor dat hun team ging snowballen. Eigenlijk is het niet beter geworden. Ben nu inmiddels een game of 4/5 verder en de sfeer is nog exact hetzelfde.
Misschien is het beter in silver, maar ik hoop dat ik hier snel uit ben. geen lol aan zo
Bij begin elke game en speel gewoon je game. In low elo chat = flame, nauwelijks nuttige informatie. Daar heb je pings voor.
Was laatste seizoen plat 2.
Nieuwe seizoen begonnen in S2 en ben van G5 naar G3 gegaan. Ik merk echter wel dat support main in deze elo weinig zin heeft. Ik vind wel dat mensen steeds minder flamen (kan mazzel hebben), maar het aantal trolls is zeker niet verminderd. Zo had ik laatst iemand die karthus jungle ging spelen en de eerste 5 minute 2 keer geëxecuteerd werd door jungle creeps. Of de shaco supports etc, dit zijn echt de potjes dat ik zo tilted raak dat ik de rest van de dag niet meer speel.
Nieuwe seizoen begonnen in S2 en ben van G5 naar G3 gegaan. Ik merk echter wel dat support main in deze elo weinig zin heeft. Ik vind wel dat mensen steeds minder flamen (kan mazzel hebben), maar het aantal trolls is zeker niet verminderd. Zo had ik laatst iemand die karthus jungle ging spelen en de eerste 5 minute 2 keer geëxecuteerd werd door jungle creeps. Of de shaco supports etc, dit zijn echt de potjes dat ik zo tilted raak dat ik de rest van de dag niet meer speel.
Ik ben en blijf nog steeds een lowbob
Ik ben gestart op B5 en zit (met een paar potjes) weer in B4. Doel is sowieso weer silver spelen, maar ik speel a) te weinig en b) mijn gameplayknowledge is te summier en c) speel ik te vaak op verschillende lanes. /zelfreflectie.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Is Camille generft ofzo vandaag? Gisteren facerolde ik elke match, vandaag heb ik in 5 matches 2 kills gehaald en 50 deaths ofzo ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mwa, ligt er aan wat je picked qua support. Brand als AP "Support" kan je best mee carry-en hoor. De stun en double passive van brand is best sterk.rdlfcuboy schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:54:
Was laatste seizoen plat 2.
Ben overigens B2
add ijsie
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 04-01-2017 14:59 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Waarschijnlijk misplay je zelf? xDDreanor schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:33:
Is Camille generft ofzo vandaag? Gisteren facerolde ik elke match, vandaag heb ik in 5 matches 2 kills gehaald en 50 deaths ofzo ...
Trouwens Camille was wel broken, kan best dat ze haar ondertussen nerfen, geen id alleen of er een patch was, niet op gelet.
Ja, dat zou maar zo kunnen dat ik misplay, maar niet 10x op een rij terwijl ik gisteren nog 10x op een rij "goed" speelde (of goed gebruik maakte vna een sterke champ).
Dus daarom vroeg ik of Camille generft is vandaag of niet
Dus daarom vroeg ik of Camille generft is vandaag of niet
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Volgens mij heb ik ergens gelezen/gehoord dat er een hotfix is geweest om haar iets in te perken, maar durf niet meer te zeggen waar ik dat heb opgepikt. Overigens weet ik ook niet of dat specifiek gister is gebeurd of al eerder.
Ik vind brand vanaf het moment dat zijn ult ook minions raakt, niet meer zo sterk.icy schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:57:
[...]
Mwa, ligt er aan wat je picked qua support. Brand als AP "Support" kan je best mee carry-en hoor. De stun en double passive van brand is best sterk.
Ben overigens B2
[...]
add ijsieVriendin is toch ziek dus heb vanavond wel LOL tijd ipv Monopoly/Levensweg tijd
Ik speel nu veel karma. 8 gespeeld en 8 gewonnen. Ik weet niet of de champ OP is of
dat ik gewoon mazzel heb maar voorlopig blijft het karma en morg.
Klopt, de ult is verneukeratief midgame wanneer er vaak minions in de buurt zijn maar de dubbele passive is te sterk.rdlfcuboy schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:43:
[...]
Ik vind brand vanaf het moment dat zijn ult ook minions raakt, niet meer zo sterk.
Ik speel nu veel karma. 8 gespeeld en 8 gewonnen. Ik weet niet of de champ OP is of
dat ik gewoon mazzel heb maar voorlopig blijft het karma en morg.
Je MMR stijgt na het winnen van games, volgens mij weten mensen gewoon hoe haar te counteren.Dreanor schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:33:
Poppy is er één van ;-)
"Don't let your dreams be memes"
Tja, waartegen werkt Poppy niet atmWootlock schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:58:
[...]
Je MMR stijgt na het winnen van games, volgens mij weten mensen gewoon hoe haar te counteren.
Poppy is er één van ;-)
Is er niet ergens een lijst met Tweakers die spelen?
zo ja willen jullie me toevoegen? wuswug
Low elo. main support second jungle
zo ja willen jullie me toevoegen? wuswug
Low elo. main support second jungle
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Iemand zin in duo q of normal games? Stomp bijna al mijn games in Gold 4. Zoek voornamelijk ADC/MID mains.
IGN: Powerrangerzftw
IGN: Powerrangerzftw
Animu~
Zijn die IP boosts het eigenlijk waard?
Ik dacht mss een boost te kopen en constant AI games doen, die eindig je op <20min en win je altijd.
Zou dit vlot IP binnen halen?
Ik heb namelijk enkel de tier 2 runes en zou graag de tier 3 hebben, maar dit telt flink op...
Ik dacht mss een boost te kopen en constant AI games doen, die eindig je op <20min en win je altijd.
Ik heb namelijk enkel de tier 2 runes en zou graag de tier 3 hebben, maar dit telt flink op...
[ Voor 59% gewijzigd door Valdourian op 07-01-2017 11:17 ]
Je ziet wat je ervoor terug krijgt, of ze jou dat waard zijn weet ik niet.Valdourian schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:12:
Ik kan je wel zeggen: eer je de runes echt nodig hebt (level 30) zou je voldoende IP bij elkaar geharkt moeten hebben. Het is ook afhankelijk of je alleen de goedkopere champions speelt, en/of ze koop van RP.
Ik zou zelf niet snel een IP boost kopen iig.
Ik zou niet RP uitgeven op IP te krijgen eerlijk gezegd.Valdourian schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:12:
Jaaaa! Warwick Rework.
Eigenlijk wel knap dat ze hem min of meer hetzelfde hebben gehouden maar toch modern en interactief weten te maken. Zo heeft hij nog steeds zijn Attack Speed buff, On-hit damage, movement speed buff, Leap + suppression.
Misschien binnenkort toch maar weer eens league opstarten. Want die nieuwe Warwick wil ik wel eens even spelen. Is jungle nog steeds een populaire rol trouwens?
Eigenlijk wel knap dat ze hem min of meer hetzelfde hebben gehouden maar toch modern en interactief weten te maken. Zo heeft hij nog steeds zijn Attack Speed buff, On-hit damage, movement speed buff, Leap + suppression.
Misschien binnenkort toch maar weer eens league opstarten. Want die nieuwe Warwick wil ik wel eens even spelen. Is jungle nog steeds een populaire rol trouwens?
Correct me if im wrong(heb zelf niet in S6 gespeeld) maar geloof dat iedere rol anders dan support wel populair isXanthian schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:20:
Jaaaa! Warwick Rework.
Nou ja knap, het lijkt vooral old Warwick on steroids. Wauw, heb je die R jump range gezien, wat waarschijnlijk in combi met summoner spell sprint nog groter wordt. Niet normaal!Xanthian schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:20:
Jaaaa! Warwick Rework.
Ik ben echt super enthousiast en dus behoorlijk biased maar dit lijkt echt wel wat te worden.Koekiemonsterr schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:46:
[...]
Nou ja knap, het lijkt vooral old Warwick on steroids. Wauw, heb je die R jump range gezien, wat waarschijnlijk in combi met summoner spell sprint nog groter wordt. Niet normaal!
De 330% AS wanneer iemand onder 20% HP komt is ook leuk.
Anyway, is de ultimate nou een skillshot geworden of is het nog steeds point-and-click?
Lijkt point click, maar pin me er niet op vastXanthian schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:50:
[...]
Anyway, is de ultimate nou een skillshot geworden of is het nog steeds point-and-click?
Ik weet niet.. De ult is een soort Rengar 2.0 met absurde range, maar verder vind ik de kit nu niet heel enorm spannend geworden. Zie persoonlijk ook nog niet zo goed waarom hij een betere pick gaat zijn dan een Vi of Heca, maar wie weetXanthian schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:50:
[...]
Ik ben echt super enthousiast en dus behoorlijk biased maar dit lijkt echt wel wat te worden.
De 330% AS wanneer iemand onder 20% HP komt is ook leuk.
skillshotKoekiemonsterr schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:12:
[...]
Lijkt point click, maar pin me er niet op vast
Beter niet, maar anders, goede sustain en vooral magic damageJapieTalent schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:13:
[...]
Ik weet niet.. De ult is een soort Rengar 2.0 met absurde range, maar verder vind ik de kit nu niet heel enorm spannend geworden. Zie persoonlijk ook nog niet zo goed waarom hij een betere pick gaat zijn dan een Vi of Heca, maar wie weet
Dat heeft Fiddle ook, maar die vind ik ook maar matig eigenlijkFanatic_FS schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:15:
[...]
Beter niet, maar anders, goede sustain en vooral magic damage
Hi iedereen,
Als er mensen zijn die willen teamen? Flex queue van B5 naar B2 (S6 geen ranked gespeeld)
Main ADC/Jungle (draven, Vayne, Jinx, Twitch and Caityln)
St0uW3R
Zaterdag altijd online en doordeweeks ook 2/3 dagen/avonden
Als er mensen zijn die willen teamen? Flex queue van B5 naar B2 (S6 geen ranked gespeeld)
St0uW3R
Voeg me maar toe "Robjah"hijissegek schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:03:
Hi iedereen,
St0uW3R
Wij queue vaak flex queue en als we niet compleet zijn missen we eigenlijk vaak een ADC
Rank maakt niet uit S6 Bronze tot plat is wat er mee speelt meestal
Super, zal je vanavond meteen toevoegentherobber schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:04:
[...]
Voeg me maar toe "Robjah"
Wij queue vaak flex queue en als we niet compleet zijn missen we eigenlijk vaak een ADC
Rank maakt niet uit S6 Bronze tot plat is wat er mee speelt meestal
Ik wil ook wel meedoen! Bronze 2 - Jungler / Top lanerhijissegek schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:03:
Hi iedereen,
St0uW3R
Ingame name: Carnagy83
Ik speel het nu ook een aantal weken maar het duurt echt eeuwig voordat je lvl 30 wordt heh?!?
Ik ben nu lvl 25.
Gaat het levelen sneller als je wint van AI dan verliest van "echte tegenstanders"??
Ik ben nu lvl 25.
Gaat het levelen sneller als je wint van AI dan verliest van "echte tegenstanders"??
Echte tegenstanders gaat sneller dan AI, vroeger was het anders maarja dat was vroegah.DW2005 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:28:
Ik speel het nu ook een aantal weken maar het duurt echt eeuwig voordat je lvl 30 wordt heh?!?
Ik ben nu lvl 25.
ook als je verliest dus? (ipv winnen tegen AI)
Tegen AI krijg je geloof ik 50% van wat je normaal haalt tegen echte tegenstanders.DW2005 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:49:
ook als je verliest dus? (ipv winnen tegen AI)
Hoe vaker je speelt tegen AI op een dag hoe minder Ip en XP je krijgt.
Haha wauw je bent verwendDW2005 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:28:
Ik ben nu lvl 25.
Ik kan mij nog herinneren dat ik iets van 30k IP nodig had voor een super standaard AD/AP page.

Ik zou sowieso niet tegen bots spelen... Dat had ik wel gedaan waardoor je nivieau gewoon wat lager blijft kwa skills.DW2005 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:28:
Ik ben nu lvl 25.
Dus pvp spelen en als je veel verliest door zetten
Hahaha, ja ws wel. Maar ik heb dat niet meegemaakt dus wist niet dat het nog erger was dan nu. XP verdubbeld bedoel je ws?
Zijn er nog weer fans om een Fantasy LCS league te starten?
sure ondanks dat ik de laatste maanden niks mee heb gekregen wil ik best wel weer mee doen hoorJapieTalent schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:20:
Wil wel proberen speel wel nog niet zo heel lang paar dagen nog maar. Speel liefst ranged hero'sJapieTalent schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:20:
Bierka89 voor mense die me wille toevoegen.
zit op win streak momenteel van 5 games achter elkaar.
Fantacy LCS is wat andersBieren89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:24:
Wil wel proberen speel wel nog niet zo heel lang paar dagen nog maar. Speel liefst ranged hero's
en hoe anders ? Echt vrij nieuw in lol
Uitleg van Wikipedia:
Zie: Wikipedia: Fantasy sportA fantasy sport (also known less commonly as rotisserie or roto) is a type of online game where participants assemble imaginary or virtual teams of real players of a professional sport. These teams compete based on the statistical performance of those players' players in actual games. This performance is converted into points that are compiled and totaled according to a roster selected by each fantasy team's manager
Zoiets kun je ook voor LCS doen, de professionele LoL scene.
Ik ben er wel voor in trouwens, Japie! Ik speel amper nog en ik kijk ook niet superveel meer, maar fantasy league maakt het wel interessanter om te kijken.
Vicariously I live while the whole world dies
Zie: Wikipedia: Fantasy sport
Ik ben er wel voor in trouwens, Japie! Ik speel amper nog en ik kijk ook niet superveel meer, maar fantasy league maakt het wel interessanter om te kijken.
[/quote]
A nice wil het ook wel is doen.
[/quote]
A nice wil het ook wel is doen.
Dan tel ik zo snel 4 man. Inschrijven kan via onderstaande link, waar eveneens meer uitleg over hoe het spelletje werkt is te vinden. Er is plek voor 8 man, dus mocht je iemand weten die me wil doen: forward de link. Inschrijven kan via: http://fantasy.lolesports...9866/SPjH6vRB7PiNs2PpocDf.
Aangezien het donderdag al begint: morgen 20.00 uur draften?
[ Voor 82% gewijzigd door Jaap. op 17-01-2017 11:08 ]
Zeker waar! sterker nog ik heb zelf gemerkt dat je een stuk meer leert van ranked dan van normal. en er ook een stuk beter van wordtJelte41 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:33:
[...]
Ik zou sowieso niet tegen bots spelen... Dat had ik wel gedaan waardoor je nivieau gewoon wat lager blijft kwa skills.
Dus pvp spelen en als je veel verliest door zettenje wordt vanzelf beter!
Heb me ook aangemeld.JapieTalent schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:09:
Dan tel ik zo snel 4 man. Inschrijven kan via onderstaande link, waar eveneens meer uitleg over hoe het spelletje werkt is te vinden. Er is plek voor 8 man, dus mocht je iemand weten die me wil doen: forward de link. Inschrijven kan via: http://fantasy.lolesports...9866/SPjH6vRB7PiNs2PpocDf.
Ken niet heel veel pro's maar ga het wel proberen...
Edit:
heb gelezen begrijp nu wat je bedoeld met draft.
Ik kan morgen avond niet, vanavond wel trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Jelte41 op 17-01-2017 12:07 ]
Krijg je daar een melding voor wanneer jij die start? Voor mij is 21 gemakelijker.[b][message=49892297,noline]
Het was maar een voorstel, 21.00 vind ik ook prima.Bieren89 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:43:
[...]
Krijg je daar een melding voor wanneer jij die start? Voor mij is 21 gemakelijker.
Je moet dan ingelogd zijn op de fantasy pagina en dan wijst het zich vanzelf volgens mij.
A cv dan maakt de tijd nie uit dan kank langs men gsm het ook wel doen.JapieTalent schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:52:
[...]
Het was maar een voorstel, 21.00 vind ik ook prima.
Je moet dan ingelogd zijn op de fantasy pagina en dan wijst het zich vanzelf volgens mij.
21.00 heeft mijn voorkeur, dan kan ik er ook bij zijn.JapieTalent schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:52:
[...]
Het was maar een voorstel, 21.00 vind ik ook prima.
ps. De opvolger van vorig jaar's runner up loser squad is aangemaakt: Loser Squad 2!
[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 17-01-2017 14:21 ]
Ik kan vanavond om 20.00 wel ja. Zal me even inschrijven.JapieTalent schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:09:
Vicariously I live while the whole world dies
Er waren er meerdere die liever 21.00 uur wilden, dus schuif het een uurtje opVicarious schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:59:
[...]
Ik kan vanavond om 20.00 wel ja. Zal me even inschrijven.
Er zijn nog 2 spots btw!
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 18-01-2017 09:13 ]
heb de draft helaas gemist vanwege onvoorziene omstandigheden, maar uiteindelijk best tevreden met wat ik ben toegewezen
Ik ben na 4 maanden niet meer gespeeld te hebben ook weer begonnen. Ik heb een nieuw account gemaakt om alles weer een beetje te leren, zijn er hier mensen die nog geen level 30 zijn of geen ranked spelen die eventueel met mij samen zouden willen spelen?
Voeg me gerust toe: AvocadoPie
Ik ben al wel lvl30 maar ben een alt-account aan het levellen (volgens mij nu lvl 21 ofzo). Voeg me maar toe: iggnition2Inhumanous schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:44:
Ik ben na 4 maanden niet meer gespeeld te hebben ook weer begonnen. Ik heb een nieuw account gemaakt om alles weer een beetje te leren, zijn er hier mensen die nog geen level 30 zijn of geen ranked spelen die eventueel met mij samen zouden willen spelen?
Ben niet zo vaak online op de alt, maar kan wel inloggen om wat teamplay te doen.
Darius is ook een partij hard generfed
mocht wel eens ook, niet?
Evenals die katarina en yasuo..