Nogmaals, je hoeft helemaal geen placements te doen in preseason, dat is je eigen keuze geweest. Zie ook niet in waarom de placements nutteloos zijn. Degenen in preseason om dat het een nieuwe queue is waarbij ze preseason gebruiken om te field testen, wat ook nodig bleek aangezien het een bende was. Nog een extra reden, los van dat preseason preseason is en niet voor het echie is, is om dit recht te trekken en iedereen opnieuw te laten beginnen zonder gare adjustments van mensen die ineens NA hun placements nog van gold naar bronze gingen of andersom.
Santee schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:26:
[...]Aangezien je zo door blijft drammen zou ik het nog even extra aanstippen, een ranked reset en placement is er in mijn ogen voor dat iedereen even wordt teruggegooid en dat alle gebooste mensen ook weer lekker droppen zodat we de ladder eerlijk en fresh krijgen (een maandje na placements).
Nergens dram ik door om jouw mening te horen, ik wijs je er alleen op dat die op lucht gebaseerd is. Mensen teruggooien en boosters eruit plukken is misschien een fractie van een reden om een reset te doen. De voornaamste zal gewoon zijn omdat het nou eenmaal de manier is waarop het gaat. Net als dat je in traditionele sporten ook seizoenen hebt en je elk jaar opnieuw begint met de competitie en iedereen weer met dezelfde kansen begint. Nu verandert er in traditionele sporten niet veel, maar in esports wel. Dus met alle changes en iteraties die games doormaken is het alleen maar logischer om elk jaar een reset te doen, aangezien de game geëvolueerd is.
[...]Flex queue placements waren voor spek en bonen en er klopte geen moer van maar na 4 weken preseason zijn mensen die flex gespeeld hebben wel redelijk op hun rank terecht gekomen. Om dan nu weer de rank te resetten en opnieuw placements te doen is dus nutteloos.
Ik blijf je argumentatie hiervoor niet begrijpen. Kijk, je bent vrij om te gaan grinden in preseason maar je weet van tevoren dat het gereset wordt. Waarom zou je dan moeite doen om naar de rank te komen waar je hoort en daar waarde aan te hechten? Zoals ik blijf uitleggen, en jij niet blijft snappen blijkbaar, is preseason ervoor om shit te testen en te wennen aan een nieuwe situatie voordat deze echt uitgerold wordt. Je resultaten hierin hebben geen waarde, behalve de mmr gain/loss die deels meegenomen wordt.
Laat ik het anders zo brengen. Heb je weleens oefenexamens/-tentamens gehad op school? Stel je bent keihard aan het leren hiervoor, en je haalt daarna een dikke 9 maar hoort daarna dat je een maand later wel gewoon het echte examen moet doen, ga je dan ook klagen bij je docent dat je toch al bewezen hebt met je oefenexamen dat je het kunt? Wil je dan met je oefenexamen je diploma krijgen en die showen? Wetende dat een oefenexamen om te oefenen is? En niet serieus? Ik denk dat als je dat doet je in de klas aardig voor gek staat.
[...]
Ja Riot doet maar lekker wat ze willen en het kan mij niks bommen, maar je begint mij aardig op m'n zenuwen te werken met je wijze geneuzel.
Weetje laat maar, ik was vergeten waarom ik niet meer in dit topic keek en nu weet ik het weer. Persoonlijke aanvallen gaan ook gewoon weer los en typisch geneuzel van iemand die niet eens begrijpt wat je zegt.

Het kan je dus wel wat bommen aangezien je overstuur bent dat je opnieuw placements moet doen omdat je zelf de fout hebt gemaakt preseason te gaan grinden en serieus te nemen terwijl het daar niet voor bedoeld is. Overigens wel grappig dat je in twee zinnen persoonlijke aanvallen op mij doet en mij vervolgens verwijt dat ik het doe. Vooral het "typisch geneuzel van iemand die niet eens begrijpt wat je zegt" is wel prachtig aangezien mijn posts gebaseerd zijn op logic, reason en common sense. En in principe feitelijkheden wat betreft preseason en iteraties van de game. Er is hier een emotionele achtbaan gaande met een verscheidenheid aan standpunten (varierend van voor, tegen, ontkennend etc) maar ik ben het niet.

Als je niet wilt discussiëren waarom plaats je dan berichten op een forum? Ik zal even een definitie van het wereldwijde web trekken:
forum
noun fo·rum \ˈfȯr-əm\
- a public meeting place for open discussion
- a medium (as a newspaper or online service) of open discussion or expression of ideas
- a meeting or medium where ideas and views on a particular issue can be exchanged.