Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:57
jesse111 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

Tsja, Vayne blijft Vayne he... Als die een beetje voor staat gaat de speler die vayne speelt te veel proberen zonder de support, waardoor kills makkelijk te pakken zijn door de enemy team :+

Kan een voordeel zijn, maar meestal een nadeel omdat die Vayne vaak in jouw team zit :+
Daarnaast is ez + soraka ook een geweldige combo met enorm veel sustain, dus als je de trade aangaat met vayne wint ez deze eigenlijk altijd. Tresh heeft naast zijn groene support item geen mogelijkheid om te healen.

Twitch

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Pete_Sampras schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:17:
Ik wil graag nog de laatste sprong maken van bronze 1 naar Silver voor het einde van het seizoen. Zit nu op 44 punten ofzo. Mocht iemand zich geroepen voelen om een support-main te carryen voor 5 games, dan hoor ik het graag :DDD

Edit: bronze 1. haha.
Na een aantal keer samen queuen met iemand wanneer ik een potje won is het eindelijk zover: Zilver :D

Laatste potjes was 11 gespeeld, 9 gewonnen :))))) Ik sluit het seizoen dan ook af met een 58% win rate voor ranked :D

En ja om het niet te stoer te maken maar 102 potjes gespeeld.

Laatste 20 potjes inc unranked 14 gewonnen :) ik heb helemaal mijn chars ondekt:
Leona en Braum.

[ Voor 12% gewijzigd door Pete_Sampras op 26-10-2016 19:40 ]

Old school gamer met een lag en een traan.

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 23:37
Silver I, bijna goud, maar ga elke keer 50/50 met wins.
Dus dat schiet niet echt op, volgende seizoen ga ik voor goud/plat. Heb een beetje m'n 6 main champs gekozen.

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-10 13:54
De nieuwe jungle op PBE is duidelijk niet bedoeld voor Power Farmers zoals Shyvana, Master Yi en Nocturne. Kennelijk wil Riot dat er meer geganked wordt maar daar zijn Shyvana, Master, Yi en Nocturne nou niet zo goed in. Shyvana heeft geen CC en kan early game héél weinig behalve farmen. Master Yi mist damage en heeft een paar items nodig. Nocturne is heel erg afhankelijk van zijn ult en zal in de tussen tijd sterk moeten farmen.

Het is prima dat Riot geen power farmers wilt, maar deze champions hebben ook geen andere optie. Ze kunnen niet naar top lane of bot lane en hopelijk gaat Riot hier wat aan doen.

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 10:29
Ughhh gister echt een aantal zeer frustrerende games gehad. Elke game die ik speelde had gewoon een lane die ging feeden of iemand die overduidelijk geboost was.

Je kan dan nog zoveel damage doen, maar ergens houdt het op...

• Martin0
Xanthian schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:39:
De nieuwe jungle op PBE is duidelijk niet bedoeld voor Power Farmers zoals Shyvana, Master Yi en Nocturne. Kennelijk wil Riot dat er meer geganked wordt maar daar zijn Shyvana, Master, Yi en Nocturne nou niet zo goed in. Shyvana heeft geen CC en kan early game héél weinig behalve farmen. Master Yi mist damage en heeft een paar items nodig. Nocturne is heel erg afhankelijk van zijn ult en zal in de tussen tijd sterk moeten farmen.

Het is prima dat Riot geen power farmers wilt, maar deze champions hebben ook geen andere optie. Ze kunnen niet naar top lane of bot lane en hopelijk gaat Riot hier wat aan doen.
Shyvana zou eventueel nog op toplane gespeeld worden echter is dit wel een stuk slechter dan jungle.
Noc heb ik sinds S3 a S4 niet meer gespeeld in de jungle, alleen af en toe in fun gamemodes gekregen. Dus hier kan ik lastig over oordelen.
Ik wil geen woorden vuil maken over master yi dus daar heb ik geen mening over :+

Mijn junglers die ik fijn vind spelen zijn toch meer de tanky cc heave junglers welke goed kunnen ganken.
BVB Naut(astronautulis ftw) en seju, Seju is toch wel weer een wat lastigere jungler, erg trage clear early en eigenlijk pas echt bruikbaar vanaf lvl 6 maar heb vaak zat een goede early game gehad met een paar goede ganks op lvls 3,4,5 waardoor je wel een lead kan krijgen en een gank monster kan worden.
ook 1 goede ult van Seju kan een teamfight turnen.
Naut is gewoon Naut. grab snare ult = kill als mensen reageren xD

Twitch

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Gisteren een promotie game gespeeld. Ik had al 1 game gewonnen in silver 5. De game gewonnen en meteen doorgestuurd naar silver 3! Misschien ga ik het toch nog proberen om gold 5 te halen.

• Xanthian
Martin0 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Shyvana zou eventueel nog op toplane gespeeld worden echter is dit wel een stuk slechter dan jungle.
Noc heb ik sinds S3 a S4 niet meer gespeeld in de jungle, alleen af en toe in fun gamemodes gekregen. Dus hier kan ik lastig over oordelen.
Ik wil geen woorden vuil maken over master yi dus daar heb ik geen mening over :+
Shyvana kan niet top lane, niet met haar huidige kit. Haar winrate is gewoon zwaar teleursterstellend.
Er moet gewoon wat aangepast worden voor deze champion.

Haar problemen op top heeft ze te danken aan:

- BotrK die gewoon niet meer viable is
- Geen alternatief voor BotrK
- Geen sustain
- Melee champion
- Geen ranged abilities (E mag je niet meerekenen)
- Geen CC

Ze kan bovendien ook geen dank zijn. Want, geen CC.
Ze is een backline diver die een ADC moet kunnen killen en dat gaat op dit moment niet meer.

Maar goed, we moeten kijken hoe het echt zal lopen met power farmers. Er is bovendien nog tijd om het één en ander aan te passen.

• Martin0
Xanthian schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Shyvana kan niet top lane, niet met haar huidige kit. Haar winrate is gewoon zwaar teleursterstellend.

Haar problemen op top heeft ze te danken aan:

- BotrK die gewoon niet meer viable is
- Geen alternatief voor BotrK
- Geen sustain
- Melee champion
- Geen ranged abilities (E mag je niet meerekenen)
- Geen CC

Ze kan bovendien ook geen dank zijn. Want, geen CC.
Ze is een backline diver die een ADC moet kunnen killen en dat gaat op dit moment niet meer.

Maar goed, we moeten kijken hoe het echt zal lopen met power farmers. Er is bovendien nog tijd om het één en ander aan te passen.
Ik was niet op de hoogte van dat ze niet meer zo viable was op top.
Sterker nog ik weet niet eens meer wat viable is op top lane sinds dat ik sinds S4 geen toplane meer gespeeld heb in compatitive verband.
Daarnaast is de meta inmiddels ook al 16 keer geshift ofzo.
Ik weet wel wat viable is op botlane(A)
Ik ken de kit van shyv aardig en weet wat ze kan/hoort te doen.

Twitch

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:01
Haha voor alle Yasuo haters hier nog een geniaal filmpje xD
YouTube: And They Say Only New Champions Have Minigames

@Martin0 Nou ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt? Je hoeft geen toplane te spelen om te weten dat werkelijk niemand haar meer top speelt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Santee op 27-10-2016 15:16 ]

• Xanthian
Santee schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:15:
Haha voor alle Yasuo haters hier nog een geniaal filmpje xD
YouTube: And They Say Only New Champions Have Minigames

@Martin0 Nou ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt? Je hoeft geen toplane te spelen om te weten dat werkelijk niemand haar meer top speelt ;)
Geniaal filmpje.
Ik snap alleen de mini game niet met Coins Collected. Maar dat zal wel aan mij liggen.

• Santee
Xanthian schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Geniaal filmpje.
Ik snap alleen de mini game niet met Coins Collected. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Volgens mij skill shots missed by the enemy
Pete_Sampras schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:37:
[...]

Na een aantal keer samen queuen met iemand wanneer ik een potje won is het eindelijk zover: Zilver :D

Laatste potjes was 11 gespeeld, 9 gewonnen :))))) Ik sluit het seizoen dan ook af met een 58% win rate voor ranked :D

En ja om het niet te stoer te maken maar 102 potjes gespeeld.

Laatste 20 potjes inc unranked 14 gewonnen :) ik heb helemaal mijn chars ondekt:
Leona en Braum.
Maar stel je begint in Bronze5 en nu ben je Silver5, wat zegt winrate dan nog :+

[ Voor 52% gewijzigd door Santee op 27-10-2016 16:58 ]

Verwijderd

Santee schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Maar stel je begint in Bronze5 en nu ben je Silver5, wat zegt winrate dan nog :+
Hij stijgt nog steeds. :9

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02:06
Xanthian schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:04:
Nou ja, nog niet zo lang geleden was het een beest in de jungle. Nog steeds kan ze op zich prima in de jungle.

En ik herinner ook nog wel dat Shyv behoorlijk sterk was in de top lane; was het toen niet ofwel Shyv ofwel Renek die je constant op top lane zag?

Moet natuurlijk wel oppassen dat je een champ voor één lane/role gaat boosten, om vervolgens de champ nogal sterk/te sterk te zien worden voor de andere lane/role.

Items zoals botrk spelen inderdaad een rol. Maar goed, ze heeft nou eenmaal ook geen kit met echt stevige CC/tankyness, dus niet meteen je meest logische top laner.

Jayce is nu soort van hot op top, met name door effectieve sterke items op dit moment en een combi van een paar kleine buffjes gedurende het laatste halfjaar. Maar hoe lang is hij niet een non-factor geweest op top?

Nieuwe items, veranderde stats op bestaande items, nieuw seizoen, kleine buffs, en alles kan weer anders zijn...

• jesse111
Goeeed, ik ben er weer helemaal klaar mee. Frustraties beginnen terug te komen, zit nu op een loss streak (rip 65% winrate) wantja, platinum = elo hell. Geen diamond voor mij dit jaar, maar dat boeit me op dit moment totaal niet meer.

Ik zeg: tot volgend jaar! Dan maar weer even de nieuwe rewards halen!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:30
Als je niet goed genoeg bent om je games te carryen, dan zit je vast op het niveau waar je thuis hoort Afbeeldingslocatie: https://twitchemotes.com/favicon.png

Nee gekheid, snap dat het erg frustrerend kan zijn. Gister is een mooi voorbeeld dat ook heel simpel tot frustratie had kunnen leiden: speelde met Kokkie en in 2 van de 3 potjes deed er een persoon in ons team zijn uiterste best om maar niet Victory te hoeven zien aan het einde. Gelukkig hebben we dat in beide potjes kunnen voorkomen, waardoor je de frustratie makkelijk van je af kan zetten en ik die gasten eigenlijk enkele minuten daarna al weer vergeten bent. Blijft toch stom dat één persoon de game voor 4 (eigenlijk 9) anderen zo kan verzieken.

• Santee
jesse111 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:51:
Goeeed, ik ben er weer helemaal klaar mee. Frustraties beginnen terug te komen, zit nu op een loss streak (rip 65% winrate) wantja, platinum = elo hell. Geen diamond voor mij dit jaar, maar dat boeit me op dit moment totaal niet meer.

Ik zeg: tot volgend jaar! Dan maar weer even de nieuwe rewards halen!
Mijn match history is ook drama, na weer lekker 12/20 games gewonnen te hebben in ranked ging de teller ineens omlaag naar 6/20 games door een 8 game loss spree :') Heeeerlijk. Nu maar gestopt want anders demote ik straks nog xD

En elo hell bestaat niet, het was lang gebruikt als je bijvoorbeeld in plat5 zit en veel games op 0lp verliest dat je mmr naar de kloten gaat en je 10 punten wint en 20 verliest per w/l, maar dat is logisch want je bent hogere rank dan je MMR. Als je 50% wint 50% verliest zit je gewoon op niveau, niet meer niet minder. Als je doodwerkelijk beter bent kan je zeker 4/5 games gewoon carryen (soms heb je uitzonderingen die heer frustrerend zijn waar je 10-0 begint en alle andere lanes 0-10 staan ofzo).

• jesse111
Santee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

Mijn match history is ook drama, na weer lekker 12/20 games gewonnen te hebben in ranked ging de teller ineens omlaag naar 6/20 games door een 8 game loss spree :') Heeeerlijk. Nu maar gestopt want anders demote ik straks nog xD

En elo hell bestaat niet, het was lang gebruikt als je bijvoorbeeld in plat5 zit en veel games op 0lp verliest dat je mmr naar de kloten gaat en je 10 punten wint en 20 verliest per w/l, maar dat is logisch want je bent hogere rank dan je MMR. Als je 50% wint 50% verliest zit je gewoon op niveau, niet meer niet minder. Als je doodwerkelijk beter bent kan je zeker 4/5 games gewoon carryen (soms heb je uitzonderingen die heer frustrerend zijn waar je 10-0 begint en alle andere lanes 0-10 staan ofzo).
Geloof mij maar, ELO hell bestaat :+ Check de match history maar van mij (vooral de damage die gedaan was, dan zie je gelijk welke lanes geboost/slecht zijn enzo) http://euw.op.gg/summoner/userName=k4llahz

• Santee
Het is een sprookje :') De games zijn random, ik heb ook wel eens het gevoel dat Riot 6x achter elkaar mij een team met mongolen geef die alleen feeden, maar het is RANDOM. Alleen het voelt niet zo daarom ga je denken dat er dingen spelen. Elo hell bestaat niet, als je genoeg games speelt is de enige constante factor jij zelf. Kijk als je maar naar 20 games kijkt kan je gewoon erg unlucky zijn bij wie je ingedeeld wordt qua team, maar bij 100+ games wordt dit vanzelf eruit gemiddeld.

Btw het kan ook een deel aanpassing van lagere elo zijn, ik kan zelf ook slecht in gold spelen omdat je je erg moet aanpassen op hoe mensen spelen, je kan minder "vertrouwen" in medespelers, soms ga je erin en verwacht je het logische (follow up, heal, shield whatever), maar omdat mensen gewoon slechter zijn dan jij gewend bent ga je vaker dood. Ik zie dat je gemiddeld vrij vaak dood gaat in je games, misschien probeer je erg veel fights aan te gaan terwijl je teammates totaal iets anders in gedachte hebben omdat ze trash zijn. Dit heet echter geen elo hell, maar simpelweg aanpassen aan de elo waar je speelt :P

[ Voor 38% gewijzigd door Santee op 28-10-2016 13:21 ]

• jesse111
Santee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:18:
Het is een sprookje :') De games zijn random, ik heb ook wel eens het gevoel dat Riot 6x achter elkaar mij een team met mongolen geef die alleen feeden, maar het is RANDOM. Alleen het voelt niet zo daarom ga je denken dat er dingen spelen. Elo hell bestaat niet, als je genoeg games speelt is de enige constante factor jij zelf. Kijk als je maar naar 20 games kijkt kan je gewoon erg unlucky zijn bij wie je ingedeeld wordt qua team, maar bij 100+ games wordt dit vanzelf eruit gemiddeld.

Btw het kan ook een deel aanpassing van lagere elo zijn, ik kan zelf ook slecht in gold spelen omdat je je erg moet aanpassen op hoe mensen spelen, je kan minder "vertrouwen" in medespelers, soms ga je erin en verwacht je het logische (follow up, heal, shield whatever), maar omdat mensen gewoon slechter zijn dan jij gewend bent ga je vaker dood. Ik zie dat je gemiddeld vrij vaak dood gaat in je games, misschien probeer je erg veel fights aan te gaan terwijl je teammates totaal iets anders in gedachte hebben omdat ze trash zijn. Dit heet echter geen elo hell, maar simpelweg aanpassen aan de elo waar je speelt :P
Klopt deels ja, ik ga altijd volledig in de aanval om plays te kunnen maken en verwacht dat mijn team dat ook doet, maar helaas liggen ze meestal te slapen...
In platinum zou je echter verwachten dat ze dat ondertussen wel eens doorhebben, ook omdat ik meestal 10000x ping.

Laatst tegen een shaco bijvoorbeeld, hij had ignite en smite, dus dan weet je gewoon dat hij gaat invaden. Ik had al 100x een ping geplaatst dat shaco in mn jungle was (hij zat er +- 30 seconden) maar niemand kwam mij helpen. Toen ik dood ging kwam er pas iemand mn jungle in... Tsja, dan is het al te laat he :+

• Santee
Ja precies, dat heb ik dus ook als ik in gold speel, mensen spelen ZO anders + ze flamen daar om echt alles waardoor de game binnen 10 minuten een flame fest is en je al niet meer kan carryen, heel triest eigenlijk. Maar goed, ik zou niet opgeven als ik jou was. Speel een meer solo carry jungler, Graves misschien? Tax gewoon elke lane, geef geen buffs weg en voor je het weet ben je 2/3 levels hoger dan iedereen en kan je 1v9. Meest efficiente manier van solo carryen ongeveer als je teams niet mee werken :P

• yowkah
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 11:28
jesse111 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:34:
Laatst tegen een shaco bijvoorbeeld, hij had ignite en smite, dus dan weet je gewoon dat hij gaat invaden. Ik had al 100x een ping geplaatst dat shaco in mn jungle was (hij zat er +- 30 seconden) maar niemand kwam mij helpen. Toen ik dood ging kwam er pas iemand mn jungle in... Tsja, dan is het al te laat he :+
Blindheid voor de jungler is iets van elk niveau, zelfs nightblu3 zie je er vaak aan stuk gaan. Tot hoog gold kijkt niemand eigenlijk elke 5 seconden op zijn map, laat staan dat ze shaco-jungle routes kennen. Het is iets waar je dan als jungler bewust van moet zijn en gewoon het gevecht voor moet ontwijken.

ben je een jungler met een zwakke early en denk je dat shaco je red gaat invaden nadat je golems doet? ward de dragon pit en ga naar je blue toe... zie je shaco over het randje springen, ga je ipv naar jouw blue, naar zijn rood, zo sta je niet achter met shaco en ben je in een prima positie voor een gank op toplane.

zie je hem niet? gewoon blauw pakken en dan terug naar red. werkt prima! ( tenminste, tenzij shaco je een stap voor is en via een andere route invade, maar dat gebeurt letterlijk zelden).

PS: dit is alleen voor soloqueue hae :P in team ranked moet je gewoon je team kapot schelden over teamspeak als ze niet komen helpen tegen de shaco :D

[ Voor 5% gewijzigd door yowkah op 28-10-2016 13:41 ]

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 15:21
Vraagje: hoe volgen jullie de LoL-eSports ontwikkelingen m.b.t. player transfers en dergelijke?
Welke website/app is daar het meest handig voor?

IGN: Rasmalluin

• Martin0
yowkah schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:39:
[...]

Blindheid voor de jungler is iets van elk niveau, zelfs nightblu3 zie je er vaak aan stuk gaan. Tot hoog gold kijkt niemand eigenlijk elke 5 seconden op zijn map, laat staan dat ze shaco-jungle routes kennen. Het is iets waar je dan als jungler bewust van moet zijn en gewoon het gevecht voor moet ontwijken.

ben je een jungler met een zwakke early en denk je dat shaco je red gaat invaden nadat je golems doet? ward de dragon pit en ga naar je blue toe... zie je shaco over het randje springen, ga je ipv naar jouw blue, naar zijn rood, zo sta je niet achter met shaco en ben je in een prima positie voor een gank op toplane.

zie je hem niet? gewoon blauw pakken en dan terug naar red. werkt prima! ( tenminste, tenzij shaco je een stap voor is en via een andere route invade, maar dat gebeurt letterlijk zelden).

PS: dit is alleen voor soloqueue hae :P in team ranked moet je gewoon je team kapot schelden over teamspeak als ze niet komen helpen tegen de shaco :D
Shaco staat vaak in de bush bij de wolves te wachten voor een lvl 1 of lvl 2 kill en daarna zal hij je proberen te blijven invaden.
Te vaak tegen gespeeld toen ik nog jungle speelde, te makkelijk te voorspellen.

Twitch

• yowkah
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 11:28
dat kan je vermoeden als hij niet uit de dragonpit jumped. daarnaast is wolves veel gevaarlijker voor hem. midlane is dichterbij...

edit: wacht...
als jij red skipt maar wel dragonpit ward, en je botlane golems start.
Dan is hij level 1 als jij 2 bent tegen de tijd dat je bij wolves bent.
Anders red hij die afstand nooit.

[ Voor 46% gewijzigd door yowkah op 28-10-2016 16:47 ]

• Santee
Rasmalluin schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:44:
Vraagje: hoe volgen jullie de LoL-eSports ontwikkelingen m.b.t. player transfers en dergelijke?
Welke website/app is daar het meest handig voor?
Meeste nieuws is altijd op reddit te vinden:
https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/

• Santee
Uhm niemand worlds gezien? Het is wel stil hier :O

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Ik ben net klaar met het terug kijken, wat een finale! Alleen het eerste potje al :o
Mooie stage ook, met die plattegrond en animaties.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
spoiler:
I WINZ!!! De Pick'Em groep van GoT that is.

Zeker leuke finale om de VOD's van terug te kijken!

• jesse111
Suicyder schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:10:
spoiler:

spoiler:
2e geworden :/ maar hey, het was best voorspelbaar :+

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 13:17

Wootlock

Evilution

Ik moet zeggen dat ik de intro wel echt super gemaakt vind.
Dat hologram gebeuren was echt awesome !

"Don't let your dreams be memes"

• Martin0
spoiler:
Ug Worlds begint op voetbal te lijken:

De quote van de voetbal:

Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win.

Gary Lineker

Deze kan bij lol nu ook gebruikt worden:

Lol is a simple game. Ten players try to destroy a nexus and at the end, SKT wins.

Was een leuke match, teleurstellend resultaat. had liever dat SSG won.

Op een positieve note, het is me toch nog gelukt om silver te worden dit seizoen ondanks enorm slechte games van zowel mij als teammates.

Twitch

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 15:21
Gisteravond heb ik de finale 'live' teruggekeken en dat was het zeker waard! Heb expres niet op dit forum gekeken om eventuele spoilers te vermijden ;)

IGN: Rasmalluin

• Santee
Suicyder schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:10:
spoiler:

Haha, wauw ik had H2K > Samsung gekozen puur voor de steun aan het EUW team :+
Dat was 10 puntjes in de trashcan, dan had ik er 92 gehad. Maar goed, het boeide mij niet echt meer na die group stage. Die knockout stage was eigenlijk niet fout te krijgen, er is precies gebeurd wat iedereen verwacht had xD

• TheBrut3
Wootlock schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:42:
Ik moet zeggen dat ik de intro wel echt super gemaakt vind.
Dat hologram gebeuren was echt awesome !
Die had ik nog niet gezien, ziet er wel heel tof uit!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:52:
spoiler:
Ug Worlds begint op voetbal te lijken:

De quote van de voetbal:

Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win.

Gary Lineker

Deze kan bij lol nu ook gebruikt worden:

Lol is a simple game. Ten players try to destroy a nexus and at the end, SKT wins.

Was een leuke match, teleurstellend resultaat. had liever dat SSG won.

Op een positieve note, het is me toch nog gelukt om silver te worden dit seizoen ondanks enorm slechte games van zowel mij als teammates.
Waarom teleurstellend ?

Ik vond het juist een hele spannende finale, en als je een beetje reëel bent wist je dat SKT dit gewoon ging winnen.

• Martin0
Wootlock schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:09:
[...]

Waarom teleurstellend ?

Ik vond het juist een hele spannende finale, en als je een beetje reëel bent wist je dat SKT dit gewoon ging winnen.
Ik ben geen fan van SKT, ze domineren nu al 4 seizoenen worlds, Zit weinig verandering in.
Bij voorbaat kijk je nu al naar worlds van Oh ja SKT gaat toch kampioen worden, Haalt voor mij de meeste fun eruit. Ja de pot was zeker vermakelijk maar goed als je op voorhand al weet wie wint is dit een bittere nasmaak.
Zoals ik al zei, het begint op voetbal te lijken, in het einde wint SKT toch, net zoals dat je dat kan zeggen van de duitsers.

(ps. Ja ik weet SKT is 1 of 2 jaar geen kampioen geworden, maar met de line up die ze nu hebben worden ze de volgende 30 keer ook kampioen).

Twitch

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:38:
[...]

Ik ben geen fan van SKT, ze domineren nu al 4 seizoenen worlds, Zit weinig verandering in.
Bij voorbaat kijk je nu al naar worlds van Oh ja SKT gaat toch kampioen worden, Haalt voor mij de meeste fun eruit. Ja de pot was zeker vermakelijk maar goed als je op voorhand al weet wie wint is dit een bittere nasmaak.
Zoals ik al zei, het begint op voetbal te lijken, in het einde wint SKT toch, net zoals dat je dat kan zeggen van de duitsers.

(ps. Ja ik weet SKT is 1 of 2 jaar geen kampioen geworden, maar met de line up die ze nu hebben worden ze de volgende 30 keer ook kampioen).
Valt best mee hoeveel Duitsers de afgelopen jaren hebben gewonnen op voetbalgebied, maar dat ter zijde.

Hoewel je enerzijds wel gelijk hebt, ben ik niet met je eens dat ze automatisch ook de komende keer kampioen worden. Dat ze weer gewonnen hebben kan ook averechts voor ze werken waardoor ze er komende editie wellicht te makkelijk over denken. Daarnaast vind ik dat je zo wel erg gemakkelijk andere teams uitsluit: zij kunnen zich toch ook versterken/ontwikkelen?

Sowieso werd er in het begin van de LCS lacherig gedaan over EU tov NA (zeker nadat Fnatic het niet liet zien) deze editie, maar was het niet toch stiekem een Europees team dat de halve finale haalde?

Om dan toch even terug te gaan naar de vergelijking met voetbal die je zelf al maakte: er staat niets vast en iedereen kan winnen, dat zag je wel aan het afgelopen EK: of had jij Portugal vooraf als Europees kampioen getipt? Of na de eerste 3 gelijke spelen in de poule?

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 01-11-2016 13:55 ]

• TheBrut3
Leicester City :+ Iedereen wist dat ze kampioen gingen worden.

Ik ben toch nog benieuwd hoe ver Immortals zou zijn gekomen. Volgens mij hadden die in NA de beste W/L gekeken naar het gehele jaar, ze hadden alleen moeten werken aan hun BO5 series.

• Jaap.
TheBrut3 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:09:
Leicester City :+ Iedereen wist dat ze kampioen gingen worden.

Ik ben toch nog benieuwd hoe ver Immortals zou zijn gekomen. Volgens mij hadden die in NA de beste W/L gekeken naar het gehele jaar, ze hadden alleen moeten werken aan hun BO5 series.
Inderdaad, 5000:1 notering bij de bookies voorafgaand aan het seizoen als ik het me goed herinner..

Wat IMT betref eens, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Stiekem toch het team uit NA dat me het meest aanspreekt. Maar als je voor de 2e (of was het stiekem toch de 3e zelfs?) keer het weet te presteren om een (zo goed als) foutloze split te spelen, om het vervolgens te verpesten op het moment dat het er om gaat, zit er mentaal toch iets niet helemaal lekker.

• Martin0
Niewe masteries zien er wel nice uit.

http://euw.leagueoflegend...re-season-mastery-updates

Vooral die nieuwe zal een goede zijn voor teamfight tanks, of tanks welke in een teamfight duiken zoals bvb leona, gnar etc etc.

Twitch

• Santee
Martin0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:38:
[...]

Onzin, in S4 (2014) mocht SKT niet eens mee doen omdat ze 3 andere koreaanse teams zich hadden gequali. Ook dit jaar waren Samsung en RoxTigers sterker in de LCK (Korean LCS), dus dat SKT zich terug vecht op worlds is echt dikke respect _/-\o_
Martin0 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:04:
Niewe masteries zien er wel nice uit.

http://euw.leagueoflegend...re-season-mastery-updates

Vooral die nieuwe zal een goede zijn voor teamfight tanks, of tanks welke in een teamfight duiken zoals bvb leona, gnar etc etc.
Die 7%HP shield voor Malphite :o Als je iemand ult en er zijn een paar enemies in de buurt krijg je echt een gigantisch shield damn :+

[ Voor 21% gewijzigd door Santee op 02-11-2016 13:37 ]

• Koekiemonsterr
Santee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:36:
[...]
Ook dit jaar waren Samsung en RoxTigers sterker in de LCK (Korean LCS), dus dat SKT zich terug vecht op worlds is echt dikke respect _/-\o_
Nou ja SKT die zich 'terugvecht'....dan heb je ze wel ietwat te laag ingeschat.

Het feit dat ze geen 1e werden bij de LCK betekent niet dat het (heel) bijzonder is dat ze nu Worlds hebben gewonnen. Samen met Rox en wellicht SSG waren ze op papier toch wel de drie grootste kanshebbers, zeker nadat de Chinese inbreng nogal tegenviel. Deze drie Koreaanse teams waren simpelweg op voorhand al heel erg aan elkaar gewaagd, wat ook wel uitkwam gezien die 3-2's in de semi's en de finale.

Al met al vond ik het nog best een aardige Worlds. Afgezien van de matches met Krepo als caster, en ondanks het gemis van MonteCristo, was het toch allemaal best leuk om te kijken. Met name doordat er toch relatief weinig mega tanky setups zijn geweest. Veel Kennen en Jayce in de top lane, toch ook weer aardig Lee Sin gezien voor de plays, en met Zyra en zelfs MF in de support role was het ook allemaal wel redelijk explosief en verfrissend.
En voor wat het waard is, H2K heeft EU toch nog redelijk mooi kunnen vertegenwoordigen.

• Santee
Koekiemonsterr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:03:
[...]

Nou ja SKT die zich 'terugvecht'....dan heb je ze wel ietwat te laag ingeschat.

Het feit dat ze geen 1e werden bij de LCK betekent niet dat het (heel) bijzonder is dat ze nu Worlds hebben gewonnen. Samen met Rox en wellicht SSG waren ze op papier toch wel de drie grootste kanshebbers, zeker nadat de Chinese inbreng nogal tegenviel. Deze drie Koreaanse teams waren simpelweg op voorhand al heel erg aan elkaar gewaagd, wat ook wel uitkwam gezien die 3-2's in de semi's en de finale.

Al met al vond ik het nog best een aardige Worlds. Afgezien van de matches met Krepo als caster, en ondanks het gemis van MonteCristo, was het toch allemaal best leuk om te kijken. Met name doordat er toch relatief weinig mega tanky setups zijn geweest. Veel Kennen en Jayce in de top lane, toch ook weer aardig Lee Sin gezien voor de plays, en met Zyra en zelfs MF in de support role was het ook allemaal wel redelijk explosief en verfrissend.
En voor wat het waard is, H2K heeft EU toch nog redelijk mooi kunnen vertegenwoordigen.
Naja terug vechten, in S4 deed SKT het echt NIET goed en nu waren ze nog wel een van de 3 grote, maar het was niet alsof het 100% zeker was, je zag het ook vs Rox en Samsung, ze waren erg aan elkaar gewaagd en het was geen 3-0 sweep.

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-11 17:17
Santee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:36:
Die 7%HP shield voor Malphite :o Als je iemand ult en er zijn een paar enemies in de buurt krijg je echt een gigantisch shield damn :+
Kan me niet voorstellen dat dit zo blijft.. Als ik het zo lees (7% +7% for each nearby enemy) heb je dus altijd 14% schild, dat is ongeacht welke champion je speelt al erg goed. Dan krijg je juist weer hetzelfde als waarom ze Oppressor hebben verwijderd (ik heb hard CC dus kies deze).

Los daarvan zou je dus als je een full engage op een heel team doet 7%+5*7%=42% schild krijgen. Dat is echt insane.

• Santee
Remcoww schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:43:
[...]

Kan me niet voorstellen dat dit zo blijft.. Als ik het zo lees (7% +7% for each nearby enemy) heb je dus altijd 14% schild, dat is ongeacht welke champion je speelt al erg goed. Dan krijg je juist weer hetzelfde als waarom ze Oppressor hebben verwijderd (ik heb hard CC dus kies deze).

Los daarvan zou je dus als je een full engage op een heel team doet 7%+5*7%=42% schild krijgen. Dat is echt insane.
Uhm volgens mij is het 7%+7% voor elke andere nearby enemy, dus 5*7%=35% in totaal. Ik denk dat ze dit wel nerfen naar 5% (25% van max hp) is nog steeds een huge shield. Zeker als je kijkt naar malphite, krijg een mooie ult met 4 mensen in de buurt en je krijgt een 20-25% hp shield + je reguliere shield :+

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-11 17:17
Santee schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:44:
[...]

Uhm volgens mij is het 7%+7% voor elke andere nearby enemy, dus 5*7%=35% in totaal. Ik denk dat ze dit wel nerfen naar 5% (25% van max hp) is nog steeds een huge shield. Zeker als je kijkt naar malphite, krijg een mooie ult met 4 mensen in de buurt en je krijgt een 20-25% hp shield + je reguliere shield :+
Ben het eens met je redenatie over "elke andere" maar dat is niet wat er staat :p

Malphite is inderdaad een mooie, maar ik ben vooral benieuwd hoe goed dit is op champions die echt damage doen, denk aan Vi of Jarvan. Echt zware tanks (bijvoorbeeld volibear, sejuani) zijn toch al unkillable, dat verandert niet door zo'n schild.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:12
Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/.eJwNyFEOgyAMANC7cACK2Al4G4IEzbQltMaPZXff3uf7mHucZjW7apcVYDuk8NisKI_cqm3M7ay5H2ILX5BVc9mvSiowpeSDC-iid-GFOCN4nCNOS8LwL-9iWuCmN_FDtlMz3x8HxyLi.x1vi3iuX50htpSRG-T7KI0ErT-o
Ehm ja iets met heel veel geluk uit een reroll?

[ Voor 8% gewijzigd door rwbk op 03-11-2016 22:03 ]

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Oeps foutje.

[ Voor 95% gewijzigd door kokkie1 op 04-11-2016 09:54 ]

• Santee
Wooooow Hextech Annie, daarmee ga je wel wat grote ogen mee gooien :D

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:12
Santee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:18:
Het mooie was eigenlijk nog dat ik altijd mijn gemstones weg doe voor chests. En gisteren zoiets had van laat ik die 3 skins die ik nog heb staan even rerollen. Toen kwam dit eruit.

Verder heb ik op het moment alle champions. Daarom koop ik met mijn IP champion shards (3 van die shards rerollen is de nieuwste champ voor 5100ip)

• Koekiemonsterr
Santee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:18:
Of hoge ogen? :+

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 12:58
Is er nog een goede ADC die mee wilt doen aan een LAN Party? Is wel van een school dus ik weet niet of je aanwezig mag zijn, maar je kan wel meedoen! 22 December is het (nacht door) tot 23 December

Team tot nu toe :
Top - Silver 1 (nog geen ranked dit seizoen)
Mid - Plat 1/Dia 5
Jgl - Plat 3/1 (Plat 1 acc is gestolen)
Supp - Unranked (Ik, vanaf volgend seizoen ranked)

Weet niet of dit hier hoort nee eigenlijk niet, maar ik ben de beroerdste niet; als je verder hier niet meer over post dan laat ik verder zo. Overigens, wel een merkwaardig team: Diamond mid en jij als unranked supp? :+

[ Voor 17% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-11-2016 13:34 ]

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 17:58
thomas1907 schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:42:
Is wel van een school dus ik weet niet of je aanwezig mag zijn,
Hoe doe je mee dan als je niet aanwezig mag zijn? :p

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 12:58
Yuri771 schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:10:
[...]

Hoe doe je mee dan als je niet aanwezig mag zijn? :p
Via internet en Skype :P

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2zohl37.jpg

:D

• Daradius
  • Laatst online: 28-11 12:10
netjes :D, enige vette skin die ik ooit uit een reroll heb gehad was dragon trainer tristana :) .

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-11 22:55
Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort, maar dan hoor ik het wel. In m'n eentje de hele tijd spelen begint ietwat saai te worden, dus ik ben nu op zoek naar een leuk groepje om mee samen te spelen. Speel sinds season 3 en ranked sinds season 4. Ben nu plat 3 en ben jungle main met als off roles ADC en mid.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Spectre schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:26:
Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort, maar dan hoor ik het wel. In m'n eentje de hele tijd spelen begint ietwat saai te worden, dus ik ben nu op zoek naar een leuk groepje om mee samen te spelen. Speel sinds season 3 en ranked sinds season 4. Ben nu plat 3 en ben jungle main met als off roles ADC en mid.
Join het tweakers kanaal en voeg wat actieve mensen toe zou ik zeggen. Ik speel tegenwoordig niet veel meer dus aan mij heb je niks, maar er worden regelmatig premades gestart.

Vicariously I live while the whole world dies

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:23
Vicarious schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:56:
[...]

Join het tweakers kanaal en voeg wat actieve mensen toe zou ik zeggen. Ik speel tegenwoordig niet veel meer dus aan mij heb je niks, maar er worden regelmatig premades gestart.
Dan wel de GoT club joinen. Het chat kanaal is sinds die er is dood.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:12

Meneer iCy

swarma

En 9 kisten :(

Heb 2 volledige keys en 1 shard, maar geen kist meer :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• jesse111
Heb nog 5 kisten maar geen keys meer :/
Gister 3 skins gererolled, kreeg blood moon Shen... Heb nu nog 3 andere skins, waaronder 2 legendary's en heb nog 3000 essence. Ik wil wel een skin unlocken, maar het probleem is dat ik die champs waarvan ik zo'n skin shard heb eigenlijk vrij weinig (of zelfs niet) speel.

Gister trouwens toch nog even ranked gedaan en ben nu geëindigd in platinum 2. Niet wat ik wou, maar het lukte gewoon echt niet meer om diamond te worden. Unlucky. Volgend jaar toch maar even wat eerder starten en zorgen dat ik diamond ben.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:44

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

15 Chests, 0 keys, 4 chests available.

Wat ik het makkelijkste vind is tijdens een weekend dat URF of Hexakill/One for all/Nemesis draft enabled is een 5/6man premade te doen met random lui dmv het joinen van een chat kanaal in de hoop op een win waarbij iemand S haalt om zo een chest te unlocken, werkt goed :P

[specs]

• Shadow771
Recrush schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:11:
[...]

Dan wel de GoT club joinen. Het chat kanaal is sinds die er is dood.
Hoe join je die club? Het chat kanaal is idd redelijk dood.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:23
Yuri771 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:18:
[...]

Hoe join je die club? Het chat kanaal is idd redelijk dood.
Een van de mods moet je inviten/accepten. Maar ik kan je ook wel nominaten geloof ik. Wat is je ign?

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-11 22:55
Kan je mij dan ook meteen inviten? :-) IGN = ImHotAndSexy

• Shadow771
Recrush schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:41:
[...]

Een van de mods moet je inviten/accepten. Maar ik kan je ook wel nominaten geloof ik. Wat is je ign?
IGN = Shadow17

:)

• Jaap.
Spectre schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:44:
Kan je mij dan ook meteen inviten? :-) IGN = ImHotAndSexy
Mocht het nog niet gebeurd zijn als ik thuis kom vanavond zal ik jullie even toevoegen.

• Koekiemonsterr
Invites zijn verstuurd. Moeten we nog een ontgroening instellen? :+

Verwacht overigens geen wonderen qua activiteit. Het is wel wat beter dan het GoT channel, maar zo levendig als een paar jaar geleden is het niet meer (Vicarious komop, wo bist du :P), en dan heb je nu ook nog end of season wat erbij komt.
jesse111 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:56:
Gister trouwens toch nog even ranked gedaan en ben nu geëindigd in platinum 2. Niet wat ik wou, maar het lukte gewoon echt niet meer om diamond te worden. Unlucky. Volgend jaar toch maar even wat eerder starten en zorgen dat ik diamond ben.
Elk nieuw jaar/seizoen lijkt het algehele niveau te dalen, dus dan zal Diamond volgend seizoen niet zo'n probleem voor je zijn. Zeker als je nu in betrekkelijk korte tijd al aardig in de buurt bent gekomen.

Overigens, no offense, maar probeer in volgend seizoen wel een beetje het aantal posts met (dagelijkse) updates over hoe ver je nou weer bent in ranked een beetje binnen de perken te houden. Over het algemeen voegt dat niet heel veel toe aan de discussie.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-11-2016 14:34 ]

• jesse111
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:33:

Verwacht overigens geen wonderen qua activiteit. Het is wel wat beter dan het GoT channel, maar zo levendig als een paar jaar geleden is het niet meer (Vicarious komop, wo bist du :P), en dan heb je nu ook nog end of season wat erbij komt.

[...]

Elk nieuw jaar/seizoen lijkt het algehele niveau te dalen, dus dan zal Diamond volgend seizoen niet zo'n probleem voor je zijn. Zeker als je nu in betrekkelijk korte tijd al aardig in de buurt bent gekomen.

Overigens, no offense, maar probeer in volgend seizoen wel een beetje het aantal posts met (dagelijkse) updates over hoe ver je nou weer bent in ranked een beetje binnen de perken te houden. Over het algemeen voegt dat niet heel veel toe aan de discussie.
Kan ik ook uitgenodigd worden? IGN: k4llahz
En sure, ik zal de posts volgend jaar wat meer inperken, meestal kwam er wel een discussie uit voort, maar ik snap wat je bedoelt.
Diamond zal trouwens inderdaad geen probleem zijn, was het de vorige seizoenen ook al, maar nu gewoon te laat begonnen en te laag geplaatst (wat ik niet verwacht had).

• Shadow771
JapieTalent schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:25:
Mocht het nog niet gebeurd zijn als ik thuis kom vanavond zal ik jullie even toevoegen.

Ontgroenings process wordt toch geen wedgie ofzo hoop ik he? :p

• Koekiemonsterr
jesse111 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:51:
Kan ik ook uitgenodigd worden? IGN: k4llahz
Done.
Yuri771 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:58:
Ontgroenings process wordt toch geen wedgie ofzo hoop ik he? :p
Nee we spreken ergens op een geheime locatie af, en gaan dan op zijn 'Gronings' op je hoofd staan }) :P

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:07:
[...]

Done.

[...]

Nee we spreken ergens op een geheime locatie af, en gaan dan op zijn 'Gronings' op je hoofd staan }) :P
Zolang ze het io vivat bij aanvang maar kennen kunnen we zsm beginnen!

• Shadow771
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:07:
Met een Poppy hamer?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/57766726.jpg

(Ben ADC. Try and catch me :p)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Godver, nu heb ik zin in droge worst. Zo maar ff naar de winkel en langs de slager, grunneger dreuge worst halen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pff met kind, werk, sporten en een vriendin die ook af en toe aandacht wil hou ik amper tijd over om te gamen man. Af en toe een paar potjes hearthstone is ongeveer het maximale wat ik haal aan gamen. Ik word oud ;(

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:45:
[...]

Pff met kind, werk, sporten en een vriendin die ook af en toe aandacht wil hou ik amper tijd over om te gamen man. Af en toe een paar potjes hearthstone is ongeveer het maximale wat ik haal aan gamen. Ik word oud ;(
Komt vanzelf weer terug hoor, als het kind wat ouder is. Spreek uit ervaring hier :+

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

icy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:49:
[...]

Komt vanzelf weer terug hoor, als het kind wat ouder is. Spreek uit ervaring hier :+
Dan is LoL waarschijnlijk al dood. Denk niet dat dit spel nog populair is zodra hij gaat puberen :P

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:56:
[...]

Dan is LoL waarschijnlijk al dood. Denk niet dat dit spel nog populair is zodra hij gaat puberen :P
Met een jaartje of 4 a 5 krijg je meer vrije tijd hoor ;-) Schoolgaan enzo.

Oja wacht, ik heb de luxe dat ik 4x9 kan werken en een 36urig contract :+

PS, counterstrike is ook nog steeds niet dood hoor :9

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 08-11-2016 16:01 ]

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
icy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:01:
[...]

Met een jaartje of 4 a 5 krijg je meer vrije tijd hoor ;-) Schoolgaan enzo.

Oja wacht, ik heb de luxe dat ik 4x9 kan werken en een 36urig contract :+

PS, counterstrike is ook nog steeds niet dood hoor :9
CS 1.6 ligt aan het infuus Icy. Nee CS:GO is inderdaad niet dood, maar de kans is groter dat CS:GO overstapt naar een beter platform dan dat LoL overstapt. Tevens is het verschil in genre te groot. Ik zie een LoL eerder richting een Starcraft 2 (de cake was lekker) dan richting een Counter-Strike gaan.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Koekiemonsterr
Damien schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:18:
[...]
CS 1.6 ligt aan het infuus Icy.
Het goede oude CS 1.6. Helaas kon CS:GO me niet bekoren.

Over infuus gesproken, ben benieuwd wanneer LoL in die situatie komt. We hebben hier al wel eens met enig pessimisme de neergang van LoL voorspeld, maar wie weet hoe lang het nog meegaat.

Wellicht dat die nieuwe client en de grotere flexibiliteit van ranked opties straks net even die verbeteringen zijn om de levensduur toch weer wat op te rekken. Wellicht blijft LoL nog wel tig jaar fier in zeer sterke positie. Zou in ieder geval leuk zijn voor Publicpervert; dat LoL er nog steeds is tegen de tijd dat de kinderen iets minder tijd vergen :P

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:56:
[...]

Zolang LoL door blijft ontwikkelen denk ik dat wel wat meevalt maar wie weet. Het spel is er al sinds 2009 en heeft miljoenen actieve spelers. Genoeg streamers, mensen en manieren om het te promoten en zo ook nieuwe spelers binnen te halen. Ik speel zelf sinds Seizoen 4 en heb eigenlijk zelf nog nooit een reden gevonden om te stoppen ondanks dat de community iets minder is geworden (naar mijn mening dan). Ook niet omdat het ineens saai geworden is, ik speel nog steeds dagelijks. Misschien dat andere mensen dit anders ervaren natuurlijk. Ook is Ranked een enorme motivatie om te gaan spelen om te zien hoe goed je dit seizoen bent. Elk seizoen komt er wel weer iets nieuws bij.

In vorige seizoenen:
- Champions zoals: Jhin, Kled, Tahm Kench, etc
- Rift Herald
- Elemental Drake
- Skins

Zometeen komt natuurlijk 6.22 (patch) en daar kijk ik naar uit.

- Nieuwe items zoals Knight's vow, Redemption, Poacher's Dirk en Edge of Night
- Jungle Traps/Buffs
- Rework van Assassins. Katarina, Le Blanc, Talon

Kijk bijvoorbeeld ook nog eens naar de map. Die was in seizoen 1 ook heel anders dan nu. Logisch natuurlijk maar voor mijn gevoel word het spel alleen maar beter. Ik zie geen reden om te gaan stoppen.

(Klein beetje off-topic: World of Warcraft bestaat ook al sinds 2004)

• Shadow771
Patch 6.22 notes preseason.

Preview:

[ Voor 66% gewijzigd door Shadow771 op 09-11-2016 17:21 ]

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Mocht er nog plek zijn in de club, IGN: Maxxus

PSN: MaxxusNL

• Dannyo90
  • Laatst online: 13-11-2021
Maxxus schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:46:
Mocht er nog plek zijn in de club, IGN: Maxxus

en mocht er voor mij ook nog een plekje zijn... IGN: Pallyrock

• Carnagy
Ik zou ook graag mee willen doen. IGN: Carnagy83

• Koekiemonsterr
Wat een enthousiasme, dat wordt een intensieve ontgroening :P

Pally en Carnagy hebben nu als het goed is een invite; Maxxus, jou kon ik geen invite sturen. Wellicht omdat je nog in een andere/teveel club(s) zit?

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Meer mensen die toegang hebben gehad tot de alpha van de nieuwe client ?
Moet zeggen dat het wel een vooruit gang is :)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wootlock schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:50:
Meer mensen die toegang hebben gehad tot de alpha van de nieuwe client ?
Moet zeggen dat het wel een vooruit gang is :)
Bij deze voor de geinteresseerden: http://na.leagueoflegends...47-40cd-8efb-aa5aa3a660f4
Koekiemonsterr schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:46:
Daar zullen veel sterren als rondjes door het leven gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 10-11-2016 16:18 ]

• Carnagy
Koekiemonsterr schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:46:

Pally en Carnagy hebben nu als het goed is een invite; Maxxus, jou kon ik geen invite sturen. Wellicht omdat je nog in een andere/teveel club(s) zit?
bij mij is er iets misgegaan denk ik. IGN: Carnagy83

Mijn account: http://matchhistory.euw.l...ch-history/EUW1/215285806

• Dannyo90
  • Laatst online: 13-11-2021
icy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:17:
[...]

Bij deze voor de geinteresseerden: http://na.leagueoflegends...47-40cd-8efb-aa5aa3a660f4

[...]

Daar zullen veel sterren als rondjes door het leven gaan.
Ik weet niet in welke regio in Nederland jij woont, maar bij ons betekent een ontgroening toch echt wat anders dan dat ;)

• Koekiemonsterr
Ben je niet een 'k' vergeten hierboven? RIP monkeys zou ik zeggen :P Echt, dat er uberhaupt mensen zijn die dit aanschaffen 8)7
Carnagy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:09:
[...]
bij mij is er iets misgegaan denk ik. IGN: Carnagy83
De Club zit vol geloof ik. Ook lekker dat het maar tot 50 gaat... Wel ff kijken of er keer plek vrij komt, anders kick ik mijn smurf wel :P

• Santee
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:27:
[...]

Ben je niet een 'k' vergeten hierboven? RIP monkeys zou ik zeggen :P Echt, dat er uberhaupt mensen zijn die dit aanschaffen 8)7
"Echt, dat er uberhaupt mensen zijn die nog gold zijn na 1.5 jaar spelen, dat er uberhaupt mensen Trump stemmen, dat er uberhaupt mensen zijn die naar het VMBO gaan, dat er uberhaupt mensen zijn die naar Turkije op vakantie gaan", allemaal net zulke domme opmerkingen als die van jou.

Ik speel Katarina voor 3.5 jaar en ze is mijn favorite champion. Waarom zou het niet raar zijn om voor €20 een ultimate skin voor een champ te kopen maar wel raar om €70 uit te geven aan een mooie statue? Ik ga het kopen en kan mijn geen bal schelen wat jij ervan vindt :9~

• Koekiemonsterr
Santee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:56:
[...]

"Echt, dat er uberhaupt mensen zijn die nog gold zijn na 1.5 jaar spelen, dat er uberhaupt mensen Trump stemmen, dat er uberhaupt mensen zijn die naar het VMBO gaan, dat er uberhaupt mensen zijn die naar Turkije op vakantie gaan", allemaal net zulke domme opmerkingen als die van jou.

Ik speel Katarina voor 3.5 jaar en ze is mijn favorite champion. Waarom zou het niet raar zijn om voor €20 een ultimate skin voor een champ te kopen maar wel raar om €70 uit te geven aan een mooie statue? Ik ga het kopen en kan mijn geen bal schelen wat jij ervan vindt :9~
Nou je diskwalificeert jezelf meteen hier met die hoogst merkwaardige opsomming. Beetje snel op je teentjes getrapt of niet? Uiteraard moet je lak hebben aan wat anderen vinden. Volgens mij probeerde ik slechts op een enigszins stekelige doch licht vrolijk bedoelde plagerige manier je uit de tent te lokken. Nou dat is gelukt geloof ik. Ik dacht nog: daar komt dan wel een leuke sneer terug naar mij zo van: wacht maar tot er een Viktor poppetje verschijnt, kijken wat je dan doet. Maar goed, wist niet dat je kwaad werd Bert!

• Santee
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:06:
[...]

Nou je diskwalificeert jezelf meteen hier met die hoogst merkwaardige opsomming. Beetje snel op je teentjes getrapt of niet? Uiteraard moet je lak hebben aan wat anderen vinden. Volgens mij probeerde ik slechts op een enigszins stekelige doch licht vrolijk bedoelde plagerige manier je uit de tent te lokken. Nou dat is gelukt geloof ik. Ik dacht nog: daar komt dan wel een leuke sneer terug naar mij zo van: wacht maar tot er een Viktor poppetje verschijnt, kijken wat je dan doet. Maar goed, wist niet dat je kwaad werd Bert!
Ik vind dat je mensen maar in hun eigen waarde moet laten. Je kon al zien dat ik het heel leuk vind en je reageert zeer "neerkijkend" op mensen die zoals kopen. Ieder zijn ding toch? Het kwam idd nogal als serieuze sneer over op mij en niet echt als plagerig. Bye

• Koekiemonsterr
Santee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:20:
[...]

Ik vind dat je mensen maar in hun eigen waarde moet laten. Je kon al zien dat ik het heel leuk vind en je reageert zeer "neerkijkend" op mensen die zoals kopen. Ieder zijn ding toch? Het kwam idd nogal als serieuze sneer over op mij en niet echt als plagerig. Bye
'Neerbuigend', bedoel je neem ik aan? ;) Ach ja, had niet door dat ik op iemands Katarina-ziel trapte :P

Maar dit geneuzel even daargelaten; je hebt vast al de nieuwe Katarina gespeeld? Thoughts?

Kwam haar in mijn team in één game tegen toen ik jungle was. Leek toch beetje wat dmg te missen, al was de speler ook niet echt briljant.

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Santee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:56:
[...]

"Echt, dat er uberhaupt mensen zijn die nog gold zijn na 1.5 jaar spelen"
Correctie, na 3 seizoenen. Bite me.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Koekiemonsterr
Damien schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:30:
[...]

Correctie, na 3 seizoenen. Bite me.
Komaan Damien, hebben al die skillshots uit CS:GO zich nog niet vertaald naar nóg betere skillshots in LoL? :P

Verwijderd

Santee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:20:
[...]

Doet ie vaker. :) hee pas op hè, anders spelen we nooit meer samen :P Maar de statue ziet er goed uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-11-2016 14:42 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 41 Laatste