Wellicht een idee om een lijst met Tweakers spelers op te stellen en op basis van je huidige ranking een aantal mede tweakers uit te nodigen voor een Q of ranked team?Ritchq schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:17:
Ja ik dacht dan ook als mensen samen willen spelen tot lvl 30 om daarna ook af en toe samen te spelen om de kans te verkleinen dat je spelers krijgt die de boel verzieken.
Opzicht wel een goed idee, lijkt me leuk om met mede Tweakers te spelen van ongeveer zelfde niveau.Dannyo90 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:38:
[...]
Wellicht een idee om een lijst met Tweakers spelers op te stellen en op basis van je huidige ranking een aantal mede tweakers uit te nodigen voor een Q of ranked team?
Als iemand samen wil spelen en mij tips wil geven (ik ben zilver 5) en weer begonnen met spelen dan kan je me toevoegen
EUW:
EUW:
[ Voor 4% gewijzigd door basje050 op 21-10-2019 01:03 ]
Er is toch een GoT club of chat in de LoL client zelf? In de GoT chat reageert alleen niemand.. xD Misschien wel in de GoT clubchat (ik zit er niet in)?
Straks even die GoT chat toevoegen in LoL dan. En als iemand mij wilt toevoegen, is dat de naam die ik gebruik om in te loggen of mijn spelers naam (die ik ingame zie)?
Ik zal je toevoegen, mijn EUW: is Pallyrock en zwerf een beetje tussen zilver 4 en 3. Ben pas dit jaar begonnen met LoL, dus ik heb nog genoeg te leren...basje050 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:14:
Als iemand samen wil spelen en mij tips wil geven (ik ben zilver 5) en weer begonnen met spelen dan kan je me toevoegen
EUW: l3efamousz
Als die er is zal ik hem toevoegen, ben benieuwd of daar mensen online zijn!Yuri771 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:22:
Er is toch een GoT club of chat in de LoL client zelf? In de GoT chat reageert alleen niemand.. xD Misschien wel in de GoT clubchat (ik zit er niet in)?
Voel je vrij mij toe te voegen, in het verleden in zilver rondgehangen, dit seizoen nog niet bezig geweest met ranked ivm tijd. Moet mezelf nog placen 
Summonername is zelfde als nick hier op het forum
Summonername is zelfde als nick hier op het forum
Ze zijn er beide, ik zit wel in de chat, maar niet in de club, misschien een keer regelenYuri771 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:22:
[ Voor 46% gewijzigd door Suicyder op 07-10-2016 16:28 ]
whups 2 posts achter elkaar

[ Voor 187% gewijzigd door Suicyder op 07-10-2016 16:28 ]
Ik ben ook lid van de GoT room, mijn name is TeQuilaLord, toevoegen mag altijd, ben wel pas lvl 21 ..
Merk dat er niemand echt reageert of chat in LoL chat kanaal van GoT... Ben nog op zoek naar medespelers, ben zelf helaas maar lvl 20, kan dus wel tips/advies gebruiken! Voeg me gerust toe! Met randoms begint het al vaak met toxic gedrag in de champion select, om moe van te worden
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zelf ben ik lvl 22, dus kunnen samen potjes spelen als je wilt, ook nog het leren haha. Niemand is momenteel in de GoT room, of ik heb de verkeerdeThrace Grumble schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:53:
Merk dat er niemand echt reageert of chat in LoL chat kanaal van GoT... Ben nog op zoek naar medespelers, ben zelf helaas maar lvl 20, kan dus wel tips/advies gebruiken! Voeg me gerust toe! Met randoms begint het al vaak met toxic gedrag in de champion select, om moe van te worden

ThraceG, maar ga nu zo wel loggenRitchq schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:24:
[...]
Zelf ben ik lvl 22, dus kunnen samen potjes spelen als je wilt, ook nog het leren haha. Niemand is momenteel in de GoT room, of ik heb de verkeerdeWat is je naam? Dan kan ik je toevoegen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
iemand een idee waarom ik zoveel lag heb sinds de vorige patch.
haal pieken van 500ms en is gewoon onspeelbaar.
Heb die repair tool van riot al gebruikt en is iets beter geworden maar nog niet zoals het moet zijn.
Meestal begint de lag als er andere spelers in beeld komen.
Heb lol ook al opnieuw geinstalleerd enzo, niets lijkt te helpen.
haal pieken van 500ms en is gewoon onspeelbaar.
Heb die repair tool van riot al gebruikt en is iets beter geworden maar nog niet zoals het moet zijn.
Meestal begint de lag als er andere spelers in beeld komen.
Heb lol ook al opnieuw geinstalleerd enzo, niets lijkt te helpen.
spoiler:
Wat een comeback van H2K! Van kansloos naar 1e in de poule 
spoiler:
Ik dacht al, waar blijven de zwarte balken voor H2K?
Gelukkig een Europees team dat nu ein-de-lijk wel een hoog niveau weet te halen. Wellicht kwam EDG ook niet al te sterk voor de dag, maar goed om te zien dat H2K nu hun sterke laning phases wél weten te gebruiken als springplank naar een goede mid en late game
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:34:
spoiler:Ik dacht al, waar blijven de zwarte balken voor H2K?Gelukkig een Europees team dat nu ein-de-lijk wel een hoog niveau weet te halen. Wellicht kwam EDG ook niet al te sterk voor de dag, maar goed om te zien dat H2K nu hun sterke laning phases wél weten te gebruiken als springplank naar een goede mid en late game
spoiler:
2e Europese team dat door is, maar eerste EU LCS team 
[ Voor 8% gewijzigd door Skyclad op 09-10-2016 10:19 ]
spoiler:
Waarom staat tsm in de standings 2e samen met RNG en staan ze zelfs boven RNG? Op de site is het nog niet duidelijk wie van de twee door is, terwijl de onderlinge duels tussen deze twee teams in voordeel is van RNG (2-0) Komt er nog een rematch om te bepalen wie er door gaat of is RNG gewoon door?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Intruder schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:52:
spoiler:Waarom staat tsm in de standings 2e samen met RNG en staan ze zelfs boven RNG? Op de site is het nog niet duidelijk wie van de twee door is, terwijl de onderlinge duels tussen deze twee teams in voordeel is van RNG (2-0) Komt er nog een rematch om te bepalen wie er door gaat of is RNG gewoon door?
spoiler:
Nee RNG is door omdat ze TSM 2x hebben verslagen, in World Pick'em staat het wel goed en in de stream werd het ook duidelijk
spoiler:
Afgelopen nacht eigenlijk wat ik verwacht had, Splyce kansloos en TSM net niet gehaald. Komende nacht eens kijken wanneer ik terug kan kijken, ik ben helaas niet vrij morgen dus dat wordt even een gaatje zoeken. Ik denk dat SKT en FW doorgaan, dus dat zou betekenen geen NA door de poulefase. Dat moet daar wel pijn doen, wel een EUW en een Russisch (ofja.. Oekraïens) team door.
Site is overigens nu juist.
Heuuu 16 punten voor groep D voor de pick M ^^
Kan iemand mij aan de Tweakers group toevoegen?:
IGN: Zandthee
TSM were only one game away from winning Worlds. That game? League of Legends. - Thooorin
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Volgens mij is het gewoon join a room en dan GoTSantee schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:13:
TheBrut3 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:14:
spoiler:Afgelopen nacht eigenlijk wat ik verwacht had, Splyce kansloos en TSM net niet gehaald. Komende nacht eens kijken wanneer ik terug kan kijken, ik ben helaas niet vrij morgen dus dat wordt even een gaatje zoeken. Ik denk dat SKT en FW doorgaan, dus dat zou betekenen geen NA door de poulefase. Dat moet daar wel pijn doen, wel een EUW en een Russisch (ofja.. Oekraïens) team door.
spoiler:
Niet helemaal uitgekomen, SKT en C9 door. Moet ik er wel bij zeggen dat FW er in die 1e game (die was nog in onze avond) het er ook wel naar maakte. Die voorsprong hadden ze moeten kunnen uitbouwen, maar dit is al vaker een probleem gebleken voor FW.
Ik moet zeggen dat de knockoutfase mij een beetje vervelende rolls heeft. Ene helft lijkt supersterk, andere helft de zozo teams. Zal mij benieuwen, maar ik denk dat de winnaar uit de helft komt met SKT/ROX
Ik moet zeggen dat de knockoutfase mij een beetje vervelende rolls heeft. Ene helft lijkt supersterk, andere helft de zozo teams. Zal mij benieuwen, maar ik denk dat de winnaar uit de helft komt met SKT/ROX
Suicyder schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
spoiler:Niet helemaal uitgekomen, SKT en C9 door. Moet ik er wel bij zeggen dat FW er in die 1e game (die was nog in onze avond) het er ook wel naar maakte. Die voorsprong hadden ze moeten kunnen uitbouwen, maar dit is al vaker een probleem gebleken voor FW.
spoiler:
Schrijf SSG ook niet zo snel af, die komen ook wel sterk over en ik heb een gokje genomen en gezegt dat hun gaan winnen. ROX vind ik nogal tegenvallen, Veel games met op 1 moment gewonnen na de gehele tijd achter hebben gelegen, dat gaat je tegen skt niet lukken bvb, SSG zit in de makkelijkere helft van de bracket.
Damien schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:30:
TSM were only one game away from winning Worlds. That game? League of Legends. - Thooorin

Feelsbadman...
Hopen dat ze bij elkaar blijven.
Nu maar rooten voor SKT

"Don't let your dreams be memes"
Wat is dat toch altijd met die NA-voorkeur hierWootlock schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
![]()
Feelsbadman...
Nu maar rooten voor SKT
Komop waar zijn de H2K cheers?
Ik weet het niet, TSM blijft nare trekjes houden door alle jaren heen. Bjergsen, niets op tegen. Maar waarom de rest van het team altijd zulke eikels moeten zijn snap ik eerlijk gezegd niet. Doublelift die (ja de game was gewonnen, maar toch) tears gaat kopen om nog maar eens aan te tonen totaal geen respect te hebben. Gewoon geen sportsmanship laten zien door het team dat je verslagen heeft even een hand te geven. Ik weet het niet hoor. TSM zal wat mij betreft nooit een team zijn waarvoor ik root, was ook blij dat het CSGO team uiteindelijk voor een eigen organisatie koos.Wootlock schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
![]()
Feelsbadman...
Nu maar rooten voor SKT
Nou ja, hopelijk laten H2K en C9 nog wat zien. Maar ik gok ook dat het gewoon SKT wordt die aan het langste eind trekt.
Ik vind TSM ook helemaal niks, vond het team op de een of andere manier altijd best arrogant overkomen.
H2K BBY LETS GOOOOOOOOOOO
H2K BBY LETS GOOOOOOOOOOO
Albus is ook erg sterk, Daarnaast zullen ze daarna of RNG of SSG treffen, zijn ook niet de makkelijkste namen.Koekiemonsterr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:56:
[...]
Wat is dat toch altijd met die NA-voorkeur hierEn dan gaan we nu rooten voor de saaie welbekende titelfavoriet uit Korea?
Komop waar zijn de H2K cheers?Op papier hebben ze nu wel gunstige matchup tegen Albus Nox. Al denk ik niet dat ze hun hoge niveau tijdens de 4-0 winstreak kunnen bestendigen...maar wie weet.
Ik verwacht dat de finale tussen skt/rox en ssg gaat, en dat wordt dan nog een spannende match ook gezien SSG toch niet bepaald slecht is, eigenlijk het meest dominante team in de knockouts.
Ehm C9 of SSG (ik ga uit van SSG in dit geval)
RNG zit in de andere helft v/d bracket
Ah oke dan heb ik RNG en C9 door elkaar gehaald(deed het ff snel uit het koppie).Suicyder schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:37:
[...]
Ehm C9 of SSG (ik ga uit van SSG in dit geval)
RNG zit in de andere helft v/d bracket
Als nog C9 zijn ook niet de minste naam, toch minstens 1 goede match tegen skt gespeeld.
edit: nu ik het nakijk zie ik dat RNG en SSG in de zelfde group zaten vandaar dat ik het waarschijnlijk door elkaar gehaald heb.
[ Voor 14% gewijzigd door Martin0 op 10-10-2016 14:41 ]
Rooten voor EUKoekiemonsterr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:56:
[...]
Wat is dat toch altijd met die NA-voorkeur hierEn dan gaan we nu rooten voor de saaie welbekende titelfavoriet uit Korea?
Komop waar zijn de H2K cheers?Op papier hebben ze nu wel gunstige matchup tegen Albus Nox. Al denk ik niet dat ze hun hoge niveau tijdens de 4-0 winstreak kunnen bestendigen...maar wie weet.
Vind het spel van SKT verre van saai iig in groups, je merkt dat ze niet zomaar overal overheen walsen net als vorig jaar.
Ben benieuwd.
Pick'em ff ingevuld: http://pickem.lolesports....es/3/user/190797/my-picks
Damn had vandaag een S+ op Katarina, lang geleden dat ik zo hard kon pressuren en de game zo vroeg kon enden.
M'n botlane was trash, maar jungler en top waren wel goed, heb echt alle towers en 2 inhibs gepakt pre-20 minuten en kreeg er echt super veel gold van :3
http://matchhistory.euw.l...279/28353486?tab=overview
Ik vergelijk hem even met een andere game waar ik wel hard carryde, maar veel minder early pressure op towers etc uitvoerde:
http://matchhistory.euw.l...116/28353486?tab=overview
Alleen in deze game van vandaag had ik 12.1K gold op 20 (!!!) minuten, terwijl ik bij die 2e game maar 7734 gold had. Deel hiervan komt al uit FB tower gold, als je de 1e tower solo killed krijg je 400g voor tower fb, 100g global en 250g area gold, 750gold totaal dus voor 1 tower Oo
M'n botlane was trash, maar jungler en top waren wel goed, heb echt alle towers en 2 inhibs gepakt pre-20 minuten en kreeg er echt super veel gold van :3
http://matchhistory.euw.l...279/28353486?tab=overview
Ik vergelijk hem even met een andere game waar ik wel hard carryde, maar veel minder early pressure op towers etc uitvoerde:
http://matchhistory.euw.l...116/28353486?tab=overview
Alleen in deze game van vandaag had ik 12.1K gold op 20 (!!!) minuten, terwijl ik bij die 2e game maar 7734 gold had. Deel hiervan komt al uit FB tower gold, als je de 1e tower solo killed krijg je 400g voor tower fb, 100g global en 250g area gold, 750gold totaal dus voor 1 tower Oo
Niet helemaal uitgekomen, maar ik zat in de buurt! FW verliest van een team waarvan ze nog nooit verloren hadden, de eikelsSuicyder schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:24:
spoiler:Niet helemaal uitgekomen, SKT en C9 door. Moet ik er wel bij zeggen dat FW er in die 1e game (die was nog in onze avond) het er ook wel naar maakte. Die voorsprong hadden ze moeten kunnen uitbouwen, maar dit is al vaker een probleem gebleken voor FW.

Voorspelling van de knock-out fase dan maar:
SKT - RNG => SKT (3 - 1)
ROX - EDG => EDG (2 - 3)
SSG - C9 => SSG (3 - 1)
H2K - NOX => H2K (3 - 2)
SKT - EDG => SKT (3 - 2)
SSG - H2K => SSG (3 - 1)
SKT - SSG => SKT (3 - 1)
Afgezien van hoe vaak welk team wint, denk ik dat je je voorspelling goed hebt qua teams die gaan winnen.TheBrut3 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:42:
[...]
Niet helemaal uitgekomen, maar ik zat in de buurt! FW verliest van een team waarvan ze nog nooit verloren hadden, de eikels
Voorspelling van de knock-out fase dan maar:
SKT - RNG => SKT (3 - 1)
ROX - EDG => EDG (2 - 3)
SSG - C9 => SSG (3 - 1)
H2K - NOX => H2K (3 - 2)
SKT - EDG => SKT (3 - 2)
SSG - H2K => SSG (3 - 1)
SKT - SSG => SKT (3 - 1)
Op de een of andere manier speelt SKT altijd goed op worlds, dus ik denk dat ze weer gaan winnen.
Bij mij lag de twijfel vooral bij ROX - EDG en H2K - NOX.jesse111 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:38:
Afgezien van hoe vaak welk team wint, denk ik dat je je voorspelling goed hebt qua teams die gaan winnen.
Op de een of andere manier speelt SKT altijd goed op worlds, dus ik denk dat ze weer gaan winnen.
ROX en EDG zijn beide top 4 teams als ze in goede doen zijn en winnaar van de summer split in hun regio. EDG zelfs met 22-2, waar de 2 losses kwamen door de 3-2 BO5 tegen Team WE in de halve finale. Dat is dus een coinflip van vorm.
H2K en NOX zie ik niet als gelijk maar H2K presteert wisselvallig. Als die een week hebben zoals de eerste week van worlds vliegen ze er hard uit, spelen ze als afgelopen weekend dan gaan ze (makkelijk) door.
Al zal SSG - C9 ook spannend zijn. Beide zijn via de RQ bij de worlds gekomen en waren in die RQ niet de favorieten, dat waren KT Rolster en Immortals.
Ik wil graag nog de laatste sprong maken van bronze 1 naar Silver voor het einde van het seizoen. Zit nu op 44 punten ofzo. Mocht iemand zich geroepen voelen om een support-main te carryen voor 5 games, dan hoor ik het graag :DDD
Edit: bronze 1. haha.
Edit: bronze 1. haha.
[ Voor 34% gewijzigd door Pete_Sampras op 26-10-2016 19:35 ]
Old school gamer met een lag en een traan.
Bronze 5 of 1? Want met 5 zul je heel wat meer games nodig hebben om naar Silver 5 te komen dan 5.Pete_Sampras schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:17:
Ik wil graag nog de laatste sprong maken van bronze 5 naar Silver voor het einde van het seizoen. Zit nu op 44 punten ofzo. Mocht iemand zich geroepen voelen om een support-main te carryen voor 5 games, dan hoor ik het graag :DDD
ingame: Samperor, ik zit in het GoT kanaal. Ik ben meestal rond 20:00-02:00 aanwezig, eventueel eerder als we afspreken
staat duidelijk bronze 1 geloof ik.Suicyder schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:22:
[...]
Bronze 5 of 1? Want met 5 zul je heel wat meer games nodig hebben om naar Silver 5 te komen dan 5.
@Pete_Sampras:
Zou je graag willen helpen echter ben ik zelf ook support main en kan ik geen ADC spelen.
Er stond 5, zie de quote ook.
Ik weet alleen niet of ik kan helpen, ben nog niet met placements bezig geweest en mijn ADC is niet een focuspunt geweest van mij afgelopen seizoen
Ik zal sowieso even een paar games proberen zelf als ADC om te kijken of het wel verstandig is (en starten aan mijn placements ernaast)
Excuses ik had dat niet in de gaten.Suicyder schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:48:
[...]
Er stond 5, zie de quote ook.
Ik weet alleen niet of ik kan helpen, ben nog niet met placements bezig geweest en mijn ADC is niet een focuspunt geweest van mij afgelopen seizoen![]()
Ik zal sowieso even een paar games proberen zelf als ADC om te kijken of het wel verstandig is (en starten aan mijn placements ernaast)
Jij was toch afgelopen seizoen(en) silver? dat zal je na je placements wel komen in laag silver hoog bronze.
Nee vorig seizoen unplaced ( ervoor silver 4 ). Was Gold geeindigd maar Riot vond het niet lief dat ik af en toe via VPN speelde, dus 2 weken ban & ranks weg 
Zal me leren vergeten de VPN te disconnecten en dat halverwege de avond te doen... (meermaals gebeurd overigens
de VPN vergeten that is)
Zal me leren vergeten de VPN te disconnecten en dat halverwege de avond te doen... (meermaals gebeurd overigens
[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 11-10-2016 17:27 ]
Joh het zijn de wereldkampioenen...jesse111 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:38:
[...]
Zegt niks. Tot dit jaar heeft de wereldkampioen zich niet geplaatst voor het toernooi het jaar daarop.
Vicariously I live while the whole world dies
Orianna is wel weer leuk om te spelen 
Ik ga nu 29/10, zit in series naar plat 4, maar merk nu echt dat ik weer aan mijn farm skills moet werken
Mis op dit moment gewoon te vaak creeps die ik wél zou moeten hebben en soms verlies ik trades die ik eigenlijk zou moeten winnen.
Verder heb ik eigenlijk vrij weinig te klagen
http://euw.op.gg/summoner/userName=k4llahz
Ik ga nu 29/10, zit in series naar plat 4, maar merk nu echt dat ik weer aan mijn farm skills moet werken

Mis op dit moment gewoon te vaak creeps die ik wél zou moeten hebben en soms verlies ik trades die ik eigenlijk zou moeten winnen.
Verder heb ik eigenlijk vrij weinig te klagen
http://euw.op.gg/summoner/userName=k4llahz
#JustLeagueThings
Geldt ook voor m'n ranked matches trouwens. Altijd leuk om een dikke winstreak te hebben en easily een division te stijgen om vervolgens weer game na game te verliezen met kans op demotion.
Geldt ook voor m'n ranked matches trouwens. Altijd leuk om een dikke winstreak te hebben en easily een division te stijgen om vervolgens weer game na game te verliezen met kans op demotion.

^ feels bad man. Zeker nog snel voor het einde van de season gold/plat/diamond.. te halen? *afbeelding is totaal niet te lezen dus geen idee hoe hoog jij staat*
Succes!
Succes!
Heeft iemand voor morgen een goede site om terug te kijken? De officiële site zit vol spoilers en anders kijk ik via Tekk, maar daar knippen ze de games ook vaak op. Maar bij een BO5 wil ik dat allemaal niet weten, als ik 4 games zie te staan dan hoef ik na 2 wins niet meer te kijken.
Het is wel een prachtige historische venue, de Chicago Theatre, waar het Worlds gebeuren nu is neergestreken.
Helaas geen idee; ik probeer meestal mijn ogen op oneindig te houden totdat de stream op game 1 staat, maar dat is niet echt een betrouwbare methode uiteraardTheBrut3 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:07:
Heeft iemand voor morgen een goede site om terug te kijken?
[ Voor 76% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-10-2016 00:10 ]
Als je direct naar de VODS sub pagina gaat van hun eigen website dan staat daar als het goed is geen uitslagen en kun je rustig de games bekijken.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Je kan altijd nog naar de youtubepagina gaan van Lolesports, als ik het me goed herinner staan daar geen spoilers tenzij je de comments gaat lopen lezen (maar dat laatste is eigen fout natuurlijkTheBrut3 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:07:
Heeft iemand voor morgen een goede site om terug te kijken? De officiële site zit vol spoilers en anders kijk ik via Tekk, maar daar knippen ze de games ook vaak op. Maar bij een BO5 wil ik dat allemaal niet weten, als ik 4 games zie te staan dan hoef ik na 2 wins niet meer te kijken.
VODs staan ook op https://www.reddit.com/r/loleventvods
Silver I, dus going for Gold. Maar speel niet super veel ranked omdat ik met twee vrienden speel die niet heel vaak kunnen. Dus wordt nog spannendVonkjeb93 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:39:
^ feels bad man. Zeker nog snel voor het einde van de season gold/plat/diamond.. te halen? *afbeelding is totaal niet te lezen dus geen idee hoe hoog jij staat*
Succes!

Gewoon solo gaan! Anders een aantal anderen zoeken die ook naar gold willen gaanRecrush schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Silver I, dus going for Gold. Maar speel niet super veel ranked omdat ik met twee vrienden speel die niet heel vaak kunnen. Dus wordt nog spannend
Je bent best dichtbij, dus dat moet wel lukken!
Solo begin ik niet aan, moet het hebben van samenwerking ipv solo carry skills. Plus een van m'n vrienden zit ook in Silver 1 met dezelfde mmr en zelfde hoeveelheid LP. Dus wel leuk als we dat volhouden en zelfde promo's doormaken enzojesse111 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:00:
[...]
Gewoon solo gaan! Anders een aantal anderen zoeken die ook naar gold willen gaan
Je bent best dichtbij, dus dat moet wel lukken!
zit er nog een europees land in de championship??
Twee, zondag spelen ANX (CIS) en H2K (EU LCS) tegen elkaar.
Karma's a bitch...Recrush schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:51:
#JustLeagueThings
[afbeelding]
Het zal je leren mij te ignoren
Niet zo beginnen heJapieTalent schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:15:
[...]
Karma's a bitch...![]()
Het zal je leren mij te ignoren
Nog zo'n mooi avontuur. Ik ranked queue met XylixNL en DeadzombieNL. Word je gematched met twee jongens met een chromosoompje te veel die voor het eerst ranked spelen. Hoe dan? "I don't know supp" zei Soraka. Wat Yasuo allemaal zei weet ik niet, die zat in Simlish te praten. De inbreds gingen uiteraard allebei 0/8 en Yasuo had 80cs ofzo op 20 minuten. Prachtig. Games normaal verliezen vind ik niet erg maar dit.. Waarom deze matchup

Vrij irritante situatie, wellicht dat ik een aantal games met jullie mee kan doen? Zit zelf namelijk ook op Silver V en solo Q is nog niet je van het... Main is namelijk support. Ingame naam is Pallyrock.Recrush schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:56:
[...]
Niet zo beginnen he
Nog zo'n mooi avontuur. Ik ranked queue met XylixNL en DeadzombieNL. Word je gematched met twee jongens met een chromosoompje te veel die voor het eerst ranked spelen. Hoe dan? "I don't know supp" zei Soraka. Wat Yasuo allemaal zei weet ik niet, die zat in Simlish te praten. De inbreds gingen uiteraard allebei 0/8 en Yasuo had 80cs ofzo op 20 minuten. Prachtig. Games normaal verliezen vind ik niet erg maar dit.. Waarom deze matchup![]()
![]()
[afbeelding]
Zucht na een loosing spree begon het gister goed, en toen kwam de Nederlandse Alistar. We verloren de game omdat mensen telkens HAM gingen in enemy jungle zonder wards en 3v5 eindigen, ik had beter gehoopt van plat1 players, toen ik vroeg of ze niet meer 3v5 konden gaan werd de support super boos en zei "have you ever considered killing yourself" en aangezien we zagen van elkaar dat we Nederlanders waren noemde hij mij ook nog een "k-k autist" terwijl ik geen vuil woord gerept heb.
Wat voor steekje zit er dan bij je los zeg? Daarna ging die ook nog leaven voor 2 minuten om te laten zien "hoe boos" hij wel niet was, ongelooflijk kinderachtig en zielig. Mensen die zo flamen zonder rede mogen van mij gelijk een 2 week lange ban krijgen, doe even normaal joh!
Trouwens we verloren de game uiteindelijk omdat top/jungle besloten t2 top lane te pushen met geen pressur ergens anders, ze zagen met wards nog de jungler/mid rotaten maar bleven gewoon pushen..?
Ik snap echt niet hoe mensen in plat1 komen als ze geen map awareness/game sense hebben,,
Wat voor steekje zit er dan bij je los zeg? Daarna ging die ook nog leaven voor 2 minuten om te laten zien "hoe boos" hij wel niet was, ongelooflijk kinderachtig en zielig. Mensen die zo flamen zonder rede mogen van mij gelijk een 2 week lange ban krijgen, doe even normaal joh!
Trouwens we verloren de game uiteindelijk omdat top/jungle besloten t2 top lane te pushen met geen pressur ergens anders, ze zagen met wards nog de jungler/mid rotaten maar bleven gewoon pushen..?
Ik snap echt niet hoe mensen in plat1 komen als ze geen map awareness/game sense hebben,,
Leuke verhalen lees ik hier, ben bijna lvl 30 maar of ik nog ranked wil spelen....
Gewoon de placements doen, ergste wat je kan overkomen is pech en bronze, haal je zilver heb je al iets unlocked. Wordt je bronze 1 of 2 kan je kijken of je genoeg energie hebt om dat op te werken naar s5 bijvoorbeeld.Ritchq schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:48:
Leuke verhalen lees ik hier, ben bijna lvl 30 maar of ik nog ranked wil spelen....
Het zijn grepen uit ervaringen, soms gaat het goed, soms niet. De discussie is al heel vaak gevoerd, 50/50 kans dat er klojo's in de game zitten met daarna 50/50 kans dat ze in jouw team zitten
edit:
Je kan altijd als het echt hopeloos is na 9 matches stoppen en geen placement krijgen
[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 17-10-2016 15:40 ]
Krijg je wel een negatief mmr krijgne geloof ik wat weer volgend seizoen gebruikt wordt(inclusief soft reset).Suicyder schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:27:
[...]
Gewoon de placements doen, ergste wat je kan overkomen is pech en bronze, haal je zilver heb je al iets unlocked. Wordt je bronze 1 of 2 kan je kijken of je genoeg energie hebt om dat op te werken naar s5 bijvoorbeeld.
Het zijn grepen uit ervaringen, soms gaat het goed, soms niet. De discussie is al heel vaak gevoerd, 50/50 kans dat er klojo's in de game zitten met daarna 50/50 kans dat ze in jouw team zitten
edit:
Je kan altijd als het echt hopeloos is na 9 matches stoppen en geen placement krijgen
Die krijg je bij een 10e slechte game ook alsnog, het is alleen dan als je zou willen voorkomen bronze achter je naam te hebben. Sommige mensen zien dat als storendMartin0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Krijg je wel een negatief mmr krijgne geloof ik wat weer volgend seizoen gebruikt wordt(inclusief soft reset).
![]() Meld je nu aan!Hoi allen, Om een beter overzicht van de Tweakers.net Clans en hun prestaties te krijgen hebben we de Grote Tweakers.net Clan Database in het leven geroepen. Hierin worden alle clans van tweakers.net opgenomen zodat iedereen ze goed kan vinden en mee kan doen. Meld je clan nu aan via onderstaande knop! ![]() Het topic en meer info kun je hier vinden: Het grote Tweakers.net Game Clan Topic! |
FreeReef.nl
Bronze is imo de leukste divisie om in te spelen. Lachte me kapot toen ik daar 3 jaar geleden in zatSuicyder schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:56:
[...]
Die krijg je bij een 10e slechte game ook alsnog, het is alleen dan als je zou willen voorkomen bronze achter je naam te hebben. Sommige mensen zien dat als storend

Is bronze beetje te vergelijken met silver in CS:GO? Want dat is hilarisch gewoon

Tja, altijd interessante vraag of het wel handig is ranked te gaan doen als je net lvl 30 bent en dus nog heel weinig ervaring hebt. En heb je al genoeg rune pages, champions, en lanes waarin je meerdere champs goed kan spelen?Ritchq schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:48:
Eigenlijk is het geen aanrader al te snel ranked te gaan doen, maar ja, aan de andere kant, het is misschien wel een goeie 'leerschool'. Ranked zit tegenwoordig toch VOL met onervaren figuren die er eigenlijk niet thuis horen, dus you'd fit right in
Misschien verstandiger om eerst beter te worden en meer ervaring op te doen alvorens je ranked induikt. Maar in feite moet je ranked tegenwoordig niet al te serieus nemen, dus tja, begin er gewoon mee, verwacht er niet teveel van, en dan zie je wel waar het schip strandt...
Oh dat is zo waar!Koekiemonsterr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:36:
[...]
Ranked zit tegenwoordig toch VOL met onervaren figuren die er eigenlijk niet thuis horen, dus you'd fit right in
1e placement gisteren gedaan, krijg uiteindelijk support in mijn schoot geworden door Rito (yay). Op zich ging botlane met mijn ADC Caitlin wel redelijk, we konden farmen, geen echte voorsprong pakken door de sustain van Nami. Echter Top Kayle, mid (AD?!?!!!) Ezreal en jungle Sejuani gingen keer op keer dood aan de enemy Evelynn. Als dat 1x gebeurd ok, 2x mwoa, maar vaker .... alsjeblieft. Geen pink wards, bleven pushen, bleven engagen waar de enemy een flink level en gold advantage had. Uiteindelijk vrijwel niets kunnen betekenen, wel wat levens gered, leuke roots gemaakt, maar het voelt als support zo vervelend als je voor je de lane uitkomt eigenlijk al zo ver achter bent dat een shield of speedup ook niets meer gaat doen.
Dat was mijn welkom terug bij ranked bij Silver 1 tot Gold 3
Naja, vanavond probeer ik het wel weer een keer, maar dan maar niet fill invullen
Grote vraag die je jezelf moet stellen hoeveel waarde je hecht aan de daadwerkelijke rank die je krijgt (welke waarschijnlijk niet direct heel hoog gaat zijn als beginnende speler).Koekiemonsterr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:36:
[...]
Tja, altijd interessante vraag of het wel handig is ranked te gaan doen als je net lvl 30 bent en dus nog heel weinig ervaring hebt. En heb je al genoeg rune pages, champions, en lanes waarin je meerdere champs goed kan spelen?
Eigenlijk is het geen aanrader al te snel ranked te gaan doen, maar ja, aan de andere kant, het is misschien wel een goeie 'leerschool'. Ranked zit tegenwoordig toch VOL met onervaren figuren die er eigenlijk niet thuis horen, dus you'd fit right in![]()
Misschien verstandiger om eerst beter te worden en meer ervaring op te doen alvorens je ranked induikt. Maar in feite moet je ranked tegenwoordig niet al te serieus nemen, dus tja, begin er gewoon mee, verwacht er niet teveel van, en dan zie je wel waar het schip strandt...
Geen waarde en maakt het je niet uit of je bronze 5, 3, 1 of silver wordt? -> ga lekker ranked spelen.
Vind je de rank die je krijgt wel belangrijk en wil je nietjes risico lopen om meteen in bronze 5 te komen? -> oefen nog maar even verder in normals om grote teleurstellingen te voorkomen.
Ja, al is het niveau in League iets hoger dan in CS:Go. In CS:Go speelt men allemaal op gelijke terms. In LoL zit het verschil in items/champions/counterpicks. Niet dat het enorm veel impact heeft, maar het kan helpen.Ritchq schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:58:
Is bronze beetje te vergelijken met silver in CS:GO? Want dat is hilarisch gewoon
Ja
Er is geen enkele online game met een competitive aspect die niet zijn downsides heeft. Je team blijft een gok of ze nuttig gaan zijn of niet. Je zult niet altijd met mongolen zitten (wel vaak maar dat komt door de populariteit van League). Met zo'n enorme playerbase is het gewoon lastig om elke game skilled players te hebben.Ritchq schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:48:
Gisteren maar eens Corki nieuw leven ingeroepen, 3/5 gewonnen volgens mij, al was 1 loss heel unlucky (stond 13/3 nogiets) qua teams. Katarina werkt zovaak niet in deze meta, ik denk dat ik haar bewaar voor als de team comps daar heel goed voor zijn :3
HEb gisteren ook een game gewonnen waar we in kills iets achterliepen echter liepen we in towers ver voor.Santee schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:19:
Gisteren maar eens Corki nieuw leven ingeroepen, 3/5 gewonnen volgens mij, al was 1 loss heel unlucky (stond 13/3 nogiets) qua teams. Katarina werkt zovaak niet in deze meta, ik denk dat ik haar bewaar voor als de team comps daar heel goed voor zijn :3
Het was wel een slechte game voor mij, vrijwel de laagste stats van iedereen in de game, behalve op pink wards en wards destroyed, verder had ik ook wel wat kills 5/3 tahm kench maar ik heb veelste weinig tank werk gedaan.
Wat een monster patch op de PBE: http://www.surrenderat20.net/2016/10/1018-pbe-update.html
8 nieuwe skins, chroma's, assasin rework, nieuwe items, jungle plants en nog meer.
Moet zeggen dat de skins er wel erg gaaf uit zien voor maar 750 RP
Ik ga daar wel een paar van kopen denk ik zo.
Mijn motivatie om ranked te spelen is even weg. Komt voornamelijk omdat ik eigenlijk niet weet welke champion ik wil spelen. En in normal maakt het me allemaal niet zoveel uit, dan kies ik gewoon iets wat me leuk lijkt, dan kijk ik even niet naar de team comp en de champions waar ik echt goed mee kan spelen.
Ergens wil ik nog wel platinum worden, maar ik ga er niet keihard mijn best voor doen. Het moet wel leuk blijven.
8 nieuwe skins, chroma's, assasin rework, nieuwe items, jungle plants en nog meer.
Moet zeggen dat de skins er wel erg gaaf uit zien voor maar 750 RP
Ik ga daar wel een paar van kopen denk ik zo.
Mijn motivatie om ranked te spelen is even weg. Komt voornamelijk omdat ik eigenlijk niet weet welke champion ik wil spelen. En in normal maakt het me allemaal niet zoveel uit, dan kies ik gewoon iets wat me leuk lijkt, dan kijk ik even niet naar de team comp en de champions waar ik echt goed mee kan spelen.
Ergens wil ik nog wel platinum worden, maar ik ga er niet keihard mijn best voor doen. Het moet wel leuk blijven.
Nog 19 dagen totdat season 6 voorbij is.....en we die foeilelijke Maokai gold skin kunnen negeren
Zo slecht is de skin toch niet?Koekiemonsterr schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:51:
Nog 19 dagen totdat season 6 voorbij is.....en we die foeilelijke Maokai gold skin kunnen negeren
Het is alleen dat Maokai niet echt een interessante champion is.
Laat ik het anders formuleren. Sinds de season 2 Janna skin is het alleen maar bergafwaarts gegaan met de season reward-skins. Eigenlijk idem aan de World's winner-skins. Opzich opmerkelijk aangezien er af en toe toch een goede batch aan skins voorbij komt, met degelijke details.Xanthian schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
Zo slecht is de skin toch niet?
Het is alleen dat Maokai niet echt een interessante champion is.
Altijd leuk. Gister een potje waar onze toplaner 0/6 ging in lane toen de game 9 minuten bezig was.
Hoe je dat voor elkaar krijgt op platinum niveau, schiet mij maar lek ;-;
Heel erg frustrerend als hun jungler en toplaner dan zo gefeed raken dat ze de hele game kunnen carryen terwijl ik op bot samen met mijn ADC best goed ging. Maarja, toen kwamen de ganks + towerdives
Nog 19 daagjes dus om naar diamond te komen... Moet lukken!
Hoe je dat voor elkaar krijgt op platinum niveau, schiet mij maar lek ;-;
Heel erg frustrerend als hun jungler en toplaner dan zo gefeed raken dat ze de hele game kunnen carryen terwijl ik op bot samen met mijn ADC best goed ging. Maarja, toen kwamen de ganks + towerdives
Nog 19 daagjes dus om naar diamond te komen... Moet lukken!
[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 20-10-2016 10:05 ]
Verwijderd
Ik vind ze er prima uitzien. Deze laatste is wel wat minder, maar de 2 voorgaande victorious skins waren erg mooi.Damien schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:51:
[...]
Laat ik het anders formuleren. Sinds de season 2 Janna skin is het alleen maar bergafwaarts gegaan met de season reward-skins. Eigenlijk idem aan de World's winner-skins. Opzich opmerkelijk aangezien er af en toe toch een goede batch aan skins voorbij komt, met degelijke details.
Laat ik het wederom anders formuleren. Je hebt een jaar de tijd om met een skin te komen, en dit is het resultaat. Terwijl je ultimate skins/legendary skins hebt die veruit meer effort lijken te hebben gekost. Je laat mensen een heel jaar los gaan op een ranking systeem en je beloning is een skin die net iets beter is dan een 750 RP skin.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Ik vind ze er prima uitzien. Deze laatste is wel wat minder, maar de 2 voorgaande victorious skins waren erg mooi.
En dan heb je het nog niet eens over wat verdeling in ranking. Iemand die platinum/diamond/master/challenger zijn geworden zouden wat mij betreft een uitgebreidere versie moeten krijgen. Zie het als vanilla Championship Riven en 2016 Championship Riven. De mogelijkheden zijn er, dus waarom pas je ze niet toe op zoiets als ranked League of Legends.
zitten er maar 1 rp naast?Fanatic_FS schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:27:
Rekenkundig genie Rito™ strikes again
[afbeelding]
Kalista = 975 RP + bloodmoonskin = 975 = 1950 * 0.3 = 585
ow dang, helemaal niet door dat ik die champ niet hebMartin0 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:50:
[...]
zitten er maar 1 rp naast?

en dan nog 1 in ons voordeelMartin0 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:50:
[...]
zitten er maar 1 rp naast?
Iedereen die vanaf nu Miss Fortune supports in zijn ranked games krijgt, say thx to the Rox Tigers...
Achja, altijd nog beter dan een Poppy toplane die na 43 min 116 CS heeft in platinum 3Koekiemonsterr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 02:18:
Iedereen die vanaf nu Miss Fortune supports in zijn ranked games krijgt, say thx to the Rox Tigers...
Hoe hoger ik kom, hoe slechter de spelers worden, het is echt niet te geloven. Het speelt zo vaak als een bronze game. Gister bijvoorbeeld 21/5/14 gegaan met Evelynn, CLOWNFIESTA
woop woop ben aan kop gegaan van de Tweakers pick em XD enige waarmee ik kan winnen is helaas wel dat SSG kampioen wordt ipv skt XD
Gelukkig nog niet gezien. Was wel een indrukwekkende match.Koekiemonsterr schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 02:18:
Ja die pickem is echt té voorspelbaar gewoon na de groups stage...Martin0 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:49:
woop woop ben aan kop gegaan van de Tweakers pick em XD enige waarmee ik kan winnen is helaas wel dat SSG kampioen wordt ipv skt XD
Ik sta nu lekker op een gedeelde 3e plek samen met zandthee.
[ Voor 9% gewijzigd door jesse111 op 24-10-2016 11:46 ]
Mwah ik had voorspeld dat Rox door zou gaan ipv SKT en ben dus kansloosjesse111 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Ja die pickem is echt té voorspelbaar gewoon na de groups stage...
Ik sta nu lekker op een gedeelde 3e plek samen met zandthee.
Vicariously I live while the whole world dies
Hoeft niet, afhankelijk wat je aan de andere kant van de bracket had gekozen, bvb ssg dan heb je nog een kansVicarious schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Mwah ik had voorspeld dat Rox door zou gaan ipv SKT en ben dus kansloos
Jaja, SSG win wordt jij eerste, bij SKT win wordt ik 1eMartin0 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:49:
De rest van de knockout is toch wel redelijk voorspelbaar gebleken, hoewel het met SKT vs ROX close te noemen was.
Oh, ik had ook de Pick'em ingevuld, maar was de GoT groep nog niet gejoint. Zojuist even gedaan en sta gedeelde eerste. Heb SSG als winner geselecteerd; sorry Suicyder
IGN: Rasmalluin
SKT gaat het gewoon weer winnen hoor.
Staat namelijk in het script van Riot
Staat namelijk in het script van Riot
spoiler:
[ Voor 47% gewijzigd door Wootlock op 24-10-2016 13:30 ]
Niks sorry, als SKT wint win ikRasmalluin schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:56:
Oh, ik had ook de Pick'em ingevuld, maar was de GoT groep nog niet gejoint. Zojuist even gedaan en sta gedeelde eerste. Heb SSG als winner geselecteerd; sorry Suicyder
Laatst weer iets merkwaardigs gezien.
Onze bot lane (Ez\Soraka) verliest hard van een Vayne\Thresh. Voornamelijk Ezreal die 0/5 staat.
Maar dan zomaar, zonder mijn hulp als jungler of van mid lane begint Ezreal met 0/5 achterstand opeens alle trades en duels te winnen. Voordat ik het wist stond Ezreal weer 5/5. Zo'n comeback had ik niet verwacht.
Onze bot lane (Ez\Soraka) verliest hard van een Vayne\Thresh. Voornamelijk Ezreal die 0/5 staat.
Maar dan zomaar, zonder mijn hulp als jungler of van mid lane begint Ezreal met 0/5 achterstand opeens alle trades en duels te winnen. Voordat ik het wist stond Ezreal weer 5/5. Zo'n comeback had ik niet verwacht.
Tsja, Vayne blijft Vayne he... Als die een beetje voor staat gaat de speler die vayne speelt te veel proberen zonder de support, waardoor kills makkelijk te pakken zijn door de enemy teamXanthian schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:21:
Laatst weer iets merkwaardigs gezien.
Kan een voordeel zijn, maar meestal een nadeel omdat die Vayne vaak in jouw team zit