Maar enemy team heeft dan alsnog een goed idee van waar je bent.. En als die dingen overal geplaatst worden kost het ook nog eens tijd.. Soms stonden er zelfs meerdere op 1 plek, vooral als ik bij een camp al even niet meer was geweest.Santee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
[...]
Je kan ook de blue trinkets laten staan en gewoon ganken en dan pas trinkets gaan clearen
[...]
Ignore, report, move on, die tactiek gebruik ik nu dit season en het doet wonderen![]()
Het is gewoon een feit dat ~50% van de bevolking in NL retards zijn en in het buitenland nog veel meer, in LoL wordt dat alleen maar erger dus ja je kan in elke game ongeveer 3 mongols verwachten![]()
Wat vooral niet helpt is gaan discusieren, zelfs als iemand gelijk krijgt, het kost denkvermogen, tijd, geeft irritatie en het helpt niks. Boeie of je had moeten diven of niet, concentreer je op je eigen spel. Enige wat ik vaak zeg is: Just play, don't type we can do this. Beetje vertrouwen in praten en ze dan op ignore zetten.
En als je na een gank low health bent en de enemy jungle ziet dat ik nog een camp ga doen..
Pink wards laat ik soms zelfs staan, zodat lanes een 'veilig' gevoel hebben om vervolgens gewoon via lane te ganken en niet vanaf de rivier
Vooral de item die als gapcloser gebruikt kan worden is daarvoor erg handig
En mensen onderschatten de burst van Evelynn vaak ook, vooral als ik een early Sheen heb.