Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Santee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Je kan ook de blue trinkets laten staan en gewoon ganken en dan pas trinkets gaan clearen ;)

[...]

Ignore, report, move on, die tactiek gebruik ik nu dit season en het doet wonderen :*)
Het is gewoon een feit dat ~50% van de bevolking in NL retards zijn en in het buitenland nog veel meer, in LoL wordt dat alleen maar erger dus ja je kan in elke game ongeveer 3 mongols verwachten :+
Wat vooral niet helpt is gaan discusieren, zelfs als iemand gelijk krijgt, het kost denkvermogen, tijd, geeft irritatie en het helpt niks. Boeie of je had moeten diven of niet, concentreer je op je eigen spel. Enige wat ik vaak zeg is: Just play, don't type we can do this. Beetje vertrouwen in praten en ze dan op ignore zetten.
Maar enemy team heeft dan alsnog een goed idee van waar je bent.. En als die dingen overal geplaatst worden kost het ook nog eens tijd.. Soms stonden er zelfs meerdere op 1 plek, vooral als ik bij een camp al even niet meer was geweest.

En als je na een gank low health bent en de enemy jungle ziet dat ik nog een camp ga doen..

Pink wards laat ik soms zelfs staan, zodat lanes een 'veilig' gevoel hebben om vervolgens gewoon via lane te ganken en niet vanaf de rivier :)

Vooral de item die als gapcloser gebruikt kan worden is daarvoor erg handig :D

En mensen onderschatten de burst van Evelynn vaak ook, vooral als ik een early Sheen heb.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Santee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
Ignore, report, move on, die tactiek gebruik ik nu dit season en het doet wonderen :*)
Het is gewoon een feit dat ~50% van de bevolking in NL retards zijn en in het buitenland nog veel meer, in LoL wordt dat alleen maar erger dus ja je kan in elke game ongeveer 3 mongols verwachten :+
Wat vooral niet helpt is gaan discusieren, zelfs als iemand gelijk krijgt, het kost denkvermogen, tijd, geeft irritatie en het helpt niks. Boeie of je had moeten diven of niet, concentreer je op je eigen spel. Enige wat ik vaak zeg is: Just play, don't type we can do this. Beetje vertrouwen in praten en ze dan op ignore zetten.
Thanks voor de tips, echter ben ik iemand die altijd blijft hopen op goede calls etc. Vandaar dat ik ook in CSGO eigenlijk amper tot nooit mensen mute tenzij ik zeker weet dat ik niets aan ze heb (en zelfs dan is de kans nog klein). Nu probeer ik meestal zo lang mogelijk het gezeur in chat te negeren, maar naar verloop van tijd gaat het toch knagen. Met name als het weer zo'n talent is dat 0/10/0 in lane gaat (zelfde overigens in CSGO, het zijn altijd de lui die 5/21 gaan maar wel de grootste bek hebben en denken dat ze calls moeten maken).

Waarschijnlijk mijn eigen ego. Net als dat ik er slecht tegen kan een Plat speler in mijn game te hebben die als eerste item een sunfire cape maakt vs een AP champ. Laatste paar keren dit gezien:

Malphite vs Swain: Eerste item Malphite een Chain vest. Really bro? Abyssal Sceptor en desnoods nog verder de AP richting op en je kunt daadwerkelijk iets terug doen. Maar een Chain vest is wel het laatste wat je nodig zult hebben.

Malphite vs Vayne: eerste item van Malphite -> Thornmail, ipv een Randuins. Vervolgens hem geprobeerd uit te leggen dat een Thornmail geen fluit doet als je niet een fatsoenlijke healthpool hebt en dat een Randuins Vayne op 2 manieren enigszins in toom houd. Wat krijg je terug: "omg you are flaming me"

kort daarop:

Volibear vs Jax: eerste item Volibear een Sunfire cape, roept vervolgens dat Jax mateloos OP is. Waarop ik zeg. Was voor een Randuins of Frozen Heart gegaan en je lane was al 10x makkelijker geweest. Hetzelfde wat je eigenlijk vs een Irelia doet mocht ze de overhand hebben in lane. Zorgen dat je de attack speed limiteert en de champs in kwestie zijn gelijk een stuk zwakker. Wederom een "omg stop flaming me, muted".

Maar als er dan eens iemand tussenzit die iedereen elke ziekte in de wereld aanpraat dan hoor je niemand en is alles ok. Echt dit spel heeft zulke vreemde kinderen aan het spelen dat het soms echt beangstigend is.

Begrijp me overigens niet verkeerd. In alle opzichten ben ik mechanisch in deze game ook 100% een Gold V. Echter kan ik in vele opzichten toch betere keuzes maken qua builds en objectives dan menigeen die ik op een hoger niveau zie spelen. Hetzelfde overigens met CSGO, ik ben geen topaimer (meer, was vroeger anders maar ja je wordt ouder...) maar mede dankzij positioning en mindgames sta ik gemiddeld elke game daar ook met minimaal 30 frags.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 22-08-2016 14:19 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Weet iemand nog een leuke TOP champion die goed werkt als first pick?

Op dit moment kan ik alleen Darius en Illaoi redelijk goed spelen, de rest is een beetje OoM (Out of Meta)

Ik zat te denken aan Wukong of Irelia, maar bij beide zal ik nog even moeten oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Xanthian schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:50:

Op dit moment kan ik alleen Darius en Illaoi redelijk goed spelen, de rest is een beetje OoM (Out of Meta)

Ik zat te denken aan Wukong of Irelia, maar bij beide zal ik nog even moeten oefenen.
Pantheon is een erg sterke toplaner. In teamfights heeft hij het lastig, maar in de 1v1 early is hij erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Teemo? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Carnagy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Pantheon is een erg sterke toplaner. In teamfights heeft hij het lastig, maar in de 1v1 early is hij erg sterk.
Pantheon is nog wel een leuke, maar heeft ook wel zo zijn counters.
Teemo ga ik niet spelen. Iets met principes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 16:01
Mebus schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Maar enemy team heeft dan alsnog een goed idee van waar je bent.. En als die dingen overal geplaatst worden kost het ook nog eens tijd.. Soms stonden er zelfs meerdere op 1 plek, vooral als ik bij een camp al even niet meer was geweest.

En als je na een gank low health bent en de enemy jungle ziet dat ik nog een camp ga doen..

Pink wards laat ik soms zelfs staan, zodat lanes een 'veilig' gevoel hebben om vervolgens gewoon via lane te ganken en niet vanaf de rivier :)

Vooral de item die als gapcloser gebruikt kan worden is daarvoor erg handig :D

En mensen onderschatten de burst van Evelynn vaak ook, vooral als ik een early Sheen heb.
Kan me niet voorstellen, blue trinkets komen pas op level 9 en de cooldown is nu best lang. Vaak worden ze mid/late game op meerdere plekken gezet, maar dan hoor je al team objectives te pushen en wil je vaak flanken als Evelyn en boeien die trinkets helemaal niet, alleen pinks.

Klinkt alsof je al 30 min ingame was maar nog steeds in laning phase zat :+

Gangplank is na alle nerfs nog steeds sterk, z'n ult zorgt gewoon dat je zonder te tpen kan helpen met een 2v2, 2v3 of 3v3 botlane, super nice. Ook zijn late game barrels halen 50% van de hp van de adc zodat je free baron etc kan pakken of je gooit je ult in baron pit als de enemy hem doet om te zonen, een potential baron steal of damage en hun de pit uit forcen als je contest.

[ Voor 25% gewijzigd door Santee op 22-08-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 15:36

Wootlock

Evilution

TSM _O_
CLG is niet meer wat het geweest is maar dat vind ik niet erg :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Santee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

Kan me niet voorstellen, blue trinkets komen pas op level 9 en de cooldown is nu best lang. Vaak worden ze mid/late game op meerdere plekken gezet, maar dan hoor je al team objectives te pushen en wil je vaak flanken als Evelyn en boeien die trinkets helemaal niet, alleen pinks.

Klinkt alsof je al 30 min ingame was maar nog steeds in laning phase zat :+

[...]

Gangplank is na alle nerfs nog steeds sterk, z'n ult zorgt gewoon dat je zonder te tpen kan helpen met een 2v2, 2v3 of 3v3 botlane, super nice. Ook zijn late game barrels halen 50% van de hp van de adc zodat je free baron etc kan pakken of je gooit je ult in baron pit als de enemy hem doet om te zonen, een potential baron steal of damage en hun de pit uit forcen als je contest.
Voordat ze de blue trinket hadden ging het ook gewoon goed, maar daarna kon ik vrij weinig omdat ik gecounterd werd zowel in de jungle als met ganks.

En naast dat, wie zegt er dat ik niet bezig ben met objectives? En level 9 ben je al vrij snel..

Flanken met Evelynn? Nooit aan gedacht, dat zal ik de volgende keer eens doen :*)

En voor top lane is irelia een goede pick? Heb het gevoel alsof ze nu een pick of ban champ is geworden ook..

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 22-08-2016 16:17 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 12:28

Shen, Renekton, Irelia, Wu, Kled :P misschien zelfs Jayce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Junia schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:17:
[...]

Shen, Renekton, Irelia, Wu, Kled :P misschien zelfs Jayce?
Jaaa Renekton is best wel weer terug op zich, black cleaver is nog erg goed atm en ook Renekton is beetje gebuffed early, daarmee kan je echt keihard 1v9 carryen als je hem goed kan. Hij heeft nog wel counters voor first pick, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Renekton, Irelia of Wu gaat het wel worden. Van die drie ben ik nog het beste met Wukong. Maar goed, maar weer even oefenen.

Ik speel zo nu en dan ook nog wel eens Master Yi. Nog steeds heb ik wel eens van die potjes waar je 20 kills hebt en de game carried, maar Yi draait nu zo erg om decision making i.p.v. echte skills. Je moet echt heel goed je moment kiezen om er in te gaan met teamfights.

Maar goed, willekeurige champions met 3 aa's killen met 2.5 as is nog steeds leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Xanthian schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:15:
Renekton, Irelia of Wu gaat het wel worden. Van die drie ben ik nog het beste met Wukong. Maar goed, maar weer even oefenen.

Ik speel zo nu en dan ook nog wel eens Master Yi. Nog steeds heb ik wel eens van die potjes waar je 20 kills hebt en de game carried, maar Yi draait nu zo erg om decision making i.p.v. echte skills. Je moet echt heel goed je moment kiezen om er in te gaan met teamfights.

Maar goed, willekeurige champions met 3 aa's killen met 2.5 as is nog steeds leuk!
Als dat je ding is, probeer anders kog maw met guinsoo jungle? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Junia schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:20:
[...]

Als dat je ding is, probeer anders kog maw met guinsoo jungle? ;)
Ja... dat kan. Maar Master Yi is iets wat ik gewoon af en toe in normals speel. Maar goed, Twitch zal ik ook wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Zooo herkenbaar.. Heb dat zelfde probleem af en toe.. Had net een pot waarvan 3 van de tegenstander armor ging stacken. Dit was de build van onze Jinx lategame waarin we geen teamfights meer konden winnen:

- Berseker Greaves
- Infinity Edge
- Runaan's Hurricane
- Rapid Firecannon

Eeeh, wat miste er hier? Juist, iig een Last Whisper item...... Rapid Firecannon vind ik zowiezo kansloos op Jinx gezien de 700 range op haar level 5 Fishbones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25
Rumble in the Jungle!

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-08-2016 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Net 2 potjes gehad waarvan een Kled makkelijk een KDA van 20/2 haalt en niet valt te killen. Riot houd wel laatste tijd van OP champs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Yuri771 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:01:
Net 2 potjes gehad waarvan een Kled makkelijk een KDA van 20/2 haalt en niet valt te killen. Riot houd wel laatste tijd van OP champs ofzo?
Of Kled dat ook daadwerkelijk is moet nog blijken imo, maar inderdaad, OP champs releasen doen ze al bijna uitsluitend sinds de release van Yasuo.
Damien schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:30:
Ik verwacht dat ik binnen afzienbare tijd een chatrestriction of ban kan verwachten op LoL. Ik merk weer dat ik teveel mij loop te ergeren aan al die kutkoters in mijn games.
Join the club :)

Ik zit me vooral te ergeren aan junglers die in veel te veel games totaal afwezig zijn (een Master Yi die na een loss van 22 mins in totaal 600 (!!!) dmg to champs deed), laners/junglers die na 30 secs van zichtbare enemies nabij een tower nog niet doorhebben dat ie misschien wel eens heel snel gesieged gaat worden en er dus defense nodig is, of laners zoals een Irelia die op minuut 35 op een Karma mid in de mid lane springt (Karma is halve supp dus sowieso al geen goede target) en prompt wordt two-shotted door de mega fed enemy Varus. En dan zegt Irelia nog: "Oh I didn't see Varus." No shit sherlock, hij was net voordat je op Q drukte nog in die zwart brij genaamd de fog of war. Misschien beter om ff rustig te verdedigen en niet te gaan jumpen op een target voordat je weet waar de rest uithangt?

Elke game voelt alsof ik een LoL-heropvoedingsspoedcursus moet geven.
En dit is dan low plat niveau... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Xanthian schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:15:

Pick geen wukong als first pick....een semi decent riven Darius Olaf maken gehakt van je. Verder heb je zero sustain en mana probleem .
Goede first pick is een gnar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:50:
[...]

Of Kled dat ook daadwerkelijk is moet nog blijken imo, maar inderdaad, OP champs releasen doen ze al bijna uitsluitend sinds de release van Yasuo.
Idd en dan meermalig keihard nerfen. Hopelijk gebeurt dit ook met Kled. Gewoon keihard met zn ult in enemy champs botsen, veel damage doen, killen en dan gewoon weglopen met HP over terwijl 3 andere op hem staan te hakken vind ik wat TE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Mensen zeiden juist dat Kled slecht was door een lage winrate, maar dit was eerst ook met Jhin omdat mensen geen idee hebben hoe hem te spelen en wat te bouwen.. Als ik zo de kit van Kled bekijk is het best insane. Je hebt met die mounted E nog best wat mobility en kan niet 100-0 geburst worden door je mount, dan heb je nog 2x een Q buckshot voor mobility, je bent dus slippery als fck. Verder kan je met je ult ganks ontwijken of echt snoeihard engagen en je hele team 1000 movement speed geven, alleen dat op zich is al BROKEN. Je moet wel goed je plek kiezen want je kan niet stoppen met ulten maar toch. Ook is zijn 2e Q hit en W damage iets te broken denk ik. Als mensen uitvinden welke items ze het beste kunnen spelen en vooral hoe ze moeten ulten denk ik dat zijn winrate vrij snel naar 55% zal gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Dat was met Yasou ook zo in het begin. Iedereen ging met hem feeden in de eerste week, maar daarna bleek ie OP te zijn.. Endless cycle..

Trouwens, het lijkt erop dat Riot eraan zit te denken om de champ bans van 6 naar 10 wilt zetten. Ben beniewd wat dat voor impact gaat hebben:

http://www.lolking.net/ne...es-potential-ban-increase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Yuri771 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:10:
Dat was met Yasou ook zo in het begin. Iedereen ging met hem feeden in de eerste week, maar daarna bleek ie OP te zijn.. Endless cycle..

Trouwens, het lijkt erop dat Riot eraan zit te denken om de champ bans van 6 naar 10 wilt zetten. Ben beniewd wat dat voor impact gaat hebben:

http://www.lolking.net/ne...es-potential-ban-increase
Niet echt een beste keuze lijkt mij. Voor amateurs lijkt het me dat de lobby time nog langer gaat duren (is al te lang imo) en voor pro matches gaat het nog erger worden dat ze alle comfort champs van iemand gaan bannen (zie bijv. Faker waar vaak 2 bans aan worden besteed).

Is natuurlijk wel tof om te zien dat je daardoor alle 'irritante/op' champsion kan bannen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 23-08-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
6 bans is ook wel genoeg vind ik. Soms zou ik willen dat er meer zijn, maar op dit moment is het prima voor mij.

Bovendien, wat vinden jullie van de nieuwe Yorick?
Ben wel te spreken of de redelijke simpele abilities.

Zie hier een paar details: http://www.surrenderat20....3-pbe-update.html#yorick1

@Mebus

Krijg nou wat, Evelyn buffs

Evelynn
R cooldown decreased.

When we think about what we want Evelynn to excel at, it’s taking advantage of her stealth and ultimate to flank from an interesting location, allowing her team to followup. As it stands, Evelynn’s ultimate cooldown is a bit too high - especially in the early-mid game - meaning Evelynn doesn’t actually get to see that many of those moments.

R - Agony's Embrace
COOLDOWN150/120/90 seconds ⇒ 120/100/80 seconds

Dit was wel één van de dingen waar ik een beetje hekel aan had.
Die gigantische cd op haar ultimate.

[ Voor 50% gewijzigd door Xanthian op 24-08-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-617-notes

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-08-24_12-36-21.jpg

Ik snap dit niet.. Ashe bij lange na geen sterke champ, en dan nerven ze haar (alweer).. Maar champs waarvan er niks aan de hand is gaan ze buffen????? (Diana, Draven, Ezreal, Tresh, Vayne, Veigar)

PS: Ik ben Ashe main..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Xanthian schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:54:
6 bans is ook wel genoeg vind ik. Soms zou ik willen dat er meer zijn, maar op dit moment is het prima voor mij.

Bovendien, wat vinden jullie van de nieuwe Yorick?
Ben wel te spreken of de redelijke simpele abilities.

Zie hier een paar details: http://www.surrenderat20....3-pbe-update.html#yorick1

@Mebus

Krijg nou wat, Evelyn buffs

Evelynn
R cooldown decreased.

When we think about what we want Evelynn to excel at, it’s taking advantage of her stealth and ultimate to flank from an interesting location, allowing her team to followup. As it stands, Evelynn’s ultimate cooldown is a bit too high - especially in the early-mid game - meaning Evelynn doesn’t actually get to see that many of those moments.

R - Agony's Embrace
COOLDOWN150/120/90 seconds ⇒ 120/100/80 seconds

Dit was wel één van de dingen waar ik een beetje hekel aan had.
Die gigantische cd op haar ultimate.
Daarom koop ik zo snel mogelijk cd items. Eerst Sheen zodat m'n ult cd al wat lager was.. Naast dat geeft Sheen ook extra dmg en mana :)

Voorheen kocht ik altijd zo snel mogelijk een ryl, maar dat is early een slecht en duur item en cd boots om de hoge cd's te verlagen. Met sheen kan je beter op gang komen.

Daarna ligt het eraan wat ik koop, het liefst een aby voor de mr en ook extra cd weer (nadat ik meestal lichtbane af heb). Daarna hp kopen pas voor de effectieve health :)

Wss veranderd er niet veel aan m'n buildpath, je wilt alsnog zoveel mogelijk kunnen flanken early en dat gaat nu met de buffs weer een stuk beter.

Volgende week weer wat uitproberen, vakantie :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yuri771 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:43:

[afbeelding]

Ik snap dit niet.. Ashe bij lange na geen sterke champ, en dan nerven ze haar (alweer).. Maar champs waarvan er niks aan de hand is gaan ze buffen????? (Diana, Draven, Ezreal, Tresh, Vayne, Veigar)

Ashe had een vrij hoge winrate deze patch toch? Dat is voor riot natuurlijk een reden om te kijken of een nerf niet nodig is. (volgens champion.gg 53,7% winrate, uiteindelijk zou 50% natuurlijk het ideaal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Yuri771 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:43:

[afbeelding]

Welkom bij LoL, daar waar maker Rito al een sinds mensenheugenis er een bijzonder wispelturig en totaal niet consistent nerf/buff op na houdt....

Maar dat gezegd hebbende, kun je beter even goed kijken en niet meteen ZOMG roepen bij dat soort nietszeggende plaatjes.

De Ashe nerf is nou ook weer niet zó dramatisch. Een seconde van haar Q af en iets minder (early) dmg (rank 3 dmg onveranderd) op haar ult is nou bepaald niet wereldschokkend. Bovendien is haar R toch meer een CC/utility ability dan dat het nou echt voor dmg is.

Diana mag best een kleine buff krijgen, en deze iets grotere range op haar E pull vind ik wel een aardige omdat het haar burst of dmg verder niet boost.

Draven buff is vrijwel verwaarloosbaar. Ezreal buff is wel aardig, maar zal ook niet meteen wereldschokkend zijn. Vayne kan absoluut wel buff gebruiken atm.

Buffs voor Malph, Orianna, Jayce en Vi bijv zijn allemaal zeer goed te rechtvaardigen. Het zijn overigens allemaal meer kleine buff/nerfs/Qol's dan dat het nou echt serieuze buffs/nerfs zijn. Snap alleen de Riven buff niet helemaal.

Heb wel eens slechtere patches langs zien komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
een seconde lijkt heel kort, maar in een teamfight telt elke seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Buffs voor Malph, Orianna, Jayce en Vi bijv zijn allemaal zeer goed te rechtvaardigen. Het zijn overigens allemaal meer kleine buff/nerfs/Qol's dan dat het nou echt serieuze buffs/nerfs zijn.

Heb wel eens slechtere patches langs zien komen....
Vooral met Malph en Vi ben ik wel blij.

De 2 charges die je krijgt bij Excessive Force is wel handig voor je early jungle.
Samen met de CD op je Q kom je net even wat gezonder de jungle uit. Een level 3 gank wordt zomaar een stuk beter.

Malph kan na de nerf van verschillende tank items en zijn E (Ground Slam) wel wat extra damage gebruiken. De buff voor zijn armor is dus leuk.

Kortom, ben het eens met Koekie, een leuke patch.
Yuri771 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:04:
een seconde lijkt heel kort, maar in een teamfight telt elke seconde
Nerfs voor Ashe zijn wel te rechtvaardigen. Hoge winrate + hoge pickrate.
Dat soort combinaties vragen gewoon om een nerf. Ondertussen wordt hoge winrate + lage pickrate juist weinig mee gedaan. Kijk maar eens naar Udyr in het verleden.

[ Voor 20% gewijzigd door Xanthian op 24-08-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:05:
[...]

Vooral met Malph en Vi ben ik wel blij.

De 2 charges die je krijgt bij Excessive Force is wel handig voor je early jungle.
Samen met de CD op je Q kom je net even wat gezonder de jungle uit. Een level 3 gank wordt zomaar een stuk beter.

Malph kan na de nerf van verschillende tank items en zijn E (Ground Slam) wel wat extra damage gebruiken. De buff voor zijn armor is dus leuk.
Klopt ja, Vi staat bij mij nu ook ineens weer prominenter op de radar. Helpt early game/clear zeer zeker.

Malphite ook leuk, als kan ik nou niet zeggen dat ik W zo ontzettend vaak effectief kan inzetten in top lane. Zo vaak krijg je tegen de meeste tegenstanders niet de kans om ongestraft W empowered auto's uit te delen. Je zou bijna gaan denken dat dit Malph aa+as jungle wat aantrekkelijker maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Xanthian schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:05:
Nerfs voor Ashe zijn wel te rechtvaardigen. Hoge winrate + hoge pickrate.
Dat soort combinaties vragen gewoon om een nerf. Ondertussen wordt hoge winrate + lage pickrate juist weinig mee gedaan. Kijk maar eens naar Udyr in het verleden.
Dat is ook wel weer waar. Ik loop zo wel weer rond in de Rift en ga wel zien wat er gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Klopt ja, Vi staat bij mij nu ook ineens weer prominenter op de radar. Helpt early game/clear zeer zeker.

Malphite ook leuk, als kan ik nou niet zeggen dat ik W zo ontzettend vaak effectief kan inzetten in top lane. Zo vaak krijg je tegen de meeste tegenstanders niet de kans om ongestraft W empowered auto's uit te delen. Je zou bijna gaan denken dat dit Malph aa+as jungle wat aantrekkelijker maakt ;)
Jungle Malphite was ik even vergeten, maar ik ben er geen fan van.
In sommige matchups kan je trouwens wel aardig traden, vooral tanks.
Maar ik ben iets minder bekend met de huidige matchups van Malphite, want vroeger was het vaak tank vs tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
Meeste aanpassingen in deze patch zijn wel aardig, maar sommige dingen zijn mij echt een raadsel.

De Riven en Ezreal buffs lijken mij veelste extreem, daar waar ezreal al redelijk viable was. Riven misschien niet zo viable, maar de dmg buff is echt absurd hoog (komt championship riven niet toevallig heel binnenkort?)

De buffs op vayne en Draven zijn imo echt onzinnig en doen zo goed als niets voor deze champions die bijna onspeelbaar zijn in de huidige meta.

Overige aanpassingen zien er dan best oke uit. Rito blijft mij altijd raadselachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
@Junia zou mij niks verbazen dat ze Riven weer meta proberen te maken, wat ja als ze 10.000 meer skins verkopen is dat weer €100.000 in het laatje..

Verder was de Ashe nerf wel goed, haar winrate zat al rond de 54.5% voor meerdere patches, dus wel goed.
Vi buff is idd heel chill, vaak na je 1e camp (waar ik liefst w begint) naar blue/red is het chill om gelijk 2 charges te hebbe krijg je wsl ook nog de 3e tijdens het camp wat veel helpt :) Vi was soms al redelijke soloQ stomper, denk dat ze nu best wel weer terug in de meta zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Santee schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:25:
@Junia zou mij niks verbazen dat ze Riven weer meta proberen te maken, wat ja als ze 10.000 meer skins verkopen is dat weer €100.000 in het laatje..

Verder was de Ashe nerf wel goed, haar winrate zat al rond de 54.5% voor meerdere patches, dus wel goed.
Vi buff is idd heel chill, vaak na je 1e camp (waar ik liefst w begint) naar blue/red is het chill om gelijk 2 charges te hebbe krijg je wsl ook nog de 3e tijdens het camp wat veel helpt :) Vi was soms al redelijke soloQ stomper, denk dat ze nu best wel weer terug in de meta zou kunnen komen?
Ja, ben het helemaal met je eens dat de Ashe nerf gerechtvaardigd was. Zoals koekie eerder al zei, zo dramatisch zijn de nerfs niet op Ashe. Voor Vi vrees ik wel dat het een Soloq stomper blijft en niet echt interessant is voor teamplay, maar wel leuk om te zien dat ze het waarschijnlijk een stuk beter gaat doen, heb Vi in de afgelopen 100 games misschien 5x gezien.

Edit: ben wel erg blij met de tower changes, zo frustrerend als je wordt gedived en je zelf net buiten tower range staat -.-

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 24-08-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Junia schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:33:
[...]
Edit: ben wel erg blij met de tower changes, zo frustrerend als je wordt gedived en je zelf net buiten tower range staat -.-
+1

• Xanthian
Gisteren leuke comeback gehad die +20 LP oplevert
Als dit zo doorgaat zit ik binnenkort in Gold 1.

Early game ging goed, met 5 kills voorsprong.
Daarna verloren wij meerdere teamfights mid game, maar even goed een flink aantal towers kunnen pakken daarvoor.

Na minuut 30 had ik de hoop al opgegeven.
Hun team van Leona, Irelia, Brand, Lee Sin en Ezreal was best goed en hun engages waaren dodelijk.

Maar toen gebeurde het. Wij ging als 1 team naar Baron, want dat was de logische plek waar hun ook naar toe zouden gaan. Daar stond alleen Leona te warden en te sweepen, die killen we. Vervolgens beginnen we aan Baron. Halverwege Baron komt Lee, die een hopeloze dive doet op onze adc. Lee dood. Baron gepakt. Rest van het team kwamen we tegen in de jungle, dus die ook afgemaakt

We stonden 7K gold achter, maar doordat Leona en Lee dom bezig waren, konden wij in één keer door pushen en winnen.

Verwijderd

Ik houd van lee spelers, die doen altijd domme dingen.

• Santee
Behalve als je Lee mechanics hebt die zwaar bovengemiddeld zijn moet je hem ook gewoon niet spelen, 47% winrate, sterke early game maar zo useless late.

• Xanthian
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:23:
Ik houd van lee spelers, die doen altijd domme dingen.
Mwah, hij was wel redelijk moet ik zeggen.
Alleen die laatste actie snap ik niet echt.

Ja, hij kreeg zijn Resonating Strike (Q) op Vayne, maar met 4 van ons er omheen gaat het je niet lukken.
Ik vermoed dat het hele team niet snel genoeg bij Baron kon komen en dat hij maar een groot risico nam. Maar naar mijn idee konden ze prima verdedigen ondanks dat wij dan Baron zouden hebben.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Santee schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:54:
Behalve als je Lee mechanics hebt die zwaar bovengemiddeld zijn moet je hem ook gewoon niet spelen, 47% winrate, sterke early game maar zo useless late.
Lee is gewoon een decent pick in low elo hoor, stomp de game early en forceer een 20 min surrender van de enemy.
Late game (mits tanky build) vind ik hem niet useless, wardhop en kick de ADC naar jou team en win de game.

• Damien
Wootlock schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:07:
[...]

Lee is gewoon een decent pick in low elo hoor, stomp de game early en forceer een 20 min surrender van de enemy.
Late game (mits tanky build) vind ik hem niet useless, wardhop en kick de ADC naar jou team en win de game.
Terwijl je team nog even die laatste 3 minions aftikt, de kans mist om de enemy ADC af te slachten en vervolgens maar typt: /ALL OMG THIS LEE.

Teamfight verliest en vervolgd met: /ALL PLEASE REPORT LEE FOR THROWING

ggwp

Sorry even een stukje eigen ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Wootlock schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:07:
[...]

Daarom zeg ik als je boven gemiddelde mechanics hebt, als je gemiddelde mechanics hebt en lee speelt is hij gewoon bar slecht, hij is goed door grote mobility, playmaking en KAN snowballen. Meestal in mijn games als de enemy lee 7 kills heeft @ 15 minuten maak ik mij echt niet druk, is het een hecarim/khazix/vi of whatever dan is het vaak al GG als ze redelijk spelen. Lee komt gewoon veel meer bij kijken dan 90% van de bronze/silver/gold spelers kan. En wat jij noemt klopt, een Q, flash, R kan je de game winnen, echter als het fout gaat (wat best makkelijk fout gaat) is hij ook zo dood, want late game doet hij niet heel veel damage meer en echt super tank is ook niet. Probleem is dat je niet zoveel meer hebt aan zijn mobility late game. Lee is was mij betreft een van de champs die late game echt hard af valt.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:10
Damien schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Terwijl je team nog even die laatste 3 minions aftikt, de kans mist om de enemy ADC af te slachten en vervolgens maar typt: /ALL OMG THIS LEE.

Teamfight verliest en vervolgd met: /ALL PLEASE REPORT LEE FOR THROWING

ggwp

Sorry even een stukje eigen ervaring.
Heb je een recente Lee game gezien ofzo? Dat is echt exact wat er toen bij mij gebeurde. "Report Lee" "Throwing" "Refusing to cooperate with team" "Always bad engages". Sure, zaten een paar slechte tussen. Maar gewoon geen follow-ups krijgen. Zelfs niet van een Orianna met d'r E-R ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik denk dat ik vanavond weer eens Mordekaiser uit de kast pak.
Eens kijken of ik daar een beetje mee kan junglen of niet.

Iemand anders al eens Mordekaiser jungle gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Xanthian schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:37:
Ik denk dat ik vanavond weer eens Mordekaiser uit de kast pak.
Eens kijken of ik daar een beetje mee kan junglen of niet.

Iemand anders al eens Mordekaiser jungle gespeeld?
Ja, een paar keer. Ik zou hem proberen als je team veel CC heeft. Je hebt namelijk zelf helemaal geen CC totdat je rylai's scepter hebt. Ik vond hem zelf lastig te spelen. De clear gaat allemaal prima, maar het ganken en pressure uitvoeren op lanes is niet zo sterk. Ik speel hem liever top als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Ligt bij jullie de chat ook al heel de avond er uit?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
icy schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:41:
Ligt bij jullie de chat ook al heel de avond er uit?
Werkt bij mij prima :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zal wel aan de dns server van ziggo liggen, want heb omgezet naar google en het doet het weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
IWCQ verloopt niet geheel naar verwachting. Maar vooral dag 3 was wel leuk om te zien :D

SuperMassive (die nog bij MSI waren) doet niet mee omdat ze door DP verslagen zijn in de regionals, maar DP had tijdens de regionals een 17 jarige die dus nu niet mee mag doen. INTZ doet het een stuk minder goed dan ik verwachte, en een aantal andere regios doen het juist beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Niet banworthy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ach ja, blijft grappig hoezeer menigeen alsmaar blijft ontkennen wat een idioot sterke kit hij heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
LPL Regional Qualifiers IM vs WE was mooi om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Zie patch winrates: http://champion.gg/champion/Yasuo

Veel mensen builden Yasuo nu top en bouwen hem tanky zonder crit. Dus idd Yasuo is wsl wel weer banworthy, ik heb wat minder gespeeld afgelopen maand dus is wel wat veranderd. Time to ban Yasuo again :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Je had gelijk. Wat betreft zijn jungle is hij nu een stuk sterker.
Winrate patch 6.16 was 47%
Winrate patch 6.17 is nu 51%

Misschien dan toch nog een keer Malphite jungle spelen, ook al kan je zo weinig voordat je level 6 bent.
Winrate op top is ook gestegen naar 52%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

spoiler:
TSM _O_

Doublelift die zijn nieuwe en oude team naar world carried met één teamfight :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
spoiler:
Je kan beter zeggen, C9 die het heeft verkloot in die game en die laatste tf :) Maar goed, TSM wel duidelijk het beste team in westen, EU lijkt me zwakker dan ooit.
Xanthian schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Je had gelijk. Wat betreft zijn jungle is hij nu een stuk sterker.
Winrate patch 6.16 was 47%
Winrate patch 6.17 is nu 51%

Misschien dan toch nog een keer Malphite jungle spelen, ook al kan je zo weinig voordat je level 6 bent.
Winrate op top is ook gestegen naar 52%.
Hmm grappig. Mijn eerdere hint op Malph jungle was na de W buff eigenlijk slechts een leuke suggestie voor normaltje, niet gedacht dat die buff nou echt serieus verschil zou maken.

Dat gezegd hebbende, AS AD runes op Malph en verder CDR en AP (+ eventueel tanky) bouwen was altijd al leuk, maar wel met duidelijke beperkingen. Die zijn er natuurlijk nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:21
kan iemand even mijn main invite in de GoT group ?

Name: Crypx V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ik snapte er niks van, gisteren miste ik heel random 2x een Q op veigar, maar niet zomaar, de Q vloog echt recht de andere kant op.. Had zelfs flash Q die dus de verkeerde kant op ging.
Vandaag speelde ik Vi en Flash Q ik en ga ik ineens recht naar beneden ipv naar rechts, zag er ongelooflijk stom uit en scheelde wsl ook een kill. Kijk ik nu op Reddit, blijkt het een bug te zijn. Als je met je muis op de HUD komt, je eigen portrait of de portraits van anderen (die ik links heb staan zoals het vroeger ook stond) gaat je muis die kant op ofzo... -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:27:
Ik snapte er niks van, gisteren miste ik heel random 2x een Q op veigar, maar niet zomaar, de Q vloog echt recht de andere kant op.. Had zelfs flash Q die dus de verkeerde kant op ging.
Vandaag speelde ik Vi en Flash Q ik en ga ik ineens recht naar beneden ipv naar rechts, zag er ongelooflijk stom uit en scheelde wsl ook een kill. Kijk ik nu op Reddit, blijkt het een bug te zijn. Als je met je muis op de HUD komt, je eigen portrait of de portraits van anderen (die ik links heb staan zoals het vroeger ook stond) gaat je muis die kant op ofzo... -.-
Ja ik heb ook al meerdere keren een noob bronze flash gehad, op de manier zoals je omschreef. Dacht al dat het een bug was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:27:
Was dit vroeger ook niet zo, dat skillshots de kant op gingen als je de muis op een portrait of op de minimap had staan?

Gisteren ook even Malphite jungle gespeeld.
Zijn clear is nu best snel, daar verbaasde ik mij wel een beetje over.
Rek'Sai kon ik bijhouden qua farm, alleen early kon ik niks doen. Wel twee counter ganks gedaan maar alleen maar om de laner te redden.

Dit vind ik wel een slimme manier om Yasuo te nerfen:

Last Breath (R) - secondary effect of increased bonus armor pen now only applies to Yasuo's critical strikes rather than all attacks. "For 15 seconds, Yasuo's critical strikes gain 50% Bonus Armor Penetration - this affects Armor from items, buffs, runes and masteries"

Dit maakt effectief een einde aan tank Yasuo, denk ik zo.
Ook zijn early game wordt hiermee generfed totdat hij 100% crit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Koekiemonsterr schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:37:
[...]

Ja ik heb ook al meerdere keren een noob bronze flash gehad, op de manier zoals je omschreef. Dacht al dat het een bug was...
Ow en ik maar raar zitten kijken dat mijn Yasuo Q gisteren 1 keer compleet de andere kant op ging dan ik verwachtte, gelukkig kwam Malphite ook net erin beuken met zijn ult zodat ik de kills alsnog kon pakken :D

Maar goed om te weten, even opletten dus

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 30-08-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Xanthian schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:43:
[...]

Was dit vroeger ook niet zo, dat skillshots de kant op gingen als je de muis op een portrait of op de minimap had staan?
Ja op minimap idd wel zo, maar was weggehaald, maar nu is alles dus terug. Even champ zonder skillshots kiezen dus (zegt de Katarina main :+ ).

En idd die Yasuo nerfs zijn wel goed, no crit, no pen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:37:
[...]

In jouw geval pure onkunde :+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Durf niet geheel uit te sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Weer dezelfde bug net, ik flash naar links om de Elise gank te dodgen, flashed mijn veigar naar RECHTS...
Wel potje gewonnen maar geen leuke manier om de kill op mid weg te geven, hopelijk patchen ze dit heeeeel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Santee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:33:
Weer dezelfde bug net, ik flash naar links om de Elise gank te dodgen, flashed mijn veigar naar RECHTS...
Wel potje gewonnen maar geen leuke manier om de kill op mid weg te geven, hopelijk patchen ze dit heeeeel snel.
Is dit ook gemeld aan Riot dmv de boards of support ticket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Yuri771 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:03:
[...]

Is dit ook gemeld aan Riot dmv de boards of support ticket?
Was een gigantisch topic op Reddit gisteren/vandaag, ze gaan het patchen in 6.18, is dat morgen of volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Is Plat V echt het afvoerputje van alle crap in de wereld? Mijn duo is nu Plat V en het is echt nu elke game die we queuen drama. En ik altijd maar denken dat Gold V het ergste was, maar deze mensen zijn wonder boven wonder nog vervelender. Arrogantie die totaal onterecht is, prima je hebt een hogere rank bereikt maar om nu alle adviezen af te wimpelen. We hadden een Malphite jungle die ook gewoon full retard ging qua build, elke keer een initiate deed als het team niet eens in de buurt was en maar bleef afvragen waarom hij zo snel dood ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:23:
[...]

Was een gigantisch topic op Reddit gisteren/vandaag, ze gaan het patchen in 6.18, is dat morgen of volgende week?
Volgende week pas, jammer genoeg.

Ik ben vooral benieuwd naar Yorick. Lijkt mij een OP splitpusher.

Een build met Spirit Visage, Death's Dance en Gunblade lijkt mij echt leuk. Of het effectief is weet ik niet. Eventueel nog meer tank items. Volgens mij heb je dan echt veel lifesteal i.c.m. je ultimate
Damien schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:57:
Is Plat V echt het afvoerputje van alle crap in de wereld? Mijn duo is nu Plat V en het is echt nu elke game die we queuen drama. En ik altijd maar denken dat Gold V het ergste was, maar deze mensen zijn wonder boven wonder nog vervelender. Arrogantie die totaal onterecht is, prima je hebt een hogere rank bereikt maar om nu alle adviezen af te wimpelen. We hadden een Malphite jungle die ook gewoon full retard ging qua build, elke keer een initiate deed als het team niet eens in de buurt was en maar bleef afvragen waarom hij zo snel dood ging...
Ik ben Gold 2 en speel zo nu en dan nog wel eens tegen Plat V's. Maar ik kan niet zeggen dat ik daar erg van onder de indruk was. Zie hier een game van een tijdje geleden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6LxC2id.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:57:
Can confirm, ben plat V. De instellingen van de mensen en beslissingen zijn nog steeds bronze. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Alle V leagues zijn troep, veel mensen spelen serieus tot ze gold5, plat5 etc bereiken en gaan daarna maar beetje random spelen of ze zijn gewoon geboost door dynamic queue systeem. Hoger Plat is vaak wel leuk om te spelen al kom je soms nog steeds totally boosted mensen tegen, zo had ik gisteren ook useless plat2/1 mensen in m'n team, je denkt die willen diamond worden? Gaat er 1 Nidalee spelen (0-1 in w/l met die champ in ranked deze season) en een ander Irelia top waar ze 0-4 komt te staan en de rest van de game alleen maar huilt dat ze wil FF'en. Sta ik dan op mid met 220 farm en 6-3 @25 minuten als Veigar, was rete strong als enige van het team :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Can confirm, ben plat V. De instellingen van de mensen en beslissingen zijn nog steeds bronze. :X
Yup. Het is nog net zo erg als (low) Gold.

Me main is al ff Plat 5, me smurf zit in Gold I, maar de inmiddels 4e promo poging naar Plat was wéér één grote fail.

Met name de junglers blijven echt pijnlijk om te aanschouwen.

Gister een Shaco die (in de early game) volstrekt waardeloos was. Ik deed 'corvee' met Malphite top, omdat we toch iets van engage en tankyness nodig hadden. Kreeg counterpick Rumble tegenover me. Op lvl 1 zei ik al in de chat dat een early top gank handig zou zijn, want counterpick en ook omdat Rumble toch zal pushen. Surprise surprise, Rumble brandt alle minions in volle vaart de verdoemenis in en staat in no time op lvl 2 al onder mijn turret. Totaal overextended en niet eens geward. Ik houd mijn cs achterstand in het begin nog binnen de perken en ping Shaco dat ie nou eindelijk eens (na een gefaalde invade in Lee's jungle; ignite had ie niet eens) top moest ganken. Nou op lvl 3 heeft meneer de Red Buff en dus vlakbij, maar i.p.v. top te ganken doet ie nog gauw even de Krugs, om vervolgens te recallen....en hem ook daarna welgeteld 0 keer op top te mogen begroeten voor een gank. Gaandeweg verlies ik meer en meer cs, wordt Rumble te sterk. Ik kon hem nog een keer 1v1 killen door een fout van hem, maar verder was het wel klaar. Rumble kon doen en laten wat ie wilde... Eén gank op lvl 3 had een wereld van verschil gemaakt. But no....

Maar het toppunt was laatst een Master Yi jungler die na 23 mins in totaal 600 (!!!) dmg to champs had gedaan. Hoezo 4v5?

Dat soort jungle-gespuis is echt schering en inslag.

• Shadow771
Echt geweldig.. Speel je Taric. W zit op je ADC en die staat veilig achterin de team. Enemy Malphite, Wukong en Yasou en de rest van hun team komt keihard onze team engagen. Maar terwijl we allemaal in de lucht zitten was mijn ult net klaar met channelen en iedereen in onze team stond tussen mij en de ADC. Enemy team hadden AL hun abilities gedaan maar allemaal verspilt vanwege mn ulti. xD xD xD xD

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Yuri771 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:07:
Echt geweldig.. Speel je Taric. W zit op je ADC en die staat veilig achterin de team. Enemy Malphite, Wukong en Yasou en de rest van hun team komt keihard onze team engagen. Maar terwijl we allemaal in de lucht zitten was mijn ult net klaar met channelen en iedereen in onze team stond tussen mij en de ADC. Enemy team hadden AL hun abilities gedaan maar allemaal verspilt vanwege mn ulti. xD xD xD xD
Klopt, taric is best kut soms.

Ga de laatste dagen gelukkig een stuk beter qua gamen en ben inmiddels weer silver 3, kijken of we weer silver 1 kunnen aantikken om dan maar weer te demoten naar silver 5 ofzo. :+

Vind de Q van MF op het moment wel belachelijk sterk. De second hit is early (later ook hoor) zo knetterhard. Benieuwd of riot de Q gaat nerven. Gisteren was het wel lachen met yasuo, plaatst direct zijn windshield bij elke teamfight. Lekker voorspelbaar dus wachtte elke keer met mijn ult. 8)

• Santee
icy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:28:
[...]

Klopt, taric is best kut soms.

Ga de laatste dagen gelukkig een stuk beter qua gamen en ben inmiddels weer silver 3, kijken of we weer silver 1 kunnen aantikken om dan maar weer te demoten naar silver 5 ofzo. :+

Vind de Q van MF op het moment wel belachelijk sterk. De second hit is early (later ook hoor) zo knetterhard. Benieuwd of riot de Q gaat nerven. Gisteren was het wel lachen met yasuo, plaatst direct zijn windshield bij elke teamfight. Lekker voorspelbaar dus wachtte elke keer met mijn ult. 8)
Denk het niet, ze is al wat generfed en wordt niet meer als OP gezien, ze is wel een sterke champ! Goed je ult plaatsen en je swiped het hele team :o :+
Die 2e Q is idd super goed! Helaas makkelijk te ontwijken door gewoon niet achter een lage minion te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Laatste tijd bezig geweest om mijn mechanics te upgraden. Als je alleen maar Garen, Malphite of Warwick speelt schiet dat namelijk dus niet echt op. Dus daarom toch maar een keer Cassiopeia aangeschaft.

Inmiddels al 3 potjes met Cassio gespeeld en begin er nu goed aan te wennen. Je leert de timings van de poison op je tegenstanders en minions. Je leert hoe je kan kiten als je eenmaal een Rylai's hebt (2e item bij mij) en je leert jezelf goed in positie te brengen.

Het leukste is toch wel om te wachten in bosje of achter een muur om dan plotseling je ult te gebruiken op een squishy target en ze met een paar Twin Fangs te killen. Een goede ult van Cassio is bovendien super sterk, maar timing is cruciaal. Een 2 seconden stun op het hele team maakte een einde aan alles.

Cassio is mechanisch wel moeilijk, maar de laning phase is redelijk makkelijk. Je kan makkelijk freezen, je kan ook redelijk snel pushen als dat moet. Ze heeft goede poke en ook een goede all-in. Met stuns, slows en speed-ups. Ze kan ook goed onder de toren farmen met AA's en Twin Fang. Het enige waar ik me zorgen om maak zijn ganks.

Omdat ik haar top speel is TP vaak wel noodzakelijk, maar liever zo ik iets hebben van Cleanse, heal of barrier. Misschien later als ik wat beter ben met haar, ignite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Jammer, weer dezelfde 3 door uit NA. Had gehoopt dat het IMT zou lukken C9 te verslaan, maar helaas.
Had trouwens ook graag UOL door gezien, maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 08-10 14:50
Skyclad schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 05:48:
spoiler:
Jammer, weer dezelfde 3 door uit NA. Had gehoopt dat het IMT zou lukken C9 te verslaan, maar helaas.
Had trouwens ook graag UOL door gezien, maar ach...
Betekend dat de NA lcs voorspelbaar is.
De EUlcs is een hoop veranderd daarin tegen.

[ Voor 41% gewijzigd door Martin0 op 07-09-2016 11:29 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Martin0 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:05:
[...]
gisteren had ik echt een salty moment. en een geweldig voorbeeld van hoe toxic de lol community is.

Aram potje -> rond minuut 20 ofzo en ik had 2 items completed op irelia(ik ging in het begin erg slecht.) pakte ik kill na kill op, double kill, triple kill, quadra kill -> penta stolen door ziggs met een AA...
De salt was real. en de ziggs verontschuldigde zich niet eens sterker nog hij ging het er extra in wrijven: /all worth to get a penta steal yeahhh of zo iets...
Na de game ook geen eens sorry gezegt of iets dergelijks.
ARAM zit vol kut kiddo's.. Ik probeer dit zoveel mogelijk te ontwijken door ranked te spelen maar helaas zitten daar ook genoeg kut kiddo's... Spel is echt verpest zo, aangezien ik zo steeds minder zin krijg om LoL te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

[...]

Betekend dat de NA lcs voorspelbaar is.
De EUlcs is een hoop veranderd daarin tegen.

gisteren had ik echt een salty moment. en een geweldig voorbeeld van hoe toxic de lol community is.

Aram potje -> rond minuut 20 ofzo en ik had 2 items completed op irelia(ik ging in het begin erg slecht.) pakte ik kill na kill op, double kill, triple kill, quadra kill -> penta stolen door ziggs met een AA...
De salt was real. en de ziggs verontschuldigde zich niet eens sterker nog hij ging het er extra in wrijven: /all worth to get a penta steal yeahhh of zo iets...
Wat maakt het nou uit dat je geen penta pakt. Als je daardoor je spelplezier laat bederven snap ik wel dat je de lol community toxic vindt.

Over het algemeen valt het nog wel enigszins mee. Het hangt ook heel erg van je eigen reactie en gedrag af. Soms zitten er zeker kansloze mensen tussen maar de laatste tijd heb ik grotendeels matches waarin in elk geval mijn team normaal speelt en ook wil spelen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wes46 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:46:
[...]

Wat maakt het nou uit dat je geen penta pakt. Als je daardoor je spelplezier laat bederven snap ik wel dat je de lol community toxic vindt.

Over het algemeen valt het nog wel enigszins mee. Het hangt ook heel erg van je eigen reactie en gedrag af. Soms zitten er zeker kansloze mensen tussen maar de laatste tijd heb ik grotendeels matches waarin in elk geval mijn team normaal speelt en ook wil spelen.
Bla bla

[ Voor 27% gewijzigd door Martin0 op 07-09-2016 11:29 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:28:
[...]

Het maakt me niet zo gek veel uit of dat ik wel of geen penta pak, maar ik voelde me er wel salty door, vooral omdat het Expres gebeurde.
Zou trouwens ook mijn 1e of 2e penta ooit zijn.(main support dus ja).
Ik weet hoe kansloos de lol community is daarom zeg ik in game niets xD ik probeer zo veel mogelijk nutteloos contact te vermijden, meestal communiceer ik alleen belangrijke dingen of alleen via ping.
In een ARAM... als je daar al je penta's moet pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damien schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:40:
[...]

In een ARAM... als je daar al je penta's moet pakken...
Bla Bla

[ Voor 63% gewijzigd door Martin0 op 07-09-2016 11:29 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:53:
[...]

Trouwens goed om je weer te spreken Damien, ik hoor graag commentaar van onze gifted pro player.
Komt goed knul! Ik ben er weer voor je! Ook jij moet uit Bronze III weg kunnen komen na 5 seizoenen, zo lastig is de game immers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Ik ben al een tijdje de tel kwijt hoeveel penta's ik gemaakt heb in ARAM. Als ik eraan denk mis ik die oude AP Yi tijd.... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damien schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:32:
[...]

Komt goed knul! Ik ben er weer voor je! Ook jij moet uit Bronze III weg kunnen komen na 5 seizoenen, zo lastig is de game immers niet.
Hehe grappig want ik ben alleen in me eerste seizoen in bronze III geindigd de rest allemaal in silver.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Weet niet of ik nou een opmerking moet maken over dit enigszins kinderachtige geklaag (een ARAM...) of dat je "gezegt "met een 't' spelt..... :P

Maar gaan we serieus klagen over een toxic community?

Geef me a.u.b. een toxic community, who cares? Liever een toxic community dan al die bronze boosted mongolen die ranked in groten getale steeds meer verzieken.

Laatst weer een prachtexemplaar. Top lane Kled die na 37 mins game maar liefst 99 cs haalde!! Ik tikte op mid iets van 270 cs aan. Door die lul kon enemy top Graves simpel het verschil maken in deze game, met +200 cs over Kled.

Of andere game een Eve jungler die late game ff lekker zonder vision en zonder enige goede reden de enemy jungle invade voor wraiths, wordt gepakt, bye jungler, bye smite, bye baron, bye game... 8)7

Zijn er serieus mensen die dit soort gameverpestende zaagselhoofden liever hebben dan zogenaamde 'toxic' spelers die wel gewoon fatsoenlijk hun ding doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:55:
[...]

Weet niet of ik nou een opmerking moet maken over dit enigszins kinderachtige geklaag (een ARAM...) of dat je "gezegt "met een 't' spelt..... :P

Geef me a.u.b. een toxic community, who cares? Liever een toxic community dan al die bronze boosted mongolen die ranked in groten getale steeds meer verzieken.

Laatst weer een prachtexemplaar. Top lane Kled die na 37 mins game maar liefst 99 cs haalde!! Ik tikte op mid iets van 270 cs aan. Door die lul kon enemy top Graves simpel het verschil maken in deze game, met +200 cs over Kled.

Of andere game een Eve jungler die late game ff lekker zonder vision en zonder enige goede reden de enemy jungle invade voor wraiths, wordt gepakt, bye jungler, bye smite, bye baron, bye game... 8)7

Zijn er serieus mensen die dit soort gameverpestende zaagselhoofden liever hebben dan zogenaamde 'toxic' spelers die wel gewoon fatsoenlijk hun ding doen?
Ik heb liever niet dat ze mijn penta afpakken in ARAM, anders kan ik nooit mijn mastery level (5,6,7) spammen en laten zien dat ik een god in ARAM ben. Verder vind ik het ook zeer vervelend als ik tips krijg die het kunnen voorkomen dat ik met minder dan 75 cs sta na 25 minuten hard farmen in botlane als ADC. Pingen heb ik liever ook niet, ik kan zelf ook heel goed alleen feeden zonder dat mijn teammates continue op die jungler in de river lopen te wijzen. En commentaar op mijn builds? Als ik nu al 5 seizoenen lang een god op Talon ben, dan zal ik toch wel weten hoe ik hem moet bouwen in Bronze 5? Kortom ik ben blij dat Riot Lyte het voor mij op heeft genomen, ondanks dat hij het schip inmiddels heeft verlaten als een waardige rat. Weg met die toxic community, dat kan mijn tere zieltje niet aan hoor.

Met vriendelijke groeten,

XxXXKILLER3XTR3M3x420XXILYQTPIEXXxxxX "there is no spoon"

p.s. buff supports, can't carry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Damien schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:38:
[...]

Ik heb liever niet dat ze mijn penta afpakken in ARAM, anders kan ik nooit mijn mastery level (5,6,7) spammen en laten zien dat ik een god in ARAM ben. Verder vind ik het ook zeer vervelend als ik tips krijg die het kunnen voorkomen dat ik met minder dan 75 cs sta na 25 minuten hard farmen in botlane als ADC. Pingen heb ik liever ook niet, ik kan zelf ook heel goed alleen feeden zonder dat mijn teammates continue op die jungler in de river lopen te wijzen. En commentaar op mijn builds? Als ik nu al 5 seizoenen lang een god op Talon ben, dan zal ik toch wel weten hoe ik hem moet bouwen in Bronze 5? Kortom ik ben blij dat Riot Lyte het voor mij op heeft genomen, ondanks dat hij het schip inmiddels heeft verlaten als een waardige rat. Weg met die toxic community, dat kan mijn tere zieltje niet aan hoor.

_/-\o_

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Bla Bla

[ Voor 28% gewijzigd door Martin0 op 07-09-2016 11:30 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik kom in de buurt van Plat 5. Laatst nog gepromoveerd naar Gold 1, dus dat gaat lekker.

AP Assasin Evelynn is lekker sterk de laatste tijd.
Smite & Ignite nemen en dan op level 2 ganken na red buff.

Ik vind de huidige SoloQ meta wel prima, afgezien van Yasuo dan.
Je hebt tanks, assassins, veel verschillende viable junglers.
Ik vermaak me prima de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
[...]

Dit dus. OK, ik ben maar een Bronze 3 player (hoewel ik de laatste weken alleen maar Normal speel om beter te worden). Daarnaast weet ik van mijzelf dat ik emotioneel iets teveel betrokken ben bij spelletjes, maar soms kan ik het echt niet laten.

En ja, dan wordt ik wel eens toxic of salty genoemd, maar als m'n ADC (ik speel altijd support) na 20 minuten serieus op 50 CS staat dan mag daar best iets van gezegd worden. Ik scheld hem echt niet gelijk verrot, meer zelfs als je netjes zegt "Hey bro, you might want to practice last-hitting some more, you're missing a lot of CS" dan is het al teveel.

Of je top laner die letterlijk 4 keer dood gaat binnen 10 minuten, om dan vervolgens te denken NOG EEN KEER te engagen om weer dood te gaan. Maar nee hoor, daar mag je niets over zeggen want dan ben je gelijk toxic/salty en komen de "reported" weer te voor schijn.

Om eerlijk te zijn, die ***-kinderen die gelijk met reported beginnen boeien me helemaal niets. Report mij maar lekker als ik in eerste instantie tips geef die natuurlijk niet worden opgenomen, om vervolgens wel een keer een kutopmerking te maken als je 87 keer dood gaat en het potje verpest voor de rest.

Het mooiste vind ik nog dat je dan een opmerking krijgt als:
"Yeah, but you are the support player, you have to die."
of
"You only have low deaths because you are not tanking/setting up kills"

Mijn inziens: misschien ben je gewoon te dom om te begrijpen dat als squishy ADC'er met nog maar 30% HP niet op level 4 met een volle lading aan enemy minions onder een tower dived om hun ADC met nog 10% te killen terwijl hun Morgana support nog gewoon met 90% HP loopt en alle skills heeft om te gebruiken. Gek he, dat je dan gebind wordt onder tower en dood gaat. Maar nee, de support heeft het dan verpest :Y

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:49
Martin0 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:00:
[...]
Laat mij dan even boos zijn en even vloeken op de community...
Maar dan ben je feitelijk dus ook niet of nauwelijks beter dan de rest van de community? Ik heb jou hier ook vaak genoeg zien klagen over het niveau (zowel qua spel als qua gedrag) van anderen, maar als iemand een kill pakt welke toevallig jou penta kon betekenen heb jij wel het recht om los te gaan? Iets met pot en ketel...
EricNL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:03:
[...]

En ja, dan wordt ik wel eens toxic of salty genoemd, maar als m'n ADC (ik speel altijd support) na 20 minuten serieus op 50 CS staat dan mag daar best iets van gezegd worden. Ik scheld hem echt niet gelijk verrot, meer zelfs als je netjes zegt "Hey bro, you might want to practice last-hitting some more, you're missing a lot of CS" dan is het al teveel.

Of je top laner die letterlijk 4 keer dood gaat binnen 10 minuten, om dan vervolgens te denken NOG EEN KEER te engagen om weer dood te gaan. Maar nee hoor, daar mag je niets over zeggen want dan ben je gelijk toxic/salty en komen de "reported" weer te voor schijn.
Hoewel ik je frustratie wel begrijp en deel(de), kan je zo'n opmerking toch beter niet maken. De speler in kwestie gaat echt niet ineens alle CS pakken en je loopt het risico dat meneer geagiteerd raakt en er zo mogelijk nog minder van bakt.

Oh en:
[...]

:') :') :')

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 07-09-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:17:

Hoewel ik je frustratie wel begrijp en deel(de), kan je zo'n opmerking toch beter niet maken. De speler in kwestie gaat echt niet ineens alle CS pakken en je loopt het risico dat meneer geagiteerd raakt en er zo mogelijk nog minder van bakt.
Inderdaad, ik denk dat de ADC dit zelf ook wel weet.
Zulk commentaar kan je beter achteraf geven of gewoon niet.

En dan top lane die 4x dood gaat, ja dat gebeurt.
Kan je wel zeggen dat die veilig moet gaan spelen, maar probeer dat meer eens tegen een Yasuo, Kled, Quinn, Cassio, Renekton of Irelia die gewoon een heel stuk beter is als jouw top laner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:17:
[...]

Maar dan ben je feitelijk dus ook niet of nauwelijks beter dan de rest van de community? Ik heb jou hier ook vaak genoeg zien klagen over het niveau (zowel qua spel als qua gedrag) van anderen, maar als iemand een kill pakt welke toevallig jou penta kon betekenen heb jij wel het recht om los te gaan? Iets met pot en ketel...
Bla bla

[ Voor 41% gewijzigd door Martin0 op 07-09-2016 11:30 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel een stuk minder League dan voorheen, maar ik merk wel dat het spel een stuk leuker wordt als het je niet meer boeit of je wint of verliest. Je speelt gewoon het spel zo goed als je kan, en als je teammates het nodig vinden om te feeden, lekker belangrijk. Chatten doe ik geheel niet meer omdat mensen zich toch niet aanpassen, het levert hoogstens een flamefest op. Als iemand mij flamet -> ignore. Niet de meest competitieve instelling, maar who cares, ik ben toch maar een bronze/silver speler. Daarnaast maakt een duoqueue de game vaak leuker: 1 boosted monkey minder en je hebt tijdens het spelen nog wat om over te praten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:05:
[...]

Klopt, iedereen is wel een toxic, echter ga ik het niet in de game doen, in de game blijf ik gewoon kalm en rustig en blijf ik gewoon aardig tegen iedereen, blijf ik bezig mijn game op mijn best uit te voeren. Naderhand buiten het spel om klaag ik en ben ik wel eens boos.
te maken met competatief ingesteld zijn met ranked(afgezien van het boos zijn in aram omdat iemand expres een penta steal uitvoerd).

En van het klagen in het verleden heb ik geleerd en doe het tegenwoordig veel en veel minder naar mijn mening.
Speel voornamelijk mijn eigen spel, zorg dat ik zelf on top of my game ben en zorg dat ik zelf wel goed speel ook al is de game verloren.
Ik heb de game voor je bekeken, je had 8000 dmg op enemy champions gedaan, de Ziggs 25k. En dan loop je te mieren dat iemand iets steelt? Lijkt er meer op dat de rest het werk heeft gedaan en jij er even snel in duikt op low HP targets. Oftewel dat Ziggs je penta stealed so be it, heeft ook het meeste werk verricht waarom zou hij je belonen voor minimale inzet?

Ziggs - 25k
Veigar - 18k
Ashe - 15k
Garen - 10k
Jij op Irelia - 8k

vs een team van squishy ADC's...

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 07-09-2016 11:23 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 41 Laatste