Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
Grumpmeister schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Zelf kijk ik nog wel naar wat games van de LCS (al is dat de afgelopen weken ook minder geweest door SGDQ / ESA), maar spelen staat weer op een laag pitje bij mij. Te veel buiten geweest met Pokemon Go en binnen met Monster Hunter en Fire Emblem.

't spelen komt wel weer :)

Verder; Yeuy, de TweakersLCS gewonnen :*)
3e ondanks dat ik verwachte dat ik keihard 0/0/8 zou gaan vanwege mijn draft maar toch wat goede picks op kunnen nemen en met geringe afstand 3e kunnen worden(gedeelde 2e maar japie heeft meer punten).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wat is in godsnaam het probleem met ranked games? OK, ik zit dan nog in Bronze. Maar waarom win ik in Normal 9 games op rij, en krijg ik ranked serieus elke keer de jostiband als team? 14 games gespeeld, 1 gewonnen.

Ik snap er echt geen zak van. Ik snap in ieder geval wel dat je op deze manier voor altijd in bronze blijft, als je een team hebt wat nog geen afk'er gekilled krijgt

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
EricNL schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:55:
Wat is in godsnaam het probleem met ranked games? OK, ik zit dan nog in Bronze. Maar waarom win ik in Normal 9 games op rij, en krijg ik ranked serieus elke keer de jostiband als team? 14 games gespeeld, 1 gewonnen.

Ik snap er echt geen zak van. Ik snap in ieder geval wel dat je op deze manier voor altijd in bronze blijft, als je een team hebt wat nog geen afk'er gekilled krijgt
Ik ga hier maar 1 opmerking over maken, Dit is namelijk al door velen hier gezegt en beoordeeld.

De enige constante factor ben je zelf, Ben jij structureel beter dan de rest zul je stijgen anders zit je of op je niveau of te hoog en zal je zakken.!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Martin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Ik ga hier maar 1 opmerking over maken, Dit is namelijk al door velen hier gezegt en beoordeeld.

De enige constante factor ben je zelf, Ben jij structureel beter dan de rest zul je stijgen anders zit je of op je niveau of te hoog en zal je zakken.!
Dus het is niet per definitie zo dat als ik nog redelijke scores neer zet maar ik continu verlies door m'n team dat ik niet stijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
EricNL schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:43:
[...]

Dus het is niet per definitie zo dat als ik nog redelijke scores neer zet maar ik continu verlies door m'n team dat ik niet stijg?
Nee als jij structureel beter bent dat de tegenstander(zeker op solo rollen) dan kan jij de game gaan carrien en zo naar een win toewerken.
Als supoort zijnde zal je carrien door bvb eerst je ADC een beetje feed te krijgen en dan te gaan roamen om ze je Lead te snowballen naar andere lanes.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Als jij op Silver II niveau hoort te zitten, je teamgenoten horen nog niet eens in Wood V en de tegenstanders zijn 1 miljoen potjes achter elkaar alts van SKT1 dan wordt je uiteindelijk zo goed dat je in je eentje SKT1 kan verslaan, dus direct door stoomt naar Challenger 1 en door een topteam wordt ingehuurd. Dat is zo met iedereen die niet in Bronze V terecht hoort, en daarom zit/hoort 99% van de spelers ook in Challenger 1.

Vooral ook die Wood V spelers die je altijd als teamgenoten krijgt.

:P

Edit: Oh en @Martin: Dat heb ik ook wel eens geprobeerd als support. ADC aan 5 kills geholpen. Dus toen was ie zo sterk dat ie wel kon counterjunglen! Je begrijpt natuurlijk dat toen ie daarna 5/8/0 stond het mijn schuld was. Want eerst was ik hem gevolgd in een poging em in leven te houden (en ging 2x ook dood, en was dus aan het feeden), daarna gaf ik het op en probeerde botlane tegen te houden (waar de enemy ADC gratis kon farmen tussen het helpen afmaken van onze ADC door).

[ Voor 32% gewijzigd door Skyclad op 02-08-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
@skyclad, Counterjunglen is iets anders dan snowballen maar goed, je had een ADC die niet wist wat hij deed, kan gebeuren, heb ik ook wel eens.

Zit trouwens op het moment in me promo naar bronze II en heb op het moment 1 game gewonnen :D
Moet zeggen dat ik het de laatste tijd tref met teamgenoten.
HEb er de laatste tijd wel 2 of 3 in me team zitten die dat potje goed spelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Skyclad schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:44:
Als jij op Silver II niveau hoort te zitten, je teamgenoten horen nog niet eens in Wood V en de tegenstanders zijn 1 miljoen potjes achter elkaar alts van SKT1 dan wordt je uiteindelijk zo goed dat je in je eentje SKT1 kan verslaan, dus direct door stoomt naar Challenger 1 en door een topteam wordt ingehuurd. Dat is zo met iedereen die niet in Bronze V terecht hoort, en daarom zit/hoort 99% van de spelers ook in Challenger 1.

Vooral ook die Wood V spelers die je altijd als teamgenoten krijgt.

:P

Edit: Oh en @Martin: Dat heb ik ook wel eens geprobeerd als support. ADC aan 5 kills geholpen. Dus toen was ie zo sterk dat ie wel kon counterjunglen! Je begrijpt natuurlijk dat toen ie daarna 5/8/0 stond het mijn schuld was. Want eerst was ik hem gevolgd in een poging em in leven te houden (en ging 2x ook dood, en was dus aan het feeden), daarna gaf ik het op en probeerde botlane tegen te houden (waar de enemy ADC gratis kon farmen tussen het helpen afmaken van onze ADC door).
De truc is daar inzien dat je ADC een idioot is en gaan groupen met een teamspeler die beter is.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
'k heb gisteren de 3 caches (Ekko, Ashe en Katarina) gekocht (2250 IP) en uitgepakt. Daarin zat helaas een soroka skin die ik meteen gedisenchant heb. Vanaf de 9e kan je de laatste cache kopen voor 1500 IP. Met een beetje mazzel komt daar een leuke project skin uit.

nog meer mensen die hier al wat mee gedaan hebben?

Hier meer info (kopje hextech) : http://www.surrenderat20.net/2016/07/719-pbe.html

[ Voor 11% gewijzigd door Carnagy op 04-08-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:17

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Carnagy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:46:
'k heb gisteren de 3 caches (Ekko, Ashe en Katarina) gekocht (2250 IP) en uitgepakt. Daarin zat helaas een soroka skin die ik meteen gedisenchant heb. Vanaf de 9e kan je de laatste cache kopen voor 1500 IP. Met een beetje mazzel komt daar een leuke project skin uit.

Hier meer info (kopje hextech) : http://www.surrenderat20.net/2016/07/719-pbe.html
Ja, heb besloten Rito maar weer eens te sponsoren en ook nog 9 chests te kopen, had oa Project Yi, Project Fiora, Definitly not Udyr, Forsaken Jayce, Creator Viktor en nog een andere 1350rp skin erin zitten.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Carnagy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:46:

Ip of Rp??

Dat maakt namelijk nogal een verschil.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Martin0 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Ip of Rp??

Dat maakt namelijk nogal een verschil.
Ze zijn voor 750 IP of 75 RP te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Carnagy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:47:
[...]

Ze zijn voor 750 IP of 75 RP te koop.
Had het inmiddels al gezien ja.

Als je een misschien niet z'n goede maar wel spannende BO5 wilt zien moet je de matches van vanavond terug kijken. Was leuk om te zien. Voor de rest spoil ik niks meer.

Net ff een game wat alles bevat mee gemaakt. een teamgenoot die een penta maakt. een midlaner welke een gigantische troll is. een enemy team ook zo toxic als de pest door een premade. en natuurlijk een lose voor in me promo :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heeft er iemand de promotion matches gezien?
spoiler:
Roccat even wisselvallig als altijd. Soms walsen ze er over, dan maken ze weer domme fouten.
Echo Fox speelt waardeloos, TLA had Piglet nodig om enige kans te hebben en verloor zelfs toen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:36
Ja gisteren gezien, wel beetje moe op het werk nu want te laat gaan slapen daardoor maar was het waard :)

Er werden wel echt veel fouten gemaakt, kan natuurlijk ook door de spanning komen. Maar vooral beiden junglers waren niet op topniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Het is echt onmogelijk om uit bronze te komen. Ik kan niet anders verwoorden dat ik echt met complete retards gematched wordt en ik snap er echt geen fuck meer van nu. Ik zit serieus op een win % van minder dan 10%. En ik zou eerlijk toegeven als ik echt zwaar slecht was, maar dit is niet normaal. De tegenstanders zijn continu goed, en ik heb serieus teamgenoten die in seconde 45 al gegrabbed worden door Blitz, en dat vervolgens nog 20 keer laten gebeuren. Teammates die serieus niet eens kunnen last hitten.

Wordt ik nou continu gematched tegen 5 premades, of wordt echt de volledige jostiband alleen bij mij geplaatst?

[ Voor 15% gewijzigd door EricNL op 05-08-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:53:
Het is echt onmogelijk om uit bronze te komen. Ik kan niet anders verwoorden dat ik echt met complete retards gematched wordt en ik snap er echt geen fuck meer van nu. Ik zit serieus op een win % van minder dan 10%. En ik zou eerlijk toegeven als ik echt zwaar slecht was, maar dit is niet normaal. De tegenstanders zijn continu goed, en ik heb serieus teamgenoten die in seconde 45 al gegrabbed worden door Blitz, en dat vervolgens nog 20 keer laten gebeuren. Teammates die serieus niet eens kunnen last hitten.

Wordt ik nou continu gematched tegen 5 premades, of wordt echt de volledige jostiband alleen bij mij geplaatst?
Heb je replays of vods wat we kunnen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 20:19:
[...]

Heb je replays of vods wat we kunnen checken?
Nee. Blijkbaar heeft replay.gg wel een paar replays maar dat waren van unranked games en weer precies voornamelijk wins. Ik heb me zojuist "geregistreerd" op replay.gg. Ongetwijfeld zal ik op korte termijn weer een paar idioten bij me krijgen, en dan zal ik wat replays delen.

Nog 1 laatste vraag. Ik speel ook af en toe Jungle. Ik ben absoluut nog niet goed in Jungle maar je zal toch ergens moeten beginnen. Ik heb wel gehoord dat de jungler en ADC vaak geflamed worden als het fout gaat. Vaak hoor je dan "report for feeding". Uiteraard ben ik niet aan het intentional feeden. Maar wat nou als toch 4 man mij reporten voor intentional feeden, ben je dan alsnog de lul?

[ Voor 30% gewijzigd door EricNL op 06-08-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het zo zeggen, iedereen die een fout teveel maakt wordt geflamed en gereport. Trek je er niks van aan en blijf doorspelen. Als je veel gereport wordt, doe je zelf waarschijnlijk toch wat fout, voor de rest een paar reports heeft geen impact op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Zojuist dus weer een potje als Shaco jungle gespeeld (normal, niet ranked).
Ik maak eerst een volledig rondje jungle af om m'n jungle item te kunnen kopen en gank daarna bot waar we 1 kill (assist voor mij) pakken. Vervolgens loop ik gewoon langs jungle camps om mid of top proberen te ganken.

Dus ik loop naar top:
- Ekko mid: "Shaco, gank mid please"
Dus ik zeg netjes dat ik ga kijken of top te ganken is wat uiteindelijk niet lukt.
- Illaoi top: "Jesus Shaco you are shit jungle blablabla"
Ik reageer niet en loop richting mid om Azir te proberen te ganken
- Illaoi top: "Ffs Shaco gank top blablablabla"
Ik reageer wederom niet op z'n flame en ping dat ik onderweg ben
- Ekko mid: "SHACO GANK MID YOU PIECE OF SHIT"

Uiteindelijk verliezen we dik, waar onze Nami, Ekko en Illaoi in base blijven staan en tegen de enemies zeggen dat ze gewoon door moeten lopen op mid. En wie is uiteraard de lul --> de jungler.

Nou weet ik heel goed dat ik verre van pro ben, en zeker op Shaco. Maar ik heb zelfs tegen ze gezegd dat ik gewoon niet 3 plekken tegelijk kan ganken, en daarnaast ook nog gewoon wat farm nodig heb. Dit is het gene wat mij het meest frustreerd. Zodra letterlijk de 1e kill de verkeerde kant op valt is het hele team 1 grote toxic/salty kindercreche met een gemiddelde leeftijd van 8. Mocht je per ongeluk missclicken op 1 minion en die farm pakken dan is het gelijk "OMFG REPORTED YOU NOOB".

Ik bedoel, dat is toch de reden dat ik normal speel? Kunnen ze wel gaan roepen dat je tegen bots moet oefenen maar daar pak ik 20+ kills op ongeveer elke champ, dus daar leer je ook vrij weinig van (behalve de mechanics van de champ die ik wel altijd even in bots oefen).

Voor de geinterresseerde: http://www.replay.gg/search/euw/R3dSkyNL#2786263754
Nogmaals: ik ben bronze 3 (qua niveau wellicht bronze 5) en ik sta open voor kritiek. Waarschijnlijk zul je opvallen dat ik ergens alleen nog maar aan het farmen ben. Dat komt dus vanwege het geflame en het throwen van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:47
EricNL schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 19:50:
Ik maak eerst een volledig rondje jungle af om m'n jungle item te kunnen kopen en gank daarna bot waar we 1 kill (assist voor mij) pakken. Vervolgens loop ik gewoon langs jungle camps om mid of top proberen te ganken.

Dus ik loop naar top:
Dus ik zeg netjes dat ik ga kijken of top te ganken is wat uiteindelijk niet lukt.

Uiteindelijk verliezen we dik, waar onze Nami, Ekko en Illaoi in base blijven staan en tegen de enemies zeggen dat ze gewoon door moeten lopen op mid. En wie is uiteraard de lul --> de jungler.

Nou weet ik heel goed dat ik verre van pro ben, en zeker op Shaco. Maar ik heb zelfs tegen ze gezegd dat ik gewoon niet 3 plekken tegelijk kan ganken, en daarnaast ook nog gewoon wat farm nodig heb. Dit is het gene wat mij het meest frustreerd. Zodra letterlijk de 1e kill de verkeerde kant op valt is het hele team 1 grote toxic/salty kindercreche met een gemiddelde leeftijd van 8. Mocht je per ongeluk missclicken op 1 minion en die farm pakken dan is het gelijk "OMFG REPORTED YOU NOOB".

Ik bedoel, dat is toch de reden dat ik normal speel? Kunnen ze wel gaan roepen dat je tegen bots moet oefenen maar daar pak ik 20+ kills op ongeveer elke champ, dus daar leer je ook vrij weinig van (behalve de mechanics van de champ die ik wel altijd even in bots oefen).

Nogmaals: ik ben bronze 3 (qua niveau wellicht bronze 5) en ik sta open voor kritiek. Waarschijnlijk zul je opvallen dat ik ergens alleen nog maar aan het farmen ben. Dat komt dus vanwege het geflame en het throwen van de rest.
Heb zelf dezelfde ervaring inderdaad. Speel veel jungle en je bent als jungler inderdaad altijd de l*l, zelfs als je heel goed speelt. Mijn ervaring is het meestal zo dat als een lane verliest dat dat zogenaamd niet komt door misplay van de laner, maar door de jungler. "Why you no gank", "jungler never ganks" (en dan heb je 4 kills en 7 assists, maar nee jungler never ganks).

Tegenwoordig als iemand begint met flamen dan doe ik gewoon /mute all en speel ik rustig verder. Soms die ik dit ook gewoon direct aan het begin van de game. Pings zie je nog wel en dat is in bronze toch vrijwel altijd de enige communicatie die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03

Dus ik loop naar top:

Dit is ook de reden dat ik gestopt ben met LoL.
Zoals je zegt: één grote kindercreche.
Ik speel nu vooral Paragon als "vervangmoba" en daar zijn ze allemaal veel volwassener enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 11:49
Valdourian schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:33:
[...]

Ik speel nu vooral Paragon als "vervangmoba" en daar zijn ze allemaal veel volwassener enzo.
Kom net hetzelfde tegen. Tijdje gestopt, ben nu weer begonnen omdat ik toch vakantie heb. Vanaf je één ding verkeerd doet, dan is het flamen tot het spel stopt. Beetje spijtig, maar ik probeer het gewoon te negeren. Vind het zelf ook wel lastig om te verbeteren op deze manier, maar goed...

Hoe worden jullie eigenlijk "echt beter"? Gewoon veel spelen of toch bepaalde dingen proberen te doen? Ik probeer nu vooral Illaoi te mainen op top. Dat gaat best goed, maar blijf wel m'n promo games verliezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Bah, een paar vrienden van me hebben me kunnen overtuigen om LoL weer te installeren...
Is er ergens een lijst te vinden of een groep of whatever met tweakers die ook spelen?
Heb me voorgenomen niet meer te spelen met random pugs om mijn bloeddruk op peil te houden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
!GN!T!ON schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:21:
[...]

Heb zelf dezelfde ervaring inderdaad. Speel veel jungle en je bent als jungler inderdaad altijd de l*l, zelfs als je heel goed speelt. Mijn ervaring is het meestal zo dat als een lane verliest dat dat zogenaamd niet komt door misplay van de laner, maar door de jungler. "Why you no gank", "jungler never ganks" (en dan heb je 4 kills en 7 assists, maar nee jungler never ganks).

Tegenwoordig als iemand begint met flamen dan doe ik gewoon /mute all en speel ik rustig verder. Soms die ik dit ook gewoon direct aan het begin van de game. Pings zie je nog wel en dat is in bronze toch vrijwel altijd de enige communicatie die je nodig hebt.
Dit doe ik ook nu voor het spel start zijn er bepaalde spelers die ik al mute.
Veel spelers verstaan niet dat de pings een communicatie middel is.

Sommige reporten zelf omdat je te veel ping of zeggen dat je helemaal niet ping :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 11:47
hmm jammer, net potje als twitch ADC tegen een vayne. Laning phase gewonnen (4-1-0 vs 0-4-1 vayne) maar onze mid yasuo had 6 kills gefeed and onze fiora top ook 5.

einde van het potje had onze yasuo 19 deaths, fiora 11 en onze braum 10. was niets meer aan te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Dus ik loop naar top:

Om even bovenstaande reacties te nuanceren. Ja het is mogelijk jezelf te carryen maar nee dat gaat niet op voor elke game. Met name als jij bijvoorbeeld op Silver V niveau momenteel zit en je zit in Bronze gaat het lastig worden om HET verschil in de games te zijn. Het probleem zit hem tegenwoordig ook teveel in de vele opties die champions hebben. Elke nieuwe champ heeft tegenwoordig wel minimaal 1 of 2 escapes, neem daar nog wat CC bij en een revive of een heal en je zit al snel in een zeer lastige positie om jezelf nog "eventjes" uit Bronze weg te carryen. (Mits je uiteraard Plat en/of hoger niveau bent).

Ja jij bent de constante factor, echter als constante factor heb jij niet de tools om altijd maar even jouw positie/champion te kunnen spelen. Tevens vergeet men vaak dat ondanks dat JIJ de constante factor bent dat de enemy ondertussen wel sterker wordt van jouw feedende teammates. Tuurlijk zul je zelf meer dan genoeg foutjes nog maken waardoor je ook games verliest. Maar je kunt tegenwoordig flawless tot 30 minuten spelen om dan een foutje te maken en alsnog de game keihard te verliezen omdat het enemy team wel lijkt te groupen waar jouw toplaner liever nog even 3 cs pakt om zo op 30 minuten nog even een health potion te kunnen kopen.

League of Legends is een grind en dat zal ook nooit anders zijn. Dus het enige advies wat ik je kan geven is gewoon door blijven spelen en uiteindelijk tik je dan wel Silver aan. Of je het spel daarna nog leuk zult vinden is te betwijfelen. Maar het is gewoon simpelweg 1 van de meest lastige games om jezelf in te carryen puur vanwege het feit dat elke game weer een nieuwe matchup is van broken abilities. Probeer hetzelfde eens in een game waar iedereen op gelijke terms vecht en je ziet een wereld van verschil.

Voorbeeld, ik kan met 4 Fransen in LoL een potje spelen of met 4 Russen in CSGO een potje spelen. Kans dat ik die 4 Russen kan carryen is 10x groter dan die 4 Fransen in LoL terwijl ze allebei even slecht zijn. :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Dat is het ook absoluut. Kijk, ik zal echt niet over mijzelf gaan roepen nu dat ik eigenlijk Silver of Gold hoor te zijn. In tegendeel zelfs. Ik weet denk ik van de helft van de champions nog niet eens al hun abilities etc. Tuurlijk, de meest gangbare ken ik ondertussen wel redelijk, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wanneer ik nu wel of niet de 1 vs 1 battle aan zou moeten gaan als jungler zijnde.

Maar het is wel precies wat je zegt. Als je 2 man in je team hebben die er echt helemaal niks van kunnen. En dan bedoel ik ook echt de figureren die niet eens weten hoe te last-hitten (wat CS missen lijkt me heel normaal maar meer het type "50 cs na 25 minuten") dan is het potje zo goed als verloren.

Gister overigens wel een hele mooie comeback gemaakt waarin ik het zelf eigenlijk niet meer zag zitten. Na ongeveer 2 minuten viel de first-blood al voor de tegenstander. Na 5 minuten stond de enemy top laner 3/0. Hun jungler die pakte onze jungler 2 keer en na 21 minuten stond het al 6-0 in towers en stonden we zo'n 10+ kills achter. Zelfs nog 9-1 achter gekomen in towers bij een stand van 40-20 tot we "ineens" als een team begonnen te knokken en 3 á 4 teamfights op rij wonnen. Vervolgens Baron en Elder dragon gepakt. Vervolgens echt als een team op elke lane de super minions weg gewerkt --> teamfight gewonnen (ace) in onze eigen base en vanaf daar gaan pushen. 1 teamfight later en het was gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
EricNL schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:03:
Dat is het ook absoluut. Kijk, ik zal echt niet over mijzelf gaan roepen nu dat ik eigenlijk Silver of Gold hoor te zijn. In tegendeel zelfs. Ik weet denk ik van de helft van de champions nog niet eens al hun abilities etc. Tuurlijk, de meest gangbare ken ik ondertussen wel redelijk, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wanneer ik nu wel of niet de 1 vs 1 battle aan zou moeten gaan als jungler zijnde.
Is het wel verstandig om dan al ranked te gaan spelen dan? Je geeft je toch ook niet op voor de formule 1 terwijl je net 3 rijlessen hebt gehad?

Feit is dat je een groot deel van de game nog moet leren, waar niets mis mee is, maar is het niet handiger om dit in normals te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Even snel gekeken naar hoe de teams het hadden gedaan in de EU LCS. Mijn voorspelling voor Schalke '04 is dus uitgekomen, hopelijk onderneemt Schalke '04 nu wel actie om in ieder geval volgend seizoen met een sterkere line-up in actie te komen om zo weer een kans te maken om terug te promoveren.

Fnatic is nog steeds hetzelfde verhaal als wat ik ook al verwachtte door Kikis als toplaner te nemen. Een organisatie als Fnatic had beter moeten weten, je neemt een toplaner over die bij zijn eigen team al gereplaced werd vanwege tegenvallende prestaties. Had dan iemand genomen die zich al wel heeft bewezen in toplane te kunnen spelen. Gamsu of Kikis het is tweemaal niets. Met een jungler als Spirit wil je een toplaner hebben die ook daadwerklijk iets kan doen met pressure.

Maar kortom gezien de resultaten, ben ik toch blij dat ik gestopt ben met het kijken naar de LCS. Het is ook vele malen leuker om gewoon zelf een game te spelen. ;)

@Japie, beetje apart om dat van jou te horen ;). Aangezien ik me nog kan herinneren dat jij ook alleen maar ranked speelt tevens met nieuwe champions. En volgens mij is Rordarok ook ooit gewoon gelijk begonnen met ranked toen hij nog nieuw met League was en toch van Bronze naar Master/Challenger is gekomen. Dus opzich kan het volgens mij prima. Het is alleen dan wel aan jezelf om geduld te hebben. Want je wordt niet in 1 dag de beste speler in de wereld uiteraard.

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 08-08-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damien schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:43:
@Japie, beetje apart om dat van jou te horen ;). Aangezien ik me nog kan herinneren dat jij ook alleen maar ranked speelt tevens met nieuwe champions. En volgens mij is Rordarok ook ooit gewoon gelijk begonnen met ranked toen hij nog nieuw met League was en toch van Bronze naar Master/Challenger is gekomen. Dus opzich kan het volgens mij prima. Het is alleen dan wel aan jezelf om geduld te hebben. Want je wordt niet in 1 dag de beste speler in de wereld uiteraard.
Touché, ik heb inderdaad zelf hetzelfde gedaan destijds, maar dat wil niet zeggen dat dat verstandig van mij was ;) Ik heb dat ook "moeten bekopen" met een bronzen ranking in seizoen 1 en 2 (hoewel dat destijds nog wel iets waard was, anders was je immers unranked terwijl nu iedereen minimaal brons is). Op zich niet erg, langzaamaan gedurende de seizoenen erna ben ik ook wel gestegen, maar desondanks is blind ranked induiken niet het advies dat ik "nieuwe" spelers zou geven. Zeker niet aangezien er tegenwoordig een veel hoger aantal smurfs aanwezig is dan 5 jaar geleden en dus de kans groter is dat er iemand in het andere team zit die eigenlijk veel hoger thuishoort.

Dat ik met nieuwe champs nu nog steeds direct ranked speel verantwoord ik voor mezelf, doordat ik naar mijn mening inmiddels voldoende ervaring heb om niet geheel door de mand te vallen met een nieuw figuurtje, slechte games uitgezonderd natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 08-08-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:01
Morgen komt die nieuwe hextech box toch? Ik moet die summ icon and project Kat hebben :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wdzv375.jpg

Zo werkt overigens elke teambased game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Valdourian schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:33:
[...]

Ranked valt het op het moment wel reuze mee qua geflame om eerlijk te zijn. Was erger gewend.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25
EricNL schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:03:
Dat is het ook absoluut. Kijk, ik zal echt niet over mijzelf gaan roepen nu dat ik eigenlijk Silver of Gold hoor te zijn. In tegendeel zelfs.
Hoho, na mijn PM volop magistrale tips ben je in no time Gold hoor ;)
Damien schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:32:
[...]
League of Legends is een grind en dat zal ook nooit anders zijn. Dus het enige advies wat ik je kan geven is gewoon door blijven spelen en uiteindelijk tik je dan wel Silver aan.
QFT. Valt helaas weinig anders van te maken, wat Damien allemaal zei klopt als een bus. Veel spelen en volhouden, iets anders zit er niet op.
Fnatic is nog steeds hetzelfde verhaal als wat ik ook al verwachtte door Kikis als toplaner te nemen. Een organisatie als Fnatic had beter moeten weten, je neemt een toplaner over die bij zijn eigen team al gereplaced werd vanwege tegenvallende prestaties. Had dan iemand genomen die zich al wel heeft bewezen in toplane te kunnen spelen. Gamsu of Kikis het is tweemaal niets. Met een jungler als Spirit wil je een toplaner hebben die ook daadwerklijk iets kan doen met pressure.
Kikis was uiteraard geen enorme verbetering, maar het was absoluut wel (iets) beter dan Gamsu. Gamsu was een 100% tank top lane speler in een meta die eigenlijk juist zijn tank picks relatief slecht maakt(e). Als je dan als top laner weinig anders kan spelen, bijv geen Fiora/Irelia, en verder toch al geen hoogvlieger bent.... Maar het grootste probleem is dat Febiven, Rekkles en vooral ook Yellowstar een stuk slechter en wisselvalliger zijn dan in vorige seizoen(en). Toch wel meer dan een vormcrisis, ze halen simpelweg niet meer het benodigde niveau.
Haha touché inderdaad Jap :) Tja, Japie en verstandige champion picks, wat zullen we daar eens van zeggen :P

Rorda was inderdaad altijd voorstander van z.s.m. beginnen met ranked. Ik was dat toen niet, maar ben wel veranderd in dat standpunt. Ik geef Rorda eigenlijk wel gelijk nu. Nou was Rorda uiteraard wel 10 keer beter dan bijna wie hier ook, en hij had geloof ik al enigszins vergelijkbare MOBA ervaring van een andere game, maar ook voor de mindere goden weet ik niet of je tegenwoordig nou zo lang met ranked moet wachten. Ranked zit ook VOL met busladingen idioten, dus het is niet zo dat ranked te lastig zou zijn voor een beginner in vergelijking met normals. Nadeel is natuurlijk wel dat als je nog veel moet leren, dat dat negatieve gevolgen gaat hebben voor je ranking...Maar als beginner zou ik daar niet teveel mee bezig zijn en gewoon starten die ranked games. In theorie zou je daar toch ook iéts meer en sneller leren dan in normals, al is dat verschil betrekkelijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Santee schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:10:
Morgen komt die nieuwe hextech box toch? Ik moet die summ icon and project Kat hebben :3
Hij is nu te koop. Ik heb een project fiora gekregen. Nu de champ nog even kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Carnagy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:12:
[...]

Hij is nu te koop. Ik heb een project fiora gekregen. Nu de champ nog even kopen :/
Nice, nadeel vind ik wel dat je niet alles kan unlocken. Stel ik krijg project kat uit de nieuwe cash (wat niet kan want die is nieuw?) dan ben ik daar 11 cores aan kwijt en een blueprint van de roze driehoek is 7 cores ofzo. Ik moet dus 18 cores totaal hebben en heb er maar 12 straks, dus die free project skin heb ik niks aan want ik wil de speciale project border voor Kat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:42:
[...]

Haha, ik ben Diamond 4 op mijn main, heb een smurf in silver 4 zitten, raak bijna elke game hard gefeed (lees 15-3 of 20-8 of 10-1) maar toch is het gewoon bijna random of je wint of niet op dit elo, vind het bijna moeilijker om een game te carrien omdat het verschil gewoon te groot is en het meer een gevalletje "tellen wie de meeste echte onervaren spelers in zijn team heeft" want met zo een score als enige in je team kun je als adc met diamond positioning ook niet 1v5 en nadat iedereen 1 voor 1 denkt 1v5 te kunnen gaan.
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar af en toe vind ik silver moeilijker dan diamond :X

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
[...]

Ik precies die ene Project skin die ik wel heb: Project Yasuo, ach ja toch gratis, dus wat maakt t uit.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Turismo schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:00:
[...]

Ik precies die ene Project skin die ik wel heb: Project Yasuo, ach ja toch gratis, dus wat maakt t uit.
Disecnhanten voor blue essence. nog best wel wat waard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:36

Wootlock

Evilution

Abuse jhin als ADC als je snel wil klimmen ben ik wel achter gekomen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

Project Zed en had nog genoeg essence, want kreeg enkel bagger skins uit de chests dus instant permanent van gemaakt :P
Carnagy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:24:
[...]

Disecnhanten voor blue essence. nog best wel wat waard :-)
Orange toch?

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 10-08-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Kan je die blueprint ook disenchanten? Ik heb project yasuo maar heb 7 cores gebruikt voor de Kat border van project :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Inderdaad. Foutje bedankt ;-)
Santee schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:55:
Kan je die blueprint ook disenchanten? Ik heb project yasuo maar heb 7 cores gebruikt voor de Kat border van project :P
Volgens mij kan je ze later verwijderen uit je crafting inventory Disenchanten kan ik op dit moment ook niet. Ik kon ze alleen fusen.

Hebben jullie ook twee augmented caches over waar je nu dus niets aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Carnagy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Volgens mij kan je ze later verwijderen uit je crafting inventory Disenchanten kan ik op dit moment ook niet. Ik kon ze alleen fusen.

Hebben jullie ook twee augmented caches over waar je nu dus niets aan hebt?
Jup hier ook. Ze verwachten dat je dingen gaat kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
icy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Jup hier ook. Ze verwachten dat je dingen gaat kopen denk ik.
Ze hopen omdat je er 2/3 hebt je chests gaat kopen idd, is zowel manier van gratis spul als van proberen extra geld uit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Oke dit is mij nog nooit overkomen Ik heb bronze II overgeslagen in me promo's, ben van bronze III direct doorgegaan naar Bronze I met een S+ game op tresh :D
(sorry voor de gameverslag post maar even pure euforie).

Wat verwachten we van de playoffs.

Enerzijds zie ik fnatic het wel weer goed doen en wellicht de 3e plaats pakken want ik zie ze G2 weer niet verslaan mochten ze ronde 1 door komen maar aan de andere kant, hoop dat splyce wint XD, ben een fnatic fan maar ik kan echt genieten van de underdog splyce.

Twitch

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:24
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:42:
[...]

dan wil ik deze pm ook wel is ontvangen :P

• Santee
Inhumanous schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

dan wil ik deze pm ook wel is ontvangen :P
Kies een meta champ, neem juiste summoners en masteries, bouw de juiste items. Als je dan een beetje kan farmen ben je al gold basically ;) beetje map awareness erbij en decision making oefenen en je damage kennen en je bent platinum. Ok ok, beetje kort door de bocht maar in mijn silver low gold games zie ik elk potje weer 4/10 mensen met domme/slecht builds of keystones.

• Carnagy
Santee schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

Kies een meta champ, neem juiste summoners en masteries, bouw de juiste items. Als je dan een beetje kan farmen ben je al gold basically ;) beetje map awareness erbij en decision making oefenen en je damage kennen en je bent platinum. Ok ok, beetje kort door de bocht maar in mijn silver low gold games zie ik elk potje weer 4/10 mensen met domme/slecht builds of keystones.
Champion.gg is een aardige site om te kijken wat je ongeveer zou moeten bouwen en wat je keystones + runes moeten zijn.

Ik vind zelf de jungle rol leuk om te doen, maar merk dat het makkelijker is om invloed uit te oefenen als je een carry jungler kiest. Als je voor een pure tank gaat (Rammus, Amumu) ben je meer van je team afhankelijk dat zij de klus klaren. maar dat is persoonlijk.

• Martin0
Carnagy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
[...]

Champion.gg is een aardige site om te kijken wat je ongeveer zou moeten bouwen en wat je keystones + runes moeten zijn.

Ik vind zelf de jungle rol leuk om te doen, maar merk dat het makkelijker is om invloed uit te oefenen als je een carry jungler kiest. Als je voor een pure tank gaat (Rammus, Amumu) ben je meer van je team afhankelijk dat zij de klus klaren. maar dat is persoonlijk.
Hmm ja en nee, Amumu is 1 van de champions welke de grootste impact kan hebben op de game.
1 5 man ult kan een game totaal turnen.
Je moet altijd je team mee hebben, heb je 4 total retards zul je altijd je game verliezen(zijn natuurlijk uitzonderingen maar over het algemeen verlies je die gewoon).
Met rammus of Nautilus bvb is dit wel wat moeilijker omdat je minder/geen aow crowd control heb.

Twitch

• Powerblast
  • Laatst online: 08-10 11:49
Nau, net toen ik dacht dat het er nooit meer van ging komen. Promo naar Bronze III :p. Misschien niet zo speciaal hoog, maar ik ben er alvast erg tevreden mee dat m'n harde labeur van de afgelopen dagen begint te lonen :).

Gisterenavond met een aantal randoms een potje erg mooi gewonnen, vervolgens samengebleven voor de volgende 3 rondes ook. Ging lekker, semi random mensen dus, die je eigenlijk totaal niet kent, maar ze doen toch al anders aan dan de volledig randoms die afk gaan, feeden, trollen vanaf de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Martin0 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

Hmm ja en nee, Amumu is 1 van de champions welke de grootste impact kan hebben op de game.
1 5 man ult kan een game totaal turnen.
Je moet altijd je team mee hebben, heb je 4 total retards zul je altijd je game verliezen(zijn natuurlijk uitzonderingen maar over het algemeen verlies je die gewoon).
Met rammus of Nautilus bvb is dit wel wat moeilijker omdat je minder/geen aow crowd control heb.
Exact mijn ervaring (als Bronze 3 zijnde) op dit moment. Op advies van vele heb ik ervoor gekozen om voornamelijk Amumu te picken. Dit omdat:
- Hij vrij simpel is om te spelen
- Flink kan tanken
- Game-changing ult

Ik merk gewoon dat je zonder tank niet uit bronze gaat komen. En aangezien 99% van de bronze players alleen maar damage willen doen en kills willen maken pick ik vaak maar de tanky rol. Niet dat ik het erg vind, in tegendeel zelfs.

Echter komt dan wel het volgende probleem: late game teamfights. De typische bronze players die ik in m'n team krijg focussing gewoon whatever als eerste engaged of wat het dichtste bij staat. Het zal hun een worst wezen dat het een Volibear is met 200 armor en magic resist en een dikke 4k HP.

En Amumu is wat dat betreft wel heerlijk. Early of Mid Game ganks is gewoon Q --> Ult --> enjoy the kill. En teamfights is niet heel erg verschillend, behalve dat ik moet hopen dat onze AD's/AP's de damage op de juiste champs gooien.

Krijg ook vaak te horen dat Warwick ook een god is in bronze omdat die vergelijkbaar is aan Amumu, alleen z'n ult is geen AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Zo, lekker 5 weken vakantie gehad.
Maar ik moet er maar weer eens tegen aan om Platinum te halen.

Er lijkt qua meta niet teveel veranderd. Helaas zijn mijn twee favorieten wat generfed, zowel Volibear als Hecarim. Maar gelukkig kunnen we ook nog wel winnen met Sejuani, Zac en Skarner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:17:
Zo, lekker 5 weken vakantie gehad.
Maar ik moet er maar weer eens tegen aan om Platinum te halen.

Er lijkt qua meta niet teveel veranderd. Helaas zijn mijn twee favorieten wat generfed, zowel Volibear als Hecarim. Maar gelukkig kunnen we ook nog wel winnen met Sejuani, Zac en Skarner.
Top meta is weer geshift, we zijn van de "tank" meta afgestapt en carry toplaners zijn terug gekomen.
Daarnaast zijn ADC's weer iets belangrijker geworden gezien turrets moeilijker te pakken zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Misschien dat het aan mij ligt, maar is de nieuwe champ Kled niet een beetje te OP?

- Op z'n mount al erg snel
- Heeft een hook
- Kan flink damage doen
- Is door z'n pet ook nog eens tanky
- Z'n Ult slaat letterlijk totaal nergens op.

Dat hij een gigantische speedboost krijgt met z'n ult: OK. Dat je serieus gewoon 4 man met je mee kan nemen: compleet broken. Volgens mij zit er ook nog een knockup achter aan. Ik mag toch hopen dat dit snel wat terug geschaald wordt. Of doet Riot dat pas nadat 10 miljoen mensen de nieuwe champ voor de achterlijk hoge prijs hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Damien schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:28:
[afbeelding]

Zo werkt overigens elke teambased game.
Duidelijk boodschap is dit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
EricNL schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:04:
Misschien dat het aan mij ligt, maar is de nieuwe champ Kled niet een beetje te OP?

- Op z'n mount al erg snel
- Heeft een hook
- Kan flink damage doen
- Is door z'n pet ook nog eens tanky

Dat hij een gigantische speedboost krijgt met z'n ult: OK. Dat je serieus gewoon 4 man met je mee kan nemen: compleet broken. Volgens mij zit er ook nog een knockup achter aan. Ik mag toch hopen dat dit snel wat terug geschaald wordt. Of doet Riot dat pas nadat 10 miljoen mensen de nieuwe champ voor de achterlijk hoge prijs hebben gekocht?
Heb nog niet VS hem gespeeld, maar ik ben het met die ult eens. Die gigantische speed boost bij zijn ult is echt onzinnig. Verder heeft hij wel veel hp en doet veel damage, maar hij is wel melee en zijn damage niet niet super bursty, dus hij moet een team inrennen met ult om iemand te snipen full AD en is dan zelf heel vulnarable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zaterdag vanuit Gold V naar Silver I gedemote na een lossstreak van 8 games :'). Toen vervolgens maar met mijn duo Amumu/Miss Fortune gaan spelen en inmiddels weer Gold V en nu 50+lp. Klinkt als een totaal onlogische botlane, maar vanaf level 6 is er voor menig botlane geen grap meer aan. Amumu houd alles bij elkaar en Miss Fortune schiet er de ult over heen. Late game met alle armor shred, smelt ongeveer alles voor je neus.

Enige punt wat een must is. Yasuo of gebanned of in je team, want dat is de enige die het hele grapje kan verpesten. Braum is ook vervelend, maar minder erg dan Yasuo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damien schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:53:
Enige punt wat een must is. Yasuo of gebanned of in je team, want dat is de enige die het hele grapje kan verpesten. Braum is ook vervelend, maar minder erg dan Yasuo.
Ook zo logisch natuurlijk, kom we geven een assassin zo'n beetje de meest effectieve defensieve spell in de hele game :)
EricNL schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:04:

Tegenwoordig moet zo'n beetje elke nieuwe champ/rework een soort global of semi-global ult hebben. Allemaal natuurlijk voor de flashy plays en omdat globals altijd goed werken in pro scene. Kijk naar Tahm, Taliya, de nieuwe Ryze, Jhin, etc. En nu ook Kled.

Ja lijkt me nogal OP: die ult stretched zo'n beetje de halve map, heeft mega speed boost, ook nog voor allies, en in ieder geval Kled is immune voor CC tijdens zijn ult. Een soort verlengde superspeedy Sivir ult gecombineerd met Olafs ult gecombineerd met Rammus ult. Zo kennen we Rito weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:33:
[...]
Ook zo logisch natuurlijk, kom we geven een assassin zo'n beetje de meest effectieve defensieve spell in de hele game :)
Wat mij nog het meeste stoort door alle jaren heen, is dat wanneer je iets stunned het niet echt gestunned blijkt te zijn. Garen die spint, Yasuo die nog even zijn Knockup eruit kan gooien, etc etc. Ronduit belachelijk, maar goed zal wel niet kunnen in de spaghetti code van Riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damien schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Wat mij nog het meeste stoort door alle jaren heen, is dat wanneer je iets stunned het niet echt gestunned blijkt te zijn. Garen die spint, Yasuo die nog even zijn Knockup eruit kan gooien, etc etc. Ronduit belachelijk, maar goed zal wel niet kunnen in de spaghetti code van Riot.
Ja klopt, volgens mij lachen ze hierom bij Dota 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

Ik zat er al op te wachten, jou oneindige liefde voor die champ is echt prachtig _/-\o_ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

Ik zat er al op te wachten, jou oneindige liefde voor die champ is echt prachtig _/-\o_ <3
Not like I can hide it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Not like you are trying a single bit :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 15-08-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Not like you are trying a single bit :P
Nou ik deel die mening ook. Ik vind Yasuo echt een voorbeeld van compleet falen. Geen wonder ook dat het eigenlijk een standaard ban is. Of je hebt iemand die hem voor het eerst speelt en op alle manieren weet te falen of je hebt iemand die hem letterlijk grijs heeft gespeeld en dan heb je dus een persoon die a. niet te ganken valt, b. misschien wel te ganken is maar door middel van wat farm alsnog een te sterk poppetje heeft voor late game.

En dan nog die onzin met die windwall die gewoon ults blocked. Een normale skill die een ult blocked. Really now. Als het nou een ult was die een ult kan blocken prima, maar dit slaat gewoon alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damien schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Nou ik deel die mening ook. Ik vind Yasuo echt een voorbeeld van compleet falen. Geen wonder ook dat het eigenlijk een standaard ban is. Of je hebt iemand die hem voor het eerst speelt en op alle manieren weet te falen of je hebt iemand die hem letterlijk grijs heeft gespeeld en dan heb je dus een persoon die a. niet te ganken valt, b. misschien wel te ganken is maar door middel van wat farm alsnog een te sterk poppetje heeft voor late game.

En dan nog die onzin met die windwall die gewoon ults blocked. Een normale skill die een ult blocked. Really now. Als het nou een ult was die een ult kan blocken prima, maar dit slaat gewoon alles.
Oh maar ik ben het ook volstrekt met jullie eens, maar het blijft genieten om met Koekie te spelen tegen een Yasuo. Geheid dat de rage binnen de 10 min start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Ja klopt, volgens mij lachen ze hierom bij Dota 2.
Maar bij Dota duurt een stun ook makkelijk 3-6 seconden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Hebben we trouwens wat meegekregen van de Freeze vs Rekkles Twitter rant? Wel leuk, eindelijk eens wat verbaal vuurwerk vooraf, wat die match van morgen (uitgesteld omdat zondag tech troubles waren) alleen nog maar interessanter maakt.

Verwacht niet dat FNC gaat winnen van H2K, maar wie weet.
Wootlock schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Maar bij Dota duurt een stun ook makkelijk 3-6 seconden ;(
Ja hardcore shizzle in vergelijking met LoL :)
Damien schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Yep, erger nog: Hij hoeft windwall niet eens in de juiste richting te casten om toch het block-effect te bewerkstelligen.
Op braum vind ik een dergelijke block-shield ability heel goed te rechtvaardigen; past ook helemaal bij zijn support-role als beschermer van de zwakke pijlenschieters. Maar bij Yasuo...come on.
JapieTalent schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:06:
Oh maar ik ben het ook volstrekt met jullie eens, maar het blijft genieten om met Koekie te spelen tegen een Yasuo. Geheid dat de rage binnen de 10 min start :P
Durf dat niet geheel uit te sluiten nee :P Eerder een 30 mins start trouwens, want dan kan meneer bijna 1v5'en, ook al stond ie na 15 mins 1/8/0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Guys ik snap de Yasuo rant wel, ik vind het ook een rot champion soms, vooral early doet hij veel te veel damage en een hele goede Yasuo kan 1v3 ofzo omdat hij zo mobile is met een minion wave, HOWEVER, zijn level 1 windwall heeft echt een 24 seconden cooldown, hier kan je gewoon omheen spelen. Je kan er ook sowieso al op anticiperen, Ashe/Jinx ults schieten richting iemand terwijl Yasuo ernaast staat heeft dus geen zin als Yasuo goed genoeg is. Hier kan je dus gewoon omheen spelen en dit kan je leren. Jullie kunnen wel allemaal tegen elkaar zeggen hoe OP/broken die wel niet is, maar dat betekent eerder dat je gewoon niet zelf weet hoe je er tegen moet spelen.

Veel Yasuos gaan ook gewoon 0/10, als die echt broken is was zijn winrate grafiek wel iets beter geweest:
http://www.leagueofgraphs.com/champions/stats/yasuo
http://champion.gg/champion/Yasuo/Middle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Yep, erger nog: Hij hoeft windwall niet eens in de juiste richting te casten om toch het block-effect te bewerkstelligen.
Op braum vind ik een dergelijke block-shield ability heel goed te rechtvaardigen; past ook helemaal bij zijn support-role als beschermer van de zwakke pijlenschieters. Maar bij Yasuo...come on.
Vooral dit inderdaad: zo'n defensieve ability past totaal niet bij zijn kit als assassin.
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Durf dat niet geheel uit te sluiten nee :P Eerder een 30 mins start trouwens, want dan kan meneer bijna 1v5'en, ook al stond ie na 15 mins 1/8/0....
Eerlijk blijven Koekie: ik kan me zeker matches herinneren waarin je na een minuut of 10 al begint te sputteren omdat hij weer eens een laser van je countert.. Dat je vanaf een minuut of 30 helemaal los gaat klopt dan weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Yasuo is trouwens toch gewoon een fighter? Anders zijn Jax/Darius ook assassins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Santee schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:
Guys ik snap de Yasuo rant wel, ik vind het ook een rot champion soms, vooral early doet hij veel te veel damage en een hele goede Yasuo kan 1v3 ofzo omdat hij zo mobile is met een minion wave, HOWEVER, zijn level 1 windwall heeft echt een 24 seconden cooldown, hier kan je gewoon omheen spelen. Je kan er ook sowieso al op anticiperen, Ashe/Jinx ults schieten richting iemand terwijl Yasuo ernaast staat heeft dus geen zin als Yasuo goed genoeg is. Hier kan je dus gewoon omheen spelen en dit kan je leren. Jullie kunnen wel allemaal tegen elkaar zeggen hoe OP/broken die wel niet is, maar dat betekent eerder dat je gewoon niet zelf weet hoe je er tegen moet spelen.

Veel Yasuos gaan ook gewoon 0/10, als die echt broken is was zijn winrate grafiek wel iets beter geweest:
Nou ja, afgezien of het een rotchampion is: de windwall past naar mijn idee gewoon totaal niet bij de rest van zijn kit. Plus dat het een skill is die elke x seconden alle projectiles blockt, dus ook ultimates en dat op (relatief) korte cooldown. Ik wil bewust geen labels als OP plakken, maar naar mijn idee is het idee achter deze skill in essentie enigszins overdone. Dit neemt overigens niet weg dat het grotere deel van de Yasuo spelers hopeloos faalt en slechts enkelen (bijna niet op mijn niveau) hem echt goed kunnen spelen. Ik ban 'm in ieder geval elke keer standaard: er zijn mij te veel mensen die de champ leuk lijkt en vervolgens binnen het kwartier 0 7 staan, dat risico sluiten we dan maar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:40:
Eerlijk blijven Koekie: ik kan me zeker matches herinneren waarin je na een minuut of 10 al begint te sputteren omdat hij weer eens een laser van je countert.. Dat je vanaf een minuut of 30 helemaal los gaat klopt dan weer wel ;)
Joh, hoe kom je dáár nou bij met die laser? Ik speel nóóit Viktor :P
Het feit dat we een champion qua design en kit bekritiseren wil niet zeggen dat we er niet tegen zouden kunnen spelen; beetje voorbarige aanname...
Ik pak op mid meestal Viktor into Yasuo (into alles eigenlijk ;) ) en meestal win ik de laning phase wel van hem. Uiteraard kun je om bepaalde aspecten heen spelen, maar daar ging het nou net ff niet om :)
Santee schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:40:
Yasuo is trouwens toch gewoon een fighter? Anders zijn Jax/Darius ook assassins?
Kan me niet zoveel schelen welke classificatie Rito eraan geeft. Jax en Darius zijn echte bruisers (zeker Darius, die je tanky kan bouwen en nog doet ie bakken met dmg); dat kun je van Yasuo moeilijk zeggen. Hij heeft qua kit ook veel meer weg van een assassin imo. Ook niet voor niks dat je Darius en Jax niet op mid lane tegenkomt en Yasuo wel. Het feit dat Yasuo ook op top gespeeld kan worden a la een fighter heeft meer te maken met zijn enorm potente kit dan dat ie nou echt een fighter/bruiser is.

Sowieso zijn dit Rito classificaties nogal eens discutabel. Er komt toch zo'n assassin update? Ik geloof dat men Diana daarin niet meenam, omdat ze een 'fighter' zou zijn... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-08-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ik bande vroeger Yasuo ook altijd, alleen nu ik beter weet hoe ik er tegen moet spelen laat ik het maar, late game blaas ik hem toch meestal op :')
Er zijn vaak belangrijkere champs om te bannen, ik heb vrijwel nooit dat een yasuo fed raakt en 1v9 carried. Irritant en misschien falend design: ja, banworthy imo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Santee schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:01:
Ik bande vroeger Yasuo ook altijd, alleen nu ik beter weet hoe ik er tegen moet spelen laat ik het maar, late game blaas ik hem toch meestal op :')
Er zijn vaak belangrijkere champs om te bannen, ik heb vrijwel nooit dat een yasuo fed raakt en 1v9 carried. Irritant en misschien falend design: ja, banworthy imo niet.
En toch vaak genoeg gezien dat onze toplaner vs een Yasuo staat, vervolgens hem kapot feed om vervolgens te zeggen: "gg no help from my jungler, AFK". En dan sta je ineens 4vs5 ;), genoeg reden om Yasuo te bannen in silver/gold al was het alleen maar om of een feedende of dominerende Yasuo tegen te gaan. Dan heb ik het nog niet eens over zijn skillset. En ja een level 1 windwall heeft niet zoveel impact. Echter wanneer de teamfights starten is het geen level 1 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Nogmaals: ik ban 'm niet omdat hij zo geweldig sterk of niet tegen te spelen is he, ik ban 'm puur uit voorzorg dat een van mijn mede-aapjes denkt: "dat is een leuke champ, laten we die eens proberen" vervolgens compleet faalt waardoor de game ineens een 4v5 of zelfs 3v5 is, want hij is zo goed als nutteloos en er is altijd wel één van de teammates die compleet door het lint gaat en vervolgens zelf ook niets meer presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ben wel benieuwd wat jij dan wel banworthy vindt.
Yasuo / Hec zijn toch wel 2 must bans voor mij.
De 3de varieert voor mij meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Wootlock schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

Ben wel benieuwd wat jij dan wel banworthy vindt.
Yasuo / Hec zijn toch wel 2 must bans voor mij.
De 3de varieert voor mij meestal.
Hecarim, Vlad. Rest ben ik ook vrij onzeker over, Sona en Jhin zijn ook erg sterk, maar nu iets generfed. Malzahar is ook wat minder sterk ondertussen en Viktor is ook generfed. Soraka/Ashe zijn ook nog wel eens te bannen, gankplank en Annie ook. Hangt ook vanaf wat ik speel, als ik Katarina mid pak ban ik zelf Annie nog wel eens omdat die matchup echt naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Hecarim, Vlad. Rest ben ik ook vrij onzeker over, Sona en Jhin zijn ook erg sterk, maar nu iets generfed. Malzahar is ook wat minder sterk ondertussen en Viktor is ook generfed. Soraka/Ashe zijn ook nog wel eens te bannen, gankplank en Annie ook. Hangt ook vanaf wat ik speel, als ik Katarina mid pak ban ik zelf Annie nog wel eens omdat die matchup echt naar is.
Viktor is eigenlijk al een hele tijd niet meer ban worthy imo; enkel in die periode in season 5 toen zijn hexcore upgrades flat mana + flap ap gaven (i.p.v. scaling nu) was ie wel echt sterk. Nog steeds in prima positie nu, maar niet genoeg voor een ban en je kan er genoeg into spelen op mid.

Heca is wel goeie ja. Vlad op zich ook, al vind ik wel meevallen hoe goed de gemiddelde vlad speler is. Irelia is ook nog wel een goeie. Yasuo blijft een kandidaat. Zed ban ik persoonlijk nog wel eens voor mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:21:
[...]

Viktor is eigenlijk al een hele tijd niet meer ban worthy imo; enkel in die periode in season 5 toen zijn hexcore upgrades flat mana + flap ap gaven (i.p.v. scaling nu) was ie wel echt sterk. Nog steeds in prima positie nu, maar niet genoeg voor een ban en je kan er genoeg into spelen op mid.

Heca is wel goeie ja. Vlad op zich ook, al vind ik wel meevallen hoe goed de gemiddelde vlad speler is. Irelia is ook nog wel een goeie. Yasuo blijft een kandidaat. Zed ban ik persoonlijk nog wel eens voor mid.
Viktor is niet zonder rede generfed, hij heeft een kleine rework gehad 3 patches geleden, zijn laser burn is veel langzamer maar sterker en zijn ult burst is lager maar damage over time is sterk omhoog, hij was zowel in soloQ als competative een erg sterke pick, nu na de nerfs is hij misschien niet meer banworthy nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:44:
[...]

Viktor is niet zonder rede generfed, hij heeft een kleine rework gehad 3 patches geleden, zijn laser burn is veel langzamer maar sterker en zijn ult burst is lager maar damage over time is sterk omhoog, hij was zowel in soloQ als competative een erg sterke pick, nu na de nerfs is hij misschien niet meer banworthy nee.
250 gold extra voor de eerste Augment (en -250 gold voor de laatste augment) en een kleine aanpassing (nauwelijks een nerf te noemen) aan zijn ult speed zijn nog niet echt meteen (serieuze) nerfs te noemen.

Deze twee 'nerfs' zijn volgens mij nog niet eens doorgedrongen tot de pro scene (die ult aanpassing zeker nog niet) waar ze altijd één of meer patches achter lopen, en ondanks dat is Viktor daar toch alweer een tijdje een weinig geziene klant meer. Hij werd in de periode na die rework regelmatig gespeeld in pro scene, en werd dus veelal niet gebanned. Zelfde is en was mijn ervaring in gold/plat solo queue niveau.

Zou niet weten waarom je Viktor zou bannen dit seizoen.

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:14

Ik heb niet het idee dat mensen hier klagen om zn level 1 windwall, hier spelen de meesten dan ook gewoon omheen. Er wordt juist gezegd dat hij erg goed kan zijn, zelfs wanneer hij 1/8 gaat (en dus al verder in level is). Het probleem zit volgens mij dus niet in de 1v1 windwall, maar in de sterkte bij bijvoorbeeld teamfights, wanneer de duration 4 seconden is en de breedte 500 units.

Binnen teamfights zijn er eigenlijk 2 grote voordelen van de windwall. Allereerst kan je er engages goed mee blokken, over het algemeen wordt bij een engage een goede combi van meerdere skills geschoten om zowel CC als niet meer te missen damage meteen te doen, eventueel opgevolgd door nog meer CC die bijvoorbeeld een langzamere projectile speed heeft. Met 1 goede windwall zou je dus zon perfecte chain CC/dmg combinatie van 3 spelers kunnen blokken, wat mij betreft is dat te sterk, ook vergeleken met bijvoorbeeld een braum, morgana of janna.

Tweede punt waarom de windwall erg sterk is is dat wanneer de perfecte engage wél gedaan wordt, Yasuo alsnog zn windwall kan opgooien waardoor meteen de hele backline van de tegenstander moet herpositioneren over toch wel een forse afstand.

Dit zijn dus zeer sterke defensieve team-georienteerde voordelen van de Windwall. Zulke situaties (waarbij Yasuo geenaged wordt ipv zelf engaged) komen vooral voor wanneer Yasuo early game niet zo lekker is gegaan. Het zorgt ervoor dat Yasuo dus meer waarde toevoegd als deze een slechte game heeft.

Naast dit hele defensieve voordeel is er dus ook nog het punt dat Windwall ook in offensieve fights niet bepaald slecht is, en zeker het tweede genoemde punt zeer sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Even lekker avondtje op S1 smurf gespeeld met Kat, speelde vorige potje al tegen higher golds en een plat5 :3
Ik snap het idee van een smurf nu wel (had het nog nooit eerder gedaan), als je verliest ben je niet echt gefrustreerd, je maakt je minder zorgen over je stats en je lp en het is veel relaxter en als mensen ragen boeit het me veel minder. Gewoon relax 6 potjes gedaan en 5 gewonnen. Speelt ook mee dat ik elke nacht Olympische spelen kijk en heel moe ben 's avonds en bang ben dat ik m'n rank ga verpesten hehe xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halllloo,

Ik zocht naar wat leuke mensen om LoL mee te spelen en daarvan te leren =).
Dus ik dacht agh wat laat ik dit er gewoon even midden in de discussie erin gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:41:
Halllloo,

Ik zocht naar wat leuke mensen om LoL mee te spelen en daarvan te leren =).
Dus ik dacht agh wat laat ik dit er gewoon even midden in de discussie erin gooien!
In dat geval vermijd Japietalent, niet leuk en niks van te leren :P

On a more serious note, join het GoT channel in de LoL client. Niet super actief, maar daar zitten nog wel aardig wat mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Laatst online: 19-09 13:37
Evelynn buff incoming :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:05:
[...]

In dat geval vermijd Japietalent, niet leuk en niks van te leren :P

On a more serious note, join het GoT channel in de LoL client. Niet super actief, maar daar zitten nog wel aardig wat mensen.
Haha befankt voor de tip ga ik eens doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Hoop het niet. Heb gister nog een Eve jungle tegen gehad en ik was Karthus mid. Ik had geen schijn van kans met die ganks van haar.. Nadat ik mn Zhonia's had kon ik het voor haar een beetje lastiger maken...
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:05:

[ Voor 27% gewijzigd door Shadow771 op 20-08-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Yuri771 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

Hoop het niet. Heb gister nog een Eve jungle tegen gehad en ik was Karthus mid. Ik had geen schijn van kans met die ganks van haar.. Nadat ik mn Zhonia's had kon ik het voor haar een beetje lastiger maken...

[...]

Is op pbe, en bleek eerst ook een nerf te zijn maar dat hebben ze weer teruggedraaid. Nu is alleen haar ult cd wat lager..

Karthus is inderdaad makkelijk om te ganken ja, maar late game kan Karthus wel vervelend worden en eve spelers zelfs forceren om ook hourglass te kopen of meer health/Mr.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Yuri771 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

[...]

Tja als ze AP bouwt een beetje sterk is en je loopt halverwege je lane niet idd, Karthus staat er om bekend de meest squishy immobile mage te zijn :+
Ze is niet erg sterk in deze vorm, een kleine buff zou niet erg zijn. Als je niet constant geganked wilt worden moet je zorgen dat jij/je jungler pink wards aan de zijkant zetten of als het kan deep wards op de jungle camps of vlakbij een jungle camp zodat je haar unstealthed kan zien als ze van een camp af loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
Santee schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Tja als ze AP bouwt een beetje sterk is en je loopt halverwege je lane niet idd, Karthus staat er om bekend de meest squishy immobile mage te zijn :+
Ze is niet erg sterk in deze vorm, een kleine buff zou niet erg zijn. Als je niet constant geganked wilt worden moet je zorgen dat jij/je jungler pink wards aan de zijkant zetten of als het kan deep wards op de jungle camps of vlakbij een jungle camp zodat je haar unstealthed kan zien als ze van een camp af loopt.
De pink wards aan de zijkant hielpen wel. Maar lategame teamfights had ik weinig last van haar, toen werd ik juist een beetje gevreesd door de tegenstandes. Potje overigens wel gewonnen:

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/2804707902/37732587

:)

BTW niet veel activiteit in de LoL GOT chat. Is er wel een GoT club in LoL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45
De laatste tijd weer veel LoL gespeeld en daar t.o.v. andere games meeste plezier uit gehaald. Ook het kijken naar LoL E-sports is tof. Hoe is de E-sport scene in Nederland en worden daarin wel is tornooien georganiseerd?

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:15
DCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45
Dankje, kende ik nog niet!

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Blue trinkets zijn overigens ook erg goed tegen eve, vooral als 3 of 4 spelers het hebben. Je kan ze op een redelijk veilige afstand neerzetten en eve breekt elke keer der stealth als zij ze weg wilt halen :)

Dit deden ze laatst tegen mij, ze wisten gewoon telkens precies waar ik was en was daardoor een stuk minder effectief. Game ook verloren :p

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Ik verwacht dat ik binnen afzienbare tijd een chatrestriction of ban kan verwachten op LoL. Ik merk weer dat ik teveel mij loop te ergeren aan al die kutkoters in mijn games. Met name het Franse publiek trek ik enorm slecht. Ten eerste hun arrogantie door te verwachten dat iedereen hun taal spreekt en ten tweede dat ze nooit kunnen erkennen dat ze simpelweg zelf de reden zijn van hun falen. Het is op een punt terecht gekomen dat ik gewoon blij wordt als ik in CSGO weer eens keihard een Rus "CYKA BLYAT" door een microfoon die nog door Stalin is gebruikt hoor. Hence gisteren 30 rondes lang (circa 2 min per ronde) niets anders dan Russische geblaat gehoord in CSGO, maar het was minder erg dan mijn Franse midlaner in LoL die aan het einde nog eens riep. "Lol this Shaco did less damage than our Taric support", echter zat de beste jongen te kijken naar damage op creeps ipv damage op het enemy team. Dat ik de één na de andere enemy torens pakte waardoor we uiteindelijk de game wonnen dat telt dan niet mee natuurlijk. ;)

Dezelfde jongen die het voorstelde om teamfights te gaan doen. Terwijl het enemy team een tanky frontline had en wij daar niets tegen in te brengen hadden. Toch bijzonder dat ik het spel nog elke keer nog weer opstart in de hoop dat het de volgende game beter zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mebus
Vind die Franse lol spelers ook het meest irritant ja, vooral als ze met een 2-4 man pre-made in je game zitten.. En vaak begint het al in champ select :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Vind het jammer dat IM niet gewonnen heeft en dat CLG geen weerstand tegen TSM kon bieden.
Had trouwens graag Giants door zien gaan, misschien dat die G2 meer problemen hadden kunnen geven.

Maar we zullen zien, ik verwacht dat G2 EU wint en TSM NA. Die zijn beide toch al door naar worlds op basis van hun puntenaantal, dus eigenlijk zijn de nr 2 en 3 interessanter dan de nr 1 bij beide.

lol.gamepedia.com/2016_World_Championship

Verwacht dat INTZ en DP de wildcards gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Mebus schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 02:34:
Blue trinkets zijn overigens ook erg goed tegen eve, vooral als 3 of 4 spelers het hebben. Je kan ze op een redelijk veilige afstand neerzetten en eve breekt elke keer der stealth als zij ze weg wilt halen :)

Dit deden ze laatst tegen mij, ze wisten gewoon telkens precies waar ik was en was daardoor een stuk minder effectief. Game ook verloren :p
Je kan ook de blue trinkets laten staan en gewoon ganken en dan pas trinkets gaan clearen ;)
Damien schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:30:
Ik verwacht dat ik binnen afzienbare tijd een chatrestriction of ban kan verwachten op LoL. Ik merk weer dat ik teveel mij loop te ergeren aan al die kutkoters in mijn games. Met name het Franse publiek trek ik enorm slecht. Ten eerste hun arrogantie door te verwachten dat iedereen hun taal spreekt en ten tweede dat ze nooit kunnen erkennen dat ze simpelweg zelf de reden zijn van hun falen. Het is op een punt terecht gekomen dat ik gewoon blij wordt als ik in CSGO weer eens keihard een Rus "CYKA BLYAT" door een microfoon die nog door Stalin is gebruikt hoor. Hence gisteren 30 rondes lang (circa 2 min per ronde) niets anders dan Russische geblaat gehoord in CSGO, maar het was minder erg dan mijn Franse midlaner in LoL die aan het einde nog eens riep. "Lol this Shaco did less damage than our Taric support", echter zat de beste jongen te kijken naar damage op creeps ipv damage op het enemy team. Dat ik de één na de andere enemy torens pakte waardoor we uiteindelijk de game wonnen dat telt dan niet mee natuurlijk. ;)

Dezelfde jongen die het voorstelde om teamfights te gaan doen. Terwijl het enemy team een tanky frontline had en wij daar niets tegen in te brengen hadden. Toch bijzonder dat ik het spel nog elke keer nog weer opstart in de hoop dat het de volgende game beter zal zijn.
Ignore, report, move on, die tactiek gebruik ik nu dit season en het doet wonderen :*)
Het is gewoon een feit dat ~50% van de bevolking in NL retards zijn en in het buitenland nog veel meer, in LoL wordt dat alleen maar erger dus ja je kan in elke game ongeveer 3 mongols verwachten :+
Wat vooral niet helpt is gaan discusieren, zelfs als iemand gelijk krijgt, het kost denkvermogen, tijd, geeft irritatie en het helpt niks. Boeie of je had moeten diven of niet, concentreer je op je eigen spel. Enige wat ik vaak zeg is: Just play, don't type we can do this. Beetje vertrouwen in praten en ze dan op ignore zetten.

[ Voor 64% gewijzigd door Santee op 22-08-2016 12:32 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 41 Laatste