Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Xanthian schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:21:
[...]

Het was een mid annie die veel sneller haar powerspike haalde.
Gelukkig maar, want een support Annie had ons nooit kunnen carryen.
Annie mid haalt haar powerspike inderdaad veel eerder. Is ook wel afhankelijk van haar buildpath en haar tegenstander, tegen een zed bvb wil je het liefst eerst je zhonya's hebben terwijl je normaliter eerst een ROA bouwt. Alleen delay je hiermee wel je eigen powerspike terwijl roa ook best een goed item is tegen zed(meer health waardoor zijn ult je niet zo snel zal one shotten).
Toch vind ik het wel grappig dat het vaak de low ip cost champions(450 ip en 1350 ip) die heel sterk zijn en er redelijk wat 4800 en 6300 champions zijn die best nutteloos zijn in de huidige meta. kijk bvb naar skarner, heeft rework gehad en een behoorlijke buff maar wordt nog steeds niet gespeeld(teminste op mijn niveau)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Martin0 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:00:
[...]

Annie mid haalt haar powerspike inderdaad veel eerder. Is ook wel afhankelijk van haar buildpath en haar tegenstander, tegen een zed bvb wil je het liefst eerst je zhonya's hebben terwijl je normaliter eerst een ROA bouwt. Alleen delay je hiermee wel je eigen powerspike terwijl roa ook best een goed item is tegen zed(meer health waardoor zijn ult je niet zo snel zal one shotten).
Toch vind ik het wel grappig dat het vaak de low ip cost champions(450 ip en 1350 ip) die heel sterk zijn en er redelijk wat 4800 en 6300 champions zijn die best nutteloos zijn in de huidige meta. kijk bvb naar skarner, heeft rework gehad en een behoorlijke buff maar wordt nog steeds niet gespeeld(teminste op mijn niveau)
Weinig champions zijn echt nutteloos. Skarner is alleen zo'n champion die gewoon niet graag gespeeld wordt maar heeft wel een aardige winrate heeft. Skarner an sich is best goed, alleen het is rete saai om te spelen en heeft niet heel veel damage, Het zelfde geld voor Sejuani, Zac, Sion, ook sterk maar niemand speelt hun.

Iedereen speelt nu tanks die damage hebben, zoals Malphite, Udyr, Garen, Trundle, Volibear, Nautilus (early game dan) en Mundo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Zat net even snel wat games terug te kijken (qua stats) van lcs en zie daar de zz'rot portal en als ik naar de stats kijk is t best wel een nice item, 60 armor, 60 mres en 125% hpren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
Martin0 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:26:
Zat net even snel wat games terug te kijken (qua stats) van lcs en zie daar de zz'rot portal en als ik naar de stats kijk is t best wel een nice item, 60 armor, 60 mres en 125% hpren.
zz'rot is geweldig, geeft je veel armor en mr. Vergelijkbaar is Guardian Angel alleen die passive heeft een veel langere cooldown en vaak heb je er niet veel aan (team dood, camp tot je weer levend bent en kill). Gebruik zz'rot veel top lane, als beide teams ARAM mid gaan kun je de lane/tower pushen en je team gaan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
bronce schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:35:
[...]

zz'rot is geweldig, geeft je veel armor en mr. Vergelijkbaar is Guardian Angel alleen die passive heeft een veel langere cooldown en vaak heb je er niet veel aan (team dood, camp tot je weer levend bent en kill). Gebruik zz'rot veel top lane, als beide teams ARAM mid gaan kun je de lane/tower pushen en je team gaan helpen.
Ja, dit item viel mij vooral op omdat de best comentator van eu *kuch kuch* krepo veel er op bleef zeuren dat als 2 tanks op top deze item nemen het een wet noodle fight werd.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Xanthian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:57:
[...]

Runic Echoes is echt je enige optie voor een snelle clear.
Als je clear problemen hebt moet je eerst E maxen. En eventueel wat AS reds mee nemen in je runes.

Eenmal met Runic moet je geen clear problemen hebben.
Xin is wel het andere uiterste want die kan eeuwig in de jungle blijven met zijn ingebouwde sustain.
Bedankt voor deze opmerking. Het clearen is nog steeds lastig maar de mana regen in de jungle levert extra snelheid op. Low level ganken roept nog steeds een soort paniek op omdat het "lastig voelt"; bij Xin gank ik met een gevoel van vertrouwen bij mumu is dat gevoel minder omdat ik de mana issues in het achterhoofd houd en daarbij het issue dat Mumu een skillshot iets heeft. Desondanks zijn beide keren met Mumu succesvol geweest. Tweede potje stond ik op 4-1-2 of iets dergelijks met een surrender vote op 20 minuten vanwege 20-6 score (of iets dergelijks). :(

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Pete_Sampras schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Bedankt voor deze opmerking. Het clearen is nog steeds lastig maar de mana regen in de jungle levert extra snelheid op. Low level ganken roept nog steeds een soort paniek op omdat het "lastig voelt"; bij Xin gank ik met een gevoel van vertrouwen bij mumu is dat gevoel minder omdat ik de mana issues in het achterhoofd houd en daarbij het issue dat Mumu een skillshot iets heeft. Desondanks zijn beide keren met Mumu succesvol geweest. Tweede potje stond ik op 4-1-2 of iets dergelijks met een surrender vote op 20 minuten vanwege 20-6 score (of iets dergelijks). :(
Als je inderdaad wilt ganken met Amumu tussen level 3 en 6 is dat wel lastig, je bent nogal afhankelijk van je laner en daarnaast doe je gewoon weinig damage. Je MOET je Q - Bandage Toss raken en daarna kan je nog je E gebruiken en een paar AA's doen, maar dan houd het wel op.

Xin daarin tegen kan elke lane alleen ganken aangezien die CC, Damage en mobiliteit genoeg heeft om dit te doen. Maakt dit Xin een betere champion? Nee, niet echt aangezien Amumu iedereen kan min of meer gestunned voor 2 seconden en veel meer AoE damage heeft.

Kortom, Amumu's early game is lastig.

Je moet je misschien ook af vragen waarom je Amumu speelt, naast dat je het misschien een leuke champion vindt. Amumu is sterk in teamfights, kan zowel tanky als AP gebouwd worden en het clearen van de jungle is makkelijk na je eerste item.

Xin is early game juist heel sterk maar zijn teamfighting is lastig. Hij heeft weinig AoE damage, gelimiteerde CC maar is daarintegen uitzonderlijk sterk in 1vs1, 2vs2 en om towers te pushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:06:
[...]

Als je inderdaad wilt ganken met Amumu tussen level 3 en 6 is dat wel lastig, je bent nogal afhankelijk van je laner en daarnaast doe je gewoon weinig damage. Je MOET je Q - Bandage Toss raken en daarna kan je nog je E gebruiken en een paar AA's doen, maar dan houd het wel op.

Xin daarin tegen kan elke lane alleen ganken aangezien die CC, Damage en mobiliteit genoeg heeft om dit te doen. Maakt dit Xin een betere champion? Nee, niet echt aangezien Amumu iedereen kan min of meer gestunned voor 2 seconden en veel meer AoE damage heeft.

Kortom, Amumu's early game is lastig.

Je moet je misschien ook af vragen waarom je Amumu speelt, naast dat je het misschien een leuke champion vindt. Amumu is sterk in teamfights, kan zowel tanky als AP gebouwd worden en het clearen van de jungle is makkelijk na je eerste item.

Xin is early game juist heel sterk maar zijn teamfighting is lastig. Hij heeft weinig AoE damage, gelimiteerde CC maar is daarintegen uitzonderlijk sterk in 1vs1, 2vs2 en om towers te pushen
Amumu is in mijn ogen ook een iets wat fijnere jungler, tanky met een beetje ap bouwen(like rylais of de mr staf dingie waarvan ik de naam kwijt ben), daarnaast heb je 2 hard cc waarvan 1 aoe is, in combinatie met rylais heb je toch constante slow. early game ben je inderdaad wat traag maar na je jungle item upgrade ben je altijd wel snel door de jungle heen.
Xin is een do or die champion waarbij je in de early game het liefst een kill of 2 oppakt om zo verder te snowballen/splitpushen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Pff, zojuist crashte mijn pc tijdens een ranked game... Ging een lange tijd gelijk op, maar net nadat we een belangrijke teamfight wonnen crashte mijn pc... Probeerde mijn pc te restarten, maar lukte niet gelijk om LoL weer te starten. Uiteindelijk na ongeveer 5 minuten deed LoL het weer, maar was de match afgelopen: een win! Helaas alsnog iets van -20 LP voor het early leaven :x

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Holy kappa. Nieuwe teaser:
En het is awesome.

(Hopelijk is het een jungler/top laner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Wordt volgens mij een AP Mid.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zou goed kunnen, maar ik denk dat het een vrij grote champion wordt als je naar de trailer kijkt.
En grote champions staan over het algemeen op top, jungle of support. En ze zijn vaak ook nog een beetje tanky. Maar aan de andere kant hebben we al een tijdje geen nieuwe mid meer gehad. Als je Jhin niet mee rekent was de laatste Ekko geloof ik.

Maar ik kreeg echt rillingen vanochtend toen ik de teaser zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Als nieuwe speler vroeg ik me af wat die grades betekenen die je na een match krijgt voor je champion gaande van S-A-B-C-D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Benosa schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:36:
Als nieuwe speler vroeg ik me af wat die grades betekenen die je na een match krijgt voor je champion gaande van S-A-B-C-D ?
Geeft aan hoe goed je het hebt gedaan, S+ is het hoogste wat je kunt krijgen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
MonkeySleeve schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Geeft aan hoe goed je het hebt gedaan, S+ is het hoogste wat je kunt krijgen.
Ok, ik dacht wel dat het zoiets was.
Ooh, dan doe ik het toch goed, ik krijg meestal een S of A =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wie heeft er IEM gekeken en gezien hoe sterk TSM en FNC nu zijn in verhouding tot SKT T1? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:46
Skyclad schreef op maandag 07 maart 2016 @ 05:56:
Wie heeft er IEM gekeken en gezien hoe sterk TSM en FNC nu zijn in verhouding tot SKT T1? :D
Heb maar kleine stukjes gezien, en geen SKT T1, dus daarover kan ik niet oordelen. Viel me wel op dat TSM verrassend sterk speelde tegen Origen en Fnatic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op maandag 07 maart 2016 @ 05:56:
Ik heb het gekeken en de westerse teams zijn compleet kansloos tegen SKT, zelfs als ze met hun reserve jungler spelen en ze in de LCK niet bepaald goed in vorm zijn (5-4 momenteel). @Japie: TSM heeft niet tegen Fnatic gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 07-03-2016 09:08 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:07:
[...]

Ik heb het gekeken en de westerse teams zijn compleet kansloos tegen SKT, zelfs als ze met hun reserve jungler spelen en ze in de LCK niet bepaald goed in vorm zijn (5-4 momenteel). @Japie: TSM heeft niet tegen Fnatic gespeeld.
Correct, ik heb een stukje van CLG - Fnatic gezien en van TSM - Origen. Was blijkbaar even in de war ;)
Zoals ik zei heb ik maar stukjes / flarden gezien :+

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 07-03-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Vicarious schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:07:
[...]

Ik heb het gekeken en de westerse teams zijn compleet kansloos tegen SKT, zelfs als ze met hun reserve jungler spelen en ze in de LCK niet bepaald goed in vorm zijn (5-4 momenteel).
Nou ja, we hebben geen Immortals, Vitality, H2K, of Gamers2 in actie gezien hè. Origen, Fnatic en TSM zijn atm slechts de middelmaat. De beste Westerse team van dit moment hebben we niet in actie gezien. En ik vrees wel dat je de beste westerse teams nodig hebt om überhaupt kans te maken te kunnen winnen van SKT, wat nu de Koreaanse middelmaat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Zijn jullie toevallig iemand kwijtgeraakt vanuit het LoL kinderparadijs? Comingdotastar wil namelijk opgehaald worden: Verwijderd in "[PC / MAC / Linux] Dota 2 - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 2 potjes gespeeld na een lange tijd als support! Ging super lekker.
Annie AP ( Team had meer damage nodig.. ) Voor de rest erg genoten ..
Jammer dat veel league spelers niet doen aan call-outs. Geen probleem!
Verder echht fun! straks na werk maar nog een paar potjes haha.

http://tinyurl.com/zeec4pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik nog een groot probleem haha!

Tresh of Soraka kopen ?
Vind ze allebei fijn alleen weet nou niet wat over het algemeen handiger is.
Iemand tips&tricks ? suggesties maybe.
O-)

PS: sorry voor dubbele post.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:27:

Tresh of Soraka kopen ?
Tja, wie vind je leuker? Ze zijn beiden prima supports, maar wel heel verschillend uiteraard.

Persoonlijk zou ik altijd Thresh kiezen, omdat ie voor die hard engage kan zorgen en wat extra tankyness brengt. Dat type supports geef ik de voorkeur aan, maar kijk vooral naar welke playstyle je meer bevalt.
Foei! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:48:
[...]

Tja, wie vind je leuker? Ze zijn beiden prima supports, maar wel heel verschillend uiteraard.

Persoonlijk zou ik altijd Thresh kiezen, omdat ie voor die hard engage kan zorgen en wat extra tankyness brengt. Dat type supports geef ik de voorkeur aan, maar kijk vooral naar welke playstyle je meer bevalt.

[...]

[mbr]Foei! :P [/mbr]
Inderdaad Tresh is echt GOUD om mee te spelen :D
Denk dat ik door spaar voor Tresh :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Sahje schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:24:
Zijn jullie toevallig iemand kwijtgeraakt vanuit het LoL kinderparadijs? Comingdotastar wil namelijk opgehaald worden: Verwijderd in "[PC / MAC / Linux] Dota 2 - Deel 2"
Niet echt, hoewel het wel vermakelijk leesvoer is als ik de thread zo volg vanaf je link. Zo te zien is hij in ieder geval in goed gezelschap gezien de replies op zijn posts. :+
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:27:

Tresh of Soraka kopen ?
O-)

PS: sorry voor dubbele post.
Ik zou ook voor Thresh gaan boven Soraka. Hoewel Soraka zeker wel haar waarde zal een competent team zsm proberen haar neer te bursten voor er uberhaupt aan overige teamfights gedacht worden. Daarnaast vind ik persoonlijk Thresh ook meer voldoening even (wanneer je een mooie hook land, of iemand saved dmv een lantern), terwijl ik Soraka, ondanks dat ze ook haar CC heeft, met alle respect een veredelde healbot blijf vinden. Echter is dit mijn mening en kan jij dit anders beleven.

Als je je niet zo druk maakt om de IP: koop degene waar je het beste gevoel bij hebt en probeer maar raak (Soraka is ook maar 450 ip volgens mij?) Anders kan je wachten tot ze in free rotation komen en ze dan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:55:
[...]

Ik zou ook voor Thresh gaan boven Soraka. Hoewel Soraka zeker wel haar waarde zal een competent team zsm proberen haar neer te bursten voor er uberhaupt aan overige teamfights gedacht worden. Daarnaast vind ik persoonlijk Thresh ook meer voldoening even (wanneer je een mooie hook land, of iemand saved dmv een lantern), terwijl ik Soraka, ondanks dat ze ook haar CC heeft, met alle respect een veredelde healbot blijf vinden. Echter is dit mijn mening en kan jij dit anders beleven.

Als je je niet zo druk maakt om de IP: koop degene waar je het beste gevoel bij hebt en probeer maar raak (Soraka is ook maar 450 ip volgens mij?) Anders kan je wachten tot ze in free rotation komen en ze dan proberen.
Ik ga nu wel voor Tresh omdat ik ondertussen bijna een 'hookmaster' ben :D (blitzcrank). Dus zal Tresh niet al te moeilijk zijn. En IP is nooit echt een probleem. Je spaart IP voor de champion die jij zelf wilt. Het is voor mij net als een achievement als ik hard heb gespaard voor een champion die ik eindelijk kan kopen en gebruiken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:04:
[...]

Ik ga nu wel voor Tresh omdat ik ondertussen bijna een 'hookmaster' ben :D (blitzcrank). Dus zal Tresh niet al te moeilijk zijn. En IP is nooit echt een probleem. Je spaart IP voor de champion die jij zelf wilt. Het is voor mij net als een achievement als ik hard heb gespaard voor een champion die ik eindelijk kan kopen en gebruiken :9~
Mooi, zo stel je jezelf elke keer een doel. En Soraka kan je alsnog wel een keer kopen. Die kost maar 450 IP, dat is 3 dagen een first win of the day pakken en je bent er.

Toch jammer dat ik me om dat soort dingen niet meer druk hoef te maken: welke champion te kopen. Enige beslissing die ik hoef te nemen of ik 7,8k of 6,3k uit wil geven aan de champ. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 07-03-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Toch jammer dat ik me om dat soort dingen niet meer druk hoef te maken: welke champion te kopen. Enige beslissing die ik hoef te nemen of ik 7,8k of 6,3k uit wil geven aan de champ. ;(
Hahah. Wat is je main role ? En heb je Jhin al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Hahah. Wat is je main role ? En heb je Jhin al geprobeerd?
Ik speel altijd primary Mid en secondary Top.

Jhin wel gekocht voor de verzameling :+, maar nog niet gespeeld. Champion trekt me qua design niet, vind de kit ook niet heel bijzonder en als ik de gemiddelde Jhin speler zie spelen heb ik ook niet het idee dat ik wat mis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:16:
[...]

Jhin wel gekocht voor de verzameling :+, maar nog niet gespeeld. Champion trekt me qua design niet, vind de kit ook niet heel bijzonder en als ik de gemiddelde Jhin speler zie spelen heb ik ook niet het idee dat ik wat mis :p
Nice! Lol lijkt me verstandig haha een paar champions kopen voor je verzameling ;)
Mid is te risky voor me xD 80 % kans dat ik het erg verpest of weinig doe.
Botlane is wel mijn sterke kant. zowel support als adc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[...]

Had laatst een Jhin tegen op Top lane. Die dude werd echt helemaal ingemaakt door de top laner en ik als jungle :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]
Correction: primary Midmalph :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:07:
[...]

Omg, zo eentje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:07:
[...]
Never change a winning team. Dus als het even kan.. :) maar ik speel net zo lief LeBlanc of Ahri en heb gister ook Diana ontdekt (best leuke champ om te spelen eigenlijk).
Zoveel mensen ben ik anders nog niet tegengekomen wie dat 'ook' spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:22:
[...]

Zoveel mensen ben ik anders nog niet tegengekomen wie dat 'ook' spelen.
Nee, bedoelde meer van die mensen die : braum mid gaan shyvanna mid etc..
Vind dat allemaal raar 90% zal het ook misgaan waardoor je team verliest.
Ik kom ze ook zelden tegen maar het idee al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Tja, dat jij dat als raar beschouwt, kan ik niets aan doen. Dat het buiten de gevestigde meta valt, klopt. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan of werkt. Bovendien ben ik niet de enige die het speelt hoor: ik werd afgelopen vrijdag nog door Koekie geattendeerd dat er ook in de LCK op dat moment een match bezig was waarin iemand Malphite mid speelde.

Ik kan enkel vanuit mijn ervaring zeggen dat het voor mij werkt: zowel vorig seizoen als dit seizoen een 60+% winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Ja een Braum mid, dat is wel een aardige trollpick. Een Malph echter heeft in principe alles wat je nodig hebt om je lane uit te komen, en voegt vervolgens meer dan zat doe in teamfights.

Ik kan me niet voorstellen dat de matchups altijd even ideaal zijn, en hebt denk ik wel wat dmg nodig op top of in de jungle, maar zo raar vind ik het ook weer niet.

Iemand enig idee trouwens wat er met de matchmaking/rolemaking aan de hand is? Ik heb dit weekend meerdere keren het volgende gehad: soloQ, ik kies primary Bot, Secondary top, sta meer dan 7 minuten in de queue, dus dacht, doen we anders. Dus ik opnieuw en kies Primary mid, Secondairy bot.
Binnen 3 seconden heb ik een team, als .... bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Tja, dat jij dat als raar beschouwt, kan ik niets aan doen. Dat het buiten de gevestigde meta valt, klopt. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan of werkt. Bovendien ben ik niet de enige die het speelt hoor: ik werd afgelopen vrijdag nog door Koekie geattendeerd dat er ook in de LCK op dat moment een match bezig was waarin iemand Malphite mid speelde.

Ik kan enkel vanuit mijn ervaring zeggen dat het voor mij werkt: zowel vorig seizoen als dit seizoen een 60+% winrate.
Klopt, Ik zeg ook niet dat je verliest? de kans is alleen groter.
En ja ik vind het raar ? In mijn ogen vind ik dat je je role normaal moet spelen.
Dat ben ik dan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:34:
[...]

Ja een Braum mid, dat is wel een aardige trollpick.
Probeerde duidelijk te zijn ;) over hoe ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:34:
[...]

Klopt, Ik zeg ook niet dat je verliest? de kans is alleen groter.
En ja ik vind het raar ? In mijn ogen vind ik dat je je role normaal moet spelen.
Dat ben ik dan? :O
Dat mag jij ook gewoon vinden, ik ben het er alleen niet mee eens.

Wie bepaalt namelijk dan wat normaal is? Als mijn statistieken aantonen dat ik meer dan 60% van mijn matches als Malphite mid win, dan is dit toch een prima pick? Volgens mij tonen deze statistieken ook aan dat ik prima mijn role 'normaal' speel. Of kan ik dan beter Zed mid spelen, wat vaker voorkomt in de huidige meta, maar waar ik totaal niet mee uit de voeten kan?
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat de matchups altijd even ideaal zijn, en hebt denk ik wel wat dmg nodig op top of in de jungle, maar zo raar vind ik het ook weer niet.
Tot en met level 6 is het tegen veel midlaners lastig farmen en raak ik in de regel ook achter op farm. Doel is dan zo veel mogelijk proberen bij te blijven en vanaf level 4 / 5 wat poken met Q. Als ik dan 6 hit is het, afhankelijk van de enemy en zijn/haar gezondheid, een kwestie van all in of roamen. Door middel van je ult, Q E ignite combo maak je het de lane die je ganked vrij makkelijk om de kill op te pakken.

In de loop van de game bouw ik ook altijd in principe altijd RoA, Sunfire (wat farmen enorm versneld en ook makkelijker maakt) en Abyssal. De overige items hangen meer af van hoe de game loopt.
[...]
Iemand enig idee trouwens wat er met de matchmaking/rolemaking aan de hand is? Ik heb dit weekend meerdere keren het volgende gehad: soloQ, ik kies primary Bot, Secondary top, sta meer dan 7 minuten in de queue, dus dacht, doen we anders. Dus ik opnieuw en kies Primary mid, Secondairy bot.
Binnen 3 seconden heb ik een team, als .... bot?
Sowieso waren er dit weekend wat meer problemen: ik heb meerdere mensen gehoord over enorme lag spikes (heb zelf een paar keer een kleinere spike ervaren), lag ranked er veelvuldig uit en waren queue tijden inderdaad vrij lang. Toppunt was volgens mij met Xanthian toen we na 10 minuten in queue te hebben gestaan, roles geswitched hebben om vervolgens weer 10 minuten in queue te kunnen staan en nog niets te vinden. Daarna zijn we maar even wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Dat mag jij ook gewoon vinden, ik ben het er alleen niet mee eens.

Wie bepaalt namelijk dan wat normaal is? Als mijn statistieken aantonen dat ik meer dan 60% van mijn matches als Malphite mid win, dan is dit toch een prima pick? Volgens mij tonen deze statistieken ook aan dat ik prima mijn role 'normaal' speel. Of kan ik dan beter Zed mid spelen, wat vaker voorkomt in de huidige meta, maar waar ik totaal niet mee uit de voeten kan?

[...]

Prima, zoals ik al eerder zei ik vind het raar. Meer niet ?
Als jij met Malphite mid beter kan spelen als een Zed dan doe je dat toch ?
Ik vind het alleen raar. Als je het van mijn standpunt bekijkt. Ben altijd gewend om met de Meta champions te spelen op bepaalde lanes.
Thats it :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ben altijd gewend om met de Meta champions te spelen op bepaalde lanes.
Geen commentaar overigens, maar deze zin samen met je signature is best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:56:
[...]

Prima, zoals ik al eerder zei ik vind het raar. Meer niet ?
Als jij met Malphite mid beter kan spelen als een Zed dan doe je dat toch ?
Ik vind het alleen raar. Als je het van mijn standpunt bekijkt. Ben altijd gewend om met de Meta champions te spelen op bepaalde lanes.
Thats it :?
Nogmaals, dat is jou mening en dat is ook prima. Ik hoef je ook niet te overtuigen dat dit is wat je moet spelen. Ik probeer je alleen iets kritischer te laten kijken en iets minder het kuddedier uit te laten hangen.

Wie bepaalt namelijk wat normaal is? Ik weet namelijk zeker dat wanneer aankomend weekend in 6 matches in de LCS Malphite mid gespeeld wordt, dat zijn play rate op mid de week erna door het dak gaat. Dat ging immers ook zo met Lulu en nu met Corki. En dan is het ineens een veel gespeelde pick en dus binnen de meta en dan is het wel normaal? Snap je wat ik bedoel te zeggen? Iets wat jij nu als normaal beschouwd, is ook ooit begonnen als niche pick.
Ero-Sensei schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Geen commentaar overigens, maar deze zin samen met je signature is best leuk :)
Haha, moest ook even gniffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K sure thing.

Het is al goed ;)
Snap iedereen zijn standpunt.

En ja signature moest ik zelf ook wel om lachen met wat ik nu aan het zeiken ben :P

Achja excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:06:
K sure thing.

Het is al goed ;)
Snap iedereen zijn standpunt.

En ja signature moest ik zelf ook wel om lachen met wat ik nu aan het zeiken ben :P

Achja excuses.
Nou ja zeiken, volgens mij valt dat wel mee.

Moraal van mijn verhaal is dat je gewoon moet spelen wat je zelf goed ligt en waar je goed in bent. Niet zozeer wat zogenaamd sterk is.

Ik heb liever dat iemand een champion pakt waarin hij/zij daadwerkelijk goed is, die weet wat hij/zij doet en vervolgens de game carried, dan de zoveelste Zed mid die eigenlijk stiekem geen hout van de champ snapt, maar het speelt omdat hij het heeft gezien op een of andere stream en binnen het kwartier 0 - 7 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Nou ja zeiken, volgens mij valt dat wel mee.

Moraal van mijn verhaal is dat je gewoon moet spelen wat je zelf goed ligt en waar je goed in bent. Niet zozeer wat zogenaamd sterk is.

Ik heb liever dat iemand een champion pakt waarin hij/zij daadwerkelijk goed is, die weet wat hij/zij doet en vervolgens de game carried, dan de zoveelste Zed mid die eigenlijk stiekem geen hout van de champ snapt, maar het speelt omdat hij het heeft gezien op een of andere stream en binnen het kwartier 0 - 7 staat.
Agreed. :D

ps: direct maar mijn signature aangepast :P
*bloost*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Waarom wordt Shen niet meer in LCS gespeeld? Zijn kit is grotendeels nog hetzelfde met Taunt en Stand United, maar toch zie je hem niet meer. Ik had niet het idee dat hij nu zoveel slechter was als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:14:
[...]

Agreed. :D

ps: direct maar mijn signature aangepast :P
*bloost*
Haha, ik zag het :p

Ik zie dat je nieuw bent in dit topic trouwens, aangezien je vandaag je Tweakers account hebt aangemaakt. Mocht je het leuk vinden om samen te spelen met andere Tweakers, dan kan je de chatroom GoT joinen in de client. Over het geheel genomen is daar niet heel veel activiteit, maar kan je wel zien wie er evt beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Haha, ik zag het :p

Ik zie dat je nieuw bent in dit topic trouwens, aangezien je vandaag je Tweakers account hebt aangemaakt. Mocht je het leuk vinden om samen te spelen met andere Tweakers, dan kan je de chatroom GoT joinen in de client. Over het geheel genomen is daar niet heel veel activiteit, maar kan je wel zien wie er evt beschikbaar is.
Nice! Hoe kom ik daar ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Rechtsonder kan je een room joinen: GoT. Daarna in de room rechtsboven klikken en aanvinken dat je de room standaard wilt joinen als je LoL start.

Verder een vraag: welk level ben je met LoL? En speel je PvP of voornamelijk vs bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rasmalluin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:18:
Rechtsonder kan je een room joinen: GoT. Daarna in de room rechtsboven klikken en aanvinken dat je de room standaard wilt joinen als je LoL start.

Verder een vraag: welk level ben je met LoL? En speel je PvP of voornamelijk vs bots?
Level 30
PvP

Ohhh de chat in LOL zelf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Van promos naar gold naar 0 lp qq. Kleine correctie: Silver 2 58 lp. 8 game streak nu.

Ik blame Koekie. Die laatste twee games van gisteren die ik van hem nog even "moest" doen om weer in promos te komen waren echt de gaarste games ooit.
Eentje gingen ze keihard throwen onder het mom van "we staan toch voor", om uiteraard vervolgens te verliezen.
Volgende potje na hard werken en geduld hadden we praktisch gewonnen, maar Tristana besloot voor de zoveelste keer in het enemy team te jumpen in haar eentje, nadat we de baron + een kill hadden gepakt late game en dus de winnende push konden maken.

Net dus solo bezig geweest, maar deze games waren mogelijk nog frustrerender. |:( 3 Complete stomps en een game waarbij ze i.p.v. de nexus te slopen kills gingen chasen -> dood gingen -> game lost.
Nu 25 wins 29 losses. Ben benieuwd of ik nog steeds ~22 lp win, en ~16 verlies.

Weet gelijk weer waarom ik nooit zin had in ranked. Enige waarom ik het eigenlijk ooit speelde was voor de Gold skin reward :P.
Ik hou het voorlopig maar weer by de dynamic queue houdt met een paar bekenden. Als je dan verliest is het hoogstens jammer, i.p.v. pure frustratie omdat je een paar complete debielen hebt.

Overigens zou ik Malphite nu niet bepaald een "off-meta pick" noemen. Als er één champion is die meta is, is hij het wel. Of hij dan top of mid gaat boeit niet zo veel.

In één van die stomps zat trouwens ook een AP top Alistar als tegenstander. Geen idee of dat weer te spelen valt of dat het gewoon werkte omdat ze zo ver voor stonden.

[ Voor 162% gewijzigd door Thormodo op 07-03-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Thormodo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:13:
Van promos naar gold naar 0 lp qq.

Ik blame Koekie. Die laatste twee games van gisteren die ik van hem nog even "moest" doen om weer in promos te komen waren echt de gaarste games ooit.
Eentje gingen ze keihard throwen onder het mom van "we staan toch voor", om uiteraard vervolgens te verliezen.
Volgende potje na hard werken en geduld hadden we praktisch gewonnen, maar Tristana besloot voor de zoveelste keer in het enemy team te jumpen in haar eentje, nadat we de baron + een kill hadden gepakt late game en dus de winnende push konden maken.
;(

Tja die crap games...wat doe je eraan? Als je met teveel of te grote nubs zit opgezadeld is het gg wp, hello zoveelste loss...

Die Trist was nog het allerergste. We kwamen erg goed terug, onze Malph Rumble ult combo's gingen lekker, baron te pakken, de hele game kantelde door goed spel ins ons voordeel....maar dan besluit Trist (die 15/6/12 eindigdene dus fed de lane phase uit kwam) om late game voortdurend als een J4 tank in enemy team te springen....Dan denk je met zo'n score, oh die Trist ging wel lekker...maar niet dus...Op afstandje aa'en en we hadden die game 100% gewonnen....how hard can it be?

Ach ja, inmiddels ook alweer een 1/11 Jax + afker in me team game gehad, en daarvoor ging ik 12/3/12 op Fizz mid, maar me team moest weer eens 24/7 chasen, fighten, suiciden, met als gevolg weer een domme onnodige loss....

Je doet er he-le-maal niks aan, het stelletje retards in solo/dynamic queue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thormodo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:13:
Van promos naar gold naar 0 lp qq.

Net dus solo bezig geweest, maar deze games waren mogelijk nog frustrerender. |:( 3 Complete stomps en een game waarbij ze i.p.v. de nexus te slopen kills gingen chasen -> dood gingen -> game lost.
Nu 25 wins 29 losses. Ben benieuwd of ik nog steeds ~22 lp win, en ~16 verlies.

Weet gelijk weer waarom ik nooit zin had in ranked. Enige waarom ik het eigenlijk ooit speelde was voor de Gold skin reward :P.
Ik hou het voorlopig maar weer by de dynamic queue houdt met een paar bekenden. Als je dan verliest is het hoogstens jammer, i.p.v. pure frustratie omdat je een paar complete debielen hebt.

Overigens zou ik Malphite nu niet bepaald een "off-meta pick" noemen. Als er één champion is die meta is, is hij het wel. Of hij dan top of mid gaat boeit niet zo veel.

In één van die stomps zat trouwens ook een AP top Alistar als tegenstander. Geen idee of dat weer te spelen valt of dat het gewoon werkte omdat ze zo ver voor stonden.
Herkenbaar dit :( "ah kom op, eentje nog." ;)

Jammer van de resultaten. Zo te lezen zat het niet mee, net als in de promo potjes die wij speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
hmm van silver 4 naar bronze 3 met 3-7 in me placements.

laatste game was echt zwaar ruk, ik had als tresh 10,3k damage op enemy, mijn adc tris: 11,4k.

WTF!!! hoezo slechte adc en dan nog main adc ook eens pffft

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zo te zien was ik niet de enige met slechte games.
Ik heb wel een goede game op Shyvana gehad, en mijn Volibear en Garen gingen ook wel redelijk maar het was het allemaal net niet.

Ik denk wel dat ik meer Shyvana ga spelen, ze is echt sterk op dit moment.
Zelfs de devourer nerfs zullen waarschijnlijk niet teveel van haar kracht wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:25:

Jammer man! je zou wel wat meer verwachten van een main ADC |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
ik zie net dit bericht voorbij komen: http://nos.nl/op3/artikel...t-eerst-ook-op-de-tv.html
Leuke ontwikkeling. Vind het voor het eerst jammer dat ik geen FOX kan bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:03:
ik zie net dit bericht voorbij komen: http://nos.nl/op3/artikel...t-eerst-ook-op-de-tv.html
Leuke ontwikkeling. Vind het voor het eerst jammer dat ik geen FOX kan bekijken :P
Wauw! Helaas heb ik geen team dan is het insta win O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Jup ook gelezen alleen jammer genoeg dat mijn vriendengroep net is afgestudeerd :( Spelen inmiddels ook al 4 jaar samen League. Hebben nog meegedaan aan een Tweakers tournament en die grandioos verloren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Xepos schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:13:
Jup ook gelezen alleen jammer genoeg dat mijn vriendengroep net is afgestudeerd :( Spelen inmiddels ook al 4 jaar samen League. Hebben nog meegedaan aan een Tweakers tournament en die grandioos verloren _/-\o_
Ja mooi wij bejaarde worden mooi buiten gesloten :P Heeft er iemand enig idee van wat we op fox kunnen kijken / te zien krijgen?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel hem ook in de jungle. Is gewoon een champion die goed bij mn speelstijl past en waar je geen 1337 mechanics voor nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:03:
[...]

Ik speel hem ook in de jungle. Is gewoon een champion die goed bij mn speelstijl past en waar je geen 1337 mechanics voor nodig hebt :+
Je zou i.p.v. Malphite jungle ook Shyvana of Volibear kunnen spelen, daar heb je ook geen mechanics voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Je zou i.p.v. Malphite jungle ook Shyvana of Volibear kunnen spelen, daar heb je ook geen mechanics voor nodig.
Pff er zijn er nog wel meer hoor (Nunu, Warwick, Xin etc.) maar ik vind Malphite gewoon een betere champion vanwege zijn kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
JoeBravo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:03:
Ik vind dit ook wel een leuke ontwikkeling, hoewel ik LCS ook gewoon op de tv keek (Twitch via Chromecast) dus wat dat betreft veranderd er niet veel ;)

Overigens denk ik wel dat iedereen dit kan kijken aangezien ze spreken over FOX (lijkt me het open kanaal) en niet FOX Sports.
Blerf schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Ja mooi wij bejaarde worden mooi buiten gesloten :P Heeft er iemand enig idee van wat we op fox kunnen kijken / te zien krijgen?
Ik denk dat je een soortgelijke broadcast kan verwachten zoals ze LCS uitzenden.
Xepos schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:13:
Hebben nog meegedaan aan een Tweakers tournament en die grandioos verloren _/-\o_
Ik vind het hier eigenlijk wel weer een keer tijd voor. :)
hoewel er niet echt veel boze broeders meer over zijn inmiddels

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 08-03-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 16:05
Zo,

Toch maar even de chatroom ge joined!
Speel op het moment vrij weinig maar wel de placements tot nu toe 4 op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChriSSjuH schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:41:
Zo,

Toch maar even de chatroom ge joined!
Speel op het moment vrij weinig maar wel de placements tot nu toe 4 op 0 :)
Mijn hoogste win streak was 7 wins :):) UNRANKED. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:42:
[...]

Mijn hoogste win streak was 7 wins :):) UNRANKED. :(
9 ranked in a row :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhaha bronze :9
Nice anyways _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:33:
[...]
Overigens denk ik wel dat iedereen dit kan kijken aangezien ze spreken over FOX (lijkt me het open kanaal) en niet FOX Sports.
Ja ze schieten zichzelf volledig in de voet als ze het op FOX Sports of welk gesloten FOX kanaal dan ook zouden uitzenden. Geloof ook niet dat ze een dergelijk esports experiment laten wedijveren met Manchester United - Manchester City ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
JapieTalent schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:33:
[...]

Ik vind dit ook wel een leuke ontwikkeling, hoewel ik LCS ook gewoon op de tv keek (Twitch via Chromecast) dus wat dat betreft veranderd er niet veel ;)

[...]

Ik denk dat je een soortgelijke broadcast kan verwachten zoals ze LCS uitzenden.

[...]

Ik vind het hier eigenlijk wel weer een keer tijd voor. :)
hoewel er niet echt veel boze broeders meer over zijn inmiddels
Aangezien je een van de topic-starters bent zou ik zeggen ga je gang haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Hhaha bronze :9
Nice anyways _/-\o_
Ja was in bronze ja maar goed dat kwam omdat ik veel ste laag zat op dat moment en met morgana support main blies ik toen de tijd botlane omver om zo verder te snowballen naar mid. :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Ja ze schieten zichzelf volledig in de voet als ze het op FOX Sports of welk gesloten FOX kanaal dan ook zouden uitzenden. Geloof ook niet dat ze een dergelijk esports experiment laten wedijveren met Manchester United - Manchester City ;)
Hoewel ze dit qua tijden wel in kunnen regelen lijkt me toch niet handig inderdaad. In het stuk geven ze ook aan dat het niet direct om de kijkcijfers gaat, maar dat ze willen peilen of er markt voor is. Dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze dit achter een gesloten kanaal waar je een expliciet abonnement voor moet hebben gaan doen. Ik ben benieuwd :)
Xepos schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:01:
[...]
Aangezien je een van de topic-starters bent zou ik zeggen ga je gang haha :)
Ik ben ook enkel topicstarter geworden omdat Damien er geen zin meer in had, dus wat dat betreft zegt dat niets :p Zal toch eens kijken aangezien de vorige keren erg leuk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Lijkt mij ook wel leuk om aan een toernooi mee te doen, maar ik betwijfel of er inderdaad genoeg animo voor is. Ik heb het idee dat dit topic niet meer zo druk bezocht wordt als voorheen.

Mocht het toernooi niet lukken, dan kunnen we misschien een ranked 5 team beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:38:
Lijkt mij ook wel leuk om aan een toernooi mee te doen, maar ik betwijfel of er inderdaad genoeg animo voor is. Ik heb het idee dat dit topic niet meer zo druk bezocht wordt als voorheen.

Mocht het toernooi niet lukken, dan kunnen we misschien een ranked 5 team beginnen.
Ik wil mee doen <3!
Je kan me altijd mee rekenen :)
Klinkt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
Opzich!

Main adc en second mid (A)

Moet misschien dan wel wat meer gaan spelen. en tijd hebben...
Klinkt zeker leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChriSSjuH schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:50:
Opzich!

Main adc en second mid (A)

Moet misschien dan wel wat meer gaan spelen. en tijd hebben...
Klinkt zeker leuk!
Ik support je erdoor heen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Xanthian schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:38:

Nou ja misschien zijn er toch nog veel lurkers (waaronder ik) hier. Dus wellicht als er een echte animocheck wordt gedaan dat er toch nog wat komt opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Ik support je erdoor heen :o
Laatste 4 ranked potjes, 1x mid ging lekker 3x adc ging zeker goed vooral het eerste potje! maar de enemie bot lane, zo slecht >:) Ik snap het nog steeds niet shen met tp..

http://www.leagueofgraphs.com/summoner/euw/ChriSSjuH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! wanneer heb je je promo's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
ehh, als ik tijd heb om te spelen... erg druk helaas met stage en werk en trainen enzo..
maak binnen kort wel een avondje tijd om 6 promo's te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ChriSSjuH schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Laatste 4 ranked potjes, 1x mid ging lekker 3x adc ging zeker goed vooral het eerste potje! maar de enemie bot lane, zo slecht >:) Ik snap het nog steeds niet shen met tp..

http://www.leagueofgraphs.com/summoner/euw/ChriSSjuH
ug in dat potje ook ignite op jou support, ik hou daar niet van zeker niet met een yasuo bij de enemies, exhaust hem en 40 % van zijn damage is weg.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar zoals Rek'Sai nu viable is, is het niks.
Het werd geadverteerd als een jager/assasin monster maar nu is het één grote tank.
Bovendien is de winrate nu vrij laag en totaal oninteressant.

In haar Champion Spotlight en lore wordt ze ook wel de "Apex Predator" genoemd. Nou, ze is dus alles behalve dat op dit moment.

Het concept van Rek'Sai vind ik vrij goed. De leuke dingen aan Rek'Sai zijn haar tunnels, tremor sense en de semi-globale ultimate. Zelfs haar "voice-acting" is goed gedaan.

Maar, waarom is het in godsnaam een tank geworden? Ik had altijd gedacht dat het een jager moest zijn, iemand die vijanden opspoort, opjaagt en ze één op één afmaakt. Nu heeft ze een knock-up en alleen early game wat damage maar verder is ze niet zo interessant.

Persoonlijk zou ik niet teveel aanpassen aan Rek'Sai, maar bepaalde dingen moeten toch anders.
De Prey Seeker is totaal oninterssant op dit moment. Daar moet of meer damage aan worden geplakt of meer utility zoals meer Vision of iemand "marken" voor extra damage

De Queen's Wrath is ook niet bijster interessant aangezien dat ook nauwelijks damage doet. De enige scaling die daar op zit is 20% van bonus ad... wtf? Als het 20% van Base AD zou zijn, zou het meer zijn dan wat ze nu krijgt met haar build.

Misschien dat ze de CD van de tunnel kunnen verlagen met elke hit die ze doet met Queen's Wrath zodat ze wat mobieler is tijdens gevechten. Ook wanneer ze borrowed is kan ze wel wat extra movement speed gebruiken als ze naar vijandelijke champions toe gaat.

Qua balance en viability heeft ze nog wel een plaats, maar het concept klopt volgens mij niet meer.
Dit vind ik jammer want zoals ze nu gespeeld moet worden is het niet interessant voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
Martin0 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:24:
[...]

ug in dat potje ook ignite op jou support, ik hou daar niet van zeker niet met een yasuo bij de enemies, exhaust hem en 40 % van zijn damage is weg.
Achja... vond die morg fijn, Ik had zelf geen last van yas, als hij dashde, deed ik mijn E en W om weg te komen en tegelijkertijd goede dmg! :*) maar ik moet wel zeggen dat dit een bijzonder goede game was alles zat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:28:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar zoals Rek'Sai nu viable is, is het niks.
Het werd geadverteerd als een jager/assasin monster maar nu is het één grote tank.
Bovendien is de winrate nu vrij laag en totaal oninteressant.

In haar Champion Spotlight en lore wordt ze ook wel de "Apex Predator" genoemd. Nou, ze is dus alles behalve dat op dit moment.

Het concept van Rek'Sai vind ik vrij goed. De leuke dingen aan Rek'Sai zijn haar tunnels, tremor sense en de semi-globale ultimate. Zelfs haar "voice-acting" is goed gedaan.

Maar, waarom is het in godsnaam een tank geworden? Ik had altijd gedacht dat het een jager moest zijn, iemand die vijanden opspoort, opjaagt en ze één op één afmaakt. Nu heeft ze een knock-up en alleen early game wat damage maar verder is ze niet zo interessant.

Persoonlijk zou ik niet teveel aanpassen aan Rek'Sai, maar bepaalde dingen moeten toch anders.
De Prey Seeker is totaal oninterssant op dit moment. Daar moet of meer damage aan worden geplakt of meer utility zoals meer Vision of iemand "marken" voor extra damage

De Queen's Wrath is ook niet bijster interessant aangezien dat ook nauwelijks damage doet. De enige scaling die daar op zit is 20% van bonus ad... wtf? Als het 20% van Base AD zou zijn, zou het meer zijn dan wat ze nu krijgt met haar build.

Misschien dat ze de CD van de tunnel kunnen verlagen met elke hit die ze doet met Queen's Wrath zodat ze wat mobieler is tijdens gevechten. Ook wanneer ze borrowed is kan ze wel wat extra movement speed gebruiken als ze naar vijandelijke champions toe gaat.

Qua balance en viability heeft ze nog wel een plaats, maar het concept klopt volgens mij niet meer.
Dit vind ik jammer want zoals ze nu gespeeld moet worden is het niet interessant voor mij.
Mee eens. Heeft overigens ook een tijdje voor Rengar gespeeld dit. Ik vind persoonlijk dat je zulk soort champions gewoon met squishy base stats moet maken met een hoge base damage op hun level 1 skill. Vervolgens maak je de scaling bij het levelen van skills heel laag. Als je dat namelijk niet doet, doet zo'n champion met een tank build namelijk veel teveel damage. Nee, de damage moet van de items komen. Als iemand dan AD assassin wil gaan, moet hij daar ook de items voor kopen met als consequentie dat hij squishy blijft.

Wat er nu gebeurt is dat champions een beetje eenheidsworst worden. De damage van veel champions is vergelijkbaar en de tankyness ook. Het gevolg is dat iedereen van alles een beetje kan terwijl voorheen elke champ een duidelijk gedefinieerde rol had. Nu vervaagt dat steeds meer en is de enige differentiatie de skill set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:35:
[...]

Mee eens. Heeft overigens ook een tijdje voor Rengar gespeeld dit. Ik vind persoonlijk dat je zulk soort champions gewoon met squishy base stats moet maken met een hoge base damage op hun level 1 skill. Vervolgens maak je de scaling bij het levelen van skills heel laag. Als je dat namelijk niet doet, doet zo'n champion met een tank build namelijk veel teveel damage. Nee, de damage moet van de items komen. Als iemand dan AD assassin wil gaan, moet hij daar ook de items voor kopen met als consequentie dat hij squishy blijft.

Wat er nu gebeurt is dat champions een beetje eenheidsworst worden. De damage van veel champions is vergelijkbaar en de tankyness ook. Het gevolg is dat iedereen van alles een beetje kan terwijl voorheen elke champ een duidelijk gedefinieerde rol had. Nu vervaagt dat steeds meer en is de enige differentiatie de skill set.
Dat is echt een probleem van de game nu vind ik. Waar vorig seizoen de meeste ADC's te zwak waren, beginnen ze hun 'eigen' plek in de game weer te krijgen, dat is positief mijn inziens.

Verder echter, zie ik nu vooral een probleem in de tanks en bruisers. Die laatste zijn eigenlijk helemaal niet meer interessant, omdat ook de tanks goede sustained dmg hebben. Tahm Kench is wel het beste voorbeeld hiervan. Ook een mooie is Nautilus.

Je zou bijna zeggen: een full build adc, en een full tank build Naut, zouden elkaar in een 1vs 1 bijna niet moeten kunnen killen. In realiteit wordt deze battle echter binnen 3 seconden beslecht in het voordeel van Naut. Het heeft dus geen zin meer om een Ahri te Peelen, omdat zelfs de tanks gewoon op je carry springen. Tank + Dmg + utility dat is gewoon teveel. Je hebt niet voor niks 5 champions in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:58:
[...]

En te vroeg gejuicht -O-
nieuws: Fox Sports gaat Nederlandse League of Legends-competitie uitzenden op tv

Lijkt me nog steeds geen slimme zender om dit te gaan "uitproberen" aangezien je je viewerbase automatisch beperkt tot mensen die dus Fox Sports hebben. Nieuwe abonnees zullen ze hierdoor echt niet verkrijgen aangezien het me sterk lijkt dat er mensen 17,50 euro per maand gaan investeren in de zender om dit te kunnen zien, terwijl het op Youtube en/of Twitch ook te zien is voor niets.

Kortom: dit lijkt me een project gedoemd om te mislukken. Erg jammer aangezien ik de gedachte om meer aandacht aan e-sports te besteden eigenlijk wel een goede vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
JapieTalent schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:57:
[...]

En te vroeg gejuicht -O-
nieuws: Fox Sports gaat Nederlandse League of Legends-competitie uitzenden op tv

Lijkt me nog steeds geen slimme zender om dit te gaan "uitproberen" aangezien je je viewerbase automatisch beperkt tot mensen die dus Fox Sports hebben. Nieuwe abonnees zullen ze hierdoor echt niet verkrijgen aangezien het me sterk lijkt dat er mensen 17,50 euro per maand gaan investeren in de zender om dit te kunnen zien, terwijl het op Youtube en/of Twitch ook te zien is voor niets.

Kortom: dit lijkt me een project gedoemd om te mislukken. Erg jammer aangezien ik de gedachte om meer aandacht aan e-sports te besteden eigenlijk wel een goede vind.
jammer, maar ik trek dezelfde conclusie -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JoeBravo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:04:
[...]

jammer, maar ik trek dezelfde conclusie -O-
Ja bizar echt...

Wat voor halve gare figuren hebben ze daar ingehuurd om dit te verzinnen?

Verreweg de meeste FOX Sports abonnees zijn dit puur voor één ding: voetbal.
Alsof die ook maar voor 1% geïnteresseerd zijn in esports...

Wellicht denken die apen nog dat dit FOX Sports aantrekkelijker maakt en dat ze nu ook van ons esports-geïnteresseerden abonnementen kunnen verwachten... 8)7 Think again!

En om populariteit te genereren voor zoiets nieuws en lichtelijk aparts als esports op een regulier tv kanaal, zet je het uiteraard niet achter een decoder...

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-03-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:38:
[...]
Wellicht denken die apen nog dat dit FOX Sports aantrekkelijker maakt en dat ze nu ook van ons esports-geïnteresseerden abonnementen kunnen verwachten... 8)7 Think again!

En om populariteit te genereren voor zoiets nieuws en lichtelijk aparts als esports op een regulier tv kanaal, zet je het uiteraard niet achter een decoder...
Op zich snap ik de redenatie nog wel enigszins om het op Fox Sports aan te bieden. E-sports wordt ook steeds meer gezien als (top)sport, en als je deze beeldvorming wil versterken is het eigenlijk de enige logische zenderkeus..

Hetgeen dat gewoon simpelweg stupide is, is om een paywall barrière (van in dit geval 17,50 per maand) te hanteren voor een zogenoemd experiment om populariteit te peilen, terwijl het tegelijkertijd gratis beschikbaar is via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Martin0 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:25:
hmm van silver 4 naar bronze 3 met 3-7 in me placements.

laatste game was echt zwaar ruk, ik had als tresh 10,3k damage op enemy, mijn adc tris: 11,4k.

Ik ging van Silver 5 ergens in het midden naar Bronze 4 met 7W-3L. Dus het kan nog erger :P

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:46:
[...]
Terwijl het tegelijkertijd gratis beschikbaar is via internet.
Desnoods stream je het via je Twitch naar je TV als je die mogelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:46:
[...]
Hetgeen dat gewoon simpelweg stupide is, is om een paywall barrière (van in dit geval 17,50 per maand) te hanteren voor een zogenoemd experiment om populariteit te peilen, terwijl het tegelijkertijd gratis beschikbaar is via internet.
Yup. Daarom is het totaal niet logisch ;)

BBC 3 zond zelfs de LCS (halve of kwart waren het geloof ik) finales uit toen ze in de O2 Arena waren. Ze pakten groot uit met hele show en presentatoren etc eromheen. En gewoon het open net dus...

En dan zou zo'n halfgare studentencompetitie achter de decoder moeten?

Benieuwd of er nog een partij/omroep/zender komt om het e.e.a. uit te zenden op tv, nu het straks in Ahoy is. Waarschijnlijk niet, maar ja, de BBC deed het ook al...Desnoods op zo'n digitaal themakanaal. Toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:27:
[...]

Benieuwd of er nog een partij/omroep/zender komt om het e.e.a. uit te zenden op tv, nu het straks in Ahoy is. Waarschijnlijk niet, maar ja, de BBC deed het ook al...Desnoods op zo'n digitaal themakanaal. Toch leuk.
Dat zijn juist de soort wedstrijden die "veel" kijkers trekken, dus als ze iets willen peilen lijkt me dat een uitstekende mogelijkheid. Gewoon op Fox open kanaal, die heeft iedereen die digitale televisie heeft. Zo doen ze dat ook met de bekerfinale voetbal bijvoorbeeld.Dan is het toegankelijk voor een ieder die het wil zien via de televisie, zonder beperkingen en kunnen ze direct zien of er een beetje markt voor is om dit in de toekomst uit te gaan breiden.

Hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder ik het eigenlijk vind dat ze daar een compleet nieuwe (en dus onbekende), regionale competitie voor pakken waar überhaupt nog weinig ruchtbaarheid aan gegeven is. Gechargeerd gezegd klinkt het een beetje als kijken hoe populair darten is en dan een toernooi uit de lokale kroeg uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:08:
[...]

Dat zijn juist de soort wedstrijden die "veel" kijkers trekken, dus als ze iets willen peilen lijkt me dat een uitstekende mogelijkheid. Gewoon op Fox open kanaal, die heeft iedereen die digitale televisie heeft. Zo doen ze dat ook met de bekerfinale voetbal bijvoorbeeld.Dan is het toegankelijk voor een ieder die het wil zien via de televisie, zonder beperkingen en kunnen ze direct zien of er een beetje markt voor is om dit in de toekomst uit te gaan breiden.

Hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder ik het eigenlijk vind dat ze daar een compleet nieuwe (en dus onbekende), regionale competitie voor pakken waar überhaupt nog weinig ruchtbaarheid aan gegeven is. Gechargeerd gezegd klinkt het een beetje als kijken hoe populair darten is en dan een toernooi uit de lokale kroeg uitzenden.
Das vrij simpel: zo'n kleine regionale competitie uitzenden kost ze geen drol. Ze nemen duidelijk nul risico.

Als ze LCS o.i.d. willen uitzenden, zitten ze meteen met dikke onderhandelingen, Rito die eisen stelt, licentiekosten, etc.

Wellicht dat Ziggo Sport nog over de brug komt t.z.t. met die LCS in Ahoy. Die zenden wel vaker van die wat kleinere onbekende sporten in NL uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:34:
[...]

Das vrij simpel: zo'n kleine regionale competitie uitzenden kost ze geen drol. Ze nemen duidelijk nul risico.

Als ze LCS o.i.d. willen uitzenden, zitten ze meteen met dikke onderhandelingen, Rito die eisen stelt, licentiekosten, etc.

Wellicht dat Ziggo Sport nog over de brug komt t.z.t. met die LCS in Ahoy. Die zenden wel vaker van die wat kleinere onbekende sporten in NL uit.
Het kost inderdaad een stuk minder, maar alsnog gaan ze er een heel programma omheen bouwen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat: je moet minimaal commentatoren hebben die iets van het spel afweten en niet alleen maar roepen 'Pietje gaat buitenom en doet een aanval!'.
Het zou logischer zijn als ze op het open kanaal gewoon enkele avondjes testen hoeveel animo er is. Dat kan eventueel ook lokaal, maar dan weet je meer dan nu je het alleen voor FOX abonnees uitzend (terwijl het online gratis is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:34:
[...]

Snap ik, maar daar gaan de resultaten ook naar zijn. De NOS zendt toch ook geen zondag 4e klasse voetbal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Het is bekend hoor, Aurelion Sol: http://euw.leagueoflegend...-aurelion-sol-star-forger

Het lijkt een AP mid / AP top.
Maar zo te zien kan hij ook junglen: https://www.youtube.com/watch?v=MEkSaHth4os

Hier onder wat meer detail:

Stats:
  • Range : 550
  • Movement Speed : 325
  • Base Health: 550
  • Health Growth:80
  • Base Health Regen: 1.3
  • Health Regen Growth: 0.12
  • Base Mana: 350
  • Mana Growth: 50
  • Base Mana Regen: 1.2
  • Mana Regen Growth: 0.16
  • Base AD: 57
  • AD Growth: 3.2
  • Attack Speed : 0.625
  • Base Armor : 21
  • Armor Growth : 3.5
  • Magic Resist: 30
Center of the Universe (Passive):

"Three Stars circle Aurelion Sol, dealing 20-97 (+ [.17 + 0.1 per level] AP) magic damage and executing minions below 25 health.

Enemy effects that prevent the casting of spells will also disable these Stars."
Base Damage is 20/22/24/26/28/31/34/37/40/45/50/55/60/67/74/81/88/97

Starsurge (Q):

60/70/80/90/100 Mana
8 Sec Cooldown

"First Press: Aurelion Sol creates a new stellar core, which grows over time and grants him 10% Movement Speed.

The core will detonate when it reaches his Outer Limit, applying 70/110/150/190/230 (+.65 AP) magic damage and a 1/1.25/1.50/1.75/2 second stun.

Second Press: Detonate the core early."

Celestial Expansion (W)::

40 Mana plus 16/22/28/34/40 Mana Per Second
6/5/4/3/2 sec Cooldown

"Passive: Increases Star base damage by 10/20/30/40/50.

Toggle: Aurelion Sol's Stars orbit at his Outer Limit and deal 150% damage, for a total of X magic damage."

Comet of Legend (E):

60 Mana
60/55/50/45/40 sec Cooldown

"Passive: Generate Escape Velocity while moving. Continuously moving in one direction grants increasing Movement Speed up to 30/35/40/45/50%.

Taking champion or turret damage resets this passive.

Active: at 100 Escape Velocity, fly for 3000/4000/5000/6000/7000 units in the chosen direction or until clicking to move. Aurelion Sol can see and be seen over walls while flying.

Taking champion or turret damage will force a landing."

Voice of Light (R)::

100 Mana
120/100/80 Sec Coooldown

"Breathes out a blast of pure starfire, dealing 200/300/400 (+ .7 AP) magic damage and slowing by 60/70/80%, decaying over 4 seconds.

The blast will also knock nearby enemies back to Aurelion Sol's Outer Limit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:08:
Het is bekend hoor, Aurelion Sol: http://euw.leagueoflegend...-aurelion-sol-star-forger

Het lijkt een AP mid / AP top.
Maar zo te zien kan hij ook junglen: https://www.youtube.com/watch?v=MEkSaHth4os

Hier onder wat meer detail:

Stats:
  • Range : 550
  • Movement Speed : 325
  • Base Health: 550
  • Health Growth:80
  • Base Health Regen: 1.3
  • Health Regen Growth: 0.12
  • Base Mana: 350
  • Mana Growth: 50
  • Base Mana Regen: 1.2
  • Mana Regen Growth: 0.16
  • Base AD: 57
  • AD Growth: 3.2
  • Attack Speed : 0.625
  • Base Armor : 21
  • Armor Growth : 3.5
  • Magic Resist: 30
Center of the Universe (Passive):

"Three Stars circle Aurelion Sol, dealing 20-97 (+ [.17 + 0.1 per level] AP) magic damage and executing minions below 25 health.

Enemy effects that prevent the casting of spells will also disable these Stars."
Base Damage is 20/22/24/26/28/31/34/37/40/45/50/55/60/67/74/81/88/97

Starsurge (Q):

60/70/80/90/100 Mana
8 Sec Cooldown

"First Press: Aurelion Sol creates a new stellar core, which grows over time and grants him 10% Movement Speed.

The core will detonate when it reaches his Outer Limit, applying 70/110/150/190/230 (+.65 AP) magic damage and a 1/1.25/1.50/1.75/2 second stun.

Second Press: Detonate the core early."

Celestial Expansion (W)::

40 Mana plus 16/22/28/34/40 Mana Per Second
6/5/4/3/2 sec Cooldown

"Passive: Increases Star base damage by 10/20/30/40/50.

Toggle: Aurelion Sol's Stars orbit at his Outer Limit and deal 150% damage, for a total of X magic damage."

Comet of Legend (E):

60 Mana
60/55/50/45/40 sec Cooldown

"Passive: Generate Escape Velocity while moving. Continuously moving in one direction grants increasing Movement Speed up to 30/35/40/45/50%.

Taking champion or turret damage resets this passive.

Active: at 100 Escape Velocity, fly for 3000/4000/5000/6000/7000 units in the chosen direction or until clicking to move. Aurelion Sol can see and be seen over walls while flying.

Taking champion or turret damage will force a landing."

Voice of Light (R)::

100 Mana
120/100/80 Sec Coooldown

"Breathes out a blast of pure starfire, dealing 200/300/400 (+ .7 AP) magic damage and slowing by 60/70/80%, decaying over 4 seconds.

The blast will also knock nearby enemies back to Aurelion Sol's Outer Limit."
Net gezien! Ben echt benieuwd! :D :+
Hype Hype.
Vind hem een Kindred achtige look hebben!
Pagina: 1 ... 3 ... 41 Laatste