Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 11:14
Ik sta nu al 2-0 in mijn promo's voor gold, dankzij Jaapie en Kokkie. Waren mooie games.
Het ging echt goed op Volibear en Hecarim, maar ik ben nu ook wel overtuigd van Malphite mid, toch weer een paar mooie acties gezien.

Vanavond nog even Gold worden en mijn weekend is al geslaagd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13
Xanthian schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:47:
Ik sta nu al 2-0 in mijn promo's voor gold, dankzij Jaapie en Kokkie. Waren mooie games.
Het ging echt goed op Volibear en Hecarim, maar ik ben nu ook wel overtuigd van Malphite mid, toch weer een paar mooie acties gezien.

Vanavond nog even Gold worden en mijn weekend is al geslaagd. :)
Nu heb je ook maar een halve hersencel nodig om Malphite te spelen, maar goed ja hij werkt ook op mid...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:12
De nieuwe warlords mastery is wel goed volgens mij. Ik heb het nog niet kunnen testen met steraks of maw samen maar had gister wel een teamfight gewonnen dankzij de mastery. Was vayne en ge-ult door warwick had daarna iets van 10% hp over. Een AA-Q-AA combo en had in een keer weer 40% hp (had nog lifesteal van BoTRK en dorans). Volgens mij is deze wel goed op duelisten en ADCs tegen assissins samen met steraks.

Gangplank is gelukkig nog steeds sterk na de nerf, alleen denk wel dat in high-elo de enemy je hard punished voor het missen van barrels. Als je er geen hebt voor 5.5 seconden (45% CDR) en ze engagen dan ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 11:09
Gisteren echt aparte game gehad:

Team tegenstanders:
Top: Darius
Jungle: Sejuani
Mid: Chogath (met smite/Cinderhulk)
Support: Tahm
ADC: Vayne

Ons team:
Top: Malph
Jungle: Udyr
Mid: Lux
Support: Leona
ADC: Ezreal (ik dus)

Het ging allemaal best prima, hoewel Malph aardig de Darius aan het feeden was. Die laatste kwam dan ook met 5-1 de lane uit. Udyr was niet best en Leona zat vaker in Tahms buik dan ik farm had, maar niks onoverkomelijks.

Eindscore van mij: 20-5-10, Lux: 16-7-15
Verder had niemand in het team een hele goede score, maar ook geen barslechte.
In het team van de tegenstander iedereen gemiddelde score.

Totaal dmg gedaan
Wij: 244.285
Zij: 157.016

Dragon/Baron
Wij: D 4 - B 0
Zij: D 2 - B 2

Eindscore team
Wij: 44/40/71
Zij: 40/45/51

Als je dit zo ziet, zou je denken dat we een aardige kans maakte. Nou alles behalve dat dus. Op een gegeven moment zijn 4 van hun zo tanky, dat lux en ik totaal geen dmg meer deden. Ze liepen letterlijk gewoon met zijn 4 turrets en inhibs neer te slaan, en keken niet eens meer naar ons om.

Wat had ik moeten doen. Achteraf bekeken heb ik die game weinig wards geplaatst, maar daar heeft het niet aan gelegen. Ik had eigenlijk de basic Ezreal build, maar laatste item gekozen voor Bloodthirster, voor wat extra sustain.

Achja, de game was best leuk, maar toch altijd zuur dat je het gevoel hebt 'alles' goed te doen, maar ze gewoon dwars door je heen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ero-Sensei schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:03:
Gisteren echt aparte game gehad:

Team tegenstanders:
Top: Darius
Jungle: Sejuani
Mid: Chogath (met smite/Cinderhulk)
Support: Tahm
ADC: Vayne

Ons team:
Top: Malph
Jungle: Udyr
Mid: Lux
Support: Leona
ADC: Ezreal (ik dus)

Achja, de game was best leuk, maar toch altijd zuur dat je het gevoel hebt 'alles' goed te doen, maar ze gewoon dwars door je heen lopen
Persoonlijk vind ik Ezreal echt waardeloos tegen tanks. Deze hebben zulke hoge sustain, resistances en regen dat je poke gewoon niks doet. Ook je ultimate doet gewoon geen damage. Een Lucian, Jinx of Tristana was veel beter gewoost om door de tanks heen te slaan want ze hadden vier tanks.

Bovendien had Lux de game moeten kunnen carryen, want die kan wel degelijk door tanks heen vechten als ze goed is, de juiste build had en genoeg peeling kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 16:24
Ero-Sensei schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:03:
Dat gevoel ga je nog veel vaker krijgen :) Zo te lezen kun je jezelf weinig verwijten. Tja, meer wards plaatsen, iets beter cs'en, etc. Dat soort punten kan iedereen altijd beter doen. Maar als je 20/5/10 staat heb weinig verkeerd gedaan. Weet trouwens niet of je een botrk hebt gebouwd? Dat kan wel handig zijn om wat beter die tanks te shredden. Maar het is net wat Xanthian zegt: Ez is misschien niet de ideale adc om door tanks heen te schieten. Maar ja, dat is achteraf redeneren.
Xanthian schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:45:
[...]
Bovendien had Lux de game moeten kunnen carryen, want die kan wel degelijk door tanks heen vechten als ze goed is, de juiste build had en genoeg peeling kreeg.
Nou wat wil je als lux doen als die 4 tanks met waarschijnlijk genoeg hp en MR ten toneel verschijnen? Lux is ideaal om met bijv een Q + ult in late game squishies op te blazen, maar ze is niet echt briljant om door tanks heen te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ezreal viel me inderdaad erg tegen tegen tanks (was me nooit opgevallen, omdat ik als Ezreal meestal de squishies goed kan bereiken. Op het moment van picken echter was alleen Cho en Vayne gelocked.

En de Botrk had ik gebouwd inderdaad. Mijn farm viel was tegen, met name doordat we veel teruggedrongen werden na lanefase. Lux deed het redelijk, wel opvallend dat ik meer dmg heb gedaan dan haar (gezien Lux' AOE skills).

Wellicht tegen zoveel tanks met ezreal is het verstandigen niet voor muramana te gaan met gauntlet e.d., maar juist meer bortk, Youmou's , Essence Reaver, Dominiques regard. Oftewel gewoon vol amor pen. met minder dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:09:
[...]

Nou wat wil je als lux doen als die 4 tanks met waarschijnlijk genoeg hp en MR ten toneel verschijnen? Lux is ideaal om met bijv een Q + ult in late game squishies op te blazen, maar ze is niet echt briljant om door tanks heen te vechten.
Nu de teamcomps nog eens bekijk inderdaad vrij weinig.
Met malphite + lux ult heb je een aardig burst, maar daar red je het niet mee.

Ik denk dat dit zo'n game is die bij champ select al verloren is qua team comp.
Je kan de early game hard winnen door gewoon veel beter te zijn, maar als het gelijk op gaat krijg je het heel moeilijk. Ik zie ook dat je net 1 draak mistte, die had misschien ook nog wel het verschil kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xanthian schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:41:
[...]

Nu de teamcomps nog eens bekijk inderdaad vrij weinig.
Met malphite + lux ult heb je een aardig burst, maar daar red je het niet mee.

Ik denk dat dit zo'n game is die bij champ select al verloren is qua team comp.
Je kan de early game hard winnen door gewoon veel beter te zijn, maar als het gelijk op gaat krijg je het heel moeilijk. Ik zie ook dat je net 1 draak mistte, die had misschien ook nog wel het verschil kunnen maken.
Ja die laatste draak was al toen we geen kans meer maakte. En met een matige jungler stelen is ook lastig. Met name doordat zij natuurlijk ook 2x smite en een Cho R hadden.

Ach ja, game on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:29
Ik zou niet zo 1,2,3 kunnen bedenken welke AP midlaner wel goed werkt tegen een tank-setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:23
Damien schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:34:
[...]

Nu heb je ook maar een halve hersencel nodig om Malphite te spelen, maar goed ja hij werkt ook op mid...
Doe maar weer zo :(
bronce schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:44:
De nieuwe warlords mastery is wel goed volgens mij. Ik heb het nog niet kunnen testen met steraks of maw samen maar had gister wel een teamfight gewonnen dankzij de mastery. Was vayne en ge-ult door warwick had daarna iets van 10% hp over. Een AA-Q-AA combo en had in een keer weer 40% hp (had nog lifesteal van BoTRK en dorans). Volgens mij is deze wel goed op duelisten en ADCs tegen assissins samen met steraks.

Gangplank is gelukkig nog steeds sterk na de nerf, alleen denk wel dat in high-elo de enemy je hard punished voor het missen van barrels. Als je er geen hebt voor 5.5 seconden (45% CDR) en ze engagen dan ben je de sjaak.
Maar je doet toch dubbel zo lang erover om je ultimate upgrades te verkrijgen? Het leek mij een behoorlijke nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 00:37
JapieTalent schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:13:
[...]

Doe maar weer zo :(

[...]

Maar je doet toch dubbel zo lang erover om je ultimate upgrades te verkrijgen? Het leek mij een behoorlijke nerf.
omdat? je gebruikt meestal 2 barrels voor wave clear. max 3 barrels -2 barrels is nog steeds 1 barrel over en je krijgt gewoon dezelfde income in silver coins(ben de naam kwijt).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13
Junia schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:45:
Ik zou niet zo 1,2,3 kunnen bedenken welke AP midlaner wel goed werkt tegen een tank-setup.
Cho'Gath

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik neem altijd Vel'koz tegen tanky teams vanwege de true dmg :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
JapieTalent schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:13:
[...]

De SS income nerf is niet door gegaan. Op PBE was het minder SS income via je Q, maar ook nog maar 250 SS nodig voor je upgrades. Alleen gold income is generfd van je Q. De grootste nerf is dat je maar 3 barrels kan hebben.

Ik vind zelf dat ze beter de barrels hadden kunnen laten voor wat het is, deze hebben genoeg counterplay (een ADC kan ze makkelijk kapot schieten, zelfs een melee kan in de barrel range lopen terwijl je je Q schiet en de tick van 2 naar 1 gaat en dan nog de barrel kapot slaan, en dan gaat wel je Q op CD en heeft mana gekost :( ). Voor de patch zat zijn winrate net boven de 50% daar lijkt me niks mis mee. Kog Maw heeft een veel hogere win-rate en daar nerfen ze een beetje heel kleine beetje AS van. Ze hadden beter zijn ult semi global kunnen maken net als twisted fate. Zijn ult is de reden dat hij zo sterk is in LCS e.d. Met semi global moet je de lane uitlopen om in range te kunnen komen, de tegenstander heeft dan genoeg tijd om te reageren en als ze dan toch gepakt worden heeft het niks te maken met een overpowered ult.

Met de ult heb ik vaak zat gezorgd dat ganks bot succesvol waren, towers gered, enemy team van elkaar afgesneden etc. Daarom is gangplank ook nog steeds goed.

Zou met dus ook niet verbazen als ze zijn ult binnekort nog een keer nerfen bovenop de al bestaande nerfs (waar dan niet meer naar gekeken wordt riot kennende.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
bronce schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:17:
[...]
Kog Maw heeft een veel hogere win-rate en daar nerfen ze een beetje heel kleine beetje AS van.
Ja maar heb je dan ooit het idee gehad dat er enige logica zit in het balance/buff/nerf/rework beleid van Rito?

Het is voortdurend gejojo en ondoordachte changes. Bijvoorbeeld die Mordekaiser change vorig seizoen, nota bene ten tijde van hoogtepunt van het LCS seizoen...

Het is ook allemaal vaak zo extreem en vernieuwen is dan voor Rito blijkbaar de regels benden:
Oh ja, Morde krijgt full experience from lane minions, ook al heeft ie supp naast zich.
Oh ja, leuk, Kogmaw doen we ff de attack speed barrier doorbreken, moet kunnen.

Kog vond ik in zijn oude season 5 staat tien keer beter. Prima adc zonder dat extreme rageblade attack speed gekloot, en bovendien nog een leuke rol eventueel op mid met zijn ult. Maar nee, het moest weer allemaal anders, en dus slechter...

Sowieso zijn items als Rageblade en Devourer gewoon domme items als je balance wilt bereiken. Dat zijn nou net per definitie items die mega scaling/dmg kunnen bewerkstelligen, tot op het punt dat er niks van zogenaamde 'counterplay' meer mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bronce schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:17:
[...]

De SS income nerf is niet door gegaan. Op PBE was het minder SS income via je Q, maar ook nog maar 250 SS nodig voor je upgrades. Alleen gold income is generfd van je Q. De grootste nerf is dat je maar 3 barrels kan hebben.
Dit had ik niet meegekregen, explains! Dan heb ik niets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Pfff een lucian uitrunned me zelfs na flash heal en ezreal E. De flash was nog over de punt van een wall. Allebij tier 2 boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 16:15
MonkeySleeve schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:13:
[...]

Ik neem altijd Vel'koz tegen tanky teams vanwege de true dmg :)
Ahri. brand

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:41
Kan iemand mij bevestigen dat het weekend is? Al 5 potjes op rij iemand die afk gaat of niet eens connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 23:26
Zo de LCS finale is wel snel uitverkocht gek.
Na ongeveer 1000x opnieuw zoeken naar betere plek is het me gelukt om een plekje op de tribune te claimen _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Xepos op 27-02-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 19:28
Nog 1 win en ik zit weer in mn platinum promo, niet verwacht dat het zo lastig zou zijn aangezien ik in preseason net van plat5 naar plat1 was geklommen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Vanmorgen onbewust een ranked gestart, ik dacht dat het een normal was. Word je gewoon fcking hard gecarried door een Yasuo mid in 19:36 min. Toen het zo hard ging heb ik maar besloten dat ik niet mee ging vechten en een sated devourer wilde hebben voor het einde. :+

http://matchhistory.euw.l...63/207737617?tab=overview

Sta nu 3-1 in placements, een goed begin is het halve werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Devourer wordt generfed.
Ik dacht van het weekend dat dit een vrij heftige nerf was maar achteraf valt het wel mee.
Ben niet blij met de manier waarop het generfed wordt, maar daar doe ik weinig aan.

Enchantment: Devourer
- Base magic damage on hit lowered to 25 from 30.
- Number of stacks for transformation increased to 35 from 30.

De on-hit damage zal aan het einde nog steeds 60 zijn, maar de powerspike komt nu later.

Hoe dan ook, de winrate van devourer junglers is ook wel aan de hoge kant.
De winrates zullen wel met een paar procent dalen richting de 50%.

Ondertussen zal iedereen wel weer Udyr willen spelen, want die is nog steeds ongekend sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xanthian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:47:
Devourer wordt generfed.
Ik dacht van het weekend dat dit een vrij heftige nerf was maar achteraf valt het wel mee.
Ben niet blij met de manier waarop het generfed wordt, maar daar doe ik weinig aan.

Enchantment: Devourer
- Base magic damage on hit lowered to 25 from 30.
- Number of stacks for transformation increased to 35 from 30.

De on-hit damage zal aan het einde nog steeds 60 zijn, maar de powerspike komt nu later.

Hoe dan ook, de winrate van devourer junglers is ook wel aan de hoge kant.
De winrates zullen wel met een paar procent dalen richting de 50%.

Ondertussen zal iedereen wel weer Udyr willen spelen, want die is nog steeds ongekend sterk.
Toch vind ik dit een erg vervelende adjustment voor solo queue. Nu zijn devourer junglers al voornamelijk bezig met stacks farmen en laten ze de lanes en objectives vaak links liggen, dit wordt na deze adjustment alleen maar meer aangezien ze dus meer stacks moeten behalen. Blijft tricky, en ik ben er op Udyr en Shyvana (vanwege hun onwijs hoge clear speed) niet heel erg kapot van..

Afgelopen weekend weer een aantal mooie games gespeeld. Met name de 5 man premade gister met Kokkie, Xanthian, Thormodo en Icy ging echt sterk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:55:
[...]

Toch vind ik dit een erg vervelende adjustment voor solo queue. Nu zijn devourer junglers al voornamelijk bezig met stacks farmen en laten ze de lanes en objectives vaak links liggen, dit wordt na deze adjustment alleen maar meer aangezien ze dus meer stacks moeten behalen. Blijft tricky, en ik ben er op Udyr en Shyvana (vanwege hun onwijs hoge clear speed) niet heel erg kapot van..
Niet alleen voor SoloQ ben ik bang. Ik speel zelf liever ook geen devourer want je moet gewoon lucky zijn dat de rest van je team hun eigen broek moet ophouden. En de druk om te farmen is gewoon hoog. Het is leuk als je snel sated kan zijn en kan carryen, maar wat voel je je toch nutteloos als dit niet lukt. En ondertussen word je ook nog gecritiseerd/geflamed om voor devourer te gaan.

Waarom er geen item komt die AS met crit of met lifesteal komt weet ik nog steeds niet.
Afgelopen weekend weer een aantal mooie games gespeeld. Met name de 5 man premade gister met Kokkie, Xanthian, Thormodo en Icy ging echt sterk. :)
Ja, was een mooie game, teamwork was erg goed vond ik zelf.
Die game ervoor was echt een chaos, staan we ruim 20 kills achter en dan toch nog winnen.
Split pushing OP.

Leuk dat je weer gold bent, zo te zien heb je hard gecarried met Irelia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xanthian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:07:
[...]

Ja, was een mooie game, teamwork was erg goed vond ik zelf.
Die game ervoor was echt een chaos, staan we ruim 20 kills achter en dan toch nog winnen.
Split pushing OP.

Leuk dat je weer gold bent, zo te zien heb je hard gecarried met Irelia.
Klopt, die game ging echt goed. De Diana waar ik tegen stond was namelijk echt niet slecht maar had echt geen enkele kans door onze focus. De game ervoor was inderdaad minder vlekkeloos, maar eveneens een mooie win.

Thanks, maar afgezien van de behaalde Pentakill en de win was die Irelia-game helemaal niet zo mooi hoor. Thormodo heeft nog een deel lopen speccen, maar dit was de grootste bronzematch die ik sinds tijden heb gespeeld. Een enorm onnodig feedfest en throws over en weer. Gelukkig viel het eindresultaat mijn kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
Afgelopen week mijn 10 ranked wedstrijden gespeeld en uiteindelijk uitgekomen op Bronze IV. Ik had wel verwacht daar terecht te komen. Had een dramatische MMR en ben in S5 geindigd in Silver 5. Na de plaatsing in Bronze 4 games gespeeld en allemaal gewonnen (Shyvana jun 5/0/1, Xin jun 14/6/16, panth top 13/3/7, Shyvana jun 15/10/23).

Toen mijn twee placement matches en die ook beide gewonnen (Shyvana jun 12/8/22, Panth top 12/4/1) Nu ga ik t proberen in Bronze III. Ik hoop uiteindelijk wel weer terug te promoveren naar Silver.

Ik heb wel gemerkt dat t veel makkelijker is als je de top picks van champion.gg pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06 13:55
Wat is jullie ervaring met Shyvana? Sinds een jaar weer 5 potjes gespeeld en heb ze alle 5 met weinig moeite en zeer goede scores gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Gister ook een aparte match, dat we die hadden mogen winnen. Wij met ik Anivia mid alistar, ekko, draven en leona. Tegen Poppy, dr mundo, rammus, blitzcrank en kog'maw. Ik was tegen dr mundo en had vrij snel de tower neer. Alistar liep poppy top te feeden. Bot ging redelijk gelijk op en beide jungle hadden weinig invloed. Mid game was een ramp alistar besloot om blue van me af te pakken terwijl hij al een blue had en dan 1 v 3 te enagen en dood te gaan.

Vervolgens allistar liep steeds in zijn eentje te engagen en dood te gaan. Hij deed opzich wel damage en de CC was handig dus besloten wij maar om hem te volgen zodat we nog enige kans maakte om een TF te kunnen winnen. Meestal was dit in de jungle en kon ik kog'maw buiten het gevecht houden met mijn wall, omdat we door de tanks van hen niet echt bij kog'maw konden komen (zonder hem deden ze geen damage). Zo hebben we elke team fight gewonnen en toch de game mogen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Remcoww schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:51:
Wat is jullie ervaring met Shyvana? Sinds een jaar weer 5 potjes gespeeld en heb ze alle 5 met weinig moeite en zeer goede scores gewonnen.
Shyvana is erg sterk met devourer op dit moment.
Zeer snelle clear speed i.c.m. genoeg damage om squishies te deleten.

Ook ik behaal vaak goede scores me haar en op dit moment heeft ze ook de hoogste winrate samen met Udyr op 55%. Nadat de devourer waarschijnlijk generfed gaat worden zal haar winrate wel zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-05 16:37
Gisteren ook weer eens een normale gespeeld. Helaas nam top een Shaco tegen Nasus en kreeg het voor elkaar om 0/6 lane uit te komen, al scheldend op de jungler. Vervolgens was er natuurlijk niemand meer die een deuk in nasus kon krijgen. Desondanks wel twee surrender votes afgewezen door het team.

Echt frustrerend zulke matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
Xanthian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:54:
[...]

Shyvana is erg sterk met devourer op dit moment.
Zeer snelle clear speed i.c.m. genoeg damage om squishies te deleten.

Ook ik behaal vaak goede scores me haar en op dit moment heeft ze ook de hoogste winrate samen met Udyr op 55%. Nadat de devourer waarschijnlijk generfed gaat worden zal haar winrate wel zakken.
Devourer is inderdaad fijn op Shyvana en snel sated te krijgen, maar ik weet niet of hier nou echt de kracht van Shyvana zit. Ik merk dat ik meer bezig ben met ganken dan met het sated krijgen van Devourer, dit is dus echt bijvangst. Volgens mij zit de kracht van Shyvana in dat je geen keuzes hoeft te maken. Je skill-keuze heeft geen tradeoffs, het levert jungle-clear, movement speed (=ganking potential) en AOE voor teamfights. Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het gaat na een devourer nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Remcoww schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Devourer is inderdaad fijn op Shyvana en snel sated te krijgen, maar ik weet niet of hier nou echt de kracht van Shyvana zit. Ik merk dat ik meer bezig ben met ganken dan met het sated krijgen van Devourer, dit is dus echt bijvangst. Volgens mij zit de kracht van Shyvana in dat je geen keuzes hoeft te maken. Je skill-keuze heeft geen tradeoffs, het levert jungle-clear, movement speed (=ganking potential) en AOE voor teamfights. Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het gaat na een devourer nerf.
De kracht van Shyvana zit zeker wel in devourer, daardoor doet ze ruim twee keer zoveel damage dan met BotRK en Cinderhulk. Dit komt door de on-hit damage van Shyvana, de %HP van haar E en de double hit op haar Q.

Haar Q zorgt ervoor dat ze twee AA's doet, dus dat is meteen een sated-proc. Dat is meteen al 200% van haar AD, plus 3x 60 magic damage. Als de E is gebruikt is het ook meteen 7,5% van max HP. Daarnaast is Shyvana echt slecht in ganken. Ze is meer van het counter junglen en misbruiken van pushed lanes. Als de laner een beetje ward en oplet is het zeer moeilijk te ganken voor Shyvana.

Qua skill keuze is ze trouwens redelijk lineair. Eerst W, burn out. Daarna Q, Twin bite.
Ik zou trouwens meer focussen op farmen en objectives dan ganken en kills pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
Xanthian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:14:
De kracht van Shyvana zit zeker wel in devourer, daardoor doet ze ruim twee keer zoveel damage dan met BotRK en Cinderhulk. Dit komt door de on-hit damage van Shyvana, de %HP van haar E en de double hit op haar Q.

Haar Q zorgt ervoor dat ze twee AA's doet, dus dat is meteen een sated-proc. Dat is meteen al 200% van haar AD, plus 3x 60 magic damage. Als de E is gebruikt is het ook meteen 7,5% van max HP. Daarnaast is Shyvana echt slecht in ganken. Ze is meer van het counter junglen en misbruiken van pushed lanes. Als de laner een beetje ward en oplet is het zeer moeilijk te ganken voor Shyvana.

Qua skill keuze is ze trouwens redelijk lineair. Eerst W, burn out. Daarna Q, Twin bite.
Ik zou trouwens meer focussen op farmen en objectives dan ganken en kills pakken.
Volgens mij geeft dit juist de kracht van Shyvana weer, en waarom deze niet erg hard geraakt wordt door de Devourer nerf. Je zal nog steeds Devourer bouwen, daar twijfel ik niet aan. Maar er zijn over het algemeen twee opties:

1. Je maakt gebruik van pushed lanes / counter junglen en kan kills maken, maar farmt dus minder
2. Je maakt geen gebruik hiervan, maar gaat focust zoals je zegt op farmen en objectives

De kracht zit er in dat je op elk moment hiertussen kan wisselen. Als je tegenstanders eerst veel gepusht hebben, maar nu voorzichtig spelen en je weer moet focusen op farmen hebben gemaakte skill/build keuzes hier geen impact op. Als het andersom is en je eerst farmede en tegenstander na je steeds niet gezien te hebben nu extend is er ook geen probleem.

Mijn samenvatting is dat Shyvana's early game nog steeds erg goed is, omdat sated devourer hier sowieso nog niet van toepassing was. De top van zn kracht zal nu wel een paar minuten opschuiven om de sated devourer te krijgen, maar ik twijfel hoe groot de impact daarvan is op winrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vond het al zo stil in het LoL topic. We zijn al een tijdje aan een nieuwe begonnen dus :+ Nouja, ook maar weer eens meelezen dan. Zelf al een hele tijd niet gespeeld. Ik lijk er maar niet aan toe te komen en maak er ook niet echt tijd meer voor vrij. LCS volg ik nog wel, maar vaak ook alleen de highlights. Het wordt tijd voor een Warwick rework om mij te laten terugkomen :+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:55:
[...]
Toch vind ik dit een erg vervelende adjustment voor solo queue. Nu zijn devourer junglers al voornamelijk bezig met stacks farmen en laten ze de lanes en objectives vaak links liggen, dit wordt na deze adjustment alleen maar meer aangezien ze dus meer stacks moeten behalen.
Of we gaan langzaamaan het verval van devourer zien, en we gaan weer terug naar de dominantie van ganking junglers.

Zeker met de recente buff op Gragas en de aangekondigde buffs op Vi en J4, kan het zomaar dat zij weer veel geziene bosjesmannen en -vrouwen worden.

En dat vind ik een goede zaak. Devourer vind ik een maar een onding in solo queue. Ofwel je jungler is grotendeels afwezig en komt na 15-20 mins voor het eerst de jungle uit om vast te stellen dat de game al bijna verloren is, ofwel je jungler is in staat na 20 mins iedereen de grond in te stampen en eigenhandig te carryen. Beetje een snert item.

Laat die devourer junglers maar mooi terug gaan naar gewoon het AD jungle item. Worden ze gedwongen wat vaker te ganken en eerder de jungle te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:57:
[...]

Of we gaan langzaamaan het verval van devourer zien, en we gaan weer terug naar de dominantie van ganking junglers.

Zeker met de recente buff op Gragas en de aangekondigde buffs op Vi en J4, kan het zomaar dat zij weer veel geziene bosjesmannen en -vrouwen worden.

En dat vind ik een goede zaak. Devourer vind ik een maar een onding in solo queue. Ofwel je jungler is grotendeels afwezig en komt na 15-20 mins voor het eerst de jungle uit om vast te stellen dat de game al bijna verloren is, ofwel je jungler is in staat na 20 mins iedereen de grond in te stampen en eigenhandig te carryen. Beetje een snert item.

Laat die devourer junglers maar mooi terug gaan naar gewoon het AD jungle item. Worden ze gedwongen wat vaker te ganken en eerder de jungle te verlaten.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:07:
[...]
Waarom er geen item komt die AS met crit of met lifesteal komt weet ik nog steeds niet.
Hmja, goeie vraag.

Sowieso zouden ze qua jungle items véél meer diversiteit kunnen aanbrengen. Hoe lang hebben we niet dat gekloot gehad met dat AP Sheen jungle item? Dat was het enige ap jungle item, en dus een dikke middelvinger naar types als Fiddles, Amumu, Rumble, etc. Volgens Rito kon dat zelfs werken op Jungle Brand 8)7 Eindelijk hebben ze doorgekregen dat een AP sheen jungle veel te specifiek is. De AP jungle item die we eerst hadden was Magus: 80 AP en 20% CDR. Perfect allround, beetje veel stats maybe, maar toch.

Wat is er op tegen om 3 AP jungle items te hebben? Een met CDR ala die Magus, één zoals het voormalige AP sheen item en één zoals de huidige Runeglaive wat eigenlijk een verkapte Ludens is. Zo kun je voor AD, AS ook allerlei variaties aanbrengen...
Vicarious schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:45:
Ik vond het al zo stil in het LoL topic. We zijn al een tijdje aan een nieuwe begonnen dus :+ Nouja, ook maar weer eens meelezen dan. Zelf al een hele tijd niet gespeeld. Ik lijk er maar niet aan toe te komen en maak er ook niet echt tijd meer voor vrij. LCS volg ik nog wel, maar vaak ook alleen de highlights. Het wordt tijd voor een Warwick rework om mij te laten terugkomen :+
Welkom terug LoL-koning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
Remcoww schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:51:
Ik ben het eens met wat er hierboven al gezegd is, maar de echte late game is voor Shyvana wel wat lastig, omdat je damage niet zo hoog is. In de late game krijg ik het wat lastiger omdat de AD carry / Mid behoorlijk wat damage doen. Je bent dan van je eigen team afhankelijk hoeveel damage ze doen.

Al met al is Shyvana een leuke jungler die prima in staat is te counterjunglen of ganken, ondanks dat je devourer gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:04:
[...]

Sowieso zouden ze qua jungle items véél meer diversiteit kunnen aanbrengen. Hoe lang hebben we niet dat gekloot gehad met dat AP Sheen jungle item? Dat was het enige ap jungle item, en dus een dikke middelvinger naar types als Fiddles, Amumu, Rumble, etc. Volgens Rito kon dat zelfs werken op Jungle Brand 8)7 Eindelijk hebben ze doorgekregen dat een AP sheen jungle veel te specifiek is. De AP jungle item die we eerst hadden was Magus: 80 AP en 20% CDR. Perfect allround, beetje veel stats maybe, maar toch.

Wat is er op tegen om 3 AP jungle items te hebben? Een met CDR ala die Magus, één zoals het voormalige AP sheen item en één zoals de huidige Runeglaive wat eigenlijk een verkapte Ludens is. Zo kun je voor AD, AS ook allerlei variaties aanbrengen...
Over Runic Echoes heb ik geen klagen, leuk jungle item.
Ook Fiddle kan hier aardig mee over weg. Wat we voorheen hadden was inderdaad alleen goed voor bepaalde champions. De vorige AP item was ook wel leuk, zeker vanwege de CDR maar mist wat clear speed, de Runic Echoes proc is zo sterk op jungle camps.

Er zijn trouwens nu meer AP junglers dan ooit met Ekko, Fizz, Nidalee, Fiddle, Rumble, Elise, Diana en Gragas. Allemaal met aardige winrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-06 16:20
Vergeet Amumu niet! Dit weekend drie potjes mee gespeeld in mijn zoektocht naar een tanky alternatief voor Shaco jungle. Dit voor de potjes waar meer CC/tankyness in het team nodig is.

Amumu komt daar goed voor in aanmerking. Runic Echoes zorgt met de proc voor een snelle waveclear en voldoende mana om continu door te blijven gaan. Hierom gaat mijn voorkeur uit naar Runic Echoes boven Cinderhulk.
Een AP item met CDR zou een welkome toevoeging zijn. Op dit moment is de keuze na Runic Echoes voornamelijk tussen Rylais (HP + AP + slow), Frozen Heart (Armour, CDR en Mana) of Abyssal (AP + MR).

[ Voor 19% gewijzigd door Rasmalluin op 29-02-2016 13:26 ]

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
Rasmalluin schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:23:
Vergeet Amumu niet! Dit weekend drie potjes mee gespeeld in mijn zoektocht naar een tanky alternatief voor Shaco jungle. Dit voor de potjes waar meer CC/tankyness in het team nodig is.

Amumu komt daar goed voor in aanmerking. Runic Echoes zorgt met de proc voor een snelle waveclear en voldoende mana om continu door te blijven gaan. Hierom gaat mijn voorkeur uit naar Runic Echoes boven Cinderhulk.
Een AP item met CDR zou een welkome toevoeging zijn. Op dit moment is de keuze na Runic Echoes voornamelijk tussen Rylais (HP + AP + slow), Frozen Heart (Armour, CDR en Mana) of Abyssal (AP + MR).
Hier zijn toch best wel wat opties voor. Alles wat uit Fiendish Codex bouwt (bijv. Athenes, Morellonomicon, Banner of Command, Will of the Ancients) of Lich Bane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Remcoww schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Hier zijn toch best wel wat opties voor. Alles wat uit Fiendish Codex bouwt (bijv. Athenes, Morellonomicon, Banner of Command, Will of the Ancients) of Lich Bane.
Hoewel banner later in je build wellicht nog enigszins zou kunnen, maar ook mijn voorkeur niet zou hebben hoop ik toch niet dat jij die andere items op Amumu na je jungle item bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Rasmalluin schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:23:

Ik heb gisteren voor het eerst Amumu geprobeerd. Wat een tergend langzame clear en "ramp-up tijd" heeft deze champ zeg. Ik werd al van te voren gewaarschuwd dat het zwaar zou zijn maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht. Bij level 3 moest ik terug naar base, waar ik bij Xin gewoon vrolijk doorhuppel en gank op mid met nog 1 HP pot over.

Terug in de jungle weer maar mondjesmaat kunnen clearen met hunterspotion (die groene met 5 doses), zelfs nog 1 succesvolle gank gehad maar het "voelde" pas bij level 11 alsof ik echt iets aan het toevoegen was aan het spel. Daarna wel vrij hard gesteamrolled (9-1-11) maar het voelde echt alsof ik jaren bezig was.

Zijn er builds die het clearen sneller maken? Valt Runic Echoes daaronder?

Samperor EUW, ik kan niets linken vanwege werk internet :/

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Pete_Sampras schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Runic Echoes is echt je enige optie voor een snelle clear.
Als je clear problemen hebt moet je eerst E maxen. En eventueel wat AS reds mee nemen in je runes.

Eenmal met Runic moet je geen clear problemen hebben.
Xin is wel het andere uiterste want die kan eeuwig in de jungle blijven met zijn ingebouwde sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
JapieTalent schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:30:
Hoewel banner later in je build wellicht nog enigszins zou kunnen, maar ook mijn voorkeur niet zou hebben hoop ik toch niet dat jij die andere items op Amumu na je jungle item bouwt.
Ik speel uberhaupt geen Amumu, dus dat valt inderdaad mee. Ik stel ook niet voor om deze als eerste item na jungle item te kopen, maar geef slechts aan dat als zowel AP als CDR per se uit het eerste item moeten komen daar wel ruimte voor is, danwel door het kopen van 1 van deze items, of door een codex te kopen die pas later wordt uitgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Remcoww schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:57:
[...]

Ik speel uberhaupt geen Amumu, dus dat valt inderdaad mee. Ik stel ook niet voor om deze als eerste item na jungle item te kopen, maar geef slechts aan dat als zowel AP als CDR per se uit het eerste item moeten komen daar wel ruimte voor is, danwel door het kopen van 1 van deze items, of door een codex te kopen die pas later wordt uitgebouwd.
Tja, ook later in de build zou ik niet voor deze items gaan aangezien er voor Amumu gewoon betere zijn.

CDR > Spirit Visage
AP > Liandry of Rylai

Als bonus krijg je dan ook nog een boel extra stats die wel nuttig zijn op Amumu in tegenstelling tot bijvoorbeeld mana regen dat je van een athene's en morellonomicon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-06 16:20
Pete_Sampras schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Zoals Xanthian al aangaf: na Runic Echoes gaat het clearen veel sneller. Ik moest ook met level3 terug naar base. Daarna snel wat camps clearen en terug voo Runic. Door de proc van Runic i.c.m. W en E gaat het clearen daarna een stuk sneller. Daarom ook beginnen met E, daarna W en op level 3 weer E. Pas bij level 4 pak ik de Q voor een eventuele gank.
Naast de slow start is Amumu wel redelijk vatbaar voor counter jungling, dus daar moet je verder mee oppassen.

Maar welke andere champ zou je als jungler kiezen voor CC en tankyness in een team?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
JapieTalent schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:04:
[...]

Tja, ook later in de build zou ik niet voor deze items gaan aangezien er voor Amumu gewoon betere zijn.

CDR > Spirit Visage
AP > Liandry of Rylai

Als bonus krijg je dan ook nog een boel extra stats die wel nuttig zijn op Amumu in tegenstelling tot bijvoorbeeld mana regen dat je van een athene's en morellonomicon krijgt.
Ben ik het verder ook mee eens hoor, ik zie het belang van CDR op Amumu niet echt. Maar als je er dan per se in wil investeren, dan kan het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Remcoww schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:08:
[...]

Ben ik het verder ook mee eens hoor, ik zie het belang van CDR op Amumu niet echt. Maar als je er dan per se in wil investeren, dan kan het :p
True :)
Rasmalluin schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:05:
[...]

Maar welke andere champ zou je als jungler kiezen voor CC en tankyness in een team?
Udyr, Gragas, Elise, Zac, Sejuani, Volibear, Maokai, Rammus, Mundo, Rek'sai, Jarvan, Hecarim.

Wellicht vergeet ik er nog een aantal, maar dit zijn enkelen die me zo te binnen schieten. Niet allemaal in een even goede positie op het moment, maar zeker de vet gedrukte zijn gewoon prima te junglen en kom ik zelf regelmatig tegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaap. op 29-02-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:13:
[...]

True :)

[...]

Udyr, Gragas, Elise, Zac, Sejuani, Volibear, Maokai, Rammus, Mundo, Rek'sai, Jarvan, Hecarim.

Wellicht vergeet ik er nog een aantal, maar dit zijn enkelen die me zo te binnen schieten. Niet allemaal in een even goede positie op het moment, maar zeker de vet gedrukte zijn gewoon prima te junglen en kom ik zelf regelmatig tegen.
Vrij compleet lijstje, ik zou zelf nog Skarner en Poppy nog toevoegen. Maar dan heb je ze toch wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:13:
Voor tankyness en CC zijn Seju, Gragas, Vi, J4, Amumu, Zac, Rammus, Maokai en Reksai toch wel de 'échten'. Skarner kun je nog toevoegen inderdaad, Poppy ook.

Types als Elise, Udyr, Heca, Mundo....kan allemaal en het heeft wel wat CC en uiteraard kun je zo prima tanky bouwen, maar dat zijn doorgaans niet de echte hardcore CC tanks die zo tanky en disruptive als de bovenstaande lieden zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 29-02-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:21:
[...]

Voor tankyness en CC zijn Seju, Gragas, Vi, J4, Amumu, Zac, Rammus, Maokai en Reksai toch wel de 'échten'. Skarner kun je nog toevoegen inderdaad, Poppy ook.

Types als Elise, Udyr, Heca, Mundo....kan allemaal en het heeft wel wat CC en uiteraard kun je zo prima tanky bouwen, maar dat zijn doorgaans niet de echte hardcore CC tanks die zo tanky en disruptive als de bovenstaande lieden zijn.
Ik denk dat Udyr's CC en Tankiness onderschat wordt. Het komt vaak door Udyr dat niemand uit een teamfight ontsnapt. Veel tanky en CC champions hebben wel initiation, maar kunnen niet altijd chasen. Als een Udyr op je zit, kom je nooit weg, tenzij je Udyr killed. Uitzonderingen daar gelaten voor Fizz en Leblanc, f*** die champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

En niemand die Nautilus noemt, de champ met volgens mij de meeste cc in de game :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Laatst online: 19-05 09:29
Fanatic_FS schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:22:
En niemand die Nautilus noemt, de champ met volgens mij de meeste cc in de game :(
Inderdaad, daar wordt ik helemaal gek van. Laatste updates is die zo OP en niet kapot te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Fanatic_FS schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:22:
Fair enough, vind dat atm meer een top laner dan een jungler, maar die had ook in het rijtje gepast inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

assn schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:27:
[...]

Inderdaad, daar wordt ik helemaal gek van. Laatste updates is die zo OP en niet kapot te krijgen...
Wat voor updates heeft die gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
MonkeySleeve schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:24:
[...]

Wat voor updates heeft die gekregen dan?
Nautilus specifiek heeft geen updates gekregen.
Het zijn eerder de items en de masteries die hem OP maken zoals Banner of Command, zz'rot portal en Iceborne Gauntlet. Daarnaast was hij altijd al hoog qua winrate dus heel veel is er niet veranderd. Ik denk dat veel mensen hem weer opnieuw ontdekken.

editL En vergeet sunfire buff niet, dat maakt waves pushen zo makkelijk.

Vergeet ook niet dat voorheen andere champions die een hoge winrate hadden hem counteren, zoals Quinn, Graves en Mundo. Nu die uit de meta zijn, komt nautilus weer naar boven.

Uiteraard heb ik het hier over top lane.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanthian op 01-03-2016 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:43:
[...]

Fair enough, vind dat atm meer een top laner dan een jungler, maar die had ook in het rijtje gepast inderdaad.
In de jungle krijg je niet genoeg farm om hem zo super tanky te maken. Als je dan initiate word je gewoon opgeblazen. Geldt in zekere mate overigens ook voor Malphite maar die doet wat meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:37:
[...]

In de jungle krijg je niet genoeg farm om hem zo super tanky te maken. Als je dan initiate word je gewoon opgeblazen. Geldt in zekere mate overigens ook voor Malphite maar die doet wat meer damage.
Je hebt die Mastery die je perma health geeft tot 300 ofzo, had die eens ingesteld en toen jungle + cinderhulk. Dik tanky hoor :)
Xanthian schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:43:
[...]

Nautilus specifiek heeft geen updates gekregen.
Het zijn eerder de items en de masteries die hem OP maken zoals Banner of Command, zz'rot portal en Iceborne Gauntlet. Daarnaast was hij altijd al hoog qua winrate dus heel veel is er niet veranderd. Ik denk dat veel mensen hem weer opnieuw ontdekken.

editL En vergeet sunfire buff niet, dat maakt waves pushen zo makkelijk.

Vergeet ook niet dat voorheen andere champions die een hoge winrate hadden hem counteren, zoals Quinn, Graves en Mundo. Nu die uit de meta zijn, komt nautilus weer naar boven.

Uiteraard heb ik het hier over top lane.
Mmh das wel hard ja, misschien maar eens proberen. Speelde hem meestal jungle of zelfs support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:37:
[...]

nooit echt veel problemen mee gehad vorig seizoen met nautilus jungle. moet ook wel zeggen dat ik vaak minstens 1 of 2 kills op pakte op lvl 4 maar zelfs zonder die kills kan je met nautilus vrij snel de jungle clearen => zijn shield zorgt voor aoe auto attacks en zijn e heeft mits goed uit gevoerd ook 2 waves die hitten. dan zijn de monsters in de jungle ook wel zo dood :).
Enige probleem met naut is dat zijn movementspeed vrij laag ligt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:04:
[...]

Je hebt die Mastery die je perma health geeft tot 300 ofzo, had die eens ingesteld en toen jungle + cinderhulk. Dik tanky hoor :)
Je hebt dan aardig wat health ja, maar geen armor of MR :P Daarnaast level je in de jungle minder hard ten opzichte van de rest.

Laat ik het anders stellen dan: waarom zien we Nautilus nooit in de jungle in pro play als hij daar net zo goed zou zijn als op top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Je hebt dan aardig wat health ja, maar geen armor of MR :P Daarnaast level je in de jungle minder hard ten opzichte van de rest.

Laat ik het anders stellen dan: waarom zien we Nautilus nooit in de jungle in pro play als hij daar net zo goed zou zijn als op top?
Vrij simpel, op top kan je snowballen en pushen, in de jungle niet.
Item keuze is ook oneindig veel beter op top dan in de jungle want Cinderhulk is gewoon vrij zwak op zich zelf.
En daarnaast is Nautilus ook een snowbal champion die het van zijn early game moet hebben. Want late game doet hij geen damage meer als hij niet 2 á 3 levels voor staat op een adc/mid.

Wat Martin ook aangaf is MS een probleem met junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Omdat er in Pro play betere keuzes zijn? Ik vergelijk mijn soloQ games nooit met pro play, dat heeft toch geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Omdat er in Pro play betere keuzes zijn? Ik vergelijk mijn soloQ games nooit met pro play, dat heeft toch geen zin.
Maar waarom zijn dat in pro play betere keuzes dan? Ze spelen toch dezelfde game als wij plebs. Sommige champs die wat meer teamwork vereisen kunnen wellicht in pro play beter werken dan in solo queue, waar goede communicatie in de regel schaars is, maar over het algemeen zijn de picks redelijk uitwisselbaar.

De reden dat Nautilus in pro play niet jungle wordt gespeeld is, simpelweg, omdat er betere picks zijn. Gragas bijvoorbeeld. Een tweede reden is zoals hierboven ook aangegeven: in de jungle bereikt Nautilus niet snel genoeg de fase waarin hij, met de juiste items, erg sterk is. Op top krijgt hij meer farm en kan hij makkelijker excelleren.

Dit betekent overigens niet dat Naut jungle niet kan werken in solo queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

JapieTalent schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:42:
[...]

Maar waarom zijn dat in pro play betere keuzes dan? Ze spelen toch dezelfde game als wij plebs. Sommige champs die wat meer teamwork vereisen kunnen wellicht in pro play beter werken dan in solo queue, waar goede communicatie in de regel schaars is, maar over het algemeen zijn de picks redelijk uitwisselbaar.

De reden dat Nautilus in pro play niet jungle wordt gespeeld is, simpelweg, omdat er betere picks zijn. Gragas bijvoorbeeld. Een tweede reden is zoals hierboven ook aangegeven: in de jungle bereikt Nautilus niet snel genoeg de fase waarin hij, met de juiste items, erg sterk is. Op top krijgt hij meer farm en kan hij makkelijker excelleren.

Dit betekent overigens niet dat Naut jungle niet kan werken in solo queue.
Precies wat ik zei dus; er zijn betere keuzes. Waar hun goed kijken naar hun team comp en wat het andere team kiest, zie ik dat zelf in SoloQ niet echt terugkomen. Ik zelf houd er af en toe wel rekening mee maar ik pick liever een champ die ik goed ken dan een champ die ik niet goed ken voor een betere team comp.

Ze spelen dezelfde game, maar niet zoals wij. Je zult echt nooit in een soloQ game botlane zien switchen met toplane. Dat soort strategieën gebeuren gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:48:
[...]

Precies wat ik zei dus; er zijn betere keuzes. Waar hun goed kijken naar hun team comp en wat het andere team kiest, zie ik dat zelf in SoloQ niet echt terugkomen. Ik zelf houd er af en toe wel rekening mee maar ik pick liever een champ die ik goed ken dan een champ die ik niet goed ken voor een betere team comp.

Ze spelen dezelfde game, maar niet zoals wij. Je zult echt nooit in een soloQ game botlane zien switchen met toplane. Dat soort strategieën gebeuren gewoon niet.
Heb in yoloq wel meegemaakt dat als je bvb een champ die viable op mid en top hebt (zo wel 1 op top als op mid) dat je switched zodra de matchup niet lekker uit komt. zo heb ik een keer 3 of 4 keer geswitched met toplane zodat wij de lane advantace kregen(enemy gaf op den duur gewooon op met switchen) en vanuit daar zijn top en mid gaan snowballen(onze mid/top en ik) en was het al vrij vroeg gg wp.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Martin0 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Heb in yoloq wel meegemaakt dat als je bvb een champ die viable op mid en top hebt (zo wel 1 op top als op mid) dat je switched zodra de matchup niet lekker uit komt. zo heb ik een keer 3 of 4 keer geswitched met toplane zodat wij de lane advantace kregen(enemy gaf op den duur gewooon op met switchen) en vanuit daar zijn top en mid gaan snowballen(onze mid/top en ik) en was het al vrij vroeg gg wp.
Dat inderdaad wel, als je bv als Mage een zed/talon/yasuo op mid tegenkomen en je kunt ruilen met een Shen/Malphite op toplane. Dat werkt gelukkig wel mits ze instemmen om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-06 23:08
de f2p champs, veranderen die elke week op dinsdag?
Of heeft dat geen vaste dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Benosa schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:28:
de f2p champs, veranderen die elke week op dinsdag?
Of heeft dat geen vaste dag?
Iedere week op dinsdag ja, maar dit wil nog wel eens veranderen, kan me herinneren dat het ooit op maandag was. maar kan me ook heel goed vergissen :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Klopt. Soms kan je wel het e.e.a. vergelijken uiteraard, maar vaak ook niet.

Nida jungle in LCS kan ik heel goed begrijpen; is velen malen effectiever daar dan Nida jungle in solo queue, waar het bijna altijd huilen met de pet op is. Dan heb je van die Nida's die het in LCS zien en denken: dat kan ik ook....not.

En Nasus, waar bijv Japie fan van is, zie je nooit in LCS voor obvious reasons. Veel te zwak early en bij een lane swap en goeie 1v3 dive is ie helemaal kansloos. In solo queue echter kan het prima pick zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-03-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:48:
[...]

Ik zelf houd er af en toe wel rekening mee maar ik pick liever een champ die ik goed ken dan een champ die ik niet goed ken voor een betere team comp.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Een speler die fatsoenlijk met die champion kan spelen heb ik liever dan iemand die de beste pick neemt maar er geen reet van bakt op die champion. Neemt niet weg dat er objectief gezien betere keuzes zijn en dat Nautilus momenteel geschikter is als top laner dan als jungler vanwege de redenen die ik en anderen eerder in dit topic gegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Een speler die fatsoenlijk met die champion kan spelen heb ik liever dan iemand die de beste pick neemt maar er geen reet van bakt op die champion.
Dit is ook een kwestie van je champion pool up-to-date te houden. Zolang Udyr 55% winrate heeft loont het wel om hem te leren, tenzij zo'n champion je echt niet ligt. Mijn champion pool is vrij uitgebreid, daarom heb ik niet alleen keuze uit vrij veel hoge winrate champions zoals Udyr, Volibear, Xin Zhao en Shyvana maar kan ik naar de wens van mijn team mijn keuze aanpassen. Met een beetje flexibiliteit kan je zo maar een paar games extra winnen.

Ondertussen heb ik nog 88% winrate op Udyr, over 8 games. Ondanks het relatief kleine aantal games toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
Xanthian schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Dit is ook een kwestie van je champion pool up-to-date te houden. Zolang Udyr 55% winrate heeft loont het wel om hem te leren, tenzij zo'n champion je echt niet ligt.
Daar heb je gelijk in, maar vaak krijg je inderdaad van die mensen die het dan gaan proberen in ranked. Die denken wel even zo'n champion als LCS te spelen. Vervolgens zit je met iemand die na 10 min 0/5 staat en heb je de game verloren. Dan heb ik alsnog liever een champion die wat lagere winrate heeft maar die hij wel goed kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
assn schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:05:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar vaak krijg je inderdaad van die mensen die het dan gaan proberen in ranked. Die denken wel even zo'n champion als LCS te spelen. Vervolgens zit je met iemand die na 10 min 0/5 staat en heb je de game verloren. Dan heb ik alsnog liever een champion die wat lagere winrate heeft maar die hij wel goed kan...
Dat is waarom ik nooit maar dan ook nooit naar winrate kijk over het algemeen, ik speel wat ik goed kan spelen en het intreseert me niet wat op het moment hot is. Natuurlijk heb ik momenteel sterke picks, tresh morgana, maar deze zijn bijna altijd in de meta dus vandaar.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Klopt. Soms kan je wel het e.e.a. vergelijken uiteraard, maar vaak ook niet.

Nida jungle in LCS kan ik heel goed begrijpen; is velen malen effectiever daar dan Nida jungle in solo queue, waar het bijna altijd huilen met de pet op is. Dan heb je van die Nida's die het in LCS zien en denken: dat kan ik ook....not.

En Nasus, waar bijv Japie fan van is, zie je nooit in LCS voor obvious reasons. Veel te zwak early en bij een lane swap en goeie 1v3 dive is ie helemaal kansloos. In solo queue echter kan het prima pick zijn.
Lee Sin is z'n champ als ik die zie denk ik; Fuck dat was awesome, dat wil ik ook kunnen. En vervolgens feed ik harder dan een vrijwilliger in Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Lee Sin is z'n champ als ik die zie denk ik; Fuck dat was awesome, dat wil ik ook kunnen. En vervolgens feed ik harder dan een vrijwilliger in Afrika.
Hahaha, Barmhartige Lee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
[...]

>:) >:)

Dat heb ik met Kalista, bij de LCS ziet het er zo makkelijk uit om een beetje heen en weer te springen. Als ik dat probeer gooi ik een mooie speer en voor ik het weet vliegt Kalista zo achter die speer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Wat ze in de lcs op lee uithalen is god tier lvl lee sin, daar mag je minstens 1000+ games op lee voor spelen voordat je dat constant zo kan uit voeren. toch blijft lee wel een mooie pick, zeker nu hij meer damage doet met zijn ult naar hoe groter/zwaarder zijn tegenstander is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ik heb 1 of 2 potjes geprobeerd met Lee Sin, maar dat Ward hoppen is me echt te lastig :P Neem altijd mijn tijd om een ward te plaatsen, en als ik dat + Ult moet gaan zitten doen wordt het me te lastig.

Wel grandioos gelachen hoe slecht die potjes gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
MonkeySleeve schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:16:
Ik heb 1 of 2 potjes geprobeerd met Lee Sin, maar dat Ward hoppen is me echt te lastig :P Neem altijd mijn tijd om een ward te plaatsen, en als ik dat + Ult moet gaan zitten doen wordt het me te lastig.
Blijft uiteraard kwestie van oefenen, maar ik had altijd ward plaatsen op spatie en de hop gewoon op W (uiteraard alles smartcast).

Probeer gewoon een goeie toetsencombi te vinden die voor jou werkt, en dan gaat dat ward hoppen op den duur bijna als vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Die Lee's zijn het leukst. Waar ze eerst een seconde stil staan, dan zie je een ward komen en weer een seconde later zie je Lee gaan.

Overigens vind ik de discussie LCS/SoloQ maar een wandiscussie, hoe kan je überhaupt die picks vergelijken? Het gaat daar over spelers die op ons niveau elk potje kunnen carrien en verder een teamcomp bouwen waar alles op elkaar is ingespeeld met daarbij ook een plan.

Over Nida heb ik ook jungle pro's horen roepen: If you ain't high diamond, don't pick her and just take Voli. Vaak hebben spelers niet eens door waarom Nida gekozen wordt, dat is niet omdat ze zo wtf'king stronk is.

Edit: Damn, 4-2 al. Wat is het klote om Shyv te spelen als je team echt rete ver achter staat.

[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 01-03-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Gister na twee weken geen ranked vanwege een losing steak van 14 games weer een ranked match gedaan. Het mag eindelijk weer lukken 7/0/5 gegaan met gangplank.

Bruiserplank build werkt best geinig. Titanic hydra bouwen na TF, de passive procced op je Q. Daarna MaW, sterraks of whatever je nodig hebt. Door tanky te zijn kan je makkelijker all in gaan en dan zijn de barrels ook makkelijker te raken. Met de active van hydra, je passive, sheen procs op je barrels doe je nog steeds veel damage. En de tanky zijn helpt zeker met position fouten, weinig peel en tegen CC comps (chain CC dat ze wachten tot je W hebt gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Toevallig is Lee Sin deze week f2p, toch maar weer eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 12:17

Wootlock

Evilution

Ward hoppen kan ik nog niet als average Lee speler, maar een flash kick is net zo effectief meestal :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:39:
Ward hoppen kan ik nog niet als average Lee speler, maar een flash kick is net zo effectief meestal :>
Klopt maar de cooldown op ward + w(uit mijn hoofd) is veel korter dan die van flash ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Als Illaoi's W - Harsh Lesson de vijand zou stunnen voor 0.75 sec á 1 seconden, zou dat OP zijn?
Ik denk wel dat het haar zou helpen om ook tijdens teamfights wat meer nuttig te zijn als ze proberen weg te lopen van haar ult. Je zou dan net Als Udyr en Nautilus een timer op de stun kunnen zetten zodat het maar 1x per 10 seconden kan of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Gisteren (na eerder smurf) ook main naar Gold kunnen loodsen, mede met dank aan Japie, Kokkie en een Thormodo die zeer in vorm was op Braum :) Japie wellicht iets minder op Nasus, maar daarom was Rumble in the Jungle er om dat ten goede te keren :P
http://matchhistory.euw.l...140/29804850?tab=overview

Trouwens ook wat leuke games met o.a. BigCheeze op smurf gedaan.

Allemaal met dank aan die dynamic queue, die het mogelijk maakt om met 3 of 4 man te queuen. Ben daar toch wel erg positief over. Maakt dit soort leuke games mogelijk. En de champ select met de 2 lanes bevallen me ook nog altijd.

Op dit moment is Viktor nog altijd mijn beste (en favo) champ, met winrate van 70% na 20 games. Die recente nerf was niet zo heel erg; blijft heerlijke mid laner, al laat de situatie het niet altijd toe om Viktor te spelen (bijvooorbeeld als er veel jumpy assassins zijn of teveel hard engage).
Martin0 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:13:
[...]
Klopt maar de cooldown op ward + w(uit mijn hoofd) is veel korter dan die van flash ;)
En soms moet je ward hoppen/minion hoppen + flash gebruiken om überhaupt in positie/range te zijn voor een goede kick. Zelfde zoals je met J4 nogal eens E + Q + flash moest doen om überhaupt je ult te kunnen landen.

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-03-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Leuk interview/rapportage oven Febiven.
https://www.nrc.nl/next/2...sleep-play-repeat-1594230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wel grappig om te lezen/zien, het lijkt haast een ziekenhuis waar ze leven, zo steriel en strak.

Trouwens: zo veel spelers en dan nog queues van 10 min op mijn niveau. Ik wil niet eens weten hoelang het voor Rorda en kornuiten duurt als je geen support speelt. 7(8)7

Edit: voor de liefhebbers liefhebbers: C9 - CLG uit de LCS van afgelopen zondag is ook wel de moeite van het kijken waard :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 02-03-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
JapieTalent schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:44:
[...]

Wel grappig om te lezen/zien, het lijkt haast een ziekenhuis waar ze leven, zo steriel en strak.

Trouwens: zo veel spelers en dan nog queues van 10 min op mijn niveau. Ik wil niet eens weten hoelang het voor Rorda en kornuiten duurt als je geen support speelt. 7(8)7

Edit: voor de liefhebbers liefhebbers: C9 - CLG uit de LCS van afgelopen zondag is ook wel de moeite van het kijken waard :)
Speelt Rordarok nog dan? Ik heb hem al heel lang niet meer gezien hier.

Maar het is wel een leuk artikel, het is echt een afgesloten omgeving waar ze leven en gewoon 24/7 bezig zijn met LoL. Ik kan me ergens wel voorstellen dat ze dit leuk vinden en willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik vind het salaris wel erg fijn, 10k per maand.
Das de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Laatste 4 Rumble jungle games gewonnen, waarvan ik in de laatste twee met 18/8/12 (incl quadra kill) en 9/2/9 toch wel - in alle bescheidenheid *ahum* - het hele team heb gecarried naar de victorie.

Iedereen die Rumble ervaring heeft vanuit top lane: go for the Rumble in the jungle, aanrader!

Erg sterke pick vind ik atm.

Runic Echoes als 1st item is al aardige powerspike, en daarna Rylais rush geeft je aardig wat peel en een mega sterke ult. Daarna is het Zhonyas of Liandry's en tussendoor uiteraard Sorc boots.
Run hem met AP quints, AS marks, armor yellows en scaling CDR glyphs.
Thanks voor link, wel leuk om te lezen.

Slecht einde wel van het artikel, ineens gaat het over Krepo en komt Febiven niet meer in stuk voor.
Wootlock schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:23:
Ik vind het salaris wel erg fijn, 10k per maand.
Das de moeite waard :)
Voor 3k was het ook nog meer dan de moeite waard. De hele tijd je hobby uitoefenen, ervoor betaald worden, en je hebt 0,0 onkosten (huur, eten, etc). Lucky bastards! :)

[ Voor 57% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-03-2016 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren maar 1 potje kunnen spelen maar ook gelijk een sterk potje met Udyr.
Weer eens 13/4/15 gescoord. Moest er wel voor vechten, want early game verloor bot en mid redelijk hard en was ik op een gegeven moment de enige met 2 kills.

Gelukkig kwamen we ijzersterk terug met split pushen en een paar goede ults van Annie die toch wel de meeste champions kon one-shotten. Later in de game ben ik vooral wezen split-pushen met Quinn waardoor het steeds 1-3-1 qua lanes aan het pushen waren. Het was duidelijk dat het andere team daar niet mee overweg kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:46:

[...]

Voor 3k was het ook nog meer dan de moeite waard. De hele tijd je hobby uitoefenen, ervoor betaald worden, en je hebt 0,0 onkosten (huur, eten, etc). Lucky bastards! :)
Voor 3k per maand ga ik geen 10-13 uur per dag iedere dag achter een PC zitten om eerlijk te zijn.
Dan prefereer ik toch mijn vrije tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:22:
[...]

Voor 3k per maand ga ik geen 10-13 uur per dag iedere dag achter een PC zitten om eerlijk te zijn.
Dan prefereer ik toch mijn vrije tijd :D
Er zijn dagelijks miljoenen loonslaven die exact dat doen (met uitzondering van de weekenden dan :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:33:
[...]

Er zijn dagelijks miljoenen loonslaven die exact dat doen (met uitzondering van de weekenden dan :+)
zit toch echt niet zo'n lange tijd achter mijn computer op het werk hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 06:36:
Gisteren maar 1 potje kunnen spelen maar ook gelijk een sterk potje met Udyr.
Weer eens 13/4/15 gescoord. Moest er wel voor vechten, want early game verloor bot en mid redelijk hard en was ik op een gegeven moment de enige met 2 kills.

Gelukkig kwamen we ijzersterk terug met split pushen en een paar goede ults van Annie die toch wel de meeste champions kon one-shotten. Later in de game ben ik vooral wezen split-pushen met Quinn waardoor het steeds 1-3-1 qua lanes aan het pushen waren. Het was duidelijk dat het andere team daar niet mee overweg kon.
mits Annie damage bouwt als support zijnde kan ze meerdere mensen one shotten. zo bouw ik annie eigenlijk altijd. bouw het blauwe support item, haal een sightstone en dan ga ik full damage, dit resulteerd in late game 1500+ damage xD zo had ik een keer full build annie late game(6 damage items + warding trinket/blauwe trinket) dat de enemy tank mij een compliment gaf dat ik alleen al met tibbers geloof ik 1500+ damage deed. Ik had zo iets van ja duh 700+ap met 40% mpen,

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:49:
[...]

mits Annie damage bouwt als support zijnde kan ze meerdere mensen one shotten. zo bouw ik annie eigenlijk altijd. bouw het blauwe support item, haal een sightstone en dan ga ik full damage, dit resulteerd in late game 1500+ damage xD zo had ik een keer full build annie late game(6 damage items + warding trinket/blauwe trinket) dat de enemy tank mij een compliment gaf dat ik alleen al met tibbers geloof ik 1500+ damage deed. Ik had zo iets van ja duh 700+ap met 40% mpen,
Het was een mid annie die veel sneller haar powerspike haalde.
Gelukkig maar, want een support Annie had ons nooit kunnen carryen.
Pagina: 1 2 ... 41 Laatste