ik ga sion top, kom tegen vayne te staan. Lane gaat gelijk op. Onze mid gaat 14 keer dood als lissandra vs katarina. Yup, another day in solo queue ...
Enemy warwick kan onze jungle noc en lucian adc solo 1v2 pakken zonder ult te gebruiken. Waar komen deze trolls toch weer uitgekropen? ...
Game 2 nog erger dan de vorige. 1-11 lucian en 1-7 ez mid. Onze jungler verliest hard van hun shaco jungler en van heel de game niets gedaan. Ik sta top sion vs kha 1v2, want ik was weeral de enige lane die deftig stond.
Endgame stats: brand support 22k damage, sion top (ik full tank) 18k damage en dan pas ez mid met 12k damage ... Hun shaco heeft solo evenveel damage gedaan als onze mid, adc en jungler tesamen -.-
Game 3 weeral suckbeer teams mee. Azir mid pakt alle kills en gaat dan elke fight als eerste dood tegen een amumu. Ik had swain top as usual keihard aan het winnen. Tp plays proberen te maken, waarbij mijn trollteam elke keer wegliep van mijn tp en mij dus 1v3 liet gaan. Rotslechte score op het einde, enemy ashe kon ons 1v4 pakken. Azir vergat zijn solders te zetten en onze lucian vergat dat hij aa had. Thresh hookte graag amumu en ik had als enige weer iets defensive gemaakt...
Kijk i kmatch replay, 8k lead met een azir vergooid omdat mijn team bronze was ... Please don't pick champs you can't play. Misschien vaanf nu yasuo en azir bannen, zijn de noobmagnets op gold
Game 4 eindelijk nog eens een win. Sion vs Jax en het verschil in niveau was duidelijk te zien. 3-0-2 begonnen, jungler is toen top komen zitten en een tentje klaargezet. Jax heeft mij op geen enkel punt in het spel kunnen 1v1'en, wat best erg is voor hem. De rest van mijn team was voor de verandering ook deftig bezig, dus dit was een snelle win. Vandaag dan toch maar -40 lp gegaan en 2 dagen teruggezet -.-
[
Voor 86% gewijzigd door
whodares op 25-06-2016 00:15
]