Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:29:
[...]

Fiora is eerder al iets generfed en is al ff geen top priority pick meer....

Zij heeft echt geen dringende nerfs nodig atm; zijn heel wat betere kandidaten daarvoor.
Er zijn zeker betere kandidaten voor nerfs, maar dit ligt eerder aan item buffs dan aan de champions zelf. Dat een fiora zoveel gratis true damage kan doen, is belachelijk en ik vraag me af waarom ze haar dit gegeven hebben. De true damage was ook de reden voor de nerfs :)
Ik blij er echter bij dat een champion met zoveel damage + mobility/gapclosers geen counter-cc ability mag hebben.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
Blijkbaar is er een nieuwe support king qua stats op champion.gg -> sion support.
Velkoz doet het ook goed in de support rol volgens champion.gg.
whodares schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:04:
[...]

Er zijn zeker betere kandidaten voor nerfs, maar dit ligt eerder aan item buffs dan aan de champions zelf. Dat een fiora zoveel gratis true damage kan doen, is belachelijk en ik vraag me af waarom ze haar dit gegeven hebben. De true damage was ook de reden voor de nerfs :)
Ik blij er echter bij dat een champion met zoveel damage + mobility/gapclosers geen counter-cc ability mag hebben.
Vind fiora wel mee vallen, raakt ze een beetje fed of krijgt ze free farm ja dan zal ze gaan snowballen of splitpushen voor de rest meh, zie haar eigenlijk nooit meer in de "tank meta" enige pro die haar nog een beetje speelt is de toplaner van SKT(ben ff de naam kwijt)

[ Voor 72% gewijzigd door Martin0 op 24-06-2016 10:23 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook G3 aangetikt op de smurf, gaat lekker de laatste tijd zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
whodares schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:04:
[...]

Fiora doet gemiddeld maar 20% True damage, van alle damage die ze doet.
Met haar ultimate is dat iets meer, maar dan nog komt het zelden boven de 40%.

De "anti-cc" ability valt ook wel mee. Het is maar een extreem korte periode waarin ze de damage kan negeren, en bovendien heeft ze dat hard nodig want anders wordt ze opgeblazen in een teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:14
Martin0 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:21:
Blijkbaar is er een nieuwe support king qua stats op champion.gg -> sion support.
Velkoz doet het ook goed in de support rol volgens champion.gg.
Kan bevestigen (vanuit mijn premades) dat Velkoz support erg goed werkt. Sion support niet gezien, maar wel veel op top als full AD, werkt ook best aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Remcoww schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:42:
[...]

Kan bevestigen (vanuit mijn premades) dat Velkoz support erg goed werkt. Sion support niet gezien, maar wel veel op top als full AD, werkt ook best aardig
Full AD sion is iets wat al sinds begin der tijden gebruikt werd:P weet nog wel dat ik in aram ooit een keer full ad sion was met 3 a 4 k health die een ezreal kon 1 shotten xD
Op support zou ik hem niet snel gebruiken.
Velkoz kan ik wel eens in een normal gaan proberen(toch wat carry potential net als veigar)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:29:
[...]

Fiora is eerder al iets generfed en is al ff geen top priority pick meer....

Zij heeft echt geen dringende nerfs nodig atm; zijn heel wat betere kandidaten daarvoor.
Zoals? Er komen bij mij niet zo 1-2-3 champions in me op waarvan ik denk: seau die is echt tering OP.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:57:
[...]

Zoals? Er komen bij mij niet zo 1-2-3 champions in me op waarvan ik denk: seau die is echt tering OP.
De kwalificatie "tering OP" is natuurlijk ook behoorlijk subjectief.

Maar mijn idee mag er aan Illaoi en Darius wel wat gebeuren.

Illaoi: 100% ban als ik in de gelegenheid kom. Gelukkig zijn er ook een hoop spelers die haar potentieel niet eens benaderen, maar shit wat is ze sterk. En de dooddoener "vecht dan niet tussen de tentacles", klopt maar dat is niet altijd zo makkelijk te realiseren. Vind haar echt bovengemiddeld sterk.

Darius: in principe niet veel mis mee, maar vind zijn healing wel iets aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:04:
[...]

De kwalificatie "tering OP" is natuurlijk ook behoorlijk subjectief.

Maar mijn idee mag er aan Illaoi en Darius wel wat gebeuren.

Illaoi: 100% ban als ik in de gelegenheid kom. Gelukkig zijn er ook een hoop spelers die haar potentieel niet eens benaderen, maar shit wat is ze sterk. En de dooddoener "vecht dan niet tussen de tentacles", klopt maar dat is niet altijd zo makkelijk te realiseren. Vind haar echt bovengemiddeld sterk.

Darius: in principe niet veel mis mee, maar vind zijn healing wel iets aan de hoge kant.
Wat mijn voornamelijk hekelt aan illaoi is dat haar ult pittig sterk ik en haar e(zo uit me hoofd) die grab best wel een gigantische hitbox heeft, soms mist de animatie me compleet maar wordt ik nog "gegrabbed".
Dat zelfde probleem heb ik met Blitz, Die hitbox is de ene keer groot de andere keer klein, zo kan het zijn dat zijn grab door/naast minons en jou heen gaat maar toch nog jou raakt terwijl jij achter je minion staat.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25
[...]

Illa inderdaad, Ryze, Vlad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Naar mijn mening: Irelia, Volibear, Hecarim, Kog'Maw, Zyra, Swain, Malzaher en Jhin.

Irelia delete iedere squishy zonder al te veel counter play
Volibear wint bijna elke 1v1 en 2v2 early game en kan hard snowballen
Hecarim kan kneiterhard snowballen met een paar enkele kills en sommige ganks zijn niet te voorkomen met 600+ movementspeed
Kog'Maw snowballed ook bovengemiddeld hard zonder al te veel moeite
Zyra maakt sommige bot lanes onmogelijk
Swain gaat nooit dood en doet bovengemiddeld veel damage voor een bruiser.
Malzaher maakt het sommige champions ook onmogelijk die afhankelijk zijn van all-ins
En een goede Jhin met twee crit items kan je nauwelijks pakken.

Andere champions die ik voorbij zie komen die OP worden genoemd zijn gewoon lane bullies.
Niet leuk om tegen te spelen, maar ook weer niet OP, zoals Illaoi en Darius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:06:
[...]

Naar mijn mening: Irelia, Volibear, Hecarim, Kog'Maw, Zyra, Swain, Malzaher en Jhin.

Hecarim kan kneiterhard snowballen met een paar enkele kills en sommige ganks zijn niet te voorkomen met 600+ movementspeed
Malzaher maakt het sommige champions ook onmogelijk die afhankelijk zijn van all-ins

Andere champions die ik voorbij zie komen die OP worden genoemd zijn gewoon lane bullies.
Irelia delete iedere squishy zonder al te veel counter play -> Hard cc grootste counter voor haar.
Volibear wint bijna elke 1v1 en 2v2 early game en kan hard snowballen -> true echter valt keihard af in late game.
Kog'Maw snowballed ook bovengemiddeld hard zonder al te veel moeite -> erg zwakke early en geen mobility -> afhankelijk van support early.
Zyra maakt sommige bot lanes onmogelijk -> nog geen enkele goede zyra gezien in bot(waaronder ikzelf niet(pas 1 game gespeeld dus moet nog aan haar nieuwe kit wennen).
Swain gaat nooit dood en doet bovengemiddeld veel damage voor een bruiser. -> execuiteners call.
Malzaher maakt het sommige champions ook onmogelijk die afhankelijk zijn van all-ins -> Vieze vieze passive die lategame te sterk is.
En een goede Jhin met twee crit items kan je nauwelijks pakken. -> zelfde als kog in de zin van geen mobilty.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Allereerst noem ik Illaoi en Darius ook niet OP, vind eigenlijk niemand echt te sterk zoals Xin dat was bij release. Ik geef enkel aan dat er naar mijn mening wel iets aan bepaalde aspecten uit hun kit gedaan mag worden.

Ik vind ik uit jou lijstje eigenlijk alleen Hecarim op het moment bovenmatig sterk: een free ghost op x seconden cooldown is echt te goed en maakt het ontsnappen aan ganks vrijwel onmogelijk. Zeker als hij ook zijn ultimate nog heeft. Alle anderen uit jou lijstje zitten zeker in een goede positie, maar volgens mij is er genoeg beschikbaar om dat niet uit de hand te laten lopen. Irelia/Kog: CC, Swain: healing reduction dmv ignite of grievious wounds etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]

Dit is inderdaad nogal een merkwaardig lijstje om in de categorie 'OP' te plaatsen.

Niemand van hier is echt OP.

Irelia kun je nog genoeg tegen spelen en ze delete een jaar geleden ook gewoon de squishies; Voli wordt al generfed en heeft altijd het probleem van gekite worden; Heca sterk maar niet OP; Kogmaw is er niet op vooruit gegaan de laatste tijd; is erg zwak early game en zo immobiel als wat; Zyra kan sterk zijn als supp maar is ook erg kwetsbaar; Swain is al wat generfed en krijgt er nog meer; Malza is enkel sterk door die idiote nieuwe OP passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:15:
[...]

Dit is inderdaad nogal een merkwaardig lijstje om in de categorie 'OP' te plaatsen.

Niemand van hier is echt OP.

Irelia kun je nog genoeg tegen spelen en ze delete een jaar geleden ook gewoon de squishies; Voli wordt al generfed en heeft altijd het probleem van gekite worden; Heca sterk maar niet OP; Kogmaw is er niet op vooruit gegaan de laatste tijd; is erg zwak early game en zo immobiel als wat; Zyra kan sterk zijn als supp maar is ook erg kwetsbaar; Swain is al wat generfed en krijgt er nog meer; Malza is enkel sterk door die idiote nieuwe OP passive.
Zoals hier al eerder is gezegd is OP subjectief.
Maar als je het vergelijkt met wat hier eerder is genoemd zoals Vlad, Ryze, Illaoi en Darius dan vind ik dat daar eerder iets mag gebeuren met de champions die ik noem dan de anderen.
Wijzigingen aan Vlad, Ryze, e.d. is overigens ook niet verkeerd.

En ik besef ook dat voorheen andere champions veel sterker waren dan de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Zoals hier al eerder is gezegd is OP subjectief.
Nou ja, zó subjectief is het nou ook weer niet.

De LCS en de gehele pro scene is niet direct altijd de maatstaf voor ons in solo queue, maar er is natuurlijk wel een reden waarom Ryze en Vlad in feite must pick or bans zijn in LCS/LCK/LPL.

Als Kog of Zyra zo OP zouden zijn, waarom zie ik ze dan weinig tot nauwelijks in solo queue en LCS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Is er ergens een "Looking for Group"' website ofzo dat je met een beetje communicatie kan spelen? Ben nu level 20, en ik speel graag PVP, maar om elke dag LETTERLIJK 9 van de 10 potjes te verliezen ben ik wel een beetje klaar mee.

Het begint vaak al met Junglers zonder smite, of een lane die even 5-10 kills feed binnen de 15 minuten...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
ik ga sion top, kom tegen vayne te staan. Lane gaat gelijk op. Onze mid gaat 14 keer dood als lissandra vs katarina. Yup, another day in solo queue ...
Enemy warwick kan onze jungle noc en lucian adc solo 1v2 pakken zonder ult te gebruiken. Waar komen deze trolls toch weer uitgekropen? ...

Game 2 nog erger dan de vorige. 1-11 lucian en 1-7 ez mid. Onze jungler verliest hard van hun shaco jungler en van heel de game niets gedaan. Ik sta top sion vs kha 1v2, want ik was weeral de enige lane die deftig stond.
Endgame stats: brand support 22k damage, sion top (ik full tank) 18k damage en dan pas ez mid met 12k damage ... Hun shaco heeft solo evenveel damage gedaan als onze mid, adc en jungler tesamen -.-

Game 3 weeral suckbeer teams mee. Azir mid pakt alle kills en gaat dan elke fight als eerste dood tegen een amumu. Ik had swain top as usual keihard aan het winnen. Tp plays proberen te maken, waarbij mijn trollteam elke keer wegliep van mijn tp en mij dus 1v3 liet gaan. Rotslechte score op het einde, enemy ashe kon ons 1v4 pakken. Azir vergat zijn solders te zetten en onze lucian vergat dat hij aa had. Thresh hookte graag amumu en ik had als enige weer iets defensive gemaakt...
Kijk i kmatch replay, 8k lead met een azir vergooid omdat mijn team bronze was ... Please don't pick champs you can't play. Misschien vaanf nu yasuo en azir bannen, zijn de noobmagnets op gold

Game 4 eindelijk nog eens een win. Sion vs Jax en het verschil in niveau was duidelijk te zien. 3-0-2 begonnen, jungler is toen top komen zitten en een tentje klaargezet. Jax heeft mij op geen enkel punt in het spel kunnen 1v1'en, wat best erg is voor hem. De rest van mijn team was voor de verandering ook deftig bezig, dus dit was een snelle win. Vandaag dan toch maar -40 lp gegaan en 2 dagen teruggezet -.-

[ Voor 86% gewijzigd door whodares op 25-06-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:43:
Is er ergens een "Looking for Group"' website ofzo dat je met een beetje communicatie kan spelen? Ben nu level 20, en ik speel graag PVP, maar om elke dag LETTERLIJK 9 van de 10 potjes te verliezen ben ik wel een beetje klaar mee.

Het begint vaak al met Junglers zonder smite, of een lane die even 5-10 kills feed binnen de 15 minuten...
Ben je echt nieuw in deze game, dus geen smurf? Dan zal het niveau erg laag zijn. Volgens mij zijn er wel public channels dat je groepen kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:14
Met deze game m'n promo gewonnen http://matchhistory.euw.l...ab=overview&participant=4 (GP) Mijn team de hele game ruzie maken maar uiteindelijk zagen ze in dat we wel konden winnen.

Sinds ik op 1 champion focus gaat het echt lekker een winrate van 70% van S3 naar S1. Nu ben ik weer terug waar ik geplaced was en daarna een losing streak had van 10+ games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Een nieuwe dag, nieuwe trollteams.
Ik ben top keihard aan het winnen (3-0-2 sion top vs maokai + camp van sejuani), azir gaat 0-7 vs lux, niemand bouwt mr en ze vechten altijd zonder mij en zonder wards. Zyra gebruikt geen plants, dus ik kan er nooit bijjoinen. 8k lead weggegooid omdat ze weer te moeilijke champs aan het spelen zijn. Mijn team slaagt er altijd in de leads die ik voor hen opbouw te vergooien alsof het bronze is ...

And it continues. Sion full tank veel meer damage gedaan dan de lucian en ekko mid. Altijd vechten in de jungle terwijl ze zack en maokai hebben om dan er in te jumpen en instant te sterven. Onze kindred jungle wist niet dat ze een ult had, of gebruikte hem om enemies te redden. Fuck trolls ...

[ Voor 25% gewijzigd door whodares op 25-06-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:27:
[...]

Ben je echt nieuw in deze game, dus geen smurf? Dan zal het niveau erg laag zijn. Volgens mij zijn er wel public channels dat je groepen kan joinen.
Ja ik ben zelf nieuw, dus geen smurf. Ik keek wel al best een tijdje naar LoL op Twitch, en sinds een weekje of wat zelf ook actief gaan spelen. Support (Bard/Karma) gaat me tot nu toe het beste af. Ik probeer ook een beetje te Junglen (vooral met Master Yi), maar ik begrijp gewoon niet hoe sommige gasten het voor elkaar krijgen om 3 camps te pakken voor ze moeten recallen. Zelfs als ik bij Grumps/Krugs bij de start hulp krijg dan lig ik bij het 2e camp zo goed als dooet (inclusief gebruik van 2x die refillable Potion).

Ligt dat echt aan die T3 runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 21:18
Deels aan de T3 runes idd, omdat armor runes de jungle een groot deel van de damage reduceert.

Andere deel is techniek, de auto attack resetten, de camp kiten, waardoor ze niet alle 3 constant blijven attacken.
En dan de abilities goed gebruiken van je champ tijdig alpha-striken bij Yi wanneer camp zijn meeste damage doet, op andere champs shield of stun gebruiken.

Check anders even Nightblue3 (jungler main) YouTube: Nightblue 3 - Master Yi vs Warwick - Jungle - May 10th, 2016 -Season...

[ Voor 27% gewijzigd door Turismo op 25-06-2016 12:43 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Dit is enigszins offtopic. Maar om even terug te komen waar mensen roepen dat CSGO niet echt momenten heeft om naar te kijken.

https://clips.twitch.tv/faceittv/FantasticDugongOpieOP

Dit mis ik persoonlijk in League of Legends, al had season 3 nog wel mogelijkheden tot dit soort acties. Een 1vs5 bedoel ik dan.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damien schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:22:
Dit is enigszins offtopic. Maar om even terug te komen waar mensen roepen dat CSGO niet echt momenten heeft om naar te kijken.

https://clips.twitch.tv/faceittv/FantasticDugongOpieOP

Dit mis ik persoonlijk in League of Legends, al had season 3 nog wel mogelijkheden tot dit soort acties. Een 1vs5 bedoel ik dan.
Een 1vs5 is inderdaad niet echt mogelijk, zelfs niet als je Faker bent en fed bent :P Dat is een van de betere dingen aan CS:GO... je tegenstanders worden niet (veel) sterker als je teammates aan het feeden zijn. Overigens wel een matige coordinatie van het enemy team. Als je weet dat er nog maar eentje over is ga je gewoon met zn allen van meerdere kanten tegelijk aanvallen. Dan kan hij nooit 5 man neerknallen in zo'n korte tijd. Nu was het allemaal 1 voor 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:04:
[...]

Ja ik ben zelf nieuw, dus geen smurf. Ik keek wel al best een tijdje naar LoL op Twitch, en sinds een weekje of wat zelf ook actief gaan spelen. Support (Bard/Karma) gaat me tot nu toe het beste af. Ik probeer ook een beetje te Junglen (vooral met Master Yi), maar ik begrijp gewoon niet hoe sommige gasten het voor elkaar krijgen om 3 camps te pakken voor ze moeten recallen. Zelfs als ik bij Grumps/Krugs bij de start hulp krijg dan lig ik bij het 2e camp zo goed als dooet (inclusief gebruik van 2x die refillable Potion).

Ligt dat echt aan die T3 runes?
Ja dat ligt erg aan de runes en masteries die je met elk level unlockt. Je kan proberen te junglen met warwick, fiddlesticks, xin zhao. Deze hebben erg goeie sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hmmm denk dat ik heca maar eens ga oppakken, dive de backline in en je ruimt zo 1 of 2 carries op XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Besloten om de volgende Jungle champ te kopen om eens te proberen. Nu heb ik Udyr gekocht. Waarschijnlijk snap ik er geen reet van, maar wat een ontiechelijke bout champ is dat zeg.

R moet eerst gemaxed worden: doet naar mijn idee echt nagenoeg geen damage
W zou een shield voor moeten stellen wat met 1 hit weg is
E doet een leuke stun voor 1 seconde en dat was het dan wel zo'n beetje
Q attack speed voor 2 seconden

Heb ik nou gewoon de meest waardeloze champ uit het spel gekocht of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Mezelf tot gold 2 kunnen carryen. Eerste 2 games alweer verloren door trolls. Derde loss is wrs demote.
Ja, ik ga je reporten als je als fiddle je ult op creeps gebruikt en dan 20 sec later een 3v5 fight start zonder de tank en met de elo boosted adc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
EricNL schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:05:
Besloten om de volgende Jungle champ te kopen om eens te proberen. Nu heb ik Udyr gekocht. Waarschijnlijk snap ik er geen reet van, maar wat een ontiechelijke bout champ is dat zeg.

Heb ik nou gewoon de meest waardeloze champ uit het spel gekocht of mis ik iets?
Udyr is niet supersterk op dit moment, maar zeker niet zwak. het idee is dat je zijn spells veel achter elkaar wisselt. Als eerste level je R inderdaad op bijv. Gromp. Die zorgt voor 3 golven van vuur.

Zodra je level 2 bent level je W op en ga je naar blue. Dan begin je weet hetzelde als bij Gromp. R --> 3 golven vuur, W Schild. Zodra het schild (op) is, weer R.

Deze build laat duidelijk zien hoe je udyr moet bouwen. zoals je hier wel ziet is hij in Plat en hoger op dit moment geplaatst als 36 van de 47 junglers. Niet super dus. Mijn ervaring is dat zijn clear speed wel prima is.

http://champion.gg/champion/Udyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Het wisselen tussen skills levert een buff op die maximaal 3 stacks krijgt. Geloof dat je daar weer +atk speed van krijgt. Udyr is een champ waar je actief wisselt om die buff te houden. Enige punt van aandacht in de jungle (vooral aan het begin) is je mana.

Verder zou ik voor lev 20 en zonder smite sowieso niet beginnen aan jungle.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Overigens om hierboven nog enigszins terug te komen het OP topic. Irelia is niet OP. Dus sluit ik mij bij Koekie en Japie aan. Het enige wat Irelia nodig heeft is een fatsoenlijke rework zodat ze eindelijk eens van item-afhankelijkheid afkomt. Want het is elke seizoen nog geweest: "Welke items zijn sterk? en zijn ze bruikbaar op Irelia?". Zodra je daar een ja op kunt invullen dan heb je een "leuk" seizoen op Irelia. Nadat Ionic Spark uit de game werd gehaald heeft ze ook een enorm zwakke periode gehad. Nu heeft ze het "geluk" gehad dat Guinsoo's een tijd lang erg sterk op haar was en nu is het de vernieuwde Trinity Force.

Maar een argument als: "Ze blaast nu squishies op", no shit Sherlock dat deed ze altijd al, echter dat heeft niets met haar huidige status te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
nou dat gaat een 0/0/8 fantasy worden voor mij..

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:00:
nou dat gaat een 0/0/8 fantasy worden voor mij..
Heb je iig de nul weten te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:25

Wootlock

Evilution

Als je op lowlevel wil jungelen zonder smite is er maar één jungler welke een beetje goed werkt: Nunu.
Supersaai, maar als je perse wilt jungelen is hij de way 2 go.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Wootlock schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:39:
[...]

Als je op lowlevel wil jungelen zonder smite is er maar één jungler welke een beetje goed werkt: Nunu.
Oei, misschien heb ik ergens een typefoutje gemaakt maar ik jungle natuurlijk niet zonder smite. Ik heb even niet terug gebladerd. Ik weet wel dat ik ergens even zeikte over het feit dat mensen gingen junglen zonder smite etc., maar daar bedoelde ik niet mijzelf mee.

Ik heb nog een paar potjes gespeeld met Udyr en zie inmiddels wel in waarom hij niet compleet waardeloos is. Z'n Turtle Shield heb ik wat onderschat (zeker beginfase jungle, omdat de passive van Turtle ook healed) en Phoenix stance kan toch best wat damage doen.

Note to self: champs niet gelijk de grond in boren na 1 potje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damien schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:06:
[...]

Heb je iig de nul weten te houden. :+
Nja dat wel...
Ik heb de slechtste draft ever met me beste speler piglet die maar de helft speelt.
Ik heb ook G2 Perks maar die valt ook zwaar tegen.

Alleen al op punten loop ik bijna 200 achter en dat is op jou.

Verwacht trouwens ook aankomende week niet veel van G2, ze moeten tegen FNC en ik zie FNC nu wel in bloedvorm.

spoiler:
Moet trouwens zegen die game van VIT waar ze 2 keer de nexus op 200 en 28 hp ofzo wisten te houden om de game te winnen. SMULLEN!!
Wootlock schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:39:
[...]

Cho kan eventueel ook nog met zijn ult echter heeft die een hogere cooldown.

[ Voor 22% gewijzigd door Martin0 op 27-06-2016 13:01 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:59:

[...]

Cho kan eventueel ook nog met zijn ult echter heeft die een hogere cooldown.
Dan moet je eerst level 6 worden.
Nunu heeft al "smite" op level 1 met consume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:27:
[...]

Dan moet je eerst level 6 worden.
Nunu heeft al "smite" op level 1 met consume.
True maar ging my er meer om dat cho ook makkelijk kan zonder smite maar moet je wel een lease krijgen op lvl 1.
Zodra je dan lvl 6 ult hebt, krijg je daar wel meer value uit dan die van nunu, enige wat nunu extra krijgt is dat je bij blue en red buff een extra krijgt als je die nom nom nom doet.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:42:
[...]

True maar ging my er meer om dat cho ook makkelijk kan zonder smite maar moet je wel een lease krijgen op lvl 1.
Zodra je dan lvl 6 ult hebt, krijg je daar wel meer value uit dan die van nunu, enige wat nunu extra krijgt is dat je bij blue en red buff een extra krijgt als je die nom nom nom doet.
Volgens mij heb je al heel lang geen nunu meer gespeeld ;) ieder camp geeft volgens mij een buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:37:
[...]

Volgens mij heb je al heel lang geen nunu meer gespeeld ;) ieder camp geeft volgens mij een buff.
Uhm nee ik speel bijna nooit jungle en als ik jungle speel dan is het zeker geen nunu, Nunu is de slechtste jungler op hem moment, ganken is moeilijk, pressure heb je ook weinig en ik dacht dat het alleen op blue en red was maar kan zijn dat ik er overheen gelezen heb in een van de patchnotes.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:42:
[...]

*Leash = je vraagt je teammates damage te doen op de jungle monsters en deze te tanken.

@EricNL: vraag bij de start of je teammates je kunnen helpen met de eerste monsters. Als ze "Leash" niet begrijpen, vraag dan gewoon om "hard pull" dat begrijpen de meesten wel.

Let wel op: het is handig om meteen aan het begin te smiten want:

1: je hebt meteen de buff van dat monster (vergif, 5 hit stun etc). Dit werkt niet bij blue/red buff.
2: Het "leashen/hard pullen" wordt beter te voorspellen. Als je op het laatste moment smite, loop je gevaar dat je ADC/supp het monster killt en daarbij de XP die jij nodig hebt, "steelt".
3: Je smite is weer sneller van cooldown.

[ Voor 22% gewijzigd door Pete_Sampras op 27-06-2016 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Uhm nee ik speel bijna nooit jungle en als ik jungle speel dan is het zeker geen nunu, Nunu is de slechtste jungler op hem moment, ganken is moeilijk, pressure heb je ook weinig en ik dacht dat het alleen op blue en red was maar kan zijn dat ik er overheen gelezen heb in een van de patchnotes.
Nou, nou, nou... slechtste jungler? Samen met Warwick toch wel 1 van de meest makkelijke junglers om Dragon-control mee te bewerkstelligen. En Nunu was er ook altijd voor om de andere jungler uit de game te houden ipv pressure te geven.

Je schrijft hem wel erg makkelijk af nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Pete_Sampras schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Let wel op: het is handig om meteen aan het begin te smiten want:

1: je hebt meteen de buff van dat monster (vergif, 5 hit stun etc). Dit werkt niet bij blue/red buff.
2: Het "leashen/hard pullen" wordt beter te voorspellen. Als je op het laatste moment smite, loop je gevaar dat je ADC/supp het monster killt en daarbij de XP die jij nodig hebt, "steelt".
Nee dit zou ik dus niet doen, want:
1: klopt, je hebt enkele seconden eerder je buff waardoor je makkelijker cleared, maar
2: dit is niet waar. Juist wanneer je aan het begin smite loop je het gevaar dat een adc of support de last hit pakt en dus ook alle XP! Dit wil je echt niet, want dan kan je zonder leash, zonder smite aan blue beginnen. Als je je aanwent om smite als execute te gebruiken, loop je ook het risico niet dat de andere jungler vrolijk nadat jij hebt gesmite je buff alsnog wegpakt. Knappe ADC trouwens die op level 1 een last hit doet die groter is dan je smite.
3: zie de post hieronder.
Damien schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:13:
[...]

Nou, nou, nou... slechtste jungler? Samen met Warwick toch wel 1 van de meest makkelijke junglers om Dragon-control mee te bewerkstelligen. En Nunu was er ook altijd voor om de andere jungler uit de game te houden ipv pressure te geven.

Grootste probleem aan Nunu is dat hij solo minder rendeert dan wanneer er goed in een team wordt samen gespeeld, hetgeen in de gemiddelde bronze - gold game helaas eerder uitzondering dan regel is.

[ Voor 22% gewijzigd door Jaap. op 27-06-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Pete_Sampras schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Fout, je 2e smite charge begint op 1:40 al te chargen, ongeacht of je nu op 1:40 smite gebruikt of op 1:50 of w/e

[specs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Leave and learn. Bedankt amigos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damien schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:13:
[...]

Vooruit ik zal het anders benamen, statistisch gezien is nunu de slechtste jungler op het moment.(bron: http://champion.gg/statis....winPercent&order=descend)
Ja goede dragon control, ja je kan de enemy jungler etteren, maar je ganks zijn waardeloos en je teamfights ook.
Enige wat nunu nog leuk kan doen is je ADC een attackspeed boost geven, maar in Yoloq is dit ook niet aan te raden op laag elo.

Hij is makkelijk te spelen voor beginnende junglers maar daarna is hij echt af te raden, kun je beter een lee sin pakken bvb(volgens champion.gg staat deze een na laatste maar dat komt denk ik omdat het een populaire jungler is waar best veel skill voor nodig is).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Een tijdje geleden had ik overigens al Azir gekocht toen die in de aanbieding was, maar man man man wat is dat een moeilijke champ zeg (zeker voor een beginner).

Ik vind Azir veruit de leukste champ die ik heb, maar er zijn teveel mechanics met Azir om het onder controle te krijgen (voor mij dan). Dat driften heb ik nu wel een beetje onder de knie. Damage is gigantisch, maar ik wordt zo makkelijk neergelegd door tegenstanders, gewoon puur omdat m'n damage niet "mobile" is. Je plaatst 1 of 2 soldiers, probeert een keer te auto-attacken en dan eventueel nog je Q, maar vaak zijn de enemies binnen 1 seconden alweer uit range van de soldiers.

Ik oefen Azir vooral tegen (intermediate) bots, maar zelfs daar heb ik het al lastig (terwijl elke andere champ tegen bots eigenlijk erg makkelijk is). Iemand misschien nog wat tips? Heb al behoorlijk wat Youtube filmpjes gekeken, en daar lijkt het zo makkelijk maar ik krijg het niet onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:27:
[...]
Grootste probleem aan Nunu is dat hij solo minder rendeert dan wanneer er goed in een team wordt samen gespeeld, hetgeen in de gemiddelde bronze - gold game helaas eerder uitzondering dan regel is.
Dat zal best maar Wootlock gaf aan dat het voor lowbie levelling de beste keuze is. Die mening deel ik dus ook. Met name omdat hij vrij simpel de jungle cleared en je kunt zelfs zonder fatsoenlijke runes (of een volle runepage) dragoncontrol hebben op lowlevel met Nunu. In de meeste gevallen heeft het enemy team geen jungler of kiest men voor een lastiger optie dus dan is Nunu ideaal om het nog vervelender te maken.
Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Vooruit ik zal het anders benamen, statistisch gezien is nunu de slechtste jungler op het moment.(bron: http://champion.gg/statis....winPercent&order=descend)
Ja goede dragon control, ja je kan de enemy jungler etteren, maar je ganks zijn waardeloos en je teamfights ook.
Enige wat nunu nog leuk kan doen is je ADC een attackspeed boost geven, maar in Yoloq is dit ook niet aan te raden op laag elo.

Hij is makkelijk te spelen voor beginnende junglers maar daarna is hij echt af te raden, kun je beter een lee sin pakken bvb(volgens champion.gg staat deze een na laatste maar dat komt denk ik omdat het een populaire jungler is waar best veel skill voor nodig is).
Tja, hij wordt te weinig gespeeld om een fatsoenlijke beoordeling te kunnen geven. Tevens is het net als bij Japie niet erg nuttig om het te vergelijken met ranked games. We praten hier over een persoon die aan het levellen is, dus zal hij het op papier makkelijker hebben in de jungle dan een Lee Sin van hetzelfde level, puur vanwege sustain in de jungle zonder runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:38:
Een tijdje geleden had ik overigens al Azir gekocht toen die in de aanbieding was, maar man man man wat is dat een moeilijke champ zeg (zeker voor een beginner).

Ik vind Azir veruit de leukste champ die ik heb, maar er zijn teveel mechanics met Azir om het onder controle te krijgen (voor mij dan). Dat driften heb ik nu wel een beetje onder de knie. Damage is gigantisch, maar ik wordt zo makkelijk neergelegd door tegenstanders, gewoon puur omdat m'n damage niet "mobile" is. Je plaatst 1 of 2 soldiers, probeert een keer te auto-attacken en dan eventueel nog je Q, maar vaak zijn de enemies binnen 1 seconden alweer uit range van de soldiers.

Ik oefen Azir vooral tegen (intermediate) bots, maar zelfs daar heb ik het al lastig (terwijl elke andere champ tegen bots eigenlijk erg makkelijk is). Iemand misschien nog wat tips? Heb al behoorlijk wat Youtube filmpjes gekeken, en daar lijkt het zo makkelijk maar ik krijg het niet onder de knie.
Azir is zo'n champ die je gewoon 100games moet spelen om goed te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Azir is zo'n champ die je gewoon 100games moet spelen om goed te kunnen.
Wel meer ook, Azir is een van de lastigste champions die er is gezien je afhankelijk ben van je soldiers, kan je team een lockdown veroorzaken heb je tons of damage maar zo 1 vs 1 in de early game is het wel wat minder. Late game is je damage output erg hoog.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damien schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:49:
[...]

Dat zal best maar Wootlock gaf aan dat het voor lowbie levelling de beste keuze is. Die mening deel ik dus ook. Met name omdat hij vrij simpel de jungle cleared en je kunt zelfs zonder fatsoenlijke runes (of een volle runepage) dragoncontrol hebben op lowlevel met Nunu. In de meeste gevallen heeft het enemy team geen jungler of kiest men voor een lastiger optie dus dan is Nunu ideaal om het nog vervelender te maken.

[...]

Tja, hij wordt te weinig gespeeld om een fatsoenlijke beoordeling te kunnen geven. Tevens is het net als bij Japie niet erg nuttig om het te vergelijken met ranked games. We praten hier over een persoon die aan het levellen is, dus zal hij het op papier makkelijker hebben in de jungle dan een Lee Sin van hetzelfde level, puur vanwege sustain in de jungle zonder runes.
Fair enough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damien schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:49:
[...]

[...]

True maar dat staat toch ook onderin mijn post? hij is makkelijk voor beginnende junglers.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Nieuwe spelers Lee sin adviseren _O-
Ik denk dat je minder naar sites moet kijken maar gewoon logisch moet nadenken over bepaalde picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Nieuwe spelers Lee sin adviseren _O-
Ik denk dat je minder naar sites moet kijken maar gewoon logisch moet nadenken over bepaalde picks.
Volgens mij lees je het echt verkeerd...
Nunu is leuk voor beginnende junglers, Daarna(of te wel als ze wat ervarener zijn) zouden ze lee sin kunnne pakken echter staat er ook bij dat je hier wel enige skill voor moet hebben.

edit: ps. Naar mijn mening moet een beetje jungler(en dan heb ik het over ranked niet beginnende spelers) dat deze lee sin minstens kunnen spelen gezien hij naar mijn mening beetje de gouden regel van de jungle is gezien hij alles kan(more or less)

[ Voor 20% gewijzigd door Martin0 op 28-06-2016 11:39 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Nunu is leuk voor beginnende junglers, Daarna(of te wel als ze wat ervarener zijn) zouden ze lee sin kunnne pakken echter staat er ook bij dat je hier wel enige skill voor moet hebben.

edit: ps. Naar mijn mening moet een beetje jungler(en dan heb ik het over ranked niet beginnende spelers) dat deze lee sin minstens kunnen spelen gezien hij naar mijn mening beetje de gouden regel van de jungle is gezien hij alles kan(more or less)
Ik ben bij bepaalde locks als jungler toch altijd een soort van huiverig voor wat er komen gaat. Bijvoorbeeld Shaco, maar zeker ook Lee Sin valt hier onder. Deze champions zijn op mijn niveau vaker miss dan hit en er zijn te veel mensen die lijden aan het "Lee Sin Syndrome", waardoor ze veel te vaak onnodig doodgaan en de game onnodig moeilijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Meh, niet echt mee eens. Een champion met een enorme skill-cap ga je niet lopen aanraden op bronze/silver/gold niveau. Met name omdat merendeel van de skills niet aanwezig daar is. Geef dan makkelijkere opties zoals Volibear/Udyr/Trundle/Shyvana, lage skillcap, goede clear en op Shyvana na degelijke ganks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
[...]

Dat is wel erg zwart/wit. Voorheen was ik een jungle main (let wel, een paar jaar geleden dus, in de hoogtijdagen van de Insec / Diamondprox), maar Lee lag me totaal niet. Om alles uit een Lee te halen moet je van goede huize komen, en dat is gewoon niet te verwachten op lagere ranks. Kan je het niet, dan heeft het niet echt toegevoegde waarde om te spelen. Dan kan je beter een champion spelen die zich meer gespecialiseerd heeft in de manier dat je speelt. Bijv. speel je meer richting Assassin, dan kan je net zo goed een Kha'zix, Rengar, etc. pakken. Wil je een champion isoleren, dan is Skarner nog steeds een goede keuze. Dan hoef je niet een skill shot te raken, een ward plaatsen om vervolgens direct te wardhoppen (of flashen) om vervolgens de tegenstander richting je team te trappen terwijl je zelf in het midden van hun team staat.

Kan je dit soort plays maken EN zit je op een niveau waar je OF er mee weg kan komen OF je team weet wat ze er mee moeten doen, dan is Lee een prima jungler. Heb je hier ergens 'Nee' ingevuld, dan kan je beter een champion pakken die duidelijkere telegraphs heeft (die echt aangeven van 'DIT HIER IS JE TARGET') en meer survivability heeft als je team er alsnog niks van snapt.

Persoonlijke lagen tanks zoals Sejuani, Nautilus, Skarner en Amumu mij beter toendertijd, en Nocturne als ik wat meer richting Assassin wilde gaan. Deze geven stuk voor stuk enorm duidelijk aan dat iemand / een team locked down is.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Oke Fair enough ieder zijn eigen mening.
Op bronze/silver niveau kom ik nog menig lee sins bezig die de game carrien voor hun team ongeacht of die reageren of niet(voornamelijk teamgenoten die een unwarded jungle in lopen).
En ja er zijn altijd betere picks op elke situatie, maar gezien lee sin een mansje van alles is in de jungle vind ik hem een gouden regel, Dat je hem minstens redelijk tot goed kan spelen, ik heb niet gezegt dat ze m gemastered moet hebbe.
Dat je de plays van de profs niet constant na kan doen is logisch, Op tresh heb ik bvb ook pas iets van 15 tresh plays zoals profs deze maken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jack of all trades master of none. Ik denk niet dat het specifiek met Lee Sin te maken heeft dat mensen games carryen in Bronze III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik denk dat het op bronze niveau niet zoveel uitmaakt wat je speelt voor champions. Het belangrijkste is denk ik dat je de mechanics van de champ onder de knie krijgt zodat je je alleen nog maar hoeft te focussen op de macro play (omdat de rest toch vanzelf gaat). Nu is Lee Sin een stuk lastiger om goed te masteren dan bijvoorbeeld een Warwick, maar als je eenmaal de basic mechanics onder de knie hebt (en dan bedoel ik dus niet dat je een insec moet kunnen uitvoeren) is het met beide champions goed mogelijk om te carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Even tussendoor: hier nog Malzahar fans?

Gepicked in LCS match tussen Jin Air vs KT Rolster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:46:
Even tussendoor: hier nog Malzahar fans?

Gepicked in LCS match tussen Jin Air vs KT Rolster.
Nope door zijn rework is het een hatelijke pick geworden door zijn te sterke passive.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10 11:19
Net het filmpje van de rework van Ryze gezien: https://www.facebook.com/...videos/10157318505585556/

Het ziet er naar uit dat je met zijn ult alle spelers van je team binnen een beperkte radius naar een bepaalde locatie kunt transporteren... Kan leuke ganks opleveren :')

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Rasmalluin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:25:
Net het filmpje van de rework van Ryze gezien: https://www.facebook.com/...videos/10157318505585556/

Het ziet er naar uit dat je met zijn ult alle spelers van je team binnen een beperkte radius naar een bepaalde locatie kunt transporteren... Kan leuke ganks opleveren :')
ziet er leuk uit soort tahm ult alleen dan kan het met 5 man

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Rasmalluin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:25:
Als het maar spektakel en plays kan opleveren, dan weet Rito wel weer een 'nieuwe' domme ability te verzinnen 8)7

Dit past toch voor geen meter bij de champ Ryze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:28:
[...]

Als het maar spektakel en plays kan opleveren, dan weet Rito wel weer een 'nieuwe' domme ability te verzinnen 8)7

Ik vind het eigenlijk wel cool. Of het bij Ryze past, weet ik niet.
Een 5 man short-range teleport. Kan hilarisch worden

Ik ben al blij dat die domme movementspeed en die eeuwige root van hem weg is.
Die movementspeed buff zit er nog steeds in zo te zien, nu op zijn Q.

Eigenlijk heb ik liever dit soort abilities dan iets wat 500 damage doet + nog wat extra.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanthian op 29-06-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 10:07
Koekiemonsterr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:28:
[...]

zoals ik al op twitter zag:
"i love the new ryze update

can't wait for the new one next year" (@FionnOnFire)
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Lekkere troll ability voor als je 1 van je medespelers niet mag. "Kom jij maar even mee naar de enemy tower!" Ideaal voor intentional feeders, hoeven ze het niet meer alleen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Lijkt me wel leuke toevoeging, die ult van ryze.
Hangt er beetje vanaf hoe ver je je team kan teleporten. Als dat over de hele map kan zou dat wel eens te OP kunnen zijn.
Ik vind Ryze een leuke champ om te spelen, zeker omdat je je abilities kunt blijven spammen, maar heb je daarvoor nog steeds die 4 stacks nodig eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-613-notes
Blitz verandering(weet niet precies of het een buff of nerf is)
Tahm buff
tresh buff
zyra kleine nerf denk ik
Gnar buff
irelia kleine nerf
Jarvan een ballance op zijn w
Kindred meerminder armor, geen heal meer op w maar debuffs wel jungle monsters
swain nerf
syndra bugfix
trunde nerf
twitch bugfix
vlad nerf voor de early game
voli nerf voor early
ziggs bugfix

Dank je wel voor de info Fanatic_FS

[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 29-06-2016 14:33 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Blitz op level 16 met 45% cdr heeft hij 11 cd op zijn ult.
Zijn grab zit dan op ongeveer 9 seconden.

Dus bijna bij elke grab heb je dus je ult.
Ik vind Blitz in ARAM wel leuk voor de 1 shot combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Martin0 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:13:
http://euw.leagueoflegend...tes/patch/patch-613-notes
Blitz verandering(weet niet precies of het een buff of nerf is)
Kindred meer armor, geen heal meer op w maar debuffs wel jungle monsters
vlad nerf voor de early game
Blitz is nerf, ult hogere cd op lvl 1 en 2
Kindred heeft minder armor, niet meer
Vlad nerf tenzij je meer dan 250ap bouwt

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ok wat is dit ineens?

In League client, summoner profile, 'leagues' tab. In je ranking zie je nu bij sommige spelernamen nieuwe symbooltjes staan. Bijv deze twee verschillende met de volgende tooltips:
  • "Solo preference. Queues solo for most games"
  • "Team preference. Queues with full teams for most games"
Voegt dit überhaupt nog iets wezenlijks toe? Iets van patch notes dat ik heb gemist? Of is het gewoon een soort 'zoetmakertje' omdat er geen solo queue komt?

[ Voor 24% gewijzigd door Koekiemonsterr op 29-06-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:14
Holy shit, deed net duo met iemand gold 1. Paar high gold team mates die we kregen waren echt zoveel slechter dan wat ik in silver gezien heb. Bot lane ging elke 30 seconden dood. Vayne 0/10/3 (Gold 2) op het einde (24min). Enemy jhin 11/1 na 10 minuten. Zelfs als ik zou proberen intentional te feeden zou met dit haast niet lukken.
Koekiemonsterr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:40:
Ok wat is dit ineens?

In League client, summoner profile, 'leagues' tab. In je ranking zie je nu bij sommige spelernamen nieuwe symbooltjes staan. Bijv deze twee verschillende met de volgende tooltips:
Voegt dit überhaupt nog iets wezenlijks toe? Iets van patch notes dat ik heb gemist? Of is het gewoon een soort 'zoetmakertje' omdat er geen solo queue komt?
Een dikke boosted stempel ;)

[ Voor 49% gewijzigd door bronce op 29-06-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
demote terug naar gold 3. Nog geen week op gold 2 gezeten. Elke yasuo in mijn team so far = troll feeder nub. Ik sta top as usual 1v2, want het is de enige lane die deftig aan het doen is.
1/3 games met mijn premade gedaan. Wij staan gezamelijk 9/8/12. Team staat 15-28... top+jungle kunnen niet winnen van een 10-1 vayne en een 7-1 azir, dus het was onze schuld dat de game verloren ging...
4-man premade gedaan. 5de kerel blijkt een boosted animal te zijn die niet eens kan lasthitten als een adc. 60 cs op 10m is echt niet goed op 10m met lucian...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:40:
Ok wat is dit ineens?

http://euw.leagueoflegend...ed-emblems-starting-today

over de emblems

http://euw.leagueoflegend...-during-scheduled-windows

Teams komen terug

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Maar wat hebben we eraan? Wat voegt het toe, even los van die emblems zelf waar ik nul waarde aan hecht.
Daar lees ik niks over. Lijkt me weer een zinloos Rito initiatief.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-06-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Maar wat hebben we eraan? Wat voegt het toe, even los van die emblems zelf waar ik nul waarde aan hecht.
Daar lees ik niks over. Lijkt me weer een zinloos Rito initiatief.
Waarde van de emblems: 0
enige wat je hier aan kan zien is ben je een SOLOq ik blijf in elo hell hangen bent, of dynamic ik wordt geboost of team: 4 man wordt geboost onderscheid

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
Klein beetje off-topic:
Ergens is Valve door de CS:GO community ooit een keer "omgedoopt" tot Volvo. Waar het vandaan komt weet ik niet. Maar waarom noemt bijna iedereen RIOT Rito?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 00:31
EricNL schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:13:
Klein beetje off-topic:
Ergens is Valve door de CS:GO community ooit een keer "omgedoopt" tot Volvo. Waar het vandaan komt weet ik niet. Maar waarom noemt bijna iedereen RIOT Rito?
Ik geloof dat dat een 'populaire' spotnaam is wat Riot gekregen heeft.. Wanneer Riot een champion/item buft, nerft of iets anders aanpast in de game zijn er altijd wel een groep mensen die het negatief vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

An intended misspell of the name of the game company of League of Legends - Riot Games. Believed to be originally being used by Dolan Duck. Now the word is usually used when gamebreaking bugs are spotted and people will respond with 'Rito pls'.
Rito pls.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
EricNL schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:13:
Klein beetje off-topic:
It started with the DOTA Chinese scene; they would refer to the game as "DOTO" with their broken English. This sparked a meme and people started doing the same with the developer name. Whenever Valve does something wrong people call them "Volvo".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:12
Soms heb je van die games..
http://matchhistory.euw.l...50/200792910?tab=overview

32/7/12 gaan op Vayne. Pentakill. Killstreak van 15. En nog verliezen! :D Oh the joys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:35:
Soms heb je van die games..
http://matchhistory.euw.l...50/200792910?tab=overview

32/7/12 gaan op Vayne. Pentakill. Killstreak van 15. En nog verliezen! :D Oh the joys.
Weet je wat het compleet had gemaakt?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TTjV79f.jpg

UMAD?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damien schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:15:
[...]

Weet je wat het compleet had gemaakt?

spoiler:

UMAD?! :+
Jahoor jij weer wel. Zeker een euro of 200 uitgegeven aan hextech boxes en keys voordat je 'm kreeg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:41:
[...]

Jahoor jij weer wel. Zeker een euro of 200 uitgegeven aan hextech boxes en keys voordat je 'm kreeg? :+
Neen, zodra hij uit was, 1 box openen :) en vervolgens 3 skins inruilen en hoppa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damien schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Neen, zodra hij uit was, 1 box openen :) en vervolgens 3 skins inruilen en hoppa. :)
Wat is dat nou voor luck. Met mijn geluk zit er in mijn volgende box een lelijke Soraka of Warwick skin. Als het geen champion shard is voor een champion die ik al heb. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:03:
Weet uit mijn hoofd niet precies hoeveel EU teams afreizen naar Worlds straks, maar wordt nog hele kluif voor FNC om dat te bereiken. Vind Febiven lichtelijk cocky overkomen in interviews, en dat allerminst waarmaken in game (verliest op LB in feite gewoon de lane van Viktor). Yellowstar en Rekkles nooit echt hoogvliegers in laning phase geweest, Spirit blijft maar Khazix picken en serieus kan Gamsu niks anders dan Maokai of Gragas spelen? Twee matige drafts ook. H2K verdiende 2 wins.
Vicarious schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:43:
3 teams voor EU en 3 voor NA. Ik denk dat het wel goedkomt met Fnatic. Gamsu is een zwakke schakel maar verder hebben ze op elke positie gewoon een hele goede speler staan. Febiven heeft een vormdipje maar denk dat dat vanzelf weer goedkomt met Deilor als coach. Die zorgt wel dat ze niet gaan slacken namelijk. Hun drafts moeten ze inderdaad verbeteren want het lijkt erop alsof ze een beetje verkeerde prioriteiten hebben, maar zodra ze die op orde hebben zijn ze gewoon een top 2 team in de EU LCS. Eigenlijk is alleen H2K een bedreiging voor ze want OG met Xpeke als ADC gaat ook geen potten breken, Roccat is te wisselvallig en Vitality valt toch wel aardig door de mand.
Even hierboven een eerdere discussietje over Fnatic tussen Vica en ondergetekende memoreren.

Lijkt er toch op dat het met Fnatic...
spoiler:
allesbehalve de goede kant uit gaat.

spoiler:
0-4 voor FNC deze week. Wat een matige drafts, domme beslissingen, slechte plays. Gamsu kunnen ze beter vervangen, want elke keer die beperkte champ pool met enkel top lane tanks helpt allesbehalve. Vandaag tegen Giants twee keer Gamsu op Gnar vs enemy Swain: twee keer losing lane en dus nul pressure. Febiven nog steeds uit vorm en wellicht nog altijd te cocky in bepaalde keuzes. En Yellowstar gaat nog steeds a la NA veel te makkelijk neer. En dat is dan een team dat EU wellicht moet vertegenwoordigen op Worlds....

Denk dat EU weinig tot niets gaat klaarspelen op Worlds. Welke teams het ook worden; atm kan in EU LCS iedereen van iedereen winnen. Dat lijkt me een teken dat de top in EU te inconsistent is en nog lang niet on track is. NA vind ik overall nog altijd zwakker dan EU, maar de top teams in NA zijn volgens mij sterker dan de top in EU. Wordt nog leuk straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contrez
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik zie het nut van zo´n solo / duo / dynamic emblem niet echt in :/

Lijkt er meer op dat Riot wil dat andere kunnen zien hoe je op je huidige elo bent gekomen.

[ Voor 31% gewijzigd door Contrez op 03-07-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:15
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:18:
maar de top teams in NA zijn volgens mij sterker dan de top in EU. Wordt nog leuk straks :)
Dat vind ik niet echt een 'volgens mij', TSM en Immortals maken gehakt van elk EU team in een BO3/5. Ook Envy en Cloud9 zouden volgens mij winnen van de EU teams.
Zowel FNC als G2 hebben gewoon pas 5 van de 10 matchups gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Tja, de NA heeft wat minder kans op gelijkspel. Als ze best of 2 hadden gehad waren er ook een aantal gelijkspellen geweest van die teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hmm 1 avond 3x s in hexakill, today was a good day

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
TheBrut3 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Dat vind ik niet echt een 'volgens mij', TSM en Immortals maken gehakt van elk EU team in een BO3/5. Ook Envy en Cloud9 zouden volgens mij winnen van de EU teams.
TSM is de enige in NA die inderdaad beter en meer solide lijkt dan welk EU team dan ook.

Voor de rest overschat je NA nogal. Immortals ben ik niet zo van onder de indruk.

Immortals lijkt vooral goed omdat ze fouten van andere genadeloos kunnen afstraffen.
spoiler:
zie game 1 atm tegen C9; hoezeer IMT de win op presenteerblaadje krijgen aangeboden
. Dat is ook een kwaliteit, fouten van tegenstanders afstraffen, maar tegen betere internationale teams die minder weggeven zie ik ze niet veel klaarspelen. TSM atm wel.

Wat IMT nu wel als voordeel heeft is dat menig carry top laner (Irelia, Rumble) weer in de pro meta vallen, dus kan Huni weer tekeer gaan. Voor Fnatic is dat bijvoorbeeld juist nadelig, omdat die zwakke Gamsu niks anders dan tanks kan spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 04-07-2016 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Hoe goed NA ook is ten opzichte van EU maakt eigenlijk niets uit, aan het einde van de rit gaat het er nog altijd om hoe ze zich tonen ten opzichte van de Chinese en Koreaanse teams. En wederom valt hetzelfde te zeggen als voorgaande seizoenen. Ze hebben geen kans. :')

Maar goed, ben inderdaad benieuwd welk continent zich dit jaar mag kronen tot beste nummer 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IMT was vorig jaar toen 't er om ging ook onder de maat en vind ze dit jaar minder sterk ogen dan afgelopen jaar. Wel spelen ze nog steeds supersnel en dus vermakelijk. TSM daarentegen speelt nu wel erg sterk, en ondanks dat zij vorig jaar een zwakker jaar hadden, stonden ze er wel toen het er om ging.

Ben benieuwd wie zich als 3de team kwalificeert: C9 heeft er, zoals ze gister speelden, niets te zoeken. Liquid en Envy zijn 't ook net niet naar mijn idee. Misschien dat CLG nog een sterke 2e helft speelt en de 3e plaats pakt.

Dat de Aziatische teams waarschijnlijk weer aan het langste eind zullen trekken ligt voor de hand, maar wie weet. Vorig jaar speelde TSM een erg zwak seizoen en toen het er om ging stonden ze er wel. Wie weet welke stap ze nu kunnen zetten terwijl ze wel een goed seizoen spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 04-07-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
De enige keer dat een EU of NA team Worlds zal winnen is als er GEEN Aziatische teams deelnemen OF als de gehele Aziatische scene een offday hebben. Een beetje zoals Griekenland en Denemarken ooit eens Europees Kampioen werden. Dus niet vanwege geweldig spel van zichzelf maar door zwak spel van de veel sterkere teams. En dat klinkt allemaal heel lullig, maar het is nu eenmaal realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10 11:19
Fnatic heeft er voor gezorgd dat ik de match in de Fantasy league heb verloren... Op de meeste posities heb ik meer punten gescored, behalve bij het team. Fnatic 8 punten, IMT (van MvdBeld) had 69 punten... :(

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Rasmalluin schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:12:
Fnatic heeft er voor gezorgd dat ik de match in de Fantasy league heb verloren... Op de meeste posities heb ik meer punten gescored, behalve bij het team. Fnatic 8 punten, IMT (van MvdBeld) had 69 punten... :(
Fnatic heeft er voor gezorgd dat ik mijn enige match die ik zal winnen behaald heb XD
Samen met slechte preformence van C9

[ Voor 4% gewijzigd door Martin0 op 04-07-2016 15:15 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

TSM _O_
Blijft een genot om naar te kijken.