Damien schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:08:
[...]
Ik ben nu eigenlijk dan wel benieuwd wat het echt leuk maakt voor jou, puur uit interesse.
Je geeft aan dat je veel plezier haalt uit de jungle. In welk opzicht? Want volgens mij heb je na 2 games toch wel het idee dat je hetzelfde aan het doen bent, de interactie met jungle creeps is nou niet echt zo daverend dat er elke keer een verassing voor je klaar staat.
En voor de rest wat maakt het verder leuk voor je? Zijn het de randoms? De champions? De item diversiteit? Mindgames met de tegenstander? Ik ben echt op zoek naar aspecten welke deze game nog echt superleuk maken na 5 jaar spelen.
Was ik nog vergeten te zeggen, maar ik speel dit spel nog maar 2 jaar denk ik, sinds Season 4 of zo.
Maar ik speel sowieso een vrij groot aantal champions in de jungle en zelden 2x dezelfde achter elkaar.
Elke keer een andere champion spelen is leuk, zorgt voor diversiteit en komt in ranked ook altijd van pas zodat je iets goeds kan kiezen voor het team.
Maar goed, wat vind ik leuk?
Optimalisatie van de jungle paths. Jungle clearen is an sich saai. Meestal ben bezig op mini map te kijken en te denken hoe ik het effectiefs de jungle kan clearen en daarna kan ganken.
Het ganken is ook best leuk, zeker als je een kill of twee kan maken. Geeft altijd een goed gevoel. Gelukkig gaat het meestal goed en zelden helemaal fout.
De andere jungler in de gaten houden. Zie je dat hij bot is, dan ga ik de andere kant van zijn jungle om te kijken of ik iets kan stelen. De andere jungler zie toch als mijn rivaal, die je moet je zo nutteloos mogelijk maken of zorgen dat jij het veel beter doet. Wedstrijdje farmen, ganken en counter junglen eigenlijk.
Daarnaast is de jungle leuk omdat je kan doen wat je wilt i.p.v. 20 minuten in een lane te blijven. En daarnaast je team een beetje commanderen omdat je draak wilt doen, torentje pakken of hulp nodig hebt bij het stelen van hun blue buff.
Op dit moment is Udyr één van mijn farieten op dit moment, samen met Hecarim. Dit komt omdat je zoveel kanten op kan met Udyr. Er zijn zoveel items die goed op hem zijn en daarnaast kan je kiezen om hardcore te farmen, drakes te pakken en te splitpushen of juist mee doen aan de meeste teamfights.
Wat betreft mijn team zal het worst wezen hoe ze zijn. Ik speel dit spel toch voor mijn eigen plezier en communicatie hou ik tot het minimum. /all staat ook uit bij mij. En communicatie gaat meestal via pings. Dat werkt best goed.
edit: Dit gezegd te hebben, soms heb ik ook wel eens periodes dat ik geen zin heb in League en laat ik het een maandje of twee met rust. Meestal omdat er dan een andere game is die veel tijd opzuigt.
Vraag mij over 3 jaar of ik dit spel nog steeds leuk vind, ik denk dat mijn antwoord dan heel anders zal zijn.
[
Voor 3% gewijzigd door
Xanthian op 09-06-2016 12:28
]