Daarom zeg ik ook dat beide reporten bullshit is.Wootlock schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:24:
[...]
Brand jungle is best viable, dus waarom je dat een trollpick noemtHet is niet een meta pick maar slecht is toch anders.
Op mijn smurf zo'n zelfde ervaring gehad; als twitch helpen op de gromp, vergeet de lompert te smitenmet als gevolg dat ik zijn gromp pak
Rage van hier tot tokio maar aan het einde van de game toch wel een bedankje dat ik de game gewonnen had voor het team
Je kan sowieso niet iemand reporten voor een rare pick of feeden. Pas als iemand gaat flamen of expres gaat feeden hele game. Zelfs dan is het lastig aan te tonen, ik sta soms ook wel eens 0/8 in een game, begin de game al slecht en als de game eenmaal verloren is probeer je nog wat plays te maken maar het resulteert alleen in 4 extra deaths. Open mid is ook tactiek vooral om je kda te bewaren en tijd te besparen
Sommige mensen. Stond laatst tegen een Teemo die Nashor's Tooth rushed tegen mijn Nasus. Ja, dan maak je het mij niet zo moeilijk tijdens all-ins. En je poke doet ook niks meer als ik al een halve MR item heb.
Ik denk dat hij de lane veel langer had kunnen winnen door gewoon magic penentration te bouwen en AP, i.p.v. Nashor's Tooth.
Ik denk dat hij de lane veel langer had kunnen winnen door gewoon magic penentration te bouwen en AP, i.p.v. Nashor's Tooth.
Kent iedereen hier overigens www.koreanbuilds.net? Leuke site zoals champion.gg e.d. maar dan specifiek wat de Koreanen builden op de champs.
[ Voor 1% gewijzigd door psyy138 op 31-05-2016 07:44 . Reden: link aanpassen ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
@Xanthian Hybrid/AD Teemo is sowieso beter atm :3
@psyy Ja ken ik, maar veel champs hadden weinig data tijdje terug, ga nu kijken of het beter is
Ik moest echt lachen om dit filmpje trouwens xD Wel heel oud:
YouTube: Hot or Not: Bronze
@psyy Ja ken ik, maar veel champs hadden weinig data tijdje terug, ga nu kijken of het beter is
Ik moest echt lachen om dit filmpje trouwens xD Wel heel oud:
YouTube: Hot or Not: Bronze
Zwakke broeders die Koreanen. Spelen geen Diana, Volibear, Fiddle, Zac. Overigens lopen ze nog altijd een patch achter op andere continenten of is dat inmiddels al aangepast?psyy138 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:44:
Kent iedereen hier overigens www.koreanbuilds.net? Leuke site zoals champion.gg e.d. maar dan specifiek wat de Koreanen builden op de champs.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
6.9 speelden ze zeker al op. 6.10 weet ik niet, maar die was niet heel spectaculair qua buffs/nerfs.Damien schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:00:
[...]
Overigens lopen ze nog altijd een patch achter op andere continenten of is dat inmiddels al aangepast?

Eerste ELO ooit, Silver 5 en dat met maar 3 wins. Vind ik wel aardig bijzonder
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Niet geheel moeilijk, geloof dat je met 1500 MMR begint en je zal ongeveer nu 1200 overh ebbenFordox schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:50:
[afbeelding]
Eerste ELO ooit, Silver 5 en dat met maar 3 wins. Vind ik wel aardig bijzonder
In alle games is de beste game die ik had een A en 1 van de wins werd ik hard mee gecarry't (ik ging 3/8 ofzo).
Dus ik zal wel iets goed hebben gedaan denk ik.
Dus ik zal wel iets goed hebben gedaan denk ik.
Als nieuwe speler begin je bijna altijd in silver, pas als je vorig jaar ranked heb gedaan krijg je een dikke drop.
Dus als je nu geen ranked meer doet en volgend jaar weer 3-7 gaat ben je Bronze 3.
Dus als je nu geen ranked meer doet en volgend jaar weer 3-7 gaat ben je Bronze 3.
RIP SoloQ. Die gaat er dus niet komen.
http://oce.leagueoflegend...c-queue-and-future-league
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ergens snap ik het wel, maar god mag hopen dat ze echt nog wat werk gaan verrichten aan Dynamic Queue.
En wat is dit?
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ergens snap ik het wel, maar god mag hopen dat ze echt nog wat werk gaan verrichten aan Dynamic Queue.
En wat is dit?
Ik weet niet of dat een goed idee is.To address position shortages, we’re adding an autofill mode that can trigger when queue times are too long. If players enter queue with excessive estimated wait times, the matchmaker will potentially assign them a role other than the two they selected.
[ Voor 36% gewijzigd door Xanthian op 01-06-2016 06:47 ]
Lijkt me niet. Volgens mij vallen de que times ook wel mee t/m Diamond, ik heb er nooit echt last van. Waar ik wel last van zou hebben is als ik ineens op een niet gekozen rol kom. Iedereen kan wel raden dat het dan natuurlijk Support is.Xanthian schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 06:43:
Ik weet niet of dat een goed idee is.
Persoonlijk zou ik het zelf al wel weer gehad hebben met het potje voor deze begint. Ik kies toch niet voor niets voor Top/Jungle (in mijn geval), als ik dan tegen een midlaner kom die dat altijd speelt. Ja leuk, gg en wss "/all OMG report mid feed!".
Betwijfel ook of er überhaupt echt behoefte is aan een soloqueue. Het spelletje is inmiddels al aardig op weg om vrij casual te worden.Xanthian schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 06:43:
RIP SoloQ. Die gaat er dus niet komen.
En wat is dit?
[...]
Ik weet niet of dat een goed idee is.
Overigens je laatste opmerking is meer gericht richting Master als ik zo de grafieken mag geloven die Riot erbij leverde. Daar kun je 20 min in een queue terechtkomen, tja dan lijkt mij het niet meer dan logisch dat je wat flexibeler met de posities omgaat. Volgens mij joinen mensen een queue namelijk om te spelen en niet om naar een timer te kijken.
Bekijk het eens van de andere kant: je zit al 20 minuten te wachten om een game te joinen en krijgt dan ook nog eens een rol die je niet wilt en/of niet op dat niveau kunt spelen.Damien schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:47:
[...]
Betwijfel ook of er überhaupt echt behoefte is aan een soloqueue. Het spelletje is inmiddels al aardig op weg om vrij casual te worden.
Overigens je laatste opmerking is meer gericht richting Master als ik zo de grafieken mag geloven die Riot erbij leverde. Daar kun je 20 min in een queue terechtkomen, tja dan lijkt mij het niet meer dan logisch dat je wat flexibeler met de posities omgaat. Volgens mij joinen mensen een queue namelijk om te spelen en niet om naar een timer te kijken.En als je al in Master zit dan verwacht ik ook niet dat je je nog echt druk maakt om het klimmen.
Anyway, Riot is imo belachelijk bezig. Dat de dynamic queue er is vind ik op zich prima, maar ga dan niet eerst een SoloQ aankondigen en dit vervolgens weer terugdraaien. Daarnaast slaat het nergens op dat hoog gerankte spelers niet als team mogen joinen, maar er ook geen ranked teams functie meer is. Die teams kunnen dus gewoon niet meer samenspelen op dit moment. Het jammere is gewoon dat Riot niet wil toegeven dat ze fouten hebben gemaakt en daarom redelijk belachelijke argumenten verzinnen om hun acties te rechtvaardigen. Op die manier verliezen ze hun playerbase vrij snel denk ik zo.
Vicariously I live while the whole world dies
Ik ga er juist vanuit dat het er komt om de 20 minuten queues tegen te gaan. Dus je zult niet 20 minuten in een queue zitten maar laten we zeggen 5 / 10 min. Richting het niveau van de lagere rankings.Vicarious schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:24:
[...]
Bekijk het eens van de andere kant: je zit al 20 minuten te wachten om een game te joinen en krijgt dan ook nog eens een rol die je niet wilt en/of niet op dat niveau kunt spelen.
Het grote probleem van de matchmaking is nog altijd het zelfde 9/10 games kun je niet carryen met support dus spelen veel mensen het liever niet.
Ik ken zo een hand vol mensen die direct non-stop support zouden gaan spelen als ze daarmee 5/10 games konden carryen.
Ik ken zo een hand vol mensen die direct non-stop support zouden gaan spelen als ze daarmee 5/10 games konden carryen.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Om eerlijk te zijn vind ik de aanpassingen eigenlijk wel wat prima klinken, het vullen van de role op die manier ga ik sowieso nooit tegen komen (ik ben al lang blij als ik ergens ooit een keer gold haal). Dat er meer focus komt te liggen op de primary role vind ik ook prima. Verder heb ik vrij weinig ervaring nog met hoe ranked nu in elkaar steekt.
Wat ze al aangaven willen ze voor diamond+ 5-man actief maken tijdens piekuren, wat ook logisch is, want dan kan het niet abused worden tijdens off-hours om even 'makkelijk' MMR te scoren.
Ik ben zelf wel echt een solo-speler, duo queue heeft vroeger nooit echt goed gewerkt voor me, maar dan kan pure pech zijn geweest. Ik weet niet hoe het nu in ranked is, en of 3-4 man groepen vaak voorkomen. Maar daar kom ik vanzelf wel achter.
Sinds dat ik weer begonnen ben probeer ik nu in ieder geval 1 potje per dag te spelen. Om weer een 'feel' te krijgen, en om toch wat van de nervositeit af te komen (ik wil nooit m'n team teleurstellen). Gisteren belandde ik in de jungle voor het eerst in 1,5 jaar. Tijdens het picken dit wel aangegeven, was gelukkig allemaal geen probleem. Early ging het nog best goed, de top-lane Riven aan het snowballen gekregen, maar we werden uiteindelijk toch nog afgetroefd. Om niet compleet in het diepe gegooid te worden speelde ik Sejuani, die heeft weinig aanpassingen gehad en was vroeger een van m'n favoriete champs. Niet de beste pick dus, en m'n ults waren niet als vanouds, maar was allang blij dat ik een potje kon junglen zonder de blame en flame game.
Het verbaast me nog hoe sommige mensen normal draft als ranked spelen, eergisteren verrot gescholden en geflamed door m'n support die uiteindelijk naar een andere lane ging, want m'n CS was minder dan MF (als Lucian). Dat ik zo lang niet gespeeld had en MF Platinum was heeft daar natuurlijk niks mee te maken, maar ja. Stomme is dat we dat potje uiteindelijk wel wisten te winnen. M'n support op mute gezet (ik ging niet bepaald beter spelen door dat constante gewhine) en rustig aan het farmen gegaan. Vanaf dat moment ging het ook stukken beter, zelfs hun toplaner (GP) weten te solo'en
Tl;dr, heb er wel weer plezier in
Wat ze al aangaven willen ze voor diamond+ 5-man actief maken tijdens piekuren, wat ook logisch is, want dan kan het niet abused worden tijdens off-hours om even 'makkelijk' MMR te scoren.
Ik ben zelf wel echt een solo-speler, duo queue heeft vroeger nooit echt goed gewerkt voor me, maar dan kan pure pech zijn geweest. Ik weet niet hoe het nu in ranked is, en of 3-4 man groepen vaak voorkomen. Maar daar kom ik vanzelf wel achter.
Sinds dat ik weer begonnen ben probeer ik nu in ieder geval 1 potje per dag te spelen. Om weer een 'feel' te krijgen, en om toch wat van de nervositeit af te komen (ik wil nooit m'n team teleurstellen). Gisteren belandde ik in de jungle voor het eerst in 1,5 jaar. Tijdens het picken dit wel aangegeven, was gelukkig allemaal geen probleem. Early ging het nog best goed, de top-lane Riven aan het snowballen gekregen, maar we werden uiteindelijk toch nog afgetroefd. Om niet compleet in het diepe gegooid te worden speelde ik Sejuani, die heeft weinig aanpassingen gehad en was vroeger een van m'n favoriete champs. Niet de beste pick dus, en m'n ults waren niet als vanouds, maar was allang blij dat ik een potje kon junglen zonder de blame en flame game.
Het verbaast me nog hoe sommige mensen normal draft als ranked spelen, eergisteren verrot gescholden en geflamed door m'n support die uiteindelijk naar een andere lane ging, want m'n CS was minder dan MF (als Lucian). Dat ik zo lang niet gespeeld had en MF Platinum was heeft daar natuurlijk niks mee te maken, maar ja. Stomme is dat we dat potje uiteindelijk wel wisten te winnen. M'n support op mute gezet (ik ging niet bepaald beter spelen door dat constante gewhine) en rustig aan het farmen gegaan. Vanaf dat moment ging het ook stukken beter, zelfs hun toplaner (GP) weten te solo'en
Tl;dr, heb er wel weer plezier in
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
YOOOOOHOOOOEEEEEE!! main support hiero.ocwil schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:00:
Het grote probleem van de matchmaking is nog altijd het zelfde 9/10 games kun je niet carryen met support dus spelen veel mensen het liever niet.
Moet zeggen dat op laag elo dat het echt een hell is om uberhaupt maar te proberen te carrien als support zijnde, laatste game die ik gewonnnen had als support zijnde had ik geluk met een goede mid kayle die door hulp van jungle en een roam van mij kon snowballen waardoor we de game wonnen anders was het waarschijnlijk weer een lose geweest en als support kan je daar (tegenwoordig) vrij weinig meer aan doen.
Support was eerst juist de rol om makkelijk te carrien want je kon botlane makkelijk winnen en daarmee snowballen naar andere lane, maar op de een of andere reden is dit veel minder geworden als (SOLO) support ipv premades. premades winnen botlane namelijk makkelijker...
Die mening deel ik niet echt. Ook vanuit support kun je best hard carryen. Ikzelf ben bijvoorbeeld geen geweldige ADC en dus heb ik een support nodig die mij met name door het eerste deel van de game sleept. Gisteren een aantal supports gehad waarvan 2 precies deden wat nodig was, oftewel plays opzetten en mij makkelijke kills voorschotelen en daar tegenover 1 support die gewoon zelf net zo hulpbehoevend was als ikzelf. De Morgana in kwestie kon geen binding landen (wat ik geen ramp vind) maar elke black shield was te laat, haar ult gebruikte ze amper tot niet. Dan heb je 2 spelers op botlane die simpelweg geen meerwaarde meer bieden aan de rest van het team.ocwil schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:00:
Neem ik weer als voorbeeld de andere 2 supports dan gingen die roamen zodra ze zagen dat ik mij prima alleen kon redden en zetten zo kills op op mid en top en zorgden voor vision door de enemy jungle exits te warden.
Dus kun je carryen vanuit support? Zeker wel, echter als je beeld van een support is dat deze alleen maar naast zijn ADC staat en voor de rest eens een ward ergens neerzet, ja dan wordt het gewoon lastig.
Ok nuancering op mijn percentage 7/10 games kun je niet carryen als support die andere 3 wel.Damien schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:17:
[...]
Die mening deel ik niet echt. Ook vanuit support kun je best hard carryen. Ikzelf ben bijvoorbeeld geen geweldige ADC en dus heb ik een support nodig die mij met name door het eerste deel van de game sleept. Gisteren een aantal supports gehad waarvan 2 precies deden wat nodig was, oftewel plays opzetten en mij makkelijke kills voorschotelen en daar tegenover 1 support die gewoon zelf net zo hulpbehoevend was als ikzelf. De Morgana in kwestie kon geen binding landen (wat ik geen ramp vind) maar elke black shield was te laat, haar ult gebruikte ze amper tot niet. Dan heb je 2 spelers op botlane die simpelweg geen meerwaarde meer bieden aan de rest van het team.
Neem ik weer als voorbeeld de andere 2 supports dan gingen die roamen zodra ze zagen dat ik mij prima alleen kon redden en zetten zo kills op op mid en top en zorgden voor vision door de enemy jungle exits te warden.
Dus kun je carryen vanuit support? Zeker wel, echter als je beeld van een support is dat deze alleen maar naast zijn ADC staat en voor de rest eens een ward ergens neerzet, ja dan wordt het gewoon lastig.
Ik zeg zeker niet dat het onmogelijk is maar het is gewoon een heel stuk moeilijker.
Dit is dus redelijk hard gelogen, het is lastiger te carryen, maar ik spectate best vaak silver5 supports ofzo en kijk een stream en die lopen echt te derpen als een...Martin0 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:16:
[...]
YOOOOOHOOOOEEEEEE!! main support hiero.
Moet zeggen dat op laag elo dat het echt een hell is om uberhaupt maar te proberen te carrien als support zijnde, laatste game die ik gewonnnen had als support zijnde had ik geluk met een goede mid kayle die door hulp van jungle en een roam van mij kon snowballen waardoor we de game wonnen anders was het waarschijnlijk weer een lose geweest en als support kan je daar (tegenwoordig) vrij weinig meer aan doen.
Support was eerst juist de rol om makkelijk te carrien want je kon botlane makkelijk winnen en daarmee snowballen naar andere lane, maar op de een of andere reden is dit veel minder geworden als (SOLO) support ipv premades. premades winnen botlane namelijk makkelijker...
Als je goede wards plaatst, vrijwel niet dood gaat en goede items haalt om je team te supporten kan je vrij makkelijk carryen, zeker als Janna ofzo.
Over dat dynamic/soloq verhaal. Ik ben ook klaar met League, dynamic queue was een doodsteek, ik en vele andere zijn competative en dynamicQ is gewoon te casual. Ook zoals hun numbers al laten zien hadden 5 man premade een ~60% winrate aan het begin, simpelweg omdat je niet altijd vs een andere 5 man kwam en dan wordt de kans om te winnen gewoon veel te hoog. Het liefste zie ik ze iig 5 man ranked terug halen, dan gaan de meeste 4/5 man premades dat weer spelen en kan dynamic queue meer het oude soloQ worden met af en toe een 3 man premade ofzo.
Als Riot door blijft gaat zoals het nu doet wordt het BDO of Overwatch voor mij, geef sowieso geen RP meer uit nu..
Ach het is voor de spelers toch nooit goed. Hoe vaak heb ik hier wel niet gejank gelezen, en misschien zelf ook gepost, over een feedende DuoQ botlane? Al ben ik wel voor een 1-2-3-5 que, 4 is wel toxic imo. Want als je dan die feedende botlane hebt krijg jij als solo speler altijd de schuld van het team, onafhankelijk van je positie.
Ik kan me hier wel in vinden. Ten tijde van solo of duo had ik eigenlijk maar 1 ding wat ik nog liever zag en dat is een trio optie, puur omdat je altijd wel eens hebt dat je 3 man online hebt en dan eigenlijk geen andere optie had dan Twisted Treeline wat ik nooit echt een leuke map heb gevonden. Teveel afwijkingen in items destijds en het niet kunnen warden vond ik gewoon ook altijd wat mager.Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Dit is dus redelijk hard gelogen, het is lastiger te carryen, maar ik spectate best vaak silver5 supports ofzo en kijk een stream en die lopen echt te derpen als een...
Als je goede wards plaatst, vrijwel niet dood gaat en goede items haalt om je team te supporten kan je vrij makkelijk carryen, zeker als Janna ofzo.
Over dat dynamic/soloq verhaal. Ik ben ook klaar met League, dynamic queue was een doodsteek, ik en vele andere zijn competative en dynamicQ is gewoon te casual. Ook zoals hun numbers al laten zien hadden 5 man premade een ~60% winrate aan het begin, simpelweg omdat je niet altijd vs een andere 5 man kwam en dan wordt de kans om te winnen gewoon veel te hoog. Het liefste zie ik ze iig 5 man ranked terug halen, dan gaan de meeste 4/5 man premades dat weer spelen en kan dynamic queue meer het oude soloQ worden met af en toe een 3 man premade ofzo.
Als Riot door blijft gaat zoals het nu doet wordt het BDO of Overwatch voor mij, geef sowieso geen RP meer uit nu..
Voor de rest zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat het echte soloqueue weer terug zou komen en dan de optie duo/trio (gewoon zelfde queue) en nog een teamranked. Dan heb je 3 varianten en is volgens mij iedereen blij. Het kost ook niet veel werk om het te fixen en de UI bied genoeg mogelijkheden om dit erin te gooien. Ikzelf zou geen solo spelen overigens puur omdat ik het spel eigenlijk alleen leuk vind als ik het met iemand anders speel, wat ik overigens met alle "team" games heb. 5v5 ranked zou ik ook niet aanraken omdat ik simpelweg geen mensen op mijn lijst heb om een fatsoenlijk balanced team mee te kunnen maken zonder enorme uitschieters in ranks. Maar beide zijn geen reden om mensen die het WEL willen spelen uit te sluiten.
Offtopic: Is BDO nog erg levend dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 01-06-2016 11:44 ]
Hmm geloof mij als main support zijnde ben ik vrijwel beter dan de gemiddelde silver V support...Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Dit is dus redelijk hard gelogen, het is lastiger te carryen, maar ik spectate best vaak silver5 supports ofzo en kijk een stream en die lopen echt te derpen als een...
Ik ben niet altijd tevreden over mijn ward percentage, dit is voor mij zelf nog een verbeter puntje, daarnaast ben je vaak afhankelijk van je ADC waarmee communicatie vaak moeilijk is omdat de meeste ADC op elo lager dan Gold 2/3 niet weten wat ze doen of hoe ze een aggresief of defencief patroon van een support moeten herkennen.
Daarnaast moet ik ook vaker met pings gaan werken, dat ik ook een hekel puntje van mezelf(ookal luisteren de meeste mensen niet naar deze pings, ping je bvb 50000 keer met de gevaar ping en dan blijven ze nog met oogkleppen op farmen waardoor ze door 3 man besprongen worden, jippie low elo).
En natuurlijk ik ben niet heilig en ik heb ook niet altijd een goede game maar als een game al verloren is voor de teamfights zonder dat jij daar enkele invloed op hebt(andere lanes die bagger gaan etc etc etc) is het moraal ook niet bepaald hoog meer omdat je niet kan verwachten van je teammates dat ze ook maar iets kunnen.
De enige constante factor ben je zelf zoals dat hier meerdere malen herhaald is en daar ben ik het volkomen mee eens en ondanks dat ik goed speel valt er altijd wat te verbeteren echter ben ik niet geheel eens met hoe low elo supports allemaal het zelfde worden gezien(daarnaast zit er in Silver V de meeste en grootste spelers groep die niet zou misdoen in Bronze V qua skill, maar doordat ze niet kunnen zakken blijven ze Silver V)
Als support ben ik vaak heel veel bezig met summoner timers opschrijven, veel op de map kijken en pingen. Veel mensen zijn nog druk met CS etc en ondanks dat ze warden kijken ze niet altijd op tijd naar de minimap. Deep warden op de juiste momenten kan je team ook gigantisch helpen.
Als voorbeeld, kijk soms stream van een Silver4 dude die veel Braum en Leona speelt. Vaak zie ik hem op random momenten zijn ult wasten, gewoon eigenlijk nergens voor. Hij ward soms plekken waar die langs loopt, maar gaat nooit een stukje de jungle in (wanneer het kan) om wat deeper te warden, dragon is vrijwel altijd niet geward, hij roamed nooit early game. Baron mid game is nooit geward, hij upgrade zijn sweeper niet tot level 13, hij koopt vrijwel geen pink wards, hij pingt nooit andere mensen.
Er zijn zoveel dingen die hij zelf kan verbeteren, maar hij loopt vrijwel elke game te bitchen dat de top laner weinig cs heeft of de mid laner 0-2 staat. Precies de rede dat hij "vast" zit in zijn elo
Als voorbeeld, kijk soms stream van een Silver4 dude die veel Braum en Leona speelt. Vaak zie ik hem op random momenten zijn ult wasten, gewoon eigenlijk nergens voor. Hij ward soms plekken waar die langs loopt, maar gaat nooit een stukje de jungle in (wanneer het kan) om wat deeper te warden, dragon is vrijwel altijd niet geward, hij roamed nooit early game. Baron mid game is nooit geward, hij upgrade zijn sweeper niet tot level 13, hij koopt vrijwel geen pink wards, hij pingt nooit andere mensen.
Er zijn zoveel dingen die hij zelf kan verbeteren, maar hij loopt vrijwel elke game te bitchen dat de top laner weinig cs heeft of de mid laner 0-2 staat. Precies de rede dat hij "vast" zit in zijn elo
De oude 5v5 ranked had ontzetten veel gebrekken. Zo konden brons en challengers in één team zitten en zat je met de gebakke peren als er maar 4 mensen in je team online waren en je niemand meer kan uitnodigen. Opzich is dynamic Q hier wel een oplossing voor. Het maken van drie verschillende ladders geeft die problemen terug.Damien schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Ik kan me hier wel in vinden. Ten tijde van solo of duo had ik eigenlijk maar 1 ding wat ik nog liever zag en dat is een trio optie, puur omdat je altijd wel eens hebt dat je 3 man online hebt en dan eigenlijk geen andere optie had dan Twisted Treeline wat ik nooit echt een leuke map heb gevonden. Teveel afwijkingen in items destijds en het niet kunnen warden vond ik gewoon ook altijd wat mager.
Voor de rest zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat het echte soloqueue weer terug zou komen en dan de optie duo/trio (gewoon zelfde queue) en nog een teamranked. Dan heb je 3 varianten en is volgens mij iedereen blij. Het kost ook niet veel werk om het te fixen en de UI bied genoeg mogelijkheden om dit erin te gooien. Ikzelf zou geen solo spelen overigens puur omdat ik het spel eigenlijk alleen leuk vind als ik het met iemand anders speel, wat ik overigens met alle "team" games heb. 5v5 ranked zou ik ook niet aanraken omdat ik simpelweg geen mensen op mijn lijst heb om een fatsoenlijk balanced team mee te kunnen maken zonder enorme uitschieters in ranks. Maar beide zijn geen reden om mensen die het WEL willen spelen uit te sluiten.
Ik vind dynamicQ geen vervanging voor soloQ en volgens mij kunnen deze twee prima naast elkaar bestaan. Het probleem waar Riot tegen aan loopt is de kwaliteit van de matches. En dan niet zozeer hoe eerlijk de match is, maar hoe leuk een speler een match vindt. Ze geven aan dat dynamicQ zorgt voor een betere spelers ervaring. Iets waar ik mij wel in kan vinden. Maar als dit zorgt voor oneerlijke potjes is dit natuurlijk geen oplossing waar ze tevereden mee moeten zijn.
Silver V kan wel degelijk zakken. En als support valt wel degelijk te carrien. Je raakt niet van brons 3 naar silver 5 door enkel geluk.
Ik heb gister maar eens mijn placementmatches voltooid op mijn smurf account. Ik was gold 5 vorig seizoen en wilde eigenlijk naar laag zilver of brons. Dus ik lekker kutten en enkel voor solokills proberen te gaan. Lekker lang chasen en 3v1 toch kills proberen te pakken. Gevolg was eerste 6 potjes verloren daarna 3 gewonnen en de laatste ook verloren. Word ik alsnog zilver 2.
Zeg ook niet dat het onmogelijk is om te carrien echter ben je als support zijnde vaak wel afhankelijk van je teammaten, ondanks dat je, bvb goed ward en op tijd pingt zul je nog altijd mensen hebben die je negeren of nergens naar kijken.kokkie1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:22:
[...]
Silver V kan wel degelijk zakken. En als support valt wel degelijk te carrien. Je raakt niet van brons 3 naar silver 5 door enkel geluk.
Ik heb gister maar eens mijn placementmatches voltooid op mijn smurf account. Ik was gold 5 vorig seizoen en wilde eigenlijk naar laag zilver of brons. Dus ik lekker kutten en enkel voor solokills proberen te gaan. Lekker lang chasen en 3v1 toch kills proberen te pakken. Gevolg was eerste 6 potjes verloren daarna 3 gewonnen en de laatste ook verloren. Word ik alsnog zilver 2.
Ik ben zelf vorige 2 seizoenen met support/jungle naar Silver V gegaan 1 keer vanaf bronze III en een keer vnaaf bronze V dus ik ken de struggle en in het verleden was het wel makkelijker omdat je simpel weg minder Premades tegen kwam, Tegenwoordig is bijna iedere bot lane premade waardoor je als solo support al ben je nog zo goed aan het korte eind trekt omdat je afhankelijk bent van je RR adc. En tuurlijk als je iets als een Morg speelt kan je kills pakken als je ADC dat niet doet en de botlane carrien maar dan ben je geen support meer want dan ga je vaak voor damage items ipv support items etc etc..
Dat ben je in elke rol tbh. Ik heb games op mijn lijst staan waar ik op Akali 17/3 ga en nog de game hard verlies. Er bestaat niet zoiets als een rol die niet kan carryen, tuurlijk moet je team wel mee willen werken maar dat geldt vanuit elke positie, dat maakt 1 niet minder dan de andere.Martin0 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:33:
[...]
Zeg ook niet dat het onmogelijk is om te carrien echter ben je als support zijnde vaak wel afhankelijk van je teammaten, ondanks dat je, bvb goed ward en op tijd pingt zul je nog altijd mensen hebben die je negeren of nergens naar kijken.
Het enige wat je wellicht zou kunnen stellen is dat je met een goede 1vs1 champion die ook nog eens hard kan splitpushen veel carry potential hebt.
Dan heb je 1. je team minder hard nodig. 2. Je maakt de teamfights 4vs3 in jouw voordeel omdat de tegenstanders 2 man nodig hebben om jouw gepush te stoppen.
Nadeel: je team snapt het niet, gaat onder turret lopen typen dat je bij hun moet komen, ipv dat ze een 'teamfight' uitlokken. Vervolgens komt er 5 man op je af en zijn de reactie "omfg stop solo".
Dan heb je 1. je team minder hard nodig. 2. Je maakt de teamfights 4vs3 in jouw voordeel omdat de tegenstanders 2 man nodig hebben om jouw gepush te stoppen.
Nadeel: je team snapt het niet, gaat onder turret lopen typen dat je bij hun moet komen, ipv dat ze een 'teamfight' uitlokken. Vervolgens komt er 5 man op je af en zijn de reactie "omfg stop solo".
Eens en oneens, Ja iedere rol kan dit voorkomen echter ben je afhankelijk van je damagedealers als support zijnde, Dat je als mid goed gaat heb je je top en adc minder nodig want jij doet toch damage zat.Damien schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:46:
[...]
Dat ben je in elke rol tbh. Ik heb games op mijn lijst staan waar ik op Akali 17/3 ga en nog de game hard verlies. Er bestaat niet zoiets als een rol die niet kan carryen, tuurlijk moet je team wel mee willen werken maar dat geldt vanuit elke positie, dat maakt 1 niet minder dan de andere.
Als ik een support als Braum of leona speel waar ik voor engage en Tankyness speel doe ik geen damage(daar zijn deze supports ook niet voor gemaakt) enige wat jij kan doen is engagen en peelen voor je damage dealers en al leg je soms voor deze mensen makkelijke kills voor dan nog maak je vaak van een slechte damagedealer geen goede hoe veel kills je hem ook geeft.
Goed bij deze:Martin0 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:30:
[...]
Eens en oneens, Ja iedere rol kan dit voorkomen echter ben je afhankelijk van je damagedealers als support zijnde, Dat je als mid goed gaat heb je je top en adc minder nodig want jij doet toch damage zat.
Als ik een support als Braum of leona speel waar ik voor engage en Tankyness speel doe ik geen damage(daar zijn deze supports ook niet voor gemaakt) enige wat jij kan doen is engagen en peelen voor je damage dealers en al leg je soms voor deze mensen makkelijke kills voor dan nog maak je vaak van een slechte damagedealer geen goede hoe veel kills je hem ook geeft.
Als tanky toplaner: Afhankelijk van je carries om te commiten, damage te leveren en goed te positioneren
Als carry toplaner: Afhankelijk van je tanks/supports om je in leven te houden om zodoende je werk te kunnen doen
Als tanky jungler: zie tanky toplaner
Als carry jungler: zie carry toplaner
Als midlaner: zie carry toplaner
Als ADC: zie carry toplaner
Als tanky support: zie tanky toplaner
Als squishy support: zie tanky toplaner + je eigen positioning om ze in leven te houden.
Er is geen rol die niet afhankelijk is van zijn teammates. Hou jezelf niet voor de gek dat het je teammates zijn die je tegenhouden om te stijgen, want vanuit elke rol heb je te maken met die teammates.
Precies de reden dat Nasus zo hersendodend is, maar juist stik goed werkt in low elo.
Het enige wat je hoeft te kunnen is sustainen en stacken. 1 vs 1 win je dan alles wel en veel 1 vs 2 gevechten ook. Teams komen je toch pas zo laat stoppen dat een turret al ver neer is, dus dood gaan tijdens je push is alsnog 80% van de keren wurf.
Het enige wat je hoeft te kunnen is sustainen en stacken. 1 vs 1 win je dan alles wel en veel 1 vs 2 gevechten ook. Teams komen je toch pas zo laat stoppen dat een turret al ver neer is, dus dood gaan tijdens je push is alsnog 80% van de keren wurf.
Ik was nog de splitpushers vergeten, maar goed ook daar ben je afhankelijk van je teammates want als elke lane binnen 10 minuten verloren is, ben jij het eerst volgende slachtoffer om te bloeden.TheBrut3 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:44:
Precies de reden dat Nasus zo hersendodend is, maar juist stik goed werkt in low elo.
Wat een ongelooflijke hersendode mensen zitten er weer in dynamic queue, hoe ze platinum zijn geworden geen idee, niet door hun eigen mechanics of inzicht in ieder geval.
Holy crap wat een hoop termen hier. Ik meld me ook maar even voor het eerst. Een tijdje geleden LoL een keer geinstalleerd en geprobeerd maar dat ging me toen niet goed af. De afgelopen weken veel Twitch gekeken en ik blijf het spelletje toch leuk vinden, dus toch maar weer geinstalleerd.
Toendertijd heb ik 1 champ gekocht: Tristana. Vandaag een behoorlijke Tristana guide gelezen en vanavond maar eens (tegen bots) kijken wat ik er van bak.
Hebben jullie misschien nog een ultiem "noob-advies"
?
Toendertijd heb ik 1 champ gekocht: Tristana. Vandaag een behoorlijke Tristana guide gelezen en vanavond maar eens (tegen bots) kijken wat ik er van bak.
Hebben jullie misschien nog een ultiem "noob-advies"
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ultiem noob-advies: Gewoon er plezier in hebben. Afgemaakt wordt je de komende tijd zeer regelmatig. Neem de tijd om te lezen wat items doen, en denk na in wat voor situaties je die nodig kan hebben.EricNL schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:52:
Holy crap wat een hoop termen hier. Ik meld me ook maar even voor het eerst. Een tijdje geleden LoL een keer geinstalleerd en geprobeerd maar dat ging me toen niet goed af. De afgelopen weken veel Twitch gekeken en ik blijf het spelletje toch leuk vinden, dus toch maar weer geinstalleerd.
Hebben jullie misschien nog een ultiem "noob-advies"?
Dan loop je al een stuk voor op je mede beginners.
Daarnaast, nummer 1: leer farmen / lasthitten, dát is je goldincome voor al die mooie items.
Prima jij wint, Ben deze discussie toch al zat, te vaak gevoerd dat ik er geen eens zin meer in heb.Damien schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:40:
[...]
Goed bij deze:
Als tanky toplaner: Afhankelijk van je carries om te commiten, damage te leveren en goed te positioneren
Als carry toplaner: Afhankelijk van je tanks/supports om je in leven te houden om zodoende je werk te kunnen doen
Als tanky jungler: zie tanky toplaner
Als carry jungler: zie carry toplaner
Als midlaner: zie carry toplaner
Als ADC: zie carry toplaner
Als tanky support: zie tanky toplaner
Als squishy support: zie tanky toplaner + je eigen positioning om ze in leven te houden.
Er is geen rol die niet afhankelijk is van zijn teammates. Hou jezelf niet voor de gek dat het je teammates zijn die je tegenhouden om te stijgen, want vanuit elke rol heb je te maken met die teammates.
De term "last-hitten" komt me inderdaad erg bekend voor en daar probeerde ik toendertijd al op te letten. Gisteravond even snel een potje tegen bots gedaan, en dan blijkt wederom dat dat last hitten vaak moeilijker is dan het er uit ziet (was redelijk vaak te laat met hittenEro-Sensei schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:54:
[...]
Ultiem noob-advies: Gewoon er plezier in hebben. Afgemaakt wordt je de komende tijd zeer regelmatig. Neem de tijd om te lezen wat items doen, en denk na in wat voor situaties je die nodig kan hebben.
Dan loop je al een stuk voor op je mede beginners.
Daarnaast, nummer 1: leer farmen / lasthitten, dát is je goldincome voor al die mooie items.
Zo heb ik vandaag in de guide ook al gelezen dat de Rocket Jump van Tristana is te resetten d.m.v. een Champion kill of 4 stacks op je Explosive Charge te krijgen. Vroeg me al af hoe sommige mensen zo snel/vaak konden jumpen met Tristana.
Is Tristana (ADC) overigens een verstandige keuze om als noob mee te beginnen of maakt het nu nog niet zoveel uit? Zeker tot ik alle termen en basic mechanics een beetje onder de knie heb ben ik niet van plan om ranked o.i.d. te gaan spelen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Tristana vind ik wel fijn om te spelen als je kiest voor de ADC rol, omdat zij met W (Rocket Jump) eventueel kan escapen en ook haar ult kan gebruiken om anderen op afstand te houden. Maar goed, het is verder maar net wat je fijn vindt.
Natuurlijk is het voor iedereen een droom om in een teamfight een pentakill te maken door 5x achter elkaar Rocket Jump te gebruiken. Helaas kom ik vaak niet verder dan 2 á 3 keer (jump, 4x explosive charge, jump, kill, jump). Ook heb ik soms problemen qua mana om rocket jump vaker te kunnen gebruiken.
Natuurlijk is het voor iedereen een droom om in een teamfight een pentakill te maken door 5x achter elkaar Rocket Jump te gebruiken. Helaas kom ik vaak niet verder dan 2 á 3 keer (jump, 4x explosive charge, jump, kill, jump). Ook heb ik soms problemen qua mana om rocket jump vaker te kunnen gebruiken.
IGN: Rasmalluin
Tristana is niet slecht om mee te beginnen.
Ja ze heeft wat combo (o.a. wat je net al noemt) om snel veel dmg mee te doen. Daarnaast heeft ze een passive dat zorgt dat lasthitten / wave control wat lastiger worden doordat je met een minion kill de omringende minions ook damage doet.
Echter daar tegenover staat dat het een redelijke veilige pick is:
1. Het is een ADC, dus je staat aan de rand van het slagveld (overzichtelijker / veiliger)
2. Door je range is lasthitten makkelijker.
3. Door de items die je koopt zijn je autoattacks sterker, dus lasthitten makkelijker
4. Je hebt een escape / re-posioning skill met je Rocket Jump
5. Je ult geeft je ook weer wat ademruimte door de knockback
6. Vanaf level 9 (dacht ik) grootste range van de game = veilig = makkelijk
Ja ze heeft wat combo (o.a. wat je net al noemt) om snel veel dmg mee te doen. Daarnaast heeft ze een passive dat zorgt dat lasthitten / wave control wat lastiger worden doordat je met een minion kill de omringende minions ook damage doet.
1. Het is een ADC, dus je staat aan de rand van het slagveld (overzichtelijker / veiliger)
3. Door de items die je koopt zijn je autoattacks sterker, dus lasthitten makkelijker
Wat eventueel ook een relatief makkelijke en veilige pick is voor ADC is Caitlyn.Ero-Sensei schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:21:
Tristana is niet slecht om mee te beginnen.
Ze heeft standaard de langste range (totdat tris deze overneemt wat meestal pas rond 20 minuten maar zelfs dan is deze lang).
Ze heeft een passive waarmee je 6e(volgens mij) autoattack altijd een crit is waardoor je daarmee meer damage doet.
Haar passive zorgt ook dat als je ene w of e raakt dat je ene headshot kan doen op grotere range.
Met haar Q kan je poken en eventueel een wave clearen(wel erg mana consuming).
Haar w laat je late game tot 5 traps neerleggen waardoor je erg goed kan zonen
Haar E geeft je een escape/sprong naar champs toe.
Haar ult geef je een long range schot dat veel damage doet echter kan deze geblokkeerd worden door teamgenoten van je target en mocht je zicht verliezen op het moment dat de cast time(1 seconde) nog niet om is gaat je ult op ene korte cooldown.
Items verhogen je damage en met je passive kan je het lasthitten makkelijker maken.
Goede combinatie met een support als tresh/blitz welke een target in je traps kan grabben.
Ik ging 10/0/26 op een ARAM met een veigar

Mn enige item was een catalyst of eons
http://matchhistory.euw.l...74/225246825?tab=overview
Mn enige item was een catalyst of eons
http://matchhistory.euw.l...74/225246825?tab=overview
[ Voor 37% gewijzigd door Fordox op 01-06-2016 23:04 ]
Ff snel jullie gedachtes pijlen.
Wie gaan wat doen vanavond in de LCS? wat verwachten jullie?
OG - G2 ( 1 - 1)
H2K - ROC (2 - 0)
FCShalke(weet niet wat de afkorting gaat worden) - UOL (0-2)
SPY - VIT(0-2)
FNC - GIA(2-0)
Mijn voorspellingen staan erachter tussen de haakjes.
Wie gaan wat doen vanavond in de LCS? wat verwachten jullie?
OG - G2 ( 1 - 1)
H2K - ROC (2 - 0)
FCShalke(weet niet wat de afkorting gaat worden) - UOL (0-2)
SPY - VIT(0-2)
FNC - GIA(2-0)
Mijn voorspellingen staan erachter tussen de haakjes.
Ondanks dat er niet echt reactie is heb ik zojuist een Tweakers Fantasy LCS gemaakt.
Voor de geïnteresseerden kan je joinen via http://fantasy.lolesports...9100/HES4ibhOUSsejoXGr01V
Voor de geïnteresseerden kan je joinen via http://fantasy.lolesports...9100/HES4ibhOUSsejoXGr01V
i am in voor t eerst since dat ik lol speelJapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:13:
Ondanks dat er niet echt reactie is heb ik zojuist een Tweakers Fantasy LCS gemaakt.
Voor mij ook de tweede keer, maar vond het afgelopen split ook wel een grappige toevoeging.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:15:
[...]
i am in voor t eerst since dat ik lol speel
Dus hopelijk krijgen we 'm snel vol, dan kunnen we draften.
Als er vanavond nog een plaatsje is, doe ik ook wel meeJapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:13:
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
op het moment 3 /8 plekken bezet.Grumpmeister schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:47:
[...]
Als er vanavond nog een plaatsje is, doe ik ook wel mee
Huidige deelnemers:
JapieTalent
Damien
Martin0
Edit:
Ben erg benieuwd wat de 6.11 patch gaat brengen, ik zie jax and irelia wel weer een kleine steiging maken door de TF change.
[ Voor 20% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 10:12 ]
Tijd om verder te werken aan mijn opmars van mijn Irelia stats. Aangezien de start niet geweldig was ondanks toch redelijke tot goede laningphase.
Even een vraagje, ik zie dat ze nu best of 2 gaan spelen bij de (EU) LCS, maar ook dat er 2 matchups tegelijk worden gedaan. Weet iemand of er dan ook 2 streams beschikbaar zijn of krijgen we maar 1 matchup te zien en moeten we de andere later terugkijken?
Zijn 2 streams beschikbaar, EUlcs 1 en eulcs 2, staat ook in 1 van de artikelen van riotSuicyder schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:49:
Even een vraagje, ik zie dat ze nu best of 2 gaan spelen bij de (EU) LCS, maar ook dat er 2 matchups tegelijk worden gedaan. Weet iemand of er dan ook 2 streams beschikbaar zijn of krijgen we maar 1 matchup te zien en moeten we de andere later terugkijken?
edit: http://www.lolesports.com...les/eu-lcs-survival-guide
[ Voor 7% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 13:08 ]
Gisteren weer gepromoveerd naar Silver 2, de klim van S4 naar gold gaat behoorlijk goed.
Ik merk dat tristana toch mijn go to champ begint te worden in de botlane, goede damage early en gecombineerd met een braum / thresh kan je op lvl 2-3 altijd wel een kill pakken.
Ik merk dat tristana toch mijn go to champ begint te worden in de botlane, goede damage early en gecombineerd met een braum / thresh kan je op lvl 2-3 altijd wel een kill pakken.
Het zit diep hé..Martin0 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:58:
[...]
Prima jij wint, Ben deze discussie toch al zat, te vaak gevoerd dat ik er geen eens zin meer in heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Wootlock op 02-06-2016 13:34 ]
"Don't let your dreams be memes"
Nee, ben t alleen zat dat mensen (die nooit in bronze of silver hebben gezeten) de discussie gaan voeren met hoe het nu is in bronze en silver en dan op basis van filmpjes en streams die ze zien van een of andere random silver V guy...Wootlock schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:34:
Gisteren weer gepromoveerd naar Silver 2, de klim van S4 naar gold gaat behoorlijk goed.
[...]
Het zit diep hé..
Deze discussie is al vaak zat gevoerd en met meerdere mensen, en nu ben ik t gewoon zat en heb er gewoon geen zin meer in. Ik blijf gewoon bij mijn punt.
Ik heb thuis 2 24" monitoren staan, wordt lekker tegelijk kijken!Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:07:
[...]
Zijn 2 streams beschikbaar, EUlcs 1 en eulcs 2, staat ook in 1 van de artikelen van riot
edit: http://www.lolesports.com...les/eu-lcs-survival-guide
Ben beniewd naar EU LCS, heb er wel zin in.
Het gene wat Damien aangeeft klopt ook gewoon, je bent afhankelijk van teammates om een game te winnen.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:37:
[...]
Nee, ben t alleen zat dat mensen (die nooit in bronze of silver hebben gezeten) de discussie gaan voeren met hoe het nu is in bronze en silver en dan op basis van filmpjes en streams die ze zien van een of andere random silver V guy...
Deze discussie is al vaak zat gevoerd en met meerdere mensen, en nu ben ik t gewoon zat en heb er gewoon geen zin meer in. Ik blijf gewoon bij mijn punt.
Seizoen 1 was ik ook Bronze, de rest van de seizoenen (op 4 na, toen gold) in zilver overigens, for what it is worth.
Dit is iets wat ik al jaren lang aangeef in de discussie, echter zoals damian het omschrijft is het even moeilijk voor iedere rol als je slechte teammates hebt, Waar ik het niet mee eens ben.Wootlock schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:44:
[...]
Het gene wat Damien aangeeft klopt ook gewoon, je bent afhankelijk van teammates om een game te winnen.
Seizoen 1 was ik ook Bronze, de rest van de seizoenen (op 4 na, toen gold) in zilver overigens, for what it is worth.
Maar goed voordat er weer een discussie onstaat ga ik het gelijk weer afkappen. ieder zijn eigen mening. Ajuu.
Dat is ook zo, je bent in elke rol afhankelijk van je 4 medespelers. Alleen heb je in de carry roles het schijn gevoel meer impact te hebben omdat jij daar de damage dealed. Voor het gemak vergeten mensen dan even de Morg binding of Maokai root of Amumu binding etc etc, wat jou in de gelegenheid brengt deze damage te doen.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:52:
[...]
Dit is iets wat ik al jaren lang aangeef in de discussie, echter zoals damian het omschrijft is het even moeilijk voor iedere rol als je slechte teammates hebt, Waar ik het niet mee eens ben.
Maar goed voordat er weer een discussie onstaat ga ik het gelijk weer afkappen. ieder zijn eigen mening. Ajuu.
Hoe het ook zij: je moet in elke role samenwerken met 4 anderen en je bent dus in elke role even afhankelijk van anderen.
Tweakers Fantasy LCS
Er zijn inmiddels 5 van de 8 plaatsen gevuld en er dus nog 3 beschikbaar! Meld je gauw aan: http://fantasy.lolesports...9100/HES4ibhOUSsejoXGr01V
Dan kunnen we misschien vanavond nog draften!
Klopt, Echter ben je ook van meer waarde als damage dealer wanneer een support of tank voor je engaged, echter andersom ben je anders kansloos, als je retard carries hebt(wat gek genoeg 9/10 nog gebeurt ook) en je maakt de mooiste Bijna lcs engage ben je nog steeds fucked want die carries reageren nergens op of staan buiten range of weten niet hoe te positioneren of uberhaupt iets te doen.JapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Dat is ook zo, je bent in elke rol afhankelijk van je 4 medespelers. Alleen heb je in de carry roles het schijn gevoel meer impact te hebben omdat jij daar de damage dealed. Voor het gemak vergeten mensen dan even de Morg binding of Maokai root of Amumu binding etc etc, wat jou in de gelegenheid brengt deze damage te doen.
Hoe het ook zij: je moet in elke role samenwerken met 4 anderen en je bent dus in elke role even afhankelijk van anderen.
Tweakers Fantasy LCS
Er zijn inmiddels 5 van de 8 plaatsen gevuld en er dus nog 3 beschikbaar! Meld je gauw aan: http://fantasy.lolesports...9100/HES4ibhOUSsejoXGr01V
Dit seizoen pas 1 a 2 games gehad waar ik een carrie had die hier goed op reageerde.
Sterker nog de laatste game die ik had gewonnen was een vayne die vrij useless was, zelfs late game was ze soort van useless, werdt vaak out of position gepakt en zo, onze kayle ook echter had kayle wel damage dat ze 3 vs 1 minstens 2 kills op kon pakken.
MAar goed ik laat me weer te veel mee slepen op mijn Persoonlijke ervaringen.(ja ik maak ook zat fouten en ben ook niet heilig, ik kan zekerste weten verbeteren)
nog minimale eisen om mee te mogen doen ?JapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Tweakers Fantasy LCS
Anders meld ik me voor Support of Jungle
[ Voor 5% gewijzigd door therobber op 02-06-2016 14:07 ]
Dit werkt toch twee kanten op? Je kunt als carry wel fed zijn, maar als je geen peel of engage hebt ga je ook niets klaar spelen. Net zoals wanneer je als support wel je binding of peel voor elkaar hebt maar de carry er geen pepernoot van bakt.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:04:
[...]
Klopt, Echter ben je ook van meer waarde als damage dealer wanneer een support of tank voor je engaged, echter andersom ben je anders kansloos.
Check de link en lees je even intherobber schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:06:
[...]
nog minimale eisen om mee te mogen doen ?
Anders meld ik me voor Support of Jungle
Het gaat niet om zelf spelen, maar om een team van pro's te kiezen die punten voor je gaan halen in de LCS.
Niet geheel waar, Als carry zijnde kan je nog splitpush/pick tactiek aannemen als je tanks/support niet kunnen peelen of engagen.JapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:11:
[...]
Dit werkt toch twee kanten op? Je kunt als carry wel fed zijn, maar als je geen peel of engage hebt ga je ook niets klaar spelen. Net zoals wanneer je als support wel je binding of peel voor elkaar hebt maar de carry er geen pepernoot van bakt.
Als support zijnde kan je wel gaan splitpushen echter doe je te weinig damage om effectief te zijn.
Maar de kans dat je daar de game mee gaat winnen is ook verwaarloosbaar.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:15:
[...]
Niet geheel waar, Als carry zijnde kan je nog splitpush/pick tactiek aannemen als je tanks/support niet kunnen peelen of engagen.
Als support zijnde kan je wel gaan splitpushen echter doe je te weinig damage om effectief te zijn.
Kortom elke rol is afhankelijk van een team. Want volgens de redenatie dat supports minder kans hebben om te winnen omdat ze zogenaamd niet zouden kunnen carryen. Dan zouden de LCS supports niet veel verder komen dan Diamond 1 of misschien Master, echter heb ik vaak genoeg clips voorbij zien komen van een Aphromoo of Yellowstar die bijvoorbeeld de game hard carried. En dat niet alleen in soloqueue maar ook in de LCS. En nu kun je roepen: Ja maar dat niveau ligt veel hoger. Klopt maar dat geldt voor alle 10 spelers in die game. Dezelfde positie waarin jij verkeerd in je Silver V game.
Als jij als Silver V support queued zul je met tegenstanders en medespelers gequeued worden die in jouw elo range liggen en dus ook dezelfde "foutjes" maken als die elk ander maakt in die elo range. En dan is het aan jou om daar van te profiteren. En of je nu toplaner, jungle, midlaner, adc of support bent in elke rol gebeuren dezelfde foutjes die er op dat elo voorkomen.
Kan, maar als je team niet capabel is zullen ze of alsnog het teamfight aangaan (en dus verliezen) waardoor jij misschien een turret kan pakken terwijl zij er meerdere pakken, of ze doen niets in de tijd dat het enemy team volledig op jou afstormt. Bovendien is de kans dat je de game alleen, splitpushend gaat winnen nihil. Je zult wellicht een innerturret pakken, maar een inhib zullen ze al minder snel weggeven.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:15:
[...]
Niet geheel waar, Als carry zijnde kan je nog splitpush/pick tactiek aannemen als je tanks/support niet kunnen peelen of engagen.
Je hebt gelijk dat je als carry die mogelijkheid hebt om de game anders te spelen en als support niet, maar dat zegt niets over de afhankelijkheid tov andere teammates, appels en peren
Kunnen vanavond wel eens een potje doen, ben benieuwd naar je support skills
[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 02-06-2016 14:28 ]
Jep maar dan kom je weer tegen over een premade bot waar de communicatie 100x beter is als jou als support zijnde met een Randomretard Yoloq adc naast je, waardoor je foutjes minder snel kan afstraffen omdat hun ook 100x zo snel kunnen en zullen reageren etc etc.Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Maar de kans dat je daar de game mee gaat winnen is ook verwaarloosbaar.
Kortom elke rol is afhankelijk van een team. Want volgens de redenatie dat supports minder kans hebben om te winnen omdat ze zogenaamd niet zouden kunnen carryen. Dan zouden de LCS supports niet veel verder komen dan Diamond 1 of misschien Master, echter heb ik vaak genoeg clips voorbij zien komen van een Aphromoo of Yellowstar die bijvoorbeeld de game hard carried. En dat niet alleen in soloqueue maar ook in de LCS. En nu kun je roepen: Ja maar dat niveau ligt veel hoger. Klopt maar dat geldt voor alle 10 spelers in die game. Dezelfde positie waarin jij verkeerd in je Silver V game.
Als jij als Silver V support queued zul je met tegenstanders en medespelers gequeued worden die in jouw elo range liggen en dus ook dezelfde "foutjes" maken als die elk ander maakt in die elo range. En dan is het aan jou om daar van te profiteren. En of je nu toplaner, jungle, midlaner, adc of support bent in elke rol gebeuren dezelfde foutjes die er op dat elo voorkomen.
Sure ben ergens vanavond vast nog wel online.JapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Kan, maar als je team niet capabel is zullen ze of alsnog het teamfight aangaan (en dus verliezen) waardoor jij misschien een turret kan pakken terwijl zij er meerdere pakken, of ze doen niets in de tijd dat het enemy team volledig op jou afstormt. Bovendien is de kans dat je de game alleen, splitpushend gaat winnen nihil. Je zult wellicht een innerturret pakken, maar een inhib zullen ze al minder snel weggeven.
Je hebt gelijk dat je als carry die mogelijkheid hebt om de game anders te spelen en als support niet, maar dat zegt niets over de afhankelijkheid tov andere teammates, appels en peren![]()
Kunnen vanavond wel eens een potje doen, ben benieuwd naar je support skills
Prima, ranked queue is enorm oneerlijk. En hoe je het ook bekijkt als support maak je geen schijn van kans. Ondanks de nieuwe masterytrees, items, mage-buffs (want ook die hebben invloed gehad op het assortiment supports) is een support net zo nuttig als tepels op een man.
Point taken. Ik zal stoppen met pogingen om duidelijk te maken dat het toch echt aan jezelf ligt.
Point taken. Ik zal stoppen met pogingen om duidelijk te maken dat het toch echt aan jezelf ligt.
Zucht zie quote beneden:Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:37:
Prima, ranked queue is enorm oneerlijk. En hoe je het ook bekijkt als support maak je geen schijn van kans. Ondanks de nieuwe masterytrees, items, mage-buffs (want ook die hebben invloed gehad op het assortiment supports) is een support net zo nuttig als tepels op een man.
Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:04:
MAar goed ik laat me weer te veel mee slepen op mijn Persoonlijke ervaringen.(ja ik maak ook zat fouten en ben ook niet heilig, ik kan zekerste weten verbeteren)
Nee man, jij bent de enige in heel EU die elke match die hij speelt tegenover een premade botlane staat. Als je wilt stuur ik Riot ook nog wel even een support ticket dat dit soort praktijken gewoon niet door de beugel kunnen om één persoon zo te demotiveren nog de support role op te pakken. Mede omdat er 4 andere roles zijn die games gewoon naar hun hand kunnen zetten zonder dezelfde moeite en inspanning te leveren.

Dat is niet mijn punt...Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:45:
[...]
Nee man, jij bent de enige in heel EU die elke match die hij speelt tegenover een premade botlane staat. Als je wilt stuur ik Riot ook nog wel even een support ticket dat dit soort praktijken gewoon niet door de beugel kunnen om één persoon zo te demotiveren nog de support role op te pakken. Mede omdat er 4 andere roles zijn die games gewoon naar hun hand kunnen zetten zonder dezelfde moeite en inspanning te leveren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedere rol heeft zijn plus punten en minpunten en zo ook hun moeilijkheidsgraad.
Waar ik de afgelopen seizoenen met support vet makkelijk heb kunnen carrien omdat je als solo support meer impact had omdat je vaker tegen over een non premade botlane kwam, Echter dit seizoen met de intrede van de NCS is het makkelijker geworden om gematched te worden tegen een premade botlane of uberhaupt tegen premades.
Premades hebben altijd een voordeeltje dat deze beter communiceren en beter op elkaar zijn ingespeeld waar jij dat als solo speler dit niet hebt.
De keren dat ik (volgens mij want er is geen tot weinig manieren om te controleren) niet tegen over ene premade bot heb gestaan heb ik ook gewonnen. en ik zal ook zeker games verloren hebben tegen non premade botlanes, dat weet ik 100% zeker alleen de games die ik Hard in de laningfase al verloren heb weet ik bijna zeker dat het tegen een premade was vanwege de reactie die de ADC had op de engage/peel van de support, dat kan je als solo support niet, Al ping je 1000X je kan niet verwachten dat je ADC hier op reageert.
En please als het goed is zijn we allebei volwassen dus laten we dan ook volwassen met elkaar om gaan ipv z'n kinderachtige reactie.
Helaas is dit wel hoe de soloqeue dit seizoen in elkaar zit.... Ik main ADC, bronze 2, outplay 9/10 keer mijn directe tegenstander in termen van goldlead (of door farm of door kills, maakt verder niet uit) en verlies vervolgens regelmatig games omdat ik met 4 random idioten zit die denken dat solo qeue betekent solo vechten solo sterven, terwijl ik tegen een team met 2 of 3 premades zit die wel samen spelen.Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:45:
[...]
Nee man, jij bent de enige in heel EU die elke match die hij speelt tegenover een premade botlane staat. Als je wilt stuur ik Riot ook nog wel even een support ticket dat dit soort praktijken gewoon niet door de beugel kunnen om één persoon zo te demotiveren nog de support role op te pakken. Mede omdat er 4 andere roles zijn die games gewoon naar hun hand kunnen zetten zonder dezelfde moeite en inspanning te leveren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik maak ook fouten, maar ik verdiep me in champions, items en builds, probeer te verbeteren en kijk serieus terug naar mijn fouten. Ondertussen als ik een call maak waarvan ik zeker weet dat dit een goede call is op dat moment voor bv. drake, baron, turret of retreat mag je 3 maal raden hoeveel uit mijn team hier gehoor aan geven...
Als voorbeeld gister ook weer: Ik Cho vs Fizz top. Kom stevig gefeed laning phase uit. Mijn team gaat met de solo yolo mentaliteit de teamfights in en we throwen hard. Uiteindelijk krijgen we de kans nash te pakken en kunnen we winnen dus ik loop met 3 anderen naar voor op mid en maak de call: Wacht op sivir, want die was gerecalled. Andere 3 gaan er 3v5 tegen een gefeede yi in en gg... Dat is dus solo qeue op t moment en vrolijk word je er niet van.
Dus wat je zegt, als je tegenover een premade staat is het moeilijker. Maar waarom is de support role volgens jou in dit geval in een zwaarder nadeel dan een toplaner, jungler of midlaner? Weet je hoe irritant het is om als toplaner / midlaner continu bij elke actie die je doet vs 2 te staan ipv de 1v1? Waarbij jouw jungler maar gewoon wat rondhuppelt in zijn jungle? Dat maakt het carryen echt niet makkelijker vanuit die role. Hetzelfde voor een jungler die vs een top/jungle of mid/jungle premade staat. Weet je hoe fijn het is om ineens de top of midlaner samen met zijn jungler naast jou te hebben staan in je jungle omdat alles geward is en jouw top of mid reageren nergens op?Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:53:
[...]
Dat is niet mijn punt...
Iedere rol heeft zijn plus punten en minpunten en zo ook hun moeilijkheidsgraad.
Waar ik de afgelopen seizoenen met support vet makkelijk heb kunnen carrien omdat je als solo support meer impact had omdat je vaker tegen over een non premade botlane kwam, Echter dit seizoen met de intrede van de NCS is het makkelijker geworden om gematched te worden tegen een premade botlane of uberhaupt tegen premades.
Premades hebben altijd een voordeeltje dat deze beter communiceren en beter op elkaar zijn ingespeeld waar jij dat als solo speler dit niet hebt.
De keren dat ik (volgens mij want er is geen tot weinig manieren om te controleren) niet tegen over ene premade bot heb gestaan heb ik ook gewonnen. en ik zal ook zeker games verloren hebben tegen non premade botlanes, dat weet ik 100% zeker alleen de games die ik Hard in de laningfase al verloren heb weet ik bijna zeker dat het tegen een premade was vanwege de reactie die de ADC had op de engage/peel van de support, dat kan je als solo support niet, Al ping je 1000X je kan niet verwachten dat je ADC hier op reageert.
En please als het goed is zijn we allebei volwassen dus laten we dan ook volwassen met elkaar om gaan ipv z'n kinderachtige reactie.
Je beschouwd het alsof de support role onmogelijk is om mee te carryen omdat je tegenover premades kunt komen te staan. Ten eerste zijn premades niet gelijk super geweldig. Ten tweede kun je dat dus in ELKE rol voorkomen en mag het geen excuus zijn om ineens niet meer te kunnen carryen.
Als je wilt kunnen we wel een keer duo'enkgd92 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Helaas is dit wel hoe de soloqeue dit seizoen in elkaar zit.... Ik main ADC, bronze 2, outplay 9/10 keer mijn directe tegenstander in termen van goldlead (of door farm of door kills, maakt verder niet uit) en verlies vervolgens regelmatig games omdat ik met 4 random idioten zit die denken dat solo qeue betekent solo vechten solo sterven, terwijl ik tegen een team met 2 of 3 premades zit die wel samen spelen.
Ja, ik maak ook fouten, maar ik verdiep me in champions, items en builds, probeer te verbeteren en kijk serieus terug naar mijn fouten. Ondertussen als ik een call maak waarvan ik zeker weet dat dit een goede call is op dat moment voor bv. drake, baron, turret of retreat mag je 3 maal raden hoeveel uit mijn team hier gehoor aan geven...
Als voorbeeld gister ook weer: Ik Cho vs Fizz top. Kom stevig gefeed laning phase uit. Mijn team gaat met de solo yolo mentaliteit de teamfights in en we throwen hard. Uiteindelijk krijgen we de kans nash te pakken en kunnen we winnen dus ik loop met 3 anderen naar voor op mid en maak de call: Wacht op sivir, want die was gerecalled. Andere 3 gaan er 3v5 tegen een gefeede yi in en gg... Dat is dus solo qeue op t moment en vrolijk word je er niet van.
Ik beschouw de Support rol niet als onmogelijk om te carrien, ik beschouw de support rol weer tot moeilijkste rol om te carrien(zoals dat pre Seizoen 3 ook was).Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Dus wat je zegt, als je tegenover een premade staat is het moeilijker. Maar waarom is de support role volgens jou in dit geval in een zwaarder nadeel dan een toplaner, jungler of midlaner? Weet je hoe irritant het is om als toplaner / midlaner continu bij elke actie die je doet vs 2 te staan ipv de 1v1? Waarbij jouw jungler maar gewoon wat rondhuppelt in zijn jungle? Dat maakt het carryen echt niet makkelijker vanuit die role. Hetzelfde voor een jungler die vs een top/jungle of mid/jungle premade staat. Weet je hoe fijn het is om ineens de top of midlaner samen met zijn jungler naast jou te hebben staan in je jungle omdat alles geward is en jouw top of mid reageren nergens op?
Je beschouwd het alsof de support role onmogelijk is om mee te carryen omdat je tegenover premades kunt komen te staan. Ten eerste zijn premades niet gelijk super geweldig. Ten tweede kun je dat dus in ELKE rol voorkomen en mag het geen excuus zijn om ineens niet meer te kunnen carryen.
Ja ieder rol heeft last van premades en de kans is ook groot dat je tegen een premade komt vanwege NCS.
Echter is er een verschil tussen top/mid en bot, botlane premades zijn constant bij elkaar waar ene jungler misschien 1 keer per x aantal minuten komt ganken en ja waarschijnlijk ook repeat ganks, maar dat is ook een goede tactiek, pak een speler welke geen flash heeft, bvb.
Ik heb genoeg games gespeeld op andere rollen dat ik weet wat ze doen en hoe moeilijk ze zijn echter is het zoals ik al zei sinds Season 3 dat support de moeilijkste te carrien is sinds Season 3.
En tuurlijk ja ik weet dat ik moet verbeteren, zoals ik al vele keren hier heb aangegeven, ik ben niet tevreden over hoe veel wards ik plaats, over hoe vaak ik aangeef te engagen, over mijn aantal pinkwards, mijn wardclears, de placing van mijn wards(diep ward vaak pas na dat 1e turret gone is of op lvl 1 als ik wil weten waar de enemy jungler is etc etc)
[ Voor 23% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 15:13 ]
Ik kan je hier al 1 tip geven. Heb je een toplaner met TP, zorg ervoor dat je de 2nd bush op botlane ward (dus die het meest richting de enemy toren zit), als jij dan TOCH tegenover een premade botlane staat zullen ze hoogstwaarschijnlijk de overhand hebben en jullie richting je toren pushen. Je geeft een seintje aan je toplaner dat er free kills zijn en je let vervolgens op of de teleport eraan komt. Zo ja, dan heb je een 3vs2 situatie en dan mag het een ERG goede premade zijn die dat nog eventjes countered.
Plus je hebt vision mocht de enemy jungler denken even stiekem door de enemy bushes te kunnen gaan.
Plus je hebt vision mocht de enemy jungler denken even stiekem door de enemy bushes te kunnen gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 02-06-2016 15:16 ]
Is misschien een play die werkt op Gold en hoger echter gebruiken Toplaners in Bronze hun TP om terug in lane te komen en is deze niet up op het moment dat het nodig is.Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:13:
Ik kan je hier al 1 tip geven. Heb je een toplaner met TP, zorg ervoor dat je de 2nd bush op botlane ward (dus die het meest richting de enemy toren zit), als jij dan TOCH tegenover een premade botlane staat zullen ze hoogstwaarschijnlijk de overhand hebben en jullie richting je toren pushen. Je geeft een seintje aan je toplaner dat er free kills zijn en je let vervolgens op of de teleport eraan komt. Zo ja, dan heb je een 3vs2 situatie en dan mag het een ERG goede premade zijn die dat nog eventjes countered.
Daarnaast is deze bush altijd geward tenzij ik te ver in gepushed ben al voor minuten dan is het te gevaarlijk om dit te doen.
STaat in me regeltje onder het berichtkgd92 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Sure, wat is je summoner name? Zal ik je vanavond even toevoegen
[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 15:17 ]
Je zit niet in BronzeMartin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Is misschien een play die werkt op Gold en hoger echter gebruiken Toplaners in Bronze hun TP om terug in lane te komen en is deze niet up op het moment dat het nodig is.
Daarnaast is deze bush altijd geward tenzij ik te ver in gepushed ben al voor minuten dan is het te gevaarlijk om dit te doen.

Ik ga vanavond eens die game die jij met Japie speelt speccen, want ik ben toch echt benieuwd waarom jij je lane nog zou verliezen.
Ik zit in bronze III??Damien schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:25:
[...]
Je zit niet in BronzeEn ik betwijfel het ten zeerste dat ELKE bronze toplaner zijn tp gebruikt om alleen maar terug naar lane te komen.
Ik ga vanavond eens die game die jij met Japie speelt speccen, want ik ben toch echt benieuwd waarom jij je lane nog zou verliezen.
http://www.lolking.net/summoner/euw/30788942
http://www.lolskill.net/summoner/EUW/barukkumun
http://euw.op.gg/summoner/userName=Barukkumun
Begin zowat ieder seizoen weer in bronze, vorige 2 seizoenen heb ik me naar silver V kunnen werken en vorig seizoen had ik hoger kunnen eindigen als ik meer tijd had om te spelen.
Elke toplaner is inderdaad overdreven maar toch wel 85% denk ik.
Sure je mag speccen.
Ik verlies mijn lane omdat ik zelf ook nog fouten maken, ik ben menselijk geen robot of koreaan(joke).
[ Voor 21% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 15:48 ]
Als ik hoor met wat voor teammates je in games terecht komt, dan heeft Riot simpelweg de pik op je.
ja schorem riot denied bepaalde mensen van het beklimmen van de ladder !
We need more premades! xD
Hmmm kan ook tijd van de dag zijn bvb hoor, door werk en een zoon ben ik vaak pas na 9 uur online en op dat moment is het grote gros van euw online en heb je grotere kans om met mensen gematched te worden welke minder skills hebben dan het gemiddelde(om het maar even netjes te zeggen). Heeft weinig met Riot te maken.Ero-Sensei schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:19:
Als ik hoor met wat voor teammates je in games terecht komt, dan heeft Riot simpelweg de pik op je.
Dit dus en de combinatie met dat ik bronze ben dus gematcht kan worden met ongeveer 40% van de euw lol community.
[ Voor 9% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 16:42 ]
Tja ik heb ook een gezin met 2 kinderen, dus zit op ongeveer dezelfde tijden. De mensen die overdag dan schijnbaar veel beter zijn blijven op één of andere manier toch steken op jouw elo. Net zoals die mensen die er 's avonds niks van kunnen.Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Hmmm kan ook tijd van de dag zijn bvb hoor, door werk en een zoon ben ik vaak pas na 9 uur online en op dat moment is het grote gros van euw online en heb je grotere kans om met mensen gematched te worden welke minder skills hebben dan het gemiddelde(om het maar even netjes te zeggen). Heeft weinig met Riot te maken.
Ik begrijp overigens best wat je bedoeld met de lastigheid als support te carry-en, maar ben het er niet meteen mee eens. Ik speel alle rollen, en mijn winrate met supports zijn echt niet beter of slechter dan met andere champs.
Bedoelde meer dat de mensen die overdag spelen vaak Serieuzer zijn en wat ouder gezien de meeste kinderen in de groep van 12 - 16 dan om school zitten.Ero-Sensei schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:44:
[...]
Tja ik heb ook een gezin met 2 kinderen, dus zit op ongeveer dezelfde tijden. De mensen die overdag dan schijnbaar veel beter zijn blijven op één of andere manier toch steken op jouw elo. Net zoals die mensen die er 's avonds niks van kunnen.
Ik begrijp overigens best wat je bedoeld met de lastigheid als support te carry-en, maar ben het er niet meteen mee eens. Ik speel alle rollen, en mijn winrate met supports zijn echt niet beter of slechter dan met andere champs.
Ik kan het helaas alleen vergelijken met afgelopen seizoenen gezien ik dit seizoen alleen nog maar ranked gespeeld op support.
Ik ben ook gejoind! Nog twee plaatsen beschikbaar...JapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Tweakers Fantasy LCS
IGN: Rasmalluin
Die overdag spelen zijn juist de kinderen. Wtf... je geeft jezelf als voorbeeld dat je pas in de avonduren kunt spelen ivm werk/kinderen/etc.. Of kun jij tijdens je werk eventjes online om een game te spelen. Ik niet iig. Wat een redenatie...Martin0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:46:
[...]
Bedoelde meer dat de mensen die overdag spelen vaak Serieuzer zijn en wat ouder gezien de meeste kinderen in de groep van 12 - 16 dan om school zitten.
Ik kan het helaas alleen vergelijken met afgelopen seizoenen gezien ik dit seizoen alleen nog maar ranked gespeeld op support.
Verwijderd
Deze comment chain is golden
een aantal remarks:
Martin0, je geeft aan al jaren rond het niveau Silver/Bronze te hangen, zoals ik, toen ik nog meedeed aan de race twee jaar op en neer schommelde tussen Gold I - V. Heb je misschien ooit gedacht te accepteren dat Bronze jouw skillniveau is, om wat voor reden dan ook? Net als dat Gold de mijne was? Wellicht juist omdat je maar een gelimiteerd aantal uren kan spelen en die kinders die om 13:00 al beginnen en laat in de avond eindigen daarom beter zijn? Ook is je lane winnen/verliezen geen overtuigende factor. Ik begrijp dat Gold van torens en shutdowns nu team-wide worden verdeeld, dus die enemy die jij in elkaar batst, kan door andere lanes/kills weer terugkomen. Overigens spelen team comps mee en zijn de acties die je in je lane moet doen, niet hetzelfde als in een teamfight.
Je klinkt als een hele goede backseat driver wanneer je zelf stelt je lane consistent te winnen en dat de rest het maar wat vergooit. In plaats van te roepen dat jij de perfecte engage maakte, heb je uberhaupt wel gekeken naar of de carry daar klaar voor was? Cooldowns, een hele wave creeps bij de toren, health etc. zijn dingen die je zelf wellicht niet ziet. Als er een of andere support was die dacht een held te zijn en erin duikt terwijl er een paar 100 Gold aan creeps voor mn neus staat, bekijkt ie het maar lekker. Dat ga je uit een kill niet halen.
Sure, die games zitten er tussen waar iedereen wat aanklooit en al snel opgeeft, maar niet jarenlang en elke keer in jouw game, zoals jij hier al mekkert over Bronze en hoe goed jij bent vergeleken met de rest. Also, als je overtuigd bent dat support geen impact heeft, speel het dan niet. Pak dan lekker een midlaner die een game kan carryen en andere lanes uit de brand kan helpen. Bewaar de m4d supp0rt sKillz dan voor een Elo range (waar jij je je dan vast binnen no-time in begeeft winkyface) waar de rest van je team ineens allemaal competente Challengers zijn.
Also, over plays die op Bronze niet werken... Ik heb op een smurf met een AP J4 gespeeld en die gast had de meeste kills van het hele team. Anything goes. Als jij je lane goed speelt en die top laner/jungler een stel kills en een drake belooft (en dit ook kan waarmaken door stevig te warden) komt deze vast wel. Remember, de enige consistente factor in deze honderden games aan Bronze fuckery, ben jij
Martin0, je geeft aan al jaren rond het niveau Silver/Bronze te hangen, zoals ik, toen ik nog meedeed aan de race twee jaar op en neer schommelde tussen Gold I - V. Heb je misschien ooit gedacht te accepteren dat Bronze jouw skillniveau is, om wat voor reden dan ook? Net als dat Gold de mijne was? Wellicht juist omdat je maar een gelimiteerd aantal uren kan spelen en die kinders die om 13:00 al beginnen en laat in de avond eindigen daarom beter zijn? Ook is je lane winnen/verliezen geen overtuigende factor. Ik begrijp dat Gold van torens en shutdowns nu team-wide worden verdeeld, dus die enemy die jij in elkaar batst, kan door andere lanes/kills weer terugkomen. Overigens spelen team comps mee en zijn de acties die je in je lane moet doen, niet hetzelfde als in een teamfight.
Je klinkt als een hele goede backseat driver wanneer je zelf stelt je lane consistent te winnen en dat de rest het maar wat vergooit. In plaats van te roepen dat jij de perfecte engage maakte, heb je uberhaupt wel gekeken naar of de carry daar klaar voor was? Cooldowns, een hele wave creeps bij de toren, health etc. zijn dingen die je zelf wellicht niet ziet. Als er een of andere support was die dacht een held te zijn en erin duikt terwijl er een paar 100 Gold aan creeps voor mn neus staat, bekijkt ie het maar lekker. Dat ga je uit een kill niet halen.
Sure, die games zitten er tussen waar iedereen wat aanklooit en al snel opgeeft, maar niet jarenlang en elke keer in jouw game, zoals jij hier al mekkert over Bronze en hoe goed jij bent vergeleken met de rest. Also, als je overtuigd bent dat support geen impact heeft, speel het dan niet. Pak dan lekker een midlaner die een game kan carryen en andere lanes uit de brand kan helpen. Bewaar de m4d supp0rt sKillz dan voor een Elo range (waar jij je je dan vast binnen no-time in begeeft winkyface) waar de rest van je team ineens allemaal competente Challengers zijn.
Also, over plays die op Bronze niet werken... Ik heb op een smurf met een AP J4 gespeeld en die gast had de meeste kills van het hele team. Anything goes. Als jij je lane goed speelt en die top laner/jungler een stel kills en een drake belooft (en dit ook kan waarmaken door stevig te warden) komt deze vast wel. Remember, de enige consistente factor in deze honderden games aan Bronze fuckery, ben jij
Ik zit er nu ook in, nog 1 plaatsjeRasmalluin schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:03:
[...]
Ik ben ook gejoind! Nog twee plaatsen beschikbaar...
Rasmalluin schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:03:
[...]
Ik ben ook gejoind! Nog twee plaatsen beschikbaar...
Nice, wellicht vanavond nog draften?
Voor mij prima, als we nog vol komenJapieTalent schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:35:
[...]
[...]
Nice, wellicht vanavond nog draften?
@rudy ik accepteer dat ik silver niveau ben ongeveer ja, na 2 jaar silver v gehaald te hebben vindi k wel dat dat realistisch is echter had ik vorig jaar als ik meer gespeeld had was ik waarschijnlijk ergens rond silver 3 of 2 gekomen gezien ik games vrij makkelijk won vorig seizoen.
@damien ik vind games in de middag altijd makkelijker, minder slechte mensen online en minder "cashual" spelers, ik had altijd het vermoeden dat deze mensen minstens 16 - 20 waren en waarschijnlijk op een mbo of hbo zaten ofzo ivm veel vrije tijd waar je dit op de middelbare school minder hebt maar goed ik kan het mis hebben.
Sorry dat ik de laatste tijd hier zo salty ben, ik was tilted vanwege een lose streak en ik ken voor de rest niemand waar ik dit kwijt kan, ik ken niemand anders in me directe omgeving die lol speelt.
Doordat ik hier heb mogen ranten ben ik beter gaan spelen en ook dankzij tips van jullie.
Dank jullie wel!!
Laatste ranked game als support: http://matchhistory.euw.l...195/34652434?tab=overview
In mijn ogen de perfecte game.
@damien ik vind games in de middag altijd makkelijker, minder slechte mensen online en minder "cashual" spelers, ik had altijd het vermoeden dat deze mensen minstens 16 - 20 waren en waarschijnlijk op een mbo of hbo zaten ofzo ivm veel vrije tijd waar je dit op de middelbare school minder hebt maar goed ik kan het mis hebben.
Sorry dat ik de laatste tijd hier zo salty ben, ik was tilted vanwege een lose streak en ik ken voor de rest niemand waar ik dit kwijt kan, ik ken niemand anders in me directe omgeving die lol speelt.
Doordat ik hier heb mogen ranten ben ik beter gaan spelen en ook dankzij tips van jullie.
Dank jullie wel!!
Laatste ranked game als support: http://matchhistory.euw.l...195/34652434?tab=overview
In mijn ogen de perfecte game.
[ Voor 28% gewijzigd door Martin0 op 02-06-2016 20:46 ]
Shit, YouTube stream van de main studio klapt er uit 
Edit: Ook stream 2 klapt er uit
tijdens een teamfight!
Edit: Ook stream 2 klapt er uit
[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 02-06-2016 20:54 ]
Verwijderd
En weer terug in plat. Had een gigantische losing streak waardoor ik in in p5 gematched werd met g4 mensen. Wat een ellende was dat zeg. Gelukkig nu weer een fatsoenlijke winstreak en zit ik weer in p5. Ik speel niet enorm veel, maar merk dat ik elk seizoen weer iets beter wordt. Zou eigenlijk eens aan mn champion pool moeten werken...
Ik heb nergens last van gehad, wellicht dat je zelf connectie problemen hebt gehad?TheBrut3 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:52:
Shit, YouTube stream van de main studio klapt er uit
Edit: Ook stream 2 klapt er uittijdens een teamfight!
Nope, want Twitch deed het wel. De 2e stream was ook snel weer hersteld, de eerste heeft er zeker een kwartier uit gelegen bij mij.Martin0 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:04:
Ik heb nergens last van gehad, wellicht dat je zelf connectie problemen hebt gehad?
Dan was Rito goed gbezig op youtube, had bij de fnc games wel een paar keer dat t geluid wegviel maar dat kan ook goed aan mijn verbinding hebben gelegen ofzoTheBrut3 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:56:
[...]
Nope, want Twitch deed het wel. De 2e stream was ook snel weer hersteld, de eerste heeft er zeker een kwartier uit gelegen bij mij.
Nee had ik ook last van, keek wel op stream 2 (achteraf gezien) na de match met FNC tijdens de recap van de dag kwam zelfs Windows Auto Update rechtsonderin beeld van de streamPC, je kon zelfs zien dat er op die W7 bak OBS (de oude versie dus niet studio) draaide voor de streamMartin0 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:57:
[...]
Dan was Rito goed gbezig op youtube, had bij de fnc games wel een paar keer dat t geluid wegviel maar dat kan ook goed aan mijn verbinding hebben gelegen ofzo
Rito is dan echt lekker bezig XDSuicyder schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:00:
[...]
Nee had ik ook last van, keek wel op stream 2 (achteraf gezien) na de match met FNC tijdens de recap van de dag kwam zelfs Windows Auto Update rechtsonderin beeld van de streamPC, je kon zelfs zien dat er op die W7 bak OBS (de oude versie dus niet studio) draaide voor de stream
Levelen van een smurf duurt nog steeds lang.
Weet iemand nog een leuk off-meta/non-tryhard champion voor de top lane?
Laatste tijd speel ik Udyr en Shyvana top met dat account. Zelfs AP shyvana maakt de gemiddelde top laner hard in.
Weet iemand nog een leuk off-meta/non-tryhard champion voor de top lane?
Laatste tijd speel ik Udyr en Shyvana top met dat account. Zelfs AP shyvana maakt de gemiddelde top laner hard in.