Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Ik heb een paar dagen geleden wel een penta gehaald met Viktor. Het was alleen niet tegen de moeilijkste tegenstanders omdat ik op mijn smurf speelde.
http://matchhistory.euw.l...142/33636826?tab=overview
Rond minuut 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
mijn bijna penta: http://matchhistory.euw.l...755/34652434?tab=overview

De darius had wel een penta gehaald dus bijna 2 penta's in 1 game :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:28:
[...]

Komt omdat Zed nogal een moeilijke champion is tijdens teamfights.

Waarom is Zed moeilijk?

Tijdens een teamfight moet je tussen alle tanks, supports en CC je target killen. Nou is dat nog niet eens zo heel moeilijk, maar je moet er ook levend uit komen. Als je zelf ook direct dood gaat is het nog steeds 4vs4.

Je kan er uit komen door gebruik te maken van shadows, maar je moet wel bijhouden waar die staan zodat je niet naar een verkeerde positie terug gaat.

Iemand anders kan je ongetwijfeld meer vertellen, maar dit is naar mijn idee de basis.

Om je een idee te geven, Zed heeft de volgende winrates

Bronze: 46%
Gold: 50%
Diamond: 54%
46% winrate, hmmm, niet bepaald slecht, ik ga hem wel blijven oefenen samen met Yasuo, die twee samen met Kata en Akali zullen mijn mid champ pool zijn denk ik.

Jgl champ pool zijn denk ik "alleen" Rengar, Elise, Shaco, Shyvana, Warwick en misschien Hecarim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:54:
[...]

46% winrate, hmmm, niet bepaald slecht, ik ga hem wel blijven oefenen samen met Yasuo, die twee samen met Kata en Akali zullen mijn mid champ pool zijn denk ik.
Op zich niks mis mee, maar besef wel dat dit 4 x assassins zijn. Zou voor mid lane champ pool wat meer variatie aanbrengen --> ook één of meer AP mages. Sowieso zijn Yasuo en Zed soms lastig als de jungle en/of top AD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Jgl champ pool zijn denk ik "alleen" Rengar, Elise, Shaco, Shyvana, Warwick en misschien Hecarim.
Hmm zo te zien hou je van champions die voornamelijk 1 vs 1 goed zijn.
Dit kan wel werken als je of splitpushed of heel veel picks krijgt in de jungle bvb.
Met teamfights wel wat minder.

Misschien aan te raden om wat meer teamfight champs toe te voegen aan je pool, je bent nu voornamelijk bezig met 1 speeltype.
BVB amumu jungle of iets van xerath op mid

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:03:
[...]

Dit kan wel werken als je of splitpushed of heel veel picks krijgt in de jungle bvb.

Misschien aan te raden om wat meer teamfight champs toe te voegen aan je pool, je bent nu voornamelijk bezig met 1 speeltype.
Hecarim is wel een redelijke teamfight champion, maar zijn sterkste punt blijft toch assasination van de APC of ADC.

Zelf speel Hecarim het liefst met flink wat damage, denk aan Warrior > Trinity force > Deadman's Plate. Deze drie items zijn core in mijn build. Hiermee kan je een ADC bijna one-shotten en bijna altijd wel killen. Summoners Ghost en Smite zijn essentieel.

Als Hecarim met zijn ult 5 man kan raken heb je ze allemaal gefeared voor 1 seconden en ze rennen richting je team toe, als je het goed doet.

Het enige waar ik als Hecarim een probleem mee heb zijn tanks, maar meestal kan je die negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
[...]

Dit zijn niet de makkelijkste champions om te leren. Het geeft wel voldoening als je een goede play weet te maken. Ik zou focussen op max. 3 champions per lane. En opzich maakt het niet uit dat het allemaal assassins zijn echter, als je tegen een assassin counter wordt gezet heb je daar geen antwoord op.

Xerath is geen teamfight champion, het is een poke champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Op zich niks mis mee, maar besef wel dat dit 4 x assassins zijn. Zou voor mid lane champ pool wat meer variatie aanbrengen --> ook één of meer AP mages. Sowieso zijn Yasuo en Zed soms lastig als de jungle en/of top AD zijn.
Enige goede optie en waar ik een beetje goed mee ben is Vladimir, heb hem een periode van 1/2 maanden gemained. TF zou ook wel kunnen maar dat is meer een AP assassin dan mage, net zoals Fizz en LeBlanc.
Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:03:
[...]

1v1 champions vind ik geweldig, daarom als ik toplane ga neem ik Tryndamere, 4 AA en de ADC is dood, ik vind dat geweldig, verder split push ik de hele game waardoor er 1 of 2 mensen naar top komen en die schakel ik dan eenvoudig uit en uiteindelijk win.

Voor mid heb ik dus Vlad, maar hij is een soort van persoon die de extra dmg doet dan de main damage, dan zou het wel fijn zijn om te rekenen op een fed bot, jgler of top, maar aangezien je beter in soloQ niets moet verwachten van je allies lijkt me Vlad een risky pick.

Jgl is Amumu niet echt iets voor mij, clears zijn langzaam en ik mis een Q + ult ga ik die hele game echt keihard tilten. Ook niet leuk voor mijn allies. Shyvana en Hecarim zouden toch wel kunnen? Rammus misschien?
kokkie1 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:28:
[...]

Dit zijn niet de makkelijkste champions om te leren. Het geeft wel voldoening als je een goede play weet te maken. Ik zou focussen op max. 3 champions per lane. En opzich maakt het niet uit dat het allemaal assassins zijn echter, als je tegen een assassin counter wordt gezet heb je daar geen antwoord op.

Xerath is geen teamfight champion, het is een poke champion.
Mijn champion pool is op dit moment niet echt makkelijk nee, maar ik geloof ook niet dat je als Bronze makkelijke champions moet gebruiken om eruit te komen, je zal toch wel weer demoten als je in silver de moeilijkere champions kiest. Verder zal je bij elke moeilijke champ veel moeten oefenen om er erg goed mee te zijn. Denk hierbij aan Zed en Yasuo. Hoe meer games je met ze oefent hoe beter je ermee zal zijn. Hetzelfde met Rengar, ik heb er ongelofelijk veel games mee gespeeld in korte tijd, 3/4 maanden en bijna 90k. Hier en daar wat kleine foutjes maar ik kan over mezelf zeggen dat ik wel above average Rengar player ben.(Hoop ik xD)

Als we dan een champ pool moeten maken van max 3 zou ik het volgende doen:

Jgl: Rengar(AD assassin), Shyvana(AD tank), Elise(AP assassin)

Mid: Akali(AP assassin), Vladimir(AP mage), Zed(AD assassin)

En stel zou ik ooit top gaan kies ik wel uit Urgot, Nasus, Tryndamere, Garen en Yorick. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:19:

[...]

1v1 champions vind ik geweldig, daarom als ik toplane ga neem ik Tryndamere, 4 AA en de ADC is dood, ik vind dat geweldig, verder split push ik de hele game waardoor er 1 of 2 mensen naar top komen en die schakel ik dan eenvoudig uit en uiteindelijk win.

Voor mid heb ik dus Vlad, maar hij is een soort van persoon die de extra dmg doet dan de main damage, dan zou het wel fijn zijn om te rekenen op een fed bot, jgler of top, maar aangezien je beter in soloQ niets moet verwachten van je allies lijkt me Vlad een risky pick.

Jgl is Amumu niet echt iets voor mij, clears zijn langzaam en ik mis een Q + ult ga ik die hele game echt keihard tilten. Ook niet leuk voor mijn allies. Shyvana en Hecarim zouden toch wel kunnen? Rammus misschien?
Je mist een q + ult die de game keihard kunnen tilten, er is geen grotere combo dan de ult van amumu welke een game volledig kan omdraaien :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
[...]

Mijn champion pool is op dit moment niet echt makkelijk nee, maar ik geloof ook niet dat je als Bronze makkelijke champions moet gebruiken om eruit te komen, je zal toch wel weer demoten als je in silver de moeilijkere champions kiest.
Dit is alleen waar zodra je in zilver moeilijkere champions kiest, maar is dit verplicht om te kunnen klimmen in de ladder. Ik denk van niet. Makkelijke champions kun je ook prima in silver/gold/plat/dia/master/challenger spelen. Moeilijkere champions geven je wel iets voordeel mits je deze goed kan spelen. Dit laatste is erg belangrijk het kan namelijk ook tegenovergesteld werken. Het verkeerd gebruiken van je shadows als Zed kan voor meer problemen zorgen dan dat het oplevert.

Voorop staat natuurlijk het plezier in de champion. Zolang je blijft spelen wat je leuk vind, zal je er vanzelf goed in worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:22:
[...]

Je mist een q + ult die de game keihard kunnen tilten, er is geen grotere combo dan de ult van amumu welke een game volledig kan omdraaien :S
Nee maar ik tilt echt hard als ik bv. denk dat ik die Q raak en dus gelijk op R druk terwijl ik die Q ten slotte mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Als junglers zou ik eerder kiezen voor Vi, Sejuani, Amumu, Volibear, Khazix, Gragas.

Die zijn wat makkelijker op te pikken, niet heel moeilijk te leren, eigenlijk altijd goeie keus, prima ganks al op lvl 3, en zijn wat meer allround en straighforward. Shaco, Shyv en WW zit toch wel meer een specifieke stijl aan vast.

Elise is overigens prima keuze, mits je er beetje geoefend mee ben. Doorgaans bouw je haar overigens als off-tank na je jungle AP item, tenzij je lekker kan snowballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:32:
[...]

Nee maar ik tilt echt hard als ik bv. denk dat ik die Q raak en dus gelijk op R druk terwijl ik die Q ten slotte mis.
Oh oke, dan moet je pas op r drukken zodra je q geraakt heeft :P niet te snel reageren, gaat bvb bij orianna ook fout.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:45:
Als junglers zou ik eerder kiezen voor Vi, Sejuani, Amumu, Volibear, Khazix, Gragas.

Die zijn wat makkelijker op te pikken, niet heel moeilijk te leren, eigenlijk altijd goeie keus, prima ganks al op lvl 3, en zijn wat meer allround en straighforward. Shaco, Shyv en WW zit toch wel meer een specifieke stijl aan vast.

Elise is overigens prima keuze, mits je er beetje geoefend mee ben. Doorgaans bouw je haar overigens als off-tank na je jungle AP item, tenzij je lekker kan snowballen.
Kha'Zix en Rengar verschillen toch niet zoveel van elkaar?
Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Oh oke, dan moet je pas op r drukken zodra je q geraakt heeft :P niet te snel reageren, gaat bvb bij orianna ook fout.
Dit is DE sleutel naar succes met Amumu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:05:
[...]

Kha'Zix en Rengar verschillen toch niet zoveel van elkaar?
Klopt. Althans...

Ik vind het toch wel een aardig verschil dat Kha in principe vanaf lvl 3 al redelijk goed kan ganken dankzij zijn jump en slow; Rengar heeft geen escape/movement abilty, afgezien van nabijgelegen bosjes.

Rengar is veel meer afhankelijk van lvl 6 ult engages. En Kha heeft met die reset jump (zijn E reset bij een kill) eigenschap ook een wat andere rol in teamfights. Rengar kan soms prima de initiatie vormen via zijn ult; bij Kha is dat meestal niet aan te raden.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-05-2016 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
[...]

Amumu cleared slow, wait what? lol amumu cleared juist belachelijk snel met zn W aan + zn E, gewoon de eerste 2 blues pakken en powerfarmen.

Waarom zou je meteen R drukken na je Q, je beseft dat je Q de enemy stunned tot je ernaar toe vliegt? dus je R hit je sowieso wel ALS je je q hebt geland.

[ Voor 38% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-05-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:45:
[...]

Klopt. Althans...

Ik vind het toch wel een aardig verschil dat Kha in principe vanaf lvl 3 al redelijk goed kan ganken dankzij zijn jump en slow; Rengar heeft geen escape/movement abilty, afgezien van nabijgelegen bosjes.

Rengar is veel meer afhankelijk van lvl 6 ult engages. En Kha heeft met die reset jump (zijn E reset bij een kill) eigenschap ook een wat andere rol in teamfights. Rengar kan soms prima de initiatie vormen via zijn ult; bij Kha is dat meestal niet aan te raden.
Aha, daar heb je dan wel een punt dat Rengar afhankelijk is van zijn. Late game(Wat erg veel gebeurd in low elo) is zijn ult bij mij tenminste 49 seconden, dus je zou dan heel wat plays kunnen maken als je early/mid game goed ging.

Rengar heeft lvl 3 ook hele goede gank potential, ferocity E waarmee je de target root, w voor meer armor en magic resist en dan 1/2 seconden na die ferocity E kan je alweer je E gebruiken om te slowen.

Verder vind ik zelf dat Kha'Zix veel beter is in snowballen en Rengar beter in assisten, ik zou in full premade zelf dan voor Rengar gaan.
Ambition88 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:00:
[...]

Amumu cleared slow, wait what? lol amumu cleared juist belachelijk snel met zn W aan + zn E, gewoon de eerste 2 blues pakken en powerfarmen.
Voordat de 2de blue respawned duurt het wel een tijdje met clearen, of het komt gewoon omdat ik Amumu vergeleken met Rengar gewoon erg langzaam de jgl vind clearen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

[...]

Bedoelde meer te zeggen dat amumu niet is zoals bvb rengar waar het buttonmashen met je hoofd is(bij wijze van spreken)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:43:
[...]

Bedoelde meer te zeggen dat amumu niet is zoals bvb rengar waar het buttonmashen met je hoofd is(bij wijze van spreken)
YouTube: How to Rengar Combo ft. Shoe

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:43:
[...]

Yup snap ik. :P
:') :') Ik verwachtte gewoon een hand die alles smashte maar die schoen had ik niet verwacht.

Iemand trouwens zin om in het weekend een paar potjes te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Master Yi moet tegenwoordig anders gespeeld worden. 2 offensive items en dan tank werkt niet meer zoals vroeger. Tegenwoordig koop ik alleen blue smite en daarna IE + Phantom Dancer.

De combinatie van IE + Phantom Dancer is ongelooflijk sterk. Elke squishy champion is zo dood. Alleen tanks zijn lastiger maar die kan je vaak negeren terwijl je de carry sloopt. Na deze items koop je iets van Blood Thirster, Static Shiv of Mercury Scimitar. I.p.v. team fighting ga je gewoon split pushen en zoek je targets uit die alleen of soms samen in de lane staan.

Met je late-game build doe je met Alpha strike wel tot 700 damage op carries. Dat is na resistances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Als dat alles is.... Diamond here I come!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:11
Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:15:
[...]

Precies :P kata is een beetje van het zelfde
Maar dat is logisch, je bent een assassin tegen een squishy support die lvls achter staat en weinig def items heeft xD Als je er een adc neer zet hoeft ze helemaal niks te doen, want die auto attacked 4x en dan is soraka ook dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Maar dat is logisch, je bent een assassin tegen een squishy support die lvls achter staat en weinig def items heeft xD Als je er een adc neer zet hoeft ze helemaal niks te doen, want die auto attacked 4x en dan is soraka ook dood :P
Iedere assassin is button mashen, iedere adc is AA AA AA AA en ieder toplane is derp tank rush in, jungle is jij krijgt de schuld van alles en support is wardingmachine en blame voor de adc.
Zo alle rollen gecoverd kunnen we weer verder ;)

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Ik denk dat die kans net zo groot is als dat ik ooit nog Gold aanraak. :')

#Casual4laif

Nou moet ik hier wel aan toevoegen dat er games bij zitten die wel degelijk te winnen zijn, maar ja als ik een 10-jarige midlaner heb die alles en iedereen bij elkaar loopt te schelden, tja dan wil ik nog wel eens throwen ;) gatekeeper Damien reporting for duty. Zelfs als het betekent dat ik mijzelf gatekeep.

[ Voor 38% gewijzigd door Damien op 25-05-2016 10:02 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Martin0 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:41:
[...]

Iedere assassin is button mashen, iedere adc is AA AA AA AA en ieder toplane is derp tank rush in, jungle is jij krijgt de schuld van alles en support is wardingmachine en blame voor de adc.
Zo alle rollen gecoverd kunnen we weer verder ;)
Ik dit voorbeeld wel, ik vond die video waarin iemand letterlijk zijn neus op het toetsenbord ramde en een triple kill haalde grappiger xD
Dit met rengar had je ook kunnen doen met Katarina idd, maar Kha'zix wsl ook, Kassadin? Akali werkt ook wel, Leblanc, Fizz. Zolang je je muis maar goed houdt dat je random abilities raken :+

Trouwens leuk document van een challenger speler:

https://docs.google.com/d...crm8YydRnAlOAvelQ/preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Ik dit voorbeeld wel, ik vond die video waarin iemand letterlijk zijn neus op het toetsenbord ramde en een triple kill haalde grappiger xD
Dit met rengar had je ook kunnen doen met Katarina idd, maar Kha'zix wsl ook, Kassadin? Akali werkt ook wel, Leblanc, Fizz. Zolang je je muis maar goed houdt dat je random abilities raken :+

Dat document is echt Nais, Deze zal ik zeker in de gaten blijven houden.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Het is een leuk document, ik had zelf gisteren al gelezen maar hier heeft de gemiddelde bronze/silver/casual speler weinig aan. Kijk eens naar de champions die genoemd worden voor de lanes: Graves, Elise, Ekko, Rek'Sai, Nidalee, Azir, Ryze, etc. Het zijn voornamelijk high-skillcap champions. Dat een challanger speler dit soort champions goed vind is niet zo vreemd, want die doen het allemaal erg goed in high-elo, waar helaas de meeste van ons niet zitten.

Ik ben zelf redelijk eenvoudig in gold gekomen door eenvoudige champions te spelen. Tot voor kort had ik een 70% winrate met Garen, want die sloopte zo'n beetje iedereen op top. Ook Volibear en Udyr hebben mij erg geholpen. Op dit moment ben ik bezig met de wat moeilijkere champions, zoals Hecarim, Ekko, Graves, Fizz en Gragas. Dit zijn champions die net iets meer mechanische skills nodig hebben.

Ik wil niet zeggen dat dit een slecht document is, het is eigenlijk vrij goed maar wel voor een bepaald soort mensen, die echt actief bezig zijn om een hogere rank te halen, veel spelen en ook zelf onderzoek doen, iets wat de meeste hier niet doen, denk ik. Maar dat kan ik mis hebben.

Maar goed, als je serieus een champion goed wil leren dan zijn de champions genoemd in dit document een uitstekende aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Xanthian schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:16:
[...]

Het is een leuk document, ik had zelf gisteren al gelezen maar hier heeft de gemiddelde bronze/silver/casual speler weinig aan. Kijk eens naar de champions die genoemd worden voor de lanes: Graves, Elise, Ekko, Rek'Sai, Nidalee, Azir, Ryze, etc. Het zijn voornamelijk high-skillcap champions. Dat een challanger speler dit soort champions goed vind is niet zo vreemd, want die doen het allemaal erg goed in high-elo, waar helaas de meeste van ons niet zitten.

Ik ben zelf redelijk eenvoudig in gold gekomen door eenvoudige champions te spelen. Tot voor kort had ik een 70% winrate met Garen, want die sloopte zo'n beetje iedereen op top. Ook Volibear en Udyr hebben mij erg geholpen. Op dit moment ben ik bezig met de wat moeilijkere champions, zoals Hecarim, Ekko, Graves, Fizz en Gragas. Dit zijn champions die net iets meer mechanische skills nodig hebben.

Ik wil niet zeggen dat dit een slecht document is, het is eigenlijk vrij goed maar wel voor een bepaald soort mensen, die echt actief bezig zijn om een hogere rank te halen, veel spelen en ook zelf onderzoek doen, iets wat de meeste hier niet doen, denk ik. Maar dat kan ik mis hebben.

Maar goed, als je serieus een champion goed wil leren dan zijn de champions genoemd in dit document een uitstekende aanrader.
Dat is wel waar ja, maar hangt ook van de persoon af. Een groot deel van de champions heb je meer mechanics voor nodig. Je kan ook beter worden door enkele champs wat beter te spelen en de mechanics wat beter onder controle te krijgen. Een graves, Elise of Ekko kan je ook in bronze spelen, je kan alleen de kit wat minder misbruiken waardoor idd een Garen misschien makkelijk te gebruiken is en dus beter is, alleen valt er vrij weinig in te groeien.

Sommige champs zijn idd wel af te raden, Azir, Yasuo, Ryze en Ahri zijn typische champions die nutteloos kunnen worden als je geen id hebt wat je doet :P

Je kan er echter wel een wat simpelere tierlist uit halen:

Top: Ekko, Maokai, Trundle, Vladimir, Malphite
Jungle: Graves, Gragas, Elise
Mid: TF, Zed, Leblanc, Viktor (?), Fizz, Lissandra
Bot: Lucian, Ezreal, Cait, Jhin, Sivir, Twitch
Support: Janna, Soraka, Braum, Alistar.

Persoonlijk denk ik dat Gankplank en Ryze te lastig zijn. Ryze is erg weak early en kan soms ineens iemand opblazen, alleen vrij lastig uit te vinden. GP ult is heel goed om bijv bot lane te ulten, maar meeste mensen lacken map awareness en ook zijn barrels is erg veel oefening voor nodig.

Nidalee, Kindred, Elise, Lee sin en Rek'sai allemaal weggehaald. Ik heb echt een hekel aan 90% van de Lee sins, kan keihard games snowballen, maar gebeurt zo weinig. Rek'sai is erg mobile, alleen in lower leagues minder belangrijk. Kindred is ook een snowballer maar ook erg squishy, dr ult kan je ook verkeerd gebruiken etc. Elise is al 2 jaar top tier, maar kost ook iets meer oefening. Nidalee is sterk als je goed met haar jungle kan clearen en je speren kan raken. Lijkt me geen goede jungler in lower leagues.

Azir, Ryze, Yasuo zijn ook te lastig < Diamond imo. Ik zie er wel veel, maar veel Yasuo's farmen beetje en staan 1-5 na laning ofzo. Azir is ook lastig met soldiers en wall en Ryze zelfde verhaal.

Adcs denk ik niet dat iets echt slecht is. Ezreal moet je wel skill shots mee raken, Twitch goede positining en Jhin ook skillshots, maar allemaal niet zo bijzonder.

Qua supports zijn veel champs als Thresh, Bard en Blitz best lastig. Blitz is wel twijfel, in lower leagues zijn mensen vaak ook veeeel makkelijker te grabben en win je zo een teamfight, dus als je skillshots kan raken is het zeker een support om erbij te pakken :)
Verder heb ik zelf Leona altijd een super solid pick gevonden, lekker tanky, veel CC, je kan engagen, peelen en als je ff foutje maakt me positioning ben je niet gelijk dood. Je hebt wel wat counters waaronder Morgana.

[ Voor 32% gewijzigd door Santee op 25-05-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:26:
[...]

Dat is wel waar ja, maar hangt ook van de persoon af. Een groot deel van de champions heb je meer mechanics voor nodig. Je kan ook beter worden door enkele champs wat beter te spelen en de mechanics wat beter onder controle te krijgen. Een graves, Elise of Ekko kan je ook in bronze spelen, je kan alleen de kit wat minder misbruiken waardoor idd een Garen misschien makkelijk te gebruiken is en dus beter is, alleen valt er vrij weinig in te groeien.

Sommige champs zijn idd wel af te raden, Azir, Yasuo, Ryze en Ahri zijn typische champions die nutteloos kunnen worden als je geen id hebt wat je doet :P

Je kan er echter wel een wat simpelere tierlist uit halen:

Top: Ekko, Maokai, Trundle, Vladimir, Malphite
Jungle: Graves, Gragas, Elise
Mid: TF, Zed, Leblanc, Viktor (?), Fizz, Lissandra
Bot: Lucian, Ezreal, Cait, Jhin, Sivir, Twitch
Support: Janna, Soraka, Braum, Alistar.

Persoonlijk denk ik dat Gankplank en Ryze te lastig zijn. Ryze is erg weak early en kan soms ineens iemand opblazen, alleen vrij lastig uit te vinden. GP ult is heel goed om bijv bot lane te ulten, maar meeste mensen lacken map awareness en ook zijn barrels is erg veel oefening voor nodig.

Nidalee, Kindred, Elise, Lee sin en Rek'sai allemaal weggehaald. Ik heb echt een hekel aan 90% van de Lee sins, kan keihard games snowballen, maar gebeurt zo weinig. Rek'sai is erg mobile, alleen in lower leagues minder belangrijk. Kindred is ook een snowballer maar ook erg squishy, dr ult kan je ook verkeerd gebruiken etc. Elise is al 2 jaar top tier, maar kost ook iets meer oefening. Nidalee is sterk als je goed met haar jungle kan clearen en je speren kan raken. Lijkt me geen goede jungler in lower leagues.

Azir, Ryze, Yasuo zijn ook te lastig < Diamond imo. Ik zie er wel veel, maar veel Yasuo's farmen beetje en staan 1-5 na laning ofzo. Azir is ook lastig met soldiers en wall en Ryze zelfde verhaal.

Adcs denk ik niet dat iets echt slecht is. Ezreal moet je wel skill shots mee raken, Twitch goede positining en Jhin ook skillshots, maar allemaal niet zo bijzonder.

Qua supports zijn veel champs als Thresh, Bard en Blitz best lastig. Blitz is wel twijfel, in lower leagues zijn mensen vaak ook veeeel makkelijker te grabben en win je zo een teamfight, dus als je skillshots kan raken is het zeker een support om erbij te pakken :)
Verder heb ik zelf Leona altijd een super solid pick gevonden, lekker tanky, veel CC, je kan engagen, peelen en als je ff foutje maakt me positioning ben je niet gelijk dood. Je hebt wel wat counters waaronder Morgana.
Als een speler die al een aantal jaartjes mee gaat en ook enige ervaring heeft zijn er een paar champions welke ik uit het lijstje zeker kan oppakken zo niet dat ik ze al redelijk kan spelen, echter zijn de nieuwe champions voor mij wel wat lastiger(ben bijvoorbeeld totaal niet goed met azir maar zijn kit ligt mij ook totaal niet).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Grappig, terwijl de winrate van Jax is gedaald in EU/NA is de winrate van Jax gestegen in Korea.

EUW: http://euw.op.gg/champion/jax/statistics/top
KR: http://www.op.gg/champion/jax/statistics/top

Voor patch 6.11 zijn er twee buffs voor Jax.

Ten eerste krijgt Trinity Force meer AS en 20% CDR maar verliest crit en is iets goedkoper.
Ten tweede verliest Jax zijn passive stacks één voor één i.p.v. allemaal tegelijk.

Ik denk dat onze vriend Martin al die tijd goed zat met zijn Trinity Force / BotrK build ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:23
Ik zag vanochtend dat vanaf morgen er weer Leagues etc aangemaakt kunnen worden voor Fantasy LCS.
Doen we hier nog weer mee zoals afgelopen split?

If so: i'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:22:
Grappig, terwijl de winrate van Jax is gedaald in EU/NA is de winrate van Jax gestegen in Korea.

Ten eerste krijgt Trinity Force meer AS en 20% CDR maar verliest crit en is iets goedkoper.
Ten tweede verliest Jax zijn passive stacks één voor één i.p.v. allemaal tegelijk.

Ik denk dat onze vriend Martin al die tijd goed zat met zijn Trinity Force / BotrK build ^^
Rule Number 1: Im always right
Rule Number 2: If im wrong, see rule number 1

Maar even zonder gekkigheid, ik ging alleen uit van mijn build van S3/s4/s5 sinds dat ik hem eignelijk sinds s4/begin s5 niet meer gespeeld heb :P

Edit: LCK: CJ vs ESC Viktor mid, Koek had gelijk dat viktor weer hot topic wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Martin0 op 25-05-2016 13:34 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Ga jij je maar focussen op Diamond, ik ga Challenger halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Xanthian schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:22:

Zo'n koreaan bouwt hem alleen met Gunblade en Steraks zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
[...]

Meest succesvolle(Afgaand op winrate) is botrk > tf > steraks (76% winrate ong)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
[...]

Hangt er een beetje van af. Volgens de statistieken is BotrK populair, maar iedereen met +200 games bouwt de item niet.

Wat je ziet is inderdaad Gunblade > Steraks of Gunblade > Trinity > Steraks. Allemaal lucidity boots
Wat me ook opvalt is dat de stinger vaak gebouwd wordt, klinkt wel goed met 50% AS en 10% cdr voor maar 1200 gold of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Xanthian schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Hangt er een beetje van af. Volgens de statistieken is BotrK populair, maar iedereen met +200 games bouwt de item niet.

Wat je ziet is inderdaad Gunblade > Steraks of Gunblade > Trinity > Steraks. Allemaal lucidity boots
Wat me ook opvalt is dat de stinger vaak gebouwd wordt, klinkt wel goed met 50% AS en 10% cdr voor maar 1200 gold of zo?
Plus na de volgende patch moet je Stringer bouwen voor trinity force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-10 13:55
Xanthian schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Waar zie je dat ze lucidity boots bouwen? Ik zie vooral mercurys. En waar kan je filteren op games played?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:41:
Edit: LCK: CJ vs ESC Viktor mid, Koek had gelijk dat viktor weer hot topic wordt.
Ja je zag/ziet het al bij de EU Challenger Qualifier matches; en de LCK blijkt nu qua champion picks en bans niet heel verschillend.

Azir en Ryze worden nog wel hoger gewaardeerd, getuige het feit dat ze vaak gebanned worden. Viktor blijft dan vaak over, en wordt dan gepickt. Maar goed, ook al Varus, Veigar en die nieuwe draak (van een) champ op mid gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 07-10 08:21
De relatief low skillcap champions zijn t/m laag diamond nog prima picks. Wat je echter sneller ziet bij low skillcap champions is dat ze, als ze gecountered worden, vrijwel geen kans hebben. Terwijl je met skillcap champions er vaak (afhankelijk van je mechanics) nog best wat van kan maken. De truc is om niet iets in te locken als je de enemy laner nog niet weet. Ook geeft het picken van een lower skillcap champion je misschien wat meer de ruimte om te letten op je gamesense / positioning e.d.

Komt nog regelmatig voor dat ik een game gecarried zie worden door een fed Annie mid of een Garen op top. Beiden relatief "low skillcap" maar toch redelijke carry potential en ze worden ook nog eens flink onderschat in laning.

@Viktor populariteit
Met zijn aangepaste kit zal het me niet verbazen om of gebanned te zien of geinstalocked te worden bij LCS/LCK. Ben best benieuwd of Taliyah veel gepicked gaat worden in de komende tijd, ze lijkt toch best wat potentie te hebben.

Edit:
Begon toch te kriebelen en heb Taliyah unlocked. 1st game ging erg lekker hahah
http://matchhistory.euw.l...EUW1/2681859889/203021487

Veel playmaking potential, maar bijzonder squishy, zelfs met een redelijke tanky build zoals ROA/Rylai.
Ze heeft denk ik best veel potentie, maar is erg afhankelijk van je team samenstelling. Zelfs als je zo fed bent is het moeilijk om kills op te pakken, aangezien haar Q niet bijzonder hard hit in de mid/late. Alles valt of staat met het hitten van je W+E combo.

[ Voor 21% gewijzigd door Junia op 25-05-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Executioners Calling met de grevious wound passive is extreem goed op Wukong als het andere team een Mundo/swain/soraka heeft. Het kost maar 800 gold en je krijgt 15 AD. Je ult gewoon de backline en alle healing is meteen gehalveerd, geen ignite nodig. Ik dank dat ik daarmee wel een game heb gewonnen gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:16:
Executioners Calling met de grevious wound passive is extreem goed op Wukong als het andere team een Mundo/swain/soraka heeft. Het kost maar 800 gold en je krijgt 15 AD. Je ult gewoon de backline en alle healing is meteen gehalveerd, geen ignite nodig. Ik dank dat ik daarmee wel een game heb gewonnen gisteren.
Dit is echt een item die ik ECHT NOOIT iemand zie bouwen, Ik zie het pontecieel er wel van maar al nog blkijft het een beetje een underwelming item, de upgrade van lw met grevious wounds is in mijn ogen beter, echter is deze wel een stuk duurder.

Edit: 1e match van origen en G2 is ook wel leuk, OG tegen zven en mitty en visa versa

[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 26-05-2016 09:41 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Dit is echt een item die ik ECHT NOOIT iemand zie bouwen, Ik zie het pontecieel er wel van maar al nog blkijft het een beetje een underwelming item, de upgrade van lw met grevious wounds is in mijn ogen beter, echter is deze wel een stuk duurder.
Voor 800 gold heb je 15 AD en grevious wounds. Dat altijd werkt i.t.t. Morrello's altijd, waarbij je met Morello de target onder 35% HP moet zijn. Hoewel bij Morello de passive 8 seconden duurt en bij Exec. calling maar 3 seconden is het veel makkelijk om physical damage te doen. Het is gewoon een heel sterk item tegen bepaalde champions, zeker in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sale voor morgen tot dinsdag is het volgende:

Skins:
Surgeon Shen = 375 RP
Panda Annie = 487 RP
General Wukong = 487 RP
Tango Evelynn = 260 RP

Champions:
Vel'Koz = 487 RP
Orianna = 440 RP
Shyvana = 395 RP
Jax = 292 RP

Ik ga nog van de sale die tot morgen duurt Shockblade Zed kopen en een vriend van mij nog een chest giften(had hij nog tegoed). Ziet iemand iets leuks in deze sale buiten Surgeon Shen met zijn outrageous crocs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verkeerde masteries? No worries, Sejuani carries anyway.

http://matchhistory.euw.l...182/36571505?tab=overview

Ik had mijn Swain masteries nog geselecteerd, met Deathfire Touch o.i.d.
Sejuani is echt sterk op dit moment, goede clearspead, zeer sterke ult. Alleen een zeer matige start van de game, want ze heeft gewoon een paar levels nodig voordat ze wat nuttigs kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
ale, ik doe ook weer eens ranked. 3 games, 3 losses. 3 games vol met trolls ...
Maakt niet uit hoe hard ik mid win of via jungle de anderen probeer te helpen. De adc deed nooit iets (2de lowest damage in team over alle 3 de games)
samen met mijn premade altijd goed bezig, maar elke game 2v8. Toch een report feedback van 4 man gekregen nog voor de volgende game was gestart, toch iets van justice. 0-3 placements so far, hopelijk begin ik in gold, want ik kom van plat 3 -.-

EDIT: nog een loss. Onze jungler zet geen wards en geen ganks. Onze top is een troll en ik mag mid xerath vs leblanc die wel een team heeft. 1v3 mid, maar het is mijn schuld dat ik de lane niet kan houden ...

EDIT2 0-5 onze jungler is intentional feeder. Enemy kindred 7-0 na 12 minuten ... Waar bmijven deze kerels toch vandaan komen. Toch een report confirmed gekregen, is toch al iets ...

[ Voor 29% gewijzigd door whodares op 26-05-2016 22:47 ]

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
@whodares: welcome to ranked O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
kan iemand mij uitleggen (of een link naar bron geven) hoe de matching van normal 5v5 blind pick werkt? mijn Summoner is level 14 en gisteren kreeg ik een game voor mijn kiezen waarbij 3/5 van tegenstaande team lvl30 summoner had. Ons team hoogste was slechts 19.... Needlessly to say dat we dik zijn ingemaakt (wel kunnen rekken tot 55 minuten), maar toch. Dit soort matchups verpesten wel een beetje het spel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-NaRRa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:08:
kan iemand mij uitleggen (of een link naar bron geven) hoe de matching van normal 5v5 blind pick werkt? mijn Summoner is level 14 en gisteren kreeg ik een game voor mijn kiezen waarbij 3/5 van tegenstaande team lvl30 summoner had. Ons team hoogste was slechts 19.... Needlessly to say dat we dik zijn ingemaakt (wel kunnen rekken tot 55 minuten), maar toch. Dit soort matchups verpesten wel een beetje het spel imho.
Misschien dat ze in een queue gingen met een lvl 6/7 player en dat ze daarom zo laag zijn geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
DJ-NaRRa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:08:
Elke speler heeft een hidden rank: MMR. Dit wordt uitgedrukt in een getal.
Het systeem probeert / zorgt dat beide teams een gelijk gemiddelde MMR hebben.

Wat dus zou kunnen is dat jij een MMR van 1.000 hebt, en jouw 4 teammates ook. Gemiddeld is jouw team dan 1.000.
Wanneer je tegenstander twee spelers van 1.800 heeft, één van 1.000 en één van 400 dan hebben zij ook een gemiddelde MMR van 1.000.

Dus een 'eerlijke' matchup. In de praktijk echter zit er bij de tegenstander twee spelers die fors beter zijn dan elke speler in jouw team, en één die op gelijk niveau zit. Die eerste twee zorgen er met hun kwaliteit voor dat zelfs die idioot van 400 MMR voorloopt op jullie in gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Gisteren uiteindelijk 1-6 geëindigd. Ik pak nasus vs darius, jungler garandeert dat hij me komt helpen. Darius ganken op 300 hp, free double buff for him -.- Zoals gewoonlijk laat de jungler zich daarna nooit zien, want ik ben een kanker die hoort te sterven...
Ik weet het niet hoor, 6 games gespeeld, 10 reports gedaan en 8 instant feedback bans teruggekregen. Zou het echt aan mij liggen of moet ik gewoon elk season in silver starten volgens de matchmaking? 2 seizoen geleden was ik plat 1 en ben ik 2-8 begonnen om in silver 2 te starten. Dit seizoen ziet er alleszins niet beter uit.
Misschien dat ik gewoon terug jungler als primary moet gaan zetten zoals ik vroeger deed, de gold/silver junglers weten niet wat ze aan het doen zijn.
Mijn premade deed vanmorgen nog een game, zat er een unranked to challenger streamer in de game. yup, other team ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik stond met Master Yi tegen 3 tanks, Maokai top, Malphite jungle en Thresh Support.
Dit gaf mij de kans om mijn anti-tank build te proberen met Blood Razor, BotrK en Black Cleaver. Malphite heb ik constant opgezocht in zijn jungle, want na Blood Razor en met ult kan hij mij niks maken. Maokai was lastiger, daar had ik toch wel een BotrK voor nodig omdat Maokai early wat kills had kunnen pakken.

Uiteindelijk keihard gesnowballed met 15/1/9 of zo. Was echt heerlijk om Master Yi weer te spelen. Mijn full build was Blood Razor, BotrK, Black Cleaver, Frozen Mallet, GA. Uiteindelijk mijn boots verkocht voor Phantom Dancer. Ik heb geen Last Whisper gekocht omdat de tanks veel te ver achter stonden.

Altijd leuk om met een 46% winrate champion te winnen. Bovendien een S+ gekregen. Zo slecht is Yi dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
De ervaring die ik heb is dat het tijdstip van de dag (m.u.v. het weekeind) vrij veel uit maakt in wat voor spelers je tegenkomt en mee krijgt. In de avond en het weekeind lijkt het niveau toch meer random + toxic dan ochtend/middag op werkdagen.

Nu kan ik niet meer spelen op werkdagen overdag, maar toen dat wel kon was er een duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Suicyder schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:26:
[...]

De ervaring die ik heb is dat het tijdstip van de dag (m.u.v. het weekeind) vrij veel uit maakt in wat voor spelers je tegenkomt en mee krijgt. In de avond en het weekeind lijkt het niveau toch meer random + toxic dan ochtend/middag op werkdagen.

Nu kan ik niet meer spelen op werkdagen overdag, maar toen dat wel kon was er een duidelijk verschil.
Inderdaad; Soms pak ik at random eens een week vakantie als de kindjes op school zitten. Die tijden ga ik 9-1 ofzo en moet ik maar 1-2 personen reporten op die 10 games. Nu speel ik na de werkuren, net als de kindjes klaar zijn met het huiswerk. 1-6 als gevolg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:12
Ik snap alleen niet waarom altijd de spelers hier in dit topic de kindjes in hun team hebben. Het andere team zou dan toch ook kindjes moeten hebben of hebben die wel altijd de pro's?
Speel zelf geen ranked maar gewoon met een normal heb ik ook weleens een team wat totaal niet samen werkt of iemand in het team die debiel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Dat is ook waarom ik niet aangeef in mijn verhaal bij wie ze eindigen in het team. Ik geef alleen aan dat het niveau in zijn geheel (dus eigen en tegenpartij) in de avonduren en weekeind meer random is dan tijdens werkuren.

Ik speel zelf vrijwel geen ranked omdat ik niet constant genoeg speel, het kan maar zo zijn dat ik een paar weken geen zin heb in LoL (of ranked) en ik heb weinig zin iedere keer mezelf omhoog te spelen.
Ik speel wanneer ik zin heb, voor de lol, dus daarmee zal ik zelf ook nooit het niveau halen wat sommige spelers hebben.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik de laatste periode wel MSI aan het kijken geweest ben, zit te wachten op de start van de LCS (EU/NA) en dat ik daardoor zelf ook weer geneigd ben wat meer te spelen en ook weer normals op te pakken als training :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kom de laatste tijd sowieso vrij weinig aan spelen toe. Met werk, kids en de vele series die ik volg blijft er vaak maar weinig tijd over om te gamen. En als ik dan even tijd heb is het vaak maar kort zodat ik eerder iets als Hearthstone opstart wat ik ook snel weer weg kan doen. Maargoed, binnenkort zijn veel series afgelopen dus wie weet ga ik binnenkort weer wat vaker spelen. Ik kan het seizoen natuurlijk niet als Bronzie eindigen... ik heb een reputatie hoog te houden als low silver speler! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heb je een Blood Lord Vlad skin shard, moet je nog 160 essence om hem te craften.
Eindelijk 3e keyshard, hoop je op een skin shard om te disenchanten en wat krijg je.

DJ Sona Shard xD

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-Promo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:45:
Ik snap alleen niet waarom altijd de spelers hier in dit topic de kindjes in hun team hebben. Het andere team zou dan toch ook kindjes moeten hebben of hebben die wel altijd de pro's?
Speel zelf geen ranked maar gewoon met een normal heb ik ook weleens een team wat totaal niet samen werkt of iemand in het team die debiel doet.
Voor de andere kant van het verhaal, ik heb de afgelopen dagen ongeveer 3 a 4 free wins gehad omdat mensen AFK gingen nadat ik ze vanuit de junge gecamped had. Of dat de tegenstanders elkaar kapot aan het flamen waren. Dus beide kanten komen zeker voor.

Van het weekend zien of ik naar G3 kan doorstoten, deze week aardig meer gewonnen dan verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Fanatic_FS schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:29:
Heb je een Blood Lord Vlad skin shard, moet je nog 160 essence om hem te craften.
Eindelijk 3e keyshard, hoop je op een skin shard om te disenchanten en wat krijg je.

DJ Sona Shard xD
WTB your luck. Ik krijg enkel crappy ward skins die ik toch nooit ga gebruiken; O well, gratis essence dat ik later kan gebruiken voor skins dan :P
Welke skin ga je eerst verzilveren? Sona of Vlad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Probleem met die skin shard is dat een skin shard die duurder is in RP ook meer essence is. Een 1820 rp skin shard is al 1500 dust om te maken en je krijgt er maar 675 voor ofzo. DJ sona zal het nog erger zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:21:
[...]

Misschien dat ze in een queue gingen met een lvl 6/7 player en dat ze daarom zo laag zijn geplaatst?
Ero-Sensei schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:38:
[...]

Elke speler heeft een hidden rank: MMR. Dit wordt uitgedrukt in een getal.
Het systeem probeert / zorgt dat beide teams een gelijk gemiddelde MMR hebben.

Wat dus zou kunnen is dat jij een MMR van 1.000 hebt, en jouw 4 teammates ook. Gemiddeld is jouw team dan 1.000.
Wanneer je tegenstander twee spelers van 1.800 heeft, één van 1.000 en één van 400 dan hebben zij ook een gemiddelde MMR van 1.000.

Dus een 'eerlijke' matchup. In de praktijk echter zit er bij de tegenstander twee spelers die fors beter zijn dan elke speler in jouw team, en één die op gelijk niveau zit. Die eerste twee zorgen er met hun kwaliteit voor dat zelfs die idioot van 400 MMR voorloopt op jullie in gold.
Thanks voor de uitleg... niet echt een eerlijk systeem dus. iig niet voor nieuwe spelers vs mensen die een nde summoner aan het levelen zijn...

het valt me ook echt op dat er om het minste of geringste gereport wordt. in diezelfde match hielp ik als teemo mee om krogs te killen voor een jungle Brand.... ik vertrek zodat hij de kill kan pakken waarna de krog sterft aan mijn poson... waarop ik meteen een report aan mijn broek had en een flamewar van Brand omdat ik een KS zou hebben gepakt op 'zijn' krog. Vervolgens super onsportief gedrag dat hij elke keer afzijdig ging als ik in een fight terecht kwam en mij dood liet gaan. Ook was het blijkbaar nodig om iedere 5 minuten van de game een /all report teemo cuz KS te roepen :X

Ik heb hiervoor veel met anderen tegen bots gespeeld, waar ik dit gedrag echt niet herken in de games. misschien lucky ofzo, maar op zo'n manier is het niet leuk om te spelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-NaRRa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:15:
[...]

[...]

Thanks voor de uitleg... niet echt een eerlijk systeem dus. iig niet voor nieuwe spelers vs mensen die een nde summoner aan het levelen zijn...

het valt me ook echt op dat er om het minste of geringste gereport wordt. in diezelfde match hielp ik als teemo mee om krogs te killen voor een jungle Brand.... ik vertrek zodat hij de kill kan pakken waarna de krog sterft aan mijn poson... waarop ik meteen een report aan mijn broek had en een flamewar van Brand omdat ik een KS zou hebben gepakt op 'zijn' krog. Vervolgens super onsportief gedrag dat hij elke keer afzijdig ging als ik in een fight terecht kwam en mij dood liet gaan. Ook was het blijkbaar nodig om iedere 5 minuten van de game een /all report teemo cuz KS te roepen :X

Ik heb hiervoor veel met anderen tegen bots gespeeld, waar ik dit gedrag echt niet herken in de games. misschien lucky ofzo, maar op zo'n manier is het niet leuk om te spelen natuurlijk.
Lol, jou reporten, ik zou eerder Brand reporten voor troll pick. Maar Brand reporten voor troll pick en jou voor "ks" is gewoon bullsh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Die brand klinkt als 1 van de spelers die ik in ranked mee krijg. Alleen is het niet "report ks", maar "report *insert generic flame of nazi uitspraak*"

Het verbaast me trouwens dat er nog om ks geroepen wordt. De eerste jaren was dit het geval, maar sinds season 3 ben ik dit zo goed als nooit meer tegengekomen.

De uitleg van MMR klopt trouwens niet volledig voor normal games. Daar is inderdaad een normal game MMR (itt ranked MMR), maar wordt er ook rekening gehouden met je level en groep. Vanaf dat je 1 level 30 meepakt, kom je waarschijnlijk tegen allemaal level 30's tegen.
Verder is er ook smurf detectie: als je teveel wint, veronderstelt het systeem dat je een 2de account bent van een meer ervaren speler en gaat je dan ook tegen hogere levels plaatsen.
Normaal worden nieuwe spelers dus niet meer samengezet met de hogere levels, maar het kan dus zijn dat iemand van je premade (of jijzelf) ervoor gezorgd hebben dat de detectie jullie tegen de level 30's had gezet.

Zo had ik in een normal game een level 4 tristana mee. Waarschijnlijk een bronze speler die vondt dat hij hoger thuishoorde dan waar hij zat. Deze spelers weten meestal wel welke items ze moeten bouwen, maar gewoon slecht zijn in het spel zelf. Heel de game liggen flamen op hoe slecht wij niet waren en dat het onze schuld was dat we verloren. Endgame stats ... 45 min game en hij had 10k damage op tristana gedaan.;.

Ik zou zeggen, gebruik de mute optie op dat type kerels, het zal je spelervaring alleen verbeteren. God weet wanneer ik nog eens een game heb gedaan waar ik niet minstens 2 man heb moeten muten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste week veel Maokai Top aan het spelen. Voornamelijk omdat de 'slippery' champions als Lucian en Ezreal helemaal hot zijn, evenals Ahri, Fizz, Kindred en Vayne. Kan ze keurig volgen en CC'en met m'n Twisted Advance Root (W)

Hoewel Laning Phase soms behoorlijk lastig is, omdat je early game veel te kort komt, toch decent scores. Momenteel 11 games, 11 wins. Gemiddelde K/D/A van 9.1 / 6.9 / 14.9 = 3.47 met Kill Participation van 55%

Laatste game (een win overigens) heeft met 5 / 11 / 6 mijn deaths wat hoog doen uitvallen, maar desalniettemin uiterst tevreden over Maokai.

Mijn build: RoA into full tank (met soms Abyssal Scepter als de game het toelaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:58:
Laatste week veel Maokai Top aan het spelen. Voornamelijk omdat de 'slippery' champions als Lucian en Ezreal helemaal hot zijn, evenals Ahri, Fizz, Kindred en Vayne. Kan ze keurig volgen en CC'en met m'n Twisted Advance Root (W)

Hoewel Laning Phase soms behoorlijk lastig is, omdat je early game veel te kort komt, toch decent scores. Momenteel 11 games, 11 wins. Gemiddelde K/D/A van 9.1 / 6.9 / 14.9 = 3.47 met Kill Participation van 55%

Laatste game (een win overigens) heeft met 5 / 11 / 6 mijn deaths wat hoog doen uitvallen, maar desalniettemin uiterst tevreden over Maokai.

Mijn build: RoA into full tank (met soms Abyssal Scepter als de game het toelaat).
Ben het met je eens dat Maokai vrij sterk is op dit moment, zijn grootste zwakte is inderdaad de laning phase, en dan voornamelijk tot level 6. Een goede Riven, Darius en Ekko maken hem helemaal in.

Maar waarom RoA?
Voor mijn gevoel wil je zo snel mogelijk resistances hebben en HP.
Wil je damage, dan neem IBG en Sunfire, anders Sunfire > Spirit Visage.

Met wat levels en een Doran's Ring heb je vaak wel genoeg mana.
AP scaled niet zo lekker op Maokai
Als je meer Mana wilt, dan bouw je een Glacial Shroud, geeft nog wat CDR ook.

Naar mijn mening is RoA suboptimaal voor Maokai.
Abyssal kan goed zijn, maar het hangt nogal af van de team comps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:37:
[...]

Ben het met je eens dat Maokai vrij sterk is op dit moment, zijn grootste zwakte is inderdaad de laning phase, en dan voornamelijk tot level 6. Een goede Riven, Darius en Ekko maken hem helemaal in.

Maar waarom RoA?
Voor mijn gevoel wil je zo snel mogelijk resistances hebben en HP.
Wil je damage, dan neem IBG en Sunfire, anders Sunfire > Spirit Visage.

Met wat levels en een Doran's Ring heb je vaak wel genoeg mana.
AP scaled niet zo lekker op Maokai
Als je meer Mana wilt, dan bouw je een Glacial Shroud, geeft nog wat CDR ook.

Naar mijn mening is RoA suboptimaal voor Maokai.
Abyssal kan goed zijn, maar het hangt nogal af van de team comps.
Heb eigenlijk van het begin af aan RoA gerushed. Misschien omdat ik dat in ARAM ook deed.
Nu ik erover nadenk is het inderdaad niet echt optimaal.

RoA, Sunfire, IBG <-> Spirit Visage, Abyssal, Boots of Speed was mijn standaard build, maar Righteous Glory ipv RoA geeft veel meer pick potential en de nodige HP+Mana. RG als 3e of 4e item vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
De RoA als eerste item rushen gebeurde in S5 veel, maar Sunfire heeft een buff gekregen en IBG ook, daarom rush meestal die twee items als eerste en Spirit Visage daarna.

Righteous Glory heeft het zelfde probleem als RoA. Geen resistances, cdr of extra pushing power die Sunfire geeft. Bouw dit item dus alleen als echt die extra engage power nodig hebt, maar 9/10 keer heb je dat niet nodig.

Het meest ideale is toch wel Sunfire > IBG. Hiermee heb je voor een tank super veel damage en tegen AD champions ben je al unkillable. Daarna heb je heel snel MR nodig.

Tegen AP champions is het soms nodig om een Spectre's Cowl te bouwen en daarna direct Sunfire > IBG.

Het leuke aan Maokai top vind ik is dat je vaak een gank krijgt van je jungler, want het is echt super makkelijk om een kill in die lane te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
DJ-NaRRa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:15:
het valt me ook echt op dat er om het minste of geringste gereport wordt.
Dat is ook zo ja.

De drempel om iemand flamer/toxic is extreem laag.

Binnen kortste keren wordt gedreigd met een report; maar Rito is te dom om in te zien dat dit 'systeem' het geflame enzo alleen maar in de hand werkt. Hun 'kruistocht' om geflame aan te pakken is te naïef voor woorden.

Dit report systeem was altijd al gaar, maar sinds men in gaten heeft dat het nu wat beter werkt met die report feedback enzo, is het alleen maar erger geworden. Met al die duo's, trio's in dynamic queue reporten alle vriendjes automatisch mee, en hoppa.

Edit: Voor de liefhebbers van spannende close 50 mins LCS matches, kijk vooral game 2 van KT Rolster vs MVP terug. Laatste paar mins vooral :D

[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-05-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:36:
[...]

Lol, jou reporten, ik zou eerder Brand reporten voor troll pick. Maar Brand reporten voor troll pick en jou voor "ks" is gewoon bullsh*t.
Tjah ik hoop dat t geen gevolgen heeft voor me. Dat zou anders wel zuur zijn.
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Dat is ook zo ja.

De drempel om iemand flamer/toxic is extreem laag.

Binnen kortste keren wordt gedreigd met een report; maar Rito is te dom om in te zien dat dit 'systeem' het geflame enzo alleen maar in de hand werkt. Hun 'kruistocht' om geflame aan te pakken is te naïef voor woorden.

Dit report systeem was altijd al gaar, maar sinds men in gaten heeft dat het nu wat beter werkt met die report feedback enzo, is het alleen maar erger geworden. Met al die duo's, trio's in dynamic queue reporten alle vriendjes automatisch mee, en hoppa.
ik merk het.... Ik denk ook niet dat daar een goed systeem voor te bedenken is. Als je wilt vind je er wel weer een weg omheen. Maar het is een beetje net als Youtube, daar worden ook onterecht kanalen gereport tegenwoodig waardoor je (dik) inkomen mis kunt lopen. en met hun three strikes out principe ben je al helemaal snel je kanaal kwijt. En vaak zijn het de trolls dan wel concurrenten die je zonder gegronde reden reporten, maar jij als eerlijke channel owner gepakt wordt.....

Ik denk dat hij Solo zat aangezien hij ook door andere team members geflamed werd op den duur.
whodares schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:42:
Die brand klinkt als 1 van de spelers die ik in ranked mee krijg. Alleen is het niet "report ks", maar "report *insert generic flame of nazi uitspraak*"

Het verbaast me trouwens dat er nog om ks geroepen wordt. De eerste jaren was dit het geval, maar sinds season 3 ben ik dit zo goed als nooit meer tegengekomen.

De uitleg van MMR klopt trouwens niet volledig voor normal games. Daar is inderdaad een normal game MMR (itt ranked MMR), maar wordt er ook rekening gehouden met je level en groep. Vanaf dat je 1 level 30 meepakt, kom je waarschijnlijk tegen allemaal level 30's tegen.
Verder is er ook smurf detectie: als je teveel wint, veronderstelt het systeem dat je een 2de account bent van een meer ervaren speler en gaat je dan ook tegen hogere levels plaatsen.
Normaal worden nieuwe spelers dus niet meer samengezet met de hogere levels, maar het kan dus zijn dat iemand van je premade (of jijzelf) ervoor gezorgd hebben dat de detectie jullie tegen de level 30's had gezet.

Zo had ik in een normal game een level 4 tristana mee. Waarschijnlijk een bronze speler die vondt dat hij hoger thuishoorde dan waar hij zat. Deze spelers weten meestal wel welke items ze moeten bouwen, maar gewoon slecht zijn in het spel zelf. Heel de game liggen flamen op hoe slecht wij niet waren en dat het onze schuld was dat we verloren. Endgame stats ... 45 min game en hij had 10k damage op tristana gedaan.;.

Ik zou zeggen, gebruik de mute optie op dat type kerels, het zal je spelervaring alleen verbeteren. God weet wanneer ik nog eens een game heb gedaan waar ik niet minstens 2 man heb moeten muten :P
Hoe mute ik iemand? ben nog niet helemaal thuis in de commands. vaak zie ik bijv. iemand ook al gereport staan terwijl we pas net terug in het stats scherm komen. Kan dat ook via command line dan?

Ik heb ongeveer 20 games gespeeld in normal modus (pvp). Daarvan heb ik er 7 verloren en 13 gewonnen. ik acht mijzelf helemaal geen goede speler en heb misschien 2-3 games gespeeld waarvan ik weet dat er level 30's bijzaten...

dus dat zal dan wel de reden zijn geweest dat die laatste game met hogere champ levels is geweest. ach jah.. dan maar een paar keer dik ingemaakt worden zodat ik in MMR zak en wel op mijn eigen niveau kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Edit: Voor de liefhebbers van spannende close 50 mins LCS matches, kijk vooral game 2 van KT Rolster vs MVP terug. Laatste paar mins vooral :D
LCK is dat. LCS is nog niet begonnen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
DJ-NaRRa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:16:
Hoe mute ik iemand? ben nog niet helemaal thuis in de commands. vaak zie ik bijv. iemand ook al gereport staan terwijl we pas net terug in het stats scherm komen. Kan dat ook via command line dan?

Ik heb ongeveer 20 games gespeeld in normal modus (pvp). Daarvan heb ik er 7 verloren en 13 gewonnen. ik acht mijzelf helemaal geen goede speler en heb misschien 2-3 games gespeeld waarvan ik weet dat er level 30's bijzaten...

dus dat zal dan wel de reden zijn geweest dat die laatste game met hogere champ levels is geweest. ach jah.. dan maar een paar keer dik ingemaakt worden zodat ik in MMR zak en wel op mijn eigen niveau kan spelen :)
Als je op tab duwt, krijg je de champion overview te zien. Naast de champions zie je dan een luidspreker symbool staan. Hierop kan je klikken om te muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

whodares schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:55:
[...]

WTB your luck. Ik krijg enkel crappy ward skins die ik toch nooit ga gebruiken; O well, gratis essence dat ik later kan gebruiken voor skins dan :P
Welke skin ga je eerst verzilveren? Sona of Vlad?
Vlad kost 1520, Sona 2950
Heb 1360 essence :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Woop Woop eerste penta gehaald :D wel in dnd(def not dom) maar goed ik vind hem officieel.
Oh en gelijk een S+ op diana, geloof dat ik me main voor op mid gevonden heb na een paar hele goede games op haar(ps heb een beetje de build van jullie aan gehouden dus THNX!!)

http://matchhistory.euw.l...733/34652434?tab=overview

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Mijn placements zijn gedaan. Van plat 1-2 naar gold 4. Uiteindelijk 3-7 gegaan. OP 10 games 16 mensen gereport en 11 of 12 instant feedbacks van bans gekregen. De games die we gewonnen hebben, waren de games waar ik maar 1 iemand heb moeten reported en we geen intentional feeder/afk/troll meehadden.
Ik denk wel dat ik binnenkort adc ga moeten spelen. Het is mijn slechtste role, maar elke 9/10 games was de adc suckbeer hard en is hij zwaar gecarried geweest.

Zelf ga ik nu van mid lane wegblijven. Mijn champion pool daar is te afhankelijk van een jungler te hebben of de lategame te halen. Top/jungle gaat een pak beter, hoewel de teams ad random er nog wel 4v5 invliegen terwijl ik nog geen 10 seconden ervoor gezegd heb dat ik geen tp heb.

Nog veel werk aan de winkel om terug naar die hoge plat te geraken zoals elk seizoen en dan de coin flips tussen feeders hopelijk eens te winnen. 3 seasons al elke keer plat 1-2 geworden en vanaf dan de accountbuyers niet meer kunnen carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:51:
[...]

LCK is dat. LCS is nog niet begonnen volgens mij.
Ja geloof niet dat KT Rolster al een Europese dependence heeft, dus ja, bedoelde LCK :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-NaRRa schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:16:
[...]

Tjah ik hoop dat t geen gevolgen heeft voor me. Dat zou anders wel zuur zijn.

[...]

ik merk het.... Ik denk ook niet dat daar een goed systeem voor te bedenken is. Als je wilt vind je er wel weer een weg omheen. Maar het is een beetje net als Youtube, daar worden ook onterecht kanalen gereport tegenwoodig waardoor je (dik) inkomen mis kunt lopen. en met hun three strikes out principe ben je al helemaal snel je kanaal kwijt. En vaak zijn het de trolls dan wel concurrenten die je zonder gegronde reden reporten, maar jij als eerlijke channel owner gepakt wordt.....

Ik denk dat hij Solo zat aangezien hij ook door andere team members geflamed werd op den duur.

[...]

Heeft geen gevolgen denk ik. Heb echt in de helft van mijn games gehoord dat ze mij gingen reporten, of dat doen ze en ik wordt maar niet gebanned of ze doen het uiteindelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Oke dus ik heb even 3 skins gererolled en kreeg prime time draven :D

heb trouwens een S verdient op blitz omdat ik eindelijk mijn lose steak heb verbroken op ranked :d

2 S op een avond nice!!

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/2684858881/34652434

29 lp ook trouwens, is niet niks

[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 27-05-2016 23:51 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Zal ik dan ook eens een leuke match history showen? ^^

Mvdbeld en moi duo queue van zojuist. Game van 53 mins. Duurde véél langer dan nodig was natuurlijk, met name omdat Shyv en Alistar veel te weinig arrmor/tanky hadden gebouwd. Altijd lastig kennelijk, Frozen Heart kopen....

Check ook Mvdbelds farm: 540 cs in 53 mins. Ok het is Sivir, maar dan nog. Daarmee ben je wel eligible voor LCS toch? ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3eCI3JT.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-05-2016 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we dan toch bezig zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ntecyp.pngg

Farm was wel echt dramatisch, zoals je ziet houd ik ervan om als Kata(en Akali) na 2/3 AP items tank te gaan en dat helpt heel erg, vooral als je fed bent, massive dmg en je gaat maar niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Daarstraks met Koekie een game gedaan. Hij snapt nu waarom ik niet omhoog kan geraken. Ik als taric full tank support meer damage gedaan dan onze Lee Sin. Op het einde begon de Lee dan nog eens intentional te feeden, hoewel we 4v5 de game aan het rechttrekken waren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, dit is een van mijn ziekste blitzcrank hooks OOIT. (Ik ben plasticsmile/blitzcrank)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:09:
Hallo mensen, dit is een van mijn ziekste blitzcrank hooks OOIT. (Ik ben plasticsmile/blitzcrank)
[video]
Die LB zou ragen als tering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
whodares schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:17:
Daarstraks met Koekie een game gedaan. Hij snapt nu waarom ik niet omhoog kan geraken. Ik als taric full tank support meer damage gedaan dan onze Lee Sin. Op het einde begon de Lee dan nog eens intentional te feeden, hoewel we 4v5 de game aan het rechttrekken waren. :(
Yup, maar ik snapte dat al geruime tijd hoor :-)

Geen houden aan op het moment dat je jungler nul impact heeft en de enemy jungler juist overal bij betrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
en om de goede lijn van gisteren maar verder door te trekken:

S - op mijn eerste game ahri sinds season 4

http://matchhistory.euw.l...280/34652434?tab=overview

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:04
Predictions zijn altijd leuk om te zien ja! Dit filmpje vind ik ook altijd mooi om te zien.

Nadeel is, als zo'n prediction faalt kan het er best stom uit zien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woooooow.... het filmpje heeft al 120k views in 1 dag door reddit ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Gisteren met Kookie nog wa 2-man pore gedaan. Uiteindelijk ben ik tot in promo geraakt. Vandaag geprobeert de promo uit te doen, 4 losses op rij. Waarom queuen mensen toch voor dingen die ze niet kunnen spelen?
Junglers zoals kha zix better farm and donate double buff to enemy. Als je als non-support evenveel wards zet als de support en je hebt je trinket na 10m geruilt voor red trinket ...
Ga ik top, kom ik nasus vs gnar te staan. Komt de jungler leuk veen double doneren aan gnar en zich daarna nooit meer laten zien.
Ga ik mid, zie ik de jungler helemaal niet, want hij is pre met bot
Ga ik bot, zie ik hem ook nooit.
Ga ik zelf jungle, staat het 0-5 voor mijn eerste clear van buffs gedaan is.

Serieus allemaal kandidaten voor de Darwin awards ...

EDIT: eindelijk eens een goede jungler mee. Sion top vs swain. Ik krijg first blood en daarna nog 2 asissts. Swain heeft van heel de lane phase niets kunnen doen behalve hopen op wat farm. Na een tijdje kregen ze mij enkel nog maar kapot als ik geen ult had, 7-2-21 end met sion full tank met titanic hydra 4k damage minder dan de highest in game . Swain is in teamfights nog wel hard kunnen terugkomen, maar het was gelukkig al te laat.

[ Voor 22% gewijzigd door whodares op 29-05-2016 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Grappig, 3 skins gecombined en daar is dan Hextech Annie.

Dank je wel Riot, ik voel me weer uniek :(.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
YouTube: Bronze V Vayne

"Omg bronze V such elo hell"
"Omg I get these teammates every single game"
"You just need luck and good teammates in this game"
"Omg lucker if you didn't have flash I would have killed you"
"Omg the creep blocks Rito please!"
"Omg top laner, why didn't you tp with me we could have killed them both!"
:')

@Damien lucker, ik heb 2x 3 skins combined en kreeg een useles 520rp cho gath skin en een Galio 520 skin terwijl ik Galio niet eens heb. Nu ga ik gewoon orange dust verzamelen om leuke skins te unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:30:
YouTube: Bronze V Vayne

"Omg bronze V such elo hell"
"Omg I get these teammates every single game"
"You just need luck and good teammates in this game"
"Omg lucker if you didn't have flash I would have killed you"
"Omg the creep blocks Rito please!"
"Omg top laner, why didn't you tp with me we could have killed them both!"
:')

@Damien lucker, ik heb 2x 3 skins combined en kreeg een useles 520rp cho gath skin en een Galio 520 skin terwijl ik Galio niet eens heb. Nu ga ik gewoon orange dust verzamelen om leuke skins te unlocken :)
Ik vind vayne ook geen champion voor in Bronze, je moet minstens 100+ games op haar gespeeld te hebben om precies te weten wanneer je sterk bent en hoe haar goed te spelen(ik kan haar slecht - matig spelen) zo had ik met mijn laaste potje(Blitz ranked game) ook een vayne in mijn team naast me op botlane die na 30 - 40 minuten nog steeds geen BOTRK had gekocht ondanks dat ik dit al 3 keer als tip had aangegeven(ik bleef rustig tips geven aan iedereen want ik had toch plezier met blitz, GRAB GRAB GRAB) nadat onze GP in toplane dit ook aan gaf ging ze in eens van STFU blah blah blah en ik had gelijk een reactie der achter aan van vayne je weet dat je core build BOTRK is als eerste item? en toen was ze stil :P en ik kreeg alle praise van de GP xD(This Blitz is GOD).
maar goed vayne haar buildpath: rapid firecannon -> IE -> Static shiv zelf -> vapiric scepter
[video]
Ik grabde de LB op een gegeven moment mid jump dat die LB en ik tegelijk in all chat zeiden WOW! XD Had haar wel gekilled natuurlijk xD

[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 30-05-2016 11:39 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Martin0 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Ik vind vayne ook geen champion voor in Bronze, je moet minstens 100+ games op haar gespeeld te hebben om precies te weten wanneer je sterk bent en hoe haar goed te spelen(ik kan haar slecht - matig spelen) zo had ik met mijn laaste potje(Blitz ranked game) ook een vayne in mijn team naast me op botlane die na 30 - 40 minuten nog steeds geen BOTRK had gekocht ondanks dat ik dit al 3 keer als tip had aangegeven(ik bleef rustig tips geven aan iedereen want ik had toch plezier met blitz, GRAB GRAB GRAB) nadat onze GP in toplane dit ook aan gaf ging ze in eens van STFU blah blah blah en ik had gelijk een reactie der achter aan van vayne je weet dat je core build BOTRK is als eerste item? en toen was ze stil :P en ik kreeg alle praise van de GP xD(This Blitz is GOD).
maar goed vayne haar buildpath: rapid firecannon -> IE -> Static shiv zelf -> vapiric scepter
Is van Reddit maar deze persoon had ook 124 Vayne games http://euw.op.gg/summoner/userName=zombi92

In bronze5 maakt het geen zak uit wat je speelt, beetje op towers concentreren en farm en je wint de game :+

BotrK is nog wel core op Vayne, maar heb ook best veel PD/IE Vayne builds gezien, zo super gek is dat niet. Zeker als je niemand hoeft te duellen en ze hebben geen grote health tanks is PD/IE helemaal niet slecht. Rapid+Static stackt niet meer, dus die items combinen is waste of gold.

[ Voor 10% gewijzigd door Santee op 30-05-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Is van Reddit maar deze persoon had ook 124 Vayne games http://euw.op.gg/summoner/userName=zombi92

In bronze5 maakt het geen zak uit wat je speelt, beetje op towers concentreren en farm en je wint de game :+

BotrK is nog wel core op Vayne, maar heb ook best veel PD/IE Vayne builds gezien, zo super gek is dat niet. Zeker als je niemand hoeft te duellen en ze hebben geen grote health tanks is PD/IE helemaal niet slecht. Rapid+Static stackt niet meer, dus die items combinen is waste of gold.
Die Vayne. Thunderlord Vayne, Deahfire Touch Nasus, Strength of the Ages Garen.
The bronze is strong in this one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damien schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:53:
Grappig, 3 skins gecombined en daar is dan Hextech Annie.

Dank je wel Riot, ik voel me weer uniek :(.
Je kunt dus eigenlijk gewoon veel beter nog restricted zijn zoals ik, dan hoef je je niet te bekommeren om dusts en skins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
Ik zou huiveren als ik een Gangplank en een Vayne in mijn team, in bronze, zag. Daar is toch wel een redelijk gevoel van executie voor nodig. Overigens vind ik rapid -> IE een veel beter combinatie op Vanye dan BotRK, zolang je niet weet hoe je rond de active van BotRK weet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:15

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:36:
[...]

Brand jungle is best viable, dus waarom je dat een trollpick noemt :? Het is niet een meta pick maar slecht is toch anders.
Op mijn smurf zo'n zelfde ervaring gehad; als twitch helpen op de gromp, vergeet de lompert te smiten |:( met als gevolg dat ik zijn gromp pak :')
Rage van hier tot tokio maar aan het einde van de game toch wel een bedankje dat ik de game gewonnen had voor het team

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Wootlock schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:24:
[...]

Brand jungle is best viable, dus waarom je trollpick dat een trollpick noemt :? Het is niet een meta pick maar slecht is toch anders.
Op mijn smurf zo'n zelfde ervaring gehad; als twitch helpen op de gromp, vergeet de lompert te smiten |:( met als gevolg dat ik zijn gromp pak :')
Rage van hier tot tokio maar aan het einde van de game toch wel een bedankje dat ik de game gewonnen had voor het team
Mooie is nu ook dat Gromp alleen XP geeft aan de killer en niet meer area xp, dus je jungler krijg er helemaal niks meer voor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:04
Precies de reden dat ik niet meer gelijk smite als ik met randoms speel. Je ziet/hoort toch regelmatig dat iemand 'per ongeluk' dat camp pakt.
Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste