Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Zit mastery 6 en 7 al in de game dan?
Niet dat ik volgens mij überhaupt een champ heb met 5, daarvoor speel ik te weinig.

Edit: Ik zie het net in de patchnotes staan, zo ver lees ik ze nooit |:(

[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 18-05-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:24
Ug rito is weer lekker bezig met onnodige buffs uit te delen(ook al heeft hij net een nerf gehad) Fiddlesticks is zo ziek sterk op t moment, snap echt niet waarom ze m een buff geven, hij had een mooie gebalanceerde kit(nog steeds zwaar te sterk met zn 2,25 sec fear daar niet van mogen ze van mij helemaal verbannen alles wat langer duurt dan 2 sec.)

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:04:
Ug rito is weer lekker bezig met onnodige buffs uit te delen(ook al heeft hij net een nerf gehad) Fiddlesticks is zo ziek sterk op t moment, snap echt niet waarom ze m een buff geven, hij had een mooie gebalanceerde kit(nog steeds zwaar te sterk met zn 2,25 sec fear daar niet van mogen ze van mij helemaal verbannen alles wat langer duurt dan 2 sec.)
Fiddlesticks een buff? Hebben we het over 6.10? Want daar heeft hij alleen een nerf gehad (als je het een nerf kan noemen) waar zijn E naar 6 targets gaat ipv 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:47:
[...]

Rylais is niet perse slecht op Diana, maar als 1st item in deze situatie (waarin je moeite had tegen LB in lane en ook nog een AP magic dmg enemy Fizz jungler tegenover je had) wel. Abyssal was no brainer 1st item hier. Giants Belt helpt lang niet zoveel als Negatron Cloak. En erger nog: je moet vanaf lvl 6 de fight naar LB brengen. Dus komop met die AP. Maar nee, dan ga je eerst nog voor Stinger om beter te kunnen farmen in lane? Ik zou zeggen dat meer AP daar beter bij helpt dan het iets vaker/sneller proccen van je 3e aa burst. Pas op minuut 19 heb je eindelijk echt stuk AP erbij in de vorm van Rylais: veel te laat.
Negatron zorgt er ook voor dat je meer uit je pots haalt tegen ap. Die effectieve hp per pot stijgt door de mr die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:51:
[...]

Fiddlesticks een buff? Hebben we het over 6.10? Want daar heeft hij alleen een nerf gehad (als je het een nerf kan noemen) waar zijn E naar 6 targets gaat ipv 7.
In 6.10 heeft hij een nerf gekregen staat ook tussen de haakjes maar ik geloof dat ze m in 6.9 een grote buff hebben gegeven die echt onnodig was, net zo als dat ze bvb maltz de hemel in hebben gebuffed.
Bedoelde meer te zeggen dat ik het onnodig vind dat ze fiddle een buff hebben gegeven want zijn kit was zo mooi ballanced, veel damage met een beetje cc (2,25 s is nog steeds erg veel maar gelukkig niet meer 2,5) maar wel snel neer te bursten als je team een beetje reageert.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:06
Martin0 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:47:
[...]

In 6.10 heeft hij een nerf gekregen staat ook tussen de haakjes maar ik geloof dat ze m in 6.9 een grote buff hebben gegeven die echt onnodig was, net zo als dat ze bvb maltz de hemel in hebben gebuffed.
Bedoelde meer te zeggen dat ik het onnodig vind dat ze fiddle een buff hebben gegeven want zijn kit was zo mooi ballanced, veel damage met een beetje cc (2,25 s is nog steeds erg veel maar gelukkig niet meer 2,5) maar wel snel neer te bursten als je team een beetje reageert.
Malzahar was een remake, geen directe buff. Fiddle had wel een buff nodig, behalve de OTP had niemnd 50+ winrate. Ze hebben hem wel teveel gebuffed, daarom nu ook de nerf. Waarschijnlijk zakt die nu naar een 52% ish winrate, prima als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
http://euw.leagueoflegend.../play-games-matter/remake

Dit klinkt wel als een intressante feature om t wat eerlijker te maken.

http://www.lolesports.com...lcs-summer-split-schedule
http://www.lolesports.com...lcs-summer-split-schedule

Schema's van euw en na.

EUW gaat de avond in 2 delen spelen, 2 games te gelijk.
Ben er nog niet over uit wat ik daar van vind.

Edit: vergeet het bovenstaande, iedere match gaat nu een BO3 zijn voor na en voor EUW BO2, dus vandaar dat ze t in 2 studio's opdelen.

Edit2: Zie trouwens dat een hoop teams redelijk grote switches gemaakt hebben, G2 heeft origen botlane overgenomen, Fnatic heeft naar yellow ook Werlyb overgenomen(weet even niet meer van wie) Origen heeft forgiven overgenomen en hybrid. etc etc etc.

[ Voor 76% gewijzigd door Martin0 op 19-05-2016 09:43 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik vind Trinity Force aanpassingen op de PBE wel leuk.

Trinity Force
  • Now Builds out of Stinger instead of Zeal.
  • Total price reduced to 3733 from 3800
  • Attack speed increased to 40% from 15%
  • Cooldown reduction increased to 20% from 10%
  • Critical Strike Chance reduced to 0 from 20%
Voor de champions zoals Irelia en Jax is dit een directe buff.
Ze zijn beide erg afhankelijk van AS en scalen ook nog eens met CDR.

Op mijn Hecarim vind ik dit ook wel leuk. De crit die je mist kon je nog wel eens gebruiken op Hecarim aangezien hij soms wel +300 AD kan hebben maar CDR is belangrijker, AS is ongeveer even nuttig als crit op hem dus dat maakt niet uit.

Voor Volibear is het item ook beter geworden, alleen pakte ik Trinity als je extreem hard snowballed. Want Titanic Hydra is ook erg goed op hem.

Ik zie Trundle ook nog wel gebruik maken van Trinity aangezien die ook graag AS wilt hebben.

Alleen voor Champions zoals Corki, Gangplank en Yasuo is dit allemaal wat minder, want die vonden de crit wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25
Martin0 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:30:
Zie trouwens dat een hoop teams redelijk grote switches gemaakt hebben, G2 heeft origen botlane overgenomen, Fnatic heeft naar yellow ook Werlyb overgenomen(weet even niet meer van wie) Origen heeft forgiven overgenomen en hybrid. etc etc etc.
G2 die zowel Mithy als Zven hebben overgenomen van Origen is wel flinke versterking van hun lineup. Zeker als we bijv Emperor zagen tijdens MSI :S Alleen Kikis is nog beetje zwakke plek, maar overall maakt dit G2 nogal sterk.

Origen heeft nu dus Foriven en Hybrid. Afwachten.

Werlyb naar FNC is slechts in hun Challenger team.

En Vica, hier is dan de definitieve bevestiging: Schalke 04 doet mee aan de EU LCS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:04:
[...]

G2 die zowel Mithy als Zven hebben overgenomen van Origen is wel flinke versterking van hun lineup. Zeker als we bijv Emperor zagen tijdens MSI :S Alleen Kikis is nog beetje zwakke plek, maar overall maakt dit G2 nogal sterk.

Origen heeft nu dus Foriven en Hybrid. Afwachten.

Werlyb naar FNC is slechts in hun Challenger team.

En Vica, hier is dan de definitieve bevestiging: Schalke 04 doet mee aan de EU LCS :)
Werlyb is hun sup voor top inderdaad dus ik ga er vanuit dat die in t b team actief is om toch te kunnen spelen.

Overige wissels: fox van unicorns naar schalke
Giants heeft een compleet nieuw team
splyce heeft een nieuwe support : Mikyx
roccat: nieuwe top: parang, steelback van unicorn over gekomen en nieuwe support: raise
vitality: nieuwe jungler: Mightybear (shook stapje terug i guess?) en nieuwe adc: Police
h2k: freeze als nieuwe adc maar dat was al lang bekend
unicorns: Move als nieuwe jungler, Exileh als mid en veritas als nieuwe adc.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Werlyb is hun sup voor top inderdaad dus ik ga er vanuit dat die in t b team actief is om toch te kunnen spelen.

Overige wissels: fox van unicorns naar schalke
Giants heeft een compleet nieuw team
splyce heeft een nieuwe support : Mikyx
roccat: nieuwe top: parang, steelback van unicorn over gekomen en nieuwe support: raise
vitality: nieuwe jungler: Mightybear (shook stapje terug i guess?) en nieuwe adc: Police
h2k: freeze als nieuwe adc maar dat was al lang bekend
unicorns: Move als nieuwe jungler, Exileh als mid en veritas als nieuwe adc.
Je houdt het wel goed in de smiezen, thx :)

Hmm, Shook weg bij Vitality. Denk ook niet dat hij daar echt een grote naam was, dus het zat er een beetje in wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:08:
[...]

Je houdt het wel goed in de smiezen, thx :)

Hmm, Shook weg bij Vitality. Denk ook niet dat hij daar echt een grote naam was, dus het zat er een beetje in wellicht.
Ik pak de team overzichten erbij op lolesport.com en kijk dan welk spelertje er eerst niet wat of een ander shirtje aan heeft op de foto xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Martin0 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Ik pak de team overzichten erbij op lolesport.com en kijk dan welk spelertje er eerst niet wat of een ander shirtje aan heeft op de foto xD
http://lol.esportspedia.com/wiki/League_of_Legends_Wiki

Voor de tijdsbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
Oh nog sneller.

Cloud 9 challenger is een leuk team geworden. Bijna het oude C9 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 10:07
kokkie1 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:26:
[...]

Oh nog sneller.

Cloud 9 challenger is een leuk team geworden. Bijna het oude C9 team.
Ben vooral verbaasd LemonNation daar bij te zien. Coaching bevalt hem blijkbaar niet/hij bevalt niet als coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JoeBravo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Ben vooral verbaasd LemonNation daar bij te zien. Coaching bevalt hem blijkbaar niet/hij bevalt niet als coach.
Misschien bevalt t coachen hem wel maar speelt hij toch liever ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Yay m'n 1e penta van het seizoen, zo heerlijk, iedereen low, ons team low, om een hoekje wachten en dan erin flashen 4 instant kills en nog een laatste met de ward jump +Q. Zo lekker, was harde game, ik speelde niet op m'n best, maar niemand van de vijand was zo extreem gefed dat we niet meer konden winnen :)
Sta nog steeds 3 games achter op 50% winrate met Kat -.- Moet echt minder aggresive erin gaan late game.
Heb nu 2 mastery 7 Kat tokens, alleen heb maar 153 blue essence :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:42:
Yay m'n 1e penta van het seizoen, zo heerlijk, iedereen low, ons team low, om een hoekje wachten en dan erin flashen 4 instant kills en nog een laatste met de ward jump +Q. Zo lekker, was harde game, ik speelde niet op m'n best, maar niemand van de vijand was zo extreem gefed dat we niet meer konden winnen :)
Sta nog steeds 3 games achter op 50% winrate met Kat -.- Moet echt minder aggresive erin gaan late game.
Heb nu 2 mastery 7 Kat tokens, alleen heb maar 153 blue essence :/
Nog nooit een Officiele penta gehaald XD Wel vaak bijna waarbij die ene mede speler je de penta niet gunt xD.

Had laatst ook een game tegen mij een penta denied als tegenstander xD dat vind ik wel luek om te doen :P

Die mastery 7 is toch niks meer dat gefeliciteerd je heb nu lvl 7 en hier kan je nog steeds niks mee 8)7

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb al ruim een jaar niet meer gespeeld (en daarvoor was het sporadisch een ARAM), eigenlijk sinds S3 niet serieus meer bezig geweest. Wel de LCS wat gevolgd, etc. Maar het begint de laatste tijd toch weer wat te prikkelen. Zeker nu de hond wat rustiger wordt en minder aandacht nodig heeft, in combinatie met de nieuwe manier van queue'en, wil ik het toch weer eens oppikken.

M'n 'angst' zit 'em echter in dat ik er al zo lang uit lig, dat ik zo'n beetje vanaf 0 weer begin. Toen ik nog actiever speelde was ik met name ADC (en jungle als off-role). Als ADC was ik fan van Varus, Draven en in mindere mate Caitlyn (dit was allemaal pre-Kalista, etc), en als jungle was ik het beste in tanky champs zoals Sejuani en Nautilus.

Van wat ik begreep worden deze champs nu amper tot niet meer gespeeld, dus dat gaat nog leuk worden. De jungle is al een paar seizoenen verder, dus dat moet ik ook weer door krijgen... Mogelijk toch maar eerst een beetje ADC'en. Welke ADC's zijn aanraders nu? Ik had voorheen een hekel eraan om Ezreal te picken, en ook Lucian lag me niet echt (geen idee waarom...), en laat dat van wat ik begrepen heb 2 van de meest populaire ADC's zijn.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
ADC's die ik nu speel zijn vooral Lucian, MF, Sivir, Jhin en soms Ashe.
Ezreal vind ik zelf ook niet prettig om te spelen dus dat doe ik dan ook gewoon niet genoeg andere keuzes.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 21:40
Mijn advies zou zijn, ga normals doen (niet direct ranked) pak een ADC welke het beste bij jou lijkt te passen en speel daar eerst weer een beetje mee.

In het procircuit maakt de champion meer uit dan in normals, zeker als je soloqueue doet. Van echte teamplay is dan minder (tot geen) sprake waardoor de keuze niet echt uitmaakt.

Ik speel zelf laatste week weer normals, maar dan wel vooral met lucian, opties waar ik zelf persoonlijk op terug zou vallen zijn Caitlin en Jinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Wat op het moment wel een tendens is om early/mid champions te nemen. Vandaar dat lucian ook zo populair is.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
ocwil schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:38:
Wat op het moment wel een tendens is om early/mid champions te nemen. Vandaar dat lucian ook zo populair is.
Lucian heeft een redelijk sterke early game, maar zijn late game moet je ook niet onderschatten. Doordat zijn passive ook met crit werkt doet hij een bak damage in de late game.

Je kan prima Varus en Draven spelen. D'r is een marksman update geweest die de meeste ADC's ingrijpend heeft veranderd. Varus en Draven zijn niet aangepast en misschien daarom ook het makkelijkste om weer op te pikken.

[ Voor 21% gewijzigd door kokkie1 op 20-05-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ja precies, ik was niet van plan meteen weer ranked in te duiken (toendertijd zat ik op mid-gold niveau op EUNE), maar eerst weer wat te wennen.

Sivir is inderdaad ook nog een optie die ik wel prima vond, Jinx speelde ik met name rond de release wat, maar viel meestal toch terug op Draven / Varus.

Als early game zo belangrijk is, dan zou Draven nog wel een goede optie kunnen zijn als ik het zo begrijp. Z'n early damage was toen ik nog speelde vele malen hoger dan de concurrerende ADC's. Het gaat wel goed komen iig.

Welke site kan ik tegenwoordig het best aangrijpen om een beetje logische builds te bekijken? De lolking en mobafire ( :') ) guides zijn te vaak van spelers die zelf qua niveau ook niet veel voorstellen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
Grumpmeister schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:44:

Welke site kan ik tegenwoordig het best aangrijpen om een beetje logische builds te bekijken? De lolking en mobafire ( :') ) guides zijn te vaak van spelers die zelf qua niveau ook niet veel voorstellen.
http://champion.gg/statis....winPercent&order=descend
Bij de champions vind je de meest gebruikte summoners, itembuilds en masteries.

Ik ben het niet helemaal eens dat de early game champions de overhand hebben nu. Zeker als je naar win percentage kijkt staan twitch, kog en jinx vrij hoog. Dit zijn toch zeker geen early game champions. Ik zou gewoon kijken wat je leuk vind. D'r is veel veranderd voor de ADC's en het wordt een beetje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
kokkie1 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:50:
[...]

http://champion.gg/statis....winPercent&order=descend
Bij de champions vind je de meest gebruikte summoners, itembuilds en masteries.

Ik ben het niet helemaal eens dat de early game champions de overhand hebben nu. Zeker als je naar win percentage kijkt staan twitch, kog en jinx vrij hoog. Dit zijn toch zeker geen early game champions. Ik zou gewoon kijken wat je leuk vind. D'r is veel veranderd voor de ADC's en het wordt een beetje proberen.
Dank je, ik ga vanavond en in het weekend wat proberen dan :)

Eerst vanavond alle runepages / mastery pages weer up to date brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 07-10 08:21
Grumpmeister schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:21:
M'n 'angst' zit 'em echter in dat ik er al zo lang uit lig, dat ik zo'n beetje vanaf 0 weer begin. Toen ik nog actiever speelde was ik met name ADC (en jungle als off-role). Als ADC was ik fan van Varus, Draven en in mindere mate Caitlyn (dit was allemaal pre-Kalista, etc), en als jungle was ik het beste in tanky champs zoals Sejuani en Nautilus.
Niet druk maken en gewoon champs pakken die je goed liggen. Sowieso is caitlyn een pick die je nog regelmatig tegenkomt en zelfs Varus en Draven zie ik nog wel eens sporadisch. Je zal waarschijnlijk wel even moeten wennen aan de changes qua items etc.

In de huidige meta lijkt het er op dat voor zowel jungle als ADC bijna alle "traditionele" picks redelijk viable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
In orde al

[ Voor 97% gewijzigd door Deefje85 op 20-05-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Blijft leuk dat URF, zeker als tegenstanders blijkbaar een champ niet goed kennen.
Had Maokai op bot lane en hun top lane Rengar was gewend om iedereen op te blazen, tot hij een keer bot kwam. "How does Maokai heal that much?!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:55
TheBrut3 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:51:
Blijft leuk dat URF, zeker als tegenstanders blijkbaar een champ niet goed kennen.
Had Maokai op bot lane en hun top lane Rengar was gewend om iedereen op te blazen, tot hij een keer bot kwam. "How does Maokai heal that much?!".
Ook leuk met urf maokai: 5 saplings in bosje zetten als je genoeg ap hebt en wachten tot er iemand in loopt: deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik tilt echt hard in urf, mijn urf games zijn gewoon zo dat stel we lopen achter, blijven we achterlopen en verliezen we. Ik houd niet van urf en ben dan ook niet van plan urf te gaan spelen, heb het niet zo met al die game modes buiten normal/ranked draft picks.

Ik was hier een tijdje niet geweest en was dus ook niet verder gegaan met die Rengar discussie. Ik voel me gewoon goed early game en mid game, maar zodra we de laning phase uit zijn en late game in het zicht begint te komen gaat het hoe dan ook bergafwaarts met mijn Rengo.

Ik ben dan ook pas geleden begonnen om build van Nightblue over te nemen voorheen deed ik: Stalker's Warrior --> Youmuu's --> Lucidity Boots ---> Ravenous Hydra ---> situational (Deze vulde ik meestal met Scimitar, Dead Man's Plate)

Daarna deed ik even kort een meer tankier build, hier haalde ik volgens mij meer resultaat mee ondanks minder dmg: Stalker's Warrior ---> Youmuu's --> Lucidity Boots ---> Titanic Hydra ---> Sterak's Gage --> Dead Man's Plate

Nu gebruik ik deze build: Tracker's Warrior(Omdat er in Bronze bijna niet wordt geward) ---> Youmuu's ---> Lucidity Boots ---> Phantom Dancer ---> Statikk Shive ---> Infinity Edge

Wat ik wel opmerk is dat ik in early game kills pak en dan ga backen inplaats van helpen pushen. Verder lijkt het wel of ik een soort van fobie heb voor objectives, ik wil niet het risico nemen om bv. Baron of Elder Dragon te doen, een TF ingaan met minder health en dan een ace tegen krijgen waardoor de enemy final push kan maken.

Ik heb net Shyvana gekocht en ze is best wel nice om mee te spelen. Haar ult zorgt er ook voor dat je makkelijk kan ganken.

Hier trouwens June sale schedule: http://oce.leagueoflegend...les/june-sales-schedule-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Viktor update....voor de 'verandering'

Van me laatste 10 ranked games met Viktor nu 7 gewonnen. Daar zaten nogal wat dikke scores bij. 'Dikker' dan ik voorheen met hem scoorde.

Hij zit op dit moment in een vrij goede positie; wonderbaarlijk genoeg beter dan vóór patch 6.9.
E is overall wel generfed, maar Q en R maken toch verbazingwekkend veel goed.

Zoals voorspeld is ie al behoorlijk vaak opgepikt in de huidige EU Challenger Qualifier matches met vrij goede resultaten. Zit er dus dik in dat die trend voortgezet wordt in LCS pro scene. Oh dear, daar komen de nerfs straks!

Swain is trouwens ook een keer voorbij gekomen op Day 1 van die Challnger Qualifier matches: 4G vs ESG. Match duurde meer dan uur. Swain was daar niet echt heel decisive met dikke moves, was vooral een dmg soak/off tank.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:09:
Ik was hier een tijdje niet geweest en was dus ook niet verder gegaan met die Rengar discussie. Ik voel me gewoon goed early game en mid game, maar zodra we de laning phase uit zijn en late game in het zicht begint te komen gaat het hoe dan ook bergafwaarts met mijn Rengo.

Ik ben dan ook pas geleden begonnen om build van Nightblue over te nemen voorheen deed ik: Stalker's Warrior --> Youmuu's --> Lucidity Boots ---> Ravenous Hydra ---> situational (Deze vulde ik meestal met Scimitar, Dead Man's Plate)

Daarna deed ik even kort een meer tankier build, hier haalde ik volgens mij meer resultaat mee ondanks minder dmg: Stalker's Warrior ---> Youmuu's --> Lucidity Boots ---> Titanic Hydra ---> Sterak's Gage --> Dead Man's Plate

Nu gebruik ik deze build: Tracker's Warrior(Omdat er in Bronze bijna niet wordt geward) ---> Youmuu's ---> Lucidity Boots ---> Phantom Dancer ---> Statikk Shive ---> Infinity Edge

Wat ik wel opmerk is dat ik in early game kills pak en dan ga backen inplaats van helpen pushen. Verder lijkt het wel of ik een soort van fobie heb voor objectives, ik wil niet het risico nemen om bv. Baron of Elder Dragon te doen, een TF ingaan met minder health en dan een ace tegen krijgen waardoor de enemy final push kan maken.
Zoals je het omschrijft, zit het niet zozeer in je item keuzes voor Rengar. Überhaupt heeft ie wel een paar redelijk duidelijke core items in de vorm van Warrior, Youmuu's Ghostblade, etc. Alleen al daarom ga je met bepaalde andere item keuzes niet ineens enorme verschillen maken in je performance. Zeker bij een champ als Rengar gaat het echt veel meer om het maken van de juiste keuzes.

Met Rengar moet je vooral niet te voorzichtig zijn. Je moet op juiste moment de trekker overhalen, ult stealthen en proberen die ADC/APC uit te schakelen. En vooral niet denken dat je vóór lvl 6 niet kan ganken. Wanneer dat juiste moment is, hangt natuurlijk sterk af van de situatie.

Probeer anders ook eens Khazix; zelfde stijl als Rengar in grote lijnen, maar minder afhankelijk van die ene ult cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:33:

Zoals je het omschrijft, zit het niet zozeer in je item keuzes voor Rengar. Überhaupt heeft ie wel een paar redelijk duidelijke core items in de vorm van Warrior, Youmuu's Ghostblade, etc. Alleen al daarom ga je met bepaalde andere item keuzes niet ineens enorme verschillen maken in je performance. Zeker bij een champ als Rengar gaat het echt veel meer om het maken van de juiste keuzes.

Met Rengar moet je vooral niet te voorzichtig zijn. Je moet op juiste moment de trekker overhalen, ult stealthen en proberen die ADC/APC uit te schakelen. En vooral niet denken dat je vóór lvl 6 niet kan ganken. Wanneer dat juiste moment is, hangt natuurlijk sterk af van de situatie.

Probeer anders ook eens Khazix; zelfde stijl als Rengar in grote lijnen, maar minder afhankelijk van die ene ult cooldown.
Kha'Zix ben ik mee bezig, ik ga denk ik ook beginnen met Elise. Misschien nog ff verder improven met Warwick waar ik al mastery lvl 5 mee ben.

Ik ben trouwens vandaag op mijn verjaardag uit Bronze V gepromoot naar Bronze IV. :D Puur door Akali mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Warwick is best leuk sinds de ass chance, WW ult is volgens mij niet meer te removen? Misschien nog met mikaels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Santee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:06:
Warwick is best leuk sinds de ass chance, WW ult is volgens mij niet meer te removen? Misschien nog met mikaels.
UNIQUE – QUICKSILVER: Removes all crowd control debuffs from your champion. 90 second cooldown.

Dus removed nog steeds supress

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
AH ok, dan is het alleen fizz ult en zed ult die het niet meer removed. Maar goed, veel mensen zijn alsnog te dom om een qss te kopen of hebben simply geen zin er zoveel gold in te droppen :P alleen pre 6 en late game is WW wel vrijwel nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
AH ok, dan is het alleen fizz ult en zed ult die het niet meer removed. Maar goed, veel mensen zijn alsnog te dom om een qss te kopen of hebben simply geen zin er zoveel gold in te droppen :P alleen pre 6 en late game is WW wel vrijwel nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Volgens mij krijg je nog wel de damage van de ult zelf.

Ps. Soms zijn ragers toch wel erg grappig. Iemand helemaal kapot laten ragen omdat hij zijn lane wint met een early champ en het team kei hard verliest :+ Nederlanders blijven toch makkelijke ragekids 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door TheBrut3 op 22-05-2016 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:51:
Waarom is Warwick nutteloos late game? Ik speel Warwick ook nog wel eens, maar zijn late game is niet bepaald slecht. Het is één van de beste 1v1 champions die er is, samen met Jax en Master Yi. Op teamfights hoef je maar één goede target te kiezen voor je ult en je werk is gedaan. Om niet te vergeten zijn AS buff voor het hele team, eindeloos targets kan chasen met weinig HP, practisch solo baron kan doen en daarnaast ook nog eens een aardige tank is, want je wordt meestal niet meteen opgeblazen tijdens je ult.

Als iemand hier trouwens Swain kan spelen, dan zou ik het aanraden om het weer eens te picken. Swain is achterlijk sterk nu met zijn verbeterde healing. Die gozer is nu niet meer dood te krijgen in teamfights, en wanneer hij bijna dood is gebruikt hij gewoon zhonya's en zijn ult blijft doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Omdat elke niet tanky member een qss bouwt late game en buiten je ult ben je nutteloos in een teamfight (oh woop je geeft iedereen een dagger aan attack speed) dus late game ben je nutteloos.

En als je wilt splitten moet je hydra part bouwen want WW kan geen waves clearen.

[ Voor 18% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:53:
Omdat elke niet tanky member een qss bouwt late game en buiten je ult ben je nutteloos in een teamfight (oh woop je geeft iedereen een dagger aan attack speed) dus late game ben je nutteloos.

En als je wilt splitten moet je hydra part bouwen want WW kan geen waves clearen.
Het hele team QSS? De eerste APC die QSS bouwt moet ik nog zien, maar misschien gaat dat in plat/diam anders dan in gold. Sowieso zie ik de ADC niet eens altijd QSS bouwen of pas als 6e item.

Ik kijk uit naar Illaoi in patch 6.11.
Rito is klaar met kleine buffs, moet je dit zien:

Tentacle Smash (Q)
  • Now increases Tentacle damage by 10/15/20/25/30% rather than increasing AD damage ratio by 0/10/20/30/40%
  • Now slows all units hit for 30/35/40/45/50 % for 1.5 seconds.
Harsh Lesson (W)
  • Now deals damage equal to [4/4.5/5/5.5/6% (+2% per 100 AD)] of target's maximum health from [15/35/55/75/95 + 110% AD]
  • Now has a bonus damage cap of 300 against monsters.
Er zijn hier en daar wat berekeningen te vinden over de damage (Zie: https://www.reddit.com/r/..._in_todays_pbe_patch_519/ en https://www.reddit.com/r/...4jyh4s/illaoi_w_buff_pbe/ )

Maar over het algemeen zijn dit flinke buffs in damage. Dit zou ervoor moeten zorgen dat Illaoi minder AD hoeft de bouwen en evengoed veel damage kan hebben. Dat mag ook wel want verder heeft ze weinig utility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:00:
[...]

Waarom is Warwick nutteloos late game? Ik speel Warwick ook nog wel eens, maar zijn late game is niet bepaald slecht. Het is één van de beste 1v1 champions die er is, samen met Jax en Master Yi. Op teamfights hoef je maar één goede target te kiezen voor je ult en je werk is gedaan. Om niet te vergeten zijn AS buff voor het hele team, eindeloos targets kan chasen met weinig HP, practisch solo baron kan doen en daarnaast ook nog eens een aardige tank is, want je wordt meestal niet meteen opgeblazen tijdens je ult.

Als iemand hier trouwens Swain kan spelen, dan zou ik het aanraden om het weer eens te picken. Swain is achterlijk sterk nu met zijn verbeterde healing. Die gozer is nu niet meer dood te krijgen in teamfights, en wanneer hij bijna dood is gebruikt hij gewoon zhonya's en zijn ult blijft doorgaan.
speel swain nog wel eens op top, best grappige champ

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Nou, van het weekend m'n eerste potjes weer gespeeld (en verloren :P).

Er is niet veel meer over van m'n awareness, met name in het eerste potje. En ik maak nog (erg) veel fouten. Eerste potje als Caitlyn gedaan, maar op een gegeven moment geen idee wat ik moest builden. Wel positieve stats, dus dat scheelt dan weer wel.

Tweede potje aangegrepen om Kalista wat te leren. Die heb ik nooit echt meegekregen tijdens het spelen, maar competitief zag het er altijd als een gave champion uit. Ging in lane niet eens zo heel beroerd, maar gebruik veels te weinig de w skill (en/of Q om wat te harassen). Maar ook hier, na een paar items had ik geen idee meer wat ik nou nodig had (Boots, Runaans, BotRK, Bloodthirster, en daarna was ik het spoor bijster).

Zolang ik iedereen maar in de mute gooi smaakt het wel naar meer, heb geen zin om gewhine aan te horen na zo lang niet gespeeld te hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Grumpmeister schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:49:
Nou, van het weekend m'n eerste potjes weer gespeeld (en verloren :P).

Er is niet veel meer over van m'n awareness, met name in het eerste potje. En ik maak nog (erg) veel fouten. Eerste potje als Caitlyn gedaan, maar op een gegeven moment geen idee wat ik moest builden. Wel positieve stats, dus dat scheelt dan weer wel.

Tweede potje aangegrepen om Kalista wat te leren. Die heb ik nooit echt meegekregen tijdens het spelen, maar competitief zag het er altijd als een gave champion uit. Ging in lane niet eens zo heel beroerd, maar gebruik veels te weinig de w skill (en/of Q om wat te harassen). Maar ook hier, na een paar items had ik geen idee meer wat ik nou nodig had (Boots, Runaans, BotRK, Bloodthirster, en daarna was ik het spoor bijster).

Zolang ik iedereen maar in de mute gooi smaakt het wel naar meer, heb geen zin om gewhine aan te horen na zo lang niet gespeeld te hebben :P.
Misschien verstandig om je eerst weer even in te lezen op champion.gg, daar builds opzoeken en je zo weer een beetje in te komen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Martin0 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:52:
[...]

Misschien verstandig om je eerst weer even in te lezen op champion.gg, daar builds opzoeken en je zo weer een beetje in te komen.
Had met name wat gekeken op probuilds, maar die komen vaak niet zo heel ver (potjes lijken binnen 30 minuten voorbij te zijn). Maar idd, ik ga me er even wat beter op in lezen.

Qua het Kalista potje had ik wss beter een Mercurial Scimitar kunnen pakken ipv PD, want de Brand van de tegenstander was vrij sterk. Maar goed, achteraf is mooi wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Jammer dat URF er niet voor altijd is. Is toch 1 van de leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Xanthian schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:10:
[...]

Het hele team QSS? De eerste APC die QSS bouwt moet ik nog zien, maar misschien gaat dat in plat/diam anders dan in gold. Sowieso zie ik de ADC niet eens altijd QSS bouwen of pas als 6e item.

Ik kijk uit naar Illaoi in patch 6.11.
Rito is klaar met kleine buffs, moet je dit zien:

Tentacle Smash (Q)
  • Now increases Tentacle damage by 10/15/20/25/30% rather than increasing AD damage ratio by 0/10/20/30/40%
  • Now slows all units hit for 30/35/40/45/50 % for 1.5 seconds.
Harsh Lesson (W)
  • Now deals damage equal to [4/4.5/5/5.5/6% (+2% per 100 AD)] of target's maximum health from [15/35/55/75/95 + 110% AD]
  • Now has a bonus damage cap of 300 against monsters.
Er zijn hier en daar wat berekeningen te vinden over de damage (Zie: https://www.reddit.com/r/..._in_todays_pbe_patch_519/ en https://www.reddit.com/r/...4jyh4s/illaoi_w_buff_pbe/ )

Maar over het algemeen zijn dit flinke buffs in damage. Dit zou ervoor moeten zorgen dat Illaoi minder AD hoeft de bouwen en evengoed veel damage kan hebben. Dat mag ook wel want verder heeft ze weinig utility.
Nou meestal zijn er maar 2 mensen die je kan ulten, de rest zijn tankiesh junglers, supports of tank top laners. Meestal kan je allen de mid/adc ulten.
En ja dat is een verschil per rank, zit nu net weer in plat2, meeste ADC zullen tegen WW als 3e item QSS gaan en merc.scim eruit builden. Een ap mid zal of heel ver achter blijven, of wachten tot WW ult. WW is frontline en heeft geen range, just hij is vrij makkelijk neer te poken. Enige wat die kan is Flash+R op de backline, maar als die full dmg gaat 1 shot hij misschien de apc, als hij tanky gaat doet de supp. niks omdat zijn team niet kan follow uppen. Warwick moet het puur van de random skirmishes mid game hebben, waar zijn ult echt werk doet. In een 5v5 iedereen boots+4 items teamfight zal WW steeds minder doen de rank hoger wordt. Of course in gold is dit een ander verhaal..

M'n 1e promo naar plat2 met Katarina top ging wel lekker trouwens :)
http://matchhistory.euw.l...143/28353486?tab=overview

Vooral farm ging super lekker, want in mid krijg je vaak dat je team daarheen rotate na 15 minuten ofzo en mis je eigenlijk veel farm. Nu was ik als 1e level 18 terwijl hun mid laner echt nog level 14 was en dat is een gigantisch voordeel :) Denk trouwens dat ik nooit eerder 300cs op Kat heb gehaald, zeker niet in deze korte tijd :9~

Ook zo typisch trouwens, ik tp botlane van achteren en we hebben een vayne amumu en soraka klaar staan, was 4v4 geloof ik? Dus ik ping 15x en ult erin, dan pas komt de rest aanlopen... Zelfs na 5x pingen durven ze er niet in gaan, zo jammer waren 4 free kills. Anyways, vayne flash+ult+healed en ik pak 2 kills alsnog barely en Vayne gaat flamen "ks whore" zegt ze 8)7

Ja en als ik de reset niet kreeg hadden we never nooit die 2e kill gehad, daarbij is Katarina early kills geven SUPER goed, want dan kan ze je door de mid game halen of snowballen en enden (zoals deze game) <35min. Kat wordt steeds slechter >35 min namelijk, terwijl Vayne door scaled. Dat soort mensen snappen echt niet hoe dit spelletje werkt :? 8)7 :X

Die amumu trouwens ook niet, enige tank op het team, gaat die runic echos into sightstone into sunfire en daarna abyssal. Hij faalde dan ook behoorlijk de hele game lang, gelukkig ging die niet vaak dood mr goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
[...]

- een Ult die door elke vorm van CC te breken valt;
- alleen maar melee attacks die amper tot geen damage doen;
- geen enkele vorm van CC behalve een ult waardoor hij als een magere frontline kan worden gezien;

Nee ik vind Warwick geen geweldige optie voor lategame teamfights.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Nou meestal zijn er maar 2 mensen die je kan ulten, de rest zijn tankiesh junglers, supports of tank top laners. Meestal kan je allen de mid/adc ulten.
En ja dat is een verschil per rank, zit nu net weer in plat2, meeste ADC zullen tegen WW als 3e item QSS gaan en merc.scim eruit builden. Een ap mid zal of heel ver achter blijven, of wachten tot WW ult. WW is frontline en heeft geen range, just hij is vrij makkelijk neer te poken. Enige wat die kan is Flash+R op de backline, maar als die full dmg gaat 1 shot hij misschien de apc, als hij tanky gaat doet de supp. niks omdat zijn team niet kan follow uppen. Warwick moet het puur van de random skirmishes mid game hebben, waar zijn ult echt werk doet. In een 5v5 iedereen boots+4 items teamfight zal WW steeds minder doen de rank hoger wordt. Of course in gold is dit een ander verhaal..
De damage van Warwick is best hoog, het is alleen geen burst / 100-0 damage.
Ik had al eerder een berekening gemaakt van WW's damage maar die kan ik niet terug vinden, was bovendien met devourer.

Hoe dan ook, mijn ervaring was/is dat je met Bloodrazor/Botrk en Fervor de ADC met je ult tot 30% HP kan brengen. De rest moet je doen met je AA's en je Q doen.

Ja, als je team niks doet met je "engage" dan houd het natuurlijk snel op, maar soms kan je ook wachten tot dat iemand anders engaged.
Damien schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:38:
[...]

- een Ult die door elke vorm van CC te breken valt;
- alleen maar melee attacks die amper tot geen damage doen;
- geen enkele vorm van CC behalve een ult waardoor hij als een magere frontline kan worden gezien;

Nee ik vind Warwick geen geweldige optie voor lategame teamfights.
Warwick is geen front liner, dat ben ik met je eens.
Hoewel zijn supress te onderbreken valt op verschillende manieren is de damage niet te ontwijken.

Zijn aa's doen bovendien vrij veel damage. Als we het toch over late game hebben kunnen we de stats van lvl 18 er ook wel bij hebben.

Ten eerste heb je zijn passive.

16 damage per stack van zijn passive, dat is al snel 48 damage met de max 3 stacks
6% current HP damage van BotrK. Dat is met een gemiddelde HP van 1000 ook 60 damage.
Fervor op level 18 14 tot 112 physical damage met Fervor of Battle
Minsten 80 damage van Blood Razor (4% van minimaal 2k HP late game)

Even optellen:

Minimaal per AA = 315
Base AD: 145
Passive: 16
Fervor: 14
Blood Razor: 80
BotrK: 60

Maximaal per AA = 445
AD: 145
Passive: 48
Fervor: 112
Blood Razor: 80
BotrK: 60

Je mag zelf uitrekenen hoeveel damage zijn ult doet.

De damage is nogal afhankelijk van hoeveel HP ze (nog) hebben maar ik ben maar even uitgegaan van gemiddelde indien er GEEN tanks in zitten. De Blood Razor en BotrK damage verdubbelen bij een doelwit van 4K HP.

Tot slot: Zijn er betere champion late game voor teamfights? Ja natuurlijk, maar Warwick is ook niet slecht.
Deze grafiek ondersteunt dat ook.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DnI9F8W.png

Er zijn betere champions dan Warwick, maar dat hij geen damage doet of nutteloos is late game gaat er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

[...]

Volgens mij is Vayne nog steeds de beste duelist (samen met fiora)
Dus hoe je er bij komt dat ww een van de beste is vind ik een beetje raar, warick is buiten zijn ult extreem makkelijk te kiten.
zijn lack of damage op aa's en minimale healing op zijn Q gaat je echt niet helpen tegen die bruiser die je aan het slaan is.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Volgens mij is er nog vrij recentelijk hier in het topic geroepen dat AA's tijdens teamfights amper tot niet plaatsvinden voor melee champs. Dit kwam destijds ter sprake voor een keuze een attackspeed item op een AP-caster (zodat een passive wat vaker zou proccen).

Dus waarom het wel ineens bij Warwick zou kunnen terwijl er destijds nog zo hevig tegen werd geprotesteerd verbaast mij.

Tabel is gebaseerd op brons tot challenger? Of wat? Alleen een plaatje met wat tijdzones zegt me niets over hoe nuttig de champion is in mijn huidige elo. Al schat ik dat het in silver wel hoog zal zijn, want dan kun je er simpelweg elke champ wel inzetten. Master Yi heeft ook een hoge winrate in silver, maar dat zegt meer over de spelers dan de champ.

Overigens ben je met bovengenoemde build ronduit NIET tanky, oftewel snel op te blazen.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 23-05-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Damien schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:41:
Volgens mij is er nog vrij recentelijk hier in het topic geroepen dat AA's tijdens teamfights amper tot niet plaatsvinden voor melee champs. Dit kwam destijds ter sprake voor een keuze een attackspeed item op een AP-caster (zodat een passive wat vaker zou proccen).

Dus waarom het wel ineens bij Warwick zou kunnen terwijl er destijds nog zo hevig tegen werd geprotesteerd verbaast mij.

Tabel is gebaseerd op brons tot challenger? Of wat? Alleen een plaatje met wat tijdzones zegt me niets over hoe nuttig de champion is in mijn huidige elo. Al schat ik dat het in silver wel hoog zal zijn, want dan kun je er simpelweg elke champ wel inzetten. Master Yi heeft ook een hoge winrate in silver, maar dat zegt meer over de spelers dan de champ.
champion.gg is van plat+, alleen de stats zijn niet altijd even betrouwbaar. Laatste werd er een link gepost van een betere site, ben de naam alleen kwijt.
En idd, in een tf zal WW wsl een ult, 2x een Q en 3 auto attacks of krijgen. Op het moment dat hij langer gaat auto attacken is de fight ongeveer al over. En een adc naar 30% brengen is leuk, maar met die build ben je zelf ook in 1 cc dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Dat de damage van de WW ult door blijft gaan kwam ik laatst achter, ik werd door ww geult en daarna direct een ult van Lee sin er achteraan en nog ging de damage van ww door ondanks dat ik al een halve kilometer verop geschupt was.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Trouwens "warwick is geen frontliner", maar hoe kom je dan ooit in de buurt van de adc/apc? :')
Die gaan echt niet lopen frontlinen als ze goed spelen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:47:
Trouwens "warwick is geen frontliner", maar hoe kom je dan ooit in de buurt van de adc/apc? :')
Kom maar eens kijken in een game op bronze,. lopen de adc's en apc's zo 5 man in ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:47:
En dit dus ook.

Warwick is een leuke jungler voor als je safe wilt junglen aangezien je eigenlijk met geen enkele mogelijkheid dood zult gaan in de jungle. Maar daar blijft het ook bij, er zijn tientallen junglers die simpelweg een betere optie zijn dan Warwick.

De champ roept ook gewoon om een fatsoenlijke rework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:16
Martin0 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:49:
[...]

Kom maar eens kijken in een game op bronze,. lopen de adc's en apc's zo 5 man in ;)
Helaas heeft t op dat niveau vaak ook te maken met tanks die met flash/dash of hoe dan ook disengagen op het moment dat het teamfight begint -.- Sta je als carry dus opeens vooraan idd. Gister ook weer: ik speel jinx, redelijk gefeed, heb een braum supp waar ik achter blijf om hun poke te ontwijken. De seconde dat de poke op Braum af komt springt ie naar onze full tank mundo top.... dagdag jinx :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
kgd92 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:52:
[...]

Helaas heeft t op dat niveau vaak ook te maken met tanks die met flash/dash of hoe dan ook disengagen op het moment dat het teamfight begint -.- Sta je als carry dus opeens vooraan idd. Gister ook weer: ik speel jinx, redelijk gefeed, heb een braum supp waar ik achter blijf om hun poke te ontwijken. De seconde dat de poke op Braum af komt springt ie naar onze full tank mundo top.... dagdag jinx :(
Haha kan nog mooier:
Ik was morgana support en ik raak 1 binding, en mijn vayne gaat gelijk all in nadat ze nog maar 300 hp over heeft :S, en dan is t mijn schuld dat ze dood gaat want ik protecte haar niet...(was een game van een tijdje terug), heb uit eindelijk deze botlane wel gecarried en de game wonnen, was een normaltje met een botlane van vayne + morg tegen vayne + alistar = autowin voor morg, alistar kompleet gedenied.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:16
Martin0 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:55:
[...]

Haha kan nog mooier:
Ik was morgana support en ik raak 1 binding, en mijn vayne gaat gelijk all in nadat ze nog maar 300 hp over heeft :S, en dan is t mijn schuld dat ze dood gaat want ik protecte haar niet...(was een game van een tijdje terug), heb uit eindelijk deze botlane wel gecarried en de game wonnen, was een normaltje met een botlane van vayne + morg tegen vayne + alistar = autowin voor morg, alistar kompleet gedenied.
Helaas maar al te bekend verhaal... Ben bronze 2 en 90% van mijn games eindig ik "positief". Lang niet altijd positief genoeg om de game te caryen, maar overwegend beter dan mijn directe tegenstander (gold lead). Het winnen op dit niveau is voor mijn gevoel puur een kwestie van geluk dan wel pech met de teamgenoten die je toebedeeld krijgt tegenover je tegenstanders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Tja dat is lastig, ik heb geleerd dat je moet klaar staan om te spelen alsof een ander speelt zoals die hoort te spelen, dus een support die peelt of een tank die engaged oid maar je moet er altijd rekening mee houden dat ze niet spelen zoals ze horen te spelen. Vooral in lower elo is het een 1v9, niemand gaat jou helpen, sterker nog als jij denkt dat die Braum jou 2x een shield gaat geven, z'n E omhoog gooit als Ezreal ult en ult wanneer ze engagen op jou kom jij van de koude kermis thuis. Ga extra safe staan, dan maar 1 auto minder aan het begin van een fight.
kgd92 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:58:
[...]

Helaas maar al te bekend verhaal... Ben bronze 2 en 90% van mijn games eindig ik "positief". Lang niet altijd positief genoeg om de game te caryen, maar overwegend beter dan mijn directe tegenstander (gold lead). Het winnen op dit niveau is voor mijn gevoel puur een kwestie van geluk dan wel pech met de teamgenoten die je toebedeeld krijgt tegenover je tegenstanders...
Als jij consistent beter speelt dan je rank genoten dan climb je, als jij je games op "luck' toedeelt van je teammates dan zit je op de elo waar je hoort te spelen. Wordt beter, kijk tips en streams en youtube filmpjes en als je echt goed genoeg bent voor silver ga je vanzelf carryen.

[ Voor 40% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wootlock schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:36:
[...]

Volgens mij is Vayne nog steeds de beste duelist (samen met fiora)
Dus hoe je er bij komt dat ww een van de beste is vind ik een beetje raar, warick is buiten zijn ult extreem makkelijk te kiten.
zijn lack of damage op aa's en minimale healing op zijn Q gaat je echt niet helpen tegen die bruiser die je aan het slaan is.
Ok, dus omdat Vayne of Fiora een Warwick aan kan hoort hij niet bij de beste? Uit ervaring weet ik wel dat Warwick Master Yi, Jax of Tryndamere aan kan. Die damage "minimale" damage moet je nog maar eens even nakijken
Damien schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:41:

Overigens ben je met bovengenoemde build ronduit NIET tanky, oftewel snel op te blazen.
Die discussie ging over Diana, een nog al verschillende champion dan Warwick qua build en tactiek. Dat gaat voor deze discussie niet helemaal op.

En hoezo ben je niet tanky? Na je Blood Razor en BotrK + boots heb je nog 3 slots over voor tank items.
Tot minuut 25-30 ben je squishy, daarna komt je tankiness ook wel aardig op gang.
Damien schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:50:
[...]

De champ roept ook gewoon om een fatsoenlijke rework.
En gelukkig komt die er ook aan. Warwick is best saai op dit moment en zijn kit laat wat te wensen over.

Mijn definitie van Front liner is misschien wat anders dan die van jullie. Bij frontliner denk ik aan Mundo, Trundle, Maokai etc. In jullie op zicht is Master Yi dus ook een front liner? Of Zed? Warwick zit daar gewoon ergens tussen in, net als Vi overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
Xanthian schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:35:
[...]

Tot slot: Zijn er betere champion late game voor teamfights? Ja natuurlijk, maar Warwick is ook niet slecht.
Deze grafiek ondersteunt dat ook.
[afbeelding]

Er zijn betere champions dan Warwick, maar dat hij geen damage doet of nutteloos is late game gaat er bij mij niet in.
Dat de grafiek dit ondersteund ben ik het niet mee eens. Warwick is een vrij slechte ganker totdat hij zijn Ult krijgt. Je hebt weinig opties in de early game anders dan farmen. Dus dit verklaard het eerste gedeelte van de grafiek. Warwick is echter een goede skirmiser. Dit blijft de hele game relevant. Maar voor teamfights is een Warkwick niet gemaakt. Voor de argumenten sluit ik mij aan bij Damien en Santee. Zodra je rond de skirmish blijft spelen kan je goed winnen.
Een poke champion is in het algemeen ook slecht in teamfights maar dit maakt hem niet minder sterk late game. Je moet spelen rond de sterke punten van je team en champions.
Deze grafiek geeft geen duidelijkheid over het nut van de champion. Dit ligt namelijk geheel aan de teamcomp waarin hij wordt gespeeld en hoe hij wordt gespeeld. Sommige graphs zijn vrij nutteloos IMO. Kijk maar eens naar winrate per games played, voor de meeste champions, en probeer daar maar eens een conclusie aan vast te hangen. De meeste lopen namelijk niet op. Iets dat je toch wel verwacht als je meer ervaring met de champions hebt. Voorbeelden: Graves jungle, Ezreal, Lee sin, Caitlin.

[ Voor 6% gewijzigd door kokkie1 op 23-05-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Dr is wel een verschil, Zed zoekt een targeth uit en heeft super veel mobility met W+R, hoeft daar niet eens voor te flashed. Yi heeft een ult waardoor die met super veel movement speed om het gevecht heen kan komen flanken. Warwick moet je eigenlijk ook mee flanken, alleen heeft hij geen gap closer, op het moment dat je hem ziet kan de frontline/peel gelijk rotaten en veel adc's hebben ook een flash/dash.

Anyways, hij zal vast wel goed genoeg werken t/m platinum, maar als er betere spelers komen wordt die gewoon steeds slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:59:

[...]

Als jij consistent beter speelt dan je rank genoten dan climb je, als jij je games op "luck' toedeelt van je teammates dan zit je op de elo waar je hoort te spelen. Wordt beter, kijk tips en streams en youtube filmpjes en als je echt goed genoeg bent voor silver ga je vanzelf carryen.
Dit gaat op voor ongeveer 8 a 9 games van de 10 games, Er zijn genoeg invloeden van de teamgenoten die dit in de weg kunnen zitten, 1 afk at 10 min bvb of een die na 10 minuten 0/8 staat(wat ik nog regelmatig tegen kom).

Dit jaar is het zo veel moeilijker om uit bronze te klimmen dan voorgaande jaren, S4 van bronze V -> silver V met 168 games ofzo, s5 bronze III -> silver V met 80 games of zo, dit seizoen bronze III -> bronze III met een w/l streak van 3/9 waar ik alleen mijn eerste 3 placements matches won daarna alleen maar verloor.
Nou probeer ik ook andere rollen te spelen naast support aangezien support door de ncs een beetje fucked is(als je yoloQ speelt teminste).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Wel dynamic queue heeft het niet makkelijker gemaakt om solo te climben...
Anyways, als je 100 games speelt en jij gaat nooit afk heb je statistisch gezien een hogere kans dat de afker bij de tegenstander zit...
Je hebt het trouwens ook zelf in de hand, want een ragequitter is vaak te danken aan teammates die blamen en flamen, een babysit jungler etc.

Ik probeer vaak ook de tegenstander te irriteren tilten, spam mastery icon, spam laugh emote. Het klinkt gierig, maar als de tegenstander "breekt", elkaar gaat blamen en flamen of het niet meer ziet zitten heb je praktisch gewonnen. Ik heb dit zo vaak gehad in mn eigen team. Mensen gaat elkaar blamen en ineens zit iedereen te typen. Die 3k achterstand wordt ineens 8k 5 minuten later en de game is lost, terwijl die dat helemaal niet was op het moment dat iedereen besloot dat elkaar uitschelden op het internet belangrijker is dan fun hebben en de game winnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:02:
[...]

Ok, dus omdat Vayne of Fiora een Warwick aan kan hoort hij niet bij de beste? Uit ervaring weet ik wel dat Warwick Master Yi, Jax of Tryndamere aan kan. Die damage "minimale" damage moet je nog maar eens even nakijken
Nou dat ben ik niet met je eens, ja hij zal ze aan kunnen, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Een equal fed Master Yi, Jax, Tryndamere beukt ook gewoon Warwick in elkaar hoor. Met name nog eens als de eerder genoemde heren een QSS in hun arsenaal hebben.
Die discussie ging over Diana, een nog al verschillende champion dan Warwick qua build en tactiek. Dat gaat voor deze discussie niet helemaal op.

En hoezo ben je niet tanky? Na je Blood Razor en BotrK + boots heb je nog 3 slots over voor tank items.
Tot minuut 25-30 ben je squishy, daarna komt je tankiness ook wel aardig op gang.
Diana is tussen de spells door toch echt afhankelijk van haar melee attacks. Maar goed daarin zullen we altijd verschillen qua mening. Gelukkig krijg ik het zelf wel voor elkaar om te winnen op de manier waarop ik het beschreef. ;)
En gelukkig komt die er ook aan. Warwick is best saai op dit moment en zijn kit laat wat te wensen over.
Hier geef je dus ook wel aan dat Warwick verre van een optimale kit heeft ;).
Mijn definitie van Front liner is misschien wat anders dan die van jullie. Bij frontliner denk ik aan Mundo, Trundle, Maokai etc. In jullie op zicht is Master Yi dus ook een front liner? Of Zed? Warwick zit daar gewoon ergens tussen in, net als Vi overigens.
Mooie redenatie. Wat gaat je frontline dan zijn tijdens een teamfight? Als Warwick gaat spelen als een assassin? Heb je een team van, top: Riven of Yasuo, Mid: Akali of Zed, jungle: Warwick, Botlane: Jhin, Morgana. Nou dit is een vrij standaard line-up in een gemiddelde silver/gold game. Wat gaat dan je initiate zijn als Warwick het al niet is? Kortom het is of afwachten tot het enemy team een teamfight start. Of zoals Kokkie zegt kleine skirmishes, dan kan Warwick inderdaad van waarde zijn. Maar 5v5 is Warwick simpelweg een zwakke broeder, mits je vs een non-cc team speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ik vind warwick ook geen geweldige Jungler, 1 vs 1 is hij wel oke maar wordt hij door een aantal champions outclassed.
Qua junglers zie ik dan liever bvb een Amumu, Hele sterke teamfighter en ook een goede ganker.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Als Kat main heb ik daarom ook wel beetje hekel aan WW, veel lanes zijn lastig voor kat en dan is jungle pressure fijn. Als de jungler lvl 6 wordt ben ik vaak al level 7 en met een beetje pech heb ik dan 1/2x moeten backen afhankelijk van hoe de matchup gaat. Liefst heb ik op level 4/6 gelijk een gank. Dat is genoeg voor mij om de laning phase te overleven en hopelijk verder te snowballen.
Matchups als Ahri, Annie, Zed, Yasuo wordt je vaak gewoon je tower in gepushed en zeker een Ahri kan je super makkelijk killen under turret, al helemaal als ze 6 wordt en dan is ze gelijk ook vrijwel niet meer te ganken, daarom liever een early jungler. Het is trouwens niet eens zozeer dat ze daadwerkelijk ganken, maar meer dat de pressure van een gank er is. Met Warwick weet je gewoon dat hij pas level 6 wordt op de 2e blue of net ervoor, dus pas rond de 7:00 mark moet je je zorgen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Martin0 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:09:
Ik vind warwick ook geen geweldige Jungler, 1 vs 1 is hij wel oke maar wordt hij door een aantal champions outclassed.
Qua junglers zie ik dan liever bvb een Amumu, Hele sterke teamfighter en ook een goede ganker.
Ik wil Wawick nog wel eens kiezen tegen een team die Master Yi, Rengar, Katarina, etc, nou ja krijgt het idee wel. Dat soort champions kan je redelijk eenvoudig counteren tijdens een teamfight.
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:32:
Als Kat main heb ik daarom ook wel beetje hekel aan WW, veel lanes zijn lastig voor kat en dan is jungle pressure fijn. Als de jungler lvl 6 wordt ben ik vaak al level 7 en met een beetje pech heb ik dan 1/2x moeten backen afhankelijk van hoe de matchup gaat. Liefst heb ik op level 4/6 gelijk een gank. Dat is genoeg voor mij om de laning phase te overleven en hopelijk verder te snowballen.
Matchups als Ahri, Annie, Zed, Yasuo wordt je vaak gewoon je tower in gepushed en zeker een Ahri kan je super makkelijk killen under turret, al helemaal als ze 6 wordt en dan is ze gelijk ook vrijwel niet meer te ganken, daarom liever een early jungler. Het is trouwens niet eens zozeer dat ze daadwerkelijk ganken, maar meer dat de pressure van een gank er is. Met Warwick weet je gewoon dat hij pas level 6 wordt op de 2e blue of net ervoor, dus pas rond de 7:00 mark moet je je zorgen gaan maken.
Nou zijn er bepaalde routes waar Warwick afk de jungle kan farmen tot level 6 zonder te backen. Hiervoor heb je twee clears voor nodig en twee skuttles. Hierdoor kan WW level 6 zijn voordat de laners level 6 zijn, afhankelijk of ze backen of niet. Maar het is nogal een risico om dit te doen.

Zelf speel ik ook liever Volibear of Hecarim, die kunnen prima ganken op level 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:32:
Nou speel ik geregeld Warwick Jungle (ja, ik ben een oldskooler :P) en ik gank vaak genoeg vlak nadat ik mn red buff opgepakt heeft. Juist omdat iedereen denkt dat ze toch wel veilig zijn overextenden ze vaak. Als de laner dan een CC heeft kun je vaak icm red buff dan toch nog wel een kill of assist oppikken op lvl 3.

Maargoed, verder wel met het sentiment eens dat Warwick een redelijk matige jungler is. Zijn kit is heel beperkt en eenzijdig en veel andere junglers kunnen alles wat hij kan en beter. Ik blijf hem gewoon tof vinden omdat hij een van de eerste champs is die ik mainde. Nasus en Warwick O+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Warwick was ook mijn champ tot level 30, heb ook nog gespeeld in S3 in de jungle, bracht me naar higher silver haha :P En idd, dat kan wel, alleen met mijn main heeft het niet heel veel nut, Kat heeft 0 CC. Misschien pak je een summoner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb eigenlijk geen echte main, speel allerlei verschillende champions. In normals speel ik waar ik zin in heb in ranked kijk ik wat goed is voor het team. Ben ik first pick dan wordt het toch vaak Hecarim of Volibear tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:52:
[...]

Nou speel ik geregeld Warwick Jungle (ja, ik ben een oldskooler :P) en ik gank vaak genoeg vlak nadat ik mn red buff opgepakt heeft. Juist omdat iedereen denkt dat ze toch wel veilig zijn overextenden ze vaak. Als de laner dan een CC heeft kun je vaak icm red buff dan toch nog wel een kill of assist oppikken op lvl 3.

Maargoed, verder wel met het sentiment eens dat Warwick een redelijk matige jungler is. Zijn kit is heel beperkt en eenzijdig en veel andere junglers kunnen alles wat hij kan en beter. Ik blijf hem gewoon tof vinden omdat hij een van de eerste champs is die ik mainde. Nasus en Warwick O+
Hier sluit ik mij ook bij aan Vic. Ik vind Warwick een leuke champ, echter valt hij in het niet door alle nieuwe champs die na hem zijn uitgebracht. Tevens begin ik hetzelfde met Irelia te krijgen. Leuke champ, maar die kit mag wat mij ook wel eens geupdated worden. Dit allemaal met name na de Poppy update, aangezien ik die toch wel vrij geslaagd vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:59:
Je kon erop wachten tot er weer iemand was die deze onzin moest bezigen 8)7
kgd92 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:58:
Je hebt gewoon gelijk hoor. Dat is tegenwoordig ook belangrijker dan ooit: geluk met je teammates.

Van alle seizoenen sinds numero 3 is dit seizoen het ergste qua gespuis wat er in ranked rondloopt.

Het is veel meer een kwestie van geluk qua teammates dan anything else. Dat komt simpelweg omdat het niveau verschil zo enorm groot is. De gemiddelde gold teammate kan een heel goede fatsoenlijke speler zijn, maar kan ook zo'n gebooste dude zijn die op lvl 3 al op pijnlijke wijze het loodje legt en zijn team totaal dupeert.

Als ik kijk naar een paar recente losses van mezelf, dan had ik telkens op mid lane duidelijk de overhand, zowel qua een early 1v1 kill als qua duidelijke cs voorsprong en tower dmg/pressure.

Bijvoorbeeld een Xerath mid game waarbij ik de enemy Talijay (o.i.d.) op minuut 2:15 al te pakken had voor first blood. Kon haar voortdurend pressuren en ook dikke cs voorsprong opbouwen. Ik zei nog in chat: neem a.u.b. geen risico's nu, ik raak wel fed en houd die enemy mid wel onder de duim, dan carry ik late game wel. Maar natuurlijk moest onze Jhin top (troll pick) op stuitende wijze keer op keer ten onder gaan tegen Zed, die uiteindelijke 12/1 eindigde. Mede daardoor was er al snel geen houden meer aan.

Dit soort 3/9 Jhin top troll picks of de 0/6 Vaynes na 10 mins in de game, maken een dergelijke voorsprong die ik op mid bereik volstrekt waardeloos. Ik kan niet met voorsprong aldaar niet voorkomen dat die nubs voortdurend domme keuzes maken en door het ijs blijven zakken en eigenhandig het hele team duperen. Dan kijk op een gegeven moment tegen een 12/1 of 17/1 enemy Zed/Ezreal aan. Jeej! Het voelt dan net alsof je 4v5 speelt. Dergelijk vertoon van een totaal gebrek aan inzicht, skills, ervaring en intelligentie bij één of meer van je eigen teammates, gaat een Diamond 1 speler ook niet zomaar even een eigenhandig omdraaien.

[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-05-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Hey is gewoon waar kookie, ik ben ook vele malen gedupeert door mijn teammates, free losses door trolls en afk'ers and feeders, komt voor mijn gevoel ook vaker voor bij mezelf dan bij de tegenstander. Nu ik weer alleen m'n main speel en merk dat ik op haar beter ben dan mijn rank win ik ineens 75+% van de games, toeval? Je bent gewoon een typische low elo speler die denkt dat climben een kwestie van geluk is, eigenlijk ben je dus niet man genoeg om toe te geven dat je gewoon op de rank zit waar je hoort ;)

En een diamond 1 speler kan idd niet alle games in bronze winnen, maar gaat wel 30-1 elke game en wint wel 90%. Als je plat2 bent en diamond5 speelt, dan is de kans dat je diamond 5 wordt ook een kwestie van geluk, je moet gewoon ruim beter dan je huidige rank spelen en soms helpt een portie mazzel er wel bij ja, maar daarmee red je het ook niet als je echt wilt climben.

Stel ik speel nu in plat2 random champs en kom met mazzel in diamond 5, dan ga ik vanzelf allemaal games verliezen tot ik weer plat ben of kom in "elo hell" in D5 0lp met een slechte mmr en kom er "nooit meer uit", terwijl ik dus eigenlijk nooit diamond had horen te zijn.

Zelfde als mensen geboost worden, ja het gebeurt atm super veel, maar als die mensen solo gaan spelen zakken ze door het ijs. Super vervelend, ik heb het ook constant, maar die mensen spelen vaak puur in 3/4 dynamic queue parties en hebben andere vrienden die hun carryen, of ze spelen solo en dalen weer in rank.

De meeste vrienden die in dynamic queue zijn gestegen zijn ondertussen alweer met ranked gestopt. Ze kunnen toch niet meer dan 1/4e winnen zonder hun premade party :+

[ Voor 52% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:31:
Hey is gewoon waar kookie, ik ben ook vele malen gedupeert door mijn teammates, free losses door trolls en afk'ers and feeders, komt voor mijn gevoel ook vaker voor bij mezelf dan bij de tegenstander. Nu ik weer alleen m'n main speel en merk dat ik op haar beter ben dan mijn rank win ik ineens 75+% van de games, toeval? Je bent gewoon een typische low elo speler die denkt dat climben een kwestie van geluk is, eigenlijk ben je dus niet man genoeg om toe te geven dat je gewoon op de rank zit waar je hoort ;)
Ach ja, types zoals jij die voortdurend hun huidige rank hier moeten showen en serieus denken dat ze goed zijn en zelf zo'n geweldige impact hebben in winnende games hebben....bijzondere mensen.

Hoezeer je in bovenstaande quote ook weer impliciet zit te benadrukken hoe hoog je zelf wel niet bent qua rank...maakt je punt niet direct sterker hoor.

Menigeen die in Plat of hoger zit en trots zijn op zijn huidige rank, zijn soms echt zó snel op hun teentjes getrapt bij de vaststelling dat het toch ook een flinke portie geluk is.

Maar goed, argumenten zijn niet echt aan jou besteed geloof ik, dus laat maar :P

[ Voor 16% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-05-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Koekiemonsterr schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:36:
[...]

Ach ja, types zoals jij die voortdurend hun huidige rank hier moeten showen en serieus denken dat ze goed zijn en zelf zo'n geweldige impact in winnende games hebben....bijzondere mensen.

Argumenten zijn niet echt aan jou besteed geloof ik, dus laat maar :P
Wat een reactie, echt kerel. Nee hoor, ik wil eigenlijk andere Tweakers ook helpen met de game, en mindset hoort daar bij. Als je denkt dat het echt random mazzel hebben is kan je beter stoppen met ranked :P

@hierboven, ik ben in S4 met hard werken improven en aardige scores van gold 5 naar diamond 4 geklommen, idd vind ik het dan nogal onzin om dat geluk te noemen. Tuurlijk ben ik op m'n teentjes getrapt als je zoiets zegt, omdat ik tijd en moeite neem om het spel te leren, snappen en beter te worden en iemand anders doet alsof het gewoon geluk is. Voor mij is het wel een gevoel van achievement, ik doe vrijwel geen dynamic queue, vooral solo en ben best veel bezig om op te zoeken welke builds etc viable zijn, probeer al 20 verschillende builds en runepages uit op m'n main en kijk regelmatig filmpjes en streams om matchups beter te begrijpen.

[ Voor 35% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:31:
Als je in een seizoen 600 games speelt, dan heb je absoluut gelijk.
Wat jij nu doet is generaliseren, en dat werkt op geen enkel vakgebied goed.

Kort samengevat zeg je: 'ik ben een one-trick pony met Kat, en door haar zit ik op een 75% winrate'.
Prima, goed gedaan.

Ik ben Silver 5. Weet ontzettend goed wat ik wel goed kan en wat niet (champ beheersing voor Silver maatstaven: een 6, mechanics, calls, overview naar dezelfde maatstaven: een 9).
Ik startte zoals de laatste seizoenen in Bronze 4. Binnen no-time zit ik S5. Toch kom ik daar maar niet uit. Waarom niet? Doordat daar vanalles zit: intentional feeders, Bronze 5 niveau, mensen die hun internet zijn vergeten te betalen en ga maar door.

Voor het 3e seizoen op rij kan ik makkelijk 5 ranks stijgen en ineens houdt het daar op. Dat wil niet zeggen dat ik in Silver5 thuis hoor, want daar zit écht alles door elkaar.

Als je mij met 4 gold 3 spelers laat spelen tegen 5 andere gold 3 speler, dan zal niemand kunnen vertellen wie nu die Silver5 persoon is. Het niveau verschil tussen Silver en gold is namelijk dusdanig klein, dat het erg moeilijk groeien is.
Had ik echter Master skills gehad, ja, dan zou ik inderdaad makkelijk uit Silver en Gold komen.

Nu interesseert het me weinig, want op welk niveau je ook speelt het blijft hetzelfde spelletje, maar wat jij zegt gaat alleen op voor de echte grinders, of voor mensen die minimaal 3 divisies hoger aankunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokkie1
Al deze aanvallen op de man, niet netjes.
Om nog ff wat olie op het vuur te gooien. De wet van grote aantallen geeft aan dat hoe meer potjes je speelt hoe dichter je bij je ware rank komt. Nu is grote aantallen best wel subjectief. Maar als je na 100 potjes niks bent gestegen is het tijd voor meer zelfreflectie.

Wikipedia: Wetten van de grote aantallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ero-Sensei schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:43:
[...]

Als je in een seizoen 600 games speelt, dan heb je absoluut gelijk.
Wat jij nu doet is generaliseren, en dat werkt op geen enkel vakgebied goed.

Kort samengevat zeg je: 'ik ben een one-trick pony met Kat, en door haar zit ik op een 75% winrate'.
Prima, goed gedaan.

Ik ben Silver 5. Weet ontzettend goed wat ik wel goed kan en wat niet (champ beheersing voor Silver maatstaven: een 6, mechanics, calls, overview naar dezelfde maatstaven: een 9).
Ik startte zoals de laatste seizoenen in Bronze 4. Binnen no-time zit ik S5. Toch kom ik daar maar niet uit. Waarom niet? Doordat daar vanalles zit: intentional feeders, Bronze 5 niveau, mensen die hun internet zijn vergeten te betalen en ga maar door.

Voor het 3e seizoen op rij kan ik makkelijk 5 ranks stijgen en ineens houdt het daar op. Dat wil niet zeggen dat ik in Silver5 thuis hoor, want daar zit écht alles door elkaar.

Als je mij met 4 gold 3 spelers laat spelen tegen 5 andere gold 3 speler, dan zal niemand kunnen vertellen wie nu die Silver5 persoon is. Het niveau verschil tussen Silver en gold is namelijk dusdanig klein, dat het erg moeilijk groeien is.
Had ik echter Master skills gehad, ja, dan zou ik inderdaad makkelijk uit Silver en Gold komen.

Nu interesseert het me weinig, want op welk niveau je ook speelt het blijft hetzelfde spelletje, maar wat jij zegt gaat alleen op voor de echte grinders, of voor mensen die minimaal 3 divisies hoger aankunnen.
Zit nu op bijna 400, en idd league moet je veel spelen helaas om dit factoren eruit te krijgen. In 50 ranked games zit je vrijwel nooit op de rank waar je moet zitten, dat is een feit. Ik begon het season in gold1 met 5 wins en plat promos, daarna alles verloren en was gold3. Kreeg het ene na het andere mongolen team. Tja niks aan te doen, je kan niks anders dan meer spelen want je had gewoon pech. Hier is niks tegen te doen, je hebt soms gewoon pech.
Dus wat kookie zegt klopt wel als jij maar 50 games speelt en van silver 5 naar gold 5 wil moet je een grote portie mazzel hebben, zelfs al speel je als een platinum. Ik heb hier vroeger ook veel over gezeurd, omdat ik vanuit Starcraft gewend was dat je binnen 10 games ofzo gewoon een hele league kon overslaan als je alles won en je had 0 invloeden van andere mensen.

Ik heb zelf ook in S4/5 vast gezeten een tijdje, maar klom na ~50 games wel door en voor vele mensen is dat een maand spelen ofzo. Als je dat grindy noemt?

@kookie Ik heb alle ranks gezien van Silver 5 - Diamond 4, ik zegt dat om aan te geven dat ik weet hoe en wat ik moet doen en hoe ik heb geimproved op daar te komen. In S4 speelde ik ~300-350 game geloof ik gedurende het hele jaar om 2 divisions te stijgen, daarin heb ik veel geleerd over climben, ik heb jou nog niet met erg nuttige argumenten gezien.

En random zeggen dat ik weinig invloed heb in m'n games zonder ook maar 1 keer gezien te hebben hoe ik speel? Klinkt heel erg ondoordacht. Voel je vrij om tips te vragen, maar dat wil je vast niet aangezien ik geen challenger ben ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:23
Santee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:50:
[...]

Zit nu op bijna 400, en idd league moet je veel spelen helaas om dit factoren eruit te krijgen.
Met andere woorden: je moet geluk hebben met je games/medespelers.

Tuurlijk, als je meer speelt heb je meer kans om je eigen kwaliteiten te laten zien en als die dusdanig beter zijn dan het niveau waarop je zit zul je vanzelf stijgen. Het is echter niet alleen skilll wat een match beslist. Als jij met je Kat 30-1 gaat en je toplaner en adc bakken er geen pannekoek van, ga je die match niet winnen. Ligt dat dan aan jou prestatie of heb je dat potje gewoon pech gehad die toplaner/adc in je team te hebben?

Daarnaast kunnen mensen ook slechte games hebben, heel lastig te aanvaarden voor sommigen, maar zelfs de besten kunnen een slechte game hebben. Als je daardoor verliest, ligt het dan aan jou? Of heb je dan toevallig de pech dat diegene een slechte game had in de game waarin hij met jou speelde?

[ Voor 22% gewijzigd door Jaap. op 23-05-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
JapieTalent schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:11:
[...]

Met andere woorden: je moet geluk hebben met je games/medespelers.

Tuurlijk, als je meer speelt heb je meer kans om je eigen kwaliteiten te laten zien en als die dusdanig beter zijn dan het niveau waarop je zit zul je vanzelf stijgen. Het is echter niet alleen skilll wat een match beslist hoor. Als jij met je Kat 30-1 gaat en je toplaner en adc bakken er geen pannekoek van, ga je die match niet winnen. Ligt dat dan aan jou prestatie?
Dat moet je in elke game helaas, je kan niet elke game carryen, alleen met een beetje geluk zijn 3/5 tegenstanders ook "boosted animals" en dat kan jou weer enorm helpen :)

Als 30-1 Kat kan je wel 1v9 carryen hoor, maar hangt erg van de enemies champions af. Je wachten gewoon dat je teammates erin gesuicide zijn en dan penta kill je zo. Ongeveer letterlijk hoe ik een game won 3 dagen terug, liet mijn 4 man teamfighten, iedereen was low en kon vanuit fog flash reset krijgen en iedereen killen. Pak een random silver Katarina, die springt als 1e erin, krijgt 1 CC en is dood of pakt dan al de penta, je gaat er alleen geen games mee winnen na een tijdje..

Maar goed, volgens mij is het hier beetje een discussie van hoe je de game speelt.
Als je maar 1 game per week speelt kan je niet climben nee, als je er 10 speelt wel. Ranking systeem is naar mijn idee ook te sloom en te stroperig, als je bijvoorbeeld 10games achter elkaar een S haalt vind ik ook wel dat het systeem je MMR eens flink mag verhogen en je veel sneller ranks mag overslaan. Snap niet dat Riot niet iets implementeert waardoor je sneller kan ranken.

[ Voor 16% gewijzigd door Santee op 23-05-2016 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 07-10 08:21
Als je veelt wint krijg je meer LP per match en als je winrate hoog genoeg is kun je leagues skippen, dat is toch prima? Als je gemiddeld rond de 20lp per game krijgt gaat het toch best snel?

Ik heb niet de hele discussie gelezen, maar ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Als je echt beter bent dan de league waar je zit, dan ga je omhoog. Hoe snel je omhoog gaat is afhankelijk van hoe relatief veel beter je bent, en als je in de buurt van je echte niveau begint te komen kan het langzaam gaan en zal geluk hebben (goede teammates) veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warwick in Bronze is echt heel erg nice, niemand bouwt in bronze een QSS. Stel als er toch iemand 1 zal bouwen moet je wachten tot hij die gebruikt op een andere champion met CC, die zitten toch altijd in je team. Daarnaast heeft QSS een vrijwel hoge cooldown. Waarschijnlijk bouwt niemand early/mid een QSS, als WW daar advantage van neemt en wat kills oppakt hoeft iemand anders alleen te engagen en Warwick kan geweldig meedoen in teamfights.

Dit basseer ik tenminste op al mijn Warwick games(lvl 5 mastery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mordekaiser top is best sterk?

Ik zag laatst de aardige winrate van Mordekaiser dus ik dacht, dat moet ik ook eens proberen. Kom ik tegen een Trundle te staan en ik dacht dat het een moeilijke lane zou worden, maar dat viel wel mee. Ik stond al vrij snel 3-0.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/2678656624/36571505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:37:
Mordekaiser top is best sterk?

Ik zag laatst de aardige winrate van Mordekaiser dus ik dacht, dat moet ik ook eens proberen. Kom ik tegen een Trundle te staan en ik dacht dat het een moeilijke lane zou worden, maar dat viel wel mee. Ik stond al vrij snel 3-0.

http://matchhistory.euw.l.../EUW1/2678656624/36571505
Heb Morde sinds die season 5 rework weinig meer gespeeld.

Vóór die rework was soms al wel een leuke top pick, al was het autopush karakter van Morde altijd een risico voor top lane.

Dat laatste is nog steeds wel zo, maar zijn Q change maakt Morde beter uitgerust tegen top melee opponenten. Bovendien bouw je als Morde niet echt tanky en kan Trundle dus weinig stats stealen. Bovendien steelt Trundle met zijn Q enkel AD, daar heeft Morde maling aan.

Op papier geen slecht pick dus, klinkt interessant. Ik was altijd wel fan van de oude Mordekaiser. Ook eens proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:58:
[...]

Heb Morde sinds die season 5 rework weinig meer gespeeld.

Vóór die rework was soms al wel een leuke top pick, al was het autopush karakter van Morde altijd een risico voor top lane.

Dat laatste is nog steeds wel zo, maar zijn Q change maakt Morde beter uitgerust tegen top melee opponenten. Bovendien bouw je als Morde niet echt tanky en kan Trundle dus weinig stats stealen. Bovendien steelt Trundle met zijn Q enkel AD, daar heeft Morde maling aan.

Op papier geen slecht pick dus, klinkt interessant. Ik was altijd wel fan van de oude Mordekaiser. Ook eens proberen :-)
Ja, daar zit wel wat in. Bovendien kan Mordekaiser ook de ult gebruiken op Trundle om zijn ult weer te counteren. Met de build die ik had was Mordekaiser verdacht tanky. Je hebt niet alleen shield, maar je hebt ook nog eens lifesteal met je W activate en je ult. Dat heeft me wel een paar keer gered.

Stormraider is nu ook goed op hem, maar dat durfde ik niet aan, was namelijk mijn eerste game met hem. Maar de potentie zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
3 bullshit games op een rij, 3 slechte teammates, nog een keer, toen een slechte top en een adc die DCde, was geen ragequit, geen id wat er gebeurde. Gelukkig 3 losses op 0lp en geen demote anders was ik echt pissed.. Dit soort unlucky moments zijn erg annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bijna een penta met koekie zijn favo champ :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:24:
Bijna een penta met koekie zijn favo champ :P
Is dat mogelijk dan met Soraka? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor trouwens van vele dat het moeilijk is om met Zed te carryen ook al heb je veel kills, klopt dit en waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:10:
Ik hoor trouwens van vele dat het moeilijk is om met Zed te carryen ook al heb je veel kills, klopt dit en waarom dan?
Komt omdat Zed nogal een moeilijke champion is tijdens teamfights.

Waarom is Zed moeilijk?

Tijdens een teamfight moet je tussen alle tanks, supports en CC je target killen. Nou is dat nog niet eens zo heel moeilijk, maar je moet er ook levend uit komen. Als je zelf ook direct dood gaat is het nog steeds 4vs4.

Je kan er uit komen door gebruik te maken van shadows, maar je moet wel bijhouden waar die staan zodat je niet naar een verkeerde positie terug gaat.

Iemand anders kan je ongetwijfeld meer vertellen, maar dit is naar mijn idee de basis.

Om je een idee te geven, Zed heeft de volgende winrates

Bronze: 46%
Gold: 50%
Diamond: 54%

[ Voor 5% gewijzigd door Xanthian op 24-05-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 01:21:
[...]

Is dat mogelijk dan met Soraka? :P
hehe denk dat het met soraka ook nog wel mogelijk is maar goed ik respawnde met viktor en ik loop (aram) terug de fight in, voor mijn neus wordt er 1 gekilled waarna ik de rest opruim, helaas alleen quadra en geloof dat ik nog een keer zo 1 had of t was meerdere tripples maar goed jammer genoeg 2e keer dat ik zo geen penta haal(here i would put my penta if i had one, DINKELBERG!!!!)

Om even in te haken op het zed verhaal, zed is geweldig als je een 1-3-1 situatie of een 1-4 situatie hebt, Zed kan dan of flanken of 1 vs 1 de gene killen welke tegen hem probeert te split pushen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Gisteren mijn eerste potje in ong. 1,5 jaar gewonnen, toch een beetje trots :P

Ik had een support met geduld, was vergeten het team te muten (wat ik de afgelopen games wel deed om iig geen potentieel geflame te zien). Hij gaf aan dat ik iets vlugger moest reageren op de skirmishes die hij deed, en daar had hij ook gelijk in. Gaf aan dat ik al een hele tijd niet meer gespeeld had, maar dat hij gelijk had, dus z'n advies opgevolgd en vlak daarna een double kill op Alistar + Ezreal met Jinx. Hij heeft me tijdens het potje aan de hand van pings ook nog iets geholpen qua awareness, het liep vrij lekker.

Enige jammerlijke was dat de tegenstander een fed Shaco als jungler had, die kon mij vrijwel 1-shotten, zelfs met een GA uiteindelijk. De rest van m'n team speelde wel vrij tanky champs, dus vaak zat ik nog midden in het teamfight (of achter mijn team) terwijl de revive door kwam, dus voor de verandering had de GA wel zin.

De Swain in mijn team haalde een S rank, waardoor ik nu een key fragment oid heb, moet me daar eens in verdiepen want ik snap er nog de ballen van. Zelf heb ik 3x een B rank gehaald, lekkere middelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Grumpmeister schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:49:
Gisteren mijn eerste potje in ong. 1,5 jaar gewonnen, toch een beetje trots :P

Ik had een support met geduld, was vergeten het team te muten (wat ik de afgelopen games wel deed om iig geen potentieel geflame te zien). Hij gaf aan dat ik iets vlugger moest reageren op de skirmishes die hij deed, en daar had hij ook gelijk in. Gaf aan dat ik al een hele tijd niet meer gespeeld had, maar dat hij gelijk had, dus z'n advies opgevolgd en vlak daarna een double kill op Alistar + Ezreal met Jinx. Hij heeft me tijdens het potje aan de hand van pings ook nog iets geholpen qua awareness, het liep vrij lekker.

Enige jammerlijke was dat de tegenstander een fed Shaco als jungler had, die kon mij vrijwel 1-shotten, zelfs met een GA uiteindelijk. De rest van m'n team speelde wel vrij tanky champs, dus vaak zat ik nog midden in het teamfight (of achter mijn team) terwijl de revive door kwam, dus voor de verandering had de GA wel zin.

De Swain in mijn team haalde een S rank, waardoor ik nu een key fragment oid heb, moet me daar eens in verdiepen want ik snap er nog de ballen van. Zelf heb ik 3x een B rank gehaald, lekkere middelmaat.
Niet iedereen is een scumbag in lol hoor xD.
Ik heb het alleen wel afgeleerd om andere te helpen in mijn team, want vaak zijn t van die gastjes die 13 jaar oud zijn en denken dat ze faker2.0 zijn ofzo.
De grootste community hebben is leuk maar deze gezond houden is een ander ding en ik vind dat Riot daar een beetje in lui in is, Ja je hebt de tribunal maar daar is ook niet alles gered, sterker nog daarmee is het alleen nog erger, je nodigt trollen uit om ook dit te beoordelen.
Z'n tribunal systeem als bij CS:GO is wel beter(worden alleen vertrouwde spelers uitgenodigd om te beoordelen op 4 punten en op basis van een filmpje).

Mocht je willen mag je mij wel toevoegen, ik ben een support main(al speel ik van alles) en ik wil je best helpen om weer terug in de game te komen.

IGN staat in me handteken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:11:
[...]

Niet iedereen is een scumbag in lol hoor xD.
Ik heb het alleen wel afgeleerd om andere te helpen in mijn team, want vaak zijn t van die gastjes die 13 jaar oud zijn en denken dat ze faker2.0 zijn ofzo.
De grootste community hebben is leuk maar deze gezond houden is een ander ding en ik vind dat Riot daar een beetje in lui in is, Ja je hebt de tribunal maar daar is ook niet alles gered, sterker nog daarmee is het alleen nog erger, je nodigt trollen uit om ook dit te beoordelen.
Z'n tribunal systeem als bij CS:GO is wel beter(worden alleen vertrouwde spelers uitgenodigd om te beoordelen op 4 punten en op basis van een filmpje).

Mocht je willen mag je mij wel toevoegen, ik ben een support main(al speel ik van alles) en ik wil je best helpen om weer terug in de game te komen.

IGN staat in me handteken.
Is goed, ik voeg je vanavond/morgenavond wel even toe (mijn IGN is Donald Grump). Ik speel vooralsnog wel alleen normals (draft), maar da's logisch :P

En klopt, het team wat ik gisteren had was vrij rustig, liet zich niet gek maken. Terwijl bijv. die Shaco (van wat ik later in het post-match scherm las) iedereen kapot aan het flamen was. Ik snap dat niet zo, het is 'maar' een spelletje, maak er het beste van, je kan niet alles winnen. En dan helemaal in een normal draft, je speelt eigenlijk nergens om (behalve dan IP).

De Tribunal van vroeger (season 2) gebruikte ik nog wel, was toch een relatief makkelijke source voor wat extra IP. Geen idee wat ze nu doen, maar volgens mij zit er zo goed als niks, toch? Behalve de mute na 5 berichten als je te vaak gereport wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:07:
[...]

hehe denk dat het met soraka ook nog wel mogelijk is maar goed ik respawnde met viktor en ik loop (aram) terug de fight in, voor mijn neus wordt er 1 gekilled waarna ik de rest opruim, helaas alleen quadra en geloof dat ik nog een keer zo 1 had of t was meerdere tripples maar goed jammer genoeg 2e keer dat ik zo geen penta haal(here i would put my penta if i had one, DINKELBERG!!!!)
Had laatst quadra met Viktor in een ranked; op de nieuwe reworked Vik nog geen penta.

Leuke is wel dat men vaak nog niet echt heel goed door heeft dat zijn ult nu dikke tick dmg doet. Je zit soms eindeloos te wachten en je ult te herpostioneren, wachtend op die 2 secs tick interval. Maar dan heb je ook wat.

Die commentator Pulse zei dat ook een paar keer in die EU challenger qualifier matches: "Respect the utimate!" Met enige regelmaat zag je spelers het dot karakter van Viktors ult onderschatten.

Viktor wordt bijna voortdurend gepicked in die matches. Azir en Ryze veelal gebanned, en dan blijft Viktor vaak over. Zo zal straks ook wel gaan in LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap