Nee, ben gewoon aan het gamenn + kijken. Veel horloges, telefoons wat minder.
Of over de tijdrolandos582 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 02:23:
[...]
onder de tweakers hmmm. Dat ibood forum word volgespammed
Iemand ook last dat ze de ibood site niet of nauwelijk kunnen openen? Bij mij duurt het laden van de site nu al 10 minuten.. En als hij geladen is ververst hij de nieuwe producten niet.
You only live once, so enjoy the ride.
De site werkt bij mij vrij snel en ik kan gewoon pagina's openen. Ik hang alleen al een eeuwigheid vast op de doorverwijspagina naar ideal toe.
En ik ben uit mijn bestelling gegooid...
En ik ben uit mijn bestelling gegooid...
[Voor 13% gewijzigd door brambo111 op 25-02-2016 07:46]
Brambo111
Wauw, ibood is lekker bezig.
Bij het eerste model Apple ipad air met 32GB staat dit:
iOS-besturingssysteem
4,7-inch Retina scherm
Touch ID-vingerafdruklezer
Het scherm is toch echt 5 inch groter en de eerste air heeft naar mijn mening geen touch id
Bij het eerste model Apple ipad air met 32GB staat dit:
iOS-besturingssysteem
4,7-inch Retina scherm
Touch ID-vingerafdruklezer
Het scherm is toch echt 5 inch groter en de eerste air heeft naar mijn mening geen touch id
[Voor 5% gewijzigd door Dutchdeveloper op 25-02-2016 08:30]
Weet iemand wat die accuboor van de Walt kostte?
Float like a butterfly, sting like a bee.
69,95, hier meer info: http://producthistory.eu/hunt/02-2016/2/martinusz schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:31:
Weet iemand wat die accuboor van de Walt kostte?
Let alleen wel op...hier zit geen accu en/of lader bijDutchdeveloper schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:33:
[...]
69,95, hier meer info: http://producthistory.eu/hunt/02-2016/2/

Ai mooi prijsje bedankt, hopelijk komt ie nog eens langs en zie ik hemDutchdeveloper schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:33:
[...]
69,95, hier meer info: http://producthistory.eu/hunt/02-2016/2/

Edit: oh zonder accu...niet handig dus

[Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 25-02-2016 08:37]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vorige hunt kwam de box pas na : 16 uur 41min. Zal nu wel weer zo zijn. Ik ben klaar met werken en ben er vanmiddag weer.
Ja iedereen slieprazerBE schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 02:22:
20 minuten zonder één bericht.
zegt genoeg over deze hunt

zijn die kortingen altijd zo laag? als je de verzendkosten meerekent zit er vaak maar 20 euro verschil tussen? Schiet ook niet echt op.
Ligt eraan, vorig jaar een leuke deal gehad, jbl sb200 voor 70 gekocht en na een dag op marktplaats 150 voor gevangen. Er zitten dus ook echt leuke deals tussenNopheros schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:47:
zijn die kortingen altijd zo laag? als je de verzendkosten meerekent zit er vaak maar 20 euro verschil tussen? Schiet ook niet echt op.
Het is wel erg rustig nu... Of zit iedereen te pitten / niet aan het hunten?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Wtf, ik schrok mij een hoedje net omdat er een bel geluid komt blijkbaar als er een nieuwe aanbieding is
New to me! 

Geluid kun je uitzetten. Wel handig als je (en je collega's) niet steeds wilt laten schrikken 
Ik volg de hunt enigszins, maar zal wel weinig spanning opleveren na de saaie en wat teleurstellende hunt van vorige keren (vooral door het mislukken van alle boxen waarop ik heb getracht af te rekeken).

Ik volg de hunt enigszins, maar zal wel weinig spanning opleveren na de saaie en wat teleurstellende hunt van vorige keren (vooral door het mislukken van alle boxen waarop ik heb getracht af te rekeken).
Ik betwijfel het een beetje_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:19:
Refurb oordoppen, wtf?
Hahaha, de beste refurb actie ooit inderdaad 

_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:19:
Refurb oordoppen, wtf?

Haha, is inderdaad jammer. Zijn goede dopjes. Heb ze begin vorig jaar van m'n vriendin gehad (NIEUW
), bevallen prima!

Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Hoe kan het dat ze een horloge met zoveel korting aanbieden?
Heb destijds getwijfeld tussen twee horloges en toen de andere genomen, maar voor € 200,- wil ik deze er wel bij. Is deze dan al gedragen of iets?
http://www.ibood.com/nl/n...-ar1451-herenhorloge.html
Heb destijds getwijfeld tussen twee horloges en toen de andere genomen, maar voor € 200,- wil ik deze er wel bij. Is deze dan al gedragen of iets?
De 'ding' van deze hunt is in ieder geval beter als het luchtalarm van vorig jaarNotna schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:13:
Wtf, ik schrok mij een hoedje net omdat er een bel geluid komt blijkbaar als er een nieuwe aanbieding isNew to me!

Omdat de van prijs niet de voor prijs is in andere winkels. Die van prijs is stukken hoger dan dat je het in andere winkels voor betaald.Gait schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:24:
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Vaak oudere modellen, volgens mij komen dat soort horloges op groupon oid ook vaak langs. Daarnaast is Armani ook geen echte horlogemaker, meer een modemerk.Gait schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:24:
Echter is hij volgens mij nergens voor minder dan € 400,- te krijgen.LordSinclair schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:26:
[...]
Omdat de van prijs niet de voor prijs is in andere winkels. Die van prijs is stukken hoger dan dat je het in andere winkels voor betaald.
Ik heb ook zitten kijken. Hij is inderdaad zowat overal €400,- +. Wat ook zou kunnen duiden dat dit een replica is ...Gait schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:28:
[...]
Echter is hij volgens mij nergens voor minder dan € 400,- te krijgen.
Volgens mij verkopen ze bij iBood geen replica's zonder dit expliciet te vermelden.thundermo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb ook zitten kijken. Hij is inderdaad zowat overal €400,- +. Wat ook zou kunnen duiden dat dit een replica is ...
Is vaak zat met Apple spul hoorulTimaS schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:31:
[...]
Volgens mij verkopen ze bij iBood geen replica's zonder dit te vermelden.

Verder hebben Armani horloge's over het algemeen gewoon een enorme marge.
Ze vliegen heel vaak voorbij in aanbiedingsacties op verschillende sites.. watch2day etc.
Ik wilde het net aangeven, Apple oortjes werden vaak genoeg als origineel aangegeven, maar waren replica's.ulTimaS schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:31:
Is vaak zat met Apple spul hoor
Verder hebben Armani horloge's over het algemeen gewoon een enorme marge.
Ze vliegen heel vaak voorbij in aanbiedingsacties op verschillende sites.. watch2day etc.
[Voor 25% gewijzigd door thundermo op 25-02-2016 09:35]
Ibood: Namaak product geleverd (Apple, update december 2015)ulTimaS schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:31:
[...]
Volgens mij verkopen ze bij iBood geen replica's zonder dit expliciet te vermelden.
Daar lijkt het wel op:thundermo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb ook zitten kijken. Hij is inderdaad zowat overal €400,- +. Wat ook zou kunnen duiden dat dit een replica is ...
http://extra-be-nl.forum....meshorloge/#comment-42664
en
http://extra-be-nl.forum....ent-page-2/#comment-42910
Punten waarop ik baseer dat mijn AR1451 een replica is:
-Toen ik de doos opendeed kwam er een zeer sterke lijmgeur uit de doos en wat erna nog een tijdje bleef hangen (wat naar mijn weten ongebruikelijk is voor een originele, maar wel voorkomt bij een replica).
-Op het certificaat staat niet FEDRIGONI maar FEORIGONI (met een o).
-Op de andere kant van de certificaat staat geen GIORGIO ARMANI in het groot, waarbij het gedeelte waar het hoort een soort van bekrassing bevat om het op te vullen.
-Bij mijn vorige aankoop van de AR1451 (welk achteraf een replica bleek) had ik de horloge eerst gewogen voordat ik naar een erkende Armani dealer in Amsterdam gegaan was. Hierbij kreeg ik destijds onder andere te horen dat de horloge te licht is waardoor het hoogstwaarschijnlijk een neppe was. De horloge die ik vanuit Ibood ontvangen heb is zelfs iets lichter (enkele grammen) dan de Armani die ik destijds gewogen heb.
[Voor 46% gewijzigd door Tronic op 25-02-2016 09:41]
Hmmm ok. Beetje slecht van iBood dan. Voortaan maar een beetje beter oplettenthundermo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:34:
[...]
Ik wilde het net aangeven, Apple oortjes werden vaak genoeg als origineel aangegeven, maar waren replica's.

Overigens: Refurbished oordopjes zijn netjes gereinigd waar nodig + hersteld en zijn voorzien van nieuwe foamdopjes. Niet viezer dan seks daarmee.
Sex met oordopjes? Ieder z'n ding natuurlijkHetGezegde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:45:
Overigens: Refurbished oordopjes zijn netjes gereinigd waar nodig + hersteld en zijn voorzien van nieuwe foamdopjes. Niet viezer dan seks daarmee.

Ja.. Het is maar hoe je het "daarmee" opvatthundermo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:46:
[...]
Sex met oordopjes? Ieder z'n ding natuurlijk

Had dat woord beter weggelaten...

[Voor 11% gewijzigd door HetGezegde op 25-02-2016 09:50]
Alleen de fles en de kruk zijn refurb 

Ik wordt af en toe een beetje gek van die zwaailampen, iedereen die langsloopt heeft het idee dat je op één of andere malafide website rondhangt. 
Dus even één van de vele custom CSS extensies geinstalleerd en de volgende code erin gepropt:
En weg zijn ze.

Dus even één van de vele custom CSS extensies geinstalleerd en de volgende code erin gepropt:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| .huntbeacon{ display: none !important; } |
En weg zijn ze.

Of op een fijnere website kijken 1dagskoopjesmatroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:01:
Ik wordt af en toe een beetje gek van die zwaailampen, iedereen die langsloopt heeft het idee dat je op één of andere malafide website rondhangt.
Cascading Stylesheet:
1 2 3 .huntbeacon{ display: none !important; }
En weg zijn ze.
Hahaha ik heb het zo opgelost: klikmatroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:01:
Cascading Stylesheet:
1 2 3 .huntbeacon{ display: none !important; }
En weg zijn ze.

Die ken ik, maar ik wil graag dicht bij de knop zitten als het nodig is..thundermo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:03:
[...]
Of op een fijnere website kijken 1dagskoopjes

Dat is lekker basic! Web 1.0.

[Voor 32% gewijzigd door matroosoft op 25-02-2016 10:08]
Met http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ zou het goed moeten gaan. Ben intussen wel ingelogd op de site van ibood zelf...moest mijn adres nog wijzigen 

maar thanks voor de regels, hier zijn ze nu ook wegmatroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:05:
[...]
Die ken ik, maar ik wil graag dicht bij de knop zitten als het nodig is..
[...]
Dat is lekker basic! Web 1.0.

Sandisk Ultra II 480 GB Solid State Drive voor 10€ meer bij Redcoon of Bol... absoluut geen interessante deal!
pricewatch: Sandisk Ultra II SSD 480GB
[Voor 42% gewijzigd door al capone226 op 25-02-2016 10:18]
Heb nog niets gezien wat wel interessant is.. Iemand sprak over horloges maar die heb ik dan net gemist..al capone226 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:18:
Sandisk Ultra II 480 GB Solid State Drive voor 10€ meer bij Redcoon of Bol... absoluut geen interessante deal!
Korting is meestal 20 euro.. Dan bestel ik liever bij een fatsoenlijke webwinkel waar ik zeker weet dat alles goed wordt geregeld, garantie etc.
De Sandisk Ultra II draait een stuk rustiger. Omdat SSD's geen draaiendee onderdelen bevatten, wordt je laptop minder snel warm en maakt hij minder lawaai.

Ben wel aan het zoeken naar een opvolger voor mijn Dune mediaplayer maar reviews over de Mede8er MED400X2s zijn toch niet zo heel positief
Dune komt binnenkort met een 4K model, maar het is even afwachten of deze goed is. De specs zijn redelijk, maar het lijkt erop dat de achterliggende firma niet meer zo goed is met het ondersteunen van de codecs.Kenhas schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:32:
Ben wel aan het zoeken naar een opvolger voor mijn Dune mediaplayer maar reviews over de Mede8er MED400X2s zijn toch niet zo heel positief
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Zo toch maar even kijken naar de hunt.
Aan de producthistory te zien lijkt het aanbod wel redelijk divers, al lijken het niet allemaal erg scherpe deals.
Heb gelukkig de Pierre Cardin sokken bulk nog niet gemist, de vorige van bijna 3 jaar terug is onderhand aan vervanging toe al zijn ze allemaal nog wel heel.
Aan de producthistory te zien lijkt het aanbod wel redelijk divers, al lijken het niet allemaal erg scherpe deals.
Heb gelukkig de Pierre Cardin sokken bulk nog niet gemist, de vorige van bijna 3 jaar terug is onderhand aan vervanging toe al zijn ze allemaal nog wel heel.
Wat mij vooral opvalt is dat het een slow hunt is en de hype eraf is. Aanbiedingen zijn niet schokkend. Bij vorige hunt wat bestelt na 3 weken kreeg ik een mail, slechte voorraad en of ik voor annulering wou kiezen of nog even wachten...
Dus geannuleerd.
Dus geannuleerd.
[Voor 10% gewijzigd door fozzie op 25-02-2016 10:45]
Ik hoor daar vaak slechte verhalen over, hoe bevallen die dingen?sambalbaj schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:38:
in het begin pluizen ze als een gek, maar verder zijn ze na bijna 3 jaar allemaal nog heel, kleur blijf goed en lubberen ook niet.625164 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:44:
[...]
Ik hoor daar vaak slechte verhalen over, hoe bevallen die dingen?
Voor die €1,40 per paar een meer dan prima deal destijds.
Even nagekeken, was de hunt van mei 2013.

[Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 25-02-2016 10:48]
Loop hier ook al 2 jaar met die dingen rond, niks mis mee en gaten heb ik nog niet kunnen ontdekken. In ieder geval beter dan standaard scapino-sokken oid.625164 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:44:
[...]
Ik hoor daar vaak slechte verhalen over, hoe bevallen die dingen?
Het vreemde is Zappiti wel al een 4K model heeft en dat zijn, voor zover ik weet, rebranded Dune players. Wat begonnen is als een media library is stilaan uitgegroeid tot iets groter dan waarvoor ze begonnen waren.rockhopper schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:35:
[...]
Dune komt binnenkort met een 4K model, maar het is even afwachten of deze goed is. De specs zijn redelijk, maar het lijkt erop dat de achterliggende firma niet meer zo goed is met het ondersteunen van de codecs.
Dat valt me ook wel op. Is nu al tien minuten dat die philips speakers erop staan en blijkbaar schuiven ze niet zo goedfozzie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:43:
Wat mij vooral opvalt is dat het een slow hunt is en de hype eraf is.
Sowieso is het hier in het topic heel erg rustig. Hoe moeten we nu aan de 300+ pagina's komen? Samen met de klachten over de box lukt het waarschijnlijk nog niet eens.. 

Ligt het aan mij of is de iBood Hunt helemaal niet zo goedkoop als ze zich voordoen?
Wat mij opvalt is dat ze de allerhoogste prijs als "van" prijs gebruiken en dan daar "flink" onder gaan zitten. maar als je dan naar de actuele prijzen op internet kijkt, scheelt het ineens niet heel veel meer... (in ieder geval niet dat enorme percentage waar ze mee adverteren)
Wat mij opvalt is dat ze de allerhoogste prijs als "van" prijs gebruiken en dan daar "flink" onder gaan zitten. maar als je dan naar de actuele prijzen op internet kijkt, scheelt het ineens niet heel veel meer... (in ieder geval niet dat enorme percentage waar ze mee adverteren)
[Voor 10% gewijzigd door ThePrutser op 25-02-2016 10:59]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Klopt, Ibood is al jaren niet meer zo voordelig als het ooit is geweest.
Enige waar je op kunt "hunten" is wachten op de box als die ooit nog voorbij gaat komen. Overige producten boeien mij eigenlijk gezegd niet zo.
T sneeuwt hier @ Rotterdam. 
Ga maar naar buiten kijken ipv naar IBOOD.

[Voor 41% gewijzigd door matroosoft op 25-02-2016 11:02]
Over de "van" prijs is er al jaren discussie. Zij zeggen de adviesprijs te nemen van de fabrikant. En die ligt altijd hoger dan de prijzen die je op internet vindt.
Je moet goed opletten. Soms zitten er wel koopjes tussen maar gebeurt meer en meer dat je het gewoon voor dezelfde prijs op internet vindt
Je moet goed opletten. Soms zitten er wel koopjes tussen maar gebeurt meer en meer dat je het gewoon voor dezelfde prijs op internet vindt
matroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:58:
Sowieso is het hier in het topic heel erg rustig. Hoe moeten we nu aan de 300+ pagina's komen? Samen met de klachten over de box lukt het waarschijnlijk nog niet eens..
Het is niet zo gek, de laatste jaren is de Hunt een stuk minder aantrekkelijk geworden dan voorheen. Voor wat ik begrepen heb ook van eigenaar gewisseld, dat weten andere mensen vast beter.ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:59:
Ligt het aan mij of is de iBood Hunt helemaal niet zo goedkoop als ze zich voordoen?
Wat mij opvalt is dat ze de allerhoogste prijs als "van" prijs gebruiken en dan daar "flink" onder gaan zitten. maar als je dan naar de actuele prijzen op internet kijkt, scheelt het ineens niet heel veel meer...
De producten die er komen zijn anders, de prijzen zijn minder scherp en de service heeft nooit als briljant bekend gestaan. Zo gaat het vanzelf minder lopen en komt er ook minder aanspraak. Ik merk zelf ook dat ik minder actief volg en vaak bij mezelf denk (voorbeeld: Sandisk Ultra II 480 GB) "ow bij Alternate 5 euro duurder, maar meer vertrouwen in, dan haal ik het wel een keer daar."...
Op een enkele aanbieding na is het qua actuele prijzen in overeenstemming met andere aanbieders, tis niet meer wat het ooit was...
Dat is ook gewoon de hele iBood strategie. Hunt of geen hunt. Je pakt de oudste adviesprijs die je kan vinden van een product wat al lang vervangen is voor een nieuw model en vervolgens vraag je marginaal minder dan de huidige verkoopprijs.ThePrutser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:59:
De echte koopjes van de hele iBood Hunt zijn op één hand te tellen de laatste jaren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja, hier in de Waalhaven vallen er ook vlokjes

Maar ik vind de aanbiedingen ook niet schokkend goed. Heb pas 1 keer wat besteld in 3 of 4 jaar mails ontvangen. Dus ik verwacht ook niet veel van de hunt.
XBL: DonFrans
De bakjes zijn echt een klassieker van IBOOD, hoe lang gaan die nu al mee? Heb ze btw zelf een aantal jaar terug nog besteld, grootste miskoop ever. 

[Voor 34% gewijzigd door matroosoft op 25-02-2016 11:04]
Ow nee, sneeuw, code rood! code rood!matroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:01:
T sneeuwt hier @ Rotterdam.
Hier schijnt het zonnetje maar kan er niet van genieten binnen

Als je hier van de tiende verdieping kijkt lijkt het net of het blijft liggen, maar het zijn gewoon de vele kauwgom stukjes hier op straat..Suicyder schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:04:
[...]
Ow nee, sneeuw, code rood! code rood!
Hier schijnt het zonnetje maar kan er niet van genieten binnen

Die bakjes zijn fijn, hoor. Was mijn beste aankoop bij de vorige hunt 

Die koop ik bij de IKEA volgens mij nog goedkoper dan hier. Ik laat ze lekker gaan.rookie no. 1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:05:
Die bakjes zijn fijn, hoor. Was mijn beste aankoop bij de vorige hunt
ja bij de ikea of bij de action ...Frans92 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:06:
[...]
Die koop ik bij de IKEA volgens mij nog goedkoper dan hier. Ik laat ze lekker gaan.
Minimaal sinds maart 2012matroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:03:
De bakjes zijn echt een klassieker van IBOOD, hoe lang gaan die nu al mee? Heb ze btw zelf een aantal jaar terug nog besteld, grootste miskoop ever.

Hoezo miskoop? Slechte prijs? Bakjes bevallen primamatroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:03:

Waauw die Sandisk Extreme 64GB is 2€ goedkoper, ja u leest het goed, 2€ goedkoper dan bij amazon!
pricewatch: Sandisk Extreme USB 3.0 Flash Drive 64GB Zwart

Naast die rugzak een leuk item voor in de box, maar zal um wel niet worden, tis immers geen kleding :-)al capone226 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:17:
Waauw die Sandisk Extreme 64GB is 2€ goedkoper, ja u leest het goed, 2€ goedkoper dan bij amazon!![]()
Moet je nog geluk hebben ook dat of je wel een originele/niet gerefurbished krijgtal capone226 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:17:
Waauw die Sandisk Extreme 64GB is 2€ goedkoper, ja u leest het goed, 2€ goedkoper dan bij amazon!![]()

Zit er in de box alleen kleding dan?derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:18:
[...]
Naast die rugzak een leuk item voor in de box, maar zal um wel niet worden, tis immers geen kleding :-)
Die Philips Fidelio Studio Speakers vind ik wel mooi maar heb ik niet nodig.
@Frans92: in de vorige boxen zat veel kledij, bijna meer kledij dan elektronica
@Frans92: in de vorige boxen zat veel kledij, bijna meer kledij dan elektronica

Dat valt vies tegen dan... Is het dan nog wel zinnig om zo'n box te kopen? Of kan je een S, M, L, XL box kopen?derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:20:
[...]
De laatste paar hunts zelden (werkende) elektronica, heel veel kleding...

Een enkele box (met de nadruk op een enkele) zit vol met goede elektronica, het merendeel met kleren met een onbekende maat. Helaas geen mogelijkheid om aan te geven welke maat je hebben wil...Frans92 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:21:
[...]
Dat valt vies tegen dan... Is het dan nog wel zinnig om zo'n box te kopen? Of kan je een S, M, L, XL box kopen?
Amazon; kan daar niet eens betalen, dus geen optie voor iedereen.,al capone226 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:17:
Zat wel verschil in boxen, als ik het goed begrepen heb. De €50 box bevatte voornamelijk kleding. De €100 box had ook zeker veel electronica en andere spullen.
Maar ja...je wint nog eerder de Lotto.
De vorige keer had iedereen dezelfde box begreep ik.derhenno schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Een enkele box (met de nadruk op een enkele) zit vol met goede elektronica, het merendeel met kleren met een onbekende maat. Helaas geen mogelijkheid om aan te geven welke maat je hebben wil...
Laatste hunt ook heel veel kleding in de € 100,00 boxen hoor.rookie no. 1 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:23:
Zat wel verschil in boxen, als ik het goed begrepen heb. De €50 box bevatte voornamelijk kleding. De €100 box had ook zeker veel electronica en andere spullen.
De mensen die graag een SSD willen scoren. Op amazon.de zijn 2 modellen in de aanbieding als deal of the day. 256GB voor 100€ en 1TB voor 245€
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik zoek nog een leuke betaalbare vriendin, is die al langs gekomen 

[Voor 8% gewijzigd door Viper® op 25-02-2016 11:25]
De mensen die weken hebben moeten wachten op een box (waaronder ik) kregen allemaal identieke inhoud ja.matroosoft schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:24:
[...]
De vorige keer had iedereen dezelfde box begreep ik.
Geen reden meer tot de Hunt volgen lijkt mij. Boxen zijn k*t en er komt teveel onzin voorbij imo. Kijk elke dag op iBOOD en alsk wat zie, koop ik t.
Daarnaast geraak ik niet meet op de iBOOD site atm. Nog mensen last van?
Daarnaast geraak ik niet meet op de iBOOD site atm. Nog mensen last van?
bestaan die dan?Viper® schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:25:

Een betaalbare vriendin? Ik denk dat je dan eerder hier een box vol werkende elektronica krijgtViper® schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:25:

Of een product wat echt in de aanbieding is 

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Let op:
Geen V&A posts
Geen V&A posts