Ik maak ook nog wel eens wat foutjes in mijn taalgebruik, maar deze zin doet bijna pijn om te lezen4-systeembeheer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:22:
Teguwoordug ken ju allus schrijfuh soals ju sellif wilt wand op sgool gefen se gein ceivers mehr wand dan andurs kennu kinders besgadigt rake.
Philips SCB1210NB/12 AA Batterijladers - Duopack
En als je nou overdag wilt opladen...
Werken ze nietdjroboy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:26:
Philips SCB1210NB/12 AA Batterijladers - Duopack
's avonds goedkopere stroom he...
Hm, 'Marmitek Music Airlink 130', werkt een beetje? Als ik Spotify wil stream koop ik liever een chromecast.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Weer een zuigmachine. Dysons werken best goe dmaar vind de prijs zo overdreven hoog. 2 jaar terug ook Dyson via Ibood gekocht en die was 70 euro. Was nieuw.
Ja ook al zal dat waarschijnlijk niet worden toegegevenCave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:34:
Krijgt Tweakers hie rgeld voor?
" ("op dit moment waarschijnlijk het beste besturingssysteem voor televisies dat er te koop is" - Tweakers) en de meegeleverde Magic Remote ("een schot in de roos" - Tweakers). "
Gewoon copy/paste vanuit de review waarschijnlijk.Cave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:34:
" ("op dit moment waarschijnlijk het beste besturingssysteem voor televisies dat er te koop is" - Tweakers) en de meegeleverde Magic Remote ("een schot in de roos" - Tweakers). "
Het is niet meer wat het geweest is. Vroeger was alles beter, zelfs de iBood hunt 
Of...misschien zijn we wel teveel verwent door alle kortingsacties in NL. Wie zal het zeggen!?
Of...misschien zijn we wel teveel verwent door alle kortingsacties in NL. Wie zal het zeggen!?
Ja, je hebt gelijkMeltedForest schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:36:
[...]
Gewoon copy/paste vanuit de review waarschijnlijk.
Nee, je mag anderen citeren. Of verwacht je nu dat ik jou ga betalen omdat ik jou quote?Cave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:34:
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
999.95Ernemmer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:45:
Wat kostte die LG 55 inch van net? Ik zat eigenlijk op zoiets te wachten maar was heel even weg
[ Voor 93% gewijzigd door Flamingo BB op 26-02-2016 10:46 ]
999
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisErnemmer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:45:
Wat kostte die LG 55 inch van net? Ik zat eigenlijk op zoiets te wachten maar was heel even weg
Mooie prijs voor de Nexus 5X!! Is dit de moeite waard via iBood ivm garantie of liever een paar euro meer betalen voor goede garantie?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Goedkoopste in de pricewatch is slechts dertig euro duurder. Ik werd ook enthousiast, maar hierdoor is het toch wat minder geworden.Jassy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:49:
Mooie prijs voor de Nexus 5X!! Is dit de moeite waard via iBood ivm garantie of liever een paar euro meer betalen voor goede garantie?
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Ja dat is dus ook mijn overweging.. Ik heb wel eens wilde verhalen gehoord over garantie via iBood dus misschien maar niet doen.
Meh, tis toch 10%
Ik vind het een prima deal.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Sandisk Ultra II 480GB voor €129,95 + 5,95 verzendkosten. Dat kun je toch geen aanbieding noemen!?

Ibood en garantie, 2 dingen die niet samen kunnen.Jassy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:55:
Ja dat is dus ook mijn overweging.. Ik heb wel eens wilde verhalen gehoord over garantie via iBood dus misschien maar niet doen.
Verwijderd
Betalen voor goede garantie. Als je problemen hebt met het toestel en deze bij iBood hebt gekocht ben je simpelweg de lul.Jassy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:49:
Op de verpakking staat ook heel mooi dat t 46 GBP waard is, maar dat de prijs 30 pond is. Dat is ongeveer 38 euro... precies de prijs inclusief verzenden_Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:07:
Iemand nog scheren?
Kan vast goedkoper.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mocht er bijvoorbeeld een mooie HTC smartphone voorbij komen, zou ik hem wel kopen. Die regelen ook zelf hun garantie. Kwestie van een ticket aanmaken via de site en hij wordt opgehaald en weer gebracht.
Al die laptops met een resolutie van 1366 x 768 zijn eigenlijk de moeite niet waard.
LOL, wel bij DynaFix. hahaLanithro schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:12:
Mocht er bijvoorbeeld een mooie HTC smartphone voorbij komen, zou ik hem wel kopen. Die regelen ook zelf hun garantie. Kwestie van een ticket aanmaken via de site en hij wordt opgehaald en weer gebracht.
Zo is het dan. Denk dat ik er maar van af ga zien :-) Dank allemaal!Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:00:
[...]
Betalen voor goede garantie. Als je problemen hebt met het toestel en deze bij iBood hebt gekocht ben je simpelweg de lul.
Ik zoek nog een laptopje met het liefst FHD en 15 inch en Core i5 onder de 500 euro, maar dit gaat hem niet worden.
Ja helaas wel, maar die doen zo goed als alle smartphones in Nederland.FlyEragon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:14:
[...]
LOL, wel bij DynaFix. hahaZIe DynaFix topic voor ervaringen.
100 euro erbij lukt dat wel toch?Lanithro schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:14:
Ik zoek nog een laptopje met het liefst FHD en 15 inch en Core i5 onder de 500 euro, maar dit gaat hem niet worden.
Ik heb ooit een Acer gehad, waarvan het aan/uit knopje niet meer werkte. Werd vrijdag opgehaald en dinsdag weer bezorg week daarop door eigen dienst van Acer. Na 2 keer een HTC en DynaFix met veel ellende meegemaakt te hebben viel ik zowat om van verbazing, dat een 'Acer' budgettoestel betere service achter zich had dan een premium HTC.Lanithro schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:15:
[...]
Ja helaas wel, maar die doen zo goed als alle smartphones in Nederland.

Vast wel, maar net duur onderhoud gehad op de auto dus moeder de vrouw houd weer hand op de knip.
Had je bij de btw dagen moeten zijn van de MM, genoeg PEAQ laptops met FHD schermen al vanaf 370 euro geloof ik.Lanithro schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:14:
[ Voor 22% gewijzigd door FlyEragon op 26-02-2016 11:23 ]
Acer heeft ook heel veel laptops waarvoor ze een repair centre hebben. Daar hebben ze ook de Smartphones onder geschaard dus daar kijk ik niet zo heel erg van op. HTC verkoopt alleen Smartphones.FlyEragon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Ik heb ooit een Acer gehad, waarvan het aan/uit knopje niet meer werkte. Werd vrijdag opgehaald en dinsdag weer bezorg week daarop door eigen dienst van Acer. Na 2 keer een HTC en DynaFix met veel ellende meegemaakt te hebben viel ik zowat om van verbazing, dat een 'Acer' budgettoestel betere service achter zich had dan een premium HTC.
En daarom heb ik een gescheiden rekening van vrouwliefLanithro schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:18:
[...]
Vast wel, maar net duur onderhoud gehad op de auto dus moeder de vrouw houd weer hand op de knip.
We hebben het ook niet al te breed. Het is niet dat we elke cent moeten omdraaien, maar de wat grotere uitgaves moeten wel eerst bekeken worden.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:20:
[...]
En daarom heb ik een gescheiden rekening van vrouwlief
Dan vind je het zelf dus onverstandigLanithro schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:22:
[...]
We hebben het ook niet al te breed. Het is niet dat we elke cent moeten omdraaien, maar de wat grotere uitgaves moeten wel eerst bekeken worden.
haha nee als het aan mij lag was die laptop er al lang geweest.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Dan vind je het zelf dus onverstandigniet je vrouw de schuld geven
Beetje goede TV van LG?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
pricewatch: LG 49UF680VBaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:27:
Beetje goede TV van LG?
4K, IPS, WebOS2 klinkt goed allemaal en dan de korting
[ Tesla MIG MYP ]
Thanks! Zoek namelijk een vervanger voor de 40" Full HD van Samsung welke nu in de woonkamer staat.Cyw00d schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:28:
[...]
pricewatch: LG 49UF680V
4K, IPS, WebOS2 klinkt goed allemaal en dan de korting
49" niet te groot voor een kijkafstand van ongeveer 9 á 10 meter?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Te klein zelfs.BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Thanks! Zoek namelijk een vervanger voor de 40" Full HD van Samsung welke nu in de woonkamer staat.
Eerder te kleinBaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Thanks! Zoek namelijk een vervanger voor de 40" Full HD van Samsung welke nu in de woonkamer staat.
49" lijkt mij veelste klein bij een kijkafstand van 9 á 10 meter om eerlijk te zijnBaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Ik zit op 4 meter van 120"BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:30:
[...]
nee is niet te groot, vind het zelfs klein. beneden 46 inch op 4 meter, en zou zeker groter nemen als het kon.
grootte went heel snel!
Een kijkafstand van 10 meter in de woonkamer. Moet al serieuze woonkamer zijn 
Mocht ik zo'n woonkamer hebben, ik zou ook wel iets groter nemen dan qua diameter
Mocht ik zo'n woonkamer hebben, ik zou ook wel iets groter nemen dan qua diameter
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Oke.. Te klein?? Vrouw lief vind 40" al te groot..
Iemand tips om haar te overtuigen om een 49"+ aan te schaffen?
We zullen je allemaal verschrikkelijk dankbaar zijn dat je het tempo in de hunt er een beetje in houdt
-
Neem haar mee naar de MM, laat het zien vanaf een meter of 10BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:32:
Oke.. Te klein?? Vrouw lief vind 40" al te groot..Iemand tips om haar te overtuigen om een 49"+ aan te schaffen?
[ Tesla MIG MYP ]
Hoe komt het dat je je hier al druk om moet maken op je 25e?BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:32:
Oke.. Te klein?? Vrouw lief vind 40" al te groot..Iemand tips om haar te overtuigen om een 49"+ aan te schaffen?
Kopen mensen zo'n oud toestel nog voor zo'n prijs? Mijn zusje heeft een Iphone 5s, maar die krijgt al een tijdje geen updates meer..
Wachten tot ze een dag niet thuis is, de tv plaatsen en dan "verrassing !!!" 
Heb het ook zo gedaan na van 32" naar 42"
Nu is het van "tja, de volgende mag misschien toch nog iets groter zijn"
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Dat is raar, de iphone 5s krijgt nog ALLE updates_Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:33:
Kopen mensen zo'n oud toestel nog voor zo'n prijs? Mijn zusje heeft een Iphone 5s, maar die krijgt al een tijdje geen updates meer..
Een vrouw meet toch altijd in lengte en hoe groter hoe beter xDKenhas schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:33:
Wachten tot ze een dag niet thuis is, de tv plaatsen en dan "verrassing !!!"
Wat is dat nou weer voor onzin._Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:33:
Zelfs de 4S van mijn dochter krijgt nog steeds updates.
Hier 55" 1080p op 2,5 meter afstand. Ik heb het toen uitgezocht 2,4 meter is eigenlijk nog beter.BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Bij 9 á 10 meter heeft 4k al helemaal geen nut, maar zou ik eerder voor een 65"/75" 1080p gaan, gezien groter niet echt goed betaalbaar is.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Haha wij hadden een 32" en dat vond ze al te groot op 5 meter. Totdat we op 40 inch over gingen. Dat was toch een stuk fijner. Nu wil ze de hele huiskamer overhoophalen en alles van zijn plek gehaald en zitten dan dichter op de TV. Vond ze toch wel fijner. Gewoon kopen en die 32 inch naar de slaapkamer zetten.BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:32:
Hebben we het nog over je tv?BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:32:
Maar gewoon kopen en neerzetten. na een week de oude terugzetten en kijken wat ze zegt
hier ook met de Jamo-speakers gedaan. Gekocht op iBOOD (toch 2 weken retourmogelijkheid) en gewoon geplaatst. gevraagd om een week te proberen. Na een week wilde ze ze toch weg, dus met de tv aan de boxen weggehaald.
"Wat klinkt het geluid raar, heb je de tv stuk gemaakt?"
"nee schat, dit is het geluid van de tv"
"nou laat die speakers dan maar staan, ik ben nu al verpest"
Hmm dan zal ze wel een oudere hebben, dacht dat ze het over een 5s had
Beamer.... maar dat ga je vast niet voor elkaar krijgen als je al niet een 49" tv mag kopenJumpman schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:36:
[...]
Hier 55" 1080p op 2,5 meter afstand. Ik heb het toen uitgezocht 2,4 meter is eigenlijk nog beter.
Bij 9 á 10 meter heeft 4k al helemaal geen nut, maar zou ik eerder voor een 65"/75" 1080p gaan, gezien groter niet echt goed betaalbaar is.
als ik dit soort verhalen hoor ben ik heel, heel blij met mijn meissie
iPhones 3 krijgen geen updates meer. 4 en hoger nog wel. Alhoewel het niet heel lang zal duren voordat versie 4 ook geen updates meer zal krijgen._Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:36:
Is toch wel een +je waard!Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:36:
[...]
Hebben we het nog over je tv?![]()
Maar gewoon kopen en neerzetten. na een week de oude terugzetten en kijken wat ze zegt![]()
hier ook met de Jamo-speakers gedaan. Gekocht op iBOOD (toch 2 weken retourmogelijkheid) en gewoon geplaatst. gevraagd om een week te proberen. Na een week wilde ze ze toch weg, dus met de tv aan de boxen weggehaald.
"Wat klinkt het geluid raar, heb je de tv stuk gemaakt?"
"nee schat, dit is het geluid van de tv"
"nou laat die speakers dan maar staan, ik ben nu al verpest"
Ik zal eens even kijken of deze nogmaals voorbij komt of een vergelijkbaar model. Anders wordt het toch ff de kamer helemaal op de shop!
Dan moet ze al een 6 jaar oud model hebben, vanaf de 4s nog updates en die is uit 2011;)_Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:36:
Waarom niet? Vrouwen willen meestal geen grote tv omdat ze die zwarte bakbeesten zo lelijk vinden als hij uitstaat. Maart heb je met een beamer geen last van.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:37:
[...]
Beamer.... maar dat ga je vast niet voor elkaar krijgen als je al niet een 49" tv mag kopen
Heb zelf trouwens een 50" Panasonic plasma op ca. 2,5m. Bevalt prima. Nu nieuw huis gekocht, dan wordt de kijkafstand schat ik ca. 4 à 5 meter. Wil dan wel een groter scherm op termijn denk ik. Maar ja, de eerste maanden denk ik andere prioriteiten, dus zal even wennen worden...
[ Voor 27% gewijzigd door Powder Toastman op 26-02-2016 11:43 ]
Vast omdat je dan een wit (of zwart) bakbeest aan het plafond hebt hangen, of op een kastje heb staan.Powder Toastman schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:39:
[...]
Waarom niet? Vrouwen willen meestal geen grote tv omdat ze die zwarte bakbeesten zo lelijk vinden als hij uitstaat. Maart heb je met een beamer geen last van.
Heb zelf trouwens een 50" Panasonic plasma op ca. 2,5m. Bevalt prima. Nu nieuw huis gekocht, dan wordt de kijkafstand schat ik ca. 4 à 5 meter. Wil dan wel een groter scherm op termijn denk ik. Maar ja, de eerste maanden denk ik andere prioriteiten, dus zal even wennen worden...
Plus een witte lege muur of scherm.
thuis puur een beamer voor het gamen en films. Kan ik naar mijn eigen plekje zodat mevrouw GTST kan kijken. Al speelt ze ook wel eens mee
Ik zie op het achtergrondplaatje van de hunt ook nog een mooie vloerstaander staan, zal zulk audio spul ook nog voorbij komen?
43"! Mooi tussenmaatje!BaZnGaNL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:38:
[...]
Is toch wel een +je waard!
Ik zal eens even kijken of deze nogmaals voorbij komt of een vergelijkbaar model. Anders wordt het toch ff de kamer helemaal op de shop!
waren er al geen vloerstaanders langsgeweest? Sowieso verkopen ze op iBOOD zelf buiten de hunt nu ook vloerstaanders._Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:45:
Ik zie op het achtergrondplaatje van de hunt ook nog een mooie vloerstaander staan, zal zulk audio spul ook nog voorbij komen?
Zelf zou ik, mocht je geen audiofiel zijn (zoals ik) hopen dat de Jamo 426-set langskomt. een 5.1 set voor 180 euro is gewoon een koopje (moet wel een receiver nog bij natuurlijk, maar lang leve MP). Ik heb de set 2x thuis staan.
300 euro voor een beetje gebakken lucht.
Vergeet de stroomrekening niet met 2KW verbruikjeroentjeh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:53:
300 euro voor een beetje gebakken lucht.
Apple watch! Kopuh! Kopuh! Kopuh!
Apple Watch Sport 38mm space grey uitverkocht
Doet me denken aan die Casio horloges uit 1984 met ingebouwde rekenmachine.
Vond ik toen stoer (ik had er geen), maar acheraf gezien liep je verschrikkelijk voor l*l met zo'n ding...
Vond ik toen stoer (ik had er geen), maar acheraf gezien liep je verschrikkelijk voor l*l met zo'n ding...

zoek de verschillen.
en dan ook nog eens de hoofdprijs durven te vragen voor oude tech
van tweakers kan je je sowieso afvragen of ze modebewust zijnPowder Toastman schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:03:
Doet me denken aan die Casio horloges uit 1984 met ingebouwde rekenmachine.
[ Voor 50% gewijzigd door Waah op 26-02-2016 12:07 ]
Dure switch. Voor dezelfde prijs heb je een ander merk met meer poortjes.
Ook gigabit? want dacht dat alles onder de 20 euro vaak 100mb/s wasCave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:07:
Dure switch. Voor dezelfde prijs heb je een ander merk met meer poortjes.
je hebt gelijk, kan je beter deze kopen:
pricewatch: TP-Link TL-SG1008D
[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 26-02-2016 12:09 ]
http://tweakers.net/categ...AdFlijpJVtJKhqaWZUmxtbS0AWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:08:
[...]
Ook gigabit? want dacht dat alles onder de 20 euro vaak 100mb/s was
Ook 1000Mbit ja
(was te traag )
Deze heeft er helemaal niet bij gezeten of zat er alleen de eerste keer in de Hunt bij, daarna uitverkocht.Darkvisje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:59:
Apple Watch Sport 38mm space grey uitverkocht
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij zo'n mes denk ik altijd wat moet je ermee...
Wie zocht de iPad?
5 poorts pricewatch: TP-Link TL-SG1005DWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:08:
[...]
Ook gigabit? want dacht dat alles onder de 20 euro vaak 100mb/s was
Snijden, stekenCave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:14:
maar idd. Als je chef bent heb je al een messenset, en voor de amateurkok is dit veel te duur om te rechtvaardigen.
Deze Ipad niet kopen jongens, de dozen moeten ook gevuld worden met mooi spul
Totdat je bij iemand in de keuken staat te werken met een mes waarop je naar Keulen kan rijden.Cave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:14:
Nog iets nauwkeuriger: http://tweakers.net/categ...TVKAK6kbLm062gCcrYDnMp5QUCave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:11:
[...]
http://tweakers.net/categ...AdFlijpJVtJKhqaWZUmxtbS0A
Ook 1000Mbit ja
(was te traag )
5 gigabit-poorten of meer, prijs tot 20 euro
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Zie al meerdere fouten in deze zin:StarC schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:16:
[...]
Totdat je bij iemand in de keuken staat te werken met een mes waarop je naar Keulen kan rijden.
- Bij een ander in de keuken staan
- Met een mes van een ander werken
- uberhaupt naar Keulen willen
Heb een mes uit Japan geïmporteerd en het is wel echt een verademing om met fatsoenlijk materiaal te werken.Cave_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:14:
Aanrader voor wie dure messen wil, en over scherpte:
YouTube: De Wilde keuken Scherp
elk mes krijg je scherp, de vraag is alleen hoe lang die dat blijft.
YouTube: De Wilde keuken Scherp
elk mes krijg je scherp, de vraag is alleen hoe lang die dat blijft.
En een Wursthof van twee tientjes is geen fatsoenlijk materiaal?gijoy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:17:
[...]
Heb een mes uit Japan geïmporteerd en het is wel echt een verademing om met fatsoenlijk materiaal te werken.
Let op:
Geen V&A posts
Geen V&A posts