Tuurlik, mooie kleding heb ik nog niet gezien bij Ibood..._Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:14:
[...]
Wel zo'n lelijke kabeltrui dan toch?
In maatje S mogen ze houden.derhenno schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:15:
[...]
Tuurlik, mooie kleding heb ik nog niet gezien bij Ibood...
Vroeger deden ze ook wel eens gek met de prijs van zo'n doos.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Aantal Prijs ------ ----------- 38 € 99,95 12 € 49,95 9 € 39,99 5 € 149,95 4 € 100,00 4 € 29,95 2 € 99,96 2 € 89,95 2 € 50,00 1 € 59,95 1 € 40,95 1 € 39,95 1 € 24,95 |
Tronic schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:47:
[...]
Een overzichtje sinds 29 februari 2012:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Aantal iBOOD Prijs ------ ----------- 34 € 99,95 12 € 49,95 9 € 39,99 5 € 149,95 4 € 29,95 2 € 99,96 2 € 89,95 1 € 59,95 1 € 40,95 1 € 39,95 1 € 24,95
Brabantia uurtje, zullen er nu veel huisvrouwtjes op iBood zitten?
Blijf derbij: 1x doos op 24 uur (en dan ook nog die van 50 euro)....waardeloos!
Net gemist de ShittyWok._Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:20:
Brabantia uurtje, zullen er nu veel huisvrouwtjes op iBood zitten?
Edge loopt mooi zo'n anderhalve seconden trager als IE.

[ Voor 13% gewijzigd door NLKornolio op 26-02-2016 00:30 ]
Wat verwacht je dan? Elke 6 uur een box?derhenno schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:22:
Blijf derbij: 1x doos op 24 uur (en dan ook nog die van 50 euro)....waardeloos!
Gemiddeld 2 per etmaal...rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:34:
[...]
Wat verwacht je dan? Elke 6 uur een box?
Voorheen wel 2 a 3 per 24uur..rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:34:
[...]
Wat verwacht je dan? Elke 6 uur een box?
Volgens mij vaak rond half 1, dus ik blijf nog een kwartiertje hangen
Signature
Move along people. Nothing to see here. Ik ga slapen!
De boxen zullen wel weer worden uitgesmeerd over 3 dagen ipv 2...
Zijn die woks ook gewoon in de flash sale

WTF is Handling toeslag á 20,- boven op de kosten ?
Heerlijk dom zijn die systemen toch, dan maar als eerst led lampjes bestellen en dan krijg je die kosten niet erbij

WTF is Handling toeslag á 20,- boven op de kosten ?
Heerlijk dom zijn die systemen toch, dan maar als eerst led lampjes bestellen en dan krijg je die kosten niet erbij
[ Voor 70% gewijzigd door NLKornolio op 26-02-2016 00:48 ]
LOL, Valentijnsdag...
[ Voor 6% gewijzigd door Mixpower op 26-02-2016 00:43 ]
It's All In The "Mix"
Sure, het was schijnbaar teveel moeite dat er even uit te halen van een eerdere aanbieding.
It's All In The "Mix"
Ja zeg... Weet je hoeveel moeite dat is??Mixpower schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:47:
[...]
Sure, het was schijnbaar teveel moeite dat er even uit te halen van een eerdere aanbieding.
Gewoon copy-paste.. Ze kopen het toch niet, komen alleen voor zo'n stomme doos
-
HahahaEdd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:50:
[...]
Ja zeg... Weet je hoeveel moeite dat is??
Gewoon copy-paste.. Ze kopen het toch niet, komen alleen voor zo'n stomme doos
It's All In The "Mix"
Er is ergens een camping winkel failliet gegaan? Of zijn dit de modellen van 2014?
Heb geen zin om wakker te blijven voor een box, Canton 8.2 Subwoofer box om precies te zijn. Wie o Wie koopt hem voor mij als die voor 199,- wordt aangeboden. Woon je in de buurt van Rotterdam kom ik hem voor 220 ophalen de dag na bezorging
Zwart graag.
De boxen zitten vol tassen, das 1 ding dat al zeker is

ik heb nog een tas uit een box
nog steeds ingepakt, voor als fish jr. naar middelbaar gaat
Na deze hunt kan fish jr. zijn nazaten enz ook van (dan vintage) tassen voorzienFish schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:16:
ik heb nog een tas uit een box
Manmanman, waarom kijk ik hier nog steeds naar...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
en de klein klein klinderen ook een tas
Hier, bij Ibood of beide?AdmiralSnipe schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:22:
Manmanman, waarom kijk ik hier nog steeds naar...
iBOOD, dit topic maakt het nog een beetje draaglijk.
Die verrekte, vervloekte maar oh zo gewilde doos met inhoudsloze inhoud misschien?!
Misschien wel, maar ook weer niet. Vorige keren aardig wat problemen mee gehad -toen het wel lukte om te bestellen- dus ook dat kan me niet echt bekoren...
Een setje Philips Fidelio E2 is voor mij eigenlijk het enige interessante wat ik voorbij heb zien komen.
Een setje Philips Fidelio E2 is voor mij eigenlijk het enige interessante wat ik voorbij heb zien komen.
4 seizoenen dekbed, box en nog wat leuk speelgoed als ik het zie.
Zou er om 3:00 een pauze komen?
Ja eentje, om 14.15 uur ongeveer. Een € 50,00 box, géén van € 100,00 tot nu toe.
... Je hébt soms van die dagen ...
Nope, geen pauze meer tegenwoordig.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 02:05:
Zou er om 3:00 een pauze komen?
... Je hébt soms van die dagen ...
Weinig leuks tot nu toe.
Best interessant : http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Dealtijd, gelijk afrekenen en chat erbij. Best chill
En ook gelijk de mogelijkheid op reviews + tweakers PW. Top site denk ik zo
Best interessant : http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Dealtijd, gelijk afrekenen en chat erbij. Best chill
En ook gelijk de mogelijkheid op reviews + tweakers PW. Top site denk ik zo
[ Voor 92% gewijzigd door rolandos582 op 26-02-2016 04:43 ]
Gaap. Zo te zien heb ik niks gemist. Waar is die spanning van twee jaar terug? En niet alleen voor een box, maar voor alles? Is iBOOD verzadigd met hunts? - teveel.
Of bieden ze doorgaans ook teveel aan?
Of bieden ze doorgaans ook teveel aan?
Er kwam net een zakmes voorbij (19,95 en dan nog verzendkosten). Is dat nou echt interessant? In China durf ik ze niet te bestellen. 
Deze dus
Deze dus
[ Voor 28% gewijzigd door pven op 26-02-2016 07:28 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Lijkt me niet overdreven duur. Bestellen en daarna (komend weekend bijv.) wat info zoeken over dat zakmes? Vergelijken met wat 'ie normaal (echt) kost.pven schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:25:
Er kwam net een zakmes voorbij (19,95 en dan nog verzendkosten). Is dat nou echt interessant? In China durf ik ze niet te bestellen.
Deze dus
Want is €25 zoveel goedkoper dan in China? Zou een zakmes van bijv. €10 of €15 ook niet direct vertrouwen als je m veel gebruikt.
Als t puur voor de show is (voor aan je schouw), dan zou ik voor de China variant gaan met tribal-dragon-warrior-ninja opdruk
-edit-
Gerber is wel goed volgens mij. Ziet er deftig uit.
[ Voor 3% gewijzigd door HetGezegde op 26-02-2016 07:34 ]
Achja, tot nu toe nog niks gezien. Geen leuke hardware, 4 seizoenen cinderella en geen €100 box
Ik wil hem echt gebruiken.HetGezegde schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:33:
[...]
Als t puur voor de show is (voor aan je schouw), dan zou ik voor de China variant gaan met tribal-dragon-warrior-ninja opdruk
-edit-
Gerber is wel goed volgens mij. Ziet er deftig uit.
Let op! WEER GERBER!
alleen geen zakmes maar een multitool
Dat zoek ik dus niet.HetGezegde schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:36:
Let op! WEER GERBER!
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Geen fuck gemist voor de mensen die nu wakker worden. Kan weer lekker gaan slapen zometeen en weer een box missen om 2 uur.
Geen fuck gemist voor de mensen die nu wakker worden. Kan weer lekker gaan slapen zometeen en weer een box missen om 2 uur.
Die box lijkt me ook niet echt de moeite, als ik zo naar de reviews van de laatste boxen kijk
Ik zit toch serieus te overwegen om mijn nieuwsbrief van Ibood op te zeggen.... Laatste tijd eerder wat gekocht bij 1Dayfly als Ibood.
Ga je in elke reactie die link plaatsen? Het lijkt wel alsof je 1DK aandelen hebt. De link staat ook gewoon in de startpost.rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:38:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Verder heb je helemaal gelijk, niks gemist en niks te zien

Ja heb 10 aandelen in hun. Moet ff wat meer verdienen want op ibood verdien ik toch niks Kappa KappaMeltedForest schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:54:
[...]
Ga je in elke reactie die link plaatsen? Het lijkt wel alsof je 1DK aandelen hebt. De link staat ook gewoon in de startpost.
Verder heb je helemaal gelijk, niks gemist en niks te zien
[afbeelding]

Nah maar ik zie nog altijd mensen vragen of ze dingen gemist hebben etc. Dus dan maar ff posten toch. Zo'n OP lees ik zelf nooit. Dus denk anderen ook niet.
Mooi HDMI-kabels. Doe s kopen!
opzich een leuke deal, maar ik gebruik geen HDMI meer. Wel redelijke kabels en ook nog 3m. Tenminste meter als die kabeltjes van 1m
En wederom een gerber knife

* pven wantz! Maar niet deze uitvoering
Welke wil je dan

Die ene waar ik net te laat voor wasrolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:05:
[...]
Welke wil je dan![]()
![]()
Zijn al 4 geweest pfff
Ja, die, ik moet alleen nog checken of de prijs ok is. (Druk @ work)rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:06:
[...]
Welke die tech skin?
http://www.ibood.com/nl/n...gdc-tech-skin-zakmes.html
€19,95. goedkoopste sites :pven schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:06:
[...]
Ja, die, ik moet alleen nog checken of de prijs ok is. (Druk @ work)
http://www.gerberwinkel.c...ber-gdc-tech-skin-zakmes/
http://www.zakmeskopen.nl/gerber-gdc-tech-skin/
Dus 19,95 + 5,95 = 25,90 en goedkoopst €39 incl
Nog ff en ik wordt ontslagen met dat scherm met die blauwe zwaailampen
Block deze link met adblock: http://www.ibood.com/img/hunt-ani.gifFlamingo BB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:09:
Nog ff en ik wordt ontslagen met dat scherm met die blauwe zwaailampen
Staafmixer gekocht, jemig wat is dit verslavend...
Had de mijne (uit de box van de vorige hunt) kunnen kopen voor een tientjeTimple schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:25:
Staafmixer gekocht, jemig wat is dit verslavend...
Nieuw in verpakking incl verzenden?derhenno schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:29:
[...]
Had de mijne (uit de box van de vorige hunt) kunnen kopen voor een tientje
Exc verzendkosten, 1x uitgepakt om te testen
Zo om de paar uur kijk ik even naar de hunt wat er voorbij is gekomen maar wat een aanfluiting... Het toeval dat je iets nodig hebt wat voorbij komt moet wel extreem groot zijn en/of je moet wel extreem impulsief aankopen doen wil je hier nog intrappen.
Na een goed begin is het snel minder geworden. En nog steeds geen box sinds gistermiddag.
Inderdaad, huge waste of time.
Er komt veel te weinig leuk langs en als er wat leuks langs komt heb je meestal 20 euro korting...
De LG tv's waren goed geprijsd, maar om nou meteen een tv te gaan kopen via ibood, liever niet.
Er komt veel te weinig leuk langs en als er wat leuks langs komt heb je meestal 20 euro korting...
De LG tv's waren goed geprijsd, maar om nou meteen een tv te gaan kopen via ibood, liever niet.
Net te laat... http://www.ibood.com/nl/n...tvrijstalen-braadpan.html
Was ook heel netjes geweest voor 19,95
[ Voor 24% gewijzigd door Flamingo BB op 26-02-2016 09:38 ]
Heeft iBood Philipsaandelen ofzo? Ik zie zo veel Philips & Fidelio langskomen de hele tijd
Ik wist niet eens dat er zoveel verschillende Philips producten waren. Zelfs de Media Markt heeft er niet zoveel van Philips liggen denk ik.
ik ben blij dat ik gisteren geen aandacht heb besteed aan de hunt. vandaag hunt een beetje in de gaten houden en als ik toevallig de Triplepack koppelbare rookmelders langs zie komen probeer ik die nog even te scoren
Nu een roestvrij stalen 6-delige set!!Flamingo BB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:38:
Net te laat... http://www.ibood.com/nl/n...tvrijstalen-braadpan.html
Beide vanochtend langsgekomen geloof ikLUH-3417 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:45:
Ik hoop op een leuke hakbijl of een beetje knappe batterypack.
HahahaRobertoBravo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:46:
[...]
Beide vanochtend langsgekomen geloof ik

Die hakbijl was inderdaad een leukeLUH-3417 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:45:
Ik hoop op een leuke hakbijl of een beetje knappe batterypack.
Eerste 20 minuten was best interessant. Daarna niet meer. Had grmbl die DS413 moeten kopenpetjekel schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:42:
Hopelijk is de hunt vandaag boeiender..
Verwacht niks interessants meer.
Same here.. zit nu maar te wachten op de synology DSWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:49:
[...]
Eerste 20 minuten was best interessant. Daarna niet meer. Had grmbl die DS413 moeten kopen![]()
Verwacht niks interessants meer.
Maar dan wel liefst een recent model (jaargang 14, 15 of 2016)
Ze hebben flink wat pannen over zo te zien, jammer dat ik nog geen uitzetspullen nodig heb
Spullen voor de uitzet koop je toch ook als je ze nog niet nodig hebt?_Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:56:
Ze hebben flink wat pannen over zo te zien, jammer dat ik nog geen uitzetspullen nodig heb
Anders heten het gewoon spullen

Koop nog een setje... zijn over... Gaat het directw at sneller.4-systeembeheer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:57:
Koekenpannen besteld
Let op! Deze handvaten worden wel erg heet tijdens gebruik!4-systeembeheer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:57:
Koekenpannen besteld
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
handvatten... maar bedankt. :-p
wel net prijsje dacht ik en had ze toch nodig.
Heb inderdaad 1x zo'n pan gekregen. 1x gevoeld en direct weggedaan.4-systeembeheer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:59:
Zo'n buitenlamp zoek ik, maar twee is net wat te veel ....
Kan je gelijk de hele buurt verlichtenpven schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:02:
Zo'n buitenlamp zoek ik, maar twee is net wat te veel ....
Dat schiet niet op, te veel aanbod12th schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:03:
Dan verkoop je de ander voor de totale aankoopprijs?^^
Handvaten / handvatten4-systeembeheer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:59:
Vraag
Is het meervoud van handvat handvaten of handvatten?
Antwoord
Beide meervoudsvormen zijn correct.
Toelichting
Het woord vat in de betekenis 'ton' heeft als meervoudsvorm vaten. Ook samenstellingen met dat woord vat hebben een meervoudsvorm op -vaten: bloedvaten, wijnvaten, biervaten enzovoort.
In handvat betekent het woord vat niet 'ton', maar 'greep'. Dat woord vat is afgeleid van het werkwoord vatten (= 'vastpakken') en heeft de meervoudsvorm vatten. Ook handvat had oorspronkelijk alleen de meervoudsvorm met dubbele t.
Wellicht naar analogie van samenstellingen als bloedvaten en biervaten is tegenwoordig ook de meervoudsvorm handvaten erg gebruikelijk.
Niemand een tasje nodig? Je krijgt ze niet meer gratis in de winkel he...
Denk ook niet dat je er meer dan 70 euro voor kwijt bent
Teguwoordug ken ju allus schrijfuh soals ju sellif wilt wand op sgool gefen se gein ceivers mehr wand dan andurs kennu kinders besgadigt rake.
Let op:
Geen V&A posts
Geen V&A posts