Die had ik idd uitgevinkt. Misschien is dat het wel. Straks of morgen ff checken als mn telefoon weer 100% is.SmiGueL schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:27:
Misschien eens:
Settings --> Wi-Fi --> [Menu] --> Advanced --> Wi-Fi optimization aanvinken.
Heb het idee dat dit bij m'n M8 best wel goed werkt.(ook gelijk factory reset gedaan maar dat lijkt me eerst wat te rigoreus)
Ik weet dat het redelijk off-topic is hier, maar aangezien het accessoires topic redelijk dood is..
Is iemand al ergens een fatsoenlijke case tegen gekomen die waterdicht danwel resistent is? Heb internet al redelijk afgespeurd, maar een fatsoenlijk ding is eigenlijk vrijwel niet te vinden. Ben van plan die case op mijn racefiets te monteren en de 10 te gebruiken als fiets computer.
Is iemand al ergens een fatsoenlijke case tegen gekomen die waterdicht danwel resistent is? Heb internet al redelijk afgespeurd, maar een fatsoenlijk ding is eigenlijk vrijwel niet te vinden. Ben van plan die case op mijn racefiets te monteren en de 10 te gebruiken als fiets computer.
De htc is spatwaterdicht en zou dus tegen regen moeten kunnen.
Het is namelijk IP 58 als ik het goed begrijp en Waterdichte telefoons zijn IP 68.
Een waterdichte case is trouwens vaak niet telefoon gebonden of bedoeld om te monteren.
Daarnaast als je je HTC10 als fietscomputer gaat monteren bedenk dan wel dat bij een val je telefoon het waaarschijnlijk niet overleeft. Een verzekering bij je telefoon is in dat geval misschien wel verstandig.
Het is namelijk IP 58 als ik het goed begrijp en Waterdichte telefoons zijn IP 68.
Een waterdichte case is trouwens vaak niet telefoon gebonden of bedoeld om te monteren.
Daarnaast als je je HTC10 als fietscomputer gaat monteren bedenk dan wel dat bij een val je telefoon het waaarschijnlijk niet overleeft. Een verzekering bij je telefoon is in dat geval misschien wel verstandig.
Ik krijg net update 1.90.401.5 binnen op mijn originele HTC 10, dus de update wordt nu uitgerold!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Same here. Inhoud update volgens log:Jassy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:37:
Ik krijg net update 1.90.401.5 binnen op mijn originele HTC 10, dus de update wordt nu uitgerold!
- Camera performance enhancement
- System stability improvement
- Google security enhancement
Updates nice vanmiddag ff checken, ik krijg steeds meldingen over de olympische spelen (wat mij niets interesseert) dit is denk ik google? Waar zet ik dat uit?
Zorgen dat je weet welke app het is en dan daar even in de instellingen duiken, kan van alles zijnakbslayer schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:15:
Waar zet ik dat uit?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Krijg het ook, vermoedelijk Google Now. Heb je dat actief staan?akbslayer schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:15:
Updates nice vanmiddag ff checken, ik krijg steeds meldingen over de olympische spelen (wat mij niets interesseert) dit is denk ik google? Waar zet ik dat uit?
Edit:
Even gechecked; je kunt een notificatie sowieso vasthouden en dan zie je welke app de notificatie heeft getriggerd. Voor de Olympics is dat inderdaad 'Google App'.
[ Voor 20% gewijzigd door SanderTje! op 09-08-2016 14:46 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Ik heb mijn HTC 10 nu vanaf begin juni. Ik heb een keer een update gekregen en heb nu nog steeds versie 1.80.111.1. Dus de andere ook niet binnen gekregen, Hoe kan je dat veranderen zodat je toch de updates binnen krijg. Toestel doet het voor de rest prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2016 14:57 ]
Open Instellingen, scroll helemaal naar onder naar 'About' en klik hierop. Bovenaan staat dan direct 'Software updates'. Zodra je daarop klikt controleert je telefoon direct of er updates zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:56:
Ik heb mijn HTC 10 nu vanaf begin juni. Ik heb een keer een update gekregen en heb nu nog steeds versie 1.80.111.1. Dus de andere ook niet binnen gekregen, Hoe kan je dat veranderen zodat je toch de updates binnen krijg. Toestel doet het voor de rest prima.
Ook hier komt 1.90.401.5 nu binnen.
[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 09-08-2016 14:59 ]
Niet iedereen krijgt de update op hetzelfde moment.
Kan verschillen van enkele uren tot enkele dagen vanwege het voorkómen van overbelasting van de OTA server.
Kan verschillen van enkele uren tot enkele dagen vanwege het voorkómen van overbelasting van de OTA server.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Tevens is softwareversie 1.80.111.1 mij niet bekend... dat was hier 1.80.401.1...
Waar komt je toestel vandaan?
Waar komt je toestel vandaan?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
T-Mobile Branded TMOB101 ..CLB schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:17:
Tevens is softwareversie 1.80.111.1 mij niet bekend... dat was hier 1.80.401.1...
Waar kom je toestel vandaan?
Hier is de ubdate binnen, ik zie niet veel verschil, behalve dat ik denk dat de camera beter is.
Zijn er nog mensen die meer weten en zien van de ubdate?
Gr. Gerrya
Zijn er nog mensen die meer weten en zien van de ubdate?
Gr. Gerrya
Weet iemand misschien een goede wakelock detector die ik kan gebruiken zonder root?
Dit is dus een reden om nooit een branded toestel te kopen, je bent afhankelijk van T-Mobile nu. Je kunt er ook voor root toegang kiezen en dan zelf roms gaan flashen, maar dan heb je geen zekerheid op garantie.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Dat zou ik dan ook zeker doen, wanneer je een beetje tech savvy bent en graag steeds de laatste software wilt hebben. Op XDA zijn al voldoende goede roms voor de 10 te krijgen.Golf2vr6 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:18:
[...]Je kunt er ook voor root toegang kiezen en dan zelf roms gaan flashen, maar dan heb je geen zekerheid op garantie.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ik ook daar niet van. Tot nu toe draai ik de 10 nog steeds stock, iets wat ik bij mijn vorige toestellen (S2/S3/M7/M8) niet langer dan een maand heb vol gehouden. Ik heb hem zelfs nog niet eens ge-root, wat ik bij mijn vorige toestellen vrijwel direct deed. Het enige wat is zo nu en dan mis is een ad-blocker. Mezelf kennende kan dit volgende week overigens zomaar anders zijn, want het flashen en modden e.d. virus kan ook zomaar weer toeslaan bij mij!Gregory76 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:33:
[...]
Dat zou ik dan ook zeker doen, wanneer je een beetje tech savvy bent en graag steeds de laatste software wilt hebben. Op XDA zijn al voldoende goede roms voor de 10 te krijgen.
Ik heb de laatste week last er van dat de SD kaart random unmount
Heb deze gekocht en wat tips op internet gezien, echter unmount hij uit zichzelf op random momenten. Telefoon herstarten, SD kaart eruit gehaald/opnieuw erin, het mag allemaal niet helpen. Iemand nog een idee of dit zelf ook meegemaakt?
http://www.camerashop.nl/...ml#product_specifications

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Vandaag contact gehad met htc medewerker. De lader wordt a.s. vrijdag opgehaald voor reparatie. Aan het adres te zien Dynafix, dus heb voor de zekerheid maar even foto's gemaakt van alle hoeken. De lader is nu volledig krasvrij.LA-384 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 15:17:
Gisteren heeft mijn lader het na 2 maanden ook begeven
Hoorde kort na het aansluiten een tik en merkte dat de telefoon niet meer bijlaadde. Het vervelende van een andere lader is dat die niet constant lijkt te laden, waardoor het scherm aan blijft tot het vol is.
Had ik afgelopen weken ook last van. Erg irritant.Slavy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:26:
Ik heb de laatste week last er van dat de SD kaart random unmountHeb deze gekocht en wat tips op internet gezien, echter unmount hij uit zichzelf op random momenten. Telefoon herstarten, SD kaart eruit gehaald/opnieuw erin, het mag allemaal niet helpen. Iemand nog een idee of dit zelf ook meegemaakt?
Heb gezocht en wat ik kon vinden was kaartje eruit halen, Backup maken op pc en daarna in de telefoon formatteren. Daarna alles weer terug zetten en het werkt weer gewoon . Tenminste bij mij tot nu toe.
Ik heb overigens een PNY 128 Gb kaartje
Hoe heb je een back-up gemaakt? Speciale HTC toolie oid?Vroem schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:07:
[...]
Had ik afgelopen weken ook last van. Erg irritant.
Heb gezocht en wat ik kon vinden was kaartje eruit halen, Backup maken op pc en daarna in de telefoon formatteren. Daarna alles weer terug zetten en het werkt weer gewoon . Tenminste bij mij tot nu toe.
Ik heb overigens een PNY 128 Gb kaartje
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Nee gewoon alles copieren, had hem niet als intern geheugen ingesteld, scheelt mss.Slavy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Hoe heb je een back-up gemaakt? Speciale HTC toolie oid?
Hallo HTC 10-ners ( hi HI )
Ik heb net de ice view case bij coolbleu besteld in het zwart, als het goed is morgen in huis, ben benieuwd hoe hij werkt en staat.
Gr, Gerrya
Ik heb net de ice view case bij coolbleu besteld in het zwart, als het goed is morgen in huis, ben benieuwd hoe hij werkt en staat.
Gr, Gerrya
Leuk, als het kan geef even hier een korte review ervan.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
tip: [HTC 10] Accessoires
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Het snelladen lijkt bij mij niet meer te werken, geen idee of het aan de telefoon ligt of aan de lader. Sowieso kloppen die tijden tot 100% niet. Ik heb het idee dat het sinds de laatste update is van vorige week.
Is jou -10- stock gelocked?
Al een andere lader geprobeerd of die i.i.g. wel laadt?
Hallo snah001
Ik heb ook pas de HTC 10 . Maar ik vind dat het laden uitstekend gaat.
Ik hoef elke dag steeds maar ff aan de lading te leggen en hij is weer tot 90/ 95 % vol.
En ik gebruik hem veel en wacht dan dat hij tot ongeveer 20/30% nog vol is.
Dus bij mij werkt het goed, maar ik laat hem niet veel verder komen dan die 90% .
Gr. Gerrya
Ik heb ook pas de HTC 10 . Maar ik vind dat het laden uitstekend gaat.
Ik hoef elke dag steeds maar ff aan de lading te leggen en hij is weer tot 90/ 95 % vol.
En ik gebruik hem veel en wacht dan dat hij tot ongeveer 20/30% nog vol is.
Dus bij mij werkt het goed, maar ik laat hem niet veel verder komen dan die 90% .
Gr. Gerrya
Hij laadt wel, alleen met de normale snelheid lijkt het.snah001 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:04:
Is jou -10- stock gelocked?
Gebruik je de USB-C kabel die HTC heeft meegeleverd?
Op welk percentage staat de batterij als em oplaadt. Het opladen kent 3 gradaties. Van 0-80% laadt ie snel op, van 80~97% normaal en vanaf 97% druppelsnelheid. Daadwerkelijke percentages kunnen een paar %punten afwijken.Upbeat schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:03:
[...]
Hij laadt wel, alleen met de normale snelheid lijkt het.
Kan je ook het snellader uitschakelen om zo het aantal cycli van de batterij te verhogen?
Het aantal laadcycli bij normaal en snelladen blijft gelijk, ze duren bij snelladen alleen korter.Brandtair schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:36:
Kan je ook het snellader uitschakelen om zo het aantal cycli van de batterij te verhogen?
Wat belangrijker is voor batterij degradatie is de extra hitte. Met de huidige semi intelligente snellaad technieken zoals QC3.0 hoef je niet echt veel zorgen om te maken omdat juist de laadstroom en warmetontwikkeling goed in de gaten wordt gehouden om zo optimaal mogelijk te laden.
Na 2 jaar QC2.0 gebruikt te hebben op een M8 is die batterij nog steeds in perfecte staat.
Mijn lader is er gisteravond ook mee gestopt. Toestel gekocht 3 mei 2016, dus een van de allereersten. Hoe is dit bij jullie opgelost? Hebben ze de lader omgeruild of is die gerepareerd? Ik heb het toestel in Duitsland gekocht bij de Mediamarkt maar regel het liever direct via HTC Support..
Ik heb het via de chat geregeld. Dan wordt de lader opgehaald en gerepareerd. De mijne is afgelopen vrijdag opgehaald. Ik dacht dat gezegd werd dat ik de lader 2 tot 3 weken kwijt zou zijn.
Heb hem net binnen gekregen en ben benieuwd hebben jullie dat geknetter bij het eruit halen of ook bij het aansluiten. Want ik heb het alleen heel zacht en kort bij het eruit halen. En is er al bekent of er iets aan de opladers is verandert na de eerste levering of is er nog niks door HTC aan gedaan?
Ik heb niks gehoord van geknetter in de lader. Ik heb m net ingeleverd bij de Media Markt in Duitsland en krijg binnen 2 weken bericht... Tot die tijd maar in de auto opladen, gelukkig heb ik daar een quick charger.
Mijn oplader doet sinds gisteravond ook niets meer.
Hij heeft het exact een week gedaan
Hij heeft het exact een week gedaan

Dat heb ik ook inderdaad, alleen bij het eruit halen van de laadkabel.Brandtair schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:44:
Heb hem net binnen gekregen en ben benieuwd hebben jullie dat geknetter bij het eruit halen of ook bij het aansluiten. Want ik heb het alleen heel zacht en kort bij het eruit halen. En is er al bekent of er iets aan de opladers is verandert na de eerste levering of is er nog niks door HTC aan gedaan?
Oké willen mensen die een gerepareerde oplaad adapter hebben ons op de hoogte houden of de problemen daarmee zijn opgelost. En of je daarna nogsteeds knetter hoort?
Blijkbaar was ik iets te positief over mn HTC10, jinxed it
Sinds enkele weken bemerkte ik dat m'n touchscreen precies een beetje off was, dacht dat het wel aan mn vingers zou liggen of aan de apps (vooral twitter)
Nu toch effe een lijntest gedaan op mn scherm en dat ziet er niet goed uit, het deel bovenaan het scherm waarin veelal belangrijke menu opties van websites en apps staan lijkt niets meer te registreren.
Het is een zone van +/- 1 cm, 1 cm onder de top van het scherm...
Al een factory reset gedaan maar helaas, issue blijft; vrees dat dat terugsturen gaat worden... misschien is die htc 10 dan toch zo premium niet... snel defect, lange reparatie tijden...

Sinds enkele weken bemerkte ik dat m'n touchscreen precies een beetje off was, dacht dat het wel aan mn vingers zou liggen of aan de apps (vooral twitter)
Nu toch effe een lijntest gedaan op mn scherm en dat ziet er niet goed uit, het deel bovenaan het scherm waarin veelal belangrijke menu opties van websites en apps staan lijkt niets meer te registreren.
Het is een zone van +/- 1 cm, 1 cm onder de top van het scherm...
Al een factory reset gedaan maar helaas, issue blijft; vrees dat dat terugsturen gaat worden... misschien is die htc 10 dan toch zo premium niet... snel defect, lange reparatie tijden...
Misschien is jouw toestel wel niet op en top en ben je één van de weinigen...TenaciousC schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:20:
misschien is die htc 10 dan toch zo premium niet... snel defect, lange reparatie tijden...
ik hoop het, hoewel ik toch voor de rest ook al wat mensen gezien heb die problemen met hun lader ondervinden.CLB schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Misschien is jouw toestel wel niet op en top en ben je één van de weinigen...
Het premium gaat mij trouwens niet alleen om het toestel zelf maar ook over de service, en dit merk je pas wanneer er iets fout gaat.
Volgens wat ik tot nu toe gevonden heb raden ze van HTC uit aan om via de winkel te gaan waar je je toestel gekocht hebt en is de reparatie tijd een tweetal weken... niet onmiddellijk het type service dat ik premium zou durven noemen.
Voorbeeld van premium service: mn pa zn hp laptop had het na bijna 2 jaar begeven maar was nog binnen de garantie periode, HP gecontacteerd, volgende dag werd de laptop thuis opgehaald en 2 dagen later stond de transporteur al terug voor de deur met het perfect gerepareerde toestel... da's premium.
Stoor me er vaak aan dat reviews enkel naar het materiaal van het toestel kijken om te oordelen of het premium is, premium ben je wanneer het totaal plaatje klopt...
Veel succes met je HTC. Zuur dit. Maar ja, exemplarische verschillen zul je altijd hebben.
offtopic:
Waar ik me meer aan stoor bij reviews is als ze 1 exemplaar testen, terug komen met een accuoplaadtijd van 2,28 uur, terwijl ie gewoon binnen 1 uur en 34 minuten van 1->100% gaat. Reviews worden niet aangepast en zijn vaak gebaseerd op een eerste batch of maandagochtend exemplaar. Wat daar kwalijk aan is, is dat deze resultaten 1 op 1 overgenomen worden als vergelijkingsmateriaal voor reviews van telefoons die later uitkomen.
Waar ik me meer aan stoor bij reviews is als ze 1 exemplaar testen, terug komen met een accuoplaadtijd van 2,28 uur, terwijl ie gewoon binnen 1 uur en 34 minuten van 1->100% gaat. Reviews worden niet aangepast en zijn vaak gebaseerd op een eerste batch of maandagochtend exemplaar. Wat daar kwalijk aan is, is dat deze resultaten 1 op 1 overgenomen worden als vergelijkingsmateriaal voor reviews van telefoons die later uitkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 18-08-2016 15:32 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik heb zoals bij HP, m'n HTC ook eens maar 2 dagen kwijt geweest. Woensdag opgehaald en vrijdag had ik em terug.TenaciousC schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:26:
[...]
ik hoop het, hoewel ik toch voor de rest ook al wat mensen gezien heb die problemen met hun lader ondervinden.
Het premium gaat mij trouwens niet alleen om het toestel zelf maar ook over de service, en dit merk je pas wanneer er iets fout gaat.
Volgens wat ik tot nu toe gevonden heb raden ze van HTC uit aan om via de winkel te gaan waar je je toestel gekocht hebt en is de reparatie tijd een tweetal weken... niet onmiddellijk het type service dat ik premium zou durven noemen.
Voorbeeld van premium service: mn pa zn hp laptop had het na bijna 2 jaar begeven maar was nog binnen de garantie periode, HP gecontacteerd, volgende dag werd de laptop thuis opgehaald en 2 dagen later stond de transporteur al terug voor de deur met het perfect gerepareerde toestel... da's premium.
Stoor me er vaak aan dat reviews enkel naar het materiaal van het toestel kijken om te oordelen of het premium is, premium ben je wanneer het totaal plaatje klopt...
HTC zelf opgebeld, niet via winkel.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Heb ik net ook gedaan, reparatie loopt blijkbaar via drmobile.eu, ziet er tot nu toe netjes uit, beter dan verwacht, ze komen het toestel inderdaad thuis ophalenSuperVeloce schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:05:
[...]
Ik heb zoals bij HP, m'n HTC ook eens maar 2 dagen kwijt geweest. Woensdag opgehaald en vrijdag had ik em terug.
HTC zelf opgebeld, niet via winkel.
Voelt alweer iets meer premium aan zo, nu nog snel en correct m'n toestel terug krijgen en ik ga me nog moeten verontschuldigen voor mijn gefrustreerde reactie
Nu rond het scherm probleem, misschien wel een goeie tip voor de mensen die de indruk hebben dat ze altijd naast de dingen klikken die ze bedoelen, ga even naar het htc hulp programma op je telefoon en kies hardware test, lijntekentest. Hier kun je vrij snel zien waar het fout gaat indien er een hardware issue is.
Ik had een goede ervaring met de reparatie van m'n M8. Deze was binnen een week gerepareerd terug. Nu m'n 10 al twee weken kwijt, omdat er bij Dynafix nog steeds gewacht wordt op onderdelen. Er moet alleen een nieuw scherm (vanwege barst) en nieuwe behuizing op!@#$@# Lijken me vrij standaard onderdelen. Via HTC automatisch bij Dynafix uitgekomen, dus voorlopig is de service voor de 10 voor mij niet echt premium te noemen.
De rode 10 komt beschikbaar in de US of A... En nu wij nog HTC!

http://www.htc.com/us/

http://www.htc.com/us/
[ Voor 110% gewijzigd door Clubbtraxx op 20-08-2016 14:03 ]
Toevallig erachter gekomen dat de helderheid van mijn scherm vele malen lager ligt dan de HTC 10 van mijn broertje. Overigens wel allebei een Tianma scherm.
Zou dit een gevalletje garantie zijn? Iemand toevallig ook last van?
In fel zonlicht is het verre van comfortabel.
Zeker dat bij beide automatische helderheid aan staat en op het hoogst? Dit kan nog weleens verschil maken. Automatische helderheid AAN zorgt voor een hogere helderheid, zelfs wanneer beide sliders op het hoogst staan voor zowel automatische helderheid aan als uit.Msel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:34:
Toevallig erachter gekomen dat de helderheid van mijn scherm vele malen lager ligt dan de HTC 10 van mijn broertje. Overigens wel allebei een Tianma scherm.
Eerder een gevalletje overdrijven... 'vele malen lager' lijkt me namelijk sterk.Msel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:34:
Ik kan bij normaal daglicht mijn scherm op de laagste stand nog net lezen zonden mn ogen toe te knijpen. Als I op volle kracht staat kan ik makkelijk in fel licht mn scherm aflezen. Natuurlijk niet als de zon er recht in staat te branden maar dat is haast onmogelijk.Msel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:34:
Beste Clubtraxx,
Nee geen gevalletje aanstelleritis, en nee geen automatische helderheid maar beiden op standaard 100%, ga al eventjes mee hier. Ook dezelfde afbeelding in dezelfde app gebruikt. Beetje vreemde reactie van je.
Heb helaas mijn broertje niet altijd bij de hand anders kreeg je een foto ter vergelijking. Verschil is bijna de helft.
Nee geen gevalletje aanstelleritis, en nee geen automatische helderheid maar beiden op standaard 100%, ga al eventjes mee hier. Ook dezelfde afbeelding in dezelfde app gebruikt. Beetje vreemde reactie van je.
Heb helaas mijn broertje niet altijd bij de hand anders kreeg je een foto ter vergelijking. Verschil is bijna de helft.
Irriteert iemand anders zich er ook aan dat er geen standaard galerij app is? Ik vind google's foto galerij niet echt geweldig omdat die direct dingen wil doen op het web.
Dat is juist een feature: geen dubbele apps.Brandtair schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:42:
Irriteert iemand anders zich er ook aan dat er geen standaard galerij app is? Ik vind google's foto galerij niet echt geweldig omdat die direct dingen wil doen op het web.
Galerij-app kun je gewoon down/sideloaden natuurlijk
Idd geen dubbele apps maar nu heb ik dus dat ik moet oppassen met wat ik weg gooi en niet kan instellen dat ik in eerste instantie alleen de foto's zie die daadwerkelijk op mn htc10 staat. Weet iemand een goeie galerij app zonder adds voor deze telefoon?
CLB schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:04:
[...]
Dat is juist een feature: geen dubbele apps.
De standaard galerij-app van HTC zelf is een goede...Brandtair schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:19:
Weet iemand een goeie galerij app zonder adds voor deze telefoon?
Anders wordt het een softwarevraagje en kom je uit bij QuickPic (aangepaste versie die niet automatisch update, omdat je daarna wordt gebombardeerd met advertenties en onzin), Picnic of bijvoorbeeld Leafpic.
Dat kan, maar bij mijn weten ben je nog steeds niet in staat om via de HTC Gallery app een bewerkte foto (bewerkt in de gallery app) op te slaan op je SD kaart. Dan miept ie iets over unable to store.CLB schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:04:
Daarnaast, wanneer je de standaard camera app gebruikt en je kijkt in die app op de preview van je gemaakte foto, dan opent ie dat in google photos; deinstalleer je google photo's dan pakt hij niet de gallery app, maar een of andere android-standaard-viewer. Dus de camera app legt geen koppeling met de HTC Gallery.
Terug uit Portugal is mijn koffer met electronica die niet als handbagage meemocht omdat het vliegtuig vol was (niet dus want het bagagevak bij mijn stoel was helemaal leeg) kennelijk in een plas gelegd, zelfs een laag water IN de koffer. HTC oplader werkte thuis niet meer, allemaal foutmeldingen op de telefoon. De connector bleek vol water te zitten. Ik heb geprobeerd deze droog te maken met WC-papier maar daar bleek daarna wat van achter te zijn gebleven in de stekker. Na een kwartier prutsen met een naald werkte e.e.a. weer. Kortom, controleer de stekkers, het ligt missschien niet aan de oplader.
(tablet en hoofdtelefoon werkten gelukkig weer na een grondige droogbeurt).
(tablet en hoofdtelefoon werkten gelukkig weer na een grondige droogbeurt).
De helft is nog steeds een heel stuk minder dan 'vele malen minder', dat was mijn punt.Msel schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:27:
Beste Clubtraxx,
Voor de rest geloof ik best dat er tussen schermen onderling wat helderheidsverschil kan zijn, maar als je denkt dat jouw toestel echt niet goed is dan zou ik gewoon HTC contacten en het probleem voorleggen.
Dat je telefoon daarna naar Dynafix gaat is misschien erger dan de kwaal

[ Voor 12% gewijzigd door Clubbtraxx op 22-08-2016 21:27 ]
Net mijn Ice View case ontvangen. Ziet er leuk uit, sluit netjes enzo..
Jammer dat er (nog) geen thema's voor zijn... Maar ben er verder wel blij mee, zeker met nu ondersteuning voor heel veel apps...
Jammer dat er (nog) geen thema's voor zijn... Maar ben er verder wel blij mee, zeker met nu ondersteuning voor heel veel apps...
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Hallo forum leden.
Wie kan mij zeggen wat de maximum lees en schrijf snelheid is van de HTC 10.
Ik neem aan dat daar een man aan zit, omdat ik graag een sd card wil kopen maar deze zijn er ook in verschillende merken en snelheden te koop.
Ik wacht graag op jullie antwoord of op jullie ervaringen van jullie sd card.
Gr. Gerrya
Ik neem aan dat daar een man aan zit, omdat ik graag een sd card wil kopen maar deze zijn er ook in verschillende merken en snelheden te koop.
Gr. Gerrya
helaas. ook ik zit nog steeds op deze versie. Krijg geen updates ook niet als ik handmatig check. VreemdVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:56:
Daar is echt niks vreemds aan. Jullie hebben een Carrier Branded versie gekocht, je bent dus voor updates afhankelijk van wanneer je service provider die uitbrengt. In de praktijk is dat meestal veel later dan HTC zelf.cvs79 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
helaas. ook ik zit nog steeds op deze versie. Krijg geen updates ook niet als ik handmatig check. Vreemd
Of helemaal niet, afhankelijk van hoeveel zin een T-Mobile of Vodafone nog heeft om een bepaald toestel te supporten. Om die reden nooit een branded toestel voor mij... Nog los van de carrier logo's en bloatware die er meestal ook op staat.
[ Voor 10% gewijzigd door Clubbtraxx op 23-08-2016 21:42 ]
Lijkt me vreemd aangezien het een los gekocht toestel is. In het begin gebruikt met de company T-Mobile sim en nu met de company kpn simClubbtraxx schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:39:
[...]
Daar is echt niks vreemds aan. Jullie hebben een Carrier Branded versie gekocht, je bent dus voor updates afhankelijk van wanneer je service provider die uitbrengt. In de praktijk is dat meestal veel later dan HTC zelf.
Of helemaal niet, afhankelijk van hoeveel zin een T-Mobile of Vodafone nog heeft om een bepaald toestel te supporten. Om die reden nooit een branded toestel voor mij... Nog los van de carrier logo's en bloatware die er meestal ook op staat.
Je hebt dan ergens een T-Mobile DE branded toestel gekocht, daarom heb je .111 in je firmware benaming.cvs79 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
Lijkt me vreemd aangezien het een los gekocht toestel is. In het begin gebruikt met de company T-Mobile sim en nu met de company kpn sim
De .401 is de standaard unlocked WWE versie die wel van HTC direct OTA updates ontvangt.
Op XDA developers kan je wel ergens vinden hoe je je toestel kunt unbranden en voorzien van WWE versie.
Daar hoef je je doorgaans niet zo druk om te maken. Ik geloof dat je met klasse 10 en/of uhs 1 al snel gewoon goed zit. Snelle kaartjes zijn handig voor wanneer er veel dataverkeer is. Denk aan luxe foto/video camera's.Gerrya schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:
Hallo forum leden.
Gr. Gerrya
Die van het intern geheugen van de HTC 10 zijn zo'n 250MB/s voor lezen en 104 MB/s voor schrijven. (bron)Gerrya schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:
De snelheid van een geteste SD kaart is bij de eerste de beste site via Google getest op 83MB/s lezen en 19 MB/s schrijven: (bron)
[img=400]http://www1-lw.xda-cdn.com/files/2016/06/HTc10-S7.png[/img=500]
(Geen idee of de geteste SD kaart de bottleneck is, anders maakt dit de benchmark vrij waardeloos..)
Ongeacht welke SD kaart je dus koopt, stel het ding a.u.b. niet in als 'adoptable storage'.
(Indien je dit graag wilt ook prima, maar kom hier dan straks niet zeiken dat het toestel traag is.
[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 24-08-2016 14:32 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ook hier een Duitse gebrande Tmobile HTC 10. Sinds gister update naar 1.90.111.5, dus vertraging valt me nog mee.Clubbtraxx schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:29:
[...]
Je hebt dan ergens een T-Mobile DE branded toestel gekocht, daarom heb je .111 in je firmware benaming.
De .401 is de standaard unlocked WWE versie die wel van HTC direct OTA updates ontvangt.
Op XDA developers kan je wel ergens vinden hoe je je toestel kunt unbranden en voorzien van WWE versie.
Telefoon bij belsimpel gekocht, in gebruik met KPN abonnement. Geloof dat belsimpel er wel een handje van heeft toestellen van elders te importeren. Maar ja, zolang het toestel simlock vrij is, werkt het allemaal wel...
Om m'n werkmail te kunnen lezen, mag ik m'n telefoon niet rooten, anders zou ik hem wel debranden, op xda inderdaad veel over te vinden.
Valt mee idd kwa tijd, dat is ook wel eens anders.gr8lab schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:42:
[...]
Ook hier een Duitse gebrande Tmobile HTC 10. Sinds gister update naar 1.90.111.5, dus vertraging valt me nog mee.
Telefoon bij belsimpel gekocht, in gebruik met KPN abonnement. Geloof dat belsimpel er wel een handje van heeft toestellen van elders te importeren. Maar ja, zolang het toestel simlock vrij is, werkt het allemaal wel...
Om m'n werkmail te kunnen lezen, mag ik m'n telefoon niet rooten, anders zou ik hem wel debranden, op xda inderdaad veel over te vinden.
Exchange policies? Daar kan je omheen werken
Je kunt trouwens ook helemaal naar unrooted stock WWE terug, zodat je toch een debranded telefoon hebt en ook geen gezeur met je Exchange administrator.
Traagheid valt wel mee. Ik heb dit toestel genomen vanwege de mogelijkheid tot adoptable storage en dat ook gewoon ingesteld. Ik merk er in ieder geval niets van en anderen die met mijn telefoon getest hebben ook niet.SmiGueL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:25:
[...]
Ongeacht welke SD kaart je dus koopt, stel het ding a.u.b. niet in als 'adoptable storage'.
(Indien je dit graag wilt ook prima, maar kom hier dan straks niet zeiken dat het toestel traag is.)
Ik heb daarvoor wel een snelle microSD aangeschaft (Samsung 64Gb MicroSDXC Pro Plus UHS-1 U3 95MB/s)
HTC heeft een actie gestart waarbij je € 100.- korting krijgt als je tot 14 september een -10- online bij HTC bestelt:
http://view.email-htc.com...131ca97ff80dbf91d6b884987
^^ Je bent me net voor... Dus zit je nog te dubben, je kan 100 euro in de pocket houden tot 14 september. Maakt 'm toch weer wat aantrekkelijker t.o.v. de naaste concurrenten.
[ Voor 24% gewijzigd door Clubbtraxx op 25-08-2016 21:30 ]
Het is ongeveer 30 euro vergeleken met prijzen in de pricewatch..Clubbtraxx schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 21:28:
^^ Je bent me net voor... Dus zit je nog te dubben, je kan 100 euro in de pocket houden tot 14 september. Maakt 'm toch weer wat aantrekkelijker t.o.v. de naaste concurrenten.
Dat geldt zeker niet met terugwerkende kracht?snah001 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 21:24:
HTC heeft een actie gestart waarbij je € 100.- korting krijgt als je tot 14 september een -10- online bij HTC bestelt:
Heb 2 maanden geleden via de HTC website besteld.
Ben er toch maar voor gegaan. Het was een avondje werk, maar heb m'n 10 ge-debrand, cid is veranderd naar die van WWE en ben weer helemaal terug op stock. Alles werkt, inclusief werkmail.Clubbtraxx schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:05:
[...]
Valt mee idd kwa tijd, dat is ook wel eens anders.
Exchange policies? Daar kan je omheen werken![]()
Je kunt trouwens ook helemaal naar unrooted stock WWE terug, zodat je toch een debranded telefoon hebt en ook geen gezeur met je Exchange administrator.
Dus laat nougat maar komen
Sounds like a job well donegr8lab schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:33:
[...]
Ben er toch maar voor gegaan. Het was een avondje werk, maar heb m'n 10 ge-debrand, cid is veranderd naar die van WWE en ben weer helemaal terug op stock. Alles werkt, inclusief werkmail.
Dus laat nougat maar komen
Heeft iemand anders problemen met Bluetooth?
Ik heb een nieuwe jbl charge 2+ gekocht en krijg het met geen mogelijkheid werkend met de 10.
Zowel iPad als oude m7 koppelen moeiteloos. De 10 ziet m wel, probeert dan te koppelen en doet daar lang over om vervolgens aan te geven dat het niet lukt. De jbl staat dan wel in bekende bt apparaten, maar wil met geen mogelijkheid koppelen..
Iemand een suggestie hoe dit op te lossen? Jbl al gereset, telefoon opnieuw gestart, Bluetooth service gestopt etc.
Ik heb een nieuwe jbl charge 2+ gekocht en krijg het met geen mogelijkheid werkend met de 10.
Zowel iPad als oude m7 koppelen moeiteloos. De 10 ziet m wel, probeert dan te koppelen en doet daar lang over om vervolgens aan te geven dat het niet lukt. De jbl staat dan wel in bekende bt apparaten, maar wil met geen mogelijkheid koppelen..
Iemand een suggestie hoe dit op te lossen? Jbl al gereset, telefoon opnieuw gestart, Bluetooth service gestopt etc.
Hebben jullie het idee dat de 10 met nougat wat trager gaat worden.
Gr. Gerrya
Gr. Gerrya
Probeer het nu nog eens..mormegilmaster schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:58:
Gisteren kon ik met geen mogelijkheid contact maken met mijn receiver. Wat ik ook probeerde, het lukte niet. Vanmorgen kon ik weer moeiteloos contact maken via Bluetooth.
Ik heb net even in mijn glazen bol gekeken, en het lijkt mee te vallen...Gerrya schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:58:
Hebben jullie het idee dat de 10 met nougat wat trager gaat worden.
Gr. Gerrya
Ik heb afgelopen week een JBL Charge 3 Gekocht en had precies hetzelfde probleem. Na opnieuw opstarten van beiden apparaten en het verwijderen van het opgeslagen apparaat in de bluetooth instellingen werkte alles naar behoren. Verder ook nooit meer last van gehad. Succesmormegilmaster schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:58:
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Beetje jammer dat de chamfer rand nu al zo beschadigd is. Dat mijn M7 dit na 2 jaar had, vooruit...maar na 4 maanden al...

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 29-08-2016 10:55 ]
Hmm dat is niet echt tof inderdaad...
Valt me ook op dat het hoesje geen bescherming biedt voor dat randje trouwens
Klopt, maar vond het juist wel mooi nog wat van het toestel te zien. Toch maar eens op zoek naar een ander hoesje.CLB schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:11:
Op deze specifieke manier werkte het inderdaad! Thanks!bjvdven schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:54:
[...]
Ik heb afgelopen week een JBL Charge 3 Gekocht en had precies hetzelfde probleem. Na opnieuw opstarten van beiden apparaten en het verwijderen van het opgeslagen apparaat in de bluetooth instellingen werkte alles naar behoren. Verder ook nooit meer last van gehad. Succes
Bizar dat dit anno 2016 nog zo'n gedoe kan geven met Bluetooth.
Hier hetzelfde met een TPU hoesje... Alle randjes al een beetje beschadigd helaas. Valt mij ook wel een beetje tegen eerlijk gezegd.Southern Sun schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:54:
[afbeelding]
Beetje jammer dat de chamfer rand nu al zo beschadigd is. Dat mijn M7 dit na 2 jaar had, vooruit...maar na 4 maanden al...Ben toch wel teleurgesteld in de lakkwaliteit. Misschien maar eens kijken of bijlakken kan werken.
Inmiddels ligt mijn '10' al 3,5 week bij Dynafix. Het enige dat die prutsers hoeven te repareren is het scherm en de behuizing. Schijnbaar wachten ze nog steeds op onderdelen. Echt onvoorstelbaar dit..

Sterkte!gjb85 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:59:
Inmiddels ligt mijn '10' al 3,5 week bij Dynafix. Het enige dat die prutsers hoeven te repareren is het scherm en de behuizing. Schijnbaar wachten ze nog steeds op onderdelen. Echt onvoorstelbaar dit..
Inderdaad onbegrijpelijk hoe ze daar bij Dynafix blijkbaar zero tot geen spare part liggen hebben.
Mijn HTC10 is ook reeds sinds vorige week vrijdag binnen bij hen... niet de voorbije maar de vrijdag ervoor voor alle duidelijkheid... zelfde commentaar, ze waren aan het wachten op wisselstukken.
Gelukkig voor mij is het ondertussen gemaakt en zou mn gsm terug verstuurd moeten zijn... een tracking id heb ik echter niet gekregen dus moet maar gokken wanneer ze er mee gaan langs komen.
Ook mijn M9 ( en die van mijn zoon) is veel gevoeliger voor putten, krastjes en andere beschadigingen dan mijn M7. En dat bij zeer zuinig en secuur gebruik.
Het glas gaat nog wel, maar de zij en achterkant zijn snel niet meer nieuw. Jammer dat de M10 ook soortgelijke zaken laat zien.
Een case of hoesje bied geen soelaas omdat er dan juist wrijving kan ontstaan. Altijd HTC gehad en alle toestellen voor de M9 waren sterker op dit gebied.
Het glas gaat nog wel, maar de zij en achterkant zijn snel niet meer nieuw. Jammer dat de M10 ook soortgelijke zaken laat zien.
Een case of hoesje bied geen soelaas omdat er dan juist wrijving kan ontstaan. Altijd HTC gehad en alle toestellen voor de M9 waren sterker op dit gebied.
Dat een branded toestel later updates krijgt is in de praktijk niet het geval. Ik heb een Vodafone branded HTC One M8 en ik kreeg exact op het zelfde moment de updates naar Lollipop en Marshmallow. Nu heb ik een HTC 10 die unbranded is. Blijkbaar doet Vodafone daar niet meer aan.Clubbtraxx schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:39:
[...]
Daar is echt niks vreemds aan. Jullie hebben een Carrier Branded versie gekocht, je bent dus voor updates afhankelijk van wanneer je service provider die uitbrengt. In de praktijk is dat meestal veel later dan HTC zelf.
Dat is wel degelijk een vaak gehoorde klacht, dat branded versie's achter blijven,Petert87 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:28:
[...]
Dat een branded toestel later updates krijgt is in de praktijk niet het geval. Ik heb een Vodafone branded HTC One M8 en ik kreeg exact op het zelfde moment de updates naar Lollipop en Marshmallow. Nu heb ik een HTC 10 die unbranded is. Blijkbaar doet Vodafone daar niet meer aan.
Mn toestel eindelijk terug van DrMobile, mn bevindingen tot nu toe:
- Scherm lijkt iets dieper te liggen, origineel lag het scherm precies iets hoger, oogde en voelde het iets beter aan... nu voel je de metalen rand als je over de zijkant van het scherm voelt waar dit voordien het afgeronde scherm was.
- Er zit een zwart lapje van +/- 1.5 mm, plastiek ofzo, voor de lens van de camera vooraan
- Er is nog meer verf van de behuizing dan voordien.
Kortom, mijn 2 maand oude telefoon ziet er opeens een telefoon van minimum 1 jaar uit.
Volgende keer koop ik gewoon bij Vandenborre met ruilgarantie, krijg je direct nieuw toestel ipv al deze zever... en of het weer een HTC gaat worden is erg te betwijfelen, als trouwe HTC fan ben ik zwaar teleur gesteld
Echt onbegrijpelijk hoe zulke dure toestellen toch zo zwak gemaakt zijn en hoe mn zo'n belabberde service durft geven wanneer het toestel binnen de eerste maanden al duidelijk gebreken vertoond.
Naar mijn mening zouden ze indien een toestel de eerste 3 maand reeds defect gaat (niet door vallen of verkeerdelijk gebruik) gewoon een nieuw in de plaats moeten geven ipv oplappen Kazachstan style.
kortom, rot ervaring met deze HTC 10, echt heel jammer want voor de rest is deze telefoon echt genieten.
ps: Merken jullie ook dat de HTC10 een veel zwakker BT signaal heeft dan bv de HTC8 of zit er ook bij de BT een probleem in mijn toestel?
Voorbeeld, 3 meter van BT speaker valt signaal weg, bij HTC 8 was dit makkelijk 10 meter... als ik uit mn wagen stap terwijl muziek nog aan het streamen is over BT valt het geluid weg wanneer ik richting mn koffer ga terwijl het met de HTC M8 gewoon perfect verder ging.
- Scherm lijkt iets dieper te liggen, origineel lag het scherm precies iets hoger, oogde en voelde het iets beter aan... nu voel je de metalen rand als je over de zijkant van het scherm voelt waar dit voordien het afgeronde scherm was.
- Er zit een zwart lapje van +/- 1.5 mm, plastiek ofzo, voor de lens van de camera vooraan
Kortom, mijn 2 maand oude telefoon ziet er opeens een telefoon van minimum 1 jaar uit.
Volgende keer koop ik gewoon bij Vandenborre met ruilgarantie, krijg je direct nieuw toestel ipv al deze zever... en of het weer een HTC gaat worden is erg te betwijfelen, als trouwe HTC fan ben ik zwaar teleur gesteld
Echt onbegrijpelijk hoe zulke dure toestellen toch zo zwak gemaakt zijn en hoe mn zo'n belabberde service durft geven wanneer het toestel binnen de eerste maanden al duidelijk gebreken vertoond.
Naar mijn mening zouden ze indien een toestel de eerste 3 maand reeds defect gaat (niet door vallen of verkeerdelijk gebruik) gewoon een nieuw in de plaats moeten geven ipv oplappen Kazachstan style.
kortom, rot ervaring met deze HTC 10, echt heel jammer want voor de rest is deze telefoon echt genieten.
ps: Merken jullie ook dat de HTC10 een veel zwakker BT signaal heeft dan bv de HTC8 of zit er ook bij de BT een probleem in mijn toestel?
Voorbeeld, 3 meter van BT speaker valt signaal weg, bij HTC 8 was dit makkelijk 10 meter... als ik uit mn wagen stap terwijl muziek nog aan het streamen is over BT valt het geluid weg wanneer ik richting mn koffer ga terwijl het met de HTC M8 gewoon perfect verder ging.
Ik stuurde hem gelijk weer terug voor reparatie als ik hem zo belabberd terug kreeg.TenaciousC schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:29:
Mn toestel eindelijk terug van DrMobile, mn bevindingen tot nu toe:
Die van mij is al een paar keer gevallen (30cm tot 1m hoog) en ik heb nergens beschadigingen. Ik gebruik geen case en screen protector en ik ga niet extreem zuinig met mijn 10 om.bfrqrv schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:16:
Ook mijn M9 ( en die van mijn zoon) is veel gevoeliger voor putten, krastjes en andere beschadigingen dan mijn M7. En dat bij zeer zuinig en secuur gebruik.
Kreeg zojuist op mijn M8s een HTC melding over de 100euro korting op de HTC10.
grappig dat dit zo gepushed kan worden, in mijn ogen gewoon verkapte reclame.
HTC one mini vond ik een super toestel, totdat deze in de wc pot viel
HTC M8s die ik nu heb vind ik minder, mede door de traagheid en software.
De HTC10 sla ik denk ik maar over, ga toch buiten HTC kijken, jammer want HTC had vroeger naar mijn idee best aardige toestellen.
grappig dat dit zo gepushed kan worden, in mijn ogen gewoon verkapte reclame.
HTC one mini vond ik een super toestel, totdat deze in de wc pot viel
HTC M8s die ik nu heb vind ik minder, mede door de traagheid en software.
De HTC10 sla ik denk ik maar over, ga toch buiten HTC kijken, jammer want HTC had vroeger naar mijn idee best aardige toestellen.
Ik kreeg die melding ook. €100,- korting op €749,- bij HTC zelf is natuurlijk totaal niet interessant. In de pricewatch kan je 'm al voor €624,- krijgen.
Ik ben zelf wel tevreden over de M8s, zeker sinds Android 6 er op staat, issie zeker niet traag meer. Android 6 maakt veel beter gebruik van de octacore die er in zit heb ik 't idee.
Ik ben zelf wel tevreden over de M8s, zeker sinds Android 6 er op staat, issie zeker niet traag meer. Android 6 maakt veel beter gebruik van de octacore die er in zit heb ik 't idee.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen