Acties:
  • +8 Henk 'm!
HTC 10

De HTC 10 is het 2016-vlaggenschip van HTC. In dit topic kunnen we discussiëren over dit toestel. Het apparaat bevat een 5,2 inch Quad HD-scherm met een resolutie van 2560x1440 pixels. De Snapdragon 820-chipset van Qualcomm moet zorgen voor de benodigde power en er is 4GB werkgeheugen aanwezig zijn. Het interne geheugen bedraagt 32GB en er is een mogelijkheid om een microSD-kaart toe te voegen.

Een camera met een resolutie van 12 megapixels is aanwezig, voorzien van de Ultrapixel 2.0-technologie, waarmee foto's in slechtere lichtomstandigheden er toch goed uitzien. Het apparaat bevat op de voorkant een vingerafdrukscanner, een metalen behuizing en een USB C-poort. Android 6.0 Marshmallow is op het toestel te vinden, samen met de Sense 8.0-schil, waarbij het geheel veel lijkt op stock Android van Google. Het apparaat heeft een adviesprijs gekregen van €749 en is in Nederland en België te verkrijgen in een drietal kleurstellingen, waarbij de zilver/zwarte-variant hier niet te verkrijgen is.

[HTC 10] Accessoires
[HTC 10] Levertijden & Prijzen

HTC 10

Toestel
HTC 10
Besturingssysteem
Android 6.0 Marshmallow
Schil
HTC's Sense
Scherm

5,2" 2560x1440 pixels
LCD5
Processor
Qualcomm Snapdragon 820
Processorsnelheid
2.2GHz
Videochip
Adreno 530
Werkgeheugen
4GB (LPDDR4)
Opslaggeheugen
32/64GB
Extern geheugen
MicroSD
Frontcam

5.0 megapixels
optische beeldstabilisatie

Camera

12.0 megapixels
Ultrapixel-technologie, laserfocus en optische beeldstabilisatie
Afmetingen

145,9 x 71,9 x 9mm
Gewicht

161 gram
Accucapaciteit

3000mAh
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass
LTE

Prijs

€ 749
Overig

Metalen body
Vingerafdrukscanner
USB C 3.1-poort

HTC 10

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 30-05-2016 20:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01

3DDude

I void warranty's

Ah ik zocht al een dergelijk topic.

Ik heb momenteel de HTC One M7, laten we hopen dat de nieuwe snapdragon 820 niet het 'warmte probleem' van de HTC One M9 heeft.

Alleen weer een UltraPixel camera, daar zet ik vraag tekens bij; laten we eerlijk wezen de camera op de M7 is gewoon slecht. Het scheelt wel dat ze de resolutie naar 12MP hebben gebracht.

Maar ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Ik vind een WQHD scherm wel passend gezien de smartphone ontwikkelingen!

Leuk leesvoer:
http://www.androidauthori...ay-snapdragon-820-670231/

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3DDude schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:29:
Alleen weer een UltraPixel camera, daar zet ik vraag tekens bij; laten we eerlijk wezen de
camera op de M7 is gewoon slecht. Het scheelt wel dat ze de resolutie naar 12MP hebben gebracht.
Daar zijn de meningen nogal wat over verdeeld, ik vind het een prima camera, alleen met een lage resolutie.
Die is nu prima, Samsung kiest ook voor 12 megapixels en meer lichtopbrengst, net zoals we zien in de camera van de huidige Nexus 5X en Nexus 6P. Inmiddels is Ultrapixel doorontwikkeld, dat is wel mooi denk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01

3DDude

I void warranty's

We gaan het zien CLB.

Ik merk dat mijn M7 langzaam aan vervanging toe is zullen we maar zeggen haha.
Gelukkig valt er wat winst te behalen met een custom rom.

Ik denk dat ik wel de front facing speakers ga missen, dat is ideaal als je even op speaker wilt bellen!

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 15:57
Dit toestel gaat denk ik een waardige upgrade worden van mijn Nexus 5! Ik heb een zwak voor HTC en vind het prachtige toestellen en een dergelijk toestel van HTC met Amoled scherm zie ik helemaal zitten. Ben benieuwd wanneer er meer concrete dingen bekend gaan worden!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 21:37

DarkSide

theres no place like ::1

Weer een om in de gaten te houden. Tevreden een M7 gebruikt. Maar de M8 en M9 konden mij niet overtuigen. Nu een OPO die wacht om vervangen te worden.
HTC altijd al een mooi bedrijf gevonden en hoop dan ook dat we nog lang mogen genieten van hun telefoons.
De eerste specs zien er goed uit.
Kom maar op met amoled. En kom maar op met een 12MP ultra pixel (verwacht dat de problemen van de 4MP versie nu tot het verleden horen).
Dit samen in een mooi design maken het een kanshebber om weer 2 jaar te mogen wonen in mijn broekzak.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik ben erg benieuwd naar de M10 aangezien in april mijn M8 abo afloopt. Mijn M8 bevalt echter nog prima, zeker na de MM update. Vooral benieuwd naar het uiterlijk dus.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Yes er is een HTC one m10 topic. Zocht er al een tijdje naar...

Kan eigenlijk niet wachten op de m10 :)
Mijn HOX is half kapot ....
Hopelijk heeft de m10 wel BoomSound speakers ... En ik ben blij dat er eindelijk een HTC telefoon is met een super AMOLED scherm. Hopelijk is er ook een darktheme beschikbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:13:
Yes er is een HTC one m10 topic. Zocht er al een tijdje naar...
Altijd even afwachten wie en wanneer zulke topics maakt.
Interesse was hier gewerkt, dat betekent topic maken :)
Hopelijk heeft de m10 wel BoomSound speakers...
Bedoel je Boomsound of stereospeakers? Boomsound is wel leuk, maar naast wat techniek is dat natuurlijk ook maar een naampje. Ik zie liever weer twee speakers aan de voorkant, ongeacht of dat Boomsound is of niet. Aan de andere kant de One M9 die ik heb blinkt niet echt uit qua volume in vergelijking met menig Samsung of Sony-smartphone en om daar nou zo'n onwijs grote bezel voor nodig te hebben vind ik ook wat zonde. Sony doet dat wel vaak leuk, twee speakers, die niet bijzonder veel extra ruimte innemen...
En ik ben blij dat er eindelijk een HTC telefoon is met een super AMOLED scherm.
Zijn inmiddels wel enkele HTC's geweest met zo'n type scherm :) Desalniettemin altijd fijn, ken de vroegere generaties nog van de eerste Samsungsmartphones enzo, of van Motorola's, vol met vlekken en dergelijke en kleurverschillen, gelukkig is dat allang voorbij en schermen zoals die van de Samsung Galaxy S6-reeks :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Bedoel je Boomsound of stereospeakers? Boomsound is wel leuk, maar naast wat techniek is dat natuurlijk ook maar een naampje. Ik zie liever weer twee speakers aan de voorkant, ongeacht of dat Boomsound is of niet. Aan de andere kant de One M9 die ik heb blinkt niet echt uit qua volume in vergelijking met menig Samsung of Sony-smartphone en om daar nou zo'n onwijs grote bezel voor nodig te hebben vind ik ook wat zonde. Sony doet dat wel vaak leuk, twee speakers, die niet bijzonder veel extra ruimte innemen...
Eigenlijk bedoelde ik ff speakers. Boomsound is meer een marketing term denk ik zoals beats audio...
Zijn inmiddels wel enkele HTC's geweest met zo'n type scherm :) Desalniettemin altijd fijn, ken de vroegere generaties nog van de eerste Samsungsmartphones enzo, of van Motorola's, vol met vlekken en dergelijke en kleurverschillen, gelukkig is dat allang voorbij en schermen zoals die van de Samsung Galaxy S6-reeks :9~ :9~
Ik hoop dat HTC de nieuwste generatie amoled schemen van Samsung gaat gebruiken . Op internet heb ik gelezen dat de nexus 6p een amoled scherm gebruikt zoals dat van de note 5, alleen is er een groot verschil in de helderheid. Komt dit door software van Samsung ? Of is het toch een ander paneel.

Verder ben ik het met je punten eens :)

Beide camera's (voor en achteren) van de m10 hebben toch IOS.(Nee niet het besturingssysteem :+ ) Het staat niet bij de specificaties?

[ Voor 5% gewijzigd door tweakerjunior op 31-01-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:00:
Beide camera's (voor en achteren) van de m10 hebben toch IOS.
(Nee niet het besturingssysteem :+ ) Het staat niet bij de specificaties?
OIS ;) Optical Image Stabilisation... En dat had ik even gemist, dus toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
CLB schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:09:
[...]

OIS ;) Optical Image Stabilisation... En dat had ik even gemist, dus toegevoegd :)
Bedankt ! En ik dacht de hele tijd dat het IOS is .... :+ |:(

[ Voor 12% gewijzigd door tweakerjunior op 31-01-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Evan Blass @evleaks
@ON_da_Mark It's an in the wild shot. They are not always flattering.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Dat is een beetje geruststellend...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Evan Blass – @evleaks

Truth is, I've seen a more glamorous shot of this phone, and it looks better. Wait until the company shows you before passing judgement.
14:07 - 5 feb. 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Gewoon een plaatje van een HTC M7 prototype:

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/106473-image/m-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05-2022
Golf2vr6 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:20:
Gewoon een plaatje van een HTC M7 prototype:

[afbeelding]
Doet me denken aan een Nokia Lumia.
Nu maar hopen dat die foto van evleaks ook nog meer een prototype is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hamdir (XDA) post vanavond waarschijnlijk een render aan de hand van wat hij gezien heeft en de foto van Evan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:33
Ik ben benieuwd. De One M9 was niet de telefoon die me van mijn iPhone af kon helpen. Elk jaar hoop ik weer dat HTC met iets fantastisch komt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de One M9 een schitterende telefoon; maar leek teveel op de One M7 die ik voor de iPhone heb ingeruild. Bovendien was de camera en de batterijduur minder dan mijn iPhone.

Overigens lees ik nu op XDA dat het een aangepaste A9-voorkant wordt, met een M7ish-achterkant. Laat mij dat nou net een prima combinatie lijken.

[ Voor 17% gewijzigd door DwightKSchrute op 06-02-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/yotof2yjj/tapatalk_1454827377608.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Mooi toestel. Vooral benieuwd of er ook een zilveren versie komt. Het liefst met een zwarte voorkant. Jammer dat de volumeknoppen niet apart zijn. Voor de rest mooi, clean, zoals ik van HTC gewend ben.

Ik ga dit topic met interesse volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brightfox
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-06 14:47
Als ik eerlijk moet zijn, ziet de nieuwe M10 er goed uit als het op de huidige afbeeldingen gaat lijken. Hoop alleen dat het voor HTC weer een goed verkopend toestel gaat worden.

HTC one M8 is tevens ook nog een pracht toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:39
Deze toch maar even in de gaten houden. Mag over 2 maanden weer verlengen en na 3 jaar HTC One M7 ben ik wel weer toe aan iets nieuws. Vind het nog steeds een toptoestel eigenlijk, alleen de brakke camera begint me nu teveel te irriteren nu we een baby hebben.

De M7 is al mijn derde HTC op rij dus had eigenlijk bedacht dat ik een keer over ging stappen naar een ander merk, maar ik vind het nog een verdraaid lastige keuze. Neig naar de Nexus 6P, maar twijfel weer over het formaat. De specs van de M10 klinken wel weer erg interessant, ook qua schermgrootte. Ben vooral heel benieuwd naar de camera, als die een keer top is zou ik misschien ook de M10 nog gaan overwegen.

[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 07-02-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
IMX377+OIS+laser+PDAF.

In theorie dus een knaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Is dit een fan render ? Als de m10 hier op lijkt dan is het design wel erg mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Render is gemaakt door @leoside aka hamdir (XDA) die het toestel gezien heeft en aan de hand van de foto leak van @evleaks.

Hier nog even een plaatje die de vorm van de achterkant weergeeft:
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1651/24860538315_e5d0e84386_o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Golf2vr6 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:40:
Render is gemaakt door @leoside aka hamdir (XDA) die het toestel gezien heeft en aan de hand van de foto leak van @evleaks.

Hier nog even een plaatje die de vorm van de achterkant weergeeft:
[afbeelding]
Mag ik een linkje naar het xda forum ? Wil graag een kijkje nemen :) Als je 't niet erg vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De post van hamdir op XDA:
http://forum.xda-develope...=65187976&postcount=33635

Gewoon dat topic gaan volgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Heel erg bedankt !
Dit topic ga ik bookmarken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:12
Zou erg jammer zijn als HTC haar stereo speakers laat varen. Ik vind ze nog steeds top op mijn M8. De M8 vind ik nog steeds een van de mooiste telefoons en draait zeker met de laatste software super. De M10 moet echt veel gaan bieden op hardware gebied anders blijft de M8 gewoon nog een jaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Persoonlijk heb ik liever geen zwarte balk en een goede camera ipv stereo speakers. Het liefst allemaal natuurlijk, maar als dat niet mogelijk is offer ik het er graag voor op.

De zwarte balk en de mindere camera zijn de grootste klachten op HTC telefoons. De verkopen zijn niet om over naar huis toe te schrijven dus ik begrijp dat HTC deze weg zou kiezen. Blijkbaar vindt de consument stereo speakers minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 12:19
Enig idee wanneer de definitieve onthulling plaatsvindt?

Na MWC?

Ik had zelf een m7 nu een s6 edge maar ga met alle plezier terug naar htc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:07:
Enig idee wanneer de definitieve onthulling plaatsvindt?
Nee, aangezien er geen uitnodigingen zijn gestuurd voor een evenement :)
Zal in maart zijn, aldus alle geruchten, na het Mobile World Congress inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Hmm ik hoop stiekem dat ze wel de aan/uit knop bovenop gaan plaatsen! Zo te zien aan de renders niet.
Ik blijf erbij dat de zijkant een erg onhandige plek is, hoe vaak mijn werktelefoon (Samsung) wel niet per ongeluk aan gaat in mijn zak...
Ook mag die fysieke menu knop me gestolen worden, ik wil gewoon de capacitieve knoppen van mijn M7 :p
(die ik overigens nog steeds sinds release gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spNk schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:10:
Hmm ik hoop stiekem dat ze wel de aan/uit knop bovenop gaan plaatsen!
Gewoon uitschakelen en lekker gebruikmaken van 'double tap to wake' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Het valt me op dat er nog maar weinig (relatief dan toch) bekend is over de M10. Zou HTC het wat beter geheim kunnen houden dit jaar, zoals bij de M7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
spNk schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:10:
Hmm ik hoop stiekem dat ze wel de aan/uit knop bovenop gaan plaatsen! Zo te zien aan de renders niet.
Ik blijf erbij dat de zijkant een erg onhandige plek is, hoe vaak mijn werktelefoon (Samsung) wel niet per ongeluk aan gaat in mijn zak...
Ook mag die fysieke menu knop me gestolen worden, ik wil gewoon de capacitieve knoppen van mijn M7 :p
(die ik overigens nog steeds sinds release gebruik)
Wat betreft de capacitieve knoppen krijg je je zin volgens de geruchten ;)
En zoals CLB al aangaf aan/uit niet gebruiken maar tap/slide to awake

Oh en het wordt een 5,2" scherm:

LlabTooFeR ‏@LlabTooFeR
HTC Perfume is going to have 5.2'' WQHD screen instead of reported earlier 5.1'' screen ;)

https://twitter.com/LlabTooFeR/status/696624449135755266

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-02-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
CLB schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:24:
[...]

Gewoon uitschakelen en lekker gebruikmaken van 'double tap to wake' ;)
En hoe schakel ik een fysieke knop uit? Geen zin om gelijk te rooten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:12
5,2" is prima mits de behuizing maar niet mee groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:22
De specs zien er in elk geval veelbelovend uit! _/-\o_

Qua CPU performance is er door Qualcomm in ieder geval (eindelijk na jaren :X) een mooie stap gemaakt. Hopen dat deze scores ook in het uiteindelijke model terug te zien zijn. :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.ubergizmo.com/wp-content/uploads/2016/01/snapdragon-820-geekbench-ST.jpg
Bron

Ik hoop wel dat hij gezien de hoge(re) resolutie iig niet achteruit gaat qua accuduur. :)

*Moest even reageren om alle updates in MyReact te kunnen volgen. >:)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:54:
Persoonlijk heb ik liever geen zwarte balk en een goede camera ipv stereo speakers. Het liefst allemaal natuurlijk, maar als dat niet mogelijk is offer ik het er graag voor op.

De zwarte balk en de mindere camera zijn de grootste klachten op HTC telefoons. De verkopen zijn niet om over naar huis toe te schrijven dus ik begrijp dat HTC deze weg zou kiezen. Blijkbaar vindt de consument stereo speakers minder belangrijk.
Zeker mee eens, ook liever een goede camera.
Echter vind ik de camera van de M7 en M8 zeker niet slecht (allebei gehad), alleen de resolutie schort het nog al aan. Met beide toestellen kan ik echt prachtige foto's maken (ben niet onervaren op het gebied van fotografie). Uiteraard zijn er vrij weinig camera's waarbij point-and-shoot altijd maar geweldige plaatjes oplevert, dus een beetje oog moet je er wel voor hebben wil je echt mooie foto's maken ermee.

Ik heb erg hoge verwachtingen van de M10, met name de 12UP camera, can't wait! Deze gaat, zoals het er nu uit ziet, zeker mijn M8 vervangen. En de render is ook veelbelovend moet ik zeggen. Ik hoop alleen dat het toestel niet veel groter wordt dan de M8 gezien ik dat het perfecte formaat vond. 5,5" van de OPO bijvoorbeeld is me net iets te groot.

En einnnnndelijk weer OIS terug, dat heb ik wel erg gemist in de M8 tov de M7 (ik film graag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Majesty schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:49:
Echter vind ik de camera van de M7 en M8 zeker niet slecht (allebei gehad), alleen de resolutie schort het nog al aan. Met beide toestellen kan ik echt prachtige foto's maken (ben niet onervaren op het gebied van fotografie). Uiteraard zijn er vrij weinig camera's waarbij point-and-shoot altijd maar geweldige plaatjes oplevert, dus een beetje oog moet je er wel voor hebben wil je echt mooie foto's maken ermee.

Ik heb erg hoge verwachtingen van de M10, met name de 12UP camera, can't wait! Deze gaat, zoals het er nu uit ziet, zeker mijn M8 vervangen. En de render is ook veelbelovend moet ik zeggen. Ik hoop alleen dat het toestel niet veel groter wordt dan de M8 gezien ik dat het perfecte formaat vond. 5,5" van de OPO bijvoorbeeld is me net iets te groot.

En einnnnndelijk weer OIS terug, dat heb ik wel erg gemist in de M8 tov de M7 (ik film graag).
Helemaal mee eens. :)

Ik snap ook de mensen niet die bij het lezen van een nieuwsbericht over dat 'er een 12MP Ultrapixel camera in komt', gelijk beginnen te klagen dat 'het dan wel weer een slechte camera moet zijn.' 8)7

Met 'Ultrapixel' wordt in feite niets anders bedoeld dan 'een relatief groot stuk sensor per pixel'.
Het grote voordeel daarvan is dat de camera in lowlicht condities duidelijkere foto's zou kunnen maken. (dit hangt natuurlijk wel van meer factoren af, maar het idee is zeker niet verkeerd)
Waar iedereen EIGENLIJK over viel bij de vorige modellen was dat deze camera maar een 4MP sensor had (en geen OIS).. en dat heeft HTC (waarschijnlijk) juist verbeterd door in de M10 een 12MP exemplaar te gebruiken.. d:)b

*Moet zeggen dat de 4MP foto's mij qua resolutie nooit echt hebben belemmerd. Dit omdat het bekijken ervan toch altijd gebeurd op een FHD of QHD scherm/monitor (2MP en 4MP) en foto's waarvan de kwaliteit belangrijk is worden iig de komende jaren toch niet met een telefoon gemaakt. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 09-02-2016 01:03 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
"Ik snap ook de mensen niet die bij het lezen van een nieuwsbericht over dat 'er een 12MP Ultrapixel camera in komt', gelijk beginnen te klagen dat 'het dan wel weer een slechte camera moet zijn.' 8)7 "

Ik raak juist wel enthousiast over de 12MP (Ultrapixel) camera.. HTC kan hiermee een potentiele troef in handen hebben, mits op een goede manier uitgewerkt.

Vergeet ook niet de laserfocus waar LG toen mee werd geroemd :)

[ Voor 31% gewijzigd door JDL15 op 09-02-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
JDL15 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:44:
"Ik snap ook de mensen niet die bij het lezen van een nieuwsbericht over dat 'er een 12MP Ultrapixel camera in komt', gelijk beginnen te klagen dat 'het dan wel weer een slechte camera moet zijn.' 8)7 "

Ik raak juist wel enthousiast over de 12MP (Ultrapixel) camera.. HTC kan hiermee een potentiele troef in handen hebben, mits op een goede manier uitgewerkt.

Vergeet ook niet de laserfocus waar LG toen mee werd geroemd :)
Het heeft natuurlijk vooral te maken met hoe HTC zijn software voor de camera schrijft. Het wordt waarschijnlijk dezelfde 12MP camera als in de nieuwe Nexi, dus in potentie een hele goede camera. Ik ben benieuwd naar de implementatie van HTC, aangezien de Nexi geen OIS hebben en dat in de reviews een minpunt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
DwightKSchrute schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:08:
[...]

Het heeft natuurlijk vooral te maken met hoe HTC zijn software voor de camera schrijft. Het wordt waarschijnlijk dezelfde 12MP camera als in de nieuwe Nexi, dus in potentie een hele goede camera. Ik ben benieuwd naar de implementatie van HTC, aangezien de Nexi geen OIS hebben en dat in de reviews een minpunt was.
Ik ben er ook zeer benieuwd naar. Als ik naar de foto's van de Nexus 6P kijk.. http://forum.xda-develope...=65221132&postcount=33864
Ongelofelijk! Maar goed, in de Nexus 6P zit wel HDR+ /autoHDR, nu maar hopen dat HTC dat ook toe zal passen. Overigens heeft de Nexus 6P geen OIS en de M10 dat waarschijnlijk wel.

En hier nog het laatste nieuws op XDA:
Insider news from Taiwanese forum

Dual speakers still there, just not front facing anymore (I'm guessing earpiece + bottom piece)
USB type C
Hidden capacitive buttons
Regard to appearance, "everyone is more or less the same"
looks like evleaks perfume leak is true, whether its prototype or final we wont know until more concrete evidences.
http://forum.xda-develope...=65238062&postcount=33919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Mooi nieuws. USB type C !
Jammer genoeg geen BoomSound meer maar waarschijnlijk twee goede speakers aan de onderkant en de headphonejack aan de bovenkant. Het zal wel fijn zijn als de m10 (spat) water dicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk als de juiste protocollen daarmee werken, anders is het meer gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
CLB schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:29:
Ik vind de nieuwe stekker toch echt wel meerwaarde hebben, gezien je dan niet meer dagelijks dat stekkertje 2 maal om hoeft te draaien totdat hij past. :+

Zolang het interne geheugen geen gebruik maakt van GB/s snelheden, en je (neem ik aan) niet dagelijks gigantisch veel bestanden overzet via deze kabel, lijkt me de snelheid hiervan een stuk minder relevant..

Edit:
Ik snap nog steeds niet waarom die connector als een minpunt gezien wordt. Wees juist blij dat dat er fabrikanten zijn die het implementeren, als je het gaat afkraken wordt het natuurlijk nooit wat..

[ Voor 50% gewijzigd door SmiGueL op 10-02-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
CLB schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:29:
[...]

Zoals smiGuel al zei gaat het meer om de connector die je niet hoeft omtedraaien:). Bovendien is het meer futureproof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Mochten ze toch weer met een zwarte balk beneden werken, dan hoop ik dat ze die capacative buttons daarin verwerken en niet nog eens daarboven in het scherm zelf.

Dat vind ik zo nadelig bij de M8..

Voor de rest zijn de specs haast too good to be true!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:20:
Zoals smiGuel al zei gaat het meer om de connector die je niet hoeft omtedraaien:).
Bovendien is het meer futureproof.
Voor jou / jullie misschien, zo'n halfbakken oplossing als bijvoorbeeld OnePlus in zijn tweede smartphone heeft gestopt hoeft voor mij niet. Gewoon snel data kunnen overzetten / opladen via het 3.1-protocol, dan is het fijn. Dat futureproof kan nog wel een jaartje of twee wachten, slingert hier nu 1 van de 10 apparaten in huis met zo'n USB C-poort. Ik zei alleen dat ik hoopte dat HTC het gelijk goed doet en niet alleen simpel de vorm van de connector aanpast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerjunior
CLB schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:59:
[...]

Voor jou / jullie misschien, zo'n halfbakken oplossing als bijvoorbeeld OnePlus in zijn tweede smartphone heeft gestopt hoeft voor mij niet. Gewoon snel data kunnen overzetten / opladen via het 3.1-protocol, dan is het fijn. Dat futureproof kan nog wel een jaartje of twee wachten, slingert hier nu 1 van de 10 apparaten in huis met zo'n USB C-poort. Ik zei alleen dat ik hoopte dat HTC het gelijk goed doet en niet alleen simpel de vorm van de connector aanpast ;)
Daar ben ik het mee eens. Gelijk een 3.1 gen 2 poort erop zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
SmiGueL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:44:
[...]

Ik vind de nieuwe stekker toch echt wel meerwaarde hebben, gezien je dan niet meer dagelijks dat stekkertje 2 maal om hoeft te draaien totdat hij past. :+

Zolang het interne geheugen geen gebruik maakt van GB/s snelheden, en je (neem ik aan) niet dagelijks gigantisch veel bestanden overzet via deze kabel, lijkt me dat de snelheid hiervan een stuk minder relevant..

Edit:
Ik snap nog steeds niet waarom die connector als een minpunt gezien wordt. Wees juist blij dat dat er fabrikanten zijn die het implementeren, als je het gaat afkraken wordt het natuurlijk nooit wat..
Dat, en als er geen USB-C in zit is de opmerking 'maar niet echt feature proof want geen USB-C' weer veel te vinden. Het is nooit goed :) . Van mij hoeft er ook geen USB-C in, maar als de overstap dan toch een keer komt vind ik het prima. Zorg wel dat ik altijd een verloopstukje in m'n portemonnee of tas heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
JDL15 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 00:00:
Mochten ze toch weer met een zwarte balk beneden werken, dan hoop ik dat ze die capacative buttons daarin verwerken en niet nog eens daarboven in het scherm zelf.

Dat vind ik zo nadelig bij de M8..

Voor de rest zijn de specs haast too good to be true!!
Geen balk , wel capacative buttons 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Hoop het. Was toch wel de voornaamste reden om de M9 links te laten liggen.

• Southern Sun
Golf2vr6 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Dat zou top zijn. Ben heel benieuwd of ie nog anders uit gaat pakken dan de renders. Vind vooral de vingerafdrusensor iets teveel bij de onderrand zitten, zou het mooier vinden als deze verticaal gecentreerd was.

• Majesty
  • Niet online
Southern Sun schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:42:
[...]

Dat zou top zijn. Ben heel benieuwd of ie nog anders uit gaat pakken dan de renders. Vind vooral de vingerafdrusensor iets teveel bij de onderrand zitten, zou het mooier vinden als deze verticaal gecentreerd was.
Nou, volgens bronnen op XDA wordt het toestel pas op 11 april aangekondigd en op 9 mei gelanceerd:
https://twitter.com/evleaks/status/697578005489721344

Dus kan heel goed dat het prototype nog flink wijzigt.
Ik ga even in een winterslaap en ben over 3 maanden terug :z .

[ Voor 4% gewijzigd door Majesty op 11-02-2016 10:04 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 17:21
Het lijkt erop dat de camera van de Nexus 5X en 6P wordt gebruikt voor de M10.
HTC Perfume "UltraPixels":
Main Camera - Sony IMX377 12MP 1.55um + Laser Autofocus + PDAF
Front Camera - Samsung s5k4e6 5MP UltraPixel
https://twitter.com/LlabTooFeR/status/697729373567328256

• Majesty
  • Niet online
AquaSheep schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:50:
Het lijkt erop dat de camera van de Nexus 5X en 6P wordt gebruikt voor de M10.

[...]

https://twitter.com/LlabTooFeR/status/697729373567328256
Spuitelf :P , topic niet bijgehouden gok ik zo.

• jochem96
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 17:02
Ik vind het jammer dat ze waarschijnlijk gaan afstappen van de front facing speakers, maarja het ik ook weer wel leuk dat ze dingen gaan veranderen want een bijna zelfde telefoon elk jaar is een beetje saai
(wat sommige merken dus wel doen.)

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Die informatie is pas sinds gisteren uitgelekt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AquaSheep schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:53:
Die informatie is pas sinds gisteren uitgelekt :?
Meer een bevestiging 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Ik vond Boomsound op de HTC m7 redelijk zwaar overtrokken en voor de M8 ook. Ik kan me zelfs nog herinneren dat na enkele updates de maximale Db werd terug geschroefd.
Het was uiteraard een USP, maar ik heb goed geluisterd naar het geluid dat uit een M8, S6 Edge en HTC One M8 komt en dit verschil vind ik helemaal niet zo duidelijk hoorbaar.

Ok, het is wat voller, maar ik kon geen baanbrekend verschil horen..

Ik snap al die heisa op internet vanwege deze "drop" niet? Je krijg er veel ander moois voor terug en ik denk dat er gewoon een compromis moest worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen verwarren Boomsound met stereospeakers, dat eerste is marketing, dat tweede is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De M10 krijgt geen front facing speakers, maar waarschijnlijk wel dual speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Waar ik erg op hoop is dat HTC toch stiekem niet afstapt van zijn stevige alu design en de zoveelste samsung/iphone clone gaat worden. De zeer goeie front facing speakers is toch 1 van de speerpunten van HTC geweest. We kunnen er hopelijk wel eens vanuit gaan nu dat de camera op zijn minst on-par is met de rest van het high end segment.

Oh en ik zie dat ze nu naar AMOLED gaan...HTC stond met de One X, M7 en M8 toch wel bekend om de vrij accurate kleurweergave en helderheid/contrast...hopelijk kijken ze nu hiermee wél van de SGS6 af, want die heeft toch echt een zeer goed accuraat scherm.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Deathchant schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:06:
Waar ik erg op hoop is dat HTC toch stiekem niet afstapt van zijn stevige alu design en de zoveelste samsung/iphone clone gaat worden. De zeer goeie front facing speakers is toch 1 van de speerpunten van HTC geweest. We kunnen er hopelijk wel eens vanuit gaan nu dat de camera op zijn minst on-par is met de rest van het high end segment.

Oh en ik zie dat ze nu naar AMOLED gaan...HTC stond met de One X, M7 en M8 toch wel bekend om de vrij accurate kleurweergave en helderheid/contrast...hopelijk kijken ze nu hiermee wél van de SGS6 af, want die heeft toch echt een zeer goed accuraat scherm.
Ik las ergens op het XDA forum dat de m10 een scherm zal gebruiken gemaakt door een Japans bedrijf. Maar maken die wel (AM)OLED schermen?

Ps
Als de m10 een 5.2 QHD scherm krijgt hoop ik op het zelfde paneel als de lumia 950 :)

[ Voor 19% gewijzigd door tweakerjunior op 13-02-2016 19:22 . Reden: foute informatie ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
JDL15 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:36:
Ik vond Boomsound op de HTC m7 redelijk zwaar overtrokken en voor de M8 ook. Ik kan me zelfs nog herinneren dat na enkele updates de maximale Db werd terug geschroefd.
Het was uiteraard een USP, maar ik heb goed geluisterd naar het geluid dat uit een M8, S6 Edge en HTC One M8 komt en dit verschil vind ik helemaal niet zo duidelijk hoorbaar.

Ok, het is wat voller, maar ik kon geen baanbrekend verschil horen..

Ik snap al die heisa op internet vanwege deze "drop" niet? Je krijg er veel ander moois voor terug en ik denk dat er gewoon een compromis moest worden gemaakt.
Helemaal mee eens, laten we het maar op persoonlijke voorkeur houden. Die speakers maken mij nu echt niets uit, zou ook nooit een dealbreaker zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Via TW forum mobile01:

(Known) Capacitive buttons with fingerprint sensor

(Known) 2.5D Glass like A9

(New) Dual speakers: The M10 is based on A9, so the bottom speaker grill will be located on the bottom of the phone just like the A9 (iPhone). How about the top speaker? The phone receiver is also a speaker just like M8 and M9. As everyone already seen the front of the phone, the location should be quite obvious.

(Partly Known) Sense is slimmed 50% in Sense 5, on A9 the Sense 7_g is slimmed much further. Sense 8 is slimmed even further.

(New) Front camera is also equipped with OIS

(New) The laser focus is combined with the dual tone flash

(Partly New) M10 will have two versions, a "higher end" and "lower end" like the A9. There is MTK version for China.

(Partly New) Many people are unhappy about the thickness of the phone, the back is still the curved designed like all the M series, the edge of the phone is much slimmer

(Mystery) "星馬凱" posted the picture of the back of M8 and said : "Only those who has seen the M10 will know what I'm talking about". He denied the existence of Dual Camera. (I don't know what he means )

[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-02-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Golf2vr6 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 20:26:
Via TW forum mobile01:

(Mystery) "星馬凱" posted the picture of the back of M8 and said : "Only those who has seen the M10 will know what I'm talking about". He denied the existence of Dual Camera. (I don't know what he means )
Misschien wordt er een ronde camera bedoeld. Of dat de camera boven de antenne streep zit zoals bij de Htc one A9 ?

Maar is het niet vreemd. Geluid dat via de voorkant en ander geluid dat via de onderkant komt. Zal dat niet vreemd klinken?

[ Voor 11% gewijzigd door tweakerjunior op 13-02-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
V3 render van @leoside aka hamdir (XDA)

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1622/25018080936_6ef273f844_o_d.png
here's V3 everyone

it's fractionally wider so it perfectly matches the M9+ official render 5.2" screen, i tried as much as possible to match everything to the evleak image by perspective correcting the distortion on that photo, brighten the image and you can see the LED location, the proximity sensor (i dont know why this sensor is such a big deal for the dragons it won't show on black) and the bonus items, all of them were corrected in location, i also brightened the color a little

[ Voor 71% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-02-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Golf2vr6 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:21:
V3 render van @leoside aka hamdir (XDA)

[afbeelding]

[...]
Weet jij over welke bonus-items hij het heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
DwightKSchrute schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:38:
[...]

Weet jij over welke bonus-items hij het heeft?
Als je heel goed kijkt ze links en rechts van de FP scanner de bonus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Ik hoop dat die 'bonus-items' in real life net zo onzichtbaar zijn als op deze render wanneer het scherm of hun eigen backlight uit staat. Doet u mij maar onscreen knoppen! Maar hoe dan ook: de renders van Hamdir zien er in elk geval een heel stuk beter uit dan die gelekte foto van @evleaks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Golf2vr6 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:02:
[...]

Als je heel goed kijkt ze links en rechts van de FP scanner de bonus ;-)
Ik dacht dat hij (hamdir) ergens in het topic zegt dat de 'fysieke' knoppen niet de bonus zijn. Nou ja, we gaan het wel merken. Mijn screen op full brightness zetten heeft in ieder geval weinig zin :). Of ik zie het gewoon echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One M10

Quote van Hamdir die je bedoelt denk ik zo:
note: this mockup does not show the hidden thing on the front

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 15-02-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
QUOTE hamdir via XDA :

so since we are discussing beauty, i thought you guys will never understand how the M10 will look since the 2.5D glass plus bezel is a big factor in this, so i made a simulation based on an A9 photo, original photo is by PocketNow

the capacitive button on the right is most likely different but i used the default Google one, the left icon is proper

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1650/24996915481_9326373754_h_d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2015/10/HTC-One-A9-6.jpg

more A9 photos to help you visualize it better (glass/fingerprint only)

Afbeeldingslocatie: http://htcsource.com/wp-content/uploads/2015/12/htc-one-a9-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://htcsource.com/wp-content/uploads/2015/11/htc-one-a9-first-impressions-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://htcsource.com/wp-content/uploads/2015/11/htc-one-a9-first-impressions-11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pcadvisor.co.uk/cmsdata/features/3627512/htc_one_a9_review_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://htcsource.com/wp-content/uploads/2015/12/htc-one-a9-2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spNk
Ziet er toch wel goed uit! :)
Laat maar komen, ik ben klaar om de overstap vanaf mijn m7 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik ben benieuwd naar de speakers. De HTC one X viel mij toen der tijd erg tegen. Mijn huidige m8 voldoet aan mijn eisen.

Cons:::BB4E

• Southern Sun
Golf2vr6 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:30:
QUOTE hamdir via XDA :

so since we are discussing beauty, i thought you guys will never understand how the M10 will look since the 2.5D glass plus bezel is a big factor in this, so i made a simulation based on an A9 photo, original photo is by PocketNow

the capacitive button on the right is most likely different but i used the default Google one, the left icon is proper

[afbeelding]

[afbeelding]

more A9 photos to help you visualize it better (glass/fingerprint only)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er wel erg netjes uit, hopen dat het hier niet veel van af wijkt. Van de laatste gelekte foto's van de LG G5 word ik steeds minder enthousiast. Misschien dan toch maar voor een vierde HTC gaan :o Jammer dat de M10 zo laat pas komt, ik wil NU meer weten.

• AquaSheep
Zal er nu wel of geen HTC logo komen onderaan de voorkant? Zonder logo vind ik het mooier uitzien.
Via Evan Blass:Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/09dphlTZjrgAXEr45rX2sPiy/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 19-02-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Dat zou wel top zijn. Logo weg en kleinere bezels d:)b
Dat uitstekende scherm in de hoek doet met trouwens nog denken aan de problemen met de M7. Heb daar de eerste 2 exemplaren van moeten omruilen, hopelijk is de afwerking inmiddels ook weer beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af in hoeverre dat 'echt' is, lijkt meer op Fotosoep, iets met bron / scherminhoud verhullen enzo.

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 19-02-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Nou, we hebben iig weer iets om over te dromen.. April is nog ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:12:
Vraag me af in hoeverre dat 'echt' is, lijkt meer op Fotosoep, iets met bron / scherminhoud verhullen enzo.
Yep, er zijn mensen die de originele foto zonder blur gezien hebben en volgens hun is te zien wie de foto gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes thought so :)

Vind het wel een chique toestel zo hoor... Inderdaad een mix van allerlei andere fabrikanten, das ansich wel jammer, maar wel net weer mijn stijl. De S7 Edge lijkt me ook een heerlijk toestel, maar 5,5'' & TouchWizz... De LG G5 lijkt me wel interessant met die modules, maar dat ga ik nooit gebruiken en het uiterlijk van dat apparaat tot nu toe...

Heb nu al maanden een One M9, in het verleden ook vele HTC's gehad, bevielen altijd meer dan prima. Jammer dat we de One M10 niet op het MWC gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:48:
Yes thought so :)

Vind het wel een chique toestel zo hoor... Inderdaad een mix van allerlei andere fabrikanten, das ansich wel jammer, maar wel net weer mijn stijl. De S7 Edge lijkt me ook een heerlijk toestel, maar 5,5'' & TouchWizz... De LG G5 lijkt me wel interessant met die modules, maar dat ga ik nooit gebruiken en het uiterlijk van dat apparaat tot nu toe...

Heb nu al maanden een One M9, in het verleden ook vele HTC's gehad, bevielen altijd meer dan prima. Jammer dat we de One M10 niet op het MWC gaan zien.
Heb je Evan zijn Twitter nog gevolgd nadat hij de foto van de witte gepost had? Als het antwoord nee is zou ik dat eens doen. Wat een vreemd figuur is dat toch.

Het meest opvallend is toch wel de fingerprint scanner die bij beide foto's van Evan een andere vorm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk! En vervolgens klagen én daarna toch weer plaatjes delen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Iemand enig idee waarom de thread op XDA op slot is gedaan? Vond het een interessante discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
DwightKSchrute schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:20:
Iemand enig idee waarom de thread op XDA op slot is gedaan? Vond het een interessante discussie.
Is alweer open 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Justinwong via XDA:

Have just found this from mobile 01

接招接接接 said that he dreamed a man put a phone on his working table and said 'Take a look'......balabalabalabala

1. the thickest place is 0.9 cm
2. 3000 mAh
3. the back is same as the photo
Afbeeldingslocatie: http://attach.mobile01.com/attach/201602/mobile01-02d99daedfd46a94c50569ce6dfa5208.jpg
4. usb type-c
5. Not amoled and seems it is about 5 inch
6. Dual speaker, one at the top and one at the bottom like a9
7. the front looks same as the leak before

here is the link
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=566&t=4714626

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-02-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Er zit een bumper om het toestel op die foto, dus laat je niet misleiden!

Justinwong via XDA:

Another credible user 星馬凱 insists that it is a 5.2" amoled screen
it doesn't look like amoled because the colours are so accurate

[ Voor 58% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-02-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Ik wacht nog even op de nieuwe render van Hamdir. Ik ben wel blij met deze achterkant. Mijn oude M7 herleeft weer 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Golf2vr6
Versie 5 van de render van hamdir / @leoside via XDA:

ok here it is V5

i think we got very accurate now, but the device might be fractionally longer in height outside the screen and sadly due to the photos, it's clear that the antennas are asymmetrical

changes: bigger rear camera and flash/IR, antenna's location, FP scanner, speaker, front camera, proximity corrected

M10/Perfume - mock up render v5a
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1572/24527887143_fc1c595c3d_o.png

M10/Perfume - mock up render v5b
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1652/24859062680_938ee7a548_o.png

and here are composites for you to see what changed and how the bumper fits

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1620/25128462286_102bafe040_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1554/25128441986_5d4fa2a919_c.jpg

original post updated:

http://forum.xda-develope...=65187976&postcount=33635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Bedankt Golf2vr6 :D
Het lijkt erop dat de m10 een beast zal worden. Hopelijk verbeterd HTC de foto processing ... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
tweakerjunior schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:47:
Bedankt Golf2vr6 :D
Het lijkt erop dat de m10 een beast zal worden. Hopelijk verbeterd HTC de foto processing ... :)
Je hoeft mij niet te bedanken, bedank hamdir maar op XDA 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerjunior
Al gedaan met de tnx button :)
Pagina: 1 2 ... 38 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen