En met een beetje geluk houdt het ook de muggen op afstandLA-384 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:42:
[...]
Heb ik ook, maar het stoort me nog niet eigenlijk. Denk ook niet dat een update daar verandering in gaat brengen. Het lijkt mij meer een tekortkoming of onvermijdbaar euvel in de elektronica. Net zoals dat tl lampen geluid maken en sommige dimmers of gedimde lampen ook. [...]
@Weemism,
Kijk! positief benaderen
Goed belicht / buiten

Gemiddeld belicht / binnen

Matig belicht / binnen / schemer
Kijk! positief benaderen
Hier een paar vergelijkingsfoto's. Links/onder zijn de "selfies" rechts/boven de normale camera. Klikken voor groot formaat.Deathchant schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:24:
Is iemand nog in staat geweest om wat frontman foto's te plaatsen? Hoef uiteraard niet met je eigen kop erop
Goed belicht / buiten

Gemiddeld belicht / binnen

Matig belicht / binnen / schemer

[ Voor 63% gewijzigd door LA-384 op 15-06-2016 21:01 ]
Mijn M8 had een HTC Auto app die compatible was met Android Auto en Mirror Link. Dan kon ik bijvoorbeeld flitsmeister 1 op 1 op mijn navigatiescherm toveren. Die app blijkt niet compatible te zijn met de 10. Is er een goed alternatief voor dat jullie weten? Ik de Play store kan ik niet veel vinden.
Heb de 10 nu zo'n zes weken...
Altijd voorzichtig mee, nooit met sleutels of scherpe voorwerpen in m'n zak. Gehele voorkant zit onder de miniscule krassen, echt met geen enkele telefoon zoveel en zo snel meegemaakt. Gorilla Glass 3-laagje is dus ook om te huilen. Mooi even updaten in m'n review, want dit is werkelijk wel heel evil. Foto's probeer ik nog te maken...
Altijd voorzichtig mee, nooit met sleutels of scherpe voorwerpen in m'n zak. Gehele voorkant zit onder de miniscule krassen, echt met geen enkele telefoon zoveel en zo snel meegemaakt. Gorilla Glass 3-laagje is dus ook om te huilen. Mooi even updaten in m'n review, want dit is werkelijk wel heel evil. Foto's probeer ik nog te maken...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb dit in lichtere mate ook een keer gehad met mijn M7 na een stranddag waar een paar korreltjes zand genoeg waren voor 2 lichte krasjes door niet goed opletten..
Daarna er voor gezorgd dat broekzak en/of binnenzak van jasje altijd goed clean was en daarna nooit meer last van gehad.
Na update naar 1.80 lijkt de sot verbeterd te zijn want heb na reboot nu 75% over met een sot van 2h15 en dat is inclusief een Antutu benchmark draaien + wifi + Bt actief en 3 push mail accounts
Daarna er voor gezorgd dat broekzak en/of binnenzak van jasje altijd goed clean was en daarna nooit meer last van gehad.
Na update naar 1.80 lijkt de sot verbeterd te zijn want heb na reboot nu 75% over met een sot van 2h15 en dat is inclusief een Antutu benchmark draaien + wifi + Bt actief en 3 push mail accounts
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Hallo noel.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:05:
Heb gisteren mijn Ice View Cover ontvangen.
Iemand hier die misschien weet hoe je andere opties kan geven aan b.v. dubbel tikken op het hoesje?
(ik gebruik Venom's ROM)
Ik wou alleen even vragen hoe de ice View werkt bij je.
Is het inderdaad zo goed en fijn als je op internet ziet?
Het enige nadeel lijkt mij , dat als je hem helemaal moet open klappen om met de telefoon te " spelen" , dan lijkt hij me niet zo makkelijk.
Ik hoor graag van je.
Gr. Gerrya
Verwijderd
Ja. Het dubbel tappen en schuiven met de vingers werkt goed, en zoals op veel filmpjes te zien is.
En ja. Je moet hem inderdaad helemaal openklappen als je met de telefoon iets meer nuttigs gaat doen.
Het voordeel is dat je wel dat je meer grip hebt.
Half open gaat ook wel, maar werkt niet echt lekker.
Verticaal foto's maken met de Ice View is ook iets lastiger.
Probleem is als je hem helemaal open klapt de "deksel" voor de lens zit.
(remedie tegen het Vertical Video Syndrome?)
Horizontaal is geen probleem mits je de deksel naar beneden laat bungelen.
Je kan de telefoon ook makkelijk horizontaal neerzetten om bv video te kijken.
Ben er zelf wel blij mee (voor nu)
En ja. Je moet hem inderdaad helemaal openklappen als je met de telefoon iets meer nuttigs gaat doen.
Het voordeel is dat je wel dat je meer grip hebt.
Half open gaat ook wel, maar werkt niet echt lekker.
Verticaal foto's maken met de Ice View is ook iets lastiger.
Probleem is als je hem helemaal open klapt de "deksel" voor de lens zit.
(remedie tegen het Vertical Video Syndrome?)
Horizontaal is geen probleem mits je de deksel naar beneden laat bungelen.
Je kan de telefoon ook makkelijk horizontaal neerzetten om bv video te kijken.
Ben er zelf wel blij mee (voor nu)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 23:00 ]
Dat is wel raar. Ik heb nog geen enkel krasjeCLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:06:
Dit dus, moet wel zeggen dat ik UH9 over de voorkant heb en gel case om de restSouthern Sun schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:44:
[...]
Dat is wel raar. Ik heb nog geen enkel krasjeToestel zit altijd in m'n broekzak of ligt ergens op tafel.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ja h-e-e-el erg weird inderdaad, begrijp ook werkelijk waar niet, waar het vandaan komtSouthern Sun schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:44:
Dat is wel raar. Ik heb nog geen enkel krasjeToestel zit altijd in m'n broekzak of ligt ergens op tafel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ok ik heb niet helemaal goed gekeken zie ik. Net in fel TL-licht onder een bepaalde hoek toch ook wel een aantal krasjes gespot. Een stuk of 6 denk ik, maar het is niet zo dat het hele scherm onder zit.
@LA-384. Bedankt voor het delen van je frontcam pics. Ziet er goed uit, behalve die met je TV. Zo zien alle fotos bij mij dus uit. Weinig detail (geen structuur zichtbaar in je muur), de TV is niet scherp e.d....dat heb ik dus constant.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zand in je zak gehad of iets dergelijks. Ik ga totaal niet voorzichtig om met mijn telefoon, ja geen sleutels en munten e.d., maar ik heb geen enkel krasje op mijn scherm. Geen protectors en/of hoesjes, want daar heb ik ook een hekel aan.CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:06:
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Lijkt me uiterst sterk, maar could be it...Golf2vr6 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:13:
Zand in je zak gehad of iets dergelijks.
Apart dat andere devices in diezelfde kleding/zakken dan geen 'schade' oplopen is het wel dan

Heb nergens last van, zorg wel dat mijn broekzak schoon van zand o.i.d. is. Gebruik geen screenprotector of hoesje. Zelfs mijn vorige toestel, een HTC Desire X (wat een vooruitgang !) is vrij van krassen is gebleven.CLB schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:03:
[...]
Ja h-e-e-el erg weird inderdaad, begrijp ook werkelijk waar niet, waar het vandaan komt
Wat ik erg verraderlijk vind zijn spijkerbroeken. Zit vaak net een rits of koopje boven de broekzak dus altijd erg oppassen met telefoon terug stoppen.
Yes eens, naja heel zonde, begrijp er niks van, erg evil and move along
Just to throw a bat in the chicken ren: Inruilen voor de OnePlus3?
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Lelijke antennelijnen (bij lichte kleur toestel, donkere lijnen), nog lelijkere cameramodule en idem lelijke vingerafduksensor? NahDeathchant schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:11:
Just to throw a bat in the chicken ren: Inruilen voor de OnePlus3?
[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 16-06-2016 17:40 ]
Fijn dat iemand anders dat ook opvaltSouthern Sun schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:39:
[...]
Lelijke antennelijnen (bij lichte kleur toestel, donkere lijnen), nog lelijkere cameramodule en idem lelijke vingerafduksensor? Nah
Hierbij nog een vergelijking tussen de camera('s) van de
Canon Powershot S100, HTC 10 en HTC One (m7). Ik wil er binnenkort nog de Desire HD aan toevoegen, die stond bekend om zijn goede camera. Ik vind eigenlijk dat de HTC 10 niet echt onderdoet voor de S100.

Canon S100
http://i.imgur.com/3vmkTlq.jpg
HTC 10
http://i.imgur.com/iH0Z77U.jpg
HTC 10 selfie
http://i.imgur.com/8p21Qeq.jpg
HTC One
http://i.imgur.com/pqdIm1t.jpg
HTC One selfie
http://i.imgur.com/czRZCsr.jpg
Canon Powershot S100, HTC 10 en HTC One (m7). Ik wil er binnenkort nog de Desire HD aan toevoegen, die stond bekend om zijn goede camera. Ik vind eigenlijk dat de HTC 10 niet echt onderdoet voor de S100.

Canon S100
http://i.imgur.com/3vmkTlq.jpg
HTC 10
http://i.imgur.com/iH0Z77U.jpg
HTC 10 selfie
http://i.imgur.com/8p21Qeq.jpg
HTC One
http://i.imgur.com/pqdIm1t.jpg
HTC One selfie
http://i.imgur.com/czRZCsr.jpg
[ Voor 36% gewijzigd door LA-384 op 16-06-2016 20:48 ]
Mijn HTC heeft denk ik een probleem
, onder het scherm zie ik strepen. Dit is niet constant aanwezig en ik vermoed dat dit komt omdat dat de telefoon te warm is. ook komt er een hoge toon door de speakers zodra het scherm aan gaat.
http://i.imgur.com/4CDgUQm.jpg (foto gemaakt met mijn Ipad)
Iemand hier ook last van?
http://i.imgur.com/4CDgUQm.jpg (foto gemaakt met mijn Ipad)
Iemand hier ook last van?
Ik vind de donkere lijnen zoals ook op de M8 zaten anders mooier dan witte/grijze die smoezelig worden.
Mooie telefoon die Oneplus 3, jammer dat ie weer te groot is voor mijn smaak.
Mooie telefoon die Oneplus 3, jammer dat ie weer te groot is voor mijn smaak.

dit is een heads-up voor eigenaren van HTC devices of toekomstige HTC kopers,
HTC is een master in marketing, ze verkopen uiteraard graag hun toestellen maar de after sales en support is werkelijk waar 0.
En nee, ik ben niet een eenling die dit nu ervaart, Google voor de grap ''HTC and bad customer service". Ik hoor je nu denken " ja je vindt over elk bedrijf wel slechte reviews'', maar lees je je maar eens in de inhoudelijke verhalen over garantie aanspraak. Mensen die hun toestellen moeten sturen naar HTC en deze wekenlang kwijt zijn of zelfs gewoon ineens verdwenen. Tevens wordt je opgezadeld met vreemde extra kosten terwijl je toestel al daar in Polen bij het HTC Service Centre ligt
Ik heb mijn HTC 10, direct bij htc besteld, binnen de wettelijke zichtstermijn van 14 dagen teruggestuurd naar een adres opgegeven adres door een medewerker van HTC.
Dit betreft een adres in Polen.
Pakket heb ik aangetekend verstuurd. Pakket is afgeleverd maar is verdwenen ergens bij HTC. Dit kan uiteraard gebeuren, maar heb inmiddels 14 telefoongesprekken gevoerd (no joke), het is een 070 (Den Haag) nummer...je krijgt mensen aan de telefoon die nauwelijks tot Nederlands spreken. Waarschijnlijk goedkope call centre ergens in Oost Europa.
Beloftes worden niet nagekomen, op emails wordt al helemaal niet gereageerd. Telefoongesprekken worden niet gelogged, dus telkens opnieuwe mijn verhaal moeten doen.
Ik lees onwijs veel horror verhalen over mensen die hun HTC devices ter reparatie aanbieden aan HTC en ergens zoek raken of gewoonweg hun toestel weken lang moeten missen.
Hoe mooi het toestel ook is, evenals de gelikte HTC website, mocht je after sales, support en aanspraal op garantie belangrijk vinden, is mijn advies om niet met een partij als HTC in zee te gaan.
Nogmaals, ik ben niet een eenling hierin. Men wordt masaal aan het lijntje gehouden door HTC Customer Desk met beloftes die niet worden nagemaakt en op emails aan HTC gericht worden gewoonweg genegeerd.
Ik heb al aardig wat electronica gekocht in het verleden. Maar zo'n waardeloze support / after sales heb ik nog nooit ervaren.
HTC is een master in marketing, ze verkopen uiteraard graag hun toestellen maar de after sales en support is werkelijk waar 0.
En nee, ik ben niet een eenling die dit nu ervaart, Google voor de grap ''HTC and bad customer service". Ik hoor je nu denken " ja je vindt over elk bedrijf wel slechte reviews'', maar lees je je maar eens in de inhoudelijke verhalen over garantie aanspraak. Mensen die hun toestellen moeten sturen naar HTC en deze wekenlang kwijt zijn of zelfs gewoon ineens verdwenen. Tevens wordt je opgezadeld met vreemde extra kosten terwijl je toestel al daar in Polen bij het HTC Service Centre ligt
Ik heb mijn HTC 10, direct bij htc besteld, binnen de wettelijke zichtstermijn van 14 dagen teruggestuurd naar een adres opgegeven adres door een medewerker van HTC.
Pakket heb ik aangetekend verstuurd. Pakket is afgeleverd maar is verdwenen ergens bij HTC. Dit kan uiteraard gebeuren, maar heb inmiddels 14 telefoongesprekken gevoerd (no joke), het is een 070 (Den Haag) nummer...je krijgt mensen aan de telefoon die nauwelijks tot Nederlands spreken. Waarschijnlijk goedkope call centre ergens in Oost Europa.
Beloftes worden niet nagekomen, op emails wordt al helemaal niet gereageerd. Telefoongesprekken worden niet gelogged, dus telkens opnieuwe mijn verhaal moeten doen.
Ik lees onwijs veel horror verhalen over mensen die hun HTC devices ter reparatie aanbieden aan HTC en ergens zoek raken of gewoonweg hun toestel weken lang moeten missen.
Hoe mooi het toestel ook is, evenals de gelikte HTC website, mocht je after sales, support en aanspraal op garantie belangrijk vinden, is mijn advies om niet met een partij als HTC in zee te gaan.
Nogmaals, ik ben niet een eenling hierin. Men wordt masaal aan het lijntje gehouden door HTC Customer Desk met beloftes die niet worden nagemaakt en op emails aan HTC gericht worden gewoonweg genegeerd.
Ik heb al aardig wat electronica gekocht in het verleden. Maar zo'n waardeloze support / after sales heb ik nog nooit ervaren.
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 17-06-2016 10:43 ]
Vreemd Geert. Een vriend van mij was juist erg lovend over hun support. Hij had een M9+ met slecht ontvangst en kreeg een 10 er voor in de plaats!
Al wat contact hogerop proberen te zoeken?
Ik kan onderstaande totaal niet onderschrijven. Mijn vorige toestel was een M8. Heb hiermee een probleem gehad met de camera (achterzijde). Na contact opgenomen te hebben met CB (verkoper) gaven zij aan dat ik beter eerst met HTC contact op kon nemen. Nadat ik dat gedaan had en overigens prima te woord te zijn gestaan door HTC kwamen zij het toestel na 2 dagen bij mij thuis ophalen. Exact één week later werd het toestel weer netjes gerepareerd geheel kosteloos bij mij thuis afgeleverd. Prima service dacht ik zo!
Ik weet dat het slechts één ervaring is, maar aangezien het een ander geluid is wil ik het toch ook even vermelden.
Ik weet dat het slechts één ervaring is, maar aangezien het een ander geluid is wil ik het toch ook even vermelden.
Geert1976 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:40:
dit is een heads-up voor eigenaren van HTC devices of toekomstige HTC kopers,
Ik heb jaren geleden voor mijn HTC Hero zelfs 2 keer mijn Hero laten repareren wegens haperend touchscreen. Telkens flawless service puur op serienummer, geen geknoei met factuur of aankoopbewijs. Ze komen de telefoon ophalen en brengen hem terug op zo'n manier dat je perfect weet wanneer ze aankomen. Zeer duidelijke communicatie steeds.
[ Voor 10% gewijzigd door Bob op 17-06-2016 11:40 ]
Misschien dat ze de after-sale service in de tussentijd veranderd hebben maar mijn ervaring is ook erg positief. Inderdaad rechtstreeks met HTC gebeld, afspraak gemaakt voor ophalen (twee dagen later). Toestel binnen 10 dagen terug omdat het onderdeel niet op voorraad was.
Betreft dan wel reparaties, waarbij Geert zijn toestel wilde retourneren, could be the difference.
nee, want die managers zijn constant in bespreking als ik er 1 wil spreken.CLB schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:58:
Al wat contact hogerop proberen te zoeken?
Ik verbaas me echt over jullie goede ervaringen met HTC. Uiteraard wel fijn voor jullie
Ik spreek telkens met medewerkers van HTC die zeer duidelijk bij een call centre ergens in Oost Europa zitten. Het Nederlands wat zij beheersen is schrikbarend slecht.
Mails worden sowieso niet beantwoord.
Anyway, laten we maar weer on topic blijven. Ik zal in ieder gevall geen zaken meer doen met een bedrijf wat niet een fysieke vestiging heeft ergens in Nederland ipv je toestel moeten opsturen ergens naar Polen.
Hier ook niets anders dan goede ervaringen. Vooral via de chat altijd prima geholpen. Overigens nog steeds geen update binnen
. Dus bijzonder dat je hem wel al hebt CLB
Hmmja, I'm sorry. Ik durf toch echt te zweren dat ik een normale retail-versie heb...
Ja over HTC en service hoorde ik wel meer slechte verhalen waardoor het bij mij synoniem is geworden. Maar je hoort natuurlijk alleen de slechte verhalen en dat blijft hangen jammer genoeg. Zal net zoiets zijn als Touchwiz en bloat of Android en lag wat veel iPhone gebruikers denken en dat blijft hardnekkig hangen.
Beter is om bij een Nederlandse retailer te kopen want dan is hij verantwoordelijk. Kan ook wel problematisch zijn want zwager van mij had garantie kwestie met M8. Opgestuurd en dat heeft ook een paar maanden geduurt voordat er een oplossing was. M8 was niet meer te repareren en mocht toen toestel van dezelfde waarde uitzoeken.
Uiteindelijk dus nog goed gekomen.
Beter is om bij een Nederlandse retailer te kopen want dan is hij verantwoordelijk. Kan ook wel problematisch zijn want zwager van mij had garantie kwestie met M8. Opgestuurd en dat heeft ook een paar maanden geduurt voordat er een oplossing was. M8 was niet meer te repareren en mocht toen toestel van dezelfde waarde uitzoeken.
Heb zelf mijn One X en mijn M8 een keer terug moeten sturen, maar dat is allemaal zonder problemen verlopen. Geen rare Poolse adressen, allemaal via HTC of DynaFix (wat dan weer wel een k*t bedrijf is, maargoed...)
Juist![b][message=47257563,noline]Garret1410 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @
Dat is mijn leermoment geweest. Ik bestel alleen nog maar devices bij merken die of een retailer hebben in NL of een fysieke store in NL. HTC heeft zelf niets in Nederland en out-sourced alles (call centre en repair centre) naar Polen en Hongarije
Hmmm, ze hadden laatst een camera-app update gehad samen met een Sense home update...Ik heb het idee dat de HDR's er ietsjes beter uitzien nu, iets contrastrijker. Klinkt gek, want het is "slechts" een app-update. Wat me wel direct opviel is dat het groene bolletje dat verschijnt onder het woordje HDR AUTO nu niet meer verschijnt wanneer de camera kiest om in deze stand er een HDR van te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 17-06-2016 22:05 ]
Verwijderd
Heel vervelend maar hier ook alleen maar goede ervaringen met de HTC service. Twee keer problemen gehad met mijn HTC phones en beide keren perfect opgelost. Met tweede probleem zelfs een nieuw toestel ontvangen. Erg jammer dat dat je zoveel problemen hebt, Geert. Dan zou ik ook niet positief zijn over HTC.
Voor diegene die enthousiast zijn over de support direct vanuit HTC; wanneer is jullie laatste contactmoment geweest met hun Klantenservice?
Bel maar eens naar de Klantenservice van HTC Nederland (070 nummer in Den Haag)... je zal geen enkele keer een Nederlands sprekende persoon krijgen te spreken, gesprekken worden doorgezet naar een Call Centre ergens in Oost Europa.
Het zijn Oost Europeanen die een maandagmiddag cursus Nederlands hebben gevolgd. Er wordt totaal niet begrepen wat je ze vraagt, antwoorden kloppen totaal niet met de vraagstelling van de kant van de klant.
Nogmaals, ik verbaas me over jullie goede ervaringen, zijn deze ervaringen recentelijk?
HTC kan en zal zeer moeilijk doen over wettelijke garantie, ik verzin dit niet...Het internet staat er ongeveer de laatste 2 maanden vol van. Met name in landen als de UK en USA.
Desalniettemin hoop ik uiteraard dat een ieder veel plezier van zijn/haar toestel zal hebben, kans is echter zeer groot dat bij toekomstige garantie kwesties, HTC diverse struikelblokken zal opzetten richting klant.
Voorbeelden genoeg te vinden over klanten die hun HTC device opsturen ter reparatie en worden geconfronteerd met extra kosten voor de reparatie (??), bij geen betaling wordt het toestel in dezelfde staat terugestuurd (soms na een paar weken wachten) als dat je hem hebt ingestuurd.
EDIT: ik zal verder dit topic niet ''bevuilen'' over mijn ervaringen met het bedrijf HTC, het gaat namelijk niet inhoudelijk over het gebruik van de HTC 10 en daar is dit topic uiteraard voor bedoelt
Bel maar eens naar de Klantenservice van HTC Nederland (070 nummer in Den Haag)... je zal geen enkele keer een Nederlands sprekende persoon krijgen te spreken, gesprekken worden doorgezet naar een Call Centre ergens in Oost Europa.
Het zijn Oost Europeanen die een maandagmiddag cursus Nederlands hebben gevolgd. Er wordt totaal niet begrepen wat je ze vraagt, antwoorden kloppen totaal niet met de vraagstelling van de kant van de klant.
Nogmaals, ik verbaas me over jullie goede ervaringen, zijn deze ervaringen recentelijk?
HTC kan en zal zeer moeilijk doen over wettelijke garantie, ik verzin dit niet...Het internet staat er ongeveer de laatste 2 maanden vol van. Met name in landen als de UK en USA.
Desalniettemin hoop ik uiteraard dat een ieder veel plezier van zijn/haar toestel zal hebben, kans is echter zeer groot dat bij toekomstige garantie kwesties, HTC diverse struikelblokken zal opzetten richting klant.
Voorbeelden genoeg te vinden over klanten die hun HTC device opsturen ter reparatie en worden geconfronteerd met extra kosten voor de reparatie (??), bij geen betaling wordt het toestel in dezelfde staat terugestuurd (soms na een paar weken wachten) als dat je hem hebt ingestuurd.
EDIT: ik zal verder dit topic niet ''bevuilen'' over mijn ervaringen met het bedrijf HTC, het gaat namelijk niet inhoudelijk over het gebruik van de HTC 10 en daar is dit topic uiteraard voor bedoelt
[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 18-06-2016 11:42 ]
Beste Tweakers,
Vannochtend HTC 10 binnen gekregen😊
Zeer fijn toestel en zeker aan te bevelen!
Ik kan alleen niet updaten, ik sta op versie 1.16.etc, maar ik krijg geen updatemelding van 1.30 of hoger... Wat kan ik hier aan doen?
Ik kan alleen niet updaten, ik sta op versie 1.16.etc, maar ik krijg geen updatemelding van 1.30 of hoger... Wat kan ik hier aan doen?
Heb je wel zelf via settings\software etc gechecked of er een update is ?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Oef. De 10 is snoeihard op beton geketst. Goede butsen in de hoeken, scherm niks 😀. Is de nieuwigheid er ook weer af 😉
Beste smaaltjuh. Ik heb ook gisteren m'n 10 binnen gekregen. Dit bleek echter een HTC 10 'lifestyle'. Deze heeft een mindere processor en minder werkgeheugen. Dus deze is weer teruggestuurd en er komt een 'echte' aan als het goed is. Misschien de moeite om dit even te checken? Stond bij mij ook gewoon op de doos, maar valt niet heel erg op...
Grttsml0301 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:35:
Beste Tweakers,
Pffff, je hebt gelijk!gr8lab schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:09:
Beste smaaltjuh. Ik heb ook gisteren m'n 10 binnen gekregen. Dit bleek echter een HTC 10 'lifestyle'. Deze heeft een mindere processor en minder werkgeheugen. Dus deze is weer teruggestuurd en er komt een 'echte' aan als het goed is. Misschien de moeite om dit even te checken? Stond bij mij ook gewoon op de doos, maar valt niet heel erg op...
[...]
Belsimpel.nl heeft gewoon een htc 10 lifestyle geleverd
Morgen gaat deze gelijk retour en mag ik weer een week of langer wachten op een "echte" HTC 10.
Ik voel me flink zuur nu, heel de telefoon ingesteld en al even mee zitten spelen...
In ieder geval hartelijk dank dat je me hier even op attent maakt, je zou het gewoon niet doorhebben als je niet op het doosje kijkt.
Misschien puntje ter attentie voor degene die hem ook bij belsimpel.nl hebben besteld?
Wel even een review op de site achterlaten zou ik zeggen. Want de lifestyle staat niet los op de belsimpel site.
Wat is dat voor een belachelijke actie van belsimpel??! Of zou het een "fout" van HTC zijn geweest?
Fout of niet, zou gewoon niet mogen gebeuren!
Had er ook flink de balen in gister. Maar ben telefonisch goed geholpen door belsimpel. Als ik nu vlot de 'echte' krijg, ben ik tevreden.
Mij werd verteld dat wanneer het toestel bij hun binnen is het maximaal 5 werkdagen kan duren voordat je een antwoord en mogelijk oplossing te horen krijg. Daarna is het nog afwachten of ze HTC 10's op voorraad hebben en dan nog een werkdag om het toestel te verzenden.gr8lab schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:45:
Had er ook flink de balen in gister. Maar ben telefonisch goed geholpen door belsimpel. Als ik nu vlot de 'echte' krijg, ben ik tevreden.
Ze wilden overigens geen HTC 10 reserveren, zodat ik zeker ben dat ik snel ben geholpen.
Al met al kan het weer lang gaan duren...
Nu hopen dat ze snelle service leveren!
Hoezo moeten ze wachten op het toestel?
Maak een foto van de doos en de software info pagina op het toestel en mail die naar belsimpel.
Maak ze duidelijk dat het hun fout is en dat je per omgaande een vervangend nieuw juist toestel wenst te ontvangen.
Maak een foto van de doos en de software info pagina op het toestel en mail die naar belsimpel.
Maak ze duidelijk dat het hun fout is en dat je per omgaande een vervangend nieuw juist toestel wenst te ontvangen.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Smaaltjuh, ik hoop van harte voor jou dat belsimpel het niet gaat afschuiven op HTC zelf. Zie mijn post van 18 juni 11.36u hier in dit topic.Grttsml0301 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:31:
[...]
Mij werd verteld dat wanneer het toestel bij hun binnen is het maximaal 5 werkdagen kan duren voordat je een antwoord en mogelijk oplossing te horen krijg. Daarna is het nog afwachten of ze HTC 10's op voorraad hebben en dan nog een werkdag om het toestel te verzenden.
Ze wilden overigens geen HTC 10 reserveren, zodat ik zeker ben dat ik snel ben geholpen.
Al met al kan het weer lang gaan duren...
Nu hopen dat ze snelle service leveren!
succes!
Kan belsimpel niet eens doen. Hij heeft het toestel daar gehaald dus belsimpel zorgt voor het goede toestelGeert1976 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 04:38:
[...]
Smaaltjuh, ik hoop van harte voor jou dat belsimpel het niet gaat afschuiven op HTC zelf. Zie mijn post van 18 juni 11.36u hier in dit topic.
succes!
Heeft iemand ervaring met de HTC 10 i.c.m. Android Auto? Ik wil graag, net als bij mijn HTC One, gebruik maken van Android Auto op mijn Seat Ibiza FR Connect maar het lijkt niet te werken.
Wanneer ik verbinding maak met de usb kabel en een verbinding maak via Android Auto start hiervoor de app op de HTC 10 wel, flikkert het beeldscherm even kort op mijn toestel en in de auto en krijg ik vervolgens de melding dat de verbinding mislukt is. Echter zie ik in de notificatiebar bovenaan op mijn HTC 10 wel dat Android Auto draait, ik kan het echter niet openen.
Iemand enig idee?
Wanneer ik verbinding maak met de usb kabel en een verbinding maak via Android Auto start hiervoor de app op de HTC 10 wel, flikkert het beeldscherm even kort op mijn toestel en in de auto en krijg ik vervolgens de melding dat de verbinding mislukt is. Echter zie ik in de notificatiebar bovenaan op mijn HTC 10 wel dat Android Auto draait, ik kan het echter niet openen.
Iemand enig idee?
Nu ik de HTC 10 geretourneerd heb leek het mij wel even interessant waar de oorsprong van dit probleem ligt.
Ik heb contact opgenomen met HTC en deze heeft mij verteld dat ze totaal geen weet hebben van een verkeerde levering en dat mijn aankooppunt verantwoordelijk is.
Naar mijn idee hebben ze i.v.m. de slechte levering van dit toestel een Nederlands doosje voor de HTC 10 Lifestyle gemaakt en dus HTC 10 Lifestyle modellen opgestuurd om de leveringen door te kunnen laten gaan, het toestel is namelijk van de buitenkant niet te onderscheiden en het doosje wordt meestal niet uitvoerig bestudeerd. Kortom een niet-wetende consument zou zomaar kunnen geloven dat ze hun geliefde HTC 10 binnen hebben gekregen.
Of ga ik nu uit van een verkeerde gedachte?
In ieder geval, wordt bij hoog en laag volgehouden dat ze nergens van weten en dat Belsimpel verantwoordelijk is.
Ik hoop dat Belsimpel de service levert die ik van ze gewend ben, nooit eerder problemen mee gehad.:(
Ik heb contact opgenomen met HTC en deze heeft mij verteld dat ze totaal geen weet hebben van een verkeerde levering en dat mijn aankooppunt verantwoordelijk is.
Naar mijn idee hebben ze i.v.m. de slechte levering van dit toestel een Nederlands doosje voor de HTC 10 Lifestyle gemaakt en dus HTC 10 Lifestyle modellen opgestuurd om de leveringen door te kunnen laten gaan, het toestel is namelijk van de buitenkant niet te onderscheiden en het doosje wordt meestal niet uitvoerig bestudeerd. Kortom een niet-wetende consument zou zomaar kunnen geloven dat ze hun geliefde HTC 10 binnen hebben gekregen.
Of ga ik nu uit van een verkeerde gedachte?
In ieder geval, wordt bij hoog en laag volgehouden dat ze nergens van weten en dat Belsimpel verantwoordelijk is.
Ik hoop dat Belsimpel de service levert die ik van ze gewend ben, nooit eerder problemen mee gehad.:(
Ik wil in eerste instantie uitgaan van iedereens goede intenties en dat waar gewerkt wordt spaanders vallen. Als ik vlot een 'echte' 10 krijg, ben ik tevreden.
Maar, in opvolging van smaaltjuh z'n post:
Sommige zaken zijn wel opvallend.
In dit filmpje heeft de man het over een totaal van 251 pre-orders voor de lifestyle in het gebied waar deze verkocht moet gaan worden. Heb zijn bron niet gecheckt.
YouTube: HTC 10 Lifestyle reaction, Fitness wearable market & more - Pock...
Het doosje van mn HTC 10 lifestyle was ook niet verzegeld.
Ik kan niet uitsluiten dat er inderdaad ergens een handige jongen heeft bedacht dat magazijnen vol 'lifestyle' telefoons hier wel aan de man gebracht kunnen worden om in het gat van de leveringsproblemen te springen.
Ik weet niet waar deze handige jongen dan weer werkt, maar het is wel opvallend.
Maar, in opvolging van smaaltjuh z'n post:
Sommige zaken zijn wel opvallend.
In dit filmpje heeft de man het over een totaal van 251 pre-orders voor de lifestyle in het gebied waar deze verkocht moet gaan worden. Heb zijn bron niet gecheckt.
YouTube: HTC 10 Lifestyle reaction, Fitness wearable market & more - Pock...
Het doosje van mn HTC 10 lifestyle was ook niet verzegeld.
Ik kan niet uitsluiten dat er inderdaad ergens een handige jongen heeft bedacht dat magazijnen vol 'lifestyle' telefoons hier wel aan de man gebracht kunnen worden om in het gat van de leveringsproblemen te springen.
Ik weet niet waar deze handige jongen dan weer werkt, maar het is wel opvallend.
Belsimpel is en blijft verantwoordelijk want dat is de retailer die het toestel geleverd heeft.
Heeft HTC aan hun verkeerd geleverd dan is dat belsimpel zijn probleem.
Belsimpel moet dat dus oplossen en ervoor zorgen dat de klant dát krijgt wat hij/zij besteld heeft.
Heeft HTC aan hun verkeerd geleverd dan is dat belsimpel zijn probleem.
Belsimpel moet dat dus oplossen en ervoor zorgen dat de klant dát krijgt wat hij/zij besteld heeft.
Om nog even in te haken over slechte support bij HTC: totaal niet mee eens!! Heb 1 maal buiten de garantietermijn een nieuwe telefoon gekregen en 2 maal gratis reparatie. Telefoon werd ook nog eens netjes opgehaald en gebracht.
Ben al sinds de desire een trouwe fan.
Ben al sinds de desire een trouwe fan.
Ter info: ik heb afgelopen vrijdag een HTC 10 besteld bij Belsimpel en deze zaterdag aan het begin van de avond binnen gehad. De verpakking was geseald en het is een 'echte' 10 (4 GB intern geheugen en ik zie nergens Lifestyle op de verpakking staan).
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Of Belsimpel doet aan grijze import...
Geen idee waar het mis is gegaan, ik hoop dat jullie snel de echte 10 krijgen!
Geen idee waar het mis is gegaan, ik hoop dat jullie snel de echte 10 krijgen!
Grijze import is vrij gebruikelijk bij smartphones via webshops inderdaad, maar mijn ervaring is dat je dan hoogstens een andere country variant krijgt.
In dit geval is het echter een model dat dus niet eens op dit continent wordt uitgebracht. Ik denk dat hier inderdaad een Vlugge Japie een zeecontainertje van de goedkopere Lifestyle variant (bewust of onbewust) naar Europa heeft gehaald om hier te verkopen, lucratief vanwege de tijdelijke krapte, en webshops die iets makkelijker toehappen ten opzichte van hun gebruikelijke suppliers om geen klanten te verliezen.
Maar is giswerk natuurlijk.
In dit geval is het echter een model dat dus niet eens op dit continent wordt uitgebracht. Ik denk dat hier inderdaad een Vlugge Japie een zeecontainertje van de goedkopere Lifestyle variant (bewust of onbewust) naar Europa heeft gehaald om hier te verkopen, lucratief vanwege de tijdelijke krapte, en webshops die iets makkelijker toehappen ten opzichte van hun gebruikelijke suppliers om geen klanten te verliezen.
Maar is giswerk natuurlijk.
Aan CID, uit mijn hoofd moet dat HTC__E11 zijn.GKW schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 06:29:
Hoe kan je zien of je een Nederlandse 10 hebt?
Mmm mijn tien heeft HTC_034 wat dus waarschijnlijk EU is.
CID checker: Google Play: Simple CID Getter
[ Voor 42% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-06-2016 08:49 ]
Verwijderd
Hier ook HTC_034, geen idee waar dat vandaan komt..Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:40:
[...]
Aan CID, uit mijn hoofd moet dat HTC__E11 zijn.
Mmm mijn tien heeft HTC_034 wat dus waarschijnlijk EU is.
CID checker: Google Play: Simple CID Getter
Hier ook... toestel via VFVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:17:
[...]
Hier ook HTC_034, geen idee waar dat vandaan komt..
Hier ook een HTC_034. Toestel via Belsimpel.
Is een "European CID".
Is een "European CID".
[ Voor 21% gewijzigd door Gregory76 op 21-06-2016 09:38 ]
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Vandaag gebeld door Belsimpel.nl
Toegegeven dat het een fout van hun is en dat er een nieuw toestel opgestuurd wordt.
Een gray editie betekent dat ik tot begin juli moet wachten, een silver of gold betekent dat ik het toestel morgen in huis heb.
Toch maar voor de Gray gegaan, aangezien ik anders spijt krijg na een tijdje, want wat is twee weken op twee jaar?
Hoop echter dat HTC opschiet en de gaten eens op gaat vullen, aangezien het toestel nu al een lange tijd gelanceerd is.
Wat duurt wachten toch lang als je al een htc 10 in huis hebt gehad
Toegegeven dat het een fout van hun is en dat er een nieuw toestel opgestuurd wordt.
Een gray editie betekent dat ik tot begin juli moet wachten, een silver of gold betekent dat ik het toestel morgen in huis heb.
Toch maar voor de Gray gegaan, aangezien ik anders spijt krijg na een tijdje, want wat is twee weken op twee jaar?
Hoop echter dat HTC opschiet en de gaten eens op gaat vullen, aangezien het toestel nu al een lange tijd gelanceerd is.
Wat duurt wachten toch lang als je al een htc 10 in huis hebt gehad
Wtf. Vandaag had ik mijn telefoon nodig als wekker, dus had ik m 's nachts op Total Silence gezet, met de optie dat dat moest gelden tot de volgende wekker.
Ik werd gelukkig vanzelf wakker, want dat ging dus niet goed. De wekker app ging wel aan (Timely), maar geen geluid en ik krijg m ook helemaal niet meer van Total Silence af. "End now" doet niets, volume knop ook niet, quick menu optie ook niet...
Eerder heeft deze setting wel degelijk goed gewerkt.
Edit:
Reboot hielp niet. Uiteindelijk op één of andere manier weer aan de praat. Muziek deed het gewoon, toen volume naar beneden gedrukt en door vibratie heen gecycled, tot ie weer bij Do Not Disturb was, toen kon ik m uitzetten.
Ik werd gelukkig vanzelf wakker, want dat ging dus niet goed. De wekker app ging wel aan (Timely), maar geen geluid en ik krijg m ook helemaal niet meer van Total Silence af. "End now" doet niets, volume knop ook niet, quick menu optie ook niet...
Eerder heeft deze setting wel degelijk goed gewerkt.
Edit:
Reboot hielp niet. Uiteindelijk op één of andere manier weer aan de praat. Muziek deed het gewoon, toen volume naar beneden gedrukt en door vibratie heen gecycled, tot ie weer bij Do Not Disturb was, toen kon ik m uitzetten.
[ Voor 20% gewijzigd door Veneficus op 22-06-2016 07:38 ]
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Had problemen dat de 10 niet goed in deepsleep ging na uitzetten beeldscherm.
Telefoon bleef actief voor 2/3 van de tijd door wakelock problemen met GooglePlayServices en NlpCollectorWakeloc met 1 tot 2 % per uur drain.
Hiervoor allereest data gewist van GooglePlayServices en Playstore.
Daarna mbv Greenify (paid version) van de mogelijkheid gebruik gemaakt om direct na uitzetten beeldscherm de Doze functie geforceerd te activeren.
Nu weer OK met over 9 uur 0,5% drain per uur dus zoals het hoort.
Telefoon bleef actief voor 2/3 van de tijd door wakelock problemen met GooglePlayServices en NlpCollectorWakeloc met 1 tot 2 % per uur drain.
Hiervoor allereest data gewist van GooglePlayServices en Playstore.
Daarna mbv Greenify (paid version) van de mogelijkheid gebruik gemaakt om direct na uitzetten beeldscherm de Doze functie geforceerd te activeren.
Nu weer OK met over 9 uur 0,5% drain per uur dus zoals het hoort.
Goedemorgen.
Ik heb gisteren mijn HTC 10 Carbon Grey binnen gekregen. Toestel leek prima te werken. Tot ik zag dat als het scherm 30 seconden aan staat er steep vorming ontstaat. Gisten reageerde het touch screen al op punten waar het niet aangeraakt werd, maar dit lijkt veroorzaakt te worden door een third party app. Zijn er meer mensen die dit soort problemen ervaren?
Ik heb gisteren mijn HTC 10 Carbon Grey binnen gekregen. Toestel leek prima te werken. Tot ik zag dat als het scherm 30 seconden aan staat er steep vorming ontstaat. Gisten reageerde het touch screen al op punten waar het niet aangeraakt werd, maar dit lijkt veroorzaakt te worden door een third party app. Zijn er meer mensen die dit soort problemen ervaren?
Heb een feilloos toestel dus geen van dit soort problemen.
Beetje offtopic, maar goed. Het aantal ongelezen berichten icoontje werkt weer voor Whatsapp na de laatste update daarvan
follow up wat betreft mijn zaak bij HTC.
Ik heb eerder in dit topic aangegeven hoe slecht ik (of gewoon eigenlijk NIET) wordt geholpen door de Klantenservice van HTC.
HTC Nederland beweert nu zelfs mijn volledige refund te hebben overgemaakt naar mijn bankrekening. Dit is al vreemd op zich, want ik heb het toestel niet betaald via bank.
Keer op keer loze beloftes, geen reacties op mails, afgeserveerd worden aan de telefoon door de hierin goed getrainde HTC call centre medewerkers.
Inmiddels PayPal gecontact. De mededeling van HTC dat zij zijn overgegaan tot terugbetaling is pertinente onzin. De medewerker van PayPal heeft het voor mij uitgezocht. Deze zelfde medewerker heeft er nu een Claim van gemaakt. Ik moet mijn handen er nu vanaf houden en PayPal neemt het van mij over nu.
Zoals meerdere van jullie al aangaven hoe dol enthousiast waren over de support van HTC (lijkt me zeer sterk dat deze support recentelijk was), hier een overduidelijk voorbeeld van het totaal ontbreken van enige vorm van after sales/support en voorliegen aan de klant.
Ik heb in mijn 40 jarige bestaan
nog nooit zo'n slechte after sales / support (zeg maar gerust gewoon compleet ontbreken van..) meegemaakt van een bedrijf.
Met name het afserveren aan de telefoon en het voorliegen van de terugbetaling is in mijn ogen een ''red flag alert'' om NOOIT meer zaken te doen met deze partij (HTC).
Ik heb eerder in dit topic aangegeven hoe slecht ik (of gewoon eigenlijk NIET) wordt geholpen door de Klantenservice van HTC.
HTC Nederland beweert nu zelfs mijn volledige refund te hebben overgemaakt naar mijn bankrekening. Dit is al vreemd op zich, want ik heb het toestel niet betaald via bank.
Keer op keer loze beloftes, geen reacties op mails, afgeserveerd worden aan de telefoon door de hierin goed getrainde HTC call centre medewerkers.
Inmiddels PayPal gecontact. De mededeling van HTC dat zij zijn overgegaan tot terugbetaling is pertinente onzin. De medewerker van PayPal heeft het voor mij uitgezocht. Deze zelfde medewerker heeft er nu een Claim van gemaakt. Ik moet mijn handen er nu vanaf houden en PayPal neemt het van mij over nu.
Zoals meerdere van jullie al aangaven hoe dol enthousiast waren over de support van HTC (lijkt me zeer sterk dat deze support recentelijk was), hier een overduidelijk voorbeeld van het totaal ontbreken van enige vorm van after sales/support en voorliegen aan de klant.
Ik heb in mijn 40 jarige bestaan
Met name het afserveren aan de telefoon en het voorliegen van de terugbetaling is in mijn ogen een ''red flag alert'' om NOOIT meer zaken te doen met deze partij (HTC).
Gelijk heb je Geert! Vind het al vaag vanaf het moment dat je het toestel naar Polen moest sturen...

Daar zit tegenwoordig het Repair Centre van HTC, dit Centre wordt gebruikt voor heel Europa. Dus mocht jij ooit je HTC moeten insturen voor een repair....weet je alvast wat waar ie naar moet!CLB schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:06:
Gelijk heb je Geert! Vind het al vaag vanaf het moment dat je het toestel naar Polen moest sturen...
Hmm okee, ik zou het dan via via fixen, maar klinkt allemaal goed dit *not*.
Wat moet een toestel dat volledig werkt, maar die persoon niet wil hebben, trouwens in een repaircentrum...
Hopelijk snel een terugbetaling, al in conclaaf of je iemand hogerop probeert te bereiken?
Naar dit repair centre moeten ook devices teruggestuurd worden van mensen die een refund willen (binnen de wettelijke zichtstermijn van 14 dagen uiteraard).CLB schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:28:
[...]
Hmm okee, ik zou het dan via via fixen, maar klinkt allemaal goed dit *not*.
Wat moet een toestel dat volledig werkt, maar die persoon niet wil hebben, trouwens in een repaircentrum...
Hopelijk snel een terugbetaling, al in conclaaf of je iemand hogerop probeert te bereiken?
PayPal neemt het nu in zijn geheel van mij over.
Mocht HTC ook PayPal in deze compleet negeren zal ik aanspraak maken op de Kopersgarantie van PayPal. Eerder al eens meegemaakt, mocht Paypal geen reactie van de tegenpartij horen dan zal uiteindelijk Paypal overgaan tot betaling. (En uiteraard zal Paypal buiten de klant om een behoorlijke (recht)zaak starten tegen het bedrijf)
Blijkbaar kan HTC, na jarenlang grote verliezen, zicht dit soort wanpraktijken veroorloven....

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 24-06-2016 10:47 ]
Hmm, ik heb een One X en twee One m8's gehad, en heb nu een 10; het enige probleem dat ik heb gehad was het bekende WiFi issue met de One X, wat eenvoudig zelf verholpen kon worden met een stukje aluminiumfolie. Ik ben zeer enthousiast over de telefoons, gelukkig nog geen klantenservice nodig gehad...
Toch vaag. De HTC M7 van mijn buurman werd 2 weken geleden gewoon thuis door dinalogic opgehaald om de camera module te vervangen (paarse gloed) buiten de garantie termijn. De telefoon is na 11 dagen weer netjes op zijn werk gerepareerd afgegeven. Hij had het probleem via de chat op HTC site gemeld. Zo kan het dus blijkbaar ook.
Waarschijnlijk is het bij jou totaal mis gegaan en kunnen ze het blijkbaar maar niet goed afhandelen, wat voor een bedrijf als HTC (zoals elk bedrijf van deze grote) een schande is.
Ik hoop dat PayPal of alsnog HTC het snel voor je oplost en ik begrijp je volkomen dat je niks meer met HTC te.maken wil hebben, dat zou ik ook niet meer willen.
Succes!
Waarschijnlijk is het bij jou totaal mis gegaan en kunnen ze het blijkbaar maar niet goed afhandelen, wat voor een bedrijf als HTC (zoals elk bedrijf van deze grote) een schande is.
Ik hoop dat PayPal of alsnog HTC het snel voor je oplost en ik begrijp je volkomen dat je niks meer met HTC te.maken wil hebben, dat zou ik ook niet meer willen.
Succes!
Ik heb vandaag ook mijn HTC 10 binnengekregen. Maar ik heb versie 1.53.111.7 terwijl CLB het in zijn review heeft over versie 1.80.401.1. Weet iemand hoe dit zit?
CLB is één van de gelukkige die de update al heeft, vraag hem niet waaromVladmir schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:08:
Ik heb vandaag ook mijn HTC 10 binnengekregen. Maar ik heb versie 1.53.111.7 terwijl CLB het in zijn review heeft over versie 1.80.401.1. Weet iemand hoe dit zit?
Gelukkig.SPOXYWOXY schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:13:
[...]
CLB is één van de gelukkige die de update al heeft, vraag hem niet waarom. De meeste hebben dezelfde versie als jou hoor
Jouw firmware code is niet de Europese code. Die heeft 401 in de aanduiding zitten ipv 111. Ik weet zo niet waar die code wel van is. Maar je hebt wellicht een toestel van een andere regio ontvangen. Is verder niks mis mee. Maar een update kan langer duren.Vladmir schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:08:
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Ik heb nog steeds 130.401.1SPOXYWOXY schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:13:
[...]
CLB is één van de gelukkige die de update al heeft, vraag hem niet waarom. De meeste hebben dezelfde versie als jou hoor
CID=HTC_34
111 = Duitse Telekom branding Rom. Is dus een Duitse 10 met Telekom Rom.
Lees op XDA hoe je die rom kunt vervangen voor een 401 rom.
Lees op XDA hoe je die rom kunt vervangen voor een 401 rom.
Heeft iemand de update naar 1.80.401.1 al gehad op een toestel met CID=HTC_34?
Ik ben weer teruggegaan van Samsung naar HTC omdat de updates bij Samsung gewoonweg erg erg laat komen (MM voor Note 4 pas sinds gisteren..), maar vooralsnog gaat het bij HTC niet echt sneller wat ik in het verleden niet zo ervaren heb,,,
Ik ben weer teruggegaan van Samsung naar HTC omdat de updates bij Samsung gewoonweg erg erg laat komen (MM voor Note 4 pas sinds gisteren..), maar vooralsnog gaat het bij HTC niet echt sneller wat ik in het verleden niet zo ervaren heb,,,
Hier ook nog niet, maar mis de update ook iet perse. Mijn ervaring qua updaten is wel positief bij htc. De M7 kreeg voor mijn gevoel nog behoorlijk lang updates waar ik juist het gevoel heb dat dat bij Samsung een stuk korter is.GKW schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 07:02:
Hallo iedereen.
Ik had eigenlijk nog ff een vraagje over de HTC 10.
Kan deze ook draadloos opgeladen worden.
Ik vraag me eigenlijk af of dit systeem al ingebouwd zit in de HTC 10.
Graag hoor ik van jullie.
Gr. Gerrya.
Gr. Gerrya.
Nee, zit er niet in..Gerrya schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 09:17:
Hallo iedereen.
Gr. Gerrya.
Is er wel een metalen telefoon die draadloos opgeladen kan worden?Gerrya schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 09:17:
Hallo iedereen.
Gr. Gerrya.
Sinds afgelopen donderdag de gouden versie van de HTC 10 (gehaald bij de Coolblue winkel in Eindhoven). De HTC Ice View cover had ik al ergens anders besteld. Wel even wennen aangezien ik altijd Windows Phone (of W10M) heb gebruikt maar het bevalt in ieder geval uitstekend. Mooi scherm, hele mooie telefoon en eindelijk alle apps die ik me maar zou wensen. De HiRes Audio is ook als zeer positief ervaren en de fotos die hij maakt zijn van uitstekende kwaliteit.
Tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken in ieder geval.
Tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken in ieder geval.
Via ingenieuze hoesjes vast wel, volgens mij nog niet rollend uit de fabriek...Golf2vr6 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:51:
Is er wel een metalen telefoon die draadloos opgeladen kan worden?
Qualcomm heeft wel een nieuwe techniek geïntroduceerd waarbij dat kan, maar nog niet te koop.
Je kan altijd de update handig downloaden en updaten via RecoveryGKW schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 07:02:
Hoi allemaal,
Zit ook te denken om de HTC 10 aan te schaffen, maar ik loop nog met een paar vragen...
1. Kan je al contactloos betalen met dit toestel?
2. Weet iemand of/wanneer de variant met zilveren achterkant en zwarte voorkant (zie heel veel buitenlandse reviews) naar Nederland komt?
3. Blijft het metaal een beetje mooi? Komen er geen krasjes op?
4. Nog tips/aandachtspuntjes/opmerkingen?
Alvast bedankt voor de hulp
Zit ook te denken om de HTC 10 aan te schaffen, maar ik loop nog met een paar vragen...
1. Kan je al contactloos betalen met dit toestel?
2. Weet iemand of/wanneer de variant met zilveren achterkant en zwarte voorkant (zie heel veel buitenlandse reviews) naar Nederland komt?
3. Blijft het metaal een beetje mooi? Komen er geen krasjes op?
4. Nog tips/aandachtspuntjes/opmerkingen?
Alvast bedankt voor de hulp
En waar kan ik die dan downloaden?Upbeat schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:46:
[...]
Je kan altijd de update handig downloaden en updaten via Recovery
Zie hieronder
redah schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:23:
Je kunt de OTA natuurlijk ook zelf downloaden en via (originele) recovery installeren:
http://fotadl-az.htc.com/...801706h9hgil87eo095xw.zip
Op eigen risico natuurlijk...
Jassy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan en nu draai ik 1.80 :-).
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen