Beide, scherm van de s7 (edge) zal in direct zonlicht altijd beter af te lezen zijn. Daarmee zeg ik niet dat het scherm van de 10 slecht af te lezen is, het is maar waar je tevreden mee bent, maar de leesbaarheid van de s7 (edge) is gewoon beter. Ben je dus veel buiten en hecht je veel waarde aan het scherm die het beste is af te lezen zou ik de s7 aanraden, in elke andere situatie zal het niet veel uitmaken.CLB schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:03:
[...]
Doel je dan op een bril met gepolariseerde glazen?
Er gaan verhalen dat de Tianma-schermen in portret slecht(er) te lezen zijn en Sharp weer in landscape.
AMOLED-schermen hebben dat in een hoek van 45 graden vanwege de laminering ofzo, in reallife dus nooit.
Het schijnt dat een anti glare screenprotector dit effect tegengaat. Ik heb op mn m7 zo'n protector (zat bij het uag hoesje) en ik zie het scherm zonder problemen in alle hoeken (360 graden rond). Als mn 10 binnen is, zal ik het eens proberen over te zetten.Southern Sun schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:11:
Het display vind ik echt wel goed (heb Tianma), maar mijn enige puntje van kritiek tot nu toe is het probleem met mijn gepolariseerde zonnebril. De afgelopen dagen af en toe gewandeld met de kleine en dan kan ik dus in portrait niet eens zien of er überhaupt een berichtje binnen is gekomen. Nou gebruik ik 'm voor navigatie in landscape dus dat is weer een voordeel, maar navigatie heb ik niet vaak nodig dus ik loop vaker tegen het nadeel aan.
Maar verder ben ik zeer tevreden met de 10
Ben benieuwd! Vind alleen een screenprotector echt afbreuk doen aan het toestel, dus denk niet dat ik er ooit eentje zal gebruiken.LA-384 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:15:
[...]
Het schijnt dat een anti glare screenprotector dit effect tegengaat. Ik heb op mn m7 zo'n protector (zat bij het uag hoesje) en ik zie het scherm zonder problemen in alle hoeken (360 graden rond). Als mn 10 binnen is, zal ik het eens proberen over te zetten.
In welk opzicht doet het afbreuk aan het toestel? Hij reageert even goed, minder last van reflecties en vieze vingers. Kleine krasjes komen op de protector, niet op het glas en je ziet er verder niets van.
Met screenprotector bedoel ik dat dunne, doorzichtige plastic velletje wat je er zonder luchtbellen op kunt aanbrengen.
Met screenprotector bedoel ik dat dunne, doorzichtige plastic velletje wat je er zonder luchtbellen op kunt aanbrengen.
[ Voor 23% gewijzigd door LA-384 op 08-06-2016 14:36 ]
Ik vind het lelijk aangezien je altijd nog het randje van de protector ziet zitten, hou ik gewoon niet vanLA-384 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:34:
In welk opzicht doet het afbreuk aan het toestel? Hij reageert even goed, minder last van reflecties en vieze vingers. Kleine krasjes komen op de protector, niet op het glas en je ziet er verder niets van.
Als je je scherm krasloos wil houden tbv wederverkoopbaarheid snap ik een protector nog, maar vind dit zelf ook lelijk en afdoen aan het toestel. Schiet ook niet zoveel op vind ik persoonlijk altijd, lelijk door krasje(s) op het scherm, of lelijk door een (bekraste, bubbelende, loslatende) protector. Laatste wordt daarnaast ook sneller lelijk door het zachtere materiaal. Wisselen kan dan natuurlijk wel.Southern Sun schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:55:
[...]
Ik vind het lelijk aangezien je altijd nog het randje van de protector ziet zitten, hou ik gewoon niet van
Niettemin, ieder z'n voorkeur, snap beide kanten, maar wel eens met Southern Sun.
^^Weemism schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:29:
[...]
Als je je scherm krasloos wil houden tbv wederverkoopbaarheid snap ik een protector nog, maar vind dit zelf ook lelijk en afdoen aan het toestel.
Ik snap het ook niet, vooral als mensen een protector nemen nádat er al iets mee is gebeurd. Een HTC heeft een design wat gezien mag worden, dan moet je er geen siliconen bumper omheen zetten, of een plakkertje op het scherm doen.
Bovendien is de resale waarde van een toestel na 2 jaar toch verwaarloosbaar, daar doet een krasje meer of minder weinig aan.
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Nou, toestel is binnen. Kennelijk is mijn zonnebril anders gepolariseerd dan bij de meesten, aangezien ik ook op de 10 in geen enkele hoek last heb van wegvallend/zwart beeld. Wel merk ik dat in portretmodus de kleuren iets veranderen. Dus wellicht toch een Tianma scherm.
Edit:
Even gecheckt en idd een Tianma scherm.
Hieronder even kleine vergelijking tussen de Nexus 7 tablet en HTC 10 telefoon met mijn zonnebril in zowel portret als landscape stand.

En hieronder nog even schermvergelijking tussen HTC one (m7) en HTC 10;
Donkere omstandigheden - full brightness

Normale omstandigheden - full brightness

Normale omstandigheden - low brightness

Scherm van de One is duidelijk feller zowel op hoogste als laagste stand.
En tot slot nog even m'n eerste zegje over het audio-gedeelte (wat ik heel belangrijk vind).
De speakers halen het niet bij de htc One. Het klinkt allemaal wat scheller, het gaat ongetwijfeld wennen.
De DAC (getest met RHA MA750 in ears) is duidelijk van betere kwaliteit. In de geweldige gitaarsolo uit het nummer Firth of Fifth van Genesis, hoorde ik zowaar sambaballen op een plek waar het me voorheen niet eens is opgevallen
. Het geluid lijkt veel detailrijker te zijn. Als ik het na elkaar vergelijk, is het alsof er bij de One (m7) een soort filter overheen zit die het een en ander wat dempt. En dat terwijl ik voorheen al erg tevreden was over het geluid van die telefoon.
De meegeleverde oortjes halen het bij lange na niet bij de RHA MA750. Ze zijn erg bass-heavy, ook na afstellen met de toontjes.
Misschien toch nog maar eens een review/vergelijking schrijven, puur op camera, scherm en audio.
Edit:
Even gecheckt en idd een Tianma scherm.
Hieronder even kleine vergelijking tussen de Nexus 7 tablet en HTC 10 telefoon met mijn zonnebril in zowel portret als landscape stand.

En hieronder nog even schermvergelijking tussen HTC one (m7) en HTC 10;
Donkere omstandigheden - full brightness

Normale omstandigheden - full brightness

Normale omstandigheden - low brightness

Scherm van de One is duidelijk feller zowel op hoogste als laagste stand.
En tot slot nog even m'n eerste zegje over het audio-gedeelte (wat ik heel belangrijk vind).
De speakers halen het niet bij de htc One. Het klinkt allemaal wat scheller, het gaat ongetwijfeld wennen.
De DAC (getest met RHA MA750 in ears) is duidelijk van betere kwaliteit. In de geweldige gitaarsolo uit het nummer Firth of Fifth van Genesis, hoorde ik zowaar sambaballen op een plek waar het me voorheen niet eens is opgevallen
De meegeleverde oortjes halen het bij lange na niet bij de RHA MA750. Ze zijn erg bass-heavy, ook na afstellen met de toontjes.
Misschien toch nog maar eens een review/vergelijking schrijven, puur op camera, scherm en audio.
[ Voor 93% gewijzigd door LA-384 op 08-06-2016 21:55 ]
Een toestel wat algemeen goed ontvangen is een miskoop noemen, dat is pas constructief zeker....MAkS1 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:56:
[...]
Klinkt als een plan. Of doen alsof het een goed toestel is en populair doen op een forum zodra iemand een negatieve ervaring deelt. Bedankt voor je constructieve inbreng!
Ervaart niemand 1 van de door mij genoemde nadelen? Bijvoorbeeld vertragingen, vastlopers, reboots?
Succes met je S7, ik lees je wel weer in het Samsung topic ...
Welke S7? Algemeen goed ontvangen? Je draagt niets bij. Ik heb redelijke onderbouwing gegeven. Gedraag je niet als een klein kind (of ben je dat nog?), zeg geen rare dingen en laat me met rust als je niets nuttigs te melden hebt.Clubbtraxx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:09:
[...]
Een toestel wat algemeen goed ontvangen is een miskoop noemen, dat is pas constructief zeker....
Succes met je S7, ik lees je wel weer in het Samsung topic ...
Ontopic: bedankt voor de reacties. Ben nu niet in NL, maar zodra ik een update heb gekregen en thuis ben zal ik een factory reset proberen aangezien anderen kennelijk geen issues hebben. Software is momenteel stock 1.30..
Heb je het toestel geroot en eventuele system apps verwijderd?MAkS1 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 04:10:
[...]
...
Ontopic: bedankt voor de reacties. Ben nu niet in NL, maar zodra ik een update heb gekregen en thuis ben zal ik een factory reset proberen aangezien anderen kennelijk geen issues hebben. Software is momenteel stock 1.30..
Denk eerder dat je gewoon geen gepolariseerde zonnebril hebt..LA-384 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:00:
Nou, toestel is binnen. Kennelijk is mijn zonnebril anders gepolariseerd dan bij de meesten, aangezien ik ook op de 10 in geen enkele hoek last heb van wegvallend/zwart beeld. Wel merk ik dat in portretmodus de kleuren iets veranderen. Dus wellicht toch een Tianma scherm.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dat zou dan betekenen dat ze me bij aankoop een oor aangenaaid zouden hebbenLaguna schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:17:
Denk eerder dat je gewoon geen gepolariseerde zonnebril hebt..
Volgens mij wel aangezien het in portrait duidelijk donkerder is dan in landscape. Anders zou het in beide richtingen gelijk zijn. Mogelijk dat er wel een verschil is in sommige zonnebrillen.Laguna schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:17:
[...]
Denk eerder dat je gewoon geen gepolariseerde zonnebril hebt..
[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 09-06-2016 09:00 ]
Ik kom er net achter dat 'ie geen ambient temperature en pressure sensoren heeft. Beetje jammer voor zo'n high-end toestel...
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
mijn nieuwe Carbon Grey HTC 10 gaat, na een paar dagen gebruik, terug naar HTC (direct bij hen besteld).
Ben toch veel meer te spreken over mijn andere foon, de Samsung S7.
dé mooiste feature van de 10 bleek voor mij het design te zijn....allermooiste smartphone ever!
Echter de software/schil (Sense) vind ik gewoonweg te minimaal..
*Knip*. Voor het verkopen van je telefoon hebben we de VA. Dat is op het forum offtopic
Ben toch veel meer te spreken over mijn andere foon, de Samsung S7.
dé mooiste feature van de 10 bleek voor mij het design te zijn....allermooiste smartphone ever!
Echter de software/schil (Sense) vind ik gewoonweg te minimaal..
*Knip*. Voor het verkopen van je telefoon hebben we de VA. Dat is op het forum offtopic
[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 09-06-2016 13:10 ]
Als ik het goed begrijp krijgen we hier in Europa dus wel de 'high-res' headset meegeleverd?
Hoe zijn de ervaringen hiermee? Heb het hele topic doorgelezen, maar niet echt relevante reacties gevonden.
Of gebruiken de meeste van jullie hun eigen headset?
Hoe zijn de ervaringen hiermee? Heb het hele topic doorgelezen, maar niet echt relevante reacties gevonden.
Yes, toch welFoutjuh schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:03:
Als ik het goed begrijp krijgen we hier in Europa dus wel de 'high-res' headset meegeleverd?
Yes, dat ookOf gebruiken de meeste van jullie hun eigen headset?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, dat heb ik allemaal niet gedaan..GKW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 06:48:
[...]
Heb je het toestel geroot en eventuele system apps verwijderd?
Ik vind ze erg bass-heavy, alsof je vlakbij een subwoofer staat. Het drukt de rest van de tonen als het ware weg, waardoor er best wat detail verloren gaat. Bijkomend effect is dat ze ook zelden tot nooit schel zullen klinken bij de hogere tonen.Foutjuh schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:03:
De seal is verder best goed, hoewel ze niet zover het oor in gaan. Ik heb ze nog geen langere tijd in gehad, maar ik heb niet het idee dat ze snel gaan vervelen (qua comfort). Persoonlijk vind ik het jammer dat ze niet over het oor gaan, nu geeft het toch wat meer cable-noise of hoe het ook heet. Er zit helaas geen kleding-klemmetje bij, dat zou het nog een beetje kunnen beperken.
Persoonlijk zou ik deze bijgeleverde oortjes niet aanraden. Ze zijn goed voor hands-free gesprekken, maar voor muziek zou ik toch wat meer kwaliteit in huis halen. Deze oortjes doen de goede DAC van de 10 geen eer aan. Ik heb ze vergeleken met m'n RHA MA750 iem's en die blazen deze oortjes in alle opzichten uit het veld.
Niemand hier ervaart de 10 als een miskoop, daar mag ik op reageren en dat doe ik dan ook.MAkS1 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 04:10:
[...]
Welke S7? Algemeen goed ontvangen? Je draagt niets bij. Ik heb redelijke onderbouwing gegeven. Gedraag je niet als een klein kind (of ben je dat nog?), zeg geen rare dingen en laat me met rust als je niets nuttigs te melden hebt.
Al je genoemde problemen worden hier blijkbaar ook niet door andere gebruikers zo ervaren, dus ik zou zeggen neem contact op met HTC en leg daar je problemen eens voor. Misschien heb je gewoon een slecht exemplaar.
Kijk, dit is een normale reactie, waarvoor dank. Ik ga eenmaal terug in NL zeker voor een RMA aangezien het toestel nu ook al 2x uit was en helemaal niets deed totdat ik een combi van power en volumeknop ingedrukt hield..Clubbtraxx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:38:
[...]
Niemand hier ervaart de 10 als een miskoop, daar mag ik op reageren en dat doe ik dan ook.
Al je genoemde problemen worden hier blijkbaar ook niet door andere gebruikers zo ervaren, dus ik zou zeggen neem contact op met HTC en leg daar je problemen eens voor. Misschien heb je gewoon een slecht exemplaar.
@ CLB en LA-384 bedankt voor jullie reacties!
'Bass-heavy' klinkt a la Beats Audio?
Toch eerst maar eens goed luisteren naar de headset zodra ik hem binnen heb, ieder z'n smaak is anders.
Of anders naar een eigen headset op zoek gaan.
'Bass-heavy' klinkt a la Beats Audio?
Toch eerst maar eens goed luisteren naar de headset zodra ik hem binnen heb, ieder z'n smaak is anders.
Of anders naar een eigen headset op zoek gaan.
Vandaag mijn HTC10 ontvangen van CB. Heb de wit-zilver variant. Meteen even gecheckt welk scherm ik heb en hoe het scherm functioneert met een gepolariseerde zonnebril. Ik heb een Sharp-scherm en heb exact het tegenovergestelde ervaring tov diegene met een Tianma-scherm. In portrait stand geen enkel probleem en heel slecht zicht in landscape stand. M.i. een voordeel aangezien ik het toestel 95% van de tijd in portrait stand gebruik.
@foutjuh, ik heb echt 0,0 problemen met de audio. Ik heb mijn shure in ears handmatig afgesteld en het is alles behalve te bassy. Ook met andere Headsets geen issue, dus ik denk dat je dit zelf moet checken; iedereen heeft een ander gehoor en andere gevoeligheid voor bepaalde tonen.
EDIT: ook de meegeleverde in-ears zijn een stuk beter dan reguliere in-ears. Als je deze afstelt met de HTC boomsound (dus per oor) dan haal je hier echt goeie resultaten uit, en allerminst bassy te noemen.
EDIT: ook de meegeleverde in-ears zijn een stuk beter dan reguliere in-ears. Als je deze afstelt met de HTC boomsound (dus per oor) dan haal je hier echt goeie resultaten uit, en allerminst bassy te noemen.
[ Voor 26% gewijzigd door Deathchant op 10-06-2016 15:35 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Hallo forum bewoners, hi hi
Zoals ik al wel schreef in mijn vorige berichten ben ik serieus aan het denken om mijn HTC M8 te veranderen in de HTC 10.
Maar ik ben niet iemand die zomaar naar de winkel vlieg en zegt " ja , doe die maar",.
Ga ik er straks inderdaad goed op vooruit qua SNELHEID of is het puur voor de HEB. En ja ik weet dat er wel een paar dingen anders zijn, maar natuurlijk wil je er ook op vooruit in de snelheid.
Want als ik de klok snelheid vergelijk is de 10 langzamer,of kijk ik dan totaal naar het verkeerde getalletje.
Graag hoor ik jullie gedachten hier over.
Gr. Gerrya
Zoals ik al wel schreef in mijn vorige berichten ben ik serieus aan het denken om mijn HTC M8 te veranderen in de HTC 10.
Maar ik ben niet iemand die zomaar naar de winkel vlieg en zegt " ja , doe die maar",.
Ga ik er straks inderdaad goed op vooruit qua SNELHEID of is het puur voor de HEB. En ja ik weet dat er wel een paar dingen anders zijn, maar natuurlijk wil je er ook op vooruit in de snelheid.
Want als ik de klok snelheid vergelijk is de 10 langzamer,of kijk ik dan totaal naar het verkeerde getalletje.
Gr. Gerrya
Vandaag dolgelukkig mijn HTC 10 ontvangen maar helaas merkte ik dat ik de homeknop een fractie kan indrukken (vooral aan de linker kant). Is dit iets waar meerdere mensen hebben en ik hoef mij hier niet zorgen om te maken, of kan ik toch maar beter de telefoon weer terug sturen
? Het zit ook nog een roze gloed over het scherm (SHARP display).
[ Voor 10% gewijzigd door rgerrit51 op 10-06-2016 22:12 ]
@Gerrya: Ik kom ook van de M8 en persoonlijk vind ik weinig verandering in snelheid...maar dat heb je toch wel met smartphones van 2014...als alles snel laadt en het swipen gewoon altijd vloeiend gaat dan is dat bij een nieuwe telefoon meer van 't zelfde.
Met de komst van dualcore/quadcore en x-threads en x-bits geheugenbussen zijn de tijden zijn voorbij dat je maar naar clocksnelheden hoeft te kijken.
Als jouw M8 snel genoeg is en je eigenlijk geen nieuwe hoeft, zou ik nog even bedenken waarom je een nieuwe telefoon wilt hebben, dus het is goed dat je je realiseert of je iets koopt voor de HEB of omdat je echt wat vooruitgang wilt omdat je nu tegen bepaalde dingen aanloopt.
Er zijn dingen waar je teleurgesteld over bent bij de overstap, zoals de speakers en het scherm (die waren van de M8 toch echt beter), maar er zijn ook dingen waar je erg vanop kijkt, zoals de audioervaring via de koptelefoon, de camera (wat een verademing is dat zeg!).
Er zullen dingen gelijk blijven (bouwkwaliteit), en je zult dingen zowel als voordeel en als nadeel tegelijk vinden zoals de bijna kale sense-skin. Voordeel: iets rapper, geen overbodige/onzinnige apps. Nadeel: je hebt meer google spul erop zitten wat flink wennen is als je favoriete dingen zoals de HTC gallery en HTC music en de HTC widgets zoals de 1x1 brightness widget, 1x1 volumewidget en HTC Calender widget ineens weg zijn.
Als ik nu opnieuw de keuze had, zou ik absoluut even wachten op de OnePlus3. Die lijkt HTC bouwkwaliteit en design te hebben, top high end specs voor een redelijk zachte prijs (<400 euro).
@rgerrit51: terugsturen, hoort niet los te zitten. Roze gloed trekt na een aantal dagen weg heb ik begrepen.
Met de komst van dualcore/quadcore en x-threads en x-bits geheugenbussen zijn de tijden zijn voorbij dat je maar naar clocksnelheden hoeft te kijken.
Als jouw M8 snel genoeg is en je eigenlijk geen nieuwe hoeft, zou ik nog even bedenken waarom je een nieuwe telefoon wilt hebben, dus het is goed dat je je realiseert of je iets koopt voor de HEB of omdat je echt wat vooruitgang wilt omdat je nu tegen bepaalde dingen aanloopt.
Er zijn dingen waar je teleurgesteld over bent bij de overstap, zoals de speakers en het scherm (die waren van de M8 toch echt beter), maar er zijn ook dingen waar je erg vanop kijkt, zoals de audioervaring via de koptelefoon, de camera (wat een verademing is dat zeg!).
Er zullen dingen gelijk blijven (bouwkwaliteit), en je zult dingen zowel als voordeel en als nadeel tegelijk vinden zoals de bijna kale sense-skin. Voordeel: iets rapper, geen overbodige/onzinnige apps. Nadeel: je hebt meer google spul erop zitten wat flink wennen is als je favoriete dingen zoals de HTC gallery en HTC music en de HTC widgets zoals de 1x1 brightness widget, 1x1 volumewidget en HTC Calender widget ineens weg zijn.
Als ik nu opnieuw de keuze had, zou ik absoluut even wachten op de OnePlus3. Die lijkt HTC bouwkwaliteit en design te hebben, top high end specs voor een redelijk zachte prijs (<400 euro).
@rgerrit51: terugsturen, hoort niet los te zitten. Roze gloed trekt na een aantal dagen weg heb ik begrepen.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Bedankt voor het advies. Dan stuur ik de telefoon terug. 3 keer is scheepsrecht hopen we dan maar :-)
Heb de M7, M8 en de M9 en kan dus na 2 weken een goed antwoord geven op jouw vraag.Gerrya schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:10:
Hallo forum bewoners, hi hi
Gr. Gerrya
Ja, je gaat toch wel flink vooruit kwa snelheid. Je hoeft bij wijze van spreken maar naar het scherm te wijzen en hij reageert al zonder enige hapering en soms zó snel dat je vaak even de terug knop (capacitief onder het scherm gelukkig) moet hanteren omdat het gewoon té snel gaat. Scrollen gaat super snel (daar zie je het snelheidsverschil het meest) en ook het starten van apps gaat super snel.
Klok snelheid zegt hier niks omdat de SOC van bijv de 7 en de 10 niet met elkaar te vergelijken zijn.
Heb een keer geroepen dat het sneller dan bij de 8 niet hoeft en kan maar kom daar nu toch wel van terug.
En door het 4 Gb grote werkgeheugen blijft alles ook bij meerdere geopende apps soepel draaien.
Tja wat is wijs.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ik heb de 10 ook gelukkig in mijn bezit. Ik heb altijd een HTC gehad maar voor mijn vorige telefoon wilde ik een keer een groter scherm proberen. Heb toen een uitstap naar Samsung gemaakt en wel de Note 4.
Dat was toch een miskoop, niet alleen dat ik de telefoon niet meer in mijn zak kon stoppen maar ook de telefoon zelf. De telefoon was laggy, er gebeurde som rare dingen (ineens opnieuw opstarten, kon niet meer bij mijn google accounts, apps draaide werden afgesloten, Samsung meuk, slechte fingerprint scanner, in de audio zat een ruis bij lage volume passages, etc.)
Ik moet zeggen dat de 10 me erg bevalt. Hij is snel, de fingeprint scanner werkt perfect, geen meuk, foto's zijn goed maar daar hoor ik verschillende meningen over, mooi design.
Ik loop wel tegen één issue aan en dat is dat ik de apps niet kan verplaatsen naar de externe SD kaart. Ik heb de SD kaart overgezet, dus niet geformatteerd. Ik heb adaptable storage niet aanstaan. Ik heb ook app2sd geprobeerd maar dan werkt het ook niet. Deze app stuurt je door naar de app manager van het appraraat dus daar schiet ik niets mee op omdat het daar niet kan. Hebben jullie dit ook of doe ik iets verkeerd?
Dat was toch een miskoop, niet alleen dat ik de telefoon niet meer in mijn zak kon stoppen maar ook de telefoon zelf. De telefoon was laggy, er gebeurde som rare dingen (ineens opnieuw opstarten, kon niet meer bij mijn google accounts, apps draaide werden afgesloten, Samsung meuk, slechte fingerprint scanner, in de audio zat een ruis bij lage volume passages, etc.)
Ik moet zeggen dat de 10 me erg bevalt. Hij is snel, de fingeprint scanner werkt perfect, geen meuk, foto's zijn goed maar daar hoor ik verschillende meningen over, mooi design.
Ik loop wel tegen één issue aan en dat is dat ik de apps niet kan verplaatsen naar de externe SD kaart. Ik heb de SD kaart overgezet, dus niet geformatteerd. Ik heb adaptable storage niet aanstaan. Ik heb ook app2sd geprobeerd maar dan werkt het ook niet. Deze app stuurt je door naar de app manager van het appraraat dus daar schiet ik niets mee op omdat het daar niet kan. Hebben jullie dit ook of doe ik iets verkeerd?
@gkw: ik heb 't zelfde probleem. De move-functionaliteit in de app-beheer is greyed out. Ik heb daarna de sd card geformatteerd in 't toestel geformatteerd.... Still no luck. Ook kan ik geëdite foto's in de gesideloade HTC gallery app niet saven op de sd card; dan zegt ie save file fail. Als ik aangeef dat ie op 't interne geheugen moet saven, dan lukt 't wel.
Ook ging het verplaatsen van files van 't interne geheugen naar de sd card middels de HTC file manager ook niet. Heb ik enkele pagina's terug met screenshots laten zien maar niemand hier in 't topic schijnt hetzelfde probleem te hebben.
Factory reset moe tik nog proberen. Zou je ook eens kunnen doen. Heb jij ook washed-out selfies vooral als je de telefoon iets verder van je weghoudt?
Ook ging het verplaatsen van files van 't interne geheugen naar de sd card middels de HTC file manager ook niet. Heb ik enkele pagina's terug met screenshots laten zien maar niemand hier in 't topic schijnt hetzelfde probleem te hebben.
Factory reset moe tik nog proberen. Zou je ook eens kunnen doen. Heb jij ook washed-out selfies vooral als je de telefoon iets verder van je weghoudt?
selfies zien er goed uit. geen blurry gedoe aan de rand, ook niet als ik hem ver van me afhoudt.
ik heb de telefoon compleet ingericht dus een factory reset ga ik voorlopig nog niet doen. Ben net blij dat ik alles ingesteld heb
ik heb de telefoon compleet ingericht dus een factory reset ga ik voorlopig nog niet doen. Ben net blij dat ik alles ingesteld heb
Ik heb gisteren de grijze in bezit gekregen, nog even wennen aan de buttons maar echt een top toestel. Wordt wel wat warm als je veel spelletjes speelt. Verder is alles helemaal in orde. En wat een gevoel als je de bijgeleverde oortjes gebruikt
Ik heb vandaag nog eens wat langer met de oortjes getest, en idd ze zijn niet slecht. De basweergave went wel en dan klinkt het niet storend, maar ik merk wel dat ik gewoon van een neutralere klank houd, wat de rha ma750 feilloos weten te leveren.
Ik heb tevens nog enkele schermen kunnen testen met een gepolariseerde zonnebril van Ray-Ban en van Polaroid. Voor beiden geldt dat de schermen van de HTC one m7, HTC 10, Samsung tab 8.4, HTC desire x en LG moto g, gewoon zichtbaar zijn vanuit elke positie. Er zit dus duidelijk een verschil in polarisatie van de zonnebril.
Ik heb tevens nog enkele schermen kunnen testen met een gepolariseerde zonnebril van Ray-Ban en van Polaroid. Voor beiden geldt dat de schermen van de HTC one m7, HTC 10, Samsung tab 8.4, HTC desire x en LG moto g, gewoon zichtbaar zijn vanuit elke positie. Er zit dus duidelijk een verschil in polarisatie van de zonnebril.
Dat is dan zeer bijzonder. Ik heb zelf een gepolariseerde zonnebril van Ray-Ban, en gisteren toevallig nog een M7 in m'n handen gehad, maar die was toch echt niet meer af te lezen in landscape. Zelfde heb ik ook met m'n huidige Xperia Z2 die volledig op zwart gaat in landscape.LA-384 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 02:04:
Een Polaroid is altijd gepolariseerd, maar weet je het van die Ray-Ban wel heel zeker, ofwel, staat er ook een 'P' achter de merknaam op het glas?
Staat idd ook een "p" bij. Het moet wel, want het lcd van de vaste telefoon en van m'n tablet worden wél zwart in een bepaalde hoek. Vreemd blijft het wel natuurlijk
Je hebt horizontaal, verticaal en circulair gepolariseerde glazen. Laatstgenoemde geven geen problemen bij LCD schermen. Ik weet dit van camerafilters, maar bij zonnebrillen zal dat wel hetzelfde zijn.
Polarisatie is niet aan een specifieke richting gebonden, en kan dus in elke willekeurige stand gebeuren. Niettemin zijn de meest voorkomende oriëntaties inderdaad verticaal, horizontaal, circulair (specifiek voor cameralensfilters), maar dus ook diagonaal, dus op 45º. Nadeel daarvan is dat een scherm dan wel in zowel landscape als portrait 50% donkerder wordt als je deze bekijkt met een gepolariseerde zonnebril. Vandaar dat smartphones meestal horizontaal zijn gepolariseerd zodat het scherm in de meest gebruikte stand, verticaal, goed zichtbaar blijft.etamboer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:16:
Je hebt horizontaal, verticaal en circulair gepolariseerde glazen. Laatstgenoemde geven geen problemen bij LCD schermen. Ik weet dit van camerafilters, maar bij zonnebrillen zal dat wel hetzelfde zijn.
Zonnebrillen zijn voor zover ik weet altijd horizontaal gepolariseerd gezien dat deze bedoeld zijn om schitteringen van bijvoorbeeld (horizontale) water- of wegoppervlakken te verminderen.
[ Voor 14% gewijzigd door Weemism op 12-06-2016 16:48 ]
Wat was er 'kapot' aan de mensen met een HTC 10-lader? Deed het ding gewoon helemaal niks...
Gisteravond laadde die wel op met die lader en originele kabel, maar hij gaf een 'slow'-melding aan
Paar keer erin en eruit en hij quickcharge'de weer door, maar is dit het begin van het verval van de lader?
Klein irritatiepuntje is dat het lampje niet groen gaat knipperen als het toestel aan de oplader hangt.
Niet handig om te zien of je tussentijds een berichtje, notificatie of belletje hebt gemist zeg maar
Gisteravond laadde die wel op met die lader en originele kabel, maar hij gaf een 'slow'-melding aan
Paar keer erin en eruit en hij quickcharge'de weer door, maar is dit het begin van het verval van de lader?
Klein irritatiepuntje is dat het lampje niet groen gaat knipperen als het toestel aan de oplader hangt.
Niet handig om te zien of je tussentijds een berichtje, notificatie of belletje hebt gemist zeg maar
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hetzelfde geld als je batterij bijna leeg is, dan blijft hij oranje knipperen. Weet jij overigens hoe ik de notificatie led kan uitzetten als mijn telefoon op "niet storen" staat?CLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:52:
Wat was er 'kapot' aan de mensen met een HTC 10-lader? Deed het ding gewoon helemaal niks...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Yes, ook zoiets 'batterijbesparends' hahaSlavy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:22:
Hetzelfde geld als je batterij bijna leeg is, dan blijft hij oranje knipperen.
Handmatig de ledjes even uitzetten als je je bed induikt, niet heel handig natuurlijk, anders weet ik het niet.Weet jij overigens hoe ik de notificatie led kan uitzetten als mijn telefoon op "niet storen" staat?
nou na 1x opladen is mijn HTC 10 oplader ook dood
fijn vanochtend dus mezelf mooi verslapen want men toestel is gewoon leeg gelopen.
Batterij duur vind ik vies tegen vallen de dag haal ik niet.
Gisteren om 9:30u uit bed gegaan en toestel matig gebruikte tot 12:00u --> van 100% naar 98%
Daarna via Airplay muziek gestreamd en huishoudelijke taken gedaan tot ongeveer 15:00u 98% ---> 63%
Daarna savonds wat zitten browsen en whatsapp etc. 63% --> 38%
Toen savonds nog tijdens het sporten muziek gedraait via de meegeleverde oortjes en toen was ie down to 10% Het was toen inmiddels 23:00u
Aan de lader gelegd en vandaag is men iPhone 6S plus weer men gezeldschap... Erg fijn 750 euro toestel....
fijn vanochtend dus mezelf mooi verslapen want men toestel is gewoon leeg gelopen.
Batterij duur vind ik vies tegen vallen de dag haal ik niet.
Gisteren om 9:30u uit bed gegaan en toestel matig gebruikte tot 12:00u --> van 100% naar 98%
Daarna via Airplay muziek gestreamd en huishoudelijke taken gedaan tot ongeveer 15:00u 98% ---> 63%
Daarna savonds wat zitten browsen en whatsapp etc. 63% --> 38%
Toen savonds nog tijdens het sporten muziek gedraait via de meegeleverde oortjes en toen was ie down to 10% Het was toen inmiddels 23:00u
Aan de lader gelegd en vandaag is men iPhone 6S plus weer men gezeldschap... Erg fijn 750 euro toestel....
Weet niet wanneer je het toestel hebt binnengekregen, maar een accu moet zich altijd even 'zetten'.
toestel afgelopen vrijdag binnen gekregenCLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:14:
Weet niet wanneer je het toestel hebt binnengekregen, maar een accu moet zich altijd even 'zetten'.
Nog even de tijd geven dan zou ik zeggen, apparaat is pas 2x / 3x opgeladen dan ofzo...
1x de oplader is dood mag van middag naar Coolblue Utrecht toe voor swap.CLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:05:
[...]
Nog even de tijd geven dan zou ik zeggen, apparaat is pas 2x / 3x opgeladen dan ofzo...
De 10 is toch ook gewoon op te laden met een andere opladerDeadDevil6210 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:48:
1x de oplader is dood mag van middag naar Coolblue Utrecht toe voor swap.
Ik doelde erop dat je na 1x opladen en 2 dagen gebruik nog geen goede gebruikerservaring kunt delen qua accu.
Klopt maar daar had ik vanochtend helaas geen tijd voor. En coolblue heeft gelukkig uitstekende serviceCLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:01:
[...]
De 10 is toch ook gewoon op te laden met een andere oplader![]()
Ik doelde erop dat je na 1x opladen en 2 dagen gebruik nog geen goede gebruikerservaring kunt delen qua accu.
Na anderhalve week vooralsnog geen probleem met de lader of wat dan ook.
Erg fijn toestel, vooral de vingerafdruksensor vind ik een verademing.
Ik hoop wel dat de Ice View Cover binnenkort leverbaar wordt want ik wil er een tijdje mee doen ;-)
Erg fijn toestel, vooral de vingerafdruksensor vind ik een verademing.
Ik hoop wel dat de Ice View Cover binnenkort leverbaar wordt want ik wil er een tijdje mee doen ;-)
Bij mij niks kapot gelukkig. Alles werkt naar behoren. Als ik de M8-lader gebruik, duurt het een seconde of 5 voordat ie de lader herkent en dan springt ie gewoon aan. Het lampje blijft overigens tot aan de 100% op oranje staan. Hij wordt groen zodra ie 100% vol is. Wat ik eerder irritant vind ik dat het scherm automatisch aangaat zodra ik de lader eruit trek.CLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:52:
Ik weet niet hoe het bij jouw HTC zit, maar als mijn telefoon uitgaat door te weinig accu, gaat wel gewoon de wekker 's morgens...DeadDevil6210 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:06:
nou na 1x opladen is mijn HTC 10 oplader ook dood
@etamboer, ik vind het zelf ook erg vervelend dat die iceview cover er nog steeds niet is. Het toestel is al dik 2 maanden uit, en de verwachte leverdatum bij pdashop (coolblue dus) is 11 juli. Ik heb op amazon zo'n transparant hoesje gekocht, dezelfde die CLB ook heeft. Is echt een stevig ding.
Een vraagje aan mede HTC10'ers...kan iemand enkele foto's posten die met de selfiecam gemaakt zijn? Ik had eerder geleden gepost dat mijn selfiecam zo slecht was, maar nu ik de HTC M8 selfies op de HTC10 bekijk is dat niet veel beter. Wel wat scherper, maar niet veel beter. Ik wil ff kijken of ik me nu aant aanstellen ben
Ik gok, vanavond even checken, dat het aan mezelf ligt en het verlengsnoer waar de oplader in zat...Deathchant schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:39:
Bij mij niks kapot gelukkig. Alles werkt naar behoren.
Gisteren schoongemaakt, beetje gekloot met die kabel, want in andere stopcontacten werkt alles prima.
Zal straks even kijken, ben er niet zo van om m'n kop overal online te plaatsenEen vraagje aan mede HTC10'ers...kan iemand foto's posten die met de selfiecam gemaakt zijn?
Daarom zei ik met opzet niet "kunnen jullie wat selfies plaatsen", maar "foto's gemaakt met de frontcam"CLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Zal straks even kijken, ben er niet zo van om m'n kop overal online te plaatsen
En kan iemand de HTC gallery app installeren en dan het volgende checken:
- edit een foto en probeer te saven op SD card. Lukt dit of zegt ie save fail?
- google photo's ff disablen, dan de camera app opstarten, een foto maken, de foto selecteren en dan checken of ie dat in de gallery doet, of dat ie terugvalt op een android-default.
Ik heb net via de Playstore een update van HTC Sense Home en HTC Camera ontvangen.. Is dit een voorbode voor de softwareupdate?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
In Amerika is alweer versie 1.80 opgedoken volgens XDA dus ik denk dat we meteen die krijgen binnenkort.Jassy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:09:
Ik heb net via de Playstore een update van HTC Sense Home en HTC Camera ontvangen.. Is dit een voorbode voor de softwareupdate?
Deze krijgen wij zekers dus niet
http://www.androidauthori...omers-pre-ordered-698111/

[ Voor 27% gewijzigd door Fusionmania op 13-06-2016 16:10 ]
Nee wij kregen de in-ear headsetFusionmania schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:10:
Deze krijgen wij zekers dus niethttp://www.androidauthori...omers-pre-ordered-698111/
[afbeelding]
Hallo tweakers bewoners. Hi hi.
Weet er ook iemand hoeveel HTC 10 toestellen er zijn / worden verkocht in Nederland.
Natuurlijk is dit een wat rare vraag , maar ik ben er wel benieuwd naar, en het is niet precies te zeggen, maar ik denk dat er wel iemand is die ongeveer kan weten.
Ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord op deze vraag.
Gr. Gerrya
Weet er ook iemand hoeveel HTC 10 toestellen er zijn / worden verkocht in Nederland.
Natuurlijk is dit een wat rare vraag , maar ik ben er wel benieuwd naar, en het is niet precies te zeggen, maar ik denk dat er wel iemand is die ongeveer kan weten.
Ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord op deze vraag.
Gr. Gerrya
De 1.80 ota is in de loop van deze week hier te verwachten.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Het scherm van mijn M8 is laatst vervangen, eerst had ik met mijn gepolariseerde brillen geen last van verduistering onder welke hoek ik het toestel ook hield. Het nieuwe scherm is met gepolariseerde bril in portretstand onleesbaar, horizontaal wel prima af te lezen.Weemism schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:09:
[...]
Polarisatie is niet aan een specifieke richting gebonden, en kan dus in elke willekeurige stand gebeuren. Niettemin zijn de meest voorkomende oriëntaties inderdaad verticaal, horizontaal, circulair (specifiek voor cameralensfilters), maar dus ook diagonaal, dus op 45º. Nadeel daarvan is dat een scherm dan wel in zowel landscape als portrait 50% donkerder wordt als je deze bekijkt met een gepolariseerde zonnebril. Vandaar dat smartphones meestal horizontaal zijn gepolariseerd zodat het scherm in de meest gebruikte stand, verticaal, goed zichtbaar blijft.
Zonnebrillen zijn voor zover ik weet altijd horizontaal gepolariseerd gezien dat deze bedoeld zijn om schitteringen van bijvoorbeeld (horizontale) water- of wegoppervlakken te verminderen.
HTC gebruikt dus een beetje bij elkaar geraapt schermen voor hun toestellen. Als je geluk hebt, heb je een goede, en als nee pech hebt is je scherm niet af te lezen in portretstand...
Heb je daar een bron voor? (Ha, zie hieronder, lol).snah001 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:19:
De 1.80 ota is in de loop van deze week hier te verwachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Clubbtraxx op 14-06-2016 16:40 ]
Poehpoeh, scherm is af te lezen met een gepolariseerde zonnebril, wat lastiger dat wel, maar niet nietJordyyyyy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:40:
Als je geluk hebt, heb je een goede, en als nee pech hebt is je scherm niet af te lezen in portretstand...
En de nieuwe FW is geinstalleerd

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 14-06-2016 12:13 ]
Hmmm ik zie niks van camera verbeteringen waar eerder over gesproken werd.
Ik ben daar nu maar heb nog niets, zal nog paar keer proberen voor ik weer terug vliegUpbeat schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:20:
[...]
In Amerika is alweer versie 1.80 opgedoken volgens XDA dus ik denk dat we meteen die krijgen binnenkort.
Nederlands toestel? Hier nog geen update namelijk..CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:41:
[...]
Poehpoeh, scherm is af te lezen met een gepolariseerde zonnebril, wat lastiger dat wel, maar niet niet
[afbeelding]
Het scherm is letterlijk NIET te lezen, ook niet met helderheid op 100%.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:41:
[...]
Poehpoeh, scherm is af te lezen met een gepolariseerde zonnebril, wat lastiger dat wel, maar niet niet
[afbeelding]
Die zaten al in versie 1.30 toch...Deathchant schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:32:
Hmmm ik zie niks van camera verbeteringen waar eerder over gesproken werd.
Yes, uiteraardMAkS1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:50:
Nederlands toestel? Hier nog geen update namelijk..
Dan heb jij of een ander type scherm, ander type gepolariseerde zonnebril of je zicht is slechter dan de mijne.Jordyyyyy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:04:
Het scherm is letterlijk NIET te lezen, ook niet met helderheid op 100%.
Interessant ! Ik krijg de update hier nog niet aangeboden maar ik zal het in de gaten houden. Wat zijn je eerste ervaringen?CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:41:
[...]
[afbeelding]
Niks interessants of noemenswaardigs.Jassy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:11:
Wat zijn je eerste ervaringen?
Wel gvd. Ik heb nu een maand de Spigen thin fit case om de 10 zitten. Zojuist haal ik deze er even af om het toestel weer eens goed te kunnen bekijken en zie ik het volgende:

Zitten er dus een paar lak beschadigingen
Dit is de binnenzijde van de case:

En precies op die plek van de beschadiging zit dus ook een kleine onregelmatigheid in de case (tevens plakresten die ik was vergeten weg te halen).
Zou ik hier nog iets mee kunnen doen? Voorlopig hou ik een case er om dus zie ik het niet, maar er komt een moment dat ik die case er af wil laten waarschijnlijk dus vind dit toch wel zuur.

Zitten er dus een paar lak beschadigingen

En precies op die plek van de beschadiging zit dus ook een kleine onregelmatigheid in de case (tevens plakresten die ik was vergeten weg te halen).
Zou ik hier nog iets mee kunnen doen? Voorlopig hou ik een case er om dus zie ik het niet, maar er komt een moment dat ik die case er af wil laten waarschijnlijk dus vind dit toch wel zuur.
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 14-06-2016 17:57 ]
Ik heb net ook maar even gekeken, aangezien ik diezelfde case heb. Ik heb op de achterkant van de telefoon gelukkig geen krasjes of putjes, moet ook wel zeggen dat ik sticker in de case heb laten zitten. Echter, linksonder zitten precies op de rand wel wat kleine puntjes....

Maargoed, het blijft een gebruiksvoorwerp...

Maargoed, het blijft een gebruiksvoorwerp...
[ Voor 18% gewijzigd door Bob16 op 14-06-2016 18:20 ]
Mijn Sony Xperia Z2 is in landscape met mijn Polaroid zonnebril niet af te lezen in normaal licht, laat staan als de zon schijnt (heb mijn zonnebril niet voor niets op natuurlijkCLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:41:
[...]
[...]
Je kunt de OTA natuurlijk ook zelf downloaden en via (originele) recovery installeren:
http://fotadl-az.htc.com/...801706h9hgil87eo095xw.zip
Op eigen risico natuurlijk...
Zo heb ik het ook gedaan en nu draai ik 1.80 :-).redah schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:23:
Je kunt de OTA natuurlijk ook zelf downloaden en via (originele) recovery installeren:
Dat is wel heel zuur, denk je zuinig te zijn op je toestel door een case te gebruiken, is dat hetgeen wat de putjes veroorzaaktSouthern Sun schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:56:

Het eerste waar ik aan denk is van die "reparatie" flesjes voor de autolak.
Omdat er toch nog wat ongeloof lijkt te zijn. Hieronder even een korte video van het effect van mijn gepolariseerde zonnebril bij de schermen van de HTC 10, HTC one (m7) en Google nexus 7.
Het is een wat rommelige video, dat wel.
Wat je ziet is dat de kleuren van beide HTC's verandert, maar dat de Nexus echt volledig zwart wordt. Brightness is 100% voor alle toestellen.
[YouTube: https://youtu.be/xcU-P2U2ud4]
Het is een wat rommelige video, dat wel.
Wat je ziet is dat de kleuren van beide HTC's verandert, maar dat de Nexus echt volledig zwart wordt. Brightness is 100% voor alle toestellen.
[YouTube: https://youtu.be/xcU-P2U2ud4]
Llabtoofer is een goed kennis van mij!Clubbtraxx schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Heb je daar een bron voor? (Ha, zie hieronder, lol).
Update is voor mij ook nog niet beschikbaar!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Wat raar allemaal zeg... Am I the only one?
Ik heb de update ook nog niet. Maar mag ik vragen wat er zo bijzonder gaat zijn aan deze update dat iedereen en zo op zit te wachten? Is er nog iets niet goed aan jullie htc10?
Voor mij mogen ze het volgende verbeteren:
- front cam verbeteringen
- quick toggle adjustments
- recent apps configurable (card/grid layout)
En volle ondersteuning (met write rechten op de sdcard) voor de HTC gallery app geven.
Is iemand nog in staat geweest om wat frontman foto's te plaatsen? Hoef uiteraard niet met je eigen kop erop
Voor mij mogen ze het volgende verbeteren:
- front cam verbeteringen
- quick toggle adjustments
- recent apps configurable (card/grid layout)
En volle ondersteuning (met write rechten op de sdcard) voor de HTC gallery app geven.
Is iemand nog in staat geweest om wat frontman foto's te plaatsen? Hoef uiteraard niet met je eigen kop erop
Ik heb de Ota 1.80 van XDA en ook de RUU maar laatste kan ik helaas niet beschikbaar stellen.
Heb alleen geen tijd vandaag om Ota te flashen alhoewel de laaste security updates wel belangrijk zijn.
Heb alleen geen tijd vandaag om Ota te flashen alhoewel de laaste security updates wel belangrijk zijn.
Verwijderd
Heb gisteren mijn Ice View Cover ontvangen.
Iemand hier die misschien weet hoe je andere opties kan geven aan b.v. dubbel tikken op het hoesje?
(ik gebruik Venom's ROM)
Iemand hier die misschien weet hoe je andere opties kan geven aan b.v. dubbel tikken op het hoesje?
(ik gebruik Venom's ROM)
Waar heb je die vandaan?? Ik kan hem nog nergens krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:05:
Heb gisteren mijn Ice View Cover ontvangen.
...
[ Voor 22% gewijzigd door etamboer op 15-06-2016 11:18 ]
Heb jij je ingeschreven als tester oid?CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:40:
Wat raar allemaal zeg... Am I the only one?
Nee ook niet... Toestel komt wel van HTC af, maar nog nooit een scherm gezien 'test-software blabla' zoalsSlavy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:43:
Heb jij je ingeschreven als tester oid?
bij andere reviewmodellen wel het geval was. Vermoed dan maar, dat zoiets toch het geval is, uiterst apart
Verwijderd
Tijdje terug besteld bij GSMpunt.nletamboer schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:17:
[...]
Waar heb je die vandaan?? Ik kan hem nog nergens krijgen.
Een OTA gaat toch altijd gefaseerd? Ik weet niet op welke volgorde, maar ook op XDA hebben mensen met een WWE telefoon nog niet allemaal de update.
Als je hem echt graag wil, kun je de OTA gewoon zelf installeren (relatief eenvoudig), dat werkt dan vervolgens net alsof je hem 'officieel' hebt gekregen. Ik weet alleen niet of het heel hard nodig is. Heb het zelf gedaan, maar kan zo 1-2-3 niet ontdekken wat er nu gewijzigd is t.o.v. de vorige versie.
Als je hem echt graag wil, kun je de OTA gewoon zelf installeren (relatief eenvoudig), dat werkt dan vervolgens net alsof je hem 'officieel' hebt gekregen. Ik weet alleen niet of het heel hard nodig is. Heb het zelf gedaan, maar kan zo 1-2-3 niet ontdekken wat er nu gewijzigd is t.o.v. de vorige versie.
Hopelijk is door die update die domme piep in ieder geval weg, want begint nu toch wel hartstikke irritant te worden
Heb je bijvoorbeeld al bij een telefoonwinkel geluisterd naar andere modellen?Fusionmania schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:15:
Hopelijk is door die update die domme piep in ieder geval weg
Ik heb het probleem nog nooit gehad, nog nooit gehoord en dus geen last van, toch heel gek.
Dit probleem heb ik ook met een Spigen case voor mijn S6 edge. Is de eerste en laatste keer dat ik een Spigen hoesje heb.. Met Case-Mate nooit zulke problemen gehad met mijn One M8. Nadeel is wel dat de hoesjes minder mooi zijn.Southern Sun schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:56:
Wel gvd. Ik heb nu een maand de Spigen thin fit case om de 10 zitten. Zojuist haal ik deze er even af om het toestel weer eens goed te kunnen bekijken en zie ik het volgende:
[afbeelding]
Zitten er dus een paar lak beschadigingen![]()
[afbeelding]
Daar staat hij altijd in status Pre-Order. Ik dacht dat het het dan nog geen zin had om te bestellen...
Offtopic: Iceview stond gister nog verwachte levertijd 15-6. En nu is het 15-6 en nu staat er verwachte levertijd 21-6. Huilen met de pet op in ieder geval.
Gisteren mijn Ice View ook binnen gekregen maar nog niet thuis geweest, vanavond maar even bekijken
.
Preorder bij Gsmpunt voor diegene die zich het afvragen.
Preorder bij Gsmpunt voor diegene die zich het afvragen.
Zo net even tijd gevonden om ook naar 1.80 te updaten.
Ben maar S-Off gegaan om later nog wat met kernels te experimenteren.
Blijf denk ik wel voorlopig bij stock Rom want die doet het gewoon prima.
Ben benieuwd of accuduur nog beter kan (was al prima) en of er inderdaad performance verbeteringen zijn.
Ben maar S-Off gegaan om later nog wat met kernels te experimenteren.
Blijf denk ik wel voorlopig bij stock Rom want die doet het gewoon prima.
Ben benieuwd of accuduur nog beter kan (was al prima) en of er inderdaad performance verbeteringen zijn.
Als je de brightness onder de 40% doet en je de onderste tweeter tegen je oor aan zet hoor je een hele hoge whine piep vooral savonds als het rustig is heb ik er last van.@Clb nee nog niet gedaan maar op xda zijn er wel verschillende mensen die er last van hebben.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:08:
@Fusionmania. Welke piep?
Heb ik ook, maar het stoort me nog niet eigenlijk. Denk ook niet dat een update daar verandering in gaat brengen. Het lijkt mij meer een tekortkoming of onvermijdbaar euvel in de elektronica. Net zoals dat tl lampen geluid maken en sommige dimmers of gedimde lampen ook.Fusionmania schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:10:
Als je de brightness onder de 40% doet en je de onderste tweeter tegen je oor aan zet hoor je een hele hoge whine piep vooral savonds als het rustig is heb ik er last van.
In dit geval moet het echt bijzonder stil zijn wil je het kunnen horen. Dikke kans dat het je na een paar weken niet meer opvalt.
Ik focus mezelf meer op de goede dingen. Zo ben ik meer en meer te spreken over de geluidskwaliteit van de dac en begin ik langzaamaan verliefd te worden op het toestel. Het design en afwerking is echt top-notch. Mooi hoe het glas van het scherm iets is afgerond, geen enkel naadje of kiertje. De knoppen zijn degelijk en symmetrisch. Het toestel is retesnel en het scrollen, swypen en typen gaat zo soepel en zachthandig dat het een droom lijkt. Daarnaast ligt het toestel perfect in m'n hand, mooi in evenwicht. De behuizing is zowel glad als stroef waardoor ik geen moment het gevoel heb dat het toestel uit m'n handen glipt, zonder dat het aan m'n handen "plakt".
Nee, ik ben dik tevreden en kan me niet voorstellen dat er een ander toestel is wat dezelfde ervaring geeft.
[ Voor 36% gewijzigd door LA-384 op 15-06-2016 19:52 ]
Piep klinkt ook veel harder dan in het begin
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen