Ook ik heb vanaf 1 november glas van Jonaz in de stadskern van Amersfoort.
In de eerste instantie werkte alles helemaal naar behoren! Niks te klagen. De snelheden waren zoals beloofd, de modem was netjes in bridge mode opgeleverd zoals gevraagd. Nergens last van.
Afgelopen zaterdag begon echter de ellende. Ik zat te lunchen en plots viel de muziek uit, mijn telefoon stond rood van netwerk monitoring meldingen en mijn internet verbinding was weg (11:47). Tot het eind van de middag maar gedacht "Het zal wel een grotere storing zijn". Maar helaas.. dat was het niet, ik heb contact opgenomen met het ingehuurde receptie team van Jonaz wat natuurlijk niks anders voor je kan dan een ticket voor je maken bij de engineers (17:40; 6 uur geen internet.). Vervelend, maar je zal zo spoedig mogelijk terug gebeld worden. Je verwacht dan toch stiekem een beetje de zelfde dag nog gebeld te worden als het bedrijf nog tot 21:00 open is op de zaterdag.
Het probleem: De modem werkt naar behoren, plots gaan alle lampjes uit en gaan de port en CATV lampjes aan. Vervolgens zijn alle porten (PON/LAN) uit. Wanneer je het apparaat opnieuw aan zet gaan instant de power en CATV lampjes weer branden. Na 400x herstart start het apparaat even kort op. Na 20 minuten gebruik stopt het weer met werken en branden de power en CATV lampjes weer.
Helaas, niet terug gebeld en zondag gesloten..
Maandag (00:00; 36 uur geen internet.) In hoopt afgewacht tot er eindelijk iemand zal bellen.. Dan aan het eind van de middag bel je ze maar nog een keer.. (18:00; 54 uur geen internet) Je wordt onbeschoft te woord gestaan. aan de telefoon. Je hangt op. Je belt opnieuw. Iemand ander helpt maar kan eigenlijk niks.
Dinsdag wordt je dan eindelijk gebeld. (10:30; 70 uur geen internet.) Uiteindelijk zal er dan vanavond om 17:15 (77,5 uur zonder internet) een monteur langs komen om de modem te vervangen, echter is dit nog niet definitief..
[
Voor 11% gewijzigd door
Djamon Staal op 10-12-2019 11:09
]