Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jmm03
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19-08 16:14
Nog steeds problemen, natuurlijk geen enkel bericht van de klantenservice of van JONAZ zelf.
Ook op Facebook privebericht wel gelezen maar 0 reactie
Xabre schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:20:
[...]

Zit je nog steeds met die problemen of ben je intussen al iets verder? Een 1mbit download lijkt mij geen pretje. :/

• Jmm03
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19-08 16:14
Helaas nog steeds dezelfde problemen en 0 reactie
Xabre schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:20:
[...]

Zit je nog steeds met die problemen of ben je intussen al iets verder? Een 1mbit download lijkt mij geen pretje. :/

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Jammer zeg, zo te zien maar niet overstappen naar Jonaz dus. Heb nu T-Mobile, ga die dan maar upgraden naar 750/750mbit

Philips CD473 + AKG K280 Parabolic

• Fekete
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 14-09 00:43
Wij hadden sinds een paar dagen hetzelfde probleem als hierboven (ca. 1 Mbps download en ca. 1000 Mbs upload). Modem paar keer opnieuw gestart, hielp niet. De speedtest uitgevoerd via de kabel (LAN) dus kon ook geen wifi issue zijn. Gisteren daarom Jonaz gebeld en gemaild. Vanochtend vroeg werd ik al teruggebeld en uitstekend verder geholpen. Nadat ik op advies van Jonaz alle aansluitingen op het modem losgekoppeld had en mijn laptop direct met een korte LAN Kabel op het modem had aangesloten was ook de downloadsnelheid weer normaal op mijn laptop en daarna ook weer op de andere computers, switches enz.. Lijkt waarschijnlijk een lokaal netwerk conflict geweest te zijn.

Anyway alles werkt dus weer prima dankzij de snelle en kundige reactie van de klantenservice van Jonaz.

We hebben nu ca. 2.5 jaar Jonaz Internet en op een probleem in het begin na (wat na een paar dagen verholpen was) verder nooit problemen gehad, dus ik kan Jonaz zeker aanbevelen! Veel snelheid voor een prima prijs.

• Wilde
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Wordt je betaald om deze reactie neer te zetten?

• kevinwalter
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-09 11:32
Neuh, ze hebben support medewerkers aangenomen (EINDELIJK!) en ze zoeken nog meer.
Lijkt er op dat het eindelijk wat beter gaat worden met de support.

Maar hier vanaf het begin van Jonaz ook nergens last van op 2 defecte modems na.

• JeroenSC
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 15-09 20:57
Nou, goed om te horen dat er ook iets wordt gedaan, want sinds mei heb ik nog nul-nada-noppes contact gehad, ondanks wekelijks een mail met een herinnering voor het oppakken van mijn klachten en enkele telefoontjes die verder ook niet opgevolgd worden. Verbinding is nooit meer geweest dan een 80/250.

• tp90
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 15-08 07:41
Sinds een maand abonnee bij Jonaz, maar kreeg het TV-signaal niet aan de praat: alle kanalen m.u.v. NPO-1 gaven E16-4 melding (gecodeerd). Na het lezen van dit forum toch wel angst gekregen of dit snel opgelost kon worden, maar werd positief verrast! Mail gestuurd naar de klantenservice, binnen een uurtje teruggebeld met de oplossing. Er werd zelfs aangegeven dat ze nog even bellen met een paar dagen om te checken of alles gelukt is, top! Waarschijnlijk precies goede timing dan met die nieuwe support-medewerkers...

Oplossing voor het TV-probleem was overigens om de TV een paar uur aan te laten staan op een gecodeerd kanaal, sprong na een uur of 2 ineens op beeld.

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Vaag altijd deze reacties van mensen met 1 post.

Philips CD473 + AKG K280 Parabolic

• Soundwork
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16-09 20:32
Xabre schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:36:
Vaag altijd deze reacties van mensen met 1 post.
Tsja, je zal het nooit echt helemaal kunnen controleren of zo'n forumpost echt is of niet.
Aangezien dit topic wat stil blijft, zou ik inderdaad deze reactie ook met een flinke korrel zout nemen....

• psebok
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-08 08:01
Ik heb wonder boven wonder recent een reactie gekregen op een email. Daar zijn 10 dagen overheen gegaan, niet snel, maar toch. Maanden geleden (meerdere) keren aangegeven dat ik wel gebeld wilde worden, wat nooit is gebeurd.

Ik kijk nog even de kat uit de boom, één zwaluw maakt nog geen zomer, maar mogelijk is er iets aan het veranderen.

Ik besef dat ik ook niet vaak post op dit forum en jullie mij met een korrel zout zullen (moeten) nemen. Maar ik wilde het toch melden, zonder er meteen een jubelverhaal van te maken.

• Mr. Happy
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-09 19:03
Doorgaans heb ik geen problemen met Jonaz, maar sinds vanochtend wel autorisatie problemen met het verzenden van email via hun smtp-server... Ook ophalen met pop3 werkt niet meer (met dezelfde problemen, 535 5.7.8 Error: authentication failed: authentication failure).
Soms piept er 1 mailtje door waarbij het dan blijkbaar 'ineens' wel weer werkt en vervolgens weer een hele tijd niet.

Meer mensen hier last van??

Edit:
Probleem lijkt weer opgelost te zijn... *handig zo'n storingspagina* 8)7

Mr. Happy wijzigde deze reactie 01-09-2019 11:44 (9%)
Reden: kleine update

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

• Vhond
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Nog iets te melden nav eventuele verbeteringen van de helpdesk?

• CuttingStorm
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-09 05:13
Ik kreeg van de week na maanden eindelijk reactie op opzeggen van het TVdeel. Excuses voor de late reactie en terugstorting teveel geind abbogeld.

Verder ondertekening door ene Alexander

• zaadstra
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:14

zaadstra

Überprutser

Vhond schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:50:
Nog iets te melden nav eventuele verbeteringen van de helpdesk?
De helpdesk is tegenwoordig goed bereikbaar. Voor technische vragen wordt je teruggebeld, dat duurde wel een paar dagen, maar is wel gebeurd.

Bij Telfort gaat eind van deze maand de stekker er uit (zeggen ze). Ik heb geen zin over te gaan op KPN.

Verklaar me maar voor gek, ik ben aan het overwegen om het te gaan proberen. 8)7
Vanavond gaat de knoop door.
Gisteren nog iemand in Leusden gesproken, die heeft al jaren probleemloze diensten.
Dus áls het werkt ... is het goed.

zaadstra wijzigde deze reactie 08-09-2019 16:44 (10%)

• kevinwalter
Jup, hier ook al vanaf het begin. (Schijnt dat ik klantnummer 1 heb.)
Ik kan het aanraden. Ondanks 2 niet helemaal lekkere modems (connection drops) geen echte problemen gehad.

• Vhond
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
kevinwalter schreef op zondag 8 september 2019 @ 18:04:
Ondanks 2 niet helemaal lekkere modems (connection drops)
Ben wel benieuwd hoe regelmatig die connection drops waren. Doel je dan op problemen met de WAN verbinding of connectieproblemen vanuit de routering of echt hardwarefouten waardoor het modem 'bokte'?

• kevinwalter
Dat laatste, hardware fouten. Gewoon elke 10 minuten de verbinding even weg.

Nieuw modem en het probleem was opgelost.

• FiberSam
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10-09 15:38
Wellicht is er nu eindelijk licht aan het einde van de tunnel. De helpdesk is versterkt met technisch personeel. Dat wil nog niet zeggen dat alles nu meteen goed gaat, maar volgens Jonaz zelf zouden nieuwe issues normaal gesproken snel in behandeling genomen moeten worden (~24 uur) en als het niet al te complex is binnen 3-5 dagen opgelost moeten zijn. Nog openstaande issues vormt een backlog die nog moet worden weggewerkt. Daarom bij deze nogmaals het uitdrukkelijke verzoek om ervaringen bij nieuwe issues, zowel positieve als negatieve, hier te melden (of anders mij een PM te sturen).

• Vermeulch
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 16-09 19:21
Na ook in het gereden een aantal maal geen reactie te hebben gekregen na een hulpvraag merk ik nu ook verandering.
Ik had een e-mail adres nodig en gebeld met de helpdesk, ik kreeg weer een vriendelijke vrouw aan de lijn met de mededeling terug gebeld te worden. ( ik dacht daar gaan we weer). Ik was verrast dat ik na een kwartier al werd teruggebeld, en instructie mail met inloggegevens zouden worden gemaild. Deze vond ik na 10 minuten in mijn mailbox, en warempel ik ben in het bezit van een nieuw werkend e-mail adres. Het feest duurde helaas maar twee dagen, daarna keurde de smtp server mijn inloggegevens af, vanmorgen een mail gestuurd, na een uurtje antwoord met de mededeling dat er iets was misgegaan met de mailserver en het probleem was inmiddels hersteld. En inderdaad het werkt weer. Vergeleken met een maand terug lijkt de helpdesk weer te reageren zoals je mag verwachten van een helpdesk. Dus jonaz hou dit vast.
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True