Hier hetzelfde verhaal (Leusden).
Ik heb al eerder een post gedaan i.v.m. het feit dat we geen telefoon hadden. Dik 4 weken niets gehoord van Jonaz ondanks meerdere mails en telefoontjes naar het call center.
Toen opeens werkte de telefoon weer. Heeft het een een kleine week gedaan en toen weer eruit. Een paar dagen later ook het internet eruit. Dit was afgelopen week. 2 dagen geen internet gehad...telefoon lag er al uit (alleen de tv werkte). Meerdere keren per dag gebeld maar je krijgt niemand te pakken van Jonaz zelf. Het call center doet niet meer dan de telefoon voor ze opnemen en een mail sturen met het verzoek om terug te bellen. Dit gebeurd dus nooit!
Afgelopen vrijdag werkte de telefoon en het internet opeens weer. Tot nu...want de telefoon ligt er weer uit
Als dit maar geen voorbode is voor het internet...
De opzegging (aangetekend en via mail) is verstuurd. Ik blijf hier niet langer ondanks dat mijn contract nog niet is afgelopen. Dan maar een paar maanden dubbele lasten.
De communicatie en service zijn nul, nul. Waarom geen terugkoppeling naar de klant?? Onbegrijpelijk!!
Het leek zo'n leuk bedrijf maar op deze manier draaien ze zichzelf de nek om.
Sterkte voor de blijvers en voor degene die Jonaz overwegen...denk daar nog eens goed over na zou ik willen zeggen.