Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireBladeX schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:27:
Dat was het... ik ben gewoon helemaal klaar met cs:go. Na 487 uur heb ik mijn beslissing genomen. CS:GO is geen leuke competitief spel. Gewoon de f**king worst luck met matchmaking dat ik na twee jaar weer keer heb geragequit. Het was leuk om cs:go te exploreren maar ik ga weer terug naar call of duty op de consoles d:)b
Tot morgen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Blij dat ik niet de enige ben die af en toe zwaar zuigt in cs haha :P

meestal even een kleine break doet al wonderen.

Ik kijk ook echt uit naar overwatch... lijkt me perfecte combi met csgo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46
Dat was het... ik ben gewoon helemaal klaar met cs:go. Na 487 uur heb ik mijn beslissing genomen. CS:GO is geen leuke competitief spel. Gewoon de f**king worst luck met matchmaking dat ik na twee jaar weer keer heb geragequit. Het was leuk om cs:go te exploreren maar ik ga weer terug naar call of duty op de consoles d:)b
Gewogen, maar te licht bevonden! 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister echt de worst luck/timing; Echt zeker 5x gehad dat ik achter een teammate loop die net een vijand aan het engagen is, en ik gewoon in 1x geheadshot wordt :( Hij was niet eens op mij aan het schieten!!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:30

koelebobes

Wen BTC €100K

MonkeySleeve schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:18:
Gister echt de worst luck/timing; Echt zeker 5x gehad dat ik achter een teammate loop die net een vijand aan het engagen is, en ik gewoon in 1x geheadshot wordt :( Hij was niet eens op mij aan het schieten!!
Gisteren Mirage sta ik Palace en 2 teammates staan voor mij een met een AWP en de ander met een AK-47 klaar om eruit te springen. Ik hoor een AWP vanaf jungle dus ik zeg jongens kijk nou uit.. BAM voorste guy wordt geheadshot en de AK guy is ook meteen dood. Told ya

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Succes, gelukkig zijn er vele die het niet met jou mening eens zijn. Maar daarvoor is Call of Duty gemaakt voor de noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 23:13
pineapple23 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:32:
[...]

Succes, gelukkig zijn er vele die het niet met jou mening eens zijn. Maar daarvoor is Call of Duty gemaakt voor de noobs.
Zullen zien hoe vrolijk jij bent na een losing-streak van 10 , terwijl jij in elke van de 10 match bovenaan de score lijst staan en jouw teamleden bestaan uit 2-3 griefers/afk'ers. Ik geloof best dat CS:GO enorm uitdagend en leuk kan zijn. Echter weet ik niet wat er mis was met de matchmaking van gisteren. Aangezien ik niet op vaste tijdstippen game, is voor mij elke keer een premade zoeken een onbegonnen werk.

Vandaag weer een potje gespeeld en gelukkig mijn MG2 rank teruggekregen. Ik weet niet, CS:GO heeft mij veel geld bespaard omdat ik geen geld uitgeef aan andere spellen en daarbij horende mappacks. Maar dagen zoals gisteren heb ik het even gehad met cs:go. ;( . Mijn haat aan betalen voor mappacks is op dit moment toch nog groter dan mijn haat aan de matchmaking van cs:go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Gisteren sinds lange tijd weer competetive gedaan...

Ik was MG2 met 65 competetive wins, dus nooit heel veel gespeeld.
Win ik mijn spelletje na lange tijd niet spelen met 16-0, wordt ik in Silver Elite geplaatst.

Snap er niks van?? Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen :?

Kan ik in ieder geval weer beginnen ranken in easy games...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
DivineNL schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:51:
Gisteren sinds lange tijd weer competetive gedaan...

Ik was MG2 met 65 competetive wins, dus nooit heel veel gespeeld.
Win ik mijn spelletje na lange tijd niet spelen met 16-0, wordt ik in Silver Elite geplaatst.

Snap er niks van?? Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen :?

Kan ik in ieder geval weer beginnen ranken in easy games...
Ranks zijn aangepast...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
hmr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:54:
[...]

Ranks zijn aangepast...
Ohh ok, thanks. Qua niveau nog niet veel van gemerkt maar goed 8)7

EDIT: Hoor net van een vriend van me dat hij eergisteren ook heeft gespeeld en zijn oude rank was Gold Nova 4 en dat is die nu weer... Beetje vreemd allemaal maar goed. Niks aan te veranderen I gues :P

[ Voor 32% gewijzigd door DivineNL op 06-04-2016 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
FireBladeX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:46:
[...]

Zullen zien hoe vrolijk jij bent na een losing-streak van 10 , terwijl jij in elke van de 10 match bovenaan de score lijst staan en jouw teamleden bestaan uit 2-3 griefers/afk'ers. Ik geloof best dat CS:GO enorm uitdagend en leuk kan zijn. Echter weet ik niet wat er mis was met de matchmaking van gisteren. Aangezien ik niet op vaste tijdstippen game, is voor mij elke keer een premade zoeken een onbegonnen werk.

Vandaag weer een potje gespeeld en gelukkig mijn MG2 rank teruggekregen. Ik weet niet, CS:GO heeft mij veel geld bespaard omdat ik geen geld uitgeef aan andere spellen en daarbij horende mappacks. Maar dagen zoals gisteren heb ik het even gehad met cs:go. ;( . Mijn haat aan betalen voor mappacks is op dit moment toch nog groter dan mijn haat aan de matchmaking van cs:go.
De serverpicker downloaden, scheelt bij mij toch wel als ik soloque speel. Normalere mensen over het algemeen.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
teupje schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:19:
[...]

De serverpicker downloaden, scheelt bij mij toch wel als ik soloque speel. Normalere mensen over het algemeen.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
Thanks ik ga het proberen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
huh
huh, ik dacht dat je klaar was met CS:GO 8)7

Waarom probeer je dan niet wat meer met premades te spelen. Ik speel bijna alleen nog maar met premade lobbies (nehox).

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
@fireblade heb je toegevoegd. Dan kunnen we eens met een full lobby BE/NL spelen zoals DaTiezl zegt.

Veel aangenamer!

Btw, komen jullie ook vaak op Spain servers terecht? Heb daar gauw 20 ping meer dan op EU West.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
FireBladeX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:46:
[...]

Ik ga ook wel is soloq, het is dan niet makkelijk om up te ranken, ben wel global geworden, maar dan heb je wel veel met deze situaties te maken. Je moet gewoon lekker op nehox.nl komen, zitten altijd wel gasten die met je willen spelen en dan kan je full premade matchmaking in. En als je dan verliest weet je iig dat jij en je teammates hun best hebben gedaan. En als een teammaat het niet serieus oppakt, weet je dat je die de volgende keer niet moet invite. Ik heb ook wel eens op nehox.nl paar mensen gemute tijdens de game, omdat sommige het nodig vinden zich te bemoeien tijdens de game met iemands anders gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Binnenkort maar weer een 5 vs 5 met mensen van tweakers? ;x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:10:
Binnenkort maar weer een 5 vs 5 met mensen van tweakers? ;x
EZ WIN _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ik bedoel met 10 mensen van tweakers dan ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:23:
[...]

Ja, dus ik, sjef, boterkoon en nog 2 spots open tegen 5 andere tweakers. EZ PZ hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
pineapple23 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:38:
[...]

Ja, dus ik, sjef, boterkoon en nog 2 spots open tegen 5 andere tweakers. EZ PZ hahaha
Is goed jongen. :) Dan maak ik het andere team wel >:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:30

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik wil ook wel een potje meedoen ben alleen GN3 en net begonnen :$

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
r4ptor schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:49:
@fireblade heb je toegevoegd. Dan kunnen we eens met een full lobby BE/NL spelen zoals DaTiezl zegt.

Veel aangenamer!

Btw, komen jullie ook vaak op Spain servers terecht? Heb daar gauw 20 ping meer dan op EU West.
Ja, dat lijkt mij een goed plan en ook veel leuker. Ik vind cs:go enorm leuk spel maar net weer 2 potjes achter de rug waar iemand halverwege de game verlaat en andere elke ronde is 30 sec. afk is. Ik vind verliezen niet erg en soms heb je ook dat je helemaal ingemaakt wordt. maar het is bij meer dat niemand serieus speelt of info doorgeeft.

en de matchmaking tool helpt niet echt, wordt nog steeds met russen gematcht :/ . Ik neem nu een 24 uur break van cs:go. Is ook gezond :9

[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 06-04-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
hmr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:39:
[...]

Is goed jongen. :) Dan maak ik het andere team wel >:)
Hij heeft niet door dat hij dan helemaal geen kans meer maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
pineapple23 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:38:
[...]

Ik ben gerust liefhebber :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:39:
[...]

Challenge accepted! Terra kom je bij mij in het team :D? Bruh? FailSNeeL? Merry? SAVIELBOLLKE2k?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
FireBladeX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:41:
[...]

Ja, dat lijkt mij een goed plan en ook veel leuker. Ik vind cs:go enorm leuk spel maar net weer 2 potjes achter de rug waar iemand halverwege de game verlaat en andere elke ronde is 30 sec. afk is. Ik vind verliezen niet erg en soms heb je ook dat je helemaal ingemaakt wordt. maar het is bij meer dat niemand serieus speelt of info doorgeeft.

en de matchmaking tool helpt niet echt, wordt nog steeds met russen gematcht :/ . Ik neem nu een 24 uur break van cs:go. Is ook gezond :9
Heb je het wel goed ingesteld? De keren dat ik de afgelopen weken met russen ben gematched met die tool aan is echt op 1 hand te tellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik heb een 128 tick server met eBot & GOTV die gebruikt kan worden als ik niet zelf met team aan het spelen ben. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
teupje schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:43:
[...]

Heb je het wel goed ingesteld? De keren dat ik de afgelopen weken met russen ben gematched met die tool aan is echt op 1 hand te tellen
Het kan goed zijn hoor. Russen gebruiken de tool namelijk ook. ;)

EDIT: excuses voor dubbelpost |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Grim op 06-04-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
NuCl3aR schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:53:
[...]

I know, maar het zou echt wel aanzienlijk minder moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
@ Terranova

Wat is jouw Main atm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
NuCl3aR schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:53:
[...]

Waarom zouden Russen dan kiezen voor EU-West, terwijl hun ping daar hoger is dan op East? Alleen om ons te sarren? Lijkt me niet logisch.

Logischer lijkt me dat het Russen zijn die in West-Europa wonen, of het zijn Polen/Roemenen/andere oostblokkers (die wij voor Russisch aanzien) of Russen die op een EU-Westserver terechtkomen, net zoals wij weleens op EU-West geplaatst worden als we de serverpicker niet gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 06-04-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
hmr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:41:
[...]

Challenge accepted! Terra kom je bij mij in het team :D? Bruh? FailSNeeL? Merry? SAVIELBOLLKE2k?
Ja hoor, dan heb je tenminste ook iemand in je team die niet kan schieten :+
SmokingSig schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:03:
@ Terranova

Wat is jouw Main atm ?
MGE momenteel :X

Tijdje niet/amper gespeeld en vervolgens omdat ik niet met mijn gebrek aan skill aanwilde komen op Nehox mijn rank nog een stapje lager geschoten met Yoloqueue(wat een drama is dat eigenlijk, overal retards te vinden). Maar sinds een paar dagen gaat het weer de goede kant op. Dus LE moet wel weer lukken binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
hmr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:23:
[...]

Heb binnenkort wel wat tijd. Nog plek open voor deze scrub? volgens mij heb ik vele tweakers al toch op steam. CSYolo ben ik zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Terranova schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:17:
MGE momenteel :X

Tijdje niet/amper gespeeld en vervolgens omdat ik niet met mijn gebrek aan skill aanwilde komen op Nehox mijn rank nog een stapje lager geschoten met Yoloqueue(wat een drama is dat eigenlijk, overal retards te vinden). Maar sinds een paar dagen gaat het weer de goede kant op. Dus LE moet wel weer lukken binnenkort.
Ah komt wel goed :)

- Ik wil ook wel 10 man doen :) altijd lachen (tenzij Raptor met de server settings klooit :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingSig op 06-04-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Als er nog plek is doe ik mee :)

maar wil alleen bij t winnende team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Gewoon zorgen dat de ranks wat gelijk lopen.

Wie neemt er het initiatief om dit te organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
nehox.nl moet hier voor maar een website opzetten, waar we dit kunnen regelen hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Grotman schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:12:
[...]

Waarom zouden Russen dan kiezen voor EU-West, terwijl hun ping daar hoger is dan op East? Alleen om ons te sarren? Lijkt me niet logisch.
Russen/Polen/Oekraïniers(?)/... hebben allemaal haat aan elkaar aan en gaan daarom op west spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbllit
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 10:58
Doe ook graag mee aan de 10man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik probeer ook al meedere x de csgobanana serverpicker tool te installeren op mn pc, maar het lukt niet.
bij de installatie zegt hij de netframe 3.5 nodig te hebben terwijl ik een nieuwere versie erop heb staan 4og 4.5 (windows 10 install)..

nu heb ik meerdere filmpjes gekeken om de netframe 3.5 te installeren, maar het lukt niet.
zwaar irritant.! iemand die toch de serverpicker op windows 10 met netframe 4.5 werkend heeft..? hoe?!

ik wordt gek met al die polskies en russian blyats.. wat een volk is dat zeg.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
ik snap NIET dat valve niet gewoon servers in rusland neergooit. Dat volk wil gewoon geen engels praten of meedoen met de rest. Waarom gooi je ze niet met elkaar in een server. kunnen ze lekker blyat blyat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Madbee schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:15:
ik snap NIET dat valve niet gewoon servers in rusland neergooit. Dat volk wil gewoon geen engels praten of meedoen met de rest. Waarom gooi je ze niet met elkaar in een server. kunnen ze lekker blyat blyat roepen.
Er zijn Russia servers hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 13:57
Ik krijg gelukkig steeds minder van dat soort gasten nu ik LE ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Nickrsd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:41:
ik probeer ook al meedere x de csgobanana serverpicker tool te installeren op mn pc, maar het lukt niet.
bij de installatie zegt hij de netframe 3.5 nodig te hebben terwijl ik een nieuwere versie erop heb staan 4og 4.5 (windows 10 install)..

nu heb ik meerdere filmpjes gekeken om de netframe 3.5 te installeren, maar het lukt niet.
zwaar irritant.! iemand die toch de serverpicker op windows 10 met netframe 4.5 werkend heeft..? hoe?!

ik wordt gek met al die polskies en russian blyats.. wat een volk is dat zeg.
.net 3.5 :)

ben zelf niet zo heel veel aan spelen toegekomen de laatste tijd. dus loop nogsteeds rond nova 3 rond te prutsen. maar er lijkt weer een stijgende lijn in te zitten. denk niet dat het nog lang duurt voordat ik n nova 4 haal.

als het goed is komt vandaag mn nieuwe muis binnen. heb een zowie fk2 besteld. niet dat mn oude muis razer taipan het niet meer doet. maar ik begin toch steeds meer de afwijkingen in die sensor te voelen. nu ik aan de low sens gewend ben en steeds snellere fliks aan het maken ben komt het steeds meer naar voren. toen ik die muis kocht had ik daar nooit over na gedacht. was een razer dus moest wel goed zijn :o

hopelijk vanavond veel tijd om mn nieuw muis eens goed te testen :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
r4ptor schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:39:
[...]

Misschien kunnen we Yde er nog bij vragen? dan hebben we ons team klaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45
Regel jij dat?

|:( |:(
ajaxalex schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:35:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:54
De voorbije twee dagen in soloque MM weer van alles meegemaakt.
Van de vier matchen die ik gespeeld heb:
- bij twee matchen onmiddellijk iemand die disconnect als de match start. joepie!
- Russen en Turken die blijkbaar hun hele levensverhaal willen vertellen. Hoe komt het ook dat je nooit een enkele rus tegenkomt? Van al de matchen die ik gespeeld heb was er slechts één waarin ik een groepje nederlanders tegenkwam, en die spraken dan nog engels ondanks dat ze wisten dat ik ook nederlands spreek.
- Bij MM is iedereen van zo goed als hetzelfde niveau, en toch denkt iemand dat wij natuurlijk allemaal noobs zijn ondanks dat je zelf achter ons staat op het leaderbord.
- Mensen die onnodige tips geven en denken dat ze god zijn.
- Mensen die een AWP eisen en er dan nog eens ongelooflijk slecht mee zijn.

Kortom, wil er vanavond alstublieft iemand met mij spelen? :D

Steam: ShApeBE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef_
Join us on Nexhos ts :)
ShApeBE schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:01:
- bij twee matchen onmiddellijk iemand die disconnect als de match start. joepie!
- Russen en Turken die blijkbaar hun hele levensverhaal willen vertellen. Hoe komt het ook dat je nooit een enkele rus tegenkomt? Van al de matchen die ik gespeeld heb was er slechts één waarin ik een groepje nederlanders tegenkwam, en die spraken dan nog engels ondanks dat ze wisten dat ik ook nederlands spreek.
- Bij MM is iedereen van zo goed als hetzelfde niveau, en toch denkt iemand dat wij natuurlijk allemaal noobs zijn ondanks dat je zelf achter ons staat op het leaderbord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Wat al heel veel scheelt is Dust2 uit je maps halen als je gaat soloQen. Zelf soloQ ik alleen nog maar op faceit eigenlijk. Daarnaast zijn er altijd wel wat mensen van tweakers/nehox online om mee te spelen, mij mag je ook toevoegen, ben MGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
MGE op faceit? ik dacht dat dat alleen hoge ranks waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Louw Post schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:19:
Wat al heel veel scheelt is Dust2 uit je maps halen als je gaat soloQen. Zelf soloQ ik alleen nog maar op faceit eigenlijk. Daarnaast zijn er altijd wel wat mensen van tweakers/nehox online om mee te spelen, mij mag je ook toevoegen, ben MGE.
Hij bedoeld zijn csgo rank 8)7 n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Hij bedoeld zijn csgo rank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Ik zal die jongen wel even lief aankijken. Miss wilt Kevinnnnn ook meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
hahah is goed,

Ik zal Kevinnnn wel even benaderen. dan is ons team klaar denk ik :P
ajaxalex schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:36:
[...]

Ik zal die jongen wel even lief aankijken. Miss wilt Kevinnnnn ook meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:54
Ik zal je toevoegen, ben momenteel wel maar GN2, normaal speel ik als GN3 maar door alle situaties die ik beschreven heb zit ik nu lager.

Andere mensen hier op het forum, voeg mij gerust toe zit ook als ShApeBE op steam.

Steam: ShApeBE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
ajaxalex schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:35:
[...]

All right! Ik zal de match bij CS:GO lounge aanmelden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

ShApeBE schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:01:

Als ik MM speel (ik speel geen FaceIT of iets anders omdat ik er niet wil voor betalen), dan join ik allereerst een server en kijk ik wie er serieus wil spelen.
Van zodra er iemand begint te roepen / flamen / iemand uitscheldt, dan mute ik die voor de hele game.
Zelf ben ik LEM en heb de laatste tijd minder last van MM die verziekt worden, meestal omdat ik altijd zelf vriendelijk blijf (merk ik toch).

Wat ik dan ook van zelf wel ervaar is dat ik sommige games enorm goed speel en soms enorm slecht...
Dan merk je ook duidelijk het verschil hoe mensen je behandelen...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Madbee schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:24:
Cerenas is dan ook een hoge rank. Zoals iedereen is hij Global, maar heeft hij de verkeerde rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
hmr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:52:
[...]

All right! Ik zal de match bij CS:GO lounge aanmelden!
Dan kunnen we op onze match betten >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
ajaxalex schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:33:
[...]

Dan kunnen we op onze match betten >:) >:)
Ik speel waarschijnlijk met het admin groepje op Nehox! Laten we dit even inplannen, lijkt me wel leuk!

Mogelijke line-up: NeHoX, hmr, Merijn, j0olz, Nef (stand-in Breekijzer)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:37:
[...]

Ik speel waarschijnlijk met het admin groepje op Nehox! Laten we dit even inplannen, lijkt me wel leuk!

Mogelijke line-up: NeHoX, hmr, Merijn, j0olz, Nef (stand-in Breekijzer)
Zozo, ik denk dat we ons teampje even de koppen bij elkaar moet steken of we niet nog een LEM/SUP/GLOBAL nodig hebben hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
pineapple23 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:46:
[...]

Zozo, ik denk dat we ons teampje even de koppen bij elkaar moet steken of we niet nog een LEM/SUP/GLOBAL nodig hebben hahahaha
Niemand van ons is een van die ranks hoor.. Nehox is wellicht LEM, maar die speelt als een silver 2..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
hmr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:48:
[...]

Niemand van ons is een van die ranks hoor.. Nehox is wellicht LEM, maar die speelt als een silver 2..
Dan durven we het wel aan. hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Als breekijzer meespeelt moet je alleen goed opletten dat hij je niet met zijn p90 de moeder rusht..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
gaan we voor een bo1 of doen we het meteen goed en spelen we een bo3 ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Sjef_ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:15:
BO3 is natuurlijk wel het leukste. En welke mappen gaan er gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
GN 4/ MG 1, mocht iemand nog een speler zoeken ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Beter komt er dan een stream ergens met commentator en al :o

Kijken hoe hmr iedereen de moeder rekt, maar niet eens een boost op kan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Terranova schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:04:
Beter komt er dan een stream ergens met commentator en al :o

Kijken hoe hmr iedereen de moeder rekt, maar niet eens een boost op kan komen :P
Wahaha die ronde...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Terranova schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:04:
maar niet eens een boost op kan komen :P
filmpje? :p

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nee, want ik kwam die boost ook niet op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
ajaxalex schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:13:
[...]

BO3 is natuurlijk wel het leukste. En welke mappen gaan er gespeeld worden?
cs_cyka en de_blyat

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
Madbee schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:24:
Zekers, goed te doen hoor en meestal wel redelijk balanced, zit dan wel maar op ~900 elo met mijn Bronze rang, maar dat doet er niet toe. :+
r4ptor schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:15:
[...]

Cerenas is dan ook een hoge rank. Zoals iedereen is hij Global, maar heeft hij de verkeerde rank.
QFT, één van de vele onopgemerkte pro's. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IAmNice
Sjef_ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:15:
Gewoon meteen een Bo7. Niet moeilijk doen, kan niemand zeiken dat een map ze niet ligt, want alle maps komen erin. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
IAmNice schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:44:
[...]

Gewoon meteen een Bo7. Niet moeilijk doen, kan niemand zeiken dat een map ze niet ligt, want alle maps komen erin. 8)7
Maar ik wil Vertigo of Aztec =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
r4ptor schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:36:
[...]

Maar ik wil Vertigo of Aztec =(
_O- dan wil ik in jouw team.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Maar goed als iemand eens de namen opschrijft en telt allereerst. Dan kunnen we tenminste beetje weten wie allemaal mee willen doen. Maps komt wel(of we doen echt een bo7 >:) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef_
Gister even uitgezocht maar hier mee kunnen we een server opzetten 💪🏻 https://steamcommunity.co...filedetails/?id=517696809

Inc knife round en overtime settings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Sjef_ schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:09:
Gister even uitgezocht maar hier mee kunnen we een server opzetten 💪🏻 https://steamcommunity.co...filedetails/?id=517696809

Heb jij kevinnn al gevraagd?

Wij hebben dan Ydereen, Sjef, Boter'Kroon, R4PT0R & (Kevinnnnn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

ajaxalex schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:34:
[...]

Als ik het zo zie hoeven we niet meer te spelen... 16-0 incoming. ;w

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
gisteren eindelijk mn nieuwe muis binnen gekomen. had een zowie fk2 besteld en het verschil met mn oude razer taipan is wel duidelijk :o moet er nog wel aan wennen, maar hij muist heerlijk. gelijk aan de gang gegaan met wat custom aim maps om het gevoel op te bouwen.

later nog een potje solo que gedaan en deze dik gewonnen met 16-3 daarna nog een potje met raptor en andere mensen van nehox een potje gespeeld. was een beetje raar potje, het ene moment leek het alsof wij zwaar de overhand hadden en de volgende ronde kon dat finaal omgedraaid zijn. uiteindelijk 15-15 geworden.

wel voor het eerst op mirage een wallbang spray van short naar B-apps kunnen maken :) en ondanks de draw een rank up naar nova 4 :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
estrion schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:44:
gisteren eindelijk mn nieuwe muis binnen gekomen. had een zowie fk2 besteld en het verschil met mn oude razer taipan is wel duidelijk :o moet er nog wel aan wennen, maar hij muist heerlijk. gelijk aan de gang gegaan met wat custom aim maps om het gevoel op te bouwen.

later nog een potje solo que gedaan en deze dik gewonnen met 16-3 daarna nog een potje met raptor en andere mensen van nehox een potje gespeeld. was een beetje raar potje, het ene moment leek het alsof wij zwaar de overhand hadden en de volgende ronde kon dat finaal omgedraaid zijn. uiteindelijk 15-15 geworden.

wel voor het eerst op mirage een wallbang spray van short naar B-apps kunnen maken :) en ondanks de draw een rank up naar nova 4 :)
Ja, dat potje op mirage. Molec en ik hadden daar een 2v4 retake en dan net 1 second te kort voor de bom te defusen (met kit). Jammer was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
Kevinnnn doet mee met ons
ajaxalex schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:34:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Sjef_ schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:06:
Kevinnnn doet mee met ons

[...]
All right! Wanneer plannen we de match in? Lijkt me leuk om te doen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ben er bij Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Wij hebben:

TheRobbeR
NeHoX
Nefarian
HmR

En EG mike.

Zaterdag of zondag in de avond zou ideaal zijn. Mensen voorkeur?

[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 08-04-2016 10:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
Oeeeh komen er observer spots? Kijk graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Wellicht wil j0olz wel gaan casten :P lijkt me fantastisch! haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Leuk. Maar toch geen BO7? BO3 is meer dan voldoende.. Nu zaterdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:55:
Leuk. Maar toch geen BO7? BO3 is meer dan voldoende.. Nu zaterdagavond?
b07 lijkt me zeer overdreven. Bo3 lijkt me idd voldoende. Zaterdagavond is goed, liefst wat vroeger in de avond voor mij.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Laatst online: 03-09 19:08
Is het dan ook mogelijk dat iemand die match gaan streamen? Of via GOTV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Sjef_ schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:09:

Louw Post schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:21:
Oeeeh komen er observer spots? Kijk graag mee :)
hmr schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:22:
Frostbiter schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:33:
Is het dan ook mogelijk dat iemand die match gaan streamen? Of via GOTV?
Ik heb een 128 tick server met eBot en GOTV. Stuur maar PM of contacteer me op Steam als je er gebruik van wilt maken. Ik zit dit weekend op SugarLAN dus ben zo goed als continu online.

[ Voor 10% gewijzigd door Grim op 08-04-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Vertigo, cobble overpass incoming!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Laatst online: 03-09 19:08
NeHoX schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:34:
Vertigo, cobble overpass incoming!
Word het dan een best of three? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
NuCl3aR schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:34:
[...]

Ik heb een 128 tick server met eBot en GOTV. Stuur maar PM of contacteer me op Steam als je er gebruik van wilt maken. Ik zit dit weekend op SugarLAN dus ben zo goed als continu online.
Top Grim! Ik denk dat we daar zeker gebruik van willen maken! Je kan mij de details sturen in de PM! Dank is groot!

Wij stellen zaterdagavond 18.00 voor! De normal Major map-pool kan uit gekozen worden, wij kiezen de_cache als map voor ons team, jullie kiezen er eentje en de derde map mag worden bepaald door de tweakers hier ;)!

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 08-04-2016 11:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:22:
Ja dan wil ik met jo0lz op de cast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
Ik vind dat dust2 erbij moet :p

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Gisteren de-rank naar LE. 2 wars erna 40 bombs gedropped. Die ranks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dus zoals ik het zie hebben jullie al teams? Rip mij :'( Of zullen we nog een 10 man erbij doen en dan winnaar tegen winnaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Iedere zaterdag avond 5v5 haha.
Pagina: 1 ... 13 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.