Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 108 ... 111 Laatste
Acties:

• Frozenhands
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:41
Via http://worldofspecials.com/ kan je EU selecteren en dan bekijken wat de beste deal is.

"That's what I do. I drink and I know things."

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Bonuscode voor (blijkbaar) crew boosters:
WGGCWOT17

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-09 17:05

Zertaxka

乇乂ㄒ尺卂 ㄒ卄丨匚匚

Zat net in het Warship forum hier op tweakers en daar was een bonus code : WGGCWOWS17.

Nou probeerde ik ook de volgende code (met WoT in mijn achterhoofd) :

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En hij pakte hem. Geen idee wat ie geeft (zit nog op het werk) maar er is vast wel iemand die dat kan uitvinden :+

-edit-

nvm hij staat ook al op The Armored Patrol en geeft schijnbaar 5x Crew XP reserves.

Zertaxka wijzigde deze reactie 23-08-2017 15:01 (13%)

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 00:02

Russica

HEAT is all you need.

Oh tuurlijk 4,7k damage en 5 kills in de Strv S1 is slechts een 2nd Class...

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 16:52
quote:
Russica schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:12:
ja, logisch toch? was je top tier, full tier 8 of wat? potentie van die tank is huge.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:33
weet iemand welke xp nu precies meetelt met die gamescon-15.000 xp per dag missie? is dat alleen de standaard of ook de x2 en evt boosters?

hier https://worldoftanks.eu/en/news/special-offers/gamescom2017/

staat:
Objective

Earn 15,000 XP over any amount of battles
Only battles in which you place in the top 10 of your team by base XP count.
Restrictions

Only Random Battles
Once per day

maar dan weet ik nog niet welke xp meetelt voor de 15k?

kuwerti wijzigde deze reactie 23-08-2017 19:41 (53%)

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:13
Welke van de twee 100mm kanonnen is nou de 'top gun' op de wz 132?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:24
quote:
Kepro schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:47:
Welke van de twee 100mm kanonnen is nou de 'top gun' op de wz 132?
Gewoon de tier 9 gun pakken, die is accurater en heeft een hogere RoF. De pen is wel iets minder op de prem shells, maarja je moet gewoon je targets goed uitkiezen en dan komt het wel in orde.

Stichting Hobbyserver

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:57
quote:
Russica schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:12:
Als je de damage buiten je vieuwrange hebt gedaan dan krijgt iemand anders een deel van jou xp in de vorm van assist damage. Het gaat erom hoeveel base xp je haald niet hoeveel damage je doet

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
looyenss schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

ja, logisch toch? was je top tier, full tier 8 of wat? potentie van die tank is huge.
quote:
GerGio schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:56:
[...]

Als je de damage buiten je vieuwrange hebt gedaan dan krijgt iemand anders een deel van jou xp in de vorm van assist damage. Het gaat erom hoeveel base xp je haald niet hoeveel damage je doet
Maar dan nog heb je zo'n beetje 30% van de hitpointpool weg geschoten.

Afijn enkele potjes later met slechts 4,5k damage en een Radley-Walters alsnog de ace op de S1.

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-09 10:52
quote:
kuwerti schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:27:
weet iemand welke xp nu precies meetelt met die gamescon-15.000 xp per dag missie? is dat alleen de standaard of ook de x2 en evt boosters?

hier https://worldoftanks.eu/en/news/special-offers/gamescom2017/

staat:
Objective

Earn 15,000 XP over any amount of battles
Only battles in which you place in the top 10 of your team by base XP count.
Restrictions

Only Random Battles
Once per day

maar dan weet ik nog niet welke xp meetelt voor de 15k?
Volgens mijn ervaring is dat inclusief X2 en boosters dusja redelijk easy indien dit het geval is.

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19:34
quote:
Kepro schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:30:
@Mr_Size je gebeden zijn wederom door WG gehoord. De tier 10 lights worden gebuffed (Supertest)

https://thearmoredpatrol....american-lt-line-changes/

De nieuwe patch staat voor 29 augustus gepland.
Ik neem aan dat dit de patch is waarin de foch 155 wordt uitgefaseerd? Heeft iemand een update over wanneer deze patch wordt gedaan of een betrouwbare plek waar ik dit zelf kan vinden?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Kepro
Patch wordt de 29e /30e verwacht. Staat in mn post. Patches zijn bijna altijd op een woensdag.

• MerijnB
quote:
Kepro schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:47:
Patch wordt de 29e /30e verwacht. Staat in mn post. Patches zijn bijna altijd op een woensdag.
Tx! Ik gezien maar was al weer even geleden, dat betekent dat ik maandag ook nog heb om de grind naar de 155 af te maken :-)

edit:

toevoeging op mezelf: er is nu wel 15% korting op de aanschaf van tier X tanks die loopt tot maandag 7:00, dus ws kan je wachten tot maandagavond met het kopen van de Foch 155, maar dan kost ie wel een kleine miljoen credits meer.

MerijnB wijzigde deze reactie 24-08-2017 08:52 (27%)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 22:02
Scheelt toch die kortingen op aanschaf tanks.
- Bat.-Châtillon 25 t AP / Tier IX French Medium Tank
Deze gekocht.

En nog een beetje credits erbij en dan haal ik voor maandag nog wel:
- M48A1 Patton / Tier X American Medium Tank
- AMX 13 105 / Tier X French Light Tank

Selks

• Kepro
Ik heb de E3, 183 en de panzer kampfwagen 7 klaar staan maar die laatste hoef ik niet zozeer.

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:34
Ik zou echt eens willen dat WG stopt met die 5x bonussen.....dit brengt echt het ergste in spelers naar boven

Er is nauwelijks nog een normaal potje te spelen als er weer iets valt te winnen/halen. Het lijkt wel alsof 80% van de teamgenoten ineens compleet achterlijk zijn geworden (ja, nog erger dan normaal). Nu al 10 potjes achterelkaar kansloos verloren vanaf de start.

De ene keer wordt er niet gespot en gaat iedereen op een kluitje staan om stuk voor stuk afgeslacht te worden, de andere keer wordt een flank compleet open gelaten en wordt je weer weggevaagd, dan weer wordt je door een teamgenoot getracked en in het schotsveld geduwd (instant killed), dan weer sta je als "alleen op de wereld" 8 minuten lang minimaal 10 vijandige tanks gespot te houden met 3 (!) arties....schieten die bananen nog niet een 250 damage..... of je team is al binnen 1 minuut 5 of meer tanks kwijt, waarvan ook nog eens 3 top tiers.... leuker kunnen we het niet maken

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:29
Ik weet niet in hoeverre mensen hier Wargaming @Gamescom volgen, maar hier een copy/paste om even de 3 nieuwe HD maps te teasen (Himmelsdorf, Mountain Pass en Redshire):

YouTube: Gamescom 2017 - World of Tanks New Graphics Gameplay

Bovenstaande link is alleen Mountain Pass, de andere 2 zijn elders te vinden.

Rianata wijzigde deze reactie 24-08-2017 12:04 (12%)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• Kepro
Laat die HD maps maar komen. _/-\o_

• wsLy
Ja gisteren gezien in een video die werd gedeeld op de s3al app. Die maps zien er goed uit :)

Stichting Hobbyserver

• kuwerti
quote:
nvidia666 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:56:
[...]

Volgens mijn ervaring is dat inclusief X2 en boosters dusja redelijk easy indien dit het geval is.
is inderdaad alles bij elkaar. net even getest

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:29
QB is begonnen met zijn stream van de Gamescom en gaat de nieuwe HD maps spelen, dus voor goed beeld kun je even inschakelen: http://www.twitch.tv/quickybaby

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02:52
quote:
Rianata schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:57:
QB is begonnen met zijn stream van de Gamescom en gaat de nieuwe HD maps spelen, dus voor goed beeld kun je even inschakelen: http://www.twitch.tv/quickybaby
Om 5 uur gaat hij op de nieuwe maps spelen volgens mij. Hoorde zoiets voorbij komen op de stream.

D3-profiel

• kuwerti
peop, heb een verkeerde perk aangezet. kun je deze ook ongedaan maken?

• wsLy
quote:
kuwerti schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:24:
peop, heb een verkeerde perk aangezet. kun je deze ook ongedaan maken?
Personal Reserve bedoel je neem ik aan? Zodra je die eenmaal geactiveerd heb kun je die niet uitzetten.
Of bedoel je echt een perk als crew skill? Die kun je retrainen met goud of credits.

Stichting Hobbyserver

• kuwerti
quote:
wsLy schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:31:
[...]

Personal Reserve bedoel je neem ik aan? Zodra je die eenmaal geactiveerd heb kun je die niet uitzetten.
Of bedoel je echt een perk als crew skill? Die kun je retrainen met goud of credits.
nee, geen personal reserve. Ik heb bij 1 bemmaningslid brothers-of-arms aangezet en ik wilde cammo... zal eens kijken of ik kan retrainen. Anders laat ik het zo. is eerste perk. MOet redelijk snel gaan ;-)

• MerijnB
quote:
kuwerti schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:31:
[...]

nee, geen personal reserve. Ik heb bij 1 bemmaningslid brothers-of-arms aangezet en ik wilde cammo... zal eens kijken of ik kan retrainen. Anders laat ik het zo. is eerste perk. MOet redelijk snel gaan ;-)
Houd er wel rekening met dat brothers in arms alleen werkt als álle crewmembers het hebben.

• wsLy
quote:
kuwerti schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:31:
[...]

Alle crew members moeten Brothers in Arms hebben om die perk te laten werken. Ik zou hem dus retrainen met credits.

Sowieso neem ik nooit als eerste perk Brothers in Arms. Meestal wacht ik tot ik 2 skills volledig heb en dan retrain ik zodat ik Brothers in Arms én sowieso Sixth Sense (op de commander) heb.

Stichting Hobbyserver

• kuwerti
quote:
wsLy schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:10:
[...]

Alle crew members moeten Brothers in Arms hebben om die perk te laten werken. Ik zou hem dus retrainen met credits.

Sowieso neem ik nooit als eerste perk Brothers in Arms. Meestal wacht ik tot ik 2 skills volledig heb en dan retrain ik zodat ik Brothers in Arms én sowieso Sixth Sense (op de commander) heb.
Goedemorgen. Ik wil hem gaan retrainen. Ik ga naar de personal-file en daar moet ik dan op de knop "RESET" klikken? ik krijg dan de waarschuwing dat ik ALLES reset "Reset ALL skills and PERKS)? dat lijkt mij ook niet handig. 8)7

• Tige
Helaas is dat wel de enige manier. Met reset worden alle crewskills weggehaald en kun je nieuwe toevoegen.
Als je veel XP hebt, kun je 1,2, of 3 nieuwe skills toevoegen maar je verliest bijvoorbeeld wel 20% XP die je hebt opgebouwd.

Tige wijzigde deze reactie 25-08-2017 09:05 (1%)
Reden: typo

Selks

• ElPaco
*Zucht* Wat tijd vrij in de ochtend, dus yes, ff een paar potjes spelen. Eerst een Windows update waar de computer een half uur mee bezig is, vervolgens start het spel niet op. Krijg de launcher waarin ik klik dat ik het spel wil starten. Vervolgens zie ik een microseconde het spel opstarten en stopt het meteen weer, sta ik weer op desktop. Kan ik nu leuk gaan uitzoeken waarom het spel niet start.

Me wants 5x en goedkope M103 kopen!!1!

Edit: Goed, update van videokaart drivers heeft geholpen!

Edit2: Woop woop!
https://i.imgur.com/fA34Hgi.jpg

ElPaco wijzigde deze reactie 25-08-2017 09:57 (12%)
Reden: Update drivers, M103

D3-profiel

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20:20
Voor de lol maar eens de ISU-122S gekocht in de aanbieding. Ik heb geen Russische TD's maar 390 alpha damage op Tier 7 en een hogere DPM dan mijn E50M leek mij wel humor :D. En man, dat is het ook. Het is geen E-25 ofzo en de ISU-122-44 is 'arguably' beter, maar de 122S werkt met mijn speelstijl... 3750dpm op Tier 7 is gewoon lekker, ook als is de pen. een beetje hit & miss tegen hogere tiers.

• ElPaco
Ja, die M103 is een lekker tankje. Met de 2e gun (lang leven free xp) en verder stock in mijn eerste pot meteen 3K damage en 2K blocked. Iemand nog tips mbt speelstijl? Ik heb begrepen dat het nogal anders is dan de T32.

D3-profiel

• Propane
Hoe moet ik de Comet een beetje fatsoenlijk spelen? Is dat echt puur een ridgeline warrior met die depressie of...? Ik mis de Cromwell mobiliteit, top gun is beroerd met slechts 3mm meer penetration en nauwelijks meer damage...

• ElPaco
quote:
Propane schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:34:
Hoe moet ik de Comet een beetje fatsoenlijk spelen? Is dat echt puur een ridgeline warrior met die depressie of...? Ik mis de Cromwell mobiliteit, top gun is beroerd met slechts 3mm meer penetration en nauwelijks meer damage...
Deels ridgeline warrior (hoewel dat ook tegenvalt door de matige turretarmour), deels als autolader zonder dat je tussendoor hoeft te wachten tot je clip is geladen :+ Ik ging altijd op zoek naar verzwakte tegenstanders, die zijn een makkelijke prooi.

Verder goed weten waar weakspots zijn, en vooral heel goed weten wanneer je gewoon weg moet gaan. Type 4 frontaal, leuk, maar je kan beter gewoon wegrijden. Het is meer een ondersteunende tank, dan dat je voorop moet rijden.

D3-profiel

• Propane
Denk dat ik hem dan maar Free XP, want al die dingen zijn veel leuker in de Cromwell 8)7 . Totaal geen progressie dus van T6 > T7, afgezien van meer hitpoints en een paar graden depressie...

• ElPaco
quote:
Propane schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:25:
Denk dat ik hem dan maar Free XP, want al die dingen zijn veel leuker in de Cromwell 8)7 . Totaal geen progressie dus van T6 > T7, afgezien van meer hitpoints en een paar graden depressie...
En vert stabs, dus on the move schieten heeft daadwerkelijk nut.

D3-profiel

• Kepro
Comet is een prima tank hoor. Ik zie het probleem niet. De gun handling is zoveel beter op de comet dan de cromwell. Welke tier 7 steekt er wel bovenuit? Bijna geen 1. Ikzelf vind de panter de beste t7 med en ook de t43 speelt lekker weg.

Kepro wijzigde deze reactie 25-08-2017 14:32 (14%)

• ElPaco
Ik had ook geen moeite met de Comet. Alleen voorzichtig zijn, maar had geen moeite met de lage pen en alfa. Kleine speldenprikjes doen ook pijn :P

D3-profiel

• Propane
Gaat mij meer om het feit dat er nauwelijks progressie is. Speldenprikjes kan ik met de Cromwell ook doen, en die hoeft tenminste niet tegen T9... Als de alpha nou iets omhoog was gegaan (175/180 ofzo) dan is er tenminste iets aan vooruitgang. Nu speel ik eigenlijk alleen maar slechtere Cromwell die veel minder leuk is :P.

• ElPaco
quote:
Propane schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:36:
Gaat mij meer om het feit dat er nauwelijks progressie is. Speldenprikjes kan ik met de Cromwell ook doen, en die hoeft tenminste niet tegen T9... Als de alpha nou iets omhoog was gegaan (175/180 ofzo) dan is er tenminste iets aan vooruitgang. Nu speel ik eigenlijk alleen maar slechtere Cromwell die veel minder leuk is :P.
Het voelt niet als veel progressie nee, maar dat komt denk ik voornamelijk door hoe goed de Cromwell is. Comet -> Cent 1 en Cent 1 -> Cent 7/1 is wel grotere stap heb ik al gemerkt. Die 390 klappen uitdelen in een medium is ook wel leuk!

D3-profiel

• Kepro
Hmm, zou ik de T100 LT of de AMX 105 kopen...

E3 ook zojuist gekocht en de Panzerkampfwagen 7 ook vrijgespeeld maar die hoef ik (nog) niet.

Kepro wijzigde deze reactie 25-08-2017 21:41 (51%)

• Kepro
Meer gameplay van HD maps

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Zo die Borsig-grind is wel een van de meest klote die er is. Heb nu de Nashorn maar de Pz Sfl IVc met meer hitpoints en dezelfde top gun was een betere tier 6 geweest. Je gaat in feite op alle punten behalve pen achteruit... Dan straks nog die Sturer Emil waar je bijna 60x xp moet grinden voor de top gun in een veel te traag hok. Ik denk dat ik maar even heel wat free xp ga grinden.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Wat een kuthok blijft die Tiger II toch ook... in 10 potjes niet kunnen winnen. En als het nou een leuke tank was om in te spelen... Van die idiote kutteams die een nagenoeg gewonnen game dan alsnog weten te verneuken.

• looyenss
o bij mij gaat het wel lekker vandaag :-)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Lol dat gaat m'n HD 4000 nooit trekken natuurlijk. Toch maar eens een keer een PC bouwen binnenkort. Wel supermooie graphics zeg. Maar dan serieus Himmelsdorf....
Vanavond weer ff kunnen spelen. Nogal een vreemde ace gehaald op mijn stock TVP VTU. 3 games erin gespeeld, 3x bottom tier en 3x uiteraard debielen als top tier. Maar de laatste game samen met een S1 de game gecarried en een ace gehaald zonder echt speciale dingen te doen (was 2,6K dmg en verder geen medals). VTU not very gud :+

Ik kom echt mega credits te kort. Die korting op Tier8 t/m 10 is natuurlijk super chill, maar na de aanschaf van de VTU en de 121 (die ik overigens nog niet heb gespeeld) had ik nog maar 2 milj over :(

Moet nog aanschaffen: Sheridan, Type 61, Emil II, Charioteer. Ik kan slechts 1 van deze tanks kiezen vrees ik. Nog ff wat credits gegrind met de Skorpion en de E25, maar ik speel gewoon te weinig nu om even flink wat te cashen...

WoT noobmeter, YT kanaal

• Kepro
Ik zou de Charioteer kiezen om te grinden naar de FV. Ik heb sinds 2 dagen de 183 en tanks one shotten met hesh is te hilarisch.

Kepro wijzigde deze reactie 27-08-2017 00:07 (11%)

Mjah, heb de FV4005 op de test server gespeeld en de tank is echt mega clunky. Ook nog ff de 183 uitgeprobeerd, maar voelt niet heel veel beter. Is erg situationeel allemaal. Maar idd wel lache als je een T9 voor ~1700 HP one shot :D

Ik heb uiteindelijk zowel de Type61 als de Charioteer gekocht. Heb nog 8.000 credits over :P (Heb wat nutteloze ammo verkocht die ik nog in het depot had en nog een 1 of andere shit gift light tank die ik never nooit aanraak en toen had ik net genoeg credits om dus nog 2 tanks te kopen ;)

WoT noobmeter, YT kanaal

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Mr_Size schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:52:
Mjah, heb de FV4005 op de test server gespeeld en de tank is echt mega clunky. Ook nog ff de 183 uitgeprobeerd, maar voelt niet heel veel beter. Is erg situationeel allemaal. Maar idd wel lache als je een T9 voor ~1700 HP one shot :D

Ik heb uiteindelijk zowel de Type61 als de Charioteer gekocht. Heb nog 8.000 credits over :P (Heb wat nutteloze ammo verkocht die ik nog in het depot had en nog een 1 of andere shit gift light tank die ik never nooit aanraak en toen had ik net genoeg credits om dus nog 2 tanks te kopen ;)
Hier ook credit-crisis. Heb m'n JPz E100 maar even verkocht om de Centurion AX te kunnen bekostigen. Slome tanks zijn veel te veel afhankelijk, met mediums kun je op bijna alle maps uit de voeten en is het ook veel leuker.

Wat een fijne machine is die S1 toch ook. Die 1450ms shell velocity is echt zo gigantisch fijn. Bestaat er een tank die dat nog hoger heeft?

• Kepro
Lol what? Je krijgt minder credits voor een tank als je deze in de korting verkoopt. Daarnaast zou ik nooit een t10 verkopen.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Kepro schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:45:
Lol what? Je krijgt minder credits voor een tank als je deze in de korting verkoopt. Daarnaast zou ik nooit een t10 verkopen.
Ja daar was ik van op de hoogte, maar wou die CAX gewoon snel hebben. Beleef er in ieder geval heel wat meer plezier mee dan in dat ultratrage hok. Ik koop hem nog wel een keer terug hoor.
Nee, een T10 verkopen doe ik never nooit. Ik speel bijna elke T10 nog wel, maar sommigen (Leo1, IS-7, AMX 30B) zijn wel erg stoffig atm :P

Deze game had ik gisteren, erg goed einde al zeg ik het zelf ;)

WoT noobmeter, YT kanaal

• Kepro
AMX 105 nog op de valreep gekocht. Drie tier 10 rijker dit weekend :)

• kuwerti
quote:
Mr_Size schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:02:
Nee, een T10 verkopen doe ik never nooit. Ik speel bijna elke T10 nog wel, maar sommigen (Leo1, IS-7, AMX 30B) zijn wel erg stoffig atm :P

Deze game had ik gisteren, erg goed einde al zeg ik het zelf ;)

[video]
Ik zit eraan te denken om de T10 kopen, maar wordt deze nog generfed bij de 9.2 update??

Ben trouwens helemaal fan van de T71 (usa t-7) wat is een soortgelijke tank (snel & autoloader) maar dan in Tier 8 of 9? weet iemand een soortgelijke light??

• Kepro
Met t10 word tier 10 bedoelt. De Is8 is een prima tank.

De nieuwe Bulldog met autolader is niet meer zo wat dus je komt dan terecht in de AMX lijn

Kepro wijzigde deze reactie 27-08-2017 21:30 (46%)

• kuwerti
quote:
Kepro schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:29:
Met t10 word tier 10 bedoelt. De Is8 is een prima tank.

De nieuwe Bulldog met autolader is niet meer zo wat dus je komt dan terecht in de AMX lijn
oh, hahaha. ik dacht dat hij de T-10 russische tier9 heavy bedoelde :+
We gaan de AMX-lijn dan maar eens doen. vandaag de AMX 12-T maar eens aanschaffen :-)

• kuwerti
nog ff iets. Ik heb nu 3 keer die goody-back missie gehaald.
https://worldoftanks.eu/en/news/special-offers/gamescom2017/

Ik zou nu dus een dag premium moeten krijgen, maar hoe werkt dat? Moet ik dat ergens 'aanzetten" ofzo (zoas je ook met de boosters doet) of wordt deze premium dag gewoon ineens actief?? weet iemand dit?

• MerijnB
quote:
kuwerti schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:31:
nog ff iets. Ik heb nu 3 keer die goody-back missie gehaald.
https://worldoftanks.eu/en/news/special-offers/gamescom2017/

Ik zou nu dus een dag premium moeten krijgen, maar hoe werkt dat? Moet ik dat ergens 'aanzetten" ofzo (zoas je ook met de boosters doet) of wordt deze premium dag gewoon ineens actief?? weet iemand dit?
Is gewoon actief vanaf het moment dat je hem gewonnen hebt.

• kuwerti
quote:
MerijnB schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:39:
[...]

Is gewoon actief vanaf het moment dat je hem gewonnen hebt.
oh, mooi is dat. 8)7 heb ik niet eens doorgehad :-) Was gisteren ook te lekker weer om te spelen...

• MerijnB
quote:
kuwerti schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:45:
[...]

oh, mooi is dat. 8)7 heb ik niet eens doorgehad :-) Was gisteren ook te lekker weer om te spelen...
Dat is altijd een groot nadeel van prem tijd winnen, komt nooit uit.

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23:10
quote:
MerijnB schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:06:
[...]

Dat is altijd een groot nadeel van prem tijd winnen, komt nooit uit.
Dat is dan ook de strategie van Wargaming. Dat je toch blijft spelen, omdat je anders de premium verspilt :+

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 18:03
Shit ik moet nog flink aan de bak komende dagen om die missie te halen voor die heavy tank.
Top 1 lukt me nog wel regelmatig maar meestal in de verliezende potjes 8)7
Probleem is een beetje dat ik meestal heavies speel en dat er bijna altijd wel iemand is met een zooi spotting damage die de meeste xp opstrijkt.

Arjant2 wijzigde deze reactie 28-08-2017 10:30 (30%)

• kuwerti
quote:
kuwerti schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:00:
[...]

oh, hahaha. ik dacht dat hij de T-10 russische tier9 heavy bedoelde :+
We gaan de AMX-lijn dan maar eens doen. vandaag de AMX 12-T maar eens aanschaffen :-)
Nou, de AMX 12 T staat te glimmen in de garage. Vanavond even aftanken en dan vlammen. ben benieuwd.
heb nu nog 1 miljoen credits over. eens even nadenken welke andere light ik nog wil. 8)

• mace123
  • Laatst online: 29-08 08:38
Was benieuw wat er in de goodiebag zat van de Gamescon 2017 iemand die hem heeft kunnen bemachtigen misschien ?

• Rdit
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14-09 15:35

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
mace123 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:30:
Was benieuw wat er in de goodiebag zat van de Gamescon 2017 iemand die hem heeft kunnen bemachtigen misschien ?
Dit :9
beetje naar beneden scrollen :)

Rdit wijzigde deze reactie 28-08-2017 11:36 (7%)

==/\== 500px ==/\==

• mace123
Oke thx, dacht dat er wel een t-shirt of zoiets in zat.
Enige bijzondere is dus de tas dan?

• Rdit
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14-09 15:35

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
mace123 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:40:
Oke thx, dacht dat er wel een t-shirt of zoiets in zat.
Enige bijzondere is dus de tas dan?
oww je bedoelde de real life goodebag dacht dat je ingame bedoelde.. :P 8)7

==/\== 500px ==/\==

• mace123
Ja had misschien wat duidelijker moeten zijn >< sorry

• HirzoSchuurman
  • Laatst online: 21:15

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Krijgen we nu aankomende woensdag de update?

• Kepro
quote:
Russica schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:37:
Krijgen we nu aankomende woensdag de update?
Volgens de planning van WG wel.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Kepro schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:42:
[...]

Volgens de planning van WG wel.
Nou ben benieuwd naar alle changes. Met name die Grand Battles haha.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:56

PcDealer

HP ftw \o/

Wargaming: Sind Ihr bereit!
Mindless minions: JAAAAAAAAAA!!!

Also, hier ein Code (Invite/nieuwe accounts):
GCWTGBYATNR-YYFVU

PcDealer wijzigde deze reactie 28-08-2017 21:05 (11%)

LinkedIn WoT Cash Converter WoWs invite

• ElPaco
Ik kon niet slapen, dus dacht, doe ff een paar potjes. Nooit doen, gewoon nooit. Het lijkt wel of RNG op 50% is gezet. Arty pent ineens alles, behalve als ik speel, dan is het eerste wat er gebeurt dat ik geblindfired wordt. Echt gewoon waardeloos.

D3-profiel

• Tige
quote:
Tige schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:32:
Scheelt toch die kortingen op aanschaf tanks.
- Bat.-Châtillon 25 t AP / Tier IX French Medium Tank
Deze gekocht.

En nog een beetje credits erbij en dan haal ik voor maandag nog wel:
- M48A1 Patton / Tier X American Medium Tank
- AMX 13 105 / Tier X French Light Tank
En alle drie binnen. Moest er bij die Patton ook nog een topgun researcht worden...
Eerste Tier 10 light tank, maar ik heb nog m'n twijfels ten opzichte van de Tier IX. Een shell minder en maar 320 alpha per shot. Langere intraclip reload. Ben nog niet super tevreden.

Maar gaat aangepast worden geloof ik, in ieder geval alpha naar 390. Turrent Traverse zou ook wel een paar graden omhoog mogen. Wensen, Wensen, Wensen...

Selks

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
Na lange tijd toch maar weer beginnen met World of Tanks. Vind het spel nogsteeds geweldig, maar helaas mijn vrienden niet :'(.

Was voor dat ik stopte bezig met mjn tier 8 russian medium tank, en tier 7 russian heavy tank. ondertussen was ik lekker bezig om wat andere lines wat hoger te krijgen (onder andere german heavy's, french light (naar de bc 25t omdat hij er gewoon leuk uit ziet), chinese medium en german tank destroyers.) Ik had begrepen dat veel mensen toch aan raden niet meteen door te gaan naar die tier X, en het beter was om vooral op het begin wat lager te blijven. Dus op het moment weet ik nu nog niet zo goed wat ik nou het beste kan doen. Lekker door gaan voor mijn tier X tankjes, of gewoon van alles spelen om de rest van de lines een beetje omhoog te krijgen. Iemand hier enige tips ?

• Kepro
Ik zou als eerste grinden naar de IS7 en de Obj 140. De E5 is ook nog een mogelijkheid. TD's en LT zou ik niet als eerste grinden.

• Daradius
quote:
Kepro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:37:
Ik zou als eerste grinden naar de IS7 en de Obj 140. De E5 is ook nog een mogelijkheid. TD's en LT zou ik niet als eerste grinden.
Top thanks! Dan weet ik wat me te doen staat, op naar de IS7 en Obj 140 dus :). Wat is trouwnes de beste manier om die shared exp voor te gebruiken ? gebruik je dat meestal om je tank te upgrade, of om de volgende tank te unlocken ?

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Daradius schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

Top thanks! Dan weet ik wat me te doen staat, op naar de IS7 en Obj 140 dus :). Wat is trouwnes de beste manier om die shared exp voor te gebruiken ? gebruik je dat meestal om je tank te upgrade, of om de volgende tank te unlocken ?
Spaar het op voor als je ooit eens bij de Sturer Emil komt, die grind wil je niet doen.

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:37
quote:
Russica schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

Spaar het op voor als je ooit eens bij de Sturer Emil komt, die grind wil je niet doen.
Een andere voor de categorie "grinds from hell": de Conqueror. Als je deze aanschaft heb je eigenlijk een caernarvon op T9. De gun op tier 8 is al niet ideaal, maar komt behoorlijk tekort op een tier hoger. De handling en rof is prima, maar de alpha is tamelijk triest.
Wil je hier iets aan doen dan mag je allereerst de turret (28k) en de tracks (25k) upgraden om de topgun (60k) te kunnen installeren. Ik heb de tracks maar even uitgesteld door de aankoop van een suspension upgrade (500.000 credits), zodat ik meteen de gun kon installeren... De turret en gun maken het per direct een véél betere tank :)

Lang leve het x5 weekend, met >10-12k exp voor de eerste win met boosters aan. Dat gecombineerd met 50k free-xp zorgde voor een relatief pijnloze grind...

• Daradius
quote:
Russica schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

haha thx voor de tip, ben namelijk al bijna bij de Sturer Emil, maar deze ga ik dus even laten liggen voor later. voor nu maar even foccusen op die russian medium en heavy. Ook ga ik lekker verder met mijn german heavy, en nog wat andere low tier medum tanks.

• StarWing
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:30

StarWing

Huh ?!?

An sich valt die Emil nog mee eenmaal je de topgun hebt.
Oneshots op lagere tiers en de mega gun depression helpen veel. Maar hij is redelijk situationeel en heeft nagenoeg geen camo.

Page intentionally left blank.

• Kepro
New Sandbox Coming This Fall
“Very soon, this fall we will launch a Sandbox test server, where players will be able to test at least 9 maps already shown in HD quality, maybe we will be able to add bonus maps that have not been shown yet. *Sigh* maybe some of the players will decide to upgrade their computers “- Maxim Chuvalov, Product Manager of World of Tanks.

-There will only be a few things left from BigWorld when the HD maps are complete, just a few things on the client. The maps ready so far are Mountain Pass, Redshire, Himmelsdorf, Abby, Mines, Cliff, Prokhorovka, Malinovka, Murovanka.

Hoeveel mappen heeft wot?

Kepro wijzigde deze reactie 29-08-2017 18:55 (26%)

• GreenEye
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:11
quote:
Alstublieft

http://wiki.wargaming.net/en/Maps

29 zomermappen
7 wintermappen
3 woestijnmappen

Daarbuiten zijn er 10 mappen verdwenen en zijn er 6 speciale mappen, oa de trainingsmap.

• Sakesushi
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22:29
quote:
GreenEye schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

Alstublieft

http://wiki.wargaming.net/en/Maps

29 zomermappen
7 wintermappen
3 woestijnmappen

Daarbuiten zijn er 10 mappen verdwenen en zijn er 6 speciale mappen, oa de trainingsmap.
Wel jammer dat de Asian mappen in de loop der tijd allemaal verwijderd zijn.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Sakesushi schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:59:
[...]

Wel jammer dat de Asian mappen in de loop der tijd allemaal verwijderd zijn.
Ik had ook liever nieuwe maps gezien ipv deze HD make-over. Ik heb weinig plezier meer als ik voor de zoveelste keer op een avond in een potje Siegfried Line Assault kom bv.

• Kepro
quote:
Russica schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:02:
[...]

Ik had ook liever nieuwe maps gezien ipv deze HD make-over. Ik heb weinig plezier meer als ik voor de zoveelste keer op een avond in een potje Siegfried Line Assault kom bv.
Tja, assault moet je ook uit zetten. WG heeft wel aangeven dat ze met nieuwe maps bezig zijn

• looyenss
quote:
Russica schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:02:
[...]

8)7

• Kepro
Nvt

Kepro wijzigde deze reactie 29-08-2017 23:24 (99%)

• nvidia666
  • Laatst online: 20-09 10:52
quote:
Kepro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:31:
. *Sigh* maybe some of the players will decide to upgrade their computers “- Maxim Chuvalov, Product Manager of World of Tanks.
Welja hopelijk gaan die ruski en polska potato pc's eens vervangen worden door echte computers :)
1080Ti 4K is wat overkill in deze tijd met wot ;)

Btw op de valreep is HT VI binnen :)
Heeft iedereen deze nu of ben ik een van de uitzonderingen ?

nvidia666 wijzigde deze reactie 30-08-2017 00:32 (11%)

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• wsLy
quote:
nvidia666 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:18:
[...]

Welja hopelijk gaan die ruski en polska potato pc's eens vervangen worden door echte computers :)

Ik heb die missie niet afgerond. Wel die van de 50k xp in top 3. Maarja, ben op vakantie geweest en weinig tijd gehad, onder andere in het weekend. Dus niet veel gespeeld de laatste tijd.

Stichting Hobbyserver

• looyenss
quote:
nvidia666 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:18:
[...]

Binnen gehengeld en verkocht

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
Altijd leuk zo'n nietszeggende smiley.

• ElPaco
Dames en heren, het is zo ver! Een lieve Strv 103-0 besloot mij te yolo'en, vergat daarbij dat hij geen turret heeft en liet zich double tracken. Dat icm met wat damage in andere TD's heeft ervoor gezorgd dat ik MT15.2 heb, en dus:

Eindelijk starten met de T55A missies!

Nog 5K voor de Japanse Tiger, even kijken of dat ook nog lukt.

Eerste game erna:

Positief is wel dat ik nog maar 1100 hoef voor de reward tank.

ElPaco wijzigde deze reactie 30-08-2017 12:56 (24%)
Reden: Type 6 heavy, goeie game

D3-profiel

• looyenss
quote:
Welke tank heb je het mee gehaald? ik moet hem ook nog steeds :(

• ElPaco
CDC. Voordeel van tier 8 tank spelen is dat je toch wel in tier 10 potten komt ;)

Edit: En de Heavy Tank VI staat ook in mijn garage!

ElPaco wijzigde deze reactie 30-08-2017 13:35 (25%)
Reden: Heavy

D3-profiel

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17-09 15:20
WZ-120-1G hmm.. verleiding is toch weer groot om dat ding te halen, al was ik van plan om te kappen met tanks kopen, dit word dan de 57ste premium pff :D
Vanmiddag weer ff gespeeld. 1e game met de121 gedaan, gelijk een Grand Battle. Is toch best een leuke afwisseling, je hebt wat meer teamgenoten, dus wat meer kans dat niet iedereen een randdebiel is :+

De stats in Grand Battles tellen volgens mij nergens voor mee. MoE was al bekend, maar de game wordt door bijv noobmeter niet eens als gespeeld geregistreerd (net als bij Stronghold battles bijv.)

WoT noobmeter, YT kanaal

Pagina: 1 ... 108 ... 111 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*