Ja p0st alvast bedankt.
Vanilla is ook maar zo kaal...
Dan alleen Jimbo's richtkruis nog zoeken en dan ben ik weer klaar. :-)
Vanilla is ook maar zo kaal...
Dan alleen Jimbo's richtkruis nog zoeken en dan ben ik weer klaar. :-)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er zal vast een gek zijn met voldoende geld die de tank zal kopen...
"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
iemand wil heel graag een defenderVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:43:
Fuck laatst al die Patriot, nu de Liberte. Dan zal die Defender toch binnenkort ook wel weer te koop zijn toch?
Nickname KasPlantje.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Verwijderd
Dat is nog niet zo heel lang geleden.looyenss schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:50:
geef mij maar de e25..
Defender ook niet..
Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x
Sinds die belofte is ie al weer 2 keer in de shop geweest.looyenss schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:12:
Hoezo dat? Wargaming heeft aangegeven deze nooit meer te verkopen
o serieus? staat dat ergens?Xixmeister schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:19:
Is alleen tier 8 die ze in de bonus doen he. E25 is 7
ja weer voor 100 euro. ik had hem voor 5 want hij zat bij een pakket goudlooyenss schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:07:
[...]
o serieus? staat dat ergens?
ook als ze hem voor een tier 8 prijs in de store zetten wil ik m hebben
Nickname KasPlantje.
[ Voor 41% gewijzigd door wsLy op 14-07-2017 14:43 ]
https://worldoftanks.eu/e...offers/summer-sales-2017/looyenss schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:07:
[...]
o serieus? staat dat ergens?
ook als ze hem voor een tier 8 prijs in de store zetten wil ik m hebben
Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x
Graag!Edit//
Ik zal straks een screenshot maken van de mod als ik thuis ben. Als iemand hem wil hebben dan upload ik hem naar mijn website en plaats ik de link. De download staat namelijk op een site waar, helaas, ook veel illegale mods opstaan (aimbot, destructable objects etc) en naar zo een sites ga ik niet linken.
Selks
Geen dank, is overigens geen mod die door mij gemaakt is. Originele mod was van Spoter, geen idee wie hem nu update en aanpast iedere keer.Tige schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:50:
Werkt perfect! Thx man
Nu welKepro schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:06:
@p0st er is weer een nieuwe patch, update van je modpack?
[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 15-07-2017 00:33 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
ik ben totaal geen mod-gebruiker, maar wie haalt mij over?
[ Voor 5% gewijzigd door kuwerti op 15-07-2017 08:32 ]
Ik gebruik de mods voor het automatisch overzetten van crew tussen prems en non prems en camo/binos (mits aanwezig). Het automatisch met credits ipv gold kopen van premium ammo en consumableskuwerti schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 07:56:
[...]
ik ben totaal geen mod-gebruiker, maar wie haalt mij over?![]()
Wat is er nu zo goed aan deze p0st-mod? wat is de meest handige extra voor jullie?
[ Voor 9% gewijzigd door looyenss op 15-07-2017 14:10 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Verwijderd
Helaas niet. Je krijgt de credits.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:53:
Ik zat eens te denken als ik die tanks nu in de aanbieding koop die ik al heb bv de Lowe nu. Krijg ik dan de volledige hoeveelheid gold zoals ie ook in de tech tree staat?
Die komt er niet, ik kan niet alles laten zien
Hoewel je gelukkig wel een stuk minder last hebt van arty tegenwoordig is het idd onveranderd gebleven dat de shitlords je altijd ultra lucky weten te raken. Gisteren ik ook full on the move in de Challenger (ok, niet de best gepantserde tank) ge one shot door een Hummel voor 600+ dmg. Na afloop ff de stats bekeken van die speler: dieprood ofcwsLy schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:34:
Klote arty, daarstraks ook 2x door een 400wn8 speler on the move geraakt terwijl ik aan het zigzaggen was met 65km/u in mijn light tank...
[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 16-07-2017 12:26 ]
Video is niet beschikbaar.Mr_Size schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:09:
[...]
Die komt er niet, ik kan niet alles laten zienEn die pot is van januari, dus client probs
[...]
Hoewel je gelukkig wel een stuk minder last hebt van arty tegenwoordig is het idd onveranderd gebleven dat de shitlords je altijd ultra lucky weten te raken. Gisteren ik ook full on the move in de Challenger (ok, niet de best gepantserde tank) ge one shot door een Hummel voor 600+ dmg. Na afloop ff de stats bekeken van die speler: dieprood ofc
edit: hebben jullie deze al gezien trouwens?
YouTube: THE BEST GAME. EVER. in World of Tanks.
Circon op zijn best
Ja dat had ik op mijn telefoon ook. Maar op mijn pc speelt hij gewoon af. Staat ook in de description van de video (die jij dus niet kan lezenKepro schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:36:
Video is niet beschikbaar.
i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk
[ Voor 4% gewijzigd door themaxter op 16-07-2017 16:03 ]
Verwijderd
Je weet dat de missie voor de T34-85M vandaag 10 tanks spotten is he? En je weet in wat voor een soort tanks dat het beste gaat he?Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:58:
Wat een grafmm altijd in m'n light tanks. Als ik ze speel zijn er altijd minstens 3 anderen, oftewel je moet bijna alle spotting damage delen. En als bottom tier light tank maak je geen schijn van kans als er een enemy top tier light is.
Verwijderd
Niet alleen vandaag hoor wijsneus.ElPaco schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:00:
[...]
Je weet dat de missie voor de T34-85M vandaag 10 tanks spotten is he? En je weet in wat voor een soort tanks dat het beste gaat he?
Geen wonder dat de halve WoT bevolking nu lights speelt. Had vanmorgen ook een potje met 8 lights... Per team
Echt he xD had zelfs een full t8 battle met maar 1 heavy vanmiddag, koekkoek
Spotten doe je toch met Amerikaanse TD's?ElPaco schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:00:
[...]
Je weet dat de missie voor de T34-85M vandaag 10 tanks spotten is he? En je weet in wat voor een soort tanks dat het beste gaat he?
Geen wonder dat de halve WoT bevolking nu lights speelt. Had vanmorgen ook een potje met 8 lights... Per team
7k damage in een light....Kepro schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:32:
Sommige teams![]()
[afbeelding]
En nog een drama team
[afbeelding]
Met de Maus is de HT missie echt bizar makkelijk.Mr_Size schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:01:
't Is nog niet mijn patch zeg, wat een RNG. Weer een avond vol vage crits en afgrijselijke teams... Dus mijn humeur was zeg maar niet heel best en toen gebeurde er, in het laatste potje van de avond, dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
Eindelijk een Maus game waar alles op zijn plek viel. Nu alleen nog TD 15, maar daar ben ik ook al ultra lang mee bezig..
777 gold, what a god he is!Mr_Size schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:01:
't Is nog niet mijn patch zeg, wat een RNG. Weer een avond vol vage crits en afgrijselijke teams... Dus mijn humeur was zeg maar niet heel best en toen gebeurde er, in het laatste potje van de avond, dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
Eindelijk een Maus game waar alles op zijn plek viel. Nu alleen nog TD 15, maar daar ben ik ook al ultra lang mee bezig..
Mijn amx 13 57 inzending was eerstthemaxter schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:02:
Gisterenavond de amx 13 57 ge-aced met een heerlijke carry van ons GoT platoon (hint Size)
http://wotreplays.com/site/3708724#teams
Alleen iets te gehaast mijn laatste shell geschoten anders had ik fadin's gehad, nu de laatste tank maar doodgeramt
Ah ik dacht dat je ze altijd direct opnam.Mr_Size schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:09:
[...]
Die komt er niet, ik kan niet alles laten zienEn die pot is van januari, dus client probs
Weet ik, is vooral frustratie van me af schrijven. Het is bloed irritant als je 3x achter elkaar fully aimed mist omdat 2% van de aiming circle niet over de vijandige tank hangt.Kepro schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:10:
Waarom de patch de schuld geven? Er is verder niets veranderd. Je weet dat er RNG in de game zit toch?
Dat was zeker een lekkere pot!themaxter schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:02:
Gisterenavond de amx 13 57 ge-aced met een heerlijke carry van ons GoT platoon (hint Size)
http://wotreplays.com/site/3708724#teams
Alleen iets te gehaast mijn laatste shell geschoten anders had ik fadin's gehad, nu de laatste tank maar doodgeramt
All that matters has no mass
Geweldig he, hij heeft ook een directors cut gemaakt:Mr_Size schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:09:
[...]
edit: hebben jullie deze al gezien trouwens?
YouTube: THE BEST GAME. EVER. in World of Tanks.
Circon op zijn best
Elke keer tier 10 TD's try harden net zoals ik.Mr_Size schreef op zondag 16 juli 2017 @ 23:01:
[afbeelding]
![]()
![]()
Wat een irritante vent is dat toch... Ik hoor 'm continu zeggen dat het allemaal erg 'easy' is. Zal wel ter afwisseling van de vele 'fucking dit' en 'fucking dat' zijn, maar als het allemaal zo makkelijk ging, is het dan werkelijk je beste potje ooit?_Anvil_ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:13:
[...]
Geweldig he, hij heeft ook een directors cut gemaakt:
[video]
Het gaat erom dat hij met de worst tank en de worst setup 7k damage en 6 kills kan doen. Ja tuurlijk ging het makkelijk, maar probeer jij dit maar eens te evenaren met deze tank en ammo setup ( full HE ) die kans dat dat gebeurd is gewoon vrij klein.JohnLarue schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:17:
[...]
Wat een irritante vent is dat toch... Ik hoor 'm continu zeggen dat het allemaal erg 'easy' is. Zal wel ter afwisseling van de vele 'fucking dit' en 'fucking dat' zijn, maar als het allemaal zo makkelijk ging, is het dan werkelijk je beste potje ooit?
Begrijp me goed: ik ben zelf een zéér middelmatige speler, dus een dergelijke score krijg ik niet gauw. Maar sommige kills krijgt ie wel erg makkelijk in de schoot geworpen...
Je hebt zn loadout gezien?... iets met RNG en sarcasme..JohnLarue schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:17:
[...]
Wat een irritante vent is dat toch... Ik hoor 'm continu zeggen dat het allemaal erg 'easy' is. Zal wel ter afwisseling van de vele 'fucking dit' en 'fucking dat' zijn, maar als het allemaal zo makkelijk ging, is het dan werkelijk je beste potje ooit?
Begrijp me goed: ik ben zelf een zéér middelmatige speler, dus een dergelijke score krijg ik niet gauw. Maar sommige kills krijgt ie wel erg makkelijk in de schoot geworpen...
Volgens mij mis je de grap in het geheel...JohnLarue schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:17:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door GIAMarcos op 17-07-2017 20:04 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2017 22:07 ]
Die komt er voorlopig ook niet meer. Hebben ze pas nog aangeven. Misschien kerst op zn vroegst.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:06:
Zoveel tanks in de aanbiedingMaar nog steeds geen Defender...
You really are a special snowflakeVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:06:
Zoveel tanks in de aanbiedingMaar nog steeds geen Defender...
Verwijderd
Ah ok, dat had ik niet meegekregen. Weten we dat in ieder geval weer, ik dacht met het verschijnen van die Liberte en Patriot zullen die Defender en Chrysler trouwens ook wel komen. Dan maar credits grinden met de Skorpion GKepro schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:59:
[...]
Die komt er voorlopig ook niet meer. Hebben ze pas nog aangeven. Misschien kerst op zn vroegst.
Jingles heeft er ook zo zn mening over_Anvil_ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:13:
[...]
Geweldig he, hij heeft ook een directors cut gemaakt:
[video]
1000 damage in één battle doen. Op reffit hebben ze gezegd dat het niet duidelijk was aangegeven ingame.Vedrano schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:32:
Prutsers, de marathon missie werkt nog steeds niet pff
1 battle gedaan en de missie is al binnen, geen idee wat jij dan hebt gedaanVedrano schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:32:
Je hebt minimaal een tier 4 tank nodig.Vedrano schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:32:
[ Voor 154% gewijzigd door Kepro op 18-07-2017 21:16 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Cranzai op 18-07-2017 21:56 ]
Was het niet 1000 damage totaal?Cranzai schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:46:
Speel nog steeds met tier V's, vanavond m'n stinkende best gedaan de 1k dmg te halen met m'n Churchill I. 1x tot 926 en 1x tot 837 gekomen, helaas de missie vandaag dus niet gehaald.
In ieder geval wel enorm veel lol gehad tijdens het proberen.
Missies achternazitten bevalt me iig enorm, is een afwisseling tov de soms eindeloos lijkende "grinds"
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 18-07-2017 22:20 ]
Nee, het was 1000 damage in 1 battle. Omschrijving was gewoon verkeerd ingame.
If you can't beat them, join them!Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:07:
Wat word ik toch altijd moe van die kutautoloaders die alle damage voor je neus wegfarmen.
"That's what I do. I drink and I know things."
hoe kun je last hebben van eindeloze grinds als je niet verder bent dan t5? van 4 naar 5 is 12 potjes ofzoCranzai schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:46:
Speel nog steeds met tier V's, vanavond m'n stinkende best gedaan de 1k dmg te halen met m'n Churchill I. 1x tot 926 en 1x tot 837 gekomen, helaas de missie vandaag dus niet gehaald.
In ieder geval wel enorm veel lol gehad tijdens het proberen.
Missies achternazitten bevalt me iig enorm, is een afwisseling tov de soms eindeloos lijkende "grinds"
4 naar 5 is het probleem niet, 5 naar 6 iets meer. Speel zonder premium en ben verder geen bijzonder goede speler dus zodoende duurt xp verzamelen soms wat langer._Anvil_ schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:59:
[...]
hoe kun je last hebben van eindeloze grinds als je niet verder bent dan t5? van 4 naar 5 is 12 potjes ofzo
Waren het veel lights toevallig, of gewoon veel echt zieke games gehad? 6,2k wn8 is noot badKepro schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:14:
Heerlijke avond met een paar epische games + geen apen teams , hier speel ik WoT voor![]()
![]()
Battles: 15
Victories: 10 (67%) Defeats: 5
Survive: 7 (47%) Draws: 0
Tier: EFF: WN8:
9.8 (1.2) 2.380 (100) 6.194 (100)
Tortoise, t95, Lorraine, de t9 lights, obj 260 en natuurlijk de OP WZ 131jantje 2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:22:
[...]
Waren het veel lights toevallig, of gewoon veel echt zieke games gehad? 6,2k wn8 is noot bad![]()
Tzal niet door die Tortoise en T95 gekomen zijnKepro schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:38:
[...]
Tortoise, t95, Lorraine, de t9 lights, obj 260 en natuurlijk de OP WZ 131
T95 was prima game. Ensk zonder arty. En tortoise op siegfried aanvallend. Als ik een type 5 permanent tracked gaat het hard...jantje 2 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:10:
[...]
Tzal niet door die Tortoise en T95 gekomen zijn![]()
Dan ga ik met mijn t37 of type 64 op jacht naar jouVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:40:
Vanavond maar eens met de KV2 op jacht naar al die T34-85M's
Goed idee, lekker op derp jacht :-)wsLy schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Dan ga ik met mijn t37 of type 64 op jacht naar jou
Verwijderd
Mag je wel eerst even een HE shell koppenwsLy schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:15:
[...]
Dan ga ik met mijn t37 of type 64 op jacht naar jou
Mag jij mij eerst proberen te spottenVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:09:
[...]
Mag je wel eerst even een HE shell koppen
[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 19-07-2017 22:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq