Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Lijkt erop dat live chat de ene keer wel werkt en de andere keer niet, waarschijnlijk aan de hand van het grote aantal vragen. Ik lees op Reddit dat mensen met de UK chat success hebben. Je PC wordt op afstand even overgenomen om een link in je browser te plakken, en daar kan je dan je order opnieuw aanmaken zonder je plaats in de rij te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
bjorntju schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:37:
Lijkt erop dat live chat de ene keer wel werkt en de andere keer niet, waarschijnlijk aan de hand van het grote aantal vragen. Ik lees op Reddit dat mensen met de UK chat success hebben. Je PC wordt op afstand even overgenomen om een link in je browser te plakken, en daar kan je dan je order opnieuw aanmaken zonder je plaats in de rij te verliezen.
Yep, dat was één van de oplossingen van zaterdag. Nu is de chat min of meer dood, je kunt een sessie starten, maar er is niemand die met je gaat chatten. En de NL support weet niets en forwarden alles naar Vive team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 02:23
jimz93 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:28:
Heb nog geen shipping details ondanks dat ik in de eerste 10min heb ge pre-ordered en met paypal heb betaald :|
Same here, maar we wachten geduldig af...

Afbeeldingslocatie: http://38.media.tumblr.com/tumblr_mad30lPykP1qegtrr.gif

Pac Man Battle Royale Replica, Fix It Felix Jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Online JJ schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:38:
[...]

Yep, dat was één van de oplossingen van zaterdag. Nu is de chat min of meer dood, je kunt een sessie starten, maar er is niemand die met je gaat chatten. En de NL support weet niets en forwarden alles naar Vive team.
Ah oke, hoor op Reddit toch wel succes verhalen dus misschien af en toe eens proberen? Ik kan mij wel herinneren toen ik vrijdag de chat gebruikte ik eerst mijn vraag moest invullen voordat ik de chat inging. Toen ik in de chat was kreeg ik geen reactie, en pas toen ik mijn vraag opnieuw in de chat had gesteld kreeg ik na een minuut een reactie. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Lijkt erop dat dat invulformuliertje niet helemaal doorkomt.

Lees op Reddit wat reacties van mensen die gebeld hebben en daar zeggen medewerkers dan shipping morgen moet gaan beginnen als het goed is:
Denmark, credit card authorized last week without problems, still not shipped:
Eman:11:21 AM from what I can see that the money been processed and you should receive a shipment email shortly
Eman:11:22 AM Within today or tomorrow maximum
Eman:11:23 AM we do have a lot of backlog cases and it is been put in a que
Eman:11:29 AM from what been confirmed to me that once the patch is completed and all the payment authorized we will start shipping
Eman:11:29 AM we should start shipping by tomorrow
Edit: By patch she means batch/wave, because she kept saying I'm in the first "patch". :)
Edit 2: At least for Denmark, I thinks this actually means they're holding back the rest of the wave to wait for the people with failed payment authorizations. Mine didn't fail, but she said: "Once the batch is completed and all the payment authorized, we will start shipping." They shipped PayPal already, but are waiting for the credit card mess to be sorted before they ship credit card orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kryptt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-10-2022
Iemand ervaring met MasterCard of de afschrijving zonder problemen gaat? Heb via ING een creditcard en aan de telefoon gezeten met ING, ook met afdeling fraude.
Ze geven simpel aan niets vooraf te kunnen regelen maar hebben wel een notitie gemaakt, maarja dat werkt alleen als het al fout is gegaan. Hopen op het beste dus. (zit in wave 2)
Nog de vraag gesteld of ik Mastercard zelf kon bellen met dit probleem, maar ze durfden geen beloftes te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

kryptt schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:00:
Iemand ervaring met MasterCard of de afschrijving zonder problemen gaat? Heb via ING een creditcard en aan de telefoon gezeten met ING, ook met afdeling fraude.
Ze geven simpel aan niets vooraf te kunnen regelen maar hebben wel een notitie gemaakt, maarja dat werkt alleen als het al fout is gegaan. Hopen op het beste dus. (zit in wave 2)
Nog de vraag gesteld of ik Mastercard zelf kon bellen met dit probleem, maar ze durfden geen beloftes te doen.
Ik heb goede hoop dat wave 2 een stuk voorspoediger gaat lopen met de betalingen. Waarschijnlijk gebruiken ze lerende systemen, die inmiddels wel weten dat het een goede transactie is.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Inmiddels is de eerste review uit: http://www.destructoid.com/review-htc-vive-352103.phtml

Ik was even bezorgd omdat het uiteindelijk om de Vive Pre versie bleek te gaan.
Echter meld de reviewer nu het volgende:
Having looked over the retail unit, the ONLY differences are A) the word Pre on the headset and B ) the packaging. The tech is all identical. I have tried a retail unit long enough to assess this is the case.
Dit was voor mij nieuw :)
Zover ik begrepen heb zijn er wel wat aanpassingen aan de hoofdband en bluetooth zit ook nog niet op de Pre zover ik weet. Verder qua ervaring geen verschillen blijkbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Racierox op 04-04-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 24-08 03:27
HTC gaat nu blijkbaar via een remote desktop programma een nieuwe order plaatsen. De wachtrij skippen moet via een bepaalde link die ze dan weer uit je history verwijderen. Zorg dus dat je in de buurt van een PC bent waarop je veilig remote access programmas kan draaien. Het lijkt erop dat je ook via paypal kan betalen.

[ Voor 35% gewijzigd door RaCio op 18-04-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
RaCio schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:09:
HTC heeft me net teruggebeld en mijn gecancelde bestelling terug gezet op de oude plek in de wachtrij.

Lichte waarschuwing voor mensen in dezelfde situatie. Dit houd in dat ze via een remote desktop programma een nieuwe order plaatsen. De wachtrij skippen moet via een bepaalde link die ze dan weer uit je history verwijderen. Zorg dus dat je in de buurt van een PC bent waarop je veilig remote access programmas kan draaien.
Hadden ze ook nog iets te vertellen over de levertijd? Lees op reddit van een aantal mensen die contact hebben gehad met EU support dat hij vandaag of morgen verzonden moet worden. Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 24-08 03:27
Hij gaf aan dat je dezelfde plek zou behouden en dat het April zou worden. Verder nog niks afgeschreven.

[ Voor 130% gewijzigd door RaCio op 18-04-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat teleurstellend allemaal he, ik had verwacht dat ik inmiddels helemaal oOo zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
RaCio schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:23:
Hij gaf aan dat je dezelfde plek zou behouden en dat het April zou worden. Verder nog niks afgeschreven.
Ah oke, lees nu op Reddit dat een aantal mensen nu een shipping confirmation hebben gekregen. Heb zelf alleen nog niks ontvangen... Hoop nog iets te krijgen vandaag maar het lijkt erop dat het weer vooral paypal shipments zijn. Maar zoals ik hiervoor al postte, lijkt het erop dat CC orders er waarschijnlijk (als HTC support gelijk heeft...) pas minimaal morgen eruit gaan:
Denmark, credit card authorized last week without problems, still not shipped:
Eman:11:21 AM from what I can see that the money been processed and you should receive a shipment email shortly
Eman:11:22 AM Within today or tomorrow maximum
Eman:11:23 AM we do have a lot of backlog cases and it is been put in a que
Eman:11:29 AM from what been confirmed to me that once the patch is completed and all the payment authorized we will start shipping
Eman:11:29 AM we should start shipping by tomorrow
Edit: By patch she means batch/wave, because she kept saying I'm in the first "patch". :)
Edit 2: At least for Denmark, I thinks this actually means they're holding back the rest of the wave to wait for the people with failed payment authorizations. Mine didn't fail, but she said: "Once the batch is completed and all the payment authorized, we will start shipping." They shipped PayPal already, but are waiting for the credit card mess to be sorted before they ship credit card orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Ik krijg net (15:35) een shipment notification binnen (Wave 1, Paypal). Staat nog geen bezorg datum/tijd in, wel trackingnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Racierox schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:08:
Inmiddels is de eerste review uit: http://www.destructoid.com/review-htc-vive-352103.phtml

Ik was even bezorgd omdat het uiteindelijk om de Vive Pre versie bleek te gaan.
Echter meld de reviewer nu het volgende:

[...]

Dit was voor mij nieuw :)
Zover ik begrepen heb zijn er wel wat aanpassingen aan de hoofdband en bluetooth zit ook nog niet op de Pre zover ik weet. Verder qua ervaring geen verschillen blijkbaar.
Wellicht dat er intern ook wat aanpassingen zijn gemaakt. Verder schijnt het materiaal van de controller ook anders te zijn wat voor een betere grip zorgt. Plus dus de bluetooth en de andere headstrap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

DarthSjaak schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:43:
Ik krijg net (15:35) een shipment notification binnen (Wave 1, Paypal). Staat nog geen bezorg datum/tijd in, wel trackingnummer.
Congratz! it is happening! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Niks hier :( Lees dat iemand uit Frankrijk die met CC heeft betaalt ook al zijn verzendbevestiging heeft gekregen. Maar het overgrote deel van de bestellingen zijn met PayPal betaalt. Hopen op morgen dan maar :P Vandaag verwacht ik niks meer iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Gelukkig heb ik zaterdag na de annulering een nieuwe order geplaatst met PayPal. Vooralsnog staat deze order op April Shipment - Netherlands - Part 2, Dus ik verwacht dat deze order gewoon op de plaats van de vele annuleringen is gekomen. Ik laat het zo (mits er niets meer verandert aan deze planning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
DarthSjaak schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:43:
Verwachte levertijd, vrijdag 8 april voor het einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
Online JJ schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:09:
Gelukkig heb ik zaterdag na de annulering een nieuwe order geplaatst met PayPal. Vooralsnog staat deze order op April Shipment - Netherlands - Part 2, Dus ik verwacht dat deze order gewoon op de plaats van de vele annuleringen is gekomen. Ik laat het zo (mits er niets meer verandert aan deze planning).
Ik ga van hetzelfde uit. Het lijkt ook alsof de annuleringen in Europa voorlopig niet opgelost gaan worden.

Weet jij toevallig of Part 2 al volgende week is? De support was daar bij mij niet echt duidelijk over.

[ Voor 9% gewijzigd door Overv op 04-04-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DarthSjaak schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:18:
[...]

Verwachte levertijd, vrijdag 8 april voor het einde van de dag.
vind het maar een vage aanduiding. Betekend dat ze ook om 9 uur 's ochtends kunnen komen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

In harrods eentje opgehad, so far de beste ervaring ooit. Ontiechelijk vette ervaring gehad met een shooter techdemo. Wel liep de kabel soms echt wel in de weg. Misschien toch een haakje in de muur boren en een soort kabelelastiek

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

matthewk schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:49:
In harrods eentje opgehad, so far de beste ervaring ooit. Ontiechelijk vette ervaring gehad met een shooter techdemo. Wel liep de kabel soms echt wel in de weg. Misschien toch een haakje in de muur boren en een soort kabelelastiek
Schijnt vervelender te zijn. Over de grond is het best. Anders komen je armen in de knoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Overv schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:20:
[...]

Ik ga van hetzelfde uit. Het lijkt ook alsof de annuleringen in Europa voorlopig niet opgelost gaan worden.

Weet jij toevallig of Part 2 al volgende week is? De support was daar bij mij niet echt duidelijk over.
Geen idee, ik ben nu wel een beetje klaar met al die derderangs hobbyclubs (HTC, Digital River, MasterCard, Oculus), ik zie wel wanneer er een koerier aan de deur komt en met welke set. Aan mij heeft t niet gelegen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Toet3r schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:26:
[...]
vind het maar een vage aanduiding. Betekend dat ze ook om 9 uur 's ochtends kunnen komen.
Ja, dat kan de hele dag zijn, maar meestal staat er donderdag een wat specifiekere tijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
Online JJ schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:12:
[...]

Geen idee, ik ben nu wel een beetje klaar met al die derderangs hobbyclubs (HTC, Digital River, MasterCard, Oculus), ik zie wel wanneer er een koerier aan de deur komt en met welke set. Aan mij heeft t niet gelegen. ;w
Ik ben zojuist door HTC gebeld en ze hebben bevestigd dat als de nieuwe order in april valt, dat daar niks aan zal veranderen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Toch nog in de chat kunnen komen, het duurde wel even totdat iemand reageerde:
Hello,

I ordered the HTC Vive in The Netherlands a while ago, and a hold has been placed on my credit card. I should be in the first wave, but I still haven't received a shipping email. When can I expect my Vive to be shipped? My order number is: XXXXXXXXXX

Thanks!

Me:7:26 PM
Hello?

Me:7:29 PM
?

David:7:33 PM
Yes

We are very sorry about that

Please hold to check your order number

Me:7:34 PM
Allright thanks, no problem

Me:7:34 PM
I read on the internet that there were already people who had their order shipped, but they payed with paypal

Me:7:35 PM
but people who paid with creditcard havent received shipping information because there were problems billing some people i think

David:7:36 PM
Thanks for holding

Me:7:36 PM
no problem

David:7:36 PM
After checking your order everything looks fine and the payment is accepted

Me:
allright, good to hear

Me:
but is there any information on when my order will be shipped?

David:7:37 PM
However very soon you should get another email with the shipping confirmation as we can't confirm an exact date yet but we are working on sending the units as soon as possible

Me:
okay, but do you think i can expect them to be send this week?

David:7:39 PM
We are working on that yes

David:7:40 PM
Hopefully even befor that :)

Me:
all right, nice to hear :)

Me:
thanks for your help

David:7:40 PM
Any other needed support?

Me:
no thank you, that was all

David:7:41 PM
Thank you for contacting HTC.
Als het klopt wat hij dus zegt, zijn ze in ieder geval bezig om ze deze week nog te versturen. Ben benieuwd...

Vind het niet eens zo heel erg als hij later komt, maar ik ben alleen bang dat als de shipping ná 10 april valt, mijn betaling alsnog geweigerd wordt, omdat de reservering die ze op mijn kaart hebben geplaatst na 10 dagen vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Overv schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:31:
[...]

Ik ben zojuist door HTC gebeld en ze hebben bevestigd dat als de nieuwe order in april valt, dat daar niks aan zal veranderen :).
Ik ben ook net teruggebeld. Ze zag dat ik uit mezelf al een nieuwe order had geplaatst en dat die betaling correct was verlopen (Paypal). De levering van deze nieuwe order zal in april plaatsvinden, ze kon niet zeggen wanneer precies. Dus ik had het min of meer zelf al opgelost, maar toch fijn dat ze nog even bevestigen. Nu weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
bjorntju schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:52:

Als het klopt wat hij dus zegt, zijn ze in ieder geval bezig om ze deze week nog te versturen. Ben benieuwd...
Klopt, ik krijg 'm vrijdag (wave 1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Ik had ook een berichtje gestuurd en rond 16:45 opgebeld.

Had om 15:07 echter mijn shipping detaills binnen en estimate staat nu op "Thursday, April 07, 2016
By End of Day":)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorntju
DarthSjaak schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:29:
[...]

Klopt, ik krijg 'm vrijdag (wave 1)
Ja klopt, maar ik doel meer op de creditcard orders. Veel PayPal orders zijn al uitgeleverd lijkt het. Ik lees op Reddit één iemand die met CC had betaald en wél een shipping confirmation had gekregen, maar de rest van de mensen waarvan hij is uitgeleverd hebben allemaal via PayPal betaald. Maarja, maar weer afwachten tot morgen. Het lijkt erop dat shipping confirmations tussen 15:00 en 16:30 worden verzonden (was vrijdag en vandaag zo) dus ik ben benieuwd morgen :P

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 04-04-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:34
In the USA aan de westkust, zijn de eerste Vives al bezorgd. *schud vuist*
Ik gok dat de Tsjechen het meeste geluk zullen hebben in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Nog geen shipping details mogen ontvangen, Netherlands April Part 1, 11 min over tijd. Anderen met dezelfde spanning voor het wachten op een mail? :>

Edit: Ik heb een Paypal betaling gedaan

[ Voor 21% gewijzigd door MkGrnd op 04-04-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:12

LazySod

Scumbag with a mission

Nog geen shipping details mogen ontvangen, Netherlands April Part 1, 11 min over tijd. Anderen met dezelfde spanning voor het wachten op een mail? :>

Ongeveer hetzelfde voor mij. Creditcard betaling, geen melding dat deze gecancelled is (bedrag staat nog steeds op reserved), april 1st wave. Geen shipping details, zo ver.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Budget Cuts demo morgen beschikbaar voor iedereen!

https://twitter.com/Joach...s/717074204412276736?s=03

En daar zit ik dan nog zonder shipping :'( :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

https://mobile.twitter.com/shen/status/716882040159862784

Er zijn geen waves. Er is bevestigd dat er continu verzendingen de deur uit gaan involgorde van bestellen. Ik was 3 uur laat dus heb voorlopig geen verwachtingen. Kunnen we weer rustig slapen. Ook een bevestiging dat de first wavers dus niet allemaal tegelijk de deur uit gaan, want er is geen first wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Dit klopt ook niet helemaal, want alle orders die geannuleerd zijn, zijn direct ingevuld door nieuwe bestellingen, vóór diegene die al stonden. Genoeg mensen die een oude order hadden in bijv. mei, die nu in april zitten door simpel een nieuwe bestelling te plaatsen (en dus de oude plek in te nemen van een geannuleerde creditcard bestelling).

[ Voor 5% gewijzigd door Online JJ op 05-04-2016 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

MkGrnd schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:20:

Hier ook PayPal 9 min over tijd.
Nog niks. Ik geloof dat ze altijd tussen 1500 en 1630 de deur uit gaan. Dus ik hoef niet de hele dag te f5en.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Daarnaast lijkt het erop dat het een beetje random is. Ik zie orders geplaatst na mij wel verzonden worden. Die zijn dan wel betaald met PayPal maar toch. Ik heb een 03 bestelling dus als er een "rij" zal zijn dan sta ik redelijk vooraan denk ik dan :p

Maarja, vandaag weer een dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeZ
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 23:26
Ik ook nog steeds geen shipping mail ontvangen, wave 1, binnen 3 minuten besteld en betaald met paypal...

[ Voor 11% gewijzigd door RoeZ op 05-04-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
RoeZ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:30:
Ik ook nog steeds geen shipping mail ontvangen, wave 1, binnen 3 minuten besteld en betaald met paypal...
Ja, dat bedoel ik nou. Ze spreken telkens over een "queue" maar volgens mij gaat die niet op volgorde van bestellingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Unseen diplomacy is al uit! Slechts €2,99! Wel een kamer van 3x4m nodig.

http://store.steampowered...9830/?snr=1_620_4_1401_45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik heb gisteren de katoenen VR cover voor de Vive besteld. Op zich heb ik nog interesse in de waterdichte, maar die dingen worden altijd per 2 geleverd en 4 van die dingen is overbodig en te duur voor mijn smaak. Maar als er iemand is die die waterdichte bestelt, zou ik wel interesse hebben om één van mijn katoenen te wisselen (met bijbetaling van het prijsverschil uiteraard). Iemand interesse om hier iets voor te regelen?

Unseen diplomacy ziet er erg gaaf uit, maar ik heb er thuis helaas de ruimte niet voor. Maar voor die prijs koop ik hem misschien toch voor het geval ik een demonstratie op locatie ga geven.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Phehistyr schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:15:
Ik heb gisteren de katoenen VR cover voor de Vive besteld. Op zich heb ik nog interesse in de waterdichte, maar die dingen worden altijd per 2 geleverd en 4 van die dingen is overbodig en te duur voor mijn smaak. Maar als er iemand is die die waterdichte bestelt, zou ik wel interesse hebben om één van mijn katoenen te wisselen (met bijbetaling van het prijsverschil uiteraard). Iemand interesse om hier iets voor te regelen?

Unseen diplomacy ziet er erg gaaf uit, maar ik heb er thuis helaas de ruimte niet voor. Maar voor die prijs koop ik hem misschien toch voor het geval ik een demonstratie op locatie ga geven.
Bedoel je deze? https://vrcover.com/produ...of-for-exhibitions-sport/

Staat Vive pre, weet je zeker dat het met de CV1 ook goed werkt? Op zich heb ik wel intresse, maar heb ook wel goede dingen gelezen over de meegeleverde padding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Isniedood schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:26:
[...]

Bedoel je deze? https://vrcover.com/produ...of-for-exhibitions-sport/

Staat Vive pre, weet je zeker dat het met de CV1 ook goed werkt? Op zich heb ik wel intresse, maar heb ook wel goede dingen gelezen over de meegeleverde padding.
Ze hebben al een tijdje geleden van HTC bevestigd gekregen dat de maten voor de Pre hetzelfde zijn als de consumentenversie. Het gaat mij vooral om de hygiene aangezien ik verwacht dat veel mensen mijn Vive op hun hoofd gaan krijgen. Zeker omdat het snel warm wordt in mijn appartementje in de zomer. Overigens heb ik al een DM gekregen van iemand met interesse. Maar ik verwacht dat er nog wel mee animo voor gaat zijn dus wellicht kan je wat regelen met iemand anders.

[ Voor 3% gewijzigd door Phehistyr op 05-04-2016 09:30 ]

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Phehistyr schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:28:
[...]

Ze hebben al een tijdje geleden van HTC bevestigd gekregen dat de maten voor de Pre hetzelfde zijn als de consumentenversie. Het gaat mij vooral om de hygiene aangezien ik verwacht dat veel mensen mijn Vive op hun hoofd gaan krijgen. Zeker omdat het snel warm wordt in mijn appartementje in de zomer. Overigens heb ik al een DM gekregen van iemand met interesse. Maar ik verwacht dat er nog wel mee animo voor gaat zijn dus wellicht kan je wat regelen met iemand anders.
Ah oke, dan hou ik mij aanbevolen voor wie interesse heeft, stuur maar een DM. Ik heb hetzelfde hitte probleem. Het wordt hier zo 30 graden, denk dat ik er zelf dan ook wel één kan gebruiken. Lijkt mij fijner dan een spons. Wel jammer van de verzenddatum, de meeste mensen hebben het dan al uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Maar het is waarschijnlijk wel op tijd voor de warme dagen echt beginnen. ;) Misschien zet ik de extra schuimrand er op als mensen komen proberen. Dat zal waarschijnlijk ook redelijk werken bij beperkt gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EthiC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:22
Ik ben nog steeds aan het twijfelen, ging eigenlijk direct een vive pre-orderen maar dan zoals gewoonlijk weer in de twijfel boot geraakt. Wil eigenlijk vooral wachten op een nieuwe grafische kaart van nvidia, wie weet komt daar vandaag of morgen nieuws over.

Ik ga me wel zeker goed baseren op wat iedereen er nu precies over vindt, anders ga ik hem deze week nog ergens pre-orderen, levertijd staat nog altijd op mei.
Gelieve hier ook dan jullie ervaringen te posten hé.

( Moest er toevallig iemand een preorder hebben in België rond west-vlaanderen, eventueel oost-vlaanderen, ik wil gerust eens komen proberen ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
UK orders worden nu verzonden. WEER alleen maar PayPal orders lijkt het. De VP van HTC VR zei op twitter dat CC orders ook verzonden worden maar ik heb echt niemand gezien die met CC heeft betaald en een shipping confirmation heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Gratis: IKEA VR Experience
Dit zijn nou de leuke extra dingetjes van VR, welke niet per se games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeZ
Krijgen jullie op deze pagina:

https://store.digitalrive...ID=htcus&ThemeID=40324200

ook de melding dat je order niet gevonden kan worden? Als ik mijn order nummer en wachtwoord invul op http://shop.eu.htc.com/store/htcemea/help krijg ik wel mijn order te zien maar bij digital river is mijn order niet bekend :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megatronz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 18:16
RoeZ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:21:

ook de melding dat je order niet gevonden kan worden? Als ik mijn order nummer en wachtwoord invul op http://shop.eu.htc.com/store/htcemea/help krijg ik wel mijn order te zien maar bij digital river is mijn order niet bekend :|
Ik krijg hier precies het zelfde te zien.

Op mijn Visa heb ik van af 1 april al een reservering staan van Digital river en zit in part 1 van april.
Helaas nog geen verzend bevestiging.

De bestelling heb ik direct na de countdown gedaan.

Vind het "niet weten" wel erg vervelend worden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:12

LazySod

Scumbag with a mission

Megatronz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:38:
[...]
Op mijn Visa heb ik van af 1 april al een reservering staan van Digital river en zit in part 1 van april.
Helaas nog geen verzend bevestiging.
Exact hetzelfde voor mij.

[ Voor 21% gewijzigd door LazySod op 05-04-2016 15:40 ]

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
Contact gehad met de HTC chat waarbij een ticket is ingeschoten bij de sales afdeling van HTC (Vive) met de vraag of dat de Vive al onder weg is en wat mijn tracking nummer is.

Ik ben zojuist opgebeld door de Sales afdeling waarbij ze kon vertellen dat de headset deze maand aan zal komen en binnen 2 a 3 dagen een mail zal verschijnen met een tracking nummer. Meer kon de beste dame niet zeggen na verder doorgevraagd te hebben over de levering.

Ondertussen is DHL hier gestopt maar helaas niet voor mij.

Iemand hier met dezelfde of andere ervaring m.b.t. de HTC chat en Sales support en de levering?

https://store.digitalrive...ID=htcus&ThemeID=40324200 werkt inderdaad niet

https://store.digitalrive...=htcemea&ThemeID=40354400 werkt voor mij wel.

Edit: ik denk dat het verschil tussen EU en US zit in de linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
MkGrnd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:40:
Contact gehad met de HTC chat waarbij een ticket is ingeschoten bij de sales afdeling van HTC (Vive) met de vraag of dat de Vive al onder weg is en wat mijn tracking nummer is.

Ik ben zojuist opgebeld door de Sales afdeling waarbij ze kon vertellen dat de headset deze maand aan zal komen en binnen 2 a 3 dagen een mail zal verschijnen met een tracking nummer. Meer kon de beste dame niet zeggen na verder doorgevraagd te hebben over de levering.

Ondertussen is DHL hier gestopt maar helaas niet voor mij.

Iemand hier met dezelfde of andere ervaring m.b.t. de HTC chat en Sales support en de levering?

[...]

https://store.digitalrive...ID=htcus&ThemeID=40324200 werkt inderdaad niet

https://store.digitalrive...=htcemea&ThemeID=40354400 werkt voor mij wel.

Edit: ik denk dat het verschil tussen EU en US zit in de linkjes
Weet je wel welke Shipment part je hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door Online JJ op 05-04-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeZ
Ah dat zal het hem idd zijn, lekker verwarrend. Vind het wel matig als wij '1e minuut pre orderaars' hem pas eind mei krijgen... Nou goed we zullen maar gewoon geduld moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
Online JJ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:43:
[...]

Weet je wel welke Shipment part je hebt?
VIVE Kit - April Shipment - Netherlands - Part 1

16:11 besteld bevestigingsmail gehad

[ Voor 6% gewijzigd door MkGrnd op 05-04-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeZ
MkGrnd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:45:
[...]

VIVE Kit - April Shipment - Netherlands - Part 1

16:11 besteld
Ik ook part 1, 16:09 bevestiginsmail gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Ik heb ook om 16:09 de bevestigingsmail gehad. Betaald via PayPal, daarna niks meer gehoord (behalve dat algemene mailtje over de inhoud van de doos).

Ik krijg intussen wel mailtjes binnen over de VR games die nu op steam beschikbaar komen (Tilt brush, job simulator, space pirate trainer, audioshield). Van mij mag die shipping mail nu wel komen, dan kan ik tenminste weer rustig aan het werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Lijkt erop dat alleen UK paypal pre-orders vandaag verzonden zijn.

HTC VP van VR is op Twitter wat vragen te beantwoorden:

https://twitter.com/obriend17/status/717358598486040577

Volgens hem moeten zijn er ook CC orders uitgeleverd maar dat klopt niet want ik heb nog niemand zijn order verzonden zien gaan die met CC heeft betaalt. (In Europa dan wel, in de US hebben mensen die met CC hebben betaald wel al verzendbevestigingen gekregen)

[edit]

En nu zegt hij letterlijk dat er geen problemen zijn met het uitleveren van CC orders 8)7

https://twitter.com/obriend17/status/717359681153306624

[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 05-04-2016 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LongBowNL

Hele goede video om te laten zien wat VR inhoudt, voor mensen die geen idee hebben.

[EDIT]
Hier alvast een paar gratis demo's van Valve's The Lab
http://store.steampowered.com/app/450390/

[ Voor 27% gewijzigd door LongBowNL op 05-04-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
LongBowNL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:46:
Hele goede video om te laten zien wat VR inhoudt, voor mensen die geen idee hebben.
Wauw. En nog steeds zijn er mensen die zeggen dat room scale niets toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik ben al het één en ander aan het kopen, terwijl ik in de 2e wave zit. Ik praat het maar goed door de tijdelijke kortingen die nu vergeven worden. :p

Hover Junkers, Modbox, Space Pirate trainer, Whirlygig en Virtual Desktop zijn in elk geval aangeschaft. Ik heb nog 20 euro over om mijn collectie voor de start van VR uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Phehistyr schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:58:
Ik ben al het één en ander aan het kopen, terwijl ik in de 2e wave zit. Ik praat het maar goed door de tijdelijke kortingen die nu vergeven worden. :p

Hover Junkers, Modbox, Space Pirate trainer, Whirlygig en Virtual Desktop zijn in elk geval aangeschaft. Ik heb nog 20 euro over om mijn collectie voor de start van VR uit te breiden.
Budget Cuts? Starseed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ligt het aan mij of bestaat het gameaanbod voor het grootste deel uit gimmick-achtige games?

Gaan er nog toffe shooters, horror-games en simulaties komen?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Budget Cuts komt pas einde van het jaar op de markt, maar de demo is/komt nu wel beschikbaar. The Gallery moet maar even wachten. De Vive zit aan het randje van het budget, dus ik moet even voorzichtig doen met de content. Maar al met al heb ik toch al een aardige collectie. Ik hoop dat War Thunder snel de Vive gaat ondersteunen en dat die mod voor Minecraft op de Vive goed gaat draaien op mijn hardware (3570k op 4GHz en 290). Dan zit ik helemaal gebakken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
sorry, but my supply chain reports are more accurate. CC orders are flowing. A little patience appreciated. Day 1...

https://twitter.com/obriend17/status/717366367519772676

Lol? Waarom heeft dan niemand shipping gekregen... Misschien straks maar even DHL bellen en vragen of er een pakketje mijn kant op komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 18:00

TNJ

Frugalite

Als ik mijn order nummer en wachtwoord invul op http://shop.eu.htc.com/store/htcemea/help krijg ik wel mijn order te zien maar bij digital river is mijn order niet bekend :|
Gebruik je het WW dat in je bevestigingsmail staat? Niet het log-in WW van HTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

jagermeister schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:04:
Ligt het aan mij of bestaat het gameaanbod voor het grootste deel uit gimmick-achtige games?

VR is nog een nieuwe markt. Het is daarom simpelweg een te groot risico voor een EA of Ubisoft om er miljoenen tegenaan te smijten, het volume van een Call of Duty of Assassins Creed gaan ze nooit halen. En dat soort bedrijven speelt nu eenmaal op safe. Bovendien is er überhaupt nog niet heel veel tijd geweest om dat soort spellen te ontwikkelen. Daarom zie je nu vooral indie developers spellen uitbrengen en eigenlijk ben ik er eigenlijk wel blij om dat die de nodige aandacht krijgen.

Race- en flightsims zijn er nog weinig (Live for Speed en DCS voor zover ik weet), maar ik verwacht dat die genres heel snel ondersteuning gaan bieden. VR biedt daar heel veel en aanpassingen zijn relatief simpel.

En dat gezegd hebbende, van iedereen die het heeft geprobeerd hoor je dat een spel als Space Pirate Trainer een verrassende herspeelwaarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL

Hover Junkers zie ik zelf niet echt als gimmick-achtig. Dit lijkt me best een goede VR-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93

horror op de vive/ VR algemeen! dat is écht rete kudt! _/-\o_ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

jimz93 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:41:
[...]

horror op de vive/ VR algemeen! dat is écht rete kudt! _/-\o_ :D
Mij niet gezien, ik ben echt een watje als het om horror gaat.

Hier is de Tested Vive review:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
DHL gebeld maar nope, geen pakketje... Hij blijft volhouden op Twitter dat CC orders ook (in ieder geval gedeeltelijk) de deur zijn uitgegaan, maar dat is duidelijk niet het geval. Volgens mij is er daar iets ernstig misgegaan...

Achja, goede nieuws is wel dat Eve Valkyrie ook naar de Vive komt :)

https://twitter.com/EVEValkyrie/status/717352059171971072

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeZ
bjorntju schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:51:
DHL gebeld maar nope, geen pakketje... Hij blijft volhouden op Twitter dat CC orders ook (in ieder geval gedeeltelijk) de deur zijn uitgegaan, maar dat is duidelijk niet het geval. Volgens mij is er daar iets ernstig misgegaan...

Achja, goede nieuws is wel dat Eve Valkyrie ook naar de Vive komt :)

https://twitter.com/EVEValkyrie/status/717352059171971072
Ik denk niet dat het alleen met CC te maken heeft aangezien ik binnen 3 min besteld heb en betaald met paypal en ook nog niks ontvangen heb. Denk dat nederland ze gewoon later krijgt ofzo, of heeft iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
RoeZ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:59:
[...]

Ik denk niet dat het alleen met CC te maken heeft aangezien ik binnen 3 min besteld heb en betaald met paypal en ook nog niks ontvangen heb. Denk dat nederland ze gewoon later krijgt ofzo, of heeft iemand hem al binnen?
Er zijn al een aantal PayPal orders verzonden voor Nederlanders zoals in dit topic terug te lezen is, maar nog niet voor iedereen. Het probleem met de Credit Card bestellingen is dat daarvan nog geen enkele bestelling is verzonden in Europa en de UK. Op twitter wordt door hem gezegd dat dat niet waar is en dat dat CC orders gewoon worden verzonden maar dat klopt gewoon niet.

Daarnaast zegt hij ook dat orders in volgorde van bestelling worden verstuurd, maar ook dat klopt niet want er zijn zat mensen met een vroegere order die nog niet verzonden is, terwijl mensen met een "latere" order wel gewoon verzonden is.

Naja hij heeft ook gezegd dat er vandaag (kan goed morgen worden i.v.m. tijdsverschil) duidelijkheid komt betreft shipping, waarschijnlijk op het blog. Ik ben benieuwd...

[ Voor 9% gewijzigd door bjorntju op 05-04-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
Volgens mensen op reddit wordt het mogelijk in volgorde van betalingen gedaan in plaats van ordermoment, waardoor de PayPal orders natuurlijk een grote voorsprong hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Overv op 05-04-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Phehistyr schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:15:
[...]

VR is nog een nieuwe markt. Het is daarom simpelweg een te groot risico voor een EA of Ubisoft om er miljoenen tegenaan te smijten, het volume van een Call of Duty of Assassins Creed gaan ze nooit halen. En dat soort bedrijven speelt nu eenmaal op safe. Bovendien is er überhaupt nog niet heel veel tijd geweest om dat soort spellen te ontwikkelen. Daarom zie je nu vooral indie developers spellen uitbrengen en eigenlijk ben ik er eigenlijk wel blij om dat die de nodige aandacht krijgen.

Race- en flightsims zijn er nog weinig (Live for Speed en DCS voor zover ik weet), maar ik verwacht dat die genres heel snel ondersteuning gaan bieden. VR biedt daar heel veel en aanpassingen zijn relatief simpel.

En dat gezegd hebbende, van iedereen die het heeft geprobeerd hoor je dat een spel als Space Pirate Trainer een verrassende herspeelwaarde heeft.
Ah, ja zit zeker wat in inderdaad. Aan de andere kant kun je met zo'n toptitel wellicht wel veel mensen over de schreef trekken. Had dus wel iets van Valve verwacht eigenlijk.

Zelf vind ik het nu nog wel teveel geld voor zo'n set, maar ben dan ook al lang geen fanatiek gamer meer. VR lijkt me iig zeker wel toekomst te hebben en zal er vast ook ooit wel in meegaan, maar ik wacht eerst maar af wat het aanbod gaat worden en of de prijzen gaan zakken.

Verder wacht ik met smart op jullie ervaringen :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 16:30
Wave 2, of (als er geen waves zijn), 16e minuut besteld, betaalmethode cc. Houd mijn hart vast. Nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Phehistyr schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:47:
[...]

Mij niet gezien, ik ben echt een watje als het om horror gaat.

Hier is de Tested Vive review:

[video]
The lab ziet er eigenlijk saai uit. Ze zijn er nog wel positief over, dus misschien is de belevenis groter. Leuk voor 5 minuten, Beetje vergelijkbaar met Wii Play destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinslo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:54:
Wave 2, of (als er geen waves zijn), 16e minuut besteld, betaalmethode cc. Houd mijn hart vast. Nog niets gehoord.
Volgens HTC op twitter zijn er geen waves. Dit is gewoon een indicatie wanneer je het kunt verwachten. Ze verschepen gewoon continue door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Dota 2 spectator ziet er wel gaaf uit:

http://cdn.akamai.steamst...ta_720p_5Mbps_For_Web.mp4

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 05-04-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
VR met green screen techniek bij Valve Zodat je als buitenstaander ook de omgeving "ziet". Mooi gedaan, al waren de makers van fantastic contraptions hier al eerder mee bezig.

YouTube: Virtual Reality - SteamVR featuring the HTC Vive

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 06-04-2016 08:30 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Mijn systeem van Win7 64bit naar Win10 64bit Nu nog een track and trace :X

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Heb ondertussen ook de email gehad met pre-order bundle code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Laatst online: 04:59
Hij is onderweg.. hij is van Praag naar Brussel gegaan, en vanmiddag als het goed is binnen.
ik woon aan de belgische grens.

ik had binnen 3 minuten met paypal betaald, wave 1 dus.

DHL : Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Nocturno schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:16:
Hij is onderweg.. hij is van Praag naar Brussel gegaan, en vanmiddag als het goed is binnen.
ik woon aan de belgische grens.

ik had binnen 3 minuten met paypal betaald, wave 1 dus.

DHL : Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
Ik zit in dezelfde situatie, die van mij is om 7:40 in Eindhoven aangekomen.
Kun je ergens een redelijk nauwkeurige aflevertijd zien? Hij staat al sinds vrijdag op: Wednesday, April 06, 2016 By End of Day.

Edit: En weet iemand of je verplicht zelf moet tekenen bij DHL. Mijn vrouw is thuis, maar heeft op haar ID (nog) wel een andere achternaam.

[ Voor 11% gewijzigd door Racierox op 06-04-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Zover ik weet niet. Bij mij staat er ook by End of day. Is vanochtend in Amsterdam aangekomen vanuit brussel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
Racierox schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:56:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, die van mij is om 7:40 in Eindhoven aangekomen.
Kun je ergens een redelijk nauwkeurige aflevertijd zien? Hij staat al sinds vrijdag op: Wednesday, April 06, 2016 By End of Day.

Edit: En weet iemand of je verplicht zelf moet tekenen bij DHL. Mijn vrouw is thuis, maar heeft op haar ID (nog) wel een andere achternaam.
Mijne is nu ook in eindhoven, 7:40 inderdaad .. spannend!!
Ben vandaag aan het thuiswerken, dus ik kan hem gewoon aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Nocturno schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:10:
[...]

Mijne is nu ook in eindhoven, 7:40 inderdaad .. spannend!!
Ben vandaag aan het thuiswerken, dus ik kan hem gewoon aannemen.
Heb je de shipment mail pas vandaag gehad, of al eerder? Ik heb vandaag ook mijn thuiswerkdag, maar ik laat hem juist op werk bezorgen omdat ik de rest van de week daar zit. Zou lachen zijn als ze hem vandaag ineens daar naartoe brengen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
DocB schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:15:
[...]

Heb je de shipment mail pas vandaag gehad, of al eerder? Ik heb vandaag ook mijn thuiswerkdag, maar ik laat hem juist op werk bezorgen omdat ik de rest van de week daar zit. Zou lachen zijn als ze hem vandaag ineens daar naartoe brengen :'(
Vorige week vrijdag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Zijn er al creditcard bestellingen tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Isniedood schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:28:
Zijn er al creditcard bestellingen tussen?
Zover ik kan zien nog niet: https://www.reddit.com/r/...ipping_megathread_euukch/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthSjaak
Dit is om een indruk te geven van de tijden/plaatsen waar het pakket (in mijn geval) langs gaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeclassics.nl/dhl.PNG?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Racierox schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:56:
[...]
Het is prima als degene die de deur open doet tekent. Achternaam maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
DarthSjaak schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:35:
Dit is om een indruk te geven van de tijden/plaatsen waar het pakket (in mijn geval) langs gaat.

[afbeelding]
eenzelfde soort hier, maar dan al rond 7:00 in Eindhoven.

Echter staat de estimated delivery nog altijd op "Thursday, April 07, 2016
By End of Day".

Vraag me af of ik hem dan niet gewoon op kan halen eind middag... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
jimz93 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:22:
[...]

Vraag me af of ik hem dan niet gewoon op kan halen eind middag... :9
Bellen en vragen of ze het pakket vast kunnen houden. Als het eenmaal in de vrachtwagen zit, wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
te laat denk ik :
Forwarded for delivery EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Nocturno schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:38:
te laat denk ik :
Forwarded for delivery EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:19
Geen paniek, bij mij stond de levering gisteren nog op vrijdag en nu op vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nocturno
DarthSjaak schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:39:
[...]

Geen paniek, bij mij stond de levering gisteren nog op vrijdag en nu op vandaag.
ik bedoelde , te laat om tegen te laten houden en op te halen .

ondertussen :

With delivery courier EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 10:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe groot is de kans dat alle CC-betalers geen shippingbericht hebben gehad, maar dat ie wel afgeleverd wordt vandaag? :-)
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste

Let op:
Alles rondom bestellingen en leveringen van de HTC Vive kan in dit topic:

[HTC Vive] Bestelling & Levering